|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Brona9 (id: 7411 )
|
30.7.2010 16:41 |
|
nejhezčí terárium pro sklípkana na tomto webu ! Vše přírodní, paráda ! A s plísní problém nemáš ? jasná 8 |
piranha (id: 8924
)
|
31.12.2009 11:39 |
|
pěkné, nemožu dat víc prtože jsou tu i pěknější terária,at se daří (hodnocení 7) |
bambi (id: 9331
)
odpověď pro MadOndr |
21.12.2009 14:42 |
|
Vsem diky za hodnoceni
. Aktualni stav je k videni na nove pridanych fotkach. Mech uz sice neni zdravy a zeleny, jak byval, nicmene po dukladnem opredeni pavucinou a "ulezeni" celeho terarka terarko dostalo "pralesni" nadech, coz se me osobne velice zamlouva. Pavouk je evidente taky spokojen, je aktivnejsi, nez kdy driv. O vhodnem prostredi take svedci to, ze se pavoucice po nekolika letech opet svlekla. Temer uz nevyuziva ukryt (po svleku se tam pomalu ani nevejde cela). Kapradi buji neuveritelnym zpusobem, musel sem ho nekolikrat vystrihavat. Trs kapradi udrzi pavoukovu vahu, takze je hojne vyuzivan pro vyhrivani se tesne pod zarovkou. S plisni jsem do ted problem nemel, takze je snad vyhrano... |
bambi (id: 9331
)
odpověď pro Carlos |
21.12.2009 14:31 |
|
Cau, omlouvam se za nereagovani, trochu sem na svou prezentaci pozapomel
. Pridal sem nove fotky a nejake info v reakci na prispevek dole. |
MadOndr (id: 3465
)
|
17.12.2009 11:32 |
|
Pěkné, pěkné. Tak jaký je aktuální stav? Neplesnivý to teda? A co ten mech? Furt je ok? Ale za tu zadní stěnu teda za 7 |
gavunmama (id: 9289
)
|
6.10.2009 21:26 |
|
Pěkný,nápaditý,pěkný je tam to kapradí a to lupení,ale chybí mi alespoň zadní stěna,aby nebylo vidět ze všech stran,7 |
Carlos (id: 5962
)
|
31.7.2009 23:24 |
|
nazdar, tak jak se terarku dari? |
Saša (id: 7469
)
|
9.5.2009 20:57 |
|
Když si najdeš vhodný plát kůry třeba z borovice, tak ho ani nemusíš lepit. Stačí ho seříznout (musíš opatrně, rádo to praská, takže je lepší dát si při řezání načas) na rozměry stěny terka a pak ho tam jen zaklínit. Dokonce i v případě, že kůru přilepíš silikonem, není problémem ji později odstranit. Savý nerovný předmět se jím nikdy nepřilepí natolik kvalitně, aby to nešlo poměrně snadno odtrhnout |
bambi (id: 9331
)
odpověď pro Carlos |
4.5.2009 15:21 |
|
Diky :). No to mas naprostou pravdu, taky Sašovy terka me rozhoupala ke koupi a zbudovani noveho terarka :) . Uz sem se dival po lese, jestli nenajdu nejakou vhodnou kuru na zadni/bocni steny, ale marně. Taky mam strach z plisně. Nejaky kus dreva vymenis za par sekund, ale pritmelene platy kury, to uz je horsi... Taky sem zvedavy na stav za par mesicu. Zatim si jenom prohloubila ukryt, zadne jine upravy jeste neprovedla. |
Carlos (id: 5962
)
|
4.5.2009 14:35 |
|
Mas to moc hezky 8* vylepseni by mohla byt uz jen zadni stena styl ,,Saša,,
a taky jsem zvedavej na vzhled po par mesicich |
bambi (id: 9331
)
odpověď pro Saša |
2.5.2009 21:51 |
|
Diky, Tobe nemene :) |
jonathane (id: 4784
)
odpověď pro Macom |
28.4.2009 5:46 |
|
Ty IQ tykve, napadl jsi me zacal prvni Ty, tak se zklidni......pouze jsem tu vyjadril svuj nazor a Tvoje inteligentni odpovedi tomu dali korunu...Ty svetovej znalce vseho......timto koncim svoje prispevky zde, jelikoz s Tebou a Tvym inteligentnim projevem nehodlam ztracet svuj cas....sbohem a at se Ti dari ty vsudebylevsechnoznamavodvsehomamklice........ |
Saša (id: 7469
)
|
28.4.2009 0:41 |
|
Pánové, prosím Vás, oba jste zkušení chovatelé a Vaše postřehy a připomínky by jistě byly i přes vzájemnou protichůdnost cenné, jen kdybyste se zdrželi vzájemných invektiv. Ta jsou nedůstojná jak Vás, tak i všech návštěvníků této stránky, o jejím autorovi ani nemluvě. Věcná a střízlivě podaná argumentace má smysl, proměna bambiho prezentace v bitevní pole už rozhodně ne... |
Macom (id: 5414
)
odpověď pro jonathane |
27.4.2009 15:46 |
|
S primitivem jako jsi ty nemá cenu debatovat. Tvoje ubohý hlášky ze 2 hé třídy základní školy nikoho neurazí
Tak se měj fajn a klaním se ti. Jsi king přes chov sklípkanů a nikdo na tebe nemá... |
jonathane (id: 4784
)
odpověď pro Macom |
27.4.2009 5:56 |
|
o tom kdo je tu ubohej bych popremyslel..ty strevo.....a nerikej mi TATI |
Saša (id: 7469
)
|
26.4.2009 23:35 |
|
Bambi, terko máš krásné a nápaditě zařízené. Ode mě za osum a ať se Ti v chovu daří |
Saša (id: 7469
)
odpověď pro jonathane |
26.4.2009 23:33 |
|
... a přes osumset známých druhů, já vím. Většina je ale pro běžné chovatele prakticky nedostupná, takže mě ten počet přirozeně zarazil |
Macom (id: 5414
)
odpověď pro jonathane |
26.4.2009 21:02 |
|
Jasně měl jsi hangár a v něm 3000 druhů a 5000 poddruhů blbečku ubohej... |
jonathane (id: 4784
)
odpověď pro Macom |
26.4.2009 19:55 |
|
Pane boze co to tady placas...ja se jen snazil tady dotycnemu vysvetlit...jake jsem mel ja zkusenosti s pavouky......krmil jsi nekdy jednotlive pres 300 ks mladejch sklipkanu ve filmovkach? Asi ne jinak bys tady takhle "nevyzvracel" svoje chytre reci....ja mel na to doma dve mistnosti a chystal si pronajmout dalsi......sklipkanum, presto, ze jsem chodil kazdy den do prace,sem venoval kazdy den cca 5-6 hodin pece a v noci obcas i pozorovanim jejich nocniho zivota, taky nejakou tu hodinku.......takze pokud si tady hrajes na pana chytreho, tak jsi nekde vedle........ty chudaku |
Macom (id: 5414
)
odpověď pro jonathane |
26.4.2009 8:35 |
|
Ty seš jak malý děcko. Já postavil 30 báboviček a ty jenom 5 proto jsem chytřejší. To je stejný jako když budeš tvrdit, že jeden mechanik spravil 200 aut, ale fušersky a proto je lepší než ten co jich spravil 30 kvalitně. Jde o kvalitu a ne o kvantitu. A jestli jsi jich měl tolik tak pochybuju, že jsi měl terária jen spoloviny tak vybavená a pěkně udělaná jako je toto. Mám známého který má doma 134 teráií se sklípkany. Má na to vyhrazenu jednu celou místnost. A vybavení terária je jen rašelina, miska s vodou a sem tam kámen nebo u stromových druhů větev. A na rovinu říkám, že při takovém množství jak píšeš není možné každému pavoukovi věnovat 100%ní péči. Pokud chodíš do práce a máš to jako koníček. Ne, tím že napíšeš, že jsi měl 200 druhů fakt nikoho neohromíš... |
jonathane (id: 4784
)
odpověď pro Saša |
25.4.2009 19:48 |
|
Existuje rodove a druhove jmeno........ |
Saša (id: 7469
)
odpověď pro jonathane |
24.4.2009 19:43 |
|
200 druhů sklípkanů? To je snad víc, než kdy měla všechna ZOO a muzea dohromady... Není tam nějaká chyba? |
jonathane (id: 4784
)
odpověď pro Macom |
21.4.2009 10:27 |
|
To byla jen nma osobni zkusenost..jen poopravim, ze delka byla 40 cm...kolik mas doma sklipkanu? Kolik hod. denne jim venujes jejich pozorovanim? Ja mel neco lehce pres pres 200 druhu....a travil jsem s nimi skoro veskery volny cas...temer. |
Macom (id: 5414
)
odpověď pro _Hewson_ |
20.4.2009 20:16 |
|
Momentálně mám terária udělané jen s přírodních materiálů. Vůbec bych se nebál věcí z lesa. Stačí je nechat na novinách nebo v přepravkách 2 až 3 týdny přes den na sluníčku a večer vždy prohrábnout a protřepat a po 3 týdnech máš všechny potvůrky pryč
. |
Macom (id: 5414
)
odpověď pro jonathane |
20.4.2009 20:13 |
|
Nemáš pravdu. Pokud se nejedná o extrémní druh jako třeba Teraposa Blondi je 30 na 30 naprosto dostačujících. čím větší terárium tím je pavouk nervoznější a pomaleji roste. Na menším prostoru má vše omakané a cítí se bezpečněji... A nebudu tady psát kolik roků už dělám teraristiku. |
jonathane (id: 4784
)
odpověď pro bambi |
19.4.2009 18:16 |
|
Delal jsem sklipkany vic jak 10 let a ver, ze plocha dna je pro zemni druh (30x30) mala |
bambi (id: 9331
)
odpověď pro jonathane |
19.4.2009 11:50 |
|
Diky :) . Bohuzel ani ne, v jejim zivote byly etapy, kdy ma pece nebyla zrovna prikladna :( , tak tech svleku tolik nebude. Na jeji vek je taky proto dost malinka. 50cm uz je podle me moc. Rozmer dna 30x30 je podle me optimal. Pokud je terarium prilis velke, pavouk je nervozni a neustale zalezly v nore. |
bambi (id: 9331
)
odpověď pro _Hewson_ |
19.4.2009 11:46 |
|
Dik :) . Potvor bych se v hrabance ani listi nebal , mozna tam bude sem tam nejaky ten pavoucek, ktery bude pripadne pani domu slupnut... . Akorat jeste nevim, jestli to nezplesnivi. Pouzivam ale osvit zarovkou s UVckem, tak snad ne. Listy po roseni docela rychle osychaji, tak by to melo byt ok. Za par mesicu, az se Taruska zabydli a poupravi terarko dle jejich predstav, dam k porovnani nove foto, tak uvidis jak to dopadlo :) Akorat mam obavy z kapradiny, dene jeji nove listy rostou o 5 az 10 cm, az se vratim za tyden domu, asi budu muset Tarusku vysekat z pralesa :D |
jonathane (id: 4784
)
|
18.4.2009 19:54 |
|
Mozna bys albine mohl doprat vetsi teraro na delku (cca 50 cm) |
jonathane (id: 4784
)
|
18.4.2009 19:53 |
|
Teraro vypada pekne...skoro jako biotop....s temi svleky jsi to asi prestrelil..sklipkan ve stari 5-7 let odhaduju tak na urcite 10-15 svleku......samozrejme, ze zalezi na tom v jake vlhkosti a hlavne teplote a castosti krmeni ho udrzujes.......u me jasna 8 |
_Hewson_ (id: 4557
)
|
18.4.2009 15:11 |
|
Jojo pěkné terárium. Tak mám tuhle holku a je to hroznej norník;) Překopala celý terárko a vyhrabal všechny hlínu zpod skořápky od kokosu a ten už je pod zemí. Teď se asi bude svlékat, protože se zabarikádovala a nic;) Jinak optám se na tu hrabanku z listí. Nemusím se bát vzít nromálně listí a zeminu z lesa? Nejsou v tom nějaké potvor a tak? Jinak 8* Jo a neros jí to celé...blo to už psané;) Vždy jen jeden roh, tak 1/4 terária. |
bambi (id: 9331
)
odpověď pro Macom |
17.4.2009 23:42 |
|
Diky :), mas pravdu, ze jako nove byvaji terarka hezke, proto sem na to taky upozornoval. Klidne at si to prekope, jak chce, je to prece hlavne pro ni a navic podle me poradne vypredene terarko je ta nejhezci ubikace, co muze pavouk mit. Casem tu planuju pridat nove fotky stavu prave za par mesicu, jak rikas. Jo a s tim vlhcenim mas pravdu, ted se chystam na cas odjet, tak sem chtel terarko zvlhcit na delsi dobu a neodhladl sem mnozstvi, ktere dokaze novy substrat pojmout... Jinak od priste uz budu vlhcit hlavne ten kout s tou kapradinou a mechem. |
Macom (id: 5414
)
|
17.4.2009 23:22 |
|
Terárium vypadá moc pěkně, ale to každé 2 dny po založení. Chci ho vidět za 2 až 3 měsíce. Po jemném zapředení a zabydlení pavouka. Jak píšeš "panickou" hrůzu s rozprašovače má každej pavouk. Ostatně každej živej tvor. Někomu řekni ať ti v nestřeženém okamžiku dá studenou sprchu
. Jinak vybavení je pěkné pro oko diváka, ale pavouk ti ho časem upraví k obrazu svému. A dle mých zkušeností s chovem máš terárium zbytečně moc vlhké. Doporučuji rosit a zvlhčovat jen jeden kout terária ať si pavouk sám vybere co mu vyhovuje nejlíp a ty sám poznáš kde se cítí lépe. Jestli v sušším nebo vlhčím koutě. Máš vyčerpávající popis, pěkné fotky a pěkné terárium. Dávám 8 a přeji mnoho úspěchu v chovu... |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|