|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
extensa (id: 11404
)
|
4.5.2013 12:55 |
|
mas to super davam 8 (hodnocení 8) |
xpow (id: 9442
)
|
14.8.2009 14:45 |
|
moc povedeny 8 ;) jinak jak se dari bulbose? taky sem ji mel a za 2 mesice mi odesla... |
rizek (id: 8323
)
|
12.3.2009 19:45 |
|
Povedené-nemáš aktuální foto? 8-nejde víc |
jsem-tu (id: 4128
)
|
20.2.2009 23:04 |
|
Nazdárek, ač jsem akvarista tak tady jsem zůstal opravdu koukat.Je to velká paráda! Opravdovej kus přírody doma.Tady nejde dat nic jiného než 8 a ještě to je málo. |
Saša (id: 7469
)
|
4.12.2008 4:14 |
|
Tohle že je začátečnické? Nevěřím
. Jednoznačně za 8 |
k-lxm (id: 7648
)
|
3.11.2008 11:21 |
|
nádhera 8* |
_Hewson_ (id: 4557
)
|
22.10.2008 12:46 |
|
Moc krásný! paludárko i žabičky, dávám 8* btw jak se dari tillandsii? Rosis j casto nbo pouze vlhkost v teráriu staci? |
Ota (id: 3499
)
|
26.8.2008 19:24 |
|
Krásná džungle.Tak tohle je opravdový "výsek" z přírody, takhle to tam klidně může vypadat.Myslím že žabky budou v tomto spokojené, fakt nádhera, u mě za 8* ať se daří. |
neczuz (id: 6986
)
|
13.8.2008 17:17 |
|
mením na 8 |
zeck (id: 5777 )
|
1.8.2008 12:17 |
|
a ták:) |
smooty (id: 1407
)
|
1.8.2008 11:52 |
|
Cau apinku ,no cistim jen tu vodni cast vpredu a pak skla ,coz neni zas tak namahave a zbytek pobere filtr,kde obcas vymenim filtracni vatu,takze pohoda |
zeck (id: 5777 )
|
28.7.2008 12:24 |
|
krásný!
jak to čistíš?:D
to musí bejt docela dřina,ne? |
smooty (id: 1407
)
|
7.6.2008 9:02 |
|
Ahoj foxiku,na keramzit jsem dal cypřišový kompost a podestýlku Jungle Earth a s tim mechem to neni zas tak jednoduche,jelikoz bydlim u lesa ,tak mam moznost davat do palu stale novy(i kdyz davat neco rovnou z prirody se nedoporucuje,z duvodu pripadnych nemoci) ale asi dva druhy se mi uchytily na par mistech tak doufam ze se rozrostou po celem dne palu.Jinak at se dari cus pepa |
foxik (id: 1850
)
|
6.6.2008 19:10 |
|
Prosím tě ten mech ti tam roste bez problému? Jaký tam máš podklad? Já tam totiž mám jen keramzit a přemýšlím co tam dát... Dík |
ruda (id: 3065
)
|
25.5.2008 17:27 |
|
obnovuji,je to velka pecka |
štěpina (id: 6351
)
|
24.5.2008 11:55 |
|
Paráda za 8! |
dagmarka (id: 6234 )
|
18.5.2008 14:28 |
|
Ahojda vypadá to luxusně není co dodat
ať se daří ještě přidat touchwoodkovou
za 8 |
Karloss (id: 3366
)
|
11.5.2008 14:12 |
|
zvyšuju na 8* |
gabrri (id: 3513
)
|
28.4.2008 19:53 |
|
Paráda, jsem ráda že jsi to sem dal zpět, protože tvoje paludárko mi bylo velikou inspirací. Každopádně teď je ještě nádhernější než předtím, takže určitě za 8*
Pa pa Gábi |
smooty (id: 1407
)
|
29.10.2007 13:32 |
|
z neznamych duvodu mi uhynula jedna zabka takze je v palu uz jen touchwoodek |
smooty (id: 1407
)
|
19.10.2007 9:06 |
|
Ahoj jabelano asi te zklamu ale ta rostlinka kterou povazujes za orchidej je pouhopouha masozravka taky jsem si chtel dat do palu najakou orchidej ale je tu problem ze vetsina kytek prodavanych v klasickych obchodech jsou prizpusobeny nevlhkemu prostredi a to proto aby vydrzely v byte.jinak masozravka se i mnozi takze se ji dari
.
Pepa |
jabelana (id: 1058
)
|
16.10.2007 21:38 |
|
No tak tohle je prostě nádherná nádrž! Vůbec nevypadá na začátečnickou.. Zajímalo by mne, jak se daří té orchideji, já ji zkoušela pěstovat v paludárku a nelíbilo se jí tam.. Hodnotím 8, NÁDHERA |
smooty (id: 1407
)
|
11.8.2007 17:36 |
|
Diky vsem za hodnoceni :) .
for Nekyman:opravdu zacinam a asi jeste dlouho zacatecnikem budu jinac dik a preju tez hodne zdaru. |
NEKYMAN (id: 5177
)
|
11.8.2007 0:32 |
|
mas to nadherny, jestli opravdu zacinas, tak hodne zdaru. super. |
Ivo (id: 3851
)
|
29.7.2007 11:13 |
|
Není co dodat. 8 |
hustej (id: 5098 )
|
26.7.2007 12:21 |
|
*8 |
smooty (id: 1407
)
|
9.7.2007 17:57 |
|
for Lanza08 and rudik1:dikes kluci budu se snazit aby to bylo jeste hezci a hlavne aby se mely zabky co nejlepe zatim cusak Pepa |
ruda (id: 3065
)
|
8.7.2007 22:38 |
|
tak lansa mi vzal prsty s klavesnice,vystihl to uplne suprove.mas to nadherny,ruda |
Lanza08 (id: 3689
)
|
8.7.2007 22:36 |
|
Teraria moc nehodnotím, ale když jsem se koukl na diskusi, kterou jsi otevřel (trojkař), tak jsem se chtěl podíva na "autora". Podíval jsem se , dávám osm a vzkazuji, že Ty jsi zrovna jeden z těch, kterému může být nějaká trojka naprosto ukradená. A může tě naopak potěšit, že právě kvůli Tobě si někdo dá tu práci, naflákat tam blbé známky. Kdyby Tvé terárko nestálo za nic, tak si ho dotyčný ani nevšimne. Měj se a ať to máš pořád tak pěkné. |
gabrri (id: 3513
)
|
26.6.2007 23:23 |
|
Ahoj, tak samička je nádherná (fotka jako obvykle taky) a jméno super
. Tak ať se jim tam spolu daří |
smooty (id: 1407
)
|
26.6.2007 20:42 |
|
Tak se mi podarilo vyfotit utecence samicku.Je dosti hladova a najde kazdou kobylku v palu. a to je dobre aspon mi neoziraj bromelie
a touchwoodek je si myslim taky spokojenej jo zenska v baraku je zenska v baraku :) |
gabrri (id: 3513
)
|
25.6.2007 23:48 |
|
Ahoj, já bych se vsadila, že byla v nějakém květináči nebo někde ve vlhku a vychytala ti doma pár much a pavouků |
smooty (id: 1407
)
|
25.6.2007 23:29 |
|
Tak objednavku jsem zrusil samicka nalezena
jen by me zajimalo kde byla skovana a co jedla pac utekla 13.cervna a dnes mame 25 cervna |
smooty (id: 1407
)
|
24.6.2007 20:18 |
|
Tak jsem si dneska konecne objednal tu samicku .Touchwood bude mit krasne prekvapeni |
gabrri (id: 3513
)
|
24.6.2007 16:49 |
|
Tak dlavně přidávej fotky,protože tvůj žabáček je krásnej. No já mám foťák dobrej, ale to bude spíš rukama |
smooty (id: 1407
)
|
22.6.2007 16:52 |
|
for gabrri:diky moc
staci mit trosku lepsi fotak a jde to samo |
smooty (id: 1407
)
|
22.6.2007 16:46 |
|
Jo diky moc za pochvalu snazim se sec muzu |
gabrri (id: 3513
)
|
22.6.2007 16:17 |
|
Rudík:
dobře, dobře, špatně zvolené slovíčko, ale myslela jsem tím že budu pozorovat, upravovat, vylepšovat, zdokonalovat ......
Smooty: perfektní foto, ostatně jako obvykle |
Mikka (id: 2914
)
|
22.6.2007 10:53 |
|
moc pěkný, doufám, že taky to moje bude jednou takové
..za 8 |
ruda (id: 3065
)
|
21.6.2007 22:06 |
|
krasna prvni fotka,zvysuju na *8
ruda |
ruda (id: 3065
)
|
21.6.2007 22:05 |
|
gabbri,testoval mengele,ty pozoruj a upravuj,vylepsuj,zdokonaluj... |
gabrri (id: 3513
)
|
21.6.2007 20:23 |
|
No zatím na to nespěchám, na Amálkovi otestuju jak tera funguje a když to bude dobře šlapat tak pak uvidím. Hlavně musím sehnat tu samičku, aby mu nebylo smutno
Já mám strach že mi zase prodají samečka, protože je od sebe rozeznám akorát tím že samec kváká a samice ne, ale kdybych koupila dalšího samečka tak by na sebe hrozně kvákali, samci se přeřvávají |
smooty (id: 1407
)
|
21.6.2007 19:57 |
|
No mohla by ses zeptat nekoho zkusenejsiho jestli by si mohla dat jiny druh k tomu tvemu trebas xvawe by ti mohl poradit.A myslim ze by to byl hezky mix kdyby to slo :) .Fotky jsem musil trosku vymenit tamty uz byly ohrany a urcite je lepsi kdyz si otevres stranku a cuci na tebe zabak nez hole tera |
gabrri (id: 3513
)
|
21.6.2007 19:51 |
|
Hmm, mě by se do terárko nějakej takovej touchwoodek moc líbíl,ale nevím jestli by se líbil Amálkovi a jeho nastávající
Tak se aspoň budu těšit na ty tvoje dendrobátka a hlavně na ty pěkný fotky |
smooty (id: 1407
)
|
21.6.2007 18:11 |
|
Ja jsem koukal na par odkazu od lidi co maji zabky a tyhle zabky co mam jsou vuci jinym tolerantni tak to snad nebude delat neplechu
a jestli jo tak si zhotovim dalsi palu |
gabrri (id: 3513
)
|
21.6.2007 17:57 |
|
Chudinka
No já jsem chtěla taky do terárka namixovat různý druhy,ale mám strach, aby nebyly pak nějak stresovaný, přecejenom každá žabka má určité teritorium a taky je nutné respektovat odkud žabky pochází. Tak asi přikoupím jenom samičku a snad se nebudou nějak dramaticky množit, protože pak nevím kam bych ty žabičky dávala |
smooty (id: 1407
)
|
21.6.2007 17:45 |
|
no spis uz nebozka nebo nekde skotaci v tom desti :) ale tak snad brzy objednam novou a tak do dvou trech mesicu bych chtel jeste nejaky ty dendrobatky jeste uvidim |
gabrri (id: 3513
)
|
21.6.2007 17:26 |
|
Touchwood je prostě rozkošnej. Když ho vidím tak mám sto chutí jít udělat nové tera a pořídit si ho taky
A co samička?Stále pohřešovaná? |
smooty (id: 1407
)
|
21.6.2007 17:04 |
|
Jo dekuji za pochvalu
hned po fotce mi skocil na celo a nechtel dolu |
gabrri (id: 3513
)
|
21.6.2007 15:42 |
|
No právě, já s tím mám příšerné zkušenosti. Při zařizování prvního tera jsem navštívila specializovanou tera prodejnu, nechala si poradit a nacpali mi všechno co se dalo a většinou to bylo k ničemu (viz žebřík po kterém rosničky nechodí,ale paní prodavačka mi tvrdila že bez něj nemůžou žít
)I ta moje karolínka stála 380Kč a teď když jdu na tera burzu tak je tam mají maximálně za 200Kč
Ještě musím opět pochválit krásné foto žabky na ruce - závidím |
foxik (id: 1850
)
|
21.6.2007 15:36 |
|
njn začátky.... ty jsou hodně drahé |
gabrri (id: 3513
)
|
21.6.2007 15:24 |
|
Jéé, ta cena je sice trošku vyšší, ale paludárko má fakt nádherný. Já mám tera za 4000Kč pro jednu rosničku karolínskou, která stojí 200Kč,ale je to můj mazel a ty peníze mě fakt nemrzí a taky je celé terárko nádherný doplněk do bytu. Každej kdo začíná si to musí nejdřív vyzkoušet a vychytat nějaký mušky a u dalších terárek už to jde mnohem líp a levněji
|
foxik (id: 1850
)
|
21.6.2007 15:14 |
|
sorry
ale výsledek je hezký |
smooty (id: 1407
)
|
21.6.2007 10:59 |
|
No stolek je za 1200 (puvodni pod bonsai)jinak origos exo-tera by stal 2200 ale jinac dik
priste to bude jinak |
foxik (id: 1850
)
|
21.6.2007 10:16 |
|
No kdyby si neměl terárko za 2000 a stolek za 2200 tak sme hnedka někde jinde. ale jsou to tvoje love. Nic to ovšem nemění na tom, že paludárko je moc pěkné a žabky jsou super. 8* |
smooty (id: 1407
)
|
21.6.2007 7:31 |
|
No dve zabky tam budu mit nejakej cas nez zjistim ze je vse ok pak prikoupim dendrobatky a pokud nekomu zalezi na mnozstvi tak prosim ale pokud jde o paludaria jde tu take o vytvoreni biotopu cili rust rostlin ve spravnem klimatu!zkratka jsem nechtel i kdyz nyní jen jednu zabku strcit do tera o rozmerech 15x15x15 s jednou kytkou!
A jestli je to drahe?no a ted uz je to stejne fuk |
seagal (id: 3907 )
|
21.6.2007 2:49 |
|
To jo, jen by mě asi nákup dvou žab neuspokojil |
Karloss (id: 3366
)
|
20.6.2007 22:25 |
|
to jo ale když to člověka baví a má ty zvířata rád proč ne:) |
seagal (id: 3907 )
|
20.6.2007 22:21 |
|
9 litrů bych za to nedal
. Hlavně podporovat firmy typu exotera by se mi moc nechtělo
spoustu věcí si člověk udělá doma na koleni, jen je pravda jak píšeš, že to nějakou zkušenost chce a člověk to dvakrát zvorá než se to povede. Otázka je jen co si vybrat. Stejně, když se to tak veme, tak paludárko pro dvě žabky za 9 litrů je strašná neúměra
, tak malý tvorové a tolik peněz. |
smooty (id: 1407
)
|
20.6.2007 22:08 |
|
Jo a ten stolek je puvodne pod bonsai ale pocital jsem ho tam taky a kdybych kupoval original pod tera tak bych za nej dal 2200 takze tech dvanactset si klido odecti kdybys tera dal nekam na stul :) a kolik te staly ty tve ratolesti dohromady? |
smooty (id: 1407
)
|
20.6.2007 22:03 |
|
no slo to i levneji kdybych delal dalsi tak se vejdu do 5000 aspon myslim :).chybama se clovek uci trebas ty dve cerpadla jsou zbytecna stacilo jedno kdyby byl prepad ale to clovek jak rikam zjisti az kdyz je to hotove no a ten zbytek se da sehnat taky levneji tera si nechat slepit nebo si to slepit doma , kytky nekupovat v kvetinarstvi svetlo by stacilo jednodussi nez akvarijni zarivky by nemusely byt specialni atd atd jak rikam zkusenost pro priste :) |
foxik (id: 1850
)
|
20.6.2007 15:20 |
|
Tak myslím že za 8500 je to mooooc drahé. |
smooty (id: 1407
)
|
18.6.2007 22:15 |
|
No s hadama teda zkusenosti nemam ale myslim ze by tam byt mohl je to valecek o prumeru asi 5 cm a vysce asi 4 cm a ponor by mel byt okolo 3-5 cm |
Tomáš-johny (id: 1567
)
|
18.6.2007 21:22 |
|
čau! chtěl jsem se zeptat na mlhovač uvažuji o něm a potřeboval bych se dozvědět pár informací... jak je velký? podle toho jak jsem se díval na internetu tak je to jen taková malá krabička něco jako film do foťáku ta krabička?
má být položen na dně vody? a nevíš prosimtě jestli by ten mlhovač mohl být i v térárku s hadama? děkuji za odpověd |
gabrri (id: 3513
)
|
18.6.2007 21:21 |
|
Jo, ještě jsem se tě chtěla zeptat, jak Touchwooda krmíš? Dáváš mu to nějak z pinzety nebo tam octomilky a cvrčky naházíš a doufáš, že něco chytne. Moje minulé tera bylo trošku přehlednější tak jsem mu tam ty cvrky naházela a on si je pochytal, teď nevím |
gabrri (id: 3513
)
|
18.6.2007 21:18 |
|
To jak ji uvidíš tak tě neco napadne a i podle vlastností neco vymyslíš. Já doufám, že najdeš ještě tu co si vyšla na výlet. Na Rosničkáriu je to teď taková houpačka, chvilku nahoře, chvilku dole
No uvidíme jak to dopadne |
smooty (id: 1407
)
|
18.6.2007 21:04 |
|
Jo jeste vymyslet pro novou samicku podobne jmeno aby jim to sluselo
koukal jsem ze u tebe je to jak u Verdonu no snad to casem ostatni vylepsi |
gabrri (id: 3513
)
|
18.6.2007 21:00 |
|
Jééé, ja už vím. Taky jsem to "za mlada" sledovala a myslím že napsaný to máš dobře. To jméno je hezký, je to takový zvučný a úplně to na něj sedí |
smooty (id: 1407
)
|
18.6.2007 20:55 |
|
No nejak jsem si vspomel na jeden anglickej serial na kterej jsem koukal kdyz jsem byl jeste mrne "Čáryfuk" a ten mel zabaka kterymu tak rikal i kdyz teda nevim jestli se to pise presne takhle |
gabrri (id: 3513
)
|
18.6.2007 20:47 |
|
Ještě se zkus mrknou, byla by to škoda, kdybys pak našel doma malou žabí mumii. No jméno bych tak tipla podle té fotky - ošahavající dřevo - ? |
smooty (id: 1407
)
|
18.6.2007 20:43 |
|
Jo dekuju za pochvalu no myslim ze uz bude poni takze uz objednavam novou
a schvalne jestli vis od kud je jmeno touchwood |
gabrri (id: 3513
)
|
18.6.2007 20:24 |
|
Tak zkus prohledat vlhká místa, třeba květináče a tak, potáhne jí to za vodou a pokud nenašla nějaký zdroj vody tak už můžeš objednávat novou samičku, protože žabky moc bez vody nevydrží, tak 24hodin
Ale musím ti pochválit ještě jednou tu fotku, Touchwood je fakt nádhernej |
smooty (id: 1407
)
|
18.6.2007 20:17 |
|
No samicka je stale nezvestna podle me je uz bud nekde v lese jelikoz u nej bydlim a nebo nekde schovana doma za skrini a to uz asi bude po ni a kupoval jsem je na http://www.animalfarm.wz.cz/CESKY.htm staci jim napsat email s kontaktni adresou a telefonem a oni se ti ozvou |
gabrri (id: 3513
)
|
18.6.2007 20:06 |
|
Ahoj, já se teď vetřu na chvilku k tobě
Už jsi našel tu samičku? Z kterého internetového obchodu jsi si je nechal posílat? |
smooty (id: 1407
)
|
16.6.2007 13:20 |
|
Ale tak taky se da kdyz clovek zavre oci ucpe nos a moc nepremejsli |
Karloss (id: 3366
)
|
16.6.2007 8:51 |
|
nne bude malá vošklivá a zelená uplně uschlá!tak dobrou chut:D |
smooty (id: 1407
)
|
15.6.2007 19:06 |
|
No kdyz ji bude kolem dvaceti bude hezka dlouhonoha a nebude moc mluvit tak budu celkem spokojenej |
foxik (id: 1850
)
|
15.6.2007 18:58 |
|
|
Karloss (id: 3366
)
|
15.6.2007 18:55 |
|
počkej až se ráno raníčko vzbudíš mokrej s žábou pod peřinou! |
smooty (id: 1407
)
|
13.6.2007 18:34 |
|
Tak dneska uz mi zabky prisly a jsou krasny ,doufam ze se vspamatuji z cesty vlakem
foto dodam co nejdrive. |
gabrri (id: 3513
)
|
11.6.2007 23:03 |
|
Jo,to jsou nádherné žabičky, taky už se těším až sem dáš fotečky. |
smooty (id: 1407
)
|
11.6.2007 19:53 |
|
Tak včera jsem si objednal žabky nakonec to bude páreček Leptopelis vermiculatus , už se nemůžu dočkat |
smooty (id: 1407
)
|
30.5.2007 19:16 |
|
Jo presne tak koupil jsem ho pres internet
jako ostatne 90% veci. |
foxik (id: 1850
)
|
30.5.2007 18:52 |
|
toto terárko je od firmy ExoTera? |
smooty (id: 1407
)
|
30.5.2007 18:45 |
|
Koukam ze pan trojkar velkej matla uz je zase u me!aspon napis co se ti nezda srabe! |
ještěr (id: 3799
)
|
28.5.2007 20:03 |
|
jo tak dík to pošli můj e-mail:GlogarPetr@seznam.cz... |
smooty (id: 1407
)
|
28.5.2007 19:26 |
|
jinac s terarkem mi prislo i plastove pozadi a tak jsem ho vyuzil jako nosnou plochu pro penu ale na www.paludarium.wz.cz je presnejsi popis nebo kdybys mel zajem mam nejaky fotky jak jsem to vsechno vytvarel.muzu ti je poslat na mail |
smooty (id: 1407
)
|
28.5.2007 19:23 |
|
No presneji jsem nejdrive steny pokryl tim silikonem aby nebyla videt ta pena pak jsem nastrikal penu a umistil do ni kvetinace a kuru a jeste je obstriknul pak nechal do druhyho dne zaschnout no a druhy den jsem tu zaschlou stvrdlou penu pokryl tim silikonem a nanesl na nej drcene kokosove vlakno (samozrejme nez silkon zaschnul :)) |
ještěr (id: 3799
)
|
28.5.2007 19:04 |
|
jo....a co si napatlal...já myslel že normálně se ta pěna nanese na to sklo a pak to zaschne....já myslel že to teda normálně zaschne a pak se to natře...já chtěl balakrilem.. |
smooty (id: 1407
)
|
28.5.2007 18:50 |
|
for Jester:klasickou montazni penu jednoslozkovou co se pouziva na utesneni a zatepleni oken (asi 150 kc) a napatlal jsem to cernym akva silikonem (stal me asi 100 kc) jinac dik |
ještěr (id: 3799
)
|
28.5.2007 16:56 |
|
jo dík a kolik stojí ta pěna?a čim si to natřel?jinak supr 8*
|
Shakalik (id: 1520
)
|
28.5.2007 14:04 |
|
Móóc pěkný, to pozadí s těma květináčema se ti moc povedlo, jasná 8mička, jsi dle mého názoru mezi nejlepšími. |
smooty (id: 1407
)
|
28.5.2007 11:57 |
|
No jak kdy neco kolem 60-90 (podle toho jak casto se v necem stouram:))a jeste tak 3-4x za den postrik a rano a vecer poustim mlhovac na par minut.Jo a jak tak koukam tak mistr velka za "3" dorazil i ke me takze nejlepsi asi ani nahodou
ale to je fuk . |
RIMMER (id: 2683
)
|
27.5.2007 22:27 |
|
Pekny 8* ... dat tam zabky bude asi nejlepsi... kolik tam mivas prumerne vlhkost? |
xvawe (id: 2061
)
|
24.5.2007 21:36 |
|
zabky jsem koupil normalne na burze,jinak jak rikas,ze ty spodni listy zacinaj zloutnout,tak to je normalni,po presazeni se rostlina takhle chova ,kdyz vytvari novy listy a lacky,tak je to OK. |
smooty (id: 1407
)
|
24.5.2007 21:34 |
|
xvave:no prave ze list ktery je uplne nahore je v pohode a take se novy list rozevira a zbytek jaksi strada,ale tak snad se vspamatuje
uvidime.jinak kde si sehnal zabky ?jsem z kolina tak to nejni do prahy zas tak daleko. |
xvawe (id: 2061
)
|
24.5.2007 20:51 |
|
Cau,jak ses ptal na tu lackovku,tak to muze byt hodne vlivy,mala vlhkost, malo,nebo hodne svetla,spatna zavlaha korenu,takhle ti buhuzel neporadim |
smooty (id: 1407
)
|
24.5.2007 20:30 |
|
for Ještěr : cauwes je to montazni pena (jednoslozkova) |
ještěr (id: 3799
)
|
24.5.2007 19:30 |
|
ahoj z čeho máš to pozadí u tý pr. fotky to vypadá jako nějaká pěna!jinak 8* |
Tetrunka (id: 1333
)
|
24.5.2007 10:34 |
|
Krása! Krása! 8 |
MadOndr (id: 3465
)
|
23.5.2007 15:27 |
|
taky parádní,tady se všem ty paludárka nějak daří.Tak ještě žabáky. 7 |
Hanka01 (id: 2367
)
|
23.5.2007 9:42 |
|
Moc pekne
Sama bych se casem chtela do neceho podobneho pustit... u me 8* |
smooty (id: 1407
)
|
23.5.2007 8:05 |
|
pro gabrri:prepazku jsem pripevnil jen ze stran k terarku a asi 3mm ode dna aby voda udrzovala hladinu jak ve predu tak i v zadu takze voda by se mela cistit filtraci (doufam
) |
Karloss (id: 3366
)
|
22.5.2007 20:55 |
|
pěkné dám sedum:) něco jako ruda budu se po něm opičit |
gabrri (id: 3513
)
|
22.5.2007 20:35 |
|
Jo ještě jsem se tě chtěla zeptat jak jsi utěsnil tu přepážku, která tvoří to jezírko a jak to budeš čistit? |
gabrri (id: 3513
)
|
22.5.2007 20:29 |
|
Ahoj máš to moc pěkné a jsem ráda, že se objevuje čím dál víc lidí co mají rádi žabky. S tím výběrem druhu bych to fakt neuspěchala, jestli jsi začátečník tak možná popřemýšlej o nějakém nenáročném druhu, létavku obecnou nebo rosničku karolínskou (tu mám já) - nejsou moc barevné, ale jsou moc pěkné. Možná i listovnici.... do pralesniček bych se asi jako začátečník nepouštěla popř. by sis měl sehnat hoooodně informací.
Jo a mimochodem dávám 8 |
Scarponi (id: 306 )
|
22.5.2007 20:01 |
|
Tak to je něco ! Až to zaroste a bude to vypadat jako xvaweova paludárka bude to nádhera |
xvawe (id: 2061
)
|
22.5.2007 19:32 |
|
Cus,fakt pekny chvalim,sem rad,ze stranky pomahaj:)Chvili pockej,ono to zaroste a pak teprve bude z toho poradna JUNGLE |
smooty (id: 1407
)
|
22.5.2007 19:17 |
|
No diky
snazil jsem se a stale vylepsuji a s tema zabkama to nechci uspechat
,ale urcite budou. |
ruda (id: 3065
)
|
22.5.2007 18:53 |
|
ahoj,tak s kytkama ti nepomužu,bo taky nejsem zravna botanik
.ale moooc se ti to povedlo a sedum si rozhodne zasloužís.zvednu,až budou žabky
.ruda |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|