|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Vydrik.punx (id: 7666
)
|
19.5.2023 19:52 |
|
Moc pěkná nádrž, nejde hodnotit jinak, než za plný počet 8* (hodnocení 8) |
DavidBena123 (id: 7323 )
|
4.9.2020 2:50 |
|
Luxusní (hodnocení 8) |
Rum (id: 15960
)
|
12.12.2018 22:15 |
|
Tak to je pecka.at se daří (hodnocení 8) |
Willis (id: 14747 )
|
6.3.2015 15:24 |
|
Pekné akvárium ,pekne nafotené - paráda. Gratulujem (hodnocení 7) |
frenky (id: 10450 )
|
1.1.2015 13:50 |
|
Obnova tveho skvostu. (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
16.11.2013 21:26 |
|
Po deseti mesicich,jasna osma.Proc nejses jeste na bedne?(Prvni tri mista) (hodnocení 8) |
prestigio (id: 14211 )
|
28.9.2013 10:55 |
|
Tady někdo usnul,chtělo by to nové fotky,mé oblíbené nádrže |
ruda (id: 3065
)
|
21.9.2013 9:37 |
|
bagio ví o vínu prd,je to východňár
nádrž krutě zelená. |
bagio7 (id: 6804
)
|
20.8.2013 20:42 |
|
Zraje jako víno "o) (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
16.7.2013 23:26 |
|
Ahoj,dodas fota s dovolene,nebo akvarka?At se ti dari kolegynko. |
Mišulec (id: 11686
)
|
5.6.2013 19:31 |
|
fota dodám ale musela jsem to probrat kytky se rozjely takovým zpusobem že už jsem to nestíhala trhat jednou týdně bylo málo takže zmalá změna...:o) |
Lery (id: 7644
)
|
30.5.2013 18:34 |
|
Rád bych obnovil hodnocení Tvého dílka,jenže Ty se chrtíš o nové fotky.Udělej prosím nějaké.
|
brgul (id: 7015
)
|
25.5.2013 10:27 |
|
Rád obnovuji tomuhle skvostu 8* |
Leeila (id: 13341 )
|
14.5.2013 23:58 |
|
Krásně zarostlý akvárko, nádhera. (hodnocení 8) |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
14.5.2013 9:11 |
|
Opět mi zčervenalo hodnocení,takže opět hodnotím za plný počet.Tady není co řešit,akorák mne zaráží,že jsi tak dole.Tvé akvíčko patří podle mne mezi první tři, néli na úplný vrchol.Tak ať se dále daří. (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
17.4.2013 11:18 |
|
Ahoj kolegyne,tak co uz mas uklizene?Dodej prosim nova fota.Dekuji. |
Ferrer (id: 11246
)
|
11.4.2013 21:55 |
|
Ahoj, obnovuji hodnocení tvé stále krásné prezentace. Super fotky a celkově zajímavá prezentace. (hodnocení 8) |
Drahoš,2 (id: 13551
)
|
15.3.2013 20:17 |
|
přiklání se k frenkymu chtělo by to nové fotečky prosím a jak se daří rostlinkám atd. děkujem |
frenky (id: 10450 )
|
9.3.2013 22:33 |
|
Nazdar kolegyne,nejak ti zamrzl fotak?Vim, cetl jsem,ze mas velkej uklid.Zatim ahoj.
|
Honzzin (id: 12237
)
|
24.2.2013 14:40 |
|
Tak tohle je něco :) (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
|
11.2.2013 16:36 |
|
fotky dodám ale tet je práce na zbláznění jak se to uklidní tak zase pošlu nejaké foto. |
vlkoliska (id: 11737
)
|
7.2.2013 17:49 |
|
Hodne pěkne snad se mi bude taky tak dařit (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
28.1.2013 18:05 |
|
Tak jsem tady po ctvrt roku.Obnovuji plny pocet.Usadila si se na cele,ale jednu vitku mam.Chtelo by to aktualni foto.Preji ti at tu vydrzis co nejdyl. (hodnocení 8) |
chrisik (id: 14082
)
|
27.1.2013 13:34 |
|
Klaním se :) vážně krása za 8 |
Drahoš,2 (id: 13551
)
|
23.1.2013 6:59 |
|
moc pěkné akvarium i technika super dávám za 8 šikovná at se daří |
nanobot (id: 9591
)
|
5.1.2013 15:42 |
|
Pěkná změna........ (hodnocení 8) |
Jervys (id: 10464
)
|
17.12.2012 23:16 |
|
To je panečku změna.8 (hodnocení 8) |
Lada 50 (id: 10297
)
|
1.12.2012 18:56 |
|
Jak se tak dívám ,tak ta parta dementů co dávají záměrně 4 tu řádí anonymně dál.Na vlastní prezentaci se nezmůžou,tak si sem chodí léčit svůj komplex méněcenosti. |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
1.12.2012 15:14 |
|
Moc se mi to líbí, jasná 8. |
bagio7 (id: 6804
)
|
21.11.2012 20:16 |
|
Váááu, tak nejen že obnovuji, ale také zírám, jak ti to opět parádně zarostlo. Osmkrát krása "o) (hodnocení 8)
-na svině kašli... |
Mišulec (id: 11686
)
|
17.11.2012 19:01 |
|
ale kdepak jenom mě tenhle ubožák osolil i ostatní vynikající nádrže nízkou známkou asi potřebuje za každou cenu vejš hmmm moc ráda bych veděla koho to je prácička z 87.244.206.170 ale neboj ty impotente na každou svini se nekde vaří voda... |
Mišulec (id: 11686
)
|
17.11.2012 18:27 |
|
hmmm další 4 od nejakyho mistra,ty ubožáku aspon napiš proč jsi ohodnotil 4 protože nic než než závist že tě posrala ženská mě nenapadá! |
Mišulec (id: 11686
)
|
16.11.2012 22:34 |
|
no tak mě zase přistála krásná 6 beze slova hmm vážně to potěší .... |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro MRysan |
12.11.2012 7:58 |
|
No uplně všechno sama nedělám nekdy me pomužou chlapi to viš jen ty necky vážily 140kg a to bych nedala,ale kytičky a vše kolem to ano,jinak děkuju Míša. |
MRysan (id: 12138
)
|
12.11.2012 6:02 |
|
Z principu sice 8 nedávám, ale za inovativní přístup k technickému řešení a navíc pokud to dělala fakt ženská :o) pro jednou mi prsty neupadnou. |
brgul (id: 7015
)
|
11.11.2012 13:51 |
|
S radostí obnovuji hodnocení tomuhle nádhernému akvárku a taky šikovné akvaristce
8* |
MartinM (id: 42
)
odpověď pro Mišulec |
10.11.2012 22:09 |
|
opravdu to máš nádherné, povedlo se ti to. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro MartinM |
10.11.2012 21:51 |
|
no nevím na nej se asi necítím ale moc mě těší že se ti líbí,a děkuji za hodnocení,tvé akva je taky nádherné ale to ty víš. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
10.11.2012 21:48 |
|
no musím ti je okouknout to víš závistivá ženská no.... |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro bime |
10.11.2012 21:47 |
|
no generálku zrovna ne ale uprava byla a diky za hodnocení potěší to. |
bime (id: 7307
)
|
10.11.2012 21:13 |
|
Koukám,že jsi udělala generálku akva.Musím uznat,že to máš čím dál hezčí.Opravdová nádhera,nelze jinak než za 8. |
miro m (id: 10797
)
|
6.11.2012 20:47 |
|
chodis mi ocumovat terce a ty tu mas takito umelecky skvost.kasli na terce,bola by skoda tuto nadheru znicit.mas to fakt moc krasne.len tak dalej. (hodnocení 8) |
Mira79 (id: 1728
)
|
6.11.2012 19:28 |
|
paráda 8 |
MartinM (id: 42
)
|
3.11.2012 19:29 |
|
Aktuální stav akvária je úžasný! V současné době je to TOP akvárium tady na stránkách. |
Mišulec (id: 11686
)
|
1.11.2012 9:33 |
|
Odpověď pro 89.177.18.157
Ty srabe škodolibej aspoň napiš svuj ubohej názor,proč to děláš,nechápu vubec co tě k tomu vede. |
frenky (id: 10450 )
|
1.11.2012 8:12 |
|
Ta fotka s 9.10.2012 je paradni,krasne ti to roste. (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
|
19.10.2012 20:10 |
|
no samotnou by me to zajímalo kdo je ten šklíba |
frenky (id: 10450 )
|
19.10.2012 14:15 |
|
Ahoj,pracuji na techto nesmyslnych hodnoceni,jeden udelal chybu u me prezentace a vim asi o koho jde.Pokud budu svine (slusne reseno)tak ho poslu pres me zname tady na akvarku ,skoro na konec,ale mam charakter a pockam ¨jak se to bude dal vyvijet. |
Mišulec (id: 11686
)
|
19.10.2012 7:52 |
|
no jo no zase krásná objektivní 4 beze slova kritiky,že to nekoho baví. |
xklop (id: 12794
)
|
12.10.2012 23:14 |
|
Supr akva. Libi se me vsechno - volba kytek, skladba ryb i dekorace. Jasnych 8. (hodnocení 8) |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
9.10.2012 20:11 |
|
Fantastická poslední fotka.Opravdu nádherně provedená nádrž. |
brgul (id: 7015
)
|
9.10.2012 16:44 |
|
Dnešní fotka parádní,máš to nádherně zarostlí |
Ferrer (id: 11246
)
|
2.10.2012 20:23 |
|
Ahoj, obnovuji hodnocení tvé nádrže. Dle poslední fotky je akváro stále nádherné. (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
4.9.2012 14:33 |
|
Super,nema chybu.At se nadale dari.Co dodat nejake aktualni fotky??!!! (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro brgul |
29.8.2012 21:17 |
|
no ještě to chce tak mesíc aby to k nečemu vypadalo,napis me adresu do souk pošty bude pro mne čest mík krypku v takovejch nadhernejch neckách jako jsou ty tvoje
a čím fotíš maš pěkný fotky ty moje z mobilu nestojí za nic. |
brgul (id: 7015
)
|
29.8.2012 19:22 |
|
No vida,po rekonstrukci to nevypadá vůbec špatně,fakt je to pěkný.Móóc se mi líbí ta cryptocoryna.Kdybys měla nějaký její přebytky,byl bych vážnej zájemce |
MartinM (id: 42
)
|
18.6.2012 15:22 |
|
obnovuju 8 a kdy sem vložíš nové fotky po úpravě nádrže? Určitě to už máš osázené, tak se pochlub a neschovávej to před náma
(hodnocení 8) |
frenk (id: 13377
)
|
13.6.2012 12:59 |
|
Tak to je bomba (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
|
23.4.2012 13:34 |
|
sázím a sázím a sázím a sázím už mě z toho hrabe
je to nekonečný rybky a nějaky rostlinky mám v náhradním aqva,fotím a dávám do deníku. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
23.4.2012 13:31 |
|
no to byl pokus s bleskem ve fotáku ale nepovedlo se to,neboj uz mam dobrej fotak a hlavně novy necky aby bylo co fotit |
ruda (id: 3065
)
|
23.4.2012 12:15 |
|
poslední fotka v deníku je tedy brutálně nekvalitní
,ale to nic nemění na kvalitě nádrže.
to jen tak,aby řeč nestála |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro Mišulec |
23.4.2012 12:04 |
|
S tím hodnocením to neřeš,jo někteří z nás jsou prostě nepřející blb.... nebo závidí.No a šup s tím novým sem ,ať se pokocháme |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Alex Matulek |
23.4.2012 10:43 |
|
ahojky Aldo no koncept asi nechám podobný jen skladbu trosku zmením jinak jsem spokojená,zase me přiletela krásná 5 od nejakyho anonimu tak se šrábu za uchem komu zase ležím v žaludku,no nic s chuti do toho a pul je hotovo, |
roama (id: 12840
)
|
16.4.2012 18:55 |
|
Tak to je teda parádní kousek ... super (hodnocení 8) |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro Mišulec |
9.4.2012 18:50 |
|
Tak to jsem zvědav na nový vzhled.Jo a k tomu novému zázraku(akvárku) ,můžeš to nějak rozepsat,nebo nejlíp nakreslit,ať my zaostalí víme co je zrovna in.
|
Mišulec (id: 11686
)
|
7.4.2012 17:50 |
|
Tak dneska jde komplet všechno ven nechala jsem si udelat nové,s krycíma sklama,přepadem z černého skla,s dvojitým dnem,no proste necky druhé generace a hlavne zadní stena o 10cm dál což je dalších par centáku navíc pro kytky,takže ja mam opravdu veselé velikonoce |
Akvamak (id: 8222
)
|
25.3.2012 15:46 |
|
Moc krásné akvárium,má skvělou atmosféru |
ruda (id: 3065
)
|
9.2.2012 10:34 |
|
zase tak moc mi nefandi
vše mi vždy strašně trvá,nemám jen akvaristiku...
nynější necky jsem plácal dva roky a je to o kus jednodušší,moře nemám zatim kam dát,to musím nejdřív vyřešit nábytek,prostě vyhodit a pak se uvidí.
měl by to být jen takový prcek,asi 130x90x60,nic extra,prostě automat 100% |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
9.2.2012 10:22 |
|
no tak kur.a od tebe more bude asi zazitek,se teda tesim jak ho pojmes,je to trosku složitejsí a narocnejsí ale ten vysledek ......no jo no druhej levl. |
ruda (id: 3065
)
|
9.2.2012 10:17 |
|
taky začínám studovat tento smět |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
9.2.2012 10:01 |
|
se nezaseklo ale penez jak za kozu to vis krize nic moc ksefty tak na zabavu zustava min.
ale neboj bude. |
Piccaso (id: 10239
)
|
7.2.2012 9:10 |
|
Obnova, opět za plný, super barvy.. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
7.2.2012 9:01 |
|
kde že se zaseklo to moře? |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
22.12.2011 6:23 |
|
Přeji hezké vánoce a samozřejmě opět plný počet. (hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
18.12.2011 18:43 |
|
Svítí mi to červeně,tak musím obnovit tu 8* tohle se jinak hodnotit nedá |
štěpina (id: 6351
)
|
13.12.2011 14:48 |
|
Ahoj Míšo,posílám další zaslouženou osmu
.Jak jsi na tom s mořem?Měj se štěpina. |
Mišulec (id: 11686
)
|
13.12.2011 8:52 |
|
díky kluc, tet na necky moc času nezbyvá to vždy ocením plnou automatizaci,ale mezi svátky se do nej zase pustím a to bude ....uz se tesim. |
bime (id: 7307
)
|
12.12.2011 18:16 |
|
Obnovuju,stále perfektně vymakaný,nechávám se inspirovat.8 |
tpivona (id: 8201
)
|
8.12.2011 21:14 |
|
Dlouho jsme tu nebyl a musím obnovit...krásná zahrádka
. Tomáš (hodnocení 8) |
Lery (id: 7644
)
|
8.12.2011 7:14 |
|
Obnovuji hodnocení Tvojí zarostlé nádhery a posílám stejně zarostlý plný počet.
Jestlipak Ti květena nenadzvihává krycí skla?
Ať se daří i nadále.
|
Kayser (id: 12951
)
|
3.12.2011 20:54 |
|
Nářez
(hodnocení 8) |
Kadison (id: 11302
)
|
3.12.2011 1:16 |
|
nadhera, obnovujem 8... (hodnocení 8) |
Domča a Verča (id: 11449
)
|
24.10.2011 23:56 |
|
Zdravím,pořad luxusni AQ.Tak ať šlape stále dobře. (hodnocení 8) |
Roxi (id: 10437
)
|
13.10.2011 12:02 |
|
Obnovuju ... (hodnocení 8) |
kobeda (id: 2494 )
|
1.10.2011 21:24 |
|
Nádhera!!! Smekám... (hodnocení 8) |
bob842 (id: 11478
)
|
11.9.2011 17:14 |
|
čauky,obnovuji hodnocení.Bohuš (hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
|
6.9.2011 8:48 |
|
ahoj.tebe to v tom akvarku rastie ukrutnou rychlostou.mas to fakt pekne (hodnocení 8) |
Steda (id: 10563
)
|
5.9.2011 9:31 |
|
Super,obnovuji hodnocení.8 |
martin4ever (id: 6269
)
|
29.8.2011 18:43 |
|
paráda.. obnovuji 8* |
Jervys (id: 10464
)
|
8.8.2011 18:38 |
|
Nové fotky jsou parádní suprově zarostlá nádrž a ještě lepší rozvržení. 8 (hodnocení 8) |
vrubozubec (id: 12610
)
|
24.7.2011 0:46 |
|
Teda klobouk dole-smekám. Akvárium přenádherné,technika super.Po podrobném zhlédnutí všeho si připadám jak prvňáček.Moc se mi všechno líbí, hlavně rostliny. Nádherná podívaná jasná osmička, ať se pořád daří tak jak doteď,líp už to snad ani nejde. Jo a nevím který blb ti dal pětku,to asi viděl nějaké akvárium s pendolína. Ještě jednou veliká kráááááása. (hodnocení 8) |
ZULA (id: 11869
)
|
19.7.2011 18:46 |
|
Krásná obnova nevím co dodat,když je to ještě lepší než to původní,8.Hodně dalších pěkných chvilek a pohody u překrásného akvária přeje zula. (hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
14.7.2011 16:26 |
|
Luxusně Ti to zarůstá,fakt super |
Piccaso (id: 10239
)
|
5.7.2011 16:54 |
|
Obnova, svěží... (hodnocení 8) |
marvan001 (id: 11357
)
|
2.7.2011 22:26 |
|
Obnovuji hodnocení, je to čím dál tím víc krásnější, jen tak dál. (hodnocení8) |
RomanHolba (id: 2542
)
|
2.7.2011 16:22 |
|
Sem náhodou narazil na video a když to srovnám s vaším aquascapem, tak je to hodně podobné :) http://youtu.be/4Z8clVvUKnY |
Mišulec (id: 11686
)
|
2.7.2011 8:49 |
|
kluci asi se začnu červenat,dekuji a jsem rada že se vam líbí.
Míša. |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
29.6.2011 20:16 |
|
Tak tady musím znovu obnovit, samozřejmě za *8*, fantastické rostlinné akvárium, fotka akvária z 8.6.
je přímo famozní, když jsem ji spatřil, tak jsem dlouho zíral v němém úžasu, to je skutečně neuvěřitelná nádhera, zkrátka si zasloužíš doktorát z rostlinné akvaristiky. Proti Tobě si připadám jako žáček první třídy, je vidět, že Tě to baví a že máš pro kompozici cit, s kterým se člověk už rodí. Přeji Ti mnoho radosti z tak nádherného koníčka, kterým akvaristika je.
Mirek (hodnocení 8) |
Lybija (id: 10590
)
|
27.6.2011 23:36 |
|
Tak to je paráda, smekám. Nádherné, neokoukané, originální a jistě dobře opečovávané...opravdu zázrak. (hodnocení 8) |
Jervys (id: 10464
)
|
27.6.2011 12:24 |
|
Mišo tak to je super práce dávám 8 (hodnocení 8) |
šima (id: 4496
)
|
25.6.2011 20:36 |
|
Jde vidět že tím žiješ a nechápu jak ti někdo může dát za 4.Já mám jiný názor.Ať sedaří. (hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
|
22.6.2011 19:54 |
|
ahoj,musim obnovit.mas to nadherne.nech sa aj nadalej dari a zo 4 si nic nerob.patri to k zavisti. (hodnocení 8) |
Steda (id: 10563
)
|
19.6.2011 15:34 |
|
Na fotkách z června to akva nemá chybu. |
Ferrer (id: 11246
)
|
17.6.2011 22:40 |
|
Obnovuji hodnocení! Stále full 8 (hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
14.6.2011 15:36 |
|
Obnovuji hodnocení parádního akvárka 8* |
Lery (id: 7644
)
odpověď pro Mišulec |
14.6.2011 14:32 |
|
Ahoj.Jako Ty i já jsem obdržel nízké anonymní hodnocení.Čím častěji tady zveřejňuji a aktualizuji,tím více přilétává anonymů.Kolikrát přemýšlím,že se na to mohu vybodnout a stáhnout svoji prezentaci.Naštěstí je tady ale spousta slušných akvaristů,kteří dokáží ocenit práci a o to jde hlavně.Všude se najde debil,který škodí.Hoď to za hlavu a on se užere svojí závistí sám.
|
Mišulec (id: 11686
)
|
13.6.2011 11:28 |
|
tak jsem vyfasovala krásnou 4 jako většina dle mého nazoru velice dobrych akvaristu od někoho kdo se neumí ani podepsat,no jo no .... |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro bime |
13.6.2011 11:22 |
|
jsem rada že se ti zamlouvá |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro štěpina |
13.6.2011 11:21 |
|
Ahojky Štěpi díky moc že jsi jukla jak budu mít chvilku tak zavítám na tvoje bělásky,tet je hroznej blázinec,at ti to plave ,Míša |
štěpina (id: 6351
)
|
12.6.2011 13:05 |
|
Ahoj Míšo,přidávám další 8
,je zasloužená
. |
bime (id: 7307
)
|
11.6.2011 21:38 |
|
No,tak jsem si pěkně početl.Velice pěkně provedená prezentace a nádherny akvárko.Chlazení el. předřadníků jako topení fakt mazaný. |
Mišulec (id: 11686
)
|
8.6.2011 8:21 |
|
no tak to se musim juknout taky na ty vaše kdyz vám červena tak me určite taky |
MartinM (id: 42
)
|
7.6.2011 13:04 |
|
Také mi to tady už svítí červeně a obnovuji
(hodnocení 8) |
Lery (id: 7644
)
|
7.6.2011 11:05 |
|
Obnovuji hodnocení Tvé nádhery.Stálá krása.
|
tpivona (id: 8201
)
|
7.6.2011 10:07 |
|
Také obnovuji
...půl roku uteklo tak rychle
...Tomáš. (hodnocení 8) |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
7.6.2011 8:32 |
|
Nějak se to začervenalo,takže obnovuji.Jsem zvědav na nové fotky.Po tom výbuchu je snad už vše v normě.Ať se daří (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ZULA |
16.5.2011 14:11 |
|
díky moc jinak čím fotíš máš moc hezké fotky |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Kajko88 |
16.5.2011 14:10 |
|
jsem rada že se ti líbí. |
Kajko88 (id: 11323
)
|
11.5.2011 16:35 |
|
akva plne zivota, brutalne (hodnocení 8) |
ZULA (id: 11869
)
|
10.5.2011 12:04 |
|
Velmi krásná obnova.8. (hodnocení 8) |
RomanHolba (id: 2542
)
|
5.5.2011 21:51 |
|
za ten nový aquascape... chce to některé rostliny vyměnit a až to ještě víc zaroste, bude to super. Obdivuju tu výšku 70cm, sám mám takové a vím jak je to náročný prosvítit. (hodnocení 6) |
Miluška (id: 12349
)
|
1.5.2011 14:02 |
|
Tohle je ovšem paráda, nemám slov |
Mišulec (id: 11686
)
|
20.4.2011 11:38 |
|
diky kluci na pozadí se jeste pracuje není to finální podoba spíš pracovní verze. |
Jervys (id: 10464
)
|
19.4.2011 18:30 |
|
No tak akvárko je o5 stoprocentní s tím pozadím jak tu bylo řečeno bych dal také černou , ale je to jen moje uchylka . Jinak co nato říct ať to hezky roste a ať tě nepotká už žádná katastrofa . Super a dávám zasloužených 8 ikdyž by sis za tu přestavbu co ti nikdo nemůže závidět zasloužila 10 . Měj se |
MartinM (id: 42
)
|
19.4.2011 15:54 |
|
Máš to opět parádní
To původní pozadí bylo lepší
jen můj osobní názor, nebo bych dal černou, pak by tvé hejno neonek, které tam určitě budeš mít vypadalo užasně |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
18.4.2011 20:03 |
|
Jak vidím v deníku,tak z nejhoršího jsi venku.Tak přeji hodně štěstí a ať vše rychle roste . |
Mišulec (id: 11686
)
|
18.4.2011 13:58 |
|
Díky kluci vaše podpora me velice tesí,dneska jsem to dorazila fotky mam v deníku,tet to musí jen rozrust,se ví že všechny kytky jsem tam vrátit nemohla tak nejaké přebytky jsem vam poslala.cauky Míša.
|
Lery (id: 7644
)
|
17.4.2011 11:02 |
|
Zdravím Míšo.Věř,že všechno zlé je pro něco dobré.
Držím pěsti a přeji pevné nervy.Někdy pomůže sklenka dobrého vína na uklidnění.
Nebo deset piv,to funguje zaručeně.
|
ruda (id: 3065
)
|
17.4.2011 8:11 |
|
zdravím,
tak si tu čtu a dozvídám se(zase poslední
) o katastrofě.ani jsem to neměl vědět,když si vzpomenu jak kolem akva někdy šermuju železnýma věcma ,občas do něj drbnu...asi si zahrávám .tvůj důvod byl řasa,mno,jednou jsem to u menšího také řešil,jednoduše jsem u dna vlepil podélné výztuhy,bez odstranění stěn.ty sis ale vady nevšimla,takže upřímnou soustrast.
ať se znovu založení zdaří a výsledek je při nejmenším tak dokonalý jako před povodní.
btw:lépe tohle "malé" než budoucí moře |
jezismarja (id: 9814 )
|
7.4.2011 12:39 |
|
je to pěkné,trochu mě nesedí to pozadí.nenechá vyniknout kytkám. toť můj osobní názor nic ve zlém. (hodnocení 7) |
štěpina (id: 6351
)
odpověď pro Mišulec |
5.4.2011 20:18 |
|
Tak to byl teda mazec,pěkně sis musela máknout
.Ještě že jsme holky šikovné
a nevzdáme to !Drž se. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro MartinM |
5.4.2011 20:12 |
|
diky moc za podporu Milto ale neboj další bude ještě lepší vždycky je co vylepšit. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Alex Matulek |
5.4.2011 20:10 |
|
akva je už staré asi 15 let a lepenetransparentním sil.tím prorostla řasa a povolil rožek a praskla cela strana foto je v deníku,je to nemile ale co te nezabije to te posílí.Díky za podporu Peto tak at nam to plave. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro štěpina |
5.4.2011 20:07 |
|
diky moc Štepi. |
Mišulec (id: 11686
)
|
5.4.2011 20:06 |
|
tak dneska uz se situace stabilizovala 30 rybek to nepřežilo ale z 500 je to dobry číslo jinak diky moc za podporu jdu se dneska ožrat
v pondelí napouštím necky opět vylepším nejake detaily a od Jerviska dojde aromatika takže je proč žít ahojky Míša. |
štěpina (id: 6351
)
|
4.4.2011 15:19 |
|
Míšo,držím pěsti! |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro Mišulec |
4.4.2011 14:47 |
|
No potěš klobás
.Proboha co se stalo?
Takže pevné nervy a hlavně co nejmíň škody v bytě.
Nepochybuji o tom,že akva opět bude a opět super.
Držím palce.
Petr. |
MartinM (id: 42
)
odpověď pro Mišulec |
4.4.2011 13:42 |
|
Ježíši jak to? Co se stalo? To zamrzí
To Ti teda vůbec nezávidím tu potopu doma
a upřímně veliká škoda, tak krásně zařízeného akvárka |
Mišulec (id: 11686
)
|
4.4.2011 12:53 |
|
tak dneska me necky praskly,zadní stena podel cele nadrze,velika sranda takze vsecko znova a poradne. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Qwer2 |
31.3.2011 14:38 |
|
Moc děkuju :) |
Qwer2 (id: 11731 )
|
31.3.2011 10:58 |
|
přehodnocuji na 8! Je vidět,že tomu věnuješ hodně času,moc pěkné! (hodnocení 8) |
šima (id: 4496
)
|
28.3.2011 20:37 |
|
Moc krásné.Super pozadí. (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
19.3.2011 22:27 |
|
Ahojky Miro diky žes zavítal a za tvuj milý komentář. |
miro m (id: 10797
)
|
19.3.2011 10:38 |
|
ahoj.sucasny stav je fakt vyborny.mas to fakt vymakane.nech sa dari |
Steda (id: 10563
)
|
9.3.2011 6:23 |
|
Čím novější foto tím je to parádnější.Teď už je to móóóc krásný.Tak je to právně,tak to má být. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
7.3.2011 12:39 |
|
Svatá prostato no jo na to sem uplně zabudla hned sjednám nápravu, |
ruda (id: 3065
)
|
7.3.2011 11:17 |
|
možná by bylo na místě upravit popis nádrže,páč už je to v podstatě o něčem jiném...
samozřejmě daleko lepší |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro brgul |
7.3.2011 8:01 |
|
diky Tome potěší hřejiva slova od takoveho profika. |
Bukylak (id: 11448
)
|
6.3.2011 20:09 |
|
Opravdu krásné akvárko!Snad i mě se časem podaří vytvořit si doma takový klenot. (hodnocení 8) |
ZULA (id: 11869
)
|
5.3.2011 7:25 |
|
Perfektní,oáza klidu moc pěkné pokoukáníčko.Ahoj Zula
. |
brgul (id: 7015
)
|
4.3.2011 17:29 |
|
Kytky se Ti rozjely parádně,všechna čest |
MartinM (id: 42
)
|
4.3.2011 13:31 |
|
Máš to opravdu nádherné...Až to ještě víc zaroste, to bude podívaná.... |
kukuraj (id: 10673
)
|
3.3.2011 19:09 |
|
téééda, máš to fantastické... |
miro m (id: 10797
)
odpověď pro Mišulec |
3.3.2011 18:38 |
|
nazdar.pozadie je fajn.nove foto tiez.drz sa |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Alex Matulek |
3.3.2011 17:50 |
|
ahojky Aldo je to eleo vivipara pošlu ti mam ji kybl navíc pak ti ještě napíšu tet musím do divadla |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
3.3.2011 13:47 |
|
Ahojky Mišo,poslední fota jsou opravdu parádní a na hodnocení nedej.Někteří nemaj asi vkus ,nebo to dělají záměrně.Ono to sice zamrzí,ale důležité je,že ty a tví blízcí z akva mají radost.
A jen tak mimochodem co to máš vzadu za rostlinku(s těmi dlouhými rovnými listy),nějak na to nemůžu přijít.Měl bych zájem si ji sehnat.Mám zálusk na Vallisneria nana,ale nevím zda je to ona.Vypadá úžasně. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro bob842 |
3.3.2011 12:19 |
|
Ahojky Bohu a Jervisku no i tohle se muže stat važne me to zamrzelo a nevim proč me takhle osolil jenom kuli pozadí které tam ma svuj smysl,nevím snad sve rozhodnutí ješte zváží díky moc za podporu kluci.Míša. |
Jervys (id: 10464
)
|
2.3.2011 20:56 |
|
No tak ten Vít je pěknej ko..t takovej skvost hodnotit 4 , nemám slov. |
bob842 (id: 11478
)
odpověď pro Mišulec |
2.3.2011 19:07 |
|
čauky Míšo,je vidět,že Vítek tomu opravdu "rozumí"
.Už se těším,jak bude komentovat tvůj vánoční dárek
.Bohuš |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro vít |
1.3.2011 20:08 |
|
Víte,tvé nízke hodnocení je vážne usměvné je videt z tvojí prezentace že problematice važne rozumíš a jsi odborníkem na slovo vzatým,nicméně,zkus se zamyslet nad svým výrokem a trošku pouvažuj proč jsem toto pozadí zvolila a jak bude vypadat až zaroste,myslím si že tva kritika není na místě a nesud něco čemu až tak zase nerozumíš. |
vít (id: 12104 )
|
1.3.2011 15:14 |
|
děsné pozadí(4) (hodnocení 4) |
Steda (id: 10563
)
|
23.2.2011 10:25 |
|
Už to krásně zarůstá.Vypadáto moc pěkně a proto zvedám na 8 |
štěpina (id: 6351
)
|
15.2.2011 22:47 |
|
Míšo,moc krásná práce
,klobouk dolů
.Když prohlížím fotky v deníku,moc se mi líbí akvárko s černým pozadím
.Je to můj názor,ale akvárko bylo úžasné
.Hodnotit zatím nemůžu. |
spajk177 (id: 10390
)
|
15.2.2011 21:36 |
|
davam 8 bodu moc hezke |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
11.2.2011 12:31 |
|
diky rudiku Strogineus me dela radost ma sice vetší listky ale nadherne zelene a nedrži se v nem žadna řasa,jsem zvedava jak bude vypadat za mesíc.jinak ten tvuj golfak taky jako dost dobry,co barby uz jsi je vymenil. |
Adam_87 (id: 11898
)
|
10.2.2011 21:28 |
|
Uf tyjo, ty mi píšeš, že mám nádherný akvárko, ale to tvoje je úplně někde jinde, taky bych si něco tak nádhernýho přál, jednoznačně za 8 (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
10.2.2011 15:06 |
|
moc pěkně to roste |
CHoze (id: 8831
)
|
6.2.2011 22:40 |
|
super,super,super
jedině za 8 jen ať plavou |
piga (id: 11053
)
|
4.2.2011 8:09 |
|
To nové pozadi je zajímavé.Budu sledovat.Pěkně to roste.Ahoj |
Domča a Verča (id: 11449
)
|
3.2.2011 23:34 |
|
Dik,snažime se.Ovšem tva nádrž tak to je rybníček,Takovou litraz to je nadher pohled. (hodnocení 8) |
ZULA (id: 11869
)
|
3.2.2011 19:36 |
|
Velmi pěkné. (hodnocení 8) |
vlkoliska (id: 11737
)
|
3.2.2011 18:48 |
|
Parada 8 (hodnocení 8) |
Mujkel (id: 4337
)
|
3.2.2011 15:26 |
|
Takle z fotek se mi libi vic puvodni podoba, ale fatky vetsinou matou. Kazdopadne jsi hracicka :) |
tpivona (id: 8201
)
|
1.2.2011 12:45 |
|
Super přestavba...to pozadí/tapeta vypadá moc zajímavě
. Tomáš |
Jervys (id: 10464
)
|
31.1.2011 17:28 |
|
Héj co to je? To je změna jako prase . Nevím co nato říct paráda super a až to zaroste bude to nářez.
(hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Roxi |
22.1.2011 0:10 |
|
i tobe roxi moc diky za komentař. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Marco |
22.1.2011 0:09 |
|
diky moc marco potesí to. |
Marco (id: 11742
)
|
21.1.2011 17:49 |
|
Kdybvy tu byla 10 tak ji s čistým svědomím dám. To řešení topení, filtrace, zabudování akva a všeho...no prostě dokonalé (hodnocení 8) |
Roxi (id: 10437
)
|
21.1.2011 14:59 |
|
Proč tu není i 10 bodů |
Lochneska (id: 3878
)
|
16.1.2011 12:33 |
|
Tak toto se opravdu povedlo. Úžasný nápad, který je ještě lépe zrealizovaný. |
sivon (id: 10063
)
|
14.1.2011 23:26 |
|
Zase krásné, máš opravdu talent a vkus. |
ruda (id: 3065
)
|
14.1.2011 9:38 |
|
moc dobré,konečně má tahle nádrž svého ducha |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
13.1.2011 7:30 |
|
necham teda rozjet kytky pak zkusím přidat na teplote a uvidíme co to bude delat. |
miro m (id: 10797
)
odpověď pro Mišulec |
12.1.2011 17:22 |
|
to sa o nich iba hovori,je to mitus,ale pravda je ina.myslim ze znalosti na to mas. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro MartinM |
12.1.2011 16:09 |
|
diky |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
12.1.2011 16:08 |
|
No tušila jsem to,ale na terče ješte nemam Miro,jsou to naroční chovanci,jestli ne vubec ti nejnáročnejší,musím jeste dozrat
ale byli by tam hezcí co. |
MartinM (id: 42
)
|
12.1.2011 16:01 |
|
Máš moc dobře nášlápnuto! Až to začne růst, tak to bude opravdu mňamka...
Moc dobře odvedená práce! |
miro m (id: 10797
)
odpověď pro Mišulec |
12.1.2011 15:56 |
|
no ja mam v rybach jasno.keby som mal aj 5 aqa tak viem ake ryby by v nich boli.tak co myslis?co ti poradim?jedine tercovce a uplne naj by bola forma panda. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
12.1.2011 13:33 |
|
no Miro dneska jsem tam hodila 10 siamek ale o rybach nemam jeste tak uplne predstavu co bys radil. |
Steda (id: 10563
)
|
11.1.2011 22:12 |
|
Dobrej restart akva,když se to chytí tak to bude parádní
|
brgul (id: 7015
)
|
11.1.2011 21:27 |
|
Přestavba vypadá moc dobře,jsem moc zvědavej na další vývoj |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro kukuraj |
11.1.2011 10:20 |
|
dneska přibylo eleo a lileopsis dam foto na deník,diky kluci,potěší to že se líbí. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Alex Matulek |
11.1.2011 10:19 |
|
cauky jo jo mam,bude to koralovej rif,klipky nejaky utesovky,dneska začnu s filtrem dam do deníku nejaké fotky. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
11.1.2011 9:58 |
|
Velice zajímavé.Až to vše zaroste tak to bude šupa.
A co nové akva,už máš nějakou představu? |
kukuraj (id: 10673
)
|
11.1.2011 9:22 |
|
tyýý jooo, čumím čumím, ta přestavba vypadá úžasně.. až se těším na foto, až se to více rozroste.. paráda |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro bambooman |
11.1.2011 0:09 |
|
no zas tak hrozny to není,znas to kdyz ses postiženej koníčkem hodiny nepočítáš
ahojky.Míša. |
bambooman (id: 11850 )
|
10.1.2011 23:16 |
|
diky za koment! teda ale, kdyz se koukam na tve dilko - budu muset jeste stravit par hodin s rukama ve vode...:O) |
m@ci (id: 8098
)
|
10.1.2011 17:44 |
|
Po přestavbě to vypadá taky úžasně. Akorát té práce znova
Držím palce, ať se daří. P.S.: Děkuji za hodnocení mé nádrže. |
miro m (id: 10797
)
|
10.1.2011 16:53 |
|
akvarko v denniku je presne podla mojich predstav.takto zariadene nadrze sa mi moc pacia.ake tam budu ryby. |
Steda (id: 10563
)
|
31.12.2010 19:17 |
|
Mf se v přírodě živí taky mimo jiné i neonkama ale kanci jsou to pěkní |
miro m (id: 10797
)
odpověď pro Mišulec |
31.12.2010 14:52 |
|
mesonauta festiva je fakt ok.ty asi myslis heros severus nie?tie zviknu byt kur_y. |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro Mišulec |
31.12.2010 10:41 |
|
No jak to tady čtu,tak budeš mít doma male AKVAZOO.Takže můžeš dělat průvodce a za velký peníz provádět děti na výletě.Bože lidi vy už fakt nevíte jak by jste vydělali.
Přeji vše nejlepší v novém roce. |
ruda (id: 3065
)
|
31.12.2010 10:32 |
|
za levné terčovce se považují skaláry,především poté,co se k nim přihodí párek parmiček 4pruhy
|
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
31.12.2010 7:11 |
|
Ja ty potvurky znám Miro,tihle kančíci šikmopruzí jsou vetšinou v pohodě do te chvýle než maj chut se třít a to je potom celkem mela,a když maj chut tak neonku zblajzne jako nic,temhle cichlidám se lidově říka terčovci chudých,uspěšne jsem vyvedla poter a rozdala včetně chovného páru,mel to byt pokus namísto terčovcu,ale ty nenahradí nic,tet bourám zet ne mořs.akva 2,3m dlouhý a hned vedle bude další tisícovka s Terčama a Altama,ale tohle malý akva si nechám jen melejma hejnovejma rybkama,mam tam Ramirezky,ty kdyz maj prostor dokážou taky hezky vyrust,tak uvidíme.Dík Míša. |
extensa (id: 11404
)
|
31.12.2010 7:08 |
|
perfektne davam 8
(hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
odpověď pro Mišulec |
30.12.2010 19:08 |
|
ahoj.
nerad skacem do debaty,ale mesonauta festiva by sa ti tam fakt hodila |
kiLLt (id: 9391
)
odpověď pro Mišulec |
30.12.2010 17:50 |
|
Tak to mas pravdu s tou teplotou verim ze 300neoniek je zazitok vidiet po kope
ako sa hovori co je male to je mile. |
CHoze (id: 8831
)
|
30.12.2010 10:35 |
|
Hezké super 8. |
Mišulec (id: 11686
)
|
30.12.2010 8:02 |
|
Ahojky kluci dík za komentář zváště pak v-akva me pobavil s tím chlapem
,o velkých rybách jsem neuvažovala chtěla bych mít zdravé kytky a o ty me jde především,takže Terče mužem vynechat malokterá kytka vydrží dlouhodobě 30 stupnů,a alty no pro ne jsou neonky neco jako pro mě větrník,zbaštim jich tak 5 a pak jsem teprve v poho,takže ty jsem taky nechala na potom,ale víš jaka je nádhera když se těch dnes už 300 neonek máchá večer před sklem,to bych vám přála vidět,všechny jedním a pak druhym směrem,nádhera a krnení to normálne vaří voda,to máš strach tam strčit prsty,hlavně pak nechavají kytky na pokoji a o to mě šlo především,díky moc kluci Míša. |
v-akva (id: 5256
)
|
29.12.2010 17:36 |
|
Moc pěkná nádrž, ta technická výbava, klobouk dolů. Pořád jsem měl pocit, že to píše chlap a to mě nakonec dostalo, že za tímhle dílem stojí žena
. Do nového bydlení taky zvažuju větší nádrž, jen řeším velikost kvůli zatížení podlahy. S tímhle jsi nijak nebojovala? Podlahy mají izolace s určitou nosností na metr čtvereční, je to děs. Kdyby nebylo takové omezení, asi bych měl celou jednu stěnu jen z akvária
. Jinak k poslednímu komentáři a velkým rybám, já bych to nepřeháněl, neznamená, že každá velká nádrž musí mít hned velké ryby, naopak, velká hejna drobných teter jsou fascinujícím zážitkem. |
kiLLt (id: 9391
)
|
29.12.2010 12:50 |
|
Misulec takto premakanu nadrz co sa tyka techniky ale aj layoutu som videl mozno len 2 krat v zivote ta litraz a to vsetko musi byt na zivo neuveritelne krasne.
Co sa tyka toho noveho planovaneho pozadia myslim ze to bude paradne tak ako to mas nakreslene ta hlbka tam urcite bude len taka moja otazocka neplanujes aj trosku inu skladbu ryb? Chybaju mi tam nejake dominantne ryby co sa velkosti tyka ale aj krasy ja by som s takouto litrazou siel do altumov alebo diskusov(to je len moja uvaha neber ma vazne)
Mas u mna plny pocet jednoznacne. |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
27.12.2010 21:19 |
|
Neskutečná nádhera, hodnotím za 10 hvězd.
Ať se Ti daří
(hodnocení 8) |
Piccaso (id: 10239
)
|
27.12.2010 18:29 |
|
Hodnotím za osum, takové keci o tom, že dám za 4, abych měl body do zálohy tady nejsou na místě. Úžasná kompozice barev. (hodnocení 8) |
gringo (id: 11365 )
|
24.12.2010 14:12 |
|
No tak tohle je nádherné akvárium. Tady to o sedlákovi platit nebude. Krásné rostliny, které jistě rostou sami v takové nádrži. Technické zázemí jako v "atomové elektrárně". Prostě dokonalé. Ať se daří |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
23.12.2010 17:59 |
|
|
miro m (id: 10797
)
odpověď pro Mišulec |
23.12.2010 15:41 |
|
aj aj a treba ju brat aj na prechadzky |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
23.12.2010 15:31 |
|
stačí jen zastřihovat nebo ji musím před spaním číst pohádky |
miro m (id: 10797
)
odpověď pro Mišulec |
23.12.2010 12:24 |
|
myslim ze ruky si umyvas v akvarku casto takze by mozno nebola zla aj riccia,ale o tu sa fakt treba starat. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
23.12.2010 11:29 |
|
na tak jo hned valim na chodbu uřezat z rohože kus uměliny a šup do necek,to bude nádhera,to se bude rybkák líbit,a ftaláty jim budou dělat taky moc dobře hlavně neonkám ty si pak krásne opalujou bříška na hladině pod výbojkama,a ja tady budu hambou mlátit hlavou o zet do uplnýho umlácení
radší me povez co bys tam dal ty kromě umělaka.zkusím hadat,tak že by Eleo.
|
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Mišulec |
22.12.2010 15:59 |
|
samozřejmě že nebyla
,vážná věc. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
22.12.2010 15:56 |
|
Jo jinak jsem obšvihla tvůj filtr tak se mě líbil že mě to nedalo,zítra ho montuju pod necky,kalfasky jsou sice levný ale když sem videla tvoji strojovnu tak srdíčko zaplesalo...
a s tím umělákem to byla sranda vit? |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Mišulec |
22.12.2010 15:51 |
|
s ricii je moc prace,takže nic pro mě. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
22.12.2010 15:48 |
|
no Rataj ho tak prodává že to koberec není jsem zjistila zakrátko,za tyden co ho mám v nádrži vyrostl asi o 3 cm ve zkušebním kalíšku,přidám večer foto do deníku,mě se strašně líbí HCéčko štve mě ale řasa vláknovka po 3 měsících ji z ní nemůžu dostat jinak HCéčko roste pěkně,v celejch neckách ji mám jen na tom HCéčku.tak přemejšlím o jiným koberečku,ale nevím jakej,ráda bych zůstala u HC ale nechce se mě každej rok vyměnovat koberec přemejšlela sem ještě o Ricii,poraď jestli jsi v tom kovanej.díky.Míša. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Mišulec |
22.12.2010 12:41 |
|
co umělý zátěžový koberec?
eleo jde udržet vysypáním hrubšího písku kolem paloučku,má jemné kořeny,které se do hrubého substrátu nepustí.to samé platí i u HCčka.
lilovníček má kořeny jako strom,ty nezastaví nic.vyleze i s kelimku.
Hydrocotyle dissecta není zrovna koberec... |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
22.12.2010 12:22 |
|
tak to už vážně nevím koupila jsem ještě vaničku Hydrocotyle dissecta ta vypadá taky slušně tak uvidím co nakonec vyhraje diky za radu.Míša. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Mišulec |
22.12.2010 10:57 |
|
lileopsis taky těžko udržíte ve vymezeném prostoru.dle mého nemožné.
ve dvoumetrovce nasazen do levého předního rohu,za půl roku dlouhá šňůra přes celou delku nádrže. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
21.12.2010 22:55 |
|
no tetka o nem zrovna čtu že je to taková kytka co si necha hodně líbit,ja mam teda koupenou lileop.zelandia od Rataje,myslím si že je podobná té tvojí, ne že by mě tenelus nešel spíš naopak ale nejsem stavu ho udržet na přideleném místě nejednou sem mu našla odnož až pul metru od palouku a zvesela me udusil kab.aquaticu a vytrhat ho taky žadná prdel,no chtela jsem hodnější kytku a ne takovou adélu.jako tenelus,tak uvidíme jak se lileopka ukáže,už jen barvičku má teda o moc hezčí |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
21.12.2010 22:35 |
|
tak tenhle salát vubec neznam
letím pro atlas. |
miro m (id: 10797
)
|
21.12.2010 20:01 |
|
plan pozadia vypada dobre,len ten tenelus by som zamenil za lileopsis braziliensis.teraz ho pestujem a mozem len odporucat.rychlo hustne a je to okuzlujuci travnik(golfove ihrisko) |
Predator(svk) (id: 11002
)
|
18.12.2010 13:10 |
|
skoda ze to nie je v mojich silach aby si bola na prvom mieste mas to proste super ,či aqua,prezentace,techniky a nápady ,popis a dokumentace ... a zapal,snahu no proste parada AHOJ (hodnocení 8) |
Steda (id: 10563
)
|
15.12.2010 19:20 |
|
Ten novej návrh akva je dobrej,akorát bych levej kořen posunul a prohodil A.R. s E.A.Nic Ti nenutím je to pouze můj názor
|
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Lery |
15.12.2010 14:11 |
|
Tak Lery název jsem uz předělala,abych nebyla trnem v oku tech ortodoxních,snad to projde
Díky moc za podporu budu postup fotit a psát do deníku tak kdybych něco telila tak dej vědět.Ahojky Míša. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro sivon |
15.12.2010 14:06 |
|
Ahojky Sivon díky za komentář,ani nevíš jak se těším az ty své necky překopu pořebuji pro kytky víc vrstev mam je moc hlubobý a některy listovky mají ve spodních patrech internodia daleko od sebe,mam to uz vymyšleny zmaknu to přez vánoce,budu vše psát do deníku a vděčná za každou radu,experimentuju tet s diodovým světlem a jestli se povede aji to tak to bude pecka. |
sivon (id: 10063
)
|
14.12.2010 22:57 |
|
Já nevím, přijde mi to škoda předělávat. Jen bych si trochu pohrála s rozmístěním rostlin. Mne to právě velmi zaujalo tak, jak to je, na první pohled. Chápu tvoji snahu o dokonalost. Já u té mé 54 taky pořád přemýšlím, co s těma kytkama, aby vypadaly lépe. Ale stálé šťourání se akváriu kytkám moc nesvědčí, zlikvidovala jsem si takto krásně rozrostlou Valisnerii torta. Teď se snažím držet zkrátka (no jo, ale také nemám ambici dělat rostlinné akvárium
. Nenech se otrávit, zůstaň svá a neboj se experimentovat i s těmi zatracovanými "saláty". Jsou to nádherné dominanty akvária. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Lery |
14.12.2010 11:20 |
|
Díky Leri,ten název s tím máš pravdu zkusím ho pak předělat prostě mě to jen tak cvrnklo nebyl to záměr vytvořit dokonalé Holand.akva,je to takovej detail a nepřikladala jsem tomu váhu ale něco s tím provedu díky moc.Míša. |
Lery (id: 7644
)
|
14.12.2010 7:39 |
|
Ahoj.
Nákres vypadá pěkně.Tvůj zamýšlený pohled na hloubku akva je určitě dobrý.Já nejsem příznivec kobercových květin v akva,ale proč ne.Prostor na plavání se určitě zvětší a ryby to ocení.V pravém rohu máš na mysli Cabombu?To je dle mě nejkrásnější akva kytka,ale velmi problematická.Ty si s ní určitě poradíš,dle nákresu a vybavení Tvé strojovny.Jen si nejsem jist,zdali po předělání a naaranžování dvou zamyšlených kořenů Tě ortodoxní rostlinkáři nerozcupují za název a typ akva.Mě se rostlinné akva líbí,ale nevydržel bych se na něj celý čas dívat.Já musím vidět ryby.Držím pěsti v boji s akva i s nepřízní lidí.Ale,co člověk,to jiný názor na jednu věc.Umíš si představit tu nudu,kdyby se všem líbila stejná věc?
Měj se Lery |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Lery |
13.12.2010 22:29 |
|
Lery diky ti za názor ale už jsem pevně rozhodnutá chci zvýraznit hloubku,uspořádat kytky a celkovou koncepci oživit a rozvrstvit veř mě že to bude ku prospěchu celé nádrže,mám mezi vámi velkou podporu a věřím že až si nebudu vědět rady tak pomužete,mám v deníku plán přastavby tak se na něj prosím koukni a dej vědět co si o tom myslíš,a zkus oslovit i kamarády čím vic nazorů tim líp.Díky Míša |
Lery (id: 7644
)
|
13.12.2010 13:29 |
|
Ahoj.Sice jsem už hodnotil,máš to super.Od techniky po akva,skvělé.Že Tě někdo zkritizuje,ohodnotí čtyřkami,na to si zvykneš.Každý má jiný pohled na stejnou věc a závist je v Českých zemím hodně rozšířena.
Jen nechápu,proč chceš,nebo už předěláváš celé akva?Tobě se nelíbí?Proč teda ta prezentace?Názory se různí,ale Tvůj pohled se mě líbil,tak proč ho chceš hned předělávat?Stůj si za svým.Přece nebudeš někoho kopírovat.To je můj názor a dotaz.Někdy hodně změn škodí dobré věci.
Nech to tak,jak máš.
|
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro brgul |
13.12.2010 12:50 |
|
ahojky Tome díky za komentář potěší,že si někdo dá práci a přečte si co jsem tu napsala,na tvoji nádrž jsem koukala jako na jednu z prvních a byla mě inspirací,s tou blyxou jsi mě dostal,ja svoje akva celé totalně překopávám ryby rostliny písek,někdo už ani nevím kdo mě nakousl kritikou že nemám kořen ve zlatém řezu a mě to prostě nedalo,par nocí kdy koukáš do stropu a dumáš ,měl pravdu byla to kritika přesně taková kterou tady hledam,a jak jsem se dočetla ty taky,je tady zajisté plno chytrákú typu petrnerad a závistivců v podobě všeljijakých qwertu viť miro m,ale bohatě je kompenzuji ti kteří nezištně pomáhají třeba jen radou,díky,zítra dám nákres a mapu rostlin do deníku jak bych chtěla aby akva vypadalo tak prosím mrkni na to a napiš jak se ti to jeví čauky Míša. |
marvan001 (id: 11357
)
|
13.12.2010 0:31 |
|
Řekl bych že Brgul to tady doslova a do písmene vystihl. Nemám co dodat, hodnocení 8. Ať se daří |
brgul (id: 7015
)
|
12.12.2010 14:32 |
|
No už několik dní tady na to koukám,tak už taky musím něco napsat.Akvárko je fakt pěkný.Je tam sice vidět řasa,ale upřímně,kdo z nás se s ní občas nesetká,že jo
Technika to je kapitola sama pro sebe.Mě osobně to uchvátilo a zvlášť proto,že to je samovýroba,to opravdu oceňuju,protože podle toho se pozná,pro koho je to opravdu koníček a né jen módní záležitost.Ono dojít do krámu a nakoupit veškerou techniku včetně štěrku a pak tady ještě udělovat rady,to dokáže kdejakej chytrák,a že jich tady je
Takže pro mě je to super a spousta inspirace
8* |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Qwer2 |
11.12.2010 15:25 |
|
Milý qwere své příští hodnocení si schovej do velké bedny hned vedle svych a mirových mindráků,jsi normální ubožák. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Steda |
11.12.2010 13:19 |
|
Díky moc už se na tom pracuje pravou stranu jsem taky totálně překopala dám vědět jek to bude hotový.Míša. |
Mišulec (id: 11686
)
|
11.12.2010 13:17 |
|
tu řasu zkus nechat vyhladovět já to tak delám až ji je moc nechám hladinu zarůst pistií ta vytáhne živiny a pak je zas chvilku klid ale te řasy se asi nezbavíme nikdy spíš jde o to ji udržet v přijatelných mezích,chemii nepoužívám,řasa má velmi podobné nároky jak rostliny tekže většinou pak stagnují i ony,a ty zavistivci hm co s nima vážně nevím a ani co tím sledují par blbečku to tady umí pěkně zkazit ale je tady zase spousta jiných co umí poradit a to za to stojí, osobně si myslím že je to práce mira m,ale nechci předbýhat uvidíme.mnoho zdaru a měj se pěkně Míša. |
Steda (id: 10563
)
|
11.12.2010 13:16 |
|
Taky se přidám i když psát mě opravdu nebaví.Technika nemá chybu tu komentovat nebudu.Co se týká vzhledu tak to špatný není jen bych asi změnil levou zadní stranu hustější zeleninou. S Echinodorusama taky nemám problém mě tam připadaj zatim dobrý.Taky jsem je tam měl ale E.ozelot za půl roku okupoval listama třetinu akva,tak musel ven.Hodně úspěchů a zatím 7+ |
kukuraj (id: 10673
)
|
11.12.2010 11:30 |
|
náhodou to máš úplně parádní a teda milá slečno kloubouk dolů a z rejpalů si nic nedělej, jen závídí
málokdo to má tak dotažené jako ty.. a přesně jak píšeš, chybama se člověk učí a třeba já taky dělám jednu za druhou a získávám tak další cenné zkušenosti. takže ať se daří a mnoho štěstí. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Qwer2 |
10.12.2010 22:09 |
|
Tak tohle je dost trapas....registrovat se 3x jako Qwer , Qwer 2,Qwer3 a jeste jednou hodnotit jako anonym. Ale proč ne, když ti to udělalo dobře |
Qwer2 (id: 11731 )
|
10.12.2010 21:31 |
|
Dobré, pár bodů si nechám ještě v záloze na příští hodnocení. (hodnocení 4) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro dzudy |
9.12.2010 23:13 |
|
no už se těším tak šup šup. |
dzudy (id: 1760
)
|
9.12.2010 17:32 |
|
Mišulec máš to super a vzhledem k tomu že budu předělávat svou 200 na hlavně rostliné (designové) budu potřebovat 100% poradit. Keramzit mám již nakoupen jak nové dno tak staré! Jen musím udělat pozadí a připravit za něj vnitřní filtr který vytvořím ze skla a vlepím na záda akvárka. Tak snad o vánocích se do něj pustim :) (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro gabii |
9.12.2010 0:48 |
|
no co na toto odpovědět vážně nevím,končí debatu kterou ani nezačal,mě akvarium nejde jemu určite ano proto tady ma spousty fotek kterymi nás všechny utvrdí o svých kvalitách,rostliny které rostou,,samozřejmě" jsou nemocné,červenolistky jsou nenáročné a to ještě v 70cm sloupci vody,mrzí ho že se snažím ostatním poradit,no s vaší fundovaností kterou tady předvádíte si začínám myslet že by ste tu rubru v tom akva ani nenašel. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro ruda |
8.12.2010 23:35 |
|
Není zač ,taky to nebyla odpověď. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Mišulec |
8.12.2010 15:02 |
|
děkuji,nebyla to otázka |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro hustej |
8.12.2010 13:54 |
|
Ano ve stupnici do osmi je pětka jako výborná,nevadí mě 6 vadí mě když nenapíše objetkivně co schází do plného počtu,nebo alespon do 7,chápeš? |
Mišulec (id: 11686
)
|
8.12.2010 13:50 |
|
To máš naprostou pravdu Rudíku a protože nejsem kráva za kterou mě považuješ, tak je mám oba pěkne v plastovém kvetináči,krerý jim to nedovolí,a živyny jsou ke kořenům,přiváděny plastovou hadičkou,přesazování a vše je pak jednodussí,pokud nechceš aby přerostly,v akváriu chytneš kvetináč jednou rukou zatáhneš za echynodor druhou tím mu spřetrháš vláseč.kořen.systém a zastaví rust min na 2 týdny,chceš ho víš tak hnojit svítit a železo,pokud list přerustá jde pryč,dělam si s něma co chci ja a ne obráceně.
a kdyby tě při přemyšlení přepadl zase nejakej dotaz tak se neboj zeptat. |
hustej (id: 5098 )
|
8.12.2010 13:33 |
|
velice dobře zmáknutá technika této nádrže.kvalitní provedení
btw:co přesně se vám nezdá na hodnocení ŠEST? tuším že to znamená VÝBORNÉ |
ruda (id: 3065
)
|
8.12.2010 13:29 |
|
tróchen se tu do toho vmísím,nudím se
bylo zde napsáno,že echynodory spolu s kobercema je nevhodná kombinace.i já se domnívám,že je to nejen nevhodné,ale na rovinu kravina.nejen z důvodu světla,které echyn "sebere" svým rozpětím listů,ale především jeho kořenovým systémem.jeden ehynáč veme kořeny tolik živin,že zbytek porostu náročnějších rostlin velice trpí.neplácám jen klackem do vody,tímhle jsem si už prošel.nějaké přihnojování ke kořenům je nedostačující,nevíte kam až jeho kořeny sahají,proto je takřka nemožné udržet kytky v jejich dosahu v dobrém stavu.co se týká kompozice takovéto kombinace,může to být velice lahodící oku,když u toho člověk malinko přemýšlí... |
Mišulec (id: 11686
)
|
8.12.2010 13:27 |
|
Věříš že ani ne nekteré jsou určitě od mých přátel kteří si to mezi sebou pověděli a dali mě ji ne pro to že akvaristice rozumí nybrž z přátelství,to se dá ale pochopit,ty na druhou stranu kompenzují ty šesky a pětky které jsem vyfasovala od někoho kdo ani neumel říct proč. |
unknown (id: 6299 )
|
8.12.2010 13:17 |
|
ale z těch neregistrovaných osmiček(dle mého vašich) máte radost jistě větší
technika parádní |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Tvrzník |
8.12.2010 13:12 |
|
Mylí Tvrzníku strašně rada bych vás poznala lépe nejste jen tak někdo,kdo se sem občas koukne a něco pochválí typem dej osmu dám ti ji taky, nedáš tak uvidíš.
Z vašeho hodnocení cítím že jste člověk který problematice rozumí a to velmi a svými komentáři jste nad věcí a s odstupem pozorujete co se děje,váš přehled je obdivuhodný,stoprocentně nejste žádný zelenáč,hodně mě připomínáte svými názory mého dedečka který mě k akvaristice přivedl a hodně naučil tou,,starou školou".Byl to ve své době jeden z nejuznávanějších akvaristů v ČSSR.
Domnívám se že jste jeden z mohykánů těchto let,přečetle jsem všechny komentáře a hodnocení které jste komu poslal,a všechny je budu číst ráda i nadále z vaší 7 mám nesmírnou radost děkuji Míša. |
Tvrzník (id: 10589 )
|
8.12.2010 12:11 |
|
Děkuji za doplnění prezentace, ještě by to chtělo aktualizovat seznam ryb v akváriu, pak bude prezentace kompletní.Abych to krátce shrnul, technika je rozhodně za 8*, je opravdu na vysoké úrovni a rozhodně patří k absolutní špičce, takže tady nejde jinak než pochválit. Popis akvária je také proveden na jedničku, je opravdu podrobný a vyčerpávající a zvláště u techniky může posloužit jako výborná inspirace pro ostatní akvaristy, takže tady taky velká pochvala a za 8*.
Fotografie by mohly být o něco více kvalitní a ostřejší, vaše akvárium by si to rozhodně zasloužilo.
Potud je tedy vše na výbornou, takže se asi ptáte, proč jsem vaše akvárium neohodnotil za 8*?
Důvodem je podle mého názoru slabší layout vaší nádrže, v jehož hodnocení se do určité míry shoduji s uživatelem "gabii", i když si přece jenom myslím, že srovnávat vaši nádrž a vaše rostlinstvo s akvárii úpných začátečníků, je vůči vám přece jenom nefér.Rovněž se domnívám, na rozdíl od uživatele "gabii", že v pěkném rostlinném akváriu nemusí být jenom "stonkovky" a "kobercovky", ale že v něm můžou najít své nezastupitelné místo i "echynáče". Je zajímavé, že vám uživatel "gabii" vyčítá nedostatek invence, ale sám se, soudě podle rad vám dávaných("jednoduše,kombinace stonkových rostlin spolu s velkýma "růžema" není vhodná,snad ani pěkná"), nedokáže oprostit od zaběhlého klišé, že "správné" rostlinné akvárium musí být pouze akvárium typu "MAZLÍK", kde pro jiné rostliny než "stonkovky" a "kobercovky" prostě není místo. Abyste správně pochopila moji myšlenku, samozřejmě že proti "MAZLÍKOVI" nic nemám, je to samozřejmě špičkový reprezentant svého druhu, ale rozhodně to není jediná možná alternativa, jak vytvořit pěkné rostlinné akvárium. Jinak je určitě rada uživatele "gabii" nechat se inspirovat špičkovými nádržemi na místě, ale stejně důležité je, zachovat si svůj vlastní osobitý styl, aby se z nádrže nestal pouhý plagiát, ale aby "zrcadlila" a vyjadřovala osobnost svého tvůrce.
Takže záverečné resumé:layout nádrže vidím zatím na 6.5*, ale věřím tomu, jelikož vám rozhodně nechybí nadšení pro věc, že se bude vaše akvárium do budoucna stále zlepšovat a až budu příště hodnotit vaši nádrž, v úžasu "se posadím na prdel" a nezbyde mi nic jiného, než ohodnotit za 8*
Tvrzník (hodnocení 7) |
gabii (id: 10424 )
odpověď pro Mišulec |
8.12.2010 10:16 |
|
dobrý den,
to že Vaše zoo shopy zásobujete rostlinstvem ještě neznamená,že je máte v kondici.ony rostou,to samozřejmě,ale nejsou až tak moc "zdravé".stonkovky máte hubené,patra daleko od sebe...a tím pádem Vám nemůže Alter. dělat radost,když i "nenáročná"rostlina nevypadá jak má.
docela mě mrzí,jak tu všem radíte a samotné Vám to moc nejde.ale každý jsme nějáký.nic ve zlém,popřeju mnoho zdaru a končím debatu.
ať se tedy vede |
Mišulec (id: 11686
)
|
7.12.2010 22:33 |
|
dekuji Petře za tvé hodnocení celková koncepce není ještě hotová spíš taková pracovní ale makám na tom,a uspořádání rostlin musím ještě doladit strašne to roste. |
bime (id: 7307
)
|
7.12.2010 21:41 |
|
Vše do detailu promyšlený,technika super provedená.Je zatím vidět obrovskej kus dobře udělané práce.Vzhledem k tomu,že jste vše dělala a vymyslela sama,skládám obrovskou poklonu.Mě se se uspořádání rostlin i celkový vzhled akvária líbí.Vaši prezentaci si dávám do oblíbených. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro gabii |
7.12.2010 11:30 |
|
toto akva je slepeno od r 2000 to jsem napsala nikoli vsak založeno,2006 přišlo stěhování a s timhle drobečkem to nebyla žádná sranda,pak usazení do stěny to jest vybourat prostup v nosném zdivu usadit dodělat sádrokarton atd..upozornuji po vecerech vsechno sama,v roce 2009 zkušební provoz doladování techniky po večerech, v 8 měsíci 2010 jsem sázela kytky od Rataje po košíčkách délkou do 10cm jak řikáte bez slohu a stylu prostě co me napadlo ponevadž tuhle vodu kam jsem se odstěhovala jestě moc neznám a po pohledu do kalendáře nenabývám dojmu že by stonovky nešly zdejší ZOO schopy zásobuji zdatně tím co přeroste,jediná Alter.Rubra té se moc nechce,no a net přijde stylistika ta není zatím mojí silnou stránkou ale učený z nebe nespadl, dík gabii za konstruktivní kritiku tohle je to co tady hledám nepotřebuji tady závodit ale poznat co delám špatně,hezké hodnocení potěší neříkám že ne,ale taky pekně naštve 5 od někoho kdo se neumí ani přihlásit,říct proč ji dal a co je špatně,tohoto si od na tobe cením,Trošku jsme se tady rozhýřily ale moc dik. |
gabii (id: 10424 )
|
7.12.2010 10:48 |
|
špatně jistě nic neděláte,jen nemáte zatím žádný svůj styl.příjde mi,jako by jste sehnala hromadu druhů rostlin a bezhlavě je napíchala do dna.stonkovky Vám evidentně nejdou(možná je to čerstvostí akva),barevně nesladěné,bez zlatého řezu.echynáče(jak už někdo psal)Vám přerostou a zastíní palouček v předu.navíc do takového akva se tento druh prostě nehodí.jednoduše,kombinace stonkových rostlin spolu s velkýma "růžema" není vhodná,snad ani pěkná.nádrž máte od roku 2000(četl -li jsem pozorně) a za tu dobu už by jste měla mít nějaký ten "nápad".
pročetl jsem zde na pár prezentacích vaše komentáře a zdá se mi,jako by se vám právě "ony,zvláštní nápady" nezamlouvaly.vyjíměčné nádrže se Vám prostě nelíbí.vyjímečností myslím odlišný styl od ostatních zahradníků.píšu pouze svůj názor,neradím co a jak.layout akvárka bych hodnotil na průměr.ničím se neodlišuje od amatérských nádrží začátečníků.odlišnost je ovšem v té technice,ta je na výbornou.
sakra,mám nějak rozepsáno
.tak na konec napíšu vaše slova...ukažte nám,co ve Vás je...(někde jste to tuším psala) |
miro m (id: 10797
)
odpověď pro Mišulec |
6.12.2010 20:16 |
|
tak to je fajn |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro terri |
6.12.2010 8:17 |
|
Mišulec (id: 11686 Holanďan kategorie velká akvária, objem 756 litrů ) 5.12.2010 13:16
jo vlaknovka je potvora je to boj s větrnými mlýny ja na ni jdu od lesa,nasadím totální hnojící hladovku a svítím jednou trubicí tj 80W T5 jen abych na to videl* a na celou hladinu nahazu pistii rozptýlí i ten zbytek světla za 5 dní je potvora neviditelná a namotává se pak jedna básen.
*v tomhle případě to nebyl překlep ale nedoklep písmenka A... hold to už se stává :) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro miro m |
6.12.2010 7:39 |
|
To ne |
HifiX (id: 7431
)
|
6.12.2010 6:48 |
|
Rovnou dávám osmerku, co taky s Váma,že? |
Mujkel (id: 4337
)
|
5.12.2010 23:06 |
|
Kdyz dva delaji totez, neni to totez. A todle je genialni dilo! Vazne obdivuji co vsechno jste dokazala, jakym skvelym zpusobem je vse vymyslene a jak to funguje. Smekam a tise zavidim - zejmena Vas um. (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro gabii |
5.12.2010 22:26 |
|
Gabi věř me že konstruktivní kritika me nevadí ba naopak jsem rada,každému se jeho vlastní akvárko za nejakou chvíli taknejak okouka a pak jsi ve slepe uličce,a kdyz pak příjde člověk a poví nebo napiše hele ty Echináče dej jinak a udelej to takhle maš to špatně tak to zkusím i za cenu toho že akva totálně překopu,za toto jsem ostatním moc vděčná,ale nemám ráda chytráky kteří ti poví mas to spatne a na otázku jak tedy bys to udelal ty,porad me,ti odpoví nevím nebo pro jistotu hlasuji anonymně,jsem si svych nedostatku vědoma a pracuji na nich,taky jak jsem uz napsala akva je v záběhu zkouším co pujde,co ne,
a vubec to není konecné řesení,jestli se ti neco nezdá nebo něco dělám špatne tak poraď prosím ráda to použiju.
jinak dekuji za příspevek. |
paxik (id: 10884
)
|
5.12.2010 20:57 |
|
Dobrý den, velice děkuji za nákresy, to je přesně to, co nikde na netu nenajdete, nebo alespoň mně se to nepovedlo.
Plánuji stavbu velice podobného akvária, alespoň co se týče techniky, nejspíše v průběhu příštího roku. S Vaším svolením se pokusím skoro celou techniku napodobit, velice jste mi pomohla si uspořádat myšlenky a náměty v mé hlavě
Systém wc plováku jsem měl vymyšlen taky, ale nevěděl jsem, zda jde upravit na průtočný, aby zastavil vodu jdoucí do osmozy, proto jsem se ptal, jak máte osmozu připojenu. Ještě jsem přemýšlel, zda tuto destilovanou vodu nějak míchat s vodou vodovodní, ale Vy to podle nákresu pouštíte rovnou do akvária. Jak udržujete tvrdost vody na požadované hodnotě?
Děkuji za odpověď. |
gabii (id: 10424 )
|
5.12.2010 20:14 |
|
technika použitá v této nádrži je něco,co se jen tak nevidí.žádné předražené profi komponenty,ale do detailu vymyšlené a vyrobené funkční zařízení.velice chválím zručnost tvůrce...
vnitřek akva je slabší.s názvem Holanďan mnoho společného nemá.už jen počtem ryb je to trochu mimo mísu.uspořádání a druhy použitých rostlin to samé.
všiml jsem si že vyřazujete hodnocení nižší než 7,nebudu tedy kazit Vaši radost a nehodnotím,na osmu akva není.v rubrice technika by ovšem umístění bylo na špici
.
ať se daří. |
miro m (id: 10797
)
odpověď pro Mišulec |
5.12.2010 19:41 |
|
babochlap?no dufam nefusujes chlapom do remesla ked chcu zbalit nejake zeny |
terri (id: 11074 )
odpověď pro Mišulec |
5.12.2010 19:39 |
|
5.12.2010 13:16 Aquaplant.jako překlep se mi to určitě nezdá.
i jedno foto je dosti nepodobné ženě
,přeberte si to sám(a),každého věc.
btw:s pivákem žádná souvislos,to chlastá kdekdo |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro terri |
5.12.2010 19:28 |
|
Co myslíte tím že píšu komentáře jako muž? To že při práci popíjím pivo? Já myslím že i ženy si rády dají tento lahodný mok a já obzvlášť :) Nepotřebuji se nijak vytahovat a dostat se na první příčky... Samozřejmně ale že mě to těší že jsem mezi prvními a moje akva se líbí. A jak už jsem zde jednou uvedla..jsem tak trochu babochlap :D Vyzáží jasná žena ale co se týče ručních prací tak to mi jdou spíš ty technické.. A pokud jsem se někde přetukla v psaní a psala jako muž..tak i to se stává. takže tak nějak k vašemu kometáři
Ale jinak díky že se akva líbí :D |
terri (id: 11074 )
|
5.12.2010 17:03 |
|
akvarium pěkné,technika nevídaná...
proč se ale prezentujete jako žena a poté píšete komentáře jako muž?myslíte že se tím dostanete na čelní pozice?to nemusíte "lhát",ve předu už jste |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Alex Matulek |
5.12.2010 13:05 |
|
akva mam celou dobu bez krycích skel a s vlhkostí nemám problém jen proto že v zimě topíme krbovkama a ty vysusuji vzduch hroznym zpusobem tak jsem rada že jej akva zvhčí,supr atmosfera venku po prdel snehu v krbu to plápolá ja ruky po lokty v akvárku starobrno po ruce,takhle nejak musí vypadat ráj!A v letě pořad větrám takže ja jsem v poho. |
bagio7 (id: 6804
)
|
5.12.2010 0:43 |
|
Je vidět, že do toho jdeš naplno, technicky zmáklé po svém a za pár kaček, kéž by Vás zde takových bylo víc, co se podělí... Ať se daří, i když o tom nepochybuji "o) |
kopec (id: 6708
)
|
4.12.2010 23:45 |
|
Vymakané akvarko, hlavně co se týká techniky a celkového provedení. Dost se mě líbí to zabudování v interiéru. Velice pěkné. |
paxik (id: 10884
)
odpověď pro Mišulec |
4.12.2010 22:55 |
|
Dobrý den, vznesu dotaz a přijde mi vysvětlení s nákresem. To je prostě neuvěřitelné
Další z mých dotazů je na výměnu vody v akváriu, je automatická nebo manuální? Pokud je automatická, jak je do okruhu zapojena revezsní osmoza? Děkuji za odpověď. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
4.12.2010 10:38 |
|
Chtěl bych se zeptat jak to máš s vlhkostí vzduchu v prostoru za akva.Nenabobtnává ti dřevo nebo sádroš nebo ti nereziví nějaké železné součástky?Já měl pár dní odkryté sklo nad akvariem a hned jsem měl problém s dřevěným krytem. |
Kulič (id: 7001
)
|
4.12.2010 9:26 |
|
Velmi povedené akva. Líbí se mi, když se podaří pěkně skloubit "stonkovky" s "listovkama". Opravdu pěkná kompozice. Kořen tomu hodně přispěl. Troufám si ale předpovídat, že když se Echinodorům bude dařit, tak přerostou a zastíní své okolí a trochu rozbijou současnou kompozici, ale s tím si jistě poradíš. Technika je opravdu inspirující a klobouk dolů. Ať se daří. (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
|
4.12.2010 8:56 |
|
ok pexiku dekuji za komentář zpětná vazba je fajn,jdu na to to opravit a vysvětlit,nákresy a popis budou zase v deníku. |
paxik (id: 10884
)
|
4.12.2010 8:20 |
|
Dobrý den, děkuji za úžasné a použitelné vysvětlení. Něco takového bych očekával u všech akvárií na čelních místech hodnocení, o tom tyto stránky jsou, pomoci těm, kteří neví jak na to. Bohužel spousta lidí to nedělá.
Jak jsou sestaveny filtrační kalfasy? Předpokládám, že nejsou vícekomorové a voda z nich odtéká přepadem, takže budou naplněny nějakou filtrační hmotou s přívodem špinavé vody do spodu?
Kam máte umístěn CO2 reaktor?
Jak je to s teplotou vody v noci a ve dny, kdy nesvítíte výbojkami, kolísá?
Děkuji za odpovědi. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro meleri |
3.12.2010 13:25 |
|
ja vím podle nej jsem to taky obšvihla. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Pet |
3.12.2010 11:30 |
|
závidim ti ty Terčíky jsou nádherny, ja si na ně ještě netroufám,ale tam bych se chtela jednou dopracovat,malokdo si uvědomuje ze krásné a prosperující kytky s Terčovci umí zkloubit jen opravdový profík s citem pro naprostou a dokonalou rovnováhu ekosisténu,ja tak daleko jestě nejsem,ale ty jsi to bravurne zvládl,respekt. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Pet |
3.12.2010 11:16 |
|
Ahoj Petře tveho příspěvku si velmi cením,a co odpovědět na vlaknovku myslím ze to je v akvaristice kapitola sama o sobě je to takový boj s větrnými mlýny
jestli chceš hezké kytky,tak bez výkonu správného spektra a hnojení to nejde ,ale jak to vychytat,když mají ty potvurky nároky prakticky stejné.
já to vyřešila tak že svítím pokaždé jinak,rozsvěcuji je střídavě a když se někde vláknovka přece jen objeví přistíním místo plvoucí pistiou a uchytnu ji silonem ke krajim akva kolíky na prádlo většinou tak za 5 dní je vláknovka ,,neviditelná" na tu dobu vypínám i hnojení kytky rychle sporřebuji živyny pak sice trošku přibrzdí rust ale jak začnu kapat hned se zas rozjedou a tak se me daří řasu rozumně udržet v mezích.fotky a popis vám dam vecer.Kořen jsem se snažila dát k levé třetině ale když jsem ho posunula ješte víc tak to nevypadalo tak dobře jako tet ale je to samozřejme jen muj subektivní pocit,ten kořen měl být doplnkem ke kytkám ale je pravda ze az jsem nalila vodu tak se stal dominantou. |
Pet (id: 3544
)
|
3.12.2010 11:15 |
|
Dívám se, že jsem zapomněl hodnotit. Tak to napravuji. (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Alex Matulek |
3.12.2010 10:41 |
|
vidíš finance mě sem napsat ani nenapadly ale nejaká zavratna suma to nebude velkým bohatstvím nedisponuji takže používám vše co nejdu bud v práci nebo na zahrade,takový domaniko.Tak to sečtu a finance sem dam taky. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
3.12.2010 9:08 |
|
No potěš pánbu.Opravdu technika na velmi vysoké úrovni.Tos vymyslela sama? Opravdu paráda.Technické zázemí je excelentní a akva tomu také odpovídá.Na finance se ptát asi ani nebudu,nusí to být šupa ,když vím kolik jsem do toho dal já a ty jsi v úplně jiné kategorii.
Ať se daří. |
Pet (id: 3544
)
|
3.12.2010 9:00 |
|
Zdravím a obdivuji.Co se týká techniky opravdu strčíte do kapsy nejednoho chlapa včetně mě. Zvláště oceňuji ten nápad s vytápěním dna. Použít zednické kalfasy jako filtr mne také kdysi napadlo, ale nedotáhl jsem to. Přimlouvám se za ty nákresy, některé věci mi také nejsou jasné a věřím, že by to opět posunulo akvaristiku po technické stránce zase o krůček kupředu. Když se dívám na ty výbojky, napadá mě, jestli toho světla není až příliš. Vím, že se rozsvěcují postupně, ale i tak. Netrápí Vás vláknitá řasa? Z fotek bych na to trochu usuzoval. Pokud bych měl být kritický a je to jen osobní pocit, myslím, že je škoda, že ten kořen nádherně zasazený do pozadí nepřišel do zlatého řezu. Nebo přišel a s fotek to není patrné? Je to ústřední bod a zasloužil by si to. Ale to je detail. Akvárium je opravdu hodně povedené a moc se budu těšit na ty nákresy. Ať se daří.
Petr |
Lery (id: 7644
)
|
3.12.2010 8:40 |
|
Povedená květena.U mě plný počet.Vodní zahrada jak vystřižená,jen mě přijde,aby se Ti rybky v té džungli nebály.
Ať se daří. |
Lumča (id: 4845
)
|
3.12.2010 8:02 |
|
Klobouk dolu,vymakané AQ 8* |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro paxik |
2.12.2010 23:26 |
|
nejsi za debila paxiku taky proč,to jsem to spíš ja špatně vysvětlila zitra podrobněji popíšu a přidám nákres ale dneska uz mě padají očka. |
paxik (id: 10884
)
|
2.12.2010 22:47 |
|
Dobrý den, asi budu za debila, ale nějak tomu nerozumím, a protože mě to zajímá, je nejlepší se zeptat
Vemu to odrážkovitě, je to nejpřehlednější.
- zářivky jsou barevné, nebo jen nějak spektrálně upravené? Hledal jsem na netu a našel jen barevné
- nějak mi není jasné zapínání výbojek, zapnou všechny naráz hodinu po zářivkách a zhasnou hodinu před zářivkama, nebo se postupně každou hodinu zapne jedna a pak postupně zase každou hodinu zhasínají?
- princip topení jsem nepochopil vůbec
Jeden okruh hadic slouží k chlazení předřadníků a ohřátá voda na 29st jde do nádoby s polystirenem, aby neschládla. A co je s ní pak? Druhý okruh jde do hadice pode dnem, voda v ní má 27st, nebo to vyhřeje celé akva na 27st? Na předřadnících jsou vždy tři hadice, to jsou smyčky jednoho okruhu?
Zajímal by mě princip výměny vody, pokud je automatický, a především zapojení revezsní osmozy do něj.
Jak se Vám podařilo přimět keramzit aby neplaval?
Děkuji za odpovědi. |
pajca (id: 4755
)
|
2.12.2010 19:18 |
|
mazec fakt krasne akva8 |
ruda (id: 3065
)
|
2.12.2010 10:44 |
|
krasné necky.technika je špička
,to asi okopčím |
Tvrzník (id: 10589 )
odpověď pro Mišulec |
1.12.2010 16:00 |
|
Připadá vám hodnocení za 6*-Výborné(velmi pěkné akvárium, akvárium nejen že nemá nedostatky, ale jeho majitel přišel i se zajímavým a nápaditým řešením)jako neobjektivní a neopodstatněné?
Zřejmě jste přesvědčená, že jakékoliv jiné hodnocení vaší nádrže než za osm, je politováníhodný omyl, ke kterému dochází maximálně jednou.....
Vidím, že seběvědomí vám skutečně neschází.
Jenom pro pořádek vám uvedu kritéria hodnocení pro známku 8*- Zázrak(mimořádně vydařené akvárium, vyjímečné akvárium lahodící svým obyvatelům i oku pozorovatele, výborně zrealizované i po technické stránce, DOKONALE VEDENÁ PREZENTACE S VEŠKERÝMI INFORMACEMI O AKVÁRIU) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Tvrzník |
1.12.2010 13:13 |
|
Milí Tvrzníku tve hodnocení me tak trosicku zamrzelo svoji prezentaci jsem zacala vcera a pracuji na ní o vše se s váma ráda podělím jen mě to psaní nejde tak rychle,ale rada bych se podívala na tvoji nádrž a prezentaci abych viděla jak se to ma delat |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Alex Matulek |
1.12.2010 13:04 |
|
alexi vše vam nafotím a popíšu pracuji na tom,jen ti povím že svetlo je dle mého názoru 50procent veškerého uspěchu a byla to velká alchimie najít kompromis aby to rostlo. |
Tvrzník (id: 10589 )
|
1.12.2010 13:00 |
|
Hodnotím zatím za 6*, po doplnění podrobného popisu akvária a přidání více fotografií
současné podoby akvária(chybí hlavně aktuální čelní pohled na celou nádrž) přehodnotím. (hodnocení 6) |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
1.12.2010 12:50 |
|
No paráda ,dva dny jsem se nedostal na internet a co se tady uradilo.Nádhera radost pohledět.Zajímalo by mne hlavně čím svítíš.V popisu to není.Jinak jasná 8. |
meleri (id: 5618 )
|
1.12.2010 11:31 |
|
to věřím fotky vypadají skoro vždycky hůř, je jasné že to akva musí být daleko hezčí ve skutečnosti. |
meleri (id: 5618 )
|
1.12.2010 11:30 |
|
150 neonek tak to je něco, to musí být krásné! |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro bojas |
1.12.2010 10:02 |
|
jsem tak trochu babochlap |
bojas (id: 11692
)
|
1.12.2010 9:55 |
|
Tak soudruzi do tohoto akvaria jsem pomáhal vyrábet ruzná hejblátka a umaky aniž bych věděl k čemu jsou a co vlastně dělám,až potom mě dotyčná osoba ukázala po pul roce výsledek a měl jsem tu čest vidět to akvarium na své vlastní oči a padl jsem na ,,prdel" Vážení ty fokty lžou a strašne zkreslují,to akvárium je oproti fotkám obrovský a nádherný,rosvícený tak že by strčilo do kapsi kde jakýho mořskyho akvaristy,vážně na babu respekt... |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Jervys |
30.11.2010 21:41 |
|
jednou vecer jsem upravovala dno špejlí a muj přítel me v předklonu přepadl no neslo odolat vsak to znate,píchla jsem spejli do dna že pak budu pokracovat,no a trvalo to dyl nez jsem cekala a na spejli zapomela no a do rana na ní byli listky tak to roste |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Jervys |
30.11.2010 21:10 |
|
Neboj se nic Jervysku, palóčky budó jen nésu schopná to už víc urychlit. To víš, neroste to rychlejc jak 1cm za den
Dé mě měsíc a bude zelené víc než dost. :) |
Jervys (id: 10464
)
|
30.11.2010 20:58 |
|
Tady nemohu jinak než 8 , tobě celé akvárium dělá to pozadí je fakt krásné možná bych nechal ještě obrůst tou travičkou co tam máš a nějakým mechem a 1ho fleka si zasloužíš. (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro meleri |
30.11.2010 20:54 |
|
Neonek červených tzv. axelorodi je 150 ale furt málo :) Zastřihuješ rostlinky a v tu chvíli je akva prázdný. Neskutečnou hbitost a vytrvalost vykazuji 4 sumecci kteří vyplňují k memu udivu všechny vrstvy akva |
meleri (id: 5618 )
|
30.11.2010 20:13 |
|
s těma neonkama to vypadá skvěle! a kolik jich tak máte? |
1v4n (id: 6044
)
|
30.11.2010 20:12 |
|
krása, som veľkým fanúšikom takýchto zarastlinovených akvarií, myslím že ak dám 8 tak urobím dobre :) (hodnocení 8) |
meleri (id: 5618 )
|
30.11.2010 20:12 |
|
nevím jestli je to možné ale toto pozadí (snad stejné) jsem viděla v jednom akv. časopise! je to úžasný nápad teda! celé to akvárium je úžasné! a ta litráž to je krása, to už je lepší fakt jak televize! za osm samozřejmě jak jinak, a škoda že se nedá dát víc. |
bob842 (id: 11478
)
|
30.11.2010 20:07 |
|
perfektní,už se těším na popis filtrace
(hodnocení 8) |
tpivona (id: 8201
)
|
30.11.2010 19:26 |
|
No co mám na to napsat, asi jen to, že určitě všichni čekáme na popis Tvého akvárka včetně filtrace, osvětlení atd.. Jasná 8
. Tomáš (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Vee |
30.11.2010 18:42 |
|
No zatím ho nebudu chválit předčasně, aby nám nezpichnul :) ale sama uznávám, že ted to akva vypadá líp. Těším se, až mi pažitka poroste dno, které jsem smíchala s říčního písku a odlehčila keramzitem. V tomhle složení dna mi ty koberečky skvěle rostou. Až se mi to zazelená, hned to sem šupnu. Pořád ale ještě přemýšlíme, co dát za ty dva echinodory, někdy je totiž méně více... |
Vee (id: 7867
)
odpověď pro Mišulec |
30.11.2010 18:21 |
|
...bez obav kamaráda pochvalte ...z fleku by mohl dělat i architekta (...i zahradního
)
...krásný příklad akvária, který dělal někdo s "citem od přírody" - a to se netýká jen současné úpravy: už po prvním osázení vypadalo akvo dobře, ...no, ta druhá verze byla trochu maglajs, ale pořád to mělo "takovýho-toho-ducha"
...se mi líbí i rybí osádka - využitý celý sloupec vody
...no a ta filtrace ...v jednoduchosti je totiž ten slavný zakopaný pes - a tak to je se vším
...celkově mě akvo moc potěšilo ...8 |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro sivon |
30.11.2010 17:39 |
|
Napojení kořene na pozadí z polyuretanu je taky námětem na román. Namodelovat kořeny které jsme koupili ve specializované akva prodejně se zdálo jako dílem okamžitu, ale opak byl pravdou. Ty kořeny z rašelinišť kdesi v Africe jak nám je popsal prodejce, jsou tvrdý jak šutr. Pilka to nedala, motorovka taky ne , zkusili jsme přípočarku- po pátým lupínku pilky jsme to vzdali a přistoupili k těžší technice., která předsavovala cirkulárku po dědovi
Vyzbrojili jsme ji vidiovým plátem a po šesti hodinách řezání a modelařiny jsem z úlevou zjistila, že se to dá sežrat.
|
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro MartinM |
30.11.2010 17:32 |
|
a milánkové... technika je mojí silnou stránkou. Vytřela jsem zrak nejednomu chlapovi
až uvidíte systém anaerobní filtrace ze zednických kalfasů za 200kč které fungují naprosto excelentně a čištění probíhá bez jakých koliv komplikací a následků na nitrifikačních a denitrifikačních bakteriích. Celý ekosystém výměnu náplně ani nepocítí. Všechno vám nafotím a popíšu a o vše se ráda podělím. Dejte mi jen trošku času prosím. |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Batole |
30.11.2010 17:20 |
|
akva už jsme měli krásně zarostlé, ale pořád nám v tom něco nesedělo. Až jednoho dne k nám přišel jeden nejmenovaný kamarád Zdenek Svoboda :) který je ,,rádoby,, fotgrafem , ne, vážně fotí nádherně a zdá se, že problematice prostorových vjemů tak nějak rozumí. Na jeho radu jsem celé akva protrhala a Echinodory přesadila abych docílila prostorového využití a hloubky akva v návaznosti na tvz. ZLATÝ ŘEZ a protože jsem tak trošku jitrnica a nevím, kde ty po.. třetiny jsou, musela jsem si to načmárat fixem na sklo. No a ted to msím jeste nechat zarůst. Buď hemianthisem nebo eleocharisem-pažitkou. No a podle výsledku mého kamaráda buď pochválím nebo ho nakopu :) A to se taky uvidí dle vašich reakcí...ale zatím zdenek vede. |
miro m (id: 10797
)
|
30.11.2010 17:15 |
|
tak toto je huste.no krasa (hodnocení 8) |
m@ci (id: 8098
)
|
30.11.2010 17:08 |
|
Moc hezké, nejde jinak, než za 8* Rád si počkám na bližší popis k akváriu. (hodnocení 8) |
sivon (id: 10063
)
|
30.11.2010 15:50 |
|
Smekám klobouk! Nápad s kořenopozadím je úžasný, kytičky nádherné. To obrovské hejno neonek je také velmi atraktivní. Zaslouženě plný počet. (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
|
30.11.2010 15:34 |
|
Všechno podrobněji popíšu, dejte mi čas :) Díky za všechny komentáře, máme z toho radost. |
Sarisek (id: 10090
)
|
30.11.2010 15:24 |
|
Taky tady to je prostě nej akva co jsem viděla , Zázrak :D fakt parádně napojený kořen a ty rostliny jsou super , mrak neonek .Prostě jasnýá 8 .BOOOOOOOOMBA :D (hodnocení 8) |
MartinM (id: 42
)
|
30.11.2010 15:06 |
|
Ještě by to chtělo více informací o akváriu a technice
Co máš za osvětlení? Máš poměrně vysoké akvo, tak se na to úmyslně ptám |
MartinM (id: 42
)
|
30.11.2010 14:54 |
|
Moc povedené akva. To napojení kořene na to pozadí, vypadá moc pěkně!Jasná 8 (hodnocení 8) |
štěpina (id: 6351
)
|
30.11.2010 14:20 |
|
Krásné
. |
Batole (id: 3822
)
odpověď pro Mišulec |
30.11.2010 14:16 |
|
to je dobře...už jsem se lekl, že se ti to nechtěně povedlo poškrábat....to by fakt zamrzelo.... |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Batole |
30.11.2010 14:11 |
|
:D naštěstí ne, jen to jen fixem namalovaná linie :) |
Smokemesmokee (id: 10698 )
odpověď pro Mišulec |
30.11.2010 14:07 |
|
Tak to se nechám překvapit, co bude dál. Jinak ten kořen, jak je navázaný na to pozadí je fakt dobrý nápad, nebýt té fotky jak to tam je přiložené, tak bych si myslel, že je to jeden kus. |
Batole (id: 3822
)
|
30.11.2010 14:06 |
|
Krása.....a ty podélné pruhy je poškrábané akva nebo co to je ? (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
odpověď pro Smokemesmokee |
30.11.2010 14:05 |
|
Díky pochvalu :) ještě to není konečná úprava .. |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
30.11.2010 13:46 |
|
tý bláho, tohle je ale bombovní ukázkové akvo. Super velikost, nespočet neonek, krásné rostliny a ten dominantní kořen uprostřed, to musí být ale podívaná. Já vím, že závist je hnusná, ale tady se nedá nezávidět:D Ať se daří (hodnocení 8) |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|