1152/1196
Chameleon - naše prvé tera
Komentáře
|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Hypnosa (id: 11337
)
|
7.9.2010 18:38 |
|
Hezké jen se by se mi nelíbilo bydlet vedle televize :D (hodnocení 5) |
DonCapone (id: 4001
)
|
9.5.2010 19:00 |
|
pre Hora: ten kryt neonky je zo spodnej strany a zadnej strany otvorený je tam vyrezaný otvor po celej dĺžke, akurát ku koncu je ponechaný spoj, Dnes pridám aj kŕmenie chamíka sarančatami a v podstate bude možné na videu vidieť ako vyzerá-jeho zdravotný stav. |
Hora (id: 10988 )
|
23.4.2010 15:55 |
|
Dovolím si jen upozornění, že přes ten plexisklový kryt zářivky neprojde žádný UVB, takže je to jako by tam ta zářivka vůbec nebyla. A bez UVB bude mít zvíře brzo vážný problémy. |
extensa (id: 11404
)
|
10.4.2010 18:29 |
|
mas to super za 8 (hodnocení 8) |
DonCapone (id: 4001
)
|
21.2.2010 11:34 |
|
Pridal som nejaké nové foto, nakoľko som vymenil plastovú zelinu v pozadí za živú, po ktorej môže chamík ľahšie chodiť, celkovo sa do nej hneď zaľúbil a opúšťa ju len v čase kŕmenia, začal som poprašovať listy vodou keďže mu odišiel motrček na tvorbu hmly, ale tuším to má omnoho lepší účinok. Ešte poriešim tie vetvičky, ale to bude asi neskôr, nakoľko v tomto ročnom období nemám prístup k materiálom podľa mojich predstáv.... |
DonCapone (id: 4001
)
|
13.2.2010 18:55 |
|
momentálne sa mi pokazil PC tak aktualizácie fotiek a nejaké nové príspevky, ktoré som sem chcel uploadnuť nebudú, ale snáď to rýchlo vyriešim.... |
ManuelChavez (id: 7487
)
|
12.2.2010 16:17 |
|
Skus přidat víc tenčích větviček na lezení... Jinak terárium vzhledově naprosto suprový :) |
DonCapone (id: 4001
)
|
29.1.2010 21:30 |
|
Tak zdravím, dlhšie som tu nebol, ale o to lepšie správy nesiem. Splašil som nové tera 100(v)x80(š)x40(h), splašil som lepšie živé krmivo a kompletne prerobil výbavu terária, ešte chýbajú vetvčky, ale tie plastové kvetiny ich zatiaľ nahradia, chamík sa rýchlo zabýval, časom statočne narástol a zrejme sa dostalaj z toho ochorenia kostí.... Fotky snáď zajtra |
Denulineckaaa (id: 10452 )
|
12.1.2010 18:06 |
|
Ahoj, terárko moc krásné ale myslím že chamíkovi chybí teplota a taky málo větviček
ale jinak pěkné ale myslím že by jsi měl přidat více větví na lezení a teplotu máš nízkou pro něj |
GaLiJa (id: 4543
)
|
17.11.2009 17:41 |
|
Máš opravdu nádherné terárium, ale souhlasím se všemi, kteří ti píší, že je nevhodné pro chameleona. Soucítím s tebou ohledně komentářů, které se dotýkají tvé osoby, mě se to také nelíbí a ty lidi opravdu nechápu. Nemluvím teď o tom teenagerovi, ale o zkušených chovatalech, kteří si myslí, že když dosáhli skvělých výsledků, že tu mohou ponižovat ty, kteří o chování moc neví. Asi sami zapomněli na své začátky, pochybuji, že byli tak excelentní jako teď. Sama teď začínám, terárium ještě nemám hotové, bohužel se moje chameleonice zatím musí spokojit s pár větvičkami jelikož pozadí ještě schází. Tento týden plánuji vše dokončit, tak uvidíme jak to dopadne. Radím nebrat si komentáře tak osobně a některé přeskakovat nebo ignorovat..
S pozdravem GaLiJa. |
Leamington (id: 9240 )
|
17.11.2009 13:46 |
|
Mimochodem ta vodní nádrž u chameleona...řekl bych, že až tam žuchne, tak bude mít co dělat se dostat ven! |
Leamington (id: 9240 )
|
17.11.2009 13:44 |
|
Zdravím, terárium je moc hezké, akorát si myslím, že pro chameleona absolutně nevyhovující. Koukejte mu tam dopřát nějaké větvičky, po kterých by si mohl lozit. |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro šmejký |
13.11.2009 18:11 |
|
A já bych to zas nemazal... Ať ostatní, který bude prudit vidí že je to looser. A nebo teda smazat, ale někam vystavit :)
smiedova: jj,videl sem, jinak bych se do nej asi nepustil... |
schmiedova (id: 8607
)
odpověď pro šmejký |
10.11.2009 20:49 |
|
Určitě ano ahoj |
šmejký (id: 8500
)
|
10.11.2009 19:59 |
|
Co si čtu poslední komentáře vůbec se netýkají prezentace, takže bych navrhl promazání komentářů u této prezentace. Co vy na to?
Brona9: to že ti je 15 let Tě nijak neomlouvá. Osobně tyto zkratky nesnáším. "Vypatlátor"
S pozdravem Vítek |
schmiedova (id: 8607
)
odpověď pro ManuelChavez |
10.11.2009 16:13 |
|
Koukám že Brona9 tady dělá pěkný dusno koukni se na jiný terka už jsem s nim měla taky tu čest a on se z něj nakonec vyklubal 15 letej nevychovanej fracek |
Elik (id: 7453
)
|
31.10.2009 20:46 |
|
Tak teď jsem se upřímně pobavila
... Jïnak chamík krásnej a terárko je taky pěkné, akorát mi pro chamíka moc nesedí, ale dám za 6 |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro Brona9 |
31.10.2009 13:09 |
|
Nic proti, netový zkraty jsou fajn, sám je používám ;) A vidíš, že umíš psát i rozumně. |
Brona9 (id: 7411 )
|
31.10.2009 12:03 |
|
jo a ještě jen tak naokraj : je mi 15 takže nevidím duvod proč bych nemohl lool a další zkratky používat, v mém věku to dělaá každý (a dokonce i ve vyšším věku) |
Brona9 (id: 7411 )
|
31.10.2009 12:01 |
|
tyto agamy nechovám a ani bych asi nechoval....takže ti o nich nic neřeknu, možná jen to že je mít společně v terárku s chameleonem je kravina..... |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro Brona9 |
30.10.2009 22:00 |
|
Hehe, jako malej kluk. Nechceš raději místo obtěžování na fóru mi napsat něco o agamákách? (já to nemyslim jako výsměch, myslim to vážně.) Všichni chytrý jako rádia, jak agamy osadní nesmí tuto a musí tamto, ale vyjma mě znam jednoho jedinýho chovatele v čr, ale oni asi všichni ostatní maj agamy osadní doma ve špajzu, že toho o nich tolik ví. Jinak si to fakt vysvětlit neumim. Máš tedy k nim nějaké info, prosím? (vlastní, ne soslé z netu...) |
Brona9 (id: 7411 )
odpověď pro ManuelChavez |
30.10.2009 20:42 |
|
toto už nemá cenu komentovat chytat za slova mě fakt nemusís.....looooooooooooool (speciálně pro tebe eště jednů loooooooooooooooooooooooooooool) |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro Brona9 |
30.10.2009 20:12 |
|
No nekecej, post přes víc než čtyři řádky! Ale jo, až na ty rádoby-vtipný hlášky celkem pravda. To co píšeš samozřejmě vim. A ty máš nějaké zkušenosti s chovem agam osadních? Klidně přispěj na můj profil, rád se přiučím. Celkem nikde se o nich nic moc nedočteš, vim vesměs jen něco ze zahraničních stránek a od veterináře specializovanýho na plazy. Jo, a abych byl "cool": LOL, ROFL, LMAO. WTZ! |
Brona9 (id: 7411 )
odpověď pro lumík1 |
27.10.2009 19:14 |
|
souhlasím, ale hrubky dělá někdy každý, a každý se tu snažil něco poradit ... tak snad bude new renovace terarka lepší a vyhovující pro chamíka jemenského |
lumík1 (id: 9818
)
|
27.10.2009 9:42 |
|
No pánové, Vaše konverzace mě opravdu pobavila. Taky mám jemeňáčka - samičku. Začínám jako nováček a věřte, že to není nic jednoduchého. A právě proto, aby se člověk mohl zlepšovat čeká, že mu zkušenější chovatelé s mrňousem pomůžou. Hned vyčítat a nasázet jedničky umí každý, ale poradit málokdo. Myslím si, že přehnaná kritika a arogance je zde úplně zbytečná! A pokud se někde prezentuji, navíc kriticky - tak bez hrubek (sorry).
Jinak k majiteli tohoto tera - těším se, až budou nové fotky. Nádrž s vodou je opravdu nevhodná, k udržení vlhkosti stačí rosit (2* za den) + dobré je mít živou rostlinu. Doufám, že to s prckem nějak zvládnete. Zatím hodnotit nebudu - počkám na předělávku. |
Brona9 (id: 7411 )
odpověď pro ManuelChavez |
25.10.2009 9:30 |
|
tak to už si fakt nemusel...jo vim KDO (ne CO jak ty píšeš, leguan je živy tvor ) je to leguán. A jak vyš že mam mozek jak vycpaný leguán? ty vyš jaky ma mozek vycpany leguan jo....hm ja nevěděl že si ze zvířat dělaš vycpaniny kterýma si zdobíš pokoj
No ale u tebe je možne vše ... když chovaš dohromady v jednom terárku chameleona jemenského s agamou osadní. Vždyt tato zvířata ani nežijí na stejném kontinentu a ty je dáš do jednoho terárka, chameleona z Jemenu (na Arabském poloostrově jestli nevíš) a agamu osadní ze střední a jižní Afriky
loool |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro Brona9 |
25.10.2009 8:49 |
|
Píšeš sprostě > píšu, že píšeš sprostě > tvrdíš že sprostě nepíšeš > vyznačim ti sprostý slovo v tvym postu (s hvězdičkou) > meleš něco úplně z cesty... > máš mozek jako vycpanej leguán ; víš vůbec, co to je leguán? |
Brona9 (id: 7411 )
|
25.10.2009 8:12 |
|
nevim kdo to tu nechape...ja si osobně myslím že je jedno jestli napíši větu jednodušeji nebo ne, to je snad na autorovy ne ? že vubec řešíš take kraviny... |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro DonCapone |
25.10.2009 7:48 |
|
Asi nepomôže, myslel jsem, že si ten puboš třeba uvědomí že plácá naprosto nesmyslný kraviny, ale bohužel nechápe ani co nejjednodušeji napsanou větu... Tak už se tu s nim handrkovat nebudu, přece jen je to tvoje prezentace ;) |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro Brona9 |
25.10.2009 7:41 |
|
Aha, nepochopil. No nic, já si myslel, že to na Tebe bude moc složité..... |
Brona9 (id: 7411 )
|
24.10.2009 20:41 |
|
proč by tam měla byt hvězdička...to je snad na mě jesli ji tam napisu nebo ne ! |
DonCapone (id: 4001
)
|
24.10.2009 19:17 |
|
Budúci týždeň zverejním prvé fotky prerábky, ešte nemám všetko čo k tomu potrebujem, ale za týždeň by to malu už byť úplne hotové. A nevaďte sa.... to nikomu nepomôže. |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro Brona9 |
24.10.2009 18:50 |
|
Se koukni na tvuj předposlední post... Pokud to nevidíš, tak cituji (s hvězdičkou, tys to měl napsaný bez ní) "ježiš se nepo*er..." To slovo, kde je ode mě umístěna hvězdička je většinou označováno jako vulgarita (to znamená sprosté slovo) Ale nedivím se, že to ty se svojí znalostí češtiny nevíš... |
Brona9 (id: 7411 )
|
24.10.2009 16:36 |
|
žádné vulgární příspěvky jsem nepíši, jen říkám co je pravda ! Řekl jsem svuj názor na toto terárko vadí to snad, ja myslel že kvuli tomu to tu ten člověk prezentuje aby věděl názor ostatních ! |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro Brona9 |
24.10.2009 15:46 |
|
Pokud sis nevšiml, tak jsem 18.10.2009 hned jako druhý ze všech tomuto chovateli radu uštědřil. Tudíž mnohem dříve než ty a tvoje napůl vulgární příspěvky. Ale asi nevšiml, páč pár postů před tvým uplně prvním komentem se tu řešilo, že to bratr ze slovenska již předělává... Takže s tim chápáním mé persony trochu přibrzdi.... Samozřejmě i já dělám chyby, ovšem co jsem tak pozoroval na jiných prezentacích, ty střiháš jednu hrubku za druhou a já nejsem zdaleka první, kdo tě na toto upozorňuje... |
Brona9 (id: 7411 )
odpověď pro ManuelChavez |
24.10.2009 15:16 |
|
ježiš se neposer....bože tady nejde o nake hrubky ale o vážnou věc kterou je život toho chudáka chameleona....zamysli se trochu jo ? ty mě tady píšeš o nějaké češtině místo toho abys třeba trochu poradil tomuto chovateli co neumí vytvořit vhodné terárium pro chameleona, tak se poděl s tvými zkušenostmi nééé...ale to ty ne ty rači budeš buzerovat moji češtinu, ty určitě chyby neděláš...
take lidi jako si ty fakt nechápu |
ManuelChavez (id: 7487
)
odpověď pro Brona9 |
24.10.2009 8:15 |
|
Udělej něco s tou češtinou! Při čtení tvých komentářů jsem měl chuť si vypíchnout oči! |
DonCapone (id: 4001
)
|
23.10.2009 19:58 |
|
budú aj fotky,len mi odišli dobíjacie baterky, tak musím kúpiť nové.... |
Karloss (id: 3366
)
|
23.10.2009 7:59 |
|
Možná to ale vidím moc černě .....pořid eště jiné foto chamíka :) a uvidíme :) |
DonCapone (id: 4001
)
|
22.10.2009 20:48 |
|
To ma moc mrzí, zmenil som som osvetlenie (vzhľadom na UV-B)a aj vitamíny a kŕmenie som zabespečil v rámci požadovanej kvality, môžem povedať, že už má krajšiu farbu a vypadá viac v pohode, ale čo sa týka rachitidy nevidím to ani ja bohvie ako, podľa toho čo som vyzistil na nete, je to škoda - ale preč ho nedám - my to spolu nejako zvládneme |
Karloss (id: 3366
)
|
22.10.2009 17:14 |
|
Ano rozhodně postav nové ....ale nechci bejt protivnej ...ale tu rachitidu už asi nezastavíš ,....pokud začneš podávat ve velké míře vápní ka svítit UVb zastavíš možná její pokračování,ale vyléčit se ti jí asi nikdy nepovede :( a chamič asi ani nedoroste to co normálně ....a asi se ani nedožije tolika let ... |
DonCapone (id: 4001
)
|
20.10.2009 19:06 |
|
už prerábam, zajtra idem kupovať novú trubicu a vitamíny... |
gavunmama (id: 9289
)
|
19.10.2009 21:50 |
|
Hádky vůbec neřeš a hlavně udělej lepší bejvák pro chamíka.Z tohodle terka udělej paludárko,bude luxusní :) A opravdu vitamíny a hodně vápníku,jinak ti chudínek umře..Nehodnotím,počkám |
DonCapone (id: 4001
)
|
19.10.2009 20:08 |
|
Začínam uvažovať o tom, že túto prezentáciu zruším a uverejním ju až po prerábke, naozaj mi nešlo o to aby ste sa tu pohádali, alebo vyliali si zlosť, čakal som kritiku a rady, no podaktorý akosi nedokážu preglgnúť čo vidia, verím, že rovnako ako Vám zaleží na zvieratách Vám záleží aj na ľuďoch a neodpisujete zvieratá len preto, že neurobia to čo od nich očakávate - ako podaktorí mňa,
a zároveň ďakujem tým, ktorí pridali rady a návrhy ako mu bývanie a hlavne zdravotný stav zlepšiť, tieto rady som si vzal k srdcu a idem rýchlo napravovať veľké chyby. |
Brona9 (id: 7411 )
odpověď pro Tombr |
19.10.2009 16:16 |
|
co mu mam jako zavidet Tombre ? To že týrá chameleona tím že mu nevitvoří uspokující podmínky k životu
? to terra v absolutně NIČEM neodpovídá slušnému teráriu pro chameleona ! |
Artur (id: 4514
)
|
19.10.2009 9:50 |
|
Opravdu to chce přidat hodně tenkých větví např.kroucená vrba se u chamíků osvědčila.Vodní plochu zruš a udělej z toho květináč pro fikus benjamin,za to ti bude chamík vděčný.Přidej UVB a cvrčky obaluj ve vitaminech nebo alespoň ve vápníku.Snad se jeho zdravotní stav zlepší.A to terko určitě zvyš na 1,5 metru,hloubkou terarka si nejsem tak jistá,ale vzhledem k tomu,že jemeňáci dorůstají cca 50 cm,mohlo by být i hlubší. |
Tombr (id: 9902
)
|
19.10.2009 7:25 |
|
Mě se to moc líbí. škoda jen, že to není vyšší, ale jak jsem čet, to napravíš. Kdyby jsi zrušil to jezírko a prdnul tam pár větví, tak si myslím že i v tomhle teráriu by se cítil krásně. Hlavně se nenech odradit stupidními komentáři. Stačí se podívat na jejich prezentace a je jasný že to píšou ze závisti. Dávám za 8 abych vyrovnal ty podle mě nesmyslné jedničky |
Brona9 (id: 7411 )
|
18.10.2009 19:25 |
|
si děláš srandu né ? Toto terárko v absolutně ničem neodpovídá pro chov chameleona jemenského ! Za 1.: nevyhovující rozměry terária, navíc by mělo být na výšku a ne na délku ! Za 2.: absolutně nechápu proč skoro půl terária zabírá vodní část...chameleoni neumí plavat, a pokud to tam máš kvůli vlhkosti tak je to pěkně blby nápad protože se může chamík i utopit ! Za 3.: ta jedna tlustá větev je pro mládě chamelena úplně nanic protože po ní lézt nebude nebo z ní bude padat. mládě potřebuje tenké větvičky a mělo by jich bít více ne jedna ! No dalo by se vytýkat ještě spoustu a spoustu věcí například ohledně zeminy která je hodně vysoká kvůli vodní části a tak ještě víc zmenšuje prostor ! No nevypadá to moc že sis nějak pořádně nastudoval předem chov chameleonů jak tady uvádíš
.... To je terárko tak spíš pro nějaké pralesní žabky, vodní agamu nebo nějakého jiného vodomilného ještěra (mládě baziliška, leguána...) a ne pro chameleona! opravdu se nad tím zamysli a nějak to terárko zprav, nebo nejlépe pořiď terárium na výšku a sem dej třeba něco jiného....chudák chameleon
ani nemá kde lozit a jen se krčí na pěkně provedené stěně terária za kterou ti dávám 1* |
chamelleon (id: 8874
)
|
18.10.2009 17:54 |
|
1.5m urcite stacit bude.Osvetlenie urcite odporucam trubicu minimalne Repti Glo 5 je aj silnejsia aj slebsia 5ka je taky priemer.Ale vsimol som si ze mas osvetlenie ter.za sklom.To je absolutne nevhodne,pretoze aj keby si mal trubicu s UVB a nie s UV sklo neprepusti takmer nic.UVB je pre nich zivotne dolezite vo volnej prirode ho prijmaju zo slnecneho ziarenia.A porozmyslal by som v tvojom pripade aj nad vhodnymi vitaminami.S tym D3 by som neprehanal,lahko ho predavkujes.Na nete je vela tem ohladne vit. treba popozerat kym nebude neskoro lebo chamici vedia chorobu dobre maskovat a ked ju zbadas byva casto neskoro.Ten bazen by som zrusil aj s tym velkym konarom.Jemen nezie v dzungli v tropoch.Postavil si fakt paludarko tak pre zaby alebo leguany agamy a tak.Vyhni sa mucnim cervom.A nehladaj rady u predavacov v chovproduktoch pretoze niektori nemaju ani sajnu o zvieratach co predavaju lebo im ide o zisk.Cest vynimkam. |
DonCapone (id: 4001
)
|
18.10.2009 14:49 |
|
Viac menej som takéto reakcie očakával, ale ďakujem za ne, pretože som sa v niektorých odpovediach dočkal práve toho, čo som chcel, a to kritky s návrhmi na zlepšenie.
Odpovede typu: Zase niekto kto si kúpi nejaké zviera, a po pol roku ho vyhodí,pretože sa mu nechce o neho starať, pretože to nevie,dosť odcudzujem, pretože cez internet z jednej prezetácie ohodnotiť psychyku človeka je dosť odvážne, všetky zvieratá, ktoré som si zaobstaral sa mi podarilo vždy úspešne chovať v podmiekach, v ktorých sa aj prirodzene rozmnožovali, nikdy mi zvieratá neumreli na choroby, hlad či stres, a nikdy som sa ich nezbavil, pretože ma prestali baviť, Rôzne zvieratá chovám už niekoľko rokov, nie všetky sú tu v prezentáciách, ale o všetkých môžem s kľudom povedať, že sú zdravé a nevystresované. Osobne keď vidím prezentáciu nejakého biotopu zvieraťa, ktorého podmienky k životu nie sú v nejakých oblastiach naplnené, tak na to upozorním a navrhnem riešenie, čo má určite lepší účinok ako odpoveď typu: Bože, kdo jim dal za 8!?
Táto prezentácia bola založená preto, že o chamíkoch neviem dokopy nič, prišiel k nám do domácnosti z dôvodu uvedenom vyžšie a preto som sem tú prezentáciu dal aby som sa dozvedel ako mu najlepšie podmienky vytvoriť z toho čo som mu zatiaľ vytvoril,
V priebehu týždňa by som chcel dané terárko zvýšiť na 1,5m z terajšej 0,5m výšky, chcem sa spýtať či to bude stačiť? Je treba zväčšiť aj šírku? Ako rýchlo chamíci rastú? Je to druh za, ktorý ho považujem alebo nie, ako si som sa to zabudol spýtať ked som ho kupoval, keďže som bol asi necelý deň po pôrode môjho syna, hlavu som mal niekde inde. Ako rýchlo tieto chameleóny rastú? Do roka sa bude sťahovať do tera o velkosti 2,5 x 2 x 1,5m budeme sa totiž sťahovať do RD, bude mu to terárko s s výškou 1,5m stačiť cca rok
Ďalej chamíka kŕmim cvrčkami, ktoré obalím vitamínmi REPTIVITE reptile vitamins with D3, mám potravu zmeniť, rozšíriť a keď tak ako?
K osvetleniu sa chcem spýtať o UV žiarení som sa na nete dočítal a preto som zadovážil Terra SunGLO 50W žiarovku,vraj to vyžaruje, ak to je nedostatočné poraďte radšej čo chýba a čo je vhodné. Okrem iného svietim aj lineárnymi trubicami Osram lumilux 2x30W pre rast rastlín a jednou šetričkou 15W, na celkové vyfarbenie terárka.
Za ďalšie odpovede vopred ďakujem, ozaj pozadie je robené z polystyrénu natretým dvojzloškovým epoxidovým lepidlom a pieskom, pričom neutralizované bolo otctom pre ryby je nezávadné tak dúfam že aj pre chamíka. Rastliny sú všetky živé ako aj korene plasty zo zásady odcudzujem. |
Karloss (id: 3366
)
|
18.10.2009 14:46 |
|
Bohužel ...nevhodné tera pro chamiče ...jako paludárko možná fajn ...ale jako tera pro chamiče ....ne ....málo větví špatně situované ...bohužel ....K chamíkovi ...vypadá dost špatně ...nejspíš má rachitidu(nemoc z nedostatku vápníku)Raději nehodnotím |
H.I.V (id: 2570
)
|
18.10.2009 13:41 |
|
Bože, kdo jim dal za 8!? |
Smejkal (id: 9916
)
|
18.10.2009 9:52 |
|
Terárium je pěkné a vhodné,ale tak pro agamu kočičinskou!Pro chov chameleona naprosto nevhodné! A koukám,že o tomto druhu moc nevíš,protože ani si nejsi jistý jeho názvem.Je to tu pořád dokola,prvně pořídím zvíře,někam ho šoupnu,poté sháním nějaké bydlení a nakonec to stejně odnesou jen nevinná zvířata.U mě za 1 ! |
Macom (id: 5414
)
|
18.10.2009 7:53 |
|
Krásné fotky, krásné teráium, ale opravdu nevhodné! pro chamíka. Nechsi toto tera pro nějakou ještěrku jak již bylo řečeno a chamíka dej do teráia na výšku. Inspirace a rad najdeš na internetu dost
. S hodnocením počkám... |
ManuelChavez (id: 7487
)
|
18.10.2009 0:07 |
|
Když koukneš k ostatním chovatelům chamičů, inspirace bude určitě dost... Hlavně chamič potřebuje tera na vejšku... Udělej mu úplně jiný a sem si dej nějakýho ještěráka. ;) |
ManuelChavez (id: 7487
)
|
18.10.2009 0:05 |
|
Terárium naprosto luxusní, bohužel fakt chybí větve po kterejch by moh šplhat a kupa dalších věcí. Jinak první fotka naprosto luxusní :) Ale máš fakt ještě co zlepšovat. Zatim nehodnotim a rychle s tim něco udělej ;) |
Letosnake (id: 6621
)
|
17.10.2009 23:07 |
|
Pro tento druh absolutně nevhodná nádrž ve všech okolnostech, jak rozměry, tak vybavením, ale hlavně zde chybí pro tento druh životně důležitý zdroj UVB záření.
"Chamaeleo calyptratus (chameleon jemenský)-------- asi? "
Tohle nasadilo celé prezentaci korunku. U mě za 1*. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|