Terária - výběr ze všech terárií

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
154/192

korálovka Julinka

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
fantastik  (id: 9435   agamák  soptík  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  noví bejvák pro soptíka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dvě v Jednom..:)  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.6.2009 13:28
ahojky terarko mas fakt peckovy se musi nechat take stavim a zajmal by me tvuj postup hlavne jak si docilil toho odstinu barevneho takle si to predstavuji ja jaky si pouzil postup dekuji za odpoved mejse hezky zdarec muj imeil je fantastik@seznam.cz dekuji za radu
KAMIKAZE!!!!!!  (id: 5989 ) 1.8.2008 9:40
moc hezké tera *8*
Elik  (id: 7453   Terária pro gekončíky noční  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 7.7.2008 20:05
Jo to moc pěkný dávám za *8
Tomulla  (id: 7012   2 užovky cervené  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.5.2008 11:45
díky moc za komentář... tvoje terko nebo od strejdy vypadá taky moc dobře i had vypadá spokojený...at se daří..za 8
Bullboys  (id: 3891 ) 26.5.2008 19:22
A co ta tvá potvůrka, ja rostea jak se jí daří?
Bullboys  (id: 3891 ) 26.5.2008 19:22
Děkuju, ta podpora rozhodně potěší
zeck  (id: 5777 ) 21.5.2008 22:43
mě se to líbí-8sum
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.4.2008 7:25
Stich:díky za pochvalu. Strejda bude moc rád, je to z velký části jeho práce.
Ivo: děkuji za upozornění,už vím, že je to madagaskarská palma. Stačí vědět správný název rostlinky. Takže moc dík...
Ivo  (id: 3851   Louže na dvoře  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dumerilky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Leguáni černí  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Psohlavci  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Duháči  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kobercovky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.4.2008 20:45
Už jsem tu dlouho nebyl. 8 už ode mne máš. Akorát, pachypodium není kaktus. Áť se daří.
Stich  (id: 6089   Africká idylka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.4.2008 20:01
Ahoj,před a po je jako v teleshopingu-nesrovnatelné,jsem odpůrce tapet ,po je opravdu vydařené a moc se mi líbí takže umě jednoznačně 8+*(hvězdička je za podporu proti chudáčkům ,+ je za obyvatele/ku terka Stich
prado  (id: 6765 ) 27.2.2008 16:47
....já tady teda taky nemám zveřejněnou prezentaci..tak nevím jestli ti nebude vadit ,že hodnotím tvoje tera a své ti neukážu,.....pokud budem respektovat názory jiných ...i když nejsou stejné jako naše a nebudem se zbytečně vztekat,když nás někdo málo ohodnotí a podepíše se pod to...a blbce budem ignorovat..tak bude fajn a myslím ,že většina lidí tady je v pohodě...terko máš moc hezké takže letí za 8...
KELLYS  (id: 5602 ) 27.2.2008 8:47
Aaaa koukám že tě chtěl někdo vytrestat,,no jo když jseš hubatá když dám nízké hodnocení ,nebo řeknu svůj názor tak se mi tam taky hned objeví pár trojčiček četla jsem tady ty komentáře a musím uznat že v něčem měl pupico pravdu,taky jsi ho sprdla a přitom se pod svůj názor podepsal ....ale to není má věc..pravda je že pár debílků tady je tak se na ně vybodni terko podle mne za 8 měj se
Ladis  (id: 5941   Moje louže  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Chamouš Kvído a chamice Matylda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.2.2008 0:36
Pěkné terko i proužkovaná hadička, škoda že u mně doma není pro hadice pochopení, no možná s tím ještě něco udělám. U mně za 8.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 26.2.2008 13:12
Děkuji všem registrovaným za hodnocení v posledních dnech. Jsem "hrdá" na to, ža patřím mezi vás - "registrované" milovníky zvířat, ale nebojte se, nebudu se opičit. Můžete se i nadále uspokojovat na mé prezetaci (moc už vás nezbývá). Tak papa.
pupico  (id: 6652 ) 25.2.2008 10:39
JO A PROSÍM VÁS TEN KOMENTÁŘ O CIKÁNECH...NEBERTE NIKDO OSOBNĚ ..JULINKA MĚ VAROVALA ABYCH S TÍM NEMĚL PROBLÉM JAKO S RASISTICKÝM KOMENTÁŘEM A ABYCH SI DALA POZOR...tak vysvětlení..cikán pro mě není hanlivý výraz pro roma a proti cikánům nic nemám,když se do mě nese...A ta věta ,,každý cikán soudí podle své planety jsem myslel obrazně..ti chytřejěší doufám pochopili
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.2.2008 10:38
Pupico: veřejeně se omlouvám. . . a slibuju, už nebudu otravovat. pa
pupico  (id: 6652 ) 25.2.2008 10:34
Juli nebud jak blbka,pro mě je zajímavá tvá nádrž,ale ty fakt ne a přestan mi psát pořád nesmysly,a to je vše.. jestli myslíš že lítám po kamarádech a kazím ti hodnocení,tak to tě zklamu.MOU SEDMIČKU MĚNÍM NA OSM A JEŠTĚ TI JDU DÁT Z VEDLEJŠÍHO POČÍTAČE DRUHOU...A UŽ MI DEJ POKOJ DALŠÍ OSMU UŽ NEMŮŽU FAKT
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.2.2008 10:05
To mám krásné hodnocení, viď "pupico"? A to ještě pořád nedošlo na ty jedničky. . . Myslíš, že až budu na posledním místě, přestanu být pro tebe zajímavá? To by mi bylo líto. Tak pa.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.2.2008 8:52
Výborně, výborně. Chci se jenom ujistit - ještě pořád se hodnotí naše terárium? To bych s ním měla něco udělat. Ještě že hodnocení nemá vliv na zdraví naší hadice. . . Tak šup šup. Líbí se mi, když jsem oblíbená . . .
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.2.2008 8:37
No vidíte jak nám to krásně jde. Stupnice hodnocení začíná číslem 1*. Kdybyste si chtěli posloužit. . .
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.2.2008 8:25
Děkuji, děkuji, ale pořád by to hodnocení šlo ještě víc snížit. . . Dejte si záležet . . . pořád se s tím jen tak crcáte . ..
Bullboys  (id: 3891 ) 24.2.2008 21:50
No to chce čas ona si s ní časem poradí
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.2.2008 16:59
1:1 s piskem je dobra volba.muzes udelat pokus,jestli se ti chce.dej na pulku terka sterk,na druhou raselynu mix pisek.uvidis ,co si hadice vybere.tipuju na stopro raselinu
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.2.2008 15:28
Rudik1: Jestli myslíš, že je rašelina pro Julču lepší, tak ji tam můžu vrátit zpět. Ale asi bych jí měla s něčím smíchat, ne? Minule jsem to smíchala s pískem. Nebo i to je špatně? Dík
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.2.2008 14:05
kdyz se hadice schova do raseliny tak k tomu ma duvod.na sterku ji asi dobre muzes sledovat,ale tim ji vlastne nedovolis se chovat prirozene.je to podobne,jakoby si andulce sebrala bydylko.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.2.2008 12:20
Jé,další 5. Ó,děkuji,děkuji,děkuji. . . Tolik pozornosti. . . To si snad ani nezasloužím . . . Všem moc děkuji. Je vidět, že se moje prezentačka líbí. . . Řekněte i svým přátelům. . . Každá reklama je prima (za 5 - bez komentáře - je pochvala i od registrovaných)
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.2.2008 11:46
rudik1- raselinu jsem už zkoušela, ale moc se mi neosvědčila. Prakticky jsem měla neustále prázdné terko a já měla problém Julču najít. Pak najednou vyplula zpoza rašeliny a párkrát jsem to měla jen tak tak, že nevyplula z terka. Tak mi "Ivo" poradil šterk. Takže teď nemám problém Julču najít a když otvírám terko, přesně vím, kde Julča je a odkud vypluje. Ještě jsem přemýšlela o nízké vrstvě - ale nevím, jak by to vypadalo? Ale moc děkuji. . .
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.2.2008 11:40
Bullboys: dokud ji nevyndáme, jelikož ta naše "blbka" je nějaká nenormální. Bojí se jí. Troufne si pouze na holata - takže krmíme holatama potkanů apod. Jednou za čas zkusíme mrňavou myšku, ale zatím pořád stejný výsledek - ještě ráno sedí myška na kameni, hryže v klidu piškota a Julča se tulí ke kytce.
Bullboys  (id: 3891 ) 24.2.2008 11:01
To by mě zajímalo jak dlouho tam takovej spoluobyvatel (myška) vydrží moc pěkné *8
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.2.2008 8:43
ahoj,nova fotka je moc pekna.snad jen raselinu nebo listovku bych dal na dno misto sterku.zvedam hodnoceni
at se dari
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.2.2008 8:33
Ale,ale...takový velký počet hodnocení... To jsem nečekala. . . Ale komentář žádný . . . hm,to jsem zklamaná . . . Já snad budu plakat, bé bé bé Vypadá to, že jsem se trefila někomu na "kuří oko". Děkuji všem zúčastněným za vylepšení hodnocení . . ., ale šlo dát ještě nižší. Neupejpejte se. . . Nebojte, pro velký ohlas budu v tom pokračovat.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.2.2008 20:17
pupico: poprava se nekoná, díky za hodnocení a kdybys měla vylepšující návrh, neostýchej se. . .
KELLYS  (id: 5602 ) 22.2.2008 16:50
Ale copak se tu děje...radši mizím nevím jestli bych ohodnotila dobře
pupico  (id: 6652 ) 22.2.2008 16:45
žádám popravu,zapomněla jsem.Máš jí tam
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.2.2008 13:22
pupico: ještě jsem tě nepoděkovala za tu *7. Škoda, že není vidět v hodnocení. Ale neva. Stejně děkuji za uznání.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.2.2008 13:08
pupico: co se pořád čílíš? Nevím, co máš za problém, ale asi příjmat jiné názory. Neva. Nerozčiluj se, škodí to zdraví. Nechceš se zapojit, chceš jen hodnotit - tvůj názor. Zpovídat se nikomu nemusíš ... Takže hezký zbytek dne, pokračuj v hodnocení prezentací, hodně zábavy . . .
pupico  (id: 6652 ) 22.2.2008 12:52
Někdo jako já... jaká teda jsem ..zase mě odsuzuješ,aniž bys o mě něco věděla. znovu opakuji že pod svůj názor jsem se podepsala,tak co pořád řešíš ty ,,chytrá horákyně,, a prezentačka se mi nezdála hnusná,vysvětlila jsem ti to,ale meleš si svou tak si mysli co chceš a hodnocení nikomu nesnižuju Gamileně jsem u ostatních prezentací dala za 8.,mám právo si vybrat do jaké míry se chci zapojit a to že tobě se to zdá divné,je tvůj problém, a jestli dám někomu za tři je zas můj problém ,a nevím proč bych se z toho měla někomu zpovídat doprčic a jestli myslíš že někomu dávám schválně nízké známky....,,každý cikán soudí podle své planety.. tuhle debatu tímto končím.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.2.2008 12:36
Davam 8.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.2.2008 10:54
pupico: jestli se ti zdálo, že jsem byla na tebe tvrdá, tak promiň. Ale prostě to beru jinak. Hodnotím a kritizuju, když sama můžu něco ukázat a sama se chci zapojit. Takhle mi to přijde spíš jako "vyřizování nějakých neshod". Kluci se hádaj, ale aspoň se snaží sami něco předvést - i když jejich forma hovorů mě občas zarazí, ale takové to umělé snižování hodnocení a taktika apod. mě může rozhodit. Možná se ti opravdu zdála ta prezentačka tak "hnusné", že jsi dala za 3, ale když se chceš zapojit, tak proč ne se vším všudy? Máš strach, že by se našel někdo jako jsi ty? I snaha se cení a každá "přínosná rada" je vítána. Kluci mi taky hodně pomohli - proto mám tu prezentačku, aby mi kluci poradili, kde se člověk má vyvarovat chyb, vyměnili si názory apod. To má pro mě smysl. Tak už to neřeš. Holt to vidíme jinak. A kdyby sis to s tou prezentačkou rozmyslela, ráda na ní někdy kouknu. Ahojky.
pupico  (id: 6652 ) 22.2.2008 7:33
Ahoj tak tu omluvu si nepřečteš,protože Gamilena zrušil prezentačku,Omlouvala jsem se proto ,že jsem myslela že mi odpovídá on na tu trojku a já odpověděla tobě,tak za to omluva ...vysvětlení proč (když ses ho tak vehementně zastávala)jsem dala za tři. Protože AQ sice čisté želva mimojiné opravdu nádherná,ale viděla jsem tam aqua,želvu ,topítko ,filtr, tapetu, kořen a nějakej kámen....vše jen poskládané,žádný nápad,žádná práce...když porovnám třeba s Hanafi..a to je holka a dělá si tera od a do z sama tak jsem ohodnotila za tři.Podepsala jsem se pod to a ty jsi mě hned napadla a proč by se koneckonců mělo =Gamileně zdát za tři málo...donedávna to byla ...ta trojka... větší známka než průměr jeho hodnocení ostatních akvárek jak je na tom u terárek ted nevím bývalo to 121 terárek za 2,7...no třeba narazil jen na špatná tera u akvárek má ted už asi 4. A k tomu že mám od tebe nula..to byla fakt švanda já prostě svoje tera ukazovat nechci a mysli si o tom co chceš,ale Gamilena má prezentaci tak asi chce hodnocení ,mohou tu hodnotit i neregistrovaní a není podmínkou pro hodnocení abys měl aktivní prezentaci,tak nevím proč řešíš mě,,řekla jsem svúj názor,podepsala jsem se ,tak nevím proč mě napadáš.Když už jsem tady tvoje tera je opravdu o něčem jiném než u Gamileny,takže za 7+ měj se.
pupico  (id: 6652 ) 21.2.2008 13:16
Přesně tak každý můžem mít svůj názor psalas kluci se pořád hádají a hádají,já napsala svůj názor bez ,,silných slov,, a hned jsi na mě zaútočila ... umíme být moudří jen když se nás to netýká?
:o))  (id: 2687   Klepetárium  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.2.2008 16:01
Máš to to pěkně "MAZANÉ" 8 :o))
reptokluk  (id: 6004   Jemelína Chameleovnicna  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Furcifer Pardalis - Oťas a Danča  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Gumáma  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.2.2008 16:19
peknej kousek.. libi se mi ten piskovec, je super. at se dari
Barushe  (id: 2308   Barunčino a Kubíčkovo terárko  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ♥Tři dračice v novém - Eublepharis Macularius♥  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.12.2007 21:20
A já děkuju za pochvalu.. Koukni na tu druhou prezentaci.. Tam ta už je v archivu - ještěry maj teď větší tera! Musíš si je prosadít, jsou to mazlíci! Ale agamky jsou taky super.. Kdybych na ně měla místo...
Barushe  (id: 2308   Barunčino a Kubíčkovo terárko  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ♥Tři dračice v novém - Eublepharis Macularius♥  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.12.2007 15:10
Ahoj, s agamama sice osobní zkušenost nemam, ale třeba ti pomůže, když si přečteš tohle: http://www.reptarium.cz/clanky.php?lang=cs&a...
a jinak, gekončík noční neni zas až tak noční jak by se mohlo zdát.. Jsou to tvorové co "nikdy nespí a nikdy nebdí".. Když je krmim přes den, tak se prostě prcci zvednou a dou jíst (jediná chvíle kdy jsou aktivní ). A když na ně kouknu třeba ve dvě ráno tak si chrněj.. Prostě takový lenoši, co se pořád někde povalujou a odpočívaj..
mlaus  (id: 5239   Python regius /Krajta královská/ - terárium mého mazlíčka.  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.11.2007 11:04
Pěkné, pozadí by možná vypadalo lépe, kdybys na něho umístila nějakou živou rostlinku /v původním jsi dle fotky měla netřesky/ pokud by byly nějaký menší a víc vedle sebe nevypadalo by to zle. A já jsem na pozadí nalepil granulát do květináčů, taky to nevypadá zle, ale to ti nijak nevnucuji jen můj nápad. Jinak hodnotím tvoji snahu a to známkou 8.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.10.2007 14:03
Kluci, díky za komentáře. S tou vlhkostí by to mohlo sedět. (Brácha se strejdou taky říkali, že jeskyně měla být na straně topení). Ale už plnánujou, že uděláme jiné pozadí, aby bylo sladěné vytápění a vlhčení, jeskyně atd. Bohužel jsem závislá na volném čase těch dvou, protože samotnou mě to dělat nenechaj. Budem na tom pracovat dál. Díky.
Karloss  (id: 3366   ♥ Karlosovo bramborový placky ♥  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Clearing close to field ♥  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Badgers hole ♥  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Školka pro chamiče- ♥  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Furcifer Pardalis (Diego Suarez)♀  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Společné paludárko  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2007 22:32
jinak myslim že to pzadí je docela fajn netradičný a to se mi líbí :)
Karloss  (id: 3366   ♥ Karlosovo bramborový placky ♥  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Clearing close to field ♥  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Badgers hole ♥  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Školka pro chamiče- ♥  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Furcifer Pardalis (Diego Suarez)♀  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Společné paludárko  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2007 22:31
jo rudo nebylo to jak tam běhaly ty bílý vopice z voxidováný tou sopkou a ničily ty lidi :D a pak tam vyběhl tvuj chobot a všecky je našťouchal
Ivo  (id: 3851   Louže na dvoře  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dumerilky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Leguáni černí  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Psohlavci  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Duháči  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kobercovky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2007 18:34
Myslím, že by to šlo udělat líp. Ale Jůlinka to stejně neocení. Kdyby tam byla lepší jeskyňka, tak by nezalézala pod kytku. Ale tam jí zase může vyhovovat vlhkost, takže je to vlastně jedno. Je hezký, že se snažíš udělat to nejlepší co je v tvých silách. Fandím.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2007 14:22
ten film se jmenuje KONGO
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.10.2007 17:25
nebud foxiku az tak kriticky.me se to libi.
pripomina mi to film,jak vezli tu gorilu "ejmi"do jejiho rodiste,aby tam nasla šalamounovy diamantove doly.takhle nejak ty skaly tam vypadaly.
pekne to mas Juli,zvedam na *7.ruda
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.10.2007 12:46
Je to pěkné, ale je to nepřirozeně pravidelné. kdyby si to vyřezané ještě nějak zahladila, myslím hrany, bylo by to super.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.10.2007 10:47
Ahoj všici. Tak jste se konečně dočkali nějakých těch změn. Je to několikátý pokus o vytvoření pozadí. Buďte schovívaví a pokud budete mít nějaké nápady, jak to oživit - sem s tím. Předem děkuji. Jeskyně nás moc nenadchla, ale kytka je asi "super" úkryt. Snad konečně přestaneme s norováním.
Ivo  (id: 3851   Louže na dvoře  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dumerilky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Leguáni černí  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Psohlavci  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Duháči  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kobercovky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.7.2007 17:52
Pro teresticky čijící hady je přirozený, že se zahrabávají. Zvláště, když jim k tomu vytvoříš vhodný podmínky jako máš ty. Rašelina je pro zahrabávání ideální. Když dáš písek a oblázky, tak s tím přestane, ale aby nebyla stresovaná a měla možnost nerušeně odpočívat, tak jí musíš připravit úkryty. Třeba kusy půlkulaté kůry ap.Mě třeba samička od dumerilek zabrala jeskyni a samec se začal zahrabávat. Dostal svůj úkryt a už nenoruje.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 26.7.2007 21:49
Hustej: dík za hodnocení. bohužel jsem nenašla žádnou tvoji prezentačku, máš tu nějakou? Nebo máš akvárko? Chtěla bych vidět, co chováš. . . a jaký to máš?
hustej  (id: 5098 ) 26.7.2007 13:21
*5
Ivo  (id: 3851   Louže na dvoře  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dumerilky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Leguáni černí  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Psohlavci  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Duháči  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kobercovky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.7.2007 15:57
Co se týče límcovky, tak ať si brácha najde víc informací na netu. Já ji mám krátce a bral jsem si ji ze záchrané stanice, abych ji vytvořil lepší podmínky, než v jakých byla. Jinak, když kousne, tak to stojí zato. Má stisk i ostrý zoubky. Podařilo se mi Límečka celkem rychle ochočit tak, že ho můžu bez problémů přenášet a bere mi něžně krmení z ruky. Ale bojím se, že to nemusí platit o každé límcovce.
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.7.2007 16:46
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.7.2007 11:36
Ivo: Díky za radu, tak a teď do práce. . . uvidíme. Doufám, že se mi kluci nebudou potom smát.
Ivo  (id: 3851   Louže na dvoře  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dumerilky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Leguáni černí  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Psohlavci  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Duháči  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kobercovky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.7.2007 16:41
Nahrubo slepím polystyren a pak už jen podle fantazie horkovzdušnou pistolí tvaruju. Jo a dávám na první vrstvu lepidla gázový čtverce kvůli zpevnění.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.7.2007 9:37
Ivo: no už na tom pracuju, ale nevím jak do toho. nejdřív jsme se radili, že ten polystyren ořežeme nějakou pájkou (nebo jak to brácha říkal), nebo nějakou tou pěnou, ale mě se moc líbí to tvý pozadí a nemůžu vymyslet, jak jsi to mohl udělat takhle členitě. Tos to nějak nahříval? Nemohl bys trochu poodhalit své výrobní tajemství? Brácha to domyslí (teda jestli mě někam nepošle !) a mámu pak odvezou !?!. Fakt bys nám moc pomohl.
Ivo  (id: 3851   Louže na dvoře  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dumerilky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Leguáni černí  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Psohlavci  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Duháči  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kobercovky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.7.2007 14:28
Moc pěkný. Ale zkus něco udělat s tím pozadím. Přesto 8.
susssane  (id: 4591   Japalurárium No.2  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Japalurárium  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.6.2007 10:21
Moc hezký tera... i hádek... :) akorát se mi moc nelíbí to pozadí... ale jinak supr! Dávam 7*
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.6.2007 14:31
Luccineckka: Díky za hodnocení. Tepřive začínáme s chovem. Každý má jiný názor - a to je ono. Zajímá mě ten názor a ne umělé snižování hodnocení. . .Ale jinak dík.
Luccineckka  (id: 4899 ) 21.6.2007 13:19
Máš moc krásnou korálovku,hezké terárko no prostě všechno,a z toho hodnocení si vůbec nic nedělej!každý má jiný názor...
seagal  (id: 3907 ) 20.6.2007 21:07
Mno krmíme v plastovej pikslách. Páč hady vídám jen o víkendu, tak aby se s nima aspoň trochu manipulovalo a hlavně kvůli čistotě potravy. Člověk se vyvaruje sežrání substrátu. Jinak rosit bys v tom hycu měla, ale otázka je jakou tam máš vlhkost. Zas aby tam něco nehnilo bo plíseň nebyla. My teď máme v tera přes den 23 - 24st. Když bylo 26 - 27 tak už zvraceli. Jinak s těma útěkama, zatím nám nic nezdrhlo, ale minule mi málem foukla stripka, když sem jí vyndával z plastový krabičky po jídle. Je nějaká plachá no. Jinak že hada nevidíš, si s tim nelam hlavu . My je máme všechny někde zalezlý. Jeden pod miskou, jeden pod kůrou a tři v polyst. barákách, jak uhodí osmá bo devátá večer, začnou se dít věci.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.6.2007 6:57
Seagal:S tím na ruku jsem myslela, že na ní neútočí a nekouše. Ty je krmíš mimo terárko? Když mluvíš o tom útěku. Včera jsem chtěla zkontrolovat, jak na tom je a hlavně jestli tam ještě vůbec je. Tak jsem opatrně šáhla pod kapradí. Chvilku se nic nedělo a najednou se zavlnila zem a ta mrška vyjela přímo proti mě. Kdybych stála jen trochu bokem, tak mi utekla. Tak nevím kdo se víc lek. Už zase mění barvu, tak už tam sahat nebudu, dokud tam nebude kůže. Ale nevím jak s rosením. Mám hodně rosit to kapradí pod kterým spí? Dokud jsme měli písek, tak jsem na ní viděla, ale teď?
seagal  (id: 3907 ) 19.6.2007 14:47
Já bych se spíš klonil k tomu horku.Jinak si těžko představuju, co je, naučit na ruku. Z našich pěti hadů neni na ruce rád ani jeden . Trošku se zklidněj to jo, ale že by zářili nadšením, to těžko. Dopřáváme jim co nejvíc klidu. Z terárka většinou putujou jen na krmení a vobčas kontrola. Navíc má člověk pořád strach z útěku. Jinak to schovávání s ulovenou kořistí by mělo bejt normální, ta naše velká potfora ráda chrápe v baráku a když jí člověk zamává myší před vokýnkem, tak jí chňapne a hned je s ní zas pryč.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.6.2007 13:07
Seagal: To je fakt. Sice nám zatím kytky jdou, ale to kapradí nevím, nevím, jak dlouho. Ono Julče vážně dělá dobře vlhko - což mě trochu překvapuje (nebo je to správně?). Prostě zalejzá úplně pod něj pod kořeny. . . Myslela jsem si, že tihle hadi mají rádi teplo a sucho - spíše kamenité prostředí, ale ona ne. . . Jedině, že by se chladila, že je jí horko. . . Od té doby, co jsem tam dala substrát, tak jí přes den nevidím. Minule vylezla jen, když zjistila, že se jí tam něco šmrdolí živýho. . . a to tak rychle ty myši zatáhla do díry, že jsem nestihla ani stisknou spoušť. Vyfotila jsem jenom ten okamžik, když zjišťovala, co tam lozí. .. - foto "kuk". Je to normální? Byla jsem ráda, že si navykla na ruku a teď co jsem udělala změnu, nemám moc šancí jí chytit. . .a mám strach, že si odvykne. . .
seagal  (id: 3907 ) 19.6.2007 7:00
Důležitý je, aby terárium splňovalo účel a zvířeti se v něm dařilo. Nějaký hodnocení mu na kondici nepřidá. Jinak většina terárií nejde udržovat pořád v původním stavu. Občas mi hadi schoděj kytku, promíchaj substrát, šoupnou větev, hoděj bobek kam neceš apod. takže na nějakou překrásnou estetiku kašlat. Zdraví a kondice má přednost. A dokavaď tady můžou bodovat i nereg. a nebude se zobrazovat nick, tak to bodování stejně nemá cenu.
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.6.2007 11:37
Vůbec nic si z toho nedělej. Myslím, že každý by chtěl to vysvetlení u své prezentace. Ale podle mojeho názoru to dávají ti ,,chovatelé,, co jsou dole na posledních místech aby (když už nejsou první) ubrali hodnocení těm co jsou na hoře. Tomu se říká závost.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.6.2007 8:25
Mohla bych poprosit ty "registrované", kteří mi dali nízké hodnocení, proč? Jak to tu už delší dobu pozoruju, tak to asi s terama nemá vůbec nic společnýho, že? Jinak by mi ti dotyční napsali komentář. . . Jsem začátečník a přijmu každou radu, ale vadí mi tyhle hodnocení u terárií, o kterých si myslím, že jsou fakt dobrý. . . a přesto jim někdo snižuje hodnocení. Kazit práci ostatních umí každej "debil", ale sám udělat tak dobrý, aby se vyrovnal těm ostatním, to holt vyžaduje "základní inteligenci" . . . Jak by napsal můj brácha: mě vy "zmr..i nenaser...e". Kdybych byla poslední, tak si stejně budu myslet, že máme dobré tera, které Julče vyhovuje a líbí se jí tam. Jak už jsem napsala - zajímají mě názory, ne hodnocení . . . Tak papa miláčkové - jen do nás. . .
seagal  (id: 3907 ) 13.6.2007 21:30
tak aspon naka dobra zprava nam ted postupne blinkali skoro vsichni, museli sme je přemístit do chladnější chodby.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.6.2007 8:41
Seagal,Foxik: Kluci, tak už můžu říct, že jsem Julču přiměla potravu příjmat každý týden 2 sice holata, ale vlastně už nejsou holá - víte co tím myslím.. . (jestli se pamatujete na můj problém - Julča byla navyklá ze zverimy na 14ti denní cyklus). Svlečky už jsou taky v poho. Tak kluci dík. . .
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.6.2007 8:08
Brzdicek: Moc děkuju. Neměla jsem jiný tera. Akorát tam mamka měla ty umělé kytky - aby to bylo veselé, když to má v obýváku. . .Ale to jsme jí rozmluvili... Ono to opravdu křičelo. No bylo mi 11, ale had je vlastně mamky. . . Dali jsme jí ho k Vánocům. Původně jsme měli jako podklad - část písek, část kůry. Pak jsme vyměnili jen za písek. Pak jsem prohlížela tady ty korálovky a Foxik taky doporučoval substrát. Když jsme tam dali ty čerstvé kytky v květináči, tak se nám do nich vrtala, tak jsme to dali po celém a je vidět že jí to vyhovuje. Akorát mám strach - přijde mi to jako dost vlhký podklad - aby nechytla plíseň. . . Tak ahojky a dík.
Brzdicek  (id: 4360   Pandinus imperator 2ks  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.6.2007 19:00
nemelas jiny tera?prosim te kolik ti je let?prakticky je to zarizene dobre,jen nevim co ten substrat,ale jestli je to tak jak pises,tak taky poho,vlastne to tera je hezky,jen to strasny pozadi:))promin,ale to je uplne sileny,takova amerika:))no a osobne davam prednost prirodnim vecem,jako kmeny,ukryty a tak,ale je to o vkusu.........tak at se ti dari(8),at to smazne jednoho debila s 1
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.6.2007 14:34
Brzdíček: Ty umělé kytky už mám pryč - akorát nemám dané foto. . . Taky mám jinou podestýlku - kokosovou drť s trochou písku (všimla jsem si, že se jí to zamlouvá, když jsem jí tam mrskla živé kapradí- dost si tam lebedila). . . ale pokud mluvíš o pozadí - už jsem zde o tom hovořila - to prostě doma neprojde. Naši nechtí mít doma jeskyni a chovatel jim řekl, že by to Julče nemělo uškodit, protože je to zemní had, takže by jí měla údajně stačit ta větev. Jestli máš nějaký nápad, nebo ten chovatel neměl pravdu, napiš. . .(jo, fotky by měly být do konce týdne, ale jsou to jen takové kosmetické úpravy. . . )
Brzdicek  (id: 4360   Pandinus imperator 2ks  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.6.2007 17:46
co ty umele kvetouci kytky?hruza.....popremyslej nad tim, jo anejsem odbornik prez koralovky,ale nemely by mit jiny tip tera?
Karloss  (id: 3366   ♥ Karlosovo bramborový placky ♥  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Clearing close to field ♥  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Badgers hole ♥  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Školka pro chamiče- ♥  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Furcifer Pardalis (Diego Suarez)♀  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Společné paludárko  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.5.2007 13:44
nech to být jen sem vyjádřil svuj názor:)
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.5.2007 11:10
Krloss: no, díky. . . mám k tomu své důvody, terárko je umístěno v obývacím pokoji rodičů a aby to trochu zapadlo, trochu to plnilo i dekorativní účel a nepřipomínalo to doupě... Snažila jsem se udělat rozmanité prostředí, aby Julče nechyběla ta zadní stěna na lezení. Mám odstranit ty velké kytky z kmene - je to kýčovité? Chtěla bych tam živé kytky (i kdyby to byly kaktusy - seženu si), ale nevím jaké, aby se Julča neporanila, neotrávila apod . . . Poraďte!
Karloss  (id: 3366   ♥ Karlosovo bramborový placky ♥  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Clearing close to field ♥  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Badgers hole ♥  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Školka pro chamiče- ♥  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Furcifer Pardalis (Diego Suarez)♀  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Společné paludárko  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.5.2007 8:15
no umělé ale asi praktické:) takže dam šest:) asi :)
seagal  (id: 3907 ) 31.3.2007 10:15
Sem ti to řikal.To velký tera je na něj naprd. Možná až budou dva, že se to zlepší.
milacek  (id: 4363   Henry  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 31.3.2007 8:30
Hada jsem dal do mensiho tera a tak si vzal krecka mam radost ze konecne zere asi ho necham v tom mensim vypada spokojenejsi.
seagal  (id: 3907 ) 31.3.2007 2:43
Tak to vyfot a zmenši to třeba v malování nebo pošli na meila seagallB@seznam.cz
milacek  (id: 4363   Henry  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.3.2007 22:22
U nas doma nezral jen u strica ve zverimexu parazity nema premislel jsem jestli to neni spis uzovkka cerna vubec nevipada jak u.cervena je takova svetla a ma cerny pruhy byly 2 jednu mam ja a druhou kamos (lukas) ale ten ju da stricovy.Ma holku tak az dodelam tera tak si vezmu tu od strica myslim ze je to Uzovka cerna a ne cervena i stric mi rek ze je to cerna ale . . . Kdyz si chci dat sem prezentaci tak se mi obevuje vetsi nez 250kb nevys na co mam fotit aby jsem to mohl dat Henryho.Je vhodne tera z osb desek nebude to propoustet vlhkost .Nemas ICQ ....Milacek....
seagal  (id: 3907 ) 30.3.2007 21:53
¨Gutky nepotřebujou moc místa. Jak řikám ve velkym se můžou cejtit stresovaně. jako dva metry na vejšku je sakra dost. Skutečnou přírodu jim stejně nikdy nenavodíš.S šupinama počkej do svleku, jestli se obnověj. Nevim co ti eště poradit. Jen snad nejdřív se pořádně postarej o jednoho a pak přemejšlej o druhym. Mrkni se mu na kůži, jestli nemá nějaký parazity. A žral teda někdy u tebe nebo si ho žrát neviděl?
milacek  (id: 4363   Henry  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.3.2007 20:22
jo zejtra jdu pro krecka i mys at si vybere skusim prvne mys a motom krecka mam moznost mit docela velky tera chci aby byli jak v prirode podle mne staci pro chov.par 150*100*100 byli jsme v zoo a mneli tam tera o tech velikostec jak mam ja bylo to suprovy ale mneli tam krajtu.tech 80*40*40 se mi zda docela malo pro 2 zofky ...a kolik toho takovy had sezere predpokladam 2-3 mysi.Adnes jsem si vsiml ze mu chybi asi 5 supin mam mu to necim natrit nejakym lekem a jinak moc diky za tyto rady.
seagal  (id: 3907 ) 30.3.2007 19:46
150x50x200 je zralý tak na stromový krajty.
seagal  (id: 3907 ) 30.3.2007 19:44
Kuře bych mu nedával, zkus myš a dyž tu ne tak potkaňátko bo křečka. To tera je spíš na nějakou agamu 8-D. Normál by mělo bejt tera aspoň 80x40x40 nevim no v tom tvym fakt bude asi v šoku. 2metry je nanic pro úžovka leda pro nějakýho stromovýho hádka. Dal bych ho do menšího. To krmení zkoušej. Takhle velkej had by měl žrát normálně, ale v podstatě měsíc pro něj neni žádná doba.Ale dva nebo tři už jo.
milacek  (id: 4363   Henry  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.3.2007 19:11
Jo davam mu kure to mu davali od mala a myslis ze tera velky 150*50*200(d*s*v)mohlo by stacit na par holku si chci koupit az se mi podari ho rozkrmit.Nebo jak velke tera ma byt na par uzovek.
seagal  (id: 3907 ) 30.3.2007 19:02
Jestli je dospělej tak to je jiná. Pokavaď u tebe někdy už žral tak bych se nebál. Takovej macek už by se težko krmil násilně .Nech ho v klidu vyhladovět a zkoušej to dál, ale jinak jako metrovej had má malý holátko málo, měl by dostávat dospělou myš po 10-14 dnech. Některý hadi se rádi cachtaj, nebo jsou napadeni parazitama jako třeba roztočema. Mrkni pak do tý vody jestli tam nejsou nějaký broučkové. Teplotu by měl mít 22-24 v terárku a 27 - 29 pod lampou. Ale to si musí každej chovatel vysledovat sám. Jinak huba se otvírá nějakym tupim předmětem, ale rozkrmujou se malý né dospělý. Pokavaď mus sou ňáký dva tři roky měl by žrát sám.
milacek  (id: 4363   Henry  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.3.2007 11:38
To seagal:
Ale ne had je dospeli mam ho asi 2 mesice zda se mi jokoby se ty potravy bal ani ho to nezajma oc tam ma s tou krabicku jsem to skousel a taky nic ,taky jsem mu ho dal pred hlavu a delal jsem jako ze je zivej (mys).Muzu se zeptat jeste jak je to jako nasline huba mu nejde otevzit .A jeste 1 vec nekdy byva treba 5 hodin ve vode teplotu tam ma 25-27.A had ma 126cm.Jinak DIIIK
seagal  (id: 3907 ) 30.3.2007 10:53
To milacek:
Pokavaď máš mládě, tak se v tom velkym teráriu mlůže cejtit stresovaně. Rači bych ho dal do menšího. Jinak ho zkus na krmení vyndat do plastový piksly. Pokavaď si ani tam holátko neveme, tak ho zkus nastříhnout za hlavou a zkoušej to po dvou dnech. Když si ani to neveme tak ti nezbyde nic jinýho než ho krmit nasilně. Jinak až ho budeš mít v tý piksle, nenechávej tam holátko víc jak hoďku dvě. Eště se mi párkrát vyplatilo strčit hadovi holátko před hlavu a malinko s nim houpat (držet za vocásek).
seagal  (id: 3907 ) 30.3.2007 10:47
To Julinka: Mno já sem taky začátečník, ale některá porblematika mě zajímala. S tim žraním je to různý, had by sice neměl jíst pravidělně, ale taky né jednou zaměsíc, teda mládě. Jinak klasický gutky dosuhujou dospělisti asi ve třech letech. U korálovek to bude podobný. Dožít se můžou dle kondice a péče. Tak třeba 15 let, záleží na počtu snůšek zimování apod.
milacek  (id: 4363   Henry  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.3.2007 12:58
Mam velky problem muj had Uzovka cervena mne asi uz mnesic nezere skousel jsem mu davat kure 1 deni,krcka ,mys, zda se mi jakoby ¨.Nezere od te doby kdy jsem ho predstehoval do vetsiho tera 120*50*50 prvni tyden jsem myslel zue je to sokem ale mnesic kamaradovy zrala hned ten tejden co ji dal do tera nevite co to muze byt.Jeste jsem zapomnel ze se pred 2 tejdnama vyslikala .
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.3.2007 8:07
seagal: díky za radu, budu to zkoušet . . . snad se rozežere. Zkusím ta holata jinde. Když už mi tak dobře všichni radíte, nikde jsem se nedočetla, kolika let se takový had dožívá ( při vhodných podmínkách)... a kdy dosahujou dospělosti. Máš pravdu, je to náš první had a jsme úplní začátečníci. Zatím díky . . .
seagal  (id: 3907 ) 28.3.2007 22:24
Mno pokavaď chceš aby rostla měla by žrát aspoň jednou tejdně. já nevim no, otázka je o kolik vyrostla co jí máš doma.Ta naše mrcha je zas nenažraná takže si nevybereš ale furt lepší dyž pořádně žere.Dyžtak zkus jiný holátka, třeba jí tydle nevoněj, třeba z jinýho krámu a třeba zmražený (nezapomeň rozmrazit na pokoj. teplotu). Jinak v aquablabla a podobnejch kecaj pěkný voloviny, akorát sou rádi dyž něco prodaj. A že jí krmili jednou za 14 dní je hnusný od nich. Dělaj to schválně,aby hádci moc nevyrostli a byli líp prodejný. Každej si rači koupí ňuňatou tkaničku než něco většího. Myslim tim lidi co si dou pro prvního hada.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.3.2007 7:46
seagal, foxik: krmení po týdnu už jsi mi radil (foxik), tak jsem to zkoušela, ale ta moje potvůrka se těch písklat ani nevšimla. Já krmím večer když začíná bejt živá - nechala je tam do rána a pak jsem je vyhodila . . . a v "aqvateři" mi řekli,že je zvyklá jednou za 14 dní. Mám to teda zkoušet po týdnu? Dám na vás a udělám to tak. Dobře při zakalení budu rosit přímo na ni a uvidím, jestli to svlíkání zvládnem . . .
seagal  (id: 3907 ) 27.3.2007 21:55
Mno sem se na to ptal, páč to naše howado taky roste jak bejk a prej je dobrý přejít na interval 10-14 dnů až tak v jednom roce bo dyby byl extra velkej tak dřív. Ale asi u tý naší trošku protáhnu interval a dycky dva tejdny dostane a pak ne. Jinak z ní bude koule.
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.3.2007 14:23
přesně tak. každý týden dvě holátka. Já už teďka dávám 1x týdně myš. a jakmile se zakalí tak stříkej vodu přímo na ni
seagal  (id: 3907 ) 27.3.2007 8:05
Mno hele dyž se zakalý a v celém tom průběhu normálně stříkej vodu na ní párkrát denně. Jinak bys jí neměla dávat žrát po 14 dnech ale po tejdnu. Každej tejden dvě holátka. Na 14 denní interval má eště dost času a 35 cm je eště málo. Jinak by se ti fakt měla svlíkat vcelku, teda občas se třeba kus někde utrhne třeba hlava, ale jak začne vyjíždet z kůže, měla by vyject najednou. Jako né hřbet a spodní část zvlášť. Jinak jí v období svelku nekrm, až po něm.
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.3.2007 7:38
seagal, foxik: já se připojím do hovoru - ten můj mrňousek má jenom 35cm, ale žravá je dost - 1x za čtrnáct dní 3holátka (během půl hoďky jsou pryč). Ten druhý svlek už byl lepší - svlíkla se na dvakrát- nejdřív svlíkla hřbetní část ( po celé délce) a dodatečně spodní část kůže. Bohužel jsem to nevyfotila. . . Nevím, jestli je to posun k lepšímu, ale nemusela jsem jí pomáhat s ocesním zbytkem kůže jako minule. . Na vaši radu jsem rosila (kytky - tam se nejraději proplétá a svlíká se nahoře o tu větev). Jestli bych měla ještě něco dělat jinak, nebo máte ještě nějaké nápady, pište, pište . . . Děkuji
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.3.2007 18:09
dobrej špalek *8
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2007 22:05
stojí to za to:)..je to fakt mazec
seagal  (id: 3907 ) 7.3.2007 21:57
taky se na to chystáme velkej už by si zasloužil si trošku zařádit.
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2007 21:50
uškrtil...a až pak....měl s tím co dělat...zkákala tak hodˇku....pak se hádek vzbudil a zkákala tak 20 vterřin ale to tak 15 cm do výšky
seagal  (id: 3907 ) 7.3.2007 21:25
Jo skákavky mno páč skáčou, dyž se cejtěj ohrožený :-B. jak dlouho skákala? Jo a uškrtil jí bo jí polykal živou?
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2007 21:06
ta moje ma tak 50. ale ta myš musí být malá. říká se ji ,,skákačka,, už i vím proč takový název:D
seagal  (id: 3907 ) 7.3.2007 21:02
Hele kolik teď měří?Ta naše má asi 55 a malej tak 40.
Miňo 99  (id: 4032 ) 7.3.2007 20:58
Jak často krmiš?
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2007 15:47
mě se vyslíkla teďka. a rvalo jí o snad 14 dní. rosím ji jedenkrát denně ale ne NA NI ale terárko kolem ní. Dal sem tady foto svlečky. Jinak včera sem poprvé dával živou myš a řeknu Vám..........je to masakr ne že bych byl nějaký milovník smrti,ale je to opravdu zážitek jaxviňa
Miňo 99  (id: 4032 ) 7.3.2007 15:21
Podle mne je to super ale mne tam chyby prostororove pozadi ale u koralovek to nemusi takže 8*(pozadí jenom kvuli vyzoru.)
seagal  (id: 3907 ) 1.3.2007 9:11
to Julinka: Trvá to cca. 5-7 dní. Nejdříve se zakalí (3-5) dní, potom se odkalí (1-2) dny a svlíkne se. Nic příjemnýho to pro ně asi neni páč ten náš vždycky leží jak mrtvola a moc se nehejbe. Jinak jak začneš pozorvovat, že se zakaluje tak hned rosit a to třeba několikrát denně dokavaď se nesvlíkne. Jinak taky musí mít něco v terárku o co tu kůži zachytí. Nějakej kámen, kůru apod. Pokud budeš dobře rosit, měla by se ti svlíknout celá v kuse.
Iguana  (id: 3864 ) 28.2.2007 19:15
Julinka ja rosim 1 dene a asi to staci vslek je celi hadi se vylikaji tak 1 mesicne teda miiii hadi a k te podestilce ji nemusis vymnenovat ja jen vymnenim zbytky potravy (a to hnet) a kompletne cistim cca 2 mnesice podestilku jsem vymnenil za kuru a liby se ji to asi vic furt nekde leze.´Muzu se teptat kolik tam mas stupnu asi si koupim take tuto koralovku aby mneli miii hadici kamose mam Uzovku cernou a uzovku cervenou a krajtu zelenou (cervenou je asi 30cm velka
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.2.2007 18:08
seagal - foxik: Jak dlouho by jí to mělo trvat, než se svlíkne? Ta kůže opravdu nebyla celá, zbytek jsem našla zahrabanou v kůře. . . A opravdu byla potrhaná na kusy. . . Asi jsem rosila málo. Kromě toho už je zase zalezlá v kytce a začíná zase ztrácet barvu - průsvitnět . . . Zdá se mi to brzo . . . Je to možný? Rosím dvakrát denně - ráno a večer, ale mám ztrach, aby mi to všechno nezačalo plesnivět. . . Mám podestýlku po svleku zase kompletně všechnu vyměnit?
seagal  (id: 3907 ) 22.2.2007 22:08
Jinak korálovky sou moc fajn, jen mi vaděj jejich kanibalistický sklony 8-D někde sem ji viděl jak žere guttatu a tim u mě skončila. Jinak si jí asi málo rosil, teda jestli vůbec. Pokud na ní něco zbylo, tak to nech do příštího svleku. Taky je možný, že tu kůži pothala sama, nebo už si s ní před focením manipuloval, ale na tý fotce se mi to moc nezdá. Vypadá, jak dyby se celá nesvlíkla. Ta svlečka by měla bejt delší zhruba o jednu třetinu než je had bajvoko.
seagal  (id: 3907 ) 22.2.2007 14:36
Nám se svlíkla nedávno. Vždycky jí rosíme, když pozorujeme že se zakaluje a rosíme tak dlouho dokavaď se nesvlíkne. Minule nejenže byla kůže vcelku, dokonce nám to předvedla v plný parádě asi v šest hodin večer. Opravdu zajímavý zážitek.
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.2.2007 14:17
jj souhlasím. Hadí svlečka by měla být v celku a to včetně hlavy. Před svlekem se musí terárko i had rosit měla by si tedka hada prohlídnout a kuži případně VELICE OPATRNĚ odstranit
Iguana  (id: 3864 ) 22.2.2007 10:31
nic nechci rikat ale asi neni neco v pozadku ta vyslecena kuza mnela bejt v celku ? ? ale mozna je to ze tam nema vlhko
3filip3  (id: 3275   Gavúnci...  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Python regius...  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Epicrates cenchria cechria...  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Boa constrictor Sharp albino...  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.1.2007 12:34
Tých 25°C je tak akorát korálovky nejsou moc náročný na teplo,ale pod 25°C bys přes den neměla jít dolů!já mám krajtu královskou a kdýž jsem ju měl 3 dny jenom v provizorním obydlí kde byla teptola kolem 22°C tak se mě nachladila,ale už je v celku v pohodě!a kolik watů má ta podložka?tak at´ se tvé jůlince daří a roste jak z vody
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.1.2007 7:48
3filip3: Díky za pochvalu. Vyhřívám ho tepelnou dečkou zespodu na straně, kde je písek a přes den k tomu svítím zářivkou. Julča tam má tak maximálně 25°C. Asi by měla mít víc, ale když je jí zima, vyhřívá se na písku. Jinak nejraději spí nahoře v kytkách nebo na kmeni. Při tý vychřici byla tři dni bez tepla a světla, tak nevím jak to rozchodí.
3filip3  (id: 3275   Gavúnci...  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Python regius...  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Epicrates cenchria cechria...  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Boa constrictor Sharp albino...  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.1.2007 17:19
Máš to moc pěkný!Jak vyhříváš terárko a kolik tam máš přes den teplotu? dík
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2007 17:20
Čmoud: Ne není. Jedovatý by měl být "korálovec".
Čmoud  (id: 1383 ) 14.1.2007 14:05
ona je jedovata?
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.1.2007 6:15
mig07: Díky za pěkné hodnocení. Zadní stěna se některým lidem neosvědčila, tak jsem to řešila tapetou. Kamarád měl imitaci kůry. Potvůrka ji odlupovala a dostávala se mu "za" a na údržbu taky nic moc.
mig07  (id: 2003   Moje malé Malawi  ( 3100 l ) LED osvetlenie  
 kategorie velká akvária, objem 3100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.1.2007 1:49
Originalné pozadie. 8*
Julinka  (id: 3654   korálovka Julinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lupenitky ze Strašidlákova  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.1.2007 7:31
Korálovka mě vyšla na 1.290,-Kč. Větší problém byl s terárkem. Každý radil něco jiného, tak jsem musela improvizovat.
foxik  (id: 1850   moje akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bohoušek Jemenský  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Eda  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥Jeho a Moje velké terárium:)♥ => Bojovník za vhodná terária!  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PaLudáRiUm - stavba zatím  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.1.2007 20:18
velice hezky zařízené terárko...i když asi bych použil jiný typ dna 8* když tak se podívej na moji korálovku
milivi  (id: 2812 ) 10.1.2007 19:33
Ahoj,na kolik te vysla ta koralovka?Je to opravdu krásný had...
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|