ARCHIV - akvária vetší (161 až 300 litrů)

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
105/973

Otovo cichlidárium NOVĚ

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Turbotukan  (id: 11216   Kančíci325  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moji macíci  
 kategorie velká akvária, objem 375 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.9.2012 12:23
Krásné ryby.. co se stalo? kde je aktualizace? povedlo se Red Spotted vytřít?
Marttin  (id: 9851 ) odpověď pro Ota 8.1.2010 19:05
Motýlkovec byl už dávno rozmnožen , to v roce 1912 a dokonce v praze.Velmi často se uvádí k odchovu potřeba měkké kyselé vody s přídavkem rašeliny,ale podle jiných chovatelů k úspěšnému tření dochází zejmena ve vodě tvrdé celková tvrdost až 22°N uhličitanová až 7°N pH 6,0-6,5 vodivost 1500qS/cm teplota 26°C.Zdoj: Velký atlas akvarijních ryb,Hofman,Novák
m@ci  (id: 8098   M@ci 200l  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  M@ciho tucet  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.4.2009 14:40
Ahoj,je to pekne,ale neco mi tam nesedí.Mozna,ze tenhle typ ryb me nejak neoslovil.Ale jestli se povede odchov,tak smekám
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.1.2009 17:33
Ahoj, zatím jsou na tření mladé, ale doufám že tak za půl roku by to už mohlo dopadnout.Na cenu se raději neptej :)
sean  (id: 8800 ) 30.1.2009 14:04
Nazdárek,ty severy red spotted vypadají skvěle.Už je máš rozmnožené?Sháním pár kusů.....Kolik stály?
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.11.2008 20:14
Díky moc za hodnocení, ale je zde stále co vylepšovat a o tom to je ... brzo udělám nové fotky.
petr fous  (id: 3470   Skaláří akvárko  
 kategorie velká akvária, objem 350 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Moje další akvárko  
 kategorie velká akvária, objem 270 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.11.2008 10:45
Zdravím Tvoje rybičky i akvárko se mi líbí hodnotím známko 8+.Je to kus práce s rybičkami a člověk se neustále něčemu novému učí a získává nové poznatky.Nechápu proč lidi Tvojí prezentaci hodnotí tak malými známkami.Tak přeji hodně radosti z rybiček.Petr
cracen3  (id: 5261   domácí kino 5,1  
 kategorie velká akvária, objem 210 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 31.8.2008 11:42
myslet si můžete co chcete!
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 31.8.2008 10:00
Myslím si taky,že s motylkovcem kecá,jinak by se pochlubil fotkama.
scorpion  (id: 2013   Škorpion Fifinka  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Brachypelma auratum  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Brachypelma vagans  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Acanthoscurria geniculata  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Grammostola pulchra  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Psalmopoeus irminia  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dvojterárko s lasiodorama  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Paraphysa scrofa  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Aphonopelma seemanni  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Phormictopus cancerides cancerides  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Paraphysa pulcherrimaklaasi  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Avicularia metallica  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.8.2008 20:10
cracen3:Tady píšeš,že máš jen dvě samice motýlkovce a na své prezentaci máš uvedeno,že je to párek,tak si nedříve promysli,co napíšeš.
cracen3  (id: 5261   domácí kino 5,1  
 kategorie velká akvária, objem 210 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.8.2008 18:03
nejsem první a není natom nic složitého jen mít samce a dvě samičky a chovat je zvlášť v hodně zarostlém akváriu a mít trpělivost,krmím je pavíma očkama,a potravou co se udrží aspoň nějakou dobu na hladině,jezdím na rybník i pro živou potravu,teplota 27 a odchoval jsem jich kolem 100 ks.ale teď mám smůlu nemám samce,chtěl se proletět a už nenašel cestu zpět! mám jen dvě samice,ale mám už zamluveného samce jen co půjdou rezeznat,pofrčí kemně dom!nic jsem netajil-málo kdo se ptá a nebo nic o té rybě neví,a pár lidí tady se už ptalo!
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.8.2008 17:27
To cracken: teda jestli jsi rozmnožil a odchoval motýlkovce afrického, tak smekám.To jsi první u nás v republice.A že jsi to tak tajil ... protože jinak všechny prodávané ryby tohoto druhu u nás jsou import, alespoň co já vím ... a kolik jsi z toho výtěru odchoval mladých?A máš nějaké foto mladých?Śkoda že jsi o tom něco nenapsal - "článek" - myslím že by to zajímalo více akvaristů odchov tohoto těžko rozmnožitelného druhu ryb ...
cracen3  (id: 5261   domácí kino 5,1  
 kategorie velká akvária, objem 210 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.8.2008 16:41
co takhle motýlkovec africký!pestřence,skaláry,parmičky(různé druhy)trnovce,krunýřovce a další,a rostlinky odnáším co 14 dnů do akvaristiky,nebo je rozdávám po známejch,bo je mi to líto vyhazovat.(a nikdo si nestěžuje,že by to byli nějaké zmetky)a moje osvětlení je dostatečné,ne jak tvé při svíčce- 0.2 w na litr
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.8.2008 16:11
To cracen 3:Ach jo, ty by jsi si měl dát nick "nezmar" a ne cracken :) jen se něčeho chytnout a rejpat .... to by ti šlo.Co se týče rostlin, tak u cichlid to je normální chování, že rostliny vyrývají nebo upravují k obrazu svému .... některým i moc chutnají :) ale to jsem si myslel že jako "dlouholetý akvarista" znáš ... Ale když jsi začal o těch rostlinách, podívej se prosím nejdříve na své akvárko, jak ti tam ty rostiny živoří nedostatkem světla, buď to jsou vytáhlé nebo skomírají u dna.Tedy než takové rostliny, tak raději žádné.Podívej se na ostatní prezentace jak mají rostliny v akvárku vypadat, když to má být zarostlé ... To jsi si zase naběh co? Chceš kritizovat něco, co se ti samotnému nedaří ... a co se týká chovu ryb,tak až namnožíš tolik druhů co jsem já rozmnožil a odchoval tak napiš :) Měl jsem i pěstírnu na akvarijní ryby :) a mladých stovky.Ale jako největší svůj úspěch považuji rozmnožení a odchov piraň a co ty, čím se můžeš pochlubit? :)
cracen3  (id: 5261   domácí kino 5,1  
 kategorie velká akvária, objem 210 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.8.2008 14:40
není akvarista jako akvarista!to je pro mně nevýslovná pocta,pokuď ty jsi akvarista,tak bys mohl vědět žě u výběru ryb co máš ty,ti tvůj výběr rostlinek dlouho nevydržel!(ale jsou takové rostlinky,které ti v tomto akva vydrží,to máš vědět akvaristo!!to že máš avarko,z tebe nedělá akvaristu(nádherné pozadí máš,...)já mám ryby na chov,a ne že naně jen čumím a sem tam jim dám žrádlo.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.8.2008 2:15
Ahoj Sašo, dík za komentář.V.giganteu jsem tam měl, dvě celkem slušný rostliny jejichž listy zakrývaly skoro půl hladiny, ale bohužel taky nevydržely ... Chtěl bych vyzkoušet ještě sehnat větší druhy Anubiasů, které bych připevnil třeba na kořen, přeci jen ta zelená je v akvárku pěkná a uklidňující ... ale i tak díky.
Saša  (id: 7469   Aphonopelma seemanni  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Brachypelma vagans  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Trojité sklípkaní terárium  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Grammostola rosea (Red form)  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Brachypelma albopilosum  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Brachypelma boehmei  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.8.2008 23:05
Ahoj Oto, pěkné akvárko. Akorát těch rostlinek je škoda, ale to už je holt o povaze cichlid. Ty jak začnou předělávat dno... . Zkus tam dát V. gigantea, nebo nějaké plovoucí. Ty by tam snad přežít mohly. Ode mě 8
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.8.2008 17:11
Pro Cracen 3:Co se čílíš? :) Kdo se do tebe naváží? Já jsem jen napsal svůj názor a od toho tam ty komentáře jsou ... víš, dělám akvaristiku už nějakých 25 let tak nepotřebuji číst knížky, ty už mám dávno prostudované.Když napíšu že je akvárium přerybněné, myslím tím, kolik vychází litrů na rybu - tak je to i v knížkách kdyby jsi pozorně četl ... tady nejde o to jestli v horní nebo spodní části akvária ... a mimochodem, skoro v každé dobré akvaristické literatuře máš napsáno nebo spíše doporučeno kolik litrů vody by mělo být na rybu. A to vypočítáš tak že objem vody v akváriu vydělíš počtem ryb které tam máš. Ovšem třeba větší druhy ryb, nebo živorodky by měli mít např. 3 - 5 litrů a menším druhům postačí 2 - 3litry.To je kvůli jejich metabolismu a čistotě vody - ohledně dusíkatých látek a tak ... ale to chce číst a studovat "pano orleánská" :)
cracen3  (id: 5261   domácí kino 5,1  
 kategorie velká akvária, objem 210 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.8.2008 16:53
tak jsi ,asi slepej,když nenajdeš foto pohledu na celé akva?!a nemusíš se navážet do mně,já jsem ti nic neudělal,!to znamená,že jsem ještě nehodnotil tvé akva a hodnotit je ani nebudu(mně se nezamlouvají)
a jestli já mám přerybněno,tak jsem pana orleánská!měl bysis přečíst nějaké ty knížky o akv.rybách--otázka pro tebe!-a kde mám přerybněno?---ve spodní vrstvě akva?(u dna?)

ve střední vrstvě akva?(u prostřed)

nebo u hladiny?

a mimochodem akvaristice se věnuji,už nějakých 20 let,tak mi radit nemusíš!vím co mám dělat!
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.8.2008 22:07
děkuji všem co mi dali dvojku, mno nevím,kdyby alespoň napsali co změnit či zlepšit ... chtěl bych vidět jejich nádrže,nebo co dokázali ... tak že dík, těm chudákům, tedy "dobrákům" :)
ato  (id: 7031   atoAKVA350  
 kategorie velká akvária, objem 351 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.3.2008 17:56
pekne
Ivana  (id: 2090   Naše rybičky-aq A  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Naše rybičky-aq B  
 kategorie střední akvária, objem 132 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Akva D  
 kategorie střední akvária, objem 90 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetky větší  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetky trpaslíčci  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.3.2008 11:01
Ohledně druhého krevetkária-ano nakřížily se,mám tam potomstvo zajímavě jantarové barvy.Zajíždím další mini krevetkária,abych je oddělila.
Ivana  (id: 2090   Naše rybičky-aq A  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Naše rybičky-aq B  
 kategorie střední akvária, objem 132 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Akva D  
 kategorie střední akvária, objem 90 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetky větší  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetky trpaslíčci  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.3.2008 10:57
Zajímavé řešené akvárko.
Krevetky Atya nevím jestli mám do páru,zatím to na množení nevypadá,navíc se množí podobně jako CJ,novorozenci do slané vody(v jakém poměru se moc neví).
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2008 22:37
Verčo díky za hodnocení, ale i tady je ještě stále co zlepšovat.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2008 21:48
Máš to moc krásně zařízený,originální,barevný,ale přitom vůbec ne přeplácaný!Myslím,že si ode mne zasloužíš 8*
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.11.2007 13:37
Dík za hodnocení.Já vím že ta amforka tam není zrovna ideální, ale vytírají se mi do ní často ancáci, těm se moc líbí, tak ji tam ponechám.A mohu to vřele doporučit všem ... malí ancáci jsou kouzelní. :)
roland.mynar  (id: 5770 ) 11.11.2007 11:22
Ahoj, pěkné věru pěkné. Na pohled mi tam jen malinko vadí ta amforka. Je to tak za 7*
Archa  (id: 5783   54 l + 112 l  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Prírodné akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 128 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Archine mini 28 l  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jankina 112 - tka  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.11.2007 10:10
Ahoj, más to pekné, originálne.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.9.2007 9:30
Dám 7. po předěláni pozasí přehodnotím.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.9.2007 23:02
Teda Rudo, já vím že aktualizace pokulhává, ale teď nějak opravdu nestíhám ... zkusím to co nejdříve napravit :)
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.9.2007 21:39
jj,schovka je potreba...i ja se rad schovam,treba takhle do hospody ,to je nejlepsi.
co delaji skalary,snaseji se s domovinou?osobne bych cichlidy nekombinoval,ale nekdy se to zadari...
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.9.2007 21:25
To RadekS:Vypadá zajímavě, je ale opravdu z PVC ... rybky ji ale mají rádi, mají z ní schovku.
RadekS  (id: 14   Radikovo akvárium  
 kategorie velká akvária, objem 275 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.9.2007 20:41
Čau, akva vypadá pěkně a chtěl jsem se zeptat ta červeno-žlutá rostlina uprstřed na kmeni je umělá? jestli ne tak mi pls napiš kdes ji koupil. 7*
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.9.2007 17:59
Díky moc za komentáře, potěší to.A dík i za hodnocení.
Přemek  (id: 5403   malé akvarko JV asie  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.9.2007 15:12
moc pěkné akvárko,ty žáby a mloci nebo co to je jsou super dávám za 8
keeves  (id: 5371   keeves akva  
 kategorie velká akvária, objem 282 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.9.2007 22:21
Pekne akva. Já osobně mám rád kontrasty mezi umístněním kamenů a kytek. A tobě se to povedlo a hlvně těch úkrytů. Super. takže 7 za méně kytek. Ať se daří
NEKYMAN  (id: 5177   Gábina UFO  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Psalmopoeus irminia  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Boba -  chameleon jemensky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.8.2007 8:05
neco na tom bude, mas asi pravdu, nejak me to ale zaskocilo :) musim rict. alespon se clovek doma pak nenudi kdyz ma co predelavat :). taky se mej a tez at se dari ,)
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.8.2007 13:33
To Nekyman:Ne to jsi na omylu,já hodnotím jen ty pěkné nádrže či terária a to tím nejvyšším ohodnocením 7 - 8 od toho to tady tak funguje a chovatelům to udělá radost.Tebe by nepotěšilo kdyby tvé prezentace byly např. mezi prvními dvaceti?Ty co se mi nelíbí nehodnotím vůbec abych nebral začátečníkům chuť do dalšího chovatelství .... tam třeba jen napíšu komentář co já osobně bych udělal jinak, ale nikomu to nevnucuji.Každému se líbí něco jiného a tak to nikomu neberu.
Ale od toho tady ty komentáře a hodnocení jsou nemyslíš?Jinak jsi si mohl udělat normální webové stránky a tam by ti to nikdo nehodnotil :)Tady si můžou chovatelé vyměňovat své názory na chov a čerpat nápady na vylepšení svých terárií,akvárií a o tom to je ...
Měj se moc fajn ať se daří nejen v chovech ale i v životě.
NEKYMAN  (id: 5177   Gábina UFO  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Psalmopoeus irminia  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Boba -  chameleon jemensky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.8.2007 10:37
moment.. koukam ze ty ses pro to hodnoceni narodil :) ja nehodnotim nikoho a vubec. prijde mi to divne znamkovat neci zvire, kdyz sam dobre chovatel vi, jak a v cem se mu dari nejlepe. neznamkoval jsem te a ani nehodlam. mej hezky den a uzivej znamkovani.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.8.2007 1:42
To Nekyman: Dík za pochvalu a za 4 hvězdičky .... jinak v prezentaci je uvedeno 5 druhů živých rostlin a z toho tři druhy jsou po dvou a dva trsy ... (což je cca 10 rostlin) to jen tak pro upřesnění ... :)
NEKYMAN  (id: 5177   Gábina UFO  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Psalmopoeus irminia  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Boba -  chameleon jemensky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.8.2007 0:28
jen snad... jedna ziva rostlina je malo. tech umelejch je tam vazne moc.
NEKYMAN  (id: 5177   Gábina UFO  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Psalmopoeus irminia  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Boba -  chameleon jemensky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.8.2007 0:26
libi
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.7.2007 15:28
Jasánku: Dík za pěkné hodnocení, je tam ještě pár věcí na vylepšení.Ty máš také super krásná terárka.Ať se ti daří a ať ti rostou.U mě to máš za 8.
Jasanek  (id: 4919 ) 28.7.2007 13:09
Ahoj Oto,toto akva se mi moc libi.Mas tam pekne rozmistene ty rostliny,a libi se mi i to naaranzovani tech kamenu,a hlavne ta vaza se mi tam libi s tim rozbitym otvorem.Rybicky jsou taky super moc barevne a vse to tvori pekny celek spolecne s temi rybkami.Myslim,ze jak pridas tu nejakou tapetku,tak to bude jeste hezci.Holt v jednoduchosti je krasa.Ja davam za 8***a at se dari tobe,i rybickam Jasanek
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.7.2007 12:58
Smithko, dík za hodnocení a ať se i tobě daří, nejen v chovech ale i v životě.
smithka  (id: 4920 ) 28.7.2007 1:28
Tak tady je taky pěkné akva nemám co bych vytkla dávám 8** a cichlidkám at plavou a tobě honě úspěchu.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.7.2007 19:35
Tak to se omlouvám,ale někdo nasázel u pěkných nádrží samé jedničky a nějak se přepočítal a vyneslo to tebe na horu :) tak jsem si myslel dle toho že jsi to byl ty.Tak ještě jednou sorry.
jirin  (id: 2982   Skalárium  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.7.2007 18:52
A můžeš mi vysvětlit,jak jsem mohl jít nahoru,když jsem dlouho nikomu hodnocení nedával(dovolená)?Nejsem jediný,kdo hodnotí.A pak,vůbec by mne nenapadlo zjišt'ovat,jestli mě někdo dohání či předběhl.Ale máš dobrý nápad,skončím s 1 také.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.7.2007 16:47
Jirine, já nemám co závidět ... každý má nádrž jaká se mu líbí.I když i ta má by si zasloužila vylepšení,čehož jsem si vědom.Mě jen překvapil tvůj nenadálý postup v hodnocení a když jsem se podíval na prezentace které jsi znenadání "přeskočil" tak na všech svítila červená 1.Tak se nediv že se mi to nelíbí.Já jedničkama nehodnotím vůbec, když se mi nějaká nádrž "nelíbí" tak ji nekomentuji a ani nehodnotím vůbec,abych nebral chuť začínajícím akvaristům.
jirin  (id: 2982   Skalárium  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.7.2007 16:00
Oto,s tvou kritikou jsi vedle,jak ta jedle.Rozhodně využívám celou stupnici a jedničku dám jen když mne nádrž vůbec nezaujme a né proto,abych se dostal o nějaké místo výš.Není podstatné,na kterém místě ta a ta nádrž je,o tom akvaristika není.Jen bych si přál,než zas někoho obviníš,aby z tebe vyprchala bledá závist.
rhozlar  (id: 1671   Berťákovo akvarium  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vývojové akvarium  
 kategorie střední akvária, objem 70 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.7.2007 8:43
Ahoj, díky Oto za návštěvu, bodíky i názor. Máš pravdu, že rybky nejsou v nejlepší kondici. Pro jejich počet mají malý prostor a dost se rvou a nejen o žrádlo, kor teď když je v akváiu skoro 30°C. Většina jich má hnízdo a prostor je fakt malej. Název jsem už opravil ale stav už neni takový jaký je na fotkách chtěl bych udělat nové fotky až bude nové pozadí v akvárku.Máš to pěkná a nejlepší je ten dráček.7* Ahoj Robert
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.7.2007 9:44
Viděl sem ho a je to super věc...
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.7.2007 1:18
Díky Wladys, koukal jsem na to a vypadá to že máš pravdu.Zbarvení i tvar těla by tomu odpovídal i když ten můj je ještě prcek.No ještě chvilku počkám až malilinko povyroste a pak u něj opravím latinské jméno.A už jsi viděl ten nový bede - atlas ryb?Co tomu říkáš?
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.7.2007 0:50
Neznámý krunýřovec je pravděpodobně Panaque maccus.
pregio  (id: 4491   MÍŠOVI  TERČOVCI  - nové fotky  
 kategorie velká akvária, objem 495 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.7.2007 23:19
HNED SE TAM KOUKNU DÍKY Oto - tatík - PREGIO
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.7.2007 22:12
tak dekujem oto za tuto informaci,hned se tam jdu juknout ruda
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.7.2007 21:58
Jen bych rád upozornil všechny akvaristy na nově spuštěný on - line atlas akvarijních ryb (pravděpodobně největší ... )a i na jiné zajímavosti na tomto webu.
A to na adrese: http://www.aquamaster.cz/
Stačí otevřít bede - atlas a máte na pár hodin co prohlížet a obdivovat.Pod fotografiemi jsou i základní informace o velikosti ryb v dospělosti, jaká teplota a tvrdost vody je pro ně optimální a i minimální velikost nádrže.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.6.2007 18:31
Pregio:Dík za pěkný komentář.S tím pozadím musím něco udělat,ale až o dovolené.Nějak nestíhám ...
pregio  (id: 4491   MÍŠOVI  TERČOVCI  - nové fotky  
 kategorie velká akvária, objem 495 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.6.2007 18:10
ahoj Oto- souhlasím s rudou krásný ryby ,ale chybý mi tam pozadí - bylo by to s ním takový přirozený- jinak at se vede a zdravý - tatík - PREGIO - 7
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.6.2007 20:56
I tak díky Rudo, ty máš také krásné "zátiší"(akvárium + terárium) na to bych se také vydržel dívat hodiny.Ať se daří.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.6.2007 20:06
čavec oto,ja nevim nazev ani jedne ryby co ti tu plavou .to asi nejsem cichlidař ,co?sem nikdy takovy nevidel,natož abych jim rozumel .
krasní kousci,at plavou.ruda
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.6.2007 19:20
Nevíte prosím Vás někdo,přesný název Ancistruse,kterého mám označenoho jako Ancistrus sp.viz foto výše.Předem všem děkuji.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.6.2007 19:58
vagner:omlouvám se, ale to jsi koukal na mé další "chovance" ale ty obývají jiné nádrže.Ty fotky jsem tam umístil jen pro zajímavost a pokud by někdo chtěl s těmito obojživelníky poradit ohledně chovu.(V té mé prezentaci ani nejsou uvedeni)Jinak opravdu u těch mloků je část dna holá.Je to lepší při krmení.A co se týká množství, tak to během pěti minut dokázali společně s šneky zlikvidovat "do čista ... ":)
r.vagner  (id: 463   Amazonie 160 litrů  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  MALAWI 300 litrů  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Richieho terarium  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.6.2007 10:11
velmi zvlastni osazenstvo :) jak rikaji ostatni ..chtelo by to asi nejake pozadi..pokud mozno 3D ....jinak na tech fotkach je na dne ukrutneho zradla a neni tam pisek?
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.6.2007 21:32
Midelos:Dík za hodnocení,jinak máš pravdu že s cichlidami je pěstování rostlin v akváriu problematičtější ... zatím testuji druhy co nebudou moc devastovat.Jinak bohužel Martina S. neznám.
Dík za přání a samozřejmě ať se daří i tobě.
midelos  (id: 4540   Krakonošovo  
 kategorie velká akvária, objem 225 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.6.2007 12:50
svet je malej neznas nahodou Martina Schreibera (Žlouda) par lidicek v Trutnove znam, mam rad Trutnov at se dari...
midelos  (id: 4540   Krakonošovo  
 kategorie velká akvária, objem 225 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.6.2007 12:37
Ahoj tak tu koukam na vasi debatu o pozadi, musim rict ze se mi celkem modra libi jen o trochu tmavsi. Ovsem dobre udelany poly nema konkurenci...hodne zdaru jinak vim co je pestovani kytek s cichlidami, po prvnim mesici jsem je daroval za plastik floru davam 6
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.6.2007 8:55
Ahoj Rudo,
Dík ta tip.Opravdu to je tapeta kterou bych tam s chutí koupil, jen jsem ji zatím nikde neviděl.Ale taková by se mi tam opravdu líbila - to je to pravý ... :) Dík.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.6.2007 22:30
pises o plexiku,ja vse lepim na 2mm slko.a to potom do akva jen par body.
ale jsou i tapety,ktere fakte vypadaji dost realne.predevsim skaly a kameny,ktere by se ti tam pochopitelne hodily nejvice.toto prilepene olejem,muze nabyt dojmu vnitrniho pozadi.
pochopitelne jejich cena je taky poradny ranec,ale ve srovnani s koupenym plastickym na miru je to zanedbatelna castka.
ono neni oto ani moc narocne ho vypajet z polise,pokud pujdes koupit vsechny inštrumenty do obchodu,tak pri tve velikosti nadrze se do pětikyla vlezes,ale urcite najdes i nejakou tu polis desku doma.
ja osobne mam znamich a kamosu velmi mnoho a nestoji me to ani vindru.jeden daruje zbytek polise ze stavby,druhy sezene z prace epoxid(pač s nim dene pracuje).takze ja to vlastne jen vyrobim .zatim se to ucim,takze obcas se stane,ze vysledek neni az tak dokonaly,ale nestracim hlavu a jdu do toho znovu.
tak to sem ti tu napsal pekny pribeh,že ? .at se dari a vymysli neco pekneho. ruda

http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=2119
tady priklad pekne tapety
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.6.2007 21:29
To Wladys:Plexi se ve vodě různě zprohýbá (a vůbec o takovéto ploše), tak že to bohužel také není řešení.Musím holt sehnat nějakou pěknou tapetu jako pozadí.
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.5.2007 9:26
Oto a co kdybys nalepil tu břidlici na plexi o rozměrech zadní steny akva a pak o vše jen k hlavní stěně přiložil.Dle mého by to nemělo s pevnosti spojů nádrže nic udělat.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.5.2007 1:19
To Wladys:Jo samozřejmě máš pravdu s tou břidlicí, že by to vypadalo lépe,už jsem o tom také uvažoval, ale mám docela obavy - je to již dost "staré" akvárium (cca 20let?)no a ta břidlice by svou váhou mohla "změnit tlaky" na jednotlivé spoje i na sklo celkově a pak stačí malinký kaz ve skle a je "hotovo" .... vymalováno.Tak že tuto variantu jsem zavrhl i když by byla nejjednoduší.
A ty PVC kytky zatím kryjí techniku ... než dokoupím další kytky a než se to malinko rozroste ...
Ale i tak dík za nápad a za "šílenou světle modrou barvu" :)
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.5.2007 0:24
Pozadí by tomu rozhodně pomohlo....stačilo by jen nalepit na zadní stěnu břidlici....to není zas tak finančně náročné a vypadalo by to rozhodně lépe než ta šílená světle modrá barva.
Jinak ryby pěkný.S tím PVC už je to horší.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.5.2007 23:02
Sharon, díky ... ať se daří i tobě.
Rudo, rád bych něco udělal i s pozadím,ovšem zatím není financ ... jsem rád že jsem mohl momentálně postupně nakoupit nové rybí osazenstvo ... a dát to tak nějak celé zas do kupy.
Jinak sklípkani jsou v pohodě,jen by to chtělo nějaký ten nový kokon :)Ale mám tady ještě z mého odchovu nějaké ty malé Thrixopelmy pruriens, kdyby jsi měl zájem :) Ať se i tobě daří.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.5.2007 17:01
kdypak si zkusiš pohrat s pozadím?něco vytvoř .i když,modra je dobra.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.5.2007 16:59
zdarek oto,tak jsem se dočkal .zda se mi to velmi povedene akvarko.líbí se mi.co tví pavouci,jeste se ti doma vejdou? .hodne zdaru.ruda
sharon  (id: 1665   Aréna  
 kategorie velká akvária, objem 216 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Koktejl  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  INFERNO revival  
 kategorie velká akvária, objem 281 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  experiment 404  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  BlackRain  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Mad-House  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.5.2007 14:58
Ahoj, vidím, že ses konečně rozhoupal a představils nám novou osádku , ať se ti daří
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.5.2007 12:22
Zdravím všechny akvaristy.Tak akvárium je po té nešťastné příhodě (otrava ryb) již znovu v provozu s novým osazenstvem a s rostlinami, není to sice ještě ideální, ale snad se Vám to bude alespoň trochu líbit.Jsem zvědav na Vaše nové komentáře a připomínky.Budu vděčen i za rady co by se dalo ještě změnit k lepšímu ... předem všem dík.
ayvn  (id: 945   Ayvnovo akvárko  
 kategorie velká akvária, objem 370 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.4.2007 18:00
tak to zrekonstruuj a pak dej nejaká fota na nat kouknu pěkný den ahoj ayvn.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.3.2007 11:18
Toto akvárium již prosím nehodnoťte, je v rekonstrukci ... všechno bude jinak ... Dík Ota
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.3.2007 10:12
Ota: ale na největší plus u živých rostlin jsi zapoměl - pomáhají a to značným způsobem udržet v akva rovnováhu a to ty umělé nedokáží Nechť se daří a jinak je akva docela zajímavé!
sime  (id: 3768   AQ04 Manacapuru  
 kategorie velká akvária, objem 420 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  deepCUBE  
 kategorie střední akvária, objem 120 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  offCUBE2  
 kategorie střední akvária, objem 120 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  NANOjungle  
 kategorie malá akvária, objem 10 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Reborn  
 kategorie velká akvária, objem 364 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  uncared-for  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 24.3.2007 23:16
Dobrá, nechme toho. Určitě s chovem cichlid máte své zkušenosti, kterých využíváte a pokud ryby prospívají, jen dobře. Jen jsem chtěl napsat, že způsob zdejšího hlasování není nejlepší. Viz rozpětí hodnocení Vaší nádrže. Je 1* opravdu na místě?
Ať držíte dusík na uzdě.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.3.2007 19:41
Pro ThomaZ: Rostliny jsem v tomto akváriu měl také "živé" ale cichlidy mi je devastovaly a ještě jek přehrabovaly dno tak je neustále vyrývaly, čímž ty rostliny trpěly.Ty umělé jsou tam z dvou důvodů - rybám opticky dělí prostor na víc částí, tak že u teritoriálních ryb je to velké plus - hlavně pokud tam máte více druhů cichlid.A za druhé nevyžadují žádnou údržbu (prostříhávání, hnojení, osvětlení atd.což je zase úspora nejen finanční ... ale hlavně časová)A pak ještě těm menším cichlidkám slouží i jako úkryt při "třenicích" či pronásledované samici před neodbytným samcem.Tak že já to vidím tak, že ty umělé rostliny mají v mém akváriu více kladů než záporů.

A k tomu "Doktorítova vášeň"
1.Po přečtení Vašeho příspěvku, který nemá ani hlavu ani patu mi i teď připadá stejně nesmyslný a zmatený - pokud jsem to nepochopil tak sorry asi nemám tak vysoké vzdělání ...
2. Na těchto stránkách svou prezentaci nemáte tak proto jsem napsal do příspěvku že by naše nádrže měli komentovat a hodnotit jen ti co již něco dokázali.
3. A jak mám vědět že ten "link" co zde uvádíte je Vaše akva?I když musím uznat že ti tlamovci jsou opravdu krásní.A i nádrž je pěkně zařízená.
sime  (id: 3768   AQ04 Manacapuru  
 kategorie velká akvária, objem 420 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  deepCUBE  
 kategorie střední akvária, objem 120 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  offCUBE2  
 kategorie střední akvária, objem 120 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  NANOjungle  
 kategorie malá akvária, objem 10 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Reborn  
 kategorie velká akvária, objem 364 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  uncared-for  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 23.3.2007 7:03
Mě ta nádrž připadá tak trochu sterilní. I Cichlidae jdou chovat společně s přírodními rostlinami a co se týče umělých, dle mého názoru lepší nedat žádné. Ad "Doktoritova vášeň" - měl byste se nad sebou zamyslet. Moje nádrž: http://www.akvarista.cz/web/nana/detail/?id=...
NASREDDIN  (id: 3697 ) 1.3.2007 4:30
zvláštní akva, takové prázdné a přesto musím uznat že zajímavé, každopádně mě zaujalo, jestli jsem správně četl deník tak není jediné, co takhle přidat prezentaci? zatím za 6(ale kvůli hvězdičkam ryby nechovame) Hodně zdaru.
Buchtič  (id: 4046   Gertůdino terárko (GRAMMOSTOLA ROSEA)  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.2.2007 11:34
Ahoj, to jsem já (hodnotil si mi terárko s g.roseou, řikal si abych tam dal jinou napaječku). Díky za dobré hodnocení taky tě ohodnotím (8). Miska na vodu není porcelánový talířek, ale víčko od sklenice, ale určitě vyměním. Jinak se má Gertrůda snad dobře, ale je často zalezlá v úkrytu.
Mirďas  (id: 520 ) 18.1.2007 19:02
-5...
romana88  (id: 3261 ) 16.1.2007 19:09
pěkné rybky
catfish  (id: 259   pancéřníčci kropenatí  
 kategorie střední akvária, objem 120 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  akvárium pro potěr krunýřovců  - 45 litrů (už není v provozu)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.1.2007 8:52
Vladys, Oto: Náhodou jsem nerazila na váš spor ohledně dřeva a krunýřovců. Moje tabulka rozdělení krunýřovců podle druhu potravy vznikla z důvodu, že se k nám dováží poslední dobou nepřeberné množství krunýřovců a běžní akvaristé si myslí, že k nim stačí přistupovat jako k normálním Ancistrusům, což v mnoha případech není pravda a vyžadují trošku jinou péči. Když to řeknu jednoduše: podle tvaru zubů si můžou určit, zda jim krunýřovec bude v akváriu okusovat řasy nebo naopak požírat plže. Aby nedocházelo ke zbytečným omylům.

Teď k tomu dřevu:

Když se podíváte na moje stránky, tak se všude snažím upozorňovat na to, že všichni krunýřovci potřebují pro správné trávení balastní látky a nejjednoduší způsob, jak je můžou získat je z okusování povrchu kořene a ze zeleniny. V přírodě mají dřevo také stále k dispozici: řasožraví z něho okusují řasy a různé povlak, všežraví na něm sbírají drobné živočichy, masožraví plže a dřevožrouti se tím dřevem přímo živí.

Člověk taky potřebuje vlákninu i když ji nedokáže strávit, pomáhá mu při trávení.

Jen málo krunýřovců žije v místech, kde ve vodě neleží dřevo (pár druhů, kteří obývají prudce tekoucí vody s "kamenným"/"oblázkovým" dnem).

Pro výživu mláďat krunýřovců rodu Ancistrus považuji kořen za naprosto nezbytný. Mláďata která mají k dispozici kořen méně trpí propadáním nebo naopak nafouknutím bříška. Ale není dřevo jako dřevo, a nejvhodnější jsou měkké druhy kořenů typu "rašelina". (Tvrdý africký "mopani" jim žádnou radost neudělá.)

http://www.catfish.cz/ruzne/faq/q1-kr_a.htm
(dole)
pytel  (id: 439   pytlova 205 - rio tapajos  
 kategorie velká akvária, objem 205 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  pytlova 12°  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Roots of jungle - Pytel  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  pytlova krajta královská  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2007 19:24
pro ostatní ryby v akvárku je super, že dáváš nigrofasciaty pryč.hned tam bude dýchatelněji jen tak dál
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2007 12:43
Jasně Oto dyť tam ty kořeny měj....to je v pořádku,já je v akvárku s amazonkou mám taky.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2007 11:47
Pro Wladyse:Víš, já také netvrdím, že bez kořenu v akváriu nemůžou Ancistrusi žít ... viz. můj předešlý příspěvek.Chtěl jsem jen napsat, že je více než prospěšné mít v akváriu kde chováme Ancistruse nějaký ten kořen, že rybky pak lépe prosperují ... a dle mých pozorování mají pak i "početnější" výtěry.Ale třeba mám již "zastaralé" názory ... (opírající se o zápisy počtu mladých z jednotlivých výtěrů ...)
Je pravda, že dnešní tabletová krmiva určená pro všechny možné druhy sumců a pancéřníčků dnes již mají takové složení "látek a různých vitamínů" z kterých jsou vyrobeny, že ryby v tom najdou "co potřebují" k zdárnému vývoji a růstu ... ale já přesto budu i nadále preferovat chov Ancistrusů s tím, že bude v akváriu nějaký ten kořen ... rozhodně se tím nic nezkazí a na víc to působí v každém akváriu dekorativně.Názor na to,si ale musí již udělat každý sám ...
I tobě přeji co nejpočetnější odchovy, ať se daří.Měj se.
Ota
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2007 10:33
Oto nech toho prosím,já nikde nepsal,že mám pravdu jen já!Já taky ancistrusy odchovávám nejsi jediný.A podle mě jsou stránky Catfish v tomto oboru prostě nejlepší.Nehledě na to,že podobné informace a rozdělení najdeš i na Planet Catfish.Na ten odkaz co si sem dal sem koukal a při vší úctě,je to napsáno velice obecně.A informaci,že by ancistrus potřeboval dřevo ke svému životu jsem tam opravdu nenašel. ..takže ti přeju co nejpočetnější odchovy.Měj se.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2007 9:48
pro Wladyse:Víš Ancistruse chovám a odchovávám již nějakých 20 let, tak že vycházím jen ze svých zkušeností a ze svých poznatků.Měl jsem je i v nádržích kde žádný kořen nebyl ... samozřejmě to také přežili, ale rozhodně "neprospívali" tak, jako ti, co ten kořen v nádrži měli.Lignin (z kořenů) jim napomáhá k lepšímu trávení.
Nebudu zde ani opisovat výňatky z akvaristických příruček kde si myslím autoři také nevymýšlejí ... stačí když se podíváš na opravdu pěkný stránky o Ancistrusech zde:
http://mujweb.cz/www/ospage/Krunyrovci.htm
Doufám že i jemu napíšeš že máš pravdu jen ty ....
Ota
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2007 1:16
Oto ....díky za skvělý výklad....,ale nesouhlasím s tebou ani náhdou s tím,že potřebují ancistrusi dřevo ...já ancistrusy odchovávám a množím ve svém akvárku Malawi,kde nemám ani centimetr dřeva.To že jsou všežraví a sežerou i kus masa mi nemusíš říkat napsal sem řasožrouti,ale tím sem nemyslel,že žerou jen řasy,že zvětší části se živí porostem řasy.Já jim taky občas přihodím i kus filé,ale prostě dřevožrouti to nejsou a drevo k životu prostě nepotřebují.Nemají k tomu,aby okusovali dřevo ani přizpůsobený chrup,jako má třeba Panaque maccus...viz stránky Catfish(tam by sis měl počíst zase ty)....možná jsem to měl pro tebe více rozepsat...tak příště..jo pro tebe se rozepíšu více.
...a aby si nemusel moc hledat ,tak tady máš odkaz http://www.catfish.cz/ruzne/potra_roz.htm
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.1.2007 7:25
Ahoj Milane,
Dík za odpověď.Z toho křížení mám právě strach ... to bych moc nerad.Tak že je rozhodnuto, nigrofasciáti navštíví akvaristiku ... nedá se nic dělat,nebudu riskovat křížení se synspiláky.
Tak ještě jednou díky za varování,vážím si toho.
Ota
milan_h  (id: 2792   Ladina kuchyn  
 kategorie velká akvária, objem 620 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Na zahrádce pod třešní  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.1.2007 19:18
Ahoj!Fotky těch křížencu opravdu nemám.Měl jsem tyto ryby před pár lety a to digitál a počítač byl ještě v plínkách.Ani o dalším pusobení těchto ryb nic nevím.Odvezl jsem je všechny do akva.Byly ve velikosti mezi 12 až 20cm tvarově spíš Synspila a zbarvení Nigrofasciát.Na pohled krásný ryby ale
povahou hruza.Zabily všechno s čím přišly do styku,ani paváci neměli šanci.Takže raději nekřížit,přeji hodně zdaru a díky za komentář moji nádrže.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.1.2007 10:12
Ahoj Milane,
Dík za komentář,tak abych se přiznal tak zrovna tahle možnost křížení (sinspilum x nigrofasciatum)mě nenapadla ... Nemáš prosím tě nějakou fotku těch tvých "nových" rybek?Docela by mě to zajímalo co z toho může vyrůst ... a jsou tito kříženci schopni ještě dalšího rozmnožování?Dík za odpověď.
Ota
milan_h  (id: 2792   Ladina kuchyn  
 kategorie velká akvária, objem 620 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Na zahrádce pod třešní  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.1.2007 21:47
Pěkná nádrž a bezvadný ryby!Jen doufám že se vám nestane to co mě,když se překřížili Synspilum a Nigrofasciatum a vznikli velké,pruhuhované,extrémně dravé a agresivní cichlidy.Aatronotus ocellatus nebo Parachromis managuensis při tření jsou uplný svatoušci proti tomu co vzniklo tímto překřížením.Jinak fandím a at se daří!
Rudolfo  (id: 3467 ) 10.1.2007 14:53
Děkuji za komentář a za hodnocení,ale hlavně za krasné rozepsání,pro některé akvaristy,o tom co jsou ancitrusi a krunířovci za rybky,děkuji.A k tvé nádrži,zatím dávám 7,ale až tam bude jasno tak samozřejmě přidám do maxima,ať se ti daří.
mig07  (id: 2003   Moje malé Malawi  ( 3100 l ) LED osvetlenie  
 kategorie velká akvária, objem 3100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.1.2007 0:28
či to akva zvladne tolko ryb uvidíš sam. Zhodontím akva a tomu dávam 7*
Krumpi  (id: 2336 ) 7.1.2007 18:06
Ahoj,
ryby máš pěkné a zařízení akva komentovat nebudu, to je tvá věc, ale dle mého názoru tam máš opravdu moc ryb, i když máš pravdu s tím, že např. synspila u tebe do takových rozměrů nenarostou, ale zase jen proto, že tam nebudou mít optimální podmínky. Až se ti vytře několik párů ryb najednou, tak tam budeš mít pěkný dusno.
Ale každopádně držím palce ať se daří.
pytel  (id: 439   pytlova 205 - rio tapajos  
 kategorie velká akvária, objem 205 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  pytlova 12°  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Roots of jungle - Pytel  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  pytlova krajta královská  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 15:24
já jsem 30cm velké vieja synspilum viděl.

takže pokud dobře počítám zbude v akváriu 12 dospělých cichlid(o velokosti 12-25cm). prostě se mi to na zdá moc. já bych to dal tak do 500litrů. ale jak myslíš.

poznámka na závěr. akvaristů za bývajích se americkými cichlidami je docela hodně.
langosh  (id: 494   Apistogramma & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Geophagus & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Apistogramma & Co. Reloaded  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 14:36
No jsou lidi co je pro jistotu chovají v 900l http://www.akvarista.cz/web/nana/detail/?id=...
Roman
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 13:44
Pro Sharon a pytel:Dospělé jsou pouze ty kančíci příčnopruhý.Tam mám již ustálené dva páry.U těch Vieja to je zatím neurčené, zatím to vypadá na 4 samce a 2 samice.Tak že až se se vyselektuje jasný pár, ostatní asi budou muset "odejít" do jiných nádrží.Máte pravdu že se jedná o velké cichlidy na takovouto nádrž.Ovšem 30cm jak uvádí literatura v akváriu nevyrostou.Přeci jen to je údaj o velikosti ryb dorůstajících v přírodě ... takové podmínky aby takhle krásně narostly, se nám v našich akvarijních podmínkách asi nepodaří dosáhnout.Největší ryby tohoto druhu u jiných akvaristů jsem viděl (v těle) okolo 20cm s ocasní ploutví 23 - 25cm.
Jinak to jsou na svou velikost opravdu "mírumilovné" cichlidy, které momentálně zažene např. při krmení i kančík měřící pár centimetrů ... pro to jsem si je také vybral do své společenské nádrže.
(Když jsem je kupoval tak měli asi 3cm)
Tak že z toho že by tam nakonec zbyl nejsilnější pár cichlid jak píše pytel,nemám strach.
Ale máte pravdu že od tohoto druhu tam pak bude jen jeden pár.Nemá cenu mít nádrž "přerybněnou", aby rybky byly ve stresu.
Je vidět že již s cichlidami již máte také zajímavé zkušenosti a to jsem si myslel že akvaristů zajímající se cichlidy z Jižní Ameriky je málo ... Ale i tak díky za Váš názor a připomínku.
pytel  (id: 439   pytlova 205 - rio tapajos  
 kategorie velká akvária, objem 205 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  pytlova 12°  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Roots of jungle - Pytel  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  pytlova krajta královská  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 13:04
no nevím jestli ty ryby co jsou v akváriu. jsou už dospělé. už se ti některé cichlidy třely? až všechny ryby ještě povyrostou určitě přijdou velké šarvátky a smrt několika jedinců.vůbec bych se nedivil když v akváriu zbude jen nejsilnější pár cichlid.

24o litrů je pro ryby rodu vieja opravdu málo.rozhodně bych uvažoval o prodeji těchto ryb nebo o koupi většího akvária. vzhledem k počtu ostatních ryb, by se hodilo akvárium větší než 600litrů.spíš kolem 1000. mimochodem jedno 1200litrové ti můžu okamžitě prodat.

každopádně ono přehuštění rybý osádky funguje.ale je vhodné maximálně tak pro mladé ryby,aby se vybraly páry.jinak je to jak už řekla sharon pro ryby zbytečně stresující.
sharon  (id: 1665   Aréna  
 kategorie velká akvária, objem 216 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Koktejl  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  INFERNO revival  
 kategorie velká akvária, objem 281 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  experiment 404  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  BlackRain  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Mad-House  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 11:58
Jestli ti už funguje takhle dlouho, spíš, než členitost akvárka působí spíš nadměrné množství ryb, které rozmělní vzájemnou agresivitu. Takovéhle "příměří" je ovšem velmi křehké a nestabilní, navíc pro ryby stresující, jsou pak náchylnější k nemocem atp. Možná bys měl nad tím zauvažovat. 240 lirtů je pro tohle složení a počty málo.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 10:18
Pro langosh a memeo:Tu loďku - to beru je to kýč, ale to tam mám kvůli mýmu malýmu synovi, kterému se to tam líbí.A tu amforku nevyndám, jelikož se mi do ní pravidelně vytírají Ancistrusi.Asi se jim líbí ten tvar.A ničit jim jejich místo k vytírání je si myslím škoda.
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 10:12
Pro Sharon> Ahoj, tak akvárium v této podobě již "funguje" druhým rokem.Jen občas pozměním to "skalní seskupení",naposledy když jsem tam přidával ten pár kančíků albínů.Jinak to je stabilní.Ty kančíky příčnopruhé mám dva páry a perlovky jsou v poměru dva samci a čtyři samice.
Díky členitosti akvária nehrozí větší šarvátky a kupodivu i větší množství cichlid rozptyluje pozornost zrovna soupeřících samců.Ale po vytvoření párů již spolu samci nebojují, jejich pozornost se již jen upíná k vybraným samicím s kterými svorně plují po nádrži.Myslím že to je v pohodě.
memeo  (id: 605   MALAWI  240 litrů  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  MALAWI  450 litrů  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 10:09
Akvarium nevypadá špatně...........
Jinak co bych udělal já,je to,že bych vyndal tu loďku a amforu........příjde mi to
hrozně kýčovité,obzvlášť ta loď.
Jinak k osazenstvu ti to tu už upřesnili sharon a langosh.
Jestli si budeš chtít ty ryby nechat i dospělé,už teď sháněj mnohem větší akvarium.
Minimum tak okolo 500 litrů.
Jinak ať se ti daří..........
langosh  (id: 494   Apistogramma & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Geophagus & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Apistogramma & Co. Reloaded  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 10:05
Tak to by mne taky zajímalo, jak to dlouho funguje... a hlavně jaké s tím máte dále plány. Vieja dorůstá přes 30 cm, heros a cichlasoma přes 15 cm, prerlovky až dospějí a vytvoří pár ty zbylé zřejmě ubijí... Nechci být špatným prorokem, ale v současném složení to zřejmě časem nebude fungovat.
Roman
malá rybička  (id: 3561   afrika  
 kategorie velká akvária, objem 330 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 9:52
...a tu amforu...
malá rybička  (id: 3561   afrika  
 kategorie velká akvária, objem 330 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 9:51
Skalní útes je parádní, jen mi přijde, že se do něj ty cichlidy nemůžou vejít, ale je dost možné, že to je jen zdání, které způsobuje fotka. Ale rozhodně bych vyndal ten vrak...
sharon  (id: 1665   Aréna  
 kategorie velká akvária, objem 216 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Koktejl  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  INFERNO revival  
 kategorie velká akvária, objem 281 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  experiment 404  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  BlackRain  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Mad-House  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2007 9:36
Ahoj, konečně zas po dlouhé době cichlidy . Měla bych dvě připomínky - chováš poměrně silné a taky temperamentní ryby, nemáš strach, že některé z kamenů shodí? Nevypadá to moc stabilně( třeba ta břidlice opřená o kořen). Ty příčnopruhé máš v jakém poměru pohlaví? Jestliže to nejsou rodiče a děti, případně samičky, tak jich je moc a samci se budou neustále rvát, až pořádně dospějí.A vůbec tam máš dost velkých ryb, předpokládám, že až se vytvoří páry, tak je zredukuješ. Perlovky jestli vytvoří pár, nejspíš zbytek ryb bude dost terorizovat a mezi sebou se zabijí. Jak dlouho ti to funguje?
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|