AquaDaho (Odpověď pro: Márty )
29.4.2006 14:55
Jéééé,to já tak nerad dělám...proto sem teprf ve 2háku...
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
29.4.2006 12:32
Potrap trochu hlavu, zapoj inteligenci a uvidis ze neco vytvoris :), vzdyt to neni tak tezke napsat.
AquaDaho (Odpověď pro: Márty )
29.4.2006 11:58
Souhlas s Martym
Napiš jim na ten mail, že odeslali zásilku ve středu, jak ti napsali, a do pátku jsi ji neobdržel, přestože jsi byl osobně na poště . Že se omlouváš, ale v pondělí už budou rostlinky nepoužitelné, jak sami na svých stránkách ohledně dodacích podmínek uvádí. Ať nějak situaci řeší a sami navrhnout, co a jak. Aby věděli, proč si dobírku nevyzvedneš a příště ti další objednávku vyřídili.
Dáša
Partner rubriky Partner rubriky
AquaDaho (Odpověď pro: Márty )
29.4.2006 11:45
Hmn,to mě taky napadlo..Jenže,já vtomhle moc neumim chodit,vůbec nevim,co jim mám napsat..A ještě dotaz,pošta jim to pošle zpět,za jak dlouho?
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
29.4.2006 11:15
Hlavne jim tam napis proc. oni ti to taky nemusi poslat ze ano
AquaDaho (Odpověď pro: Mimous )
29.4.2006 11:06
Pro fšechny,co mi něco napsali..Necham to bejt a objednám si to znova,snad to podruhé vyjde!
AquaDaho (Odpověď pro: Kubaj$ )
29.4.2006 10:15
objednávala jsem si teda několikrát a jsem spokojená,mají pěkné rostlinky a cany(až na poštovné
)
většinoi si beru jakoby kus,ale stejně to přijde v košíčku a baj očko ušetříš 5kč na rostlině(ale záleží na druhu...)
AquaDaho (Odpověď pro: Kubaj$ )
29.4.2006 10:07
Vetsinou na volno,je to zbytecne platit za kos 20 kc na vic...
AquaDaho (Odpověď pro: Kubaj$ )
29.4.2006 10:05
Hele a kdyz si objednavate z AD rostlinky tak v kosicku nebo samotne?
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.4.2006 21:16
Mohu jen doporučit posílání rostlin od AD prostřednictvím služby Českých drah - KURÝR. Tento způsob je mnohem rychlejší a spolehlivý. Zásilku odeslanou dopoledne je možné vyzvednout zpravidla stejný den odpoledne nebo večer. Zásilku si vyzvednete na stanici železnice, kterou si určíte, železniční stanice Vás sama kontaktuje na telefon, který si určíte - avizo. Nevýhodou je, že dnes lze zaslat zásilku jenom do určených stanic (zpravidla větší města- seznam na http://www.cd.cz/index.php?action=section&am...), cena za přepravu je cca 140 Kč.
U obyčejného balíku možná, ale AD posílá rostlinky Obchodním balíkem a tam jsou dodací podmínky jiné.
Jé až teď jsem pochopila, jak jste to myslel - doba dodání není garantována, takže obyčejný balík mě můžu přijít až za měsíc
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.4.2006 20:59
no tajty nákupy jsem ještě nezkoušel a rdši ani nebudu po tom co tu čtu ale věřim že tě to musí dost štvát. doufám že to dopadne nějak dobře ve tvůj prospěch
A jen taková douška. U obyčejného balíku má ČP uvedeno "doba dodání není garantována" bez jakéhokoliv bližšího časového určení. Nevím, co si mám o tom myslet.
Roman
AquaDaho (Odpověď pro: dapru )
28.4.2006 20:11
Jen doplním Dapru. Dle poštovních podmínek "Podáním zásilky vzniká podniku závazek dodat ji adresátovi, případně jinému příjemci nejpozději následující pracovní den po dni podání. Je-li zásilka podána později než v čase, který podnik k tomuto účelu stanovil, za den podání se pro účely závazné doby přepravy považuje následující pracovní den." - tj. nejpozději do 3. dne (pátku).
Pokud jste neplatil předem, postupoval bych jak píše Dapru - napsal bych AD, že jsem zásilku nevyzvedl z těch a těch důvodů. Náhradu škody si pak můžou řešit sami "Podnik odpovídá jen za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu zásilky. Podnik hradí jen skutečnou škodu do výše sjednaného limitu odpovědnosti (do výše udané ceny). Při poškození nebo znehodnocení obsahu podnik nahradí rozdíl mezi cenou, kterou měl obsah zásilky při podání, a cenou, kterou by v této době měl poškozený nebo znehodnocený obsah. Náhradu škody vyplácí podnik v české měně."
A jen takový dodatek - předpokládám, že nemůže být chyba např. v chybně uvedené adrese.
Roman
AquaDaho (Odpověď pro: dapru )
28.4.2006 20:04
plne souhlasim s dapru, to jsem zvedav jak to dopadne
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.4.2006 19:51
AD posílá rostlinky Obchodním balíkem: zde jsou podmínky dodání - citace ze stránek České pošty - jejich www:
Obchodní balík
Moderní, rychlá a spolehlivá přeprava zboží po celém území ČR. Česká pošta dodá Obchodní balík nejpozději následující pracovní den po dni podání. Odesilatel si může vyžádat telefonickou informaci o dodání nebo důvodu uložení zásilky, v dispečinku datového centra, a to již od 10 hod. následujícího dne po sjednaném dni podání. Informace lze získat i na internetových stránkách pošty (www.cpost.cz). Je možno dohodnout podávání souhrnných informací o zásilkách prostřednictvím e-mail.
Takže bych poslala e-mail AD, ať zjistí, kde balík je, ale že v PO už ho na dobírku nepřevezmu
Ty čtyři dny, jak vám řekli, na doručení to je jinak: první dva dny musí pošta balík zavézt přímo na adresu adresáta a pak už mohou zaslat jen výzvu k vyzvednutí, ale neznamená to, že
když se přimo na poště balíku sháníte, že tam není
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.4.2006 19:43
A co zkusit se poptat e-mailem těch ostatních, jestli jim balík z AD přišel? Pokud ano, určitě to pochopí, že vám balík nepřišel a nebudou se zlobit za e-mail a pokud ani jim rostlinky nedorazily, chyba je jinde. Já bych to tak zkusila - napsala bych jim.
Dáša
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.4.2006 19:39
Chtěla bych konstatovat, že samo AD píše, že neposílají rostliny ve středu právě proto, že hrozí riziko, že nedojdou do pátku a přes víkend by se zkazily . Takže já bych tam poslala e-mail, že zásilka rostlin nedorazila, přestože jsem si ji na poště nechal vyhledat a radím vám tedy balík v PO nevyzvedávat a žádat po AD vysvětlení, proč posílaly rostlinky VE STREDU
Já jsem posílala objednávku, jak už tu bylo řečeno taky v neděli, ze žádostí, aby balík mi byl odeslán v Po. V po přisel e-mail, že balík odešel a v úterý byl na poště.
Ať vám tedy vysvětlí AD, proč odesílalo balík ve středu, tedy jestli jste si to výslovně v obednávce nepřál
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.4.2006 19:10
a napsali ti ze je posilaji? nebo zavolali? jo ctu ted ze jo. toz tak jak si to pujdes vyzvednout jestli to dojde, podivej se kdy to odeslali fakticky, jak to bude ctyri dny a vice, tak uz to bude shnile.
No a pokud de o tu náhradu škody,jak to budu vymáhat?To si radši newyzvednu a objednam to znova!Stejně mě to štve!Vůbec se mi do toho znova nechce...
Mně řekli na poště,že maj na doručení 4dny!TO sem jenom zakoulel očima a řekl sem jí,že jde o akva rostliny...No a oprawdu,přišel mi emajl,ve 1338,ve středu,že to poslali a na poště by to mělo být další den,tedy Čt!A nic!O tom sledování vim,ale to číslo mi nedali!Jo a nebyl sem jedinej,komu to ten den poslali,usuzuji tak podle emajlu,tu zprávu,co přřyšla mně,totiž posílali ještě asi 4 lidem!
Pokud znáte číslo balíku (možná by vám řekli v AD) lze záskat informace o dodání tady
http://www.cpost.cz/jetspeed/portal/media-ty...,sledovanibaliku
Jinak protože Česká pošta se zavazuje dodat Obchodní balík nejpozději následující pracovní den po dni podání, měl byste mít nárok na náhradu škody.
Roman
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.4.2006 17:37
Psal jste, že je poslali ve středu. To je zvláštní, protože dle stránek AD - "Poštou posíláme jen v pondělí a úterý. Ve středu je již riziko rostliny poslat - pošta bohužel funguje jen v "pracovních hodinách" - a může se stát, že o víkendu zůstanou rostliny "někde" ležet." V tomto případě se zdá, že AD nedodržuje své podmínky.
Roman
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.4.2006 17:27
Nejlepsi je napsat jim obednavku v nedeli,v pondeli ji vyridi a jeste poslou,v utery mas doma.
AquaDaho - nové téma
28.4.2006 17:22
Takže,ani po dvou dnech mi balík z AD nedošel,takže mi nezbývá nic jiného,než české poště "poděkovat".....myslim,že si pro to chodit,už nemá smysl...
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
27.4.2006 19:34
Mám stejnou zkušenost jako Dapru. Rostlinky sice byli na poště už druhý den, ale protože oznámení, v případě že jsi nebyl doma, Ti dodá až druhý pošťák další den. Protože jsem o této praxi nevěděl, leželi rostlinky na poště dva dny. Byly ale zabalené docela důkladně, takže to v pohodě přežili. Dnes už vím, že i když oznámení o doručení ve schránce nemám, stojí za to na poštu zajít.
AquaDaho (Odpověď pro: dapru )
27.4.2006 18:33
Všem díky za uklidnění!Na poště sem byl osobně a nic.Zejtra tam du znova,tak snad to tam bude,jinak...
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
27.4.2006 18:22
Mě je sice poslali v pondělí a v úterý byli na poště, ale musela jsem si tam sama dojít a balíček si vyžádat, jinak by mi hodili lístek do schránky až ve středu, ale pokud je fakt na poště nemáš - tak neboj, jsou perfektně zabalený a 2 dny určitě v pohodě vydrží.
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
27.4.2006 18:15
Cau, ja je mel sice hned druhy den, ale myslim, ze tak jak byli zabalene, ty dva dny urcite vydrzi. Takze zadny strach
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
27.4.2006 18:10
Jo pošta,to je děs,před 3 týdny jsem si objednala z internetu kytky a platila jsem poštovný 100kč a teď jsem objednávala znovu u stejný firmy a poštovný už je 120kč,už neví,co za ty svoje služby chtít.
AquaDaho - nové téma
27.4.2006 18:00
Objednal jsem si rostliny z AD,poslali je ve Středu a dnes by prý měli být na mé poště,ale nestalo se tak!Mám se o ty rostlinky bát??Docela mě to štve,hlavně,že má pošta heslo"dnes podáte,zítra dodáme",pěkný kecy!
AquaDaho (Odpověď pro: Jiřík )
28.2.2006 13:50
Souhlasím s tebou v tom,jak se některé akvaristiky o rostlinky starají.Byla jsem v Domaźlicích v jedné akvaristice,měli tam rostlinky od Aqua-daho,ale v příšerném stavu.Jak se asi starají o rybičky? Tuhle prodejnu jsem si prostě škrtla ve svém pomyslném seznamu.
Jinak z Aqua-daho jsem si objednávala rostlinky teď v zimě a byla jsem pŕekvapena jak byly pěkný.Jo a poštovný je 105Kč a balný 25Kč (je to na objednávce hned pod osobními údaji červeným písmem).
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.2.2006 12:28
Jen dej pozor aby sis nevybral rostliny určené do terárií,nemají to rozlišené.
AquaDaho (Odpověď pro: Darja )
28.2.2006 12:15
Podstatné je ještě započítat k cenám DPH 19 %.
Jinak, do zverimexů a akvaristik obvykle rostliny dodávají Aqua-daho a Rataj, takže zdroj je stejný. (Přebytky od akvaristů se snad už nikde nevykupují.)
Problém je, jak se o ty kytky potom v prodejně starají. Většinou je to hrůza a rostlinky to těžce poznamenává (čest některým výjimkám).
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.2.2006 12:04
posta do prahy je 110 Kc, balne cca 50, takze s tim pocitej, jinak kdyz mi prisly rostlinky, byla jsem prekvapena, jak jsou nadherne... to, co vidim v pet centrech aj. bych uz nidky nekoupila...
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.2.2006 11:39
Objednával jsem si tam rostlinky dvakrát a vždycky přišly v dobrém stavu. Rostou téměř všechny až dosud. Balí je kvalitně a rozesílají velmi rychle po odeslání objednávky.
Druhá věc je, že když jsem si zatrhnul v objednávce trs Bolbitisu bez košíčku, stejně to v tom košíčku bylo a nešlo to vyndat, jak byly kořeny zarostlé do vaty. A některé vybrané druhy vůbec neměli k dispozici, přestože v katalogu byly označené zeleně. Prostě bez omluvy vynechali dvě položky a já jsem pak musel složitě pátrat, proč mi je neposlali.
AquaDaho (Odpověď pro: L.a. )
28.2.2006 11:30
postovne stoji myslim asi 105 kc. a kytky dochazeji v te polystyrenove krabici pouze behem zimy, jinka v krabici ve velkem pytly, kde je zvlast kazda kytka zabalena do novin, ktery je mokry. Jinak me kytky dosly vzdycky v poradku....a vsechny se chytly....
AquaDaho - nové téma
28.2.2006 11:18
Určitě se tu najde někdo,kdo objednával rostlinky od AquaDaho....Nějak sem tam nenašel,kolik si účtujou za odeslání poštou,neví to náhodou někdo??A ještě,v jakém stavu ty rostlinky přídou,aby to nebylo nějak moc poničený...protože sem viděl,v jedný akvaristice,jak jim přišla zásilka,právě od AquaD,a dost sem se lekl,ty rostlinky vypadaly dost zuboženě!!!Byly v takové polystýrénolvé přepravce,no hrůza!Možná to byla chyba až lidí v tý akvaristice....
|