|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
frenky (id: 10450 )
|
7.9.2012 10:11 |
|
co mam hodnotit,stara fota?Pockam na nove. |
maraev (id: 6737 )
|
28.6.2012 22:20 |
|
Ahoj
Máš té lebedy plný kbelíky a já abych tam sadil turkyň :).Dovez něco na moravu skrblo.Ne dělam si srandu jde ti to.To já stále bojuji z tou ku... ruduchou asim to zruším a pořídím si tam ještěrku. |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro ruda |
22.3.2012 7:33 |
|
No ono se to fakt dělá víceméně samo. Rostlin se sice míň druhů a nemají rozličné tvary a barvy, ale betonově rostou. Jednou za 2 měsíce odkalení, mezi tím jednou výměna trochu vody a sem tam vytažení odpadlých listů. S tímto stavem jsem maximálně spokujený. Víc času se jen dívám než se o něco starám. Ty Cryptokoryny jsou asi "200 generace" těch 3 kusů co mě táta přivezl v roce 1983 z hodonínské akvaristiky. A za tu dobu by jejich potomstvo naplnilo smad celý vagón
Ten tvůj počin obdivuji od začátku a je to taky super vymyšlené. |
ruda (id: 3065
)
|
22.3.2012 7:21 |
|
tak takhle se dělá akvaristika v praglu |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro CHoze |
22.3.2012 7:10 |
|
Dík za hodnocení. Jde to i bez hnojení a CO2
. Už fakt nevím, kam s nima. Naštěstí jsem ten poslední kbelík vyměnil v naší akvaristice na 2 krabice krmiva |
CHoze (id: 8831
)
|
21.3.2012 20:09 |
|
Znovu obnovuji,parádni rostlinky
8 |
petrst (id: 1977
)
|
2.3.2012 6:44 |
|
V neděli se chystám odkalit a trochu protrhat rostliny. Bude toho minimálně 1/2 velkého kbelíku, nožná celý - kryptokoryny (10-30 cm), velké trsy microsor a něco anubiasů. Pokud má někdo z Prahy zájem si to v pondělí vzít za zcela symbolickou částku dle vlastního uvážení, ať se ozve. Množství bude stačit na osazení cca dvou 100 l akvárií. Může se vás tedy ozvat víc, pokud potřebujete jen pár kousků. Až bude množství zamluveno, výzvu stáhnu. Ruduchu nemám a zelenou jen v běžném množství |
brgul (id: 7015
)
|
12.12.2011 17:20 |
|
Skvělí..máš to fakt parádně zarostlí,moc se mi to líbí |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro brgul |
12.12.2011 8:33 |
|
Tak jsem to konečně nafotil. A navíc jsem přidal 5 ks Puntius denisonii |
brgul (id: 7015
)
odpověď pro petrst |
14.11.2011 14:52 |
|
Tak to jsem rád že funguje a jsem zvědavej na ty NOVÉ fotky |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro brgul |
14.11.2011 7:12 |
|
Akvárko funguje narozdíl od majitele, který nedělá aktualizace
. Zrovna o víkendu jsem "zachraňoval" dětem snůšku Ancistrusů do malé nádrže - "Tati přece je nenecháš sežrat". Ale co budu dělat s 30-ti malými mi pak určitě neporadí. A zítra jedu po dlouhé době pro nějaké rybky na doplnění osádky. Pak snad najdu 5 minut na aktuální fotky. |
brgul (id: 7015
)
|
13.11.2011 19:02 |
|
Funguje ještě tohle akvárko které mám v oblíbených? Chtělo by to nějaké foto,máš velkou mezeru |
ZULA (id: 11869
)
|
11.3.2011 8:01 |
|
Velmi pěkné 8. (hodnocení 8) |
CHoze (id: 8831
)
|
30.12.2010 20:31 |
|
Ahoj moc pěkný akva,není co dodat za 8,ať se daří, Pepa |
Predator(svk) (id: 11002
)
|
11.12.2010 12:08 |
|
velmi pěkné aqua ale chyby mi tam pozadí, dake dominantnejsi rybki ktere by to trochu ozivili a nové foto ahoj (hodnocení 7) |
tpivona (id: 8201
)
odpověď pro petrst |
22.11.2010 10:51 |
|
Těším se...
. Tomáš |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro tpivona |
22.11.2010 10:31 |
|
Budou. Už nějakou dobu přemýšlím, že by to chtělo. Do konce roku se určitě dokopu |
tpivona (id: 8201
)
|
22.11.2010 10:28 |
|
Ahojky, jak se máš? Nebudou nějaké nové fotečky
...přeci je to už skoro 1 rok
. Tomáš |
miro m (id: 10797
)
|
28.6.2010 18:50 |
|
velmi pekne.nechapem ako tie rastliny mozu takto ist (hodnocení 8) |
Jervys (id: 10464
)
|
14.5.2010 13:19 |
|
Dávám 8 protože si to akvarium zaslouží , ale chtělo by to novou fotku kterou si zaslouží taky. (hodnocení 8) |
dzudy (id: 1760
)
|
6.4.2010 0:15 |
|
Tak to je nádhera! (hodnocení 8) |
HUJA (id: 10097
)
|
14.3.2010 18:17 |
|
Nádhera za 8 |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro miroslav19 |
30.1.2010 9:23 |
|
No právě že nic. PMDD 20 ml jen při výměně vody 1x za 6-8 týdnů |
miroslav19 (id: 8595
)
|
30.1.2010 8:22 |
|
Nádherné rastliny,čo tam pumpuješ?za 8 |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
30.12.2009 18:13 |
|
Moc pěkné, krásně zarostlé - tzn. obnovuji za 8. |
brgul (id: 7015
)
|
26.12.2009 17:50 |
|
Obnovuji a velice rád,protože tohle je moje oblíbené akvárko
8* |
Komar033 (id: 10253
)
|
22.12.2009 11:58 |
|
Moc pěkné, blahopřeji. Ať se daří. (hodnocení 8) |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro Horác |
15.12.2009 11:38 |
|
Myslím, že zrovna ty můžeš v klidu nechat na hlavě |
Horác (id: 2547
)
|
15.12.2009 11:31 |
|
Skromnost není na místě ... je to fakt nádhera ... mít klobouk, smeknu :o) ... |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro Lery |
15.12.2009 11:26 |
|
Pochvala móóóc potěší, ale myslím, že je to přehnané. Jsem poloamatér a " ono to spíše samo" než že bych akvárko nějak moc ovlivňoval |
Lery (id: 7644
)
|
15.12.2009 10:59 |
|
Plný počet.Co k tomu dodat?Snad jen aby jsi pozval profi fotografa,aby nafotil Tvou krásu jako tapetu pro jiné,méně zručné akvaristy.Ať se daří. (hodnocení 8) |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro :o)) |
14.12.2009 8:34 |
|
Dík za pochvalu, ale nepřeháněj
. Na některé nádrže se dívám z uctivé vzdálenosti a s neskrývaným obdivem. |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro Zamby |
14.12.2009 8:31 |
|
Jasně, 200 ryb je málo |
:o)) (id: 2687
)
|
10.12.2009 19:46 |
|
Jedna z nejkrásnějších nádrží a je čím dál krásnější. |
Zamby (id: 9873
)
|
10.12.2009 18:26 |
|
Máš tam tolik rostlin že tam není ani místo pro ryby které jsou asi zmyslem akvárka . No nic moc originálního to teda není. |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro hy |
10.12.2009 8:14 |
|
Je fakt, že mě to poslední dobou trochu přerůstá přes hlavu. Snažím se najít míru mezi zarostením a přerostením
. |
hy (id: 8548
)
|
9.12.2009 16:35 |
|
Brutální džungle!! Moc pěkný ! (hodnocení 8) |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro brgul |
9.12.2009 12:52 |
|
Ten tvůj prales taky nemá chybu. Myslím, že máme docela podobný vkus |
brgul (id: 7015
)
|
9.12.2009 12:27 |
|
Nové fotky paráda,je to úžasně zarostlí,fakt super! |
tpivona (id: 8201
)
|
7.12.2009 10:54 |
|
Petře, moc krásný nový fotky...je to SUPER a jen tak dál! Tomáš |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro ruda |
7.12.2009 9:28 |
|
Už jsem to párkrát cvičně přeměřoval a šlo by tam nacpat 70x60x230 tj. téměř 1000covka. Jenže je tu klasický problém - kam s ní , s tou malou 720?
. Původně jsem chtěl co největší půjde a pak přišel nějaký nepochopitelný zkrat a pořídil jsem "jen" tohle. |
ruda (id: 3065
)
|
6.12.2009 19:34 |
|
zarůstající pozadí je moc pěkné
ono s tou barvou je to složité,ale stejně se každé jednoho dne okouká.ať je černé nebo fialové...
samozřejmě jde vrazit i do vnitř nádrže,třeba plexi polepené tapetou,ale jak píšete,není všem dnům konec,téměř vždy se dá každá nádrž vyměnit za větší |
Pet (id: 3544
)
|
4.12.2009 7:41 |
|
Nádherně zarostlé. A rostlinky na přísavkách = skvělý nápad. Ať se daří.
Petr |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro tpivona |
2.12.2009 7:06 |
|
N afotky se už chystám asi 14 dní. Snad to vyjde tento víkend. Chytil se ti ten Windel? |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro gargamel |
2.12.2009 7:05 |
|
Dík za pochvalu. Nestíhám moc aktualizovat a tak jsem "neviditelný" |
tpivona (id: 8201
)
|
2.12.2009 3:28 |
|
Tady se mi to opět červená
...no jak jinak než znovu za 8
...co nové ryby? Nebyla by nějaká nová fotečka akvárka? Tomáš (hodnocení 8) |
gargamel (id: 6259
)
|
1.12.2009 20:06 |
|
Ty vole
Jakto, že jsem si tak supr akvária ještě nevšim.
Krásná kompozice z těch trsů anubisů a hnědovek. Vypadá to perfektně! |
Lumča (id: 4845
)
|
5.11.2009 10:18 |
|
zapoměl jsem na tu 8 napravuji. |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro Lumča |
5.11.2009 10:03 |
|
Už jsem psal dříve, černá byla jedna z uvažovaných variant. Jenže teď už je to problém kvůli manipulaci. Navíc to v reálu vypadá jinak než na fotkách a já jsem s tím spokojený. Poslední dobou na zadní stěnu přesouvám na gumových přísavkách anubiasy a pozadí začíná mizet |
Lumča (id: 4845
)
|
5.11.2009 9:34 |
|
8,Možná by tomu slušelo černé pozadí.Nevím?Velikost je bomba i rostliny. |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro ruda |
5.11.2009 8:04 |
|
Jo kamaráde, kdyby jenom 100. Já chtěl původně 60x70x230, ale pak jsem nějak "zazmatkoval" a pořídil tohle mrně
. Ale není všem dnům konec. Třeba to ještě někdy vyměmím. |
ruda (id: 3065
)
|
5.11.2009 6:54 |
|
tohle nádherné akva již dlouho obdivuji.až teď jsem si všiml toho zbytečně volného místa po stranách nádrže...dalších sto litříků navíc
.
ať se Vám daří |
kulas (id: 9124 )
|
4.11.2009 11:34 |
|
Nádhera za 8
at se daří |
Tin (id: 5166
)
|
24.10.2009 14:56 |
|
obnovuji hodnocení |
gavunmama (id: 9289
)
|
20.10.2009 19:59 |
|
Pěkný..k neonkám pěkně ladí to modrý pozadí,ikdyž je to neobvyklý 8 |
brinks (id: 7168
)
|
18.9.2009 22:58 |
|
Pěkní bazen ..krásně zarostlé za 8 |
Horác (id: 2547
)
|
29.7.2009 19:27 |
|
Onovuju hodnocení ... samozřejmě je to stále za plný počet :o) ... |
00tom (id: 9285 )
odpověď pro petrst |
15.6.2009 17:09 |
|
Dík pokusím se jí to takto vysvětlit... |
:o)) (id: 2687
)
|
15.6.2009 8:37 |
|
Jak jinak nnež za 8 :o))
Nádherná nádrž,krásně zarostlá a ta velikost je prostě bomba... |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro 00tom |
15.6.2009 8:36 |
|
Žena asi neví to co každý správný akvarista: Žádný objem není dost velký |
00tom (id: 9285 )
|
14.6.2009 21:39 |
|
Chěl bych také tak velké akva. ale žena je zatím proti. Prý stačí 240l. Dávám za 8. |
indy (id: 8731
)
|
9.5.2009 22:11 |
|
Je to moc krásný. A špičkově osázený. 8* |
Roman611 (id: 8900 )
|
22.4.2009 19:38 |
|
Todle je ale něco, samo že za 8 |
GETOS (id: 63
)
|
22.4.2009 17:05 |
|
....pěkné za 8.... |
carlosino (id: 8929
)
|
14.4.2009 22:32 |
|
parádní - 8 |
Tin (id: 5166
)
|
5.4.2009 12:28 |
|
obnovuji hodnocení |
Jhercog (id: 9253
)
odpověď pro petrst |
1.4.2009 11:21 |
|
Tak to naprosto chápu. Já tohle řešil u staré nádrže, musel jsem strunou vyřezat ten pruh skla na středu a od krve bylo snad všechno a pěkně jsem se u toho vyřádil, takže to raději nech na 2+ nebo 1- a až se červík provrtá, seženu ti ten kontakt:) |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro Jhercog |
1.4.2009 8:20 |
|
Já to nechtěně absolvoval hned při založení. Tapeta byla přilepená špatně - na několika místech byly vzduchové bublinky a ty se pak zrcadlily. Naštěstí to bylo ještě bez ryb. Takže vypustit, vše ze skříněk vystěhovat, odmontovat dvířka, aby to bylo za co chytit. Čtyři chlapy na odsunutí ode zdi (nechtěl jsem vybírat štěrk a vytahovat rostliny, tak to ve dvou nešlo), nalepit novou a pak vše zpět. Jako odstrašující moment pro změnu pozadí to stačilo. Možným řešením by bylo 3D dovnitř bez nutnosti stěhování a asi by to fakt vypadalo o mnoho lépe, ale problém je ta středová lišta nahoře. Tzn. totálně to vypustit, všechny ryby naházet do sudu, vytrhat rostniny, nějak tam to pozadí nacpat a ryby a rostliny zpět..... Po 3 letech jsem to dostal do uspokojivého stavu a tak se nějak bráním vrátit to vše na začátek. Jak už jsem psal dříve, červíček hlodá, ale zatím to nechám tak jak je. |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro brgul |
1.4.2009 8:05 |
|
Absolutně stejné. Je to plevel, o který se nestaráš a on roste a roste a roste. Pokud se podívaš na fotky po založení, uvidíš tam cca 3 malé trsy. A to všechno se rozrostlo do finální podoby + co musím čas od času likvidovat |
brgul (id: 7015
)
|
31.3.2009 20:26 |
|
Nemůžu se vynadívat,jsem tady při každý návštěvě akva stránek.Chci se zeptat,to Microsorum pteropus "Windel" jak je to náročný na pěstování,dá se to srovnat s tím obyčejným Microsorum pteropus? |
Jhercog (id: 9253
)
odpověď pro petrst |
31.3.2009 15:41 |
|
Máš pravdu, že ti to perfektně bují a proces odpouštění... a odsunování... a přesouvání si nechci dlouho zopakovat, jelikož jsem to absolvoval v tom listopadu s touto novou nádrží. Původní byla vyšší a měl jsem problém s osvětlením a celkovým nízkým pohledem na nádrž. Teď mám skříň pod nádrží vyšší a výšku nádrže jsem snížil, jsem konečně opticky spokojený....
Tak mě k tomu asi nedonutíš, jedině na podzim, te´d mi začíná sezona na zahradě a rybky budou soupeřit o první místo právě s údržbou zahrady a mojí prací:) |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro Jhercog |
31.3.2009 15:11 |
|
Tak vem kamarády a přiďte s tím píchnout
. Už jsem několikrát dumal o černém, ale kdo to odsume ode zdi? Stejně to zaroste |
Jhercog (id: 9253
)
|
31.3.2009 14:55 |
|
Změnil bych pozadí, jinak flora skvělá |
MARO (id: 106
)
|
27.3.2009 18:06 |
|
Pěkné,pěkné,ty anubiasy jsou nádherné,jasná 8.
|
spalenka.p (id: 8522
)
|
21.3.2009 14:03 |
|
Paráda! Pěkné Anubisokryptokorynárium.Jasná vosum. Tak zatim Petr. |
Kulič (id: 7001
)
|
20.3.2009 16:07 |
|
Nádhera. Ať to roste.8
Honza |
tpivona (id: 8201
)
odpověď pro petrst |
20.3.2009 11:37 |
|
Tak to jsem slepý...vždycky zapomenu na ty další fotky
...díval jsem se pouze na ty co jsou po pravé straně! Tomáš |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro tpivona |
20.3.2009 11:07 |
|
Tak to jsi asi slepý
Jedna s fotek se přímo jmenuje "Hejno teter červenoústých" |
tpivona (id: 8201
)
odpověď pro petrst |
20.3.2009 11:03 |
|
Ale ty tetry rudohubý
nejsou nikde na fotkách...nebo jsem slepý! Taky mam raději menší rybky...dříve jsem měl pouze akva do 100l a tam se stejně nic jiného nevešlo. A také by se mi o Placky nechtělo moc starat! Měl jsem 4ks krásných ancáků přes 10let(cca 20cm každý)...ale musel jsem se s nimi bohužel rozloučit...jednak mi by určitě trochu upravili mé dno
a také docela trápí rostlinky...kdybych to věděl mohl jsem ti je např. věnovat...ale již se nedá nic dělat. Snad se mají dobře! Tomáš |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro tpivona |
20.3.2009 10:47 |
|
Víc než 20 let jsem pořád na stejné rybky. Vždycky tam bylo hejno neonek, ancistrusové, kropenáči, zlatopásáči a nutně alespoň jedna červenoocaska! Ostatní se různě měnilo, ale nyní s tetrama rudohubýma to chytilo konečnou podobu. |
tpivona (id: 8201
)
odpověď pro petrst |
20.3.2009 10:37 |
|
A to se mi moc líbí...konečně někdo kdo nechce Terče nebo Skaláry - taky je zrovna nemusim! I malé hejnové rybky mají své kouzlo
...8 jsi již dostal, tak znov dát již nemůžu
! Tomáš |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro rosnička |
20.3.2009 8:01 |
|
Nevím proč, ale skaláry se mě vyloženě nelíbí a k terčovcům mám vztah neutrální. Již od ranných začátků ( to jsem měl nadrž 100 litrů a pak 200 litrů) jsem snil o opravdu velkém akvárku s hejnem neonek. A po mnoha letech to dopadlo... Na jaro se jich tam chystám přidat ještě cca 50 |
rosnička (id: 9144
)
|
19.3.2009 21:09 |
|
No zelený je to pěkně - ale škoda že se tam neprohání nějakej terčovec nebo skalár - by se tam vyjímaly
|
bagio7 (id: 6804
)
|
19.3.2009 20:41 |
|
Krásně zelené. Obdivuji při tvé litráži volbu rybek. 8 |
kopec (id: 6708
)
|
17.3.2009 19:29 |
|
Nádherné akvarko. Anubias a Microsorium jsou takto úžasné. Ať to roste a roste
8 |
ludanek (id: 1991
)
|
17.3.2009 19:18 |
|
Moc hezký |
brgul (id: 7015
)
|
15.3.2009 22:34 |
|
Ten novej vzhled je parádní,fakt luxus! 8* |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
14.3.2009 14:40 |
|
Pěkné akva, takhle bohatě zarostlé se mně líbí, takže jasná 8*. |
pensionhaje (id: 3898
)
|
10.3.2009 14:32 |
|
Aq se změnilo knepoznání krásně zarostlo a vypadá to dost pěkně tak že za 8 |
peto6 (id: 2719
)
|
10.3.2009 1:28 |
|
Děkuji za kometář i hodnocení. Taky moc pěkné akvárko, moc se mi líbí ta kombinace neonek s těmi nádhernými zelenými rostlinkama:) |
maraev (id: 6737 )
|
8.3.2009 15:43 |
|
No jo super to zarostlo to se to někomu svítí když má na střeše sluneční elektrárnu
To já to svoje dnes čistil a ani ho rači fotit nebudu pořad marný boj s tou kundou černou to je snad horší jak cigáni.Vlastně jednu rostlinku mam docela pěknou tak ji fotnu ale rybky mi drží mřenka je jak kula i lábeo a jaksi dlouho nic neuhynulo.Tak jdu fotit pak se ozvu
ČuSS |
mig07 (id: 2003
)
|
6.3.2009 18:19 |
|
Ale to zarosttlo.....
ja by som tých pancierniku mal minimalne po 4 ks..... su radi tiež v hufoch.... 8* |
Matt (id: 5525
)
|
5.3.2009 22:11 |
|
Je to zajímávý zvláštní ale celkem se mi to líbí...8 |
maruno (id: 1485
)
|
5.3.2009 6:57 |
|
Tak to bude trochu problém větší akva mít nebudou,a nikdo je nechce tak tam budou muset žít tak jak doposud.
Jo a mimochodem u tebe není co dodat ja bohužel to s kytkama mám složité vzhledem k rybám, ale tobě ať kvetou. Akvaristice zdar. |
pragovcicka (id: 7738
)
|
3.3.2009 7:14 |
|
No tak tohle je teda pokoukáníčko! Ty kytky jsou prostě úžasný! Hlavně teda ty Anubiasy.
|
tpivona (id: 8201
)
|
3.3.2009 0:09 |
|
Tak koukám, že se to rozrostlo pěkně...nemůžu jinak než změnit na 8
! Tomáš |
Johny 13 (id: 5343 )
|
2.3.2009 14:24 |
|
Nazdar.
Viac svetla tomu prospelo
. Obnovujem 8* pri oboch akva.
Nech sa darí. Adios. |
petrst (id: 1977
)
odpověď pro Horác |
2.3.2009 12:50 |
|
Ano, tvoje rady zabraly. Ty 3 rampy po 116 W udělaly svoje. Ruducha výrazně ustoupila (nyní jen stopy na starých listech anubiasů) a trocha zelené nikoho nezabije.. |
Horác (id: 2547
)
|
2.3.2009 12:26 |
|
Bomba. Super porost. Já říkal, že to chce světlo :o) ... |
petrst (id: 1977
)
|
2.3.2009 9:45 |
|
Tak sem přidal fotky aktuálního stavu |
tpivona (id: 8201
)
|
17.2.2009 21:10 |
|
Opět se budu asi opakovat...akvo se mi líbí, ale doopravdy mi tady chybí novější fotky! Proto 7! Tomáš |
v.tyll (id: 6878
)
|
2.1.2009 14:28 |
|
nechtěl bys tam dát jinou tapetu ta světle modrá je na tak pěkné akva příšerně hrozná zdravím tyll |
petr fous (id: 3470
)
|
4.12.2008 20:19 |
|
No to je parádní nádrž moc se mi líbí 8*.Tak ať se daří Petr |
ruda (id: 3065
)
|
25.9.2008 12:41 |
|
ancikum zase tak moc roducha nesmakuje.hlavne tem dospelim,tem nechutna dle meho rasa vubec.
zkusil bych ty SAE pripadne krevetky. |
petrst (id: 1977
)
|
25.9.2008 11:39 |
|
6x ancistrus cca 8-10cm (rodiče) a cca 10x 2-4cm dvě generace dětí (ostatní se podařilo odchytat a skončili ve výkupu). Labea byly 2 a jedna se ukázala jako silnější. |
ruda (id: 3065
)
|
25.9.2008 11:24 |
|
tak jeste zkusit pridat požirače toho neřadu.no ale to vam zase pribude rybi osadka.ale nemyslim ze 4-5 parmicek by narusilo tolik rovnovahu.
ted koukam ze 1*labeo tam mate... |
petrst (id: 1977
)
|
25.9.2008 11:05 |
|
Já to před časem vyměnil za ty "japonské trychtýře". Rampu jsem před tím proti sklu otáčel, ale pořád se mě zdálo, že to proudí víc než z trychtýře. Možná to byl subjetivní dojem... |
Václav Vodička (id: 696 )
|
25.9.2008 10:54 |
|
Zkuste otočit rozstřikovací rampu proti sklu, tím zamezíte proudění vody. V.V. |
petrst (id: 1977
)
|
25.9.2008 10:49 |
|
Filtry jsem dal před cca 1/2 rokem na poloviční průtok, ale nijak zásadně se to neprojevilo.... A to se postupem doby zredukoval i počet ryb, takže odpadu je také méně. Ta vodovodní voda bude asi samé hnojivo
. Už fakt nevím co. Na druhou stranu to má určitě nějaké logické řešení, které bohužel nemůžu najít. |
Václav Vodička (id: 696 )
|
25.9.2008 10:40 |
|
Pokud ji chcete zlividovat, pak omezte nadměrné proudění vody. Kromě odpadních látek, jí právě nadměrné proudění vody vyhovuje. V.V. |
petrst (id: 1977
)
|
25.9.2008 10:23 |
|
No už jsem před časem sliboval, jenže řasa, který se zdála být zdolaná, zase vystrčila růžky, spíš rohy. Měním vodu co 14 dnů ( 120 litrů, dříve vodovodní nyní 50:50 s vodou s RO, nehnojím, zkouším trochou burčáku podpořit rostliny) a ruducha pořád drží neřád
(. Asi to nafotím jak to je - realita je realita
( |
Václav Vodička (id: 696 )
|
25.9.2008 9:29 |
|
Zdravím, nebylo by nějaké aktuální foto ? 2 roky je již delší doba ....... V.V. |
petrst (id: 1977
)
|
25.9.2008 9:12 |
|
to kukura: Jak už jsem psal dříve, Tiger je těžce otrhaný a teď se ho snažím držet při zemi. |
kukura (id: 956 )
|
25.9.2008 6:42 |
|
ta sotlina vo ma tak dlouhy stonky mos pekne nevipada dal bych ji pric celi akva kazi ale kdys si ji odmyslim tak vypada to akva moc hezky davam 8 |
Honzáč (id: 6406
)
|
2.5.2008 18:59 |
|
Teda fakt krásný akvárko. Trošku závidim. Perfektní...nepřeplácaný...super. |
štěpina (id: 6351
)
|
23.3.2008 10:46 |
|
Pěkné akvárko 8! |
paracelsus (id: 2784
)
|
7.3.2008 22:47 |
|
Pekne je. Super objem, to velmi pozitívne hodnotím.Dal by som čierne pozadie, na spodok niečo tmavé (korene a pod..), dal by som čo najviac rýchlorastúcich rastlín (ceratopteris,hygrophyly, aponogetony) a zvýšil dávku svetla. Akonáhle mi začali šlapať echinodory a aponogetony, po riase ani stopa - žiadnej. |
petrst (id: 1977
)
|
28.2.2008 7:06 |
|
Jak jsem psal dříve, se střídavými úspěchy bojuji s ruduchou a tak nebylo moc co fotit. Teď se to zlepšuje a tak pár fotek udělám a vyvěsím. |
Horác (id: 2547
)
|
27.2.2008 23:54 |
|
re raa: dva roky to bude za (necelý) rok ... :o) |
raa (id: 1979
)
|
27.2.2008 18:39 |
|
Už dva roky tady nebyla nová fotka, máš něco nového? |
maraev (id: 6737 )
|
25.2.2008 23:43 |
|
Ahoj musím se na něj dojet podívat ať to vydím v reálu
ja dávám 8 protože tak velký AQ nikdy mět nebudu
Čau napiš |
petrst (id: 1977
)
|
12.11.2007 11:25 |
|
to mig07: Delší dobu bojuji s ruduchou a tak se aktuálním stavem moc nechlubím |
mig07 (id: 2003
)
|
9.11.2007 20:50 |
|
Chcelo by to nejaké nové fotky, tieto su stare skoro rok. |
ruda (id: 3065
)
|
7.11.2007 13:39 |
|
no to byl fofr
|
ruda (id: 3065
)
|
7.11.2007 13:30 |
|
Microsorum pteropus
na teto fotce neni kytka pod timto nazvem.vlastne je,ale uplne na levo.nebo jak to myslis? |
Pet (id: 3544
)
|
7.11.2007 11:29 |
|
Nádherné akvárko. Áť se daří.8 Petr |
Kurhell (id: 2431
)
|
20.9.2007 17:22 |
|
díky ,taky bych chtěl takovej oběm
,dal jsem ti 8 už dávno |
jaKaja (id: 862
)
|
10.9.2007 15:33 |
|
Čau, můžu se zeptat kde jsi viděl ten dokument o piraních, jak jsi psal v komentáři u mě? BTW děkuji za hodnocení :) ty máš ode mě 8* už dávno :)..napiš ke mně. Moc dík. K. |
petrst (id: 1977
)
|
10.9.2007 7:30 |
|
NEMOC! PORADÍ NĚKDO?. Cca pře 3 týdny jedna neonka začala "padat" po ocase. Chvíli plavala normálně, chvíli ji ocas táhl ke dnu. Za 2 dny lekla. Včera se to samé objevilo u další neonky a razbory. Jinak žádné jiné přiznaky. Poradí někdo co by to mohlo být a hlavně zda to jde léčit a čím? Dík. |
Hujer75 (id: 4598 )
|
24.5.2007 21:01 |
|
jůůů super akva tohle je fakt pekne moc se nam to libi 8 nic jineho nejde snad dat |
petrst (id: 1977
)
|
3.5.2007 8:54 |
|
Velikost Tigera je již minulostí. Moc stínil ostatním roslinám a tak jsem ho ostříhal "na ježka". Nové listy jsou už nízké a malé. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
24.4.2007 12:26 |
|
Moc hezke akvarko!
Jen by asi bylo jeste hezci s nejak resenym pozadim...?
Pekne rostlinky. Ten tiger lotus red je opravdu majestatni |
petrst (id: 1977
)
|
6.3.2007 9:57 |
|
Dík za pochvalu. Já jsem spíš na hejna malých rybek. Na jaro plánuji přikoupení cca 20 neonek a 10 teter rudohubých. Na cichlidy nezbude místo
) |
ludanek (id: 1991
)
|
3.3.2007 17:20 |
|
Máš to pěkný,ale mě by tam seděli víc nějaký Cichlidy?!?!7* |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
22.2.2007 23:37 |
|
to pozadí to kazí jinak pěkný 7* |
petrst (id: 1977
)
|
15.2.2007 11:16 |
|
Už jsem to před časem protrhal. Bohužel rostou pořád už k hladině a navíc jsou malé. Uvidime snad to za čas "zbonsajím"
. Navíc bojuji (zatím bezvýsledně ) s řasami |
Luka (id: 245 )
|
13.2.2007 19:28 |
|
Ty listy, co rostou až k hladině se musí trhat a potom zase začnou růst kratší.
Moc krásné a velké akvárium, líbí se mi to obří hejno neonek. |
petrst (id: 1977
)
|
11.1.2007 12:29 |
|
No byl bych raději, kdyby mi rostl jako ostatním tj. listy pškně ve vodě a ne na hladině. Dokonce mi 2x vyhodil na hladinu květ - opravdu to vypadalo jako leknín. Teď jsem to musel dost prostříhat, protože už začínal stínit ostatní rostliny. Aktuálně jsou nové listy malé a neroztahují je po celé hladině. |
:o)) (id: 2687
)
|
10.1.2007 19:11 |
|
Tiger lotus red nemá chybu. (:0)) |
Dussy (id: 1401
)
|
16.12.2006 14:26 |
|
WOW supr dal bych tam mozna tak 2-4 tercovce 8* |
HLAWA (id: 2750
)
|
14.12.2006 9:25 |
|
ZA TĚCH 100 NEONEK DÁVÁM 3BODY. ZDRAVÍM VŠECHNY ZAHRADNÍKY A PŘEMETA PRKENNÉHO |
Lucíšek (id: 1790
)
|
5.12.2006 13:10 |
|
jen tiše závidím |
petrst (id: 1977
)
|
4.12.2006 6:56 |
|
Díky za komentáře. Rostlinky zase trochu povyrostly - přidám nové fotky - a vypadá to trochu jinak. Pozadí zatím zůstane jak je. Mě se líbí a navíc to stěhování není žádná sranda. |
Lajda (id: 1651
)
|
30.11.2006 13:01 |
|
Je to úžasný, takhle nějak si přestavuju akvárium podobných rozměrů. Já bych rostlinek nepřidávala a to ani na výšku, má to podle mě nádherný layout. Jen bych opravdu přidala to černé pozadí. Nejen že by všechno daleko lépe vyniklo, ale přestala by razit i ta rampa. Ale na druhou stranu chápu, že manipulovat s takovým "drobečkem" není žádná švanda ;). Ať se daří ... 7* (až bude pozadí, máš u mě za 8 :)) |
mejv (id: 3043
)
|
23.11.2006 10:34 |
|
Ahoj, mas to krasne udelane a rozmerove trosku zavidim
Jen by to chtelo nejakou tu tapetu a bude to za 8.... dneska 7 |
homles (id: 3213
)
|
19.11.2006 21:42 |
|
velká nádrž a hejna malých teter - podle mě nejlepší kombinace. dávám za 8. |
barbus (id: 1242
)
|
9.11.2006 11:39 |
|
Parádní hejna rybyček
7 |
r.vagner (id: 463
)
|
3.11.2006 11:16 |
|
tak to se mi teda hodne libi..krasna nadrz...jen by to chtelo trochu zamaskovat ten vyvod od filtru,ale to asi dost dobre nejde...mozna ho dat nad hladinu....krasa hejna rybek...krasne kytky..parada |
dapru (id: 1416
)
|
3.11.2006 9:38 |
|
Teda, akvárko roste do krásy
To obří hejno neonek musí být nádhera, že to není dřungle, mi nevadí, naopak. Je to kompromis mezi tím, vidět rybky a přitom mít hodně rostlin. Prostě líbí a moc.
Dáša. |
petrst (id: 1977
)
|
2.11.2006 7:27 |
|
Dík za komenty. Moc rostlin už přidávat nebudu, chci ty rybky vidět
. A s tím pozadím je to podobné. 3D by bylo šíleně drahé a navíc by dost zmenšilo prostor. Tapety nesnáším a když jsem vybíral mezi barvami zvítězila modrá, prostě voda. Je fakt, že mohla být tmavší. O černé jsem taky uvažoval, ale nějak jsem si to s ní neuměl představit. No a nalep to tam, čtrnáct dní to pozoruj a když se ti to nebude líbit - vypustit v podstatě celé akvárko, 4 chlapy to odsunou ode zdi, nalepit něco jiného, zpátky ke stěně a znovu napustit a možná to přežijí i ryby...Na to jsem dost líný. |
Volda (id: 720
)
|
1.11.2006 19:47 |
|
Moc hezké a souhlas s předchozím komentářem. |
Mirďas (id: 520 )
|
25.10.2006 7:28 |
|
1)Vic rostlin bych pridal,na muj vkus malo zarostene
2)Dal bych nejake tmavsi pozadi,nebo aspon cernou tapetu z venku.Hejno Neonek by se zvyraznilo.
3)Prvni historicka osadka je bomba
|
Mirďas (id: 520 )
|
19.10.2006 15:15 |
|
Urcite by z toho slo vytahnout vice...Podle me by byl krasny nejaky dominantni Echinodorus uprostred... |
mig07 (id: 2003
)
|
15.10.2006 2:39 |
|
Akvárium pekne zarostnuté. Pekne to zarastá. je to vidieť na tvojich fotkách. Ale zdá sa mi,že zarastá iba v dolnej polovici akvária. Chcelo by to ine pozadie alebo do zadu akva vyššie pozadie.Kázi mi dojem aj ta technika. Zatial 6* |
Horác (id: 2547
)
|
5.10.2006 11:34 |
|
Paráda. Velmi pěkný výběr ryb i rostlin. Ty rozměry zcela upřímně závidím. To mikrosorium možná zlobí kvůli PMDD. Někde jsem četl, že mu zrovna moc nesvědčí (http://www.akvarijni.cz ?). |
petrst (id: 1977
)
|
5.10.2006 8:12 |
|
"PĚSTOVÁNÍ" NÍTĚNEK v akváriu viz. záznam v deníku. Zajímalo by mě, zda máte někdo podobnou zkušenost? |
petrst (id: 1977
)
|
22.8.2006 11:05 |
|
to Krivak: Na fotkách (hlavně na těch prvních) ta modrá vypadá jinak než ve skutečnosti. Vždycky jsem byl na modrou, uklidňuje. |
Krivak (id: 609
)
|
21.8.2006 20:27 |
|
Krasny rozmery a pekne sladeny. Libi se mi to velky hejno neonek, jenom by to mozna chtelo nejaky tmavy pozadi, ale to je vec vkusu. Davam 8* |
petrst (id: 1977
)
|
10.8.2006 8:41 |
|
To Česťa: Dík za chválu. Já myslím, že ve srovnání s fotkami po založení je vidět v růstu roslin značný pokrok. Zatím jsem ve stádiu hledání dalších vhodných druhů. Akvárium je stále ještě hodně mladé, usazovaní potrvá. |
česťa (id: 2329
)
|
9.8.2006 21:59 |
|
Je to super chtěl bych to vidět až se ti víc rozrostou rostliny,doufám že přidáš další foto.Zatím za 6*,později určitě přidám.
|
blek (id: 1357
)
|
9.8.2006 9:39 |
|
je to moc hezký |
petrst (id: 1977
)
|
9.8.2006 9:04 |
|
to Václav Vodička: Mě ji dodala firma (www.mazlici.com) při založení akvária. Obchod je bohužel v současné době rušen (nájemné a jiné ekonomické tlaky) a zatím nevím zda budou pokračovat.
V mém akváriu se v prvních 3 měsících rozrostla a vypadalo to, že ji budu rozdávat. Před časem začala dost hnědnou (potvora hnědovka
) a docházelo k rozpadu listů. Po dvou výměnách vody se to zastavilo. Pokud se stav zlepší a opět se zazelená, věnuji nějaké kousky.
Když jsem přemýšlel jak odcházející trsy nahradím, našel jsem na netu tuto pěstírnu http://web.telecom.cz/atzhoranek/kat1/micros... . Nemám vyzkoušeno a nevím, zda to mají v aktuální nabídce. |
Václav Vodička (id: 696 )
|
8.8.2006 14:30 |
|
Velmi hezké akvárium, hodnotím plným počtem. Měl bych dotaz, kde se dá sehnat rostlinka Microsorum pteropus "Windel"? Předem děkuji za odpověď. |
tomas j (id: 1048
)
|
22.7.2006 15:35 |
|
Vypadá to nádherně za 8*! |
MMlek2 (id: 1715
)
|
6.6.2006 20:04 |
|
Taky jsem zatíženej na modrou.Zdarec |
Volda (id: 720
)
|
4.6.2006 22:50 |
|
S Glossostigmou nic nedělám roste tak jak roste. |
Ivanka (id: 1997
)
|
3.6.2006 23:09 |
|
Microsorum pteropus "Windel" je bozi... |
radka (id: 530
)
|
2.6.2006 16:33 |
|
Pěkné ,jako nature krajina.Za 7* |
Volda (id: 720
)
|
1.6.2006 21:31 |
|
Souhlas s Langoshem, ale jinak velmi pěkné a velké akva, za 7* |
petr.svijany (id: 1963
)
|
1.6.2006 19:50 |
|
hezke s ohodnocenim tobu za 6* podle toho jak to bude vypadat az zaroste |
borča (id: 669
)
|
31.5.2006 9:29 |
|
velmi pěkné 7*, jak víc zaroste bude ještě lepší. Ať se daří! |
petrst (id: 1977
)
|
31.5.2006 5:59 |
|
to don : to ti nepovím, kořeny byly dodány osázené firmou při založení
to varecka : ne, je to v přízemí RD a navíc byl prostor pod akváriem při stavbě zesílen trochou betonu (pro klid duše).
to tom : stěny jsou 12 mm, dno a středová výztuha 19 mm
to langosh : s tím kořenem máš pravdu, asi by to chtělo zamaskovat. Jinak jsem příznivcem modrého pozadí (jen se to dost špatně fotí) a malé žoužele, větší ryby nebudou. |
mlukas (id: 802
)
|
30.5.2006 22:47 |
|
Mám slabost pro velký akvária, dal bych i 8, ale trochu mi vadí to nevýrazné pozadí.
V tak velkém prostoru bych určitě zkusil něco plastického na zadní stěně (břidlice, polystyrén, nebo PU pěna). Ale pokud se Ti to líbí - nic proti tomu. Dávám ale jen 7. |
varecka10 (id: 1855
)
|
30.5.2006 20:43 |
|
pěkný, to máš v paneláku? |
Tom H (id: 692
)
|
30.5.2006 19:47 |
|
Dobrý,jakou máš tloušťku skla? |
kačka (id: 1951 )
|
30.5.2006 16:29 |
|
No móóóóóc pěkný 99%,ale až to zaroste bude to 100%. Ale asi bych tam dala trošku větší rybky ,krásně by vynikly.
Jinak první osádka taky dobrý |
langosh (id: 494
)
|
30.5.2006 14:55 |
|
Nádrž je to úctyhodná
, ale já osobně bych použil tmavší pozadí (toto je trochu "bazénové"), nějaké dominantnější (větší
) rybky a nějak zamaskoval ten čistý řez kořene.
Roman |
Jarryn (id: 1122
)
|
30.5.2006 13:57 |
|
co je to za dřevo? |
Jarryn (id: 1122
)
|
30.5.2006 13:55 |
|
co to máš za potěr v tom akvárku?
jinak moc pěkné kořeny |
Jana (id: 1137
)
|
30.5.2006 13:19 |
|
Moc pěkný akva,úctyhodný rozměry,zatím dávám 7,uvidíme,až to zaroste.Jo a gratuluju k "historicky první osádce". |
petrst (id: 1977
)
|
30.5.2006 12:47 |
|
pro miki31 : Už to zarůstá, v nejbližší době přidám aktuální fotky. |
miki31 (id: 1479
)
|
30.5.2006 12:37 |
|
Až to zaroste, tak to bude moc pěknej "kousek" přírody
, dávám 7* |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|