|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
ballon (id: 4744
)
|
29.11.2009 22:07 |
|
omlouvam se komentar je k avariu mad house proto hodnotit budu tam |
ballon (id: 4744
)
|
29.11.2009 22:04 |
|
není to uplne muj salek kavy ale akvarko vypada skvele a mefisto je opravdu nadhernej.8 |
Verča.D (id: 6790
)
|
5.3.2008 21:34 |
|
Moc hezký akvárko.Máě taky pěkný hlášky u fotek-pěkně se ti to povedlo.Řekla bych,že je tohle asi nejlepší z tvých akvárek
takže za 8 |
sharon (id: 1665
)
|
1.3.2008 22:27 |
|
zrušeno |
sharon (id: 1665
)
|
25.2.2008 20:51 |
|
Slavin: jsem si pořídila větší |
Slavin (id: 6723
)
|
25.2.2008 19:22 |
|
je to hezký, s tím prodejem je to sranda? Jen se ptám, mám svýho dost. za 8 |
sharon (id: 1665
)
|
21.2.2008 11:38 |
|
Akvárko je na prodej za symbolickou cenu, případně na výměnu za něco užitečného, pouze akvárium (pozadí sundávat nebudu) bez stojanu a osvětlení a bez dekorací, pokud bude zájemce do neděle, přidám i současný "živý" písek na dno. |
meleri (id: 5618 )
|
17.2.2008 8:30 |
|
Ahoj, je to tedkom ještě pěknější. |
sharon (id: 1665
)
|
12.2.2008 8:43 |
|
Karlo: díky
, ono s kančíkama je trošku problém, mají svůj vlastní názor na uspořádání interiéru
, především na umístění kytek. Každopádně koncem února se akvárko bude přemisťovat, takže ho možná trošku poupravím a jestli to bude v mém pidibytě možné, pokusím se do obýváku napasovat aspoň o něco větší |
Karlo (id: 6250
)
|
12.2.2008 6:45 |
|
Koukám na tvoje akva už asi 5 minut a pořád se nemohu rozhodnout jestli se mi to líbí za celých 8 nebo mi tam něco chybí (přebývá).Ale jo, dám 8*. Rybky vypadají parádně. Uvažoval jsem, že bych choval kančíky, ale nemám prostor. Takže hodně zdaru.
PS: No možná bych u tvého akva změnil uspořádání rostlin. Udělal bych dva trsy těch valisnerií v rozích a mezi tím volný prostor. Kořen více k jedné straně + na druhou nějaký větší kámen. (Jen ventiluju, co se mi honí hlavou
) Měj se |
reptokluk (id: 6004
)
|
2.2.2008 21:01 |
|
moc pekny... super relax 8 |
Jasanek (id: 4919 )
|
31.1.2008 14:30 |
|
ahoj moc se mi líbí tvoje akva dávám plných 8*at se ti daří.
|
tucnak (id: 2824
)
|
31.12.2007 20:27 |
|
dobry den ,akvarium se mi moc libi davam 8*, a chtel jsem se zeptat jestli byste darovali popripade prodali par rostlinek z vaseho akvaria? |
Pavel (id: 288
)
|
27.10.2007 15:45 |
|
Ahoj, kryptokorynám (asi třem druhům co mám) se poslední dobou moc nedaří, sotva rostou... Tak nevím, jestli se to změní. Znáš to, jak je to s kytkama v akvárku
Hlavně, že ryby plavou
P.S. památka je někde v deníku... |
dalik.007 (id: 4883
)
|
19.10.2007 19:39 |
|
Cože? ty bys chtěla řasy nebo co se tady píše? mám osvětlení upa stejné(0,2w/l) a zelená řasa roste a roste bud ráda že ji nemáš-rostla mi na rostlinkách a to je vždycky udusilo.. nešlo se toho zbavit..až ted jsem si koupil parmičky černopruhé - to je snad jediné řešení
a jinak máš krásné akva...8 |
ruda (id: 3065
)
|
17.10.2007 18:22 |
|
bohuzel se asi zelene rasy nedockas.pri tomto malem osvetleni ti poroste akorat oskliva černa.pridej alespon jednu sporivku 11W.na tom uz neprodelas. |
ruda (id: 3065
)
|
17.10.2007 17:16 |
|
dočkej času...řasy bude za chvili tolik,že te to bude mrzet |
Lumča (id: 4845
)
|
12.10.2007 9:18 |
|
dam za 8.topozadí určitě zaroste,Valisnerkama,Já je mám taky při osvětleni 02W na L,a jdou dobře. |
rhozlar (id: 1671
)
|
4.10.2007 21:02 |
|
Ahoj, to pozadí vypadá moc hezky a vydařený. Já myslím, že Ti šikovnost nechybí
.Přeju hodně štěstí při dalším větším díle sochání. Ahoj Robert |
ruda (id: 3065
)
|
30.9.2007 9:33 |
|
ahoj
cim jsi to fotila?nebo jak ti bylo po tele?
dej si ten fotak,nebo cim to delas na nejakou podlozku.vzdy kdyz chces zmacknout spoust,tak ti ulitne ruka.zkus to samospousti ze zidle,treba.
ruda |
djruso (id: 4668
)
|
11.8.2007 20:03 |
|
ahoj
Kančíci to chce trpělivost mám jich devět ve 160l a musím říct že takovej nepořádek co mi tam udělaj jsem ještě neviděl...pořád tam uklízim:)
Každých 14 dní se mi rozmnožujou....tedy celková jejich aktivita je hustá..pořád se tam něco děje!8* |
rybář (id: 5137
)
|
1.8.2007 20:11 |
|
Díky za komentář -máš parádní rybky a s těma rostlinkama držím palce ať vydrží -jinak jsem ti odepsal u mě v prezentaci ahoj |
Krumpi (id: 2336 )
|
29.6.2007 20:44 |
|
Ten kancik Para...je fakt super, tak at se mu dari:)) |
rhozlar (id: 1671
)
|
26.6.2007 8:43 |
|
Koukam, že Ti mazlici zobou z ruky. Máš to pěkný, to u mě co nezlikvidujou kančici zlikviduje řasa štětka.Ahoj Robert |
planescape (id: 1893 )
|
29.5.2007 17:48 |
|
Tak to je mi lito. Jsem netusil, ze kryptokoryny jsou neceho takoveho schopne. |
sharon (id: 1665
)
|
27.5.2007 21:33 |
|
Tam není pozadí, je to zkreslená barva zdi za akváriem ( broskvová
), pomalu, ale jistě zarůstá zadní stěna valisnerií. Červení skalárci bohužel podobně jako několik dalších ryb nepřežili loňskou havárii po vánocích, kdy se po pravidelné výměně vody, která měla asi jiné parametry, než obvykle, rozpustily přes noc všechny kryptokoryny a otrávily vodu. |
planescape (id: 1893 )
|
27.5.2007 18:51 |
|
Libi se mi to az na to zlute pozadi. Vidim ze se rybickam dari. A jak dopadli ti cerveni skalarci? |
m.zuzovka (id: 3490
)
|
13.5.2007 20:54 |
|
hezke u me za 8* |
sharon (id: 1665
)
|
10.4.2007 17:37 |
|
No..rostlinky....gigantea se už rozrůstá, ale další rostliny jsou nereálné, dokud bude plavat v akvárku multispinosák. Vyzkoušela jsem snad všechno, snědl do základů i vzrostlou kryptokorynu aponogetifoliu. Mimochodem uštipuje i nové výhonky valisnerie a mladé lístky hnědovky, takže aby cokoliv nového vyrostlo, není možné. |
Lukiki (id: 1712
)
|
10.4.2007 17:27 |
|
Nevypadá to nejhůř souhlasím s rhozlar, že by jsi mohl přidat trochu rostlinek jinak 6* |
bobo (id: 301
)
|
7.4.2007 12:54 |
|
Díky za komentář. Ten kořen jsem čistě náhodně po dlouhém vybírání sehnal tady v Budějovicích v akvaristice. Tvoje akva (obě) se mi moc líbí. Hodně zdaru. |
Společný domov (id: 4390
)
|
1.4.2007 19:34 |
|
Jo jo, kančíci jsou krásní, taky jsem je vytřel, je to radost sledovat starostlivé rodiče... |
rhozlar (id: 1671
)
|
13.3.2007 7:00 |
|
Ahoj. Je to tak, bez rostlinek akvarium vypadá smutně,ale všechny druhy cichlid dokážou zatančit ten nejhezčí tanec barev.
Robert |
rhozlar (id: 1671
)
|
12.3.2007 7:05 |
|
Ahoj, to jsou zajímavé změny. Pozadí zarostlé valisnerii neni problém, ale asi to bude chtít více světla a do půl roku není zadní sklo vidět. Nevím jak na to kančíci,přeci jen jim trochu ubližují.Ale je fakt, že valisnerky příliš nežerou o proti egerii.Tou bych je mohl krmit.
. Mozná jim tam dát nějakou tu egerii jednou za čes jako krmení a valisnerky by byly v pohodě.
Ahoj Robert |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
11.3.2007 1:24 |
|
nechť více prostoru tvým rybkám ku prospěchu jest ! Mnoho zdaru i s tímto akva. |
neonn (id: 4148
)
|
5.3.2007 18:38 |
|
jo a dávám sedm,protože nikdy není tak dobře aby nemohlo být ještě líp.Ahoj |
neonn (id: 4148
)
|
5.3.2007 18:36 |
|
Ahoj tak to se mi líbí.Nějak tak bychom se chtěli orientovat.Nevíš, kde se dají pořídit fakt vymazlený kančíci ? My navštěvujeme normální akvaristiky a tam je fakt nulový výběr.Ať se daří. |
Čmoud (id: 1383 )
|
3.3.2007 16:02 |
|
prosimte dozvedel sem se ze si z ostravy (joooo).prosimte mas v akvarku jeste ty plovouci rostliny?jestli jo nemohl by sy my jich trochu prodat?ja je totiz nikde nemuzu sehnat a kdyz jsou tak nemam lovky (
jeste nevydelavam).jestli jo tak se prosim ovete na email:petr.cmuhar@seznam.cz prosim napiste i kdyz mi je nebudete chtit prodat.(abych vedel) diky za pripadnou odpoved |
paulinn (id: 2838 )
|
21.2.2007 8:06 |
|
Ahoj Sharon, díky za tvůj komentář, jj, budu dělat selekci, chystám se na další akvárko pod 350tku, to bude bez kytek(nebo jen minimum)bude i širší a rybky které budou zlobit pomažou tam. Zatím jsou hodný:) |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
5.2.2007 18:30 |
|
Ahoj Sharon, doplnil jsem nějaké foto tak se můžeš podívat. |
Krumpi (id: 2336 )
|
4.2.2007 11:25 |
|
Ahoj,
ruzkatec není, poněvač sem mel hodne velky problem s rasou a ruzkatec byl cely obaleny, tak musel pryč:( Ale teď už je všechno v pořádku:) |
Ota (id: 3499
)
|
29.1.2007 0:54 |
|
Ahoj Sharon, Parachromis managuensis jsem choval také, jsou to kouzelné i když dost "dravé" ryby - silně teritoriální.Ale to již určitě víš.Píšu ti hlavně proto že jsem tě chtěl upozornit - aby jsi měla celé akvárium důkladně zakryté - jsou to docela i "skokani" ... Držím palce s jejich dalším chovem.
O. |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
26.1.2007 20:45 |
|
ahoj, děkuji za komentář, cichlidy mám opravdu rád, jen pořád nevím jestli víc kanciky nebo tlamovce, rostlinky budu doplňovat průběžně, problém je v tom že tu po obchodech není snad jediný anubias, nebo něco podobného, snad něco koupím dřív než bude akva prázdné úplně. zatím ahoj |
rhozlar (id: 1671
)
|
26.1.2007 8:21 |
|
Ahoj. Ty zelenoočky máš krásně barevný. To já je mám zatím jen takové šedivé, ale asi jsou ještě mladý. |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
24.1.2007 17:19 |
|
Moc pěkné akva, a hlavně krásné ryby( i ta jména) dávám 8 a řadím mezi oblíbené |
MILASOUCEK (id: 1231
)
|
24.1.2007 12:47 |
|
pekne 8* |
Pipi24 (id: 3769
)
|
22.1.2007 19:26 |
|
tak dekuji za rady pláču kuli tem závojnatkám ,ale co se dá delat.Mate taky moc hezké kance. |
HLAWA (id: 2750
)
|
19.1.2007 10:05 |
|
MÁŠ TO MOC PĚKNÝ. ŠIKMOPRUHÉ MÁM TAKY ALE ZE STA ZBYLO UŽ JEN 5. CHTĚL JSEM JE SKAMARÁDIT S PIRAŇKAMA. BOHUŽEL SI SPOLU MOC NEROZUMĚLI.DÁVÁM 8 PROTOŽE TO JE AKVÁRKO S RYBAMA A ROSTLINAMA A NE JENOM "KVĚTINÁŘSTVÍ PŘEMETA PRKENNÉHO PODLAHY" |
Pavel (id: 288
)
|
15.1.2007 1:20 |
|
no, k tvému dotazu: akvarista fotograf sedí před akvárkem a fotí a rybičky si pak prohlíží na počítači
Ba ne, tak zlé to není, najde se čas i na focení i na koukání |
sharon (id: 1665
)
|
7.1.2007 20:30 |
|
Omladina si už plave u nových páníčků, takže je v akvárku volněji. Bylo jich tam 90
Je tam už jen původní starý pár, zlatá samice a páreček z původních mladých. No a v kořenech pistie schovaných asi 7 nebo 10 nějakých nových mrňat. |
jenyk (id: 3598
)
|
7.1.2007 20:02 |
|
Moooc pekny.Tech kanciku je nejak moc nee
. |
miki31 (id: 1479
)
|
4.1.2007 11:04 |
|
Dík za radu s těmi Trnovci, uvidím jak se to bude vyvíjet, momentálně má každý svůj byteček v kořenu a jeden bydlí v kokosáku, mají už kolem 8-9 cm a nijak negativně se neprojevují. Když bude nejhůř, tak bych pro ně nějak přestavěl akvárko, jsou to moc pěkné rybičky. Jinak Kančíci super |
milivi (id: 2812 )
|
3.1.2007 19:26 |
|
Ahoj Sharon, díky za radu ohledně maličkých kančíků. Moc jsme si je oblíbili, jsou to krásné a veselé, hravé rybičky. Bohužel před pár dny jsme opět předělávali korály a zjistili jsme, že je rodiče asi opravdu neuhlídali
Je nám to líto, ale nechtěli jsme zakládat další akvárko jako líheň, a tak je asi ostatní rybičky zbaštili. Máme podezření na keříčkovce, anebo bichirky, i když tlamovci jsou taky pěkní žrouti
Ani se nedivím, že píšeš, že tě nenechají ani vyčistit akvárko. Já když pozorovala přítele, jak se snažil zahrabat trubičku od vzduchovače a kančíci ho napadali, tak jsem se moc nasmála, i když mně ho samozřejmě bylo moc líto
Tak uvidíme, teď tam mají tolik schovek (už jsme tam nahromadili 40kg korálů), že by se mohli s dalším potomstvem někam líp schovat
Přejeme ti úspěšný chov a zdraví jak tobě, tak i tvým rybičkám do nového roku! |
ludanek (id: 1991
)
|
1.1.2007 19:31 |
|
Ty tam máš těch "dětí",taky doufám,že mi je nesežerou?!Ale hlídaj je svědomitě.Máš hezkej písek! |
milivi (id: 2812 )
|
31.12.2006 10:19 |
|
Sharon nevíš prosimtě zajak dlouho se těm kančíkum vylehnou jikry vcera sme jich při předelavani koralu nasli docela dost a taky si je pekne braní schytal sem par peknych stipancu
... |
Fishinka (id: 35 )
|
27.12.2006 9:05 |
|
pozadí bych taky brala,ale to už by bylo moc
.Jak to myslíš že bude černat a tak?to mi nějak uniklo při rařizování. |
milivi (id: 2812 )
|
9.12.2006 10:16 |
|
Dík za odhalení našich cichlid - kančíků |
romana88 (id: 3261 )
|
26.11.2006 17:06 |
|
máš to pěkný, |
eimy (id: 1716 )
|
18.11.2006 11:34 |
|
Ahoj,teda ty mrnata jsou super.Je jich tam hafo.Opravdu moc pěkné.8* |
paulinn (id: 2838 )
|
8.11.2006 8:14 |
|
ahoj, s těmi pestřenci jsi měla pravdu, odešla mi samička :( poprvé když umřeli jsem to přikládala nedostatečně zaběhlému akváriu... teď ji buď zabil sameček, nebo je to tou tvrdou vodou.Sameček je zatím v pořádku. pá. |
paulinn (id: 2838 )
|
1.11.2006 5:07 |
|
Ahoj Sharon, díky na návštěvu u mne a rady:) S tou vodou, to je fakt děsnej problém, po zakoupení pořádného filtru a nasazení bakterií a CO2 se to trochu upravilo. Má strach, že mi pestřenci odejdou, první 4 co jsem měla u nové nádrže mi umřeli:((( Ale tak se mi ta rybka líbí, že jsem to zkusila znovu, tihle jsou ale o hodně větší. Budu pořizovat větší akva cca 400l a kvůli té tvrdosti dám tlamovce, cichlidy.Jedině že bychom my dvě tu vodu promísily - ty moc měkká, já moc tvrdá :)) Už jsem měla nakoupeno 100l vody, že budu ředit, byla jsem od toho zrazena, že to nemá smysl. |
pepin (id: 75
)
|
18.10.2006 23:54 |
|
Hezoučké. čusík |
rhozlar (id: 1671
)
|
18.10.2006 15:15 |
|
Jo,jo samci mi převládají. Ty na ně máš větší akvárium, ale zase jich máš ještě o dost víc řekl bych. Ale v jednom druhu je to takové monotoní,tak jsem rád, že se kluci držej.
Taky se mi duháci někdy pěkně koušou. |
rhozlar (id: 1671
)
|
16.10.2006 14:33 |
|
Ahoj pořídil jsem nové fotky kančíků, ale nejsou to takové momentky jako ty Tvoje. |
Horác (id: 2547
)
|
13.10.2006 20:05 |
|
Zdravím a přeju mnoho krásných zážitků s Tvými kančíky.
A také (pozdě, ale přece :o) děkuju za jednu z prvních pochval v mé knize návštěv. Měl jsem z ní opravdu velkou radost. |
Krumpi (id: 2336 )
|
13.10.2006 19:02 |
|
S kančíkama sem právě měl to samé, tak sem si ponechal alfa samce a samici co nejlépe pečuje o potěr:)
Teď mají mladé ve společném akva asi týden od rozplavání:) rekord jsou 2 týdny, tak uvidím:)Tak jestli budeš, chtít, tak není problém Ti kytky poslat poštou:)Kontakty mám visible, tak kdyžtak napiš kam a já to odešlu:) |
sharon (id: 1665
)
|
13.10.2006 18:50 |
|
Krumpi: Rekonstrukce zbylých akvárek je zatím ve fázi plánování a zkoušení vhodné (rostoucí :o)) flóry. Mladí jsou z větší části rozprodaní, ale obávám se, že noví mladí už nebudou sežráni
, jinak zlatá samička už nakladla jikry( samozřejmě otcm byl B.j. že), ale stará samice jí jikry sežrala, zbyly mi 2 prcci, momentálně asi třítýdenní, tak jsem zvědavá na zbarvení.
Mimochodem, v Ově nemůžu sehnat růžkatec..
|
Krumpi (id: 2336 )
|
11.10.2006 19:35 |
|
Ahoj Sharon,
děkuju za hodnoceni
a ten růžkatec mě fakt mile překvapil - roste hodne rychle a vydrzi temer vse:))A jak pokracuje rekonstrukce zbylych akva?:)Ještě by mne zajimalo
jestli se Ti už třela zlata samice a jak prospivaj mladosi? |
rhozlar (id: 1671
)
|
9.10.2006 13:41 |
|
No a ten mech jsem musel dát pryč, protože se mi do něj dala řasa a pak to bylo na pohled jen semeniště nepořádku. |
rhozlar (id: 1671
)
|
9.10.2006 6:27 |
|
Dík za návštěvu. Dal jsem novou fotku. Hejno samozřejmě ještě mám a předělal jsem jim osvětlení a pokusim se jim tam dát nějakou rostlinu, třeba valisnerii. |
maruno (id: 1485
)
|
8.10.2006 22:08 |
|
Ježiš a díky za hodnocení a názor.
|
maruno (id: 1485
)
|
8.10.2006 22:04 |
|
No myslím že by mohli ne? A pokud ne tak se nic nedá dělat, ale myslím že se jim tam líbí tak doufám, že to tak zachovají. |
black (id: 2705
)
|
5.10.2006 11:13 |
|
Tlamovci jsou v klidu.Ztráty žádné.Hlavní slovo má u nás parmička.Ta tam všem velí.Srovná do latě i tlamy.cus |
rhozlar (id: 1671
)
|
4.10.2006 6:51 |
|
Máš tady docela živo. To je mlaskání při krmení co? Zvyšuji na 7* |
Pavel (id: 288
)
|
3.10.2006 16:13 |
|
Díky
No a pistiím se daří, protože je nějak nikdo neokusuje... Bylo období, že je ožíraly ampulárie, to taky kořeny moc neměly, ale rostly i tak. Teď jsou to kytky, které vyhazuju po kýblech (spolu s růžkatcem), na rozdíl od jiných, které nic moc |
Pavel (id: 288
)
|
3.10.2006 12:55 |
|
Moc pěkné akvárko, je vidět, že se rybám daří
Nádherná hejna... No, a rostliny u kančíků... člověk si musí vybrat
Podmínky pro ryby máš super! |
Retaliator (id: 2738
)
|
2.10.2006 23:42 |
|
Rostliny vypadaji mdle a je jich malo
Ale ten "dyzajn" dna vcetne sestavy kamenu a hlavne korene je hezke. |
milivi (id: 2812 )
|
2.10.2006 20:29 |
|
Drahá Black Sharon, po zhlédnutí tvého akvária se mi lehce navalilo a s nudným zívnutím bych ti doporučil trochu víc tvořivosti a nápadů. Máš tam ryb jak nasere a celkově to stojí za starů belu
Dáváme 1* |
Krumpi (id: 2336 )
|
2.10.2006 20:26 |
|
Aha, tak alespon, ze k necemu tam budou uzitecni:) |
Krumpi (id: 2336 )
|
2.10.2006 19:33 |
|
Ahoj,
jjo pořád se snažím predelat akva k obrazu svému, navíc se mi třou všechny ryby najednou a byl nedostatek ukrytu, takze mely ostatni spolubydlici peklo:)
Me je ani moc kupodivu nezerou, jen nak vzdycky kytky chcipnou:(Ale ty co jsi mi napsala jsem jeste nezkousel, tak je zkusim:)Ale ruzkatec doporucuju roste neuveritelne rychle:)Akorat je od nej docela brajgl:(
Na rasy jsem si koupil 3 přísavky thajske a u nas v akvaristice mi slibili, ze budou mit gibouse v listopadu, tak az budou, tak si je pristehuju:)) |
planescape (id: 1893 )
|
1.10.2006 14:22 |
|
A nevis prosimte jak zrusit prezentaci? Jinak preju uspesnou prestavbu |
sharon (id: 1665
)
|
1.10.2006 8:01 |
|
Moje druhé dvě akvárka se úplně předělávají, jak do vzhledu tak i většiny osazenstva, takže v té staré podobě už neexistují, nevím, jestli udělat úplně novou prezentaci, nebo aktualizovat, až to bude "v cajku" |
planescape (id: 1893 )
|
30.9.2006 20:36 |
|
Ahoj,
kam se podely tvoje ostatni akva "living room" a "for kids"? |
maruno (id: 1485
)
|
25.9.2006 22:04 |
|
Jo a teď jsam si všiml, že máš jako já kančíky příčnopruhé a také "albíny" já je mám v pokoji v malém akva a půjdou do obýváku ke kančíkům smaragdovým. No a oceláti, ti už mají nové akva v kuchyni tak potom mrkni na mou novou prezentaci. Počítám, že s ní začnu tak za dva týdny musím tam nejdří nechat zakořenit rostliny a mimochodem mám těch akva ještě o něco víc, a ti příčnopruzí to jsou fakt buldozeři mně vždycky přestaví akva k obrazu svému což znamená, že rostlinky jsou na hladině a trať pro motokros je dokonána a neuběhnou ani dva dni a je to zase jinak. No a píšeš že máš ukázkově zbarvenou samici xantor.formy kančíka příčnopruhého a pořádné foto nikde.Jsem se jaksik rozepsal no nic tak doufám, že se nezlobíš že ti to tu zamořuji blbostma. |
maruno (id: 1485
)
|
25.9.2006 6:32 |
|
Myslím že by nemněl být problém s tím jestli vydrží s kančíkama, ale spíš s tím jestli vydrží spolu. Jsou strašně agresívní vnitrodruhově a doporučuje se je chovat v lichém počtu. Mně bohužel pošla jelikož byla jen jedna a oceláti ji uštvali. Původně jsem si koupil dvě, ale ta silnější zlikvidovala tu slabší a tak zůstala jen jedna.Pokud jsou chovány po třech vždy dochází k tomu , že ti slabší jedinci jsou spolu a ten dominantní má tím pádem smůlu, protože si je vědom , že ti drží spolu. |
petrys (id: 1727 )
|
23.9.2006 23:09 |
|
díky za hodnocení, vlastně sem docela ráda, že se jim ty jikry nepovede uhlídat, nedokážu si představit, že by mi v akva plavalo 30 malých buldozerů |
sharon (id: 1665
)
|
18.9.2006 13:38 |
|
Větší část mladých už má nové majitele, zůstalo tam posledních asi 20, většina jsou ti nejmenší z vrhu (nebo možná i z následůjících vrhů, kterým se podařilo přežít) + 3 budoucí perspektivní páry, nejlepší jedinci z vrhu, kteří jsou už částečně zamluvení k prodeji. |
petr+maja (id: 912 )
|
17.9.2006 19:48 |
|
Co se týče kančíka a keříčkovce,je třeba zdůraznit,že lze zkombinovat keříčkovci s určitými druhy kančíků a podobných cichlid,např. kančík zelenooký,kančík šikmopruhý,červenooký,ale i akara delfínová,akara potoční a cichlidky Ramirezovi apod.Rozhodně nedoporučuji Kančíka příčnopruhého a ostatní agesívnější druhy.V případě tohoto akvárka je přeci jen trochu překančíkováno. |
black (id: 2705
)
|
16.9.2006 9:38 |
|
Moc pěkná armáda rybek.Skoro bych měl strach tam strčit ruku.Dávám 7. |
r.vagner (id: 463
)
|
8.9.2006 7:43 |
|
zoufale maly filtr a malo rostlin a moc ryb..ryby pekne... |
petr+maja (id: 912 )
|
31.8.2006 10:42 |
|
Kančík zelenooký je super ryba.Před lety jsem měl 4,jeden párek se stále třel,ale bohužel keříkovci udělali přes noc své.Samci měli plných 15cm.dávám 7 |
petrys (id: 1727 )
|
24.8.2006 19:08 |
|
ahoj sharon, ten nový vzhled je fakt super a nový fotky sou úplně nej
|
planescape (id: 1893 )
|
23.8.2006 18:28 |
|
A ja si rikal, ze bys mela take baculate lica
... Jak jsem napsal hezke a nejen fotky, ale hlavne akvarko, davam osmicku. |
sharon (id: 1665
)
|
23.8.2006 18:08 |
|
:oD na té umělecké fotce s přísavkou je moje dcera, lépe řečeno neúmyslný odlesk ve skle. Samec kančíka má asi 12 centimetrů(bez ocasu) a samička 8, jsou ještě mladí, mají necelé dva roky. A mrňata různě..od 1 do 5 centimetrů. |
planescape (id: 1893 )
|
23.8.2006 16:45 |
|
Ti tvoji maly kancici jsou cupr
. Jak jsou velci ti maly a jak ti dospelaci? Jo a na te umelecke fotce s prisavkou jses ty? Hezka. |
Jiřík (id: 210
)
|
15.8.2006 18:14 |
|
Díky moc za komentář.
Já jsem teda chodil naše "konžátka" obdivovat už loni do akvaristiky, ale to byla výjimka, že je tam měli už skoro dospělé. Obvykle se prodává cca 4 cm velký potěr. |
eimy (id: 1716 )
|
12.8.2006 22:56 |
|
Saron máš jedno akvárko hezčí než druhé nebo třetí,opravdu nádherné.8* |
dapru (id: 1416
)
|
12.8.2006 21:41 |
|
Sharon, umíš to s rybičkama a to je přeci nejdůležitější
A máš ohromný vkus na dekorace, např. na fotce "special" vypadá Arena úžasně a máš přeci zde kančíky a ty milují hlavně úkryty, jeskyňky atd. a tyto podmínky jim plníš se ctí
Mě se toto akvárko moc líbí, a ty rostlinky co tam máš, to skvěle doplňují.
Dáša |
dapru (id: 1416
)
|
12.8.2006 19:35 |
|
Sharon, tak nová Aréna je perfektní
Ten kořen a jeskyňky jsou super. Fotky máš taky pěkné, zejména ta druhá zeshora má perfektní barvy .
Dáša |
sharon (id: 1665
)
|
10.8.2006 20:53 |
|
vallisnerie jsem už dala pryč, teď likvidují mladé listy cryptocoryny |
ludanek (id: 1991
)
|
10.8.2006 20:30 |
|
Jo ty moje Multispinosy se už docela uklidnily a co ty Tvoje?Pořád máš pěticentimetrový pahejly? |
dapru (id: 1416
)
|
13.7.2006 22:31 |
|
Sharon, tvoje pochvala u mé nádrže mě moc potěšila. Je super, že máš přestěhováno a těším se už na nové fotečky, až budou.
Dáša |
wladys (id: 13
)
|
15.6.2006 20:45 |
|
...zkus použít knihu buleboardu...používám ji taky...a je v poho;) http://www.blueboard.cz/ |
sharon (id: 1665
)
|
15.6.2006 16:16 |
|
No stránky zkouším, to je pravda, ale jelikož o tvorbě webových stránek nemám ani páru, musím využívat ty s šablonama
, mimochodem,nevím, jak zavést knihu návštěv, ale pokusím se, děkuji za každou připomínku. Budu na nich asi ještě dost dlouho pracovat |
wladys (id: 13
)
|
15.6.2006 0:11 |
|
Koukám,že ses pustila do stránek...takže držím palce...a chtělo by to tam vložit nějakou knihu návštěv... |
ludanek (id: 1991
)
|
14.6.2006 21:37 |
|
Ahoj Sharon.
Koukam,že jsi měla nebo ještě máš Příčnopruhý,o těch jsem taky přemejšlel,ale po tom co jsem o nich četl,jsem od nich upustil.Jak máš velký ty Multispinosy?Podle fotky určitě větší než já.Ty moje maj tak
max 5cm.A co kytky,rvou je? Ty moje mi rvou ty valisnerky,docela fest! |
sharon (id: 1665
)
|
29.5.2006 13:31 |
|
Mečovky, co tam mám, byly původně jako žrádlo, ale nějak se jim podařilo přerůst kritické 3 centimetry, teď už si jich kančíci nevšímají, nejsou pro ně k sežrání a nedovolí si přiblížit se k jeskyňce s potěrem,takže ani nijak nebezpečné.Navíc pravidelně produkujou občerstvení
. Jinak další várky "žrádla" už raději dávám v menších rozměrech, nestojím o další rozšiřování stáda |
rhozlar (id: 1671
)
|
29.5.2006 13:20 |
|
Máš to hezký.Nedovolujou si kančíci na živorodky co tam máš? To moje hejno tam nic jiného nesnese a nějakou živorodku maji jako potravu. |
Marcela65 (id: 1028
)
|
30.4.2006 22:25 |
|
Ahoj máš to moc pěkné,ty kančíky texaské jsem koupila u más ve zverimexu.Prodali mi je ale pod jiným názvem, až pak jsem se dozvěděla co jsou zač.Zatím s nimi nemám nejmenší problém,dno nerozrývají a ani nejsou nějak zvlášť agresivní tak uvidím až vyrostou.Tvé ryby se mi líbí, moc se mi líbí ta skalka v tom písku to byl senza nápad.Není ten kančík příčnopruhý moc agresivní? |
petrys (id: 1727 )
|
30.4.2006 19:42 |
|
ahoj sharon, chci se zeptat, jestli když maj ti tvoji kančíci mladý, snesou je pak dospělý samci i když prcci dospějou? nebo se k nim chovaj jako k vetřelci na jejich území? přemýšlela jsem o tom, že bych třeba do budoucna mohla mít 2 páry-otec, matka+syn,dcera
za odpověď díky |
petrys (id: 1727 )
|
26.4.2006 20:55 |
|
mě už se kančíci sklidnili a místo rozrejvání akva si našli nový ůkryt pro další snůšku-kokosák, takže už se můžu těšit na další prcky |
sharon (id: 1665
)
|
26.4.2006 20:52 |
|
pro petrys: to víš, že si to trochu poupravili, ale většina písku zůstala na svém místě, taky jsem ráda, že se zabaví přehazováním písku a nechají chvíli rostliny na pokoji. Pískoviště jsem udělala víceméně na zkoušku, až budu předělávat akva úplně, jestli ho budu moct použít...a asi jo |
petrys (id: 1727 )
|
26.4.2006 19:07 |
|
ahoj Sharon, když tak vidím to tvoje pískoviště, říkám si jaká by to byla schovka pro sekavce, ale nerozhazují ho ti tvoji kančíci po celém akva? |
sharon (id: 1665
)
|
25.4.2006 17:31 |
|
máte nové komentáře |
Lukiki (id: 1712
)
|
24.4.2006 15:34 |
|
Jak se dří tvym kančíkum.Mam taky dva,ale někeří tvrdi,že mi budou žrát rostlinky.Co ty na to?Jinak dávam 5* |
langosh (id: 494
)
|
24.4.2006 14:59 |
|
Nestrašte
. Nechci žádné divochy, a tak z toho, co jsem pohledal se mi zdáli nejvhodnější. Ještě jsem přemýšlel o Herotilapia multipinosa a případně zbývá i Cleithracara maronii (taková jistota). Oni Apisto. jsou sice relativní mrňousci ale samci (a i samice) se dokáží pěkně porvat, ale o rostliny naštěstí nemají zájem. S většími cichlidami nemám bohužel zkušenost, takže přivítám jakékoliv postřehy.
Roman |
sharon (id: 1665
)
|
24.4.2006 14:42 |
|
pro langosh: cichlasoma sajica=archocentrus sajica=cryptoheros sajica, že? takže "bratranec" nejen spilurus, ale i nigrofasciatus...myslíš, že je tak velký rozdíl v chování, jak se říká? Já mám sajky teprve malinké, ale myslím, že když budou chtít, vyhrabou rostliny stejně jako příčnopruzí. Navíc ze své zkušenosti můžu říct, že ani moji velcí rostliny neničí, když člověk najde místo, kde jim nepřekážejí, což chce čas a metodu pokus-omyl
, např. nesnesou rostliny na hranici teritoria, protože se snaží svoje území stále rozšiřovat(posunujou větší kamínky a samozřejmě i rostliny směrem do území jiného páru) ,doporučované echinodory a hnědovky žerou, kupodivu si nevšímají egerií, maximálně je nechtě vytrhnou, jak se honí. Už se na tvoje akvárko těším,další člověk do "rodiny" |
langosh (id: 494
)
|
24.4.2006 12:59 |
|
Plánuju 160L a zatím uvažuji o páru Cichlasoma sajica a Archocentrus spilurus + něco. Snažil jsem se vybrat cichlidy co nejsou moc velké, nejsou agresivní a neničí kytky (jsem asi moc náročný
). Nádrž bude plná kořenů a kamenů + něco málo rostlin a 3D pozadí.
Roman |
sharon (id: 1665
)
|
24.4.2006 12:55 |
|
pro Petrys: zelenoocí jsou dobří, jsou to zatím mláďátka, ale líbí se mi, že jsou neuvěřitelně zvědaví, když se dospělí samci příčnopruzí bijou, jsou jediní z osádky, kteří se na ně musí dívat zblízka |
r.vagner (id: 463
)
|
24.4.2006 12:37 |
|
tak ja si hodnocenim pockam az na to pozadi...a chtelo by to rostlinky....nejake tvrde .... |
petrys (id: 1727 )
|
24.4.2006 12:32 |
|
ahoj sharon, máš moc pěkný akva a koukám, že už si si pořídila taky ty zelenooký-no nejsou skvělí? |
langosh (id: 494
)
|
24.4.2006 9:01 |
|
Souhlasím s Wladysem - u AQ s minimem kytek se jednoznačně hodí 3D pozadí (super kořen už máte
). Jinak se též pomalu chystám na kančíky, takže máte moje sympatie
.
Roman |
wladys (id: 13
)
|
23.4.2006 23:26 |
|
Myslím,že ti ten předpěstovaný echinodorus taky zničí....podobně jako moje perleťovky...já už to s rostlinama u nich vzdal...i bez rostlin to může vypadat dobře.....tvé akvárko se mi líbí...hodilo by se do něj plastické pozadí...zatím 6*...a držím palce....s tím echinodorem |
sharon (id: 1665
)
|
23.4.2006 21:26 |
|
No kytičkama bych se zrovna nechválila, minulý týden dostaly dost zabrat, když King BlackJack dostal amok
, ale nové pískoviště se mu zalíbilo...už ho sype dolů, do svojeho rajónu
, mimochodem, v druhém akva pěstuju echinodorus jako má Dreamdiver) na něho nemám
), až pořádně vyroste, tak ho sem chci zasadit, tady nemá šanci dosáhnout nějakých působivějších rozměrů |
Dreamdiver (id: 1630
)
|
23.4.2006 21:11 |
|
Ti kančíci jsou majestátní teda. Fakt pěkní. |
dapru (id: 1416
)
|
23.4.2006 21:08 |
|
Ahoj Sharon, mě se to líbí, máš to takový rozmanitý - to pískoviště, kameny, úkryty atd. A další bodík za kytičky, i za to "bývalé" žrádlo
|
Franta (id: 448 )
|
23.4.2006 21:03 |
|
slušné, dávám 4* -mimochodem, to je jkao prumer... |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|