|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
sivon (id: 10063
)
|
4.11.2015 23:18 |
|
Tak teď je to úplná bomba, hodnocení už zvýšit nemohu
. Ten kořínek je dokonalý. Tak ať se daří i nadále. |
sivon (id: 10063
)
|
8.5.2014 17:35 |
|
Moc pěkné miníčko. (hodnocení 8) |
Rady (id: 4035
)
|
22.12.2013 16:58 |
|
Nádhera, a navíc koukám, skoro soused
Nano se mi moc líbí, ale zatím nemám místo kam ho dát, ale až třeba někdy, tak tady mám velkou inspiraci
(hodnocení 8) |
Lumča (id: 4845
)
|
31.7.2013 22:51 |
|
Obnouvuji 8* |
jirmic (id: 12308
)
odpověď pro Ferrer |
10.3.2013 13:29 |
|
Dík moc:) |
Ferrer (id: 11246
)
|
7.3.2013 22:21 |
|
Ahoj, nové fotky jsou opravdu moc krásné. Pěkné akva. |
jirmic (id: 12308
)
odpověď pro frenky |
7.3.2013 17:04 |
|
Pravda, mohl bych s tím něco udělat. Ale myslím, že proti některým prezentacím je tohle ještě v kategorii."žhavé novinky ". Ale napravím. |
frenky (id: 10450 )
|
6.3.2013 21:38 |
|
Ahoj,fota mas 4mesice stare.Cekas na velikonoce? |
Ferrer (id: 11246
)
|
20.2.2013 13:58 |
|
Obnovuji hodnocení a přidávám bod za moc pěknou malůvku akvária malého
(hodnocení 8) |
Iga16 (id: 14119
)
|
16.2.2013 11:58 |
|
Asi nejhezčí alvárko co jsem zatím viděl
(hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
|
12.1.2013 5:56 |
|
svieti mi to tu na cerveno,takze obnova.krasne akvarecko (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
odpověď pro jirmic |
22.11.2012 22:29 |
|
Me se libi,at ti dela radost. |
jirmic (id: 12308
)
odpověď pro frenky |
22.11.2012 21:53 |
|
Nebude větší a už je venku z archivu:) Jako začátečník jsem udělal klasickou chybu a koupil jsem snad to nejmenší akvárko, co v obchodě bylo. Pak jsem zjistil, co jsem to proved, a začal se ptát, číst a zjišťovat, proč to zarůstá řasou, jak je možné, že se tomu nedaří... Nu pozdě, ale přece. Každej říkal, ať to zrušim a pořídim si pro začátek něco většího, ale já jsem od přírody paličák, tak jsem to pojal jako výzvu. Nu, výsledek se dostavil, řasu držim na uzdě, ale je stále co zlepšovat. |
frenky (id: 10450 )
|
21.9.2012 12:04 |
|
Neni skoda tak peknou nadrz archivovat?Bude vetsi? (hodnocení 8) |
frenk (id: 13377
)
|
11.6.2012 8:25 |
|
Nádhera, dal bych i 9 kdyby to šlo (hodnocení 8) |
luthienne (id: 10436
)
|
17.2.2012 17:07 |
|
Moc hezké :) (hodnocení 7) |
Jane (id: 5975
)
|
13.1.2012 15:55 |
|
Je hrozně pěkné, jak ty barevné rybičky a zelené rostlinky kontrastují s tím černým pozadím! Líbí se mi... :) (hodnocení 8) |
filipopapulos (id: 12929
)
|
9.1.2012 0:34 |
|
pěkné aranžmá rostlinek (hodnocení 7) |
Pablo333 (id: 11630
)
odpověď pro jirmic |
22.12.2011 9:25 |
|
Originální držáky jsem použil, ale těmi to pravděpodobně nebylo, protože akvárko nebylo vlhké na stěnách ani nebyla stopa po vodě stékající. Vždycky bylo mokro pouze pod ním, takže pravděpodobně nějaký problém u dna. Teď mám ty samé dráky na jiném a vše je v pořádku, tak těžko říct, ale někdo psal o nekvalitně lepených spojích. Taky jsem se nechal zlákat a pak zjistil, že filtr je moc silný, topítko neregulovatelné, takže jsem skončil úplně stejně - nové topítko i filtr a teď i nádrž
Ano, lampu jsem jedinou použil. Takže pro příště vím, že je lepší nechat akva slepit a dokoupit techniku dle libosti. Ať se daří |
jirmic (id: 12308
)
odpověď pro Pablo333 |
16.12.2011 12:18 |
|
Ano, je to shrimp set 20L. S tímhle akvárkem je skutečně jeden problém - pokud použijete originální držáky na sklo (ty černé rohové, které jsou na fotce) a doplníte hladinu vody tak, že sahá až k nim, voda vyvzlíná po okrajích držáků přes hranu akvária, a protože je držák na vnější straně akvária delší než na té vnitřní, nic jí nebrání v tom, aby volně tekla dál dolů. Takže problém nemusel být v akvárku, ale v těch držácích. Kapilární tlak je sviňa. Akvárko je vlastně vše, co mi ze setu zbylo. Ostatní je na nic, ani jsem to nevybaloval. Možná ještě lampa se dá použít, ta neni špatná:) |
Pablo333 (id: 11630
)
|
15.12.2011 13:22 |
|
Pěkné mini a supr popis prezentace. Hlavně se mi líbí rozepsané dávkování PMDD a popis údržby
Pokud dobře koukám je to akvárko ze setu Aquael shrimp set? Jestli ano, taky jsem takové měl, ale začalo protékat, tak pozor. (hodnocení 8) |
Martin78 (id: 10328
)
|
13.12.2011 21:35 |
|
Tak jsem dodnes netušil ,že i pidi akvárko může být nádhera a prezentace super. (hodnocení 8) |
jirmic (id: 12308
)
odpověď pro Mišulec |
13.12.2011 13:39 |
|
Škoda, že už to neni tak jednoduché na úržbu. :) |
Mišulec (id: 11686
)
|
13.12.2011 8:55 |
|
v jednoduchosti je obrovská síla...
at to plave.Míša |
olaf (id: 7425 )
|
12.11.2011 23:07 |
|
Super,moc pěkné,dávám 8. |
jirmic (id: 12308
)
odpověď pro Karloss |
10.10.2011 18:45 |
|
Bleherákovi nechávám tak maximálně 5 - 6 listů. Je to tam pškný dominantní prvek místo obrocského kořene nebo šutru. |
Karloss (id: 3366
)
|
5.10.2011 22:33 |
|
Dobré ...na bleherák sice malé ale jinak dobré... |
vrubozubec (id: 12610
)
|
26.7.2011 19:28 |
|
Moc pěkné akvárečko,začínají se mě ty malé líbit to tvoje je super. (hodnocení 8) |
Ferrer (id: 11246
)
|
5.7.2011 12:23 |
|
Super! Malé akva se tu rodí jako po dešti a samé lepší! Máš to krásné barevné a moc dobře vyfocené! (hodnocení 7) |
ruda (id: 3065
)
|
19.6.2011 10:01 |
|
profi fotky |
vrlenin (id: 12438
)
|
2.6.2011 20:26 |
|
Šikovně vyřešené aqua. (hodnocení 8) |
sweety313 (id: 12353
)
|
17.5.2011 20:04 |
|
moc hezké(hodnocení 8) |
piga (id: 11053
)
|
5.5.2011 23:46 |
|
paradní malé akva. a moc hezká očka (hodnocení 8) |
Domča a Verča (id: 11449
)
|
5.5.2011 20:08 |
|
na tak malou litraž nadhera,at to slape.8. (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
|
29.4.2011 6:39 |
|
Rybičky zredukovány, tak přehodnocuji. Ať se daří |
surpan (id: 166
)
|
26.4.2011 20:45 |
|
čisté, pěkné paví očka.. (hodnocení 8) |
ZULA (id: 11869
)
|
24.4.2011 15:51 |
|
Zvyšuji na 8,paráda pěkné akvárko. (hodnocení 8) |
jirmic (id: 12308
)
|
21.4.2011 8:36 |
|
Na založení nového akvária pro přebytečné rybičky se stále pracuje. |
brgul (id: 7015
)
|
17.4.2011 20:38 |
|
Komentáře k rybám jsou oprávněné,nicméně akvárko působí moc příjemně a proto 8* |
jirmic (id: 12308
)
|
16.4.2011 13:16 |
|
Ano, rybek je trochu moc, ale už si je nemůžu dovolit zredukovat - rodinné důvody:) Pro ancistruse už mam náhradní domov ve větší nádrži, bude se stěhovat příští týden. |
tpivona (id: 8201
)
|
16.4.2011 13:09 |
|
Moc pěkné akvárko...ale je strašně přerybněno...a také jen kvůli tomu "6". Tomáš (hodnocení 6) |
kulas (id: 9124 )
|
15.4.2011 22:39 |
|
Nebudu se opakovat jak už bylo psáno předemnou i přesto za 8
at se daří |
Karloss (id: 3366
)
|
15.4.2011 9:54 |
|
Jak už bylo psáno...ryb opravdu hodně ...dej tam otocinky místo krunýřáků a bude fajn :) akva vypadá dobře.... |
eleonen (id: 9526
)
|
14.4.2011 17:41 |
|
Akvárko je půvabné avšak složení ryb to poněkud kazí.. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro jirmic |
14.4.2011 16:32 |
|
Tak podle mně je to krunýřovec obyč. ne ten brazilský naštěstí :) Ale i pro něj je to akvo maličké. Každopádně, jak jsme si psali, jeden už našel domov jinde, to je moc fain. Dobře jsi to pořešil. Tak ať se daří, chybami se člověk učí, ale takhle se zvířaty by jich mělo být co nejméně. Hezký den :) |
sharon (id: 1665
)
|
14.4.2011 9:11 |
|
Kdyby v tomhle akvárku nebyly ryby, bylo by velmi vkusné, ale takhle....při této osádce se ho stejně v koukatelném stavu udržet nepodaří.
Add krunýřovci - když jsem koupila svého Honey (dost podobný druh), měl asi 3 centimetry. Mláďata v této velikosti obvykle hynou, špatně se aklimatizují. Honey byl asi 3 týdny v pidiakvárku 5 litrů, kde byl jen kokos. Potřebovala jsem vědět, jestli žere. Každý den jsem měnila většinu vody za vodu z velkého akvárka. Pokud jsou tihle krunýřovci v pořádku a začnou normálně baštit, je to ohromná biologická zátěž pro akvárium i mnohem větších rozměrů. Například v špatně zaběhlém akváriu se jejich výkaly nerozkládají příliš rychle, už 10ti centimetrový prcek je schopný přes noc ověšet akvárium svými výkaly jako vánočními řetězy. Normální měsíční přírustek zdravého mladého jedince je minimálně centimetr, centimetr a půl.
Prosím nečekejte, až budou jevit známky nespokojenosti, protože nebudou, prostě uhynou. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro jirmic |
14.4.2011 8:48 |
|
Co se týče mně, nemáte vůbec zač, stejně to upozornění bylo k ničemu. Vezmu - li v potaz jak velký druh krunýřovce máte a vy píšete o tom, že pokud poroste dál? To není ryba do většího akva, ale do velkého. O tom, že nemá žádné dřevo (já ho tedy nevidím) a úkryty ani nemluvím. Co se týče těch pavích oček, tak o odbyt přemnožených se starají akvaristi běžně ( na to koukněte třeba sem http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=6804). S vaším přístupem tam budete mít v krátkém čase narváno (mnohem víc, než máte dnes). Pokud začnete pozorovat známky nespokojenosti, už může být pro ryby pozdě, chápete? Nic ve zlém, nezlobte se, musela jsem to sem napsat, aby si z vašeho akva nevzal příklad jiný začátečník a zbytečně tak netrýznil při čekání, co se z toho vyvine, další rybky. To je můj názor. |
extensa (id: 11404
)
|
14.4.2011 6:59 |
|
pekne 8 (hodnocení 8) |
jirmic (id: 12308
)
|
13.4.2011 19:32 |
|
Děkuji za upozornění. Krunýřovci jsou pro tento typ opravdu nevhodní - vím. Jestli zpozoruju známky nespokojenosti nebo pokud porostou dál (jsou zatím stále hodně malicí), dám je někomu s větším akvárkem. Alespoň mi pomáhají konzumovat řasu, se kterou jsem měl drobet problémy.
Co se měchýřovek týče, umí mi zaneřádit akvárko opravdu velice dobře - neustále musim čistit a něco po nich uklízet. Ale to už je boj a jejich nádherná oranžovo-hnědá barva veškerou práci vyváží.
Nu a paví očka jsou celkem spokojená. Mám jich tam celkem dost, to je fakt, ale přece je nebudu likvidouvat, když je nemam kam jinam odvelet. Sám jsem zvědav, jak se to všechno vyvine. Ještě jednou dík za připomínky. |
CHoze (id: 8831
)
|
13.4.2011 19:18 |
|
musím souhlasit s daniska,nevhodné pro takové krunýřovce,raději nebudu hodnotit,škoda |
daniska (id: 9150
)
|
13.4.2011 17:31 |
|
http://www.akvarko.cz/atlasrybdetail.php?ryb...
Kvůli osádce (nevhodné druhy, velký počet na rozměr akva) bych musela hodnotit velmi nízko, byť samotné akvárko je fain |
miro m (id: 10797
)
|
13.4.2011 17:00 |
|
nicim neprehnane,velmi jemne a krasne.davam 8.taketo akvarka sa mne pacia (hodnocení 8) |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
13.4.2011 15:20 |
|
Dobrý den,
Nádherné, na takového prcka fakt super. Rostlinky nádherné i ten kámen se tam hodí, černá tapeta, vzhled velice hezký, ale těch ryb tam, to je trošku víc na takovou velikost. Rozhodně bych počet živočiců snížil, než začnou problémy, ampulárku určitě vyhodit, tá Vám to tam tak zase*e, že se budete divit, takový velký šnek se do devíti litrů nehodí a ti krunýřovci patří do velkých nádrží, ti se vám tam zblázní.
Ještě kouknu, snad si necháte poradit.
Ondra (hodnocení 5) |
ZULA (id: 11869
)
|
13.4.2011 15:02 |
|
Pěkný prcek,7 ať se daří sem tam se kouknu. (hodnocení 7) |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|