|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
bannyhanny (id: 11998
)
|
16.2.2011 15:58 |
|
Tak jsem nakonec drobed změnil akvarium, doufám ze k lepsimu (z mého pohledu ano
.
Jinak lidem co tu psali že ten kámen je mooc velkej, tak jim musim dát za pravdu
.
V plánu mám ještě koupit možná jednu kytku a nějakou tu "trávu" do písku na pravou stranu kde je to prázdnější a pak už jen udržovat v čistotě. |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
12.2.2011 14:15 |
|
celkem fajn |
bannyhanny (id: 11998
)
odpověď pro DeRoyce84 |
4.2.2011 22:02 |
|
Nene mam namysli sera bio nitrivec a jak uvadi příspěvek podemnou je to tak. |
NASREDDIN (id: 3697 )
odpověď pro DeRoyce84 |
4.2.2011 20:13 |
|
"Mimochodem nitrifikační bakterie zabíjí chlór, takže nula od nuly pojde... "
Co tím myslíte? Copak tu někdo píše něco o přidávání chloru do akvárka?
Dle výrobce je Sera nitrivec :
speciální směs všech čistících bakterií, nutných pro rozpad škodlivých látek....http://www.akvarista.cz/web/shop/docs/00019....
A skutečně se používá pro rychlý záběh akvária.(nasazení ryb do 24hodin) |
DeRoyce84 (id: 10936
)
odpověď pro bannyhanny |
4.2.2011 9:25 |
|
mám pocit že sera nitrivec je naočkování nitrifikačních bakterií do akva, nikoliv pro rychlejší vpuštění ryb do akvária.
Mimochodem nitrifikační bakterie zabíjí chlór, takže nula od nuly pojde... Neměl jste na mysli sera aquatan či jiný přípravek na úpravu vody? |
bannyhanny (id: 11998
)
odpověď pro dodof |
4.2.2011 2:45 |
|
Skutečnost je taková že i když jsem tento přípravek použil tak jsem rybky koupil az po zhruba skoro třech dnech od napuštění, dřív "naštěstí nebyl čas". Diky za informace pač desinformaci je kolem nás vcelku dost |
dodof (id: 9406
)
odpověď pro bannyhanny |
4.2.2011 1:45 |
|
Tenhle přípravek by měl pomoci vyčistit vodu a nasadit bakterie do vašeho filtru. Mám s ním také zkušenosti a věřte mi ,že to opravdu takhle nefunguje to akvárium prostě není zaběhlé a ten filtr prostě po 24 hodinách nefunguje . Jedná se tady o desinformaci podle mého. Navíc se mi nezdá ,že po 24 hodinách a nasazení bionitrivecu jsou na akváriu stále ty pruhy po nalívání vody do akvária .Nechci se tu s vámi dohadovat jak to bylo, to víte jen vy a já vím prd. Každopádně ty ryby sou v akváriu brzy. |
Mišulec (id: 11686
)
|
4.2.2011 0:49 |
|
no zajimava kompozice tak trosku vybočuje ze zabehlych kolejí ale o to nekdy jde že, ja natom se svejmaneckama nejsem o nic líp,ale asi si na to vezmu par dní časku a pak oznamkuji abych si zvykla |
bannyhanny (id: 11998
)
|
4.2.2011 0:19 |
|
Diky za vase nazory.
Jinak co se tyka toho "obr kamene" jak hodne z vas nazvalo
tak me se tam upřímne moc libi, s tim asi nic neudelam.
Bílej písek bude asi tezsi udrzovat,snad to zmáknu, chci do konce tydne koupit nejaky ten odkalovac na baterie, jestli nekdo mate zkusenosti tak budu rad za info. |
bannyhanny (id: 11998
)
odpověď pro Jervys |
4.2.2011 0:04 |
|
Diky, ten kamen tedy zkusim otestovat. Jinak co se tyka osvetleni, tak je to docela tmave nafoceny, jinak v realu si myslim ze to sviti o dost lip nez na tech fotkach. |
bannyhanny (id: 11998
)
odpověď pro dodof |
3.2.2011 23:52 |
|
Zdravim, pouzil jsem přípravek na upravu vody Sera bio nitrivec, umoznuje pusteni ryb jiz po 24 hodinach. |
DeRoyce84 (id: 10936
)
|
3.2.2011 13:31 |
|
Nově napuštěné akva bývá od pohledu nejkrásnější. Jak jsem již odepisoval do diskuze. z 54 litrové nádrže s tak velkýma šutrákama a zbytečně ohromnou vrstvou substrátu pro ryby zbyde, když dá štěstí, půlka obsahu původní nádrže. Sázel bych na větší osázení nádrže, přidal bych místo kamenů menší kousky dřeva..Rozhodně by se hodila rychle rostoucí rostlina pro lepší zaběhnutí
Jestli chceš vycházet s designu akva, asi bych tam nedával ani ty neonky, spíš jen krevetky.
Pokud uspořádáš nádrž spíš pro živočichy, než estetickou stránku, pak 10 neonek, nějaké krevetky a párek třeba ramirezek... by bylo akorát. |
Ferrer (id: 11246
)
|
3.2.2011 12:12 |
|
Paráda! Opravdu super Look! Dal bych klíďo full bodů ale není kam spěchat! Budu sledovat a určitě i přidávat na hodnocení! Hodně štěstí! (hodnocení 6) |
sivon (id: 10063
)
|
3.2.2011 11:29 |
|
Pokus o osobité akvárko ti bohužel ne zcela vyšel. Ten kámen uprostřed (příště raději trochu mimo střed) je příliš mohutný a akvárium zbytečne opticky zmenšuje. Navíc ubírá moc vody. Při jeho hmotnosti už bych se bála o akvárium. Píšeš ryby žádné a přitom v evidentně zrovna napuštěné nádrži (viz řady bublin podle postupného nalévání vody) plavou neonky. Bílý písek je krásný, ale jen pár měsíců, pak ztmavne. Místo toho velkého kamene přidej raději nějaké dřevo, nebo jen jinak uspořádej ty menší. Jsou to ale jen rady, pokud se ti to takto líbí, nemusíš dělat vůbec nic. Nehodnotím, podávám se raději za pár měsíců, jak to dopadlo. |
jsem-tu (id: 4128
)
|
3.2.2011 10:03 |
|
Nazdárek má to velké mouchy!Po tom kolik jsi tam dal kamenů a kolik písku tam pro rybky zbude pár litrů vody. Světla máš opravdu hodně málo! U neonek je jasné že při tohle dnu nebudou pořádně zbarvené. Při této vrstvě písku ti bude písek zahnívat (vlastní zkušenost taky jsem musel značně ubrat a to jsem ho tam neměl zdaleko tolik) zapadne tam potrava............. Těhle kamenů by jsem se taky bál ale jak už tu někdo psal jdou snadno otestovat.Zatím je to hodně špatný začátek.Poslouchej rady co ti tu lidi dávají a za nějaký čásek to bude určitě krásné akvárko.Zase kouknu.At ti plavou. (hodnocení 3) |
káča (id: 10736
)
|
3.2.2011 9:20 |
|
Vše bylo napsané. (hodnocení 5) |
tpivona (id: 8201
)
|
3.2.2011 9:13 |
|
Ryby tam jsou moc brzo...když vidím bublinky na skle
. Dekorace(kameny) jsou moc velké na toto akvo. Ohledně dna bych to zas tak neřešil, také ho tam mám dost
. Jinak doplň popis použité techniky. Budu sledovat...Tomáš. (hodnocení 4) |
meleri (id: 5618 )
|
3.2.2011 7:57 |
|
jinak světlý písek fakt nevadí časem ztmavne, a chytne hezkou barvu... |
meleri (id: 5618 )
|
3.2.2011 7:56 |
|
hm nevím je to pěkné a čisté ale ty kameny mi přijdou moc velké, a navíc celkem ne moc rychle rostoucí kytky (abys tam hned neměl řasu)...já dávám za pět. at se daří! :) |
NASREDDIN (id: 3697 )
odpověď pro dodof |
2.2.2011 23:56 |
|
To máš pravdu, jenže dokud bude banda rektálních alpinistů rozdávat u každé prezentace jen osmičky(doufajíc zřejmě , že se jim vrátí)
nemá význam někomu vysvětlovat, že je cosu špatně.
pro mne tato prezentace není rozhodně vzor dokonalosti zasluhující si 8. |
dodof (id: 9406
)
|
2.2.2011 22:57 |
|
Ryby jsou tam brzy ! |
carlosino (id: 8929
)
|
2.2.2011 22:20 |
|
Dávám ti 8. Vypadá to pěkně, akorát aby vydržel ten písek bílej (hodnocení 8) |
Jervys (id: 10464
)
|
2.2.2011 21:37 |
|
Ahoj Substrátu je tam až až , to že je světlej bych až takovej problém neviděl mám ho taky říční křemičitý 2mm a světla máš málo . Pak bych byť tebou ten kamen co máš napravo na fotce č.4 vyzkoušel v octě , protože podívej se ke mě do deníku myslím , že je to ten samí druh kamene a musel jsem ho vyhodit obsahoval totiž vápenec. Jinak je to zatím na 6tku , ale budu sledovat. Měj se (hodnocení 6) |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
2.2.2011 20:47 |
|
Je to sice pěkné, jiné, ale podle mě k ničemu. Málo světla, souhlasím s miro m, moc substrátu, zbytečně, ještě k tomu světlý a kameny moc velké a težké. zbytečně snižují litráž |
miro m (id: 10797
)
|
2.2.2011 20:13 |
|
aha.ja blb.ved na fotkach su neonky |
miro m (id: 10797
)
|
2.2.2011 20:12 |
|
zatial za 7.velmi jednoduche,ale pekne.malo svetla tak predpokladam ze ten echynodor skape.treba dopisat blizsi popis.ake su planovane rybicky?nech sa dari (hodnocení 7) |
extensa (id: 11404
)
|
2.2.2011 20:04 |
|
mas to paradne davam 8 (hodnocení 8) |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|