ARCHIV - akvária velká (nad 300 litrů)

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
K prezentaci jsou přidána videa
616/656

Společenských 648

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro tpivona 4.3.2011 15:49
Zatím extérní nechci spokojím se s tímto co se týče tý 2 věci je pravda je to o vkusu!
tpivona  (id: 8201   WaterLand  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  WaterLand II.  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.3.2011 12:13
Má to mouchy...proč tam není nějaký vnější filtr? Takhle to kazí celé akvo a zabírá místo . co ty umělé kytky? Celé to vypadá takové umělé, ale každý má asi jiný vkus...promiňte . Tomáš (hodnocení 3)
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro káča 7.10.2010 19:37
Tak dá se s tím manipulovat s něčím jiným by to bylo omezené!
káča  (id: 10736   Moje horní  
 kategorie střední akvária, objem 125 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 6.10.2010 21:00
Zajímavě vyřešené.
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro ruda 5.10.2010 17:31
No konečně se to zakrylo a nejen to vzduchovací motorek tu maximu jsem vyměnil za eheim velmi tychý a lepší motorek to je teď klid s tou maximou to bylo jak kombajn sékl!
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.10.2010 9:01
tak z venčí máte hotovo,teď ještě tu důležitější část-vnitřek
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Alex Matulek 26.9.2010 16:35
Já vím ten lesk skla tam bude pořád ale udělá toaspoň lepší efekt než je já se pak kuknu
Alex Matulek  (id: 9314   Alexie  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Míša  
 kategorie malá akvária, objem 25 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Alexie II  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro PHOENIX2 26.9.2010 16:28
Aha,máš pravdu nějak to nefunguje.Takže jinak-najdi si odkaz na akva " nová zahrádka" začti se do deníku deníku.Tam máš myslím i odkaz na pozadí.
Ten pytel bych tam asi nedával i když je to nouzové řešení.To už je lepší černá tapeta,nebo si nech nastříkat matnou černou nějaký sololit.To máš ale vše vně akva,takže přes sklo se ti to může stejně lesknout a po čase ti to asi bude vadit.Nejlépe podle mne je ta umělá hmota v akva,nebo natřít akva ze vnitř černou matnou.Já jsem objednal akva i s tou hmotou a bylo vymalováno.
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Alex Matulek 26.9.2010 16:13
Ten odkaz nefunguje jinak děkuji za povzbuzení! No já už viděl v nabídkách černé plastové pozadí ale není v nabídce rozměr 180 x 60cm ale co tak tam dát za akva černý pytel co je na odpadky ne ten pruhlednej ale ten černej používáse i na stavby atd.
Alex Matulek  (id: 9314   Alexie  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Míša  
 kategorie malá akvária, objem 25 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Alexie II  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro PHOENIX2 26.9.2010 16:03
Jestli se můžu zapojit do debaty.Tak já mám pozadí z černého matného plastu a je to super.Inspirace zde http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=429...,že se na mne "kopec" nebude zlobit.Jinak hezký začátek ,ať se daří.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro PHOENIX2 21.9.2010 18:11
Díky za odpověď,jak už psal rudik,všechno nejde hned.
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Lumča 21.9.2010 17:29
Dekuji za hodnoceni co se tyce litraze zatim staci co se tyce filtru je to levnejsi varianta a i dobre funkcni na vysledek no s temi rostlinama to souhlasim bude to pozdeji kdy to jeste nevim!
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.9.2010 15:34
Litráž super,tak 8*,věřím,že to časem došperkuješ co se tyče rostlin(živé by vyšly levněji) a venkovní fitr by se taky hodil.Mnoho zdaru.
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro ruda 20.9.2010 19:14
to máš pravdu abych popravdě řekl nepočítal jsem s takovou litráží! Měl jsem 160L akva a po dlouhé době si řekl chtělo by to něco většího plánoval jsem 576L ale nakonec podle rozměrů jsem si řekl že by to byla jako napodobenina toho starého akvária myslím tu délku i když o 60cm víc ale ten rozměr za tu dobu chtěl ještě víc tak nakonec tohle! Chci se zeptat máš pěkné akva a to pozadí mě fascinuje sháním ho už delší dobu a ne a ne to sehnat proto tam mám mořské pozadí což chápu že tam nemá co dělat ale lepší než nic tak proto zatím to co mám ale kde jsi to prosim tě sehnal? A to máš v nádrži nebo z venku? Jen se ptám na fotkách to vypadá tak sytě jak kdyby to bylo uvnitř!
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.9.2010 17:31
krásná litráž,s něčím takovým je radost "pracovat".ať se tedy povede,nejde vše najednou.
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro miro m 20.9.2010 17:22
Diky za hodnoceni samozrejme ze se snazil jinak bych to ani nedelal akorat me stve ze nedal 3D
miro m  (id: 10797   moje tercovce  
 kategorie velká akvária, objem 487 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  moje tercovce2  
 kategorie velká akvária, objem 770 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 19.9.2010 21:10
urcite si sa snazil a tu nenachadzas pozitivne komentare a znamky.ja ti 8mu dam za snahu a odvahu.sam prides na to zive rastliny su zive a nedaju sa nahradit. (hodnocení 8)
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Karloss 16.9.2010 18:27
Ještě celé to okrytuji
Sarisek  (id: 10090   New 54L (Šárka)  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  New Green ,,Sarisek,, 54L  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.9.2010 11:09
Moc hezky barevně sladěné a celkově moc hezké .Jenže ty umělé kytky bych dala pryč ,hodně se zanáší a není to tak přirozené. (hodnocení 6)
Karloss  (id: 3366   ♥ Karlosovo bramborový placky ♥  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Clearing close to field ♥  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ♥ Badgers hole ♥  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Školka pro chamiče- ♥  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Furcifer Pardalis (Diego Suarez)♀  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Společné paludárko  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.9.2010 6:37
Určitě firma aquadahho má pěknýsortiment rostlinek a já osobně jsem s nimi velmi spokojen ...jen pozor jako každý prodejce se i u nich najde nějaká suchozemská rostlina nabízená jako akvarijní.Nicméně echiny od nich jsou super.

Jinak abych přidal něco co tu eště nezaznělo.Máš pěkné akva, až na ty dekorace a rostliny uvnitř, a velmi mi kazí dojem ty hadice nad ním motorek , nevím proč , když už si to celé krytoval , jsis neudělal i nějaká dvířka nad akva.

Zatím 4, budu sledovat :)
RAP  (id: 5897 ) 14.9.2010 20:28
Co se týče rostlin, tak tyhle jsou nenáročné a celkem dobře se množí http://www.akvarko.cz/atlasrostlindetail.php... , http://www.akvarko.cz/atlasrostlindetail.php... , http://www.akvarko.cz/atlasrostlindetail.php... apod. Mě vydrží i u kančíků.
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro čert 14.9.2010 18:04
To pozadí jsem dal zatím co sehnal líbí se mi černé a právě to taky dát chtěl ale jak ho uvidím tak ho beru!
čert  (id: 6181 ) 13.9.2010 23:02
Teda nedá mi to abych se nepřidal a podpořil zastánce živých kytek. Jak se říka proti gustu... ,ale stejně umělotinou přírodu prostě nenahradíš. Stačilo by pár pěkně tvarovaných rašeliništních kořenů a na ně "přimontovat" třeba už doporučovanou hnědovku křídlatou - http://www.akvarko.cz/atlasrostlindetail.php... Je to v podstatě nezničitelná kytka co roste snad i po tmě. Navíc se dají sehnat různé druhy. Např microsorium windelov je velice dekorativní.
To pozadí je samozřejmě taky otázka vkusu, ale černé by myslím slušelo víc. Skvělé a jednoduché řešení pozadí je možno shlédnout zde - http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=4299
meleri  (id: 5618 ) 13.9.2010 21:16
mrkni se tu do atlasu rostlinek, třeba ta Ludwigie fakt hodně roste a je to velká kytka takže do velkého akvárka fajn. třeba i ten Echinodorus je velký. podle fotek pak uvidíš jestli se ti to líbí...
meleri  (id: 5618 ) 13.9.2010 21:14
dá se sehnat od jiných akvaristů, mají inzeráty myslím tady na akvárku nebo zkus www.rybicky.net.

máš pak jistotu že ti to fakt poroste. lidi taky kupujou rostlnky přes internet. myslím aqua-daho nebo tak nějak se to jmenuje. přijde ti to pak poštou. já takto kupovala a spokojenost.
když tak zkus Ludwigii, Valisnerii, Echinodorus...
Maky M  (id: 8772   holky neonové  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Most nad řekou  
 kategorie velká akvária, objem 250 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.9.2010 19:18
Ahoj. Abych pravdu řekla, nemám ráda umělé dekorace v akvárku. Takže hodnotit nebudu. Snad jen pár komentářů: použití dvou molitanů a dvou hlavic mi v celku nevadí, pokud je průtok dobře zregulovaný, je jen dobře, že máš nějakou rezervu výkonu. bohužel tím, že nemáš živé rostliny, nemůžes molitany schovat, tak je to trochu jak pěst na oko... písek je trošku hrubší, ale nevidím v tom problém. dekorace ala umělé rádoby kamenné skalky nemusím, pěkně tvarovaný kořen je hezčí rybičky jsou tak OK. je každého věc jakou zvolí osádku, pokud jsou to ryby, které se navzájem snáší... pozadí bych změnila, už kvůli tomu, že je to moře a ty máš sladkovodní akva... No a rostliny: vím že je někdy problém sehnat takové rostlinky, které vydrží dýl, něž 14 dní. V začátcích se mi skvěle osvedčily: Anubias, Microsorium, Valisneria. Jsou to všechno sice pomalu rostoucí druhy, ale jsou zcela nenáročné na světlo i na parametry vody. Dá se s nimi s trochou trpělivosti udělat pěkný design. Navíc jsou docela odolné proti nějakému okusování. Vydrží i u tlamovců, takže parmičky, dania, mečovky a spol. by měly přežít bez úhony... Chce to jen kupovat ve větších akvaristikách, kde je větší obrat rostlin. Anebo v Hornbachu - aspoň v tom Brněnském mívají pěkné rostliny, i když trochu drahé...
Máš krásné velikánské akvárko, byla by škoda, kdybys zůstal u plastových kytek...
sivon  (id: 10063   Šnečkárium  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Minišnečkárium  
 kategorie malá akvária, objem 11 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Fešákovo  
 kategorie malá akvária, objem 17 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Mechy a bucephalandry  
 kategorie malá akvária, objem 18 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.9.2010 18:45
Je pravda, že krunýřovci dokážou dát kytkám pořádně zabrat, zvláště těm jemnolistým. Jak ale odstraňuješ z vody nadbytečné živiny, když ne řádným propletím narostlého houští? Pokud se někomu nechce pořád plít, jsou umělé kytky ideální. Finančně to musí být ale dost nářez. Navíc, vše je vyrobené v Číně a tak bych měla strach, co to může uvolňovat do vody.
Moje krevní skupina to ale opravdu není, takže se raději zdržím hodnocení.
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro meleri 13.9.2010 16:20
Díky za radu kuknu se co to je!
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro sharon 13.9.2010 16:19
Musím říct že s řasama tak problém nemám nevím jak je to možné ale docela tak trochu řasy jsou ale to už jsou v nejmenší míře a jsou tak dlouho naopak v malé míře se to dá je to takové přírodní víc to pokračovat nebude o to se postarají ryby! Tehdá co měl 160L Nádrž řasa byla v maximální míře a jak jsem nasadil ancistruse tak udělali pořádek za 14 dní skoro jak nové jen sem tam něco bylo ale málo a to se mi líbilo bylo to přírodní! Takže řas se nebojím že by byla silnější intenzity! Na ty rostlinky se kuknu já jsem uvažoval že to prokombinuji něco vyhážu a dám pár živích! Nemáte někdo opravdu dobré zkušenosti s obchodu kde by měli super nabídky? Pokud ano tak mi dejte odkaz předem Vám děkuji! Tady sice akvaristiky jsou ale na rostlinky jim tam teda nepujdu! Nějaké jednodušší bych prosil nemám dobré zkušenosti s živejma tak se vás ptám bylo by vhodné na ty rostliny osvětlení co mám já ačkoliv mám 2 trubice a to 2x 58w není to málo nebo moc ptám se protože fakt nevím které živé si můžu dovolit předem díky za rady!
meleri  (id: 5618 ) 13.9.2010 7:48
to je to. tím že tam nemáš živé kytky, tak se tam brzo začne dařit řase.. a to je škoda!
zkus tuto Ludvigia repens. je krásně dočervena, nenáročná a roste jak divá.
a nebo Bacopa caroliniana, ta je taky krásná a hodně se množí.
hlavně to kup někde kvalitní, né ze zverimexu, páč ty jejich rostlinky stojí zaprd...držím palce.
mě se náhodou líbí co tam máš za ryby, klasika je krásná.
sharon  (id: 1665   Aréna  
 kategorie velká akvária, objem 216 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Koktejl  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  INFERNO revival  
 kategorie velká akvária, objem 281 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  experiment 404  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  BlackRain  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Mad-House  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.9.2010 23:14
Řekla bych, že za měsíc tam bude "živých rostlin" hafo - tohle akvárko totiž bude plné řas...pokud teda paní domu každý týden nebude obsah akvárka vytahovat a prát...
Lery  (id: 7644   Leryho  
 kategorie velká akvária, objem 380 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Leryho rybky v novém  
 kategorie velká akvária, objem 520 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro PHOENIX2 12.9.2010 14:26
Vysvětlil jsi to obšírně a uspokojivě.Jak jsem psal,rostliny je to každého věc,ale na radu Meleriho určitě dej.Zjisti,jestli není někde poblíž někdo,kdo se tímto problémem zabývá.Myslím si,že Echinodory jsou bezproblémové rostliny a ty by Ti tam mohly jít.Jak píše,co se prodává v obchodě většinou do 14 dnů zajde.Vlastní zkušenost tady v Pcích ze tří obchodů.
Na netu si najdi pěstírny kytek,prostuduj a určitě něco vybereš ke své plné spokojenosti.
Měj se a ať se daří.
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro meleri 12.9.2010 13:49
Ahoj přemýšlel jsem že to aspoň zkombinuji!
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NHKG 12.9.2010 13:49
Peníze ano ale co se týče rostlin souhlasím s každým kdo mi to připomene já mám opravdu stejnej názor živé je živé ale 1x měl živé a měl problémy s rybama a to volil ryby které je nepožírali ale nepomohlo to zkoušel jsem rady prodejců a nakonec rostliny musel zrušit proto jsou tam hedvábné! To pozadí chápu volil bych jiné ne mořské ale až na něco narazím tak to předělám! Nevím co myslíš tou tou vůli v technice? Jako nad akva myslíš aby nebyla vidět nebo jak to myslíš to vůlí? Jestli to co je nad akva tak to mám v plánu schovat akorát musím upravit délku kterou ve výrobě popletli!
PHOENIX2  (id: 11355   Společenských 648  
 kategorie velká akvária, objem 648 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Lery 12.9.2010 13:40
Ahoj co se týče ryb tak je to pro začátek ale myslím že dál asi nepůjdu uvidím! U rostlin souhlasím živé je živé mám stejnej názor jak všichni co se akvaristice věnují ale co jsem začal dávno s akvaristikou tak živé měl a dlouho mi nevydrželi z důvodu že ryby je ničily nejde o to vybírat ryby které je neničí je to to samé co mezi rybama některé jsou agresivní že se nesnášejí s jiným druhem nebo i z prostoru ale není to tak doslova ačkoliv ty co se snášejí tak se naopak popravdě i napadají atd. Ty hlavice je pravdou že 1 by stačila to je mi jasné to vím též a říkal mi to i prodejce ale ke škodě to není záleží jak velkou osádku zvolím a ta osádka není konečná. Proud vody abych po pravdě řekl tak je tlumen ačkoliv proud je směrovanej k hladině tam se rozptyluje a pohybuje se pouze hladina navíc proč 2 hlavice! Musím připomenout že teplota v místnosti je kolísavá a abych topení neměl stále zapnuté než se ohřeje voda tak mám topení u 1 hlavice která pomáhá roptylovat teplo po nádrži a zároveň ta 2 hlavice je instalovaná na druhé straně tak aby se míjela intenzita s tý 1 hlavice jde o to že studená voda se mísí s teplou tím ohřev je rychlejší možná si řekneš blbost ale opravdu je to rychlejší vytápění v extrémnějších podmínkách s teplotou! 2 důvod s těmi hlavicemi je to že pokud chci mít větší osádku tak výkon filtrace může přesahovat objem nádrže proto 2 kdybych volil 1 může být to je samozřejmnost ale z důvodu vytápění i větší osádky zvolil 2! Jinak ten proud vody opravdu není extrémní můžu říct že při pořizování jsem měl představu co to udělá jakej proud a bylo mi jasné že na mé podmínky to bude akorát jinak obě hlavice jsou regulovatelné pokud budu chtít změnit na menší osádku není problém snížit u o 2 hlavic jak výkon tak není problém 1 odinstalovat!
meleri  (id: 5618 ) 12.9.2010 7:49
ahoj, chtělo by to živé rostlinky, nekupovala bych ve zverimexu ale od akvaristy nebo od nějaké lepší firmy která zasílá poštou...vyplatí se to, akvárko ti "ožije". :)
Lery  (id: 7644   Leryho  
 kategorie velká akvária, objem 380 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Leryho rybky v novém  
 kategorie velká akvária, objem 520 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.9.2010 5:46
Ahoj.Zatím nehodnotím.Zvláštní skladba ryb-ale to je každého věc,rostliny úmělé,co dodat,každému se líbí něco jiného.Ale co mě zaráží:dvě čerpací hlavice mě přijdou zbytečné na Tvojí skladbu ryb a rostlin.Jestliže běží obě dvě a to by měly,když už jsou ve vodě,tak to musí být docela dost velký proud vody.
Nechci radit,ale popřemýšli o změně.Nadělá Ti to víc škody,než užitku.A pozorování úmělohmotných rostlin Tě časem omrzí.Co může být hezčího než pozorovat přírůstky něčeho živého co máš doma a o co se snažíš,aby se líbilo a hřálo u srdce? Zase mrknu.Měj se.
marvan001  (id: 11357   rudí ďáblíci  
 kategorie velká akvária, objem 260 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nano reef-projekt  
 kategorie střední akvária, objem 80 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.9.2010 2:12
Tady mohu pochválit snad jen práci sklenáře, akvárko je krásně slepené a to je tak vše. Plastikové rostlinky ať jsou odstrašujícím příkladem všech začínajících i stávajících akvaristů a pro pána jána z jakého důvodu na sladkovodním biotopu to mořské pozadí? Je mi líto že může někdo investovat peníze do něčeho co nikdy nemůže vypadat přirozeně (umělohmotné napodobeniny rostlin nejsou zrovna nejlevnější).
NHKG  (id: 219   Jižní amerika 325L  
 kategorie velká akvária, objem 325 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.9.2010 23:57
Obrovský objem akvária by si zasloužil víc. Vypadá to umělohmotně. Přijde mi, že se koupilo obrovské akvárium s nábytkem a nezbyly peníze a vůle na ostatní - techniku (co by nebyla vidět), rostliny (pravé), ryby (jiné než ty nejobyčejnější), dekorace (pravé dřevěné), pozadí (méně nápadné) atd...

(Radši nehodnotím.)
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|