|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
daniska (id: 9150
)
odpověď pro vaclav.rybar |
12.2.2012 10:08 |
|
Velká spokojenost. Máme ho ve dvou akvech od začátku provozu bez závad a je velice tichý. U závojnatek ho musím pravidelně čistit, ale v 555l, kde jsou neonky, razborky atpd. ho nečistím vůbec a žádný problém (samozřejmě, jsem ho tam někdy otevřela, abych ho zkontrolovala, nebylo v něm vůbec nic na rozdíl od akva se závojnatkami). |
vaclav.rybar (id: 13095 )
odpověď pro holous25 |
10.2.2012 21:17 |
|
Jakou máš zkušenost s filtrem tetra tec ex 1200 ? Spokojena? |
holous25 (id: 12338
)
odpověď pro daniska |
28.12.2011 13:38 |
|
krásně zarostlé akvárium :)) |
daniska (id: 9150
)
|
9.12.2011 12:57 |
|
Ahoj. No tak akvárko jsem přes léto poněkud zanedbala a rozbujela se mi pěkná řasička, takže kochat by se nebylo čím, závidět není co, ale může se začít zvesela prudit
Osobně ych si teď za tu svou lenoru v létě nafackovala. Co se týče lenosti a akvárka, nevyplácí se, následky jsou hodně blbý a hodně blbě se z toho leze ven, skoro bych si troufla říct, že je to nemožné, ale časem to dofám zvládnu.
Každopádně děkuju za hodnocení i návštěvy a hezký den přeju všem ... Zulovi i Lerymu obzvlášť a jeho divokým Hecklům, ať už se "koukaj rozkoukat" :))) |
Lery (id: 7644
)
|
8.12.2011 21:38 |
|
Taky si myslím a součásný vzhled by nebyl šatný na fotce,abychom mohli se kochat,se prudit,se naštvat anebo jen závidět.
|
ZULA (id: 11869
)
|
7.12.2011 20:14 |
|
Zdravím,nové foto akvárka by nebylo?Rád bych se znovu kouknul určitě proběhlo protrhaní rostlin |
ZULA (id: 11869
)
|
29.10.2011 20:38 |
|
Pořád velmi pěkné akvárko znovu za 8,ať se daří zula
|
Lybija (id: 10590
)
|
18.7.2011 20:54 |
|
To teda muselo být probuzení. Ne naopak tvoje akvárium je teď nádherně zarostlé, krása. A moc děkujeme za přání k narozeninám. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Lybija |
6.7.2011 16:09 |
|
Ahoj. Před chvílí jsem se probudila po noční a musím říct, že tvůj koment mě opravdu dostal. Nejdřív mě napadlo totiž, že píšeš o mně a mém akvu. Okamžik jsem nechápala a byla jak opařená ;)
Co se týče toho nevydařeného akva, ani mi nevadí tolik, že udělala takovou chybu (dá se napravit), ale drásá mě ten její strašlivý přístup. Dokonce jeden čas měla v úvodu napsané toto: POZOR NASTOLENA PŘÍSNÁ CENZURA KOMENTÁŘU nebo tak něco a některé komenty mazala. Ale nakoukneš -li do místního atlasu ryb k závojnatkám a přečteš si komenty, tak uvidíš, že takových zarputilých ryb týrajících "chovatelů" je mnohem víc.
Jinak ještě jednou přeju vše jen to nejlepší k narozeninám a to nejen Tobě, ale i Tvému akvárku, taky má narozky, viď? Letos první :) Tak ať se Vám daří oběma :)) KRÁSNÉ NAROZENINY! |
Lybija (id: 10590
)
odpověď pro daniska |
6.7.2011 9:22 |
|
Ahoj, to akvárko to je fakt děs, teda spíš ta jeho majitelka, která si nedá poradit. Ach jo. Kdyby raději svůj čas místo prezentaci věnovala shánění informací o tom co její rybka potřebuje. |
brgul (id: 7015
)
|
21.6.2011 17:15 |
|
Obnovuji,jsem rád že se daří 8* |
jozkablack (id: 3645
)
|
18.6.2011 19:59 |
|
Já se Ti teda přiznám. Závojnatky nemusim, ale tohle je bomba. Ať se daří! (8) |
daniska (id: 9150
)
|
18.6.2011 18:39 |
|
Tady jsem narazila na jedno katastrofální akvárko pro závojnatky, jak by rozhodně nemělo vypadat http://rybicky.net/nadrze/12803 |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Lery |
18.6.2011 8:15 |
|
Jé, děkuju. Já to zas tolik neřeším, už jen proto právě, že známka je anonymní neregistrovaná bez komentáře, což pro mě svědčí o svém, jak píšeš. Já se za to své akvo nestydím, ať by bylo na konci nebo začátku tabulky, už jen pro ty ryby, co v něm plavou. Takových nesmyslných známek o ničem je tu v prezentacích spousta - závist, škodění nebo neznalost? Svý akvo a ryby mám ráda, stojím si za tím a nikdo s tím nehne. Ještě jednou dík za povzbudivý komentář |
Lery (id: 7644
)
|
18.6.2011 6:59 |
|
Jen naprostý blb může dát tomuto akváriu známku 4.Holt my češi se nikdy nepoučíme ze svých krásných vlastností ,závisti a škodění jeden druhému ve svůj prospěch.
Nic si z toho nedělej,máš to furt pěkné.
|
kulas (id: 9124 )
|
16.4.2011 19:36 |
|
Moc povedené takže za 8 at se daří |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Lybija |
21.3.2011 9:14 |
|
Děkuju za komentář a pochvalu. Rybek je škoda, zrovna závojnatky jsou dlouhověké, dlouho jsem je sice měla, ale na tak, jak by to mohlo být. Teď mám ještě tři. Dva mladé kluky, co mám z odchovu, takže teprve dvouleté a jednoho staršího asi pětiletého, tak osazenstvo měnit nebudu. Ryby jsou to velké, a akvo s nimi prázdně nepůsobí.
Co se týče rostlinek, většina jich je na svém místě, jen se zase víc rozrostla ludwiga, přemístila jsem tu menší vallisnerku a dva malé anubisy co se uvolnily, taky kameny a dopadlo to, jak to dopadlo. |
Lybija (id: 10590
)
|
20.3.2011 9:06 |
|
Krásná změna, opravdu moc pěkné a hlavně originální. Škoda rybiček, ale jednou to přijít muselo, hlavně,že nějaké zbyly (holt se staráme o krátce žijící tvory). A nepřemýšlíš třeba o změně rybí osádky, když se to teď tak stalo? |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro ZULA |
19.3.2011 9:31 |
|
Děkuji, taky se mi to teď líbí nejvíc. Už mám vychytané rostliny se kterými se to dá, tak to bude tím zřejmě. I když např. salvinii jsem měla dlouhé měsíce a po kýblech jsem ji vyhazovala nebo rozdávala, až najednou po jednom zredukování už se rozrůst nestihla, rybám totálně zachutnala :)
No a taky mám teď méně rybek, bohužel
, ale tomu zas až takovou váhu nedávám, kytky jsem měla pořád i s větším počtem ryb a odchovem mladých. |
ZULA (id: 11869
)
|
19.3.2011 8:09 |
|
Velmi pěkná změna a parádní nová fota znovu,8.ZULA. (hodnocení 8) |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
15.3.2011 9:00 |
|
Obnova. Nádherné rostlinné akvárko - člověk by ani neřekl, že v něm žijí závojnatky:)) (hodnocení 8) |
ZULA (id: 11869
)
|
18.2.2011 16:18 |
|
Hezké. (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro arrahada |
30.1.2011 9:37 |
|
Díky za hodnocení i pohádkový komentář |
arrahada (id: 4344
)
|
29.1.2011 11:24 |
|
Na obrázku z 5.10. akva vypadá jako park ohraničený divokým lesem. Konkrétně park někde u zámku s takovou tou štěrkovou cestou, která vede podél okraje. Hranice jsou přirozeně tvořeny těmy oblázky a za nima začíná krutá divočina
. Nevim, kolik jsem dal kdysi, teď dávám 7. |
extensa (id: 11404
)
|
31.12.2010 6:49 |
|
pekne akvarko davam 8
(hodnocení 8) |
Lery (id: 7644
)
|
14.12.2010 6:51 |
|
Obnovuji hodnocení Tvého jedinečného skvostu.Buš byla protříděna a rybky mají více prostoru k předvedení svojí jedinečnosti.Posílám perníkový plný počet a ať se daří i nadále.
Zdravice Teplicím. |
daniska (id: 9150
)
|
13.11.2010 17:04 |
|
Velice děkuji za hodnocení a komentáře všem, moc si toho vážím. Ať i Vám akvárka přinášejí nadále potěchu, ještě jednou díky. |
marvan001 (id: 11357
)
|
13.11.2010 15:32 |
|
KRÁSNÝ, tyto rybky jsem obdivoval už jako 8letý kluk a nejspíš je obdivovat nepřestanu. No řekněte sami, nejsou okouzlující třeba tím jak jsou roztomile nemotorní. (hodnocení 8) Ať se daří. |
brgul (id: 7015
)
|
10.11.2010 10:41 |
|
Obnovuji hodnocení,akvárko dobře prospívá a zaslouží si 8* Ať se dál daří |
Mujkel (id: 4337
)
|
5.11.2010 12:43 |
|
Zavojnatky fakt nemam rad, ale co naplat TODLE akvarium je skvele. A Daniska urcite vi co dela. :) (hodnocení 8) |
vlockasnehova2 (id: 9860
)
|
15.10.2010 15:15 |
|
Závojnatky(já njim říkám prasátka) mám moc ráda, ale musela jsem se jich zbavit, protože to byla likvidační četa a já jsem chtěla pořádnou akva azhrádku:) proto teď nevycházím z údivu, že to jde!Tak nemůžu hodnotit jinak než za 8* a ať se prasátkům daří |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro miro m |
14.10.2010 8:21 |
|
Děkuji za pochvalu akvária a hlavně za názor, je to přesně tak, jak píšeš |
miro m (id: 10797
)
odpověď pro daniska |
13.10.2010 17:53 |
|
ahoj.zavojnatky su vyslovene akvariove ryby(jedni z najstarsich),ba dokonca azijske chovy zavojnatiek potrebuju vodu teplejsiu ako niektore ine druhy akvarijnych ryb.no tebe to urcite radit netreba
.mas to krasne |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro tpivona |
13.10.2010 17:15 |
|
No jo, řešili, nemáš je rád, nerad je vidíš v akvu, ale kam jinam s nimi, když do jezírka se nehodí? Rozhodně děkuji za pěkné hodnocení |
tpivona (id: 8201
)
|
13.10.2010 16:43 |
|
Obnovuji...krásné akvo až na ty ryby...ale to jsme již řešili minule
. Tomáš (hodnocení 7) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Lery |
13.10.2010 15:03 |
|
Děkuji za poklonu |
Lery (id: 7644
)
|
13.10.2010 4:05 |
|
Líbí se mě na Tobě panenko,jak si dokážeš stát za svým názorem.
Závojnatá bojovnice(to je poklona,né urážka). |
daniska (id: 9150
)
|
8.10.2010 2:03 |
|
Pro kanesoft: Díky za názor i hodnocení. Já jsem přesvědčená, že v mém akva mají ryby místa dost. Myslím, že kdybys to viděl naživo, přišlo by ti to taky jinak.
Pro štěpina: Boubelky to rozhodně jsou :)
Všem opět děkuji za návštěvu, pěkné komentáře i hodnocení. |
daniska (id: 9150
)
|
8.10.2010 2:02 |
|
Pro kanesoft: Díky za názor i hodnocení. Já jsem přesvědčená, že v mém akva mají ryby místa dost. Myslím, že kdybys to viděl naživo, přišlo by ti to taky jinak.
Pro štěpina: Boubelky to opravdu jsou :)
Všem opět děkuji za návštěvu, pěkné komentáře i hodnocení. |
štěpina (id: 6351
)
|
6.10.2010 6:57 |
|
Ahoj
,moc zajímavá prezentace,pěkné akvárium a musím pochválit i Tvoje boubelky
(promiň při pohledu na tyto rybky mě to prostě napadlo
).Hodnotím 8 |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Lybija |
5.10.2010 23:13 |
|
Moc děkuji, jsem ráda, že se líbí. Ta velká zlatá ryba je závojnatka, jedna ze dvou, co jsem si ponechala z mého odchovu. Nemá správně zdvojenou a tavrovanou ocasní ploutev a ještě po víc jak roce není vybarvená, má jen dva oranžové miniaturní flíčky. Myslela jsem si, že by jí nikdo nechtěl, tak mi zůstala. Je ze všech největší. Je to sameček, ačkoli původně jsem myslela, že je to samice. Kdokoli tuto rybku vidí naživo, neřekne jí jinak než-li kapřík :) Druhá, co jsem si ponechala, je vlevo dole. Taky je to kluk, byl vybarvený už od začátku do červena a celkově se povedl, ale je menší. |
Lybija (id: 10590
)
|
5.10.2010 19:04 |
|
Nádherná nová fotka. Ta zlatá ryba je úžasná, je to vůbec závojnatka? |
hlavatej (id: 9688 )
|
21.9.2010 10:49 |
|
super ja mam dvje zaVOJNATKY VE VŠEM MAŠ PRAVDU JEN TAK DAL
|
káča (id: 10736
)
|
25.8.2010 23:36 |
|
Paráda.Nádherný akva i ryby (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro sivon |
23.8.2010 20:10 |
|
Přesně jsi vystihla, o co mi jde :). Moc dík za hodnocení i komentář. |
sivon (id: 10063
)
|
23.8.2010 17:22 |
|
Jejda už mi to tu svíti červeně a ač, jak víš, tyhle potvůrky nemusím, tvým princeznám (a princům) musím dát opět 8. Hodně sil v přesvědčování lidí, že závojnatka není hračka. (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro esmouch |
18.8.2010 11:56 |
|
Ahoj. Moc dík za hodnocení, potěšilo.
Ta osmička mi byla podle všeho dána jen omylem a patřila jednomu spiroovu terárku. Nechci to tady popisovat, jak to tehdy bylo, to by byla zase slohovka, ale podle všeho to tak sedne a tahle vyloučená osma mi nepatří. Co se týče ostatních známek zatím jsem nic nevyloučila. Každý ať hodnotí, jak uzná za vhodné. Stejně si nejvíce považuji známek od lidí, u kterých je vidět, že mají "šajn", takže podle jejich prezentací, příspěvků v diskuzích, komentářích a tak. Anonymní, neregistrovaná a ještě hodnocení bez komentu zas až takový význam nemají, jen to hýbe umístěním akvárka v žebříčku, což asi mnohdy bývá důvod, ale nic Ti to nedá.
Mimochodem jsem potěšena i tím, že se Ti líbí i moje ryby, s tím se nesetkávám často
Taky přeju ať se daří! Dík. |
esmouch (id: 10953
)
|
17.8.2010 22:09 |
|
Můžu se zeptat proč máš vyloučeno hodnocení 8? Spíše bych vyloučil ty čtyřky, protože ti je mohl dát jen blbeček. Máš to fakt moc pěkné a super rybky
Nejde dát jinak než za 8. Ať se daří ;) (hodnocení 8) |
Predator(svk) (id: 11002
)
|
24.7.2010 13:48 |
|
JEE závojnatky (hodnocení 8) |
vincek (id: 10378
)
|
23.7.2010 15:47 |
|
už měš to tady svítí červeně tak opět za 8 (hodnocení 8) |
zelvik58 (id: 9760
)
|
14.7.2010 14:31 |
|
Koukám .že přibyly super odkazíky |
miro m (id: 10797
)
|
27.6.2010 21:56 |
|
karasi su temperamentne,spolocenske a vecne hladne rybky.dufam ze si s nimi uzijes este vela zabavi. (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
|
8.6.2010 12:58 |
|
pro Steffi: Děkuji za hodnocení. Někde jsem četla, že rostliny likvidují hlavně mladé ryby, což bych řekla se mi i potvrdilo. Taky by rostlin mělo být hodně, aby se ryby nemohly zaměřit jen na jednu a rostliny zvládaly dorůstat a taky je ptořeba vhodně krmit, i když to nemá zásadní vliv. Jde i o výběr rostlin, velikost akva, počet ryb a tak dále, všechno souvisí se vším. Podle mých zkušeností jdou závojnatky a kytky dohromady, ale je jasné, že akvárium a lá Takaši Amano s nimi nikdy nevytvořím.
P.S.: Líbí se mi Tvůj názor na ryby, že všechny jsou hezké, když se to s nimi umí |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro jezismarja |
4.6.2010 17:00 |
|
Moc děkuji za hodnocení. Soudě podle reakcí a komentů tady asi není nikdo závojnatkářem, jenom já
, ale je mi to fuk, mám ty zlatky ráda. I když kde se vzala tu se vzala, našla se jedna taky velká fanynka závojnatek, tak snad taky někdy ukáže své akvárko, ale teprve začíná, takže je ještě čas. Díky. |
jezismarja (id: 9814 )
|
4.6.2010 12:04 |
|
Jo líbí,a to nejsem zrovna závojnatkář.8 (hodnocení 8) |
Jervys (id: 10464
)
|
26.5.2010 22:35 |
|
Máš to fakt pěkný , mám závojnatky v rybníku a v akvárku jsi je nedovedu představit , ale teď už jo super 8 (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
|
24.5.2010 18:49 |
|
Za hodnocení, komentáře i návštěvy děkuji všem uživatelům. Ať Vám rybky spokojeně plavou. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Maky M |
24.5.2010 18:46 |
|
Děkuji za hodnocení i komentář. Neřekla bych, že je voda studená, sice netopím, ale teplota se obvykle drží na 23°C (teď zrovna 24°C), to se rostlinám jistě líbí
. Co se týče závojnatek, už jsem to tady asi psala, mají špatnou pověst, bohužel ale jen díky jejich chovatelům. Jsou -li nacpány do nevyhovujících akvárií v nevyhovujícím množství a je -li akvu s nimi poskytována péče jen jako akvu s třeba neonkami, pak to prostě nemůže fungovat. Zcela mylně jsou považovány za rybky vhodné pro začátečníky, kterým stačí jen malé akvárko, nepotřebují společnost ani techniku, a není potřeba o nich cokoli vědět. Také přeji, ať se daří |
Maky M (id: 8772
)
|
24.5.2010 14:53 |
|
Jak nemám ráda závojnatky, tak tvoje akva mě přesvědčilo, že mohou být krásné, pokud jim člověk věnuje náležitou péči. Udivilo mě, jak krásně ti rostou tropické rostliny v pro ně relativně studené vodě. Máš to moc pěkné. Dávám jasnou 8*. AŤ se daří. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Jaffa |
28.4.2010 0:56 |
|
Ježiši, to jsi se spletl, proklikal jsi se kam jsi nechtěl a koment napsal jinam, ne? Tak si to naprav a já si vyškrtnu známku. To se tedy dějí věci tady |
Jaffa (id: 10059
)
|
27.4.2010 21:33 |
|
hezky,prirodne vypadajici terarko:) (hodnocení 8) |
extensa (id: 11404
)
|
27.4.2010 6:05 |
|
pekne urcite si to zasluzi 8 (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro spyder7 |
23.4.2010 10:27 |
|
To mám
. Děkuji za komentář i hodnocení. |
spyder7 (id: 7965
)
|
23.4.2010 9:11 |
|
Terčovci to zrovna nejsou,ale jde vidět,že je máš ráda
8 |
Tin (id: 5166
)
|
19.4.2010 8:20 |
|
akva pěkný závojnatky moc nemusím ale v jezírku je mám tam sou fajn dávám 8 ať se daří |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro miro m |
14.4.2010 17:57 |
|
Děkuji. A jsem ráda, že jsme si to vyjasnili
. |
miro m (id: 10797
)
|
14.4.2010 17:28 |
|
no krasne. (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro dzudy |
14.4.2010 17:08 |
|
Děkuji, děkuji, moc to potěšilo |
dzudy (id: 1760
)
|
13.4.2010 22:44 |
|
Nemám rád závojnatky, ale AQ máš včetně závojnatek nádherný! Dávám jasně (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro sarka.x |
29.3.2010 12:42 |
|
No jo. Závojnatka byla dárek a už v tom frčím
. Děkuji za hodnocení i komentář.
P.S. Já zase raději akva s kytkama, ale díky některým prezentacím už jsem změnila názor. To Tvé akvo je parádní, obzvlášť po shlédnutí videí |
sarka.x (id: 8479
)
|
29.3.2010 8:00 |
|
Super objem, krásmě zarostlé akvárium ! (Tyto rybky bohužel nemusím) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Lery |
27.3.2010 10:44 |
|
Jak je ten svět malý
Také přeji, ať se daří Tobě i akvárku |
Lery (id: 7644
)
odpověď pro daniska |
27.3.2010 10:01 |
|
Nezabloudil.
Jezdil jsem tam za babičkou,bydlela naproti vchodu do kostela.O tom zverimexu jsem se dočetl až tady na stránkách jiné Tepličandy.
Jakmile tam zase pojedu,(doufám,že v létě),určitě se zastavím a omrknu ho.Měj se a ať ti plavou. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Lery |
27.3.2010 9:42 |
|
Zdravím. Děkuji za komentář i hodnocení. Přesně to si o závojnatkách myslím
. Jsou opravdu mnohdy zbytečně zatracované, i když je fakt, že některé variety jsou opravdu pro oko hrozné a i musí rybám značně ztěžovat život.
Červený kostel stojí pořád, ať máš na mysli kostel samotný nebo oblíbený zverimex
. Také jsi tam zabloudil až z Pardubic? Tam mě naučil prodavač základům akvaristiky
.
, já vůbec nevěděla tenkrát, která bije |
Lery (id: 7644
)
|
27.3.2010 7:25 |
|
Závojnatky nejsou u mne v oblibě.Nikdy se mě moc nelíbily.
Ale tady jsem si názor malinko poopravil.
Neoblíbené jsou proto,že se o ně člověk neumí postarat a nevytvoří jim příkladný domov,jako máš ty.Opravdu moc pěkné.Rostliny i rybky.Plný počet. 8 Hlavní foto je skvělé a mělo by být propagační.Tak ať se daří.
PS:Zdravím Teplice, Červený kostel furt stojí?
|
daniska (id: 9150
)
|
16.3.2010 21:58 |
|
Za komentáře i hodnocení děkuji všem |
moris (id: 10716
)
|
15.3.2010 16:48 |
|
Tak tohle je pro závojnatky úplný ráj! Krásná prezentace!
8 |
gavunmama (id: 9289
)
|
12.3.2010 15:43 |
|
Přesně bych napsala co Johny 13.Je to fakt super ,příkladný bejvák,pro závojnatky
Jak jsem napsala,tak plním..zvedám na 8
Dík za hodnocení |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro m@ci |
6.3.2010 17:00 |
|
Děkuji za hodnocení i pochvalu, vždycky to moc potěší |
m@ci (id: 8098
)
|
6.3.2010 14:44 |
|
Hezké akvárium, hezké rostliny. Je vidět, že se daří a množí. A to je dobře. Ať plavou
(hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Johny 13 |
6.3.2010 9:53 |
|
Za komentář i hodnocení děkuji |
Johny 13 (id: 5343 )
|
5.3.2010 19:55 |
|
Toto je bez komentára. Povedal by som, že príklad pre všetkých, ktorý strkajú tieto rybie prasiatka do mini nádrží. 8*.
Hodne zdaru. Adios. (hodnocení 8) |
arrahada (id: 4344
)
odpověď pro zelvik58 |
4.3.2010 14:18 |
|
OK, máte pravdu s tou velikostí a vhodností do akvárka
(ale na kráse jim to nepřidá) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Janca |
4.3.2010 14:07 |
|
Děkuji za hodnocení i komentář, potěšilo to |
Janca (id: 10666 )
|
4.3.2010 13:59 |
|
Moc hezké akvárko
. |
zelvik58 (id: 9760
)
odpověď pro arrahada |
4.3.2010 12:30 |
|
Opravdoví odborníci na závojnatky žijí trochu víc na východě.To co lze koupit v našich akvaristikách jsou nestandardní rybky.Pro nás stačí běžná pomůcka.Ryba má zkrácenou páteř,kulaté tělo,závojové,nebo naopak chybějícá ploutve,různé váčky s tekutinou pod očima,výrustky na hlavě a pod.Je to ryba šlechtěná,patří do akva.Ryba přírodního vzhledu,na barvě nezáleží je jezírková.Potřebuje jen vhodné zazimování.Každý chovatel by měl mít informace o rybě kterou chová a postarat se o ni co nejlíp.Závojnatky jsou trochu přešlechtěná domácí zvířátka,je to stejné i když pro nás zatím méně obvyklé,jako se psy.Jezírko v interiéru je super,v tom jsou na východě taky machři. |
daniska (id: 9150
)
|
3.3.2010 22:30 |
|
Pánové, děkuji za Vaše názory. Jak jsem k závojnatkám přišla, je uvedeno v popisu akvária. Nebyla jsem akvaristkou a kolem sebe neznám téměř nikoho s akvárky ani jezírky, komu bych ryby mohla bez obav věnovat jenom proto, abych se jich zbavila. Prostě je mám a mít budu. Nemyslím, že by se u mne měly zle, nebo málo místa, ani že by to byly ryby striktně jezírkové. Vím o nich dost a starám se snad dobře. Náhodou je fain, že se tady dohadujem o vhodné velikosti akva pro ně. Možná to pomůže některé z těch mnoha a mnoha v obchodech nabízených závojnatek
Ještě jednou dík všem Daniela |
Slavin (id: 6723
)
|
3.3.2010 21:21 |
|
velký pes v městském bytě v rukou pána, který se mu pravidelně věnuje může být mnohem šťastnější, než v rukou člověka na vsi, který na něj se..., nebo ho zavře do voliéry. Myslím, že tato diskuze nemá smysl, jelikož si tu někdo pustil pusu na špacír a teď neví, jak se z toho vykroutit. Plkáním obecných nesmyslů to ovšem rozhodně nespraví a mám dojem, že se tu opravdu blokuje vlákno osobním sporem a na to bude soukromá zpráva opravdu nejlepším řešením. |
NASREDDIN (id: 3697 )
odpověď pro arrahada |
3.3.2010 20:31 |
|
Daniela.
žádná Denisa. |
arrahada (id: 4344
)
odpověď pro NASREDDIN |
3.3.2010 18:39 |
|
To přece neni zas tak velký problém. Je to stejné jako když má někdo v městském bytě nějakého velkého psa a chodí s ním 2x denně na půl hodiny. Skoro každý si řekne, že by ten pes měl mít více prostoru a více pohybu. Ale nikdo neví, kolik to "více" znamená. (Neměli bysme zasekávat místo tady, u Denisy, příště odpovím soukromou zprávou) |
NASREDDIN (id: 3697 )
odpověď pro arrahada |
3.3.2010 17:21 |
|
Je zajímavé kolik lidí tu dokáže soudit, že je něco malé, ale na jednoduchý dotaz, jak velké to má být odpovědět nedokážou
. |
arrahada (id: 4344
)
odpověď pro Slavin |
3.3.2010 15:55 |
|
Bohužel máš pravdu, kolikrát se bojím někomu dát méně, aby mi to neoplatil, nicméně se snažím doržovat dané hodnocení. To znamená, že 6 je akvárium, které nemá nedostatky, a majitel přišel s originálním řešením. Což je případ i Denisy. A kolikrát se divím, že mě dá někdo 8 bodů.
Přerybněnost u Denisy jsem přímo neměl na mysli, spíš, že ty ryby jsou všeobecně do akvárek velké. I když Deniska se o to vzorně stará a její akva je fakt obří, ale jak jsem psal, podle mě je to ryba spíš do jezírek. |
Slavin (id: 6723
)
odpověď pro arrahada |
3.3.2010 15:35 |
|
Jasný, beru. Asi jsem zcela nepochopil tvůj příspěvek. Jinak hodnocení ve velké míře zde probíhá systémem vyměníme si 8, popřípadě "ty mě málo, já tobě taky", takže podle mých zkušeností zde není upřímě hodnotících členů nadpoloviční většina. Ještě jsem zapoměl na hodnocení 1 a 2 z anonymních adres - změnit IP adresu několikrát za den umí asi více lidí. Ale zpět k akvaristice: mírně přerybněno tu má kde kdo, ale pokud to nedělá problémy v zavedeném akváriu bez výkyvů Ph a silného zařasení, tak do určité míry proč ne. Toto akvárium mi nějak extra přerybněné dle fotek zatím nepřipadá. Tak toto jsem tím asi chtěl říct. Ať se daří! |
arrahada (id: 4344
)
odpověď pro NASREDDIN |
3.3.2010 15:34 |
|
Nevím, nejsem odborník na ryby a už vůbec ne na Závojnatky. Někde jsem dokonce četl 100-120l na jednu rybu. Já bych je hlavně choval v jezírku a v akvárku maximálně přes na zimu, nejvíc bych je ocenil v jezírku, které se nachází v interiéru. |
daniska (id: 9150
)
|
3.3.2010 15:10 |
|
Pro dospělou závojnatku se obecně doporučuje od 30 do 50 litrů na rybu. Já se přikláním k 50.. A to bohatě splňuji. To že tam je teď ten potěr, připouštím, je to trochu víc, ale dočasné. To že jsou tam ancistrusi byla chyba, ale kdo nechybuje? |
NASREDDIN (id: 3697 )
odpověď pro arrahada |
3.3.2010 14:56 |
|
Vám se zdá to akvárko pro dané rybky malé?
Jen tak pro zajímavost, jaký objem by jste doporučil vy? |
zelvik58 (id: 9760
)
odpověď pro daniska |
3.3.2010 12:55 |
|
Supr fotečka,to by mě zajímalo,jak se prcek vybarví. |
arrahada (id: 4344
)
odpověď pro Slavin |
3.3.2010 12:13 |
|
Slavine tady to nefunguje tak, že hodnotíme podle poměru moje:cizí. Navíc, je to tak - bylo to myšleno na velikost ryb:velikost akva. Skus dát do stolitrovýho akvárka kapra a schválně jaký budou reakce :D |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro NASREDDIN |
3.3.2010 11:27 |
|
Rozměry akva jsou největší, jaké jsme si vzhledem k umístění v bytě mohli dovolit
Přidám fotku malé nevybarvené závojnatky spolu s dospělou, jen tak pro zajímavost. |
NASREDDIN (id: 3697 )
odpověď pro daniska |
3.3.2010 10:45 |
|
"Arrahada zřejmě nehodnotil moje ryby, ale spíš se domnívá, že mám pro ně akvo malé (alespoň jsem to tak pochopila)."
Tak to nejsi jediná kdo to tak pochopil
. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Slavin |
2.3.2010 21:04 |
|
Zdravím. Děkuji za hodnocení i za komentář
. Arrahada zřejmě nehodnotil moje ryby, ale spíš se domnívá, že mám pro ně akvo malé
(alespoň jsem to tak pochopila). A prázdné akvo má asi proto, že řeší problém s řasou, kterou má ale možná právě kvůli tomu, že je akvo tak prázdné. Těžko říct.
Tvoje ryby už mám dávno zkouklé, dokonce jsem nakukovala už několikrát a akvárko se mi líbí, jen prostě nehodnotím a nevyjadřuji se k rybám, o kterých nic nevím, spíše si tím nakukováním dělám obrázek a sbírám informace. V poslední době se mi totiž zalíbili kančíci a akary, zatím je ale nestuduji nějak brutálně
, takže se stále nevyznám. Ještě jednou dík a ať se Tvým rybkám daří |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro arrahada |
2.3.2010 20:43 |
|
Zdravím. Děkuji za komentář i hodnocení. Jsem ráda, že rostliny se líbí. To že nemáš rád závojnatky mne nepřekvapuje, s touto averzí k těmto rybkám se setkávám stále. Jednou jsem se o tom bavila s profesionálním akvaristou a chovatelem, tedy mimo jiné i o té značné neoblibě těchto ryb u jiných akvaristů. Naprosto nechápal o čem vlastně mluvím
. Takže to že jsem měla na mysli hobbyakvaristy už jsem dále nerozebírala. U mnoha akvárkářů byla závojnatka vůbec první jejich rybkou, většinou chovaná v malé nádrži, což muselo nutně vést k chovatelskému neúspěchu, nevvzhledné špinavé nádržce a záhy i nemoci a následnému uhynutí ryby. To je myslím jeden z důvodů, proč jsou tak neoblíbené, jistě se ale najdou i důvody jiné.
Jak jsem k těmto rybám přišla, jsem psala v popisu akvárka, nebýt jich, tak by asi žádné akvo ani nebylo. Nevím ovšem, jaké ryby bych zvolila dneska, když už mám o akvaristice alespoň nějaký "šajn". Pořád se sice řadím mezi začátečníky a nevím, jestli to někdy bude jiné
. Kdybych ale znovu zvolila závojnatky, tak bych se pídila po pěkných ukázkových kusech, ne po importovaných rybkách jako mám teď. Takové ukázkové kousky bych si do mého akva dovolila tak maximálně tři, bezvadné zdravé latentně nenakažené ryby s dvaceti cm v těle a nejlépe se stejně dlouhou ocasní ploutví (dle druhu). Takové ryby jsou ale jen velmi těžko sehnatelné a také drahé.
Ancistrusi krmím tabletkami pro ryby dna. Jsou to tablety s podílem rostlinné složky a závojnatkám nevadí. Žerou taky krmivo, které vhazuji závojnatkám, mražené "breberky", okusují rostliny, uklízejí i uhynulé šnečky a pod., tak o ně v tomto ohledu strach nemám.
Spíše jsem od letošního jara chtěla začít prokrmovat závojnatky Rupinem, ale s ancistrusi toto zkoušet nebudu.
Ještě jednou se budu ohánět informací od profiakvaristů: Závojnatky jsou dlouhověké ryby, ale v podmínkách domácích akvárií (hobbyakvaristů)se málokdy dožijí věku alespoň 5. let a moje ryby už tuto hranici překročily a chtěla bych mnohem víc a dělám proto vše.
Nemyslím, že mám pro ně málo místa. To jen teď, co je tady potěr je akvo trochu víc zatíženo a vyžaduje větší péči. Malé ryby jsou ještě malé a polovina ještě nemá ani vybarvení a samozřejmně si je v akvu nastálo nenechám (stejně jako ancistruse). Takový problém má ale asi více akvárií, kde se vytřou ryby a dorůstá nějaký ten potěr. Nehodlám je přendat někam do prozatímního malého akva. Nemám místo na velké a chci aby nezakrsli
Takže ještě jednou dík a ahoj |
Slavin (id: 6723
)
|
2.3.2010 16:48 |
|
Máš to opravdu hezký, krásný kytky, ryby, který se ti líbí - dávám 8. Nechápu, proč arrahada dává méně za ryby, že se mu nelíbí, když sám to má prázdný jak na kytky, tak na ryby
. |
arrahada (id: 4344
)
|
2.3.2010 14:03 |
|
Po rostlinné stránce je to krása. Závojnatky ale nejsou mé oblíbené ryby a jak sama píšeš, potřebují hodně místa (to je důvod proč dávám 6, jinak vzhledově je to na víc). Ancistráci žerou i kořeny, takže s nima bych si zas až takovou starost nedělal. (hodnocení 6) |
daniska (id: 9150
)
|
25.2.2010 9:15 |
|
Jé, děkuju
Vždycky mě moc potěší, když se akvárko líbí. |
Lybija (id: 10590
)
|
25.2.2010 8:55 |
|
Páni, já jsem sem delší dobu nenakoukla a teď teda koukám jak akva krásně zarůstá, je to paráda. čím dál krásnější, moc gratuluju. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Smokemesmokee |
23.2.2010 18:58 |
|
Děkuji. Jen škoda, že neumíte přijmout kritiku, byť je oprávněná. Snad to nakonec pojmete vážněji a podle toho se zařídíte. Ať se daří i Vám |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
23.2.2010 18:27 |
|
TO se mi moc libi, lepsi nez moje akvo z hecu.. davam osum a at se dari |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Tvrzník |
20.2.2010 13:34 |
|
Za komentář i hodnocení děkuji. Snažím se a akvárko mne baví. |
Tvrzník (id: 10589 )
|
20.2.2010 11:25 |
|
Nádhera *8* (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
|
14.2.2010 17:12 |
|
Moc děkuji za komentář, opravdu potěšil, obzvlášť když znám Vaše akvária (nejraději mám Tůni s Alty a chodím nakukovat
) Mám velice ráda rostlinná akvária, čím větší džungle, tím lepší. A to že se to dalo skloubit i se závojnatkami, je pro mne velký bonus. Akvo jsme totiž stavěli pro ně. Musím říct, že jim to v nádrži s rostlinami velice sluší
A když už jsme u těch závojnatek, tak si říkám, čím víc rostlin, tím líp. Jsou to opravdu "prasátka" a každý další "žrout jedů" je víc než vítaný |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
13.2.2010 20:57 |
|
Když jsem 20.1. hodnotil vaše akvárium, v komentáři jsem napsal"Konečně pěkný a důstojný domov pro závojnatky", při pohledu na fotku vaší nádrže z 13.2. jsem si teprve uvědomil, jak hluboce jsem se mýlil... Vaše akvárium je mimo důstojného domova pro závojnatky především PRVOTŘÍDNÍM NESMÍRNĚ NÁDHERNÝM ROSTLINNÝM AKVÁRIEM
|
daniska (id: 9150
)
odpověď pro ruda |
13.2.2010 18:50 |
|
Pokud jsou ta "vodní prasátka" v odpovídajícím akvu, vyberou se správné rostliny, tak je to vlastně snadné
.
Za komentář i hodnocení děkuji. Daniela |
ruda (id: 3065
)
|
13.2.2010 18:40 |
|
a pak že s "vodními prasátky" nejde pěstit zeleninu.tohle je ukázková nádrž,jak pěkně to jde
. |
HUJA (id: 10097
)
|
12.2.2010 8:11 |
|
Dobro za 8 |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro chaska |
11.2.2010 12:58 |
|
Děkuji za hodnocení i komentář. Tvoje akvo taky vypadá dobře a jak už jsem se vyjádřila u Tebe v komentářích , myslím, že by stálo za to se pochlubit se současným stavem, musí už taky být krásné. Tak kdybys do toho šel, dej vědět, ráda se podívám. Daniela |
chaska (id: 9058
)
|
11.2.2010 12:46 |
|
jeje
mas pravdu par centaku udela takovej rozdil
,jinak mas opravdu moc krasne akvarium ,at se ti dari |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro NASREDDIN |
11.2.2010 10:49 |
|
Děkuji. Máme s Chaskou podobné rozměry nádrží a člověk by neřekl, kolik těch pár centimetrů sem a pár tam udělá litrů
. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro chaska |
11.2.2010 10:45 |
|
120 x 60 x 60 = 432000
432000 : 1000 = 432 |
NASREDDIN (id: 3697 )
odpověď pro chaska |
11.2.2010 5:18 |
|
A copak se vám nezdá?
6 dm x 6 dm x 12 dm = 432 dm krychlových. |
chaska (id: 9058
)
|
10.2.2010 22:44 |
|
120*60*60 je 432 litru ,tos to je nejake divne ne |
petrH-75 (id: 9657
)
|
2.2.2010 11:47 |
|
Upřímě, těmto rybám moc nefandím ale Tvé akvárium mně nadchlo.Vše je perfektně sladěné.Máš můj obdiv a za 8. Ať plavou Petr (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro zeck |
30.1.2010 22:18 |
|
Móc děkuji, Váš komentář i hodnocení mne velice potěšilo. Akvárium se závojnatkami je krásné. Bohužel snad všechny tyhle ryby jsou nacpány do malých akvárek a proto pak akvárka s nimi vypadají tak, jak vypadají a nefungují. Připadá mi, že jsem první, kdo jim poskytl takové akvo nebo se ještě nikdo nepochlubil, přitom by to pomohlo zbořit mýty o závojnatkách v koulích, že je nemožné mít s nimi živé rostliny, aj.. Stačí jim jen poskytnout to, co nezbytně potřebují. Terčovce taky nikdo nenacpe do nanoakvária. Ale nutno podotknout, že jsem taky tenkrát začala špatně. Naštěstí je to pryč. Ještě jednou děkuji za poklonu. Daniela |
zeck (id: 5777 )
|
30.1.2010 21:52 |
|
Nikdy bych nevěřil, že i akvárium se závojnatkami může vypadat tak pěkně... Smekám... (hodnocení 8) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro Píďalka |
29.1.2010 19:35 |
|
Děkuju moc za milý komentář i hodnocení. Není závojnatka jako závojnatka a opravdu jsou některé vhodné pouze do akvárií, některé se mohou v rybníčcích jen letnit a jiné mohou v dobrém rybníčku prožít celý svůj život. Já mám ty do rybníčků nevhodné a taky ty, kterým by se léto v jezírku líbilo.
Koukala jsem, jak Tvým rybám otrnulo, jak jim velké akvo prospělo. Je hezké, žes je zachránila z toho malého, byly na tom vlastně stejně, jak naprostá většina závojnatek. Smutné osudy některých zvířat, to by se nemělo dít. Proto Tvou prezentaci sleduji a držím palce, ať se daří. Daniela |
Píďalka (id: 9607
)
|
29.1.2010 14:03 |
|
Tak to je asi nejhezčí závojnatkové akvárko co jsem viděla. Závojnatka není jen "rybníčková ryba" a myslím že jsi všem jasně ukázala že i závojnatka může být v krásně zařízeném akvárku ozdobou bytu.Dávám za 8 |
zelvik58 (id: 9760
)
odpověď pro daniska |
26.1.2010 18:16 |
|
Moc děkuju,s kytičkama to už snad budu mít lepší,od února mi jde do bytu spousta sluníčka a tak tu mají kytičky sezónu až do konce května.Přes zimu mi všechno sežrali ancíci a malawíčka. |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro zelvik58 |
26.1.2010 10:17 |
|
Děkuju za pochvalu. Baví mě to, tak se snažím. Mě se zase líběj tvoje akvárka. Sama bych taky chtěla ještě jedno, ale tak kolem 200 l, jen nato teď nemám ani finance, ani místo. Některý kytky mi jdou celkem dobře, tak bych Ti z jara mohla poslat nějaký řízečky. Třeba ta ludwiga, co mám, tak to jsem si objednala 2 sazeničky a už je téměř všude. To samý salvinie, ale uvidíme, jak to bude na jaře
. |
brgul (id: 7015
)
|
25.1.2010 20:58 |
|
Je fakt že závojnatky taky nemusim,ale jseš asi první kdo jim poskytl takhle krásně zarostlí akvárko. Moc pěkný 7* |
zelvik58 (id: 9760
)
|
25.1.2010 20:53 |
|
Tak ty nové fotečky jsou senzační.Kytičky nádhera a mimča pěkně rostou.Budu se stěhovat,tak bych chtěla taky alespoň 500l. |
Matt (id: 5525
)
|
24.1.2010 16:28 |
|
Tak velkou okrasnou nadrz se zavojnatkami jsem tu jeste nevidel. Není to spatny... (hodnocení 7) |
sivon (id: 10063
)
|
22.1.2010 11:46 |
|
tahle přešlechtěné potvůrky nejsou moje krevní skupina, ale tady je vidět láska a skvělý přístup. Jak už bylo nasáno žádná "koule" (ale nějak začít se musí
). Takže super. (hodnocení 7) |
tpivona (id: 8201
)
|
22.1.2010 10:42 |
|
Akvárko pěkné...jen kvůli rybám za 7...Tomáš. (hodnocení 7) |
daniska (id: 9150
)
odpověď pro v.tyll |
21.1.2010 21:25 |
|
Zdravím.
Děkuji za hodnocení i komentář. Závojnatkám se opravdu říká oploutvená prasátka
. Je to pro jejich robustnost, neohrabanost díky dlouhým ploutvím a zavalitosti, která není způsobena tím, že by byly tučné, ale šlechtěním zdeformovaným plynovým měchýřem, věčnou chutí k čemukoli k snědku, a opět díky šlechtění nedokonalým trávením. Nemají totiž žaludek v pravém slova smyslu nebo jak bych to řekla, možná nedostatečně vyvinutý. No a taky rejou ve dně, jak říkáš, ale že by mi vyryly kytky se nebojím
. Daniela |
melwen (id: 806 )
|
21.1.2010 20:30 |
|
Překvapivě pěkné |
v.tyll (id: 6878
)
|
21.1.2010 17:25 |
|
mno závojnatky sou prasata asik ty kytky vyreou za 8 |
vincek (id: 10378
)
|
21.1.2010 16:26 |
|
Vypadá to velice dobře a konečně trochu jiné ryby v takovém akva se musí cítit velice spokojeně tak at se daří (hodnocení 8) |
IwiGT (id: 9225
)
|
21.1.2010 12:37 |
|
Závojnatky jsou krásné ryby, které nepatří do žádné koule a Vy to dáváte jasně najevo :) Opravdu krásný závojnatčí domov 8* |
jsem-tu (id: 4128
)
|
21.1.2010 8:45 |
|
Ahoj, téda zavojnatky taky není můj šálek kafe ale v tvém podání je to povedené. Dávám za sedm a časem kouknu znova.Ať ti plavou! (hodnocení 7) |
daniska (id: 9150
)
|
21.1.2010 3:00 |
|
Děkuji všem za komentáře i hodnocení mého akvárka. Čekala jsem spíše kritiku za ryby, o to víc mě to potěšilo, když jsem si pak prošla Vaše prezentace. Některé už znám a sleduji, některé jsem už někdy shlédla a s dalšími se seznámila. Já se jen chci zastat závojnatek a chci ukázat, že opravdu nejsou ryby do malých akvarií. Ještě jednou dík a ať se daří Vám i Vašim akvárkám. Daniela |
gavunmama (id: 9289
)
|
20.1.2010 19:45 |
|
Pro tyhle rybky naprostý luxus,dám 7
Až uvidim pořádně akviško,tak možná zvýšim |
zelvik58 (id: 9760
)
|
20.1.2010 18:41 |
|
Opravdu nádhera,je to nejlepší akva pro závojáky co jsem viděla.Rybule jsou nádherné,ale to akvárko je fakt senzace. (hodnocení 8) |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
20.1.2010 17:37 |
|
Konečně pěkný a důstojný domov pro závojnatky.
Přeji mnoho radosti z vašich ryb. (hodnocení 8) |
carlosino (id: 8929
)
|
20.1.2010 17:36 |
|
Celkem dobrý - ale ty rybky nejsou moje parketa, dávám zatím 7 (hodnocení 7) |
kulas (id: 9124 )
|
20.1.2010 16:46 |
|
Moc pěkné za 8 at se daří |
kiLLt (id: 9391
)
|
20.1.2010 16:06 |
|
ahoj ked som videl nadpis tak som az rukami zalomil ze dalsie prezentacia o nicom ale pozeram foto pekne zarastene akvarium objem je super precital som si prezentaciu a nevaham davam 8 pretoze si clovek ktory vie co chova a poskytuje tej rybe to co potrebuje.Tak nech sa ti dari :) |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
20.1.2010 15:22 |
|
No konečně má někdo závojnatky v pořádném akvárku
. |
Lumča (id: 4845
)
|
20.1.2010 10:10 |
|
Ja dam 6.Zavojnatky asi budou pro tebe srdeční záležitost. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|