ARCHIV - akvária velká (nad 300 litrů)

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.12.2011 14:23
takový humbuk tu byl kolem této nádrže a válí se v archivu
nejen já se rád podívám na aktualní zdary či nezdary.
Alex Matulek  (id: 9314   Alexie  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Míša  
 kategorie malá akvária, objem 25 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Alexie II  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.2.2011 11:13
Ahoj,ta poslední fotka je fakt skvělá(dej to do soutěže).Co se týká toho osvětlení tak asi má Jervys pravdu .A když přidat tak LEDky,že jo .Mezi zářivky je snad dáš,moc místa nezaberou a ještě ušetří energii(viz můj deník).Co se týká těch šneků,tak můj známý to řešil nákupem čtyč mladých kančíků a do 14 dnů měl klid.Já jsem zvolil pomalejší řešení,protože jich ještě moc naštěstí nemám a koupil jsem 5 ks Clea Helena .Zatím je nemám moc dlouho ,takže na výsledky čekám.Ale zdá se ,že ti malí smradi nějak nepřibývají(zatím).Hodnocení nechám až na další celkové foto,ale tím pozadím to asi bude moooc dobrý.Ať se daří.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Jervys 4.2.2011 8:40
Diky, to svetlo je jeste rest, to vim. Na preskacku ty svetla jsou. Kazdopadne nekterym rostlinam se uz zacina pekne darit, tak uvidime jestli budu pridavat wataz.
Diky za pochvalu, vzdy potesi :)
Jervys  (id: 10464   Jirkovo AQ  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Naše relaxační jezírko  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.2.2011 19:05
Ahoj tak trošku si to tu pročítám a úplně ti závidím rozměry akva , protože s takovým objemem i rozměrem se dá dělat naprostá pecka a taky se ti to daří , ale myslím si , že by to chtělo začít něčím přihnojovat na místě by bylo PMDD . Je hezký že hnojíš CO2 , ale to samotné co2 nestačí důvod je prostý ale je to tak co2 je pro rostliny jako vzduch pro lidi a hnojivo jako jídlo . Když to vychytáš bude po problémech , dále jsem tady narazil na další možný problém na takovou hloubku bych viděl ty T5 zářivky né 120cm ale 150 cm dlouhé takže jedna má výkon 80wattu a dal bych je cikcak na přeskáčku , protože máš 60 výšku a u takové výšky už se nedá brát klasický výpočet na watt/litr . Měl jsem stím taky problém a až jsem přidal světla tak to začalo krásně růst. Na takovou hloubku bych viděl 7 T5 o výkonu 80wattu , ale boužel je to finančně náročné to vím . Budu teď právě předělávat světlo v akva a to už po 3tí co ho mám.

Jinak musím dát 8smičku protože jde vidět snaha a krásně vyřešeny detajly . Rostliny budou chtít ještě trošku času a hnojení , ale i tak to je moc hezké akvárko. Měj se a přidej nové fotky tvoje akvárko si dám do oblíbecných. (hodnocení 8)
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Mišulec 3.2.2011 15:22
Ahoj, diky. Mam uz novejsi fotky, ale furt se nemuzu dostat k tomu je zpracovat. Jinak akvarium je uz predano tatovi, tak snad se mu bude darit.
Mišulec  (id: 11686   Kořenáč  
 kategorie velká akvária, objem 756 litrů  ) 3.2.2011 14:52
Cauky Míšo tak jak to plave s hnojením to je namet na roman to asi jen tak nerozlousknes jinak Ramirezka je nadherne vyfocena.cauky Míša.trošku jsem překopala necky tak jukni.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Lery 14.12.2010 19:58
Svitim jen 6 daylight T5 trubicema 54W. Asi bude muset byt pod stromeckem neco lepsiho. Mimo CO2 nepouzivam zadne pravidelne prihnojovani. Uvitam jakekoli rady na toto tema. Diky Michal
Lery  (id: 7644   Leryho  
 kategorie velká akvária, objem 380 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Leryho rybky v novém  
 kategorie velká akvária, objem 520 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.12.2010 15:54
Nikde jsem u Tebe neobjevil,čím svítíš.A přihnojuješ?
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Lery 14.12.2010 14:30
Dekuji za hodnoceni i povzbudivy komentar. Bohuzel musim konstatovat ze kytky mi delaji jen starosti. Nedari se jim a to se snazim davkovat CO2. Navic nemam pred koncem roku dosti pohody a klidu na procitani webu. Kdyz je cas, tak jen koukam na akvarium jak se dari rybkam, nebo neco cistim. Kazdopadne radosi mi uz ted i prez nezcela dokonale kytky prinasi hodne :)
Lery  (id: 7644   Leryho  
 kategorie velká akvária, objem 380 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Leryho rybky v novém  
 kategorie velká akvária, objem 520 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.12.2010 12:34
Vymakané,precizní.U mě plný počet.Jakmile se chytí květena a malinko Ti to zaroste,bude to úchvatné. Krv.tetry jsou někdy velmi drzé,ale perleťáci (pokud zůstanou) si s nimy lehce poradí. Ať se daří.
dzudy  (id: 1760   Akva park 200L  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi 403L - PRODÁM 2015  
 kategorie velká akvária, objem 403 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.12.2010 20:06
Super moc hezké (hodnocení 8)
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.12.2010 23:55
Diky vsem za povzbudiva slova, obzvlaste kdyz vetsina pozitivnich komentaru prichazi od lidi, jejichz prace mne naprosto okouzluje...
Mišulec  (id: 11686   Kořenáč  
 kategorie velká akvária, objem 756 litrů  ) 5.12.2010 23:30
To pozadí je impozantni a čistota provedených detailu učebnicová dávám ti plnou ale ne za to že máš nadherné akva to se musí teprve rozjet to víš ale určitě nejlépe sám,plnou ti dávám za ten super začatek vim ze to není jednoduche ale ty nas nezklames,tak at ti to jde cauky Míša.
marvan001  (id: 11357   rudí ďáblíci  
 kategorie velká akvária, objem 260 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nano reef-projekt  
 kategorie střední akvária, objem 80 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.11.2010 20:11
Nádherný, závist je na místě z hodnocením počkám až jak to zaroste. Ať se daří.
tpivona  (id: 8201   WaterLand  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  WaterLand II.  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.11.2010 11:02
Výjmečně dam ihned plný počet * ... a doufám, že mě další vývoj nezklame . Zatím to vypadá parádně...smekám . Tomáš (hodnocení 8)
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.11.2010 19:44
kvalitní fotky
akvo ma ještě čas.ale dobrá práce.
Ferrer  (id: 11246   Akvárium 220l  
 kategorie velká akvária, objem 220 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.11.2010 16:53
Ať se na mě nikdo nezlobí že už hodnotím, ale tohle je a určitě ještě bude parádní a hlavně moc krásně připravené akvárium. Líbí se mi to! Ať se ti daří! (hodnocení 8)
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Alex Matulek 18.11.2010 14:23
jojo, jednu jsem tam dal ze 126ky, je tam i prisavka, coz je pracant k pohledani. A pripadne uvidime jak a co bude potreba. Kytek je tam snad dost, jeste se musi rozrust, ale kdo vi, treba pridam - z akva daho neprisel kompletni seznam, takze je stale par kytek co chci a nemam :). Urcite bude jeste par problemu...vyresi se za pochodu :).
Alex Matulek  (id: 9314   Alexie  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Míša  
 kategorie malá akvária, objem 25 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Alexie II  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Mujkel 18.11.2010 14:04
Mě se osvědčily parmičky černopruhé.Makaly jak "barevné",dokud nevyrostly.Teď už tak nemakaj.Asi si pořídím další ,mladé.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Alex Matulek 18.11.2010 13:58
Spis drzet snekace...
Alex Matulek  (id: 9314   Alexie  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Míša  
 kategorie malá akvária, objem 25 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Alexie II  
 kategorie velká akvária, objem 425 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.11.2010 12:48
Vůbec to nevypadá špatně.Máš akva velmi dobře rozjeté.To pozadí vypadá excelentně.Ještě teď udržet řasu na uzdě,protože se mi zdá ,že máš nějak málo rostlin.
Zatím nehodnotím.Ať se daří.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Ferrer 16.11.2010 22:34
bohuzel se na nej vazou jeste vetsi problemy :D. U minuly tyden jsem chtel udelat fotky s rybama a zpristupnit bodovani, ale jeste to neni ono. Snad o tomto vikendu...Kazdopadne uz se na to moc pekne kouka :)
Ferrer  (id: 11246   Akvárium 220l  
 kategorie velká akvária, objem 220 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.11.2010 21:47
Na tohle se moc těším! Je to nářez a mega projekt!
štěpina  (id: 6351   Štěpiny Terčovci  
 kategorie velká akvária, objem 286 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Štěpiny 112 l  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Moss Valley 160 l  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Matterhorn  
 kategorie malá akvária, objem 9 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Yosemite Valley  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.11.2010 23:24
Na ty kořeny jsem moc zvědavá,co udělají.Byla jsem z nich na mrtvici .
dzudy  (id: 1760   Akva park 200L  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi 403L - PRODÁM 2015  
 kategorie velká akvária, objem 403 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 26.10.2010 21:39
Hustěěěěěěě :))
štěpina  (id: 6351   Štěpiny Terčovci  
 kategorie velká akvária, objem 286 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Štěpiny 112 l  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Moss Valley 160 l  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Matterhorn  
 kategorie malá akvária, objem 9 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Yosemite Valley  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2010 21:24
Máš moc pěkně našlápnuto ,přeji ať se dílo daří !
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.9.2010 21:05
No konečně se tady něco pohlo,i když zaoblený roh asi nebude.Vypadá to dost slibně.Mohl by jsi dát rozměry AQ.Přeji mnoho zdaru.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro bagio7 24.9.2010 20:41
jo, ted uz na tom konecne skutecne makam :)
bagio7  (id: 6804   Aquaplant  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Xingu  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Aquaplant II  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Aquaplant III  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.9.2010 20:27
Přidej chlape, vypadá to slibně :o)
miro m  (id: 10797   moje tercovce  
 kategorie velká akvária, objem 487 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  moje tercovce2  
 kategorie velká akvária, objem 770 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 20.9.2010 14:04
ahoj.pozadie vypada husto.som zvedavy ako to dopadne
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.9.2010 9:03
jj,tady už to nějaký bude...
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Lumča 16.7.2010 15:01
Ano, jsou moc dlouhe. Ale tento vikend bych mel finalne dodelat pozadi. A pak uz to snad pujde rychleji.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.7.2010 12:22
Dopracuješ se někdy konce?Ty přípravy jsou moc dlouhé.
daniska  (id: 9150   Akvárium pro závojnatky  
 kategorie velká akvária, objem 432 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) odpověď pro Mujkel 16.4.2010 21:36
Jo jo, zase nakouknu. Tak zatím ..
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro daniska 16.4.2010 20:39
Nakonec obly roh nebude, cena byla neumerna k estetickemu bonusu z obleho rohu.
daniska  (id: 9150   Akvárium pro závojnatky  
 kategorie velká akvária, objem 432 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) odpověď pro Mujkel 16.4.2010 13:40
Zvládneš obojí, musíš . Vždycky po přiotrávení se učením, se odreaguješ u akvária
Koukala jsem, kolik akvo vyšlo, to si zaslouží hodně si s ním pohrát. Nakonec tady nebude oblý roh?
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro daniska 16.4.2010 12:42
Diky diky, bohuzel mi zarizovani malinko koliduje s terminem blizicich se statnic. Budu to muset nejak skloubit a venovat se jak zabave (tvorba pozadi, sazeni kytek a jine kreativni blbustky :) ), tak otrave v podobe uceni :/.
daniska  (id: 9150   Akvárium pro závojnatky  
 kategorie velká akvária, objem 432 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 16.4.2010 12:02
No konečně se to hýblo. Těším se, jak se bude zařizovat takhle velké akvo. Tak ať se daří
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Lumča 3.4.2010 8:28
jono, dodani akvaria odlozeno. Taky si rikam, ze cerven je ... realny datum :-/
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.4.2010 7:36
Doufám,že v červnu to bude.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro dzudy 25.3.2010 19:10
Pristi tyden by meli prives akvarko (konecne). Do pulky dubna bohuzel budu muset psat diplomku, ale jak ji odevzdam vrhnu se na pozadi, pak napousteni, nejakej mesic na ustaleni vody...vsak to znate.
dzudy  (id: 1760   Akva park 200L  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi 403L - PRODÁM 2015  
 kategorie velká akvária, objem 403 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.3.2010 18:40
Tak co jak pokračuješ?
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro dzudy 14.3.2010 19:15
Nejaky priblizny rozpis nakladu zverejnim, az to bude hotovo :)
dzudy  (id: 1760   Akva park 200L  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi 403L - PRODÁM 2015  
 kategorie velká akvária, objem 403 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.3.2010 19:10
To jsem zvědavej jak bude vypadat! Držim palce dal sem si tě do oblíbenejch. Na kolik to přijde?
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.3.2010 16:06
Tady se to ladí,nějak dlouho.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.3.2010 14:33
No, mam skluz uz asi 2 mesice, ale konecne se blizim aspon tomu abych nekomu zadal slepeni akvaria a vyrobu krytu. Uz jen doladit detajly.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Lumča 15.2.2010 14:36
Jo, je to tak. Bohuzel, ale planovani se chyli ke konci, uz me to taky nebavi. Jak se zda, tak kulaty roh nebude.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.2.2010 13:39
Tady se už 2 měsice jen planuje.Chce to už nějaké činy.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro HifiX 14.2.2010 17:39
Díky za komentář. Připojuji omluvu, za neaktualizaci seznamu ryb. Ale mám plno práce se scháněním firmy co by mi vyrobila to akvárium, takže na složení rybí osádky moc nemyslím. Každopádně Terčáky jsem již vzdal, v akváriu budou skaláry + ...
HifiX  (id: 7431   Modrý diamant  
 kategorie velká akvária, objem 563 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Králové Orinoka  
 kategorie velká akvária, objem 1710 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  vytíračky, rozplavávačky  
 kategorie velká akvária, objem 900 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Wild discus  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.2.2010 17:20
Zdravím, to se mi líbí takové akva, by mohlo být super. Tak pokud máte natrénováno, tak ty terčovce a skaláry zkuste dohromady, jinak jedny nebo druhé, jde o rozdílné odolnosti na různé choroby a parazity. S terčovcema je to všeobecně špatné jsou náchylní na všechno a skalár může velice dobře fungovat jako přenašeč, ikdyž mu nic není, nepočítám, že asi zkusíte altumy, tam je to z hlediska nemocí podobné, ale vznikají problémy už jen s udržením alt v dobré kondici. O kvalitě vody nemluvě. Pokud dáte terče, tak k nim jen ryby které jsou s naprostou jistotou zdravé. A tím Vás také zdravím a těším se.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro daniska 16.1.2010 9:49
zekia neumi vyrobit ty se zaoblenym krajem. Zrovna s nima jsem o tom mel dlouhou korespondenci. I tak dik za typ
daniska  (id: 9150   Akvárium pro závojnatky  
 kategorie velká akvária, objem 432 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 16.1.2010 9:43
Ahoj. Podívej se i na zekia.cz. Daniela
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro sarka.x 15.1.2010 23:56
Na miste. Mam od nich kalkulace. No nejakou dobu ted budu vybirat od koho to objednam. Kdyz si ted vzpomenu ze na konci ledna jsem puvodne cekal prvni ryby :D
sarka.x  (id: 8479   LAGO TANGANIKA  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Mujkel 15.1.2010 16:27
Ahoj, tak jak si dopadl přivezli by ho, nebo na místě lepili?
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Skladník 15.1.2010 12:08
Diky za info, zkusim ho kontaktovat. Jinak pan Kechner mi uz zaslal nabidku, takze se zacina bliskat na lepsi casy.
Skladník  (id: 3341   Rohová pětistovka-ZRUŠENO  
 kategorie velká akvária, objem 550 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) odpověď pro Mujkel 15.1.2010 11:35
V Praze doporučuji pro výrobu (slepení) akvária pana Matušku. http://www.volny.cz/akvaria/ .Je to starší pán s několikaletou zkušeností a opravdový odborník.Mé akvárium mě vyrobil za poloviční cenu než si řekli v mojeakvarium.cz a to ještě ze silnějšího skla (12mm).Z mojeakvarium.cz jsem si objednal skříňku a kryt,a to z důvodu,že jinde jsem nesehnal požadovaný odstín lamina na skříňku.Při převzetí byla cena o 30% vyšší než jsme se původně dohodli.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro sarka.x 14.1.2010 16:45
No nevim jestli by mi ho privezli, zatim vsichni rikali ze je nutne ho lepit na miste. Jinak mojeAkvariu me dost zklamalo. Na muji zadost o naceni 3 variant (dve z nich s oblou stranou) vcetne krytu a osvetleni mi odpovedeli jen ze delaji akvaria jen s rovnymi skly.
Zatim mam finalni nabydku jen od ADA (Aqua Design Amano), kteri jsou naopak velmi vstricni (omlouvaji se i za to ze nepracuji prez svatky :D).
Jinak dekuji, pana Kechnera pravdepodobne zkusim kontaktovat.
sarka.x  (id: 8479   LAGO TANGANIKA  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2010 16:35
Pro www.mojeakvarium.cz lepí akvária akvatera-Sušice pan Kechner. Když chceš takový objem šla bych přímo ke "kováři" budeš to mít o něco levnější. Aq Ti přivezou (ale pouze přivezou, vozí je 1 člověk), takže si musíš zajistit "donášku" Tak ať se daří ....
tpivona  (id: 8201   WaterLand  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  WaterLand II.  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Mujkel 7.1.2010 14:14
Je pravda, že jsou v poslední době trochu pomalejší, ale určitě jsou šikovný ...hlavně paní Nencková - vřele doporučuji. Tomáš
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro tpivona 7.1.2010 13:28
Myslim ze jsem jim psal a neozvali se, ale pro jistotu jsem poslal zadani znovu. Dik
tpivona  (id: 8201   WaterLand  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  WaterLand II.  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2010 13:12
Ahoj, zkus kontaktovat www.mojeakvarium.cz - dělali mně akvo a nebyli špatný a ani drahý. Jen rada . Jsem zvědav jak to dopadne . Tomáš
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro m@ci 6.1.2010 14:03
Moje Chyba, koukam ze jsem sem dal jen variantu s rovnymi skly.Pridal jsem dva navrhy se zaoblenim. Cekam kolik si za to sklenari reknou a pak se rozhodnu jestli bude rovne, nebo zaoblene.
Jak je videt z navrhu, zaobleni je jen z boku hlavni pohled je rovny, proto se na nej bude podle me koukat dobre.
m@ci  (id: 8098   M@ci 200l  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  M@ciho tucet  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Mujkel 6.1.2010 13:43
Ahoj, jako myšlenka dobrý Zarazil jsem se u: "Zatim se ozvali dve jedna ze umi jen rovne sklo,..." - ty jsi chtěl vypouklé? To hodně zkresluje. S tátou máme "totožný set" - on vypouklé, já rovné a i když je tvar s vypouklým sklem určitě zajímavý, rychle člověka omrzí pohled na zkreslené akviško. Ale to můj názor. Držím palce, jsem zvědavý, jak to dopadne.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro ruda 16.12.2009 12:21
V podstate ano. Na druhou stranu mi tato diskuse uz ted prispela pomerne dost. :)
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.12.2009 12:09
jak si to tak pročítám,v podstatě ještě vubec nic nevíte
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.12.2009 10:09
Tak dva poznatky:
1) Vytah sem nase do akvaristiky abych jim ukazal jednotlive predvybrane ryby a oni rekla, ktera je nejhezci a ja podle toho pak vybral ostatni. Vysledek je ze vim min nez predtim :-/.
2) Vykoumali sme jiny tvar akvaria (mame ted 3 navrhy), rozeslal jsem to po firmach (v pondeli). Zatim se ozvali dve jedna ze umi jen rovne sklo, druha ze proveruje navrhy (potazmo moznosti reseni), tak sem zvedavej s jakou cenou prijdou :)
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.12.2009 8:50
S jakymi akvaristikami mate dobre zkusenosti? Myslim Praha a okoli. Ja jsem byl pomerne nadsen z Melnickeho Vivaria, ale byl jsem tam jen jednou na okouknuti (no neodjel jsem s prazdnou).
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Luba01 14.12.2009 7:24
Souhlasim s tebou,že jsou akvaristiky,kde se bojim koupit i vločkové krmivo.
Luba01  (id: 9095   tyrkys odchovna  
 kategorie velká akvária, objem 3000 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  1000l TERČOVCI A ALTUMY  
 kategorie velká akvária, objem 1000 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Lumča 14.12.2009 7:09
ahoj,
myslej jsem to tak aby to nebyl chovatel který si lový buchanky v zarybněných rybnících.
Je to nejlepší krmivo ale je důležité aby to bylo z nezávadných vod ale to mnoho chovatelů neřeší.
Jinak suché krmivo pro skaláry je dle mého názoru a zkušeností nevhodné.
Co se týká akvaristyk je to tak že ryby tam jso i několik měsíců a známe to všichni přijdu neznám a koupít to.
Většinou tam jsou ryby v hrozných stavech ale samozřejmě jsou akvaristiky i velice solidní ale těch j hodně málo.
Vidím to tak že tato kombinace je velice vhodná.
daniska  (id: 9150   Akvárium pro závojnatky  
 kategorie velká akvária, objem 432 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 13.12.2009 0:14
Ahoj. No nevím. Skaláry a terčovci nejsou moje parketa, ale dočetla jsem se, že byť žijí v přírodě pohromadě, tak v akvu se jim spolu nedaří a to ani u chovatelů "machrů", a to snad kvůli náchylnosti k onemocněním, nevím přesně, ale jestli máš zájem, tak jsem čerpala na dajanapet.cz v poradně u Ing Filipa.
Jinak se těším na další vývoj.
Daniela
zeck  (id: 5777 ) odpověď pro Luba01 11.12.2009 23:34
Nebudu to vymlouvat někomu, kdo zřejmě nedochodil základní školu. Je mi líto.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Luba01 11.12.2009 19:43
Já bych řek,že živá potrava je nejlepší,nejpřirozenějši.V Amazonce ryby krmí někdo vločkama?Já chodín na lokalitu,kde nejsou ryby a ještě jsem si nic nezavlekl.Ohledně teploty,která je vhodná pro určitý druh ryb jsem se vyjádřil v předešlých komentařich.V akavaristikách se dají koupit hezké skaláry,kdo zasobuje akvaristiky?(chovatel)
Jinak co se tyče vločkového krmiva tak si myslím že Dajana je na tom kvalitně stejně jako vyhlašené firny,ale tam si doplatíme za značku.
Luba01  (id: 9095   tyrkys odchovna  
 kategorie velká akvária, objem 3000 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  1000l TERČOVCI A ALTUMY  
 kategorie velká akvária, objem 1000 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro zeck 11.12.2009 19:32
tak nevím o co ti jde pokud je dobře známo tak skalárům 30C nevadí a kde je napsáno že terčovci musí mít 30 tato teplota se doporučuje při odchovu v okrasné nádrži postačí 28C.
pokud se ovšem pletu rád bych aby si mi to napsal a napsal jaké podmínky má terčovec mít.
No tak myslím že se velice pleteš ve spoustě odchytových míst byli terčovci chyceni zpolešně se klarárami.
No ale myslím že asi tato debata nemá cenu.
Prostě a jednoduše pokud majitel akvária chce dát tuto kombinaci z terčovci já mu jí doporučuji.
Jo a ježtě něco když už jsme u té teploty v tom případě bys nemohl k terčovcům dát žádné tetrovité ryby ani čichavce vlastně zkoro nic.
Třebas neonka potřebuje teplotu 26C a ty jí dáš do 30C chcípla někdy někomu na teplou vodů?
800l nádrž je dost velká na to aby tam mohli zpolečně žít jak terčovci tak skaláry tato kombynace je dobrá a pokud budou skaláři zdravý nevidím jediný problém.
zeck  (id: 5777 ) odpověď pro Luba01 11.12.2009 16:53
KombInace Terčovců a klasických Skalárů se řešila na spoustě akva webech a vždy se dospělo k závěru, že chovat tyhle ryby pohromadě je hloupost a nezáleží na objemu... Už jen z toho důvodu, že Skaláři potřebují trochu jinou teplotu než placky...
"V přírodě žijí terčovci a skaláry pohromadě"

To sice ano, obě ryby pocházejí z Amazonie, ta ovšem nemá 800l a ryby nežijí "pohromadě", v Amazonii je mnoho ramen, kde jsou různé podmínky pro ryby...
Luba01  (id: 9095   tyrkys odchovna  
 kategorie velká akvária, objem 3000 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  1000l TERČOVCI A ALTUMY  
 kategorie velká akvária, objem 1000 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.12.2009 16:43
ahoj,
rád bych tu přidal trochu do mlýna.
Co se týče kombynace terčovci a skaláry je to dobrá kombynace která v tak velkém akváriu bude fungovat.
V přírodě žijí terčovci a skaláry pohromadě.
Jestli tu jde o žravost ryb jako jsou skaláři tak toho bych se nebál pokud jsou terčovci zdravý tak potravu přijímají stejně jako skaláři hltavě.
sám jsem si tuto kombinaci vyskoušel a bylo to bez problému nejdůležitější věcí je kde skaláry zakoupit volil bych určitě nejakého chovatele to samé i terčovce.
Nejdůležitější faktor jak si skaláry k terčovcům vybrat je aby nebyli krmeni přírodní stravou jako jsou buchanky lovené v rybníku prostě ryby musí být krmeny nezávadnou stravou potom je ryziko anemocnění velmi malé.
poté bych přidal k terčovcům ještě neonky a jiné tetrovité ryby nejlépe velké tetry jako jsou Konžská atd.
toď vše co jsem ti chtěl napsat pokud budeš mít dotazy a budeš chtít poradit určitě se ozvy.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro samot 11.12.2009 16:33
No koncem ledna bych rad videl prvni rybky, ale po zkusenostech s prestavbou baraku co ted provadej rodicove, radsi neplanuju :-/
samot  (id: 3390   Tom - 200l - var.2006  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Tom - 20l - krevetky  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Tom - 300l - 2009  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.12.2009 15:52
To Mujkel : Aha, zmínka o betonu zanikla v nesmyslné hádce o zatím neexistujících obyvatelích, kterou jsem jen přelétl. Tak to asi jo, když to máš spočítaný. Držím palec. Realizace je plánována na +/- kdy?
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Mujkel 11.12.2009 14:35
Taky je ta stredni nozicka oproti navrhu posunuta vic na stred a vsechny steny jsou masivnejsi. Pokud se o vikendu nebude poradat nejaka velka akce typu bourani zdi nebo tak a policka bude volna tak nafotim jak ted aktualne vypada
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro samot 11.12.2009 14:08
jak jsem psal je to zelezo beton. Pokud jde o krouceni smerem ktery pises, nechal jsem si od kamarada strojare udelat simulaci (a to jen betonu bez zeleza a pruhyb v kritickem miste byl 0,03 nebo 0,3mm (ted nevim, ale ani jedno neni kriticke) a to jeste v simulaci pocital kamarad s mensim mnozstvi betonu a s akvariem az na konec, takze v realu je to tak ze kde byl pruhyb nejvetsi, tam vubec akvarko neni :). Dal je ta policka zarazena do steny.
toho se nebojim :)
Ale stejne mi drzte palce :D
samot  (id: 3390   Tom - 200l - var.2006  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Tom - 20l - krevetky  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Tom - 300l - 2009  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.12.2009 13:02
Jestli to na těch obrázkách je návrh definitivního řešení, tak z toho mám dojem, že více než tunové těleso má držet ve vzduchu podepřené jen u levé stěny a veprostřed "nožičkou"? Nevím z čeho bude ta deska, ale bál bych se, že se to bude kroutit (pravým předním rohem dolů) s patřičnými nepříjemnými následky.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro zeck 10.12.2009 18:45
Ahoj máš pravdu,že Wladys je odbornik.Jenže tady uživatel by si měl rozmyslet co chce vlastně chovat.Musí volit buď Skalary,nebo Terčovce a nebo Cihlidy.Nedovedu si představit velké Cihlidy mezi Terčovci a ani mezi Skaláry
zeck  (id: 5777 ) odpověď pro Mujkel 10.12.2009 18:11
Většina Geophágů jsou právě klidné ryby, doporučil bych je probrat např. s Langoshem, nebo Wladysem, určitě ti k tomu řeknou víc, než banda ubožáků, co se snaží vyvolat konflikt . Ale dobrá, nechceš, nechceš . Klidné a poměrně i nenáročné ryby jsou Skaláři, do takové litráže bych zvolil Pterophyllum sp. nanay, P. manacapuru, popř. P. peru altum. Jako doplnění bych zvolil Corydorase, L-sumce (Peckoltie, Baryancistruse...atp), Tetry (např. Neonky červené) a třeba 2 páry menších Akar, např. Laetacara curviceps, L. dorsigera...atd

Výběr ryb je ale na tobě, pouze píšu co bych udělal já .
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.12.2009 17:02
Já bych řek,že tato prezentce je zbytečná a vložena brzo.Když se ještě ani nelepí AQ a ryby jste mohli probrat v diskuzi.
:o))  (id: 2687   Klepetárium  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Mujkel 10.12.2009 16:41
O.K.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.12.2009 16:40
DOBRY, TAK JSTE SI REKLI KDO JE BLBEC.
Dalsi prispevky uz se doufam budou tykat opet meho akvaria
:o))  (id: 2687   Klepetárium  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro zeck 10.12.2009 16:37
Mirečku ,tvůj komentář pouze ukazuje co jsi za člověka...nic víc.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro míra654 10.12.2009 16:26
Prosim nehadejte se a neurazejte se. Apinek se mnou mel delsi korespondenci, kde vysvetloval ze se musi dodrzet urcita pravidla atp. Nicmene perletovky stejne pravdepodobne nebudou, tata chce spise klidnejsi ryby.
míra654  (id: 9787 ) 10.12.2009 16:16
to bych netvrdil že kdo píše že perletovky nejsou mírumilovné ryby je hlupák hlupák je ten kdo píše opak hlupáku
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.12.2009 16:15
Pratele, jsem rad za vsechno co sem napisete a hltam jakokoli radu, ci nazor. Ale PROSIM nehadejte se tu mezi sebou.
zeck  (id: 5777 ) odpověď pro :o)) 10.12.2009 16:03
No jo, to jsem si mohl myslet, že vytáhneš blábol z akvaportálů,... Agresivní jsou (stejně jako všechny cichlidy) jen v době tření a samozřejmě nebudou tak "milounké" jako neonky, je to cichlida, že... Ale co jiného čekat od neschopného blbce, který nacpe jednoho Rivuláta do 200l... Tak příště, než se budeš snažit hledat chyby ve všem, co napíšu, zamysli se laskavě nad sebou
:o))  (id: 2687   Klepetárium  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro zeck 10.12.2009 15:17
Nápodobně Mirečku...
http://www.akvarko.cz/atlasrybdetail.php?ryb...
http://akvapedie.cz/perletovka-surinamska_ge...
atd.
"AGRESIVNÍ"
zeck  (id: 5777 ) odpověď pro :o)) 10.12.2009 14:53
S čím máš problém? Ryby to klidné jsou... To, že nejsou může napsat jen hlupák .
:o))  (id: 2687   Klepetárium  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro zeck 10.12.2009 14:07
Jestli je perleťovka klidná ryba , tak ...
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.12.2009 8:29
Dobra sklary a placky dohromady nebudou. Vyber je jen jakoze neco z toho co pujde a nepujde k sobe jeste projedu. Super ze mi sem pisete rady. Ja mam zatim zkusenosti jen cca 2 roky s cichavcema a placky jsou velka odvaha, doufam ze za to nebudu potrestan, ale jeste mam v planu procist mnoho clanku. Cas zatim je protoze beton jeste nezachl akvarium se nezacalo lepit a pak jeste aspon mesic zabehu. Takze s rybama pocitam na konci ledna (nejaky zabehovy tam budou driv).
K tomu jak vim a nevim co chci, jak jsem psal akvarium zariuju pro rodice, takze vyber a styl nechavam dost na nich. Tim myslim ze reknou tercovci jsou fajn a uzpusobim to tercovcum, ne ze reknou chcem tam bichirky a pirane :). Kazdopadne Skalary a tercovce jsem puvodne dat chtel. Probiral jsem soukrmou korespondenci s Apinekem (diky) slozeni ryb, takze jsem zas chytrejsi :).
Ta policka je zelezobeton, zapustena do zdi. Na obrazku jsou videt nohy v realu jsou shovane v betonove zdi az na jednu (tu velkou) v ni budou dvirka a za nimi technika.
Vsem diky za rady
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.12.2009 6:21
Souhlasim, s Tomašem,buď skalary nebo terčovce a k těmto rybám bych perleťovky nedával.To se potom zaměř na velké cihlidy.Terčovci potřebuji teplotu okolo 29-30 stupňu,což pro většinu ryb je moc a nebudou se citit dobře.
tpivona  (id: 8201   WaterLand  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  WaterLand II.  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.12.2009 1:29
Tak to jsem zvědavý jak to bude vypadat v reálu . Na čem bude akvo umístněné? Bude to stolek nebo něco podobného jako má kopec (velké akvária)? Tomáš P.S. Jinak přeju hodně štestí při zařizování a výběru - asi pořádně nevíš co chceš - skaláry nebo placky - dohromady určitě ne!
míra654  (id: 9787 ) odpověď pro zeck 9.12.2009 21:11
hlouposti neradím,jenom říkám svojí zkušenost a se skalárama se fakt asi nhodí
zeck  (id: 5777 ) odpověď pro Mujkel 9.12.2009 20:17
Odpověděl jsem také do vzkazu.
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro zeck 9.12.2009 19:55
Aha, dobra tak presneji prostuduju k cemu se hodi, ale ke skalaram asi ne...
P.S. za soukromy vzkaz se omlouvam, melo to byt sem do diskuse
zeck  (id: 5777 ) odpověď pro Mujkel 9.12.2009 19:51
Proč vyškrtnutou? Perleťovky jsou klidné ryby, to, že někdo neumí zvolit vhodnou kombinaci ryb nemusí znamenat to, že jsou to ryby špatné .
zeck  (id: 5777 ) odpověď pro míra654 9.12.2009 19:50
Tak tu prosím neraď hlouposti...
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.12.2009 19:50
Tak se zda ze uverejneni seznamu ryb co se mi libej prinasi prvni ovoce, teda prvni vyskrtnutou :) Dik
míra654  (id: 9787 ) odpověď pro zeck 9.12.2009 19:30
víš,ono je to tak asi 5 let spátky,když jsem teprve začínal s akvaristikou
zeck  (id: 5777 ) odpověď pro míra654 9.12.2009 17:22
No jo, to je taky těžký, pořídit si ryby o kterých nic nevíš... Zabily Skaláru? Dávat bojovnice a skaláry k perleťovkám je jako dávat gupky k tlamovcům,...
Mujkel  (id: 4337   mujKvarium  
 kategorie velká akvária, objem 781 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.12.2009 17:06
Dobre, diky prostuduju :)
míra654  (id: 9787 ) 9.12.2009 16:25
halvně né perleťovky mě skoro zabily skaláru a zabili mi dvě bojovnice tak bacha na to a zatím mnoho zdaru
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|