ARCHIV - akvária velká (nad 300 litrů)

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
515/656

<<---584--->>

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
tpivona  (id: 8201   WaterLand  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  WaterLand II.  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.3.2010 17:51
Ve skutečnosti bude určitě vypadat lépe (ale to každé akva)...fotky to chce lepší . Osobně také preferuji rostlinná akva...Tomáš. (hodnocení 7)
gavunmama  (id: 9289   Gavúnci  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Znovuzrozené po sinici  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jojo a Nene  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 29.1.2010 15:19
Po dlouhé době jsem jukla a musím dát víc.Alespoň za 6,je škoda,že nejsou lepší fotky,všude se tam něco odráží.Jinak věřim,že akva vypadá líp než na fotkách
vincek  (id: 10378   360l s terčovci  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  450l s terčovci  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  450l s terčovci po rekonstrukci  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  430l s terčovci  
 kategorie velká akvária, objem 430 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.1.2010 17:32
souhlasim s lerym mam radši rostline akva ale toto je zajimavé a hezké (hodnocení 8)
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.11.2009 9:47
nevidím důvod,proč by toto akva mělo být tak dole.pěkná práce majitele,lepší než koupit komplet a nalít tam pouze vodu.
tady je vidět zájem a snaha vytvořit něco vlastními silami.
dobré.ať se vede
kulas  (id: 9124 ) 25.10.2009 17:03
Pěkné za 8 i když mám rači rostliné at se daří
Lery  (id: 7644   Leryho  
 kategorie velká akvária, objem 380 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Leryho rybky v novém  
 kategorie velká akvária, objem 520 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.10.2009 14:25
Není to můj šálek kávy,ale líbí se mě to.Dávám 8.Věčer musí být pohled úžasný!Ať se daří.
gavunmama  (id: 9289   Gavúnci  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Znovuzrozené po sinici  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jojo a Nene  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) odpověď pro Chlup 20.10.2009 9:38
Tak to netušim,může to být změna prostředí a jiné osvětlení,nebo jsou to samci a mění se na žlutý :)A je supr,že jsou žluťáci v klidu.Ten náš silnější:)žluťák měl 20 cm,to už je pořádný kapr na talíř:)))Tak už aby ti pořádně vyrostli a přibyly kameny,to bude lepší pokoukání
Chlup  (id: 10044   <<---584--->>  
 kategorie velká akvária, objem 584 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro gavunmama 19.10.2009 17:03
Ahoj dekuji ti za tvuj nazor..:)... ja mam prave samce 2 krasne zluty...:) a v 600 litrovem akva zatim nic nedelaji..k nim mam 5 samic... 2 jsou do modra.. a ty 3 jsou zluto modry...:)... a jak sem rikal kdyz sem je kupoval byly tak modry jako ikonka akvarko.cz...:).... takze nevim v cem je problem.:)
gavunmama  (id: 9289   Gavúnci  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Znovuzrozené po sinici  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jojo a Nene  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 19.10.2009 11:52
Jinak zatím u mě za 5 a uvidíme,co se z toho vyklube
gavunmama  (id: 9289   Gavúnci  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Znovuzrozené po sinici  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jojo a Nene  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 19.10.2009 11:50
Ahojky,písnu,jaký lombarďáky máme doma a jak to s nima vlastně je:Všechny samičky jsou žlutý,žlutohnědý až do modra.Jinak kluci jsou modrý a mají na zadní ploutvi víc teček a ty nejhezčí to o sobě vědí,takže jsou pány akviška.Ty lehce nažloutlí samci maj u holek smůlu,nejsou správně zbarvený:)Jinak modrý kluci se podle věku a situace mění na krásně žlutý.Nevim spojitosti proč a kdy,ale když se nám najednou 2 samci vybarvili do žluta,tak jeden druhýho ubyl.Jako jediný zůstal žlutý asi 10 let a neměl konkurenci,vládnul celýmu akva a všichni z něj měli respekt.Nedávno umřel.Teď jsou v akva 3 velcí modrý kluci a zežloutnout se jim vůbec nechce.Nechápu,když v knížkách píšou,že samička je nádherně zbarvená do modra a samec je žlutý.Jak u nás doma,nebo když někde koukáme v akvaristice po lombarďácích,tak jsou vždycky samičky žluto-hnědý až do modra a samci vždycky modrý.A jestli je to teda X-tou generací,tak je maj zdegenerovaný úplně všude
Chlup  (id: 10044   <<---584--->>  
 kategorie velká akvária, objem 584 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro memeo 18.10.2009 22:14
No nemyslim si ze by meli byt svetly... nez sem si je privezl domu.. tak byly v nadrzi asi o 100ks z jejich druhu a vsechny byly krasne vybarvene.. ale doma zmenily barvu.. a nemuzu prijit proc..:(.... az budu mit fotak hned vyfotim a dam to sem.......:)
memeo  (id: 605   MALAWI  240 litrů  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  MALAWI  450 litrů  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.10.2009 15:08
Ty tvé samičky mohou být klidně přebarvující se samci, a nebo máš X-tou generaci a budeš mít samičky nažloutlé......už jsem to viděl osobně.
Chlup  (id: 10044   <<---584--->>  
 kategorie velká akvária, objem 584 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.10.2009 22:04
Mam prosbu... kdyz uvedu v potaz jednu rybu u ktery to nejvice vidim... Jedna se o Tlamovce Lombardovych u samicek... Samicky nemaji tu spravnou barvu jakou by meli mit... jsou takovy svetly svetle zlutomodry.. nekdy jsou svetlejsi nekdy jsou tmavsi tak cim by to mohlo bejt? nedavnou zmenou prostredi? citej se snad ve sresu? Meli by mit krasnou modrou barvicku ale to zatim nemaj zkuste mi pls nekdo poradit...:) co a jak... kdyz napisete nejakou konkretni otazku rad vam ji zodpovim aby sme se dobabraly konce diky.:)..
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.10.2009 13:24
Muj 1 komentář byl negativní,za což se omlouvám,ale vidim,že na tom makaš moc dobře,možná je lepši počkat s prezentaci,až to AQ k něčemu vypadá.Ten velký bilí kamen se mi nelibil mnoho zdaru
Dawe  (id: 10053 ) 14.10.2009 11:41
Chvalim změnu,je vidět,že si nechaš poradit.
camparinka  (id: 9569 ) 13.10.2009 20:57
Tak opravdu velká změna k lepšímu.. Jen ten kořen bych asi dala naležato, ať tak netrčí. Ale to je jen můj subjektivní pocit, když kouknu na foto. Dávám 7, časem určitě víc
llukynek  (id: 4349   Llukynkův pokus :o)  
 kategorie střední akvária, objem 140 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Chlup 13.10.2009 20:11
Pokud dáš oba k sobě, vytvoří se také proud. Voda bude postupovat vrchní částí nádrže k protilehlé stěně, pak ke dnu a po dnu zpět k filtrům. Podle mě je tohle ideální, ale někdo třeba bude jiného názoru. Každopádně tedy ještě jednou chválím tu změnu. :o)
Chlup  (id: 10044   <<---584--->>  
 kategorie velká akvária, objem 584 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro llukynek 13.10.2009 20:05
Podle me je to nejlepsi pro filtrovani... jeden zene vodu k druhymu a ten druhej k prvnimu.... a vytvareji v podstate jakoby proud.... ale je to jen moje uvazeni.... zatim k tomu nikdo nic nemel uvidime az se nekdo ozve tak se nad tim pozastavim.:)
llukynek  (id: 4349   Llukynkův pokus :o)  
 kategorie střední akvária, objem 140 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Chlup 13.10.2009 19:59
:o) Do Španělska pro kameny do akvária. No nakonec proč ne. :o)

Ne vážně. Podobné kameny určitě seženeš i u nás. Stačí jen trochu zapátrat v přírodě (řeky, potoky) a přinejhorším se dají i koupit. Co se proudění vody týče, to jsem nikdy neřešil a rybám to, zdá se, nikdy nevadilo. Proč myslíš, že by voda musela být hnána dokola?
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.10.2009 19:51
Nakoukl jsem,je vidět zlepšení.
Chlup  (id: 10044   <<---584--->>  
 kategorie velká akvária, objem 584 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro llukynek 13.10.2009 19:30
dekuji......Kameny bych rad pridal.. ale tydle ty mam z ciziny.. ze spanelska takze az tam pojedu nejaky si zas dovezu..:).... techniku mam uplne novou a z garanci od MISTRA Pana Hynka Darbujana.. pokud vam toto jmeno neco rika.... pokud ne kouknete se na jeho dilo http://wds.cz/tlamovci/rady.php?idClanku=9&a... .....a filtry mam schvalne tak jak je mam.. aby hnaly vodu dokola.. pokud je to spatne kvuli chovani ryb dej vedet...:)
llukynek  (id: 4349   Llukynkův pokus :o)  
 kategorie střední akvária, objem 140 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Chlup 13.10.2009 19:27
Tak koukám, že nastala změna. Musím gratulovat, protože oproti původnímu stavu to vypadá o moc lépe. :o)

Jejar píše, že bys měl přidat kameny... Souhlasím. Použij jich víc (pokud seženeš stejné). Při skládání pozor na to, aby se pak nějaký nemohl uvolnit. A ten kořen bych se nebál položit ;o), ale to je už maličkost.

Co se techniky týče, tu asi moc nezakryješ. Časem se třeba propracuješ k externímu filtru a nebudeš muset tenhle problém řešit. Možná by alespoň stálo za úvahu umístit oba filtry na jednu stranu nádrže a hadičku od vzduchováním ideálně přichytit malými přísavkami ke dnu a vést ji od zadního rohu.
jejar  (id: 9514   Dvojičky  
 kategorie malá akvária, objem 57 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.10.2009 19:08
Ahoj. Predtym ako som sa rozhodol, ze si zalozim AQ ja, studoval som vsetko dostupne. Literaturu, internet ... Az potom som sa do toho pustil. Malo to mnozstvo dovodov, ale klucovy dovod bol ten, aby sa moje potencialne rybky, v AQ citili co mozno najlepsie. Tvoje AQ na mna posobi uplne stroho. Ja na tvojom mieste by som schoval, alebo aspon co mozno najvacsmi zakryl techniku. To je co sa tyka vzdhladu. Pohral by som sa s kamenmi. Dal by som ich tam viac, pretoze rybky mas teriatorialne a z toho vyplyva, ze to svoje teritorium naozaj potrebuju. Kazdopadne by som sa taktiez troska pohral aj so samotnou prezentaciou. Doplnil by som ju. Jednoznacne! Inak si na dobrej ceste. Ale este iba na zaciatku. Mas jej este dlhy kus pred sebou, ale to je predsa OK. Ak ta akvaristika ako taka zaujma, tak sa mas na co tesit. Drzim ti palce. P.S. A ten udaj ohladom casu straveneho okolo AQ za tyzden?
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 12.10.2009 22:00
Sleduji komentře,ale opravdu KONEC
llukynek  (id: 4349   Llukynkův pokus :o)  
 kategorie střední akvária, objem 140 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Chlup 12.10.2009 21:54
Dovolím si odpovědět na Váš soukromý vzkaz zde, aby se případně k mojí odpovědi mohli vyjádřit i další akvaristé.

Vezmu to jen ve stručnosti:
1) Do těchto typů akvárií se rostliny moc nehodí. Akvárium pak vypadá nepřirozeně a to je škoda. Když už rostliny máte, můžete je prodat nebo někomu darovat. A nebo si založit ještě jedno akvárium :o)
2) Ryby různých biotopů se kombinovat dají a problém to není. Myslím ale, že jsou biotopy, kde by se ryby kombinovat neměly a to je právě případ i Vašeho akvária. Podíval bych se do nějakého atlasu nebo na netu, jaké ryby se Vám líbí, a biotop, u něhož se Vám bude líbit více ryb, bych zvolil pro Vaši nádrž.
3) Více druhů kamenů nepůsobí dobře z estetického hlediska. Je to jako pěst na oko. Akvárium, byť sebevětší, je příliš malé na to, aby mohlo být tříštěno na menší části nějakým nesouladem. A jsou to právě různé druhy kamenů, které tento nesoulad ve většině případů způsobují.
NASREDDIN  (id: 3697 ) odpověď pro Lumča 12.10.2009 21:51
12.10.2009 21:46 Lumča napsal: Opravdu KONEC

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kéž by tomu tak bylo.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Chlup 12.10.2009 21:46
Podivej se jakou debatu jsem vedl u prezentace Malá?Tanga?Nevim?,pak pochopiš.Opravdu nemám sílu.Teť jsem si ječtě všim mořské mušle.Opravdu KONEC
Chlup  (id: 10044   <<---584--->>  
 kategorie velká akvária, objem 584 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2009 21:42
Sem rad ze vsichni ti co to kritizujou to umeji oduvodnit a jen rikat ze se radsi nebudou vyjadrovat tak to nemate ani rikat a jeto..... bud oboje a nebo nic diky.. rad se poucim.. ale mam v kontaktu 2 lidi. kteri se tomu venuji pres 30 let takze od nich si taky beru par rad co se tyce ryb.. vybaveni akva bylo ted na me..
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro llukynek 12.10.2009 21:34
No comment.
llukynek  (id: 4349   Llukynkův pokus :o)  
 kategorie střední akvária, objem 140 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Lumča 12.10.2009 21:32
Kristepane, tak proč rovnou nedržíte ústa a vůbec se vyjadřujete. To je neskutečný!
llukynek  (id: 4349   Llukynkův pokus :o)  
 kategorie střední akvária, objem 140 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2009 21:30
Máte co do velikosti poměrně velkorysé akvárium... Mohlo by být krásné a snad se k takovému jednou dopracujete. Možná metodou pokusu a omylu, možná realizací rad jiného akvaristy. To první přináší opravdové ujištění, to druhé je zase rychleší. Vyberte si, co Vám bude víc vyhovovat.

Já Vám pro začátek radím:
1) zrušit rostliny,
2) nemíchat ryby a hlavně
3) sehnat pořádné kameny jednoho druhu a ty použít. Je mnoho prezentací podobných nádrží, u nichž je možné hledat inspiraci. Inspirujte se tedy, klidně i kopírujte.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2009 21:27
K tomu se nechci vyjadřovat,moc mi to připomina nadrž.Malá?Tanga?Nevim.Všechny mé síly vyčerpany u této prezentace.Nemám čas,někdy se s manželkou střidam u plotny.Taková litráž a je to vniveč:Tady Amerika smichana s Afrikou,nškde to je Tanganika s nadechem mořeNehodnotim.
NASREDDIN  (id: 3697 ) 12.10.2009 20:23
Základní parametry akvária:
Druh akvária
biotopní akvárium - Malawi, Tanganika
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tady mi něco ne a ne a nechce sedět .
12.10.2009 19:01 Chlup napsal:
. a hlavne pridat nejake ty rybky.........

A rovnou i nějaké ubrat, jinak se do vás za chvilku pustí za tu Ameriku v Africe.
tpivona  (id: 8201   WaterLand  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  WaterLand II.  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2009 19:24
Zatím nehodnotím...uvidíme co se z toho vyklube...Tomáš
Dizzerda  (id: 8072   Akvárium "Tragédie"  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2009 19:22
Chce to řas aby se akvárium ustálilo, zarostlo a těším se
Chlup  (id: 10044   <<---584--->>  
 kategorie velká akvária, objem 584 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2009 19:01
Akvarium je zatim takrka ve vystavbe... jeste musim udelat skrin kolem celeho akvaria.... + vymenit stary kryt z akva za novy... a hlavne pridat nejake ty rybky snad se bude zatim libit...:)...
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|