|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Lumča (id: 4845
)
odpověď pro Tombr |
11.12.2009 12:45 |
|
Nekrmi 3-4 dny vubec až se voda vyčistí.V ničem jiným to neni a potom miň.Hlavnš teť neměň vodu,snad jen když by jsi pozoroval,že se chováni ryb měni a dusily by se.Mnoho zdaru. |
Tombr (id: 9902
)
|
11.12.2009 10:09 |
|
tak jsem tam šoupnul tu fotku. Zkusím mín krmit. Včera jsem začal dělat 3D pozadí, tak to, snad ještě letos, celý předělám |
Lumča (id: 4845
)
|
11.12.2009 8:19 |
|
Akvarijní voda je vždy do žluta.Pokud je kalná,tak asi překrmuješ a fitr nestiha.Nechce to měnit,tak často vodu,nestačí se biologicky zpracovat.Odkalovat 1/4 vody v AQ 1x za 14 dní. |
Tombr (id: 9902
)
|
10.12.2009 7:06 |
|
Na kamenech se udělala lehce řasa. Ted mě trápí žlutá voda. Nevím proč, ale je strašně kalná a nažloutlá. Vodu jsem za poslední měsíc měnil minimálně 5x, ale furt je žlutá. Odpoledne sem zkusím dodat fotky, snad někdo poradí |
Lumča (id: 4845
)
|
10.12.2009 6:37 |
|
Nechceš aktualizovat?Co dělaji ty bilé kameny o kterách se tady vedly diskuze. |
HUJA (id: 10097
)
|
31.10.2009 16:31 |
|
Zajímavé a lituju tě u mě za 8 jdu na dvě. |
Roman (id: 1 )
|
21.10.2009 17:28 |
|
Ahoj, omlouvám se hlavně majiteli prezentace, že jsem mu promázl komentáře u jeho prezentace. Snad to teď bude lepší. Jinak já myslím, že časem ty kameny tak bílý nebudou, spíše budou do zelena. A navíc co se nelíbí jednomu, může se líbit druhému.
Ta bělost asi v reálu nebude tak zářivá, jak se zdá na fotkách. Navíc znám spousty mnohem horších akvárií a navíc to designově vypadá docela zajímavě. Držím palce ať se daří. |
Tombr (id: 9902
)
|
17.10.2009 12:49 |
|
Ted v neděli by mi jeden chovatel měl poslat kurýrem Melanochromis johannii asi 7 kusů + piskořky. No už se na ně těším :)
A zbytek asi dokoupím v akvaristice, chtěl bych to mít tak do 14-ti dnů zabydleno |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
17.10.2009 12:36 |
|
Tak co něco nového v akváriu?
Už bylo rozhodnuto o osádce?
|
llukynek (id: 4349
)
odpověď pro Tombr |
14.10.2009 18:43 |
|
|
Lumča (id: 4845
)
odpověď pro llukynek |
11.10.2009 12:41 |
|
Nemusite čist mé komentáře.Vaše manželka řeši problemy fackama?Tak to se nedivim,že se snažite vyřadit tady. |
llukynek (id: 4349
)
odpověď pro zeck |
10.10.2009 22:04 |
|
Proboha! Dejte tý nádrži aspoň čas, aby se mohla zaběhnout a zarůst a potom tady vynášejte nějaké soudy o hnusných kulatých světlých kamenech. |
Tombr (id: 9902
)
|
10.10.2009 20:07 |
|
Oprava, bílý :) (dostal jsem pojeb od ženy :) ) |
Tombr (id: 9902
)
|
10.10.2009 20:05 |
|
Máš pravdu, někteří akvaristi jsou opravdu líní. Naštěstí já si prvně natahal cca 50kg z lesa a potoka a poté jsme usoudili že by ty býlý budou hezčí. Tak jsem je zase natahal zpět. Ale máš pravdu, je to síla
Drahá legrace to je, to máš recht :) Já jsem byl pro ty obyč kameny z lesa, ženská ale zevalela že chce býlý, tak máme býlý :) |
zeck (id: 5777 )
|
10.10.2009 19:07 |
|
Koukám že někteří akvaristi už jsou natolik líní, že se ani neobtěžují jet se podívat do přírody po kamenech, ale radši jedou koupit šutry do obi, hnusný, kulatý, světlý...
To je síla
. |
llukynek (id: 4349
)
odpověď pro Tombr |
10.10.2009 19:00 |
|
Docela drahá legrace. :o) |
Tombr (id: 9902
)
|
10.10.2009 15:10 |
|
No tam by se taky možná dali najít :) já je mám z kamenictví. Kilo stálo 25kč, je jich tam cca 62kg |
llukynek (id: 4349
)
odpověď pro NASREDDIN |
10.10.2009 14:08 |
|
Mám pocit, že Baumax, Hornbach a tak :o)))))))))) |
NASREDDIN (id: 3697 )
odpověď pro Tombr |
9.10.2009 15:05 |
|
Křemeny ? Díky.
A kde jsem takové krásné kusy k nalezení? |
Tombr (id: 9902
)
|
9.10.2009 9:07 |
|
Kameny jsou křemeny.
Pokud máte někdo nápad jaké ryby by tam mohli být, budu jen rád za radu. Sám zatím nevím jakou osádkou to zarybnit, samozřejmě tam budou tlamovci
díky za komenty |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
9.10.2009 7:26 |
|
Co to je za šutry?
Zda jsou bílé až moc či ne nechť posoudí každý sám,
každopádně zcela evidentně zaujmou, osobně jsem nikdy podobné neviděl.
Uvidíte zda budou vyhovovat rybám, vyměnit za jiné se dají vždy, až trochu zarostou řasou třeba budou vypadat přirozeněji. |
:o)) (id: 2687
)
|
8.10.2009 19:11 |
|
Akvárko celkem dobré ,možná bych tam dal několik Tlamovců 'saulosi red'. |
Tombr (id: 9902
)
|
8.10.2009 7:20 |
|
Málo parády tam je, to vím, ale tam se toho zase tolik vymyslet nedá. 3D pozadí budu teprve realizovat, zatím na to nemám čas. Rostliny tam dávat další nebudu, protože na tento typ biotopu se to nehodí. kamení je tam cca 60kg, což další přidávat taky nebudu. Pokud máte nějakej nápad, sem s ním, rád se přiučím.
Jinak co se týče lumči, k tomu není co dodat :) |
ribana (id: 9897
)
|
7.10.2009 13:33 |
|
Na tak velkou nádrž opravdu málo parády. A to by se tam dalo tolik realizovat a vymejšlet. Zkus nad tím ještě podumat, dávám zatím 4. |
Tombr (id: 9902
)
odpověď pro llukynek |
7.10.2009 11:50 |
|
Díky moc za nabídku. U nás jsou 3 akvaristiky, tak se zkusim ve zbylých dvou ještě optat.
Jinak na netu jsem si už poptávku zadal, díky |
llukynek (id: 4349
)
odpověď pro Tombr |
7.10.2009 11:11 |
|
Zkus si dát inzerát. Třeba se najde nějaký akvarista poblíž, kdo bude piskořky mít. Kdyby ne, tak Ti je mohu poslat já. |
Tombr (id: 9902
)
odpověď pro llukynek |
7.10.2009 7:08 |
|
Piskořku jsem chtěl, ale místo ní mi dali tohle. Na jiném webu mi řekli že je to tylomelanie. Obyčejnou piskořku nevím kde sehnat.
Ty mušle možná teda oddělám :) díky za rady |
llukynek (id: 4349
)
odpověď pro Tombr |
6.10.2009 23:07 |
|
Pokud chcete mít v akváriu nějaké plže, pak bych doporučil obyčejnou piskořku, která v nádrži s cichlidami jistě přežije. Co se mušlí týče, nepoužil bych je, protože podle mého vkusu nmají v takové nádrži co dělat. Něco jiného by bylo, pokud by sloužily rybám ke tření. |
zeck (id: 5777 )
|
6.10.2009 10:43 |
|
Mořské akvárium s Tanganyikou dohromady? Co zkusit přidat Americký cichlidy? Nehodnotím. |
tpivona (id: 8201
)
|
5.10.2009 18:32 |
|
Chce to čas...minimálně kameny musí chytit patinu...zatím nehodnotím. Tomáš |
gavunmama (id: 9289
)
|
5.10.2009 10:10 |
|
No název ti neřeknu,ale v našem akva u tlamovců nepřežije nic,co se jen trochu hýbe :) Tak nevim,jestli je to dobrý nápad,mít tam šneky.Ale měla jsem ho asi 2 měsíce(ne u tlamovců) a chcípnul mi |
Tombr (id: 9902
)
|
5.10.2009 7:16 |
|
Přidal jsem pár nových fotografií. Mohl by mi prosím vás někdo říci co je to za šneka? V akvaristice mi jen řekli že je to šnek k tlamovcům. Stál mě 80kč, mám tam 4 a nerad bych aby nějak trpěli, tak bych se o nich chtěl něco dozvědět. díky |
llukynek (id: 4349
)
odpověď pro Pajoch |
4.10.2009 13:20 |
|
Definujte "přírodní zbarvení"...
Dal bych tomu čas, což je přesně to, co je třeba. |
Pajoch (id: 1693
)
odpověď pro llukynek |
3.10.2009 23:19 |
|
Tak to samozřejmě nevypadá, ale ty kameny rozhodně nebudou vypadat přirozeně nikdy, chtělo by to přírodní zbarvení. |
pensionhaje (id: 3898
)
|
3.10.2009 15:41 |
|
Kořeny a dřeva sou uplně všude protože každá řeka něco přinese tak že i v jezerech a moři se najdou kořeny to že někdo udal směr jak má vypadat afrika neznamená že to tak přesně je.kameny svítěj ale během pár mněsícu obrostou řasou a nebude to špatný.já jsem spíš specialista na ameriku ale když sem zakládal afriku tak každej tvrdil jemnej písek kterej vypadá moc hezky ale na druhou stranu kámoš má oblázky a množej se mu tam ryby ve velkým a mně to vždy požrali tak sem do jednoho rohu nasypal oblázky a už tam je mladejch víc jak dospělejch.tak že bych nebyl tak zásadovej.ono když se totiž podíváte na videa z malawi tak je každý jiný někde sou kytky někde jenom písek.tak že hlavně dobrou filtraci o rozum při výběru ryb.takže držím palce a dám za 8 at vyrovnám ty špatný známky protože jinak je na hodnocení opravdu ještě brzy. |
Tombr (id: 9902
)
|
3.10.2009 9:51 |
|
Díky za komenty. Ta býlá je moc býlá, páč jsem to špatně vyfotil. Ve skutečnosti to tak světlý samozřejmě není. Akvárko je asi týden v záběhu, takže pro ty co jim to připomíná laboratorní prostředí, tak je to tím že je vše ,,nové a čisté"
Naším tajným snem je mořské akva, ale to je krapet jiná cenová, tak jsme si aspon nasimulovali moře.
To pozadí není 3D, je to jen za stěnou zmačkaný černý papír potřebý sádrou. 3D si budu dělat někdy v budoucnu |
NHKG (id: 219
)
|
3.10.2009 9:29 |
|
Zatím nehodnotím, ale to spojení bílých kořenů a černého pozadí se mi moc nelíbí. Do bližšího popisu doplň jakou máš techniku v akváriu (filtr, topení, ...). |
gavunmama (id: 9289
)
|
2.10.2009 23:29 |
|
Každý tu má právo na svůj názor a každý ho podá po svém a jiným se to nemusí zrovna líbit,ale je to lepší,než mačkat trapně čísla a nic k tomu nepsat.Jinak k akvárku,jestli nejsem slepá,tak tam 3D pozadí je ne?Akorát to na fotce není moc vidět(nejsem si jistá).Na bílý písek a bílé kameny tedy moc nejsem,spíš bych si to představila v mořskym akva,ale proti gustu žádná
Je to vyloženě na tobě a ty kameny brzy zmizí pod řasou...kytky ti tlamovci rozcupujou
a ty kořeny tam klidně nech,to zjistíš,jestli ti klesá hodně ph nebo ne,pak je třeba můžeš vyndat.Já už jsem to tu někde psala...Přítel má tlamovce a pro mladý tam přidal 2 velký kořeny s mnoha dírkama pro schování.Jsou tam už pěkně dlouho a pravidelně před výměnou vody měříme ph a nikdy nám neklesne pod 7,5.Samozřejmě pravidelně měníme vodu.A mladých pořád máme,že nevíme co s nima,dali jsme i do akvaristiky
Tak přeju mnoho zdaru a za mě zatim 4,ale jak se to vyklube k lepšímu a budou tam rybky,třeba zvednu |
zelvik58 (id: 9760
)
|
2.10.2009 19:37 |
|
Zatím nehodnotím,až tam budou ryby.Ty kořeny změkčují vodu,to do tohohle typu akva nepatří.Na rybičky si tu najdi nějakého chovatele,a pořiď si rybky raději přímo od něj,případně se poraď o kombinaci.Nedopadneš jako já ,nemůžu se zbavit přebytečných samců.Taky je fain podívat se do odkazů,tam je o Africe dost zajímavého.Ať se akva daří! |
MihaiL (id: 6883
)
|
2.10.2009 17:36 |
|
Můj názor na Afriku je že tam musí být super 3D pozadí a k tomu aspon přibližně barevně doladěny kameny, no ty kořeny porostlé microsoriem tam moc nepatří ,ale budiž uvidíte jak se to časem vyvine pak možná i vy zjistíte že nějaké pěkné 3D pozadí by tam nebylo špatné at hodně zdaru přeji s akváriem.. |
Lumča (id: 4845
)
odpověď pro llukynek |
2.10.2009 15:32 |
|
Nevim co máš proti mému komenatři?!Já si myslím,že kdybys tam dal nějaké oblázky s řeky porostlé řasou,tak i při zakladani AQ by to bylo lepší než ty bilé kameny,.Toť muj názor.Jinak kořeny do Afriky nepatří.Při zakladani AQ si promyslím co chci a potm zakladam AQ |
llukynek (id: 4349
)
|
2.10.2009 15:29 |
|
Myslím si, že pro začátek je to docela dobré. Osobně bych bílé kameny nepoužil, ale to bych udělal já. Vy je tam klidně nechte. Za nějaký čas stejně zarostou řasou a ta jejich zářivá bílá zmizí. Pokud chcete chovat cichlidy z Malawi nebo Tanganiky, tak rostlinky nejsou třeba. |
llukynek (id: 4349
)
odpověď pro Lumča |
2.10.2009 15:24 |
|
Každá nově založená nádrž příliš přirozeně nevypadá, což byste mohl vědět a ve svém komentáři to i zohledňovat. |
Lumča (id: 4845
)
|
2.10.2009 14:27 |
|
Co bych napsal vypadá to moc nepřirozeně!Proč zrovna takové bilé kameny jsi zvolil.Nehodnotím bylo by to nizko.Ta rostlina je Hnědovka křidlatá.Mrkni tady na prezentace a inspiruj se. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|