ARCHIV - akvária střední (81 až 160 litrů)

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
842/972

Ajinky první akvárko

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Ajinka  (id: 1496   Ajinky první akvárko  
 kategorie střední akvária, objem 118 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.3.2006 9:52
Tak mě pěkně štval hlučný filtr - navíc jsem měla v akvárku hrozně moc bublinek. Z toho co jsem přečetla jsem usoudila, že to není dobře. Takže po shánění info všude možně včetně - jsem nakonec u filtru vypnula vzduchování a nechala ho jen protékat. Pozoruju rybičky zatím po vzduchu nelapají. Pro jistotu se dnes otočím do zverimexu pro nějaký běžný vzduchovací kámen. Také jsem napravila další laickou chybu - filr na noc nevypínám Od včerejška hnojím hnojivem od Rosíka 4 ml PMMD - když bude potřeba tak to ještě o ten jeden ml snížím. Tak teď už zbývá jen čekat čekat a čekat. Díky všem hlavně Richiemu - za vyčerpávající mail. Doufám že brzy se budu moci pochlubit - pořádným akvárkem. A vyměním fotky ze začátku za něco hezčího. Ještě jsem si objednala pár rostlinek u Aqua Dahoo - jsem docela zvědavá. Tady v okolních zverimexech mají ty rostlinky celkem mizerné - narazit přímo na dodávku je docela problém. Jaké máte zkušenosti Vy ? Překvapuje mě rozdíl cen Rataj a Dahoo .... no uvidíme. Díky všem.
Ajinka  (id: 1496   Ajinky první akvárko  
 kategorie střední akvária, objem 118 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2006 13:26
R.Vagner - máš naprostou pravdu ta tapeta je děsná - zdá se mi čím dál tím šilenější prostě se mi vůbec nelíbí. Asi zvolím nějaký kámen nebo skálu. PMMD jsem si objednala zítra začnu a doufám že po čase změním fotky na lepší. Ale nějaký začátek být musí .............každopádně děkuji za všechny postřehy a nápady a připomínky budu se snažit
langosh  (id: 494   Apistogramma & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Geophagus & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Apistogramma & Co. Reloaded  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2006 8:36
Souhlasím s Darjou s tím, že by to asi chtělo nějaký výraznější kořen, kámen nebo nějakou solitérní rostlinku. Prostě něco, co upoutá na první pohled. Tomu je však potom třeba kompozičně podřídit zbytek, aby vše ladilo oku .
Roman
r.vagner  (id: 463   Amazonie 160 litrů  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  MALAWI 300 litrů  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Richieho terarium  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2006 7:50
Ahojda.Tak akva zatim vypada dobre.K te chemii...nic bych tam nelil.S nejakym vetsim hnojenim bych mozna pockal tak alespon mesic,tak dlouho totiz trva nez se usadi ve filtru ty spravne bakterie a nez se zakoreni rostlinky.K tomu osvetleni....mam na svych akva naprosto ty same co mas ty i s tema stejnyma zarivkama a rostlinky mi rostou perfektne.Je teda pravda ze pridavam PPMD a jeste pridavam CO2 z kvasnic.Jinak nevim jak mas udelany vyvod z filtru ale dej si pozor aby jsi nemela v akva moc veliky proud,pak se dela rasa.Take je dulazite spravne krmit.Aby jsi rybky neprekrmovala,pak by se ti taky tvorila rasa.Do nove pridane vody z kohoutku muzes pridavat chemicke pripravky,ale je tam taky nedavam a rybam i rostlinam to vubec nevadi.Jo jeste jedna dulezita vec.Az budes prat filtr,tak ho nikdy neper v chlorovane vode,ale ve vode z akvaria...a nemusis ho zase tak uplne moc dukladne proprat,aby tam jeste zbyli nejake ty bakterie.Jinak to pozadi co tam ams jsem mel tkay.Uplne to same.Jednoduse jsem ho vzal a otocil a prilepil mineralnim olejem.Podivej se ne moje akva tam to uvidis.Tak sned jsem napsal vse co jsem chtel a nejak ti tim pomohl :)
Ajinka  (id: 1496   Ajinky první akvárko  
 kategorie střední akvária, objem 118 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2006 7:13
Ahoj Darjo díky. Já vím zatím to není ještě vůbec ono - začínám a akva je provozu teprve 14 dní. Čekám co se z rostlinek chytí a teprve potom budu zkoušet doladit to podle toho co se mi líbí. Doufám že za čas přibudou už jiné fotky
Darja  (id: 540   AQUA de la Corydoras  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Ancistrusci a corydorasci 107 l  
 kategorie střední akvária, objem 107 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2006 21:12
No, na to, ze je to 118l by se s tim dalo delat vic... mozna tem kytickam dat nejaky rad... nejaky koren, kameny, at nepusobi tak plose... Jinak fajne
Ajinka  (id: 1496   Ajinky první akvárko  
 kategorie střední akvária, objem 118 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 20:48
Tak jsem se pokusila nafotit akva teď večer - je to určitě hezčí než přes den. Také jsem podložila zářivky již zmiňovaným alobalem tak jsem zvědavá. Když nic tak rybky pod tímto odráženým světlem vypadají daleko lépe. Jinak se budu pokoušet fotit, ale mám asi pomalý foťák, nebo jsem ještě nepřišla na to, jak akvárko fotit. Rybičky mám neustále mázlé - potvůrky pořád se hýbou Romane díky jdu objednat PMMD. Jestli mohu poprosit - tak mi klidně můžeš tykat. Díky.
Rony7  (id: 563   Ronyho 150l akvárko  
 kategorie střední akvária, objem 150 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 17:27
Ahoooj:))no na to ,že začínáš,tak to vypadá slibně:))Jinak chtělo by to lepčí fotečky Zatím 5*
langosh  (id: 494   Apistogramma & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Geophagus & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Apistogramma & Co. Reloaded  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 14:30
Pro začátek bych zkusil pouze 1 dávku "čistého" PMDD bez NO3 a PO4 (ty se hodí spíše do tzv. holandských AQ, kde není moc rybek - ve vašem případě byste si asi koledovala o řasy). Dále bych doporučil dávkovat spíše méně, než je doporučováno (začít třeba tak od 1 ml), protože přidat můžete vždy.
Roman
Ajinka  (id: 1496   Ajinky první akvárko  
 kategorie střední akvária, objem 118 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 14:03
Romane moc děkuji. Už jsem se dívala jen musím řádně prostudovat to dávkování a tak - kolik si toho mám vlastně objednat. Je to na mě trošku složitější.
langosh  (id: 494   Apistogramma & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Geophagus & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Apistogramma & Co. Reloaded  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 13:32
Vše o PMDD je zde http://www.r.wz.cz/aqua.php?s=c-obchod . Ve zveráku to bohužel neseženete .
Roman
Ajinka  (id: 1496   Ajinky první akvárko  
 kategorie střední akvária, objem 118 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 13:18
A s tou tapetou - máte pravdu. Mě se vůbec nelíbila ale zrovna nic jiného ve zvěráku neměli a nechtěla jsem to mít prázdné aby se rybičky nezbláznili. Takže až to trošku zaroste jestli se mi to podaří, tak s výměnou se počítá. Zatím je to takové kýčovité
Ajinka  (id: 1496   Ajinky první akvárko  
 kategorie střední akvária, objem 118 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 13:16
Trošku jsem prošla akva co se mi líbí a zkusila jsem pokus s alobalem tak jsem zvědavá. Teď ve dne to moc nevynikne uvidíme večer. Na chemii se asi vybodnu mám dojem že čím víc toho studuju tím toho míň vím. Ale chtěla jsem se zeptat co je to to hnojivo PMMD - je tady hodně doporučované že bych zkusila něco co je ověřené a hlavně je to od jednoho výrobce ........ takhle se v tom opravdu moc nevyznám. Je toho tolik ......... Tak mi prosím vysvětlete co je to za zkratku, co to znamená a zda se to dá koupit v každém zverimexu. Díky všem jste super
langosh  (id: 494   Apistogramma & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Geophagus & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Apistogramma & Co. Reloaded  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 12:50
Silnější zářivky tam bohužel nenamontujete - pouze ty s větší svítivostí (tj. nějaké ty "normální"). Těch speciálek by se ale hned nezbavoval (když už jste si je zaplatila ) - kupte si nějaké méně náročné rostliny na světlo - anubiasy, kryptokoryny nebo hnědovku. Dále vám tady ostatní asi doporučí výměnu pozadí za jednobarevné - více pak ty rostlinky vyniknou (může počkat, až se vám trochu rozrostou ). A žádnou chemii tam zbytečně nelejte - stačí občas přihnojit (a lépe denně po troškách než jednou týdně) a při výměně vody přidat případně nějaký prostředek proti chloru a těžkým kovům (většinou však stačí vodu pouze odstát). Já mám rybky většinou z "blackwaters", tak ještě přidávám extrakt z rašeliny, ale u vás to nutnost asi nebude. Hodně štěstí.
Roman
Ajinka  (id: 1496   Ajinky první akvárko  
 kategorie střední akvária, objem 118 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 12:04
Ja děkuji. No taky uvažuji o tom, že mám možná ve předu málo světla a proto se tam rostlinkám nechce růst. Fakt nevím. Spoléhala jsem na to, že když je originál kryt že mi ve zvěráku doporučí ty nejlepší zářivky. Myslíš že by stačilo vyměnit jen přední zářivku za silnější ? Nebo mám raději ještě počkat - přece jen mám akvárko chvilku ............ ale faktem je, že vpředu mi ty rostlinky moc nejdou. Na šípatkovcích (jestli to opisuju správně) se mi objevily takové nepěkné flíčky malé skvrnky tak jak to popisují v jedné knížce - jenže tam píšou že příčinou může být cokoliv. Zatím jsem dělala testy na železo podle nich tam je železa málo. Takže jsem přidala od Rataje - Chelatin a Biotin. Jen nevím co dál - co mám hlídat dříve. Mám celkem dobrou knížku o rostlinkách ale když jsem ji prostudovala je toho nějak moc co se musí hlídat. V podstatě nevím u čeho mám začít. Uvítám všechny návrhy a připomínky. Vodu jsem teď měnila častěji protože jsem přidávala rostlinky. Teď mám v úmyslu to čistit jednou za týden po čistění přidat Biotin, Chelatin - s PH zatím váhám mám trošku tvrdší vodu ale je to na hraně takže se mi s tím zatím nechce hýbat. Co dál přidáváte ........ třeba do nové vody ? Těch chemických přípravků je tolik ...... a od tolika firem ..... člověk neví co si má vybrat. Díky všem
borča  (id: 669   90 litrové akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 90 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 5.3.2006 11:49
Pěkné, jen čekat až to zaroste.
radka  (id: 530   RADČINO KREVETKÁRIUM  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 11:45
Možná, kdybys přidala více světla ,tak 0,5w/litr tak by to rostlinkám pomohlo.
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|