350/656
KANČÍCI -střední amerika 400 l.
Komentáře
|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
gavunmama (id: 9289
)
|
6.11.2009 11:31 |
|
Akva pěkný,ikdyž na mě moc prázdný.Ty rostlinky na hladině,jak tu někdo radil,by byly super.7 |
kosáček (id: 968 )
|
29.4.2009 0:54 |
|
Chtělo by to pozadí... |
nefersobek (id: 2653
)
|
13.4.2009 21:50 |
|
moc pěkný, na kančíky jsem zatížená |
Roman1980 (id: 8880
)
|
2.3.2009 15:47 |
|
Máš to pěkné,konečně někdo kdo má rád cichlidy a zvlášt Kančíky taky je mám a jsou nádherní. |
Nero (id: 7400
)
|
19.2.2009 10:54 |
|
Giboušek 20 cm a rostliny už nepřidávám,nějak to nemá smysl
. |
Lery (id: 7644
)
|
19.2.2009 10:26 |
|
Pěkné,vkusné.8
Jenom mě trochu chybí Sajica,když máš střední Ameriku.Vydrž a budeš jen zírat,jak se budou vybarvovat,zvlášť při tření.Rostliny nepřidávej/přijdeš o ně/,snad jen na hladinu nějakou.Té si nebudou všímat.Hodně zdaru. |
Uroboros (id: 8870 )
|
18.2.2009 16:18 |
|
Na toto se da koukat,jak je velkej gibousek? 8 |
pavelklajbl (id: 7149
)
|
4.2.2009 0:22 |
|
Moc pěkný , fakt
tak já osum
a nech si dařit |
Tin (id: 5166
)
|
7.1.2009 20:20 |
|
máš to pěkný davám 7 |
RAP (id: 5897 )
|
6.1.2009 9:54 |
|
To se občas stane |
Nero (id: 7400
)
|
5.1.2009 12:35 |
|
..........jééééééééééé,už to vidím,tak fatální chyba...stydím se.Jak se to jen mohlo stát? |
Nero (id: 7400
)
|
5.1.2009 12:32 |
|
Peky a kde je zmíněno kančík červenohlavý?Všude mám červenohrdlého-meeki. |
RAP (id: 5897 )
|
5.1.2009 11:54 |
|
Mám dvě připomínky: T.mekki je česky Kančík červenohrdlý, červenohlavý je Vieja synspila. Pro filtrování si mohl zvolit lepší řešení alá http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=3200 . Jinak držím palce dalšímu amer. cichlidáři. |
ruda (id: 3065
)
|
4.1.2009 21:40 |
|
souhlasim,je to mlady samec.neni duvod sharon neverit,ta se v tomhle fakt vyzna
|
sharon (id: 1665
)
|
4.1.2009 21:32 |
|
no to je mladý samec |
Nero (id: 7400
)
|
4.1.2009 21:27 |
|
Dobrá tedy..a pro úplnost ještě jednoho příčnopr. do prezentace a jestli to není samec,tak končím...
|
sharon (id: 1665
)
|
4.1.2009 21:17 |
|
podle zbarvení bych to neurčovala, mění barvu jako chameleoni, submisivnější samec nebo samice jsou světlejší, pokud je tam dominantní příslušník téhož pohlaví a druhu nebo jiné, agresivnější ryby. Neber to jako 100%, ale myslím, že to světlé rozmazané by mohl být sameček a to za ním samička. Na 8 cm mi přijdou docela neurčití, rozhodně je nerozděluj, pokud si nebudeš opravdu jistý. |
Nero (id: 7400
)
|
4.1.2009 21:06 |
|
Sharon-ok,tak jeden pokus.Do prezentačních fotek teď hodím ještě jednu celken nic moc fotku perleťáků,patrný je tam hlavně jejich odstínový rozdíl(mám 2 tmavé a 2 světlé).Dal by se při určování pohlaví zvážit i ten barevný nádech,resp.rozlušti mi tu fotku.Díky. |
Tomas Enderson (id: 2125
)
|
4.1.2009 20:25 |
|
Fakt hezký akvárko ale já bych vyměnil ten filtr jelikož sním mám špatné skušenosti. Málý obsach filtračního materiálu a mezi slabým a sylným průtokem vody minimální rozdíl, navíc moc velký proud vody.
Tomas Enderson LBC |
sharon (id: 1665
)
|
4.1.2009 19:49 |
|
U příčnopruhých sleduj oranžové šupinky na bříšku - má je jen samička. U meeki prodloužené ploutve - no tam je to spíš o citu. U perleťáků většinou samci mají měkké hrdlo narůžovělé, jednobarevné, samičky mívají na hrdle (mezi skřelemi zespodu) modré skvrnky. Samci jsou mnohem mohutnější, mají viditelně vyšší tělo. Řekla bych, že na obou fotkách jsou samičky. Připadá mi ale, že na takovou velikost mají příliš nafouklá bříška...nebo jsou po krmení? Dám do atlasu tady mladý páreček, samec má tak 9 cm, samička 6 v těle. |
Nero (id: 7400
)
|
4.1.2009 18:41 |
|
Sharon-zdravím,tak dle mého odhadu mají perleťáci tak 8 cm,příčnopruháci tak 1O a mekáči tak 8cm...kvůli selekci se snažím vysledovat co se dá a u příčnopruhých jdu po viditelnějším hrbu na hlavě u samce(je už vidět),u mekáče tam zase vidím jasně protaženou hřbetní ploutev do dlouhé špičky u samce a u perleťáků to absolutně nedávám....Ono totiž ty obecné rady na rozpoznání jsou jedna věc a čučet do zblbnutí na rybu a dohadovat se sám se sebou je věc druhá .Nechceš se stavit a rozpárovat mi to všechno?
No s těmi rostlinami máš pravdu,ale já je upřímně moc neřeším,nejsem rostlinář a zatím se osvědčily jako nezničitelné,byť možná pomalu rostoucí.Díky za podporu a kancům zdar. |
sharon (id: 1665
)
|
4.1.2009 18:13 |
|
ahoj, jsem ráda, že tu je další střední Amerika
. Perleťáci je jako mladí poznávají hodně těžko, tedy skoro nejde poznat samce od samičky - jak jsou ti tví velcí? Tvůj nigrofasciatus -býk je 100% samička
, samečka jsem viděla na fotce s kančíkem červenohrdlým v pozadí. A ještě k rostlinkám - je docela pro mně nepochopitelným zvykem dávat k cichlidám anubiasy - sice jsou tuholisté, ale velmi pomalurostoucí a tudíž náchylné na zařasnění - u kančíků při veškeré péči naprosto nevyhnutelná záležitost. Lépe je použít nejobyčejnější echinodory - rostou poměrně rychle a i když je kanci roztrhají nebo chytnou řasu, bez potíží opět dorostou. Další dobrou kytkou je sagittaria platyphylla, cryptocoryne pontederiifolia, cryptocoryne aponogetifolia, samozřejmě vallisneria gigantea.....pro kance se toho hodí spoustu, i když se to nezdá. Ať se daří. |
siper (id: 283
)
|
4.1.2009 12:54 |
|
Moc pěkné aqva 8*
btw v Dříteči jsem se byl kouknout a ani se mi nechtelo pryč
škoda jen té otevírací doby pro veřejnost
tak ať se daří |
tpivona (id: 8201
)
|
4.1.2009 11:54 |
|
Tak to jo, já myslel, že jsi kupoval oba dva nový
. Určitě by stačili na pořád, ale ten vzhled a kolik uberou místa v akvu
Tomáš |
Nero (id: 7400
)
|
4.1.2009 11:19 |
|
To Tomáš-no protože k jednomu jsem přišel gratis a zbývalo na tuto litráž dokoupit ještě jeden a to už rozdíl je.Nicméně si stále myslím,že s těmi 2 vnitřními by nebyl problém ani do budoucna už proto,že kance rozpáruji do 6 ks. a zase tolik bordelu ve čtyřstovce z 9 ryb(počítám i gibouše a ancíky) nevznikne.Ale uvidíme... |
tpivona (id: 8201
)
|
4.1.2009 11:08 |
|
Máš to pěkné...zatím za 7, abych si nechal něco do rezervy! Hodně zdaru Tomáš
P.S. Proč si tam nedal rovnou vnější filtr? Zas tak velký finanční rozdíl by to nebyl,aspoň já si myslím! |
Červená Karkule (id: 6503
)
|
4.1.2009 10:29 |
|
super litráž a super ryby :) 8hvězdiček:) |
Raider (id: 8208 )
|
4.1.2009 10:09 |
|
Krásný AQ za 8* |
zeryk (id: 5971 )
|
4.1.2009 7:51 |
|
nevypadá to špatně zatím 6 |
Nero (id: 7400
)
|
3.1.2009 22:54 |
|
To Bizzon-díky za pochvalu,ale opravdu je to perleťák,i když uznávám,že některá fotky akary modré vyzní hodně podobně.Mám dva tmavěji zbarvené(foto) a dva světlejší.Ty tmavší tipuji na samce,jsou i robusnější.Jinak by pan Papík musel šáhnout vedle a to se mi nechce věřit. |
Bizzon (id: 6631
)
|
3.1.2009 22:35 |
|
Hezké akvarko jen si myslím že to nejsou kačíci perleťoví ale je to Akara modrá. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|