|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Robert10 (id: 4654 )
|
1.8.2008 18:41 |
|
Tak už to vypadá přirozeně,zvyšuji na 6 |
Vydrik.punx (id: 7666
)
|
24.7.2008 15:02 |
|
No skoda... davam 5 kdyz vratis lego dam 8... to me fakt pobavilo... |
ruda (id: 3065
)
|
11.6.2008 20:50 |
|
na tom jak je musle stara nezalezi.proste obsahuje vapenec a ten se uvolnuje do vody.ted i za 10let stejne.
jinak mi je jedno co tam mas,ty to mas doma.
at se teda dari i dal |
kajer (id: 6864
)
|
11.6.2008 20:45 |
|
kytky zatim rostou dobre a ta musle uz je tak 10 let stara takze uz dostatecne vyschla atd, takze by to problem byt nemel myslim |
ruda (id: 3065
)
|
10.6.2008 20:48 |
|
no zmena tu je řádna,ale...v tomhle pisku ti kytky asi nepujdou.musle by tam taky nemela byt.ne kvuli vzhledu,ale proto,ze je z more a dela ti neplechu s vodou.
ale jinak se povedlo s velikou paradou |
kajer (id: 6864
)
|
28.4.2008 0:12 |
|
diky, uz to zarusta hodne pekne, ale chytli krupicku a nejak neustaly a ty co ustaly nejak predpokladam psychycky neprezily tu modrou vodu od leciva takze vsechny neonky, tetry a razbory uz nejsou :( |
vojtula (id: 7107 )
|
26.4.2008 13:40 |
|
mooooooooc hezke a az to zaroste tak urco jeste hezci.. prozatim 7* ale rad zmenim.. |
Tin (id: 5166
)
|
25.4.2008 10:02 |
|
no bez toho počítače je to mnohem lepší až to zaroste tak to bude o.k. 7 |
kajer (id: 6864
)
|
16.4.2008 18:43 |
|
kdyby tu nekdo umel cist, tak uz je to vsechno davno venku ;) |
Filip a 240 (id: 3019
)
|
10.4.2008 10:36 |
|
Nemohu uvěřit. Tak krásné akvárium, moc hezké pozadí, obsah nádrže, dno, rybky, téměř vše až ta ten kýč, co by tam být neměl. Nechci hodnotit a přitom mi to je i líto. Nestálo by za úvahu vyhodit ten počítač, potápěče z lega, sošky i mušle z moře a udělat si hezké, sladkovodní akvárum? Kolik ti je let, deset? |
kajer (id: 6864
)
|
7.4.2008 21:15 |
|
dik, no uz je to venku tak 14 dni, mam to vsechno nove a kvalitne nafoceny akorat musim pockat nez m ity fotky kamos prinese, predtim nebyl cas |
BuhTao (id: 6386
)
|
7.4.2008 11:21 |
|
Kajer Ty si borec ledoborec! To je naprostej masakr. Já už se tady u compu lochám 3dny, jak to asi musí házet vnitřnostma registrovaným tohoto webu! Jseš jednička, komu čest, tomu čest!
Za originalitu a hlavně odvahu 8
|
Majk (id: 6662
)
|
28.3.2008 21:23 |
|
co v tom mas za pocitac
tak to jako se ti prehrejval tak s nim topis rybam jo?
za 3* |
Mujkel (id: 4337
)
|
28.3.2008 17:30 |
|
Hmm, tak o počítači v akva přemejšlim už rok, ale obětovat na to 375l? No, nic |
kajer (id: 6864
)
|
28.3.2008 14:25 |
|
no ono hlavne zalezi aby ty rostlinky meli, kde je to v praze dobry na nakoupeni kytek ? na hroude toho mivaj vcelku dost... |
KELLYS (id: 5602 )
|
28.3.2008 12:36 |
|
V mini akva....pistárium je pro mě for.Tohle ne ,jde o to že máš sice pravdu v tom ,že už málo z nás žije podle přírody,bohužel jsme se mnozí dostali tak daleko,že už to ani nejde i když...Je fakt ,že s přírodou je to horší a horší a především kvůli nám lidem.Tak proč si doma vytvářet další ,,srágory,,právě proto že země už z nás mele z posledního bychom být vděční za každou ,novou kytku a za každé spokojeně žijící zvíře.Tak možná proto jsi dostal sprda,že většina tady to myslí tak vážně.Jinak dík za to,že jsi to vzal celkem v poho i když jsme tě ,,spráskali jak pouliční směsku,,Přijdu mrknout...měj se Alice |
27p16and41p66.6 (id: 680
)
|
28.3.2008 10:37 |
|
Ano, rostliny a kořen budou super. Jako začátečníkovi bych ti radila spíš si dřevo koupit, protože to z lesa plave a trvá měsíce a někdy i dýl, než se ve vodě potopí. K rostlinkám nezapomeň hned koupit hnojiva, aby hezky rostly. A pozor, nevybírej rostlinky jen podle vzhledu, ale taky podle nároků na světlo, vodu atd., když si koupíš hezké, ale moc náročné, tak ti akorát pojdou, pro začátek bývají dobré druhy Egeria, Hygrophila polysperma, Vallisneria, některé Echinodory, Sagittaria subulata, Ceratophyllum demersum, některé Cryptocoryny... A opravdu to s tím PC už nezkoušej, jde tu o to, že člověk má na výběr, ale ta ryba takto těžko, navíc neví, co by s tím PC dělala, mnohem víc rozumí rostlince, o kterou si může poškrábat bok, vytřít se na ní, schovat se mezi nimi, lépe pomocí nich dýchat... |
kajer (id: 6864
)
|
27.3.2008 23:19 |
|
chybama se clovek uci. Jasně že mi na nich záleží kdybych je nechtěl tak si je nikdy nepořidim a nebudu do nich vrážet tolik peněz, chci aby se měli dobře, proto jim tam taky udelam nejaky to "zalesneni", ktery mi tam este chyby, akorat se vzdycky netrefim aby meli takovy rostlinky ktery by se mi tam libili :P |
Matošo (id: 3777
)
|
27.3.2008 23:01 |
|
přesně tak, lidi všechno co dělaj, dělaj dobrovolně (alespoň většina).
No, jsem rád, že si se nenaštval a uraženě prezentaci nezrušil. Pro mě to znamená, že ti na rybkách záleží a že jsi se poučil a chceš se jim věnovat i do budoucna.
Rozdíl je asi takovej, že ty tropický (Mopani) jsou už chemicky ošetřený (většinou jsou napuštěný takovou červenou tekutinou) a můžou se po opláchnutí hned dát do akvária, zatímco klacek z lesa se musí vyčistit a vyvařit (ve slaný vodě) a to né jednou (většinou). Taky ty koupený neplavou, ale samosběr může...
Je dobře, že jsi PC odstranil. Ale fotky tu nech, ať je vidět ten rozdíl... |
rarášek (id: 5023
)
|
27.3.2008 22:05 |
|
Rozdíl mezi námi lidmi a tvejma rybkama je ten,že mi si můžem vybrat jak a kde chcem žít.S tím klackem nevím taky by mě to zajímalo,páč chci předělat celé akvárko a udělat biotop aspoň se mu přiblížit |
kajer (id: 6864
)
|
27.3.2008 21:51 |
|
a hlavne ze vi nezijete v lese, v jeskyni ale v panelaku, cinzaku, dome jite vsechno to co jite ( samy chemikalie, barviva a vsechnen ruznej humus - si prectete slozeni susenky treba ) je to tyrani lidi ? taky nezijete tam kde jste puvodne zili.. a prirodu mam rad a jsem v ni dost casto... ale PC je uz stejne odstraneno, bylo to jen tak na zkousku , ted tam bude spis kmen a rostliny ale chtel bych se zeptat co byse stalo kdybych pouzil treba normalni "klacek" ktery si nekde najdu/uriznu oproti tomu koupenemu, az na to ze ty jsou tropicke... kdyz mi reknete ze ten co nekde vezmu je plny parazitu tak mi reknete jakto ze ten koupeny neni, diky a 500 za kus klacku mi prijde vcelku prehnanost :) |
pauli (id: 3761
)
|
27.3.2008 21:38 |
|
Nenacházím slušných slov
|
Barney (id: 6246 )
|
27.3.2008 21:21 |
|
Mno, tak tohle aqua má i PC vodu, že ? Jakej tam máš filtr? Atlon?
Tohle radši nehodnotím. |
Tomm (id: 5889
)
|
27.3.2008 21:13 |
|
Tak to je fakt drsný, to jsem fakt ještě neviděl
, tohle opravdu hodnotit nebudu |
Shakalik (id: 1520
)
|
27.3.2008 20:32 |
|
Víš z čeho se vyrábí PC komponenty ? Ze S.R.A.Č.E.K a přesně tyhle S.R.A.Č.K.Y obsahuje i voda v tvém akváriu. Pro ryby je to týrání. |
tonco (id: 5736
)
|
27.3.2008 20:16 |
|
Akvarium nekomentujem, ale podla toho aké monštrum si stvoril ti rozhodne nechýba fantázia. Skús využiť svoju fantáziu, modelovacie schopnosti a vytvoriť niečo uletené ale z prírodných materiálov. Ak si zariaduješ izbu a chceš byť extra nepoužiješ starý olej, olovo, ortuť a pod., ale použiješ drevo, sklo a podobné materiály vhodné do izby. Tak s tým niečo sprav a možno nás všetkých prekvapíš. Zatial to je len týranie rybičiek. Tonco |
Technik (id: 3376
)
|
27.3.2008 20:09 |
|
No sice je to hrozné, místy strašné, ale pokud je alespoň dobrá kvalita vody
rybky si zvyknou všude. Co jim také zbývá, že. |
Hellraiser (id: 6565
)
|
27.3.2008 16:53 |
|
Plně souhlasím s Karlem a všemi co tohle dilo odsodili tohle nemá s akvaristikou co dělat... |
:o)) (id: 2687
)
|
27.3.2008 16:30 |
|
Typické "Pražské"akvárko nejsi náhodou poslanec? |
pensionhaje (id: 3898
)
|
27.3.2008 16:23 |
|
Jako reklamní akvário do náký PS firmy dejme tomu pokud tam neni nic škodlivýho ale prezentovat to na akvaristickejch stránkách to je ulet kterej se nedá komentovat.nehodnotím protože taková známka tady není |
djruso (id: 4668
)
|
27.3.2008 15:56 |
|
měl byses dát vyšetřit...vážně,protože tajito normální fakt neni..porad se o tom s rodiči...protože tajito je fakt ubohý... |
Lukin (id: 3170 )
|
27.3.2008 15:08 |
|
Jsem nevěděl,že včera bylo Silvestra.Protože jako silvestrovský vtípek povedené.Jako realita ubohé týrání. |
ALF123 (id: 7045 )
|
27.3.2008 14:55 |
|
vtipne
u mne jasne 8 |
Brogas007 (id: 6473
)
|
27.3.2008 14:41 |
|
co to je, jak to ze tam neni klavesnice, mys a monitor |
ventil (id: 963
)
|
27.3.2008 14:24 |
|
omg |
Matošo (id: 3777
)
|
27.3.2008 12:37 |
|
taky mě napadá, že bys možná moh ten počítač zapojit do zásuvky a zapnout, ať těm rybkám zkrátíš utrpení... |
rarášek (id: 5023
)
|
27.3.2008 12:37 |
|
FUJ FUJ FUJ a ještě jednou FUJ Jestli tě akvaristika neba tak mi to akvárko můžeš dát pro tebe je ho škoda chudáci rybky |
vladap (id: 1394 )
|
27.3.2008 12:06 |
|
nechces tam tem rybickam rovnou vysypat odpadkovy kos? takovy jelito jako ty se tu vidi malokdy. |
Jannis85 (id: 7065 )
|
27.3.2008 12:04 |
|
Panebože, to je zase co... Nedávno jsme tu s přítelem označili bojovnici v zavařovací sklince jako týrání zvířat, ale tohle je fakt masakr. Kéž by podobný kreatury byly trestně postižitelný... |
KELLYS (id: 5602 )
|
27.3.2008 10:59 |
|
Tys mě teda vyndal z trenek...svět se už asi skutečně p....l |
Petoru (id: 4967
)
|
27.3.2008 10:20 |
|
Hele, nejsi ty žákem Knižáka? Tomu by se to určitě líbilo a tvoje "akvárium" by určitě vystavil v galérii. Ale tvoje akvárium nemá s akvaristikou co dělat. Bral bych tvé akvárium jako reklamu na znečištěné životní prostředí. Nehodnotím, protože, jak jsem již psal, to není akvárium (výsek přirody doma). |
27p16and41p66.6 (id: 680
)
|
27.3.2008 9:56 |
|
Souhlasím s Karlo. Je to hrůza a týrání ryb. K tomu se nedá nic pozitivního říct, akorát, že je vidět, jak si vážíš přírody a životů ryb. Jenom doufám, že i psa nemáš třeba v pračce jenom, protože se ti to zdá cool. |
Ewitschka (id: 5940
)
|
27.3.2008 9:40 |
|
Tohle snad hranici s tyranim zvirat. Tvoje rybky asi nebudou mit moc dlouhy zivot, o kvalite ani nemluvim |
Lumča (id: 4845
)
|
27.3.2008 9:24 |
|
Chtěl bych se zeptat jaký máš vztah k přirodě?Já být Těma rybama tak vylezu a nakopu tě do prd.....! |
Tin (id: 5166
)
|
27.3.2008 8:15 |
|
no teda promiň, ale tohle se nedá hodnotit, to totiž ani akvárko není, ikdyž se snažím být mírný v hodnocení, tak u tohohle bych se neudržel, takže bez bodů. |
ruda (id: 3065
)
|
27.3.2008 7:29 |
|
jako skladiště je to dobrý...maš spíše talent na moderní umění,než co se akvaristiky týče.u toho bych tebou zustal,k rybam a živé přirodě evidentně moc vztah nemas |
Karlo (id: 6250
)
|
27.3.2008 7:21 |
|
Myslím, že jsem ke spoustě věcí dost tolerantní, ale tohle je naprostý děs. Skus si zajet do Neratovic do Spolany a nechat se na pár měsíců zavřít do nějakého toho uzavřeného prostoru s dioxiny. Asi taky hned neumřeš, ale ty látky se ti budou trvale a nevratně hromadit v těle a stopro ti to zkrátí život. Jak už bylo napsáno...stoprocentě je tam spousta věcí jedovatých a ty jedy se budou rybám hromadit v těle. Nezabijou je hned, ale určitě jim život znepříjemní a zkrátí!
Jestli někdo mluví o týrání ryb, když má třeba nevhodně malé akvárko, tak tohle by se podle mě dalo klasifikovat jako úmyslné poškozování životního prostředí a na to už by mohla být i nějaká trestní sazba!
Je sice pravda, že akva napodobuje část přírody, ale bohužel tu, kterou už člověk svou činností zničil a tím bych se zrovna nechlubil.
Navíc všechny ty věci z moře, které tam máš nastrkaný, tam taky nemají co dělat a o škodlivosti šamotu, ze kterého jsou sošky by se taky dalo polemizovat.
Jsem veskrze klidný člověk, ale tohle mě vážně zvedlo ze židle. Je to děs. |
Červená Karkule (id: 6503
)
|
27.3.2008 7:11 |
|
No, co se táče mědi, tak jak jsem se tady sama dozvěděla, tak učinkovat začne klidně po delší době a ne po dvou měsících. šneky zabije do měsíce, ryby za dýl.
a vůbec, je to hnus. ti ráda to hodnocení zkazím. |
Jarik (id: 6278
)
|
27.3.2008 6:59 |
|
aaaaaaaa ses posral ne ses ty vubec normal
|
eta (id: 6436
)
|
27.3.2008 6:48 |
|
dle mého manžela tamu chybí jen maličkost- asi tak litr ropy |
milan_h (id: 2792
)
|
27.3.2008 6:29 |
|
Postav se před zrcadlo a dej si přez držku! |
kajer (id: 6864
)
|
27.3.2008 0:47 |
|
funguje uz 2 mesice, ty sosky sou z jemnyho samotu a kdyby tam neco pro ty ryby bylo spatnyho atd tak tam prece nebudou porad, nebo sou to snad fetaci kterejm dela dobre kdyz je to jedovaty ? |
Fish (id: 6209
)
|
26.3.2008 23:46 |
|
No comment. Snad jen uff |
Matošo (id: 3777
)
|
26.3.2008 23:37 |
|
nééééé
prosím, řekni, že je to fotomontáž, prosíím...
tohle je už fakt extrém !
ty vole, on si dá do akvárka počítač !
hrabe ti?
"vše co by mělo něco vypouštět jsem odstranil a díky vrstvam laku ani nic nerezne takže pro rybky by tam nemělo být nic škodlivého"
to myslíš vážně? víš z čeho se počítač vyrábí? kdyť tam máš dráty a nějaký karty ! ! ! dráty mohou mít porušenou někde izolaci - stačí málo a rezne to. Víš z čeho se vyrábí kontakty na přídavnejch kartách a na motherboardu? z MĚDI ! a ta je jedovatá. Navíc jsou tam připájený integráče a bůhví z čeho je ta pájka (jestli je to 486, tak zřejmě olovo) ! Pravděpodobně taky jedovatá !
I to železo, ze kterýho se vyrábí case neni vhodný do vody. a to nepočítám ten lak, kterej rozhodně neni dělanej pro trvalej ponor ve vodě, kdoví jak se to chová...!
I to LEGO vyhoď, do akvária se nehodí ! Akvárium má mapodobit rybám jejich přirozené prostředí - oni se za to ovděčí svojí krásou a zdravím - ale tohle je absolutnmě groteskní!
jestli chceš udělat neco takovýhleho, protože se ti to líbí, tak prosimtě vyhoď ryby a nech si to prázdný !
řek bych, že se ti ten čichavec přeměnil, protože se ve vodě vyskytuje zvýšené množství nějaké látky, která tam nemá co dělat !
jediný, co se mi líbí jsou ty sošky. Z čeho jsou? Z moduritu?
PS: podle rozměrů je objem 375 litrů.
jak dlouho už to máš takhle zařízený? |
spooky (id: 5953
)
|
26.3.2008 22:54 |
|
Prepáč za moju úprimnosť, som tak isto ako asi aj ty z IT brandže, ale nič horšie som vážne ešte nevidel. Nehodnostím to, nechcem ti pokaziť priemer mojou známkou 1, ktorú by som dal. Možno sa mýlim a tvoje akva bude hodnotené ako jeno z najkrajších, ale pre mňa toto nie je akvárko ale len trošku nepodarený a otrasný pokus. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|