ARCHIV - akvária vetší (161 až 300 litrů)

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
200/973

Vendulčin a Fanoušův vodní svět.

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Tin  (id: 5166   Tinovi terčovci  
 kategorie velká akvária, objem 534 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tinovo jezírko  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.7.2008 21:29
na to že začínaš tak je to dobré 6.
TomV  (id: 3582   Wild  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů  ) 16.3.2008 14:57
Ahoj, dávám 6*. Rady si vem určitě k srdci.

Tom
kalahare  (id: 6134   Kalahareho vodní komando  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Viktorka  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.3.2008 10:16
Ahoj, tohle akva chce proste cas, az se rostliny rozrostou, tak mozna to pozadi nebude ani videt. To dno casem taky chyti trosku patinu a nebude to tak "neprirozeny" Jak pise Rudik1, nejakej koberecek byto docela pekne ozivil, ja jsem to resil sagittarii subulata, ta mi roste jako diva a to nemam idealni osvetleni. Souhlas taky s klukama, ze tyhle filtry jsou trochu na prd. Sam jsem ho vyhodil a sel do cerpaci hlavy a biomolitan. Zlikvidoval jsem tiom dokonce rasu a akva to svedci. A ten starej filtr pouzivam pri napousteni a odkalovani.No a ty kameny, nevim, zkus je otestovat octem, ale esteticky by se mi libily nejake tmavsi utvary. CO se tyka tech ryb, tercovcum zatim nerozumim, jsou to vyssi level, ale to ti poradi nekdo jiny. Takze akva zdar a zavam zatim 6 za ten pokrok co je videt na fotkach. Drzim palce.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.3.2008 23:11
ahoj,tahle tapeta je uzasna.jen by to chtelo doladit dno,at to k ni sedi.pripadne dodat nejake kobercove rostliny.at se povede
Fanoush  (id: 6769   Vendulčin a Fanoušův vodní svět.  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2008 20:34
Děkuji vám všem za váš zájem a rady.
Ivana  (id: 2090   Naše rybičky-aq A  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Naše rybičky-aq B  
 kategorie střední akvária, objem 132 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Akva D  
 kategorie střední akvária, objem 90 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetky větší  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetky trpaslíčci  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2008 18:27
Mě se to líbí ,je to takové upravené.Ale začínat s terčovcem není příliš dobrý nápad a ty kameny ti budou zbytečně zvyšovat tvrdost vody.
jsem-tu  (id: 4128   Můj svět...  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Můj svět II.  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2008 11:27
Ahoj,
Koukám, že je tu veselo.I já se rád přidám.
Občas koukám, jak jsou zde někteří lidé, kteří nemají soudnost (třeba 27p16and41p66.6). Každý nějak začínal a každý ať si vzpomene, jak začínal on. A psát tu někomu, kdo si založil akva (ač druhé) že to chce CO2 atd... mi přijde trochu zvlaštní. Rada je dobrá věc. Nesmí se to ale přehánět. Každý akvarista si musí projít přirozeným vývojem, ač je to kolikrát metoda pokusu a omylu. Rád by jsem ještě napsal, že souhlasím s tím, že terčovci nejsou vhodní do nově založené nádrže, ale nemám rád, když tu někdo píše, jak je jejich chov obtížný a sám je ani nemá (toť vzkaz pro 27p16and41p66.6).
Chov terčovců není o mnoho težší než chov třeba skalár (tedy pokud se chovají na okrasu - nemyslím při rozmnožování). Je to jen taková povídačka, která dost lidí bohužel od terčovců odrazuje. Já je chovám už řadu let a nemám žádnou speciální techniku. Vše běží bez problémů, terčáci jsou v pohodě a naprosto zdraví.
Ty terčovce daruj někomu kdo má vhodné a zaběhlé akva.
Až to zaroste pak to bude fajn.Tak ať se daří.
Karlo  (id: 6250   Karlo 02 - Společenství 75 - Obnova  
 kategorie střední akvária, objem 75 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Karlo 00 - Malá Asie  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Karlo 00 - Břidlice 30  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Karlo 01 - Společenství 90  
 kategorie střední akvária, objem 90 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Karlo 03 - Společenství 70  
 kategorie střední akvária, objem 76 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Karlo 04 - Společenství 30  
 kategorie malá akvária, objem 33 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 7.3.2008 6:42
Když už tu všichni tak jeden na druhého reagují, zareaguji také .
1. Tapeta se mi obecně za akva nelíbí, ale zde vypadá celkem dobře. Aˇž to více zaroste, bude dobrým doplňkem do začátku a časem ji může nahradit kvalitnější pozadí.
2. Silný proud (tedy předimenzovaný výkon proti objemu filtrační hmoty) je obecná chyba většiny vnitřních fitrů. Souhlasím, že to neprospívá ani rybám (musí stále plavat a proud překonávat a to je může hodně vyčerpat...zvlášť pokud jde o ryby z klidných vod) ani rostlinám.
3. Rozestavení kamenů neshledávám "nepřirozeným a nepřírodním" a kdovíco ještě. Dle mého názoru je celkem povedené. Na druhou stranu je opravdu nutné zjistit, zda neobsahují zmiňovaný vápník.
4. Přikláním se k názoru, že terčovci by neměli být prvními osadníky. Chce to nějaký odolnější druh, počkat až se akva pořádně zaběhne a ustálí se biologická rovnováha (dlouhodobě) no a mezitím sbírat informace.
Ještě poznámka pro: 27p16and41p66.6...ohánět se tu hned výroky, že určitý příspěvek je "nesmysl" není příliš taktní ani rozumné. Vzpomeňme na dobu, kdy se za tvrzení, že je Země kulatá, upalovalo a co víme dnes. Takže trošku přemýšlet a dát šanci názoru, než někoho sejmeš.

Jo a za tuto prezentaci dám zatím 5* a časem se ještě zajdu mrknout. Ať se daří.
spooky  (id: 5953   Spookyho 84L  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Stone Land  
 kategorie velká akvária, objem 270 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2008 21:04
Musím aj ja reagovať:
Myslím že filter, ktorý spôsobuje veľké prúdenie nie je všeobecne vhodný, nie len pre rastliny ale ani pre rybičky. Silné prúdenie spôsobuje bujnenie rias a vlastne svojím spôsobom môže odrovnať rastliny(vlastná skúsenosť s filtrom AquaEl fan 2+).

S tými terčovcami v tom čerstvo založenom 200 litrovom akva to je sranda, že ? Ja len dúfam, že toto akva neuvidí Aivosh alebo Václav Vodička.
Petoru  (id: 4967   Zahrádka pod vodou  
 kategorie velká akvária, objem 270 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2008 20:44
Též musím reagovat. Samozřejmě netvrdím, že rostlinky pošly jen díky filtru. Ale filtr měl velké přispění. Na filtru je silné čerpadlo, ale malé množství filtrační hmoty na samotném filtru. Tudíž dochází k tomu, že filtrační hmota se do 14 dní znečistí a učinost filtru se sníží. Pak akorát čerpadlo znečištěnou vodu rozvíří a nečistoty ulpívají na listech rostlin. Tím se rostlinkám sníží možnost plně využívat světlo a za následek je zastavení fotosyntézy a tím i výživa rostlinek. Co asi následuje si každý domyslí.
Filtr jsem vyhodil, koupil vnější a pořídil nové rostlinky (stejných druhů) a najednou rostlinky rostou. Asi zázrak.
27p16and41p66.6  (id: 680   Kamila  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kamila 2  
 kategorie střední akvária, objem 80 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kamilčini flákači  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Azyl pro vytopené ryby  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2008 20:07
Vidím, že musím reagovat, protože naprosto nesouhlasím s Petoru. Filtr, o kterém píše, sice neznám, ale ještě jsem neslyšela větší nesmysl, než že mu rostliny pošly kvůli němu. Některým druhům rostlin velký pohyb vody ničí listy (např. echinodory), ale ani omylem z toho neuhynou. Bohužel měl Petoru asi v akva v té době nestabilní prostředí. A teď k vašemu akva. Podle mě naprosto odpovídá tomu, že začínáte a moc toho o akvaristice nevíte (přestože už je to druhý pokus), takže doporučuju číst číst číst a hledat na netu. Základní chyby tu jsou: barva dna je nevhodná pro ryby a nepřirozená, plakát vzadu by měla nahradit alespoň jednobarevná tapeta, když už ne 3D pozadí, ty kameny jsou velmi ošklivé, protože do sladkovodního tropického akva nepatří (namočte do octa, pokud budou bublat, je v nich vápenec a musí pryč - zabíjí rostliny), taky to rozestavění kamenů je nepřirozené, nepřírodní a neestetické. Osobně se mi z nich líbí jen ta černá břidlice, ale musela by ležet na zemi. Na jedné fotce je echinodorus "beauty red", je to uměle vyšlechtěná rostlina, čím víc má světla, tím déle zůstává červená, ale moc náročná není, tak snad poroste i vám. Ale nechápu, proč na jedné fotce je a na druhé není vidět. Ale jinak je u těchto ryb velmi nutné nakoupit mnohem víc rostlin! Ryby by měly mít možnost se v nich schovávat. K tomu je ale potřeba nezapomenout pravidelně hnojit tekutým hnojivem a mít pro kořeny prohnojené dno, je taky dobré přilepšovat hnojením CO2. Bohužel zatím mám obavu, že tak náročná ryba, jako je terčovec, vám v tomto akva může pojít. Proto bych neváhala a kontaktovala zkušené chovatele terčovců, kteří mají na akvarko.cz prezentace (volila bych ty s vysoce hodnocenými akva, je to jistější) a prosila o rady. Doufám, že tyto rady rádi využijete, pokud se tím směrem již ubíráte, přeji mnoho zdaru.
Petoru  (id: 4967   Zahrádka pod vodou  
 kategorie velká akvária, objem 270 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2008 18:52
Na počátek bych řekl dobré. Doufám, že se akvárium rozroste. Nejsou ty kameny od toho moře z vápence? Aby ty kameny nezvedaly tvrdost vody. Jinak z vlastní zkušenosti filtr, který používáte v akváriu vyhodit. Má moc velký průtok a hlavně velmi čeří hladinu. Měl jsem tento filtr ve svém akváriu a jediné, co mi rostlo v akváriu byla řasa. Jinak mi rostlinky stagnovaly nebo rovnou uhynuly. A jak koukám, tak ten filtr používáte k silnému prokysličování vody. To taky rostlinkám moc nezvětší. Zatím nehodnotím, uvidíme za nějaký čas.
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|