ARCHIV - akvária malá (41 až 80 litrů)

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
305/832

Akvárium Mladé Amatérky =o)

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
spajk177  (id: 10390   U Amálky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.8.2011 9:30
o proti tem umnelim rostlynam to je tet hesči maš to pekny na svuj vek že ti je 12 mne je taky 12 tak to chapu hodnocení (7) at se daři

Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro sivon 7.4.2010 15:48
Děkuju už jich tam mám docela dost každou chvíli bych měla dostat dobrý zářivky, tak uvidíme
sivon  (id: 10063   Šnečkárium  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Minišnečkárium  
 kategorie malá akvária, objem 11 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Fešákovo  
 kategorie malá akvária, objem 17 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Mechy a bucephalandry  
 kategorie malá akvária, objem 18 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.4.2010 22:37
Sláva, konečně živé kytičky, tak teď aby se pěkně uchytily a rostly.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.3.2010 20:20
Zítra, a koncem týdne bych měla dostat darované rostlinky od akvaristů z města, kde bydlím, mají přebytky. Potom uložím fotografie, po tom pozadí se podívám
tpivona  (id: 8201   WaterLand  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  WaterLand II.  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.3.2010 22:19
Umělé napodobeniny rostlin ...ach jo...to nemůže fungovat! Nebo už máš živé? Pozadí to chce také jednobarevné nejlépe černé. Tomáš (hodnocení 3)
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro vlk 14.3.2010 20:09
děkuju brzo budu mít živé rostlinky, tak uvidíme
vlk  (id: 10569 ) 14.3.2010 14:28
trosku barevna hudba, jak u nas v rachote ale vzhledem k veku a hlavne diky krasnymu ancikovi davam za sest (hodnocení 6)
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Farrael 12.3.2010 23:24
Děkuji za radu. Je mi 13 takže se teprve učím ale díky
Farrael  (id: 702   Farraelova 50tka  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Gupkarium  
 kategorie malá akvária, objem 24 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Prostě Akvárko :-)  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Avalon  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Avalon II.  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Valhalla  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dreamcatcher  
 kategorie velká akvária, objem 495 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.3.2010 22:31
Zatím nehodnotím. Je vidět, že má slečna/paní cit pro dekor. Ale ta mušle je hrůza sama o sobě a ty umělé rostlinky jsou tak cesta do hrobu. Takže koupit či pořídit od ostatních nové A něco k tomu ještě načíst jako bonus Pak se podívám a dohodnotím.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Pipu 18.11.2009 11:52
děkuju mockrát za radu (-: zkusím se někdy podívat do větších měst a nechat si poradit
Pipu  (id: 9216   Akvazahrádka u břízového kořene  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.11.2009 16:52
Zkus rybicky.net jsou tam inzeráty na prodej rostlin dájí se tam koupit pěkné kusy rostlin a některé dokonce akvaristi darují....
spalenka.p  (id: 8522   Živý obraz ve zdi  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.11.2009 16:28
Zdravím Verčo, tady Petr.Koukám už si vzpomínám, že jsem ti už dříve posílal nějaký vzkaz. Vidím že máš stále umělé osazení. Neboj se nasázet živé rostliny. Ty ti právě pomůžou odbourat veškeré nežádoucí látky v akváriu. Pochopitelně budeš mít potom více času na školu, nebo na jinou zábavu. Zkus se inspirovat u jiných. Pamatuj si že filtr to sám nezvládne. Právě se spojením rostlin to funguje daleko lépe. Tak hodně zdaru.
NASREDDIN  (id: 3697 ) odpověď pro Verča.D 29.10.2009 18:25
Však já také netykal (ale pochopil jsem).
Starší jsem, ale jen malinko .
Za radu děkovat nemusíš, já jen shrnul to co psali mnozí přede mnou.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 29.10.2009 18:13
dobře děkuju za radu ale nemusíte mi tykat. určitě jsem mladší než vy
NASREDDIN  (id: 3697 ) 29.10.2009 18:06
Zkuste hledat v místních akvaristech, jistě se tu najde někdo z okolí, kdo by měl nějaké přebytky a rád vám je poskytne, třeba i s nějakou radou . Jinak samozřejmě můžete nakupovat i v obchodech.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 29.10.2009 17:24
tak jo. pokusím se jenom nevím od koho ty roslinky koupit a tak..
NASREDDIN  (id: 3697 ) odpověď pro Verča.D 29.10.2009 17:12
Ono už zde bylo vše popsáno .
Pořádně odkalit, přidat rostlinky (nejlépe od jiných akvaristů),pro začátek aspoň ty rychlerostoucí (ideální je Egeria densa -douška hustolistá, na hladinu třeba Lemna minor , víc musí poradit ostatní, nejsem zrovna zahradník) omezit krmení a snížit počet ryb. Častější částečná výměna vody .
Prostě se více akvárku věnovat.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 29.10.2009 17:00
aha. a co bych teda měla změnit?
NASREDDIN  (id: 3697 ) odpověď pro Verča.D 29.10.2009 16:55
Své malé akvárko jsem letos ještě nečistil, občas v intervalu čistě náhodném vyměním trochu vody . Najdete v něm mnoho druhů řas, ale žádnou plíseň. To samé je u většího akvárka.
Pořád bych to viděl na řasu . Má u vás ideální podmínky.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 29.10.2009 16:21
no já nevím. určitě to bude plíseň, protože se tam objevuje až když akvárium dloho nečistím takže co by to mohlo být jinýho? já teda nevím.
NASREDDIN  (id: 3697 ) 29.10.2009 16:09
Já se s plísní v akváriu ještě nesetkal , tak budeme hledat dál, když to není tato, tak zkuste pohledat něco jiných řasách, nebo si dejte rovnou hledat sinice . Pořád mám dojem, že o plísně nepůjde. Eventuelně založte téma v diskuzi, tam máte větší šanci na úspěch.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 29.10.2009 16:03
no to není ono. ta moje ''plíseň'' je prostě jenom povlak a je sytě černý.
NASREDDIN  (id: 3697 ) odpověď pro Verča.D 29.10.2009 15:58
Tak já to zkusím zadat ručně .
http://www.akvarko.cz/prezentacedetailfoto.p...
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 29.10.2009 15:49
já teda nevím jestli jsem to popsala přesně.. já ten obrázek nemůžu najít.
NASREDDIN  (id: 3697 ) odpověď pro Verča.D 29.10.2009 15:40
A jejda, ona se nám z té plísně nakonec vyklube řasa . Mrkněte ke mne do deníku na foto "kobereček z ruduchy" zdali to není podobné té vaší plísni. (bohužel momentálně nemohu posloužit odkazem).
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 29.10.2009 15:22
já už to zkoušela vyfotit, ale nejde to. mám asi špatnej foťák. je to normální plíseň. je taková černá, ale snadno se dá vyčistit. v pokročilém stádiu (to už se mi naštěstí nestává) je taková vlásečnitá.
NASREDDIN  (id: 3697 ) 29.10.2009 13:46
Zkuste ty rostlinky, pokud by se plíseň objevila, tak ji zkuste vyfotit, ať vidíme o čem je vlastně řeč. Neřešte důsledky, ale hledejte příčinu.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Pipu 29.10.2009 9:34
já vím, že je blbost zakládat kvůli plísni akvárium nedělám to kvůli tomu. chtěla bych větší akvárium, abych si mohla koupit pár nových rybiček dneska se mrknu do zveráče - buďto dnes anebo příští týden jim pravidelně chodí rostlinky! zkusím se teda podívat i po tom Preventinu moc to nestojí a za zkoušku nic nedám (kapesné mam vysoký tak v čem je problém)..
Pipu  (id: 9216   Akvazahrádka u břízového kořene  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.10.2009 7:20
Asi nebylo lepší založit akvarium znovu.. pořádně vyčistit akvarium, založit akvarium, hustě osázet. Protože si myslím ža ta plísen se vrátí i tak když to nechá zarůst. Zárodky plísně tam budou pořád...Ten preventin může pomoc ale taky nemusí. Jen vyřešit kam zatím s rybama... A s tím kapáním čehokoliv problém nevyřeší absolutně nesouhlasím. Je lepší tam nakapat dezinfekci proti plísním, kterou ryby snesou než zakládat novou nádrž. A věřte, že skoro všechny chemie co se dají koupit v prodejně jsou rybám neškodné.. tyto výrobky jsou dlouhodobě testované a na našém trhu jsou roky a hodně akvaristům pomohli, některým třeba ne ale neuškodily rybám což je hlavní. V českých řekách jsou chemie těžkého kalibru.. olovo, rtut, prášky, antibiotika, antikoncepce atd.
Kulič  (id: 7001   Pohůdka  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PlantaDiscus  
 kategorie velká akvária, objem 576 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 28.10.2009 22:13
Jednoznačně souhlasím s Nasreddinem. Kapání čehokoli problém v akva nevyřeší. Plíseň jsem neviděl (a asi nikdo jiný kromě Verči), ale problém bude obecně ve špatných podmínkách v akva. Přerybnění, absence rostlin a tím i schopnost akva odbourávat přebytečné živiny, a pravděpodobně i nedostatečná pravidelná údržba (jak Verča sama přiznává). Nebál bych se vysadit větší množství rychle rostoucích rostlin - např. Egeria densa, Limnophyla apod. Tím myslím, klidně osázet hustě celou zadní část akva, ne jen pár rostlinek. Super je, že část ryb půjde pravděpodobně pryč. Přeju ať se daří.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 28.10.2009 22:01
u mě za to může přerybněné akvárium. bavila jsem se o tom s Lumčou a ten souhlasil. už mám domluvený darování. k Vánocům si přeju větší akvárium, tak snad se mi to splní. nechci aby se to tak rychle zarybnilo..
NASREDDIN  (id: 3697 ) odpověď pro Pipu 28.10.2009 21:19
Já chodím preventivně celý rok v kraťasech, je to lepší než očkování.
Ale máte pravdu, nevím o čem mluvím, proto do akvárka nejili nic víc než vodu. (plísně se mi nedělají, možná kvůli tomu, že nemám umělé rostliny)
Pipu  (id: 9216   Akvazahrádka u břízového kořene  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 28.10.2009 21:03
Vůbec nevíte o čem je řeč... pokaždé když dá živé rostliny do akvaria tak se ji tvoří plíseň na rostlinách... u ní bych uvažoval o preventivním kapaní at se ji to nevrátí... A vy nechodíte preventivně na očkování k lékaří ?
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro NASREDDIN 28.10.2009 20:33
možná vitamíny
NASREDDIN  (id: 3697 ) odpověď pro Pipu 28.10.2009 20:06
Proč něco do akvária kapat preventivně, berete si snad po ránu preventivně nějaké léky , aby vás nepostihla nějaká nemoc?
HUJA  (id: 10097   VODNÍ KRÁLOSTVÍ  
 kategorie střední akvária, objem 128 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ŽELVÍ VODA  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.10.2009 20:11
Na jedenáct dobro,ať ti to vydrží 8
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.10.2009 18:54
tady mám platnou 8,Mohla by jsi začit pomalu přechazet na živé rostlinky,chce to skoušet mnoho zdaru.
Pipu  (id: 9216   Akvazahrádka u břízového kořene  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) odpověď pro Pipu 27.10.2009 18:47
Za zkoušku nic nedáš, ten preventin není špatné kapat každý měsíc jako prevenci proti nemocem.atd.
Mějse
Pipu  (id: 9216   Akvazahrádka u břízového kořene  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.10.2009 18:38
Zkus Preventin....je to taková modrá tekutina a slouží jako dezinfekce, plísním atd. velmi dobrá věc...koupiš ji v každém zverimexu. A nebo se zeptej i na jiné přípravky. A pak to chce hodně hustě osázet a podle mě se to chytne....
Pipu  (id: 9216   Akvazahrádka u břízového kořene  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.10.2009 18:22
Je velká škoda, že tam nedáš živé rostliny... rybky by se měli jak v ráji a 0,8W/litr Ti porostou i ty nejnáročnější rostliny tak neváhej kup si nějaké nebudeš litovat zatím za 7
kulas  (id: 9124 ) 27.10.2009 17:19
Pěkné za 8
TomV  (id: 3582   Wild  
 kategorie velká akvária, objem 360 litrů  ) 21.2.2009 15:54
zkus jim tam dát hodně živých roslinek. 8*
Mousicky  (id: 7581   Happy aquarium  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.1.2009 17:26
Ahoj, krásné nové fotografie jinak si myslím, že máš dost watů a skus jim tam dát nějakou živou rosltinku třeba se zadaří uvidíš
spalenka.p  (id: 8522   Živý obraz ve zdi  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.1.2009 1:36
To je škoda, že jenom umělé kytky. Neboj se dát živé. Ze začátku pořádně osázej, nic nezanedbej a potom uvidíš jak se o to postaraj sami.Tak pic!Petr.7
kocour2  (id: 3793   Kocourovo akva  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kocourovo akva 2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 23.11.2008 13:45
Velmi pěkné akva i celá jeho prezentace, za 8 . Ať se daří.
Verča.D  (id: 6790   Akvárium Mladé Amatérky =o)  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.11.2008 20:22
Jééé,děkujuuu
Rodney  (id: 7147   Tropické sladkovodní akvárium (Jižní a Střední Amerika, Indie, Sumatra)  
 kategorie malá akvária, objem 44 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 6.11.2008 13:03
Jak ostatní píší výše, je vidět, že se rychle učíš a rybkám se daří. 8*
Mousicky  (id: 7581   Happy aquarium  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.10.2008 20:23
Ota si pěkně dává
:o))  (id: 2687   Klepetárium  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.9.2008 19:26
Když mně bylo tolik co tobě ,měl jsem podobné. :o)) 8
Tobi  (id: 6637   Akvárium100  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.8.2008 15:20
ahoj ... myslim ze akvarko je docela hezke , kdybys dolila vodu do plna vypadalo by to (podle me) lepe...jinak fajn za 6*
Mousicky  (id: 7581   Happy aquarium  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.8.2008 15:13
jůůůj taky máš pěkné akvárko za 8* určitě jinak ty znaky u rybiček jsou dobrej nápad jeslti ti to nebude vadit taky si to takhle udělám jinak tapetu byhc měla mít dokonce měsíce a na vánoce budu mít nejspíš asi 63litrů akva takse už mocky těším :o)
áfa  (id: 6962   Parta nenažranců =)  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.8.2008 12:27
Moooc pěkný.Za 8*
Archa  (id: 5783   54 l + 112 l  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Prírodné akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 128 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Archine mini 28 l  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jankina 112 - tka  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.8.2008 17:47
No teda, Varca, ja som tak krásne akvárko v Tvojom veku nemala Dúfam, ze po zlepsení osvetlenia sa Ti bude darit pestovat aj rastlinky. Ako vidím, rybkám sa pri tolkej starostlivosti darí naozaj dobre. Maj sa pekne a uzi si prázdnin Ahoj Jana
sylvík  (id: 7622   sylvik 112  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.7.2008 18:08
Když jsem se jukla na tvůj věk, tak tě musím pochválit. spousta dospělých, co má větší možnosti to nemá tak takhle pěkné. zlepšovat je vždycky co, tak ti dávám pro štěstí a povzbuzení 8*
lluuiissaa  (id: 7551   Moje první akvárium  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje opravdove bettarium  
 kategorie střední akvária, objem 97 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.6.2008 13:52
Ahoj Verco, dik za bodiky a komentar . Ocenuji snahu a akvarko mas vkusne davam take 6
TopShark  (id: 4762   Žraločí ráj HARD UPGRADE - DISCUS  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.6.2008 17:04
Dávám za 8, protože tady je vidět snahu a ta se cení nejvíc! Člověk, který si nechá poradit a příjmá kritiku v dobrým má nárok na úspěch. Hodně štěstí!
muzi  (id: 6340   muziho první 112  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  muziho 16 - krevetkarium a spol  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  muziho 25 - odchovná  
 kategorie malá akvária, objem 25 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.6.2008 13:40
to jsem rád že to nevzdáváš i přes někdy přísnnou kritiku a některé své neúspěchy, jen vydržet. Zkus si ten filtr přichytit do zadního rohu nádrže a před něj si nasadit pár valisnerií. Zatím ti dávám 7* a zase se někdy stavím.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.5.2008 6:45
Tak ja Ti dam 8,snažis se a to je dobře.Mnoho zdaru.
Kulič  (id: 7001   Pohůdka  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  PlantaDiscus  
 kategorie velká akvária, objem 576 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 26.5.2008 17:13
Tak jsem si pročetl kompletní komentáře a musím říct, že je mi tě líto. Naprosto obdivuju, že i přes někdy nehorázně přísnou kritiku si se polepšila a dobře mířené rady vzala k srdci. Již teď to vypadá velice slibně. Stále je co vylepšovat, ale je to na dobré cestě. Již teď si tvoje akva zaslouží lepší hodnocení než má a proto dávám 7. Jako další krok, který hodně pomůže bych vyměnil tapetu za černou. Přeju hodně štěstí a radosti z akvária. Je to přeci nádherný koníček.
Archa  (id: 5783   54 l + 112 l  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Prírodné akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 128 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Archine mini 28 l  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jankina 112 - tka  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 26.4.2008 20:32
Ahoj, tak to akva je stále lepsie a lepsie. Este to musí trochu zarást a potom zvýsim, ahoj Jana
štěpina  (id: 6351   Štěpiny Terčovci  
 kategorie velká akvária, objem 286 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Štěpiny 112 l  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Moss Valley 160 l  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Matterhorn  
 kategorie malá akvária, objem 9 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Yosemite Valley  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.4.2008 23:09
Děkuji za hodnocení ,držím palce !
štěpina  (id: 6351   Štěpiny Terčovci  
 kategorie velká akvária, objem 286 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Štěpiny 112 l  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Moss Valley 160 l  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Matterhorn  
 kategorie malá akvária, objem 9 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Yosemite Valley  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.4.2008 17:33
Tady se stále vylepšuje hodnotím za 7 ! Ať se dílo daří!
Archa  (id: 5783   54 l + 112 l  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Prírodné akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 128 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Archine mini 28 l  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jankina 112 - tka  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.4.2008 18:07
Ahoj Verca, tak tie fotky sa Ti fakt podarili a akva je pekné, cisté. To sa mi naozaj páci 7* Ahoj Jana
KELLYS  (id: 5602 ) 9.4.2008 13:58
Ahoja ,no pěkné ,pořád zlepšuješ,jen ty kytí vyndej z košíčků,kořen nebarví jak vidím.Brzo se uzdrav ahoj Alice
rhozlar  (id: 1671   Berťákovo akvarium  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vývojové akvarium  
 kategorie střední akvária, objem 70 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.4.2008 6:21
Ahoj, děkuji za pochvalnou návštěvu i bodíky. Já Ti mohu dát jen 6, ale kdyby si potřebovala s něčím poradit, tak dej vědět. Kokám, že bydlíš i nedaleko. Tak se měj. Ahoj Robert
Archa  (id: 5783   54 l + 112 l  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Prírodné akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 128 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Archine mini 28 l  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jankina 112 - tka  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.4.2008 21:15
Ahoj Vera, rybky uz nie nie nie, to Ti poradili teda dost zle. Tie mecovky by som sa poskúsila darovat niekomu, kto má vacsie akva, je to predsa velké rybky, ktorá radi plávajú a mali by sa chovat v akváriu od 150 lirov. A pancerácikovia 2 v ziadnom prípade, potrebujú skupinku najmenej od 5. Do tak malého akva uz rybky naozaj nie. Ahoj Jana
Kity  (id: 6943 ) 16.3.2008 16:23
mno, docela dobry, ale mohla bys zezadu dat tapetu. tak by to bylo hezčí
Matošo  (id: 3777   Matošovo akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Barčin rybníček  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Pidižvík z obýváku  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.3.2008 1:05
Já bych měl jednu technickou.
Nejlepší je fotit akvárko když je v místnosti tma a akvárium osvětlené. To pak můžeš fotit bez blesku a věř, že výsledek je o mnoho lepší. Jo a foťák je nejlepší na něco položit při focení ve tmě, aby pak nebyla fotka rozmazaná. Pokud nemáte stativ, tak třeba na štafle, nebo na židli a knihy (sám jsem měl dvě židle na sobě a na nich ještě knihu, ale teď se stativem je to jiná pohádka...).
Takhle jsou ty fotky hodně tmavý a skoro nevyniknou barvy (ryb i kytek).

Jinak ať se daří a uvidíme, co s tim udělaá ten kořen.
Archa  (id: 5783   54 l + 112 l  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Prírodné akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 128 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Archine mini 28 l  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jankina 112 - tka  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.3.2008 20:26
Ahoj Veruska, tak to si z toho nic nerob, ze Ti tu ludia písu veci typu "svinstvo", ak je tým myslená tá vata v kosíčkoch, ono je to materiál pre rybky dost nebezpecný, ak by to zozrali... Bude to urcite treba vybrat z akva, to znamená, ze vsetky rastlinky bude trebat vybrat, korene oslobodit a co najlepsie ocistit, prepláchnut od tej vaty, a skrátit noznicami, tak o tretinu, aby sa lepsie zakorenili a zase zasadit. Tá hydrophila je pekná rastlina, len naozaj neviem, ci nebude velká na také malé akva. Ja ju mám v prírodnom akve a zaberá aspon tretinu toho akva. Rastie rýchlo a dobré je, ze odcerpáva nitráty z akva. Chce to este na tom akve poriadne zapracovat, ale s tým pozadím je to o moc lepsie Budem sledovat ako sa darí. A dúfam, ze sa Ti bude darit udrzat to akva hlavne pekne cisté a spokojné rybky
KELLYS  (id: 5602 ) 6.3.2008 17:31
Ahoj Veru jasan všechno pújde na to že ti je 11 je to o mnoho lepší než některá akva o mnoho starších a protože se snažíš zlepšovat a učíš se,učený z nebe nespadl tak pro inspiraci zvedám o bod ...měj se at se vede K.
nefersobek  (id: 2653   Koblovi kančíci NEW  
 kategorie velká akvária, objem 351 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  koblovy krevetky  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  koblovy krevetky II  
 kategorie malá akvária, objem 7 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2008 11:48
Ahojky, jako začátek to není špatné mé začátky vypadaly mnohem bídněji.... Ancistrusek ti vyroste, neboj, ten můj velký už má přes 10 let a vyrostl z úplně malinkého miminka jen opravdu potřebuje k trávení kořen A žere opravdu vše, třeba i uhynulé rybky, pokud je hned nevytáhneš a zbytky krmiva po ostatních rybkách, je to takový údržbář akvária at se ti daří!
meleri  (id: 5618 ) 6.3.2008 9:49
lidi ja nevim co porad stresujete s tim pH ja mam pH 8.5 a mam neonky; a vsechno v pohode, rostlinky buji a rybkam se dari. tak nejakych 7.1 bych vubec neresila a majitelku akvaria uz nestresovala; vzdyt po tom vsem co jste ji tu napsali asi nevi kde ji hlava stoji...:)
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2008 22:31
Ahoj Verčo,
Nejdříve ti musím poděkovat za tvůj komentář a hodnocení u mé nádrže, ale i tam je ještě stále co vylepšovat.
A teď k tvému akváriu,chápu že všechny začátky jsou těžké, ale neboj určitě časem bude i tato nádrž lecčíms zajímavá a hlavně aby dělala radost tobě.Je to úžasný relax.
Jen mi dovol pár připomínek (poznámek) tak nejdříve si prosím oprav u obsazení ryb název těch mečounů nejsou to "zelené mečovky" jak píšeš ale červené - lyra.
Dále mi tam zatím malinko chybí pozadí, byť třeba jednobarevné jako mám já.A ten kořen je pro Ancistrusy opravdu vhodný, berou si z něj lignin který potřebují k lepšímu trávení.A klidně bych tam ještě jednoho Ancistruse přikoupil, nebo dva Corydorasy.O těch kytkách v košíčku ti již napsali výše a musím s nimi souhlasit.Když ty kytky vyndáš z těch košíků a vybalíš z té "vaty" tak se kořínky rostlin v písku lépe uchytí a rozrostou.Určitě se ti to časem rozroste a bude to pěkné.
Zatím dávám jen 6* za snahu, ale ještě sem časem juknu a přehodnotím doufám že na 8 :) Držím moc a moc palce ať se daří nejen v chovech ale i v životě.
Archa  (id: 5783   54 l + 112 l  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Prírodné akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 128 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Archine mini 28 l  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jankina 112 - tka  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2008 14:45
Ahoj, tak to PH je podla mna v poriadku, ono to casom, az sa akva zabehne klesne. Som uz zvedavá na tie vylepsenia a bodovat budem az potom. Drzíme plutvicky ahoj Jana
Ivana  (id: 2090   Naše rybičky-aq A  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Naše rybičky-aq B  
 kategorie střední akvária, objem 132 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Akva D  
 kategorie střední akvária, objem 90 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetky větší  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetky trpaslíčci  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2008 13:23
Z ph 7,2 bych se příliš netěšila,pro ryby to není moc dobré.Jinak máš hezké akvarko a drobnosti upravíš časem podle potřeby. Jestli je šnek okružák tak pozor strašně rychle se přemnoží.
KELLYS  (id: 5602 ) 5.3.2008 8:21
Pro Lumču ,souhlas s technikem ,máš pravdu jen napůl....kořeny potřebuje(NE Z LESA ALE Z RAŠELINIŠT) proto že obsahují,, ligninové ,,látky ,které mu pomáhají trávit.=A není to opravdu jen býložravec,spase kde co a ještě poznámka ted jsem se dívala kolik ti je ,tak jestli jsem byla nepříjemná,omlouvám se ale podle tvého komentáře jste se do toho s mamkou obuly tak zatím dávám za 6 a přijdu mrknout jak se to vyvíjí...jo a ten kořen jestli můžu poradit většinou nestačí vyvařit jen jednou a pak ho klidně nech namočený třeba týden, 14 dní,i tak v akva trochu pouštěly,ale ono se to vyčistí a hnědá voda rybkám nevadí.
meleri  (id: 5618 ) 4.3.2008 11:44
Souhlasim s Technikem, ancitrus ma drevo moc rad; a mimochodem, rad si smlsne i na mase, neni to jen bylozravec...nevim, co tato ryba potrebuje za vitaminy, ale myslim, ze mu chutnaji asi nejake bakterie z korenu.

Jinak akvarko na me pusobi ciste a pekne, jen by to chtelo vic rostlinek; napodobit kus prirody; nejaky placaty kaminek a k tomu pekny koren; a hlavne pozadi! Bez toho to vypada umele. Ja davam za sest, protoze si myslim, ze se jeste da par veci vylepsit, ale to uz je pak na majiteli...
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.3.2008 11:27
pro technik ancitrus je byložravá ryba nepotřebuje ožužlávat dřevo.co by tak se dřeva získal můžeš mi napsat kde jsi to vyčet,rád se přiučím,Máš moc hezké AQ,tak s tim dřevem mi to vysvětli.Diky
Technik  (id: 3376   Rostlinné akvárium PT444  
 kategorie velká akvária, objem 440 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ITS firemní a bezobslužné  
 kategorie velká akvária, objem 500 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Život pro drobečky  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2008 21:34
AHoj
Tady to někdo pěkně schytal
Já jenom doplním, že ancistrus potřebuje kousek dřeva aby je ožužlával. Získává tím některé jinak nedosažitelné látky.

PS: Pokud se trochu zapracuje, bude to za dva měsíce moc hezké. Jen to nevzdát.
LuccaH  (id: 6384   akwa 2007  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2008 19:23
ano souhlasím z 27p16,holé ruce do Aq nepatří :( ne ne ne,jinak co se týče tvého AQ,to dno když už chceš aby bylo světlé,tak ať to aspoň není stejnoměrně rovný,já to třeba smíchala s tmavejma,je to hnedle o něčem jiným,dozadu na vnější stranu bych nalepila aspoň prozatím obyč černou tapetu neb. papír,než seženeš něco lepšího.Ale hodně tmavé,hrozně to to AQ změní.Ty rostlinky chtějí ještě vyrůst,ale taky všechny nejdou tak jak by člověk chtěl.Včechno chce čas a spoustu zkušeností,rad a čtení.V tomto koníčku se člověk stále učí.S tím úkrytem pro rybky něco vymysli,koupíš krásný kořen i za 50 ká.Každý začíná,tak ať se ti daří. Dávám zatím 5* také sem začínala
27p16and41p66.6  (id: 680   Kamila  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kamila 2  
 kategorie střední akvária, objem 80 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kamilčini flákači  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Azyl pro vytopené ryby  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2008 17:11
K poznámce v deníku, mně živorodky oždibovaly ruce i nakrmené, tak si spíš myslím, že na ně byly akorát zvědavé. Ale varovala bych před tím, že lidské ruce se za den dotknou mnoha věcí, tak aby ryby něco nechytly. Vlastně ti žeropu mikroflóru z rukou.
27p16and41p66.6  (id: 680   Kamila  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kamila 2  
 kategorie střední akvária, objem 80 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Kamilčini flákači  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Azyl pro vytopené ryby  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2008 16:59
Ahoj. Úžasné to bohužel není. A ohledně té vaty v košíkách, ta ani košíky tam samozřejmě nepatří, ale to ani bílé dno. A v čem by jiném měla ty rostliny, když pochybuju o tom, že v zemině je zásobní hnojivo pro rostliny. Taky chybí pozadí a jakýkoliv design. Rostlin by to chtělo o moc víc, aby se z nich vytvořil úkryt pro ryby, které jsou tam teď akorát vystavené a mají tak stres a to prosím bez přestávky, takže se shodneme na tom, že je to pro ně škodlivé. Taky se mně nelíbí neznalost rostlin a jejich nároků, bohužel to totiž většinou znamená, že dlouho nepřežijí. No a v popisu akvária se obvykle uvádí zakoupená technika, dekorace, hnojení, krmení apod., to, že je to milé, mně osobně moc nestačí. Navíc to moc milé není, protože bych takové prostředí skoro nazvala psychickým týráním ryb. Taky by to chtělo kořeny a dřeva A hlavně prohnojené tmavé dno a hnojit tekutým hnojivem. Pokud tohle všechno zvládneš spravit, tak se ryby teprve začnou chovat spokojeně a uvidíš, jaký je to rozdíl.
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2008 16:15
Jé vy tady dělaté problém tak tu vatu zasype štěrkem.
Matošo  (id: 3777   Matošovo akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Barčin rybníček  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Pidižvík z obýváku  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2008 16:11
jak napsal(a) cracen3, až začnou ryby tu vatu zobat tak si povíme jestli je neškodná...
Dát do akvária kytky v košících i s timhle svinstvem je jako si přinést domů novou televizi, zapojit jí a ani nevybalit z krabice...
cracen3  (id: 5261   domácí kino 5,1  
 kategorie velká akvária, objem 210 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2008 15:33
vata?teoreticky je neškodná,ale jen když drží pohromadě!pokuď se ti začne rozpadat a plavat po akva,tak to rybám neprospěje!dno světlé moc! zatím4
coco brise  (id: 5183   MOJE AQUA : coco brise  
 kategorie malá akvária, objem 37 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  les Řáholec s krevetkama : coco brise  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2008 11:25
cao, tobe se tvoje akvarko libi? ze ríkas "hezké akvarko", to dno je hrozné...strasně nepřirozené!...kytky porad tak jak sis je donesla z obchodu este v kosíčkach...a o jejich uspořádaní radsi ani nemluvim...chce to spravit...
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2008 7:59
pro Matošo-ta vata v košičkách je pro ryby neškodná.Já dám zatím 3,je tozačatek.chtělo by to tapetu.zapracuj na tom.
KELLYS  (id: 5602 ) 3.3.2008 7:13
Úžasná jedenáctka.....nevím ,další akvo hned založené a... pak to doplním...pak si zjistím.Vatu a košíky ven ,knížku ...a číst a číst.Zatím nehodnotím
Matošo  (id: 3777   Matošovo akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Barčin rybníček  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Pidižvík z obýváku  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.3.2008 23:29
OKAMŽITĚ vyhoď tu "vatu" z košíků s kytkama, než se ti tam ty ryby otráví !
Červená Karkule  (id: 6503   Karkulčina šachovnice  
 kategorie malá akvária, objem 60 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  U dřevěného človíčka  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.3.2008 21:26
Ahoj, nezlob se, ale mečovky by měly mít větší akva, aby si zaplavaly, takže já nehodnotím.
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|