560/656
Skoropjéťo-soužití Ocelátů a Frontos
Komentáře
|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
pepin (id: 75
)
odpověď pro jonathane |
4.2.2015 14:20 |
|
Po letech mám trošku času a náhodně jsem si přečetl tvoje hodnocení namoje skoro 500set litrove akvarium, ktré už mj. dnes nemám. Koukal jsem na to tvoje a musel jsem se zasmát nad tvým hodnocením a tvým akvárkem saučasně. JSI VŮL |
sury.marek (id: 6063
)
|
26.3.2009 22:05 |
|
Máš nádherné Vrubouny, miluju tyhle krásné ryby. At se ti daří dávám 8 |
jonathane (id: 4784
)
|
20.3.2008 13:32 |
|
Nechapu, jak muzes do takove louze nacpat tak velke ryby jako jsou Ocelati a Frontici.....
|
Lumča (id: 4845
)
|
3.3.2008 14:19 |
|
Souhlasim s Dussy máš tam Tlamovce co mají jiné nároky.Já bych obě Aq protřídil a dal byc ryby co patří k sobě,jinak opravdu u obou AQ je to směs. |
Tin (id: 5166
)
|
29.2.2008 12:45 |
|
u mě maš za7 |
Mamut (id: 1941
)
|
9.3.2007 9:12 |
|
Tvoje popisy života v akváriu a kolem něj nemají chybu! Co používaš jako noční světlo - žárovku anebo úspornou zářivku? |
pepin (id: 75
)
|
8.2.2007 11:17 |
|
To Dussy : A co jako |
Dussy (id: 1401
)
|
24.1.2007 20:17 |
|
nezdá se ti že v obou nádržích chováš ryby s úplně rozdílnými nároky? ? ? ? |
milan_h (id: 2792
)
|
13.12.2006 17:16 |
|
Krásná nádrž a oceláti paráda! |
barbus (id: 1242
)
|
10.11.2006 11:18 |
|
Dík za komentář a bodíky těším se až dáš nové fotky moc jsem se pobavil jak jsem četl výlov Karla a ty tvoje eletrický šoky
tobě asi do smíchu nebilo co |
petrys (id: 1727 )
|
9.11.2006 20:12 |
|
ahoj, máš to moc hezký, spousta lidí si myslí, že s velkýma cichlidama nejde udělat pěkně zarostlé akva, ale tady je důkaz, že sou na omylu
takže u mě máš za 8 |
rhozlar (id: 1671
)
|
20.10.2006 14:43 |
|
Ahoj, dík za vyčerpávající odpověď
. Né všechno se dá doma vyzkoušet tak je lepší se poptat, ono to pak leze pěkně do peněz a někdy úplně zbitečně. |
pepin (id: 75
)
|
19.10.2006 19:20 |
|
To rhozlar:Prosímtě uplně normální nejlevněší šetřivé žárovky tuším 17 W (jsou tam 4 ale stačí svítit dvěma. Pravda je že udržuji krycí skla v čistotě. Čabas. |
rhozlar (id: 1671
)
|
19.10.2006 8:54 |
|
Ahoj Pepine. Máš to pěkné a ryby jsou krásně zbarvený. Je to poměrně vysoké akvárium a udivuje mě, že máš dost světla v celém akváriu. Fakt dobrý. Ty spořivky skusíme doma taky.
Používáš nějaké spešl spektrum, nebo zcela obyčejné? Z prezentace jsem nazjistil označení. |
maruno (id: 1485
)
|
19.10.2006 8:44 |
|
Tož ti Ď za pochvalu nápodobně.Akorát bys mohl inovovat foto, ono ti tvoji macci už asi kapánek porostli nééééééééééé? |
pepin (id: 75
)
|
18.10.2006 23:48 |
|
Jo jo teď už vypadá diametrálně odlišně a i jsem obmněnil osazenstvo akvárka (něco pošlo, něco jsem přidal atp.) Fotky dodám, jinak jsem zapsal první zprávičku do deníku a jedná se o čištění a změny v akváriu s tím, že fota dodám. |
sharon (id: 1665
)
|
10.9.2006 22:47 |
|
Ahojky, tohle akvárko je naprosto úžasné, vzhledem k rybám, co tam máš...ale pravděpovdobně teď už vypadá úplně jinak, že? |
maruno (id: 1485
)
|
1.9.2006 23:04 |
|
Koukám, že tu máš nějakého vira nebo co? (RYBYMUZ) Mu asi přeskočilo nebo co? No já jen píši vzhledem k tomu tvému výrooku na mé prezentaci takže to vidím asi tak, že otíky budu stěhovat do trochu větší nádrže, protože jak píšeš je jich moc na takový objem, ale budu jim kupovat něco málo přez 350l do kuchyně. Chtěl jsem větší, ale jsem omezen prostorem. Jinak dík za postřeh a mněj se hezky, a k tvému akva asi žádnou výtku mít nebudu tak ti ho ohodnotím kladně. |
pepin (id: 75
)
|
1.9.2006 21:16 |
|
To rybymuz: Dlouho jsem přemýšlel co odpovědět takhle arogantnímu kryplovi.... snad jedné: Polib mi prdel a prosímtě už nikdy nelez na moji prezentaci debile !
|
pepin (id: 75
)
|
1.9.2006 21:14 |
|
To sertini : Podívej se na těhto stránkách do atlasu na oceláty tam jsem vše o nich (tedy moje postřehy napsal) Měj se fajn Pepin. |
rybymuz (id: 2100
)
|
8.8.2006 17:39 |
|
ty sertini co si mislis ze tota sukysinska ryba ocelatus je krasna ryba... tam sa pozry na skalare a sumcovite ryby.schop sa.
|
rybymuz (id: 2100
)
|
8.8.2006 17:36 |
|
ty kokot skurverny nevies ake ryby tam mas mat schop sa a kup tam nejake normalne ryby ci ich vari nepoznas.dam ti jednu rado napr. skalar,ancitrus,mecun,trinidacky,corydoras,neonky.atd... |
sertini (id: 2256 )
|
17.7.2006 23:30 |
|
Zdravím všechny a hlavně otázka na majitele krásného akvária.
Chtěl bych prostřednictvím tohoto webu zjistit co nejvíce zkušeností o ocelátech. Na internetu toho moc nebylo tak bych chtěl rady od zkušených chovatelů. Např. velikost nádrže- uvádím že budu mít 450-500 litrů, dále krmení, zařízení akvária, počet KS a počítat i s tím , že tam budou i v dospělosti v té nádrži. Prostě co nejvíce rad s chovem těchto krásných ryb.
Díky všem za reakce |
maty_asek (id: 1251
)
|
4.5.2006 18:55 |
|
obdivuji tvoje prodrobnosti u akvária, nad tím si musel ztrávit hodně času... dávám ti 8*.... |
Shark-cz (id: 1604
)
|
28.4.2006 13:53 |
|
ahoj
KRÁSNÁ nádrž - krásné rybky - moc hezky zarostlá = plný počet bodů 8
|
Marcela65 (id: 1028
)
|
26.3.2006 18:47 |
|
Pěkné a máš hezké ryby. Měla jsem stejný problém jako ty s těmi kančíky červenohrdlými. Měla jsem dva samce a samici, samci si rozdělili revíry, samici vyhnali k hladině a skoro ji nepouštěli ke krmení, za nějakou dobu samice uhynula. Teď se samci k sobě chovají velice pěkně, sdílejí spolu jednu část akvárka a je mezi nimi klídek. Nevím co si o tom mám myslet, chtěla jsem jim přikoupit další samice, ale rozmyslela jsem si to, když je mezi nimi takový klid nebudu to rušit.Uvidím, jak to půjde dál. |
barbus (id: 1242
)
|
7.3.2006 15:29 |
|
Líbí se mi to fakt pěkný 7* |
Akvam@n (id: 1254 )
|
7.2.2006 15:43 |
|
zdarec |
Mirďas (id: 520 )
|
22.1.2006 16:16 |
|
Cau Pepo
Treli se ti uz Vrubozubci v akvarku?Me se trou v te moji 120ce.Mam 2 samce a 1 samicku,a trou se kazdy mesic.Za tenhle mesic to uz zmakli 2krat.To je co?Treli se ti uz taky nebo ne?Dik za odpoved.
Me ta samice poustela uz jikry,ale ten mlady samec ji je hnedka zral a o odchov se nesnazim,nevim co bych s tim potom delal a nemam na to nai misto. |
Remos (id: 805 )
|
10.1.2006 20:01 |
|
Jasne |
pepin (id: 75
)
|
10.1.2006 19:30 |
|
to Remos: Nevím jak si přišel s dávkováním CO-čka na mně, já o tom vím velice málo. Když jsem používal "Cé-óčko" pak jedině z kvasnic a to bez dávkování .
Čabas. |
Remos (id: 805 )
|
7.1.2006 18:04 |
|
prosímtě poradil bys mi jak davkovat to CO2 dík |
Mirďas (id: 520 )
|
4.12.2005 20:25 |
|
Jeeeee sorry,snd se toho tolik nestalo ne?dik za odpoved |
pepin (id: 75
)
|
4.12.2005 17:18 |
|
To Miroslav. Mirdo - frontosy mám v druhém akvárku, ale to nevadí. Ještě nejsou dospělé a stále rostou. Ta největší je asi 17 cm zbytek kolem 14-ti cm. Čabas. |
Mirďas (id: 520 )
|
3.12.2005 7:57 |
|
Do jake velikosti ti vyrostli Frontosy?15cm nebo kolik?Dik. |
EDA (id: 715
)
|
24.11.2005 20:53 |
|
topny telisko mam pridelany dvakrat, pac me ty blbci budili ze spani... vcera sem prisel domu od zeny a ryby byly raneny, akvarko bylo vzuru nohama, no byla to asi krusna noc... ocelatum zdar a ciao |
pepin (id: 75
)
|
23.11.2005 22:54 |
|
To Eda: Ď. za postřeh, vím o tom a docela se na to netěším, protože oni jsou schopni zlikvidovat i topné těleso co ??! Přesto to všechno je mám rád, Čabas. |
EDA (id: 715
)
|
22.11.2005 11:07 |
|
pepi, za chvili ti v akvarku zbydou jen ocelati... choval sem je taky z ostatnima rybama a jednoho dne se holky domluvili a vyvrazdili zbytek party... zjistil sem ,ze je lepsi nasazet kytky do stredu akvarka pac ty blbci potrebujou krouzit kolem sten a kdyz jim neco vadi, zdestruktujou to, nekoprosmisne... mam 3 uz vohrommny blbce a krmeni je na dlouho... jen tak dal kamo, tyhle ryby proste bezmezne miluju a sem rad ze je tady taky nekdo chova... pepi diky cau |
pepin (id: 75
)
|
20.9.2005 23:05 |
|
Romčo, sháním plochý a dlouhý kořen aby mi držel lávu ve vzduchu a byl pod ním prostor.Zatím jsem na žádný, který by se mi líbil, nenarazil. Mám dost problém s ruduchou a v souč. době jsem se vrátil z dovolené a na lávě mám řasu skoro s 1cm dlouhými štětičkami. Zatím čabas. |
Roman (id: 1 )
|
15.9.2005 22:09 |
|
Ahoj Pepino, akva vypadá dobře, ale kdy už bude hotova konečná úprava. Ne že by ji akvárium nějak výrazně potřebovalo, dobře vypadá i tak.
Měj se. |
Fanda (id: 293
)
|
27.6.2005 13:48 |
|
Ahoj tvé akvárium je super...časemm bych ho chtěl mít také tak hustě zarostlé........ehm díky za připomenutí hrubé chyby v gramatice.
už jsem to odstranil..jinak díky za pochvalu.
čus Fanda |
wunti (id: 26
)
|
19.5.2005 10:45 |
|
Zdravim... mas to fakt dobre popsane. Shanim nejake informace o Steatocranus casuarius - Hrbohlavec africky. Nemas nejake??? ani vygooglovat se mi nic extra nepodarilo...nemas treba i nejakou fotecku? Chtel bych zkusit zkombinovat afriku, ale spise kongo - pestrenec cerveny apod. dik |
Akvaman (id: 161 )
|
12.5.2005 20:16 |
|
hale Pepine žádnou pětitísícovku doma nemáme.A muj táta o akvaristice ví skoro nic. |
pepin (id: 75
)
|
21.4.2005 18:53 |
|
Pro akvaman: No když myslíš, tak já si ho (akvarko) zaříznu. Zduř. |
Akvaman (id: 161 )
|
21.4.2005 14:27 |
|
No to fakt hrozný čekám na tvoje odpovědi 15dní. |
Gringot (id: 154
)
|
15.4.2005 8:28 |
|
Pro Akvaman: To bude mít Pepin určitě velkou radost, že jsi ho našel i zde. |
Akvaman (id: 161 )
|
14.4.2005 20:05 |
|
Čus pepine.Tak jsem vlez i jsem,halety mě potom fakt podceňuješ já mám dobré znalosti a skušenosti.A mimochodem můj táta o tom ví skoro nic(no něco málo jo,ale je to ode mě).A
taky mám dobré podmíky v akváriu možná ho tady bude prezentovat ale to koukat na 11 kluka.
Červenolisté echinodori doslova září v mém akváriu.Ale teď se vrátíme k tobě máš pěkné akvárium
ale spíž bych volil 150 cm délka 50 výška 55 šířka ale jinak pěkné akvárium. |
Gringot (id: 154
)
|
14.4.2005 12:06 |
|
Pro Pepin: obojí, ale hlavně místo. Bydlím totiž ve třípokojáku v paneláku a protože chci mít akvárko v obýváku, kde trávím většinu dne, je to docela problém, protože dispozice pokoje mi nedovolí akva delší než 140 cm, a to bych ještě musel přesunout současné akvárko jinam. Je fakt, že když se opravdu chce, tak jde všechno, tak možná jednou. Je fakt, že vrubozubci jsou opravdoví mazlíci, hlavně když se naučí brát maso z ruky. |
pepin (id: 75
)
|
13.4.2005 20:56 |
|
Pro Gringot: Máš na mysli prachy (?) nebo místo ? S prachama se tá dá vždycky nějak udělat (inzerce, půjčka apod) horší je to s místem nebo s nepochopením spolubydlích apod. Jak jseš na tom ty ? (promiň tykání, ale připadá mi to takoví kamarádštější) |
Gringot (id: 154
)
|
13.4.2005 8:13 |
|
Vrubozubci jsou má dávná láska, ale na dostatečně velké akva se asi nikdy nevzmůžu, takže tiše závidím. |
pepin (id: 75
)
|
31.3.2005 0:09 |
|
pro ogula: Hm stačí zadat "josef lonský" a mělo by se ti objevit aquatropic josef lonský a zde si opiš telefony ( K pérovně Praha snad 10) a na těch telefonech ti velice rádi podají informace. Já i kámoš jsme jim posílali nákres a objednávku (vše vyloženě laicky napsané) faxem, a pozadí bylo za 14 dnů. Pouze jsem ho musel doma polít zředěnou octovou vodou a bylo to. Jo a taky jsem to tam byl omrknout před samotnou objednávkou.(Maj tam na ukázku, tedy alespoň tehdy měli-zaběhnuté menší akvárko právě s tím pozadím a se skalkama, jeskyňkama a doplňkama.
Čabas Pepin. |
Ogula (id: 128
)
|
30.3.2005 13:31 |
|
Chtěla jsem se zeptat na ty stránky s pozadím, aquarko.wz.cz není funkční, není někde k sehnání jiný návod? (mimo návodů na betonové pozadi) Díky |
pepin (id: 75
)
|
24.3.2005 23:02 |
|
Pro Wunti: Prosimtě odkalovačem (tmavé plexi,vosoké asi 60cm s hadicí, za cca. 500,- Kč) hadici od odkalovače nasadím na malé čerpadélko a z čerpadélka mám nataženou hadici do koupelny a odkaluji tak že zavrtávám tento "zvon" do štěrku a točím s ním ze strany na stranu a tak postupně po skoro celém dnu s ohledem na rostlinky. Donedávna jsem to dělal bez čerpadélka a také to jde, ale bylo to méně účinné. Současně s tímto prakticky i vyměním pravidelně třetinu vody. (Vodu vyměňuji týdně a odkaluji tak jednou za 14dní až 3 neděle). Čabas. |
wunti (id: 26
)
|
24.3.2005 7:13 |
|
Mas vysku akva 70 cm. Jakym zpusobem cistis dno? Preci jen uz je to velka vyska, dosahnes na dno? Co pouzivas pri odkalovani...dik. |
pepin (id: 75
)
|
22.3.2005 23:57 |
|
Pro brubru: Prosimtebe vůbec tomu nehovím, ale vzal jsem si foťák do ruky a jedná se o digital s nápisem CANON (dole je ještě krom Canon taky PC1043) s nápisem "PowerShot A70" a taky je tu napsáno "MEGA PIXELS 3.2" Omlouvám se, ale není to moje parketa. kluk mi to nastavil a já jen fotím, ale mám trošku problém se zavostřováním. Snad ti to něco řekne. Zduř. |
zuza (id: 28 )
|
22.3.2005 17:34 |
|
Asi se tady všichni schodnem, že nechápem/u co se NĚKTERÝM ženám na akvárku nelíbí, že...?! :D |
brubru (id: 30 )
|
21.3.2005 22:22 |
|
zderek Pepin.. znam jak zensky urci barvu zavesu,....
)))))) ale povidej.. cim - - a jak fotis jednotlive frjerske rybky??, pochub se??? |
pepin (id: 75
)
|
17.3.2005 23:48 |
|
Pro Solim: Máš pravdu, já se bojím dne, kdy přijdu k akvárku a všechno bude vzhůru nohama, budu muset mít nádrž pouze se šutrama a kytky přivázaný. (shora už na něco podbného odpovídám Polymu) Slyšel jsem že jedn měl tlupu také 5-ti vrubozobců a po asi 4-řech letech jeden vrubozobec vyvraždil až na jednoho celou tlupu. Jsou prostě nevyzpytatelní, - ale krásní.
Zduř. |
Solim (id: 37 )
|
17.3.2005 15:36 |
|
Docela malé akvárko, na ty ,,ASTRONOUTY"..Mě vždycky vyrejvaly kytky co tobě ? |
pepin (id: 75
)
|
16.3.2005 18:02 |
|
Kmásku, vono v obýváku jsou z této látky závěsy kolem oken, na policích pod okny apod. takže celkový pohled není tak hrozný. Jo a pak jsem nechtěl odporovat manželce, protože ona není z akvárek nějak extra nadšená. Prostě a to je dobré vědět i pro život : Je lepší volit cestu menšího odporu.
Zduř. |
kmásek (id: 103
)
|
16.3.2005 17:10 |
|
Všechno skvělý, ale co ten červenej závěs??? Kazí mi celý dojem...... |
GETOS (id: 63
)
|
15.3.2005 18:07 |
|
Akvaško pohledově pěkné,ale ta Amerika s Afrikou nevím,nevím. |
Vory (id: 54 )
|
15.3.2005 10:06 |
|
Pěkny ale vyčerpavajici popis |
pepin (id: 75
)
|
13.3.2005 22:11 |
|
Čoveče poly, překrmil jsem pouze jednoho (už měl asi 15cm), tedy alespoň si to myslím, protože už měl hubu plnou a když jsem tam hodil další, aby se ostatní rybky taky alespoň trošku nažraly, tak on to chytil a tak dlouho narážel proti sklu, až si to narval do huby. Pak jsem ho už našel tuhýho. Takže si myslím že to bylo asi z toho. Víš on je to s astronotama docela problém když máš ještě kolem jiné ryby. Aby se ostatní nažraly, tak musím ocelatum dát dost. Jinak zde jsem chtěl mít malawi, ale nějak se mi to zvrtlo, stejně tak jako v druhém tanganjiyku. Třeba se k těmto biotopům časem nějak dostanu.
Ty fotky trošku zkreslují ale ten "Karel" má už 24 cm a rostlinky zatím drží.Taky nesmíte lidičky zapomenout, že je v tomhle vychovávám od malinka, takže jsou na rostlinky a ost. ryby zvyklí, myslím že to má určitě vliv. (pravda je že se tomu všichni diví)
Zduř. |
RadekS (id: 14
)
|
13.3.2005 17:10 |
|
Pěkný akva, výborný pozadí. Tyhle ryby jsem původně chtěl, ale ty co mám byly darem. Čím je krmíš že si je překrmil? |
wladys (id: 13
)
|
13.3.2005 15:45 |
|
Ryby super,ale prostě se mi nelíbí míchání Afriky a Ameriky.Máš dvě akva,tak proč z jednoho neuděláš J.Ameriku a z druhého Afriku?
Taky obdivuju,že ti tvý oceláti nezruší ty rostliny. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|