110/656
Voldovo Holandské akvárium- 465L
Komentáře
|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Zdeskop (id: 15345
)
|
26.1.2020 14:42 |
|
Krásně a vkusně osázená nádrž! Kompozice, kontrasty...pastva pro oko! Ať se nadále daří!
(hodnocení 8) |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
6.4.2011 14:35 |
|
Tady jsem zaspal,omlouvám se.
Nádhera.Jasná 8 |
Roman76 (id: 8229
)
|
10.3.2011 10:53 |
|
Krásné pokoukání, je to opravdu super 8* |
miro m (id: 10797
)
|
29.12.2010 19:50 |
|
toto co je?ako je mozne ze takto nadhernu nadrz som si tu nevsimol?hodnotim zasluzenov 8 a hned to davam do oblubenych.fakt krasa (hodnocení 8) |
Predator(svk) (id: 11002
)
|
11.12.2010 11:57 |
|
nádhera a ti rastlinky ooo su pekne aj po niekolkych rokoch (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
|
7.12.2010 10:27 |
|
nechápu co delás vzadu,tohle je proste nádhera,nejde jinak než 8 držím palce.Az ty svoje necky dodelam ja tak bych si přála aby vypadali podobně |
brgul (id: 7015
)
|
16.10.2010 16:35 |
|
Tohle ale nejsou nové fotky,jsou akorád jasnější. |
tpivona (id: 8201
)
|
13.10.2010 12:16 |
|
Nemá chybu...i fotky jsou aktualizované...nemůžu jinak než za 8
. Tomáš (hodnocení 8) |
Jhercog (id: 9253
)
|
12.10.2010 12:28 |
|
Hodně vydařená nádrž |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
7.10.2010 16:14 |
|
Nádherné rostlinné akvárium (hodnocení 8) |
káča (id: 10736
)
|
5.10.2010 21:35 |
|
Akva je nádherný. |
štěpina (id: 6351
)
|
5.10.2010 14:24 |
|
Vše tady bylo už napsáno
,obnovuji hodnocení krásné nádrže.(
8) |
Lery (id: 7644
)
|
5.10.2010 10:44 |
|
Akorát jsi přidal nové foto a ukázalo mě to o opětovné hodnocení.
Takže posílám zarostlou 8 Tvé nádheře.Fakt skvělé.Jenom nechápu,kdo mohl ohodnotit Tvojí buš známkou 5.To musí být asi hodně velký akvarista.
Naštěstí je většina normálních a těm jsi udělal radost.
Tak ať se daří. |
ruda (id: 3065
)
|
4.10.2010 21:39 |
|
s fotkama jste nás tedy napínal...
pořád krása.taková klasika ,pěkná. |
káča (id: 10736
)
|
20.7.2010 6:00 |
|
Jak je na tom akva nyní? (hodnocení 8) |
tpivona (id: 8201
)
|
19.3.2010 1:43 |
|
Strašně staré fotky...jen proto zatím za 6
. Tomáš (hodnocení 6) |
HUJA (id: 10097
)
|
2.3.2010 20:07 |
|
Krása za 8 |
jerrys (id: 5964
)
|
1.2.2010 10:00 |
|
obnovuji hodnocení je to stále parádní (hodnocení 8) |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
27.1.2010 14:53 |
|
Neskutečně nádherné rostlinné akvárium
, pro které je osmibodová hodnotící stupnice žalostně malá, bohužel fotky jsou již bezmála dva roky staré
, proto zatím nehodnotím, počkám na nové fotografie |
Komar033 (id: 10253
)
|
6.12.2009 7:53 |
|
Moc hezké, blahopřeji. Moc se mi líbí. Jen tak dál. (hodnocení 8) |
kulas (id: 9124 )
|
27.11.2009 21:26 |
|
Nádhera za 8 at se daří i na dále |
Tin (id: 5166
)
|
24.10.2009 14:50 |
|
obnovuji hodnocení |
gavunmama (id: 9289
)
|
21.9.2009 10:42 |
|
No to je náááááádhera,krásná sestava rostlin,prostě bomba 8 |
Pipu (id: 9216
)
|
14.8.2009 13:28 |
|
At ti to kvete....tolik rostlin...no prostě paráda za 8...Pipu |
Lery (id: 7644
)
|
28.7.2009 9:55 |
|
Paráda.8.tleskám všem,co jim kvetou vodní rostliny.Je vidět,že se jim tady líbí.Tak trochu podezírám,nepřidáváš jim trochu Budvaru?
Jen tak dál. |
TopShark (id: 4762
)
|
7.7.2009 10:55 |
|
Musím obnovit hodnocení, takže opět za 8 a ať se stále daří...
|
ludanek (id: 1991
)
|
26.6.2009 20:54 |
|
Taky bych kouknul na nový fotečky |
tpivona (id: 8201
)
|
26.6.2009 12:15 |
|
Také musím obnovit...jasná 8...možná by to chtělo nějaké nové fotky
. Tomáš |
many (id: 1202
)
|
9.4.2009 12:09 |
|
obnovuji 8. |
piranha (id: 8924
)
|
2.4.2009 20:59 |
|
supr akvarko za 8 |
sandpiper (id: 9063
)
|
7.3.2009 21:55 |
|
Jak to lidi delate abyste to meli tak krasny? Zavidim...a musim dat 8*! |
Tin (id: 5166
)
|
1.3.2009 19:48 |
|
obnovuji hodnocení |
brgul (id: 7015
)
|
4.2.2009 1:08 |
|
Fotky jsou sice starší,ale je to super! 8 |
pavelklajbl (id: 7149
)
|
3.2.2009 23:32 |
|
Kamaráde,to koukám,Máš to fakt hustý
Nádherně Ti jdou echinodorusi,u mně se jim moc nedaří
prostě 8 super |
zeryk (id: 5971 )
|
30.1.2009 14:17 |
|
Toto aq se mě líbilo hodnotil jsem 8 ale teď tady neproběhla aktualizace 1/2 roku.Budu hnusný teď 7, budeli aktualizace a fotečky hned dám 8, tak se nezlob Petr |
Raďa (id: 6186
)
|
25.1.2009 19:16 |
|
Nádhera, nádhera. Opravdu krásné akvárko, ať se daří. Jednoznačně za 8!
|
miroslav19 (id: 8595
)
|
10.1.2009 10:21 |
|
Super rastliny,porad ako na štetinkovú riasu.ďik za 8 |
phony (id: 4688
)
|
22.12.2008 19:54 |
|
Obnovuju za 8 - jak jinak tohle je moje krevní skupina
. |
TopShark (id: 4762
)
|
21.12.2008 21:19 |
|
chce to po mně obnovit hodnocení, takže opět za 8 a ať se stále daří, jen bych dodal aktuálnější foto...
|
tomas.belica (id: 4120
)
|
20.12.2008 0:30 |
|
Ahoj velmi pekne akva! chcem sa opytat na Myrophyllum mattogrosence red ako sa mu darizevraj je narocne na osvetlenie ja mam 0,6 W na liter vydy som tuzil po tejto rastlinke ake mas s nou skusenosti? dik Tomas |
spooky (id: 5953
)
|
4.12.2008 10:32 |
|
Obnovujem 8*. Nech sa darí. |
kuldat (id: 6918
)
|
30.11.2008 20:45 |
|
obnovuji, jasná 8, ať se daří
AKTUALIZACE! |
Pet (id: 3544
)
|
29.11.2008 14:08 |
|
Obnovuji hodnocení. 8 Ale taky se přimlouvám za aktualizaci.
Petr |
tpivona (id: 8201
)
|
3.11.2008 18:58 |
|
Podle fotek za 8, ale docela by bodla nějaká ta aktualizace včetně fotek
! |
bagio7 (id: 6804
)
|
26.10.2008 7:46 |
|
Pěkné 8
. |
Volda (id: 720
)
|
23.10.2008 20:17 |
|
Všem moc dík,časem chci udělat nový layout až bude čas. |
ludanek (id: 1991
)
|
22.10.2008 20:00 |
|
Obnovuju 8x |
tonco (id: 5736
)
|
28.9.2008 20:22 |
|
Jednoducho úžasné. Obnovujem 8* |
štěpina (id: 6351
)
|
15.9.2008 22:17 |
|
Obnovuji hodnocení opět za 8,máš moc krásné akvárko! |
Volda (id: 720
)
|
15.9.2008 22:09 |
|
Bleku, nemám tušení,že by slečna závist. |
blek (id: 1357
)
|
8.9.2008 10:06 |
|
Co si komu provedl? Takovejch čtyřek tu asi nikdo nemá.
|
Pet (id: 3544
)
|
4.9.2008 11:23 |
|
Chce to novější fotky. Pak znovu ohodnotím.
Petr |
Tin (id: 5166
)
|
8.8.2008 9:57 |
|
jednoduše opět za 8 |
Aldo (id: 7695
)
|
26.7.2008 11:12 |
|
Každému se líbí něco jiného, ale co se dá udělat na kousku za parádu, dávám 8. |
Brogas007 (id: 6473
)
|
2.7.2008 16:56 |
|
HRŮZA, HRŮZA, HRŮZA, HRŮZA, HRŮZA, jak muže někdo dat 4*
. Proste nadhera za 8* |
muzi (id: 6340
)
|
9.6.2008 22:16 |
|
Je to nádhera a není co dodat. Mít tak básnické střevo, tak o této nádrži složím báseň. škoda, že nemůžu dát víc, tak musí stačit 8*. |
swat (id: 7305 )
|
1.5.2008 18:07 |
|
Zdravím, mám možnost zakoupit intervalový filtr Eheim 2229. Všiml jsem si, že jej pooužíváte také. Protože dle popisu výrobce tento filrt používá při filtraci kyslík(podrobný popis filtrace jsem nikde nenašel)chtěl bych se zeptat, zda to nebude mít negativní vliv na hladinu CO2. Myslím tím, že když je v akváriu zařízení na CO2 zda není lepší používat "klasický" filtr. Mohl by jste se podělit s vašimi zkušenostmi? Vaše akvárko je nádherné ... 8 |
Volda (id: 720
)
|
30.4.2008 12:34 |
|
RE Horác: tak to jsem se trochu přepsal |
kopec (id: 6708
)
|
29.4.2008 21:12 |
|
Akvakvětináře mám obzvlášť rád. Nádherné. Ať Ti to roste.8 |
Horác (id: 2547
)
|
28.4.2008 20:55 |
|
Ty už máš květen? :o) ... Jinak samozřejmě pořád skvělé akvárium. Ať se daří i nadále. |
rhozlar (id: 1671
)
|
28.4.2008 12:58 |
|
Ahoj, tohle vážně nemá chybu. To je umělecký dílo.
Ahoj Robert |
mig07 (id: 2003
)
|
26.4.2008 20:57 |
|
Aj ja zasa za 8* |
ludanek (id: 1991
)
|
21.4.2008 8:29 |
|
Zase 8x |
ruda (id: 3065
)
|
17.4.2008 9:36 |
|
to same |
Ferry (id: 1650 )
|
16.4.2008 22:43 |
|
dávám opět 8 za novou fotku a jsem rád že ji vidím mezi prvními |
tchomas (id: 7178
)
|
13.4.2008 10:33 |
|
moc pěkný mám ho naprvním místě u oblíbených |
kuldat (id: 6918
)
|
14.3.2008 8:55 |
|
dávám rozhodně za 8 už jen proto, že mně by rostliny nikdy takto nerostly
) ať se daří |
Volda (id: 720
)
|
9.3.2008 20:36 |
|
Dík všem za pozitivní komentáře. |
culda (id: 6527
)
|
8.3.2008 19:01 |
|
zdravim tak tohle je opravdu akvakvetinarstvi a dost dobre jasna 8 at se dari |
michtill (id: 4241
)
|
5.3.2008 20:42 |
|
Tak s dovolením si Tvoje akva beru jako takový svůj akvaristický idol
Lecos asi okouknu a doufám, že alespoň v náznacích napodobím. Móc moc pěkné! |
Horác (id: 2547
)
|
24.2.2008 19:39 |
|
Nádhera, obnovuji osmičku. Ať se daří. |
Hellraiser (id: 6565
)
|
13.2.2008 12:31 |
|
je to můj sen takle si to představuji...super není co dodat hodně dalších krás z vašeho umu...
jasná 8. |
Mírovo akva (id: 6187
)
|
12.2.2008 19:14 |
|
Super, je to parádička za 8 |
Ewitschka (id: 5940
)
|
9.2.2008 11:13 |
|
Jedním slovem nádhera... 8* |
Tin (id: 5166
)
|
7.2.2008 18:28 |
|
co říct...prostě dokonale sladěné rostliny jak strukturou tak i barevně, skvěle porostlé dno, u mě jasná 8, dal bych i víc kdyby to šlo |
Jasanek (id: 4919 )
|
31.1.2008 8:28 |
|
paráda parada prostě tvoje akva mě uklidnuje.za 8 |
Ferry (id: 1650 )
|
27.1.2008 0:07 |
|
moc si to neumím představit v celku, zkus tam dát fotku celýho akva v novém layoutu díky jinak stále za 8. |
dewil (id: 4462
)
|
20.1.2008 16:42 |
|
pekne pekne 8* |
Raďa (id: 6186
)
|
8.1.2008 20:50 |
|
Pěkné jen tak dál!8 |
many (id: 1202
)
|
21.12.2007 17:50 |
|
přeji hezké vánoce |
Volda (id: 720
)
|
18.12.2007 22:05 |
|
Dík,jinak Tobě také veselé Vánoce a prima Nový rok ať Ti to roste a plave.
Ale fotky budou až po
Novém roce. |
frank (id: 6041
)
|
17.12.2007 23:56 |
|
Zdravim Voldo, dlouho jsme se neviděli po netu :)
měj bys přidat nějaký nový info, foto, atd. :)
já to před nějakym časem zkusil celý předělat vč. kytek a rybiček, přidal jsem si sem prezentaci viz. "Frankovo terčovci"
měj se, budějičáku, ať se daří a do Nového roku vše NEJ |
Volda (id: 720
)
|
12.12.2007 20:13 |
|
Nafotím, ale až po Novém roce s novým foťákem. |
Ferry (id: 1650 )
|
12.12.2007 19:55 |
|
chtělo by to nějaké aktuální foto |
Bullboys (id: 3891 )
|
12.12.2007 9:28 |
|
Moc pěkné...*8 |
Ladis (id: 5941
)
|
10.12.2007 5:10 |
|
Je to pastva pro oči. Jasných 8. |
Volda (id: 720
)
|
16.10.2007 19:42 |
|
Dík. |
ruda (id: 3065
)
|
16.10.2007 18:53 |
|
mel jsem osum,davam osum.hodne zdaru.ruda |
Volda (id: 720
)
|
9.10.2007 15:59 |
|
Ůplně stejně jako u každého akvárka, hadice a odkalovací zvon. |
eves (id: 5578 )
|
9.10.2007 14:29 |
|
ahoj,mě by zajímalo, jak se odkaluje dno u tak kobercově osázeného akvária-asi špatně že jo,ale zajímalo by mě jak se to provádí v praxi. díky eves |
Volda (id: 720
)
|
8.10.2007 21:26 |
|
Bohužel se poroučel do věčných lovišť |
Ferry (id: 1650 )
|
8.10.2007 21:23 |
|
Jak to vypadá s aponogenetonem madagaskarským ? Přežívá , nevidím žádnou fotku . Má někdo nějaké zkušenosti, jak tu kytku udržet v akvárku ? |
Volda (id: 720
)
|
7.10.2007 22:35 |
|
U Aqua Daha. |
Paloomino (id: 4982 )
|
7.10.2007 21:07 |
|
Toto u mne mas za 8* a kde jsi koupil tu Glossostigma elatinoides . |
Volda (id: 720
)
|
10.9.2007 16:59 |
|
RE Tučňák: To není magnet,ale permanentní test na CO2, jak správně napsal Blek. |
blek (id: 1357
)
|
9.9.2007 11:17 |
|
Tím magnetem myslíš pernamentní tester na CO2? |
Tučňák (id: 2182 )
|
9.9.2007 10:05 |
|
Ahoj. Schovej někam ten magnet a máš ode mne 8. Zatím 7. Jinak super podívaná. |
Lumča (id: 4845
)
|
12.8.2007 10:51 |
|
Co dodat? Nic 8. |
rybář (id: 5137
)
|
11.8.2007 7:46 |
|
Překrásný akvárium
parádně barevný u mě 8* už jsem dal, dal bych i vyšší,ale nejde to ať se daří nadále |
prengela (id: 5186
)
|
8.8.2007 9:11 |
|
Teda tech rostlin a vůbec nemám pocit, že by to byo přeplácané. Gratuluji. Nádhera |
Volda (id: 720
)
|
27.7.2007 16:12 |
|
Dík všem,že se líbí. |
phony (id: 4688
)
|
19.7.2007 21:44 |
|
Fakt paráda. Dávám za 8* - máš styl. |
djruso (id: 4668
)
|
5.7.2007 23:12 |
|
stačí říct-dokonalé!(?) |
ruda (id: 3065
)
|
4.7.2007 17:21 |
|
zdravim,tak jsem si precetl veskere prispevky/a ze jich teda je/a nemam uz zadne otazky,vse co jsem se chtel dozvedet bylo jiz "receno".hodnotil jsem již pred časem tou nejvyssi...
ale chvaly neni nikdy dost,tak teda velice krasne holandske akva s odbornym pristupem majitele,ktery rad poradi.i do budoucna preji mnoho zdaru v akvaristice i v zivote.
ruda |
Radek Jenyš (id: 4915
)
|
28.6.2007 22:25 |
|
nádhera i ode mne 8 |
merlin (id: 4204
)
|
31.5.2007 23:25 |
|
Zdar Budějice,akva je setsakramentsky zdařilé a pohledné,nic jiného než 8 nepřipadá v úvahu
p.s. smrt krupici! |
Ferry (id: 1650 )
|
14.5.2007 19:13 |
|
dík vypadá dobře, ať se daří, Ťěším se na nové obrázky v celé kompozici.
|
Ferry (id: 1650 )
|
2.5.2007 22:32 |
|
Ahoj Voldo, jak vypadá ten aponogeneton, aspoň ho vyfoť a dej do deníku. Nemůžu se dočkat, Ať se dál daří.
|
Volda (id: 720
)
|
2.5.2007 21:15 |
|
Výroba pozadí je zevrubně popsaná v komentáři z 17.11.2005 11:44. |
pregio (id: 4491
)
|
27.4.2007 17:34 |
|
ahoj , píšeš o vlastní výrobě pozadí - máš chuť nám to zdělit jak probíhala výroba + nějaké fotky nebo je to tvoje tajemství. Skoušel jsem si taky dělat svoje z loupané břidlice ,ale nejsem s tím tak zcela spokojen - se vzhledem .Koupit je to nejjednodušší ,ale radši bych něco skusil sám. Rád se nechám poučit s výrobou od jiného - jinak naprostá bezkonkurenčnost za 8. |
Volda (id: 720
)
|
24.4.2007 21:46 |
|
Máš to napsané v popisu akvárka!? |
raa (id: 1979
)
|
24.4.2007 9:43 |
|
Jakou tam máš teplotu,když nepoužíváš topeni. |
Jaroslav (id: 4101 )
|
12.4.2007 21:28 |
|
Podle mě to nemá chybu! Radost se podívat. 8* |
Ferry (id: 1650 )
|
12.4.2007 21:14 |
|
Tak na to se těším , měl jsem ho, ale nedařilo se mu. Měl čím dál menší lískty až nakonec odešel a cibulka uhnila, asi jsem měl moc tvrdou vodu. Tak ať se tobě daří.
|
Volda (id: 720
)
|
11.4.2007 23:48 |
|
Dík za chválu, všem.
PS:Už jsem sehnal Aponogeneton madagascariensis, tak až ho přesadím a rozroste se tak udělám nové fotky. |
Čmoud (id: 1383 )
|
11.4.2007 23:01 |
|
jako to ste posral to akvarko mate tak nadnehre ze uz asy jeden rok co jsem vase akvarko vydel tak nemuzu ok pociace vztat a neustale dumam nad tim nedhernym kontrastem a krasou rostlin
nedokazu se toho nabazit
.no tet jak sou ty nove fotky tak my spadla celist (nedokazu to pochopit jak to jde udelat) no jinak gratuluji.ste opravdu profesional |
barbus (id: 1242
)
|
11.4.2007 9:54 |
|
Nádhera mooooc pěkný nový fotky fakt paráda krasota veliká radost pohledět
at ti to roste tak jak do posud lépe už to asi jít ani nemůže bomba |
Volda (id: 720
)
|
6.4.2007 11:35 |
|
Ano, je to Echinodorus argentinensis s květem. |
Horác (id: 2547
)
|
5.4.2007 13:21 |
|
Jen abych měl stoprocentní jistotu - ten velký echinodorus se šlahounem (na prvním snímku shora je vpravo, na třetím snímku zdola v detailu) je Echinodorus argentinensis? Děkuju. |
Ferry (id: 1650 )
|
2.4.2007 17:57 |
|
Už aby ho dovez, nemůžu se dočkat, protože v tvých rukou, tedy v tvém akva to bude bomba.
|
tutek (id: 4380 )
|
28.3.2007 16:33 |
|
Krásná barevná hudba |
Lukiki (id: 1712
)
|
26.3.2007 20:49 |
|
cus Voldo. Jelikoz jsi pro me takovy vzor, chtel bych se te zeptat jestli by jsi si chvilicku neudelal cas a jestli by ses kouknul na me akva a napsal mi co mi to tam kvete za rostlinku.(Je v akve v pravo dole a ma takove protahle listy, ale valisnerie to asi neni) Diky moc. |
Volda (id: 720
)
|
26.3.2007 12:50 |
|
Dík za chválu a na ten Aponogeneton madagascariensis se chystám.Kámoš ho viděl v Rakousku, on tam často jezdí tak mi ho koupí, prý ho tam viděl v přepočtu na naše za 180kč.
|
Ferry (id: 1650 )
|
23.3.2007 23:00 |
|
Konečně jsme se mi netrpělivci dočkali a nezklamal jsi. Ta červená kabomba fakt moc pěkný. A dívám se, že jsi přidal i riccii. Myslím, že na tomhle se nedá již nic vylepšovat. Snad jen přidat Aponogeneton madagascariensis.
|
:o)) (id: 2687
)
|
23.3.2007 13:22 |
|
Bomba,jak to děláš ,to je fakt nádhera. ( :0)) |
country (id: 4229
)
|
22.3.2007 18:50 |
|
Díky za komentář.Tvé akvakvětinářství je velice pěkné. |
Tom H (id: 692
)
|
21.3.2007 23:09 |
|
Pořád stejná nádhera! |
Volda (id: 720
)
|
21.3.2007 23:03 |
|
Přidal jsem aktuální fota. |
surpan (id: 166
)
|
19.3.2007 9:17 |
|
Ahoj Voldo,po dlouhý době jsem se sem přišel podívat a opět zírám,skládám opět poklonu před odborníkem...měj se Surpan |
vokyyiet (id: 1269
)
|
14.3.2007 8:53 |
|
hele tak mohl bys mi prodat nejaký ty parmičky černopruhý? napiš mi vzkaz |
mucka (id: 2971 )
|
7.3.2007 22:13 |
|
strasna pecka :) |
:o)) (id: 2687
)
|
5.3.2007 19:12 |
|
Je to všechno pěkné,ale chtělo by to nové fotky a né minulost.(nic ve zlém :0) ) |
Volda (id: 720
)
|
3.3.2007 15:27 |
|
Asi tak jednou za 2a1/2 měsíce. |
Krivak (id: 609
)
|
3.3.2007 13:25 |
|
Ahoj. Chci se zeptat, jak casto musis plnit svou 1kg CO2 bombu? Diky... |
Volda (id: 720
)
|
1.3.2007 16:48 |
|
Dík za uznání, starost a práce to je, ale když to člověka baví tak je to pohoda. |
rhozlar (id: 1671
)
|
28.2.2007 13:32 |
|
Ahoj. Konečně vidím náročnost nejen 0,5 nebo 1h/tydně. Myslím si udržet takto akvarium dá dost práce a následné radosti. Nerozumím tomu hodnocení, kde se berou ty 4. Dyť to nemá chybu.Ahoj Robert |
paulinn (id: 2838 )
|
21.2.2007 7:54 |
|
Nádherné kytky, jen co je pravda - plná palba. Ať se daří jen lépe. Ahoj |
Wanderer (id: 3989
)
|
15.2.2007 13:45 |
|
Nádhera, ty holandský akva mě prostě dostávaj, 8*. |
vokyyiet (id: 1269
)
|
12.2.2007 20:06 |
|
jo máte to moc pěkný
sem taky z budějovic a chtěl bych se zeptat kde ste sehnal parmičku černopruhou a jestli byste neměl nějaké přebytky po prostříhání..díky |
siven (id: 3481 )
|
9.2.2007 21:50 |
|
Díky |
Radegast (id: 1077
)
|
5.2.2007 19:40 |
|
Velmi líbivé. 8* |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
5.2.2007 19:11 |
|
8 je to pěkné |
Volda (id: 720
)
|
5.2.2007 13:55 |
|
Re shakalik- podívej se na http://www.akvarista.cz/web/nana/detail/gale... kde je i foto
vnitřku a celkově víc fotek. |
Volda (id: 720
)
|
5.2.2007 13:51 |
|
Podívej se na http://www.akvarista.cz/web/nana/detail/gale... kde je pravá Parmička černopruhá, a na http://www.akvarista.cz/web/nana/detail/gale... kde je falešná tzv.
Parmička kambodžská a myslím, že uvidíš jasný rozdíl. |
siven (id: 3481 )
|
2.2.2007 21:05 |
|
Parmičky černopruhé jsem viděl už vickrát jen nevím jak poznat ,že nejsou falešný? |
market (id: 3874 )
|
1.2.2007 18:47 |
|
ahoj, tve akvarium je opravdu nadherne, chtela jsem se zeptat, jakym zpusobem fotis, ze jsou tve fotky tak ostre a ciste, bez odlesku, no proste bomba. Ja fotim klasickym digitalem, zkousela jsem s bleskem i bez, rezim- pohyb, ale neni to ono.diky |
Shakalik (id: 1520
)
|
29.1.2007 17:40 |
|
Co se týče holandských nádrží, tak jste tady jasně nelepší. Musí to být opravdu extra náročné podle toho co píšete o té údržbě. Máte ode mě 8, ale to již dlouho. Docela bych ocenil foto z vnitřku skřínky pod tím. To pozadí vypadá krásně, stejně jako kryt a skřínka o rostlinách ani nemluvě. |
Volda (id: 720
)
|
29.1.2007 17:33 |
|
RE siven- řasa mi v akva roste taky, ale jen zelená, což přísavky žerou i hnědou,ale nežerou roduchu, tu žerou jen Parmičky černopruhé.
RE Radegast- celkem normálně, když odkaluji tak ho vyluxuji. |
Radegast (id: 1077
)
|
29.1.2007 15:03 |
|
Jak moc je ten "trávník" těžký na údržbu? Předem dík. |
THOMAS (id: 396
)
|
27.1.2007 0:20 |
|
Kdo tam hodil tu 4.Koukej s ní vyjet..... |
siven (id: 3481 )
|
27.1.2007 0:16 |
|
Voldo jak je to v tvém akvárku s řasou.Mě se oběvuje řasa na některých listech.NO3 =0,P´=0,5.V akva mám přísavku thajskou a mám pocit ,že řasy ji nic neříkaj okurku žere s obrovskou chutí. |
Vladi (id: 2752
)
|
26.1.2007 20:17 |
|
I bez terčovců lze mít super akvárko !
8*
A to rybí "WC" se jen tak nevidí a jistě splňuje svůj účel.
|
Čmoud (id: 1383 )
|
26.1.2007 13:01 |
|
no nejaci cu.... ti tam dali 4 ale kdyby to slo tak ja ti tam dam za 8 nekolikrat protoze mas nejheci a nejlepsi akqa z cele internetové stranky drzim palce at se ti to zlepsi skusim te od znamich ohodnotit ale nevim jestli ti to pomuze (skusim ok) |
Čmoud (id: 1383 )
|
26.1.2007 13:00 |
|
no njaci cu.... ti tam dali 4 ale kdyby to slo tak ja ti tam dam za 8 nekolikrat protoze mas nejheci a nejlepsi akqa z cele internetové stranky
drzim palce at se ti to zlepsi skusim te od znamich ohodnotit ale nevim jestli ti to pomuze (skusim ok) |
Volda (id: 720
)
|
24.1.2007 18:46 |
|
Jj taky mě to trochu zarazilo, je to možné, že to je asi naschvál, asi nějaký závistivec |
polson (id: 1681
)
|
24.1.2007 12:55 |
|
Čus, ty čtverky v tom hodnocení to asi někdo dělá naschvál ne? Má je tam aji Vodička s těma terčovcama. Hodně zdaru máš nej osázený akva, akorát sis měl nechat původní název nádrže
. |
Volda (id: 720
)
|
24.1.2007 11:51 |
|
Všem dík za kladné komentáře, potěší. |
:o)) (id: 2687
)
|
22.1.2007 18:31 |
|
Super,super,super:))
Ten lotus je ukázkový. |
Pet (id: 3544
)
|
21.1.2007 19:00 |
|
To je opravdu nádhera. Sem se vracím vždycky, když se chci pokochat. Teď mě ale trochu zvedlo to hodnocení. Myslím ty 4. A hned několik po sobě. To asi nebude náhoda. Nenech se tím otrávit.
Máš to opravdu super, super, super. |
hippous (id: 2072
)
|
19.1.2007 16:43 |
|
Moc pěkný. Mám dotaz jaké máš předřadníky? |
Volda (id: 720
)
|
13.1.2007 22:28 |
|
Máš to napsané přímo u obrázku. |
Hrach (id: 2609
)
|
12.1.2007 18:54 |
|
jak se jemnujou ty malé lístečky které rostou mezi kamínky? (vypadá to jako Řeřicha) Diky |
stana (id: 3501
)
|
10.1.2007 9:34 |
|
paráda, paráda a ještě jednou paráda 8* |
Hafan (id: 3400
)
|
9.1.2007 12:56 |
|
Moc pěkné, asi je za tím spoustu práce. |
jepice (id: 3072 )
|
8.1.2007 18:51 |
|
no rekla bych ze by to chtelo novy fotky... |
Čmoud (id: 1383 )
|
7.1.2007 23:21 |
|
perfektni rostliny stopro za 8* |
TomV (id: 3582
)
|
7.1.2007 21:14 |
|
Máš to vymazlený. 8* |
rhozlar (id: 1671
)
|
6.1.2007 16:32 |
|
Ahoj. To kvítí je opravdu nádhera. |
THOMAS (id: 396
)
|
22.12.2006 21:07 |
|
voldo díky za rady .Teď řeším jak zvýšít intenzitu osvětlení.Rotala wal.si to opravdu zaslouží. |
:o)) (id: 2687
)
|
18.12.2006 20:12 |
|
Dík za komentář,tvé aqua je jasný příklad. |
Volda (id: 720
)
|
18.12.2006 17:26 |
|
Thomas-830 je teple bílá a 840 je studeně bílá.Speciálky jsou na nic a jsou drahé, taky jsem je ze
začátku měl a dal jsem je pryč, totéž radím i tobě. |
THOMAS (id: 396
)
|
17.12.2006 20:06 |
|
Já používám Aqua-glo a Flora-glo ,ale koukám na Osram cenově je zajímavější.Jen nevím jaký je rozdíl mezi Osram 830 a 840. |
Volda (id: 720
)
|
17.12.2006 18:55 |
|
Já je mám na všech zářivkách a podle mého odhadu tak o 1/4 až 1/3 asi více světla, ale to taky záleží
na použitých zářivkách, světelném toku,barvě světla atd.
|
THOMAS (id: 396
)
|
17.12.2006 17:15 |
|
S tím světlem to mám tedy problém ...Nevíš o kolik se zlepší světelnost při použití odraz. reflektorů_? |
Volda (id: 720
)
|
17.12.2006 16:38 |
|
Možná víc světla na tyto rostliny, potřebují tak 0,7w/l, když mají méně vytahují se do výšky a mají
řídké listy a dál od sebe.Jinak UT máš docela malé potom pozor na PH, při nízké UT je nestabilní PH. |
THOMAS (id: 396
)
|
15.12.2006 18:29 |
|
Můžeš mi prosím poradit včem je tajemství u Rotala walischi.V mém akvárku roste do výšky ,ale listy nejsou hustě u sebe jako v tvém akvárku.Svítím 12hod. 0,4 W/L ,CO2 dle testů je dost pH 6.4, UT 2dKH CT-8N,teplota 28. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
13.12.2006 14:34 |
|
Novy layout je uzasny. Gratuluji. Doufam, ze v akva-kvetinarstvi jednou dosahnu takovych kvalit. Je to pastva pro oci, kdyz to nekdo opravdu umi. |
gloryman (id: 2774
)
|
4.12.2006 8:26 |
|
no tak to ma byt kvetinarstvi aj jedno aj druhe pekne na vrchu gratulujem |
Volda (id: 720
)
|
2.12.2006 21:26 |
|
Máš ten název napsán přímo u obrázku. |
toth (id: 3277 )
|
2.12.2006 18:25 |
|
Co je to za tu rostlinu na dně.Tvoje akvárko je užasný.
davam 8 |
foxik (id: 1850
)
|
27.11.2006 18:54 |
|
megaa 88888* |
milivi (id: 2812 )
|
27.11.2006 14:22 |
|
Tak to je fuckt mazec nemám ti co vytknout jedním slovem nádhera co je to za rostlinku na tom dňe takové to malé vypada to moc hezky.Za 8* |
Volda (id: 720
)
|
24.11.2006 18:32 |
|
No momentálně už ho tam nemám,nebavilo mě ho čistit každý týden až čtrnáct dní.Je to v podstatě jen
kostka biomolitanu nasazená na sací koš filtru. |
MVano (id: 2410
)
|
23.11.2006 20:59 |
|
Ahoj. Ctu tady neco o predfiltru, taky jeden zrovna chystam. Ale zajima me jak ho mas udelany a jak ti to funguje. Dik. Martin. |
TWIXI (id: 919
)
|
22.11.2006 14:29 |
|
Nádhera. Krásně barevné. Závidím "červené rostliny". Mě nejdou. |
jirin (id: 2982
)
|
21.11.2006 6:48 |
|
Tak tohle je nádhera,přímo pastva pro oči. |
Volda (id: 720
)
|
19.11.2006 21:52 |
|
Asi třetina je zatím v karanténě viz. popis ryb. |
HLAWA (id: 2750
)
|
19.11.2006 20:28 |
|
zajímalo by mě kde je těch asi 180 obyvatel tohoto akvária. je to pěkné ale když si vemu za jakou cenu- mám na mysli finance a časovou náročnost tak pěkně děkuji. ale samozřejmě beru to jako že to opravdu milujete a starost o tohle akvárium je vaše radost takže přeji hodně zdaru a plnou peněženku |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
19.11.2006 12:04 |
|
Opravdu nádhera. Akva bez rostlin, jako by nebylo. Ta tvoje podívaná, stojí za to. |
kykof (id: 1249
)
|
15.11.2006 17:35 |
|
hezky akvarko . prosimte jak se jmenuje ta rostlinka ktera ti pokryva dno ? odpoved mi na mail dik |
surpan (id: 166
)
|
14.11.2006 13:31 |
|
Máš odpověd na moji presentaci.Surpan |
many (id: 1202
)
|
13.11.2006 21:30 |
|
Voldo díky za vyjádření k mému akva,velice si toho vážim.Smekám při každé návštěvě tvé prezentace a každému Tvé akva přestavuji jako moji představu. já se stále nemohu dopracovat k více kvalitním fotografiím,ale usilovně se na tom pracuje. |
lap (id: 2365 )
|
12.11.2006 9:18 |
|
Moc pěkný..
*8 |
Volda (id: 720
)
|
10.11.2006 19:43 |
|
Je to jen,abych tak řekl stopové množství přesně to nevím, je to v návodu, ale nedělám to pořád.
A ryby jsou v pohodě. |
Ferry (id: 1650 )
|
9.11.2006 23:01 |
|
Jen se ještě zeptám kolik toho TERAPU AB při výměně vody přidáváš, a jestli nevadí kombinace antibiotika a UV, popřípadě jestli to ryby dobře snáší?. Nejsou už pak moc choulostivý? ahoj a dík za odpověď. |
Ferry (id: 1650 )
|
9.11.2006 22:31 |
|
Moc pěkný, přesazování musí dávat časově pekně zabrat. Jak se daří cabombě , mě chvíli šla, ale pak se začala zatahovat a nerostala ,ale neměl jsem tak měkkou vodu. Jen když srovnávám starý a nový layout, tak mám pocit že červený kytky víc vyzněly, když za něma byly zelený kytky než černý pozadí , ale to je jen takový typ na další přesazování. Už dávno jsem dal 8, takže to měnit nebudu protože víc dát nejde. Chtělo by to dostávat ještě nějaký plusy. Ty máš hezčí kytky a Aivosh ryby. Já jsem přece jen víc na ty kytky. Ahoj a zahradničení zdar.
PS : a s tím názvem si myslím, že to květinářství se víc hodí k tobě. |
many (id: 1202
)
|
9.11.2006 21:47 |
|
máš vkus a cit podle mého gusta a kvalitní foto k tomu.Je to paráda! |
Volda (id: 720
)
|
9.11.2006 21:37 |
|
Dík,od Tebe to potěší. |
RomanHolba (id: 2542
)
|
9.11.2006 21:27 |
|
To je fakt husty to tvoje akvarko. Dokonale! |
barbus (id: 1242
)
|
8.11.2006 15:39 |
|
Parádní špicový nádherný kouzelný no a už nevím prostě bomba mín než 10 dát nemůžu páč 8 jsem dal ani nepamatuju kdy |
jepice (id: 3072 )
|
6.11.2006 16:15 |
|
voldo ja mysim ze kdyby si to aspon poradne precet tak je tam napsany ze to nemas stejny
ano nechces kopirovat ale vysoce te inspiroval, je mi to jasny(mensi poznamka, fakt se ti to zda zabavny?nic proti
)mno jo kdyz myslis
)no tak ono je to mozna i trochu jedno zda se to aivoshovi libi bo ne
spis de o to co si pomysli ostatnim ne? rikam jen svuj nazor na vec |
Volda (id: 720
)
|
5.11.2006 20:14 |
|
Re:jepice - Já myslím, název stejný není a nevím proč by mi to mělo být blbý,je fakt,že jsem název
pozměnil jelikož mi to připadá jako veselý název a už vůbec nechci kopírovat Aisvoshovo název.Pokud
by to Aivoshovi vadilo tak to změním, ale myslím, že mu to asi nevadí. |
BlaBlis (id: 1259
)
|
5.11.2006 19:41 |
|
No paráda!Dávam plnej počet! |
Aivosh (id: 522
)
|
5.11.2006 19:19 |
|
jepice ja myslim,ze volda neni sok.ja to neberu jako soupereni,volda ma velmi hezke akva,moje snad taky neni skarede a aspon se maji lidi na co podivat |
jepice (id: 3072 )
|
5.11.2006 16:55 |
|
tož Voldo ja to tadyk jednou za cas prolizam a ted tu valim zraky jak krava pri porodu
nejni to trochu hamba si hodit do placu jmeno aqua schodou okolnosti skoro hodne stejny jako tvuj nejvetsi sok?
kdybych neco takovyho udelala ja tak je mi i trapne
jinak vodni plevel tam mas hezke ale esi si jako myslis ze kdyz to akva prejmenujes po kvetinarstvi u pana aivoshe tak jenom kvuli tomu se ti ten vodni plevel nebude rovnat tomu jeho |
Aivosh (id: 522
)
|
5.11.2006 0:16 |
|
voldo co sis to poridil za nazev prezentace
) |
THOMAS (id: 396
)
|
4.11.2006 18:43 |
|
Pěkně fotíš. |
Volda (id: 720
)
|
4.11.2006 14:31 |
|
Trochu jsem si hrál s foťákem, viz. deník. |
THOMAS (id: 396
)
|
3.11.2006 23:41 |
|
hezkýýý |
Tulipanek (id: 1918
)
|
2.11.2006 16:31 |
|
Jojo máš pravdu bude se protrhávat a pořádně! Ale stejně nebude tak krásné jako to tvoje! Jen už fakt nemůžu hodnotit 8 hvězdiček je prý maximum a ty máš od začátku. Tuž mogym aspoň čuměť a varčeť nad tym tvojim pjynknym akva, že go taki nimum. ZDAR |
polson (id: 1681
)
|
2.11.2006 11:13 |
|
no konečně nové foto, opět perfektní tak ať se daří čus |
Aivosh (id: 522
)
|
2.11.2006 7:59 |
|
voldo ja myslim,ze 20 staci. sam mam vyfocene 3 ruzne stavy a este mam rezervu.Je skoda,abys cekal dalsiho pul roku,az to zase bude tip top. myslim,ze takove akva je hezke porad,ne? nekdy min,nekdy vic ale to snad nevadi. |
Horác (id: 2547
)
|
1.11.2006 12:44 |
|
Na můj vkus pořád moc červené, ale i tak je to nádhera. Lahůdkové akvárium. A moc se mi líbí ten nový layout. Předtím to bylo takové ... jak bych to ... cik cak (?) A ty fotky ... nádhera. Za osm. Ať se pořád takhle daří. |
Volda (id: 720
)
|
1.11.2006 11:08 |
|
Dík,že se Vám líbí
Aivosh- Budu se snažit dávat i nová fota,jen je škoda že tady u tohoto webu nejde dá víc fotek než
jen 20.Sice je fakt, že je můžeš přidat do deníku,ale už to není ono.Na akvaristovi je to v tomto
ohledu lepší.Hold vše má své + i -
|
Aivosh (id: 522
)
|
1.11.2006 9:20 |
|
Voldo novy layout je velmi pekny,ale to jsme ti uz psal na akvarista.cz
tady sou fota stejne,nechces treba dat jine? a davat casteji? at se mame cim kochat |
miki31 (id: 1479
)
|
1.11.2006 9:07 |
|
Může mi prosím někdo napsat, jak mám tomuto akvárku dát 10*?
Nebo klidně i víc, je to prostě náááádhera. |
dapru (id: 1416
)
|
1.11.2006 8:19 |
|
Jsem moc ráda, že záhada vyřešena
Krásné fotky, krásné rostliny, krásný layout, krásné je všechno ..... Jste obrovská inspirace a vzor, díky ...
Dáša. |
blek (id: 1357
)
|
31.10.2006 20:38 |
|
no coment.... |
Volda (id: 720
)
|
31.10.2006 18:24 |
|
Vím,na chvíli jsem neměl prezentaci aktivní, jelikož jsem smazal všechny fotky než jsem dal nové. |
Pavel (id: 288
)
|
31.10.2006 17:56 |
|
Nádhera, nádher, nádhera
Přidávat hodnocení už ale nejde
Tady už bylo haló, kam ses poděl
|
Volda (id: 720
)
|
31.10.2006 17:26 |
|
Zaktualizoval jsem fotogalerii. |
Volda (id: 720
)
|
18.10.2006 3:41 |
|
Kytky jsou z AQUADAHA. |
Mlok (id: 1752 )
|
17.10.2006 23:23 |
|
mohla bych se optat, kde jste koupil rostlinky? obzvlaste ty cervene vypadaji nadherne |
Vlastik (id: 2800
)
|
14.10.2006 22:03 |
|
Super.Moc hezky barevně sladěno. |
Volda (id: 720
)
|
8.10.2006 0:25 |
|
Ano,nový layout je na Akvaristovi. |
wladys (id: 13
)
|
7.10.2006 11:58 |
|
...nový layout je na Akvaristovi...pokud se nemýlím... |
Merin (id: 2586
)
|
1.10.2006 17:27 |
|
krása 8* |
Mirďas (id: 520 )
|
30.9.2006 17:58 |
|
Dobry den,
Slo by nejak strucne napsat,jak jste postupoval pri zakladani takoveho holandskeho akvaria?Dekuji moc.Muzete mi to klidne poslat i na mejl...
Diky moc. |
Volda (id: 720
)
|
30.9.2006 1:45 |
|
Zatím ne,jelikož včera jsem měnil layout, čistil,střihal a sázel nové kytky, které mi přišly z AquaDaha. Takže až se to rozroste tak určitě budou nové fotky, jak už jsem nedávno psal, teď jsou kytky ještě malé. |
suchy (id: 202
)
|
30.9.2006 1:17 |
|
Moc rád bych viděl nějaká nová fota akvárka,..možná nejen já.....bylo by možno? |
Volda (id: 720
)
|
30.9.2006 1:13 |
|
Re Robert:Já jsem odrazové reflektory koupil od fy.Farao asi za 210-.Kč za kus. |
robert (id: 2709
)
|
29.9.2006 17:36 |
|
Opravdu super, takhle to má vypadat.Můžu se zeptat kde se dají koupit odrazové reflektory jinde a za jinou cenu než v Hornbachu. |
vaclav (id: 2038 )
|
28.9.2006 18:45 |
|
Ze zásady nedávám žádné známky, nikdy jsem to neměl rád. Kytky jsou úžasný !
|
Nord (id: 2718 )
|
21.9.2006 17:12 |
|
super
lepsi kytky sem fakt newyděl
zasloužených 8*
PS taky ti zavidim velikost aqua, musi to bejt al dost narocny(financne)...caw |
maruno (id: 1485
)
|
20.9.2006 20:34 |
|
No ty holandský akva jsou pěkná sice mně se to nepodaří díky rybám tak mi nezbývá než skrytě závidět je to tak pěkně barevné a křišťálově čisté, že se to jinak hodnotit nedá než tou známkou nejvyšší.
|
HLAWA (id: 2750
)
|
20.9.2006 15:05 |
|
NO JE TO MOC PĚKNÝ. ALE ZASE JE TO NA UKOR RYB-MYSLÍM TÍM RYBY NE NEONKY A GUBKY. ASI TY ROSTLINY BY TAM DLOUHO NEBYLY S POŘÁDNEJMA RYBAMA. ALE NA ROSTLINÉ AKVARIUM JE TO PĚKNÉ. ALE JAK MAJITEL POPISUJE CO VŠECHNO MUSÍ JEŠTĚ POŘÍDIT A DOKOUPIT TAK TO JE SÍLA-JE TO ASI OPRAVDU VELKÝ FANDA CO PUSTÍ KORUNU-ALE JA MU FANDÍM-JE TO PĚKNÝ |
papuja (id: 2530
)
|
19.9.2006 22:16 |
|
Co dodat. NIC. Jen 8 a 8 a 8. |
RomanHolba (id: 2542
)
|
18.9.2006 20:53 |
|
Wau. Krásný akvárium. Krásné barvy. Přeju ať se Vám i nadále tak daří. Davám 8* |
Tulipanek (id: 1918
)
|
18.9.2006 19:39 |
|
Dík za pochvalu k tomu tvému není co dodat a to moje k němu má strašně daleko, ale třeba až budu akvaristkou dýl než právě měsíc zlepší se to.
No uvidíme, a měl bysis začít stěžovat, že chceš k dispozici víc hvězdiček! |
galaxias (id: 2721
)
|
16.9.2006 16:44 |
|
hmmmm je nádhera jak to všechno roste jen mám strach jestli v nádrži zbývá i místo pro rybičky...
na můj vkus je to už moc husté,ale udržet to takhle krásně zelené na to musí být opravdu profík... dávám šest |
Volda (id: 720
)
|
15.9.2006 21:24 |
|
Nová fota budou (doufám) tak ke konci roku, jelikož těď jsem dělal nové osvětlení s elektronickými předřadníky,musím ještě přidat odrazové reflektory, dále jsem objědnal nové rostliny, takže až to nově osázím a rozroste se to tak určitě nově nafotím a dodám. |
blek (id: 1357
)
|
15.9.2006 18:00 |
|
O tomhle se tu obecně ví, takže to za klamání asi považovat nejde. Je to obrana proti takovým uživatelům, co poškozováním hodnocení jiných, chtěli docílit vítěztví ve své vlastní pomyslné soutěži. je to zde vydiskutovaný kompromis, vyvažující možnost hodnocení i neregistrovanými návštěvníky.
Osobně si myslím že hodnotit Voldovu nádrž 3 hvězdičkami (v kontextu z ostatními zdejšími prezentacemi) je skutečně neobjektivní. |
emil5 (id: 2716 )
|
15.9.2006 16:25 |
|
Trochu mě na tomto serveru mrzí, že je hodnocení jednotlivých nádrží cenzurováno (čímž vlastě celé hodnocení a následné řazení akvárií posbývá smyslu). Na nádrži se mi nelíbí, že nemá žádný layout, prostě jen zarostlá nádrž (líbí se mi nádrže, kde rostliny, kameny, kořeny a volný prostor k plavání tvoří promyšlený celek). Z uvedeného důvodu jsem zvolil 3 hvězdičky. Následně mi systém ohlásil, že hodnocení nebylo přijato, protože není objektivní. Myslím, že by bylo lepší, kdyby hodnocení nebylo vůbec než když je cenzurované. To, že jsou u akvárií hodnotící butony, které stejně nepovolí zmáčknout méně hvězdiček je klamání uživatelů. |
Petr CZ (id: 641 )
|
14.9.2006 13:04 |
|
Ahoj chtělo by to dodat nové Foto jak vypadá po půl roce. |
Duff (id: 2099 )
|
1.9.2006 12:39 |
|
davam 8 ale možna mi to přide až moc zarostli. |
Milan a Majka (id: 2514
)
|
30.8.2006 20:23 |
|
Ahoj, prosím tě, chtěl bych se tě na něco zeptat, ale nechci to řešit tady přes komentáře. Byla by možnost se s tebou nějak spojit, nebo setkat? Jsem taky z Budějc. Díky Milan |
Kurhell (id: 2431
)
|
29.8.2006 23:49 |
|
Ahoj lidi brácha se zajímá o ten tvůj koberec(zelený samozdřejmě v akva) prosím napiš název
|
jardik.cardik (id: 1938
)
|
28.8.2006 14:39 |
|
koukni pls na nadrž Afrika diky je to v akvariif nad 160 |
Volda (id: 720
)
|
23.8.2006 19:35 |
|
Re petrst:Já mám Tetry červenohlavé a kytky mi nežerou.
Re ferry:Já když přesazuji kytky tak z přerostlích udělám vrcholové řízky a ty zasadím místo staré
rostliny, které vytrhnu. |
petrst (id: 1977
)
|
21.8.2006 8:45 |
|
Mám dotaz na tetry rudohubé. Nejdříve mi zcela zlikvidovaly Micranthemum. Těď jsem koupil Glossostigmu a jen jsem ji zasadil už ji začaly ochutnávat. Jak to máš ty? Žerou ti to taky? |
Hanka01 (id: 2367
)
|
18.8.2006 13:21 |
|
Tohle akvarium je zkratka "maly" raj. Nadhera, vic nemam, co dodat. Davam plny pocet a smekam!
Hanka |
H2O (id: 2446 )
|
18.8.2006 9:30 |
|
Akvarko je proste supr, davam Ti za 8, krasne sladeni barev, pripomina amazonsky prales, Jenom to vymenovani vody musi byt makacka! Jen tak dal! Ahoj
|
Ferry (id: 1650 )
|
16.8.2006 21:55 |
|
Nádhera snažím se napodobit, ale moc to nejde. Jen se zeptám, Voldo prosím Tě, když přesazuješ přerostlé kytky, stonkové, necháváš tam kořeny a stonek ustřihneš těsně nad pískem nebo je vytahuješ i s kořeny.Já i přesto, že nejříve odkalím, udělám vždycky hrozný nepořádek. Dík za odpověď. Škoda, že nemůžu hlasovat víckrát. Samozřejmě 8.
|
Philippe... (id: 2437 )
|
12.8.2006 10:14 |
|
Nádhera.... za 8* |
bananka (id: 2396
)
|
10.8.2006 21:17 |
|
Je to nadhera take ziram cavam plnej pocet |
eimy (id: 1716 )
|
10.8.2006 14:51 |
|
Bez komentáře,nejsou slova.Prostě super za 8* |
česťa (id: 2329
)
|
9.8.2006 22:05 |
|
Tak díky tomuhle super akvárku jsem překopal svoje Malawi,zabudoval co2 systém a pokouším se o něco podobného,je to paráda za8*
! |
amsi (id: 2373
)
|
1.8.2006 16:20 |
|
Samozřejmě nebudu kazit průměr,moc hezké!Pouze bych změnil název,na HOLANDSK0,je tam moc rybek.Ale to je jen takový rýpanec.
Zdar |
miki31 (id: 1479
)
|
25.7.2006 20:19 |
|
Nemá to konkurenci, prostě super. Pro tohle akvárko by se mělo udělat speciální ohodnocení, takhle dávám pouze osm |
Martas.2 (id: 552
)
|
25.7.2006 18:31 |
|
Voldo prosím jak je to vyvedeno tyustění filtru který je vidět na levé straně a je proud vody směřovám na sklo přímo nebo dolů prosím odepiš moc děkuji.Martas |
mig07 (id: 2003
)
|
20.7.2006 2:09 |
|
Klobuk dole na to akva nemám slov. Ten trávniček asi dlho zarastal. Mám doma prázdne 160 l akva asi to
též skúsim spraviť aspoň trochu podobné tvojmu akvariu.8*
|
karakal (id: 2265 )
|
19.7.2006 12:23 |
|
Já jenom žasnu... A v mém akvárui se rostlinám vůbec nedaří,už se ani nepokouším je tam dát
Jsi génius... |
ernest (id: 449
)
|
29.6.2006 14:24 |
|
Nemám slov. Jen úžas. "Oooooooosm" |
ludanek (id: 1991
)
|
23.6.2006 22:21 |
|
Tahle nádrž musí bejt první!Chtěl jsem dát 10 ale nešlo to,tak dávám pouhých 8. |
rzrt (id: 2051
)
|
23.6.2006 17:07 |
|
bez komentáře, jen zírám
,za8 |
Volda (id: 720
)
|
12.6.2006 22:50 |
|
Re petrst:U mě Tiger lotus red rostl pozasazení taky tak, hnojení a osvětlení viz.prezentace,nejdřív roste pomalu a malé listy a pak se rozroste, velké listy, které když necháš
jdou až na hladinu, ale já je nenechávám a otrhávám nejstarší listy aby moc nestínily.Roste to pěkně, ten vlevo až na hladinu, ten vpravo do půlky sloupce, přitom jsou stejné. |
petrst (id: 1977
)
|
12.6.2006 10:57 |
|
Měl bych dotaz na Tiger Lotus Red. Po osmi týdnech od vysazení hlízy vyrostl jeden stonek do délky cca 80cm a list se ještě nerozvíjí (hladina 60 cm). Další listy, které se rozvinuly cca v 30 cm začínají také tlačit ke hladině. Roste ti to také tak a ty to zastřihuješ? Osvětlení a hnojení viz. prezentace. Dík za odpověď. |
Jana (id: 1137
)
|
6.6.2006 18:47 |
|
Ahoj Voldo,jak už jsem ti psala,tvoje akva je bezkonkurenční,proto se na tebe obracím s prosbou-založila jsem nové 200 l akva,mohl bys mi ho zkouknout a popřípadě napsat co bych měla zlepšit? Děkuju |
many (id: 1202
)
|
5.6.2006 22:31 |
|
voldo dík.viz e-mail |
Volda (id: 720
)
|
4.6.2006 22:47 |
|
Pro many:Na štětku Ti UV lampa moc nepomůže,pokud chceš vyhrát boj se štětičkovou řasou podívej se na "http://www.akvarium.cz/modules.php?name=News... " a " http://rpaqua.wz.cz/view.php , http://rpaqua.wz.cz/view.php?cisloclanku=200..., ale zkusil bych taky změřit hodnoty NO3 a PO4 možná tam bude problém a možná taky třeba v silném proudění vody z filtru. Hodně štěstí.
|
many (id: 1202
)
|
4.6.2006 16:59 |
|
no Voldo,už jsem někdy v únoru hodnotil 8,je to opravdu krásné.Já se tomu přiblížím tak na čtrnáct dnů po vysazení nových rostlinek.Přes veškerou snahu se u mně nedaří"červeným rostlinám",typu Rotala Walichii,Myriophyllum Mattogrosence Red.apd,přesto-že osvětlení mám výkkonější než ty.Mám 2x OSRAM 830 a 1x 840.tj.108W.Ve 210 litrové nádrži je asi 170l vody.To je tedy 0,64W/l.Výška nádrže je o 10cm nižší než tvoje.svítím 12hod denně.CO2 z tlak.lahve po dobu svícení a 8-10mml PMDD bez KNO3 denně.A mám to co Ty nemáš štětku řasu.Pořídil jsem tedy UV lampu je tři týdny v provozu a zatím bez znatelného vizuaního zlepšení.MOžná už UV nedokáže řasu vyhubit.Prosím poraď. |
Drake (id: 1418
)
|
4.6.2006 12:44 |
|
Hele chtěl bych se tě zeptat, budeš aktualizovat fotky?
PS: jestli jo tak dej vědět
PS: jinak fakt super |
Ivanka (id: 1997
)
|
3.6.2006 23:07 |
|
Pri pohledu na tohle akvarko mi spadla celist...je fakt nadherny... |
petrst (id: 1977
)
|
2.6.2006 10:41 |
|
I když jsem spíše na ryby, tak tohle je jasně za ********. Měl bych dotaz, tu Glossostigmu nějak stříháš nebo to tak roste při zemi samo? |
petr.svijany (id: 1963
)
|
31.5.2006 15:40 |
|
krasne akvarium fakt nejlepsi co sem zatim videl ale nechci urazit ostatni fakt hezky |
Volda (id: 720
)
|
24.5.2006 23:15 |
|
Pro Lulu: Jen PMDD od Rosíka bez KNO3. |
Volda (id: 720
)
|
24.5.2006 23:12 |
|
Pro Andre:Pokud chceš vědět jak na štětičkovou řasu podívej se na komentář z 2.3.2006 19:11. |
andre (id: 1265 )
|
24.5.2006 19:29 |
|
Moc hezké akvárko, dávám 8*. Zajímalo by mě jak jste se zbavil štětičkové řasy. |
LuLa (id: 1861
)
|
24.5.2006 8:53 |
|
Chci se vás zeptat na jednu věc-jak to prosím vás děláte s těmi nádhernými rostlinkami,kterých máte plný akvárko.Já chovám terčovce,tudíž mám v akvárku teplotu stále kolem 30 stupňů.Chtěla bych mít akvárko zarostlé zelení,ale bohužel mi tam rostlinka déle jak 2 měsíce nevydrží.Používáte na to nějaký přípravek?Děkuji vám předem za odpověď. |
Márty (id: 18
)
|
24.5.2006 0:33 |
|
Trpelivost :) |
Volda (id: 720
)
|
22.5.2006 10:19 |
|
Pro Márty- Jo je to na delší dobu, jak říkáš něco kolem roku. |
Márty (id: 18
)
|
20.5.2006 6:38 |
|
Zajimalo by mne jak dlouho porustala ta Glossostigma dno? v jakem casovem horizontu muzu neco podobneho ocekavat, mam po dvo mesicich pocit ze moc nic, tak vidim to v horizontu az roku.mozna dele, co ty na to? |
rhozlar (id: 1671
)
|
19.5.2006 14:36 |
|
To je pravda,nadherna podivaná.Mě se doma tak nevede.Rohodně plánuji změny, protože tohle je opravdu inspirující. |
langosh (id: 494
)
|
17.5.2006 17:43 |
|
to rhozlar - zaručuji vám, že v přírodě nic podobného nenajdete
.
Souhlasím ale, že se na to dobře dívá.
Roman |
rhozlar (id: 1671
)
|
17.5.2006 15:27 |
|
Nadherny barvy.Je to kouzlo přírody.Nejhezči co jsem kdy viděl. |
eek (id: 1892
)
|
16.5.2006 23:40 |
|
no co dotat.....naprosto úžasné.Nej co jsem kdy viděl,bomba.Přesně podle míých představ,jsi míým vzorem,ale to asi ještě dlouho potrvá |
Volda (id: 720
)
|
16.5.2006 22:11 |
|
Dík všem za chválu, moc to vždy potěší. |
Lajda (id: 1651
)
|
16.5.2006 12:29 |
|
Krásné, až budu zkušenější akvarista a budu mít větší akvárko, tohle bude můj vzor, kterému se budu chtít přiblížit. Není co dodat 8* |
suchy (id: 202
)
|
10.5.2006 22:49 |
|
Nebylo by možno dodat nějaké novější foto akva?Díky. |
Mr.0 (id: 1857 )
|
10.5.2006 11:21 |
|
No co dodat ,prostě bomba. 8* |
franta0 (id: 1826
)
|
4.5.2006 15:53 |
|
zdravím.máš moc pěkné akvárium a hodnotím za 8
ale mám jednu prozbu,sám jsem si tady založil své akvárium pod označením AKVARIUM ZAČATEČNÍKA a mám problém ho vyfotit tak aby byli fotky v dobré kvalitě,koukal jsem na tvoje foto a máš všechny fotky moc pěkné.nemohl by jsi mi prosím poradit jak na to,předem díky. franta |
Volda (id: 720
)
|
3.5.2006 18:17 |
|
Sám nevím, roste prostě tak jak roste. |
radka (id: 530
)
|
1.5.2006 20:51 |
|
Jak to děláš ,že máš tu glosu takovou nizoučkou.Jinde na internetu ji všichni mají takovou vytáhlou. |
ufinka (id: 1308
)
|
27.4.2006 13:45 |
|
o, chvalím velkého zahrádkáře! ,)) pěkné! |
kenny (id: 1494
)
|
26.4.2006 14:47 |
|
Úžasný akvarko.Dávám 8 bodů! |
Lubos (id: 1722
)
|
23.4.2006 10:35 |
|
NEJKRASNEJSI AKVARKO jake sem na techto strankach videl |
Fishinka (id: 35 )
|
22.4.2006 14:48 |
|
hele nevím co to,ale podle mě máš špatně jeden název a to tento:Krunýřovec kopinatý (Rineloricaria lanceolata)
|
MILASOUCEK (id: 1231
)
|
21.4.2006 20:39 |
|
Velice nádherné akvárium nemohu odolat dávám 8.
|
KarelV. (id: 1365 )
|
19.4.2006 15:47 |
|
Překrásná zahrada pod vodou... |
bobo (id: 301
)
|
19.4.2006 14:49 |
|
Díky moc za odpověď ty články jsou super tak se tím budu řídit a uvidíme čau |
Ferry (id: 1650 )
|
17.4.2006 21:32 |
|
Ahoj
Díky moc za odpověď, samozřejmě jsem dal 8 hvězdiček. Vždycky když jsem na internetu moje první kouknutí je na fotky z Tvýho akvárka. Je to uklidňující bomba. Budu muset začít přesazovat, protože rostlinky rostou dobře, ale mám hodně Valisnerii a ty jak rychle rostou, berou hodně světla ostatním. Ještě jednou dík za ty nádherný uklidňující fotky a připujuji se ke komentáři před sebou, že by to chtělo nějaký nový. Ještě jednou dík za to, že jde něco takovýho vytvořit. |
Bery (id: 941 )
|
17.4.2006 17:05 |
|
Musím pochválit kvalitu fotografií.Akvárko je úžasný,nemohl by jsi dát novou fotku?Poslední je asi 2 měsíce stará.Ať plavou |
petrys (id: 1727 )
|
17.4.2006 15:57 |
|
páááni to je bezva, prostě miluji takhle zarostlý akva, zvášť, když tam máš tak krásný rostlinky
dávám 8 |
Ufon (id: 1669
)
|
16.4.2006 23:27 |
|
Přidám další pochvalu - ten dojem prostoru je skvělej, celý akva musí dělat velkou radost. 8*, jak jinak. |
max (id: 1742
)
|
16.4.2006 14:10 |
|
FAKT SUPR
AKORÁT ČÍM HNOJÍŠ? |
Lukiki (id: 1712
)
|
14.4.2006 15:01 |
|
K tomu nemam opravdu co dodat.... Proste nadhera 8* |
bobo (id: 301
)
|
12.4.2006 17:24 |
|
Ahoj Voldo po delší době neúspěšného boje se štětičkovou řasou bych se chtěl obrátit na tebe jestli nemáš nějakou dobrou radu jak na ni, protože u tebe žádnou nevidim. |
Mirďas (id: 520 )
|
11.4.2006 20:34 |
|
Ja bych ti tam pustil Vrubozubce,to by jsi teprv videl akvarko...
|
Tom H (id: 692
)
|
2.4.2006 22:48 |
|
Ahoj Voldo,mohl by jsi prosím mrknout do diskuze.Téma je rostlinky pro 128l akva,jestli by to tak nějak šlo,nebo bych měl něco pozměnit a tak?Díky. |
Volda (id: 720
)
|
2.4.2006 19:04 |
|
Pro Davidmerta:Název kytky je napsán přímo v názvu fotky. |
Fishinka (id: 35 )
|
2.4.2006 10:48 |
|
myslíš že Myriophyllum aquaticum a Ceratophyllum demersum jsou nenáročné rostliny?která z nich víc,budu objednávat,tak at zbytečne nevyhazuju peníze,dik |
suchy (id: 202
)
|
1.4.2006 20:47 |
|
Díky za odpověď na dotaz o výrobě pozadí..Ještě bych se chtěl zeptat,zda se ti plexi po nastříkání PU pěny a zatvrdnutí neprohlo a druhý dotaz bych měl ohledně hnojení,zda přidáváš nějaké hnojivo do "půdy",nebo používáš CO2 a PMDD ,jak máš v popisu..Jedná se mi o tu glossostigmu.Máš z ní super koberec. |
davidmerta (id: 665
)
|
1.4.2006 12:40 |
|
mužeš mi řict co to maš za rostlinu na te zemi? jinač se mi hrozně líbí čau |
suchy (id: 202
)
|
27.3.2006 12:42 |
|
Měl bych nějaké dotazy ohledně pozadí.Jak ho máš povrchově upraveno a jak je uchyceno k zadní stěně?Dík předem za odpověď.Suchy |
Ferry (id: 1650 )
|
26.3.2006 23:53 |
|
Prostě bomba. Kam se hrabe Ammano Jen jsem se chtěl zeptat?
1. zářivky jsou na střídačku tepla studená nebo vedle sebe tepla tepla, studena studená?
2. Při přesazování rostlin používáš pinzetu či jiný nástroj nebo to rozhrabeš prstem ?
3. Do dna na začatku jsi přidával ještě nějaký tabletový hnojivo nebo jen stary a nový dno od Rataje a jak to děláš , když přesazuješ,nelíta všude okolo detrit ze starého dna ?
4. Pochopil jsem že jsi měl v prvním akvariu potíže s řasou , jak je to nyní a co byla hlavni změna že nyní obtíže nemáš?
5. Máme u nás tvrdou vodu GH 20, KH 10, pH 8 jak dosáhnout tvých hodnot třeba při použítí vhodné filtrační směsi ? Vodu máš z vodovodu nebo si ji odněkud vozíš? |
Drake (id: 1418
)
|
26.3.2006 17:28 |
|
PS:samozřejně dávám 8 hvězdiček
|
Drake (id: 1418
)
|
26.3.2006 17:26 |
|
Je to nádherné akvarium.Myslím si že jedna věta postačí pro zázrak v akvaristice.Překrásné.
|
renegade (id: 953 )
|
23.3.2006 13:15 |
|
Díky moc za super informace. Opravdu velmi poučné |
guru29 (id: 1617
)
|
23.3.2006 11:03 |
|
Dík za hodnocení, u tebe samozřejmě 8*. Když mi kytky dorostou do poloviny krásy těch tvojich tak budu spokojený jak blecha
Z ryb se zatím v karanténě prohání neonky červené, dania pruhovaná a krunýřovci.No a dál se uvidí |
renegade (id: 953 )
|
23.3.2006 7:01 |
|
Ahoj Voldo. Prosim Te o radu. Vcera v diskuzi jsem rozjel problem se stetickovou rasou. Paradox je, ze prebytkem zivin to nebude. Akva je asi 10 dni (11) po celkove predelavce, vyprany sterk, dekorace, puvodni voda zachovana, ale bylo vymeneno asi polovina vody - ne najednou - nejdriv 1/3 pak 1/4. Dal jsem na radu, a poradne protrhal rostliny, aby bylo vice svetla. A najednou ta desna potvora - stetickova rasa. Co s ni? Zajimave - neritiny ji nezerou. To je pro me obrovske zklamani. A pritom jsem cetl, ze je to univerzalni likvidator ras. Co krevetky? Ty ji zlikviduji nadobro? Predem diky za radu. Jsem desne zoufaly. Ostatni mi v diskuzi radili, za coz jim dik. Jeste me zajima Tvuj nazor. Kdyby to bylo normalne tou premirou zivin, tak se Te ani neptam a makam na tom. Takhle nevim |
Piškot (id: 1530
)
|
22.3.2006 14:23 |
|
Musím souhlasit s ostatními, hezčí akvárko jsem ještě neviděl.Jsi borec.
Měl bych jednu prosbu, mohl bys mi blíž popsat to pozadí-dělal sis ho sám( pokud jo, tak jak, jestli to není tajné ) nebo je kupované? Díky |
Shark-cz (id: 1604
)
|
21.3.2006 18:32 |
|
Zdravím
Je to parada zatím jsem neviděl lepší - kdybych mohl dal bych 10 |
Peťula (id: 1591 )
|
21.3.2006 12:53 |
|
Moc pěkný akvárko!Taky bych chtělka mít s tím mojím takovej úspěch!Moc pěkný!Dávám 8*! |
blek (id: 1357
)
|
16.3.2006 21:13 |
|
Ahoj
Hodnocení na tomhle serveru je bezesporu objektivní. Tohle je vážně nejlepší prezentace skutečně fungujícího akvária. Závidím ti tu famózní Glossostigmu. Blahopřeju ******** |
kubycz (id: 1571
)
|
16.3.2006 18:28 |
|
krásná podvodní zahrada, respekt. |
maty_asek (id: 1251
)
|
16.3.2006 18:13 |
|
......................nemám slov...................... |
surpan (id: 166
)
|
9.3.2006 21:46 |
|
Voldo,prosím tě,potřeboval bych radu.U hygrophil a ludwigia repens se mi udělaly na listech tečky a následně v těchto místech mi začly zahnívat.Díky SURPAN |
Monti (id: 935
)
|
7.3.2006 19:41 |
|
Pro Ukulele:Proč moc rostlin?Jestli neumíš číst,tak je to holandské akvárium.A né žádnej "Malwai".A ještě nevim proč by s tim měl přestat.Ty asi nevíš jakou práci to
dá takhle velký akva udržovat!Pochlub se taky. |
ukulele (id: 1515 )
|
7.3.2006 14:59 |
|
Moc rostlin. |
Khanh (id: 1181
)
|
5.3.2006 22:39 |
|
Nadherne akvarium s rostlinami ve vyborne kondici a bez ras!Skvele rostouci a vypadajici Glossostigma pri vysce akvaria 65cm a "pouze" s 6 zarivkami.Jenom mi na tom akvarium moc nesedi ta leva dolni strana..prijde mi trosku prazdna.To je jedinna moje vytka na tomto akvariu.Jinak..mohu se zeptat,jake jsou parametry Vasi vstupni vody?
Dekuji |
dapru (id: 1416
)
|
5.3.2006 19:46 |
|
Máš tu už tolik pochval, že ani nevím, jestli tě ta moje potěší, obzvlášť když jsem absolutní začátečnice - teprve začínám zakládat 112 l akva ... Máš ode mě za 8.
Nejvíce se mi líbí tvůj zelený trávník - krásné a vůbec barevná rozmanitost rostlin. |
Striker (id: 630
)
|
5.3.2006 11:43 |
|
Co je to za tu kytku na dně? |
Striker (id: 630
)
|
5.3.2006 11:40 |
|
Opravdu nádherný akvárko. Dávám 8,ale zasloužilo by si mnohem víc |
Kubik a Verka (id: 1344
)
|
5.3.2006 5:31 |
|
tak tomu se říká rajská zahrada.ještě by me zajímalo na kolik tě vyšla ta nádhera(rostliny) |
THOMAS (id: 396
)
|
4.3.2006 11:52 |
|
Díky za informace.Jak koukám na ryby v tvém akvárku tak tam máš Crossocheilus siamensis opravdu likvidují štětičkovou řasu?Já mám přísavku thajskou ,ale štětičková řasa jí nic neříká likviduje pouze zelenou. |
Vladamax (id: 260
)
|
3.3.2006 18:12 |
|
Ahoj,taky zdravím(me)dalšího budějčáka.Tedy po tom,co jsem si prohlídnul Tvoje fotky jsem skoro oněměl.Je to prostě bomba,to se nedá jinak popsat.Takovéhle akvárko bude asi můj životní sen.Zkrátka jen se od Tebe učit.Takže hodnotím nejvíc co to dá.Ahoj |
Volda (id: 720
)
|
2.3.2006 19:11 |
|
Pro Thomase:Pokud chceš vyhrát boj se štětičkovou řasou podívej se na "http://www.akvarium.cz/modules.php?name=News... " a " http://rpaqua.wz.cz/view.php , http://rpaqua.wz.cz/view.php?cisloclanku=200... .Hodně štěstí.
|
THOMAS (id: 396
)
|
2.3.2006 15:36 |
|
Velice pěkné akvárko.Mohl bych vědět jak jsi zničil štětičkovou řasu?Já ji odstrańuji mechanicky ,ale za týden ji zas někde objevím. |
retardKarl (id: 1421 )
|
2.3.2006 13:07 |
|
V zivote jsem nevidel nic krasnejsiho........congratulation......
Vase akvarko je pastvou pro oci........vic ryb,prosiiim-vic ryb |
Volda (id: 720
)
|
1.3.2006 21:08 |
|
Možná až bude víc času. |
many (id: 1202
)
|
1.3.2006 20:47 |
|
fakt by neškodila mapa osázení, jak navrhoval Olda před 14ti dny. |
Volda (id: 720
)
|
28.2.2006 22:50 |
|
UV-lampa má svítit nepřetržitě jinak ztrácí význam. |
many (id: 1202
)
|
28.2.2006 20:48 |
|
jo Volda díkes,tipoval jsem H.quvanensis.Když jsi tak ochotný,tak ještě:UV svítíš nepřetržitě?Někdo říká,že je zbytečné stále zářit,ale UV lampa údajně ztrácí častými starty životnost. |
Volda (id: 720
)
|
28.2.2006 18:30 |
|
Pro Manyho:Ta rostlinka se jmenuje Hygrophila corymbosa mini a je od Rataje. |
many (id: 1202
)
|
28.2.2006 18:12 |
|
krásné, za všechny hvězdičky.mám dotázek,ta jasně zelená rostlinka mezi oblázky na fotce č.1.zel.koberec se jmenuje ? díky |
irena (id: 287 )
|
28.2.2006 6:59 |
|
Hygrophila Polysperma Variegatus - u této rostliny jsem na netu hledala nejpodobnější obrázek, doufám, že jsem se trefila do správného jména
Hygrophila Polysperma Variegatus, Ludwigia Inclinata Green,Ludwigia Inclinata Red - Globus Pardubice (Panda)
Ludwigia Ovalifolia - tu mám hodně dlouho, už nevím od kud, je to jedna z nejbujnějších rostlin co mám. Vždy po 2 měsících ji úplně ostříhám a ona se znovu rozroste.
Microsorium Pteropus Minima - Hořánkovi http://web.telecom.cz/atzhoranek/ |
hansman (id: 1402
)
|
27.2.2006 20:16 |
|
supr nádrž, jen valím bulvy |
Manik (id: 1386 )
|
24.2.2006 19:54 |
|
Krasa skoda jen ze si tam nedal alespon parecek nejakych vecich mirumilovnych ryb jo a premyslim o ze si do akva taky zavedu CO2 ale slysel jsem ze to rybam nesvedci a ze dokonce se mohou udusit jaky s tim mas zkusenosti? Dekuju |
myn (id: 1371
)
|
23.2.2006 13:11 |
|
Nejde než zopakovat to, co je tu už mockrát: MOC PĚKNÝ |
kingméďa (id: 1374
)
|
23.2.2006 12:07 |
|
Řeknu ti teda dost hustý.Takhle pěkný akvo jsem jěště neviděl.Dostaneš plnej počet. |
Beli (id: 926
)
|
19.2.2006 21:39 |
|
krasné akvarko a krásně osázené pozadí
davám plný počet |
Tom H (id: 692
)
|
18.2.2006 20:29 |
|
Ahoj Voldo,potřeboval bych poradit,co bych měl dát místo hygrophily difformis u svýho akva,mám takovej pocit že v boji s řasou prohraje,do řasy rostla dobře,teď spíš stagnuje. |
Lupus (id: 1299 )
|
16.2.2006 21:49 |
|
Krajšie akvarko som ešte nevidel je to perfektné. Prekrásne akvarko,rastlinky,ryby no proste všetko. Dám ti jasných 8* |
Jarryn (id: 1122
)
|
16.2.2006 18:15 |
|
opravdu krásné holadské obrovské akva. dávám 8. moc se mi líbí ten koberer na 3. a 4. fotce. co je to za kytku? rosla by mi v mém akva? (nehnojím, neaplikuji CO2) |
surpan (id: 166
)
|
16.2.2006 16:10 |
|
Můžeš mi prosím poradit?Mám dotaz na své prezentaci,která se týče Echinodoru amazonicus.Dík |
FELIS (id: 1291
)
|
15.2.2006 20:32 |
|
Dík za komentár. Od teba si radu beriem fakt k srdcu, keďže máš podľa mňa najkrajšie akva spomedzi týchto prezentácii. Ináč ako rýchlo rastie tá Glossostigma Elatinoides? Chcel by som si ju zohnať. |
Lukyn (id: 933
)
|
15.2.2006 10:41 |
|
ja bych se chtev zeptat jaktu ze ti toste ta Glossostigma Elatinoides tak u zemi ja ju taky mam a mam z toho takovou gucu dik a jinak me hodnaceni za plno.
|
dvacetinozka (id: 432 )
|
15.2.2006 8:40 |
|
Ahoj, musim potvrdit, že řasoničitelky Neritinky opravdu fungujou. Jen jim možná trochu dýl trvá než najdou nějaký to ohnisko řas. Ale když narazí na takovou pastvu, tak jsou schopný vydržet klidně 2 týdny na jednom kořeni dokud neni úplně vyčištěný. Je fakt, že laciný moc nejsou, v Praze se dají sehnat kolem 40Kč.
Jo - a nechceš snad naznačovat, že máš snad v akvárku řasy? |
pavel.musil (id: 1239
)
|
14.2.2006 23:58 |
|
opravdu moc hezké akvarko...
davám 7* |
olda (id: 305
)
|
14.2.2006 20:11 |
|
Nejhezčí akvárko******** Voldo neměl by jsi prosím tě chuť připsat do jedné fotky celého akvárka "textové popisky" názvů rostlin.. Myslím že by to všichni ocenili. Díky |
surpan (id: 166
)
|
14.2.2006 16:46 |
|
Vyzkoušel jsi někdy zářivku Phillips cool white?Myslíš že mi udělá stejnou službu jako osram 840 cool white? |
Sagisek (id: 67
)
|
13.2.2006 21:34 |
|
Ee, tuhle rostlinku muzes pestovat i na stojaka i jako koberec, ale kdyz to chces pestovat jako koberec musis to pracne zahrabat a az pak se to rozjede, ja to psychicky nevydrzel a mam to na stojaka a i tak je to velice zajimavy ;) |
Volda (id: 720
)
|
13.2.2006 21:14 |
|
Pro Fishinku: Přebytky rostlin nemám a ta Glossostigma Elatinoides proč vytváří tak nízký koberec
než co píší v pěstírnách nevím, ale takle je to super.Já si myslím, že víc než polovinu rostlin
pěstují v pěstírnách emersním způsobem, takže když je dáš do akvárka tak shodí emersní listy a
začnou se přizpůsobovat submersním podmínkám v akva a trochu změní tvar a velikost. |
Fishinka (id: 35 )
|
13.2.2006 15:56 |
|
pěkný trávník,ale jakto že ho máš tak hezky při zemi?na obrázku je vyšší a taky to píší,čemu potom věřit?http://www.aqua-daho.cz/aqua%2Ddaho/katalog/...
jo a nemáš nějaké přebytky rostlin?na prodej nebo darovat?scháním:Echinodorus quadricostatus a Tiger Lotus,případně Ceratophyllum demersum. |
bobo (id: 301
)
|
11.2.2006 11:34 |
|
diky za tip to take vyzkousim. |
bobo (id: 301
)
|
11.2.2006 0:27 |
|
A jak dlouho trvá než Ti přijdou a chodí v pořádku? |
bobo (id: 301
)
|
10.2.2006 22:39 |
|
Ohledně těch rostlin u mě právě jsem tři dokoupil a vyfotim jakmile se alespon trochu rozrostou
Kde je kupuješ ty tady v akvaristikách moc velký výběr nemajívždyt tu není nic jineho než hoch. Jinak dík za radu |
maty_asek (id: 1251
)
|
10.2.2006 20:24 |
|
tývade..... tohle fakt není možný... něco tak nádherného ani v normální přírodě nanajdeš..... |
Volda (id: 720
)
|
10.2.2006 19:54 |
|
Pro Sagiho:Ta kytka vpředu v obou rozích je Nymphaea Tiger Lotus Red, v pravo je zakrslá vlevo je
normální a roste až nahoru pod hladinu. |
Sagisek (id: 67
)
|
10.2.2006 19:42 |
|
Covece, jak se menuje takovej ten cevrnej lopuch co tam pestis v rozich ? Je to narocny ? A da se to i nejak jakoby zakrsnout ? ;)
Diky Sagi |
M42Orion (id: 1247
)
|
10.2.2006 19:27 |
|
8 hvězdiček , nejhezčí akva tady na webu ! |
bobo (id: 301
)
|
10.2.2006 14:55 |
|
To je nádherné akva k tomu není co dodat. Nemáš fotky jak jsi vyraběl to osvětlení. |
BlaBlis (id: 1259
)
|
10.2.2006 11:57 |
|
r.vagner:To nejsi sám,taky na něj koukám každej den! |
r.vagner (id: 463
)
|
10.2.2006 11:45 |
|
na tvoje akva se chodim koukat skoro kazdy den...a az dnes mi doslo co je na nem tak zvlastni....je totiz DOKONALE |
Mirďas (id: 520 )
|
9.2.2006 16:47 |
|
Neni co dodat.Akva pekne(velikost i barvy),rybky taky...neni co dodat/********/
At se dari. |
renegade (id: 953 )
|
9.2.2006 7:32 |
|
Ještě než jsem se zaregistroval, tak jsem se chodil koukat na Tvé úžasné akva. Mám se co učit:) Moc díky za rady s focením! Když kouknu na to svoje akva a Tvoje, tak propadám depresi. No, snad to nějak vylepším. |
Volda (id: 720
)
|
9.2.2006 7:01 |
|
Pro Dvacetinožku: Mě Glossostigma roste úžasně, vytváří pefektní koberec vpředu a netáhne se vůbec
do výšky jako Micranthemum, vyžaduje hodně světla a hnojit.Vyfotím a dám fotku porostla mi skoro
celý předek a rychle se rozrůstá do stran. |
renegade (id: 953 )
|
9.2.2006 0:01 |
|
Sen všech akvaristů. Nejde jinak, než plný počet. Další komentáře jsou zbytečný. |
dvacetinozka (id: 432 )
|
8.2.2006 8:58 |
|
Ahoj, chtěla bych se opět zeptat na tu Glossostigmu, chtěla bych jí zkusit v mém plivátku :). Opravdu z ní jde vytvořit souvislý kobereček? Jak rychle roste a jaké výšky dosahuje, nevyahuje se za světlem? Kdysi jsem jí viděla v akvaristice, a vypadala ulpně stejně jako Micranthemum (taky spíš vyšší), ale třeba to byla emerzní forma ... Jak vůbec zvládá přechod pod vodu? |
FELIS (id: 1291
)
|
7.2.2006 19:15 |
|
Veľkolepé
!
Najkrajšie, aké som kedy videl...
Ako sa staráš ty o rastlinky? |
Kacule (id: 1278 )
|
7.2.2006 18:40 |
|
pro Voldu: tvoje aqua je fakt krásný! |
elektrotechnik (id: 1097
)
|
7.2.2006 17:32 |
|
Tohle mít doma co bych za to dal.No nemůžu si doma dovolit takovou parádu.Je to nádherné. Plný počet
|
BlaBlis (id: 1259
)
|
7.2.2006 14:25 |
|
Jednou bych chtěl něco takového mít,je to nádhera!
Dávám plnej počet! |
pavol lik (id: 1294
)
|
7.2.2006 10:47 |
|
Toto akvarium je dekoracne tak nadherne ze som si ho vlozil do pozadia na mojomPC.Je proste spickove. |
Volda (id: 720
)
|
6.2.2006 22:47 |
|
PRO Fishinku:Určitě to může být příčina problému s řasami, změř si hodnoty NO3 a uvidíš.Pokud budou 30mg/l a výš tak je to jasné a pokud se k tomu přidají i vysoké hodnoty PO4 tak začnou stagnovat rostliny a rozbují se řasy. |
Fishinka (id: 35 )
|
6.2.2006 22:07 |
|
Je možné že když ho přidávám,že mám po tom problém s řasou?Podle mě jo,teda aspon se mi to zdá. |
kořen (id: 989
)
|
6.2.2006 21:34 |
|
Tak já také přidávám pochvalu,ta pestrá škála barev a různých druhů rostlin je pastva pro oči,je to opravdu holandské akvárium jak má být
,dávám******** |
Volda (id: 720
)
|
6.2.2006 17:56 |
|
Pro Fishinku: Protože je to zbytečné zvyšovat NO3 když ho vytvoří ryby a hodnoty 10-15mg/l úplně
rostlinám stačí.Jinak PMDD kupuji od Rosíka. |
Fishinka (id: 35 )
|
6.2.2006 17:42 |
|
Ted mě napadlo proč hnojíš bez KNO3?Ty si taky objednáváš PMDD u Rosíka?nebo si ho děláš sám. |
barbus (id: 1242
)
|
6.2.2006 16:34 |
|
Proste super nejlepsi davam ********a vice |
Jiřík (id: 210
)
|
6.2.2006 15:41 |
|
Super fotky rybiček. Zdá se, i přes holandské zaměření akvária, že rybky jsou pro Tebe taky důležité. |
Volda (id: 720
)
|
6.2.2006 12:42 |
|
PRO MKAPA:Pravou SAE jsem sehnal v Č.B, v akvaristice na Rudolfovské.Možná je tam ještě má a když
ne tak si je tak objednej, pán Ti ji sežene. |
mkap (id: 1287 )
|
6.2.2006 11:29 |
|
Kde se ti podařilo v okolí ČB sehnat pravé SAE? |
Volda (id: 720
)
|
5.2.2006 22:41 |
|
Přidány nové fotky do prezentace.
Přeji hezkou podívanou. |
vokyyiet (id: 1269
)
|
5.2.2006 8:56 |
|
hele jakou tam mas kyselost,tvrdost atd.?Myslim si ze kazda kytka chce neco trochu jinak a tak mi pride divny,kdyz tam mas tolik druhu! |
Márty (id: 18
)
|
4.2.2006 18:24 |
|
Jo nekde uprostred sem si precetl ze jde hlavne o rostliny, ale stejne si myslim ze by tam mozna moh byt nekde aspon viditelny koren porostly samozrejme, mozna tam nejaky je, ve skutecnosti to musi byt kraaaaasa. takhle pres fota to je takove zprostredkovane. |
Márty (id: 18
)
|
4.2.2006 18:20 |
|
Reknu ti, rostliny jsou fakt bomba, jelikoz to ma byt vylozene rostlinne akva tak je to absolut spicka, ale pokud by to melo byt tropicke spolecenske akva tak uz bych tak nesouhlasil, jo to az moc prerostlinkovane druhy nejak nesourodymi, ale rikam pokud jde o rostliny absout spicka, davam max |
Akvam@n (id: 1254 )
|
2.2.2006 20:43 |
|
Opravdu pěkné akvárium. |
Bistroman (id: 1250 )
|
2.2.2006 17:38 |
|
pěkné |
tomas j (id: 1048
)
|
2.2.2006 9:30 |
|
Teda nadhera no holandská akvária mají vždycky něco do sebe..Plný počet bodů |
Kama (id: 1121 )
|
30.1.2006 20:48 |
|
Paráda, na tohle tady není stupnice ! |
surpan (id: 166
)
|
30.1.2006 19:08 |
|
Co myslíš,chtěl bych si pořídil jednoho Krunýřovce na čištění.Myslíš,že se hodí do mýho akva.Vím,že v dospělosti jsou rostlinožravý,ale já ho tam nechám jen do doby,než dosáhne tak 8 cm.Surpan |
irena (id: 287 )
|
30.1.2006 7:14 |
|
Microsorium Pteropus jsem koupila v sobotu, paní v pěstírně mi říkala, že submerzní listy budou ještě menší. Sama zatím čekám jak velké budou. O microsoriích jsem slyšela, že není problém je převést do submersní formy, tak to snad bude ok.
Koupila jsem je u Hořánkových ( http://web.telecom.cz/atzhoranek/ ) |
Kodl (id: 742 )
|
29.1.2006 20:53 |
|
Nádherné akvárium. Určitě to za ty "starosti" s těmi rostlinkami stojí!Dávám 8 |
suchy (id: 202
)
|
28.1.2006 22:24 |
|
Opravdu máš společně v akvárku skaláry a krevetky?Jak se jim daří?Neútočí na krevetky skaláři? |
Marcela65 (id: 1028
)
|
28.1.2006 19:41 |
|
Tvé akvárko je velice pěkné, opravdu super.Dala jsem na tvoji radu,ubrala jsem umělé jeskyňky, seženu víc rostlinek.Myslím, že to vypadá lépe.Nafotím nové fotky.Takže dík za radu a dávám ti8*
|
lesbitch (id: 1089
)
|
28.1.2006 19:27 |
|
Děkuju za radu ohledně těch zářivek! |
ludek (id: 391
)
|
28.1.2006 16:48 |
|
Nádherné akvarium, myslím ,že něco takového je sen každého, kdo zkouší holandsko. Jdu přesazovat
. |
surpan (id: 166
)
|
27.1.2006 10:53 |
|
Čau Voldo,potřeboval bych trochu poradit s řasou.Jsou to malé černé flíčky.Je ji tam málo,ale nechci mít s ní později problémy.Dík Surpan |
Volda (id: 720
)
|
26.1.2006 21:35 |
|
Díky moc všem za hodnocení. |
Jantar (id: 254
)
|
26.1.2006 20:01 |
|
Díky za kladné ohodnocení mého pokusu o Holandské akvárium, ale k tvému výtvoru mám stále ještě daleko.
ode mě máš plný počet bodů již od první fotky. |
xamil (id: 1168
)
|
26.1.2006 15:11 |
|
Přesně souhlasím s tím, že tím akvárkem žiješ. Tady asi není co dodat - takže 8 |
Jencula (id: 1169
)
|
26.1.2006 7:17 |
|
No, vidím, že mám ještě móóóc co dohánět. Máš jednoznačně nejhezčí akva široko daleko. Musí to dát dost práce, udržovat takovou zahrádku. Díky za vysoké hodnocení, škoda, že nemůžu dát víc než 8* |
Krivak (id: 609
)
|
25.1.2006 22:34 |
|
OK, diky. |
Jana (id: 1137
)
|
24.1.2006 21:50 |
|
Tohle je prostě sen.Je vidět,že tím akvárkem žiješ.Ať se daří dál,držím palce.8* |
Krivak (id: 609
)
|
24.1.2006 19:48 |
|
Vidim, ze jsi zkusenej akvarista. Pordon, ze otravuju, ale neporadil bys mi s mym problemem? Na hladine se mi tvori velmi drobna plovouci zelena rasa. Sbiram ji z hladiny, ale vzdycky se po 2 dnech vytvori znovu.
Nemuzu se ji zbavit. Jinak s rasou v akvariu vaznejsi problem nemam. Vsude ctu obecny rady, jak rasy zlikvidovat, ale uz fakt nevim. Diky za pripadny rady... |
borča (id: 669
)
|
24.1.2006 16:14 |
|
Díky za hodnocení mého akvaria, od někoho kdo má doma takovou nádheru to těší. Máš to fakt parádní. Ať se ti daří! |
surpan (id: 166
)
|
24.1.2006 14:12 |
|
Děkuji za hodnoceníŠkoda,že prostě ty fotky nevypadají tak,jak vypadá akvárko ve skutečnosti |
lesbitch (id: 1089
)
|
23.1.2006 20:55 |
|
Děkuju ti za hodnocení, ovšem s tim tvym se to nemůže rovnat!! To je naprostá špička co je na těhle stránkach k vidění. Gratuluju a závidim! U mě za plných 8 |
Kubajs (id: 877 )
|
23.1.2006 15:24 |
|
ToPHILIPS NEBO JAK SE TO PÍŠE: lepší to tu má asi každýýýýý___________________ |
Jana (id: 1137
)
|
23.1.2006 13:34 |
|
Pro Philipa:To věřím,že to má lepší než ty,on to totiž má lepší než většina z nás.Je vidět,že tím akvárkem žije.Co ti brání abys sis dal dohromady taky takový akva? |
Philip (id: 1139
)
|
22.1.2006 18:13 |
|
ty lumpe ty to mas lepsi nez ja |
radka (id: 530
)
|
21.1.2006 9:00 |
|
Ahoj ,prosím tě, mohl by ses podívat na moje akva a poradit mi co mám dát za rostlinku na levou stranu akvária? Teď tam mám hygrophilu difformis submerz ,ale vypadá tak nějak neuspořádaně .Zkoušela jsem i oba druhy Ceratopterisů ,ale nebylo to taky ono.Předem dík. |
Volda (id: 720
)
|
19.1.2006 21:52 |
|
Pro Surpana:Tak ty rostliny co píšeš jsem neměl a nemám.A můj názor:Hydrocotyle leucocephala by neměla být náročná,Rataj o ní píše- střední osvětlení a hnojit.A Lysimachia aquatica by měla být náročná na osvětlení 0.7W/l a předpokládám, že bude vyžadovat hnojení.S Hydrocotyle leucocephala by podle mě neměl být problém a u druhé nevím.A jestli byly ve špatném stavu tak se Ti nemusí sberchat.Uvidíš vždycky je to buď a nebo. |
surpan (id: 166
)
|
19.1.2006 18:52 |
|
Potřeboval bych vědět tvůj názor na dvě rostliny,jestli jsi je měl.Koupil jsem si nově Hydrocotyle leucocephala a Lysimachia aquatica.Obě jsou nahnilé.Samozřejmě moje chyba.Ale jestli jsi je někdy měl,jak na tom byly?Myslím jestli třeba neodumíraly?Myslíš že vydrží,když jsou načlé?
Dííííííííík |
surpan (id: 166
)
|
18.1.2006 14:56 |
|
Voldo,omlouvám se ale dneska to nestihnu,protože mám akvárko u přítelkyně(podle názvu) no a ona dnes neměla čas.Neumím totiž vkládat fotky a ještě má foťák u sebe.Ale zítra už musí být.Fotky už jako mám ale jen ve foťáku.Dík za pochopení.Pokud zítra budou,což asi ano,tak ti napíšu.Měj se |
Volda (id: 720
)
|
17.1.2006 11:15 |
|
Pro Pavla:Hloubka 65cm je akorád, protože když dáš písek tak ti hloubka sníží.Mám vpředu vodní sloupec 58cm, což je akorád na to abych v pohodě dosáhl všude.A pak taky do 60cm vodního sloupce
můžeš na svícení používat žářivky a od 60cm výše už je to na halogenové vybojky. |
Pavel (id: 288
)
|
17.1.2006 3:11 |
|
Ahoj, nádhera
Před rokem jsem akvárko zrušil při rekonstrukci bytu, teď se chystám na nové... Chci se zeptat, není hloubka 65 cm už moc nepraktická na údržbu? |
Volda (id: 720
)
|
14.1.2006 11:51 |
|
Pro Jardo:Sázím a vybírám rostliny tak aby se k sobě barevně a vzhledově hodily jako se to dělá u
holandských akvárií, tj. kombinuji sytě zelené a červené kytky vedle sebe aby vynikly jejich barvy
nebo je sázím vedle sebe tak jejich barva přecházela pozvolně v jinou nebo jiný odstín a aby nebyly
vedle sebe vzhledově stejné nebo podobné rostliny, třeba jemnolisté vedle jemnolisté a tak.
Když se podíváš na mé akva tak Ti bude jasné co Ti tím chci říct. |
jardo (id: 1029
)
|
14.1.2006 11:27 |
|
Jedno z akvárií ktoré som často "okukával" keď som začínal pred mesiacom s mojím.Presne tento štýl sa mi páči ale mám otázku .Ako si postupoval pri sadení rastliniek.Myslím tým vytvorenie celkového obrazu.Je to nejak vopred premýšlané ? Ja to robím metódou "pokus - omyl (presadenie)"a stále sa neviem trafiť do toho do čoho si sa trafil napríklad ty. |
Mirďas (id: 520 )
|
14.1.2006 11:07 |
|
Ahoj,
Jenze tady neni co komentovat,je to tak nadherne ze nevim co mam rict,to je ten problem.
/****/ |
Volda (id: 720
)
|
14.1.2006 11:05 |
|
Všem moc dík za hodnocení a komentáře, a případné dotazy i rady.Prohlížejte,hodnoťte a pište.
Dík Volda. |
jaja (id: 1041 )
|
13.1.2006 14:18 |
|
Úžasné akvarium, dal jsem **** a dal bych ještě jednou kdyby to šlo. Pravidelně budu sledovat a inspirovat se. |
surpan (id: 166
)
|
12.1.2006 22:00 |
|
Mám nějaké otázky na diskuzy vložené z tohoto dne.Můžeš mi poradit?Děkuju |
pablosim (id: 946
)
|
11.1.2006 20:06 |
|
Ernest měl dát minimálně za tři. Já ti dám za **** , protože je to pastva pro oči. A holandské akvárium bez rostlin, by nebylo holandské rostlinné akvárium. Hlavně nic nedávej pryč! |
Volda (id: 720
)
|
10.1.2006 20:37 |
|
Pro Suchyho:Krevetky a skaláři se snášeji úplně v pohodě, žádný problém. |
suchy (id: 202
)
|
10.1.2006 7:46 |
|
Jak funguje soužití krevetek a skalárů? |
ernest (id: 449
)
|
8.1.2006 21:34 |
|
Velmi hezké akvárium. Chválím. Jen jsem možná jiného ražení než ty. Já mám akvárium hlavně kvůli rybičkám na které chci koukat a vidět je. Ve tvém už moc prostoru k plavání nemají a nebo se mají kam schovat, takže bych je neviděl. Úplně to pro mě ztrácí význam. Rostliny fakt bomba a není jak je víc pochválit. Ale jak jsem řekl, ty máš rybičky jen jako dekoraci viď? Dal jsem ti 2 body. Stejně je tu víc těch, co ti hodnocení zvednou, takže ti to neublíží. |
Alnus (id: 191
)
|
6.1.2006 22:30 |
|
Velmi hezké! Zbytečné cokoliv dalšího dodávat ... |
Týnka (id: 626
)
|
6.1.2006 20:18 |
|
Já už nevim co dělám špatně. Ať dělám co dělám rozrůstá se mi jen anubias a echinodorus. Co dělám špatně? |
Volda (id: 720
)
|
6.1.2006 15:34 |
|
Je to ta samá kytka jako na té fotce s krevetkou. |
r.vagner (id: 463
)
|
6.1.2006 13:42 |
|
mam dotaz...co je ta rostlina na druhe fotce u toho krunyrovce?...takove ty male listecky....me se to taky objevilo v akva a nevim odkud :) |
Volda (id: 720
)
|
6.1.2006 13:23 |
|
Re Surpan: Ano je to tak,už jsem to jednou psal,ta kytka na fotce s krevetkou je Glossostigma Elatinoides. |
surpan (id: 166
)
|
6.1.2006 10:51 |
|
Při větším zkoumání jsem došel k závěru,že je to Glossostigma elatinoides.mám pravdu? |
surpan (id: 166
)
|
6.1.2006 10:48 |
|
Vypadá to opravdu jako anubias barteri var. nana,ale takové množství?myslím tu uplně drobnou rostlinu v popředí.jde vidět na fotce u krevetky. |
Volda (id: 720
)
|
4.1.2006 13:14 |
|
Pro Dvacetinožku: Mám tam štěrk od Rataje staré a nové dno. |
dvacetinozka (id: 432 )
|
4.1.2006 11:48 |
|
Já se na to akvárko prostě nemůžu vynadívat. Už ti ho ani nebudu chválit.... jenom se chci zeptat jakou frakci má ten štěrk, a jestli ten štěrk je obyč akvarijní, nebo tam máš ještě nějakej spešl substrát. Dík. |
Honza77 (id: 958
)
|
4.1.2006 9:41 |
|
Tohle akvárko je asi nejúžasnější, co tu je. Krásná práce...
.**** |
Represent (id: 817 )
|
3.1.2006 22:07 |
|
Pěkné!!! |
Volda (id: 720
)
|
3.1.2006 19:42 |
|
Re Fishinka: Bohužel nejsou,watáž máš danou délkou trubice, takže pokud můžeš dát jen dvě zářivky
60cm tak budeš mít pořád 2x18W, jelikož více watové stejné délky neexistují.Dělají se 60cm-18W,75cm-25W,90cm-30W,120cm-36W,150cm-58W.Takže u tebe bych doporučil jednu věc- dát žářivky s větší svítivostí v lumenech a dát na ně odrazové reflektory protožě alobal není ni moc.Zkus se podívat na
http://planta.aquariana.cz/ snad ti to pomůže.
|
Fishinka (id: 35 )
|
3.1.2006 18:56 |
|
Jo to vím,taky jsem to napravila svítím přesně jako Ty
a místo leflektorů mám alobal je levnější.Nevíš jestli by se dali koupit silnější zářivky v mé délce?(cc 60cm)protože víc žářivek tam nedám,nejde to je to na 2!Jinak to asi nevidím. |
Volda (id: 720
)
|
3.1.2006 18:38 |
|
Pro Fishinku:Stím Tvím problémem světla už jsem Ti to jednou psal tady na mé prezentaci, je to odpověď z 16.11.2005 11:57 pro Tebe a co se týče typu zářivek já používám osram teple a studeně bílou viz. popis mého akva-osvětlení. |
Fishinka (id: 35 )
|
3.1.2006 18:07 |
|
Mám na tebe dotaz,jelikož ti moc hezky rostou rostlinky,tak jsem nenašla lepšího kandidáta
:zajímalo by mě zda bych do svého akvárka měla koupit silnější žářivky,mám je v krytu a mohou tam být 2,já tam mám 2x 18W Philipsky,taky jsem tam přidělala alobat odráží se to a tak se světlo více využije,ale i tak,co myslíš??KOlik W a jaké? |
Volda (id: 720
)
|
3.1.2006 17:05 |
|
Pro Surpan: Nevím přesně na jaké fotce a kde myslíš, ale asi by to mohl být Anubias Barteri var Nana. |
surpan (id: 166
)
|
3.1.2006 14:42 |
|
Co to jsou prosím za rostliny v popředí.Myslím ty drobné s listovou růžicí?Vypadá to jako anubias? |
Pepíno (id: 930 )
|
3.1.2006 0:12 |
|
Smekám.Bomba! |
Volda (id: 720
)
|
2.1.2006 21:38 |
|
Pro Fishinku: Ano je to Nymphaea Tiger Lotus Red, mám dva jeden vpravo a jeden vlevo.Ten vpravo je menší a roste tak ani ne do půlky vodního sloupce a druhý vlevo roste až nahoru.Jinak je náročný
hlavně na světlo jako všechny červené kytky. |
Fishinka (id: 35 )
|
2.1.2006 21:11 |
|
Tato rostlinka Nymphaea Tiger Lotus Red,http://www.aqua-daho.cz/aqua%2Ddaho/katalog/... to je ona?Mela bych o ní zájem a nevím zda je to přesně ona,je náročkná?a jak rachle roste?porad jak se o ni starat?? |
Mirďas (id: 520 )
|
2.1.2006 9:58 |
|
Nebyly bu nejake nove fotecky?/**** |
Tom H (id: 692
)
|
30.12.2005 14:06 |
|
To Volda:
Tak Ti opět díky,dnes jsem koupil pár nových rostlin,Rotala macrandra je opravdu krásná rostlinka(od prodavače mi bylo řečeno že by to sní mělo jít i bez CO2,tak uvidíme.A na prostor jsem nakonec ještě jednou zkusil Hygrophilu difformis submers(tehdy odešla díky špatnému světlua místo Hydrocotyre verticali k zadní stěně Miriophyllum mattogrosence.Myslíš že to byla dobrá volba?Já doufám že ano. |
Dave007 (id: 642 )
|
29.12.2005 20:59 |
|
Tom H: Možná Cabomba piauhyensis nebo Alternanthera reineckii , ale nevím co se u tebe zkrývá za pojmem osvěžit. |
Tom H (id: 692
)
|
28.12.2005 20:37 |
|
To Volda:
Moc Ti děkuji,až budu mít nějaké peníze,tak to nejspíš skusím.Ještě jsem se tě chtěl zeptat,potřeboval bych nějakou rostlinku na vyplnění prostoru a nějakou červenou rostlinku,aby mi to tam osvěžila,nemohl by jsi mi něco poradit???Díky a čauky. |
Volda (id: 720
)
|
27.12.2005 19:36 |
|
Pro Tom H:Mrkni se na "http://www.rataj-spk.cz/" - produkty-problematika co2. |
Tom H (id: 692
)
|
27.12.2005 19:08 |
|
To Volda:
A s tím biokvasem se pracuje jak,to to rovnou hodím do akva,nebo jak,asi se ptám hloupě,ale s CO2 nemám vůbec žádný zkušenosti?! |
josrej@centrum. (id: 230
)
|
27.12.2005 17:06 |
|
Často odivuju Tvoje krásné akvarium a je mi jasné ,že bez technického zázemí to nejde.Já používám pouze vnitřní bio filtry,protože mám mimo nádrž málo místa a nemůžu udělat pořádný venkovní filtr. CO občas přidávám do menší nádrže pomocí biokvasu od Rataje a přihnojuju PMDD.Jednodužší rostliny mi jdou celkem dobře a do náročnějších se po několika neuspěších nepouštím.Hlavní můj problém je teď s černou štětičkovou ruduchou,řekl bych ,že se začala množit po řihnojování PMDD.Nemáš s tím nějaké zkušenosti? |
Volda (id: 720
)
|
27.12.2005 13:39 |
|
RE Tom H: Co se týče CO2 tak bych ti k tvému akva doporučil třeba biokvas od Rataje,protože CO2
bomba je na toto akva velká a je to dost drahé.Mě to přišlo asi na 6000,-. |
Volda (id: 720
)
|
27.12.2005 13:26 |
|
To Lukas: Ta kytka na fotce s krevetkou je Glossostigma Elatinoides. |
Dave007 (id: 642 )
|
25.12.2005 22:52 |
|
LUKAS: Micranthenum- pěkný koberec do akvárka ;) |
LUKAS (id: 185
)
|
25.12.2005 18:34 |
|
Mohl by jsi mi prosim rict co je to za rostlinu na fotce s krevetkou? Diky moc |
Tom H (id: 692
)
|
24.12.2005 18:54 |
|
To Volda:
Tak Ti chci moc poděkovat ohledně rady,abych hnojil PMDD,od doby co jsem s ním začal hnojit mi rostlinky rostou a neumíraj a navíc už jsou jednou protrhané,akorát bych prosil o radu s CO2,kolik to všechno stojí a co bych na to potřeboval?Ještě jednou moc dík.
Ještě jestli můžu k vaší malé rozepři s Daevem 007-každý má jiný vkus,někomu by se to mohlo zdát přeplácané,ale asi si bohužel nevšiml že se jedná o HOLANDSKé akvárko...Čabas Tom |
Dave007 (id: 642 )
|
24.12.2005 10:36 |
|
Kritika je prakticky rada, jen, že vyzní hůř. |
super_ski (id: 898 )
|
23.12.2005 22:24 |
|
to by mě zajímalo kolik to trvalo než to tak zarostlo ale je to to nejhezčí akvárko co je tady na této stránce ale chtělo by tam dát více ryb
. |
Volda (id: 720
)
|
23.12.2005 11:23 |
|
Re Dave007: Pro kritiku taky, ale především pro rady, otázky a odpovědi, ta kritika by měla být
až to poslední. |
Dave007 (id: 642 )
|
23.12.2005 9:51 |
|
Volda: Tyto diskuse jsou dělány pro kritiku. |
Volda (id: 720
)
|
22.12.2005 12:24 |
|
To Vedronika - Díky za uznání, mě se Aqua-Vai taky líbí.
To Dvacetinozka - Tobě taky hodně štěstí v soutěži a ta malá rostlinka za krevetkou co vytváří
koberec je Glossostigma Elatinoides a je náročná na světlo a na živiny.
|
dvacetinozka (id: 432 )
|
22.12.2005 10:34 |
|
Ahoj, koukala jsem, že jsi dal fotky do AkvaristaFoto 05, já tam mám taky jednu, ale spíš takovou obyčejnou:). Tak hodně štěstí přeju... Mimochodem, fotka krevetky nemá chybu, a co je to na ní za druh rostlinky jak ti vytváří hezkej minikobereček (popř. jak je náročná, apod.)?
Díky |
vedronika (id: 916 )
|
22.12.2005 9:20 |
|
Fakt super!!!
Aqua-Vai je taky dobrý ale to tvoje je bezkonkurenční. Tiše závidím... |
Volda (id: 720
)
|
22.12.2005 0:06 |
|
RE Dave007: 1) Nikdo nenosí nos nahoru, ale tvé příspěvky k prezentacím, a že je čtu hodně často, jsou podle mě z 90% jen samá kritika.Proto si myslím, že bys měl začít s kritikou nejdříve u sebe a pak "objektivně" kritizovat ostatní.A proto rád bych viděl tvé akvárium, abych věděl jestli tvá kritika je oprávněná.Tak to vidím já. 2)Akvárium, které zde prezentuji, a také se o to snažím, je holandského typu a ne biotopní akva (doufám, že víš jaký je v tom rozdíl), protože se mi rostliná akva holandského typu líbí a můj vzor jsou Amanova akvária. 3) Už vůbec ti nechci brát tvůj vkus a jakoliv měnit tvůj názor!!!
|
Dave007 (id: 642 )
|
21.12.2005 16:06 |
|
A např. prezentace Aqua-Vai je podle MĚ nejhezčí a nejlepší ze všech. |
Dave007 (id: 642 )
|
21.12.2005 16:02 |
|
Volda: Docela rychle se učíš nosit nosa nahoru. to, co jsem psal je můj názor a tak to vidím já. Ale je zde v diskuzích ohledně prezentací také dost lidí, co si myslí, že mít v akváriu na deseti centimetrech několik rostlin není pěkné. V přírodě to tak taky není- jen jedna dvě rostliny na část řeky. Vím, že všechno přírodní není hezké. Toto je opakuji MŮJ názor, který se týká MÉHO vkusu a SVŮJ názor nezměním. |
Volda (id: 720
)
|
19.12.2005 20:03 |
|
TO Dave007:Rád bych viděl Tvé akvárko, když jseš takový kritik.Nejdřív předveď své akva a pak zkus
objektivně kritizovat.
|
Rony7 (id: 563
)
|
19.12.2005 19:21 |
|
Dave 007:No nemyslím,že je to přeplácané a opravdu to září barvamy
JJ přesně jen tiše závidím:)) |
mio (id: 361
)
|
19.12.2005 18:57 |
|
Nádherné, ta barevnost a bohatost roslin je můj sen.Ještě jednou opravdu nádhera, závidím a dávám 4**** |
Dave007 (id: 642 )
|
18.12.2005 21:31 |
|
Nic moc. Podle mě moc přeplácané rostlinami-pohled na akvárium bije do očí. |
Duza (id: 388
)
|
18.12.2005 15:24 |
|
Opravdu moc hezké, barevné, dávám za 4 **** |
Rony7 (id: 563
)
|
18.12.2005 12:15 |
|
Joooj hezké ..jen to září barvami:)))4* |
Kubajs (id: 877 )
|
18.12.2005 10:40 |
|
Máš někde vyfocený ty krevetky??? |
Kubajs (id: 877 )
|
17.12.2005 18:47 |
|
diky moc me se totiz libej a planuji nove akva tak si je tam chci dat. fakt dik moc
|
Volda (id: 720
)
|
17.12.2005 12:36 |
|
To Kubajs:Kořeny jsem mormálně vyvařil, tak jak se to dělá.Oni ti budou ještě chvilku barvit,ale to je normální.Mě už nebarví, protože je mám už několik let ještě ze starého 112l akvárka.
|
Kubajs (id: 877 )
|
16.12.2005 21:35 |
|
jak si udělal že ti ty mopani nebarvěj? 4* |
Barbar (id: 510 )
|
15.12.2005 21:28 |
|
Tak tohle je něco úžasného. Nejhezčí akvárium, jaké jsem kdy viděl. |
Aluska (id: 652
)
|
15.12.2005 8:02 |
|
TEEEEEEEDA ta kto je opravdu krasne zarostly akva akorat mi prijde ze se tam ty rybicky trosku ztracej :))) jinak opravdu nadhera ************* |
Tom H (id: 692
)
|
14.12.2005 11:08 |
|
To Volda:
Od včerejška hnojím PMDD, tak mi drž palce!Čauky Tom |
Volda (id: 720
)
|
13.12.2005 18:05 |
|
RE PAULUS:Program je to úžasnej a pokaždé jinej. |
Paulus (id: 813
)
|
13.12.2005 18:00 |
|
Tak tohle je uřčitě v reálu ten nej program. Kam se prdí televize. PARÁDA full*. |
surpan (id: 166
)
|
13.12.2005 14:03 |
|
Mám obrovský problém s focením akva.Jak jsem viděl,ohodnotil jsi mi i druhé akva.Děkuji...Ale rozhodně více zarostlé a celkově pěknější je to 72.litrové,ale prostě tam se mi nedaří ten celek pořádně vyfotit.Zkoušel jsem i focení bez blesku,jak jsi mi poradil,ale fotky byly moc tmavé.Tak kdyžtak drž palce ať mi dnešní focení vyjde a kdyžtak ještě poraď.Dík.A pak mrkni na nové fotky(asi až zítra) |
lypif (id: 864
)
|
12.12.2005 21:47 |
|
tak to je čoud! už jenom s tím pozadím sis musel pěkně vyhrát
dávám **** |
Petr CZ (id: 641 )
|
12.12.2005 11:27 |
|
Ahoj kolego ohledně osvětlení. Předřadníky nemám mám to přes tlumyvky a přes startery a na časový spínače. Zároveň mě to i vytápí Není to zase tak složité. 25 m kabelu |
Martas.2 (id: 552
)
|
11.12.2005 18:52 |
|
Nechápu jakto že takhle krásné akva je druhé nic proti,lae to pro terčovce si asi zajistilo prvenství jen tou poslední fotkou s tím příslušenstvím,ale co se týče krásy a rozmanitosti barev nemá šanci na tohle akvárium.Dávám 4hvězdy. |
Volda (id: 720
)
|
11.12.2005 12:52 |
|
PRO TOM H.- Žluté lámavé listy, které se rozpadávají značí tzv. chlorózu, což je především
nedostatek železa,ale i ostatních stopových prvků.Rozhodně Ti doporučuji pravidelně hnojit PMDD(od Rosíka)a bez složky KNO3,světlo 0,5W/L, teple a studeně bílá a pokud to jde hnojit CO2, a když vzduchovat tak jen lehce přes noc.A čím víc kytek tím líp.
|
Tom H (id: 692
)
|
10.12.2005 14:10 |
|
Ahoj Voldo,chtěl bych se zeptat,mé rostlinky mají nažloutlé listy a některé se jim doslova rozpadají,sice už teď po zvýšení osvětlení rosto,ale pořád to není ono
Dnes se mi podařilo sehnat test na Fe a vyšlo mi že mám 0,1mg Fe/l,což je asi hodně málo???Myslýš že by mé problémy vyřešilo PMDD???,nebo jsem se v knížce dočetl že i jako alternativu používají hřebíky,které vloží do akvária,jenže to se mi zas moc nezdá???Nemám moc zkušeností a tak se Tě ptám,protože tvé akvárko je krásně zarostlé.Tom |
James (id: 502 )
|
10.12.2005 13:38 |
|
Podle mého názoru jednoznačně nejkrásnějšího akvárko, které tady je. prostě NÁDHERA!!! Nadherně vybarvený |
Volda (id: 720
)
|
10.12.2005 13:29 |
|
PRO SURPAN:Máš pravdu ,zkracovat se nedá,jedině protrhat,ale to by opravdu nepomohlo.Jedině tam
dát místo Vallisneria spiralis třeba asiatica,corksrev nebo torta,prostě Vallisnerii menšího
vzrůstu a nebo ještě jí otrhávat vnější listy a nechávat ten kratší střed.
|
surpan (id: 166
)
|
9.12.2005 10:50 |
|
A můžeš mi ještě poradit,co mám udělat,aby mi ta Vallisneria spiralis nerostla tolik na délku.Zkracovat se nedá,jedině protrhat,ale to by moc nepomohlo.Myslíš že by pomohlo tam místo spiralis dát třeba asiatica,corksrev nebo torta?Díky surpan |
Jasper (id: 814
)
|
8.12.2005 21:26 |
|
To:Volda
Moc díky,co nejdřív půjdu akoupím si je.S těma vhodnejma podmínkama počítám,ale nejsem nějaký extra zkušený,tak jsem nechtěl něco náročného.Díky Jasper |
Volda (id: 720
)
|
8.12.2005 14:49 |
|
PRO JASPERA:Já osobně Egeria Najas a Echinodorus Amazonicus za náročné nepovažuji,spíš za málo
náročné až středně.Takže doporučuji, samozřejmě že jim musíš vytvořit určité podmínky k dobrému
růstu (světlo,hnojení,atd.),aby ti prosperovaly.
|
Jasper (id: 814
)
|
7.12.2005 22:37 |
|
Klid Voldo,zaha je jen zamindrákovanej blbeček co si myslí žese asi kůli němu všichni po..... ještě horší komentář napsal na moje rohová,ten zamrzel ještě mnohem líp,bejt Romanem,tak toho blba hned smažu!Prosím,chci se ale zeptat Egeria Najas,Echinodorus Amazonicus zařadil by jsi je mezi náročné rostlinky?Zvažuji jejich koupi,ale pořád nevím.Díky za odpověď.Čao Jasper |
Volda (id: 720
)
|
7.12.2005 18:53 |
|
PRO ZAHA:TO CO JSI NAPSAL,MŮŽE NAPSAT JEN VYLÍZANEJ UBOŽÁK JAKO TY,KTERÝ MÁ V HLAVĚ NASR.....!!!!
PS:NA POTÁPĚČE SI MŮŽEŠ HRÁT VE VANĚ, KDYŽ JE MÁŠ TAK RÁD!!!
|
zaha (id: 840 )
|
7.12.2005 17:14 |
|
Není to moc přebarvený.Neber už to LSD.Půlku těch strbelů vytrhej a dej tam raději 3 potapěče. |
Volda (id: 720
)
|
6.12.2005 17:41 |
|
PRO SURPANA: Já jsem tam Vallisneria spiralis měl, ale hodně se množila až moc a dusila ostatní
kytky a hodně stínila hladinu, tak jsem jí dal pryč.Takže mám teď hodně stonkové kytky
sice musím zastříhávat a přesazovat, ale akvárko je pak rozmanitější a hezčí.
Záleží na každém jaké ho chce mít a jak moc se tomu chce věnovat. |
surpan (id: 166
)
|
6.12.2005 13:51 |
|
Dívám se na tvoje akva každý den a pořád zírám.Chci si pořídit 375litrové akva,ale chtěl bych tam použít ty moje hodně dlouhé vallisneria spiralis.Můžeš mi to doporučit,nebo mám raději použít stonkové rostliny?Dík |
Standa74 (id: 833
)
|
6.12.2005 13:50 |
|
Tak to je paradicka. Moc pekny, nadherny barvy. Mas ode me **** a mnohem vic. |
Friggo (id: 811
)
|
5.12.2005 19:50 |
|
Tak musím Ti to opravdu moc a moc pochvalit....jenom sedím a mlčky zírám:)
Opravdu je to nádhera....třeba jednou někdy.....se mi taky podaří takový umělecký kousek...
Avšak jak vidíš,tak i já se snažím...:))hehe
Jinak díky za rady....Friggo |
krakonos (id: 828
)
|
4.12.2005 13:07 |
|
Nemam slov. Nadhera, měl bys být první. |
Volda (id: 720
)
|
2.12.2005 11:59 |
|
RE SURPAN:Dík za poklonu,to potěší.Jinak Ty taky nemáš špatné akva,kytky máš taky pěkný,akorád
být tebou tak hnojím PDMM od Rosíka,hnojiva od Rataje nestojí za nic, a zkus fotit bez blesku
večer jen při rozsvíceným akvárku. |
surpan (id: 166
)
|
2.12.2005 11:33 |
|
Není co bych na to řekl.Je to nejlepší akva na prezentaci.Nechápu,jak můžeš být druhý.To lidi nevidí ten luxus?Pro mnoho nás akvaristů máš nejlepší akva.Jen tak dál. |
Mirďas (id: 520 )
|
1.12.2005 14:27 |
|
Dik urcite jim tam cinknu. |
Volda (id: 720
)
|
30.11.2005 20:20 |
|
PS Miroslav:Zkus zavolat na tel.382211721 fy TOMMI a domluvit se s nimi třeba by ti ho poslali
na dobírku,rozhodně tam mají dobré věci za dobré ceny. |
Volda (id: 720
)
|
30.11.2005 20:12 |
|
RE Miroslav:Jsem z Č.Budějovic a ten filtr jsem kupoval v Písku ve fy TOMMI-Tomáš Karafiát
Velkoobchod s chovatelskými potřebami. |
Mirďas (id: 520 )
|
30.11.2005 19:49 |
|
Prosim te odkad jsi?
Skusik se podivat nekde po obchodech. |
Volda (id: 720
)
|
30.11.2005 19:46 |
|
Re Miroslav:Filtr Resun Top333-7 stál 2800kč,kupoval jsem ho na živnostňák,jinak by mě stál asi
3300kč. |
Mirďas (id: 520 )
|
30.11.2005 16:15 |
|
Ahoj,kolik te stal ten filtr Resun?Jaka je jeho cena?dik.AKva za 4****.
|
davidmerta (id: 665
)
|
24.11.2005 17:40 |
|
tak to je fičááááááááááááááááááááááááák prostě bomba
|
Volda (id: 720
)
|
23.11.2005 17:00 |
|
RE Kryton:1)Filtr RESUN má velký průtok, ale je přiškrcený kohoutem na vstupu aby druhý filtr
(intervalový biofiltr EHEIM)fungoval správně,tj. aby se u něj dobře střídaly intervaly napouštění
a vypouštění.
2)Aby nebyl velký proud je výstup filtru v akvárku,což je trubice s dírama, otočená dírama proti
boční stěně a je pod hladinou.
3)Jsou použity dva filtry, protože zezačátku jsem měl jen biofiltr EHEIM a často se zanášel(po 1 měsíci),což je na biofiltr špatně(má se čistit jednou za půl až jeden rok),tak jsem pořídil RESUN,
který jsem zapojil před EHEIM, aby plnil funkci mechanického čištění a EHEIM biologického.
4)RESUN mohu doporučit, není drahý a je dobrý.Čistím ho jednou za dva měsíce a to proto, že mám
na sacím koši v akvárku biomolitanovou kostku jako takový předfiltr.
|
kryton (id: 705 )
|
23.11.2005 11:45 |
|
Nádherné akvárko. Mám dotaz k filtraci. Jsou použity dva filtry o dost velkém průtoku. Jak je zajištěno, aby v akva nebyl příliš silný proud? Proč jsou použity dva externí filtry? Jaké jsou zkušenosti s filtrem Resun? Je možné ho doporučit? Díky předem za info - rozhoduji se o koupi filtru pro 400l akvárko. |
Volda (id: 720
)
|
21.11.2005 18:26 |
|
RE Sagi:Bombu na CO2 si nechávám plnit v HASBU v Č.Budějovicích, což je firma kde prodánají hašičáky a vše kolem, a taky plní bomby různýma plynama jako co2 atd.Tak zkus podobnou firmu u vás. |
Sagisek (id: 67
)
|
21.11.2005 17:45 |
|
Cau, akvrium je bomba, uzasny k tomu nemam co dodat, spis se chci zeptat, kde se da doplnit prazdna CO2 lahev, nebo jkakoli jina CO2 ?!? Videl jsem ze tam mas na fotce takto mozna budes vedet ... diky moc Sagi |
Tomas1 (id: 377
)
|
20.11.2005 22:44 |
|
Moc hezké akvárium. Kdyby šlo dát pět bodů, zasloužilo by si je. |
Jason (id: 218
)
|
20.11.2005 13:08 |
|
móóóóóóóóóóóóóc pěkný!!! **** |
Dave007 (id: 642 )
|
20.11.2005 9:49 |
|
Rozhodne ne nejhezci akvarium v prezentacich. Rozhodne hezci je Aqua-Vai, jen ze tam nema pekne pozadi. Davam *** |
Darja (id: 540
)
|
18.11.2005 0:12 |
|
Gratuluju, natrhl si zadek mnohym mistnim favoritum
**** |
Volda (id: 720
)
|
17.11.2005 11:44 |
|
Pro Fishinku: To pozadí není kupované,dělal jsem si ho sám. Je to plexideska o něco menší než
zadní stěna.Na ní jsou silikonem přilepeny kameny a kořeny.Potom je to vypěněno PU pěnou,vytvarováno,ořezáno,opáleno PB hořákem,tím se ti PU zaoblí a potom to potřeš silikonem a posypeš hrubším pískem a silikonem přilepíš na zadní stěnu do akvárka.
Pro Loskrabose: Kytky přesazuji jen stonkové,u solitérních otrhám jen staré listy.Stonkové sázím normálně do dna trochu hloub do skupin nejméně po dvou kusech. |
loskrabos (id: 501
)
|
17.11.2005 10:28 |
|
je to moc hezké akvárko, dal jsem Ti ****, řekni mi prosím jak se ti daří sázet ty kytky? já když jednu zasadím, tak se mi pravidelně podaří tu nejbližší vyhrabat a seru se s tím půl hodiny dokud nejsou všechny ryby vystresovaný na maximum. Prostě nerozumim tomu jak se Ti to tam vejde. pa pa |
honza_21 (id: 236
)
|
17.11.2005 9:07 |
|
FANTAZIE, můj zatím nerealizovaný sen, snad se mi to taky jednou povede :) a* |
Fishinka (id: 35 )
|
16.11.2005 17:58 |
|
a jeste otázecka na pozadí,je teda z Uv pěny,moc tomu nerozumim
chapu to tak ze je koupené v obchode a dane,ci prilepene zezadu?já budu taky delat zmenu pozadí,zatím premíslim a hledám námety,ale vypoustet akvarko a lepit bridlici se mi fakt nechce.
Dik |
předseda (id: 62
)
|
16.11.2005 17:56 |
|
Je to krása.Ale v přírodě nenajdete takových druhů rostlin na jednom místě.Je to spíš ukázka druhů a pěstování rostlin.Je to,ale nádhera. |
Volda (id: 720
)
|
16.11.2005 11:57 |
|
Pro Fishinku: Tvůj problém je v délce osvětlení a máš málo světla.
1) Měla bys svítit 12h.denně. Nejlepší je dát světla na spínací hodiny, které automaticky spínají
světla podle nastavení.Já svítím od 9h do 12h a pak od 13h do 22h.
2) Máš málo světla, měla bys mít na tvé akvárko 3 zářivky po 18W.Pokud to nejde,tak dát na zářivky
odrazové reflektory.(prodává fy Farao)
Ta kytka vpředu je Nymphaea Tiger Lotus Red.
|
Fishinka (id: 35 )
|
16.11.2005 0:02 |
|
Hézké,ale měla bych dotaz:jak to děláš že ti tak pěkně rostou rostlinky?já hnojím PMDD,CO2 a tabletkame ke kořenum a takový uspěch nemám,mrzí me to,ani Vallisnerie mi pořádně nerostou
a jak se jmenuje ta rostlina uplně vlevo v předu?(červené listy(
Dekuji |
GETOS (id: 63
)
|
15.11.2005 16:49 |
|
super akvaško,taky bych se chtěl k takové kráse časem dopracovat |
lum (id: 330
)
|
15.11.2005 13:51 |
|
Bomba... co dodat? |
dali (id: 320
)
|
14.11.2005 22:08 |
|
Dost dobrý, poklona. |
lukas krcma (id: 440 )
|
14.11.2005 19:11 |
|
to je fakt nadhera suprfreee za ctyri hvezdicky nema to chybu
|
borča (id: 669
)
|
14.11.2005 18:45 |
|
Pecka!!!!!4* |
Franta (id: 448 )
|
14.11.2005 18:07 |
|
wooooooow, fakt nádhera. Opravdu krásné akva...
Jenom bych souhlasil s Vaiem: ty skleněné lišty lepené černým silikonem jsou tam trošku zavádějící, škoda, alespoň, kdyby byly lepeny světlým silikonem, ale to nic nemění na tom, že by to tve akva mělo dostat **********************, tak moc hvězdiček!!
)) Rozhodně dávám ****!!! |
Mirďas (id: 520 )
|
14.11.2005 17:50 |
|
Mooooooc hezke.;)) |
Týnka (id: 626
)
|
14.11.2005 17:31 |
|
Moc hezký. Dávám ****. To akváko je asi nejlépe zarostlé a barevně sladěné co tu je. |
Volda (id: 720
)
|
14.11.2005 17:19 |
|
RE Vai:Osvětlovací kyt a skříňka je vyrobena u truhláře dle mého návrhu.
Je pravda,že kryt by měl být dolu delší, aby zakrýval výstuhy a hladinu.
Příští rok mám v plánu ho předělat takže to napravým, dobrá připomínka.Dík. |
pytel (id: 439
)
|
14.11.2005 16:54 |
|
holandské akvárka nejsou moje kafe, ale tohle je fakt pěkné!!! |
Vai (id: 227 )
|
14.11.2005 16:52 |
|
Tato "falešná SAE" je gara (parmička) kambodžská - Garra cambodgiensis. Jinak akvárium je velmi pěkné, takže plný počet. Jenom bych měl malou připomínku k osvětlovacímu krytu, hladina vody a skleněné podelné výztuhy by měly být krytem překryty, působí to takto rušivě (nevím jestli je to profi výrobek nebo domácí výroba). |
Volda (id: 720
)
|
14.11.2005 16:23 |
|
Všem moc dík za kladné hodnocení mého akvária!!
Re Jiřík:U Neonky červené jsem se upsal,už jsem to opravil a co se týká SAE,tak jsem napsal záměrně falešná, protože po srovnání na "/www.fishbase.org/Photos/PicturesSummary.cfm?ID=12063&what=species" C.oblongus to není,ta je spíš podobná Epalzeorhynchos kallopterus.
Koupil jsem je jako SAE,ale doma jsem zjistil,že je to SAE falešná,bohužel jak už to u bchodníků bývá.Jako doklad přidám do galerie akvária obrázek.
RE radka:Zadní rostliny jsou zasazeny normálně do dna, až na Anubias Barteri var Nana,Micranthemum Micranthemoides,Microsorium Pteropus a Vesicularia Dubiana ty rostou na udělaném pozadí a na kořenech.
|
Rooura (id: 713 )
|
14.11.2005 15:59 |
|
tvoje akvárko je fakt nádherný!!škoda že můžu dát jen 4****.Rooura |
irena (id: 287 )
|
14.11.2005 13:22 |
|
Jednoznačně nejkrásnější, **** |
radka (id: 530
)
|
14.11.2005 12:30 |
|
Ještě by mě zajímalo jak jsou zasazeny ty zadní rostliny .Mně to připadá jako že jsou v nějaké svažující se skalce . |
radka (id: 530
)
|
14.11.2005 12:22 |
|
Absolutní jednička v prezentacích. |
pepin (id: 75
)
|
14.11.2005 12:16 |
|
Normálně jsem si najel na nejnověji přidaná akvárka, protože jsem teď 3 dny nebyl na nettu a vzal jsem to odspoda. Když jsem klikl na tvoji przentaci tak poté co jsem viděl "akvárko" s údajným sumečkem (jednalo se o peřovce) tak mi prostě tvoje fota vyrazila doslova dech. Moc krásný-nádherný, ale tu práci s protrháváním rostlinek tě nezávidím.
Čabas. |
Tom H (id: 692
)
|
14.11.2005 11:43 |
|
Fakt moc pěkný akvárko,krásně zarostlý!!!!!!Jen tak dál!!!!!!
|
dvacetinozka (id: 432 )
|
14.11.2005 9:25 |
|
Uáááááááááááááá........... paráda! (bohužel už mě nanapadá nic víc, co bych dodala...:) |
r.vagner (id: 463
)
|
14.11.2005 8:15 |
|
Tak to je koncert !!!! Labutí písen !!!! Nejlepsi akva co tady je.... **** |
Jiřík (id: 210
)
|
14.11.2005 8:14 |
|
Akvárko je moc pěkné a neuvěřitelně barevné. Jen v popisu ryb jsou drobné chybičky - např. neonka červená je Paracheirodon axelrodi, falešná SAE bude buď Crossocheilus oblongus, nebo Epalzeorhynchos kallopterus. |
konar (id: 347
)
|
14.11.2005 7:32 |
|
Tak tohle je nejkrásnější akvarium v prezentacích!!! Nádhera, uspořádání, barevná kombinace rostlin, dávám 4*, i když bych dal i dvakrát tolik! |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|