|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Filip666 (id: 14416
)
|
27.9.2013 15:15 |
|
Nádherně ti to roste paráda držím palec (hodnocení 8) |
Lery (id: 7644
)
|
27.2.2011 8:50 |
|
Obnovuji hodnocení Tvé nádhery.
Ať se daří i nadále. |
ZULA (id: 11869
)
|
26.2.2011 13:56 |
|
Velmi pěkné. (hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
|
15.2.2011 17:07 |
|
nove fotky by potesili.obnova (hodnocení 8) |
sivon (id: 10063
)
|
15.2.2011 11:21 |
|
Tady se dá jen obnovit a pochválit. (hodnocení 8) |
Kajko88 (id: 11323
)
|
13.1.2011 21:33 |
|
moc moc pekne (hodnocení 8) |
vincek (id: 10378
)
|
11.1.2011 11:50 |
|
obnovuji
(hodnocení 8) |
syki209 (id: 11443
)
|
10.1.2011 16:53 |
|
nádhera, kdyby to šlo tak za 10 ale jen 8:) (hodnocení 8) |
zlutecepice (id: 11486 )
|
17.12.2010 23:10 |
|
Pěkně zarostlé (hodnocení 7) |
tpivona (id: 8201
)
|
8.12.2010 1:14 |
|
Obnovuji...ale chtělo by to nové fotky
. Tomáš (hodnocení 8) |
Kozlik (id: 10445
)
|
11.11.2010 13:19 |
|
moc se mi to líby 8 :) (hodnocení 8) |
tomas3000 (id: 11584
)
|
9.11.2010 10:36 |
|
za 8...jinak to ani nejde...to, ze se ti tam vytřeli ryby jen svědčí o tom, že jsi jim vytvořil přijemné prostředí |
TonyLinke (id: 11591
)
|
7.11.2010 22:26 |
|
To je opravdová paráda! |
Ferrer (id: 11246
)
|
4.11.2010 15:34 |
|
Moc krásné! Obnovuji na 8! (hodnocení 8) |
MartinM (id: 42
)
|
30.10.2010 20:23 |
|
paráda.. (hodnocení 8) |
kirke (id: 11431 )
|
2.10.2010 9:48 |
|
Nádherné akvárko. |
Lumča (id: 4845
)
|
25.9.2010 6:54 |
|
Obnovuji 8* |
rasto g (id: 11284 )
|
16.9.2010 19:43 |
|
no tak toto nepotrebuje komentar.nech sa dari (hodnocení 8) |
esmouch (id: 10953
)
|
13.9.2010 23:23 |
|
Ta rotala je úžasná. Taky si ji chci pořídit a doufám že mi bude růst tak dobře jako tobě
(hodnocení 8) |
káča (id: 10736
)
|
1.7.2010 20:39 |
|
To nemá chybu. (hodnocení 8) |
Matt (id: 5525
)
|
20.6.2010 20:21 |
|
Rotala je paradni
(hodnocení 8) |
Krivak (id: 609
)
|
3.6.2010 20:56 |
|
Diky moc vsem |
Pet (id: 3544
)
|
7.5.2010 9:45 |
|
Velmi rád obnovuji hodnocení. Paráda.
petr (hodnocení 8) |
bime (id: 7307
)
|
18.4.2010 20:32 |
|
Nádhera,moc pěkný. |
Lery (id: 7644
)
|
15.4.2010 7:22 |
|
Nemá chybu,proto 8.
Ať se daří. |
miro m (id: 10797
)
|
3.4.2010 11:19 |
|
perfektne |
sivon (id: 10063
)
|
15.3.2010 14:52 |
|
Moc pěkná kompozice, dno, rostlinky (hodnocení 8) |
Pipu (id: 9216
)
|
13.3.2010 10:57 |
|
Máš to pěkné za 8
, At se daří Pipu |
-Jack- (id: 6101 )
odpověď pro Krivak |
28.1.2010 17:32 |
|
Supr.. Dekuji:) |
Krivak (id: 609
)
odpověď pro -Jack- |
28.1.2010 14:58 |
|
Mam to vzadu az za puvodnima trubicema, momentalne 2x24W, ale da se tam dat cokoli, co se vejde. Ty 2 zarivky jsou tak maximum. Dobre, fotku teda nejakou zkusim udelat... |
-Jack- (id: 6101 )
odpověď pro Krivak |
28.1.2010 14:00 |
|
Ahoj... dik za odpoved.. ale nejak si to nedokazu predstavit.. kam jsi to nacpal:) Nebyla by fotka?:) |
Krivak (id: 609
)
odpověď pro -Jack- |
28.1.2010 13:34 |
|
Ahoj, no mam tam jen tak pofiderne polozeny dve zarivky navic (Glomat), pripevneny pomoci stahovacich pasku. Jeste mi to do vody nespadlo
, ale samozrejme se diky tomu da osvetlovaci rampa spatne posouvat. |
-Jack- (id: 6101 )
|
22.1.2010 11:19 |
|
Mam malej dotaz..:) Nemas nejake fotky jak jsi vyresil osvetleni? Mam tez Juwel set a premyslim nad nejakym resenim.. tak se ptam po inspiraci.. diky:) |
Frodo (id: 9306
)
|
15.1.2010 17:26 |
|
nádherná rotala
(hodnocení 8) |
morllor (id: 5429
)
|
15.1.2010 0:43 |
|
Taky krása, tenhle tvůj rozměr mi přijde báječnej. |
vincek (id: 10378
)
|
13.1.2010 19:15 |
|
není co řešit je to hezky (hodnocení 8) |
HUJA (id: 10097
)
|
12.1.2010 14:11 |
|
Dobro za 8 |
Krivak (id: 609
)
odpověď pro tpivona |
2.1.2010 20:09 |
|
OK, brzy teda neco pridam. |
tpivona (id: 8201
)
|
31.12.2009 1:43 |
|
Obnovuji...stále vynikající...více nových fotek by nebylo
? Tomáš (hodnocení 8) |
petr fous (id: 3470
)
|
30.12.2009 18:10 |
|
Opravdu špičkově zarostlé akvárko moc líbí 8 Petr |
Roman76 (id: 8229
)
|
29.12.2009 18:34 |
|
Paráda 8 |
gavunmama (id: 9289
)
|
28.12.2009 19:26 |
|
Mazec,zase tiše závidim fotky i akva..8 |
Tin (id: 5166
)
|
25.11.2009 13:43 |
|
obnovuji hodnocení |
Krivak (id: 609
)
odpověď pro Pavluška |
6.11.2009 14:37 |
|
Diky, sterk je hodne hrubej (cca 5-10mm), dobre se odkaluje ale pro pestovani kobercovek byl urcite volil neco jemnejsiho. At se dari |
Pavluška (id: 10080
)
|
3.11.2009 22:12 |
|
Opravdu paráda....já jsem teprv u rozhodnutí, co dát na dno - jak velká zrnitost toho štěrku je? A kytky, ty jsou nááádherné. |
petr+maja (id: 912 )
|
30.10.2009 10:29 |
|
Moc krásné akva,super rostlinky a anubiasi bez řasy _- já je mám porostlé
jinak je to jasná "8" |
gummil (id: 9993
)
|
8.10.2009 21:30 |
|
Máš jedny z nejhezčích kytek co tu jsou k vidění. Jasná osmička |
kulas (id: 9124 )
|
28.9.2009 9:24 |
|
Nádhera 8 |
Lumča (id: 4845
)
|
27.9.2009 17:53 |
|
Obnovuji 8 |
Krivak (id: 609
)
|
9.8.2009 15:11 |
|
diky, asi tak 3 roky |
Lukiki (id: 1712
)
|
22.7.2009 17:44 |
|
Celkový pohled na akva je mooooc krásny..A ty rostlinky...pěkné.Jak dlouho už máš ty pekně červeňoučké Ludwigie? 8* dal bych i víc.. |
Dizzerda (id: 8072
)
|
9.7.2009 0:45 |
|
very very good!
8* |
zeck (id: 5777 )
|
28.6.2009 15:01 |
|
Obnova 8*, těšim se na další aktualizaci akva ... |
gošice (id: 5391
)
|
1.6.2009 9:54 |
|
Nádhera |
MARO (id: 106
)
|
26.3.2009 18:19 |
|
pěkné kytky,jasná 8,ať se daří
|
carlosino (id: 8929
)
|
24.3.2009 22:48 |
|
pěkný - moc se mi to líbí - 8 |
Krivak (id: 609
)
odpověď pro Kulič |
22.3.2009 19:51 |
|
Dik, na koberec je malo svetla a moc hrubej substrat... ale casem zmenu nevylucuju |
Kulič (id: 7001
)
|
9.3.2009 17:04 |
|
Moc pěkné. Dal bych dopředu nějaký ten koberec. Ať to roste. 8 |
sandpiper (id: 9063
)
|
3.3.2009 9:16 |
|
Ty jemné rostlinky mas krasné, je videt ze se dari! |
midlajs (id: 8530
)
|
16.2.2009 23:55 |
|
jen suše závidím kytky, dávám 8
Milan |
Krivak (id: 609
)
odpověď pro tpivona |
7.2.2009 17:42 |
|
diky vsem, fotka bude |
tpivona (id: 8201
)
|
7.2.2009 13:49 |
|
8...krása, ale chybí aspoň jedno novější foto celého akva(z listopadu tam není celkové foto)...Tomáš |
Garp-71 (id: 8240
)
|
4.2.2009 20:23 |
|
NO JASAN ZA 8 |
bagio7 (id: 6804
)
|
6.1.2009 20:03 |
|
Krásně zarostlé, parádní barvy. 8* |
Psék (id: 7932
)
|
23.12.2008 19:55 |
|
prekrasne zarostle 8* |
zeck (id: 5777 )
|
11.11.2008 15:22 |
|
chtěl jsem se zeptat,jak se daří/lo té Alternanthera....
myslím,že ji taky mám v aq,ale nejsem si jistý....
a co to slibované foto?:D |
Lumča (id: 4845
)
|
11.11.2008 14:20 |
|
obnovuji 8 |
zeck (id: 5777 )
|
3.11.2008 9:54 |
|
děkuji;) |
Krivak (id: 609
)
|
2.11.2008 17:28 |
|
Vsechno pri starym, ale nejakou tu fotku teda pridam... |
zeck (id: 5777 )
|
1.11.2008 20:33 |
|
nebyla by některá aktualizace?:D |
diamonds.dog (id: 7969
)
|
22.9.2008 15:15 |
|
pěkně rostlé, dávám 8 :) |
Krivak (id: 609
)
|
20.9.2008 15:30 |
|
Zadával jsem tam vnější rozměry i s krytem. Je to 100x40x40, už opraveno. |
zeck (id: 5777 )
|
20.9.2008 13:26 |
|
podle toho co tam máš za rozměry je to nějakejch 208l |
amite (id: 7505
)
|
2.9.2008 22:01 |
|
Opravdu paráda za 8. |
Johny 13 (id: 5343 )
|
19.8.2008 4:05 |
|
Obnovujem 8*.
Je to paráda. Fotky sú nádherné.
Nemôžem inak, len blahoželať a ticho závidieť
. Jediný nedostatok sú tie päťky v hodnoteniach, ale za to môžu iný. Takým hanba, čo dajú krásnemu akvárku len 5*.
Nech sa darí.
Adios. |
michaln (id: 5732
)
|
22.7.2008 18:02 |
|
Parádně zarostlé |
Vydrik.punx (id: 7666
)
|
18.7.2008 0:14 |
|
zakucelka...super
8 |
TopShark (id: 4762
)
|
27.6.2008 11:32 |
|
No tak to je paráda, opravdu krásně zarostlé a moc pěkné - nelze jinak naž za 8 |
KELLYS (id: 5602 )
|
16.5.2008 1:12 |
|
Krásné fotky,super rostliny ...
8 |
Tin (id: 5166
)
|
29.4.2008 18:34 |
|
velmi povedené, působí moc příjemně, pečlivě udělaná prezentace a super fotky, nemůžu jinak než za 8 |
štěpina (id: 6351
)
|
23.3.2008 9:54 |
|
Moc hezké za 8! |
Krivak (id: 609
)
|
22.1.2008 18:09 |
|
lypif: Diky. Mozna pridam, jestli narazim na nejakej peknej... |
lypif (id: 864
)
|
20.1.2008 12:25 |
|
dlouho jsem se sem nedíval a koukám, že akvárko prošlo velkými změnami a navíc k ještě lepšímu! až se pořádně rozjedou ty "kobercovky" bude to super
p.s.: co tam přidat nějaký kořen nebo pár kamenů, popř. oboje? |
Pet (id: 3544
)
|
29.12.2007 18:25 |
|
Pěkné akvárium, pěkné video. Ať se daří. 8, Petr |
spooky (id: 5953
)
|
19.12.2007 23:25 |
|
Tak tot akva sa mi paci. 8 |
Krivak (id: 609
)
|
18.12.2007 20:08 |
|
Diky moc |
reptokluk (id: 6004
)
|
16.12.2007 17:55 |
|
na teraria jsem se dal pred trema lety z akvarii a Tva prezentace asi opet zpusobi, ze si ho zas poridim. je to nadherny. krasnej pohled, kterymu se maloco vyrovna. opravdu se ti to povedlo a preju at se dari dal. |
Vojtas (id: 529
)
|
8.11.2007 20:03 |
|
krasny akvarko, vypada mnohem vetsi nez je, mas to za 8* , moc se me to libi |
ruda (id: 3065
)
|
31.10.2007 17:38 |
|
obnova hodnoceni
*8
ruda |
Pjenkava (id: 736
)
|
25.9.2007 22:43 |
|
Video je dobrej nápad! |
ruda (id: 3065
)
|
20.9.2007 19:38 |
|
na layout se vyprdni,hlavne ze jsou tam barvy a ryby se tam vejdou |
Krivak (id: 609
)
|
20.9.2007 19:32 |
|
Dik, je to uz starsi fotka, ted je to zarostly jak pangejt, zadnej peknej layout. |
ruda (id: 3065
)
|
20.9.2007 18:46 |
|
ps:ted jsem porovnal prvni foto s videem a musim velice pochvalit,je to lepsi |
ruda (id: 3065
)
|
20.9.2007 18:43 |
|
uz jsem tu byl...stale je to krasne akva.nevim jak vypadaly posledni fotky,ale asi dobre,pač tu mam plny pocet bodu.i ted je to super zahradka,jak pise ufinka.preji i nadale mnoho zdaru a at dela akva jen radost.ruda |
ufinka (id: 1308
)
|
19.9.2007 23:47 |
|
krásná zahrádka uprostřed! |
gošice (id: 5391
)
|
7.9.2007 14:21 |
|
Taky zdravím do Berouna
, moc krásné vypiplané akvárko
8 |
rybář (id: 5137
)
|
13.8.2007 6:46 |
|
pohádkové je to ráj 8*- tiše závidím |
pregio (id: 4491
)
|
10.8.2007 11:18 |
|
no tak to je pěkná zahrádka - za 8 kytiček - tatík - PREGIO |
Lumča (id: 4845
)
|
10.8.2007 9:53 |
|
Opravdu hezky zarostlé.8. |
MadOndr (id: 3465
)
|
28.5.2007 15:21 |
|
parádně zarostlý akvárko,ty rybky se maj,nedá se dát nic jinýho než 8 |
djruso (id: 4668
)
|
25.5.2007 18:11 |
|
moc se mi to líbí...ty barvy jsou užasný... |
Krivak (id: 609
)
|
23.4.2007 19:05 |
|
Jo, kaminkem. Pouzivam z lipovyho dreva nebo piskovcovej. Zatim jsem zadnej specialni difuzor nezkousel... |
vokyyiet (id: 1269
)
|
23.4.2007 18:54 |
|
jak dostáváš CO2do vody ? vzduchovým kamínkem? |
Kurhell (id: 2431
)
|
9.4.2007 11:01 |
|
to je škoda. |
Krivak (id: 609
)
|
9.4.2007 10:40 |
|
Diky! Z razbor nebylo nic, neonky to okamzite zlikvidovaly.... |
Kurhell (id: 2431
)
|
8.4.2007 22:41 |
|
Bylo s těch razbor něco?
osm si o demne dostal dávno,souhlasím s ostatními jedno z nejhezčích akvárií |
ruda (id: 3065
)
|
14.3.2007 20:58 |
|
jedno z nejkrasnejsich akvarek tady.8* |
vokyyiet (id: 1269
)
|
9.3.2007 20:46 |
|
jj ted sem cetl na rataj.cz ze sterk kdyz -šumí- obsahuje vápník...takže bublinky nevadi...i u prodavanych sterku v aqua prodejnach se mi objevili male bublinky...no nic..jinak ja uz vysadil zakladni rostlinky do meho nove zalozeneho aqua,,dal budu informovat |
Krivak (id: 609
)
|
9.3.2007 18:04 |
|
Psal jsem ti, ze mi nepromytej sterk chvili po priliti octa bublal a kdyz jsem to poradne promichal, tak to prestalo. Rozhodne ten sterk nema zadnej vyznamnejsi vliv na pH apod. |
vokyyiet (id: 1269
)
|
9.3.2007 17:21 |
|
ted pride stěr páš krivák mi psal vzkaz ze to zkousel a ze to bublá:D:D:D |
blek (id: 1357
)
|
9.3.2007 7:44 |
|
Kdyby tam to vápno bylo, tak tohle akvárko nikdy nemůže vypadat tak, jak vypadá |
vokyyiet (id: 1269
)
|
1.3.2007 19:31 |
|
tvoji odpoved beru jako ze mas vapnikaty sterk..nerikam ze máš čistej vápník ,ale vím že i kupovaný štěrk v akvaristice v octu vytváří malinké bublinky(pokud je jiný než černý,jinak všechny bílé obsahují,vyzkoušel jsem jich dost)
jinak fakt newím,mám štěrk z akvaristiky a stejne bublá-jediný černý nebublal...takk mi pls řekněte vaše zkušenosti a pls odskoušejte v ostu vzorek(vytváří to opravdu mini bublinky,sou tězce vidět-ale sou..) |
Pet (id: 3544
)
|
23.2.2007 13:53 |
|
Dívám se že jsem ještě nepřidal komentář. Chodím sem pravidelně obdivovat rostlinky. Nádhera. |
Krivak (id: 609
)
|
20.2.2007 19:50 |
|
Diky, uz se na tom pracuje. Budu ale asi muset jeste dopredu pridat 18W zarivku, abych tam mohl dat nejaky travnik, co myslite? Poradte nekdou nejakou vhodnou kytku, uvazoval jsem o Glosse... a mozna vyhodim ten velkej koren anebo ho nahradim nejakym mensim, clenitejsim... |
Sagisek (id: 67
)
|
20.2.2007 18:59 |
|
Moc pekne akvarium, divim se ze si ho vsimam az ted, rostliny vypadaji zdrave, tvori krasny kontrast a celkovy layout je taky zajimavy ... Uz jen kdyby dno na prave strane zarostlo a bylo to cele porostle vypadalo by to super ;)
At se dari
Sagi |
Krivak (id: 609
)
|
20.2.2007 18:32 |
|
Co je na mym sterku divnyho?
Je kremicity, vapnik rozhodne neobsahuje... |
vokyyiet (id: 1269
)
|
20.2.2007 17:48 |
|
prosím vem vzorek tvýho štěrku a dej ho např do skleničky, nalij k němu ocet-chtěl bych vědět jestli s vápníkatým štěrkem můžu mít rostliné aqua..ten tvůj vypadá divně a myslím že obsahuje vápník..tak to pls vyzkoušej chtěl bych to vědět .....díky |
melwen (id: 806 )
|
15.2.2007 11:14 |
|
Pohled seshora moc moc pěkný |
papuja (id: 2530
)
|
6.2.2007 7:48 |
|
Ahoj. Máš to nádherný. Ještě něco malýho do popředí a je to Bomba. Doufám že to postupně domodeluju abych měl aspoň z poloviny tak zarostlý jak Ty. Jasná 8. Perfektně barevně sladěný - a ta fotka ze zhora je nádherná. |
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
26.1.2007 20:15 |
|
Krásná Ludwigia, vůbec pěkné rostlinky, ale celkově je to moc na guči. A pozadí. Za 7* |
Krivak (id: 609
)
|
23.1.2007 15:55 |
|
Diky! |
Xaero (id: 3449
)
|
23.1.2007 10:35 |
|
Nádherné akvárium! Krásné ryby a v neposlední řadě perfektní foto! Držím palce, ať se stále daří. 8* |
milan_h (id: 2792
)
|
8.1.2007 21:54 |
|
Nádherná nádrž,perfektně zarostlá,Ramirezky nemaj chybu a navíc bezvadný fotky!8 |
MVano (id: 2410
)
|
30.12.2006 21:00 |
|
Neskutecny, jisteze 8 |
Fishinka (id: 35 )
|
27.12.2006 9:02 |
|
Děkuju,chtěla jsem větší a to doma neprošlo tak jsem si pohrála
.Ještě přidám fotky.Filtr mám 4 měsíce a nemohu si stěžovat,ted jsem ho čistila prvně a ani nebylo třeba,této koupě nelituji. |
Aivosh (id: 522
)
|
27.12.2006 6:16 |
|
velmi pekne |
Fishinka (id: 35 )
|
26.12.2006 23:12 |
|
Je vidět,že se daří,že?Já mám ted také prezentaci tak pokad chceš jukni se. |
xamil (id: 1168
)
|
25.12.2006 19:17 |
|
Hmm je vidět, že jsi nadšenec. To je správné. Krásná zahrádka pod vodou. Gratuluji a ať se daří. AHOJ |
rhozlar (id: 1671
)
|
8.12.2006 14:02 |
|
Ahoj. Tak to je paráda ten nádhernej pohled s hora. To mě ještě nenapadlo
8* |
Dussy (id: 1401
)
|
1.12.2006 23:03 |
|
Rapidne jsi to protrhal, jakovzdy kraasny fotky, krasny rostliny hodnoceni zustava
|
Krivak (id: 609
)
|
1.12.2006 15:51 |
|
kuba1913: tak uz je tam aktualni fotka, trochu jsem to vlevo zkratil... ale casem to zaroste |
r.vagner (id: 463
)
|
1.12.2006 15:21 |
|
krasne akva |
Dussy (id: 1401
)
|
1.12.2006 15:06 |
|
ono to totiz na te fotce ze zhora vypada mnohem vic zarostle ne na fotkach ze predu |
Krivak (id: 609
)
|
30.11.2006 19:28 |
|
kuba1913: no muzu, ale nic zasadniho jsem nemenil, takze to bude vypadat skoro stejne... |
Dussy (id: 1401
)
|
30.11.2006 19:12 |
|
nechces dat novou fotku?
8* |
Krivak (id: 609
)
|
23.11.2006 16:41 |
|
to barbus: Vždycky je co vylepšovat...
|
homles (id: 3213
)
|
22.11.2006 23:44 |
|
moc pěkné za plný počet* |
tomas j (id: 1048
)
|
20.11.2006 17:32 |
|
jedno z nejhezčích na webu
8* |
barbus (id: 1242
)
|
10.11.2006 15:30 |
|
Asi není co vylepšovat máš to super 8 |
Krivak (id: 609
)
|
1.11.2006 20:43 |
|
Diky vsem... Piste, co byste vylepsili. Dik
|
Retaliator (id: 2738
)
|
1.11.2006 19:33 |
|
Paráda...8* |
Pavel (id: 288
)
|
31.10.2006 17:41 |
|
Moc pěkné akvárko, suprové kytky i ryby, máš to parádní |
Iška (id: 2679
)
|
15.10.2006 20:04 |
|
Moc pěkné akvárko a hlavně Ramirézky(krásná fotka), už není co dodat, za8* |
dapru (id: 1416
)
|
14.10.2006 22:11 |
|
Krásné Ramirézky, tak ať plavou
Dáša. |
dapru (id: 1416
)
|
13.10.2006 12:07 |
|
Přesně jak Jiřík, taky to je už nějaký měsíc, co jsem tu byla .. ale nové fotečky jsou moc pěkné a hlavně, akvárko je perfektně zarostlé, vyvážené, líbí moc.
Dáša. |
Jiřík (id: 210
)
|
12.10.2006 22:11 |
|
Dlouho jsem tu nebyl, ale nové fotky rozhodně stojí za prohlédnutí. Paráda. |
Krivak (id: 609
)
|
9.10.2006 20:36 |
|
Dik, je to pekna kytka a roste vyborne. |
Horác (id: 2547
)
|
9.10.2006 20:00 |
|
Paráda! Myslel jsem si, bůhvíjak nemám krásně červenou Ludwigia repens (ve skutečnosti ji mám mnohem červenější, než na fotkách), ale Tvé fotografie mě nekompromisně vyvedly z velmi trapného omylu. Gratulace. |
mig07 (id: 2003
)
|
30.9.2006 21:51 |
|
Pekne zarostle, farebne zladené akvárko. 8*
|
Krivak (id: 609
)
|
27.9.2006 21:36 |
|
Diky vsem za pekny hodnoceni... |
rhozlar (id: 1671
)
|
27.9.2006 15:21 |
|
Máš to hezky barevný a na fotkách akvarium vypadá velice hezky.8* |
petrys (id: 1727 )
|
24.9.2006 14:00 |
|
bezva zarostlé akva, není co vytknout, takže za 8* |
Athlas (id: 2717
)
|
15.9.2006 19:56 |
|
Ďakujem za prvý komentár k môjmu akva. Tomu Tvojmu som dal
Veľmi pekné fotky... ešte mám čo robiť... Prajem veľa úspechov. |
Mirďas (id: 520 )
|
10.9.2006 18:27 |
|
Vidim ze se ti vytreli Razborky.Moc super fotky.Akva je fakt nadherne.8* jsem ti dal uz davno.Nemam co hodnotit.
Mej se. |
lap (id: 2365 )
|
30.8.2006 22:21 |
|
Gratuluju, krásně zarostlé, příjemné akva, hodnotím víc než pozitivně |
česťa (id: 2329
)
|
21.8.2006 16:57 |
|
Opravdu super,roste ti to krásně,snad se taky dočkám takových rostlin,už jsem zavedl co2 a je to lepší. |
Lajda (id: 1651
)
|
21.8.2006 9:24 |
|
Díky za lichotivý komentář k mému akva. Zatím ale ještě spíš zjišťuji co a jak, do tvých nádherných rostlinek mám ještě daleko ;)
Co se týče Mollynek a řas řekla bych to asi tak. Ano, likvidují zelenou vláknitou řasu, ale pouze v případě nedostatku jiné potravy. Pokud mají dost jiné, pestré stravy, zobnou si jen tak občas aby se neřeklo, což bohužel ve výsledku nijak populaci řas nesnižuje. Tzn., že dokud jsem měla strach z vysokého NO2 a krmila minimálně a to ještě pouze jedním druhem krmiva, Mollynky dlabaly řasu jako divé (okusovaly ji kupodivu i Čichavci). Jakmile jsem přikoupila další krmiva, začala je střídat a trošku přiala na množství, zájem o řasu zmizel :(.
Nějak podobně bych to viděla i s likvidací šneků pomocí modrých čichavců.
Zda jim vadí měkká voda to netuším, já mám totiž vodu tvrdou až moc - KH: 10-12°dKH, celkovou tvrdost změřenou nemám. |
Mirďas (id: 520 )
|
4.8.2006 16:49 |
|
Ne myslel jsem tohle http://html.gimiweb.net/page/text_cz.php ale uz to mam... |
Krivak (id: 609
)
|
23.7.2006 17:56 |
|
Jak to myslis "z jake stranky"? Jestli jsi zacatecnik, tak se podivej napr. sem: http://www.jakpsatweb.cz/html/ |
Mirďas (id: 520 )
|
23.7.2006 17:18 |
|
Zdarec,potreboval bych vedet,z jake stranky jsi pouzival HTML tagy.Moc diky. |
Jiřík (id: 210
)
|
8.7.2006 12:37 |
|
Možná se pletu, ale pokud přidáváš pravidelně CO2, vystavuješ pancéřníčky nebezpečí, že se udusí, když se nadechnou těsně nad hladinou, kde se CO2 drží a je tam pro ně málo kyslíku. |
Zjuza (id: 1961
)
|
14.6.2006 21:23 |
|
Ahoj mas moc hezke akva
...jen me zajima jak udrzis takhle krasne nezakalenou vodu....ja menim 1/3 vody za tyden a vydrzi mi asi 3 dny a pak zacne zloutnout tak kdyby jsi mi mohl poradit....jestli chces tak se mrkni na me akva:Zuzky rybicky(je to v strednich akvariich skoro dole)jinak davam 8* |
langosh (id: 494
)
|
24.5.2006 10:19 |
|
Zdravím,
rád bych se zeptal, jaké máte zkušenosti s JBL Clearmec plus. Vzhledem k tomu, že mám též vysokou hladinu NO3 ve vstupní vodě (cca 50 mg/l), uvažoval jsem o nějakých vhodných způsobech jejího snížení - mimo JBL Clearmec plus i např. JBL NitratEX, Amtra Nitrat reduct nebo Nitratkiller, ale bohužel nevím nakolik jsou účinné.
Děkuji za případnou informaci
Roman |
Shark-cz (id: 1604
)
|
2.5.2006 12:23 |
|
AHOJ
Pěkné akvárium - velice dobře sladěno /dávám 8/
máme téměř stejné rybí obyvatele neonky a razbory se snáší velice dobře |
dapru (id: 1416
)
|
30.4.2006 12:46 |
|
Ahoj, četla jsem v tvém deníku o pancéřníčkovi Panda, je mi to líto. Dneska se mi stala ta samá smutná věc
jeden maličky - cca 2,5 cm ležel bříškem nahoru. Tak mám strach o ostatní |
Fishinka (id: 35 )
|
8.4.2006 12:36 |
|
Dík,jak se to veme,byla jsem v akvaristice kde to bylo příšerný,špinavá akvárka a v jednom byla dokoce kostrička nějakého panceříčka,to byl hnus
Ps:jak sis upravil to písmo?vypadá to hezky
taky bych to chtěla skusit,ale nevím jak na to,teda né že bych se chtěla opičit |
Krivak (id: 609
)
|
8.4.2006 12:16 |
|
Ta karantena by byla urcite rozumna, jako u vsech jinych rybek. Ja mam akvarium teprve pul roku a zatim jsem s krupickou problem nemel, tak nevim. Ale je fakt, ze uz jsem v jedny akvaristice videl razbory uplne obsypany krupici.... |
Fishinka (id: 35 )
|
8.4.2006 11:57 |
|
Ahojky,jestli mohu ještě bych se vrátila k razborám,ptala jsem se na ne v obchodě,vlastní ho hodně skušený pán,ale řekl mi,že prý razbory jsou dost náchylné na krupičku,jak jsem ti asi psala pořídím si jich tak 8 a doufám,že s nima nebudou problémy,ale co ty nemoce?nerada bych je pak naháněla v akvárku,blbě se honí,léčit je...zbytečné starosti a navíc jestli by se to vracelo a hrozilo by nakažení ostatních rybek,tak nevím,jaký máš na to názor?Ps:nikdy jsem nové rybky nedávala do karantény a vše v pořádku,ale je bych tam asi měla dát,že? |
Mirďas (id: 520 )
|
6.4.2006 11:19 |
|
Hodne pekne... |
Mirďas (id: 520 )
|
6.4.2006 11:15 |
|
Jak jsi to udelal,ze tam nahore blika ten nadpis? |
Fishinka (id: 35 )
|
25.3.2006 18:40 |
|
Jak na tom jsou u tebe razbory?mozna si jich 7 koupím,ale aby nedělali prozlémy,měla jsem tetra krvavé,to bylo něco,skaláři orvaní a neonka taky,chtěla bch je pro oživení. |
Fishinka (id: 35 )
|
17.3.2006 21:34 |
|
no tak to nevím,já měla štetičkovou a ještě trochu mám zelenou,ale ne na hladině,koupím požírače a snad to bude v pořádku.Akvárko v létě budu mít druhým rokem a zářivky jsem měnila prvně,mám normálně obyčejné z elektra ted teda ty nové svítí víc do žluta,ale zvykla jsem si,jsou nové,zak doufám,že aspon nějaký efekt z toho bude.Když se koukám kolik stojí pořádné fitry tak nevím co na to říct,oproti nim mám obyčejný a naštěstá regulovat jde.Zelená řasa je přece z hodně světla,skus plovoucí rostlinky.mě hodně pomohlo hledání informací na internetu a změny jsem udělala najednou,zatím to je ok,snad to vydrží a tobě přeju mnoho štěstí! |
Fishinka (id: 35 )
|
17.3.2006 14:26 |
|
Mám dobrou správu:dá se říci,že jsem se zbavila štětičkové řasa,psali jsme si že oba máme problémy s řasou,tak tady posílám návod jan na ní,zabralo to u mě a zatím Ok.
vše jsem kompletně vyčistila,filtr je na minimum a změnila jsem směr proudění,mám plavoucí rostliny nad kořenem aby nezarost řasou,snížila jsem počet ryb,hnojím PMDD bez KNO3 CO2 zatím vynechávám,koupila jsem nové zářivky,měním jednu pětinu vody týdně odkalováním,svítím 12h denně,snažím se nepřekrmovat,a to nejkrutejší vysavovala jsem rostliny,nejaké to nepřežily,ale už mi přišly nové...vypadá to moc hezky,ale pro jistotu koupím neritiny a nanusky do konce měsíce bych je měla mít. |
Fishinka (id: 35 )
|
10.3.2006 11:29 |
|
teda jako malý proti tomu co píšou u aqua-daho,jinak je právě pěkný,proto mě zajímají ty informace |
Fishinka (id: 35 )
|
10.3.2006 9:51 |
|
Koukám na Echinodorus argentinensis,máš ho nějaký malý,ne?budu objednávat rostliny a on mi padl do oka,tak se chci trochu informovat,píšeš že máš velmi měkou vodu a on potřebuje 5-11odKH,jak ti teda roste?já jsem na tom s tou vodou stejne. |
ufinka (id: 1308
)
|
7.3.2006 12:34 |
|
Ahoj,
moc se mi to akvárko líbí, ani nevím co bych dodala.
Plánuji, že si podobné rozměry také pořídím. Zajímalo by mne, jak přesně máš provedené osvětlení. Podle toho co jsem jinde četla a zjišťovala, tak standardní délky zářivek jsou 60 a 120 cm. A když bych ráda 100 cm délku, tedy 90 cm zářivku, tak se to prý špatně shání (stačí mi bohatě obyčejná Osram zářivka) a je to snad 2x dražší. A jaké máš vlastně těleso, či kolik stálo? Díky moc |
Fishinka (id: 35 )
|
3.3.2006 16:32 |
|
Koukám,že rostou,to je fajn.Mám taky limnophilu a zajímá mě jestli jí skracuješ když doroste hladiny?Taky mi udělala pěkné korínky,ale bojím se aby zase nerostla rychle a já jí nemusela pořár řízkovat jako před rokem,toho se bojím,jinak jí mám asi měsíc a roste hezky. |
Monti (id: 935
)
|
3.3.2006 15:04 |
|
Líbí se mi.Pěkné rozmístění.Je to takový pohodový.Dávam za******* |
surpan (id: 166
)
|
16.2.2006 16:46 |
|
Sehr gut!hodnotím 8* |
Volda (id: 720
)
|
15.2.2006 18:21 |
|
Nemohu než jen souhlasit s Jiříkem a Sherlockem
|
Krivak (id: 609
)
|
15.2.2006 14:39 |
|
Diky moc. Nejsem zadnej profesional. Vzdycky vyfotim hromadu nepouzitelnejch fotek, nez se nejaka povede.
|
Jiřík (id: 210
)
|
15.2.2006 13:38 |
|
Skutečně parádní fotky, až mám podezření, jestli nejsi profesionální fotograf. |
sherlock (id: 1200 )
|
5.2.2006 13:30 |
|
Moc hezké akvárium + vydařené fotečky |
Volda (id: 720
)
|
25.1.2006 21:58 |
|
Píšeš mi na mé prezevtaci o radu ohledně plovoucí zelené řasy, takže pokud vím a měl jsem jí taky
v menším akvárku, pomůže vícenásobná částečná výměna vody krátce po sobě, čímž by měla ustoupit a
zmizet a také dojde k odstranění nadbytečně použitých hnojiv, fosfátů a dusičnanů což je důsledek
její tvorby. |
lypif (id: 864
)
|
25.1.2006 16:22 |
|
rádo se stalo |
lypif (id: 864
)
|
24.1.2006 21:39 |
|
nazdárek, možná bych věděl o jednom možném řešení, jak se vypořádat se zeleným povlakem na hladině. pokud ti někdo neporadí něco efektivnějšího, můžeš zkusit nasadit do svého akva párek black moll. do pár dnů by mělo být po problému. já jsem měl ve svém miniakvárku obdobný problém, ale místo zeleného jsem měl hustý bílý povlak. nejdříve jsem ho zkoušel stahovat z hladiny listem papíru, ale tuto proceduru bylo nutno opakovat každý den, což mě jaksi nebavilo
potom jsem se v nějaké diskuzi dočetl, že právě black molly tento problém vyřeší jednou provždy. zakoupil jsem tedy jeden pár (ačkoli živorodkám nefandím) a od té doby mám hladinu jako alabastr. myslím, že by to mohlo fungovat i v tvém případě, protože black molly mají občas ve zvyku stát na jednom místě pod hladinou, kde doslova filtrují drobný nepořádek na povrchu |
Tomas1 (id: 377
)
|
11.1.2006 19:46 |
|
Ahoj,
Corydorasove snáší teplotu v pohodě. Mám pandy a sterbai. Máš to moc hezké. |
Krivak (id: 609
)
|
10.1.2006 15:41 |
|
Ja ji nerizkoval, rozrostla se takhle sama odnozemi. Ale myslim, ze kdyz odtrhnes cast z ktery rostou koreny, tak by se mela uchytit...nemusi se zasadit moc hluboku, staci jen trochu prihrnout piskem a ona si uz poradi... a pripadny listky pod piskem bych pro jistotu otrhal |
Fishinka (id: 35 )
|
10.1.2006 9:15 |
|
Měla jsem jí a moc se jí nedařilo,nevím proč,myslím část rostlinky kterou zasadíš do písku jestli jí otrháš nějaké lístky aby v písku neuhnívaly,protože se rozmnožuje řízkováním,ne? |
Krivak (id: 609
)
|
8.1.2006 14:22 |
|
Jo, je to Limnophila sessiliflora.
Co myslis tema listkama, co prijdou pod pisek???? |
Fishinka (id: 35 )
|
7.1.2006 17:57 |
|
No spíš jen s těma jemnolistíma...(polisperma,limnophilla,corymbosa...)jinak echinodory rostou celkem pěkně,já si chci objednat od Aqua-daho,přemýšlím o Limnophila sesiliflora,myslím že je to ta co ti tak pěkně roste,jednou jsem jí měla a nic moc,proto se toho bojí,ale potřebuji něco na zakrytí topení do zadního rohu.Ty otrháváš lístky které potom přijdou pod písek?Nevím jak na ni,porad. |
Krivak (id: 609
)
|
2.1.2006 15:59 |
|
To Fishinka: Diky. Kytky rostou dobre, CO2 ani PMDD nepridavam. Obcas Sera Florena, ale to jen minimalne.
Nezda se mi, ze bys mela problem s rustem rostlin.
|
Jiřík (id: 210
)
|
2.1.2006 11:04 |
|
Pěkné fotky, skvělé rostlinky, hlavně ten nový šípatkovec je pěkný macek. Líbí se mi to, takže 4* |
Fishinka (id: 35 )
|
2.1.2006 10:53 |
|
Jak to děláš že ti rostlinky tak hezky rostou?Já se s nima trápím
,prosím porad |
Krivak (id: 609
)
|
22.12.2005 19:11 |
|
To mas pravdu... |
Evka (id: 871
)
|
22.12.2005 18:32 |
|
Máme podobný vkus
štěrk, rybky i rostlinky jsme vybírali velmi podobně |
Krivak (id: 609
)
|
14.12.2005 16:18 |
|
Diky |
lypif (id: 864
)
|
14.12.2005 11:15 |
|
nádhera! víc rostlinek už bych snad ani nedával, takhle to působí přirozeně. /****/ |
Krivak (id: 609
)
|
30.11.2005 22:04 |
|
Diky za radu... to tvoje akvarium je fakt nadhera |
Volda (id: 720
)
|
30.11.2005 21:57 |
|
Já mám Sagittaria Subulata - zakrslou formu,která dorůstá menší výšky a mám jí jenom po levé
straně a po vysokým kamenem,kde ve stínu aby se netáhla tak do výšky.Jestli chceš koberec vpředu,
tak spíš dej Echinodorus tenellus,Eleocharis parvulus nebo Lilaeopsis novae zelandiae. |
Krivak (id: 609
)
|
30.11.2005 20:42 |
|
Souhlasim...
Myslel jsem, ze se Sagittaria bude rozrustat do stran, kdezto ta moje roste spis do vysky? Ty ji mas hezky nizkou. Cim to je? |
Volda (id: 720
)
|
30.11.2005 20:27 |
|
Pěkný, ale chtělo by nějaké kytky do popředí,jinak dobrý.*** |
Krivak (id: 609
)
|
30.11.2005 20:02 |
|
Diky moc, to tvoje se mi taky libi. Jeste bych tam chtel dat nejakou nenarocnou cervenou rostlinu. Muzete mi nekdo poradit? |
Sagisek (id: 67
)
|
30.11.2005 19:44 |
|
Je to hodne pekny, abych pravdu rekl tak jsem si toho aqua tady jeste nevsiml, az terve ted ... Libi se mi to jak je to "upraveny" a hlavne ty rozmery sou super .... ;)
Hodne uspechu do budoucna Sagi |
Krivak (id: 609
)
|
28.11.2005 20:09 |
|
Diky...
|
pepin (id: 75
)
|
28.11.2005 20:00 |
|
Moc hezký-změnil jsem hodnocení k lepšímu. Čabas. |
wladys (id: 13
)
|
19.11.2005 13:48 |
|
Podle mě na tom obrázku je okružák.3* |
Krivak (id: 609
)
|
22.10.2005 16:53 |
|
Je to Juwel. Jinak cerpadlo by melo mit vykon cca 600l/hod. Tak uvidime, co to bude delat... |
honza_21 (id: 236
)
|
22.10.2005 0:09 |
|
zatím to vypadá nadějně. Na první pohled to vypadá, že máš juwel. Z vlastní zkušenosti ti poradím vyměnit čerpadlo za méně výkonné (je k dostání třeba v hornbachu) jinak budeš mít problém s nastartováním a během biofiltru, respektive rozjede se ti řasa. |
Krivak (id: 609
)
|
21.10.2005 17:41 |
|
Souhlasim, v Hornbachu bych ryby nikdy nekupoval.
Jinak pozadi je z klasicky, tmave zeleny, matny tapety. Ten odraz zpusobuje sklo. |
Franta (id: 448 )
|
21.10.2005 13:25 |
|
Horbacha-naprostá pravda, je to děssss, teď tam ale o víkendu pojedu, NE na ryby, ale na doplňky do akva apod. To tam ještě ujde, třeba taková břidlice.... i když nejlepčejší je si ji nasbírat někde u lesa. Jo a teď abych se dostal k tomu tvýmu akva, je moc pekný, ty neonky jak tu bylo zmineno, tak ty tam nech, to bude v pohode, s tema pancernickama, tak ty ti taky rozhodne muzu doporucit, ja sam mam pancernicky zlatopasy (šulcáčky), jsou ozdobou akvária, kup aspon 5 a bude to fajn...
celkem me zajima jak mas vyreseny pozadi, jelikoz se ti to odrazi...???
Zatim... |
Jiřík (id: 210
)
|
21.10.2005 7:37 |
|
Ten Anubias bych doporučil přivázat vlascem nebo gumičkou na kámen nebo kus dřeva. Pokud bude mít oddenek zasazený do písku, neporoste dobře a může se stát, že uhnije. |
L.a. (id: 543
)
|
20.10.2005 23:13 |
|
Souhlasím!!!!!O víkendu jsem byl právě v Hornbachu-Černý Most a kmému zděšení měli v několika nádržích krupici!!!!Je to tam strašný!!!!Tam fakticky nikdy více!!!!!Hrůza..... |
dali (id: 320
)
|
20.10.2005 22:00 |
|
Docela dobrý, jen bych tam dal větší kořen, nebo alespoň pár větších kamenů. Ryby tam můžeš dát v podstatě podle svých představ, jen ty neonky nejsou pro začátečníky, jsou dost náročný a choulostivý na nemoce. Potřebujou čistou vodu. A hlavně nekupuj žádný ryby v Hornbachu. D. |
Rony7 (id: 563
)
|
20.10.2005 21:57 |
|
Ahooj,docela hezké a taky jako ty čekám,až mi avárko zaroste.Tak ohodnotím až přidáš fotečku tak za měsíc:)) |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|