ARCHIV - akvária velká (nad 300 litrů)

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
607/656

Eliho druhy pokus

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Lucka45  (id: 11418   Pancéřníčkárium  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.10.2010 19:25
nevim jak někdo může chovat ryby o kteých ani neví jak se jmenujou,....a taky souhlasím s meemem,..
Lery  (id: 7644   Leryho  
 kategorie velká akvária, objem 380 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Leryho rybky v novém  
 kategorie velká akvária, objem 520 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.9.2010 7:00
Zatím nehodnotím,ale souhlasím s Memeem.Ty ryby jsou z jiného konce světa.
memeo  (id: 605   MALAWI  240 litrů  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  MALAWI  450 litrů  
 kategorie velká akvária, objem 450 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.1.2010 13:48
Nevím,proč to máš v sekci Malawi-Tanganyika,když tam z toho nemáš snad ani jednu rybu.
Jinak ten mix je celkem divočina. (hodnocení 3)
NASREDDIN  (id: 3697 ) 26.11.2009 0:11
Což akhle zaktualizovat ?
Dva roky staré foto o akvárku moc neřekne.
gavunmama  (id: 9289   Gavúnci  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Znovuzrozené po sinici  
 kategorie malá akvária, objem 28 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jojo a Nene  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 21.9.2009 11:30
No není to pro mě moc na koukání,ale bude to stopro hlavně těma fotkama 3
Tin  (id: 5166   Tinovi terčovci  
 kategorie velká akvária, objem 534 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tinovo jezírko  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.2.2008 19:51
dávám 4 super objem akva.pěkná skříňka ava.těžko hodnotit chtělo by to lepší fotky ať se daří
dewil  (id: 4462   moje záliba :-)  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.1.2008 16:24
no tak jako nevim neni to muj styl davam za 4* ale preju ti at se dari
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.12.2007 10:48
rudik 1: diky. snazim se. samozrejme kdyz uz to mam tak delam aby to fungovalo a trochu to vypadalo. myslim ze na to ze to neni moje zaliba na 1 miste to vypada jeste vcelku k svetu.muj nazor teda. nekomu se to tu zdat nemusi. ale jeste jednou diky. ahoj a taky at se dari
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.12.2007 10:45
Lumča: ale jo tak obecne vim jak se ty ryby jmenuji akorat neznam latinske nazvy. mam tam jeste 2 cerne kerickovce sumecka zralociho zabu. no vis litraz je to dobra ale ono je uzke ma jen 40cm. navic ja ho mel uplne pro jine ryby a nejsem akvarista v pravem slova smyslu takze delam co umim. navic to neni nejlevnejsi zalezitost a mam jine oblasti kam ty prachy nacpat. tady do toho davam jen to nejnutnejsi aby to fungovalo a samozrejme trochu vypadalo.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.12.2007 17:55
ses do toho pekne pustil a je videt velky pokrok.sem mel za čtyry.ted davam *7.at se dari.
ruda
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.12.2007 15:08
Jak mužeš chovat něco a nevědět co.Poradím máš tam na 100procent Perlovka červená.Keřičkovec.a pak Akara modrá.Já mit takovou litraž tak bych se pohral.
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.11.2007 18:49
jj uz to sviti delsi dobu.v nejblizsi dobe prijdou akorat prestavet kameny ale to bude tak vsechno. nic vic stim delat nebudu. zhanim ted spis vetsi akva na pirane.
NASREDDIN  (id: 3697 ) 28.11.2007 22:37
Zdar koukám, že už to i svítí , jen tak dál.
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.11.2007 19:07
tak dalsi fotky. nejsou nejnovejsi ale jsou jine.
amsi  (id: 2373   REEF Amsi  
 kategorie velká akvária, objem 340 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Amsi REEF 430l  
 kategorie velká akvária, objem 430 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.8.2007 20:07
Já ho viděl na živo a je hezké ,akurát je třeba udělat pořádné fotky
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.8.2007 16:00
Lumca: poslouchej kdo si myslis ze si ze mi muzes rikat nafuko? my jsme spolu kravy nepasly jasne. pokud chces kritizovat tak kritizuj ale bez osobniho napadani jasne?
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.8.2007 11:04
Ty náfuko,tak velké akvarium,a tak ho zmrvit.za3.
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.7.2007 16:35
diky az tam bude udelane svetlo tak pridam vice fotek. snazilsem se aby to vypadalo vlastnorucni prace.
NASREDDIN  (id: 3697 ) 22.7.2007 6:07
Koukám na fotky s krytem a vypadá to dobře.
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.7.2007 19:16
no to asi nebyla ale ja to v tu chvili bral spise z hlediska financniho ze je to drazsi na udelani nez to male. jj diky. tobe taky
NASREDDIN  (id: 3697 ) 10.7.2007 10:28
Máš akvárko? tudíž akvarista jsi .
já ti jen naznačil že ta formulace s kritikou od určitého objemu nebyla příliš šťastná .

jinak ať se daří
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.7.2007 20:49
ne ne jestli to tak vyznelo tak to je spatne. rozhodne jsem se nechtel tady nad nikym povysovat to v zadnem pripade ale jen me vytocilo kdyz me tu nekdo zacne mazyvat radoby akvaristou a drbat zato ze jsem jeste nic neudelal i presto ze jsem tady ve sve prvni zprave napsal ze nejsem zaden akvarista a milionar k tomu abych to mel hotove behem par dni. todle akvarko je na konci mych zalib a ze jich mam hodne.koupil jsem ho protoze bylo za babku(1500kc)a bylo zarizene jenze svou blbosti jsem tam zatahl infekci a cele mi vymrelo i kerickovci a to uz je sila.takze jsem ho zacal delat cele znova a porad v tom pokracuji a pokracovat budu.
NASREDDIN  (id: 3697 ) 9.7.2007 20:09
Samozřejmě že je to finančně rozdíl, v tom se shodnem.
Ale rozhodně bych se nedělil akva na "pidi" a od400litrů výše. Učit se můžem i od těch "menších". Ne každý si může dovolit akva úctyhodných rozměrů, ať už finančně či prostorově, tak není důvod se proto "povyšovat", protože tak to vyznělo.
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.7.2007 19:39
to mas pravdu ze je tu spousta nadhernych malych akva ale at se na to divam jak chci tak mi porad vychazi ze je to financne mene narocnejsi nez to velke a to ne ze bych si stezoval.jednou jsem si to poridil tak to dojedu az do konce ale holt to nebude tak rychle.
NASREDDIN  (id: 3697 ) 9.7.2007 18:24
S těma financema máš pravdu čím větší akva tím víc peněz spolkne, ale rozhodně bych neřekl, že menší akvária jsou jednodušší, je tu spousta nádherných a funkčních pidiakvárií, udělat pěkné akva třeba jen 30litrů není jen tak, takže bych rady bral od všech a ne jen od "velkých".
U kritiky nekoukám jak velké má kdo akva, nýbrž jak mu prosperuje . Jinak držím palce ať se daří.
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.7.2007 21:17
no rozhodne je jednodussi a mene financne narocnejsi udelat male akva nez nejake velke.takze kdyz te kritizuje nekdo kdo ma malinke akvarko tak te to rozhodne vice vytoci nez kdyz to udela nekdo velkym akvem.jasne pochvala potesi od kazdeho te je jasne ale ja tu nejsem od toho abych tu s nekym zavodil a predhanel se jestli mam lepsi nebo ne je mi fuk na kterem miste jsem.dal jsem to tu jen proto ze ho mam doma pro nic jineho.
NASREDDIN  (id: 3697 ) 7.7.2007 12:30
Kritiku jen od 400litrů výš? Tak to bych rád věděl jak je to s pochvalou, tu budeš také uznávat jen od velkých objemů, nebo ji sneseš i od nás pidiakvaristů?
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.7.2007 18:13
no kritiku a tvrdou ja snesu ale od tech lidi co maji akva ktere maji nad 400 litru.beru si jejich kritiku a rady k srdci a snazim se to podle toho delat ale jak uz jsem napsal ne jednou nejsem zadny akvarista a uz vubec ne zazrany takze ja todle delam jen jak mam cas a penize.jelikoz casu a penez neni nikdy dost tak v akva se nic zatim nezmenilo. jedine co se zmenilo je to ze to cele oblkadam aby to nebylo uz takove hole a nebyl videt ten stojan. nejake fotky muzu udelat.a na zaver jeste jedno JA NEJSEM ZADNY AKVARISTA.toto akva puvodne slouzilo pro jednu pirani a krerickovce a vypadalo jako zahradka jenze pak jsem tam zatahl nejakou chorobu a cele mi to vyzdechalo a ted se snazim z toho neco pekneho udelat ale pomalu a postupne.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.7.2007 10:41
elis35:nechtel jsem te nijak vyprudit,ale pro predstavu...
poprve co jsem vlozil svuj pokus komin,se na me sesypala krytika od asi stovky akvaristu s velmy tvrddymy nazory.prezentaci jsem ihned stahnul a pul roku vylepsoval co se dalo a podle jejich komentaru a rad ho stavel od nuly.
dnes jsem s nim na celkem slusnem "miste" a to samozrejme tesi vic nez kdybych cetl tu hruzu co pred tim.je mi jedno,v jake casti zebricku se pohybuji,ale velmi me tesi ,ze se libi.
tobe samozrejme preju zdarne dokonceni tveho akva,pac ty rozmery jsou super a slo by s toho udelat mega akvarko jakehokoli druhu.ruda
ps:take nevim kde zacinaji a konci pidiakvaria.pokud mohu poradit,dej do deniku alespon nejake foto,jak pokracujes,vyhnes se takovim trapnym komentarum,co jsem ti psal prave ja
NASREDDIN  (id: 3697 ) 6.7.2007 9:51
Pěkné akvárium, tím samozřejmě myslím rozměr a objem .
Na hodnocení je ještě brzy, ale rád se někdy podívám.
(kde končí pidiakvária a začínají pořádná?)
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.7.2007 20:49
Rudik1: hele od nekoho co ma pidi akvarka tak ta kritika fakt sedi. tak za prve uz na zacatku jsem napsal ze nejsem zadny akvarista a tendle typ akva delam poprve a dle svych moznosti. nejsen do toho takovy blazen abych tam cpal veskre prachy co mam takze to delam podle svych moznosti a podle sveho casu. mimochodem zrovna to davam cele do dreva a meminim fotit kazdou desku co na to pridelam aby byl tady nekdo spokojenej a videl ze se na tom neco deje.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.7.2007 21:43
hele akvaristo,tomuhle nechybej jen malickosti a drobnosti.tomuhle chybi vpodstate vsechno co ma spojitost s peknym akvarkem .
vubec nic jsi s tim neudelal,tak ti bodik beru *4. ruda
Brzdicek  (id: 4360   Pandinus imperator 2ks  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.6.2007 19:11
mas super nadrz a super filtr,ale tim to bohuzel konci...mrkni jak to maj jiny,trochu nejaky utesmjeskyni,pozadi.......trochu vkusu
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.5.2007 21:45
Pokud se to snažíš vylepšit bereš si naše rady k srdci tak je to jen dobře.....
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.5.2007 18:12
wladys neboj neco malo o tech rybach vim. bohuzel s tim sumeckem mas pravdu ale stim ja nic nemohu udelat doufam ze se spravi a udrzi.to ma od doby kdy byl v male nadrzi s temi velkymi kerikovci nez jsem to predelal.jak jsem zde jiz napsal tyto ryby mam uz skoro rok a jsou v pohode. a jen pro upresneni ja nikdy nebyl a nejsem vasnivy akvarista ale kdyz uz to mam doma tak se to snazim udelat tak nejak at to vypada a ryby se tam maji dobre.soude dle reakci zde to delam asi blbe ale chybama ser clovek uci. snazim si z toho co tu púisete neco vybrat co muzu zlepsit a delam to.
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.5.2007 0:12
Elisi...dle tvé reakce jde vidět,že o těch rybách nemáš ani páru...bohužel pro ně(hlavně pro toho sumečka žraločího).Ten půjde brzo do kytek a zbylé osazenstvo se snad udrží.....držím tvým rybám palce.
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.5.2007 19:58
ty anubiase jsem tam dal at to neni zase az tak moc hole. jinak ryby jsem mel k sobe dobre poskladane protoze jsem je mel od kluka ktery je pestuje a pri tom jak jsem je mel v jinych nadrzich nez jsem toto dodelal tak mi jich mezitim 6 uhynulo takze jich tam uz tak moc neni a to ze tam mam mezi nema kerickovce a sumecka zralociho je jen proto ze se mi libili nic jineho v tom neni.to jestli tam dam pozadi zatim nevim popremyslim o tom a vezmu si od kazdeho neco kdo tu napise neco rozumneho co by mi treba mohlo pomoci.
mig07  (id: 2003   Moje malé Malawi  ( 3100 l ) LED osvetlenie  
 kategorie velká akvária, objem 3100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.5.2007 12:40
Ja by som tam dal určite nejaké pozadie aspon jednofarebné. Ak dobré vidím tak ten sumec žraločí je dobre dotlačení asi od akar. A s tými kameňmi by sa dalo tiež niečo urobiť. Zatial nehodnotím.
Hujer75  (id: 4598 ) 18.5.2007 9:07
Pro Wladys:dobre v tech rybach je pravda ze se moc nevyznam zvlast ty velke co tam ty jsem ani nevidel nikdy,takze mas asi na mysli to ze by ty rostliny zlikvidovaly?ja jsem jen napsal svuj nazor co si myslim a tot vse,on si z toho stejne vezme jen to co uzna sam za vhodne a dal bych to neresil. pokud se to Sadosovi nelibilo tak mel napsat i svuj komentar a napsat proc k takovym rybam se rostliny nehodi a ne neco kritizovat.
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.5.2007 23:24
Hujere....musím se Saďoše trochu zastat...nemyslíš,že radit do tohodle akva více rostlin je s touto sestavou ryb spíše kontraproduktivní?Tvůj názor na toto akvárko ti samozřejmě nikdo nebere.
Hujer75  (id: 4598 ) 17.5.2007 11:11
Pro SADOŠE:POSLOUCHEJ TY CHYTRA HLAVO MOJE JMENO SI LASKAVE NEBER DO HUBY.NAPSAL JSEM MU HODNOCENI TAKOVE JAKE JSEM NAPSAL A JE TO CISTE MUJ NAZOR A POKUD SE MU LIBI NEBO NE TAK AT SI Z TOHO VEZME CO CHCE ME TO TAM TAKY PSALI NA AKVA TAKOVE HODNOCENI TAK NEVIM PROC SE Z CHYB NEPOUCIT A NEPORADUT NEKOMU JINEMU A POKUD SE TI MUJ KOMENTAR NELIBI TAK ANI NA NEJ NEREAGUJ ME MUZE URAZIT JEDINE INTELIGENT A PODLE TOHO CO JSI NAPSAL TAK SOUDIM ZE JSI PAN VSEHO TVORSTVA A STVORITEL NEBE I VODY A VSECHO ZIVEHO NA ZEMI A MISTR SVETA A NEZAPOMINEJ JAK JSI ZACINAL TY TAK LASKAVE NEKOMENTUJ CO NEKDO REKNE DRUHEMU A TEN TVUJ KOMENTAR TAKY STOJI ZA STAROU BELU MYSLIM ZE TADY NEJSME OD TOHO ABY JSME NEKOMU KRITIZOVAL JEHO NAZOR A ALE TO CO CHOVA DOMA A AT SI PAK Z TOHO VEZME CO CHCE A CO SAM UZNA ZA VHODNE TAK SE LASKAVE ZDRZ SVYCH PRIBLBLYCH KOMENTARU
Pol  (id: 4649 ) 17.5.2007 11:01
0 W/l? Co čekáš od těch Anibiasů?
wladys  (id: 13   Amazonie 300  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawi reef  
 kategorie velká akvária, objem 540 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 280  
 kategorie velká akvária, objem 280 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Tanganyika 152(v této podobě již nefunguje)  
 kategorie střední akvária, objem 152 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.5.2007 23:40
Nakoupit ryby,které pořádně neznám a nacpat je všechny do jedné nádrže.....tomu já neříkám akvaristika.Bohužel....známkovat raději nebudu.
Saďoš  (id: 2244   Saďošova_250  
 kategorie velká akvária, objem 250 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Endlerky - Maxkurzorky  
 kategorie malá akvária, objem 25 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.5.2007 23:13
TO Hujer75 už takovy komentář dlouho nečet, ty snad chodiš jen do zoo (možná) koukat na ryby (tvé rady jsou poněkud divné), víc se k tomu nebudu vyjadřovat Saďoš
Vampires  (id: 4692 ) 16.5.2007 22:17
Máš pěkných keříčkovcu
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.5.2007 19:01
o to ze by se mi ty ryby vybily mezi sebou nemam strach. jsou spolu uz skoro rok a jsou v pohode zadne boje nesvadeji.akva je rozdelene koreny mozna pres ne prijdou nejake skalky ale to jeste uvidim.
elis35  (id: 4140   Eliho druhy pokus  
 kategorie velká akvária, objem 560 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.5.2007 18:57
ano fotky nejsou dobre ale aby tu nejake byly tak jsem je tu dal.postupne je budu menit jak budu fotit. pozadi tam chybi protoze jsem tam zadne nedal a ani nedam.skoro prazdne to je protoze to neni jeste uplne cele dodelane a pri prestavbe mi cca 6 ryb uhynulo.takze nejake jeste dokoupim ale zadne preplacane rybama to nebude protoze to jsoou dost velike ryby.prepad filtr je videt protoze to jeste neni dodelane ony ty kameny nejsou zrovna za hubicku takze je tam budu postupne dodavat. stojan je taky videt protoze to neni dodelane. prijde to udelat jako skrin a vrchni kryt s osvetlenim bude mit taky jenze nejsem milionar tak to bude pribyvat postupne a nebude to najednou. jinak jsem rad ze tu nekdo napise svuj nazor co se mu libi a nelibi.
Shakalik  (id: 1520   Shakalikovo Malawi  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Shakalikuv Symbiant  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.5.2007 14:26
Budu upřímný, mě se to fakt nelíbí, zde jsou důvody proč : 1)Je to foceno za dne a to je špatně, fotky focené za denního světla vypadají příšerně 2) Chybí akvarijní pozadí a pohled skrz akvárium na bílou zeď nevypadá vůbec dobře 3) Je to skoro prázdné 4) Špatná skladba ryb 5) Je vidět přepadový filtr a nehezká konstrukce pod akváriem 6) není tam akvarijní kryt s osvětlením. A je to veliká škoda, protože v tom objemu by se dalo udělat spousta krásnejch věcí. Nebudu tě hodnotit, nemám zájem někoho poškozovat, rozhodně se mnou nenech znachutit, je to jenom názor jednoho bezvýznamného akvaristy začátečníka.
ruda  (id: 3065   Prodigy  
 kategorie velká akvária, objem 480 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.5.2007 13:35
ahoj.jako ty ryby je fakt masakr a když už jsi je teda vybral,ta jim pomož ,aby se nevybily.to kamení z obou stran nedavej až na stenu.rozdel akva skalou na vice častí,at si ryby vyberou teritoria.
rozměry akva se mi velice zamlouvají.přeji mnoho zdaru.*5.ruda
Hujer75  (id: 4598 ) 16.5.2007 11:52
TO AKVA JE SUPER O TAKOVE NADRZI TAKY JEDNOU UVAZUJEME ALE MAS TAM STRASNE MALO ROSTLINEK A JE TO BEZ NICH TAKOVE PRAZDNE PRIKUP NEJAKE A UVIDIS SAM JAK SE TI TO ROZROSTE ZE TO BUDE O NECEM JINEM.MY JSME TAKY ROSTLINY MELI ALE JELIKOZ JSME MELI SPATNE OSVETLENI A SVITILI JSME KRATKO TAK NAM VSECHNY ODESLY TAK JSME OD RAD CO JSME DOSTALI NA AKVA OD AKVARISTU ZAKOUPILI ROSTLINKY A SVETLO TAK UZ JE TO SKORO HOTOVE JEN CEKAME AZ SE TO ROZROSTE A BYLO BY DOBRE TAM DAT I NEJAKE PEKNE POZADI AT TO TAM TA ZADNI STENA NEPROSVITA NA RYBKY TO SPATNE PUSOBI UVIDIS SAM ZE SE TI TO BUDE JESTE VICE LIBIT S RYBKAMA TI MOC NEPORADIM JESTE V TOM NEJSEM TAKOVY ODBORNIK ALE URCITE MAJI PRAVDU ZATIM DAVAM 6 ZA SNAHU A DAM SI TE DO OBLIBENYCH A BUDU POZOROVAT JAK TI TO JDE AHOJ ALEŠ.
langosh  (id: 494   Apistogramma & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Geophagus & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Apistogramma & Co. Reloaded  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.5.2007 10:41
Do písmenka souhlasím se sharon. Jde o veliké a většinou teritoriální ryby, u kterých je 2x tak nutné přemýšlet o vhodné kombinaci. Ona např. akara potoční se ne náhodou anglicky jmenuje Green terror…. Doporučuji tedy popřemýšlet o nějaké regulaci osazenstva a doplnění nějakých dalších dekorací k co největšímu rozčlenění prostoru v AQ.
Roman
sharon  (id: 1665   Aréna  
 kategorie velká akvária, objem 216 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Koktejl  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  INFERNO revival  
 kategorie velká akvária, objem 281 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  experiment 404  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  BlackRain  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Mad-House  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.5.2007 8:16
Akvárko je sice zatím trochu prázdné a neútulné, ale věřím, že se postupně zlepší, sama vím, že u ryb, jaké máš, je těžké zařídit hezky a funkčně akvárko a chce to zkušenosti. Co mi vadí mnohem víc je to, že sis nedal nejmenší práci s určením ryb, třeba už jen proto, abys věděl, jestli se k sobě hodí. Myslím, že to není až tak těžké, např. na obr. č. 9 jsou akary potoční http://www.akvarko.cz/atlasrybdetail.php?ryb..., určitě ti je znám keříčkovec žabí http://www.akvarko.cz/atlasrybdetail.php?ryb..., pak jsem tam zahlídla kančíka zelenookého http://www.akvarko.cz/atlasrybdetail.php?ryb... a podle mně ten žralok je pangas vláknoploutvý http://www.catfish.cz/popisy/pang/pangasi/pa...
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|