21/643
Dvoj-bettarium aneb 2v1 -- mechy a travičky
Komentáře
|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
kulas (id: 9124 )
|
25.9.2009 10:59 |
|
Nádhera
nemužu jinak 8
|
zelvik58 (id: 9760
)
|
24.9.2009 20:21 |
|
Tohle se pro bettky moc často nevidí,už se těším na to nové |
Catmarty6 (id: 9949
)
|
20.9.2009 19:31 |
|
jeste sem se chtel zeptat jak tak priblizne je to finacne narocny,(mechy atd.) diky moc |
Catmarty6 (id: 9949
)
|
20.9.2009 17:48 |
|
Ahoj moc me zaujalo tvoje nadherne akvarium a premyslel sem ze bych udelal podobne ale nemam tolika skusenosti s mechy a chtel bych vedet jak jsou umistene v drti ,diky |
Hanka01 (id: 2367
)
|
17.9.2009 9:31 |
|
Zdravim, moc dekuji za krasne komentare, ackoli akvarko jiz neexistuje.
Novemu bettakovi jsem opet neodolala ani ja a zakoupila asi pred 2 mesici nadherneho ruzovo cerveneho crowntaila. Prezentace na sebe urcite nenecha dlouho cekat.
Hanka |
Mousicky (id: 7581
)
|
17.9.2009 9:28 |
|
Když jsem začínala přišlo mi tohle akvárium neuvěřitelně krásné a kvůli němu jsem se zamilovala do Bett. Po nějakém čase jsem si také pořídila svého prvního samečka Betty, ale bohužel mi po cca 7měsících zemřel. A od té doby jsem se začali více zajímat o tyhle krásné, sympatické rybičky a hodně často navštěvuji splendenspower.cz . Prozatím žádného bojovníka nemám, ale chystám se nějakého fešáka pořídit. Chovatelé na splendenspower.cz mě natolik nadchly, že bych si ráda pořídila více těchto krásných rybiček a váhám o stejné volbě, jako jste udělaly vy. Je veliká škoda, že akvárium se zrušilo, ale i přes to je to nádherná podívaná
Petra |
Lumča (id: 4845
)
|
20.8.2009 22:16 |
|
obnova8 |
Hanka01 (id: 2367
)
|
5.5.2009 11:09 |
|
Taky nad tim vaham
Ale uz x mesicu me zamestnava velka nadrz, ve ktere jsem hodne dlouho bojovala s rasou a proto nemohla zatim byt uverejnena...treba se k dvojbettarku zas casem vratim. Myslim, ze bude stacit jedna navsteva burzy v Plzni a bettaci zas budou doma |
Mujkel (id: 4337
)
|
5.5.2009 11:07 |
|
Tak jsem hledal dvoubetarium abych potesil svuj zrak behem dne v praci a ono je zrusene. Myslim ze mluvim za vsechny, kteri ho tolik obdivovali, kdyz reknu ze je to velka skoda a ze by bylo skvele kdybys ho obnovila. |
Bábi (id: 8415
)
|
15.1.2009 21:22 |
|
Jednou...snad...je to můj sen. Krásné akva a ještě hezčí beťáci=*10* |
Pet (id: 3544
)
|
29.11.2008 14:00 |
|
Obnovuji hodnocení. Nádhera.
Petr |
vojtisek (id: 5637
)
|
22.10.2008 16:33 |
|
Prostě úžasný nic jineho se říct nedá 8* |
Hanka01 (id: 2367
)
|
21.10.2008 13:45 |
|
Akvarko jsem nechala presunout do archivu, protoze jiz neexistuje. Betacci jiz dosli do seniornich let a opustili akvarijni svet.... Rostlinky jsem pouzila do nove velke nadrze, kterou pripravuji a brzy ukazu :)
Diky vsem za dlouhodobou podporu a bodiky, ktere mi delaly velkou radost!
Hanka
PS : myslim, ze se s dvojbettarkem zase za cas ukazu
|
Lumča (id: 4845
)
|
3.10.2008 21:50 |
|
Obnovuji 8 |
Johny 13 (id: 5343 )
|
30.9.2008 3:38 |
|
Obnovujem 8*, nech sa aj naďalej darí.
Adios. |
zeck (id: 5777 )
|
20.9.2008 16:36 |
|
za osum*....vim,jak je těžký udělat takovouhle miniaturu:) |
Bullboys (id: 3891 )
|
13.9.2008 12:38 |
|
tohle je ukázkové akva pro Bettinky...*8 |
Hanka01 (id: 2367
)
|
8.9.2008 13:34 |
|
PS : omlouvam se, ale ceny si nepamatuji ... H. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
8.9.2008 9:43 |
|
Ahoj, mechy jsem koupila bud v Hornbachu (Dennerle) nebo na akva trzich, riccii taky v Hornbachu (lepe se mi uchytila jako emerzni a "prerostla" pak na submerzni) a eleocharis jsem koupila u Aqua Daho. Od te doby, co Hornbach zacal dovazet rostlinky od Dennerle tak se hodne zlepsili. Nejsou sice nejlevnejsi, ale zas clovek to na druhou stranu nekupuje kazdy tyden... Osobne dam radsi o par korun vic za kvalitni rostlinku nez za to, co obcas nabizeji kamenne obchody. Z internetovych bych nejvic asi doporucila Aqua Daho. H. |
Coozle (id: 7915
)
|
5.9.2008 20:47 |
|
chci se zeptat kolik tě stály ty mechy a travičky já je taky chci a nemoíhu je sehnat. prosím odepiš
|
Tin (id: 5166
)
|
28.8.2008 19:11 |
|
obnovuju hodnocení a opět 8 |
Hanka01 (id: 2367
)
|
18.8.2008 9:32 |
|
Ahoj, mno...kdyby sis byl prohlidl nebo prohlidla? hlavni fotografii a precetl/a popis akvarka, tak zjistis, ze oddeleni jsou....
Ale jinak diky za prani a bodiky |
jojik (id: 7816 )
|
15.8.2008 19:08 |
|
jestli nejsou oddeleni tak se ti zabijou.teda jestli si je nevycvicila
.cupr aqa za 8
at se ti dari. |
Dio (id: 6404
)
|
4.8.2008 22:25 |
|
supr 8* |
sylvík (id: 7622
)
|
10.7.2008 17:47 |
|
to se snad ani jinak než osmičkou hodnotit nedá |
TopShark (id: 4762
)
|
23.6.2008 20:56 |
|
Nádhera - i malé aaqva může byt nádherné - 8 vážně krása- ať se daří |
beky (id: 7525
)
|
17.6.2008 11:02 |
|
tak tohle je můj sen! mám jednoho beťáka a teď se mi podařilo sehnat 30l akvo, tak bych ho taky chtěla nějak předělit a vybavit, aby se tam mohli prohánět kluci ve dvou...s dovolením se budu inspirovat (ale né kopírovat;o) dávám 8*! Pa! |
Kulič (id: 7001
)
|
26.5.2008 13:29 |
|
Nádhera - miluju mechy travičky. 8 |
stefano (id: 6501
)
|
23.5.2008 11:04 |
|
hezke za8*
|
Hanka01 (id: 2367
)
|
14.5.2008 14:52 |
|
Vsem velke diky za krasne komentare!
Frigo - odpovidam soukrome na tema samicka v 11l...
Hanka |
Frigo112 (id: 5850
)
|
14.5.2008 14:24 |
|
Mas to fakt nadherne, vcera si mi dala inspiraciu na zriadenie mini akvaria tak uz aj ja mam bojovnicu(cervenu, vola sa abraham) a chcel by som mu dokupit samicku, len neviem ci ju neznici ked bude sama.Akva ma cca 11 litrov. |
ruda (id: 3065
)
|
12.5.2008 19:12 |
|
znova |
nejsem (id: 5174
)
|
30.4.2008 22:54 |
|
8 bez debat |
kuldat (id: 6918
)
|
18.4.2008 12:35 |
|
určitě 8, moc moc moc hezké,a moc pěkně vyfocené, ať se klukům daří |
wayn (id: 2477
)
|
10.4.2008 13:09 |
|
Od mé poslední návštěvy se dosti zlepšilo a určitě zaslouží plný počet ******** |
pajca (id: 4755
)
|
30.3.2008 16:26 |
|
paradicka
|
arrahada (id: 4344
)
|
27.3.2008 12:09 |
|
To je hezký, že máš štěrk a kámen v jedný barvě. Na pozadí je pěkná ta břidlice, mám jí taky
K roslinám nemám slov, nic podobnýho jsem ještě neviděl :) |
Agi (id: 5802 )
|
27.3.2008 11:39 |
|
davam maximum a davam do oblibenych |
michtill (id: 4241
)
|
26.3.2008 22:32 |
|
Nádhera. Asi nějaké nadání :) |
Verča.D (id: 6790
)
|
25.3.2008 17:33 |
|
Tohle je fakt krása.Ty fotomontáže rybiček jsou taky supe
Jednoznačně za 8*
|
spooky (id: 5953
)
|
25.3.2008 14:12 |
|
tak toto je jednoznačná 8*. Je to nádhera. |
Mahes (id: 6894 )
|
20.3.2008 19:55 |
|
Tak to je proste supr nevim co na to rict snad jen za 8 |
kopec (id: 6708
)
|
17.3.2008 20:17 |
|
Opravdu moc pěkné.Krásné ryby, krásné fotky, a ty mechy a travičky jedna báseň.Kdysi dávno jsem měl jedno malé akvárko jenom kameny a mechy, rád na něj vzpomínám.Jedině 8. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
14.3.2008 9:28 |
|
Ahoj, moc diky za body
Fotim Nikonem D70 a akvarka vetsinou pres makro filtr 4+ a polarizacni filtr. |
Lumča (id: 4845
)
|
13.3.2008 17:32 |
|
PC chce znovu hodnocení,tak znova 8.Můžeš mi napsat jaký máš fotak?Díky, |
Hanka01 (id: 2367
)
|
13.3.2008 9:20 |
|
Dekuju
|
Jaroslav (id: 4101 )
|
12.3.2008 17:22 |
|
tady taky není co řešit - 8 |
akvamen (id: 6219 )
|
12.3.2008 16:50 |
|
Nadhera 8* |
anděla (id: 6420
)
|
1.3.2008 13:45 |
|
krása, není co dodat, za 8* , kluci jsou nádherní |
Adam V (id: 3228 )
|
29.2.2008 13:12 |
|
A nežerou se ti tam ?
Nechceš jim pořídit třeba 2 samičky ? |
akvoš (id: 6619
)
|
23.2.2008 22:22 |
|
jední slovem - nádhera 8* |
Tin (id: 5166
)
|
22.2.2008 11:04 |
|
tak tomu se říká pohádka, fakt moooc povedené
myslíš, že by 8l na 1 betu stačilo? přítelkyně je do nich blázen a chce si mini aq založit.....
jo abych nezapoměl, 8 |
meleri (id: 5618 )
|
22.2.2008 7:43 |
|
páni, pěkná změna..jen je škoda že ubylo toho mechového trávníčku. ale je to krásné. já už dala dřív za osm. |
lypif (id: 864
)
|
21.2.2008 21:18 |
|
já bych spíš řekl, že je to čím dál hezčí
ta lávová drť v kombinaci s lávovým kamenem působí naprosto přirozeně. souhlasím ale s rudikem, že jemnější zrno by určitě neškodilo. jinak výběr rostlin a jejich umístění v prostoru je perfektní, stejně tak fotky. |
ruda (id: 3065
)
|
20.2.2008 19:49 |
|
moc pekne.experimenty se ti vedou.jen ta drt by mohla byt jeste jemnejsi,ale asi za cas nebude ani videt... |
djruso (id: 4668
)
|
20.2.2008 10:17 |
|
velice hezké a roztomilé akvárko
8* |
Jiřík (id: 210
)
|
20.2.2008 7:57 |
|
Stále moc pěkné, musím dát za 8. |
štěpina (id: 6351
)
|
19.2.2008 21:50 |
|
Ahoj Hanko,je to krása dávám 8! |
Pet (id: 3544
)
|
19.2.2008 13:14 |
|
Nová podoba je opravdu super! Ať se i nadále daří. Petr |
Ignacius (id: 1801
)
|
17.2.2008 21:01 |
|
Ahoj. Je to nádhera. Chtěl jsem se zeptat, jak se takový jemný písek odkaluje? Nevycucne se to všechno aji s kvitkama? Dik |
LuccaH (id: 6384
)
|
17.2.2008 11:25 |
|
Naprosto uchvancancující...
No prostě nádhera,tady se o míň jak 8* nedá ani uvažovat... Ať se klukám daří... |
Hanka01 (id: 2367
)
|
15.2.2008 13:54 |
|
Ahoj a dekuji
Beťáky jsem oba sehnala v siti Pet Center, ale je pravda, ze jsem dlouho hledala. Vetsinou jsou v akvaristikach v dost zvlastnim stavu, ale kdyz clovek narazi na cerstvou dodavku, tak tam byvaji pekne kousky. Ale chce to vybirat a cekat a ne koupit hned prvniho...me se to hodne vyplatilo. Jinak bych zkusila treba nejakou vetsi vystavu - ted bude v Hradci Kralove, tam budou urcite prodavat pekne beťáky.
Hodne stesti
H. |
alla83 (id: 6617
)
|
15.2.2008 13:48 |
|
Ahoj moc pěkné a hlavně kluci jsou úžasní.My jsme si pořídily s manželem taky jednoho,chvíli byl ve spol.aqua ,ale pustili se do něj Platy tak jsem ho dala do 16l aqua samotného a přemýšlím že si ještě aspoň dva pořídím.Chtěla jsem se Tě zeptat kde takové krasavce sehnat? Přímo od chovatelů nebo víš o nějaké kvalitní Akvaristice v Praze? |
Raďa (id: 6186
)
|
13.2.2008 19:50 |
|
Super akvárko! Pěkné fotky. Jen tak dál! Dávám za 8!
|
Mírovo akva (id: 6187
)
|
12.2.2008 19:23 |
|
Krásný musím dát za 8 |
Drahoš (id: 6086
)
|
5.2.2008 21:10 |
|
Moc moc pěkný hrozně moc dávám plnej počet |
petka.tom (id: 6502 )
|
3.2.2008 19:41 |
|
Máš moc pěkné ,,betáky,,!O akvárku ani neluvim.Pěkná práce |
Tibor31 (id: 6481
)
|
2.2.2008 7:37 |
|
...nádhera jak akvárium tak i kluci!Dávám 8! |
lypif (id: 864
)
|
30.1.2008 20:46 |
|
ahoj, v aranžování malého prostoru se od tebe můžu učit!
k těm krevetkám... je fakt, že krevetky by si s tvými beťáky asi moc nerozuměli, nebo jenom chvilku :) mají ale tu výhodu, že je lze chovat i v malé nezakryté nádobě (alespoň neocaridiny) a při pokojové teplotě v podstatě i bez jakékoliv techniky, takže zřídit si stranou pidikrevetníček by neměl být až takový problém. kdybys do toho někdy šla, tak doporučuju kupovat přes inzerát, protože máš jistotu že se majiteli rozmnožily samy (a pravděpodobně v tom budou pokračovat i u tebe) a cena kolem 25kč je taky v poho
ať se ti daří |
Jencula (id: 1169
)
|
29.1.2008 12:29 |
|
Jedním slovem: LUXUS. 8 je málo... |
ThomasMcH (id: 6372
)
|
25.1.2008 20:43 |
|
To je balzámek pro každou akvaristickou dušičku. Z minima vybudované maximum. Prostě nádhera. Ať se daří a samozřejmě 8* |
HoPe (id: 5070
)
|
25.1.2008 19:13 |
|
Za 8* neni co dodat. |
dewil (id: 4462
)
|
20.1.2008 16:43 |
|
jj je to fakt peny 7* |
kalahare (id: 6134
)
|
13.1.2008 21:42 |
|
Dukaz, ze na velikosti nezalezi
Mate krasny akvarka, je videt cit pro balanc. Za 8* |
tunerNOS (id: 6238 )
|
12.1.2008 13:50 |
|
Nádhera na to, že je to tak malé! Dávám 8* |
Hanka01 (id: 2367
)
|
7.12.2007 13:48 |
|
Ahoj, ne to je celkove, ale je to jen hruby odhad - tohle panoramatikce zkoseni se mi nechtelo pocitat, mozna je tam o litr vic |
vojtisek (id: 5637
)
|
7.12.2007 13:28 |
|
ahoj jak tam máš napsaný objem akvária 21 litrů to je jako ta půlka? |
ludanek (id: 1991
)
|
6.12.2007 21:33 |
|
Nóóóó! |
Maxii (id: 1577
)
|
25.11.2007 21:52 |
|
Je to fakt pokoukáníčko nic jiného než 8 se ani nedá dát
super...... |
Vampires (id: 4692 )
|
15.11.2007 6:53 |
|
Moc pěkná akvária a skvělý nápad s tím rozdělením. Možná by to chtělo kamarádům dát samičky, aby nebyli tak osamocení, i když nevím, jestli by se v tolika "mini" litrech měli kde prohánět
Obdivuju, že máte ten písek tak hezky čistý a rostlinky bez řas a překrásně zelené a rostlé. Copak vám ten filtr v tolika litrech nešpiní skla? My měli kdysi 25 l akvárko a to bylo vždycky do týdne hnědé a navíc to barvilo i náš bílý písek a kamínky nazeleno
V našem akvárku máme taky beťáka a beťačku a jsou to opravdu "skoro" ochočené rybičky, které se nebojí a klidně vplují i do ruky
Ať se vám daří. |
Jirka93 (id: 4494
)
|
13.11.2007 14:31 |
|
prostě vždy když se sem podívám tak závidím ten skvělí nápad rozdělení akvárek a ty bojovníky prostě nádhera není co dodat.... |
abcd (id: 5816 )
|
12.11.2007 16:54 |
|
Tak tohle akvárko je něco překrásného, hlavně jak je super vymyšlené mít dva beťáčky |
meleri (id: 5618 )
|
11.11.2007 19:52 |
|
Hanko,
moc krásné fotky, ta zelená na nich fakt vyniká! Ty rybky jsou nádherné, takové vznešené, jak si tam plavou. Líbí se mi tvoje první akvárko a tohle taky! to je skoro umění! |
pregio (id: 4491
)
|
10.11.2007 20:25 |
|
souhlas s Rudou taky znova 8 |
ruda (id: 3065
)
|
9.11.2007 10:06 |
|
rozsvitila se mi na monitoru osma,coz znamena ze musim obnovit hodnoceni.i tentokrat davam s cistym svedomim a rad za *8.ruda |
ruda (id: 3065
)
|
6.11.2007 10:43 |
|
nemas zac
ruda |
Hanka01 (id: 2367
)
|
5.11.2007 9:23 |
|
Moc dekuju vsem, je nadherny tohle cist |
mm-marek (id: 5762
)
|
4.11.2007 10:54 |
|
tak tohle je supr - sám jsem do Betty blázen |
Beastman (id: 5751
)
|
3.11.2007 0:14 |
|
Opravdu nadherny akvarko ... gratuluji k tak pekne vyvedene praci ... jses sikula. |
dapru (id: 1416
)
|
1.11.2007 22:35 |
|
Doufám, že vás ještě chvála neomrzela, protože tohle je opravdu paráda
A co víc, krásné akvárko je zvěčněno na krásných fotkách
Za plný počet bodů, jinak nemůžu. A to s tou řasovou koulí je báječnej nápad. Já ji měla v akvárku až do minulého týdne /skoro 2 roky/, ale už nebyla pěkná. Musím si zakoupit jinou a zkusím dle vašeho nápadu si s ní trošku pohrát. Díky za tip. Dáša. |
lypif (id: 864
)
|
1.11.2007 19:37 |
|
ahoj, už jsem to chválil, ale pochválím znova
s tím mechem umíš hezky čarovat. už jsem moc zvědavý na ten chystaný trávník u neonek. tak ať se tvým akvárkům daří i nadále. |
bign (id: 2322
)
|
1.11.2007 10:57 |
|
Krásně vymazlené akvarko a díky za hodnocení.
Papouchy máme jen díky designérským ambicím přítelkyně(do oranžová sedačka = oranžové rybičky). |
Hanka01 (id: 2367
)
|
1.11.2007 9:20 |
|
Ahoj
moje zkusenosti s cladophorou jsou, ze roste velmi velmi pomalu. Je hrozne lehounka, takze staci trochu vetsi poryv vody (treba pri cisteni, nebo kdyz proplave ancistrus kolem) a je premistena. Tento "pelisek" byl vytvoren tak, ze jsem ji narezala na placicky a sesila niti v jeden vetsi placaty polstarek. Prave se chystam ve vetsim akva ji narezat podobne ale privazat tmavou niti ke kusu bridlice a udelat tak jako by mechovy "travniceků do popredi. To snad prezije i ancistruse.
Jinak, kdyz vydrzi nenapadena ostatnimi rasami, tak je to moc pekna okrasna rasa. |
Pet (id: 3544
)
|
31.10.2007 18:02 |
|
Stále nádherné. 8. Jen jsem se chtěl zeptat na cladophora aegagropila. Jak rychle roste, jak drží ve dně a ostatní zkušenosti s ní. Měl bych chuť s ní trochu experimentovat a tak lovím informace od zkušených. Měj se Hanko. Petr |
Hanka01 (id: 2367
)
|
31.10.2007 9:34 |
|
Ahoj, moc dekuju
Odpovidam na Tve prezentaci. |
handofdoom (id: 5348
)
|
31.10.2007 8:39 |
|
Ahoj.. To je 8 uholníkové panoramatické akva? Podobnú nádrž mám ešte z čias keď som choval pávie očká.. Dala si mi inšpiráciu čo sním.. Inak - parádna nádrž 8* |
vojtisek (id: 5637
)
|
30.10.2007 17:12 |
|
Moc se mi líbí Oskárek |
vojtisek (id: 5637
)
|
29.10.2007 14:40 |
|
moc hezký |
Hanka01 (id: 2367
)
|
29.10.2007 9:18 |
|
Ahoj,
diky za krasne komentare
Co se tyce filtrace, tak funguje oboustranne. V pricce jsou nahore i dole vyvrtane dirky na proudeni vody a i kdyz jsem se nejdriv trochu bala, jestli to bude fungovat, tak to funguje velmi dobre. S tim mini filtrem jsem spokojena tak na 60%...posledni dobou se mu trochu snizil vykon a nempomohlo ani dukladne vycisteni. Nejspis ma vzhledem ke sve cene a velikosti i omezenou zivotnost. Ale do ted fungoval velmi dobre a akva byla pekne cista. Jen jednou se mi stalo, ze mi akva napadly sinice a ty bohuzel hodne rostlinky polikvidovaly. Ted akva vypada "trochu" jinak -brzy dodam foto.
Vodu menim 1xtydne asi 1/3. Vodu neupravuji. |
keeves (id: 5371
)
|
27.10.2007 23:22 |
|
Pěkné akva a hlavně supr nápad. Chtěl bych se zeptat, jak to máte s filtrací? Podle fotek vidím jeden malý filtr v jedné ze dvou nádržích, kdy do druhé jde pouze vývod. A tak se chci zeptat, jestli v té druhé nádrži je též dobrá a čistá voda jako v té druhé, kde se samotný filtr nachází. Nemůžu totiž odolat a musím kopírovat
Bojovnice jsem vždycky chtěl,¨ale do mého společenského akva prostě dát nejdou. Hodnocení samozřejmě 8* A ještě poprosím o rozměry akva |
Pavel (id: 288
)
|
27.10.2007 16:31 |
|
Ahoj, tohle mimiakvárko se mi moc líbí.
Budu si teď zařizovat také něco podobného (pro krevetky), kdybys náhodou v dohledné době plela zahrádku, měl bych zájem o nějaké rostlinky. Ty, co mám v akvárku já, se moc do malého akva nehodí.
Tak se kdyžtak ozvi
Pavel |
ludanek (id: 1991
)
|
19.10.2007 22:54 |
|
Moc hezký! ! ! |
pet007 (id: 5416 )
|
30.9.2007 18:00 |
|
Ahoj moc moc pěkné akvarium fakt nádnera a díky za všechny rady
8* |
Hanka01 (id: 2367
)
|
25.9.2007 16:02 |
|
Zdravim a dekuji za mile hodnoceni
Samotny samecek nenadela skoro vubec, neco malo vykaka, ale neni to moc....v podstate to poslouzi spis jako hnojeni.
Spis zbytky rostlinek nadelaji vice neporadku, ale neni to tezke na udrzbu ..doporucuji |
Iška (id: 2679
)
|
25.9.2007 15:59 |
|
Originální akvárko pro beťáky, je to moc pěkné, krásně zařízené . Nakukuji sem často,syn by chtěl taky Bettu.Ještě jsem nehodnotila, tak napravuji a dávám za 8* jak jinak!
A ještě dotaz:nadělá 1 sameček moc nepořádku? |
foton (id: 4829
)
|
20.9.2007 19:04 |
|
Ahoj Hani,chtěl bych taky mít takový pelíšek.Nádherné...8*. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
10.9.2007 9:34 |
|
Zdravim, na tema litraz jsem odpovedela soukromym vzkazem.... |
Fred (id: 5406
)
|
9.9.2007 9:15 |
|
Moooc krásné akvárko
Něco podobného by se mi taky líbilo. Jen jsem se chtěl zeptat. Ona metráž 21 litrů je pro každou rybku, že? Předem děkuji za odpověď |
Lumča (id: 4845
)
|
27.8.2007 15:43 |
|
Pěkné,kdyby na sebe viďeli,tak by měli ještě hezčí ploutve i když teť je mají super. 8 . |
ElSenor (id: 5292
)
|
23.8.2007 18:04 |
|
Ja si vazne nemuzu pomoct, ale takovyhle akva je MUJ SEN! Je vazne senzacni!
Proste jasnych 8* |
Shakalik (id: 1520
)
|
21.8.2007 22:43 |
|
Taky hezké kombíčko, ty rostliny jsou moc pěkné, vše působí takovým čistým dojmem, holt ženská ruka no
. Děkuji za komentář k těm mým nádržím taky 8 jak jinak. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
10.7.2007 9:40 |
|
Ahoj, moc diky
U beťáků menim vodu jednou tydne 1/3 vodniho sloupce a staci to.
Jediny "problem" je, ze rostlinky rostou hodne rychle a musi se to kazdy tyden lehce upravit...
Jinak se kvalita vody drzi uplne v pohode... (zatim a doufam, ze to tak i zustane). |
Roman (id: 1 )
|
4.7.2007 14:13 |
|
I já se musím připojit, opravdu nádhera. Hlavně jak krásně vynikají betty na té zelené nádheře. Jak často musíš provádět údržbu, aby jsi udržela přijatelný layout? |
BEKER (id: 4855 )
|
20.6.2007 13:25 |
|
Toto je 21 litrov? Neuveriteľné. Krásna miniatúrna práca. Úžasné. Bez komentára 8*. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
14.6.2007 11:27 |
|
Diky za podporu a krasne komentare
Barusko, na dotaz odpovidam na tve prezentaci.... |
Baruška (id: 3310
)
|
13.6.2007 19:31 |
|
ahoj,nádherné akvárko...má to hlavně atmosféru..musí byt paráda se na to dívat :) hele,chci se zeptat jak máš vyřešený to osvětlení..asi tam nebude kryt když to má takový poměrně složitý tvar? |
Kajula (id: 4748 )
|
4.6.2007 12:30 |
|
7* |
MadOndr (id: 3465
)
|
29.5.2007 9:33 |
|
Udělat něco tak krásnýho s takovým malým akva to je prostě paráda,nemám co bych vytknul. 8 |
Kajula (id: 4748 )
|
22.5.2007 22:26 |
|
Jo ty bojovnice maj nádherný ploutve,a rostliny nádherně zelený,nedá se tomu nic vytknout,jako z atlasu a hlavně dokonale vyfocený a fotky orámovaný.Prostě modelka z časopisu a já mám radši obyčejný holky. |
Nici (id: 1516
)
|
22.5.2007 15:13 |
|
Jééé toto akvárium se mi moc líbí, je opravdu moc krásné!Rozhodně na 8* |
Hanka01 (id: 2367
)
|
18.5.2007 9:48 |
|
Jsem moc rada, ze se nova podoba bettarka libi
Dekuju vsem za krasne komentare.
|
27p16and41p66.6 (id: 680
)
|
12.5.2007 16:11 |
|
Nádhera. Kdybych chtěla mít 2 kluky bojovnice, tak toto by mě nenapadlo. Jojo, člověk si může splnit sen, chce to jen nápad - přepážku. |
česťa (id: 2329
)
|
10.5.2007 15:24 |
|
Dík za upozornění,kouknul jsem na ty stránky o krevetkách a asi je to ta caridina simoni,a to mi ji prodali jako c.japonica,i chování odpovídá tomu,co tam je napsáno,už jsem bodoval a dvakrát to bohužel nejde,máš u mne 8*
Česťa |
rhozlar (id: 1671
)
|
10.5.2007 6:40 |
|
Ahoj. Máš krásný fotky a ani to nevypadá jako malinké akvarium
Krásná zeleň. Ahoj Robert 8* |
ruda (id: 3065
)
|
8.5.2007 13:33 |
|
ahoj,tak ted je to uplne neco jineho.*8 jasna
.lepší fotky jsem nevidel.jen skoda te viditelne hadicky.ruda |
Fénix (id: 4450
)
|
3.5.2007 9:18 |
|
Ahojky...
Pořád nádera tentokrát místo 7* dávám 8*... Opravdu překrásné...
Mimochodem plánuju menší přestavbu u mě a nad tím černým pozadím co jsi navrhovala jsem přemýšlela už dříve ale ještě nebyly rozlezlé kytky...
Teď to risknu
a dneska se do toho pustím
Féni
PS: Ať kluci beťáci prospívaj |
Oříšek (id: 4547
)
|
2.5.2007 7:45 |
|
Je to fakt fakt fakt moc vydařený. Dávám 8* |
siven (id: 3481 )
|
30.4.2007 12:42 |
|
Tet jeto ještě větší krása! |
Jirka93 (id: 4494
)
|
27.4.2007 8:26 |
|
8* |
Jirka93 (id: 4494
)
|
27.4.2007 8:26 |
|
Tak jsem tu po dlouhé době zase a nemohl jsem věrit svím očím máš to fakt nádherné beťáci se mají asi dobře fakt moc hezké... |
dvacetinozka (id: 432 )
|
25.4.2007 11:58 |
|
Ahoj, máš moc pěkný chlapíky, a opravdu hezkou a čistou nádržku.
navíc hodně povedené fotky, je vidět, že se o akvárko dobře staráš. Tak at se vede i nadále,8*. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
25.4.2007 9:21 |
|
Ahoj moc dekuju za pochvalu
To je fakt s tim srovnanim.... pridavam zpatky do seznamu fotek "mix" pro porovnani puvodniho vzhledu a soucasneho... |
lypif (id: 864
)
|
24.4.2007 22:32 |
|
wow, tomu teda říkám proměna! teď už tomu fakt není co vytknout, takže zvyšuji hodnocení kam až to jde
jen je trochu škoda, že jsi odstranila všechny staré fotky a není tak s čím srovnat ten velký posun ve vývoji akva. ty nové fotky jsou ale zase super... |
Baruška (id: 3310
)
|
12.4.2007 12:45 |
|
jůůů to je pěkňoučký!
|
Jirka93 (id: 4494
)
|
10.4.2007 17:14 |
|
Fakt pěkný a jak je dobře vyřešený že můžeš covat 2V1 fakt hustý |
barbus (id: 1242
)
|
10.4.2007 13:30 |
|
No fakt paráda 8 super fotky |
Hanka01 (id: 2367
)
|
9.4.2007 18:55 |
|
Ahoj, ja krmim specialnim pro beťáky Hikari Betta bio gold. Nemam zkusenost s tim chovat betta samecka ve spolecenskem akvariu. Ja je krmim jednotlive kulickami,ktere rovnou slupnou. Takze s tou druhou otazkou bohuzel nepomuzu. Mam ale kratkou zkusenost - vlockove (byt urcene pro betty) mi nejedli vubec. Obcas si radi zobnou susenych komarich larev. Ale jen malo.
Co se barvy tyce, rekla bych, ze je to nekolik faktoru, ktere ovlivnuji vybarvenost ryb. U betty je to i zaroven "cviceni" ploutvi naparovanim se pred zrcatkem (nebo sokem, ja je mam ale oddelene i vizualne, aby nebyli porad stresovani, preci jen je to "souboj"). Timhle naparovanim se posiluji ploutve a podporuje vybarveni. |
oldkiwi (id: 4284 )
|
8.4.2007 20:35 |
|
potřebují speciální krmivo na to,aby byly tak vybarvené?A mohou to jíst i jiné ryby?Chci si ho totiž pořídit do spol. nádrže |
Fénix (id: 4450
)
|
6.4.2007 10:50 |
|
Ferda a Oskárek - moc krásní kluci ... snad mi Charli taky tak pěkně vyroste
a děkuji za hodnocení
dávám 7* |
Pavel (id: 288
)
|
29.3.2007 2:37 |
|
To je originálně vyřešené akvárko pro beťáky, moc se mi to líbí. Mít to někde na pracovním stole, asi tam stále čumím
Ať se pěkně natřásaj |
reMix (id: 3817
)
|
25.3.2007 12:42 |
|
Moc se mi líbí tohle dvoj provedení.reM |
Hanka01 (id: 2367
)
|
22.3.2007 9:47 |
|
Prave prave...kdyz na ne neni dost prostoru, tak to je problem
Taky byla doba, kdy jsem premyslela, jakeho spolecnika beťakovi darovat, ale vzdycky jsem dosla k zaveru, ze by jeden nebo druhy tim mohl utrpet kor v tak malem akvarku.
At se dari a dekuju za pochvalu akvarka
|
qotr (id: 3971
)
|
21.3.2007 22:52 |
|
Ahoj Hanko, akvárko je krásné, taky jsem z tvého komentáře dostala odpověď na svůj problém. Samice jsou strašně agresivní a samce mi dost okusují, asi je budu muset umístit jinam. |
vokyyiet (id: 1269
)
|
19.3.2007 14:52 |
|
to je pak pravda no...chtelo by to neco vetšího.. |
MVano (id: 2410
)
|
18.3.2007 8:58 |
|
Je to moc zajímavé akva. Jinak dávam 8. |
Léňa (id: 4115 )
|
14.3.2007 20:47 |
|
Pane jo, to je krása! Fakt se mi to líbí, zajímavě řešený a krásný rybičky! |
Hanka01 (id: 2367
)
|
14.3.2007 15:42 |
|
No, bohuzel prevazuje zkusenost, ze v tak malem prostoru by samicky ty krasavce tak akorat oskubaly....a to nechci dopustit. Cepiri se nekolikrat denne u zrcatka
Moc diky vsem za kladne komentare - to vzdycky potesi |
vokyyiet (id: 1269
)
|
14.3.2007 9:11 |
|
vím že se daj bojovnice dobře rozmnožovat-hod ke každýmu 2-3 samice(teda pokud chces,bude to veselejší) 1 samici by sames v době páření uhnal... jinak takhle ty samci budou mít asi hodně velký ploutve-určitě se přez den někdy potkají a ukazují tu svou chloubu- a tím jim hooooodně narostou..
jinak je to hezký |
mig07 (id: 2003
)
|
10.3.2007 8:59 |
|
Velmi sa mi páči riešenie tej filtrácie. U mna za 8* |
alya (id: 2474
)
|
6.3.2007 18:20 |
|
vokyyiet: s omluvou- tricet poslednich hodnoceni. nevim proc jsem mela za to, ze jich je patnact...:) |
vokyyiet (id: 1269
)
|
6.3.2007 17:54 |
|
alya bo co-
hej jakych 15 hodnoceni? |
Piškotek (id: 4174
)
|
4.3.2007 13:39 |
|
Týýýjo máš to fakt nádherný Něco tak nádherného bych asi sama nedokázala vytbořit za 8* |
joska (id: 3505
)
|
3.3.2007 22:29 |
|
Teda, kam se chodí na takové nápady? Velmi efektní. A s nadhledem. joska |
maxlll (id: 4169 )
|
3.3.2007 13:43 |
|
Akva přesně stvořená probo bojovnice dávám 8... |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
2.3.2007 3:29 |
|
nejradši bych dal 8* za každou polovinu, ale bohužel to nejde. |
meda (id: 3678
)
|
1.3.2007 21:36 |
|
Super 10 |
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
26.2.2007 19:09 |
|
Velice originální nápad. Taky máme pro Bety slabost. Za 8*. |
alya (id: 2474
)
|
26.2.2007 10:21 |
|
je to zvlastni, Hani. vyssi hodnoceni tadi lidi radi i okomentuji, zato ty nizsi (tebou zminovane ctyrky) se v rade vyssich znamek snazi tvarit strasne nenapadne, ale svuj ucel splnuji dokonale. jsem rada, je se zobrazuje poslednnich 15 hodnoceni. udelas si obrazek:) |
Hanka01 (id: 2367
)
|
26.2.2007 9:51 |
|
Vsimla jsem si, ze nekdo zde nekolikrat ohodnotil ctyrkou. Myslim, ze by bylo fajn alespon napsat proc.
Bez komentare mi to pripada tak trochu jako schovavani. diky H. |
Pet (id: 3544
)
|
23.2.2007 12:45 |
|
Je to paráda. Po dlouhém čase mi poskočilo srdíčko.Je to zase něco jiného originálního.Ať se daří. |
miki31 (id: 1479
)
|
22.2.2007 7:41 |
|
Je to nádhera, ať se daří |
Hanka01 (id: 2367
)
|
21.2.2007 15:07 |
|
Nevite nekdo, jak se mi u hodnoceni mohlo objevit to hodnoceni z vlastni IP adresy? Ja jsem si tedy body v zadnem pripade nedavala a i v seznamu se pri prihlaseni neobjevuje zadne mnou bodovani.... Jak tohle funguje? Asi mam nejakou mezeru ve znalostech techle stranek, ale proste tomu nerozumim.
Predem diky za jakoukoli odpoved. Hanka |
Hanka01 (id: 2367
)
|
20.2.2007 9:37 |
|
Jsem rada za kazdou kritiku, z chyb se clovek uci
je pravda, ze jsem se ted dostala do faze, kdy tyto rostlinky zacaly malicko prerustat moznosti akvarka. Ta ludwigia za ten posledni mesic prirostla o dalsich 5cm, tak ji asi soupnu do vetsiho a sagittarii trochu proberu. Pevne doufam, ze se me podari neco slusneho vytvorit s tim hemianthusem. Zatim to vypada, ze se chyta, ale jeste asi neni vyhrano. Tak drzte palce
PS : jj, neonky se skutecne chystaji
Prave zacinam pracovat na novych fotkach.... |
langosh (id: 494
)
|
20.2.2007 8:45 |
|
Mně se to též líbí - je vidět, že jste si s tím pohrála... Je ale vidět, že je to ještě čerstvé - jsem jako ostatní zvědavý, jak to bude vypadat za nějaký měsíc... Možná by to ještě chtělo trochu popřemýšlet nad výběrem kytek - některé se do tak malých nádrží zřejmě skutečně nehodí.
Roman |
lypif (id: 864
)
|
20.2.2007 0:16 |
|
čauky, máš to opravdu moc hezké a to rozdělení na dvě části je výborný nápad. přesto si dovolím trochu kritiky. myslím, že šípatka v levé části není moc vhodná do popředí, obzvlášť u malých akvárií, protože se rychle táhne do výšky (u mě už to vypadá spíš jako valisnérie:). v pravé části na mě pak docela rušivě působí crinum calimistratum a ludwigia, které jsou příliš velké na tak malé akvárko a opticky ho ještě zmenšují. jinak musím naopak pochválit acorus, který přestože, jak tu již někdo zmínil, není typicky akvarijní rostlinou, u tebe se mu evidentně daří a působí velice pěkně. vím, že jsem nevděčník, ale nemůžu jinak - prozatím za 7*
p.s.: nebude taky nějaká neonková prezentace? |
Hanka01 (id: 2367
)
|
19.2.2007 22:17 |
|
pro Dussy : Me ten acorus me taky trosku prekvapuje. Mam tam celkem dva. Jeden z nich je cca 3 roky stary. Byl puvodne ve velkem 100l akva, ale vubec nerostl. Vyhledala jsem info a zjistila, ze to je rostlinka urcena spise do zavlhcovanyh terarii, a ze zrejme moc dlouho neprezije. Ale on zustal ve svem puvodnim stavu i dal, tak dostal novy domov a k nemu jsem koupila dalsi, aby to bylo trochu vice sjednocene... uvidime,jak dlouho jeste vydrzi.
Jinak tu zarivku jsem taky jeste neresila
Mozna jedine pres net, protoze tohle male osvetleni jsem videla v obchode jen jednou.... |
petra379 (id: 4061 )
|
19.2.2007 18:06 |
|
No Hani, vidim, ze jsi tem svym krasaveckum jeste lepe vysperkovala prostredi.
U tebe se proste rybky citi jako "ryba ve vode"
Finalni verze je proste dokonala! Jen tak dal. At se ti dari. Petra O. |
Dussy (id: 1401
)
|
19.2.2007 17:41 |
|
Krásný betárko, akorát acorus ti dlouho nepřežije - je to emerzní kytka. Jinak to osvětlení taky používám a je fakt dobrý akorát nevim kde seženu novou zářivku... |
Hanka01 (id: 2367
)
|
19.2.2007 17:10 |
|
pro Petrys : dekuju
S osvetlenim jsem za posledniho cca pul roku udelala velke zkusenosti... absolutne nedoporucuji cokoli od firmy Resun, dokonce subdodavatel priznal, ze od nich prestali brat osvetleni kvuli katastrofalni kvalite. To jsem mela moznost vyzkouset u 50l s neonkami. Naopak znacku Atman muzu (zatim) jedine doporucit. Mame doma jedno nad tou 50litrovkou, kde akorat chvilku pozlobila tlumivka, ale ted uz je vse ok a sviti perfketne. A u bettaria mame 2x 7W mini osvetleni - akva svetlo ve stylu male stolni lampicky - vkladam do prezentace obrazek z netu - podivej se do seznamu. A to muzu take jedine doporucit. Prvni mam uz od rijna, kdy jsem zalozila puvodni bettarium a druhe jsem dokoupila ted. A funguji spolehlive, davaji pekne studene svetlo a rybky krasne vyniknou. |
petrys (id: 1727 )
|
19.2.2007 16:06 |
|
moc povedené a zajímavé akva, u mě máš určitě za 8*
můžu se tě zeptat jak jsi spokojená s osvětlením od atmana a jak dlouho ho máš? chci si jej taky kupovat, ale ještě nevím |
Hanka01 (id: 2367
)
|
19.2.2007 15:43 |
|
pro Sagiska : ja v to pevne doufam
Ano, je to relativne nove zalozene - asi mesic a pul, ale myslim, ze pres ty uvodni faze "syndromu nove zalozeneho akva" jsme se uz dostali. Na chvilku se objevila hneda rasa, ale po vycisteni a odkaleni uz to vypada v poradku. Nejvic me zatim prekvapila sagitaria subulata. Dostala jsem ji jako darek od Aqua Daho k objednavce a tohle z maleho trsiku vyrostlo asi po dvou mesicich v puvodnim bettarku. Rada bych, aby se chytla ta mayaca, tak uvidime.
Diky vsem za komentare a bodiky
|
Xaero (id: 3449
)
|
19.2.2007 15:28 |
|
Páni! Nikdy bych nevěřil, že se z malého akvárka dají udělat dvě naprosto krasná menší
Je to úžasné, gratuluju! Nemůžu jinak než 8* |
Sagisek (id: 67
)
|
19.2.2007 15:28 |
|
Ahoj, mas moc pekne vyresene bettarium, vypada jako nove zalozene, tk drzim palce at se ti pekne uchyti rostlinky a vytvorili ti peknou dzungli pro bojovnice ... ;) Sam mam jednu bojovnicia a jednnu dobu jsem premyslel taky o takovem rozdeleni nadrze ...
Tak at se dari Sagi; ) |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
19.2.2007 15:16 |
|
Ano to je také řešení.Myslím to zrcátko. Přeji ať se vám daří. Jo a jestli mohu poradit, raděj jim nedávejte samičku. Tyhle šlechtěné bojovnice, by spíše trpěly a samičky by je mohly spíše oškubat.
Sice to lze, ale pokud je chcete mít stále tak pěkné, tak je to pro ně lepší. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
19.2.2007 15:10 |
|
Za hodnoceni a bodiky samozrejme dekuji i vsem ostatnim. Moc si toho vazime, jsme radi, ze se akva libi |
Hanka01 (id: 2367
)
|
19.2.2007 15:10 |
|
pro Vavrin : moc dekuju za komentar a jsem hrozne rada, ze se nasi beťáci libi
Nedavno me napadla uplne stejna vec, ze je hrozna skoda u tak nadherne rybky nemoci chovat vice samcu najednou...
Jeste k tomu "bojovani" - to posilovani ploutvicek byl prave duvod, proc jsme zvazovali, aby na sebe videli, ale nakonec jsme se rozhodli to resit zrcatkem, ktere dostavaji vzdy nekolikrat denne. Dava to moznost "odpocinku" pred dalsim soubojem
|
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
19.2.2007 14:36 |
|
Ahoj, tak tohle obdivuji.Já sám jsem kdysi měl toto v úmyslu. Beta splendes, je jedna z nejkrásnšjších ryb. Jak barevností, tak i spůsobem chovu. Škoda jen, že je tato ryba, omezena chovem ve větším množství samců. Já sám jsem měl kolikrát v úmyslu založit podobné akva, kde bych měl takto udělané příčky, abych mohl mít aspoň dva samce. Jinak se nedají chovat. Je to opravdu velká škoda, že tento chov, je vžy omezen na jednoho samce. Měl jsem kdysi 500l akva, kde jsem kromě jiných ryb, měl také několik samců. Bylo hodně zarostlé, a tak se ti samci vždy nějak srovnali. Ale časem stejně vždy jeden zlikvidoval ostatní . Tohle je řešení. Dávám ti 8 bodů, protože jsi udělala to, co jsem chtěl udělat dříve já.Ale pak jsem se věnoval jiným rybám.
Ať se ti daří. Jo a pokud se týče toho průhledného skla aby na sebe viděli, je to pro ně lepší, protože když se vidí, a mohou takto bojovně natřásat své ploutve, tak je jim to jen k prospěchu.Posilují si své ploutve To je to ,co jim opravdu prospívá. Ta 8 vám patří. |
kadlosan (id: 3798
)
|
19.2.2007 14:07 |
|
JJ.Krásné rybky.. |
:o)) (id: 2687
)
|
19.2.2007 12:15 |
|
Krásné ryby a aqua (:0) 8 |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|