|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
KELLYS (id: 5602 )
|
3.2.2008 20:33 |
|
Mě se líbí vývoj akvarka ,zkus dodat nové fotky, dávám za 7 ..jo a vaši ,,štěnáci,, jsou nádherný..i když ted už budou větší |
Matuldo1992 (id: 5872
)
|
20.11.2007 19:25 |
|
http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=2678 skus to ohodnotit a povedat svoj nazor. to tvoje je pekne 7 |
ruda (id: 3065
)
|
17.10.2007 8:37 |
|
zbytecne mi v zavorce sviti červena osma,kterou ted obarvim na černo.i kdyz uz akva asi neexistuje,me se takto moc libi.
ruda |
pregio (id: 4491
)
|
13.10.2007 21:29 |
|
ahoj zdá se mi že ti to dost přerostlo - ted není vidět vubec pozadí - nebo to je jen tapeta - ale stále dobrý tak 8 - tatík - PREGIO - HODNĚ ZDARU S NOVOU NÁDRŽÍ |
ruda (id: 3065
)
|
3.10.2007 14:34 |
|
tak jen doufam,ze to bude minimalne 5 x vetsi |
papuja (id: 2530
)
|
18.7.2007 22:17 |
|
Z důvodu přestavby bytu prodávám úplný komplet. Přechod na jinou velikost akvárka
|
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
13.7.2007 20:55 |
|
Tak tohle akva nemá chybu. Vždycky je sice co vylepšovat, ale... tady moc nevím co. Má to atmosféru, nápad. Fakt moc dobrý. Za 8. |
papuja (id: 2530
)
|
14.4.2007 19:34 |
|
ČAU JIRKO
Dík za komentář, ale teď na to akva docela prdím na prvním místě jsou teď štěňata:o)))))))))))) |
JirkaAbgrejd (id: 2204
)
|
13.4.2007 15:20 |
|
parada, nove foto, vic svetla, vic rostlin a echinodorus kvete, proste parada a k tomu ty stenatka |
barbus (id: 1242
)
|
12.4.2007 12:59 |
|
Tomu říkám parádní nádž super 8 jinak to ani nejde |
miky (id: 2654
)
|
10.4.2007 19:08 |
|
Ahoj máš to pěkně zarostlé pěknej kámen a kořen dávám 8. |
JirkaAbgrejd (id: 2204
)
|
28.3.2007 17:27 |
|
Nazdarek,tak Linetka ma rodinu.To je krasa. A kdy se to narodi manzelce? 8 stenatek to parada.
Zviratkum zdar. |
Etheral (id: 2693
)
|
19.3.2007 20:43 |
|
Čau, díky za komentář mojí nádržky, co bys chtěl vědět o tom UVéčku? |
miki31 (id: 1479
)
|
14.3.2007 20:34 |
|
Tak to jsem zvědavý jak to bude vypadat po dosázení
, taky se chystám na nějaké změny, ale nevím kdy mi na to výjde čas. |
miki31 (id: 1479
)
|
14.3.2007 8:30 |
|
Koukám na nové foto a je to super, nejde jinak než to zvednout na 8* , ať se ti daří a asi se nechám inspirovat a přidám do velkého akvárka trochu světla |
papuja (id: 2530
)
|
13.3.2007 21:26 |
|
To JirkaAbgrejd:
:o)) zatím ne, ale mám v plánu koupit levně použitý EHEIM CO2 a PH Professional
http://www.eheim.eu.sk/index.php?main_page=p...
- snad mi to finančně dopadne. |
JirkaAbgrejd (id: 2204
)
|
13.3.2007 13:22 |
|
Ahoj
to akva je cim dal lepsi, to ti chvalim.Kyticky povyrostli a pridal jsi svetlo
to je good.Zabezpecil jsis ty kvasnice, aby se uz neprevrhly? (stojan, zatez, izolacka...) Bylo by nemile, kdyby se ti to opakovalo.Tesim se na dalsi fotky s novyma kytinkama. Zatim zdar |
papuja (id: 2530
)
|
13.3.2007 7:54 |
|
To Langosh (Roman):
Glomat šel do plastového original krytu tak tak. Kryt mám ze spodní strany polepený reflexní samolepkou - takže žádné hliníkové odražeče světel (to by se mi tam nevešlo - aspoň ne u tý zářivky s Glomatem. A u Glomatu jsou v sadě na přivrtání krásné držáčky zářivky. Takže ty pogumované patice se mi teda už dotýkají krycího skla, ale zářivka je asi 5mm od něj. Hůř se mi teď krmí, protože jakmile sundám jeden z krytů na krmení svítí mi uprostřed zářivka:o)) Ale nevadí mi to a jsem fakt rád že mám víc světla.
Jo a moc dík za ten přesný název Echinodorusu - někdy pěkně tápu.
Ahoj Pepa |
langosh (id: 494
)
|
13.3.2007 7:31 |
|
To mne těší, že se ti daří. Tomu vykvetení zřejmě pomohlo zvýšení intenzity světla. Já mám vodu "jantarovou" od rašeliny, což je pro kytky trochu hendikep. Mohu se zeptat, jak jsi ten Glomat přidělal do krytu (pokud máš náhodou nějaký plastový kryt). A btw ten echinodorus bych tipoval na ech. ocelot green http://www.aqua-daho.cz/aqua-daho/katalog/E0... .
Roman |
Kerts (id: 481
)
|
11.3.2007 19:09 |
|
Pěkné,ale zatím si nechávám rezervu,takže 6,ať se daří |
joska (id: 3505
)
|
4.3.2007 18:26 |
|
Jo a docela hezké jsou drobnoústky. J. |
joska (id: 3505
)
|
4.3.2007 18:24 |
|
Moc hezké, doufám, že mi to půjde také tak rychle. A děkuju za radu, je pravda, že to tam mám trochu jak "od kolotoče". zdraví J. |
mig07 (id: 2003
)
|
3.3.2007 23:51 |
|
Ahoj pekné akvárko. Ak ti môžem odporučiť tak tetra kralovská je pekná rybka a stale sa u mna drží v hejnu. Akva za 7* |
ruda (id: 3065
)
|
2.3.2007 16:10 |
|
diky za rady tykajíc se meho aqua.jak jsi myslel to ,že neco pridat na dno.jako kameny,kořeny a tak?s tim počítam.hlavně chci nechat hodne zarust zadní čast nádrže.v podstate mam predstavu takovou,ze by pozadi nemelo byt moc vydet.dal bych vallisnerii asiatiku(nebo jak se to pise)+egerii densa.do stredu echynodorus a kriptokoriny olivova a kaderava.co ty na to?u toho tvého obdivuji 3D pozadí.velmi se ti povedlo.časem se budu inspirovat a vyřežu z polise neco podobneho.mozna z montaž.pěny,uvidim. zdravim a rybníčkum zdar. |
ruda (id: 3065
)
|
28.2.2007 21:47 |
|
moc pěkné
|
langosh (id: 494
)
|
22.2.2007 10:15 |
|
Fakt poslední dobou nějak nestíhám, ale snad se brzo polepším...
Roman |
paulinn (id: 2838 )
|
21.2.2007 23:27 |
|
Ahojky, díky za komentář:)o kančíky s kytkama strach nemám, ale z perlovek a gibbiků jo:)) budu dělat další akva, tak pomažou do něj, jak budou zlobit:)) Tu trubici chci vydělat, je fakt, že je to jak pěst na oko, ale vzhledem k tomu, že je akva dlouhé, tak se mi dělala slepá hladina, no nějak to vymyslím.. a ty modrý fleky na tapetě chci přelepit černou izolačkou, jsem měla trochu víc přemejšlet a nalepit tu tapetu vejš, stejně tam je 10cm písku, no co už.))Tvoje akva je moc pěkné a vracím 7*. Měj se. |
papuja (id: 2530
)
|
19.2.2007 22:05 |
|
To: JirkaAbgrejd
jo ryby nějaký vyberu:o)) Máš pravdu fotky byly po přesázení a po výměně vody. Fota dám nové jen co dorazí světlo a nové kytky - teď je pečlivě vybírám a jen co namontuji světlo objednávám je:o)) Už se těším.
Spíš mě trápí odkalování - jsem opravdu Amatér nikdy jsem neviděl jak se to dělá a nějak mi to mezi těma kytkama nejde (dal jsem tam na ten zvon i síťku aby mi je to nežralo, ale zas to pořádně nežere ten humus mezi kamínkama). Jsem z toho v rozpacích a vůbec nechápu jak někdo odkaluje tuplem zarostlé aqua. Ach jo:o(((
Jinak se určitě rád podívám až se vrátíš na Tvé aqua. |
combat (id: 4044
)
|
18.2.2007 22:23 |
|
parada moc krasne sice trochu malo rostlin na můj vkus ale jinak za 8
|
JirkaAbgrejd (id: 2204
)
|
17.2.2007 14:13 |
|
Nazdar, rybek mas na vyber vic nez dost.Sam musis vedet nejlip, co se ti libi.Chtelo by to nejakou novejsi fotku akva.Ty predchozi fotky jsou foceny asi dost brzy po napusteni. Nelibyli se mi bublinky na kytkach ale to se stava. Ted uz tam urcite nejsou. Kdyztak mi mailni na jirkaabgrejd@seznam.cz. Moje akvarka ti klidni ukazu az prijedu ale nebude to hezka podivana. Segra to jen krmi a obcas vycisti filtr. Planuju, az se vratim, postavit 250l 50x50x100cm jako ma FLY ale s Vrubozobcema. Zkusim k nim dat nekolik Kanciku, Ancistrusu a Pancernicky kropenate.Snad to vsechno vrubozobci nesezerou.Uz si delam seznam rostlin a rybek.Chci, aby vsechno bylo z Ameriky,stredni a jizni, proste biotip. Rybkam zdar |
Xaero (id: 3449
)
|
17.2.2007 11:35 |
|
Ahoj, moc krásné akvárium - 8*. Hlavně kameny a pozadí, super! Jestli chceš rybky do horní části akvária, zkusil bych dania. Dřív je měl otec v akváriu, jsou velice aktivní a drží se v horní části. Jen docela často vyskakovaly
S akvaristikou teď také začínám, něco už jsem četl, ale neber mě jako odborníka. Držím palce! |
red82 (id: 4036
)
|
16.2.2007 22:23 |
|
Pěkné řešení s tou větví...to bude asi to, co jsi poradil i mě. Vypadá to dobře, musím se nad tím zamyslet:) |
melwen (id: 806 )
|
15.2.2007 10:53 |
|
Vypadá dost přírodně (což je pro mě výrazné +) a barevně příjemně. 8 bodů... |
kadlosan (id: 3798
)
|
14.2.2007 21:57 |
|
Zdar! Velmi pěkné akvarium.8+
|
papuja (id: 2530
)
|
14.2.2007 20:16 |
|
To: JirkaAbgrejd
Nevím jestli čichavec bude to pravý. 10cm je docela už dost. A tím pozadím jsem docela na litrech ubral. Chtěl bych 2 ryby do horního patra tak do 6cm co nejdou po rostlinách.Nebo nějaký Tetry cca 10ks více už nemůžu - ale který jsou více na hoře nevím. Snad někdo poradí.
Jo jinak až přijedeš - doufám že mi ukážeš své akvárka:o))) |
JirkaAbgrejd (id: 2204
)
|
14.2.2007 17:32 |
|
Nazdarek Pepco,akva masmoc pekne.Z hlavy ti jen poradim cichavce perletoveho.Bude ti zdobit vrchni cast akva.Je klidny a pomaly.Mirumilovny.Dorusta kolem 10 cm.Nevim ale jestli ti bude zapadat do tveho biotopu. To pozadi je super.Cus Jirka z Londyna. |
vrecin (id: 3903
)
|
14.2.2007 16:48 |
|
Já sem taky amatér ale ty na to nevypadáš už podle tý nádrže , fakt super,dávám 8. už jsem taky udělal pár změn ale nic moc tak snad někdy |
Lucíšek (id: 1790
)
|
14.2.2007 12:25 |
|
No tak ty jestli jsi amatér, tak tedy nevím, máš to moc hezké, dávám 8 |
Shark-cz (id: 1604
)
|
10.2.2007 19:46 |
|
AHOJ
krásná nadrž - pozadí je super - za 8 |
milan_h (id: 2792
)
|
9.2.2007 18:55 |
|
Krásná nádrž,bezva pozadí,tak at se daří!8 |
vladam (id: 1596
)
|
8.2.2007 21:22 |
|
Moc pěkné akva, hlavně to pozadí a dekorace. No popravdě taky nechápu ty ko..ty co tu dělaj taková nesmyslná hodnocení. Dávam za 7
a držim palce |
papuja (id: 2530
)
|
8.2.2007 16:07 |
|
Děkuju všem co mi tam vždycky napaří za 3 - a chtěl bych vidět Vaše akvárko |
papuja (id: 2530
)
|
8.2.2007 12:52 |
|
Ahoj. Parmičku černopruhou (siamská) jsem koupil v hypernově v Mladé Boleslavi 45kč |
1977 (id: 3494
)
|
8.2.2007 8:26 |
|
KDE JSI SEHNAL PARMIČKU ČERNOPRUHOU?U nás v Jičíně ji nikde nemají, a kolik stála? |
palo (id: 1321
)
|
7.2.2007 20:05 |
|
Moc pekné 8*. |
Iška (id: 2679
)
|
7.2.2007 14:56 |
|
Díky za pochvalu a hezké hodnocení
.K tomu mechu: už jsem ho pěkně zelený koupila, tedy s trochou řasy-tu jsem vyhodila.Ve velkém akvárku začal lépe růst po ostříhání dlouhých rostlin na hladině,(předtím spíš stagnoval), ovšem ještě hezčí a zelenější je v mém krevetníku, kde je blíže světlu. Ale nezdá se mi, že bys měl tak málo světla - 2 zářivky máš, já jen jednu 15W. Nekoupil jsi ho už v horším stavu? Asi bude trvat dýl než se dobře rozroste.
Ať se daří, líbí se mi hlavně ty kameny-super i pozadí, fakt pěkná sestava
8* |
papuja (id: 2530
)
|
7.2.2007 9:38 |
|
To Tomas54:
Měním jenou týdně 1/3 vody. Při odkalování se snažím vysát co nejvíce kolem kamenů a rostlin. Pak se snažím odsát co nejvíce s poza pozadí (docela špatný přístup). Pak zastříhávám výrustky rostlin a snažím se je rozsadit (jsem amatér tak fakt přemýšlím kde to mám usřihnout:o) teď v poslední době sem se furt prděl s Riccií - zatím nejde, mám málo světla). Vždy čistím filtr - pořádně (taky chvilku zabere). Napouštění (nosení kyblíku - mám menší abych naléval opravdu pomalu:o) ). A poslední úkony jsou čištění skla z venčí a přidání toho inkoustu do vody (ňáké fialové kapičky tam dávám při každé výměně - teď nejsem doma a nepamatuju si název)
Možná máš pravdu že to nebudou 2 hodiny:o)) omlouvám se - nevím jestli všechny tyto úkony spadají do udržby:o)) Nějakou dobu mi to trvá a určitě se s tím prdím přes hodinu. Nikam jsem nespěchal při shánění věcí a při zákládání akvária - a opravdu nespěchám (zatím) při údržbě.
Prostě mě ta akvaristika tak vzala, že prozatím kašlu na své ostatní koníčky a furt do něj čumím a přemýšlím o každém dalším kroku co udělám. |
Tomas54 (id: 2820
)
|
7.2.2007 6:56 |
|
Ahoj, mam otazku, dve hodiny udrzba ? co ti tak dlho trva ? Viem, ze mam mensie akvarko, ale ked ho cistim - odkalujem, vymena 1/3 vody a menim filtracnu vatu vo filtry, tak mi to trva do 20 minut.... |
borča (id: 669
)
|
6.2.2007 17:17 |
|
Nádherné akvárko! Parádní pozadí. 8* Ať se daří. |
Krivak (id: 609
)
|
6.2.2007 11:31 |
|
Dik za komentar.
O necem malym do popredi jsem uz premyslel, akorat nevim, jestli bude stacit osvetleni.
Pekny pozadi - a at se dari... |
miki31 (id: 1479
)
|
6.2.2007 8:04 |
|
Moc pěkný, dávám 7* a ať se daří |
česťa (id: 2329
)
|
6.2.2007 5:28 |
|
Už nevím přesně,kolik to dno stálo,ale byl toho dost velký sak,prodává to rataj,má k tomu i staré dno,při odkalování je lepší velký zvon,potom to jde dobře,musí se opatrně je to dost lehké,zase se to nespéká a kal z toho jde dobře pryč. |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
5.2.2007 22:01 |
|
Uděláš jen dobře. Jen tě chci upozornit, že při měření se možná ještě obsah toho vápníku moc neprojeví. Ten se vylučuje pomalu. Takže i když tam necháš ty neonky tak to chvíli potrvá než se to u nich začnš negativně projevovat Ale jistě jsou i ryby kterým by toto složení vyhovovalo více. A nemusí to být jen tlamovci. Sám mám v akva rostliny, kterým by ta moje tvrdší voda neměla vyhovovat, ale zatím se jim s podivem daří. Takže není nic předepsáno, a vše je v tvých rukách. |
papuja (id: 2530
)
|
5.2.2007 21:51 |
|
Děkuji VAVŘÍN:O))
Změřím nějak vodu atd. Kameny chci a rostliny taky - takže tlamovce Nee. Uvidím po nějakejch rozborech - určitě se snad najdou maličký rybky - nechci tak ryby jako rostlinky:o)) A rybky jen pro radost že tam něco hezky v té krajině plave:o))
Dám Ti pak vědět a moc dík za osvětu. |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
5.2.2007 21:36 |
|
Tak pokud se mám k tvému akva více vyjádřit, tak musím konstatovat, že je opravdu dobře zařízené. Pozadí i výběr kamenů, opravdu k sobě pěkně ladí. Je to až překvapující, jak se ti to povedlo. Nevím, jestli to bylo tak promyšlené, nebo náhoda ale je to super. Jiná věc je, teda jak jsi popisoval, že ty kameny jsou spíše vápenatého obsahu. To bych teda nedoporučoval k neonkám, které jsou spíše na měkkou vodu. Jsou to ryby jižní ameriky (amazonka)a ke svému chovu potřebují něco jiného než je vápník. Teda teď jim to možná nevadí, ale časem by jim to mohlo vadit, až ty kameny začnou více vylučovat do vody vápník. To samé je i ostatních ryb.
Ale zase na druhou stranu, si myslím, že by byla škoda, tento vnitřní interier akav měnit. Vypadá to opravdu moc pěkně. Máš na výběr, buď dáš ty kameny pryč, a ponecháš si ryby které tam máš, a nebo ponecháš kameny a dodáš ryby, kterým vápenatý kámen vyhovuje. Nechci tě nijak ovlivňovat, ale pro tlamovce by to bylo ideální. Jen ten rozměr akva by jim asi moc nevyhovoval. Teda pokud bys jich tam měl moc.Musel bys jich tam mít opravdu málo.
Ale je to na tobě, je to tvé akva, a ty se rozhodni. |
papuja (id: 2530
)
|
5.2.2007 21:31 |
|
To Fishinka:
Děkuji za komentář. Rostlinky přibudou - ale nejdřív musím udělat světlo a vymyslet co tam přidám:o))
Ahoj ať se daří. |
Fishinka (id: 35 )
|
5.2.2007 21:26 |
|
Děkuju za komentář,koukám že tvoje AQ je také zajmavé,líbí se mi to pozadí a takové to uspořádání,možná bych přidala rostlinky a pozměnila písek...
Svítím 1x sun glo a 1x aqua glo + mám zespoda alobal.
SAE mám tak 4 měsíce,od koupě povyrostli,ale konkrétně ty moje řasu neřerou,nepřekrmuju a i půst jsem udělala a nic,mají okolo 5cm.Jedna moje akva kolegině je má ve stejné AQ a má to naopak,jsou větší a řasu spásají,no ale já je i přes to doporučuju |
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
5.2.2007 20:45 |
|
Skvělé pozadí, to akva má svou atmosféru. Laď a dolaďuj. I tak už je to ovšem za osm. Fakt moc pěkné. |
papuja (id: 2530
)
|
5.2.2007 20:24 |
|
To VAVŘÍN:
Moc děkuji. Kameny jsem koupil a utratil jsem za ně BALÍK. Později jsem zjistil (jsem Amatér:o)), že reagují trochu na ocet - to asi znamená že obsahují asi vápník. Ale zatim mi to nic v akváriu nedělá a rybičkám je zatím fajn - tak je tam nechávám a hoděj se k pozadí. Až mi někdo vysvětlí že je to špatně , nebo uvidím nějaké špatnosti - budu je muset vyměnit. Spíš přemýšlím jak uzpůsobit co nejlépe dno - nějak mi tam nepasujou ty barevný kamínky:o(( - no pomalu jistě to snad vymodeluju aspoň na 70% mých představ. :O)) |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
5.2.2007 20:10 |
|
Teda zírám na to pozadí a výběr kamenů. Dík za návštěvu a tohle si zaslouží 8 bodů. |
česťa (id: 2329
)
|
5.2.2007 17:31 |
|
Opravdu hezké akvárko,vypadá přirozeně,dej raději více kusů od jednoho druhu,bude to hezčí.U mne za 8 |
Tomas54 (id: 2820
)
|
5.2.2007 17:09 |
|
Uplne v predu nie je ziadna, kazda je par cm od predneho skla. K CO2, nic sa nestane, daj spetny ventil a je to v pohode, ale pozor na to, aby ti nevypadla hadicka z flase, kamaratke sa to stala, nemala ventil a voda tiekla po izbe. Preto sa dava nad akvarko |
Tomas54 (id: 2820
)
|
5.2.2007 14:13 |
|
aj to je riesenie, lebo akvarko mas velmi pekne, len ten teplomer hned taha zrak. Aj ja dakujem za komentar, uz tam nechcem dat rastliny, je ich tam strasne vela a v predu je uz len malo miesta |
papuja (id: 2530
)
|
5.2.2007 13:16 |
|
To Tomas54:
Díky :o)) popřemýšlím o tom digi teploměru - mě se tenhle líbí. Je to jediná technika ve předu - já ho ostatně mohu schovat za 3D pozadí (z jedné strany za něj vidím:o)) |
Tomas54 (id: 2820
)
|
5.2.2007 12:50 |
|
radost pozerat na akvario, ale asi by som vymenil teplomer, dost tam krici, ja pouzivam digitalny, ten je na policke a snimac ma na kabliku, LIDL cca 150 Sk a ukazuje izbovu teplotu a teplotu v akvarko s min/max dennou teplotou. cidlo mam zahrabane v strku, vlastne kabel |
homles (id: 3213
)
|
5.2.2007 12:39 |
|
No taky bych chtěl dvě nebo tři hejna teter.Mám malé hejno teter průsvitných(drží se neustále spolu)a hejno teter červených no a ty plavou každá samostatně.Neonky jsem měl před pár lety taky (asi 60kusů)no a ty se drželi spolu jen když cítili nějaké nebezpečí. |
papuja (id: 2530
)
|
5.2.2007 12:35 |
|
To Langosh (Roman):
Máš asi pravdu. Ještě uvidím. Jen nechci něco co by se mi tam nekontrolovatelně množilo.:o)) - Mám tam 4 Tetru diamantovou - a těm je asi smutno - budou si rozumět třeba s jinou Tetrou co má stejný tvar těla? ? ?.
Jinak Romane za všechno díky a doufám, že se Ti za všechny rady a Riccii budu moci někdy revanžovat. A doufám že to s tou Riccií dotáhnu do konce jako to máš Ty
|
3filip3 (id: 3275
)
|
5.2.2007 12:05 |
|
dost dobrý!za 7 |
langosh (id: 494
)
|
5.2.2007 11:29 |
|
to Imp
Je to 3D (plastové) pozadí, ne tapeta...
Roman |
langosh (id: 494
)
|
5.2.2007 11:27 |
|
Tak to souhlas
, ale myslel jsem to tak, že smíchat v poměrně malém AQ dva druhy neonek (obecna, červená, diamantová, černá, zelená...) bude působit dost chaoticky (moc nevěř, že ti budou držet nějaká oddělená hejna....). Chtělo by to případně tetry s jiným tvarem těla, popř. velikostí....
Roman |
Imp (id: 2765 )
|
5.2.2007 11:23 |
|
Akvárko je nazdobené, zařízené nádherně, celkem dlouhou dobu sem dumal zda je to tapeta nebo opravdové pozadí, nádherně ti ta pravá část opticky přechází v tu tapetu, Ty neonky tam krásně svítěj, rybky hezky plavou
, super |
papuja (id: 2530
)
|
5.2.2007 11:17 |
|
Nojo ale Neonky jsou také Tetry ne? ? ?
Třeba Tetra žhavá - nebo Tetra krvavá |
langosh (id: 494
)
|
5.2.2007 10:58 |
|
Ještě poznámka k tomu světlu - neonkám vyhovuje spíše tmavé prostředí - přemíra osvětlení pro ně asi nebude nejvhodnější. A jiný druh neonek bych asi nepořizoval - spíše nějaké jiné tetry.
Roman |
papuja (id: 2530
)
|
5.2.2007 10:10 |
|
Diky Romane.
Mám ale oni mrchoni jsou stjně skoro pořád pod kořenama. Tu trhulku chci, ale musím dodělat světlo. Co se týče ryb chci 2x parmičku černopruhou SAE. A 10x jiný druh neonek. Chci dvě hejna a neonky jsou klidasové a to se mi líbí.
Cichlidy vůbec neznám - musím si o nch něco přečíst |
langosh (id: 494
)
|
5.2.2007 9:46 |
|
Ahoj,
vypadá to dobře - celkem přirozeně naaranžovaný
. K té trhutce na dně - vzhledem k tomu, že tam máš dva ancistruse, tak se připrav na velký boj (a možná marný
). A já bych tam přidal nějaké malé cichlidy - pár nebo trio…
Roman |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|