|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
káča (id: 10736
)
|
4.7.2010 9:40 |
|
Jestli akvárko funguje,takk obnov foto.Takle (hodnocení 2) |
jyrki (id: 2806
)
|
21.1.2007 8:08 |
|
ryby tam su tie co tam boli... 3 cychlidy, ktore boli moc agresivne som musel darovat, ale to co ste pisali, ze by mali byt nejake krizene, tak tie tam ostali-boli znasanlivejsie voci ostatnym rybam. no a vcera vecer ked som fotil po prerobeni, tak boli zalezene v tom koreni. objavovali si nove skryse
. a aj do dennika som napisal ze je v plane teraz dokupit hlavne rastliny a este jeden koren a potom pridu na rad nove rybky. |
sharon (id: 1665
)
|
20.1.2007 22:13 |
|
Kde máš ryby? Nemáš nějaké nové fotky těch cichlid? Pozadí je dobré, ale teď by to chtělo nějaké dekorace, nebo větší rostliny |
mig07 (id: 2003
)
|
4.10.2006 20:48 |
|
Cichlidky pekne. Akvárko horší. Daj tam nejáké pozadie. Určite by som tím cichlidám dal iný vykonejší filtr. Moc mi tam nepasuje ta tetra černá.Kludne im dopusti vodu
Za ryby 4* |
Zdenik (id: 1867
)
|
3.10.2006 12:01 |
|
Máte pravdu rostlinka je určitě růžkatec.Pardon za omyl |
Iška (id: 2679
)
|
2.10.2006 18:38 |
|
Určitě je to růžkatec,měla jsem ho taky,ale v písku nekoření,je to spíš plovoucí rostlina.Pod hladinou roste nejlépe.Jinak moc prázdné akvárko,zatím nehodnotím
.Ještě si myslím,že pokud tu chce někdo něco prezentovat,měl by znát názvy....ne že by ostatní nebyli ochotni poradit ale zkus si koupit knížky nebo taky na webech je toho dost.I zde je moc pěkný atlas rybiček |
sharon (id: 1665
)
|
2.10.2006 11:01 |
|
podle mně je to spíš ceratophyllum(růžkatec) nebo myriophyllum. Zas takový odborník nejsem, ale kabomba to myslím není, tu by už dávno snědli, je příliš měkká. |
Zdenik (id: 1867
)
|
2.10.2006 10:11 |
|
Dala bych tam určitě nějaké pozadí. Ty rostlinky jestli podle fotek správně vidím tak ty velké by měly být kabomby karolínské. Je pravda že tyhle rostlinky ti asi rozcupujou. |
borča (id: 669
)
|
1.10.2006 17:58 |
|
Dala bych nějaké pozadí, skalku z větších kamenů, odolnější rostliny (anubias) a dopustila bych vodu až po okraj. Zatím 4* |
Nord (id: 2718 )
|
1.10.2006 17:41 |
|
pěkný kančíci
ale to akva nic moc, 4* |
Merin (id: 2586
)
|
1.10.2006 17:20 |
|
zajímavé že ani netušíte jaké ryby ve vašem akva plavou. jak můžete tedy vědět zda jste jim vytvořil správné podmínky pro život a že se vám nakonec vůbec do akva vejdou? |
sharon (id: 1665
)
|
1.10.2006 16:33 |
|
Křížence lidi neodchovávají, protože se u nich nedá odhadnout vzhled ani vlastnosti, nehledě k tomu, že jsou většinou samci a ještě k tomu obvykle neplodní. Jsou klidnější nejspíš právě proto a taky možná zdědili klidnější povahu po zelenookém rodiči. Příčnopruzí kančíci jsou celkově agresivnější ryby,ale jestliže jim poskytneš vhodné podmínky, dá se s nimi vyjít. Ryby typu neonky a tetry jsou v přírodě jejich přirozenou potravou, s tím je třeba počítat. |
jyrki (id: 2806
)
|
1.10.2006 15:53 |
|
preco? co ich ludia hned vyhadzuju?
no ako som pisal vsetko som dostal a vsetky ryby maju tak okolo roku, roku a pol... a jasne ze budem aktualizovat, aj tak budem potrebovat poradit...
aj so zariadovanim aj s odchovom a podobne...
a este som zabudol - tie vacsie su dost agresivne-utocia skoro na vsetko co sa okolo nich obsmieta...
tie mensie (co hovorite ze su nejaki krizenci) su docela kludne a nerobia zle ani inym rybam... |
sharon (id: 1665
)
|
1.10.2006 15:50 |
|
Jestliže mají 6-8 cm. tak to jsou stoprocentně kříženci, takhle velcí kančíci už jsou téměř, nebo úplně dospělí a snadno rozlišitelní. Podle mně je nejpravděpodobnější zelenooký x příčnopruhý. Aktualizuj občas fotky, až si zvyknou a pořádně se vybarví, ať vidíme, jak vypadají, není to moc běžné, že je někdo nechá vyrůst |
jyrki (id: 2806
)
|
1.10.2006 15:08 |
|
no tie na photo1 maju asi tak 6-8cm tie vacsie na photo3 maju tak okolo 10cm..
a na tej poslednej je neonka + Fantom černý - Megalamphodus megalopterus to viem urcite...
zatial su spolu 2.den a za obet padol 1 fantom černý (ten bol ale od zaciatku nejaky chory), inak vyzera ze sa zatial spolu ako-tak drzia. |
wladys (id: 13
)
|
1.10.2006 14:57 |
|
..taky se mě zdá,že na fotce č.1 jsou kříženci příčnopruhých a zelenookých... |
sharon (id: 1665
)
|
1.10.2006 14:18 |
|
Na "photo 3" je kančík příčnopruhý, mohl bys mi říct, jak velké jsou ryby na "photo 1"? Na kančíky zelenooké to nevypadá, ti mají vyšší tělo oproti délce, jsou to buď kříženci zelenooký x příčnopruhý, možná i kančík hrbohlavý.
Na "photo 4" je podle mně tetra černá a pak tam je něco jako neonka..tyhle ryby asi nepřežijou.
Co se týče akvárka, chtělo by to členitější terén a tyhle rostliny ti pravděpodobně rozcupujou. Doporučuju echinodorus bleeheri, valisnerii gigantu, cryptocorynu aponogetifoliu a hnědovku křídlatou. |
lolo (id: 1637
)
|
1.10.2006 13:26 |
|
docela dobrý |
petrys (id: 1727 )
|
1.10.2006 13:24 |
|
souhlasím, jsou to kančíci příčnopruzí a myslím, že tam jsou i zelenoocí |
Mirďas (id: 520 )
|
1.10.2006 12:50 |
|
Fakt to jsou Demasoni?Podle me je to Kancik pricnopruhy... |
jyrki (id: 2806
)
|
1.10.2006 11:19 |
|
ja viem, zatial nic na pohlad ale len zacinam... |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|