|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
štěpina (id: 6351
)
|
24.7.2012 20:12 |
|
Obnovuji hodnocení,akvárium nově vypadá moc krásně.Závidím ty boží rozměry akvárka a přeji ať se daří
.(hodnocení 8) |
michalsvoba (id: 8591
)
|
23.5.2012 12:42 |
|
Parádní rozměry (hodnocení 8) |
Piccaso (id: 10239
)
|
24.3.2011 9:57 |
|
http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=6071 |
Piccaso (id: 10239
)
|
24.3.2011 9:30 |
|
http://akvarium.napady.net/jeskyne |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
9.5.2010 19:02 |
|
Tak jsem objevil tvé akva.Teda musím říct ,že to koukám.To je tada síla.Hodnotit ještě nebudu.Počkám na nové fotky.Ať se daří. |
Lery (id: 7644
)
|
7.4.2010 21:45 |
|
Nehodnotím.Píšeš o novém akva i uspořádání,ale fotky máš jaksi starší.Tak posečkám na doplnění.Čágo |
kulas (id: 9124 )
|
8.1.2010 15:04 |
|
Moc pěkné to už je akvárko takže za 8
at se daří |
gavunmama (id: 9289
)
|
7.1.2010 16:21 |
|
Tady je to nějaký mrtvý.Je to nádherná vana,ale nepřijde mi moc hezky využitá.Samá voda a nic.U mě 6 |
Tin (id: 5166
)
|
1.11.2009 14:46 |
|
obnovuji hodnocení |
tpivona (id: 8201
)
|
7.5.2009 8:23 |
|
Změna na 8...je to MEGA vana
! Tomáš |
galaxias (id: 2721
)
|
6.5.2009 20:45 |
|
nějak nestíhám dopisovat novinky
ale slibuji že se polepším.... |
jonathane (id: 4784
)
|
12.2.2009 11:42 |
|
Pane jo to je taeda mazec...... |
tpivona (id: 8201
)
|
25.11.2008 15:57 |
|
Tady se zastavil čas...nějaká aktualizace, prosím, pak ohodnotím |
Tin (id: 5166
)
|
25.10.2008 18:51 |
|
obnovuji hodnocení 8 |
Carlos (id: 5962
)
|
30.9.2008 19:04 |
|
Velke akva to je, ale interier je takovej jednotvarnej |
mig07 (id: 2003
)
|
9.8.2008 2:03 |
|
hmmm stare fotky chcelo by to aktualizovat fotky...... zatial neprehodnocujem |
Flekina (id: 7754
)
|
9.8.2008 1:19 |
|
Jo u tebe se rybičky teda mají! Krása. |
pensionhaje (id: 3898
)
|
23.5.2008 14:24 |
|
Tak včera u mne byli Fardovi do dvou do rána jsme lepili ty AQ jedno 1500 a druhý 1200 l.co dodat super za týden doveze 3d pozadí.už se těším až to budu napouštět.Ale upřímně dokud jsem to neviděl slepený tak sem si nedokázal představit jaký to budou vany.UŽASNÝ |
cracen3 (id: 5261
)
|
27.3.2008 17:54 |
|
no nevím nevím dávám 8 ,ale chce to větší hodnocení!sorry jdu hledat oči pod stůl! |
štěpina (id: 6351
)
|
10.3.2008 14:20 |
|
Nádherné akvárko ,už se těším na terčovce.Ten pán co prodává pigeony se jmenuje Pavel Peták tel:723236249 Dobříš,taky jsem tam pro ně byla.Ať se daří! |
galaxias (id: 2721
)
|
8.3.2008 22:10 |
|
no už je mám,ale fotky tu ještě nechci dávat. Koupil jsem si malé kusy a jsou ještě nevybarvení... Ikdyž možná nějaké tu přece jenom dám.... |
Ivana (id: 2090
)
|
8.3.2008 11:01 |
|
Krásné,kdepak jsou fotky s terčovci? |
neo999 (id: 6426
)
|
15.2.2008 19:29 |
|
tak to je spravná velikost
za 8 čau |
pregio (id: 4491
)
|
8.2.2008 23:31 |
|
ahoj - koupil jsem je v Dobříši u Prahy u pěstitele - ale už jsem zapoměl jméno - našel jsem je přes internet - pregio1971 |
culda (id: 6527
)
|
5.2.2008 21:12 |
|
tak tohle je absolutní bomba tiše závidim fakt plnej počet bodu čus |
galaxias (id: 2721
)
|
3.2.2008 22:36 |
|
Tak dnes mi konečně dovezli nějaké terčáky... vypadají úžasně, ale pořád to ještě není podle mého gusta... představoval jsem si trochu jiné barevné formy no ale uvidíme až se trochu vybarví... jsou totiž ještě moc mladí tak uvidíme co z nich bude...
doufá, že co nejdřív tady hodím už konečně nějaké fotky... |
galaxias (id: 2721
)
|
30.1.2008 23:19 |
|
tuto neděli mi mají konečně přivézt terčovce... huráááá už se nemůžu dočkat... |
galaxias (id: 2721
)
|
30.1.2008 23:18 |
|
myslím že ne... já jen potřeboval souhlas všech sousedů a vyjádření statyka,ale to po mě žádali právě sousedé kvůli porušení statyky domu. Vše šlo bez problémů... kdyby to šlo udělal bych jej ještě o takových 30cm hlubší,ikdyž i tak zasadit něco do zadu je docela veliký problém... |
Vlado (id: 2686 )
|
30.1.2008 15:05 |
|
Je na zřízení takovýho akvária mít nějaký povolení ? |
galaxias (id: 2721
)
|
28.1.2008 22:07 |
|
no ono to není tak hrozné... nejhorší je elektřina těch 18 120cm zářivkových trubic umí docela zatočit hodinama.... ale jinak je to celkem v pohodě. Abych pravdu řekl nemám to nějak vyčísleno |
Vlado (id: 2686 )
|
28.1.2008 14:27 |
|
Kolik tě stojí provoz akvária za měsíc ? |
galaxias (id: 2721
)
|
19.1.2008 23:13 |
|
Ahoj Vlado... Budeš se divit,ale leží to jen na dřevěném podstavci. Žádné železo,ale pozor je pravda,že ve sklepě podpírá strop 3 trámy 10x10cm, ikdyž statyk říkal že by to měl ten panelový strop vydržet tak jsem to neriskoval... přece jenom má to asi 2,ř tuny... |
Vlado (id: 2686 )
|
17.1.2008 19:05 |
|
Jak to máš vyřešeno s nosností podlahy. Jenom na zemi to asi ležet nebude, že? Má to nějaký ocelový nosníky kotvený do zdi nebo něco podobnýho? V paneláku takový akva? Super. |
galaxias (id: 2721
)
|
12.1.2008 21:56 |
|
Ale jo dařily byly super,ale předělávám to celé na terčovce a chci tam k nim dát červené neonky. A denisoni by se k nim moc nehodili. Jinak mi krásně narostli měli asi kolem 15cm,ale byli strašné háklivé na stres i hloupá výměna vody musela být prováděna hodně šetrně jinak hned chytali plíseň.
Už tam mám neonky,ale nemám to ještě pořádně osazené rostlinami a čekám na ty terčovce takže potom hned budou fotky... |
Pavel (id: 288
)
|
12.1.2008 21:43 |
|
Ahoj, tak co nové fotky, budou? A koukal jsem, že denisonky už nemáš? Nezadařily se?
Pavel |
galaxias (id: 2721
)
|
28.11.2007 22:37 |
|
No i mě to přišlo trochu riskantní... Nicméně mohu jen doporučit akva má letos na vánoce třetí narozeniny a je absolutně bez problémů a za to vš vděčím panu Fardovi z Oder,který se zabývá výrobou akva na zakázku a jeho služby můžu vřele jen doporučit. Byl jsem s jeho službami,cenou i odvedenou prací navýsost spokojen.Mám tu nádrž v panelovém bytě v obývacím pokoji a nahrazuje mi obývací stěnu a často i televizi. Kdby jste někdo chtěl jakékoliv informace rád Vám je poskytnu mailem takže se klidně ptejte.... Děkuji Vám všem dál za Vaše připomínky |
smithka (id: 4920 )
|
25.11.2007 18:11 |
|
Fakt velká radost mít takovou.No prostě dávám plých 8.At ti plavou.
|
komarecek (id: 5846
)
|
24.11.2007 10:58 |
|
Tak to je nářez. A já myslel, že mám dlouhou nádrž
Spojit dvě tabule skla při výrobě akva jsem ještě neviděl. To byste měl určitě více popsat. Nechce se mi věřit, že je to vůbec možné. |
ludanek (id: 1991
)
|
30.10.2007 22:11 |
|
Co nový fotky,budou?!?! |
petr fous (id: 3470
)
|
16.10.2007 20:49 |
|
Opravdu když jsem otevřel tuto prezentaci tak jsem koukal.Prosím jak je to řešeno lepeno? Nechce se mi ani věřit,že je to možné.Jaká byla prosím cena akva?Děkuji Petr |
Mišela (id: 3415
)
|
16.10.2007 9:43 |
|
Zatím dávám za 7, ale až se rozrostou kytky, tak to bude teprve paráda. Délka akvária mě fascinuje, je to opravdu bomba! |
Lumča (id: 4845
)
|
16.8.2007 11:03 |
|
no to jsou rozměry.Odvaha mít tolik litrů doma.8. |
prengela (id: 5186
)
|
8.8.2007 9:37 |
|
Tak rozměry a zpracování na jedničku, jen mě tam něco chybí, možná, že by to vyniklo naživo, takovýmacek se blbě fotí. |
galaxias (id: 2721
)
|
9.7.2007 20:53 |
|
Dávám jim jeden a půl čokolády mražených larev co druhý den,každý den nějakou zeleninu a i tak mi ožírají rostliny a večer jim hážu asi 15 tabletek pro sumečky od fa Sera. No a ty další dny přikrmuji suchým krmivem.... |
Lukin414 (id: 4554
)
|
8.7.2007 21:43 |
|
Můžu se zeptat kolik asi tak spotřebuješ krmení třeba na jeden den to tam rovnou házíš celý ty kelímky ne?
|
galaxias (id: 2721
)
|
8.7.2007 8:41 |
|
čau čau pensionhaji. Promiň že ti odepisuji až teď ale nějak jsem tu delší dobu nebyl... Taky jsem měl z toho obavy myslím ten spoj, ale nakonec s tím není vůbec žádný problém a pokud nemáš neomezené finanční prostředky tak i nutnost. Cena totiž jedné tabule skla v 5m délce je neúnosná a ani se na ní neptej. Když jsem jí zjistil málem jsem se vyvrátil zatím co takhle ze dvou kusú lze použít standartní délku tabule,která je max.230cm. Jestli chceš vědět podrobnosti napiš mi na můj mail p.holub@atlas.cz. Měj se a mnoho zdaru. |
pensionhaje (id: 3898
)
|
12.5.2007 15:18 |
|
no to je paráda delší dobu uvažuju že bych místo svích 4 udělal jedno 5metr.ale nevěděl sem jestli to de udělat na pul jelikož mám před ním nosnej sloup.mužu se zeptat na cenu.a třeba i něco víc o výrobě.dík |
Robert10 (id: 4654 )
|
8.5.2007 0:40 |
|
Tak to je opravdu velký akvárko.Je supr,jasná 8* |
ruda (id: 3065
)
|
26.3.2007 18:32 |
|
bomba
*8 |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
28.2.2007 23:20 |
|
máš můj obdiv, 8 |
greenfish (id: 1140 )
|
7.2.2007 22:12 |
|
Ahoj. Nádhera. Jak se daří denisonkám. Měly by být bezproblémové. Mě ze 6 už 4 odešly. Nevím proč. Ostatní ryby v pohodě. Nevím jestli je neutrápili čichavci perleťoví. Když se vytřeli, tak byli hrozně agresivní. Vždy když jsem přišel z práce domů, tak jsem našel denisonku mrtvou. Čichavce jsem dal kolegovi a od té doby je pokoj. |
MacBRITE (id: 3913
)
|
6.2.2007 13:18 |
|
Tak to je mazec....Dobrá práce....S jídlem roste chuť....
|
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
24.1.2007 21:34 |
|
Šílené akvárko, úctyhodné rozměry. Je v tom obrovský potenciál. Zatím (jen podle nás) ne plně využitý. Ale s takovou nádrží už se dá leccos dělat. Rozhodně nelituj těch investovaných peněz. Dáváme 7. S osmičkou ještě počkáme(i když by sis zasloužil už jen za tu nádrž daleko víc). |
:o)) (id: 2687
)
|
22.1.2007 18:40 |
|
Pěkné,ale chtělo by to nové FOTKY.:)) |
Pajoch (id: 1693
)
|
24.12.2006 13:14 |
|
výborné, krásné parmičky žraločí a SAE a ty Šípatkovci, to je druhů? |
vaclav (id: 2038 )
|
18.12.2006 20:52 |
|
Vidím že jsi stejně zaměřenej na ech. jako já. Ten prostor ale stojí za to. |
Dussy (id: 1401
)
|
8.12.2006 19:09 |
|
hrubyyy
8* |
Stepan (id: 2844 )
|
6.12.2006 22:00 |
|
A kolik stálo samotné akvárium a kolik to dřevěné pod tím? |
galaxias (id: 2721
)
|
4.12.2006 23:56 |
|
čau čau no ryby jsou úplně v pohodě denisonky se už pěkně potáhli za to s těmi kytkami to není žádná sláva
ALE UVIDÍME TEĎ NĚJAK MUSÍ PŘEŽÍT ZIMU A NA JAŘE SE UVIDÍ NAVÍC ASI BUDU DĚLAT TROCHU REKONSTRUKCI... |
galaxias (id: 2721
)
|
4.12.2006 23:54 |
|
akvaman... kolik? no levné to moc nebylo tak jak to vidíš i s rybí osádkou cca 100 000kč. |
Pavel (id: 288
)
|
30.11.2006 1:35 |
|
Ahoj, tak jak se daří kytkám a rybkám? Co denisonky a nové fotky? |
Akvaman (id: 161 )
|
21.11.2006 16:15 |
|
Na kolik tě to kompletně přišlo? |
P.D. (id: 3163
)
|
16.11.2006 13:14 |
|
tohle až jednou zaroste těma Echinodorama tak to bude super ,ten rozměr taky nemá chybu,at se daří |
:o)) (id: 2687
)
|
12.11.2006 22:04 |
|
Nejlepší akvárko |
amsi (id: 2373
)
|
10.11.2006 0:36 |
|
jojojo,to je macek,hold na velikosti záleží.velké akva,velké body 8 až mi tam přijde legrační,to slovo STANDARDNÍ |
tomas j (id: 1048
)
|
5.11.2006 16:26 |
|
Moc pěkny a ještě hezčí rozměr
Tohle doma mít....8* |
galaxias (id: 2721
)
|
5.11.2006 0:24 |
|
stepan.. mělo 600litrů |
Stepan (id: 2844 )
|
27.10.2006 9:31 |
|
Můžu se zeptat - jak veliké bylo to předchozí akvárium? |
galaxias (id: 2721
)
|
12.10.2006 23:01 |
|
jo jo já taky jsou sice ještě malé ale i tak jso moc pěkné.... |
Pavel (id: 288
)
|
12.10.2006 14:42 |
|
Já už se totiž těším na fotky těch denisonek |
miki31 (id: 1479
)
|
10.10.2006 21:01 |
|
Je to opravdu VELKÁ nádhera. Co sousedi, nechali se připojistit proti povodni?
Ne vážně to je super, něco takového by naše podlaha asi neunesla. Ať ti to šlape |
galaxias (id: 2721
)
|
7.10.2006 20:41 |
|
lajda: né není to až takový problém měním týdně jednu pětinu vody a to jednoduše... mám čtyřmetrovou hadici kterou vždy natáhnu z akva do vany pak jednoduše potáhnu a sedím u kafe a dívám se jak mi pěkně vodá odtíká samo spádem. Potom jenom na baterii odšroubuji sprchu nasadím tam zase hadici pustím vodu a už zase jen sleduji jak se nádrž pěkně plní. Časově to trvá asi půl hodinky týdně. Jednou za měsíc nesedím a na konec v akva nasadím odkalovací zvon a odkalím... Je to docela pohoda a určitě pohodlnější než se starat o 300litrové akva... |
galaxias (id: 2721
)
|
7.10.2006 20:36 |
|
kocour chlupac: no možná že prodává,ale není to v žádném případě ideální... pokud je délka nad dva metry mělo by být dno aspoň ze dvou kusů,protože v takové délce se už těžko dosahuje ideální roviny a každá taková nádrž už má veliké pnutí no a ty mezery se silikonem dokáží ideálně vyrovnat tohle pnutí... pokud je dno z jednoho kusu taky se může stát že napustíš nádrž a dno ti jednoduše praskne no a to je průser... |
galaxias (id: 2721
)
|
7.10.2006 20:32 |
|
pavel: jo jo zatím nemám svůj foťák takže ty fotky tak rychle přibývat bohužel nebudou... |
galaxias (id: 2721
)
|
7.10.2006 20:31 |
|
mirďas. úplně v pohodě nevšímají si ani sebe ani jiných obyvatel akva... ale musí být opravdu minimálně v počtu 10 a více |
Mirďas (id: 520 )
|
5.10.2006 20:40 |
|
Zajimalo by me,jak se snaseji Parmicky cervenoploutve a cervenoocase,kdyz jsou zastoupeny v takovem poctu?Jak se chovaji ryby k jedincum sveho druhu a jak se chovaji cervenoploutve a cervenoocase navzajem k sobe?Diky |
Pavel (id: 288
)
|
4.10.2006 21:44 |
|
Tak jak jde vývoj? Chodím se sem koukat a žádné nové fotky |
Kocourchlupac (id: 2643
)
|
4.10.2006 13:14 |
|
Akva 250x60x60 prodávaj s dnem v 1 kuse, tak proč dno ze 6ti dílů ? Já plánuju něco jako 300x75 výška 60, ale uvidím podle ceny a ještě to nechám pár měsíců uležet....
A na tak velké akva by se hodila nějaká úprava terénu a nějaké stavby z břidlice, .... |
barbus (id: 1242
)
|
4.10.2006 10:55 |
|
To není velká radost ale obr radost fakt špica 8 |
Lajda (id: 1651
)
|
4.10.2006 7:57 |
|
Krásný, úžasný ... něco takového chci taky do svého obýváku ! ;) Jen mi řekni, jak v takovým bazénu měníš vodu, kýblama asi ne, viď ;)?. Nebo neměníš vůbec?
Jo a to původní akva bylo taký krásný. U mě za 8* |
galaxias (id: 2721
)
|
28.9.2006 12:28 |
|
ale já zaky bydlím v paneláku jen jsem musel mít papír od statika že nám ten panelák nespadne na hlavu... |
johny (id: 2346 )
|
27.9.2006 9:20 |
|
Super akvárko,gratulace a nejlepší osazenstvo je v průhledné skříňce pod akvarkem
8 |
Nord (id: 2718 )
|
27.9.2006 6:53 |
|
super
prju it to kamo ale me bi se asi propadla podlaha v panelaku
za 8*
super kytky, a ty ryby.........no comment
cawte kuba |
petrys (id: 1727 )
|
25.9.2006 21:17 |
|
nádherně zarostlé a rybky jsou taky super
u mě máš za 8* |
galaxias (id: 2721
)
|
25.9.2006 17:28 |
|
To se ani neptej sehnal jsem je po 250kč/ks. Viděl jsem je ještě ve Sklorexu,ale tam za ně chtějí dokonce 290kč. |
Horác (id: 2547
)
|
24.9.2006 23:19 |
|
Tady se furt mluví v takovejch hádankách ... Mně se to nechce nikde hledat, takže se zeptám přímo. Co to je zdrcující cena ? :o) |
galaxias (id: 2721
)
|
23.9.2006 8:45 |
|
jo Denisony jsou v pohodě jsou ještě malé mají kolem 6cm,ale až trochu vyrostou... viděl jsem je v 15cm velikosti je to nádherná ryba ikdyž ta cena je zdrcující no ale co se dá dělat.... anténovce mám 4 a jsou pořád u sebe a tvoří takovíé malé hejno... jsou pěkní,ale taky se pořád schovávají... |
Pavel (id: 288
)
|
22.9.2006 15:49 |
|
Parmičky a tetry kongo, to je super
A jak se daří těm denisonkám? Tuhle jsem na ně koukal, ale ta cena
Anténovce máš v hejnu, nebo se naháněj? Já mám dva a moc se nemusej...
Možná posuň ty fotky starého akvárka na konec, takhle to trochu mate |
galaxias (id: 2721
)
|
22.9.2006 10:56 |
|
no možná nevím... dělala to firma nechal jsem to na nich... ale opravdu to není tak hrozné ten spoj mi vůbec nevadí... ideální by byl asi průhledný tmel,ale nevím jestli má zase takoé vlastnosti jako tenhle... |
ludanek (id: 1991
)
|
21.9.2006 22:41 |
|
Tak mě napadlo,kdyby byl ten spoj uprostřed slepenej transparentním lepidlem,tak by nebyl tolik vidět né?Cože? |
Ferry (id: 1650 )
|
21.9.2006 21:15 |
|
Ten mega prostor mě fascinuje je to skvěle, ale jsem víc na rostliny dávám 7 a gratuluju.
|
RomanHolba (id: 2542
)
|
20.9.2006 14:52 |
|
Pěkná akvárium. Pekne osvetlený. Davam 8* |
wayn (id: 2477
)
|
20.9.2006 11:16 |
|
Jó radost je třeba si dělat
******** |
česťa (id: 2329
)
|
20.9.2006 9:18 |
|
Promiň překlep,samozřejmě za 8*
|
česťa (id: 2329
)
|
20.9.2006 9:17 |
|
No to je mega prostor.Nezaměstnáš potápěče,docela bych to bral.Dávám za á* |
MartinM (id: 42
)
|
19.9.2006 12:43 |
|
to bude asi pravda, ja mel ve 450L nádrži 3 a byla to katastrofa.Dominatni a nejvetsi jedinec to tam ovladal vse
kolikrat jsem mel chut ho na par hodin dat do jine nadrze,ale kdyz on byl tak krasnej
Nakonec jsem ty 2 slabsi musel dat pryc, bylo mi jich fakt líto. |
galaxias (id: 2721
)
|
19.9.2006 11:37 |
|
Labeo samo o sobě je docela agresivní rybka, nicméně tenhle jejich pud lze potlačit právě tím,že se chovají v hejnu. Jenomže to je začarovaný kruh. Ta agrese mizí při minimálně deseti kusech a více,ale zase na takový počet musí být dostatečně veliká nádrž,aby bylo možno i to že na sebe občas neuvidí. Takže buď velice hustě zarostlá nádrž a nebo hodně veliká... jinak možno chovat opravdu jenom jeden kus v nádrži. Já s tím u sebe nemám žádný problém a dokonce se vyhledávají a tvoří malé skupinky... |
rhozlar (id: 1671
)
|
19.9.2006 11:03 |
|
Nádhera, krásné a velké akvárium.Je zřejmé, že mají ryby jistě dost prostoru,ale i tak je tam vidět dost ryb Labeo. Nehoněji se příliš navzájem? Já mám v akva jendu a honí mi neustále peřovce a jednoho mi zabila.(Na delší povídaní)8*. |
galaxias (id: 2721
)
|
19.9.2006 9:18 |
|
ale echinodor je to určitě já totiž moc jiné rostlinynepoúžívám... |
galaxias (id: 2721
)
|
19.9.2006 9:16 |
|
jé tak to se moc omlouvám,ale touž si nevzpomenu... mě se vždycky něco líbí tak si to koupím,ale za chvíli stejně nevím který je který hlavně u těch méně známých druhů |
MartinM (id: 42
)
|
19.9.2006 9:12 |
|
ahojky, tak to je fakt síla
Já měl akva dlouhe skoro 2metry a měl jsem co dělat abych si mohl v klidu vychutnávat veškeré dění v akváriu
Kždopádně až to budeš mít pěkně zarostlé, tak to bude vypadat fakt dobře |
Horác (id: 2547
)
|
18.9.2006 23:03 |
|
To staré akva je také dost dobré. Ta velká rostlina (nebo mám rovnou napsat Echinodorus?) vzadu uprostřed (mírně vlevo), jo přesně ta ... co to je zač? |
:o)) (id: 2687
)
|
18.9.2006 21:03 |
|
Je to prostě nádhera,dávám 8. |
galaxias (id: 2721
)
|
18.9.2006 20:07 |
|
Neboj ta spára uprostřed je právě díky tomu silikonu vyrovnává veškeré otřesy. Dno toho akvaria je slepeno se šesti kusů,protže kdyby bylo z jednoho kusu okamžitě by prasklo.V téhle délce nelze zajistit ideální rovinu. No a kdyby se vylilo tak to proteče přes strop do sklepa po de mnou už nikdo nebydlí,ale máš pravdu strop v místě akva podepírají tři trámy 10na 12cm.... |
maruno (id: 1485
)
|
18.9.2006 19:32 |
|
Moje žena když to viděla tak konstatovala :Tak to je brutální nádrž a hned dodala doufám že to nechceš domů. No chtěl bych, ale to by podlaha v obýváku neudržela a asi by mi schudly ryby.
To byl samozřejmě žert. |
Shakalik (id: 1520
)
|
18.9.2006 11:25 |
|
Akvárium je skvělé, ale ten spoj u prostřed by mi moc ke klidu nepomohl, stačí aby trochu zapracoval dům (což se stává neustále) a těch tisíc litrů je u sousedů, kteří budou určitě rádi. Dám ti 8 ale né kvůli tomu, že by to akvárium bylo až tak krásné, to bych ti dal spíš 7, ale těch 8 máš za odvahu. To jako klobók dolů. Ať se ti daří. |
mig07 (id: 2003
)
|
18.9.2006 0:05 |
|
Ja osobne som mal tie P.kukačí, ale bolo to podla mna aj dost blbé mať 20-30cm sumce medzi 10cm tlamovcami. Inak ryby mi likvidoval aj Trnovec belopruhý ale v druhom akva. Inak cez deň to je ok ale v noci mi chodili na lov po dne. |
ludanek (id: 1991
)
|
17.9.2006 21:01 |
|
Tak to je "Dněpro"akvárko!?!To už je fakt slušná dýlka.Jo a že Ty jseš tak trošku Echinodorofil?!?!Máš to hezký,ale myslim,že by tomu slušelo víc hezčí pozadí,dávám 7*.
PS:Doufám,že jsem Tě neurazil tím filem?Já miluju Echiňáky.
|
galaxias (id: 2721
)
|
17.9.2006 16:02 |
|
docela mě ten tvůj vzkaz vyplašil. To jsi mě moc nepotěšil... jestli mi začnou chytat mé panceřníčky tak to s něma dlouho kamarád nebudu... mám je teď asi v 15cm velikosti a žádný binec nedělají jsou pořád schováni a chodí se vždy jen nažrat takže zatím v pohodě... |
galaxias (id: 2721
)
|
17.9.2006 15:59 |
|
no když jsem se ptal na přední tabuli v té délce tak ta by vyšla okolo 40 až 50 tisíc! No a to jenom ta přední pohledová strana. Tak mě vyšlo na padesát tisíc celé akvarium. Síla toho skla je 12mmm při té výšce 60cm kdybych chtěl jen o 5cm vyšší muselo by to být už s 15mm skla. |
mig07 (id: 2003
)
|
17.9.2006 13:08 |
|
Díky za komentár.
Na udržbu dna akva som chcel nejaké sumce. Malý panciernici by s tlamovcami asi nevydržali, tak som tam musel dať tie trinidians. Čo sa týka tých perovcu mal som ich tam dávno.ALE dal som ich preč. Male tlamovce mi mizli a velké mali okúsane chvosty. Rychlo mi narástli (20cm) a začali robiť bordel v akva. Sú krasni, v dospelosti ti budú likvidovať rybky u dna, najprv asi tých panciernikov. Napíš mi tu hrubku skla.
to Mirďas: Čo mne firma lepila akva tak akva do dlžky 340cm vychádzalo 17,50 SKk/liter a dlhšie tušim 900 SKk/liter. |
Fishinka (id: 35 )
|
17.9.2006 13:01 |
|
Ahoj ta velikost je opravdu nádherná,takže do budoucna mám co překonávat
. |
Mirďas (id: 520 )
|
17.9.2006 11:12 |
|
No a kolik vyjde zhruba ta tabule toho tvrzeneho skla?A kolik te vysla tabule normalniho skla na akva |
petr.svijany (id: 1963
)
|
17.9.2006 10:45 |
|
Je to prostě úžasný a jak koukam tak to je uplny echonodarium
, nadhera 8* |
galaxias (id: 2721
)
|
17.9.2006 10:13 |
|
Jo jo akvárium jsem domů stěhoval po kusech tedy na půl a teprve u mě doma ho slepili v jednu nádrž... no ono tohle mít v paneláku byl už problém potřeboval jsem souhlas všech sousedů,ale zdárně se to podařilo... jinak co se týká té délky skla tak nejdelší tabule co se dělá je 3,20m.Dají se koupit samozřejmě v kuse i větší tabule,ale to už je speciální tvrzené sklo,které se třeba používá v nádržích v zoo a když jsem se na to ptal a řekli mi cenu tak sem se posadil na prdel. Takže tuhle variantu jsem okamžitě zamítl... |
borča (id: 669
)
|
17.9.2006 8:45 |
|
Tak to je mazec! Jen si myslím, že by to chtělo i jiné druhy rostlin než echinodury. Ale proti gustu..... |
mig07 (id: 2003
)
|
17.9.2006 0:52 |
|
Ten objem akva je paradní. Ja mám niečo podobné (myslým akva od steny ku stene izby) ale mám tam 2 akva vedla seba. Akva je pekné trochu mi kazí dojem to lepenie na strede akvaria. Ten sumec žraločí (Pangasius sutchi) ti velmi rychle prerostne akva. Má rad tmavší akva. Na svetlých sa plaší a naráža do skiel a plaší a stresuje ostatné ryby. Vlasná skušenosť a to so ich mal v akva dlhé 250cm. Zaujímala by ma aj hrúbka skla. Skladbu ryb by som dal tiež inú.
to Horác: Nekde na nete som videl výroby akva do dlžky 6m. |
Krumpi (id: 2336 )
|
16.9.2006 22:30 |
|
Tak tomu říkám mazec:))8*:) |
wladys (id: 13
)
|
16.9.2006 22:29 |
|
Nádherná vana..tohle mít doma tak jásám,ale já bych to pojal úplně jinak....
7* |
lap (id: 2365 )
|
16.9.2006 21:19 |
|
To je nádhera...gratuluji. |
Franta (id: 448 )
|
16.9.2006 21:10 |
|
ehm, tak ale to je trochu hodne velka radost.. :) vetsi nez sem cekal... :D |
galaxias (id: 2721
)
|
16.9.2006 20:51 |
|
Ale i tak jsem Vám moc vděčný za každý příspěvek. Jen mě mrzí ty fotky nejsou ani moc kvalitní ani nejsou třeba detaily na ryby, ale tohle všechno bych chtě v krátkém čase změnit...
a co se týká těch denisonů byly hodně drahé,ale jsou nádherné... |
Horác (id: 2547
)
|
16.9.2006 20:47 |
|
Já jsem tak trochu zabržděnej resp. momentálně zaostalej, takže ještě dodatečně (pozdě, ale přeci) musím ocenit i ten vtipný název. Tohle je opravdu VELKÁ radost. :o)
Ta spára uprostřed, to máš pro sichr, nebo už se prostě nedá takhle dlouhé sklo sehnat (resp. dostat do baráku)? |
sharon (id: 1665
)
|
16.9.2006 20:41 |
|
Jasně,tohle beru, ať si užijí |
galaxias (id: 2721
)
|
16.9.2006 20:33 |
|
jo jo máte pravdu rostliny jsou v akva teprve osm týdnů, ty předešlé mi spásli L krunýřovci, kterých jsem tam měl asi 25. Stáli mě nehorázné prachy a když jsem uviděl jak dokázali sníst denně skoro půl litrovku spařené zeleniny a ještě spásali echinodory došlo mi že jsem to trochu přehnal. Takže jsem je s těžkým srdcem rozprodal a nechal si jen pár kousků.
No a co se týká osádky ryb snažil jsem se to moc nemíchat takže hlavně parmy no a jako doplněk kongo tetry, které jsou prostředím docela blízko asii jen ti skalaři tam moc nesedí,ale je to zbytek z předchozího akva tak jsem je tam dal ať si taky užijí. |
sharon (id: 1665
)
|
16.9.2006 20:03 |
|
Taky mi to přijde jako čerstvě založené. A taky na skladbě ryb ses mohl líp vyřádit, je to taková divná směska na tak krásné a velké akvárko. Jinak závidím tvé partnerce
|
Mirďas (id: 520 )
|
16.9.2006 19:52 |
|
Stavim se na vinko a pocumet na akva
8* jak jinak...Ty jo........ |
Václav Vodička (id: 696 )
|
16.9.2006 19:43 |
|
Opravdu impozantní nádrž, která si určitě zaslouží nejvyšší hodnocení. Pouze u rostlinek se mi zdá, jako by jste je zasadil nedávno. Na to, že bylo akvárium založeno v prosinci minulého roku mají nezvykle tvarované listy (spíše vypadají jako emerzní). Ještě bych uvítal podrobnější popis akvária (např. způsob zapojení filtrace, ...) a pár fotek technického zázemí. |
Horác (id: 2547
)
|
16.9.2006 18:51 |
|
Čtyřicet kongáčů ... Já se picnu! |
Horác (id: 2547
)
|
16.9.2006 18:47 |
|
No jo, blek aby mě zase nepředběh ! :o))) |
Horác (id: 2547
)
|
16.9.2006 18:46 |
|
A do prdele ! ... :o). Tak teď už vím, o čem jsi mluvil na mé prezentaci ... To je teda maso. |
blek (id: 1357
)
|
16.9.2006 18:43 |
|
úctyhodný kousek, a ta batérie pod ním zrovna tak |
galaxias (id: 2721
)
|
16.9.2006 16:07 |
|
Dnes jsem konečně zaregistroval na tyto stránky i svoje akva.Dozvěděl jsem se tady už spoustu skvělých info a hlavně zde viděl plno krásných nádrží,které mě inspirovali při zařizování mé nádrže,proto se na mne nezlobte kdyby jste v mé prezentaci poznali nějaký svůj nápad. Budu Vám vděčný za každou poznámku jak bych ještě mohl svého miláčka vylepšit. Doufám´,že v nejbližší době zde budu moct přidat další nové foto i s mými novými parmičkami - puntius denisoni. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|