Diskuse  (14. strana z 15)

Historie hledání   Pokec   Zobrazit vše   |<   <<   >>   >|  
Chronologicky řazené příspěvky: (záznamy jsou na řazeny od nejnovějšího po nejstarší)
Hledaný text:
chyby
Hledat text:
Hledá se přesně zadaný text, bez rozlišení malých a velkých znaků.
Hledá se pouze v textu  příspěvků,  nehledá se podle jména či data.
Nové téma diskuse    Pokec    Otočit řazení
Číslo stránky:
Pokec  (Odpověď pro: Romca  Zobrazit původní příspěvek )
26.1.2013 21:00
Milos   (id: 9641   Pokus o rostlinne akvarium  
 kategorie malá akvária, objem 39 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Fred ll.  
 kategorie velká akvária, objem 780 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nano  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
[Odpovědět]
Taky jsem delal chyby. Ted uz vic ctu nez se do neceho vrhnu. Dulezite je ale chyby napravit.
Pokec  (Odpověď pro: NASREDDIN  Zobrazit původní příspěvek )
28.12.2012 21:08
Milos   (id: 9641   Pokus o rostlinne akvarium  
 kategorie malá akvária, objem 39 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Fred ll.  
 kategorie velká akvária, objem 780 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nano  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
[Odpovědět]
S nekterymi lidmi je holt tezka spoluprace, vsichni delame chyby, dulezite je napravit, ja taky krunyrovce Freda koupil do dvacitky pred asi 5 lety a ted uz je v 700 l, protoze i 450 l bylo male.
Pokec  (Odpověď pro: fazin  Zobrazit původní příspěvek )
11.12.2012 21:54
Milos   (id: 9641   Pokus o rostlinne akvarium  
 kategorie malá akvária, objem 39 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Fred ll.  
 kategorie velká akvária, objem 780 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nano  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
[Odpovědět]
Naprosto jsi porusil vsechny zakladni pravidla akvaristiky, jedine, co ted muzes udelat je, se jak ti radil Vlk zahloubat do clanku na netu o zakladech akvaristiky .... Je toho more, co si musis precist, aby se tyto chyby neopakovali, tak nevahej a zacni hned ....
Partner rubriky
Partner rubriky
29.9.2012 18:54
vaclav   (id: 2038 )
[Odpovědět]
Tak jsou to chovatelovy chyby ve výživě, nebo spíše zparchantělé ryby od narození. To byste měl znát, ne. Skaláry mám pořád, ale jen u těchto se to dělalo, musel jsem je dát pryč. Takže mnou to nebude, spíše nějakým vaším kolegou.
Hnědý zákal  (Odpověď pro: Sidonius  Zobrazit původní příspěvek )
12.9.2012 15:40
Tom K.   (id: 12416   Pralesní břeh  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
[Odpovědět]
No já když to psal, tak jsem dost pospíchal. Tak proto ty chyby a překlepy. Ale těsně po odeslání dotazu, jsem ještě pár šišek hodil do sklenice, jestli náhodou příčina není zde. V tu dobu tu ještě žádná reakce nebyla.
Záhadná nemoc  (Odpověď pro: Vicky  Zobrazit původní příspěvek )
30.7.2012 20:50
Sidonius   (id: 1736 )
[Odpovědět]
...Dobrý den,potřebuji poradit se záhadnou nemocí která začala devastovat moje akvarium... Mám 50 litrové akva kde mám asi 40 pavích oček a dva malé ancistruse. 25 pavích oček z tohoto počtu se tu teprve zabydluje, mám je v akva asi 14 dní a těchto se ta nemoc právě týká....

Mohu se, samozřejmě, mýlit, ale podle vašeho popisu se mi jako možná příčina vaší záhadné nemoci jeví následující:
Předpokládám, že jste nekupoval potěr, ale pohlavně dospělé rybky. Z toho mi vychází, že systém velmi pravděpodobně nezvládl zátěž, kterou představovalo vložení tak velkého "u" Jako první na zvýšenou koncentraci zareagoval nejvnímavější jedinec, a to vcelku logicky ze skupiny nových přírůstků.
Zkušený chovatel, od kterého jste rybky koupil, bude bezpochyby natolik zkušený, aby věděl, že jednou ze základních podmínek úspěšného chovu pavích ok je maximální hygiena, takže se dá předpokládat, že u něj ryby nebyly vystaveny působení dusitanů. Narozdíl od podmínek ve vašem akva, kde - pokud jste preventivně neměnil v pravidelných krátkých intervalech významnou část vody - se s dusitany "ly"
Příznaky, které popisujete u dotčené samice, (a nejen u ní), by tomuto nasvědčovaly.
Myslím si, že obrovskou chybou bylo zahájení experimentů s léčivy bez toho, abyste změřil základní parametry vody, koncentraci NO2 na prvním místě.
Odpojení filtru je IMO dalším rizikovým krokem, který jste ovšem (možná - naštěstí) do jisté míry eliminoval výměnami části vody a aplikací kuchyňské a mořské soli.
Jak jsem napsal - mohu se mýlit, přesto doporučuji před jakýmkoli dalším rozhodnutím postupovat tak, aby se vyloučila možnost otravy N-látkami. Nepodceňte skutečnost, že léčiva jsou chemie, která může mít katastrofální důsledky pro proces nitrifikace!
A v neposlední řadě se zamyslete nad tím, jestli je taková skupina pavích ok (+ další rybky) přiměřená akváriu této velikosti...
Pokec  (Odpověď pro: Farrael  Zobrazit původní příspěvek )
18.7.2012 18:00
Milos   (id: 9641   Pokus o rostlinne akvarium  
 kategorie malá akvária, objem 39 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Fred ll.  
 kategorie velká akvária, objem 780 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nano  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
[Odpovědět]
V zivote jsou horsi chyby, ... nektere jsou na kriminal ....
Pokec  (Odpověď pro: Milos )
18.7.2012 17:44
Farrael   (id: 702   Farraelova 50tka  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Gupkarium  
 kategorie malá akvária, objem 24 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Prostě Akvárko :-)  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Avalon  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Avalon II.  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Valhalla  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dreamcatcher  
 kategorie velká akvária, objem 495 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
[Odpovědět]
Jo to určitě, ale některé ty chyby jsou fakt hrozné. To je občas na občanku
zakalené akvárko  (Odpověď pro: Jencek34  Zobrazit původní příspěvek )
16.7.2012 22:39
007   (id: 339   007  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
[Odpovědět]
25.6.2012 21:20
Batole   (id: 3822   003  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  )
[Odpovědět]
kdo jste si objednal od SAK krmení zdarma na zabarvení rybek ? sice jsem natočil na foťák video, v pc to má ale chyby, pro zpětnou vazbu na kontrolu výsledku.
20.6.2012 19:25
Sergi   (neregistrovaný návštěvník)
[Odpovědět]
Ano, rybky dávat postupně, stejně je asi všechny hned neseženete, ale kdo ví...
20.6.2012 8:22
Renat   (neregistrovaný návštěvník)
[Odpovědět]
Děkuju
20.6.2012 7:55
Yirka   (id: 7416 )
[Odpovědět]
Rybky přidávej postupně, doporučuji týdenní interval mezi hejnky.
19.6.2012 23:58
Renat   (neregistrovaný návštěvník)
[Odpovědět]
Jeste se chci prosim zeptat, jestli pak po zajeti akvarka muzu dat vsechny rybky najednou nebo musim postupovat opet pomalu a dat treba 8 neonek, cekat a po nejake dobe pridat dalsi hejno...dekuji
19.6.2012 21:25
Renat   (neregistrovaný návštěvník)
[Odpovědět]
Ano, neonek myslim 10 i s tema 2 , co uz mam Moc jste mi pomohl, jeste jednou dekuju za vsechny rady a trpelivost se zacatecnikem Doufam, ze se mi podari prekonat vsechny pocatecni nesnaze a casem se treba dostanu i k vetsimu akvarku, uz s tou myslenkou zacinam trochu koketovat Zacina mi vadit, ze ty rybky takhle nemaji moc prostoru k plavani.Vubec jsem ale nepocitala, ze si poridim akvarium, premluvil me k tomu maly syn a ted me to chytlo,sedíme u nej furt.Ale vetsi by asi bylo lepsi....uvidime časem
19.6.2012 20:41
Sergi   (neregistrovaný návštěvník)
[Odpovědět]
Těch neonek raději 8, když už doma 2 máte, rasborek 6-10ks, těch pavích oček se zbavte. Počet pancéřníčků by šel, jen nevím co mámte za druh, do menších akvárií jsou vhodné pancéřníčci panda, třískvrnné, trpasličí a pod. Jinak můžete klidně koupit i několik krevetek, s rybkami se snesou(vyzkoušeno) jen to chce dobře zarostlé akvárium rostlinami.
19.6.2012 20:21
Renat   (neregistrovaný návštěvník)
[Odpovědět]
Já vím, že to tak je,ale štve mě to, člověk by řekl, že když jde někdo dělat ke zviratum, ze je má rád....jeste ze jsou aspon ty vyjimky Jinak od Brna nejsem, jsem z vysociny, mozna bych mohla mit stesti v Jihlave, zkusim zapatrat.Hejnem je myšleno aspon 10 rybek?Myslela jsem, ze bych mohla mit pak 10 modrych neonek a 10 rasborek a ty 3 pancernicky...snad by to mohlo fungovat?Jinak rybicky se zatim drzi, žádná od vcerejsiho rána neuhynula.Pokud by mi zustaly i ty pavi ocka - je jich 5, tak bych je asi nekomu dala,ty 2 neonky bych si nechala ...Jinak to o prani molitanu ve vodě z akvaria jsem cetla.Zatim jsem to ale nedelala, nechci do toho radsi moc zasahovat, uz jsem napachala škod vic nez dost...
19.6.2012 20:06
Renat   (neregistrovaný návštěvník)
[Odpovědět]
Moc děkuju
19.6.2012 19:30
Sergi   (neregistrovaný návštěvník)
[Odpovědět]
Když napíšu tvrdou realitu, žádný obchodník (až na pár vyjjímek) vám nebude radit, jak se nejlépe starat o rybičky a jak je tedy co nejdéle k jejich spokojenosti udržovat při životě, to byste přeci k jeho škodě nedošla podruhé či po třetí a nekoupila si je znova, když vám uhynou. Jinak pokud budete čistit filtr( molitan) vymáchejte jej v odkalené vodě z akvária, bohatě to postačí a nezlikvidujete tak bakterie. Ty dvě neonky tam nechte, s neonkami modrými se snesou, ty rasborky, to jste myslela jistě tuto http://rybicky.net/atlasryb/danio_perlove , osobně je taky chovám, do malých akvárií jsou naprosto ideální, jen jejich cena se pohybuje od 40 do 70kč za kus. Nevím odkud jste, ale pokud někde od Brna, doporučuji navštívit profesionální akvaristiku Sklorex, sídlící v Židenicích, tam mají oba druhy běžně k nabídce a ochotný a odborný personál co poradí, nikdo vám tam nenabulíkuje nic co by ublížilo rybám, nebo zbytečně vaší peněžence...
19.6.2012 14:17
Yirka   (id: 7416 )  Autor editoval příspěvek 19.6.2012 14:20
[Odpovědět]
Je to běžný sortiment skoro v každém akva obchodu. Jen, prosím, nezapomenout, že k tomu "fuku"řeba mít i vzduchovací motorek.
Historie hledání   Pokec   Zobrazit vše   |<   <<   >>   >|