Atlas ryb - písmeno B

Vyhledávání  Nejoblíbenější  Čeledi  Úvod  A  B  C  D  F  G  H  J  K  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  Z  
Řazeno dle českých názvů, změnit řazení na: latinsky

Bojovnice pestrá
- Betta splendens

Seznam    |<   <<   >>   >|  
Bojovnice pestrá
Foto: © Hanka01
Základní údaje: (id 22)
Jižní a východní Asie
Oblast
Kambodža, Thajsko
Místo rozšíření
7 cm
Maximální dosahovaná velikost
od 24 do 29 °C
Teplota vhodná pro chov
masožravá
Potrava
od 6 do 8
Doporučený rozsah PH
klidná, hejnová
Temperament
60.14 Kč
Průměrná cena
60
Počet návštěvníků u nichž je rybička oblíbena
Bližší popis:

Velmi populární ryba. U některých samců mohou agresivně roztažené ploutve vytvořit celý kruh. Zabarvení jednotlivých vyšlechtěných exemplářů se může poměrně značně lišit. Divoké ryby mívají ploutve kratší a jsou převážně hnědé s červeným nádechem. Na rozdíl od samců jsou samice menší a barevně málo atraktivní. Co se týče samců, je možno v jedné nádrži chovat pouze jednoho samce, protože jejich vzájemné potyčky skoro vždy skončí smrtí jednoho z nich. Samic je naopak vhodné chovat v akváriu více. Samec staví pěnové hnízdo a láká pod něj samičku k vytření. Hnízdo s jikrami poté střeží samec. Někdy může být agresivní i k samici. Plůdek se líhne za 24 hodin.
Další obrázky:
Bojovnice pestrá
foto: © Z prezentací akvárií
Bojovnice pestrá
foto: © Luky
Samec
Bojovnice pestrá
foto: © Marrpa
Samec
Bojovnice pestrá
foto: © Abner
Samec
Bojovnice pestrá
foto: © paolo_sk
Komentáře, postřehy a fotografie návštěvníků:
Archi  (id: 158 ) 12.4.2005 22:26
Chtěl bych dodat že agresi samce snížíte tak, že mu buď postavíte vlastní teritorium, které bude hájit (např. keramický domeček), anebo na jednoho samce nejlépe připadnou dvě samice. Při koupi této ryby si pořiďte i nějaká akvarijní zrcátko, samec Bojovnice pestré nerozlišuje jestli napadá soupeře nebo sám se v zrcadle a výrazně mu tak vyšlechtíte ploutve, které často rozpíná.
alb  (id: 395 ) 7.10.2005 19:23
já ji mám a najíždí na paví oka,mam to řešit?
Obelix  (id: 558 ) 31.10.2005 20:47
Stačí jí akvárium o kolo 30l.
Katrin  (id: 723 ) 18.11.2005 9:01
je krásná a na zrcátko se rozčiluje a předvání, ale dočetla jsem se, že by se měla držet ve vrchní části akvária. Ta naše se pohybuje stále u dna, máme ji cca týden, prospívá, žere, je krásně barevná, ale na dně....čím to je?
osky  (id: 785 ) 23.11.2005 18:24
Možná by bylo dobré doplnit, že je to labyrintka. Potom je jasné, že jí vzduchování nechybí.
Paulus  (id: 813   Palkova zahrádka  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.12.2005 9:55
Další zajímavost je, že při stresu mění zbarvení a samci pokud vidí silnějšího samce tak napodobuje samičku ( podélné pruhy a bledne - asi závistí )
Noana  (id: 914 ) 20.12.2005 23:29
chtela jsem se zeptat,jestli muzu chovat Bojovnici v akvarku na 12 litru,ale nemam ohrivac vody takze vodu v akvarku ohriva jenom teplota mistnosti a ta se pohybuje ve 20 stupnich nekdy i vis
Radka K.  (id: 1082 ) 15.1.2006 19:58
Mám malé 20l akvárko, v něm krunýřovce, pancéřovníčka, 10 neonek a samečka bojovnice. Snáší se vzájemně velmi dobře. Jen nevím, jestli správně krmím bojovníka - dávám mu "blechy" Cyclops a sušené vločkové krmivo, jak mi poradili při nákupu, ale zdá se mi, že nic nežere. Přesto vypadá spokojeně a před zrcátkem se krásně předvádí. Máte někdo zkušenost s jeho krmením?
irena  (id: 287 ) 16.1.2006 7:27
My jsme měli jednoho bojovníka a ten jedl vše co se dalo. Teď máme druhého a ten ani po vyhládnutí nežere žádnou suchou potravu, jen mražené larvy, už jsem vzdala přeučovat ho, protože nic jiného nejí a asi by zemřel.
Spec. krmení pro bettky má Hikari
Represent  (id: 817 ) 5.2.2006 8:40
Radka K. :já mám taky bojovnici a ta mi žere co tam ''hodim'',ale spíš ta samička mi dělá problemy.
Represent  (id: 817 ) 5.2.2006 9:02
Noana:12 L jim stačí,topítko no bylo by dobré,ale když není nevadí,20°C je dost studená tak zvýšit teplotu na 25°C a bylo by to ideální
wertu  (id: 1170   Vodopád  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.2.2006 15:17
co mam dat plôdiku jest
wertu  (id: 1170   Vodopád  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.2.2006 15:18
a k tomu jedeni dospelich kusou-zeru iba patentki-ine odmietaju
myn  (id: 1371   moji halančíci  
 kategorie malá akvária, objem 19 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  paludárium  
 kategorie střední akvária, objem 126 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.2.2006 14:05
Potěr potřebuje prachovou potravu (trepku). Někteří čichavci údajně okusují "pacičky" žábronožkám, jestli bojovnice taky, to nevím.
Jak je to s tvrdostí vody? Jasně že každý doporučuje měkkou, ale na chov snad toleruje tvrdší a odchov?
wertu  (id: 1170   Vodopád  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.2.2006 8:14
S tvrdou som to neskusal ale pri 26° a odmineralizovanej vode z lekárne to ide takmer okamžite.večšie problemi budeš mat ked sa viliahnu prach padne na dno a zle sa odkaluje.
Will Grimm  (id: 1507 ) 6.3.2006 14:32
Prosím, mohl by mi někdo říct, jestli můžu mít bojovnici v akváriu se Sumečkem?
dzin  (id: 1615 ) 22.3.2006 7:59
mám bojovnoci a akvárku se skalarami a ramirezkami a nedoporučuji samice mi ukousali a samce jsem dal zavčas pryč než by zahynul stejně
Represent  (id: 817 ) 26.3.2006 14:38
pro Will Grimm :můžeš Bojovnice pestrá je míru milovná ryba akorát do živorodek najíždí.Jmenuje se tak protože v Asii s ní pořádají zápasy(jako např.:kohoutí)samici se nemají rádi :)
Raďas  (id: 1632 ) 27.3.2006 9:59
Zdravím všechny :) Chtěl bych požádat o radu(y)...chci si pořídit bojovnici samečka a nějaké ty samičky a chtěl jsem se optat které rybky jsou k nim nejvhodnější? A jelikož bojovnice pokud vím plavou většinou ve vrchní části akvárka, tak jsem chtěl poprosit o radu jestli by jste mi poradili jestli k nim můžu dát i čichavce perleťové, jelikož se mi líbí, ale mám strach že by to dělalo neplechu, jelikož jsou taky tak nějak v horní polovině...A poslední rada je ohledně sumečků a pod...nedávno jsem viděl sumečka žraločího, je fakt pěkný, ale když jsem ho viděl v jeho dospělé velikosti tak jsem se zhrozil :) No a tak mě zajímá, jestli je nějaká forma zakrslého a nebo podobného druhu? Max. délka 10cm?Děkuji moc za všechny rady a příspěvky...Prosím napište mi....
Mimous  (id: 1521   akvárko pro DÁNIA  
 kategorie malá akvária, objem 39 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Malý WaterWorld  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  XII  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.4.2006 8:37
pro Raďase: no podle toho jak velké akvárko máš. Já bych řekl že pokud chceš biotop asie tak by se hodila Colisa lalia(čichavec zakrslý), razbora klínoskvrná, danio pruhované a jine asijské ryby
wyziv  (id: 2424 ) 6.8.2006 13:01
Ahoj, mám v jednom akvárku dohromady 5 samců a asi 3 samice. Samce mám z jednoho odchovu, takže mezi sebou nesoupeří a krmím je nornálním krmivem pro rybičky. Daří se jim a krásně se vybarvují.
bohyne.Maat  (id: 2974 ) 26.10.2006 9:31
tak Bety neumí prý moc dobře plavat. Je to důvod proč mi leze do rohu akvária, kde není žádnej proud? Monča
bohyne.Maat  (id: 2974 ) 26.10.2006 9:36
odpověd: mám betty samce i holky spolu se skalárama a vůbec si neubližují. ba naopak.
mila.pavelka  (id: 2905 ) 27.11.2006 23:11
Dcera mi koupila 4 bojovnice. I kdyľ nedávno prodavačka tvrdila ľe to nejde (protoľe se biji) a teď rovnou 4. Prý záleľí jestli jsou separované nebo ne. Rozumíte tomu já ne! Vysvětle te mi to prosím, dík
JJaanca  (id: 3258   Moje 60tka  
 kategorie malá akvária, objem 55 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Mini akvárko  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje největší 190l  
 kategorie velká akvária, objem 190 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.11.2006 16:03
Jednou jsem v akvaristice koupila dva páry bojovnic (v akvaristice měli v šechny bojovnice v jednom akvárku). Bylo mi řečeno, že samci jsou spolu od malička a tudíž se nanapadají. Měli pravdu, dala jsem si do 12 litrového akvárka a jeden pár se mi dokonce vytřel (z jiker nic nebylo), bez toho aby se samci nějak napadali. Samec si jen hlídal svoje hnízdo.
Pak jsem se dočetla, že se samci oddělují hned od malička aby si odvykli. Ddyž pak vidí jiného samce, nejsou na to zvyklí a roztahují ploutve a napadají se. Tím, že se dá zrcátko ,nebo se dva samci oddělí sklem, roztahují ploutve které jim pak sílí. Jenže to samce vysiluje a umírá mnohem dřív, než samec který není nepřetržitě drážděn.
Toto zacházení se mi vůbec nelíbí, když vidím v akvaristice bojovnice v pidikelímkách jak se 24 hodin denně natřásají - hraničí to s týráním zvířat.
veve  (id: 3741 ) 19.1.2007 18:32
Je ta ryba pro začátečníky?
Kurhell  (id: 2431   Jihovýchodní Asie  
 kategorie velká akvária, objem 192 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kurhellova 200  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.1.2007 20:13
já bych řekl že jo
kralik555  (id: 3823 ) 28.1.2007 11:55
s bettou spledens jsem začínala,z původních asi deseti druhů rybek nám zbyly jen betty a black molly,betty jsme odchovali na drceném vločkovém krmení a vařeném vajíčku proceděném přes kapesník,momentálně máme tři samice a dva same v jednom akva a podotýkám,že jednomu začaly růst ploutve až když jsme akvárko pořádně osázeli,za chvíli bude muset jeden samec jinam...s black mollou vycháejí skvěle a když plůdku rozdrtíte vločkoé krmivo a samo občas něco jiného (mražené nauplie žábronožky apod-prostě drobné mražené či živé krmivo-žábronožku solnou jsme pěstovali,prodávají se jejich vajíčka a nádržka z umělé hmoty,kde bez problému odchováte tyto bezobratlé a pak je po řádném propláchnutí v normální vodě dáte do akva,malým bettám moc chutnají...taky lze uvařit vajíčko a kousek žloutku přecedíte přes kapesník (čistý!) do akvárka),tak dospělec bez problémů žere vločky a občas si ďobne i do řasy...mladé ryby se snažte co nejméně odchytávat,aby se v dospělsti nebály síťky/fajfky.Později,když dáte do akva fajfku jen tak,okamžitě se k ní ryby seběhnou a budou do ní lézt...=)..to jsou moje zkušenosti s bettami,kdybyste něčemu nerozuměli,klíďo mi písněte vzkazík,o bettách vždycky rád pokecám =)
Jaroslava27  (id: 3848 ) 29.1.2007 20:41
Chtěla bych se zeptat,máme pár bojovnice pestré a sameček asi před týdnem na samičku roztahoval ploutve a naháněl ji,co to znamená? A někde jsem četla,že k samečkovi se má připustit jen samice plná jiker,jak to poznáme,že je plná jiker? A jaké podmínky potřebují k tření? Díky
luk  (id: 3998 ) 11.2.2007 21:48
Mužu dát bojovnici pestrou do 11 l . teplota 18-20*C , rostliny mech - druh neznam
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.2.2007 17:26
Ne,v takhle chladné vodě by byla příliš náchylná k nemocem...Přečti si doporučenou teplotu vody a hned ti to bude jasné.
natalie  (id: 4224 ) 10.3.2007 20:56
chtěla bych si pořidit bojovnici můžu ji dát do akvarka s tetrama, skalárama, závojnatkama a black mollou?
tobikbobik  (id: 4200 ) 25.3.2007 17:04
pls lidi mohu dat samecka a samicku do 3litroveho betaria samotne?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.3.2007 17:45
Si děláš srandu se 3mi litry! poň 10l a to jen pro samce! Takhle týrat ryby!
Bravery  (id: 3254   Bejvávalo  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bývalé  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vodní svět  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.3.2007 21:39
Astria: No to je tím že buď se chce snima spářit a začne dělat pěnové hnízdo a nebo už je na to svoje akva zvyklí a tak si tam udělal teritorium skus ho dat bokem a tak týden tam nechat samice pak ho tam zpátky vypusť a už by to mělo byt oky protože tam bude jakoby v cizím prostředí! samice si to tam zabydlí;) tak ať se daří!
Bravery  (id: 3254   Bejvávalo  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bývalé  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vodní svět  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.3.2007 21:41
natalie: no tobych moc neradil bety a závojnatky se budou škubat není to moc dobrá konbinace! buť exne jedna nebo druhá ryba! si vyper jinak je to oky;)
Astria  (id: 4383 ) 4.4.2007 19:41
tak dneska jsem samečka dala do akvárka a výsledek byl velice dobrý! Před samičkami se nádherně naparuje.........a pls poraďte co znamená, když se na samičkách objeví proužky!
Bravery  (id: 3254   Bejvávalo  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bývalé  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vodní svět  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.4.2007 20:30
Wkacka: to bude tím že jestli nemáš málo světla a nebo někdy při koupení nových rybek se to stává! to by mělo byt dobré! další den by už měla byt normální!;)
Lenka*  (id: 4470 ) 5.4.2007 20:35
Zde jsou odpovědi na všechny Vaše otázky pohromadě a milou formou:

http://www.splendenspower.cz/viewforum.php?f...

Hezký den,
Lenka*
Astria  (id: 4383 ) 6.4.2007 11:48
Burda:372-104-808 mám icq a ta samička měla černý proužky
Loyd  (id: 4561 ) 18.4.2007 20:33
Kolik měsíců se bojovnice dožívá?
Lenka*  (id: 4470 ) 24.4.2007 12:02
Ahojky,
bojovnice se dožívá okolo 1,5 roku. Šlechtěné formy i méně. Okolo 8 měsíců. V akvaristikách jsou k dostání převážně dospělé kusy. A většinou častěji samci.
Bojovnice by se měla chovat odděleně od vlastního druhu, ale s jinými rybkami se většinou snese. Samozřejmě nesmí být pohromadě s parmičkami (okousaly by bojovnici ploutve), totéž xifi a molly. S cichlidami (mohly by bojovnici slupnout). A samozřejmě s rybkami vyžadujícími jiné nároky na chov (např závojnatka žije v příliš studené a proudící vodě). S menšími rybkami jako jsou paví očka se většinou snese, ale počítejte s oškubanými ocásky a mladá očka neodchováte určitě.
Černé proužky na bocích znamenají podřízenost, strach, nebo u samiček někdy i chuť ke tření.

http://www.straitsaquariums.com/gallery.php?...

http://www.splendenspower.cz/viewtopic.php?t...

Hezký den, Lenka*
Astria  (id: 4383 ) 25.4.2007 20:41
prosím o radu! samička bojovnice mi vyskočila z akvárka! jako to, a mám to nějak řešit, příp.jak tomu předejít?
Lenka*  (id: 4470 ) 26.4.2007 10:35
Ahoj Astrio,
předpokládám, že samička přežila... takže ji dej zvlášť do karantény a vodu ji přisol, nejlépe mořskou solí, v nouzi aspoň kuchyňskou. Tak lžičku na litr. Je to proto, že rybka na sobě bude mít oděrky a ranky, které jí posléze začnou nejspíš plesnivět. A to by bohužel bylo pro rybku smrtelné. A bettky jsou na zaplísnění hodně náchylné. Správná dávka soli jí neublíží. Avšak vadí šnekům a rostlinám. Teplota vody stačí normální pro chov bett, tj. cca 25 stupňů. Z prodejných léčiv je vhodný Bactopur od Sery. Dávkovat kapku na litr. (Vypnout filtr, který obsahuje aktivní uhlí. Ten by léčivo pohltil.)
Krycí sklo by u bett mělo býs samozřejmostí. Nejen kůli tomu, že jsou to výborní skokani, ale i pro to, aby rybka nenastydla při dýchání atmosférického kyslíku z hladiny. Mezi teplotou vody a teplotou vzduchu je bez krycího skla příliš velký rozdíl a rybka onemocní.
Hezký den, Lenka*
Astria  (id: 4383 ) 3.5.2007 16:01
Lenka: díky
Lenka*  (id: 4470 ) 8.5.2007 13:10
Není zač

http://www.splendenspower.cz/viewforum.php?f=4

Lenka*
Dadánek  (id: 4869   Korálovka královská  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.6.2007 22:21
Mám jednoho bojovníka, a už mi sežral jednu neonku! V krámě mi řikali že se snesou, ale jak jsem poznal tak moc ne! Co s tim? Málo krmim? Mám dát betasamce pryč? PORAďte! prosím!
Bravery  (id: 3254   Bejvávalo  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bývalé  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vodní svět  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.6.2007 1:42
Skus ho krmit mraženou má radši maso než lupínky! Tím by možná přestla jest neonky ikdyž nevím. A taky mu skus koupit jednu nebo dvě samice mělo by to pomoct mám betu taky a 3 samičky a krmím tím masem obden a je OK zatim si ryb nevšímá až na dánia které doněj furt rypkají tak jednomu uškubl pulku ploutve a druhemu ocas tak už ho nechali a je vše OK! Tak to skus obě varianty a uvidíš snad se to povede. ;)
Pavlas  (id: 2842 ) 16.6.2007 11:23
Ja mám beťáka a2 samice.Musel sem je dát do samostatného akvárka,protože mi samec honil a okusoval paví očka.
Pár mi jich pěkně potrhal, hlavně samce . Neonek mám 5 a těch si vubec nevšímal,zato honil blackmolly.
krupi  (id: 5034 ) 17.7.2007 16:41
cabas lidi potřebuju poradit koupil jsem si bojovnici samce a samičku.Ale samec porad nahání tu samičku mam je dat každyho zvlášť? pls porad dík
Bravery  (id: 3254   Bejvávalo  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bývalé  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vodní svět  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.7.2007 21:04
Krupi: skus dat samce na 3 dny bokem a pak by to mělo byt oky ;) a možná budeš mět i malý bety.
Lenka*  (id: 4470 ) 26.7.2007 18:30
http://www.splendenspower.cz/viewforum.php?f=7
ferdaferda  (id: 5007 ) 3.8.2007 21:16
Aholky,prosím o radu. Pořídila sem si bojovníka do akvárka kde má už dvě společnice. pořád je otravuje. Dokonce jedné z nich potrhal ploutve. Podle vašich rad sem ho dala na tři dny prič, ale po návratu byl stále je agresivní. Co sním mám dělat?
Bravery  (id: 3254   Bejvávalo  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bývalé  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vodní svět  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.8.2007 20:38
ferdaferda tak to fakt nevím je asi moc agresivní od mala si ho měli ze samcama předtím jinak nevím já každého kterého sem si koupil byl v pohodě i k jiným rybám!
ferdaferda  (id: 5007 ) 6.8.2007 9:35
Burda. díky, zkusím to ještě jednou a uvidím co vyvede. jinak má jistou samotku . Prosím tě, jak se chovají samice, jsou taky tak agresivní k jiným rybičkám, můžu je mít ve společném akváriu kde mám i paví očka?
Bravery  (id: 3254   Bejvávalo  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bývalé  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vodní svět  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.8.2007 19:05
ferdaferda: Samice jsou mírumilovnější než samici a můžeš je mět a když budeš mět víc tych samic tak si navzájem udělají svoje teritorium ale jen mezi sebou ostatních ryb si nevšímají aspo ne mě;) Burda
KRISPULE  (id: 5217 ) 9.8.2007 14:25
Zdravim vespolek...
Mám bojovnika samečka a měla jsem(bohužel už ne) k němu 2 bojovnice samičky,které krátce po sobě nějaká ryba zlikvidovala.sameček mi nijak agresivní nikdy nepřišel, ale myslite že hlavní podezřelý je on?V akváriu mám vesměs samé živorodky.
Děkuji za odpověď...kdyžtak mi pošlete vzkazík s radou či odpovědí.
Hezký den Týna
Bravery  (id: 3254   Bejvávalo  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bývalé  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vodní svět  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.8.2007 0:04
KRISPULE: nemyslím si že by to udělal on to už by i ty živorodky napadl nebo zabil ;)
Lenka*  (id: 4470 ) 13.8.2007 10:43
Samozřejmě, že to udělal on! Bojovnice jsou k sobě vzájemně nesnášenlivé. (Proto taky ten název). Ostatních rybek si zpravidla nevšímají. Ačkoli očka mohou někdy otrhat. Dospělý samec se samozřejmě chová zvlášť (vzhledem k vlastnímu druhu). V hejnku se snesou jen mlaďounké rybky. K samici se samec připustí teprve před třením. Ale až když je samice mohutná a připravená. Musí mít k dispozici mnoho úkrytů. Po tření se musí samice odlovit, jinak ji samec ubije coby vetřelce...
Zde jsou stránky zaměřené čistě na bojovnice:
http://www.splendenspower.cz/viewforum.php?f=7
LIBICHOVA  (id: 5253 ) 16.8.2007 12:10
Ahojky mám betu bojovnici a má na hlavě bílou skvrnu. Možná je to odřený. Co mám dělat? Díky za odpověď.
Lenka*  (id: 4470 ) 2.9.2007 14:11
Může to být světlý pigment, nebo odřené, nebo mohla být napadená jinou rybkou, nebo plíseň z chladného vzduchu nad hladinou, či ze studené vody. Pomůže krycí sklo, dodržená doporučená teplota vody (25 - 27 stupňů) a kvalitní léčivo proti plísním od Sery.
Lenka*
lenka.xxx@atlas.cz
www.splendenspower.cz
Akusek-7  (id: 5373 ) 4.9.2007 11:17
AHOJ,myslíte že můžu dát bojovnici do společného aqua? mám v něm čichavce,skaláry,tetry....
Lenka*  (id: 4470 ) 4.9.2007 19:00
Pokud tam nemáš i parmičky, nebo dánia, neměl by být problém. Ale je to individuální, každá rybka reaguje trošku jinak. Můj beťák se například s čichavci nesnesl. Ale znám více těch, kteří ano. Také jsem zažila rivalitu mezi skaláry a čichavci, i naprostý soulad... Chce to vyzkoušet a mít připravenu náhradní variantu.
Hezký den, Lenka*
wkacka  (id: 4456 ) 14.9.2007 19:22
ahoj, mám bojovnici-samce a pod ploutvema u hlavičky na spodu těla se mu udělala obrovská boule. Nevíte někdo čím to je? Případně jak se toho zbavit? Díky
Lenka*  (id: 4470 ) 15.9.2007 10:29
Ahoj Wkacko, a nemůže být jen po dobrém obědě?
Lenka*
wkacka  (id: 4456 ) 16.9.2007 12:01
vzhledem k tomu, že ta boule je tam už tak 5 dní tak si myslim, že ne
wkacka  (id: 4456 ) 16.9.2007 12:07
tady je jeho fotka- vypadá děsivě...
wkacka  (id: 4456 ) 16.9.2007 12:13
tady
Lenka*  (id: 4470 ) 16.9.2007 15:16
Není to úplně dobře vidět. Ale jestli má k tomu nafouknutí i zježené ploutve, tak je to vodnatelnost. Léky na to existují, ale šance na přežití je malá. Léky vyrábí např. Sera - Bactopur direkt.
http://www.sera.cz/katalog/ba5.htm
Jsou to ne zrovna nejlevnější rozpustné tablety. Jedna na 50 litrů.
Krm ho teď jen velmi málo, protože trávicí systém při vodnatelnosti, není schopen potravu zpracovávat a ta se v rybce hromadí.

Hodně štěstí, Lenka*
lenka.xxx@atlas.cz
wkacka  (id: 4456 ) 16.9.2007 17:19
jak vypadaji zjezene ploutve?
Lenka*  (id: 4470 ) 22.9.2007 11:15
Pardon - šupiny samozřejmě
- Odstáté od těla, vodnaté kalné oči, atd...
Lenka*
qay  (id: 5494   moje1 akva  
 kategorie střední akvária, objem 90 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.10.2007 19:39
mohu se zeptet jestli bych mohl dat samce a samici 75 litroveho akva diky (mam tam black molly 5ks,2ks kruniřovce)
Bravery  (id: 3254   Bejvávalo  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Bývalé  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vodní svět  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.10.2007 7:50
Zdarec myslím si že určitě možeš ale lepší by bylo mět 2 samice ;)
vojtisek  (id: 5637   Vojtíkovo akvárko2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vojtíkovo akvárko1  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.10.2007 20:00
Mám bojovnici nevím s jakými rybkami může být.prosím poraďte děkuji.
vojtisek  (id: 5637   Vojtíkovo akvárko2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vojtíkovo akvárko1  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.10.2007 7:59
ahoj tohle je moje bojovnice
vojtisek  (id: 5637   Vojtíkovo akvárko2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vojtíkovo akvárko1  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.10.2007 13:48
pak mám taky ještě červenou
vojtisek  (id: 5637   Vojtíkovo akvárko2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vojtíkovo akvárko1  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.10.2007 16:52
to je ona
Šáma  (id: 5666   Tanganyika..  
 kategorie velká akvária, objem 220 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.10.2007 20:50
klidná?hejnová..?..to je vtip?
Šáma  (id: 5666   Tanganyika..  
 kategorie velká akvária, objem 220 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.10.2007 21:32
nevim ale podle mě jsou betty jedny z neagresivnějších ryb vůbec..jsou agresivní i vůči samicím a navíc do hejna bych jí osobně moc necpal...nemuselo by to dopadnout vůbec dobře..
Kubas  (id: 671 ) 3.11.2007 11:57
Je to samec?
vojtisek  (id: 5637   Vojtíkovo akvárko2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vojtíkovo akvárko1  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.11.2007 14:02
gay,23l akvárko jim bude stačit určitě já mam dvě v 16l takže se nemusíš bát.
vojtisek  (id: 5637   Vojtíkovo akvárko2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vojtíkovo akvárko1  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.11.2007 14:06
kubasi je to pravda.Samečci mají vetší ploutve než samičky ale také jsou barevnější než samičky.Samičky bývají většinou šedé.
Hanka01  (id: 2367   Dvoj-bettarium aneb 2v1 -- mechy a travičky  
 kategorie malá akvária, objem 21 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  PLÁŽ pro NEONKY  
 kategorie malá akvária, objem 44 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  PAVÍ  KRÁLOVSTVÍ  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  "U Mechového Kořene"  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Zahrádka  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.11.2007 15:04
PRO KUBAS : fotografie, kterou jsi vlozil je moje. Ano - je to samec. Vice na me prezentaci "dvojbettarium aneb 2v1".
pete2  (id: 4713   peteho nano  
 kategorie malá akvária, objem 10 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.11.2007 12:59
to gay: 23l urcite bude stacit, ale ne dvoum sameckum....Samecci musi byt separovani!
vse o Bettach zde: http://www.splendenspower.cz/viewtopic.php?t...

to vojtisek: neni pravda, ze samicky jsou vetsinou sede! Mohou mit stejne barvy jako samecci, jen jejich dostupnost je horsi.

p2 :)
Dave.6  (id: 5827 ) 14.11.2007 13:07
Zdravim,
uz je to dyl co jsem holce dal jako darek bojovnici. Chtel jsem se zeptat kolika let se bojovnice doziva? Je to samecek. Za nedlouho to bude 3 roky co ji ma a kdyz jsem ji kupoval rikala me pani prodavacka ze uz je to dospela ryba ze uz tak rok dva bude mit... Coz znamena ze bude mit tak 4-5let. Cely zivot bez problemu. Zradla mame nekolik druhu. Jenze ted najednou zacala plavat na jednu stranu a zacal ji mizet pigment z plautvicek a u hlavy (i kdyz dostava zdradlo pro barevnost) Myslite ze je to starim? Chodi se s rybou na veterinu? Jde me o to aby se netrapila. Hlavne to jak plave na stranu. Kdyztak moc prosim napiste na dave.6@seznam.cz Moc dekuji
wkacka  (id: 4456 ) 17.11.2007 12:40
Ahoj, chtěla bych se zaptat, koupili jsme si dvě samečky a k samečkovi a nějak ho terorizují. Chytí se ho za ploutev a vozí se na něm, už má od nich ploutve docela sedraný. On je nijak nenapadá. Chudák..:)
sisitka  (id: 5708 ) 27.11.2007 19:05
Dave.6:ahoj kdyz ti rybka vybledne,ztraci zajem ,moc neji tak je dost blbe ja mela betu tohle se mi stalo a pak mi umrela, a k veterinari se s rybkama nechodi(ja to zkousela)achjo
vojtisek  (id: 5637   Vojtíkovo akvárko2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vojtíkovo akvárko1  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.12.2007 8:23
máš pravdu Pete v liberci ve všech akvaristikách měli jenom šedé ale minulý týden jsem byl v nově otevřené akvaristice a měly tam nádherně vybarvené samičky.
mafinka007  (id: 6121 ) 28.12.2007 6:33
Prosím vás potřebovala bych poradit.Koupila jsem si Bojovnici samečka a vedlo se mu dobře.Teď po měsíci jsme do akvárka koupili 4 black molly,4 kardinálky čínské a 8 neonek.Jenže bojovník přes noc trochu zbělal a drží se stranou.Všimla jsem si že ho jedna molla honí a bojovník se jí strašně bojí a drží se v rohu.Jíst se mu taky nechce dávám mu nítěnky jenže než si rozmyslí jestli si ji vezme ostatní mu ji sní.Nevím co mám dělat rybičky máme poprvé.Je možné že kdyby jsme mu přikoupili samičky bojovnice bylo by to lepší?
rybičák  (id: 5613 ) 31.12.2007 15:38
ahoj.Chtěla bych si pořídit Bojovnice.Mám 60L akva a teplota bývá mezi 22 až 25 stupňů.Chtěla bych se zeptat jestli k rozmnožení potřebují mekkou vodu.My máme doma totiž tvrdou.A ještě kolik si jich můžu pořídit do toho 60L akva.Děkuji za odpověd
Taema  (id: 6169 ) 3.1.2008 10:48
Radko.k,skus jinou živou potravu(nítěnky)uvidíš jak mu bude chutnat
molica  (id: 6207 ) 5.1.2008 18:44
Vzduchování mám pořád zapnuté, ale přesto pořád plave k hladině, proč?
pete2  (id: 4713   peteho nano  
 kategorie malá akvária, objem 10 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.1.2008 8:39
to Molica:Ahoj, Betty jsou tzv. Labyrintky. Coz znamena, ze k dychnani nepouzivaji jen zabry, ale i labyrint. Proto plavou k hladine aby se nadechly. Tudiz vzduchovani vubec nepotrebujes.
Jinak vse o bettach najdes zde : http://www.splendenspower.cz/index.php
gabe  (id: 6289 ) 13.1.2008 19:59
Ahoj, pořídil jsem se samce a aby v tom nebyl sám, tak i samici :) a nějakého toho krunýřovce na čištění ... Problém je v tom, že se mi na hladině objevují bublinky. Poradíte mi čím to je a co dělám špatně? Předem díky za rady a postřehy.
Jarek25.1  (id: 6202   Bubovo akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 126 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.1.2008 17:49
mám samečka a samičku vždycky když samička proplave kolem samečka tak se sameček krásně načepýří
t0mko96  (id: 6441 ) 14.2.2008 13:46
mněl jsem bojovnici s čichavcem ale moc jim to nesedělo
alla83  (id: 6617   krevetčí domov  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  nové Tondovo bydlení  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.2.2008 17:56
Ahoj ! Prosím o radu....
V úterý jsem neodolal a koupil Betťáka ve zverinexu kam běžně chodím pro vše co se aqua týká.Dal jsem ho do společného aqua 110l s Platama,Black Mollama,neonkama a daniama. Prodavačka mě uklidnila,že by se měli v pohodě snést.
Chvilku se schovával pod kmen pak se rozkoukal a byl o.k. Jen sameček Platy se do něj chvíli navážel ,ale pak se uklidnil. Myslel jsem že to bude dobrý ,ale ráno koukám a on má na dvou místech potrhanou ocasní ploutev a pořád se schovává v kytkách.Večer jsem to už nevydržel vyndal 16l aqua a dal ho na samotku tam ted spokojeně plave a má se k světu...
Jak poznám kolik mu je měsíců ? Má asi necelých 5cm.
A doroste mu potrhaná ploutev?
sisitka  (id: 5708 ) 29.2.2008 10:37
Alla83:ty ploutve mu srostou ja sem si koupila ancitruse(toho s ostnama) a muj bettak se do nej taky navazel a ten ancitrus mu potrhal ploutva a krasne mu srostli.Bettak se ma nejlip v akvarku do 16 l.Nejlepsi je chovat jenom bettaka a vybudovat mu naky jeho uzemi.(ty plotvicky mu srostli do 3 dnu)
Zorik  (id: 6912 ) 11.3.2008 18:30
Zdravím ! Už třetí samec bojovnice pestré mi uhynul cca po 3-4 měsících. Rybky jsou až do poslední chvíle zdravě vypadající , čilé, žerou...pak je najednou najdu mrtvé. netuším, čím by to mohlo být, podmínky v akvárku mají, myslím, dobré. Máte s nima podobnou zkušenost, nebo radu , jak úhynu samců zabránit ? Je možné, že v akvaristikách prodávají samce přestárlé a rybky pak prostě umřou stářím ? děkuji ! Zora
sisitka  (id: 5708 ) 17.3.2008 16:06
zorik:bud sou prestarli,nebo mas nekvalitni krmivi,nechavas je na primem slunci,nevytapis jim,nebo muzou mi kozni chorobu nebo muzou mit napadeny organy plisnema nebo nakyma bakteriema,nebo je problem ve vode prilis tvrda nebo naopak,nebo jsou ve vode otravy,zkus se poradit ve zverimexu
sisitka  (id: 5708 ) 17.3.2008 16:08
moje betta ma na hlave malinkate zaleno-zlute tecky,co to muze byt?predem dik
sisitka  (id: 5708 ) 17.3.2008 16:55
moje betka je dost agresivni uz mesic se pokousi sezrat sumecka,skore pro sumecka 18-0,vzdy kdyz ji krmim je agresivni nekdy vyskoci nad hladinu a rafne me do ruky(spis zuzla)
sisitka  (id: 5708 ) 19.3.2008 14:37
Will Grim:ja sem to skusila se sumeckem a nedoporucuju bettak ma potrhany ploutve a sumec okousany ploutve
vojtisek  (id: 5637   Vojtíkovo akvárko2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vojtíkovo akvárko1  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.3.2008 15:04
Sisitko pokud ma malinké žluté tečky mohl by to byt parazit Oodinium léčení koupíš v obchodě.
rybičák  (id: 5613 ) 22.3.2008 17:26
ahoj.Bude se mi bojovnice rozmnožovat v tvrdé vodě?Ptala už jsem se ale může teda?Vyklubou se jikry teda jestli se vytřou?Potom potřebují velmi jemnou potravu.To vím ale jestli se vůbec vytřou a jestli se vyklubou
istanda  (id: 7115 ) 2.4.2008 19:24
Ahoj koupil jsem samce a samici a samice mi samce dost devastuje,má úplně oškubaný ploutve.Zdá se mi to divný spíš by to mělo být naopak,nevíte náhodou co s tím.
slunecnice  (id: 7110 ) 2.4.2008 19:41
myslim,že co kus to original,me dneska zniceho noc umrel samecek,pritom mel docela komfort
istanda  (id: 7115 ) 5.4.2008 17:16
Chtěl bych se zeptat čím krmit potěr děkuji
Kurhell  (id: 2431   Jihovýchodní Asie  
 kategorie velká akvária, objem 192 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kurhellova 200  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.4.2008 17:41
nálevníky
beni  (id: 7253 ) 21.4.2008 15:22
ahojte, potřebovala bych poradit. chci si koupit Beťáka a něco k němu, aby mu nebylo smutno, ale mám jen 30l akva. stačí mu jedna samička, nebo sou fakt lepší dvě, aby na tu jednu samotnou nezaútočil? a je nutná filtrace a osvětlení? díky moc.
milan (piraně)  (id: 6847 ) 25.4.2008 14:45
coože máté ? bojovnici betta muže byt i v 3l ulně v klidu jsou specialní akvárka na betty 2l nevěříte věřte !sám ji mám v 4.2 ltrech http://www.zoosmid.com/catalog/index.php?mai... vidíte tato rybka muže pežít i v 2 litrech
Johny 13  (id: 5343 ) 5.5.2008 8:02
Hej magor.
V slove žiť a prežívať je veľký rozdiel. Uvedom sa!
vojtula  (id: 7107 ) 12.5.2008 16:15
Muzu se zeptat... jake rybicky mohou byt s Bettakem v AQ? Nejake, ktere urco nebude napadat?PLS poradte Jo a jeste.. Dva Bettaci v 15 litrech asi nemuzou bejt co? :D
Pavlas  (id: 2842 ) 15.5.2008 13:30
dva bettaci nemužou bejt ani v 1000 litrech, musí mít každý své akva
sarkas  (id: 3473   Společenské akvarko 72 l  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.5.2008 15:47
no ma byt par nebo samostatně, 2 samci se pri mezi sebou asi nemaj radi
Mimous  (id: 1521   akvárko pro DÁNIA  
 kategorie malá akvária, objem 39 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Malý WaterWorld  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  XII  
 kategorie malá akvária, objem 12 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.5.2008 20:12
jestli je 15 litrů objem holé nádrže tak nech tu bettu samotnou, max. ancika
Kurhell  (id: 2431   Jihovýchodní Asie  
 kategorie velká akvária, objem 192 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kurhellova 200  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.5.2008 20:46
To Pavlas
Proč by nemohli v 1000 litrech?
A v přírodě to ty betty dělaj jak?
foto: jeden z mých krasavců
Kurhell  (id: 2431   Jihovýchodní Asie  
 kategorie velká akvária, objem 192 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Kurhellova 200  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.5.2008 21:56
je
tady je ještě několik ale ten nejpěknější tam chybý ten se ne a ne vyfotit
http://www.splendenspower.cz/viewtopic.php?t...
istanda  (id: 7115 ) 24.5.2008 13:09
Ahoj samice mi zlikvidovala samce kdybych to nevidel tak nejspis neuverim byla to otazka cca 3 minut
dalibor  (id: 7508   B.O.N.S.A.I.  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  světlo ve tmě  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.6.2008 22:33
Nazdar všem chovatelům bojovnic. V Japonsku dělali zajímavý pokus.Do rybníka vypustily 2 samce bojovníků každého na opačném břehu(předem jim byl aplikován miničip polohy)Do dvou dnů se prý zabili a tak nezáleží na velikosti oni se prostě rádi nemaj
Joker_21  (id: 7021 ) 16.6.2008 20:13
Je to super rybka. Je v pohodě, nikoho si nevšímá. Pouze stále útočí na teploměr, naježí se, chvíli kolem něj plave a pak se schová mezi kytky.
Joker_21  (id: 7021 ) 18.6.2008 18:30
Tak to je moje krasavice.
Joker_21  (id: 7021 ) 18.6.2008 18:48
Zase ona.
Redzi  (id: 7641 ) 8.8.2008 14:13
amerike je to velmi popularne . maju nadherne chovne zariadenia
Redzi  (id: 7641 ) 8.8.2008 14:14
to je zasa chovne zariadenie
Redzi  (id: 7641 ) 8.8.2008 14:16
toto mi kupi moja krsna
Redzi  (id: 7641 ) 8.8.2008 14:17
maju nadherne mini akvarka pre betty
Redzi  (id: 7641 ) 8.8.2008 14:19
predavaju sklenenu gulu alebo miniakva s piskem , umelou rastlynou a krmivom pre betty
tomikxx  (id: 7817   tomikxovo akvarko  
 kategorie střední akvária, objem 90 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 15.8.2008 16:35
ahoj chtěl jsem se zeptat jak je možne že samička bojovnice asi 2 menši než sameček mu okousala ploutve
Lenka*  (id: 4470 ) 28.8.2008 10:49
Stránky fanoušků betta splendens (ČLA) se přesunuly sem:
http://www.cla-labyrinths.org/splendensforum...

Hezký den, Lenka*
jojik  (id: 7816 ) 23.9.2008 20:21
pro tomikxx je stoprocentne stava se to v polovine pripadu.
jojik  (id: 7816 ) 23.9.2008 20:25
muj milacek ktery mel u sebe uz 4 samice a se vsemi se mu povedli mlady!
yang  (id: 8023 ) 24.9.2008 19:43
samec se nekdy necha!nebo ti tu samici zabije.
Nella1  (id: 6484 ) 30.9.2008 23:47
Poraďte, prosím, kde lze v Praze zakoupit Betty. V Několika akvaristikách mě řekli,že je to nedostatkové "zboží". Děkuji.
otaslota  (id: 8088 ) 8.10.2008 19:03
ja mam akva 120L mam v nem 1 bojovnici samecka,1 parmu zraloci,1 sumce zralociho,3 parmy ctyrpruhe,2 parmy mechove,2 pavi ocka,3sumecky,3gold a 1black molu a zatim to funguje dobre.bojovnice nikoho nenapada.
racek  (id: 8009   Brachypelma albopilosa, mládě  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.10.2008 11:57
Mam mladeho samecka v 9 l akvariu. Dari se mu dobre. Uz ma postavene velke hnizdo na hladine. Denne mu prikladam zrcadlo, aby mel zabavu, ale take se davam zrcadlo pryc, aby nedoslo k vysileni bojovnice.
Je vhodne mu poridit samicku popripade 2 samicky?
Ve 2. spolecnem akvariu chovam platy, tudiz jsou zde neustale mlade.Pokud bych musela odlovit samicky a umistit je v nadrzi s platama, asi by to dopadlo spatne, ze ? Nepomuze ani javsky mech?
Je zvlastni, ze mi samecek nezere mrazene patentky, za to na tetra rubin, se primo vrha. Dekuji Racek
vojtisek  (id: 5637   Vojtíkovo akvárko2  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Vojtíkovo akvárko1  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.10.2008 19:13
Bojovnice je prostě úžasná ryba mám ji taky ve společenském akva a na nikoho neutoci.
Mousicky  (id: 7581   Happy aquarium  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.11.2008 14:51
20.11. Jsem si zakoupila samečka Bojovnice pestré a moc se mi líbí. Jeho zbarvení je krásné a snad se mi sním bude dařit. Je krásně fialkový
Plavec  (id: 6789 ) 26.11.2008 16:42
nádherý kousek
kalol  (id: 8505 ) 26.12.2008 18:44
jak poznam samicku od samecka?
akvamen  (id: 6219 ) 27.12.2008 10:49
To je muj pašák.
akvamen  (id: 6219 ) 27.12.2008 10:51
To je muj chlapák
ninco  (id: 7849   Exodus - zrušeno  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Aqua Rhyme ™  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.12.2008 12:30
Chovam bojovnice. Toto jsou udajne samicky, ale ja si nejsem 100% jisty
ninco  (id: 7849   Exodus - zrušeno  
 kategorie střední akvária, objem 100 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Aqua Rhyme ™  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.12.2008 12:32
Kalol: Samecek ma vyyrazne vetsi ploutve a je pestreji zbarveny. Samicka je baculata, s kratkymi ploutveme a ne tolik barevne vyrazna.
Imii  (id: 7797   Modré akary  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.1.2009 13:59
Mám jich pár. Teda ... 4 ... 2 samičky a 2 samce ... fakt fešáci
kalol  (id: 8505 ) 6.1.2009 20:15
znamena neco kdyz se mi betta uz asi dva tydny porad povaluje na umely kytce?
racek  (id: 8009   Brachypelma albopilosa, mládě  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.1.2009 14:28
Mam samecka v 9l akvariu, dari se mu velmi dobre, pravidelne na nekolik hodin prikladam zracatko, ale sleduji, a by nedoslo k vysileni ryby. Stale ma postavene krasne penove hnizdo. Je vhodne mu poridit samicku? Muze ji ustvat?Ikdyz ji poskytnu ukryty v akva? 2 samice do 9 l akva je moc i na bettu? Racek
Imii  (id: 7797   Modré akary  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.1.2009 11:04
Ano. 9l je na jednoho samce, nikoliv na další rybky, v horším případě na samičky. Já mám teď samce a samici v 16l na výtěr, ale samice je v komínu, takže se jí nic nestane. Vy ale s 9l na samičku zapomeňte
racek  (id: 8009   Brachypelma albopilosa, mládě  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.1.2009 9:49
Děkuji moc za radu, mnozi lide cpou bojovnice do lahvi etc. Mam stejny nazor jako vy. Racek
peťan19  (id: 8733 ) 22.1.2009 23:04
mam problem již několik dni mi nežere z krasne červene se stala takovato barva temer se nehýbe ma zakalene oci co s ní? v cem je problem predem dekuji za radu
hanka1968  (id: 8918 ) 14.2.2009 20:25
Ahoj, moje zkušenosti s bojovnicí: máme v akvárku již asi pátého samce, v kombinaci s tetrami, neonkami, pancéřníčky a ancistrusy, vždy se snášeli bez problémů. Pravda je, že samci bojovnice nám nikdy moc dlouho nevydrželi, tak 6-8 měsíců. Asi je to tím, že kupujeme vždy dospělého samce, takže už má část života za sebou. Nikdy nebyly problémy ani s pancéřníčky, ani s jinými rybami, že by se s bojovnicí nesnášely. Když jsme mu pořídili samičky, vždy je naháněl a pak utahal a většinou nám umřely dříve než samec. Takže teď máme už jen samečka na ozdobu akvária a samičky mu nekupujeme. Cca 2 měsíce máme ve společném akváriu dánia pruhovaná, 5 rybiček, a také si s bojovnicí nijak nevadí, vůbec si jí nevšímají, prohánějí se vesele mezi sebou. Co se životnosti týká, akvárko máme už 4 roky, máme jednoho původního pancéřníčka (ostatní tři odešli před časem), původní ancistrusy, původní tetry i neonky (kromě tří sumečků nám odešla asi 1 neonka a 2 tetry). Teď jsme koupili cichlidky ramirezovy, tak uvidíme, jak se snesou, zatím v pohodě. Co se krmení týká, krmíme sušeným Tetraminem a vždy bez problémů, neměli jsme jedinou bettu, která by to nežrala. Pro zpestření patentkami, které mají všechny naše rybky moc rády.
Adriana  (id: 9215 ) 24.3.2009 3:43
Ahoj, před třema dny jsem si pořídila bettu - samečka, chtěla bych se zeptat, jaké mu mám vytvořit podmínky, aby se u mě měl dobře mám ho v akvárku ve tvaru koule, na dně kamínky a nechybí ani živá rostlinka...pořídila jsem bojovníkovi krmivo pro betty, ale nějak mu to nechutná. vždycky si jakoby zobne, ale vyplivne to a asi se moc nenají může to být jen změnou prostředí nebo může být problém jinde? jinak si tam krásně plave a vypadá celkem spokojeně. Díky
rosnička  (id: 9144   Moje malé  
 kategorie malá akvária, objem 35 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Hectorova garsonka  
 kategorie malá akvária, objem 15 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.3.2009 20:24
to Peťan - váš chudák bojovník má asi vodnatelnost - nekrmit, léčit bactopurem od Sery, ale pravděpodobně už je asi hin nebo?
rosnička  (id: 9144   Moje malé  
 kategorie malá akvária, objem 35 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Hectorova garsonka  
 kategorie malá akvária, objem 15 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.3.2009 20:38
to Adriana: Potrava pro betty je dobrá, některé betty jsou ale spíš mlsné na mražené krmivo, důležitá je tvrdost vody a taky teplota(měla by mít asi 25 stupňů). Moje mají míň, ale já mám krytý komplex kde je zvrchu zářivka a ta jako vedlejší produkt vyzařuje teplo a tak jim to zas tolik nevadí - protože u hladiny je voda teplejší.
Mojemu bojovníkovi se daří super. Krmím je taky speciálním pro betty a žerou to dobře a docela rády papají i normální vločky(jako trik jim vločky drtím na menší kousky a to je pak úplně jiné než když se jim tam válí velké kusy), sušené buchanky nechtěly vůbec.
Mám teď bohužel jen jednu samičku(žádnou šedou nenechte se zvyklat třeba v Hornbachu - jo fakt krom sekaček na trávu mají supr ryby a nádherný bojovnice - moje bojovnička je celá červená)- druhá pošla na zaplísnění chudera, tak mi tu co mám nahání. Mám ale jemnolisté rostliny a moje bettka je velmi chytrá, takže ho zmerčí dřív než na ni najede a vždy se někde schová. Jak jsem měla dvě tak nevěděl na kterou dřív a byl hodnější.
Ale opravdu to dělá hodně když mají dost rostlin - bettky se rády občas někde opřou a relaxujou.
No a jak jsme tu v dotazech někde výš četla - bublinky... to si váš bojovník trénuje stavbu hnízda, můj bojovník Hector plive pořád, ale bohužel neumí udělat pěkně vysoké zakulacené hnízdečko, má tam jen takový trs.
Tak teda zatím bojovníkům a bojovnicím zdar!
rosnička  (id: 9144   Moje malé  
 kategorie malá akvária, objem 35 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Hectorova garsonka  
 kategorie malá akvária, objem 15 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.3.2009 20:42
To je můj Hectorek, pěknej že
Adriana  (id: 9215 ) 28.3.2009 0:45
to rosnička: tak jsem včera vyzkoušela mražený patentky a byla to trefa do černýho on to bettí krmivo nechce ani drcený, to mě samozřejmě napadlo hned, ale moc (teda spíš vůbec) mu nejede. Taky mu svítim, hlavně kvůli živý kytce. V akvárku už má svoje oblíbený místečko na relax....a taky tam vypouští bublinky tak doufám, že je to, jak říkáš, pokus o hnízdo a ne nadýmání
SkinWalker  (id: 9265 ) 2.4.2009 14:55
Mám otázku. Koupil jsem si samečka Betty který je v současné době v malinkém akvárku. Chci aby mu bylo u mě dobře tak hodlám pořídit 20-30L nejake topitko, filtr s malym prutokem neco na schovku atd. Pro zabavu mu chci prikoupit dvě samičky. Chtěl bych poraďit co se týka výbavy akvárka. V akvárku nehodlám chovat žádny jiný druh ryb a nechce se mi starat o kytky, nehledě na to že Betta potřebuje míň světla oproti rostlinám (alespoň co jsem četl). Bude moc velký problém když tam budou samé umělé kytky?
tomas.drvi  (id: 9278   Magma akvárium  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dvacetpětka  
 kategorie malá akvária, objem 25 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawitorium  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.4.2009 20:53
Cau,tohle je muj bojovnik !
tomas.drvi  (id: 9278   Magma akvárium  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Dvacetpětka  
 kategorie malá akvária, objem 25 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Malawitorium  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.4.2009 21:26
Kolik se tato ryba dozije v prumeru let?(pridavam jeste jedno foto)
SkinWalker  (id: 9265 ) 6.4.2009 10:56
Co jsem četl, tak dva roky.
Lukasimo  (id: 8678   Malé listovnice červenooké  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krabí gang  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.4.2009 21:56
http://spokojenypes.cz/plastova-akvaria/mari...

Ahoj, chtěl bych koupit svojí přítelkyni betta kit. Chci vědět co na to říkáte? Je to jediná věc kterou by mohla mít asi doma. Díky za odpovědi...
SkinWalker  (id: 9265 ) 6.4.2009 22:50
Já ho mám asi tři týdny a už jsem sehnal 30ti litrové akvárko protože je mi mého Pana Ryby líto. Fakt tam moc místa nemá. Vypadá to sice hezky, ale je pro něj hodně stresující třeba výměna vody, kdy ho musim odlovit abych to mohl vyčistit. Kup něco alespoň o obsahu 10L.
Tomas981  (id: 9332 ) 24.4.2009 19:37
Čau všem. Nedávno jsem si koupil od jedné paní 7ks bojovnic. Měla jich pohromadě snad 50 možná ve 180litrovém akva. Samce a samičky dohromady. Kdybych to neviděl tak snad neuvěřím. Mohl jsem si jich vylovit kolik chtěl tak jsem si jich vzal hned sedm 4samičky a 3samečky. A mám je všechny pohromadě a jsou naprosto klidný. Takže nějaké řeči že mají být na jednoho samečka třeba dvě samičky tak na ty moc nedám.
Tomas981  (id: 9332 ) 28.4.2009 15:49
to Marco: Vzduchování není potřeba. Bety ho nepotřebují. A pro jednoho samečka ti to akvarium stačí když mu budeš častěji měnit vodu.
Marco07  (id: 9295   Water World  
 kategorie střední akvária, objem 112 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.5.2009 10:53
Krasna rybka. Poridil jsem si take jednoho samecka.Krasne modrozeleneho. Ale chtel bych mu sehnat samicku ale nedari se. Neporadil by jste mi nekdo? Nebo nenabidli ? Diky
racek  (id: 8009   Brachypelma albopilosa, mládě  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.5.2009 14:20
Pekne se mi bojovnice vytrily a to behem noci ze soboty na nedeli. Samecek poctive sbiral jikry do hnizda. Hned po treni jsem samicku odlovila.
Dnes je pondeli, samecek porad strezi hnizdo, pokud nejaka jikra odplave, vraci ji zpet tj,. zatim jikry nezere.
Pludek zadny. ?
Dale bych se chtela zeptat, cim pludek krmit a za jak dlouho po vylihnuti se zacina krmit.
Moc dekuji Racek
motylek  (id: 3611 ) 17.6.2009 12:29
dovolím si několik poznámek z pozorování tření a vývoje potěru ... samičku jsem dal do komínku asi na 5 dnů, sameček byl tak svůdný, že pustila asi 20 jiker v komínku bez kontaktu se samečkem ... po odstranění komínku (sameček už měl postaveno docela jednoduché hnízdo) během 10-ti minut došlo ke tření ... opakovaně asi 10 aktů, vždy okolo 20-ti jiker ... samička sbírala více než sameček, jen jikry plivala do hnízda v chomáčích ... po skončení sameček byl dost hrubý, tak jsem samičku dle návodu odlovil ... tření trvalo jen asi hodinu ... sameček pak jikry začal přerovnávat jednotlivě do bublinek ... druhý den se vykulili mladé, po třech dnech plavaly a samečka jsem odlovil také ... první den jsem krmil JBL Nobil_Fluid, pak artemiemi ... už třetí den jsem měnil vodu - teplota stále 28°C a zapnuto vzduchování (mírně) ... po třech týdnech od tření jsem snížil hladinu až na 6 cm, bylo vidět, že si jezdí na hladinu pro vzduch ... za dalších pár dnů jsem začal krmit sekanými nitěnkami - po chvíli pochopili, že je to k jídlu ... a líbí se jim to - nacpou se k prasknutí ... sameček byl asiat - blankytně modrý, samička místní - modrá s červeným průsvitem ploutví ... děti jsou různě intezivně do modra ... ale to možná není definitivní zbarvení ... je jich odhadem 150 kousků ... jsem amatér, ale klidně sdělím zkušenosti ... i když betty jsem dělal poprvé ...
Giba  (id: 9699 ) 22.7.2009 16:07
Ahoj hele ja mam samce a 3 samice v oddělených aqua a samec pořád staví chci se zeptat jak poznám která samice je pro množení nejlepší
motylek  (id: 3611 ) 24.7.2009 13:16
Gibo, postupně je vyzkoušej - ono asi i záleží, jak ji sameček bude obdivovat ... zkus to ale přes komínek ... já udělal další výtěr s červeným samečkem, ale jednu samičku nechtěl, tak jsem mu dal jinou a začali se třít do hodiny ... myslím si, že to rozpoznáš podle vzájemného chování, až je pustíš natvrdo k sobě ...
Liborg  (id: 8817   Společenské akva  
 kategorie střední akvária, objem 93 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Terárium s žabkami  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.7.2009 19:09
Ja mam samici,ktera se mi vytrela se samcem,pak jsem ji odebral a samec je hlidal,asi po 5 dnech jsem ho vratil a za hodinu jse vytreeli.Do ted hlida,ale kdyz byla ve vitiraccem,tak byla v kominku a samec se o ni nezajimal,az kdyz jsem ji pustil.
whatisis  (id: 10347 ) 21.12.2009 23:01
bojovnica je "Temperament: klidna, HEJNOVA? ? ?" hmm... to tam treba opravit prosim. uvodny popis moze neznaleho riadne prekvapit...
Stepanka  (id: 10549 ) 20.1.2010 16:16
Ahoj,jaka ryba muze byt s Bettou v akva? Mam samce v karantene,chystam se mu poridit samicku nebo 2. Ale nevim jake rybky jsou vhodne. V akva mam zatim jen Neonky. Diky za radu.
kysa9  (id: 10672   Zatopený Prales  
 kategorie malá akvária, objem 55 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 11.2.2010 12:36
mam samečka a dvě samičky vždy si postavi hnizdo a takle zastrašuje samičku přidal jsem foto tak snat se vam bude libit
samik002  (id: 10919 ) 3.4.2010 14:22
ahoj pořídil sem si taky samečka bojovnice a má se k světu hodlám mu koupit 2 samičky chci se zeptat jestli musí být v akvárku s potěrem filtrace
Nikulka  (id: 11009 ) 29.4.2010 19:57
Dobrý den mohu se zeptat mám 5 neonek ,dvě tetry měděné a bojovníka nemám tam přerybíno jenom jestli bojovníka nemam dát do jiněho akvária předem děkuji :)
Nikulka  (id: 11009 ) 29.4.2010 19:58
Jo a mám 20 l akvárium :)
Honza78  (id: 11056 ) 15.5.2010 19:56
Ahoj, já jsem Janička, dnes jsme koupili novou bojovnici samičku našemu samečkovi, aby nebyl sám. Můžou spolu být v 3l akvariu? Máme tam štěrk, rostlinky a kameny.

Děkuji za rady.
Bobinka  (id: 8590 ) 26.9.2010 16:08
Ahojky, chtěla bych se zeptat, chtěla bych si koupit tři bojovnice= jeden bojovník a dvě samičky kolika litrové akvárko jim busde stačit a jak bych prosím mohla udělat komínky, tohle jsem v životě nedělal a moc mě tato rybičky zaujala pište kdyžtak na tehle email: souckova39@seznam.cz děkuji předem
luky92  (id: 11412   Bettarium  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Rodinné akvárium  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nejmenší akvárium na světě  
 kategorie malá akvária, objem 1 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Betta trio  
 kategorie malá akvária, objem 7 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.10.2010 18:35
RED CROWNTAIL
luky92  (id: 11412   Bettarium  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Rodinné akvárium  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nejmenší akvárium na světě  
 kategorie malá akvária, objem 1 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Betta trio  
 kategorie malá akvária, objem 7 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.10.2010 18:38
SAMIČKA BETTA
luky92  (id: 11412   Bettarium  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Rodinné akvárium  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nejmenší akvárium na světě  
 kategorie malá akvária, objem 1 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Betta trio  
 kategorie malá akvária, objem 7 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.10.2010 18:39
SAMIČKA
luky92  (id: 11412   Bettarium  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Rodinné akvárium  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nejmenší akvárium na světě  
 kategorie malá akvária, objem 1 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Betta trio  
 kategorie malá akvária, objem 7 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.10.2010 18:40
PÁR
luky92  (id: 11412   Bettarium  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Rodinné akvárium  
 kategorie malá akvária, objem 48 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Nejmenší akvárium na světě  
 kategorie malá akvária, objem 1 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Betta trio  
 kategorie malá akvária, objem 7 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.10.2010 18:41
SAMEC RED CROWNTAIL
lostman  (id: 11573   Wooden World  
 kategorie malá akvária, objem 18 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.11.2010 15:35
Ahoj všichni
Nedávno jsem si pořídil jednoho samce Betty v zverimexu Pet Center .Nevíte prosím čím je že se nechce před zrcadlem naparovat ve zverimexu to dělal.A dále bych se chtěl zeptat jestli by se bojovnice (samec) snesl s krevetkami red cherry
předem děkuju za odpověd lostman
vindy  (id: 11675   sedmdesát litrů pohody  
 kategorie střední akvária, objem 70 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.1.2011 21:49
samice :)
Lilly  (id: 11877   Moje první akvárium  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lilly's Underwater World  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.1.2011 12:37
Dobrej mám 54L nádrž a v ní 7x neonka červená,2x dánio pruhované, 5x tetra paraguajská, 2x skalára ale nějaká zakrslá a nákyho malýho sumecka kterej je vecne schovanej. A chtěla bych se ezptat jestli tam můžu koupit bojovnici betu- samečka. Snesou se?
Adam_87  (id: 11898   Akvarijní svět  
 kategorie střední akvária, objem 140 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.2.2011 14:22
Chtěl bych se zeptat, chtě bych na odchov bojovnice dát do 30l akvárka, samotné dvě samice a jednoho samce.
Mělo by to akva stačit a knim příslušné rostliny jejich biotupu, no a bojovnice nepotřebuje vzduchování, myslíte že kvůli rostlinám bych ho tam měl dát?
Hawok  (id: 12200 ) 17.3.2011 20:13
tak betty sem si obstaral z rozmaru, nikdy sem je nemel a rozhod jsem se, ze si jich par sezenu a zkusim nejake odchovat.
Behem prvniho tydne samec postavil naznak hnizda, ale nedelo se nic a hnizdo se rozpadlo. Od te doby ani tuk.
Mel jsem problemy se samicakama, dost byli mezi sebou agresivni. Jedna se stala dost dominantni, ale za nedlouho jo spolecnymi silami vystipali, tak jsem ji prelovil jinam. Jinak jak vidi samec ze se samicky handrkujou tak dost nekompromisne zakroci a rozezene je.
CO se tyce svetlich samicek, jsou cele bile a maji jen cervene ploutve, ty samec ignoruje, ale tmavsi dost prohani.
Dneska jsem se rozhodl jim predelat akvarium a odlovil je do amazonskeho akvaria. Je tam kyselejsi a tmavsi voda, chemie je upravena na amazonske prostredi. Bojovnice po privyknuti v akvarku jsou trochu jak prdle, zvysili aktivitu, samicky se prestali nahanet a plavou vic v hejnu a samec ma daleko vetsi apetit. Uvazuju ze jim trochu upravim podminky do teto podoby i v jejich akvarku, co vy nato?
brazdovaj  (id: 12339 ) 26.4.2011 20:44
Dobrý den, moje betta sameček má na ploutvičkách takové nánosy. Myslíte, že je to špatnou kvalitou vody?
DivkaSPerlou  (id: 12340 ) 27.4.2011 21:24
brazdovaj: v čem rybka žije? jak má velkou nádrž? kdy naposledy jsi odkaloval a měnil třetinu vody. nepřekrmuješ?
Quizzy  (id: 12455 ) 6.6.2011 12:44
Rozmnožování téhle rybky je fastinující a jak se zdá úplně nenáročné. Z akvaristikou začínám, koupila jsem Nano akvarium 30L, týden po založení jsem nasadila samce Betty se samicí a teď 8 dní poté už mám mladé. Samec si začal stavět hnízdo hned na druhý den od nákupu a nedal chudákovi samici pokoj. Topné tělísko nemám, takže si voda bere teplotu z okolí vzduchu, což je posledních pár dní cca 25, 26°C. Obřad kladení jiker je krásný, jak se samec se samicí "tulí" a pak rychle chytá jikry co padají dolů a pořád opravuje hnízdo a hlídkuje pod ním. Samice se několik dní skrývala, že ji nebylo vidět, ale pak samce vyloženě vyhledávala. Prostě krásný, mám z nich velkou radost! Snad ve zdraví prckové taky vyrostou:)
Verča147852  (id: 12540 ) 28.6.2011 11:38
Chci se zeptat. Mám samečka a přes noc se na hladině v jednom místě udělají takové bublinky, taková pěna, ale on přitom vypadá spokojeně, nevím ale co ty bublinky znamenají. Jestli někdo víte, předem děkuju za odpověď.
sweety313  (id: 12353   ☆My sweet dream☆  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.6.2011 16:31
Pro Verča:ta "pěna" je hnízdo které staví všechny labyrintky.Pokud máš samkičku je možné že v hnízdě už budou i jikry.Jestli je samec sám tak si to jen zkouší a za čas ho to přejde.
polzerka  (id: 12632 ) 1.8.2011 19:46
Včera mi samička nakladla jikry ,ale po 30 sekundach je všechny snědla.Strašně mě to naštvalo. Tak doufam, že časem se mi podaří odchovat nějakou tu bojovnici.
sindynka  (id: 12718 ) 6.9.2011 13:24
Ahojky zkušení akvaristé: Zakladam akvarko a chci tam mit neonky cervene, parmicky petipruhe, platy skvrnite, mečovky červené, pavi ocka a ancistrusy... nasla jsem tu jeste bettu. Ze je samec agresivni, to vim, ale co samice? da se dat samice mezi tyto rybky, nebo ani ta ne? ja jen, tenkrat sem koupila dve samice tatovi, do tydne teda byli mrtve) nevim proc, okousane nebyli), ale mel tam cichavce a ty sem podezrivala uz dyl z pozirani ryb (neonky) ale ta pani mi rekla, ze neni problem dat samici mezi jine ryby....Libi se mi, ale nehodlam ji kupovat, aby byla do tydne mrtva,... takze poradi nekdo? ma nekdo zkusenost?diky
sindynka  (id: 12718 ) 16.9.2011 12:37
lidickove, prosim, poradte mi, mam akvarko s mecovkami, neonkami, platami, ancistruzy a pavými oky, premyslim o betach..2 nebo 3 samicky a jeden samec do tohohle akvarka?pude to nebo mi tam samec neco pozere?... mam jeste jedno akvarko, ale to mam na pripadne prcky zivorodek.. popripade me tedy napadlo koupit male akvarko na samce...(15 l-20l) a samice nechat ve spolecnem akvarku,jen je nechat vytrit, u samce... ale... nevim jestli muzu dat mimina betty mezi mimina zivorodek, bylo by to mozne? ma nekdo zkusenost... nebo si ublizi?diky za rady
beezy  (id: 12753 ) 18.9.2011 15:50
ahojte chcela by som sa spytat ci sa znesu bojovnica pestra (samcek) a black molly (tiez samcek) diki moc za odpoved
beezy  (id: 12753 ) 18.9.2011 15:56
a s bojovnicou mam v akvarku este prisavnika a nic mu neroby tak neviem co by tam spravila black moly
sindynka  (id: 12718 ) 16.10.2011 22:15
tk kdyz tu vidim tech krasnych bettacku, tak pridavam toho svyho O:o) tohle je muj bettík
nono  (id: 12824 ) 18.10.2011 19:56
myslíte že bych k ní mohl dát čichavce perletoveho, a proc? diky
Zoidberg  (id: 12833 ) 20.10.2011 12:52
Mam 50l. akvarium, v ktorom mam: 3 molinezie, 3 gubky, 1 sekavca, 1 prísavníka závojového a samca a samičku Bojovnice. Samec stale nahana a utoci na samicu, no ma trochu ohryzene plutvy. V akvariu je dostatok rastlin a miest na ukryt. Chcem sa spytat ze ktora ryba ohryza samcovi plutvy, podotykam Samec utoci na Samicu, samica neutoci vôbec...
Zoidberg  (id: 12833 ) 20.10.2011 13:29
vrchnu a spodne plutvy ma ohryzene, dorastaju mu celkom rychlo
Míša Kája  (id: 12838 ) 30.10.2011 18:27
Dobrý den.Jsem začátečnice a betta bojovnice chovám poprvé.K svátku jsem dostala 2 samičky a mamka mi přikoupila samce dali jsme ho hned do akvárka.už je tam déle asi tak 1týden a něco a pořád si staví pěnové hnízdo!Teda alespon mám dojem že je to pěnové hnízdo.Jak asi vypadá?Předem děkuji za odpověd.
Mira79  (id: 1728   small  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 31.10.2011 18:25
Ahoj,chci se jen zeptat,rád bych si pořídil páreček bojovnic,ale nevím jestli se snesou s parmičkami pětipruhými...předem dík za radu.
Lucass91  (id: 12922 ) 17.11.2011 0:36
Zdravím, akvaristi.
Mám tady dotaz ohledně odchovu bojovnice.
Několikrát jsem se pokoušel o odchov bojovnic, avšak marně.
Dal jsem do nádrže (12l) samce a samici, voda má stálou teplotu 26°C, Samec postavil krásné veliké hnízdo, na druhý den bylo hnízdo plné jiker. Za necelé 2 dny se vylíhl potěr. Ten žil další dva dny a najednou zmizel.
Toto se mi stalo 3x za sebou. Počtvrté už to vypadalo nadějně, plůdek už téměř plaval sám a když jsem se vrátil z práce, nenašel jsem v akvárku jedinou rybičku. Zůstal tam jen samec.
Mohli byste mi prosím poradit čím to může být? Zkusil jsem 2 samce a 2 samice, různé kombinace a nic, pořád stejný scénář.
Předem děkuju za rady. S pozdravem Lukáš
sumčekár  (id: 13184   Zelená telka  
 kategorie malá akvária, objem 27 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 31.1.2012 18:28
milý lucas91 ked tam budú ikry samca tam nechaj ale samicu vylov lebo samica žere poter no samec sa o malé stará vela stastia
bublina393  (id: 13258 ) 12.2.2012 18:13
Ahoj akvaristi,poradil by mi nekdo prosim?Chtela bych pokusit o rozmnozovani bojovnic,protoze na naseho samecka asi prisli choutky a zacal stavet hnizdo,ale prozatim nemame samicku.Ma otazka tedy zni:Kdyz poridim samicku muzu je nechat v akvariu s ostatnimy rybami?Nevim jestli si tam poradi,nebo jestli by radeji soukromi.Jestli se najde nekdo kdo by mi pomohl dekuju za odpoved :)
sumčekár  (id: 13184   Zelená telka  
 kategorie malá akvária, objem 27 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.2.2012 18:32
to je ťažké lebo samica a samec môžu pri párení byť v akvariu s inými rybami len v prípade že v tom akva máte vegetariánske ryby keby tam boli trebárs mrenky tak pre ne sú ikry pravou delikatesou veľa šťastia
Nicki05  (id: 13279 ) 15.2.2012 16:28
Ahoj můžu se zeptat, chtěla bych koupit nějakou rybu do číše, která má objem 2l. Je proto vhodná tato rybka?
Zoidberg  (id: 12833 ) 18.2.2012 20:55
zblaznil si sa? chces dat rybu do 2l akvaria? predstav si ze by teba zavrely do izby a mal by si tam cely zivot byvat!
Iwushka  (id: 13290 ) 20.2.2012 13:51
Ahoj lidičky, koupila jsem si samečka bojovnice. Jednoho mám s ostatními malinkatými rybičkami v 25l akvarku, ale toho druhého..protože nemohl za nima skrz to že by se prý zabili navzájem (nebo aspon jeden) tak mi prodavač doporučil skleněnou kouli. Je 4l a mám v ní jen toho samečka. Je to v poho nebo je to malinké? děkuji moc za odpověď
sumčekár  (id: 13184   Zelená telka  
 kategorie malá akvária, objem 27 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.2.2012 18:56
to neni dobrý nápad to tú bettu radšej vráťte aspoň to je môj názor však je to vaša ryba len ja si myslím že každá rybka chce svoj životný priestor
sumčekár  (id: 13184   Zelená telka  
 kategorie malá akvária, objem 27 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.2.2012 19:02
vrelo odporúčam im aspoň tri krát denne ukázať zrkadlo potom majú plutvy jak plachty
vagi16  (id: 13021   17 L  
 kategorie malá akvária, objem 17 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.2.2012 23:15
nabízím tyto rybky a plno dalších druhů můj mail je taeme@seznam.cz cena za kus40kča samička 30kč kdyby někdo scháněl tak napište při vetším odběru sleva a možnost zřízení akvarii komplet i rostlinky
Renn  (id: 13311 ) 25.2.2012 13:41
Chtěla bych se zeptat, donesla jsem si před nedávnem nového samečka, ale mám s ním jeden problém.
Bojí se zapnutého filtru. I když jsem ho nastavila na minimum, stále se ho bojí a tak jsem ho musela úplně vypojit. Ostatní Bety, co mám doma s tím nikdy problém neměli. Co mám dělat?
Swell  (id: 13319 ) 26.2.2012 14:27
Chtěla bych se zeptat, když má beta tlusté břicho, znamená to že bude mít mladé? Díky za odpověď
Kikinka2000  (id: 13333 ) 7.3.2012 8:26
Sama jsem chovala tři bojovnice, ale ne společně. Líbilo se mi, jak se naparují a "bojují" pred zrcadlem. CHovala jsem je v rohových akváriích. Slyšela jsem,že se v kulatých zblázní. Je to pravda?
leonek  (id: 13367 ) 9.3.2012 18:38
Ahoj,
Chci see zeptat jestli je lepší sameček nebo samička?
A je pravda že samičky nejsou tak pestré podle fotografií vidím docela pestré
Tiddler  (id: 13458 ) 11.4.2012 16:53
Chtel sem se zeptat... Co mam Delat Kdyz mam Samecka a skoro nezere jen tak si plave v rohu u hladiny a opcas padne na dno, ale moc aktivni neni! chtel sem se zeptat jestli nevite proc :-/
Kikinka2000  (id: 13333 ) 12.4.2012 9:15
ty betty jsou proste uzasne i jen na pozorovani
Renn  (id: 13311 ) 12.4.2012 13:52
Leonek: Nejlepší je kombinace obou pohlaví, já mám samečka a 2 samičky a je to v pohodě.(může být i více samiček) Navíc se mi zdá, že je sameček čilejší, než když byl sám. A ano, samičky nejsou tak výrazné, ale záleží na tom, jak jsou šlechtěné.
Danysek  (id: 13587 ) 9.6.2012 13:39
Ahojte..chci si pořídit Bettu.Jak jsem se dočetla,tak nejlepší bude asi 1 samec a 2 samičky.Akvárium mám dostatečně velké.Chtěla jsem se zeptat,jak často se musí krmit,popřípadě kdyby se něco stalo,jak dlouho maximálně vydrží bez potravy.Dále také zda potřebuje akvárium osvětlení,nebo ne ( samozřejmě v případě,že bude akvárium bez živých rostlin,ikdyž dám asi přednost těm živým)
luluka  (id: 13618 ) 4.7.2012 22:03
Ahoj máme přes 3 měsíce bettinku, ale poslední 2 týdny přestává papat a moc neplave, spíš se nechává unášet na hladině. Také je poslední dva týdny na boku. Stravu dostává výhradně pro bettky a teplotu udržujeme kolem 26-28 °C. Nevíte někdo jaké může mít problémy?
jewarix  (id: 13661 ) 26.7.2012 12:37
Ahoj chci si pořídit bojovnici a chci se zeptat jestli dokáže přežít bez topného tělíska, osvětlení a filtrace. Jestliže jí budu často měnit vodu děkuju.
Janina...  (id: 13896 ) 20.11.2012 11:57
Zdravím,mám v akvárku samečka bojovnice,ale pořád mi nahání Platy balónové, co s tím,nebo to časem ustane? Díky
Definitive  (id: 13944 ) 13.12.2012 18:05
Dobrý den, potřeboval bych poradit. Před 2dny jsem koupil Betta samce a o den později i samici. Nyní se oba schovávají za kameny, kytkami atd. ale ne spolu, ale každý zvlášť. Nevíte někdo, proč jsou tak plaší? Hlavně samec. Děkuji moc. Jsem bezradný
sheila9  (id: 4119   Sheiliino  
 kategorie malá akvária, objem 37 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.2.2013 0:53
Podařilo se mi docela slušně zachytit naši samičku Bojovnice pestré :) Uznejte sami, že je krásná
vecoad3  (id: 14149 ) 18.2.2013 13:45
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jaký druh ryby může být s bojovnicí pestrou
pajinkasla  (id: 14170 ) 26.2.2013 22:32
prosím o rychlou pomoc:( koupila jsem si první betu bojovnici, měla jsem jí v malém betariu, ale po cca 3 mesicich mi umřela..nejdřív mi vybledla, přestala plavat, začala plavat spíš u hladiny a dělala, že je mrtvá, až jednoho dne opravdu mrtvá byla...
tak jsem si koupila větší akvárko, to 5,5 litrové s vloženým zrcadlem, kam jsem si dala novou betu, ale do týdne mi celá vybledla a to byla tak krásně modroučká.. jako topítko používám stolní lampičku, kterou na noc vypínám... co mám dělat, aby mi ta rybička zase neumřela? :(
nony  (id: 13797 ) 12.3.2013 12:27
skvela ryba chovala se slusne ale ted utoci na vsechnyy ryby v akvarku navite cim to je
kopi111  (id: 14380 ) 15.6.2013 16:10
Mám samce a 2 samičky betty bojovnice ale, samec pořád honí jednu nebo druhou samici a někdy na ně taky zaútočí poradte co mám dělat .
Pixie  (id: 14423 ) 30.7.2013 11:52
Prosím, mohl by někdo poradit ? Nejsem si jistá co je mému Dráčkovi, protože během šesti hodin se mu udělaly bílé tečky na ploutvičkách. Není to krupička ?
Bossangell  (id: 14689 ) 10.1.2014 21:43
Zdravím lidičky:)
Mám dotaz... mám prvně akvárko 9l (mám tam méně, aby to nebylo až na okraj)
V akvárku chováme jednoho samečka Betty bojovnice. Má tam keramický domeček, akvarijní kořen a umělou kytku (nemam zatím lampičku pro živou kytku).
A chci se zeptat... zda stačí to akvárko a jestli potřebuje nutně lampičku i ta Betta bojovnice a tu živou rostlinu:) má tam ještě šneka to mi poradili kvůli krmeni, které spadne na zem aby se nešpinilo akvárko.
Jinak filtraci nemám, tak snad to stačí.A ještě jak často se má měnit voda, když už není filtrace?:) Prosím tedy o rady:) Děkuji moc za předčtení:)
Geith  (id: 14963 ) 24.7.2014 9:23
Ahoj,
Nedávno jsem si pořídila akvarium Betta Kit 3l. Bude Bettě stačit? Všude se piše něco jiného. ..
Předem děkuji za odpověď.
Geith
smejgl  (id: 14979 ) 19.8.2014 13:11
Ahoj,
chtěla bych se zeptat, zda můžu chovat v akváriu dvě samice bojovnice samotné bez samce?
datep  (id: 15283 ) 7.4.2015 10:34
Dobrý den, nejsem chovatel ani začátečník. Jen uvažuji, že bych dětem pořídila malé akvárium a jelikož jsme na bytě, nemáme dost místa, ale docela mě nadchla barevná rybička Betta bojovnice. Jenže nějak nechápu jednu věc, jak jsem tak brouzdala po netu, objevila jsem, akvárium údajně pro tuhle rybičku, ovšem je 2l mě nepochopitelné, když se udává, že rybička by měla mít nejméně 10l akvárium. Jak to tedy je ...
Betta_VS_Betta  (id: 15404 ) 1.10.2015 16:49
Prosím pomoc, nevím co mám dělat mám 1 samce bojovnice a 2 samice bojovnice, nemaji se nijak rádi, samec pořád do nich útočí, poradte mi prosím mám 100l akva.
Soukupanda110  (id: 15124 ) 18.10.2015 12:17
Pro Betta_VS_Betta
100l by mělo být ok Četla jsem že pro samce a dvě samice je vhodné více jak 30l, takže 100l je úplně dokonalé
lizatko82  (id: 15777 ) 2.1.2017 14:30
Dobrý den, mám samečka a samičku, a před týdnem došlo ke tření. Zajímalo by mě, kdy je samička zase schopná tření, jak často může může mít mladé. Děkuji
Petve03  (id: 15822 ) 18.2.2017 9:31
Ahoj, mužů se zeptat jestli muže být bojovnice s akarami modrými
mam_doma_bettu  (id: 16195 ) 18.2.2020 19:56
Zdravím, potřebovala bych poradit.
Mám doma samce bojovnice pestré, v akvárku o objemu 16 litrů. (bez topítka, teplota se pohybuje kole 24 °C, filtr, rostliny, atd.) Je vhodné pořídit samečkovi do tak malého nějakou samici?
Děkuji.
Nové komentáře mohou do atlasu ryb přidávat jen přihlášení uživatelé
Seznam    |<   <<   >>   >|  
Vyhledávání  Nejoblíbenější  Čeledi  Úvod  A  B  C  D  F  G  H  J  K  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  Z