ARCHIV - mořská akvária

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
24/43

mořské akvárium 300L

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
tpivona  (id: 8201   WaterLand  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  WaterLand II.  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.4.2009 20:07
Mořské akvárium = neskutečný obdiv...8! Tomáš
Nikaaja  (id: 5801   Přírodní...  
 kategorie velká akvária, objem 390 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Drobek  
 kategorie střední akvária, objem 98 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Jezírko u domu  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.2.2009 20:54
Já jen žasnu jak jsou ty mořské akva krásné,i to Vaše,nádherné8*
Pet  (id: 3544   Zahrádka ve skále  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Mechové království  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Mazlík  
 kategorie velká akvária, objem 720 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Pokusné akvárko  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Jeskyně  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Klídek a tabáček  
 kategorie jezírka 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.11.2008 16:44
Nádhera. 8
Ať se daří.
Petr
lokij  (id: 8258 ) 28.11.2008 18:45
ten magnet co tam máš mě škrábe sklo už jsi to taky zjistil dávám 8
Lumča  (id: 4845   Lumčovo AQ 1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Lumčovo AQ 2  
 kategorie střední akvária, objem 108 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lumčovo AQ 3 repase AQ1  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.10.2008 20:21
Mořským nerozumím,ale 8
amsi  (id: 2373   REEF Amsi  
 kategorie velká akvária, objem 340 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Amsi REEF 430l  
 kategorie velká akvária, objem 430 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.10.2008 9:37
ježovku jsem taky měl,ale dala záhul korálům. Ať se daří
TopShark  (id: 4762   Žraločí ráj HARD UPGRADE - DISCUS  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.10.2008 22:25
Nádherný moře, můj sen, který bude muset ještě nějaký čas počkat, zde jednoznačně za 8 a ať se daří...
zeryk  (id: 5971 ) 5.10.2008 11:14
aj kdyby se mě až tak nelíbilo tak dám vždy 8 moře je moře
Ota  (id: 3499   Otovo cichlidárium NOVĚ  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Víceúčelová nádrž(ka)  
 kategorie střední akvária, objem 65 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Experiment  Holothele  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.8.2008 9:14
Mořské akvária by měli být zvlášť.To je samostaná kapitola ... ale jinak pěkné a pěkně naaranžované.Škoda že na prodej ...
Carlos  (id: 5962   Karlíkova 110ka  
 kategorie střední akvária, objem 110 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krevetárko necelých 9L  
 kategorie malá akvária, objem 9 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Krab krabice a paludarium  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Brachypelma emilia  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  Mimča Brachypelma smithi, albopiloum, albiceps a Psalmopoeus irminia  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Lasiodora parahybana  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 25.2.2008 16:08
Dobry den je mi teprve 14 a takove akvarko me uz rodice jen tak k narozkam nekoupi ,ale hrozne morska akvarka obdivuji. Chtel bych se zeptat proc ho vubec prodavate a jak nakonec prodej dopadl? Na techto strankach http://www.miga.cz/see/see.htm udavaji ze je mozne chovat morske ryby dokonce v 72l. To se me zda dost male i na sladkovodni, ale myslite ze by bylo realne mít 112l akvarium jen s parem klaunu sasankou a nanejvis krevetkama ? predem dekuji za odpoved Karel Palenik
mana  (id: 3529 ) 20.9.2007 16:10
to by šlo...a je to i stim vybavením(ryby.korály,technika)?díky
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.9.2007 16:01
za 45000
mana  (id: 3529 ) 18.9.2007 15:15
za kolik přibližně ho necháš?mam velký zájem
Tomes  (id: 2887 ) 5.4.2007 11:49
Pre pavel-juja odpenovac neni na 100 percent nutný ale je lepsie ked tam je lebo vyslahava z vody bielkoviny ale ked je prilis silny tak aj plankton a stopove prvky... akvarium traba nechat zriet asi mesiac potom us ten neaky makky koral a nenarocnu rybu. vsetko ale treba robit postupne najprv napust akva a nechaj ho aspon 3 tyzdne filtrovat potom pridaj zive kamene a na skusku neaky koral ak bude vsetko ok tak po neakom tyzdni skus rybu najlespie nakeho klauna... inak vsetko najdes na reef.sk.. kludne sa do toho pust vela stastia
xxsharkxx  (id: 1286   Reef 500  
 kategorie velká akvária, objem 550 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 9.3.2007 20:52
tak jak nový fotky nebudou?Je ještě napuštěno? Jak to vypadá?nenech nás čekat
Pavel-juja  (id: 3106 ) 10.2.2007 19:35
nádhera, jo ale chtěl sem se zeptat taky si budu zařizovat mořské akva, jestli je nutný a co činí odpěnovač?a jak dlouho se musí akva nechat zrát, moc dík
Tomes  (id: 2887 ) 30.1.2007 19:55
pekne akva.mam doma podobne len chcem dotak ze mas podla mojho nazoru velky odpenovac, aj ja som mal podobny typ ale som sa poradil a dal som tam uplne zakladny lebo ten tvoj ti asi bude vyslahavat vela stopovych prvkou, a este by som tam pridal riasovy filter.inak velmi pekne vela uspechov
Etheral  (id: 2693   EtheAqua  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 19.1.2007 21:17
Taky jsem zvědavej
xxsharkxx  (id: 1286   Reef 500  
 kategorie velká akvária, objem 550 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 4.11.2006 20:19
nemáš nějaké nové foto jak ti to pokračuje?Jak to najíždí nebo už najelo
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.9.2006 10:02
To mražené krmivo samozřejmě má PO4, ale když se důkladně propláchne tak se většina odplaví.Já krmím jen mraženým.
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.9.2006 9:59
Stěhuji se a v první řadě potřebuji zařídit byt. Ale každopádně si mořské akva pořídím, možná,že si ho nechám, ale to stěhování, no nevím.MÁM Z TOHO STRACH!
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.9.2006 19:28
Zdravim okey,díky za rady,dneska sem si nechal udělat CO2 kuli růsru do refugnia,s tím pho EX máš pravdu,už ho mám obědnaný.už se nemohu dočkat až se to osází,mám od známého slíbené koráli,pěstuje je doma tak mi je nechá za dobrou cenu
Mám dotaz co že prodáváš své AQ
langosh  (id: 494   Apistogramma & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Geophagus & Co.  
 kategorie střední akvária, objem 160 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Apistogramma & Co. Reloaded  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.9.2006 15:17
"Hlavně tam nedávej žádné sušené krmivo je to plné fosfátů a jiných nechtěných látek. Jenom mražené!"

Tak kategoricky bych to rozhodně nestavěl - mražené krmivo může obsahovat PO4 v řádů jednotek mg/l.
Roman
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.9.2006 14:37
Hlavně tam nedávej žádné sušené krmivo je to plné fosfátů a jiných nechtěných látek. Jenom mražené! Jinak do jedné s těch přepážek bys měl šoupnout nějaký Phos EX od JBL nebo něco podobného. Pokud se ti zvednou fosfáty začnou ti růst řasy a to je potom hrůza se jich zbavit.
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.9.2006 14:33
Tak hurá.Teď to nech jet aspoň 6 týdnů a to tak jako by tam byly koráli i ryby. Tzn. normálně svítit i krmit ať se začnou tvořit nitrifikační bakterie. Pamatuj na to, že první by se to mělo osadit koráli až potom rybami. Jo? Jinak vypadá to velmi dobře!
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.9.2006 19:26
Zdravim, tak už mám konečně vše doděláno,a konečně i ůtes,právě sem to osolil a nechal si osmozou udělat vodu.
Mám nová fota tak se můžeš podívat
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 30.8.2006 13:54
Tyto věci nakupuji u "pepina".http://www.vltava2000.cz/pepinuvutes/default...
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.8.2006 18:42
Zdravím,tak sem přijel z dovolené a bylo tam nádherně,fyltr už mám předělaný takže už to je jedno.nafotím ho a přidám fotky tak se pak můžeš podívat.Zítra jedu pro zbytek kamenů k panu dařbujánovi do čáslavi,a pro jiné věci.Nebo kde by se to dalo nakoupit za rozumnou cenu nevíš?
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.8.2006 13:11
Díval jsem se na tu tvou filtraci podrobně a myslím, že ji novou dělat nemusíš. Akorat trochu předělat, hlavně směr kudy bude voda protékat. A to, voda z přepadu z akva by šla přímo do refugia vlevo potom z refugia k odpěňovači a nasledně kaskádami, které bych naplnil buď korálovou drtí nebo korálovými čipsy, směrem do leva a tam umístit tlačné čerpadlo. A do refigia vlepit ty přepážky jinak ti proud nažene ten zeolit na jednu stranu. A hotovo..... Je to škoda celé lepit znova. Čau...
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.8.2006 15:50
Pro Romanf: jaké čerpadla jsou nejlepší na cyklovač? S těmi bloky to je snad jasné, že je musí taky vyluhovat.
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.8.2006 15:10
pro Romanf Co se týče těch maxi jetu mám už je zapojené po 30s a jedou naprosto v pohodě a navíc ty rotory do maxi jetu stojí asi 200,- a známemu už to tak jede přes půl roku a zatím OK a co se týče toho hluku měl jsem možnost vyzkoušet i atmany a to byl "horor". Co se týče toho osvětlení napsal jsem skoro to samé. Já svítím 234W T5 na 320L a po poradě s "rybkou" mi říkal, že to je tak akorát. Co se týče toho odpěňovače po návštěvě zase u "rybky" mi řekl přesně to co jsem tu napsal, přiškrtit ho ať mi dá tak 2,5dcl "humusu" za týden.
romanf  (id: 2473 ) 21.8.2006 12:47
jo..a AM 1000 nie je vobec predimenzovany , podla mne je uplne OK, ani moc velky ani moc maly

tych 400l treba brat ako orientacne MARKETINGOVE oznacenie vyrobcu, kazde akvarko je ine , inak osadene, kazdy krmime inak a logicky biologicke zatazenie systemu sa lisi. takze typizovat odpenovac na litre je hlavne o marketingu, aby si ich ludia vedeli kupovat :)
romanf  (id: 2473 ) 21.8.2006 12:37
No ja ziram, jak ste si vy dvaja pokecali :)

mam zopar nesuvislych poznamok:
- svetlo 2x54 a 2x39 je zatial OK, ked budes mat casom pocit ze ti koraly idu moc pomaly, tak pridas, no problem

- odpenovac na 6h tyzdenne je vylozeny nezmysel, sorry sa priamy vyraz, daj ho nonstop

- aj na bahno sa pouzivaju priecne prepazky, inak ti prud casom zanesie bahno na jeden kraj

- maxijet nema rad zapinanie po 15 sekundach..do mesiaca bude v prdeli, nie je stavany na tvrde zapinanie/vypinanie..a ten hluk :(

- aj koralove kamene treba nechat vyluhovat aspon na 2 tyzdne, oni maju v sebe kopec mrtveho bordelu z mora , takze az dorazia tie objednane bloky, daj ich najprv vyluhovat do nejakej vanicky
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 16.8.2006 10:16
Jak jsem psal asi 30KG už si to přesně nepamatuji. Ty streamy jaký mají výkon? Jinak po včerejší poradě s kámošem jsem se rozhodl koupit 2 KS MAXI-JET PH1200 1100l/h ty budou zapojené na cyklovač a budou se střídat po 15 sekundách, potom tam mám taky stream 2400l/h a jeden atman 800L/h. Ono pro ty korály je lepší když se ty proudy střídají a rychleji si zvyknou. Jinak pozor ty streamy se nedají použít na cyklovač, docela rychle tam odchází rotory a jeden stojí okolo 800,-. Čau
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.8.2006 18:28
čerpadla mám od firmy Marea stream.Mám dva kusi takže to by mělo být v pohodě.S těmi hodinami na to radši ani nemyslím.Prosímtě kolik kg ůtesu na dekoraci máš?
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.8.2006 13:59
Jo a ještě jedna věc, pokud tam budeš mít korály, tak budeš potřebovat alespoň 3 proudová čerpadla. Obsah přehnané vody přes tyto čerpadla u korálů by měl být 20 až 30 násobek za hodinu vody v akva.Já mám 4500l/h a ještě plánuji nákup jednoho stremu aspoň 3200l/h. Třeba korály jako Sinularie to dokonce nutně potřebují pro život tak silný proud. A elektrické hodiny se jen točí.....
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.8.2006 9:55
Ten filtr si klidně okopíru měj na pamětí, že každý litr navíc jak v akva ta ve filtru je jen dobře pro celý systém. UDĚLEJ TO CO NEJVĚTŠÍ! K těm T8 já bych je tam dal, ale trubice bych radši vyměnil za POWER GLO.
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.8.2006 9:43
Živé kameny určitě ano, rychleji najede filtrace, ale i tak ta bioilogická část začne pracovat naplno až tak za 6 měsíců. Když si dovezeš šutry z Chorvatska má to svá úskalí. 1. Ty "šutry" nesbírej někde na pobřeží, je to plné oleje a nafty a kdo ví čeho všeho. Když už tak někde ze zátoky z ostrova kde nejezdí tolik lodí. 2. Ty šutry by měli projít důkladnou karantenou, protože jinak riskuješ, že si tam zavlečeš různé nemoci a škůdce. Někdo to taky řeší tak, že je nechá vyschnout na slunci pak je očistí nechá je vyluhovat a potom šup s nimi do akva. 3. Chorvatské "šutry" jsou v podstatě skály toto zrovna nevádí, protože je to z moře, ale ta váhá? Abys zaplnil to tvé akva tak tam nahážeš 60kg i více, ty skály jsou opravdu hodně těžké. Ale jsou akvaristé kteří to tam mají a jedou v pohodě. Záleží na tobě. Já mám v akva ty korálové bloky asi do 30kg a mám plné akva a není tak zatížené dno. Však uvidíš sám.....
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.8.2006 20:43
Ahoj. Jsem opět tvým dlužníkem a doufám že ti nebude vadit, že ty míry dá se říct okopíruji. Co se týče světla, mám ještě v rezervě 2x T8 po 40 ti wattech (marine gloo). Dalo by se to tak nakombinovat? Teď jedu ve čtvrtek na dovolenou do Chorvatska a přemýšlel jsem , že bych si odtamtud přivezl nějaký interiér, ale stále váhám jestli si spíše nezajedu k panu Dařbujánovi do Čáslavi. Má tam toho opravdu hodně a za zajímavé ceny. Přemýšlel jsem, že dám do filtrace živé kameny na jeho doporučení. Co ty si o tom myslíš?
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.8.2006 14:16
Jo i akva jsem si lepil sám. Jinak k tomu osvětlení to máš dohromady 186W, ono to je tak, pokud budeš mít fish only tak to stačí nad hlavu, ale pokud budeš chtít mít i korály tak né. Oni ti tam možná nějak budou přežívat, ale... . Já svítím 234W a někdy se mi to zdá málo. Ono s těmi testy je to složité, ať koupíš od sery nebo jbl je to v celku jedno, protože kdyby jsi je porovnal navzájem se stejnou vodou tak ti ukážou jiné hodnoty. Ono to je opravdu těžké.
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.8.2006 14:07
Takže refugium má 20x20x90 ale sedimentační komora má 20x20x60 výška dna je asi 6,5 cm. Biologická část má 40x45x90 poslední komora je na výtlačné čerpadlo, doplňování odparu. Výtlačné čerpadlo je napojeno ještě na UV ečko, ale to zapínám jen když donesu nový korál nebo rybu tak na 3 dny.
P.S. Jo do nově založeného refugia se nedává Caulerpa hned, ale až tak za 14 dní, do té doby absorbuje "tahá"zeolit. Jinak "učený z nebe nezpadl", já jsem ji tam dal hned a moc jsem se potom divil, že mi hned neroste. Jenže ona nemá, v téměř sterilním prostředí, z čeho růst.
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.8.2006 19:02
mohl bys mi prosímtě napsat míry tvého filtru?
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.8.2006 18:50
Psal jsem ti na ICQ, tak kdyby jsi měl někdy čas, rád bych se zeptal na pár dotazů.
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.8.2006 18:49
Díky za radu,takže mám ted jasno. Celý filtr předělám. Líbí se mi tvoje složení filtru a všiml jsem si, že to umíš taky velice dobře se silikonem a se sklem jako já. Mám rád precizní práci a myslím si tím, že mluvím i za tebe. Akvárko jsi si taky lepil sám ( já ano)
Ještě jeden dotaz. Budu používat světlo 2x T5 54 wattů a 2x T5 39 wattů. Myslíš že to bude stačit? Jaké používáš testy na měření hodnot vody?
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.8.2006 18:37
Ahoj k tvému dotazu z reef.sk ohledně odpěňovače v poslední komoře, přečti si tento článek http://sweb.cz/akvarybka/technic_filtration.htm. Ahojky....
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.8.2006 10:56
Máš pravdu sou tam dva páry čichavců,kamarádovi prasklo akva,tak je má ted u mě.V týdnu už budou pryč.
Ve čtvrtek jedu na dovču a pak to chci celé dodělat a rozeběhnout
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.8.2006 17:59
A jeden dotaz, na těch fotkách tam jdou vidět nějaké ryby nebo to jsou jen stíny?
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.8.2006 17:52
Promiň, ale já ntvrdím, že to máš špatně. Jestli to tak vyznělo tak se omlouvám. CO2 neřeším vůbec a zdá se mi to zbytečné, kdyby jsi zpozoroval, že Caulerpa ti nejde tak upravíš přepadovou trubku ať nestrhává tolik bublin a je to. RO ano, ikdyž je prospěšná a odbourá to špatné, ale tak i to dobré např.CA a apod. Což tam budeš muset zase doplňovat, ale to dělá každý. JEŠTĚ JSEM NESLYŠEL, že by měl někdo puštěný odpěňovač jen 6 hodin týdně. POZOR je to můj názor, ale když ti bahno přestane fungovat tak celé akva může jít do kytek třeba za den. A co ti potom pomůže odpěňovač který se pustí na 1 hodinu denně, ale pozor, to je opět můj osobni názor. Já si myslím, že když už si do něj investoval, tak bych ho nechal šlapat nepřetržitě. Akorát bych ho přiškrtil tak ať vyšlehá třeba za týden jen 2,5 dcl "humusu". tak se měj... Zkus se podívat na "pepinuv útes", veškeré zboží si objednáš v klidu přes internet a máš ho doma do 2 dnů.
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.8.2006 12:39
Zdravím,já mám známého, který mořskou akvaristiku dělá už léta, i na export a ten zase tvrdí, že předimenzovaným odpěňovačem nic nezkazím. A na víc ten odpěňovač nepoběží pořád. Viděl jsem jeho akvária, která dělal na zakázku a odpěňovač tam má vždy jako záchranu kdyby spadla filtrace. Co se týče filtrace, tak v biologickém filtru budou jen živé kameny a k tomu řasový filtr. Viděl jsem to na vlastní oči u nádrže o velikosti 700 litrů, nádrž byla osázena hodně koráli a funguje to opravdu suprově. Odpěňovač tam má pouze k tomu kdyby náhodou filtrace nebyla bezpečná. Je načasovaný cca na 6 hodin týdně. Ale samozdřejmě každý má jiný systém a jiné názory. Tím netvrdím, že nevemu tvoje rady v úvahu. Koukal jsem na ten sweb a nevšiml jsem si, že by tam někdo používal CO2 a reverzní osmózu. Chtěl bych znát na to tvůj názor.
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.8.2006 12:14
Ahoj, prosím tě podívej se na ten wen reef.sk a přečti si úskalí filtrace na "bahně" Miracle Mud.
Navíc byl jsem u pana Bartečky na návštěvě a říkal, že "bahno" je založené přesně pro povahu američanů. To znamená, chci mít všechno hned teď ať to stojí co to stojí, protože za rok už mě to nebude bavit. Zkus si přečíst něco o tom zeolitu, je to podstatně levnější a jsou lidi kteří na to jedou i 2,5 roku. Tady jsou stránky http://sweb.cz/akvarybka/. A co se týče toho odpěňovače máš zbytečně předimenzovaný, právě odpěňovač by měl být poddimenzovaný ať ti zbytečně nevyšlehává stopové prvky a minerály z vody. Já mám v systému který má 517 litrů, 319l akva a 198l filtrace odpěňovač na 400l a ještě ho mám na půl přiškrcený. Tak se zatím měj.....
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.8.2006 16:38
zdravím Romana a Okee. ten útes bude vyhnaný až na horu. To co tam je právě vložené bude jen na doplnění, pořádné kameny mám objednané, ale víte jaké to je s dopravou. V té přední komoře je odpěňovač se skrápěcím filtrem viz. foto. Světlo je zaplé pouze na půlku, plný výkon je 4x 54 wattů T5. Ta první skleněná nádoba bude řasový filtr, do kterého se přepážky nedělaly proto, že v něm nebude zeolit, ale bahno, které bude vyživováno CO2. Jinak moc rád uvítám každou radu.
okey  (id: 2076   můj mořský svět - NA PRODEJ  
 kategorie velká akvária, objem 320 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.8.2006 13:48
Ahoj OKEY-REEF.SK Já jsem tu přední komoru taky nepochopil, původně jsem si myslel, že to je refugium, ale nejsou tam přepážky na zeolit a navíc jak psal Roman k čemu to čerpadlo v té komoře. Napiš k čemu ta komora je. Jinak na to jestli budeš chtít mít v nádrží nějaké korály tak určitě budou potřebovat víc světla a budeš muset ten korálový útes celý překopat, hlavně do výšky. Hlavně nešetři na "šutrech" Zatím nehodnotím, hlavně vydrž..... mořská akvaristika je hodně o trpělivosti!
P.S. Jinak to máš založené pěkně, ale dávej si pozor na nešvar vetšiny začátečníků a to na "netrpělivost", může to dopadnout zle. Navštiv www.reef.sk, super web a kluci ti tam rádi poradí...
romanf  (id: 2473 ) 11.8.2006 11:40
no ja len dufam, ze ta skladka koralovych skeletov nie je finalna verzia "utesu"

ak vazne chces chovat koraly, pouvazuj nad niecim vyssim smerom k zadnej stene, na to ale budes potrebovat vacsie kusy koralovych blokov.

ta filtracka vyzera celkom pekne urobena , len som nepochopil zmysel tej komory v predu a ten maxijet v nej, napis nico viac o tom

Roman
www.reef.sk
Shakalik  (id: 1520   Shakalikovo Malawi  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Shakalikuv Symbiant  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.8.2006 12:24
Ctělo by to celkové foto akvária i se stolkem. Protože i stolek vypovídá o celkovém vzhledu akvária, stejně jako o estetickém cítění jeho majitele. Zatím nehodnotím.
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.8.2006 23:07
dobrý? čeština mi nikdy moc nešla a psal sem to na rychlo.Dám si tedy pozor na hrubky
MartensPh  (id: 1654 ) 8.8.2006 23:03
zkus jeste ten utes, prosim
jinak, ikdyz nejsem na morska AQ, vypada dobre
stradalse  (id: 2447   mořské akvárium 300L  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  leguán Merlin a jeho domeček  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.8.2006 21:41
díky,brzo příde už osádka tak budou nová fota
MartensPh  (id: 1654 ) 8.8.2006 21:04
hm, cestina dostala pekne na prdel u tech fotek, hruza
petr.svijany  (id: 1963   Pétikova 200  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  bobanova 17  
 kategorie malá akvária, objem 17 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 8.8.2006 20:34
fakt mocpekny az tam budou rybky s koralama dje tam fotku celeho akva a potom i s nabytkem, pohled jak je akva umistene v mistonosti je velice pusobivy zatim 7*
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|