215/972
AKVA---------------------------------------AKVA NA PRODEJ!!!
Komentáře
|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
miro m (id: 10797
)
|
27.11.2010 13:37 |
|
nie su tieto tercovce aj aqa vo velkych? |
ballon (id: 4744
)
|
2.11.2010 1:05 |
|
MOC PĚKNÝ TERČOVCI A HLAVNĚ AKVA AT SE DAŘÍ *8* (hodnocení 8) |
vincek (id: 10378
)
|
9.10.2010 12:20 |
|
krasní kousci (hodnocení 8) |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
5.9.2010 14:25 |
|
Ahoj,mohl bys mi prosím říct jaké máš zkušenosti s LED osvětlením.Kolik je třeba W na 1 litr vody,kde jsi je koupil ,za kolik atd.Uvažuji o koupi .To víš ceny energie rostou a peněženka není bezedná.Díky. |
ruda (id: 3065
)
|
29.8.2010 10:33 |
|
mohu vědět zdroj pořízených LED světel ...? |
miro m (id: 10797
)
|
6.8.2010 21:02 |
|
nazdar.co tu mame nove?fotky ryb ktore uz ani nemas.skus dat nove,som zvedavy co tu mas |
Jizat (id: 11034 )
|
15.7.2010 20:05 |
|
prosim te nemoh bys mi rict jake ty led pasky pouzils |
miro m (id: 10797
)
|
12.7.2010 19:57 |
|
1000L?to nie je moc.no nech sa ti plnia plany.drzim palce |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro Lybija |
7.7.2010 17:02 |
|
No jo no to víte moc se mi to prodávat nechce ale budeme se stěhovat a za rok zase.Nicméně cca za rok jak se přestěhujem chystám pěstírnu na terčovce cca něco kolem 1000L. |
Lybija (id: 10590
)
|
6.7.2010 9:44 |
|
Proč na prodej? Já vám tak moc držím palce a vy prodáváte? |
Niko (id: 10878 )
|
2.7.2010 15:12 |
|
Super akva,pekne riešené pozadie a to led osvetlienie je zaujímavé.Nech sa darí (dávam 8). (hodnocení 8) |
Bubi200 (id: 10691
)
|
29.6.2010 16:48 |
|
Ti diskusovia nemaju chybu! (hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
|
29.6.2010 13:39 |
|
no nazdar.vymen uz tie fotky,ved tie pigeony uz nemas dost dlho. |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro miro m |
13.6.2010 20:12 |
|
Checkerboard nemám protože jsem se dozvěděl že to jsou kříženci kteří vypadají spíš jako checker.
No nicméně mám 4ks red tyrkys tak 8-12cm vypadají moc pěkně.Foto dodám později |
miro m (id: 10797
)
|
12.6.2010 23:00 |
|
nazdar,uz mas mlade?tie checker board mas?daj foto |
Komár 1981 (id: 6698
)
|
10.6.2010 7:53 |
|
Tyhle ryby jsou krasny, ty barvy, ty vzory.... Ale chovat bych to nechtel, na to jsem moc velkej akvarijni srab
Tak hodne zdaru |
tulák (id: 10035
)
|
5.6.2010 11:50 |
|
nadherne terce moc krasne (8) |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro Piccaso |
31.5.2010 17:09 |
|
No ja s terčema nekončím v žadném případě.Jestli myslíš ten inzerát tak to bylo kvůli tomu že se mi utvořil pár od pigeonů a utlačoval ostatní velké terčovce.Leopardy jsem se rozhodl že si nechám,zdálo se mi že nerostou ale, naopak včera jsem je měřil a vyrostli za měsíc průměr asi 1,5cm.
A co se týče toho že by mě nechytli tak to je blbost jsem do nich zapáleny jak raketa nasa před startem.V pátek si jedu pro nové 4ks pigeon checker board. |
Piccaso (id: 10239
)
|
30.5.2010 16:48 |
|
Copak? Terčovci tě nechytli, že už s nima končíš, tak brzo sotva si začal. |
brgul (id: 7015
)
|
18.5.2010 20:28 |
|
Hezký terčáci i akvárko,tak ať rostou! 8* |
smidakkuba (id: 10025
)
|
18.5.2010 12:27 |
|
Takže nové zprávy z akva. Z těch 5 kusů už se mi utvořily 2 páry. A už se vytřeli. Ten jeden pár jikry téměř okamžitě sežral, ale ten druhý pár se o ně ukázkově stará. Je mi to líto, ale oba páry budu muset přestěhovat do vytíraček k dědovi. A zůstane mi tam pouze 1kus. Tak tolik novinky z akva |
tulák (id: 10035
)
|
15.5.2010 20:01 |
|
nadhera |
miro m (id: 10797
)
|
3.5.2010 21:36 |
|
tak toto hej.to su jedni s najkrajsich ryb co som tu videl.nech sa ti dari a zelam vela peknych zazitkov s tymito kralmi.pozri aj leriho ryby ma ich uzasne |
Lery (id: 7644
)
|
27.4.2010 17:45 |
|
Jak jsem Ti již psal.Tyhle ryby vypadají úplně jinak.Při dobré péči z nich vyrostou opravdový kusanci.Teď už jen pevné nervy,střídavé krmení a hodně radosti z chovu těchto skvostů.Ať se daří.
|
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro Lery |
27.4.2010 11:16 |
|
Tak jsem nafotil ten nový import, tak se koukněte.
Snažil jsem se vybrat kousky bez černých teček a myslím, že se mi to povedlo. |
Lery (id: 7644
)
|
25.4.2010 10:16 |
|
Jak vypadá nový import?
Jestli jako na první fotce,tak to bude paráda.Tenhle kousek už je o něčem jiném. |
HUJA (id: 10097
)
|
22.4.2010 19:34 |
|
Dobro za 8 |
Luba01 (id: 9095
)
odpověď pro smidakkuba |
22.4.2010 6:49 |
|
zdravím, přidám se od debaty o kvalitě ryb.
Samozejmě podle páru můžeš posoudit jak budou ryby vypadat, ale na rovinu ti říkám že podle páru nemůžeš vědět jak budou ryby velké atd.
Velmi důležité pro růst je nepříbuznost páru tím myslím odlišné krví atd.
Nevím jak je máš v dnešní době velký, ale docela by mě to zajímalo.
Také bych chtěl vydět tem pár co má známej ten samec by mě hodně zajímal.
Podle toho co jsem koukal na tvé fotky tak ti na rovinu říkám že to budou ryby špičaté a nízké nebudou to elipsáci a velké ryby.
Také se na velikosti projeví kvalita vody a krmiva pravidelné denní dávky a to minimálně 6x denně a pravidelná výměna vody.
Toť vše co jsem ti chtěl napsat. |
smidakkuba (id: 10025
)
|
19.4.2010 21:12 |
|
Dneska t.j 19.4.2010 jsem si dovezl 1 kus Pigeon blood a v sobotu 24.4.2010 si jedu pro další 3 kousky. Tato výměna měla, ale své oběti! Musel jsem prodat 5 ks San merah. Takže počet ryb zůstane. Zatím jsem sem hodil 3 fotečky toho jednoho kousku, ale v sobotu tady přidám další. Tak snad se budou líbit |
miro m (id: 10797
)
|
13.4.2010 20:01 |
|
krasne. (hodnocení 8) |
Komar033 (id: 10253
)
|
11.4.2010 13:26 |
|
Nápadité, zajímavé, moc pěkné. (hodnocení 7) |
sivon (id: 10063
)
|
8.4.2010 19:04 |
|
Prosím, prosím, foto celého akva, ať to mohu zvednout na 8.
Vypadá to moc pěkně. |
Piccaso (id: 10239
)
|
5.4.2010 16:40 |
|
Chybí mi tady fotka na celé akva, pro uplnou představu. Jinak prezentace začíná být docela vydařená, ať se daří Terčům a ať se daří, pokroky budu dále sledovat... A hodnocení aktualizovat. (hodnocení 7) |
moris (id: 10716
)
|
5.4.2010 10:44 |
|
Vypadá to skvěle! Gratuluju a zvyšuju na 8!
Tak at ti plavou! |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
2.4.2010 22:39 |
|
úžassné (hodnocení 8) |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro Lery |
30.3.2010 21:42 |
|
Ja nevím no ale, kupoval jsem je od známého který má nadhérné páry a, vždy se dá podle chovného páru přibližně usoudit jak budou vypadat.Podle toho jak jsem viděl jejich rodiče ta usuzuji že z nich žádné,,ludry´´ nebudou.Řekl bych že naopak podle těch párů bych řekl že to budou pěkní jedinci.Viděl jsem chovný pár a samice měla cca.15cm a samec byl obrovský tak 22cm v průměru, s nádhernou kresbou(myslím že podle páru se dá usoudit jak budou velcí a jakou budou mít kresbu).Můj děda který choval tyrkysy nikdy podle ničeho jiného nevybíral než podle chovného páru a vždy mu vyrostli krásní jedinci s překrásnou kresbou.A taky nemůžeš usuzovat že bude ten malý ten větší atd. terčovci rostou docela dost nesouměrně ve čtyřech měsících může mít jeden 8cm a druhý 5cm.A tak samo je to i s kresbou jeden má úplnou kresbu třeba v 6 měsících a druhý až, v 9 měsících.Já nemám vůbec strach že z nich budou ošklivé ryby zkus se podívat tak za 7 měsíců a pak uvidíš jak budou krásní.
Přesně jak to napsal moře tak tak to mám i já daleko víc si vážím akvaristů kteří si vypiplají rybu od mimina do krásných dospělých kousků.Samozřejmě nesmíš ryby kupovat v nějakem pet shopu nebo tak protože tam vůbec nevidíš chovný pár a nemůžeš vůbec posoudit jak budou vypadat.Musíš zi zajet k chovateli a pečlivě vybírat. |
Lery (id: 7644
)
odpověď pro moře |
30.3.2010 21:18 |
|
Moře,já Ti Tvůj názor neberu a částečně s ním souhlasím.Ale...co se týče kupování menších ryb..v minulém roce jsem navštívil spoustu chovatelu,různých kvalit.Kupoval jsem jak malé tak velké.Mezitím jsem vytřel svoje.A věř mi,rozdíly jsou znát.Malá ryby je levná,jenže kupuješ zajíce v pytli.Nevíš,jak se vybarví,jak naroste.Oproti tomu u větších ryb,tam už je prokreslená kresba,která se už moc nezmění a víš,do čeho jdeš.I z vlastího chovu už jen vždy větší(min 6cm ryby).
Toto je zase můj názor,ikdyž každý má jiný a byla by smůla,kdbychom měli všechny stejné názory.
Jinak Kuba je průkopník a to se mě líbí.Já jsem elektický blb,světla mě musí dělat kámoš.Ale už před třemi lety mě radil,abych šel do diod.Je v nich budoucnost.Takže u mě má majitel tohoto akva plný obdiv.
|
moře (id: 8153
)
|
30.3.2010 12:18 |
|
Jo jinak SMIDAKKUBA máš ode mě 8 s pochvalou za odvážnost zkusit něco nového. Ostatní perou do svých nádrží hromadu wattů a rostliny nic moc a tobě prokazatelně jdou! Ještě jednou potlesk a pochvala. Máš to moc pěkné. |
moře (id: 8153
)
odpověď pro Lery |
30.3.2010 12:15 |
|
Jsi hodný, že jsi dal 8,klučinu to určitě potěší, ale s těmi rybami s tebou nesouhlasím. Dříve než jsem začal s mořem, tak jsem měl taky sladkovodní s discusemi. Musím říct, že jak jsem je kupoval měli cca.3-5 cm a vypadaly úplně stejně. NIC MOC, ale za cca. 8měsíců se mi zpárovaly a vytíraly se a byly opravdu nádherné! Ono není umění si kopit terčovce kteří mají 12cm a jsou už vybarveni, ale je umění si je koupit mladé a potom si je vypyplat. Těšit se z toho jak rostou do krásy. Všechny mladé ryby, když jsou mladé, tak vypadaji jinak /hůř/ než v dospělosti. U kusu, který má 3-5cm nemůžeš přece říct, že to budou škaredí jedinci. TOĎ MŮJ NÁZOR A ZATÍM SI STOJÍM! |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro Lery |
29.3.2010 14:43 |
|
Jinak ti tečovci jsou od mého známého a mají cca.2-3 měsíce takže by měly dorůst celkem v pohodě.Kdyby byli starší tak neřeknu ale jsou opravdu mladé. |
Lery (id: 7644
)
|
29.3.2010 14:18 |
|
Máš ji tam,hochu.8
Kytky vypadají skvěle.
To o rybách bohužel říci nemohu.San merahy jsou ještě celkem v pohodě.Krmením hodně dohoníš.Jsu to malé kusy a snad se proberou.S malými rybami je potíž,buď se chytnou,nebo né.To nemohu říci ale o těch druhých.Zvláště první fotka je toho důkazem.Nechci Ti brát iluze,ale ta je podtržená a nikdy s ní velká ryba nevyroste.Vybrat si pořádnou rybu dá fušku.Prodávají názvy a né kvalitu.Nezlob se,je to tak.
Jinak osvětlení evidentně kytkám prospívá.Uvidíme časem.Měj se a ať ti plavou a žerou. |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro kulas |
29.3.2010 6:19 |
|
Děkuji moc za pochvalu a zvlášť, když je od člověka, který má tak nádherné akva. |
kulas (id: 9124 )
|
27.3.2010 22:39 |
|
Moc pěkné za 8
at se daří rybám i rostlinkám |
smidakkuba (id: 10025
)
|
27.3.2010 19:10 |
|
Tak k dnešnímu dni tj.27.3.2010 prohlašuji mé akva za hotové. Dnes jsem přidal nějaké nové fotky, tak snad se budou líbit. VŠIMNĚTE SI PROSÍM JAK ROSTLINY PROSPERUJÍ POD LED OSVĚTLENÍM. Hodně lidí mělo z tohoto experimentu obavy, ale podařilo se a jsem rád, že jsem byl první kdo to vyzkoušel. Nyní už musím rostliny pravidelně stříhat. Teď už mě čeká jen pravidelná údržba. Už se těším až mí miláčci vyrostou, protože to jsou mladí jedinci cca. 3měsíce, a až se začnou párovat a vytírat. |
Piccaso (id: 10239
)
|
20.3.2010 22:04 |
|
Z té akvaburzy jsem si přivezl taky své první terčovce, jinak akva vypadá zajimavě, jsem zvědav na růst rostlin pod LEDkama, určitě budu sledovat a až označíš, že akva prošlo fázi budování do fáze udržby :o)) tak pak určitě ohodnotím, zatím není kde spěchat. |
smidakkuba (id: 10025
)
|
14.3.2010 20:38 |
|
Tak dneska jsem si dovezl z AKVABURZY v Ostavě 4kusy discusi SAN MERAH, jsou to ještě miminka. Dal jsem si na prezentaci nové fotečky, tak se můžete podívat. SNAD SE BUDOU LÍBIT |
sivon (id: 10063
)
|
10.3.2010 11:00 |
|
Pozadí je úplně super, rybičky se nedají hodnotit - nejsou vidět. Určitě bych přidala rostlinky. Bylo by určitě zajímavé dát nějaké na pozadí. Práce je na tom vidět hodně.
(hodnocení 7) |
daniska (id: 9150
)
|
6.3.2010 17:22 |
|
Ahoj. Velice se mi líbí Tvůj přístup k akvárku a typuji, že bude hezké. Občas sem chodím nakukovat a juknu zas, co je nového |
Lery (id: 7644
)
|
4.3.2010 14:09 |
|
Tak po delším čase jsem zase juknul.Vypadá to skvěle.Posečkám z hodnocením až na ryby.Jinal vzhled Tvé nádrže je perfektní.Tak zase za nějaký čas se podívám a doufám,že už osmu pošlu.S rybami nespěchej a radši dlouze vybírej.Vyplatí se ti to.Ahoj a ať se daří.
|
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro zelvik58 |
2.3.2010 19:57 |
|
Díky za první pozitivní komentář po dlouhé době já plánuji ještě přikoupit dva pásky po 75 cm LEDdiod modrou a bílou.Ty dva pásky budou spíše ale jen na dobarvení ryb protože ted´ mám dva pásky po 70bílou a modrou a 3x 15 cm červené a kytky se na toto osvětlení zatím tváří velmi dobře.Egerii densu jsem už dokonce stříhal a to mám to osvětlení od minulého pondělí.Nikdo tomuto osvětlení moc nevěřil ale já jsem to chtěl zkusit a daří se pěkně.Jinak já mám nad akva ještě jednu 11wattowou zářivku ale ta je tam spíš z nouze protože jsem chtěl koupit teple bílou místo zářivky ale nezbyly mi finance.Tak jsem tam dal zářivku ze starého šedesati litrového akva a vypadá to v pohodě takže to už měnit nebudu a jen dokoupím tu bílou a modrou.A ještě mi jde trochu světla od okna protože je akva proti oknu ale moc toho světla není protože jsou okna na špatnou stranu.Jinak tvé akvaria vypadají pěkně a ode mne máš(2x po8 a 1x7)
|
zelvik58 (id: 9760
)
|
2.3.2010 19:06 |
|
Komentář mi sem vlezl dvakrát,nějak zlobí počítač. |
zelvik58 (id: 9760
)
|
2.3.2010 19:01 |
|
Jseš šikula a nebojíš se nových věcí.Já si teď taky opravila lištu s ledkama co byly u Malawíčka,ale mám lištu a T5.Mám i dost světla od oken,tak to snad bude stačit.V 200l mi ty dvě lišty stačily pro echináče,egerii,zakucelky a valisnerie.Časem se ukáže čemu se bude dařit.Jen té kapradině asi ne,je do terárka.Držím palce a budu chodit okukovat jak se to zaběhne. (hodnocení 8) |
moris (id: 10716
)
|
28.2.2010 10:56 |
|
Zatim je to ve fázi vývoje, tak dávám za 6, ale budu sledovat, pze jsem zvědavej jak porostou kytky pod LED. |
smidakkuba (id: 10025
)
|
27.2.2010 18:35 |
|
Tak mám nové rybky a rostlinky
. |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro tpivona |
26.2.2010 13:10 |
|
Těmi LEDkami to není, protože za tu dobu co jemám, tak jsou jednou tak větší. Málo rostlin tam mám z důvodu, že to akva je neustále ve fázi zařizování a jelikož je mi 14let, tak finance si musím střádat. Samozřejmně, že těch rostlin tam bude daleko víc, ale musím to dělat postupně. Jenom to LED osvětlení mě teď stálo 1 200,- a ještě přidám 2 pásky LEDek a to bude dalších 500,-. |
tpivona (id: 8201
)
|
26.2.2010 9:41 |
|
Strašně málo rostlin v akvu...to je asi těmi LEDkami
. Zatím začnu na 4
. Tomáš (hodnocení 4) |
smidakkuba (id: 10025
)
|
20.2.2010 12:55 |
|
Doplnil jsem ůdaje přidal nové foto tak to zkoukněte
|
Milan Svašek (id: 8923
)
|
9.2.2010 21:12 |
|
seš borec že ses do toho takhle pustil je to paráda akorát nevím co udělají led a rostliny držím palce a tešim se na další fotky abych mohl hodnotit |
Lybija (id: 10590
)
odpověď pro smidakkuba |
8.2.2010 19:33 |
|
Právě že už nemám, už mám tmavší, sice zase světlou ale ne úplně bílou. Původní bílej totiž uvolňoval vápenec a tak se nedařilo rostlinkám, dělal se mi u dna bílý zákal a já pořád dokola čistila a čistila a přemýšlela proč se mi nedaří vytvořit v akváriu rovnováhu, pak jsem si někde přečetla že to může být uvolňování vápence, dala vzorek štěrku do octa a ten šuměl jak blázen, vyměnila jsem ho a od té doby je akvárko stabilní, stačí jen běžná údržba. Tak proto mi při vyloženě bílým dně naskakuje husí kůže. Jinak proti bílé nic nemám, líbila se mi tak jsem si ji taky pořídila a špatně dopadla. |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro Lybija |
3.2.2010 13:59 |
|
Když se ti ta barva dna nelíbí tak proč tam máš ve svém akvarku tu samou barvu? |
Lybija (id: 10590
)
odpověď pro smidakkuba |
31.1.2010 19:34 |
|
Mně se ta barva dna taky zrovna moc nelíbí, ne že by to vypadalo špatně, ale mám husí kůži jen jak vidím bílý "zaručeně akvaristický" štěrk. Co mě ten natrápil
Ale jinak to vypadá moc zajímavě, jen na nějaké hodnocení si taky počkám dokud tam toho nebude víc. |
Karlo (id: 6250
)
odpověď pro moře |
11.1.2010 10:57 |
|
OK, příště už nerejpu, jste na mě moc chytří |
moře (id: 8153
)
odpověď pro Karlo |
9.1.2010 20:02 |
|
smidakkuba opravdu nikde nepsal, že korály jsou rostliny! Ale určtě myslel, že korál ať je to živočich, tak na svém těle pěstuje tzv. simbiotické řasy - ZOOXANTELY z jejich odpadních látek se vyživuje právě korál a tyto řasy sami jsou závislé na světle pomocí fotosyntézy. |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro Karlo |
8.1.2010 14:07 |
|
Já jsem nikde nepsal že korál je rostlina. |
Karlo (id: 6250
)
odpověď pro smidakkuba |
8.1.2010 10:57 |
|
Drobné rýpnutí: korál není rostlina, ale živočich
.
Jinak kořeny z pěny jsou fakt parádní...možná je trochu škoda, že nejsou vidět ty spodní části, které se mi z toho zdají nejzajímavější. Tak ať se daří. |
HUJA (id: 10097
)
|
5.1.2010 12:18 |
|
Moc povedené s hodnocením ,také počkám |
petr fous (id: 3470
)
|
4.1.2010 12:24 |
|
Zatím ještě nehodnotím ještě nějaký čas počkám až se to vše zaběhne.Držím palce Petr |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro Maky M |
3.1.2010 20:15 |
|
Filtrační hmoty se tam vejde cca 12 litrů. |
Maky M (id: 8772
)
|
3.1.2010 18:07 |
|
Moc se mi líbí řešení (schování) techniky do vnitřního skleněného filtru. Zajímalo by mě, kolik se ti tam vejde filtrační hmoty? Jinak držím palce a těším se na konečný výsledek. |
vincek (id: 10378
)
|
2.1.2010 19:30 |
|
máš dobrý napady těším se až to dokončíš pak to zhodnotím |
Macom (id: 5414
)
|
2.1.2010 17:46 |
|
Když jsi natřel kořeny na hnědo vypadalo to moc pěkně, ale potom to posypání bílím štěrkem byl podle mě krok zpět. Nicméně líbí se mi tvůj přístup. Jsem zvědav jak budeš pokračovat.Zatím s hodnocením počkám
. |
carlosino (id: 8929
)
|
2.1.2010 15:34 |
|
Pozadí máš udělaný pěkně, ale lepší známku ti dám až to aqa budeš mít komplet , zatím 5, ale jsi na dobré cestě (hodnocení 5) |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro Lery |
2.1.2010 13:14 |
|
Kytky by měly růst aspon podle toho co vím protože led diody se používají i do mořských akvárií a když rostou korály na těch led diodách tak si myslím že budou růst také kytky.
A co se týče vzhledu tak to není jen moje práce ale i mého otce který mi s tímto akvárkem hodně pomáhal a tímto mu za to děkuji.
|
Lery (id: 7644
)
|
2.1.2010 11:08 |
|
Nehodnotím,ale chválím.Na to,jak jsi mlád,máš užasné nápady.Imitace kořenů je super,osvětlení Led diody-určitě dobrá věc,jenom nevím,jak porostou kytky.Pro ty,co je nepotřebují-výborný nápad(při cenách energií)a inspiroval jsi mně filtrací.Tleskám a budu sledovat dál. |
Dizzerda (id: 8072
)
|
1.1.2010 23:52 |
|
zatím to vypadá na velice dobrý začátek |
Lumča (id: 4845
)
|
31.12.2009 13:47 |
|
Počkám na kompletní výsledek.Zatím nehodnotím. |
tpivona (id: 8201
)
odpověď pro smidakkuba |
31.12.2009 9:51 |
|
OK...díky za info...každému se líbí něco jiného
...napsal jsem jen svůj názor. U té vrchní vrstvy při odkalování dávej pozor ať si nepoškrábeš sklo - jde to hrozně lehce! Hodně štestí a budu sledovat. Tomáš |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro tpivona |
31.12.2009 9:41 |
|
Barvu měnit nebudu. A co se týče te zrnitosti, tak úplně spodní vrstva cca. 1,5cm je písek o frakci 1mm, prostřední vrstva cca. 3cm je frakce 2-4mm a vrchní vrstva cca. 2,5cm je frakce 6-8mm kvůli odkalování. |
tpivona (id: 8201
)
|
31.12.2009 1:49 |
|
Počkám si na konečný výsledek...nicméně to dno bych vyměnil za jemnější a hlavně jinou barvu. Můj názor. Bez hodnocení - ani není zatím co hodnotit. Tomáš |
kulas (id: 9124 )
|
30.12.2009 19:35 |
|
Je to moc pěkné a už se teším na to jak to bude vypadet hotové
mnoho zdaru |
smidakkuba (id: 10025
)
odpověď pro bime |
30.12.2009 19:28 |
|
Děkuji moc a jsem rád, že se Vám to zatím líbí. JJ montážní pěnou a potom nátěr barvou 3 odstíny a potom 3x nátěr epoxidovou pryskiřicí. |
bime (id: 7307
)
|
30.12.2009 18:32 |
|
Vypadá to moc dobře,kořeny jsi dělal montážní pěnou? |
brgul (id: 7015
)
|
30.12.2009 17:40 |
|
Ty kořeny vypadaj dost dobře,fakt machrovinka! Tak jsem zvědavej jak bude vypadat celek
Zatim zdar |
sivon (id: 10063
)
|
30.12.2009 16:15 |
|
LED osvětlení bude zajímavé téma, zatím to u moc lidí není. Hodně štěstí. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|