|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
TomV (id: 3582
)
|
11.6.2015 9:43 |
|
Tady se vždycky pokochám..zelená uklidňuje
(hodnocení 8) |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro brgul |
11.2.2015 22:54 |
|
Dík, akvarko mě dělá docela radost, přestože se tomu až tak nevěnuju jak bych chtěl. Tento styl je pro lenochy, semtam stříhneš dno a máš pokoj. Video jsem dal protože to nemůžu nějak reálné nafotit |
brgul (id: 7015
)
|
10.2.2015 20:45 |
|
Moc dobrý,pěkný video,akva vypadá parádně,no u tebe standart |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro bagio7 |
8.2.2015 22:01 |
|
Ahoj, kamínky jsou samosběr, a už se dlouho válely bez užitku, no tak jsem je tam nacpal. |
bagio7 (id: 6804
)
|
8.2.2015 7:23 |
|
Ahój, ty šutry a jejih rozmístení lahodí mému oku. Copak je to za kamínky? "o) |
brgul (id: 7015
)
|
26.1.2014 18:15 |
|
No koukám že jsi aktivní,to mě těší,tak už konečně vylez z toho archivu! Akvárko vypadá moc dobře |
miro m (id: 10797
)
|
10.11.2012 10:54 |
|
aj ked je v archive zas za 8. (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
14.10.2012 22:02 |
|
Neni skoda,takove akva dat do archivu.Jasna osma,skoda (hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
10.2.2012 18:39 |
|
Ten vyšší koberec ale nevypadá vůbec špatně,umístit do něho pořádný trs Rotaly wallichii by mohlo vypadat dobře |
ruda (id: 3065
)
|
23.12.2011 20:45 |
|
zdravím Břéťo a přeju příjemné prožití svátků vánočních
btw:akvo jednoduché a pěkné,možná trochu nudné,ale to nahradí krásné ryby.ani kameny,tvá vášeň není nikde vidět... |
Frodo (id: 9306
)
|
25.11.2011 20:25 |
|
Obnovuju, pořád dokonalé :) Smekám! (hodnocení 8) |
Steda (id: 10563
)
|
21.11.2011 17:20 |
|
Pěkný 8 |
brgul (id: 7015
)
|
19.4.2011 17:23 |
|
Obnovuji hodnocení 8* |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
12.1.2011 9:49 |
|
Moc velká škoda tvého odchodu(i když né úplně).Byl jsi moje velká inspirace.I když se mé akva v současnosti ubírá trochu jiným sněrem stále jsi velký vzor.Takže díky za vše a doufám,že se opět vrátíš na hlavní tabuli. |
miro m (id: 10797
)
|
11.1.2011 15:30 |
|
dufam ze sa akvarko vrati coskoro tam kam patri.je to skoda aby sa tato nadhera skrivala tu v archivu |
brgul (id: 7015
)
|
9.1.2011 16:41 |
|
Myslím že je to velká škoda takhle odejít do exilu! Tvoje prezentace je velká inspirace pro spoustu akvaristů a počet návštěv na Tvé prezentaci to jenom dokládá |
Pet (id: 3544
)
|
8.1.2011 14:25 |
|
Tak to je tedy obrovská škoda. Čas od času si každý potřebujeme odpočinout a věnovat se zase něčemu jinému.Taky to tak mám. Těším se na návrat.
Petr |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro kopec |
7.1.2011 19:32 |
|
ahoj,
věřím že se ti po nás bude brzy stýskat a opět začneš tento servr navštěvovat .
na druhou stranu mi odpadl veliký konkurent
tak někdy zase... |
kopec (id: 6708
)
|
7.1.2011 19:14 |
|
Díky moc všem za velice pěkné komentáře i hodnocení akvarka. Protože je ale moje aktivita, co se týče celkové komunikace na těchto stránkách stále horší, rozhodl jsem se, že prezentaci umístím do archívu. Jestli to bude trvalé nebo dočasné, záleží na tom, jak na tom budu do budoucna časově. Poslední dobou už tady chodím většinou pasivně, a je tady tolik akvárek, co stojí za okomentování i hodocení. Jinak akvarku se daří výborně, sice se zatím žádné větší změny neodehrávají, ale přesto mě dělá radost. Pokud nastane nějaká významější změna, která by stála za zmínku, přídám nové foto i v archívu. Nechce se mě prezetaci zrušit úplně, přece je tam pár fotek a postřehů, na které se dá občas podívat. Takže ještě jednou díky všem |
káča (id: 10736
)
|
2.1.2011 7:56 |
|
Po půl roce stále paráda. |
Jervys (id: 10464
)
|
25.12.2010 16:55 |
|
Přehodnocuji , takto má vypadat akvárko , moc pěkně zapadá do interiéru , ale co je uvnitř to je teprve nádhera. 8 (hodnocení 8) |
piga (id: 11053
)
|
17.12.2010 10:25 |
|
není co dodat!!! 8* (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
15.12.2010 10:19 |
|
zdravím Břéťo,
tak už nějaký ten den tu šmajdám kolem a chci napsat něco inteligentního k mému hodnocení
,inteligence však není mojí silnou stranou
.
dlouho jsi měl v akvu "zelené"dno.které samo že dobře vypadá,ale časem se jeho stav zhorší a pak prostě musí ven.což u HCčka je vlastně jednoduchá věc ,hlavně pokud ho někdo má hektary v zásobě
.
to se pak člověk nějaký ten čásek rád koukne na pláž pouze s pískem.proto sis také to HC vybral,že?
,abys mohl měnit podobu nádrže.
u mě to tak jednoduché není,proto já volil jiný druh pažitu.popravdě mám strach do toho vrtat,tak nevrtám
.taky bych to už nemusel dát dohromady.
s velikou radostí opět hodnotím a nynější stav neberu vůbec jako stagnující
,stále se jedná o akvárium,které si zaslouží velikou pozornost a umístění v žebříčku takové,jaké právě je
.
ale jednou tě stejně předjedu
.
btw:skalárama si mi nasadil brouka pytlíka do hlavy a už pokukuju po nějakých zajímavých kusech.
ale musejí ještě počkat,ježíšek mi prozatím dotáhl pěkný doplatek za proud
ať se ti daří |
bagio7 (id: 6804
)
|
12.12.2010 10:10 |
|
Zase půl roku pryč, tak rád dotankuji i tobě. Stihnul sis vybrat a uklidit šutry, nebo je to zamrzlé na zahradě? |
Qwer2 (id: 11731 )
|
10.12.2010 21:35 |
|
Toto je nádhera nemám slov nejkrásnější akvárium! (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
|
1.12.2010 0:19 |
|
akvarko ti tet trosku stagnuje ale jsi vzacny příklad toho jak že méně je někdy více dávám ti 7 a 8 hned jak se ti to zas rozjede. |
miro m (id: 10797
)
|
28.11.2010 7:53 |
|
uchylku na sutre viem pochopit.ja to tak mam na dreva
,len je problem lebo byvam v panelakovej bytovke,tak to nemozem zvlacat domov(nie je miesto)inak obnova.nech sa dari |
milos89 (id: 11668
)
|
24.11.2010 14:55 |
|
Respekt......, nic jiného se nedá napsat.... |
ruda (id: 3065
)
|
20.11.2010 11:53 |
|
ahoj,
už při založení tvé prezentace jsem ti napsal,že tohle akvo ti bude časem malé...no a jsme u toho.
hromada kamení je tak na zaplavení toho obýváku,jak jsi kdysi napsal.
btw:překrásný přístřešek na dříví
přeju mnoho dalších dobrých nápadů nejen v akvaristice |
vomic (id: 10968
)
|
20.11.2010 11:33 |
|
co by plno lidí dalo za takto provizorní stav :)) spolu s prodigy akvárkem pro mě nejvíce stylové akvárium zde to i kdyby vydžel ten provizorní stav :) (hodnocení 8) |
tpivona (id: 8201
)
|
15.11.2010 22:59 |
|
Ahoj Pane...koukám, nějak jsi to flákal přes léto
, ale možná si hledal inspiraci na zimu
...ty šutry na zahradě vypadají SUPER a v akvu budou určitě minimálně o 200% hezčí...jsem zvědavej co vytvoříš
. Tomáš (hodnocení 8) |
kopec (id: 6708
)
|
11.11.2010 20:36 |
|
Díky všem za pěkné komentáře, potěší.
bagio72, Beskydy jsou z geologického hlediska, jak jsem se dozvěděl, pískovce, břidlice a slepence, tak to bude asi nějaký pískovec. Jde jen o to, aby byl nějak zajímavě ulomený nebo narušený. Určitě je tam nebudu rvát všechny, ale dobré mít na výběr. Sám jsem zvědavý, co z toho vyleze, rozhodně si nechci hrát na nějakého znalce tohoto stylu, jen se mě to líbí.
Alexi, je sice pěkné že máme u nás ty šutráky, ale co je moc, to je moc
Jak já jsem záviděl všem co jsou níže a jižněji jejich černozem, když jsem třeba dělal kolem domu trávníky a výsadbu.
smik, GPS-ku nemám. My valaši se zpravidla řídíme podle slunce, větru, kozích bobků
...atd.
Takže stačí chodit a dívat se, třeba po hřebenovce mezi Vsackým Cábem a Bumbálkou. |
smik (id: 6268 )
|
11.11.2010 18:13 |
|
Supr šutráky. Tak šup šup pošli mi GPS souřadnice ať si na iwagumi taky nazbírám. To bych se i dokopal k tomu moje akvo předělat |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
10.11.2010 6:23 |
|
Nádherné kameny.Vypadají úžasně.Už se těším co z toho vytvoříš.Musela to být pěkná fuška to dotahat domů.Já jsem roztrhal celý batoh a tašku než jsen to odnosil jen k cestě.Ale hlavně, že u nás na valašsku ,takové šutry jsou.Jářku ,co bychom pro akvárium neudělali,že.
Ať se daří. |
bagio7 (id: 6804
)
|
9.11.2010 19:53 |
|
Člověče paráda. S těma šutrama v batohu si mě dostal. Víš, nebo pídil si už co to je za kámen? Jestli je budeš chtít všechny narvat do new-iwagumi, doporučuji nadrtit, nebo založit úplně novou kategorii "obří".
I po tvém letním přístupu je tvá zahrádka okouzlující, zvláště od fotky "trochu zboku" nemůžu spustit oko :o) |
Ferrer (id: 11246
)
|
1.11.2010 19:54 |
|
Tohle je pro mě nejkrásnější akvárium na stránkách AKVARKO.cz. Je to fakt přenádherné! Hold Zlínský kraj
. (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
30.10.2010 22:21 |
|
Proste nadhera,neni co dodat.Ja s panelaku muzu jen zavidet. (hodnocení 8) |
Zarel (id: 9056
)
|
8.10.2010 22:35 |
|
teda páni.
akvarista nejsem.Ale ze zvědavosti jsem se sem podival a musím říct že tohle je fakt bomba |
esmouch (id: 10953
)
|
27.9.2010 23:10 |
|
Není co dodat. Mistr se pozná. Ať se daří
(hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
12.9.2010 18:03 |
|
Obnovuji hodnocení za 8* nic jinýho se ani nedá,paráda! |
ludanek (id: 1991
)
|
5.9.2010 17:49 |
|
Si budu muset taky nejaky vohly vyrobit,sem pred tydnem zasadil koberecky
|
ruda (id: 3065
)
|
4.9.2010 17:16 |
|
zdravím akvaristo,
takže nejsem sám co zkur...nůžky při ohýbání?to jsem rád.
a netvrď že nechodíš do hospy...to bys nemohl mít doma takovou parádu.jedině u pivka je totiž pořádná inspirace |
bagio7 (id: 6804
)
odpověď pro kopec |
3.9.2010 6:10 |
|
Jo jo, zlatý český nůžtičky |
kopec (id: 6708
)
|
2.9.2010 20:27 |
|
Díky moc všem za pěkné komentáře i hodnocení. Musím zareagovat na Luďánkův koment. Poté, co se mě podařilo při pokusech o ohnutí zlomit manželce troje kvalitní nůžky, vytáhl jsem tyto "plechové" ze staré autolékárničky, několika údery kladivem jsem je zformoval, a způsob použití je zřejmý z videa. Takže i ofinka by šla
|
Turbotukan (id: 11216
)
|
24.8.2010 22:48 |
|
jako v pohádce... (hodnocení 8) |
Karloss (id: 3366
)
|
10.8.2010 13:05 |
|
Stříhat ti vážně jde ...potřeboval bych trošku přibrat ofinku ...nebyl by to problém ?:D
Parádní akva. |
sivon (id: 10063
)
|
1.8.2010 22:51 |
|
Zahrádečka mi připadá teď trochu smutná, ale stále nádherná, obnovuji 8. (hodnocení 8) |
ludanek (id: 1991
)
|
1.8.2010 18:39 |
|
Mas hezky nuzky,kdes je koupil
|
vincek (id: 10378
)
|
30.7.2010 19:02 |
|
není co řešit (hodnocení 8) |
Kubo (id: 2809
)
|
28.7.2010 7:15 |
|
Ahoj , tak obnovujem za 8* :) (hodnocení 8) |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
27.7.2010 19:22 |
|
Obnovuji hodnocení za 8*, i když v případě Vaší nádrže je osmibodový hodnotící systém zcela NEDOSTATEČNÝ, chtělo by to zavést novou kategorii hodnocení: UMĚLECKÉ DÍLO.
Ať se daří
(hodnocení 8) |
Frodo (id: 9306
)
|
24.7.2010 18:13 |
|
obnovuji za 8, pořád nádhera! podle mě je to nejhezčí akvárium tady na akvarku.cz
hodně štěstí do dalších prací. (hodnocení 8) |
kopec (id: 6708
)
|
9.7.2010 20:10 |
|
Díky všem za pěkné komentáře i hodnocení. Dal jsem něco do deníku, ale není to nic významného. Na dotaz od nefersobek, takové dno se samozřejmě nedá odkalovat klasickým způsobem, takže to dělám tak, že při výměně vody jezdím hadicí nad dnem a prudšími pohyby zvířím alespoň menší část detritu, kterou hadice následně nasaje. Při mém stavu ryb je to v pohodě, akvarko si s tím poradí. |
káča (id: 10736
)
|
1.7.2010 19:43 |
|
Zvláštní,zajímavé (hodnocení 8) |
nefersobek (id: 2653
)
|
22.6.2010 14:09 |
|
Vždycky mě zajímalo, jakým způsobem se v takto porostlých dnech provádí odkalování.... |
nefersobek (id: 2653
)
|
22.6.2010 14:07 |
|
mazec
(hodnocení 8) |
HUJA (id: 10097
)
|
18.6.2010 21:24 |
|
Obnovuji, nádhera za 8 |
Matt (id: 5525
)
|
14.6.2010 12:33 |
|
Je to PECKA! (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
12.6.2010 9:03 |
|
tak já též
na fotky si asi počkáme až do podzimu...léto máš jistě nabité. |
bagio7 (id: 6804
)
|
10.6.2010 7:11 |
|
Tak je to zase tu, obnovuji a létu zdar :o) (hodnocení 8) |
Horác (id: 2547
)
|
29.5.2010 12:26 |
|
Obnovuji hodnocení. Stále úžasné, nádherné, famózní ... (hodnocení 8) |
Tin (id: 5166
)
|
28.5.2010 19:30 |
|
obnovuji hodnocní a ať se i nadale daří |
Pet (id: 3544
)
|
26.5.2010 18:14 |
|
Pěkné video. Dobře to znám. Krásně se stříhá, ale pak ta hladina. Akvárko je stále super. Obnovuji.
Per (hodnocení 8) |
nanobot (id: 9591
)
|
18.5.2010 21:27 |
|
Chtělo by to pořídit sekačku na trávu a ušetřil by sis polesti zad
. Máš to skvělé, jako golfové hřiště
))) |
bagio7 (id: 6804
)
|
17.5.2010 23:44 |
|
Pěkný nůžky,...divoký :o) |
tpivona (id: 8201
)
|
14.5.2010 1:35 |
|
Další půlrok opět utekl jako voda a musím obnovit...nejde to jinak než opět za 8
. Tomáš P.S. Video je moc zajímavé
(hodnocení 8) |
rizek (id: 8323
)
|
11.5.2010 19:23 |
|
Je to pecka - gratuluji :) (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
11.5.2010 8:17 |
|
úplnej střihorukej Edvard
akvo samozřejmě velice dobře udržované.to jen závidím. |
kopec (id: 6708
)
|
10.5.2010 19:38 |
|
Děkuji všem za velice pěkné komentáře. Jak rudik správně podotknul, můj současný přístup k prezentaci je opravdu velice laxní, a předpokládám, že se to během jara a léta asi moc nezlepší. Neznamená to ovšem, že zanedbávám také akvárium. tomu se naopak daří velice dobře. Přidám jedno velice netradiční video. Nemám s tím pražádné zkušenosti, je to opravdu jen dokumentační, takže kvalitu aj. neřeším. |
blackchicken (id: 11014
)
|
9.5.2010 21:54 |
|
presne muj styl, i kdyz pro sve jsem zvolil jiny (: ale tady neni co vytknout, krasne, ciste, zdrave a velice elegantni japonsky styl krasne dekorativni + spojeni s paradnim designem interieru, tak by to melo vypadat davam jednoznacne 8* |
vandra (id: 11015
)
|
5.5.2010 14:17 |
|
uzasne, tomu se neda nic vytknout (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
30.4.2010 9:55 |
|
ahoj Břeťo,
právem na prvním místě i s Tvým laxním přístupem k prezentaci
,ale jsou samozřejmě důležitější věci v životě než potápění v nádržích.
rád se podívám na nové foto,pokud se něco změnilo.zase ale takový rozdíl nebude,vždyť jsi postavil takové bezudržbové akva,stejně jako já
i do budoucna přeji mnoho ůspěchů nejen v akvaristice,ale i v životě. |
vomic (id: 10968
)
|
24.4.2010 18:32 |
|
pro mne velká inspirace a etalon krásného relaxačního akvária, čekal bych takovéto akva na japonském webu. Nemám jediné výtky, v jednoduchosti je krása, děkuji za zážitek - tiše závidím. (hodnocení 8) |
Jaroslav M (id: 10887
)
|
15.4.2010 14:31 |
|
naozaj Velmy podarene akvarko vsetko ma svoje miesto super davam 8 |
kulas (id: 9124 )
|
15.4.2010 13:56 |
|
Obnovuji hodnocení je to nádhera takže za 8
at se daří |
dzudy (id: 1760
)
|
12.4.2010 1:00 |
|
Nádhera! Jednoduché, decentní a krásné! (hodnocení 8) |
Kulič (id: 7001
)
|
8.4.2010 19:44 |
|
Je to čím dál hezčí podívaná. Nádherné koberečky. Obdivuju tu trpělivost a cit pro kompozici. Hodnocení opět nejvyšší. (hodnocení 8) |
pensionhaje (id: 3898
)
|
28.3.2010 12:49 |
|
No jo musím obnovit hodnocení i když nejsem zrovna typ zahradníka tohle je opravdu moc hezký a to černý pozadí je velice zajímavý tak že opět za 8 a at se ti to podaří dovezt do podoby dle tvých představ (hodnocení 8) |
kopec (id: 6708
)
|
17.3.2010 21:22 |
|
Díky moc za příjemné komentáře. Pozastavím se u toho umístění, jak píše kolega arrahada, že by si musel sednout na zem, aby do akva viděl. Do akva se dívám většinou ze sedačky, a když se pohodlně usadím, mám akva v úrovni očí. Vetšinu svých akvarek jsem míval umístěných takto "dole". Dost se mě to líbí, a je to příjemné, když se u nich povaluju a nemusím moc zvedat hlavu
|
Farrael (id: 702
)
|
12.3.2010 22:19 |
|
Super. Má to dost do sebe
(hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
9.3.2010 20:43 |
|
Chce to po mě obnovit hodnocení,tak opět můžu jen potvrdit za 8* je to fakt nádhera! |
arrahada (id: 4344
)
|
9.3.2010 13:44 |
|
Aha, tak kromě toho, že se mi to akvárko příšerně líbí, tak se mi taky nehorázně líbí celá kompozice toho obýváku. Ale fakt strašně. Jen by mi asi vadilo, že když bych si chtěl dát u akva třeba kafe, že bych si musel sednou na zem, abych měl hlavu v úrovni. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro kopec |
5.3.2010 21:19 |
|
tak jim třeba vypíchat oči...,případně spočítej kameny a každá bude mít svůj bunkr |
kopec (id: 6708
)
|
5.3.2010 20:56 |
|
Ve velké nádrži s množstvím úkrytů každopádně. Nesmí na sebe vidět. Já jsem ale myslel hejnovitá, jako třeba červenoústky
Frenatusů jsem měl kdysi v asi 200 litrové nádrži 7, pravda je, že ty slabší se jen horko těžko dostávaly ke žrádlu. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro kopec |
5.3.2010 20:30 |
|
právě jsem hovořil s kamarádem akvaristou,který mě informoval,že se na zahraničním webu dočetl něco o tom,že bicolory lze chovat i ve větší skupině.to samé platí i u frenatusech.mno,nevím,zahraniční stránky nesleduji,rozumím na nich jen obrázkům
.ale za zkoušku by to jistě stálo. |
kopec (id: 6708
)
|
5.3.2010 19:14 |
|
Alexi, akvaristku zpravidla děláme proto, že se nám to líbí a nějakým způsobem uspokojuje. No pokud se ti líbí terčáci, a jsi schopný jim připravit nějaké podmínky, což už dnes není nepřekonatelný problém, je třeba si udělat radost a pořídit si je. Třeba jednou. A pokud budeš mít třeba takové jak výše zmiňovaný Bubla, to už bude velká radost
Radku, asi stroskotám na tom, kde na to vzít a nekrást
To ostatní je muška
Taky jsem přemýšlel, jak se ti snášejí všechna Labea v nádrži, kde není až tak moc úkrytů. Hergot, že ten bicolor není hejnovitá ryba
Hnědovky tam kousek je, a protože vyrašil na správném místě, tak se mě líbí.
Lumčo díky moc |
Lumča (id: 4845
)
|
5.3.2010 9:31 |
|
Obnova 8. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro kopec |
5.3.2010 7:37 |
|
jojo,tak nejdříve budeš potřebovat nápad,kde na to vzít a zůstat poctivý,potom kam s takovou vanou,dále jak ukecat rodinu a pak kde sehnat tatru na klestí z lesa
.
mimochodem děkuji za pomoc s focením,peru se s tím ale stále.jedna ze sta fotek je použitelná a to jen ryby.jako celek to stále stojí za veliké ...
píšeš tu o bicolorách...no tak ty bych taky hned doplnil a vyměnil za ten zbytek parem,co mi v aq plave.ale už tyhle dvě se dosti melou.do toho thajky , frenátusy mi příjdou jako kliďasové.doplnění dalších nechci riskovat,v nádrži je doposud poměrně klid.nebudu jim dělat horkou půdu pod "nohama".
nevyrašil Ti tam taky kousek hnědovky? |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
5.3.2010 6:29 |
|
No ,asi s těmi terči máš pravdu.Možná by se do tvé nádrže nehodily.Já sám už mám vybráné klínovky.Dokonce i kde je seženu.Bohužel akva ještě musí do prázdnin počkat.Takže jen mlsám po servru.Ale ti terči mi stekně nadávají spát,hlavně když koukám na akva od Bubly.Třeba jednou.
Ať se daří. |
kopec (id: 6708
)
|
4.3.2010 18:27 |
|
Radku dík, nápady budu potřebovat snad až jednou, kdy se rozhodnu celé to předělat. V současné době nic takového nehrozí
Alexi, tak tady cesta nepovede
Ne že bych měl něco proti terčovcům, přírodní forma se mě naopak velice líbí, ale v tomto akvu si je nedovedu představit. Už při realizaci jsem věděl, že to bude pro menší ryby, a nebudu to měnit. I když moje ryby jsou málo výrazné, takto se mě to líbí. Škoda že například bicoloři jsou tak nesnášenlivé ryby vůči vlastnímu druhu, těch bych si pár přidal. Nebo frenatusy. Delší dobu přemýšlím ře přikoupím 10 červenoústek, a bude vystaráno. Kdych měl víc času a peněz, tak si udělám pořááádnou skalárovku. Ale pořádnou,zhruba něco takového http://photos.mongabay.com/en/349Takashi.htm
, proto ty peníze. Tak se zatím chodím dívat jen ke kolegům na těchto stránkách. Taky dík.
Maro dík, Tvoje akva je opravdový skvost |
MARO (id: 106
)
|
4.3.2010 16:44 |
|
pěkně,pěkně,ať se daří |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
4.3.2010 11:24 |
|
Prostě nádhera.Dokonce bych si dokázal představit v tom černém prostoru ze tří páry modrých terčů.Třeba by to byla třešnička na dortu. |
ruda (id: 3065
)
|
4.3.2010 7:35 |
|
zdravím Tě Břéťo,
tak jsem po deseti dnech strávených na montáži dorazil dom a hned koukám na tvoje mechy...(samozřejmě až po kontrole svého zařasněného prcka
)
zarůstá Ti to moc pěkně,fotky nádherné.co víc dodat?snad jen ať máš spousty dalších dobrých nápadů.
ať se Ti tedy velice daří. |
borča (id: 669
)
|
26.2.2010 17:54 |
|
Obnovuji hodnocení. Pořád paráda. |
kopec (id: 6708
)
|
23.2.2010 14:18 |
|
Děkuju za velice pěkné komentáře a hodnocení. Samozřejmě si nemyslím, že by se na tomto akvarku mohl někdo učit. To by jsme mistra asi pěkně rozesmáli
Jednoduchý vzhled se mě vždycky líbil, a jsem rád, že jsem se k němu alespoň trochu dopracoval. |
vlk (id: 10569 )
|
19.2.2010 13:06 |
|
jedno z nej nej akva co sem kdy videl, strasne moc se mi libi koberce z nizouckejch rostlinek a ty to mas perfektni, taky se o takovej koberecek snazim ale sem zatim na zacatku. Jo jasnejch vosum (hodnocení 8) |
Tomas Enderson (id: 2125
)
|
18.2.2010 19:56 |
|
Tak pak že na perfektní akvárka jsou potřeba asiati. Na tomhle akvárku by se mohl učit samotný Amano.
Martin Honzejk (hodnocení 8) |
kraatcha (id: 9480
)
|
4.2.2010 20:43 |
|
Obnovuji a upřímně závidím :) v jednoduchosti je síla a krása... (hodnocení 8) |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro ruda |
4.2.2010 0:09 |
|
Zdarec,
vždy jsem při focení svítil max. dvěma rampama, protože fotky byly hrozně přepálené, ale když jsem zjistil, co obnáší bodové měření, fotím s plným osvětlením. Nejvíc se mě ale stejně líbí, když je to nasvícené jen studenýma zářivkama.
Darsilius, dík moc |
Darsilius (id: 10302
)
|
31.1.2010 20:20 |
|
Prostě bomba...pro mě rozhodně nejpovedenější AQ na tomto serveru !! (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
31.1.2010 8:06 |
|
zdarec,
čím konkrétně prosím tě svítíš při focení? |
bagio7 (id: 6804
)
odpověď pro kopec |
30.1.2010 1:28 |
|
Ty tam máš živý ryby? Nojó, to se pak nediv. Máš si tam dát, jako já, umělý na černých matných špejlých a kopozice neuteče
. |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro bagio7 |
28.1.2010 14:22 |
|
Žádné "dělo" to není, starší kompakt Canon S5 IS. Ale je to lepší než bývalá A 60tka. Na tu moji loužičku to musí stačit
Jěště se to tak naučit, a vysvětlit těm mým rybám, ať chvíli postojí když je fotím, potvory
|
bagio7 (id: 6804
)
|
26.1.2010 20:01 |
|
Pochlub se ty lumpe, co sis pořídil za mašinku
. Fotky vypadají dobře
. |
ruda (id: 3065
)
|
23.1.2010 11:24 |
|
tak to si mě potěšil,příští víkend na to vlítnu.
snad se do těch nítí moc nezamotám.
tak se opatruj. |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro ruda |
23.1.2010 11:18 |
|
Mě na kamenech roste obstojně i na plném světle, ale dost ho zastřihuju ať se více větví. Není to nejhorší, ale ve stínu je vždy o něco pěknější. |
ruda (id: 3065
)
|
23.1.2010 11:07 |
|
vsiml jsem si mechu.taky ho chci použít na "větve".jen mam pocit,že na tom velkým světle moc nepujde.
a stinu v nadrži moc nemam.když shasnu,nepujde mi zbytek trav.
ale zkusim to. |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro ruda |
23.1.2010 10:59 |
|
Ten anubias je východisko z nouze
Původně tam bylo MM, ale trošku jsem ubral osvětlení, a ten kámen nad ním stínil, tak se mu moc nedařilo. Na kamenech se velmi pomaličku ale krásně rozrůstá mech, takže moje další "vize" je, že mu dám větší prostor. Pořád plánuju, že si někde v paludárku nechám porůst mechem ploché kameny, a ty pak využiju třeba do takovýchto míst. No ale než se k tomu dokopu, třeba bude všechno jinak
Znáš to, člověk míní, příroda mění |
ruda (id: 3065
)
|
23.1.2010 10:01 |
|
no,pěkně ti to fotí
jakou máš další vizi?při pohledu na fotku v deníku tam trošku nesedí anubias.přeci jen oválné listí mezi koberci ...
trs blixi by jistě zazářil
zahradník jsi ale náramný,o tom žádná.ať se tedy daří a roste to obstojně ,né už moc rychle.ať máš čas i na něco jiného. |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
21.1.2010 16:33 |
|
Bezkonkurenčně nejlepší začlenění akvária do interiéru,
designový skvost (hodnocení 8) |
cernypavlis (id: 10490 )
|
19.1.2010 20:10 |
|
Výborné není co dodat. (hodnocení 8) |
sivon (id: 10063
)
|
17.1.2010 17:03 |
|
Krásné, hm, skoro závidím. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
17.1.2010 12:53 |
|
aha,tak to potom jo.kyslík je jistě koukatelnější než ten bordel u mě |
kopec (id: 6708
)
|
17.1.2010 11:50 |
|
Děkuji moc všem za velice příjemné komentáře a také za hodnocení. Dost si toho vážím. Trošku teď "šachuju" s fotkama. Měl jsem z práce půjčeno Minoltu, teď od švagra Nikon, tak zkouším.
Příští týden budu už konečně mít svůj foťák. Starší Canon S5 IS, tak jsem zvědavý co z toho poleze.
Alexi, jak píšeš že brácha má reklamní firmu, tak Vekaplan se používá klavně pro tyto účely, tak určitě s tím má zkušenosti. Nenašel jsem zatím lepší materiál. Pokud je, dej vědět
Radku, ty drobky, to jsou bublinky kyslíku. HCéčko neskutečně asimiluje, občas to vypadá jak sifón. Průtok filtrem je dost malý, nemám to změřené, ale voda je křišťálově čistá. |
ruda (id: 3065
)
|
17.1.2010 10:07 |
|
ahoj,
opět moc dobrá práce.
co ty "drobky" ve vodě?kolik ti teče filtrem?
mám je tam samozřejmě taky
,ale já se o to zase tolik nestarám... |
bime (id: 7307
)
|
16.1.2010 14:05 |
|
Obnovuju,za 8.Zajímavej nápad s pozadím. |
Bašťák (id: 8459
)
|
15.1.2010 22:12 |
|
Obnovuji.nádhera.jasná 3
(hodnocení 8) |
camparinka (id: 9569 )
|
14.1.2010 14:37 |
|
Tak obnovuji 8. Je to pro mě pořád to nejkrásnější nejpříjemnější akva na pokuk, co jsem tu viděla.. zelená je dobrá pro oči
) |
Jaro (id: 4814
)
|
11.1.2010 18:37 |
|
Ja dávam desať. Takto má vyzerať profesionálne akvárium. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
11.1.2010 13:59 |
|
Opět paráda.S tím Vekaplanem je to super nápad a jelikoš bydlím kousek od Valmezu si pro něj dojedu ,pokud mi brácha (má reklamní firmu) nesežene něco jiného.Ty pohledy z dálky jsou fantastické. |
sarka.x (id: 8479
)
|
10.1.2010 17:10 |
|
Moc hezké
...8 |
Frodo (id: 9306
)
|
10.1.2010 16:16 |
|
Super, 8
Ať se daří! |
vincek (id: 10378
)
|
10.1.2010 13:31 |
|
moc hezký (hodnocení 8) |
kiLLt (id: 9391
)
|
7.1.2010 21:42 |
|
ked som zbadal tuto prezentaciu a toto akvarium skoro som padol na zadok to je nieco neskutocne krasne a tuto vidim aky som este amater:)klobuk dole pred tebou.paraaada (hodnocení 8) |
Komar033 (id: 10253
)
|
1.1.2010 7:38 |
|
Moc hezké, blahopřeji. (hodnocení 8) |
kopec (id: 6708
)
|
23.12.2009 16:35 |
|
Díky všem za velice pěkné komentáře, a přeju všem hezké sváteční chvíle strávené také třeba u vašich akvarek. Břeťa. |
ruda (id: 3065
)
|
23.12.2009 12:01 |
|
btw:ludánek by ti jistě něco vytvořil |
ruda (id: 3065
)
|
23.12.2009 11:20 |
|
tak to jsi mohl koupit větší kus a nejlépe ještě mi ho přivést
já zadní sklo naštětkoval z venku a dobrý.řasa tam roste,ale siamský přísavky dělají dobrou práci.
bohužel se to leskne,no... |
HUJA (id: 10097
)
|
17.12.2009 6:51 |
|
Moc hezké za
8 |
bagio7 (id: 6804
)
|
14.12.2009 19:13 |
|
Chodím sem často, ale až dnes mi došlo, jak si elegantně přešel ze stavu z únorových fotek, k dnešní podobě. Kemo, doladils to řádně! |
tetrarium (id: 9611
)
|
13.12.2009 23:38 |
|
Velice vkusné, jemné detaily, sladěné, pěkná podívaná za 8 |
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro ruda |
9.12.2009 17:40 |
|
To je fakt,asi z toho udelam temnou studanku
|
ruda (id: 3065
)
odpověď pro ludanek |
8.12.2009 20:39 |
|
nojo,s tou tvoji vaničkou jsem to přehnal.ty nemáš obyč cichlidárium,ty máš holandský s kancema
tak bych to spíš viděl na altumy po tmě
zatím jsem se neodvážil změřit odběr nádrže,jen odhadem tak 6kil měsíčně?na to že mě dnes vykopli z rachoty to ujde
ale večer mě zase vzali nazpět,tak svítit můžu o sto šest.do doby,než zase někdo přijde s tím,že na fakturu sem drahej oproti mladýmu UK na černo a poletím znova
,je to k smíchu
břéťo,jasně že je rozdíl nechat zarůst miníčko a větší nádrž...ale jestli se HC nevzchopí a nerozjede se,jeho vyhrazený prostor zabere eleoch,ten totiž roste jak prdlej.chtěl jsem to 50 na 50,ale klidně to může dopadnout že to bude 100% elea.pohrozil jsem ale HC,že pujde ven,tak se uvidí |
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro ruda |
8.12.2009 11:35 |
|
Rudíku,když už jste u tý spotřeby,tak jsem počítal tu mojí a vyšlo mi cca 880 kč měsíčně pouze elektrika
|
ruda (id: 3065
)
|
7.12.2009 20:24 |
|
aha,tak mě to teda neroste
ale dám na tebe a vydržím,rok ,dva.než mi ta spotřeba elektriky vyrve hodiny ze skříně.pak přejdu na ludánkovic kance |
kopec (id: 6708
)
|
7.12.2009 19:56 |
|
Děkuji za velice pěkné komentáře.
Při mé velice bídné aktivitě tady, si to myslím ani nezasloužím.
Radku, tak nevím člověče, kdo je tady zkušený a kdo začátečník
. Devadesát devět akvaristů ze sta ví, že buď to roste, nebo to neroste
. Někdy to chce fakt čas. Nehledě k tomu, že je rozdíl nechat takovou rostlinou zarůst třeba mimíčko, nebo dno dvoumetrového akva. Tak vydrž. To se poddá. |
ruda (id: 3065
)
|
6.12.2009 18:14 |
|
Břéťo Břéťo,
tobě to HC jde uplně samo.fakt nevím,kde já dělám chybu.pravda,zasadil jsem ho po skromnu,ale i tak už bych měl vidět nějaký ten pokrok.
svítím,hnojím,bublám a ono se téměř nic neděje
.ty jsi měl zpočátku problém s vláknivkou,té jsem se kupodivu vyhnul,no ale po třech měsících přírustky nic moc.
aspoň se o to nemusím starat a plet
tohle bude především zkušenostma,já jsem pouhý začátečník.
tak ať ti nové dno dělá radost |
česťa (id: 2329
)
|
6.12.2009 14:48 |
|
Tak se mi to červená,obnovuji za 8.Naprostá paráda,jednoduché a krásné akvárko. (hodnocení 8) |
alena.sv (id: 6764
)
|
5.12.2009 22:59 |
|
Tak tohle je vážně nádhera. Opravdu skvělé,perfektně zakompované do prostoru,a akvárko taky překrásné.
Nestačí mi slova. |
Matt (id: 5525
)
|
5.12.2009 20:09 |
|
Paráda..obnovuji... |
zeck (id: 5777 )
|
29.11.2009 11:33 |
|
Mám to tu červené, tak znovu za 8, máš to parádní. |
bagio7 (id: 6804
)
|
27.11.2009 19:35 |
|
Také se připojuji s obnovou a ať se daří nejen novému koberečku
. Zase jsme po dlouhé době měli možnost shlédnout kameny
. |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro ludanek |
25.11.2009 20:38 |
|
Naopak, za Tvoje ryby budu dostávat jen desítky
Tak sem s nima, já už je vycepuju. Před chvílí mě přesvědčoval kámoš, jak se mu daří africkým tlamovcům se skalárama. Tak proč by se nemohly Tvoje americké cichlidy povalovat po mém kubánském trávníku
|
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro kopec |
25.11.2009 20:01 |
|
Počkej,až Ti pošlu moje ryby,voni Ti to tam pořádně přebagrujou,voda samej bordel,za to budou samý čtyřky,von Tě pak ten smích přejde
|
kopec (id: 6708
)
|
25.11.2009 19:45 |
|
Díky pánové za komentáře.
Tome, když si sednu před akvarko a půl hodiny do něho soustředěně hledím, sem tam nějakou tu rybu zahlédnu
Teď vážně, mých pár ryb je spokojených, protože mají prostor, já jsem zase spokojený že neutratím moc za žrádlo. Takže spokojenost na obou stranách
Radku, klidně jsi to mohl testnout i s jinou známkou
No ale díky.
Jen tak mimochodem, pro mě osobně by to nové tlačítko vůbec nemuselo být. Mě se nikdo zpovídat nemusí. Pokud se mu chce, napíše komentář, když se nechce, nic se neděje. Basta fidly.
Slovíčko od Horáce vždycky potěší |
Horác (id: 2547
)
|
25.11.2009 2:23 |
|
Tak nějak nemám slov :o) ... (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
24.11.2009 21:59 |
|
ahoj,jsou tu jakési machinace s hodnocením nádrží,tak se mi ta tvoje vana hodí,hned to můžu otestovat.
tak jsem zvědav,co se kde objeví nebo neobjeví.nu,je to vlastně jedno,neklikám na známku u všech akva,jen ty co se mi líbí,což tohle se mi líbí hodně
(hodnocení 8) |
tpivona (id: 8201
)
|
21.11.2009 13:46 |
|
Ty tam máš i ryby
?!?!? To není možný
. Tomáš |
Tin (id: 5166
)
|
21.11.2009 13:32 |
|
obnovuji hodnocení |
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro kopec |
21.11.2009 13:23 |
|
To je nápad,vy ste hlava pane vachmajstr
Ludánkovo Americký krevetkárium,už to ůplně vidim! ! ! |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro ruda |
20.11.2009 22:58 |
|
Luďánek mě ty potvory stejně nepůjčí, on se jenom dělá
Co by si bez nich počal
Teď mě napadá, jedině že by chtěl trumfnout Horáce, a udělal z toho ještě větší kreverkárium |
ruda (id: 3065
)
|
20.11.2009 15:15 |
|
ahojtě,
nojo,člověče,dyť ty tam máš uplně přerybněno
.však oni ti ty ludánkovi potvory ty počty už zredukujou... |
ludanek (id: 1991
)
|
17.11.2009 19:54 |
|
Tak mi pošli adresu a já Ti je teda pujčím.A mezitim si tam koupim závojnatky
|
kopec (id: 6708
)
|
15.11.2009 11:14 |
|
Díky všem za velice pěkné komentáře a také hodnocení. Vždycky si říkám, že když už jsem tady,měl bych být trochu aktivnější, co se komunikace týče, no nějak mě to nejde. Tak se omlouvám.
Radku, spíš budu muset "škodovku" prodat, abych měl na elektriku. K tomu substrátu. Zjistil jsem že nejlepší je čistý zahradnický s rašelinou. Ať Ti to také roste. Zelenina je třeba, bude zima, chce to vitamíny ať nedostanem "rybí" chřipku
Luďánku, Tvoje ryby beru všema deseti. Klidně je pošli, ať se napasou. Za ten pohled mě to bude stát. Jó a díky za tu čtyřku, já věděl že mě to jednou vrátíš
|
ludanek (id: 1991
)
|
14.11.2009 20:18 |
|
Až mě jednou omrzí Cichlidy,tak se budu u Tebe inspirovat nevadí?Mimochodem nechtěl bys jich pár půjčit,já bych si vyzkoušel ty kobercovky
Jó a obnovuju čtyřku,nějak se mi tu začervenala |
tpivona (id: 8201
)
|
13.11.2009 1:03 |
|
Ahojky
...opět po půl roce musím obnovit a jak jinak
než že za 8! Tomáš |
Lisak (id: 997 )
|
12.11.2009 23:36 |
|
Tak to je stylový |
pepis (id: 8213 )
|
10.11.2009 10:36 |
|
Tohle je sen
za osm |
smik (id: 6268 )
|
3.11.2009 19:48 |
|
Nedá mi abych neobnovil hodnocení a názor neměním takže za 8 |
gavunmama (id: 9289
)
|
2.11.2009 13:14 |
|
Elegantní a vkusné
8 |
ruda (id: 3065
)
|
27.10.2009 15:39 |
|
zdravím Břéťo,
tak si pročítám deník a vidím,že zahradničení Ti opravdu jde.ještě na tom nakonec vyděláš na "škodovku"
.
osobně jsem zkusil pod písek dát tróchen toho blátíčka z potoka a taky jsem byl úspěšný.nemohu ale posuzovat rychlost růstu s jiným podkladem,páč jiný jsem netestoval.navíc já množil v letních měsících a tak jako osvětlení postačilo slunko.
Tobě ať se moc daří a budu se těšit na novou podobu tohoto skvostu. |
jsem-tu (id: 4128
)
|
27.10.2009 13:46 |
|
Krása. jasná 8. Tady se ukazuje jaká je v jednoduchosti krása (nemyslím že je jednoduché udělat takové akvárko, myslím to tak že to není přeplácané). |
Karlo (id: 6250
)
|
23.10.2009 12:28 |
|
Jednoduché a pořád elegantní. Navíc stále nepřestávám obdivovat to zasazení do interiéru, to je prostě paráda. Zase 8*. Ať se daří |
Technik (id: 3376
)
|
13.10.2009 21:19 |
|
Zdravím
Hm..... S tím HC je to fakt záhada
Tvrdost vody mám prakticky stejnou i když bude samozřejmě složením jiná. Všechny kytky v pohodě, ale HC stále nic. Prostě se mu vůbec nechce.
O to víc se mi líbí když to někde takto "valí". Přeji hodně úspěchů do další zeleně. |
kopec (id: 6708
)
|
12.10.2009 20:57 |
|
Musím znovu poděkovat všem za opravdu velmi pěkné komentáře a samozřejmě i za hodnocení mé skromné nádržky. Těší mě, že jsem se mohl přiřadit k té spoustě nádherných akvárií, které jsou na těchto stránkách prezentovány, a alespoň zlehounka se účastnit toho akvaristického dění, kterým tyto stránky opravdu žijí |
kulas (id: 9124 )
|
12.10.2009 17:26 |
|
Moc pěkná zahrádka za 8 |
Kulič (id: 7001
)
|
7.10.2009 14:09 |
|
Parádní kompozice, samozřejmě opět za 8. Ať se daří. |
camparinka (id: 9569 )
|
23.9.2009 23:54 |
|
Tak k dnešnímu dni se mi podařilo prohlídnout úúúúplně všechny akvária a hlídám pořád nový.. tohle je to NEJ, co moje očiska viděli, jsem zvědavá, kdy to někdy překoná..mrk |
indy (id: 8731
)
|
21.9.2009 16:08 |
|
Akvárko je stále nádherný. Obnovuju za 8* Ať se daří. |
jezismarja (id: 9814 )
|
15.9.2009 16:11 |
|
V jednoduchosti je krása
co dodat za 8 |
sato (id: 9770
)
|
13.9.2009 18:29 |
|
Nemam co povedat, velmi pekna praca.Hodnotim 8. |
pensionhaje (id: 3898
)
|
6.9.2009 18:33 |
|
co dělat musím dát znova 8.moc pěkný |
nanobot (id: 9591
)
|
3.9.2009 22:34 |
|
Krásné a nevšední........ |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro Pipu |
3.9.2009 19:23 |
|
Pipu dík, nápodobně |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro bagio7 |
3.9.2009 19:22 |
|
No, do koupelny si je neberu, od toho mám těch 16 siamek, které luxují a luxují. A proto že je nějak nerozmazluju, tak na těch šutrech je jen přisedlá zelená řasa, která tam vypadá dost dobře. Jinak jsem se po Tobě trošku poopičil a narval jsem u potoka nějakou "trávu", vypadala krásně ale vydržela jen asi měsíc. |
Pipu (id: 9216
)
|
3.9.2009 14:28 |
|
Velmi pěkné akvárko, radost pohledět
za 8 |
bagio7 (id: 6804
)
|
3.9.2009 3:50 |
|
Hojki, člověče, stále si lámu hlavu jak to děláš, že ten pískove vypadá pořád jako pískovec. Že ty si vždy jeden bereš k čištění zubů!? |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro oki |
31.8.2009 21:04 |
|
Taky zdravím a díky.
Je to obyčejný říční písek který se používá k výrobě betonu. Bývá k dostání v prodejnách se stavebním materiálem. Je ho třeba ale na potřebnou zrnitost 1-2 mm prosát síty a pořádně propláchnout. Je to trochu popsáno v kometářích u mého menšího archivovaného akvarka. Ať se daří. |
oki (id: 7991
)
|
31.8.2009 16:03 |
|
Zdravím.
Za prvé se přidávám k davu obdivovatelů a za druhé bych se chtěl zeptat, kde bych mohl sehnat písek , který máte ve Vašem akváriu.
Děkuji za odpověď.
P.S. Mnoho úspěchu i v dalších letech. |
kopec (id: 6708
)
|
17.8.2009 1:04 |
|
Díky všem za velice pěkné komentáře. V současné době akvarko trošku zanedbávám, viz deník, a taky i tu akvaristiku "internetovou". Ale už se těším, jak si to zase jednou vynahradím. |
Mišela (id: 3415
)
|
14.8.2009 12:43 |
|
To je fakt nádhera! Moc chválím. |
pavelkucera968 (id: 9779
)
|
12.8.2009 19:22 |
|
jak to lidi děláte?jasných 8 |
mirusnavratil (id: 9665 )
|
9.8.2009 0:27 |
|
NADHERA CO VIC DODAT.SEM PROSTE UNEŠENEJ! |
ruda (id: 3065
)
|
6.8.2009 17:42 |
|
zdravím
co zde více dodávat,že?snad pouze malou gratulaci k tvé fotce vybranou do časopisu
.to už je na pováženou
.blahopřeju. |
edudant (id: 6676
)
|
5.8.2009 20:37 |
|
Špica.Relaxovat se dá už i u těch fotek.
8 |
Orange (id: 8809 )
|
1.8.2009 16:31 |
|
boží! 8*
Orange |
sylvík (id: 7622
)
|
25.7.2009 14:59 |
|
Bomba! |
Freeman (id: 6305 )
|
24.7.2009 10:41 |
|
Naprosto skvělý :) 8* |
jejar (id: 9514
)
|
18.7.2009 10:38 |
|
Nie nadarmo sa hovori, ze v jednoduchosti je ukryta krasa. Tvoje AQ je toho prikladom. 8 kuskov a nech sa ti aj nadalej dari. |
kopec (id: 6708
)
|
14.7.2009 14:26 |
|
Díky všem za pěkné komentáře i hodnocení |
bime (id: 7307
)
|
13.7.2009 22:59 |
|
Moc hezký za 8. |
ludanek (id: 1991
)
|
13.7.2009 10:15 |
|
Sem zjistil,že Tě nemam v oblíbenejch nádržích,sem asi blbej né?!
|
Lumča (id: 4845
)
|
12.7.2009 13:36 |
|
Obnovuji 8 to nemá chybu, bomba! |
zeryk (id: 5971 )
|
8.7.2009 21:31 |
|
Ahoj, dívám se na tvou zahradu a jde vidět, že se pěkně nudíš.Pěkné vzdušné. Hezké prázdniny Petr |
kopec (id: 6708
)
|
25.6.2009 21:22 |
|
Díky za komentáře
Camparinko, večerní gaučink je důležitá činnost, a když se dá skloubit ještě se sledováním akvarka, tak to nemá chybu
Dík |
camparinka (id: 9569 )
|
24.6.2009 22:38 |
|
Dokonalý, nádherný, nepřeplácaný.. Manžela jsem přivolala, ať se přijde kouknout..no nelitoval toho, že přerušil večerní gaučink
))) Jasná osma, míň bych se styděla.. |
jonathane (id: 4784
)
|
15.6.2009 12:03 |
|
Fakt mazec...jasna 8 |
ruda (id: 3065
)
|
13.6.2009 15:06 |
|
jen na akva ne,někdy čumím do půllitru
|
kopec (id: 6708
)
odpověď pro ruda |
12.6.2009 19:10 |
|
Zelená sice uklidňuje, také jsi ale na tu svoji plochu mohl stáhnout něco originálnějšího
Neříkej že hledíš jen na akvarka
|
ruda (id: 3065
)
|
9.6.2009 9:20 |
|
ahoja,
jojo,závojnatky tam budou mít préééé
konečně jsem měl trochen času na změnu tapety
,první tvé foto jsem tedy stahl
budeš li čas od času aktualizovat,budu mít stále pěknou plochu na monitoru.tak ženě zatím vysvětli,že zelená je dobrá. |
kopec (id: 6708
)
|
2.6.2009 21:00 |
|
Díky pánové za velice pěkné komentáře. Poslední dobou trošku tu komunikaci zanedbávám, budu muset jít do sebe
Alexi, teď nic vymýšlet nebudu, nechám to žít a čas ukáže. Co se týká čekání, vydrž, co já se načekal na trochu větší akvarko
Taky držím palce.
Radku, pokud manželka vymyslí přemalovat, řešení je velice jednoduché. Na dno růžovou drť a závojnatky. To doladím
Horáci, ať se dívám, jak se dívám, nevidím nic , proč by neměla být Tvoje nádržka před mojí nádržkou
A co se týká toho sportu, co takhle nové odvětví?, třeba" čumenda do akvarka" |
Horác (id: 2547
)
|
1.6.2009 23:22 |
|
Skoro se až stydím, že je ta moje nádržka před tou tvojí :o) ... Ale ono nic netrvá věčně :o) ...
Tohle už ani není jiná liga ... to je úplně jinej sport :o) ... |
bagio7 (id: 6804
)
|
1.6.2009 21:36 |
|
Tak tak, jako v peřince a jak si kdo ustele.............. |
Matt (id: 5525
)
|
31.5.2009 10:48 |
|
Tohle akvarium me svym vzhledem dostalo hned kdyz jsem ho videl poprvy. A je to cim dal tim lepsi
Obnovuji 8* |
ruda (id: 3065
)
|
31.5.2009 9:43 |
|
zdravím,
ubral jsi kamení,aby si mohl posléze nějaké přidat?ale jo,take to tak jde...
moc hezky se to dno zarůstá.mužem všichni jen závidět
btw:máš pravdu,v interiéru vypadá nádrž suprově.ale...,co až si manželka vymyslí přemalovat?vymyslí si na "meruňkovou",to abys pak vysadil červené kytky,co?nebo sehnal růžovou velrybu |
zeck (id: 5777 )
|
28.5.2009 21:20 |
|
Obnova 8*. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
28.5.2009 19:45 |
|
Opět super.Už abych také začal,ale bohužel budu muset ještě nějaký měsíc počkat.Jen jsem zvědav co ještě dalšího vymyslíš.Už se těším a držím palce.Jsi moje velká inspirace.
Ať se daří. |
brgul (id: 7015
)
|
28.5.2009 10:37 |
|
To dno máš fakt nádherně zarostlí,paráda! |
tpivona (id: 8201
)
|
28.5.2009 2:00 |
|
Nádhera, super, no prostě nevím co napsat...to je popis poslední fotky v deníku
! Tomáš |
česťa (id: 2329
)
|
27.5.2009 14:17 |
|
Koukám na to vidím rudou 8 šup už je černá.....super jen tak dáál.... |
kopec (id: 6708
)
|
25.5.2009 20:53 |
|
Díky všem za pěkné a povzbuzující komentáře
Bubla, takového akvaristu bych chtěl jednou v lese potkat
Mujkel, celkové foto brzy bude, chci si zase půjčit zrcadlo ale pořád to nevychází.
Ruda veršuje, to jsou mi novinky, ahoj
|
ruda (id: 3065
)
|
23.5.2009 19:41 |
|
ahoj
taky mi tu osma zrudla.tak ať se vede,rudla |
Tin (id: 5166
)
|
20.5.2009 21:26 |
|
obnovuju 8
nemám jinak co dodat, nádhera! |
Mujkel (id: 4337
)
|
20.5.2009 13:49 |
|
Ach jo, tak musím přehodnotit zahrádku. Musím říct že po předělání je ještě hezčí a mě sžírá závist :). Že hodnotím zase plným počtem snad asi ani nemusím říkat, že?
Ještě jestli bych mohl poprosit o novou fotku celkového pohledu (myslím včetně pokoje). |
Bubla (id: 156
)
|
18.5.2009 0:15 |
|
Probůh.... jak je možný, že jsem se na tvou prezentaci nedostal dřív? něco fantastického. Velice inspirativní, ale nevim jak by mi to šlapalo s mým zarybněním.... Takže se možná potkáme v lese na kamení |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
15.5.2009 8:37 |
|
Zčervenalo mi u tebe hodocení, a koukám , že dle nových fotek to opět nemá chybu,takže jasná 8, moc se mi to líbí. |
kopec (id: 6708
)
|
14.5.2009 21:09 |
|
Díky pánové za znovuhodnocení a komentáře. Půl roku uběhlo velice rychle, akvarku se daří velice dobře. Se vzhledem je to trošku horší, trochu se s tím peru, co si budem povídat. Chce to trochu přeladit.
Horáci, to megakrevetkárium sleduju. Vypadá žes ty krevetky konečně naučil žrát tu řasu. Ještě je nauč přesazovat a objednej si houpací křeslo
Nebude do čeho píchnout
|
Horác (id: 2547
)
|
14.5.2009 20:11 |
|
Dík za všechny ty rady ohledně kombinace krevetky x ryby (zatím tam mám jen krevety, ale kdo ví, co bude :o) ...
Jinak (samozřejmě) obnovuju 8 hvězdiček. |
bagio7 (id: 6804
)
|
14.5.2009 4:38 |
|
Už je to půl roku?
No jo, komu se zelení a ještě k tomu červení, musí být po zásluze poplácán po rameni
. |
ludanek (id: 1991
)
|
13.5.2009 17:06 |
|
Taky se mi to tu červená sakra
|
tpivona (id: 8201
)
|
12.5.2009 7:50 |
|
Tady se mi to červená...tzn. znovu jasná 8
. Tomáš |
kopec (id: 6708
)
|
11.5.2009 20:06 |
|
Díky všem za komentáře a hodnocení
Tak si myslím, že žabička zelená to s těma Japoncema trochu přehnala
Radku, dorýsováno není, a nikdy nebude. Znáš to. I když se mě to celkem líbí, protože akvarko beru hlavně jako velice důležitý doplněk interiéru, pořád mě na tom něco chybí. Ale důležité je že se mu daří, jakožto i jeho obyvatelům, a se vzhledem časem něco udělám. Dík |
Vanous (id: 9396 )
|
11.5.2009 16:20 |
|
Perfektní...ať se daří.... |
TopShark (id: 4762
)
|
11.5.2009 14:43 |
|
nějak se mi to začervenalo, takže obnovuji a opět za 8 a ať se stále daří...
|
ruda (id: 3065
)
|
10.5.2009 7:57 |
|
ahoj,zdravím Tě,
no tak se to začíná pěkně rýsovat.co rýsovat?v podstatě už je dorýsováno
myslím že výsledek je více než dobrý.sice píšeš,že měnit se ještě něco bude,ale i tato podoba je užasná.držím palec s výběrem dalších šutrů,nestrhni se až je budeš tahat z lesa
tak ať to roste.a nebo radši už moc ne,méně je někdy více,že? |
dodof (id: 9406
)
|
7.5.2009 13:05 |
|
nádhera.....8 |
žabička zelená (id: 6985 )
|
30.4.2009 8:55 |
|
Pošli to do Japonska - ti budou čubrnět! |
Majk (id: 6662
)
|
29.4.2009 18:09 |
|
mooc opovedeny
za 8* Michal |
bagio7 (id: 6804
)
|
29.4.2009 5:33 |
|
ÓÓÓ, kobereček jen si lehnout a kochat se... |
kopec (id: 6708
)
|
28.4.2009 19:12 |
|
Brgul, vždycky jsem míval dost zarostené akvarko, tak jsem si chtěl udělat trochu změnu. Je to pořád v nějakém vývoji, pravá strana kromě přední části je úplně čerstvá, možná ji něčím oživím. uvidíme. Každopádně, když se mě zasteskne po hustých porostech, tak se mrknu třeba k Tobě
Tome dík, na akvarko si teď docela musím krást čas
Alex, červenoůstky se skutečně vetšinu času drží pospolu. Proto také nemusíš mít ve velké nádrži nějaké moc velké hejno aby je bylo vidět.
Horáci, soužití krevetek a SAE je úplně v pohodě. A na řasu je to vražebná zbraň. SAE ale musí být hladové. Přežraná SAE je k ničemu, někde se povaluje a čeká co ji hodíš. A taky rychle roste. U mě se k normálnímu krmení skoro nedostanou, protože červenoůstky jsou ďábelsky rychlé, než se ostatní ryby vzpamatují, mají vyzbíráno. SAE, bicoloři a krevetky žijí z toho co najdou, a nezdá se že by trpěli nějakou újmou. No aby někdo neřekl že nejsem "rybomil", občas jim přilepším tabletou. Takže závěr je takový, že ani hladové SAE krevetky neloví, aspoň jsem si toho nevšimnul. |
Horác (id: 2547
)
|
28.4.2009 12:19 |
|
Nový layout je samozřejmě super, to je celkem zbytečné dál rozbírat :o) ... onehdá jsem se ptal na soužití rhodostomek a red cherry ... teď bych se ještě rád zeptal na SAE vs. red cherry. Taky v pohodě? Já z toho mám pořád strach. Když si představím dospělou (= velkou, ale pořád dost mrštnou) SAE proti krevetce ... |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
28.4.2009 10:42 |
|
Dík za info.Vypádá to,že to tak udělám ,vždyť další filtr můžu přidat kdykoliv.Nové fotky jsou super a vidím ,že nejsem sám co hledá inspiraci u T.Amana.Fakt,super.Chtěl jsem se ještě zeptat na tetry červenoústé,opravdu se drží téměř stále v houfu.Také bych chtěl hejnové ryby a mám ve výhledu právě tyto a ještě "klínovky". |
tpivona (id: 8201
)
|
28.4.2009 9:00 |
|
Ty nové fotky jsou úžasné...koukám, že se něvěnuješ jen zahradě
...jen tak dál! Tomáš |
brgul (id: 7015
)
|
27.4.2009 21:05 |
|
No změna pořádná! Kobercovky ti rostou pěkně,ale škoda těch stonkovek,vypadaly tam dobře
Co píšeš o tom filtru,tak můžu jen potvrdit,to je 100%fakt! |
kopec (id: 6708
)
|
27.4.2009 19:02 |
|
Maro dík
Alex, pole mého názoru je to jedna z nejlepších filtrací, jakou můžeš akvarku dopřát. I když samozřejmě na to má každý svůj názor. V mém případě stačí opravdu bohatě. Pokud jsi trochu zručný a vyrobíš si to sám, samozřejmě ušetříš, nehledě na to, že takový obsah filtračního materiálu ti žádný hotový filtr nenabídne. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
25.4.2009 19:43 |
|
Chtěl bych se tě zeptat, zda ti stačí jen ten biologický filtr za akváriem.Tady různě píšou ,že mají ještě další filtry.A to je samozřejmě další investice.Jelikož jsem ve stádiu počítání financí, tak se zajímám ,kde ušetřit. |
MARO (id: 106
)
|
25.4.2009 10:29 |
|
moje krevní skupina ,dávám 8 |
kopec (id: 6708
)
|
24.4.2009 14:13 |
|
Alex díky |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
20.4.2009 9:05 |
|
Protože do jednoho roku budu přestavovat byt,tak toto akva je můj vzor.Perfektní umístění a nádherný vzhled.Prostě bomba.8 jak vyšitá.Díky za inspizaci.Když to řeknu upřimně " tak to chci doma",doufám že neva.....ať se daří. |
tpivona (id: 8201
)
odpověď pro kopec |
17.4.2009 22:19 |
|
Tak to také znám...taky jsem se odmlčel na týden...zahrada je zahrada a jarní údržba je jarní údržba
. Budu se těšit na nové fotečky! Tomáš |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro tpivona |
17.4.2009 21:14 |
|
Ahoj, konečně jsem se dokopal udělat v akvarku nějaké menší změny, ale protože mě do toho "vlezlo" jaro se spoustou práce na zahradě a na domě, tak to jde trochu ztuha. Hned jak se mě to začne trochu líbit, tak to cvaknu |
tpivona (id: 8201
)
|
17.4.2009 19:56 |
|
Ahoj, tak jak se daří? Něco nového? Nebyla by nějaká pěkná fotečka? Tomáš |
carlosino (id: 8929
)
|
9.4.2009 11:34 |
|
ěkná zahrádka- 8 |
zeryk (id: 5971 )
odpověď pro kopec |
2.4.2009 7:07 |
|
dík za info, ty se sní budeš loučit a já jsem sní max. nadšen.Máš pravdu, že do 20 cm je nádherná,to jsem taky psal.Já se ji budu snažit udržet od 10 do 55 cm a to bude fuška. Budu si sní hrát a uvidíme co sní bude
Měj se a dík Petr |
bagio7 (id: 6804
)
|
2.4.2009 6:35 |
|
Takže sem ti ho tam teda poslal. Říkal, že se staví v Orlickejch u příbuzenstva a pak valí na Hrozenkov. Sorry, ten dynamit si vzal bez mého svolení, že si prej už dlouho nehýbal s tou skruží
. |
kopec (id: 6708
)
|
1.4.2009 23:15 |
|
Bagio72, kdyby jsi mě půjčil raději toho trpaslíka. Potřebuju v akvarku udělat také nějaké větší změny, ale nějak se mě do toho nechce
Třaskavina by mě poplašila krevetky
, trpas bude snad ohleduplnější
Petře, difformisku se snažím pokud možno udržovat co nejnižší, pokud to jde. Když přeroste, polehává pokud má místo, pouští kořínky a znovu koření. I když je to velice krásná rostlina, má tu nevýhodu, že při dobrých podmínkách vyžaduje dost časté zásahy, aby nezaplevelila celé akvárko, a to docela radikální. Protože také vytváří docela rozsáhlý kořenový systém, vytrhávám ji i s kořeny, a vrcholové řízky znovu zasadím. Okamžitě pokračují v růstu. Samozřejmě se dá velmi jednoduše ostříhat a zcela spolehlivě obrazí, pak se ti ale může objevit i na místě kde to vůbec nepotřebuješ. Třeba uprostřed trávníku. V předchozím akva jsem ji párkrát jen sestříhal, a když jsem ji potřeboval dostat ven, rozbombardoval jsem celé dno. Pravda je, že nejdekorativnější je když se udržuje nižší.
U mě už hlavní úlohu splnila, a to zaběhnutí akvarka, tak se s ní asi budu pomalu loučit. |
zeryk (id: 5971 )
|
1.4.2009 10:54 |
|
Ahoj jak to děláš, teda aspoň podle fotek
u Hygrophila difformis, že je tak krásně hustá a nevypadá, že by pouštěla kořínky. Zastříháváš vršky a spodek vyhazuješ ? proč se ptám, mě se náhodou stalo to, že se mě podobná guča tvoří taky v levém rohu za kořenem. Do 25 cm paráda, do 50 cm uspokojivé a pak jdou kořínky
měj se Petr |
bagio7 (id: 6804
)
|
31.3.2009 21:19 |
|
Zbylo mi tady trochu třaskaviny, tak kdyby si potřeboval ..., na skály
. Jo, a skulin mám teď dost
. |
kopec (id: 6708
)
|
30.3.2009 18:50 |
|
Díky všem za komentáře i hodnocení |
gargamel (id: 6259
)
|
22.3.2009 19:35 |
|
pěkné 8* |
indy (id: 8731
)
|
18.3.2009 21:30 |
|
Nádherné akvárium. 8* |
petrst (id: 1977
)
|
18.3.2009 8:26 |
|
Dík za komentář. Tvoje akvárko je super, je jedno z mých oblíbených. Vždycky když vidím takové akva, hlodá ve mě, zda přece jen nemám vyměnit to svoje modré pozadí za černé. Ale pak si přestavím tu manipalaci a ..... |
ruda (id: 3065
)
|
17.3.2009 10:40 |
|
jsi pozorný |
kopec (id: 6708
)
|
16.3.2009 20:30 |
|
Bagio72, Micranthemum je fakt pěkné, ale skulinka bude asi málo, aby vyniklo
Hmm,...tip by byl, ale radši ti to ani nenapíšu, mohlo by tě to porazit
Štěpino díky
Rosničko díky, teď nevím kterou rostlinu myslíš. nad akvarkem ta větev je suchá, a to vedle je taky suchá větev, podstatně větší, a na ní jsou živé bromelie.
Radku, Ty už nepij
za chvíli budeš chtít fotky každý den
. Změna je, a myslím že ještě bude. Zatím svádím vnitřní boj. Brzy dám něco do deníku
PS: Já se po vopici mrknu na Tvého pavouka, a hned jsem fit. Brrrr |
ruda (id: 3065
)
|
16.3.2009 10:08 |
|
tak jsem se probral po včerejší vopici a chtěl jsem se pokochat novým fotem a nic
hlavně mi netvrď ,že se nic nezměnilo.páč to ti nevěřím |
rosnička (id: 9144
)
|
15.3.2009 21:07 |
|
Hustý akva ai ta rostlina v obyváku - je to živý? nebo jen deko, každopádně to vypadá supr! |
štěpina (id: 6351
)
|
13.3.2009 19:57 |
|
Krásné akvárko 8. |
bagio7 (id: 6804
)
|
13.3.2009 17:06 |
|
Hmm, .... nemáš nějakej tip. |
bagio7 (id: 6804
)
|
13.3.2009 17:03 |
|
Čéče nemůžu se furt vynadívat na to tvoje Micranthemum
. Má nádherně zdravou barvu a krásně ti frčí. Budu pro něj muset najít nějakou skulinku - kvůli tobě
. |
kopec (id: 6708
)
|
13.3.2009 12:52 |
|
Díky všem za komentáře i hodnocení. Ať se daří |
kucinek71 (id: 8030
)
|
12.3.2009 10:39 |
|
Zdravím,moc hezké,paráda,jasná 8! |
sandpiper (id: 9063
)
|
8.3.2009 13:19 |
|
Zajimavy, neobvykly a moc krasny! 8* |
kopec (id: 6708
)
|
5.3.2009 20:14 |
|
Ahoj a díky. Já jsem folii nekupoval v obchodě, získal jsem ji od kamaráda který dělá reklamní polepy. Mělo by to snad být k dostání někde v tapetách, nebo u nějaké firmy, která vyrábí tyto polepy. Vím jen že to byla značka Oracal, nebo tak nějak. |
kaprmaly (id: 8843
)
|
5.3.2009 14:20 |
|
Ahoj. Předně velicé zajímavé akvárko. Líbí se mě jak světlé roslinky krásně vynikají z opravdu černým pozadím. Kde se dá koupit ta samolepící fólie? Díky |
kopec (id: 6708
)
|
4.3.2009 23:52 |
|
Pavloš díky moc, trochu jsi mě uvedl do rozpaků
Třeba tím přiblížením k ideálu. Ideální je podle mě akvarko, které se hlavně líbí svému tvůrci a majiteli a které mu tímto dělá radost. A to je tady naprostá většina akvarek. Někomu se líbí vyloženě přírodní, někomu přísně střižené zahradnické linie, někdo to má mezi tím. Vše je správně
Smik díky. Všechny testy mám od Rataje, pouze test na dusitany NO2 od Aquar. Protože měření je jen velmi orientační, a v mém případě, snad kromě PH, mu nepřikládám zas až takový význam, koupil jsem co bylo v té chvíli pro mě dostupné. Při mém počtu ryb a způsobu krmení se v žádném případě neobávám překročení některé z hodnot, které by se akvarku nemusely líbit. Co se týká hnojení, hlavně NO3,P a Fe, i když uvádím nějaká množství, tak s tím trochu laboruju podle dle stavu rostlistva. Dá se říct že intuitivně. |
smik (id: 6268 )
|
4.3.2009 21:10 |
|
Jelikož jsem tady ještě nehodnotil, tak svou chybu napravuji. No a samo, že to odnesla osmička.
Ještě bych se tě rád zeptal jakými testy měříš parametry vody. jde mi hlavně o NO3, P a Fe.
Díky |
pavloš (id: 6292
)
|
4.3.2009 20:51 |
|
ne ne ne ne ne ne ne ne ne..... to není spravedlivé. Já to chci umět taky tak. tohle je prostě nádhera všech nádher. Přiblížení k idealu. tady negratuluju tady se dá pouze děkovat, že jsem něco takového viděl. Díky |
kopec (id: 6708
)
|
4.3.2009 19:50 |
|
Čau Radku, roští půjde co nevidět částečně pryč. Dost se to po přidání hnojiva rozjelo, až to není žádoucí.
S těma krevetkama to byla sranda, když jsem je pořídil byly velmi malé a asi tři týdny jsem je neviděl. Pak se občas nějaká objevila a byl to svátek. Dnes se opravdu bez ostychu pohybují po celé nádrži a všude je vidět spoustu mladých. Starší samice jsou krásně vybarvené a myslím že dosáhly už plné velikosti. Jaký mám teď počet, to si netroufám hádat.
Brgul dík. Hygrophila je sice krásná, ale jak na ni nevezmu mačetu, tak tu bude druhý prales |
brgul (id: 7015
)
|
4.3.2009 12:06 |
|
Vyvíjí se to krásně,ta Hydrophila je luxusní |
ruda (id: 3065
)
|
4.3.2009 9:41 |
|
ahoj,spíš bys měl začít krotit to roští v pravo(Hygrophilii?).ta teda jede...kdo umi...
kolik kousku krevetek z tech triceti vídáváš pri pohledu do zahradky?ja si dal na zkousku do dvoustovky 4 mrnata a po mesici jsem jednu zahledl
,ted už i častěji,ale stale jen jednu.bud zbytek vyhynul,nebo hrajou hodne na schovku.ale rostou(roste)ukrutne rychle.mely tak 5mm,ted asi 15mm.po dvou mesicich.maji tam pekny nepořadek,takže strava pestra |
kopec (id: 6708
)
|
4.3.2009 0:43 |
|
Díky |
Kulič (id: 7001
)
|
3.3.2009 16:04 |
|
Nádhera. Ta kompozice je prostě extratřída. Už tam vidím ty rozrostlý trávníky. Ať se daří.8 |
kopec (id: 6708
)
|
1.3.2009 0:35 |
|
Radku myslím že ti to bude bohatě stačit
Dibla díky. Nějaké dřevo tam nejpíš přibude, ale zatím se mě nepodařilo sehnat takové aby tam sedlo. Co se týká rostlin, trošku se začíná rýsovat představa, že pokud se podaří rozpěstovat nějaké trávníky, ostatního rostlinstva spíš ubude. Pak to bude ještě "prázdnější"
Unknown, ten rám krytu má celkovou výšku 120mm, z toho je 45mm zapuštění přes akvarko a 20mm je zapuštěný horní dekl. Čistý prostor mezi krycímy skly a deklem je 55mm. Krycí skla zase tak často nevytahuju protože se dají šoupat do strany přes sebe, takže když tam něco dělám tak si s ním "odjedu". Jinak celý kryt se dá ve dvou lidech velmi jednoduše zvednout a odnést, je to otázka několika vteřin. |
unknown (id: 6299 )
|
28.2.2009 14:30 |
|
Břéťo prosím tě,až budeš pobíhat po baráku s metrem,změř mi výšku krytu.a kolik z něj zasahuje do akva.vím,že je to o výšce hladiny...mě to vychází tak na 40mm přes sklo,pak nějakých 80mm prostoru nad krycim sklem.Takže jsem na 120mm + dekl.tj.140mm a to se mi zdá hodně.ale zase chci pohodlně vyndat kryci skla bez sundaní celého rámu...abych si neobouchal zářivky. |
dibla (id: 8788
)
|
28.2.2009 12:37 |
|
Na mě je to moc prázdný akvárko, já bych tam dal daleko víc rostlin, kamenů a kořenů, ale stejně se mě to strašně líbí...8* SUPER |
ruda (id: 3065
)
|
27.2.2009 21:12 |
|
ps k SV:nemam filtr na malawi,mam o 2L mene BM nez ty
,ale v planu je přidat. |
kopec (id: 6708
)
|
25.2.2009 21:08 |
|
Ahoj Rudo. Kdo tu má štěstí, tak to budou jedině ty tetry. Nechápu z čeho v tom filtru žijí, protože jsou v poslední komoře kde je čerpadlo, ani jak se tam dostaly. Jisté je že jsou tam další maličké.
Kubo dík. Víš že jsem docela rád že to jde pomaličku. V předešlém akvu to docela valilo, pořád jsem musel něco stříhat nebo přesazovat, sám to znáš nejlíp. Teď to mám takové relaxační, nemusím se v tom tak často hrabat |
Kubo (id: 2809
)
|
25.2.2009 17:51 |
|
Ide to pomalicky , ale mas to velmi pekne. |
ruda (id: 3065
)
|
21.2.2009 8:01 |
|
ahoj Břéťo,tak tobě se vykulily tetry jo?no má to někdo štěstí |
bagio7 (id: 6804
)
odpověď pro kopec |
20.2.2009 16:15 |
|
S těma manželkama to máme asi podobně, jako by nevěděly, že jsme ještě malí kluci, kteří si rádi hrajou. Tak snad až budem mít tááákovýhle fousy
. |
kopec (id: 6708
)
|
18.2.2009 21:22 |
|
Ahoj, tak to by asi nešlo, ale můžu se s Tebou podělit o cenné zkušenosti. Tak třeba zapíná se to ON a vypíná OFF
. Kdybys věděl jak s tím bojuju. Ale je to pěkná hračka, škoda že mě to manželka nechce koupit, i když ji přesvědčuju že je také fotogenická
S tím novým HCečkem jsem byl také překvapený že se tak rychle chytlo. Levou stranu mám vysazenou už dost dlouho a je skoro horší jak jak pravá čerstvá. Ale všude je vidět nové lístečky, myslím že to půjde
Carlos díky |
Carlos (id: 5962
)
|
18.2.2009 18:39 |
|
Je to cim dal hezci....skoda ze nejde hodnotit vickrat |
bagio7 (id: 6804
)
|
18.2.2009 6:31 |
|
Čus. Nechceš mi toho kamaráda s lepším foťákem taky půjčit !?
Hácéčko se ti za tak malou chvilku pěkně rozjelo, jak ty to děláš ?
|
kopec (id: 6708
)
|
17.2.2009 21:12 |
|
Díky moc za komentáře i hodnocení |
Uroboros (id: 8870 )
|
16.2.2009 16:57 |
|
Ty brdo,krasny a celkove akvarko pekne zapada Do bytu,
pereme ti osmicku |
Vydrik.punx (id: 7666
)
|
9.2.2009 20:00 |
|
Nadhera.. smekam...8 |
kopec (id: 6708
)
|
5.2.2009 19:43 |
|
Rudo, takový layout by se mě také docela zamlouval
A po prothání bych si mohl konečně pořídit pořádné akvarko s pořádnýma! rybama
|
ruda (id: 3065
)
|
5.2.2009 19:07 |
|
no,ja bych si teda do akvarka dal baliky pětitisicovek,hezky vyrovnanych az nahoru.neni to sice tak pekne,ale jiste by mi udělaly radost
jelikoz je ale nemam, naleju do nej vodu |
kopec (id: 6708
)
|
5.2.2009 18:49 |
|
Díky moc za komentáře i hodnocení. Jak píše pavelklajbl, akvarka jsou povětšinou srdeční záležitosti a každý si tam dá co se jemu líbí a co mu udělá radost. O tom to je |
brgul (id: 7015
)
|
4.2.2009 14:09 |
|
Je to fakt moc hezky udělaný 8
Co se ryb týče,souhlasím s Timoshenko! |
pavelklajbl (id: 7149
)
|
4.2.2009 0:04 |
|
Opravdu srdeční záležitost,a je to celkově gut uspořádany
8 |
Timoshenko (id: 4608
)
|
2.2.2009 22:07 |
|
Paráda, moc se mi to líbí a sem rád, že občas taky narazím na někoho, kdo do akvária nerve Discuse, nebo Skaláry. Ne, že bych měl něco proti, ale malý hejnovky sou malý hejnovky. Good luck.. |
zeck (id: 5777 )
odpověď pro kopec |
2.2.2009 20:49 |
|
nedám
Myslim,že kdyby jsi to nechal ještě pár cenťáčků povyrůst,měli by se tam krásně
U thomaZe vypadali opravdu krásně,škoda že to dal zas pryč
tak ať to roste,ahoj |
kopec (id: 6708
)
|
2.2.2009 20:30 |
|
Pilgrim díky moc
Apinku, tak Ty si s těma rybama nedáš pokoj?
Teď ale musím přiznat že jsi zabrnkal na správnou strunu. Ne že bych bych je zrovna utíkal shánět, ale jsou to jedny z mála větších ryb, kterým bych se vůbec nebránil. Když jsem je uviděl u ThomaZe, musím říct že mě docela dostaly. Jasně že by ničemu neškodily, jak říkáš, ale představoval bych si pro ně trochu jiné akvarko. |
zeck (id: 5777 )
|
30.1.2009 21:50 |
|
co třeba 2 páry p. scallare manacupru?ale jestli se hodí do tvého typu akvárka,netuším.ale myslim že by tam ničemu neškodili |
pilgrim (id: 6297
)
|
30.1.2009 15:51 |
|
Krásné, včetně citlivého zakomponování do interiéru. Sice mám raději v akvárku větší ryby, ale vy jste mě přesvědčil, že to jde i bez nich. Ať se daří. Za 8 |
kopec (id: 6708
)
|
29.1.2009 21:52 |
|
Salmon dík. S tím zarůstáním to nebudu nějak přehánět. Určitě ne tak jak to bylo v předchozí nádrži.
Bagio72, s tím odoláváním, jak píšeš nemám problém. Klidně bych si v tomto akvarku i přes jeho velikost vystačil jen s několika rybama rodu Labeo.
Kapra jsem taky zkoušel, ale musím konstatovat, že mu to přece jenom líp slušelo na pánvi
Apinku, Ty si ale megaloman
100 červenoůstek? To bych to měl jak lampionový průvod
Ale vážně, těch 18 tam stačí
Rudo, kdyby se to fakt urvalo a nic neměřilo by bylo báječné. No ale ONI by mě to stejně spočítali
A víš že ten začátek se mě dost líbil. Ale taky se na to muselo trochu svítit. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro kopec |
28.1.2009 9:07 |
|
v případě,že se ti urve elektroměr ze skříně,bude s toho krásná nádrž jen s kamením.(tak jak tomu bylo na začátku) a ještě přidáš i ty,co si tak pracně navozil z výletů |
zeck (id: 5777 )
|
27.1.2009 21:14 |
|
doplnil bych tetru červenoústou na 100ks a pápá lálá |
bagio7 (id: 6804
)
|
27.1.2009 20:16 |
|
Mezi náma, o vánocích si tam kapra ale zkoušel, že? Nemáš foto, jen tak na mail
. |
bagio7 (id: 6804
)
|
27.1.2009 19:16 |
|
Vydrž Kopec, vydrž! Fandím ti jak odoláváš (omlouvám se za ten výraz) našeptávačům, co se velikosti a počtu ryb týče. Dle mého názoru to právě takhle má své neopakovatelné kouzlo
. |
Salmon (id: 8271
)
|
27.1.2009 18:10 |
|
velice zajímavé ,těším se až to trochu více zaroste zatím osm |
kopec (id: 6708
)
|
27.1.2009 13:26 |
|
Mino24 díky
NejvetsiDarebak taky dík. Ten život, jak píšeš, tam je a kupodivu se odehrává i bez přítomnosti výrazných ryb
Záběry celého akva to skutečně nezachytí, ale s tím asi nic nenadělám. Co se týká podstavce, s váhou Tvého akva už bych měl asi také problém. Ať se taky daří |
NejvetsiDarebak (id: 8264
)
|
25.1.2009 22:59 |
|
Nezlob se mě tam chybí život, ale je to velice působivé. Nikdy bych si netroufl na tak čisté linie (myslím hlavně okolí). Kdyby tam bylo více rybek dal bych víc jak 7. Parádní je podstavec. Škoda že já nemohu mít takový, mých cca 1200 kg na 15cm zdi by to asi nezvládlo.Ať se ti daří.
|
mino24 (id: 8750 )
|
24.1.2009 20:06 |
|
Hodně luxusní |
kopec (id: 6708
)
|
23.1.2009 23:14 |
|
No aby mě nebylo při současném vývoji cen energií ještě velké |
ruda (id: 3065
)
|
23.1.2009 20:15 |
|
vím že za rok nebudeš stavět větší necky.i když...?
jen píšu,že ti bude za rok malé
.no nic,zeptam se v roce 2010
,jistě už bude tvuj nazor jiný |
kopec (id: 6708
)
|
23.1.2009 13:26 |
|
Lumíre dík za radu
I když mám na kompaktu možnost manuálních nastavení, zpravidla jsem to nechával na automatice, nastavuju pouze expozici. Samozřejmě jsem si s tím hrál, ale výsledek byl hodně špatný. Pořád si slibuju, že se trošku ponořím do problematiky fotografování, no zatím jsem se k tomu nedostal. Co se týká akvarka pro velké ryby, kdybych si chtěl trochu vyplnit svoje představy, tak to by asi bylo dost náročné, jak časově, investice taky nezanedbatelné. A taky bych asi nic jiného nedělal než čučel do akvárek.
Rudo, to místo je v jídelně, ale tomto případě Ti ta předpověď asi nevyjde
Teď myslím ten rok. |
ruda (id: 3065
)
|
23.1.2009 8:43 |
|
Ona bude,viď Břéťo,v kuchyni třímetrovka?
Dávam tomu rok,než příjdeš na to,že je ti tohle malé |
Lumír (id: 7555
)
|
21.1.2009 23:56 |
|
kopec: No tý jo, tu nádrž podle Tvýho vkusu pro větší ryby bych teda rád viděl. Jsem si jistý, že by to bylo něco zase velmi zdařilýho. Máš-li podmínky, přimlouvám se za realizaci této myšlenky
Je to opravdu jak říkáš, všechny ryby mají svoje kouzlo. Hejnové tetry zaujmou působivým chováním ve skupině a synchronizací
Ale velký cichlidy jsou prostě osobnosti... Pozorovat skaláry jak si hájí teritorium, nebo placky jak blbnou a nahání se po nádrži,to je něco jinýho..
Ale samozřejmě všechny ryby mají něco do sebe.
A co se týká focení hejnových ryb - to není problém Tvých schopností. Tvoje snímky jsou velmi dobré. Dovolím si říct, že já se focení věnuju opravdu dost a taky jsem pořád nepřišel na způsob, jak dobře vyfotit hejno červených neonek. Buď fotíš rybky nebo akvárko. Obojí zaráz, to u hejnových ryb opravdu nejde.
Akvárko fotíš s nižším ISO, delším časem a větší clonou. Rybky, pokud bez blesku, tak přesně naopak... |
kopec (id: 6708
)
|
20.1.2009 20:03 |
|
Bábi díky, ale s tím dechem jsi to přehnala
Pavlis dík. Televize v tomto pokoji sice je, ale je to jediná věc, která je tam "jaksi navíc". Nehledě k tomu že v akvarku dávají jen samé dobré zprávy
Lumíre, ještě k těm velkým rybám. Podle fotek by se mohlo zdát, že akvarko je nějaké neobydlené, skutečnost je ale jiná. Je to dané i mou neschopností to lépe nafotit. Také si tam při současném uspořádání akvarka nějaké o hodně větší ryby zatím nedokážu představit, i když samozřejmě mají svoje kouzlo a oproti malým rybám hlavně "osobnost". Mám úplně jasnou představu jaké bych si udělal akva pro velké ryby, ale teď to není vůbec aktuální, i když podmínky by byly. Alespoň mám do budoucna o čem přemýšlet
A díky moc
Jaro, pořád mě uvádíš do rozpaků
Dík |
Jaro (id: 4814
)
|
20.1.2009 18:21 |
|
Majstrovské dielo. |
Lumír (id: 7555
)
|
18.1.2009 22:45 |
|
kopec: Mě u tebe v akvárku sice taky chybí větší ryby, ale celkový design a uspořádání nádrže to bohatě kompenzuje. Velice inovativní a vkusný přístup. Bylo by nevkusné hodnotit jinak než 8 |
Pavlis (id: 4866
)
|
18.1.2009 17:59 |
|
Dlouho jsem nic tak pěkného neviděl.Ohromně vkusně řešené včetně interiéru a malby.Prostě nádhera.V tomto pokoji nemusí být televize,tu bohatě nahrazuje akvárium.Blahopřeji a přeji mnoho úspěchů. |
Bábi (id: 8415
)
|
15.1.2009 22:17 |
|
"-...!" Vyrazilo mi dech.... *10* |
kopec (id: 6708
)
|
14.1.2009 13:04 |
|
Miroslav19 díky. Líbí se mě některé velké ryby, ale zrovna pro takové toto akvarko není stavěné, Hlavně svojí výškou. Takže snad až v nějakém příštím.
Rudo, byl by to zajímavý druh, třeba takový kančík terčokopcuv
Petře, co se týká těch šutrů, po lesích se toho válí, jen pohledat. Akvarka od japonských i jiných chlapíků samozřejmě znám, líbí se mě, ale nejde mě o napodobování nějakých východních ani jiných stylů. Jak už jsem jdnou psal, nemám to přesně nalajnované, a vývoj může být všelijaký.
Aguaplant znám velice dobře, hodně se mě líbí.
Zbyňo díky moc |
Zbyňa (id: 1851
)
|
11.1.2009 15:29 |
|
Krásné akva. Dávám 8*. |
spalenka.p (id: 8522
)
|
11.1.2009 4:08 |
|
Více na adaeuro.com. Myslím že je to více než inspirace. |
spalenka.p (id: 8522
)
|
11.1.2009 2:08 |
|
Jo a podívej se na planta.aquariana.cz. Tam jsou nějaká akvária od japonských chlapíků a potom mi řekni jestli jsi se v tom trochu nepoznal. |
spalenka.p (id: 8522
)
|
11.1.2009 2:01 |
|
To neva, to tak bývá když někdo něco staví s ůmyslem něco vytvořit a potom zjistí, že tam něčeho dal víc, nebo míň a u lidí to pak zabere. Já bych si zase pro změnu vytvořil něco obdobného doma, ale nemůžu sehnat tak supr šutry. Koukni na Aquaplant od Bagio ve větších akvariích. Z mého pohledu vaše nádrže mají hodně společného.Čau Petr. |
ruda (id: 3065
)
|
9.1.2009 20:30 |
|
Třeba naklepanýho eliota |
miroslav19 (id: 8595
)
|
9.1.2009 20:13 |
|
Perfekt,super rastliny za 8,ja by som tam pridal zopár väčších rýb. |
kopec (id: 6708
)
|
5.1.2009 20:49 |
|
Petře dík. Je to sice jen od valašského akvaristy, ale chtěl jsem si udělat něco alespoň trošičku jiného |
spalenka.p (id: 8522
)
|
5.1.2009 1:07 |
|
Úchylka neůchylka, ale nazbírané to máš parádně. Když na tu tvou nádrž koukám.... no vypadá jako od japonského architekta. Je originální.8 Petr. |
kopec (id: 6708
)
|
1.1.2009 14:11 |
|
Máš pravdu. Je to parmička černopruhá, neboli SAE = Siamese algae eater = siamský požírač řas. |
Carlos (id: 5962
)
|
1.1.2009 13:30 |
|
Co je prosim te SAE?- ?napada me jedine parmicka cernopruha ? |
kopec (id: 6708
)
|
31.12.2008 12:11 |
|
Ahoj Rudo, sám víš že živý pohled je nejlepší. Taky hezký Nový rok, ať se daří. Břeťa.
Odlov mám zmáknutý, z toho strach nemám. Když tak vypustím, a pozbírám |
ruda (id: 3065
)
|
31.12.2008 10:12 |
|
Ahoj Břéťo,
ani foto studio nedokáže zachytit tu pohodu naživo,nemám pravdu?
přeji ti parádnickou zpářku a hezky Novy rok.
ať se vede.
ruda
ps:10x SAE?to mě pak musíš informovat,kolik toho vyškubeš při odlovu až vyrostou |
kopec (id: 6708
)
|
30.12.2008 10:05 |
|
Apinku, nějaký vývoj každopádně bude, ale nemám to přesně nalajnované. V nejbližší době se chci zabývat dnem, musím zredukovat tu velkou difformisku, a dál se uvidí.
Kubo díky
Žádné velké grády se nekonají, ale docela pěkně se to zabíhá, a to mě dělá radost. |
Kubo (id: 2809
)
|
29.12.2008 19:51 |
|
Ok tak uz to zacinam naberat na gradoch. 8* |
zeck (id: 5777 )
|
29.12.2008 16:51 |
|
nene,myslel jsem jestli se brzo neokouká tobě....necháš ho víc zarůst,nebo to zůstane takhle? |
kopec (id: 6708
)
|
29.12.2008 11:41 |
|
Apinku, pokud máš funkční akvárko, je pořád na co se dívat, takže z toho strach vůbec nemám. Pokud je otázka položena tak, jestli se neokouká někomu jinému, tady je řešení velmi jednoduché. Stačí se dívat jinam. Výběr je převeliký |
zeck (id: 5777 )
|
28.12.2008 20:23 |
|
asi to bude znít divně,ale stejně se zeptám:)
nemyslíš si,že se tahle podoba akvárka hrozně rychle okouká?
jinak ani jsem nevěděl,že už se nemusí ořezávat fotky,to je paráda. |
kopec (id: 6708
)
|
28.12.2008 19:24 |
|
Tome dík. Co se týká fotek, ze svého starého kompaktu víc nedostanu, ale Roman nám nadělil krásný vánoční dárek v podobě toho, že to sem lze dát bez jakékoliv úpravy, a to je paráda. Nezbývá než mu poděkovat. Mimochodem, zkoušel jsem to i ze zrcadlovkou, no ale pokud to neumíš, jako já, nepomůže ani strojovna. |
kopec (id: 6708
)
|
28.12.2008 11:38 |
|
Prikpa díky.
Rudo, musím konstatovat, že nic lepšího co se týká pozadí, jsem v mém případě nemohl udělat. Nechci akvarko nechat zarůstat tak jako předchozí, a černá zadní stěna bez odrazů je parádní. |
tpivona (id: 8201
)
|
28.12.2008 11:31 |
|
Krásné, jak jsem již psal a hodnotil (8
). Fotky máš dobré...pořád lepší než moje
Tomáš |
ruda (id: 3065
)
|
27.12.2008 18:41 |
|
s tou folii nalepenou zevnitr nadrze si to udelel moc dobre...vazne zadne odrazy.
skoda ze ja nejsem tak trpelivy a nedokazal bych se s tim tak pomazlit...to by kur...litaly
holt pro ty mene zrucne je lepsi to naštětkovat zvenči... |
Diego (id: 5537
)
|
26.12.2008 17:20 |
|
Parádní akva,v jednoduchosti je krása.
za 8 |
kopec (id: 6708
)
|
24.12.2008 11:57 |
|
Rudo díky. Ty opravdu nikdy nezklameš. Někdy Ti tu aktivitu na těchto stránkách opravdu závidím
Taky přeju krásné svátky a samozřejmě také mnoho úspěchů ve všem
Apinku díky. Tobě také pěkné vánoce a mnoho radosti s novým akvarkem. Věřím že se Ti zadaří |
zeck (id: 5777 )
|
23.12.2008 21:45 |
|
těch 100 komentů je jen kvůli tobě
jo jo,taky přeju pěkné vánoce:)
a akva bez řas |
ruda (id: 3065
)
|
23.12.2008 21:02 |
|
protoze jsem si vsiml u tve prezentace cifry 99(pocet komentaru)vyuziju meho stého komentu a popreji tobe i tve rodine krasne svatky a mnoho uspechu nejen v akvaristice.
ruda |
kopec (id: 6708
)
|
22.12.2008 17:14 |
|
Díky za krásné komentáře a pěkné Vánoce
|
JoGinger (id: 8137
)
|
15.12.2008 23:06 |
|
Krásné, krásné, krásné. Navíc bezvadně sedí do interiéru, jsi machr |
unknown (id: 6299 )
|
13.12.2008 20:35 |
|
teráska by myslim unesla i hamra
.
celkove parada |
kopec (id: 6708
)
|
13.12.2008 20:10 |
|
Lumčo díky, já bych si s tím ale hlavu nějak nelámal |
Lumča (id: 4845
)
|
11.12.2008 11:28 |
|
Ty nizké hodnoceni je závist!Již jsem hodnotil 8. |
tpivona (id: 8201
)
|
11.12.2008 1:32 |
|
Naprosto to chápu, jde mi jen o to, že když se něco nelíbí, proč aspoň nikdo nenapíše proč! Ale co, hlavně že se nám líbí ty naše akvárka |
kopec (id: 6708
)
|
10.12.2008 21:19 |
|
Tomáši díky. Když se podívám kolik je tady krásných akvárií, tak opravdu nemám důvod být nespokojený s hodnocením toho mého. Jediným kritériem které se tady uvádí je "jak se akvárium líbí", no a když se někomu nelíbí, což je zcela přirozené, a ohodnotí to příslušnou známkou, je třeba to respektovat. Vyložené "škodiče"jsem u sebe nezaznamenal, takže je to úplně v pohodě |
tpivona (id: 8201
)
|
10.12.2008 2:47 |
|
Máš to stále super...škoda těch hodnocení...asi tomu moc lidi nerozumí! |
kopec (id: 6708
)
|
9.12.2008 14:24 |
|
Phony jsem rád že se zadařilo. Ať to vydrží.
E.Ell děkuju.
Bagio72 ten gazík je dobrý
Protože jsem stavil celý dům svépomocí, něco takového jako kousek betonové plotny byla celkem hračka, i když nejsem z oboru. Co se týká tolerance, u nás je to ve veliké pohodě. Jsou akvaristé kteří disponují třeba malým bytem, nebo budují nádrže o obsahu více jak 1000 l. Tam už to chce pořádnou dávku.
Petře díky, kulatina je zapuštěná do zdi, a to do venkovní(kratší strana) až 20 cm, vnitřní a komín 10 cm. Docela to drží ten výklenek. Kdyby tam nebyl, a byl jen čistý roh, asi bych se bez nohy neobešel. Jedna podpěra byla v plánu, ale když jsem to napustil a přidal gazíka
, tak se to nehlo ani mm. |
zeryk (id: 5971 )
|
9.12.2008 8:55 |
|
díky za fotečky.Tu kulatinu máš navrtanou ve stěně nebo jen tak opřené? čekal jsem nějakou traverzu z rohu do rohu nebo blbě vidím? jinak stále dobré Petr
dík |
bagio7 (id: 6804
)
|
8.12.2008 22:11 |
|
Na tu podestu musím reagovat. Máš v úmyslu na ní ještě parkovat gazíka !?
Dobrá práce, někdo ti pomáhal, nebo sám? Obdivuji toleranci tvoji rodiny, ale to k tomu asi patří. Jinak ten beton je krásně modrej. |
E.Ell (id: 8344
)
|
8.12.2008 20:05 |
|
Krásné |
phony (id: 4688
)
|
5.12.2008 18:48 |
|
Díky, držels dobře.
Je pryč a to tak dokonale, že se mě tomu ani nechce věřit! Po 2 dnech už slezla z rostlin a ze dna, jen z ní byl pěknej sajrajt na dně který jsem hned odkalil. Rozptýlila se ale do vody, ve které se vznášely tisíce 1-5 mm vláken. Zatemnil jsem znova, přidal na pomoc UV lampu a po dalších dvou dnech po ní není nikde ani památka. UV jsem zase vypnul, přidal poprvé po 14 dnech PMDD, postupně naplno rozsvítil a uvidíme
Třeba to někomu taky dá naději. |
kopec (id: 6708
)
|
2.12.2008 14:34 |
|
Oki a Side díky za komenty. Potěší
Phony, držím palce. |
Sidonius (id: 1736 )
|
30.11.2008 15:27 |
|
Pěkné bydlení, nádherné dekorace.
Není jiná možnost... 8 |
phony (id: 4688
)
|
28.11.2008 21:30 |
|
Sakra.. zatemnit na 5 dní? To jako že bych měl vydržet tak dlouho nečučet do akvárka? No zkusím to. Naštěstí mám dojem, že je na ústupu. Odkaluju teď přes den, dvakrát se mi už podařilo rozplavat plovoucí podlahu protože stále vymejšlím nějaký zlepšováky jako aby se to všecko samo..
. Manželka šílí. |
oki (id: 7991
)
|
27.11.2008 12:43 |
|
Nádhera. Co jiného dodat? |
kopec (id: 6708
)
|
27.11.2008 0:17 |
|
Petře díky za Tvoji zkušenost. S vláknitou jsem žádné velké problémy nemíval. Mojí zahrádce se v začátcích vyhla, tam jsem měl zelenou řasu jen na kamenech, byly to porosty jen asi 1mm dlouhé, a byla velmi dekorativní. Po zaběhnutí se vytratila. Pak letos v lětě když jsem se chystal akva přestěhovat, tak jsem ho dost zanedbal, a na přerostených rostlinách, které ležely na hladině se tato řasa objevila. Rostliny jsem ostříhal, a vše se vrátilo do normálu. Pak jsem měl nějaké přebytky rostlin, které jsem chtěl uchovat do nového akva tak jsem je umístil do akvarka založeného jen pro tento účel. Tady se rozjela na plno. Chtěl jsem to zrušit, ale protože zatím nezavazí, čekám jak se to vyvine. SAE a Black molly nezabraly, je to bez ryb, sytím co2, nehnojím, trochu experimentuju se světlem. Filtr je kostka biomolitanu v rohu a čerp. hlava. Pokud nastane nějaká změna, poinformuju.
Jirko, folie není speciální do akva. Používá se k reklamním polepům aut, busů aj. Pokud se dobře nalepí, není šance na nějaké zamovolné odlepení, drží dokonale, a proto se voda k lepidlu ani nedostane. Vyzkoušel jsem to v předchozím akva. Přilepil jsem ji na plexisklo, a umístil do akvária a občas zkontroloval. Takto to bylo více jak půl roku, za tu dobu jsem neztratil jedinou rybu. Z toho usuzuji že je neškodná. Samozřejmě to na 100% tvrdit nemůžu, to ukáže dlouhodobější provoz. Jo a silonem jsem ji nijak neutěsňoval.
Komareček díky |
komarecek (id: 5846
)
|
26.11.2008 11:46 |
|
krásné.... skvěle ladí v interiéru |
hanu (id: 7562 )
|
26.11.2008 9:31 |
|
Zdravím, můžu se zeptat na tu samolepící folii lepenou zevnitř. Je to ještě utěsněné nějakým silikonem nebo je tam jen tak nalepená ? Nehrozí nějaké ,,zamoření" vody z toho jejího lepidla? Nebo je to nějaká spešl do akva.Díky. Jirka |
Pet (id: 3544
)
|
26.11.2008 7:24 |
|
S vláknitou jsem experimentoval loni v pokusném akvárku. Můj závěr je takový, že v zaběhnutém akvárku s velkou biologickou filtrací a množstvím rostlin zmizí sama. Tam, kde biofiltr není, je takřka nezničitelná. Ve Tvém případě si myslím, že je jen otázkou času, kdy se začne vytrácet. Držím palce.
Petr |
kopec (id: 6708
)
|
25.11.2008 22:22 |
|
Mahes díky moc. Ti kanci by tam udělali pořádek. Aspoň by byla nějaká změna
Phony, sinici jsem zamozřejmě taky měl, ale v jiném akvu. S ní je nejmíň práce. Odkalit, 5 dní zatemnit, nesvítit, a byl pokoj. Akva zůstalo čisté, rostlinám to neublíží. Je to alespoň moje zkušenost. Ahoj a dík. |
phony (id: 4688
)
|
25.11.2008 21:38 |
|
Taky jsem měl teď poslední měsíc potíže s vláknitou. Motal jsem taky na špejli vytrvale, občas zatemnil. Zkusil jsem dát jinou vodu ( měkčí z pramene ). Vláknitá během 3 dnů zmizela a nahradila ji sinice
. Nevím, jestli to bylo v tý vodě - NO3 držím stále pod 10, Zatracenej podzim, vloni touhle dobou jsem měl podobný potíže. Držím palce aby tě taky nepotkala |
Mahes (id: 6894 )
|
25.11.2008 16:27 |
|
fakt super akorat ja bych to udelal upe jinak mit tak velky akva
dal bych tam naky kance nebo tlamovce ae to zalezi na tobe jinak to je fakt dobry za 8 |
kopec (id: 6708
)
|
24.11.2008 21:30 |
|
Ahoj phony, díky. Labea jsou úchvatné ryby a nějaké zkušenosti s nima už mám. Míval jsem bicolory i frenatusy. Nejhorší když byly jenom dvě, ta slabší to většinou odnesla. Když jsem dal do nádrže víc kusů, samozřejmě zhruba stejné velikosti, tak to nebylo tak hrozné. Červenoploutvé jsou mírnější, červenoocasé zase krásnější, potom si vyber. Původně jsem chtěl dát do nádrže jen frenatusy, tak 6 kousků, ale v avaristice měli poslední dva bicolory, nějak jsem neodolal. Zatím je to v poho, uvidíme dál.
Rudo k thomaZovi jsem se díval, mě to namotávat moc nejde, tahám to i s HCečkem, protože na rostlinách dost drží. Možná kdybych to podchytil od začátku. Díky, ahoj. |
ruda (id: 3065
)
|
24.11.2008 20:34 |
|
no ahoj,koukni k thomaZovi,neco o te rase ... mej se fajn
ruda |
kopec (id: 6708
)
|
24.11.2008 20:24 |
|
Díky všem za komentáře i hodnocení.
Rudo co se týká řasy, vyhráno není. Akvarko je v provozu teprve měsíc, a všechno chce svůj čas. Určitě to nebude otázka dnů, myslím ani týdnů. Něco k tomu napíšu do deníku. Z ryb zatím plánuju přikoupit několik SAE, pokud na ně kápnu. Červenoůstek je sice jen 18, ale nádrž krásně oživí. Nejsem zastáncem vekých počtů ryb. Nějaká fotka bude, možná ještě dnes, i když žádné velké změny se nekonají. Ahoj, Břeťa |
phony (id: 4688
)
|
24.11.2008 19:58 |
|
Máš to hezký, originální. Píšeš že až to zaroste, dáš tam ještě parmičky červenoploutvé. Jsou to hezký ryby, ale mám s nima ve společnosti parmičky červenoocasé svoje zkušenosti. Měl jsem dvě červenoploutvice, napadaly se navzájem, napadaly i ostatní ryby. Dopadlo to tak, že jedna zabila druhou. Pak začal boj mezi červenoploutvou a červenoocasou. Chtěl jsem odlovit červenoploutvou ale děcka ji nechtěly, bály se, že by jim honila ryby. Nakonec vyhrála červenoocasá, a je to v současnosti nejkrásnější ryba v akvárku. Má teď 10-12 cm na délku a 4 cm výšku.
Možná pořídíš tyhle parmy klidnější, ale pochybuju. Jsou to "solitéry" |
mig07 (id: 2003
)
|
23.11.2008 14:45 |
|
8* Ako namalovane.... |
ruda (id: 3065
)
|
23.11.2008 8:55 |
|
ahoj,
tak co rasa,uz je vyhrano?ted mam uplne strach rozjet svoji nadrz jen s HCckem+egerii(tu pak vyhodim).no ale kdyz zacnu s 30ti kosikama,snad nebude vlaknite ani jine rasy tolik.tohle budu jeste muset probrat s thomaZem...
myslis ze pocet tvich ryb je uz strop?proc ne vetsi hejno cervenoustek?kdyz prave tahle rybka drzi krasne hejno,tak bych volil jen tenhle druh.nechci ti do toho kecat,jen teda ja to tak planuju.vzdycky sem sice chtel placky,ale nebudu mit zadne vyssi kytky a zrejme by byly podelany strachy,ze se namaji kde schovat...
tak se tesim na dalsi fotky a at to roste jak ma
ruda |
jerrys (id: 5964
)
|
22.11.2008 14:19 |
|
wow paráda ! *8 |
tpivona (id: 8201
)
|
21.11.2008 10:01 |
|
No korek jsem poznal...a nejsem jeho velkým příznivcem
Nepřidal by si sem nějaké aktualní foto? Myslím si, že to zajímá i ostatní jak to vypadá teď! Tomáš |
jonathane (id: 4784
)
|
20.11.2008 11:48 |
|
Moc peknej mazec...jasna 8 |
kopec (id: 6708
)
|
18.11.2008 21:18 |
|
Zofa děkuji a taky pozdravuji. Horní hrana akvarka je 100cm. Zpravidla do toho čučím vsedě nebo vleže, je to vynikající na údržbu, s přehledem se dostanu k technice za akvarkem, a navíc to má cosi do sebe.
Tome díky moc. K podlaze. Tak tu bych přál manželce každého akvaristy. Jak jsi jistě poznal, je to korek a jeho vzhled kazí hodně lesklý lak, ale před patnácti lety když jsem ji dělal velkého výběru nebylo. Ale odolnost je neskutečná, a i kdybych na to vylil několik kbelíků vody, nic se neděje. |
tpivona (id: 8201
)
|
18.11.2008 1:21 |
|
No, skoro každý den koukám na tvoji stránku a nemám co dodat...vypadá to SUPER! Jen ta podlaha se mi k
tomu nehodí...ale na těchto stránkách přece nejde o podlahu
A je to věc osobního vkusu! Tomáš |
zofa (id: 5594
)
|
17.11.2008 20:50 |
|
Zdravím a pozdravuji. Předem jen s úžasem sleduji a nemohu se vynadívat. Prosímtě, měl bych jeden dotázek. Jak vysoko je to akvarko? Odhadoval bych že horní hrana je cca 90cm? Díky za odpověď a hodně úspěchu s dalším pěstěním rostlim a úspěšný boj se sluncem... |
kopec (id: 6708
)
|
17.11.2008 14:08 |
|
Mujkel díky. Jak jsem uvedl v popisu akvarka, tak funkce okrasná by měla být jedna z nejdůležitějších.
Tine děkuju. |
Tin (id: 5166
)
|
16.11.2008 16:55 |
|
parada 8 |
Mujkel (id: 4337
)
|
16.11.2008 9:40 |
|
Nadhera. Dokonale ladi s ostatnim interiem, proste 8* |
kopec (id: 6708
)
|
16.11.2008 0:16 |
|
Pavle děkuju, spadnout by to snad nemělo. Jestli je to precizní práce to nevím, ale jsem rád že se to líbí. Teda hlavně mě. Dík.
Jaro díky moc, ale myslím si, že kdyby jsi se chtěl podívat na opravdu profesinální akvárium, musel by ses poohlédnout někde jinde.
Carlos děkuju. Mazlík je opravdu krásný, já ho taky obdivuju. |
Carlos (id: 5962
)
|
15.11.2008 21:03 |
|
Je to pekny, ale myslim si, ze Mazlik je hezci... |
Jaro (id: 4814
)
|
15.11.2008 9:39 |
|
Výborné. Maximálne profesionálne akvárium. |
Koi von Koitus (id: 2035
)
|
15.11.2008 1:17 |
|
No pane... Všechny superlativy již byly vyřčeny. Gratuluji k precizní prácičce - to mám rád. Ať to roste a ať to nespadne.
Pavel |
kopec (id: 6708
)
|
14.11.2008 21:38 |
|
Díky moc, s kompozicí jsem si nějak hlavu nelámal, tak se mě to celkem líbilo, a rostliny jedou. Chybí dno, a to se časem také poddá. |
Miloshak (id: 6695 )
|
14.11.2008 21:19 |
|
Fakt super, ta kompozice nemá kaz. Jsem zvědavej až se rostlinky pořádně rozjedou. 8 |
kopec (id: 6708
)
|
14.11.2008 21:02 |
|
Ahoj many, děkuju za komentář a hodnocení. Kameny jsou taková moje srdeční záležitost, a vždy jsem v akváriu nějaké měl. Zpravidla ale potom převážily rostliny, a to především z nedostatku místa. Teď bych si to chtěl alespoň trošku vynahradit, a nějak to sladit. Priorita je ale prosperující akvárium, takže rostliny teď nebudu moc korigovat, až se vše usadí, uvidím co s tím. Blyxu nějak intenzivně nesháním, až na nějakou kápnu tak bude, všechno má svůj čas. Ať Ti placky dělají co největší radost. Ahoj. |
many (id: 1202
)
|
14.11.2008 9:56 |
|
zdravím,samo přidávám 8.Nevím jak bych ještě doplnil komentáře.Jen mne trochu překvapila reakce na rudíka,ohledně vel.kamenů.Čekal jsem,že budeš usměrňovat spíše rostliny.Mně osobně se líbí ten stavající stav.No,ale je jasné,že to z tvého pohledu k horšímu nepovedeš.Ještě jednou jeto krásné včetně řešení filtrace.Blyxu Daho nemá a Rataj mi odpověděl na dotaz proč mi chybí v zásilce rostlin,že je ve špatném stavu tak jí neposílají.Já mám ale poci,že spíše jak komu.Snad budeš mít štěstí.ahoj. |
kopec (id: 6708
)
|
13.11.2008 21:05 |
|
Hanz66 děkuju moc.
Lumčo máš pravdu, a kromě mě se tam nikdo nehrabe. Mimochodem já když jsem se jako dítě hrabal v akvarku, měl jsem tam mnohem horší istalace. Ještě dnes mě z toho mrazí. Dobře že dnes mají hlavně mladí akvaristé k dispozici úplně jinou techniku.
Bagio72 dík moc. Ta vyšší travička je úplně obyčejný Echinodorus tenelus. Roste jako trávníček ale zpravidla není moc hustý. Já ho nechci použít jako koberec, proto jsem ho sesadil do větších trsů. Na jeho místo ale časem určitě přijde Blyxa. Ta je nejspíš v nabidce v Aqua-Daho nebo u Rataje. K tomu slunci, teď mě dělá docela starost, protože na podzim svítí přímo do akvárka. Taky hodně zdaru. |
bagio7 (id: 6804
)
|
13.11.2008 16:08 |
|
Tohle je prostě nádhera, takže u mě za 8*. Všiml jsem si té vyšší travičky, co vypadá jako Blyxa, ale v popisu ji nemáš? Jen by mě zajímalo, jestli je to ona, kde se dá sehnat? Už to zkouším skoro dva měsíce. Jinak hodně zdaru a slunce v buši. |
Lumča (id: 4845
)
|
13.11.2008 10:45 |
|
Já bych v té eletroinstalaci nehledal chybu ani návod pro druhé,ale když se tam nehrabou malé děti proč ne!? |
zeryk (id: 5971 )
|
13.11.2008 8:16 |
|
děkuji za odpověď,Petr |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
12.11.2008 21:26 |
|
Perfektně odvedená práce. Jasná 8* |
kopec (id: 6708
)
|
12.11.2008 21:06 |
|
Hlavně si dej pozor, je to trochu těsnější, tak ať Ti trubice při manipulaci nepraskne. Mě se to stalo, a pak jsem je nasunoval z boku, bylo to jistější. |
rosta (id: 1581
)
|
12.11.2008 20:56 |
|
To uchycení trubic mne zaujalo z toho důvodů,že já mám sice glomaty,ale po čase mi popraskali originál plastové ůchytky a já to řešil kovovými objímkami,ale to tvé řešení je mnohem lepší a hlavně jednoduché,proto jsem reagoval. |
kopec (id: 6708
)
|
12.11.2008 20:21 |
|
Strom je upevněn tak že v horní části kde je řez je zaražený železný čep, do stropu je vyvrtaná desítka díra a čep je tam zasunutý. Ve spodu je pak jen podložený cihlou. Okolo je část zkruže která se používa při stavbě studny nebo kanalizace a je to vyplněno kulatými kameny z řeky. Nemá to kde utéct.
Strom jsem nehledal dlouho, je to část starého buku, který se neuvěřitelnou náhodou ulomil zrovna v čase kdy se mě začala rýsovat tato představa.
Nainstaloval jsem jej syrový, schlo to na místě.
Rady odborníku jsem naštěstí nikdy nepotřeboval, nevím jestli by se mě vešli do vkusu, ne že bych je podceňoval. Bolavé záda šetři, není to nic světoborného a chce to jen trošku estetického cítění.
Fotky asi najdu, doufám že je nikdo nesmazal, a dodám. Měj se. |
zeryk (id: 5971 )
|
12.11.2008 18:26 |
|
děkuji za vysvětlení, a jsem rád, že jsi to bral jako dotaz a ne rejpání.
A pokud bych mohl mít ještě jeden poslední.Jak je to stím stromem.
1, jak jej máš upevňen do podlahy
2, jak dlouho jsi jej hledal a jak dlouho musel schnout než jste jej naaranžovali
3, a jestli sis to navrhoval a vymyslel sám nebo jsi na to měl odborníka, protože ten strom je bomba a ještě k tomu akvárko ve vzduchu.Pokud jsi to vymyslel ty sám, tak smekám a ohýbám své bolavá záda k zemi
Nemáš nějaké fotky jak jsi dělal výztuhu pod akva? nebo ukotvení stromu?strašně mě zajímají technické věci a možná to bude i inspirace nápad pro jiné.
Po shlédnutí jsem se do toho úplně zamiloval a už to konzultuji z ženou a pak to musím ještě z rodiči
, ale v menším
díky moc za odpověď
P.S.: pro APINKA, prosil jsem tě aby jsi mě nechal na pokoji, rozumíš tomu? diky |
kopec (id: 6708
)
|
12.11.2008 18:04 |
|
rosta díky moc. Jak už jsem psal zerykovi, bylo to v té chvíli pro mě nejlepší řešení. Jistě s tím má zkušenost více akvaristů. |
kopec (id: 6708
)
|
12.11.2008 17:54 |
|
Jaro díky moc, ale akvárium může vypadat i jinak. Záleží na okolnostech.
Zeryku otázka je na místě a jako rejpání mě to nepřipadá. Moje elektrické instalace jsou mírně řečeno opravdu netradiční. Dělal jsem to s ohledem na co nejnižší pořizovací náklady, vím co od toho čekat, ale zdůrazňuju že to takto nikomu nedopručuju. Fandím akvaristům co mají veškerou dostupnou techniku, a i když to nepovažuju za nejnutnějí, nebránil bych se tomu. Co se týká čokoládek. Pokud nechci použít spec. vodotěsné patice, je jedno jestli mám obyčejnou patici nebo svorkovnici. Jde jen o připojení drátu a je trochu ztížena výměna, která se nedělá zas až tak často. Trubice je upevněna ke ktytu plast. držákem vod. trubek, a protože se skrytem často manipuluje., je to takto daleko pevnější než s obyčejnou paticí. Nicméně moje příští investice co se týká techniky by to měla napravit.
Hanko Tvoje akvária byly vždy nádherné a těšíme se na další. Díky moc.
Čerte, bromelie trochu znám, tak trochu jsem kdysi koketovaj s paludáriema, je to nádherná záležitost. Ale moje přirozená lenost a čas mě to nedovolí dotáhnout do konce. Ty hnízda jak píšeš, to je zásluha neuvěřitelné píle mojí ženy a je to jen zlomek jejích zahradnických aktivit.
Kubo jsem fakt rád že je to celkom fajne. Jasně že je to úplně čerstvé, a jen další vývoj ukáže zda si akva zaslouží předchozího hodnocení. Mohl jsem půl roku počkat až se to trochu doladí, nicméně jsem se rozhodl jako spousta jiných účastníků že to dám od začátku. O nic nejde. No a až se rozhodneš že to ohodnotíš, a necháš mě v první TOP 50 budu velmi spokojen. Díky a ať se daří.
Apinku ty svorkovnice tam jsou, ale nikdy to tak nedělej. Udělej si raději brigádu a kup si Glomaty. Čau. |
rosta (id: 1581
)
|
12.11.2008 17:36 |
|
je to vidět na posledním foto-přepad a foto kryt,ten druhý akva pěkné,zajímavě vyřešené i uchycení trubic ke krytu pomocí ůchytů na trubky od vody.Za 8. |
zeck (id: 5777 )
|
12.11.2008 15:22 |
|
zeryk-jsem asi slepej,ale kde vidíš zářivky zapojený na svorkovnice?
ještě se mrknu,ale fakt tu nic neni.... |
Kubo (id: 2809
)
|
12.11.2008 11:42 |
|
Ahoj , vyzera to zatial celkom fajne , ale ohodnotit si to este netrufam pretoze vidno , ze je to uplne cerstve.
|
čert (id: 6181 )
|
12.11.2008 10:23 |
|
Ahoj! Diky za odpověď. Měla by to tedy být bilbergia nutans. Znám ji, ale takhle rozrostlá "hnízda" mě zmátli. Je to fakt parádní! Vím, že tady je to hlavně o akvárkách, ale mrkni schválně na bromelia.cz. Maj tam hezké epifytní anturie, které by měly být poměrně nenáročný... |
Hanka01 (id: 2367
)
|
12.11.2008 9:52 |
|
Nadherne akvarko, krasna jemna prace.... A ten interier, cely akva koutek je skvely 8* |
zeryk (id: 5971 )
|
12.11.2008 7:43 |
|
Ahoj mohu se zeptat, možná to bude zajímat i jiné.
Elektriky se bojím jak čert kříže a když vidím jak máš zapojené zářivky na čokoládky, tak bych se bál na akva jen podívat.Teď zas vypadám jak rejpal, ale můžeš mě odpovědět a poučit, díky Petr |
Jaro (id: 4814
)
|
12.11.2008 7:09 |
|
Takto má vyzerať akvárium. Jasná osmička. |
kopec (id: 6708
)
|
12.11.2008 0:04 |
|
Ludánku a řere to i řasu. Pokud jó, tak si pro ně dojedu až do Varů, i když je to kraj světa
čert díky. Tak tam měl být opravdový epifytní kmen, ale nějak jsem si to zjednodušil. Je to nádherný masivní kus bukové větve, který jsem asi před patnácti lety nemohl nechat ležet jen tak v lese. Byl to můj první kus "nábytku" v obýváku, a protože jsem nic kromě akvária a sedačky k němu nedokázal dopasovat, tak to i zůstalo. Rostliny jsou bromélie, nějaký druh Bilbergie, říká se tomu snad čínský oves. Jsou normálně v květináčích, upevněné držáčky ze silného drátu. Ani to není moc vidět. Paradoxně, ač je obývák prosvětlen celou zasklenou stěnou na jih, a velkým oknem nechce tam nic jiného růst. |
čert (id: 6181 )
|
11.11.2008 22:44 |
|
Zdravím! Tak to je krása nevídaná! Těším se jak se to bude vyvíjet. Ačkoliv jsem spíše fanda zarostlé džungle, musím říct, že takhle to má hodně co do sebe! Parádně se to vyjímá v celé místnosti. Mím očím tak neunikl jakýsi "epifytní kmen". Moc se mi líbí. Mohl by jsi mi prosím prozradit čím je osázený? Hodně zdaru. ČERT |
ludanek (id: 1991
)
|
11.11.2008 22:18 |
|
No tak já Ti je na tejden půjčim i se zásobou mraženýho,oni si to tam převoraj podle svýho a možná to budeš mít tak hezký jako já
|
kopec (id: 6708
)
|
11.11.2008 21:19 |
|
ThomaZ dík. Můj názor na Tvé akva znáš, no a když bych nedej bože někdy šel do větších ryb, budu se inspirovat u Tebe. Ať se daří. |
sime (id: 3768
)
|
11.11.2008 20:35 |
|
Ta levá strana je nádherná. Super kamení. Snad se bude dařit udržovat celé akvárium pořád tak pěkné... |
kopec (id: 6708
)
|
11.11.2008 19:05 |
|
Rudo Ty jsi jak nějaká vědma. Právě ten kámen co se mě zdál nejlépe umístěný už není skoro vidět. Tady by se mě líbily jen nějaké travičky, ale mám jen jednu nádrž kterou hodlám udržovat v koukatelné podobě, takže bude nějaký kompromis. A to že moje není Tvoje, to je jedině dobře, protože se můžeme těšit na dalsí nádrž. Čau a dík. |
kopec (id: 6708
)
|
11.11.2008 18:33 |
|
Díky moc všem za opravdu povzbuzující komentáře a hodnocení. Je to pro mě hodně velký dopink.
Matt: Tak mě to nějak vylezlo, uvidíme co bude dál.
TopShark: Terče nebudou, ale velmi fandím jejim chovatelům
Bubla: Před Tvým jsem smeknul už dávno.
opi1, Johny 13: Díky.
kape: Každá ryba má své kouzlo, záleží co Tě chytne.
Karlo: Nádherné scenérie jsou všude kolem nás. Stačí se dívat.A nedávno manželka v lese pronesla, přestal sběr kamenů, nastal sběr kořenů. Taky se bojím aby nepřišlo zemětřesení.
pragovcicka, zeryk: Dík.
blek:No nějak se snažím přiučit od těch kdo tomu opravdu rozumí. Bleka nevyjímaje.
Pet: K východní filosofii jsem zatím nedospěl, a má je taková že i s citem umístěná suchá větev může mít vyšší estetickou hodnotu, alespoň pro mě, než umělecké dílo za nemalý peníz. Teď ale nemám na mysli Tvoje umělecké díla.
kon: No ty detajly tam právě chybí.
milan h: Se zabudováním ses také dobře popral.
Horác: Až potáhneš z lesa místo hub košík šutrů a budou si klepat na čelo, nic si z toho nedělej.
garmont: Někdy ty návraty po letech mají něco do sebe, a to i v tvém případě.
Lumča, andre1980: Dík.
petr fous: Nedovedu si představit že bych nesladil do int. Technika žádná špica, ale stačí.
Vlado: Založit nádrž není zas až takové umění. Teprve až čas proveří kvality akvaristy.
penzionhaje: Filtrace je přístupná jen přes akvárium a je to daň za prázdný prostor pod. Celý kryt je ale samonosný a dá se v případě větší manipulace během několika sekund sundat. Na tu Tvoji litráž bych teda neměl sílu.
apinek, Mousicky: Dík.
borča: Ty palce s bojem s řasou budu potřebovat.
PEKY: Takový trest se mě líbí.
pajca: No doufám že to nebouchne.
ludánek: Chtěl jsem tam vrznout americký cichlidy, abych se Ti aspoň trochu vyrovnal, ale když jsem si vzpoměl co to sežere, tak raději leštím svou chromovanou motyčku. |
ruda (id: 3065
)
|
11.11.2008 18:28 |
|
zdravim Břeto.
tak jak jsem cekal,nadhera
,asi budes muset pridat na velikosti kamenu,tyhle nebudou brzo videt...ale ty uz nevoz na kole,at se nestrhnes
.samozrejme kazde akvarium ma nekolik nedostatku.tohle tvoje jeden obrovsky.a to, ze je tvoje,ne moje
at se dari.ruda.
ps:do oblibenych nema smysl te davat,jiste te vzdy najdu v čele |
ludanek (id: 1991
)
|
11.11.2008 17:45 |
|
Naprosto "MAMÓZNÍ" nádrž! ! ! |
pajca (id: 4755
)
|
11.11.2008 17:29 |
|
tak to je bomba 8 chlape
|
RAP (id: 5897 )
|
11.11.2008 17:24 |
|
Za trest 8* |
borča (id: 669
)
|
11.11.2008 16:02 |
|
Teda to je krááása. Jako od Amana :) Držím palce v boji s řasou, ať se daří. |
Mousicky (id: 7581
)
|
11.11.2008 15:55 |
|
Moc krásné, už se těším až to zaroste za 8* |
zeck (id: 5777 )
|
11.11.2008 15:51 |
|
co k tomu napsat:)
je to krásný....8* |
pensionhaje (id: 3898
)
|
11.11.2008 15:30 |
|
Co ktomu dodat já sice nepatřím mezi zahradníky ale tohle je moc pěkný akorát se zeptam kté filtraci je přístup z boku nebo jenom přes akvárium.Jinak jasná 8 a né jenom za AQ za komplet byt protože mně se líbí když je AQ součástí bytu dělaný na míru jako u tebe .tak že držím palečky a at se daří |
Vlado (id: 2686 )
|
11.11.2008 15:00 |
|
Souhlasím s blekem. Když to někdo umí, tak je to nádhera. Tohle mít doma, tak ani na tu televizi nekoukám.
|
petr fous (id: 3470
)
|
11.11.2008 11:04 |
|
Zdravím a hodnotím za 8+ pro tak krásné akvárko ani jiná známka nemůže být.Akvárium i celkově krásně ladí s prostorem.Výborně vyřešen filtr i veškeré technické vybavení.Přeji Ti hodně radosti a úspěchů.Petr |
andre1980 (id: 7995
)
|
11.11.2008 10:32 |
|
fakt nádhera. jednoznačně 8
|
Lumča (id: 4845
)
|
11.11.2008 10:04 |
|
Tady není co řešit hezké moc intriér bomba 8.Bonsaj krása |
garmont (id: 6705
)
|
11.11.2008 9:50 |
|
...paráda, předešlé akvárko jsi měl nádherné, ale toto ho ještě víc překonalo
, tak ať se daří... |
Horác (id: 2547
)
|
11.11.2008 9:31 |
|
Super. Asi se taky dám na šutry :o) ... |
milan_h (id: 2792
)
|
11.11.2008 8:18 |
|
Nemá chybu!Nádherně provedená nádrž včetně zabudování.Krásná čistá práce!8 |
kon (id: 4297
)
|
11.11.2008 7:48 |
|
promakaný do detajlu,smekám, jasná 8 |
Pet (id: 3544
)
|
11.11.2008 7:35 |
|
Nejen akvárium, ale celý kout interiéru dýchá východní filosofií. A to se mi moc, moc líbí.
Ať se daří.
Petr |
blek (id: 1357
)
|
11.11.2008 7:35 |
|
Takhle to občas dopadne, když tomu člověk, co akvárium zakládá, rozumí. Pravda, zcela výjimečně.
|
zeryk (id: 5971 )
|
11.11.2008 7:23 |
|
Měl sto a máš to zase hezké. 8 |
pragovcicka (id: 7738
)
|
11.11.2008 7:03 |
|
Tohle je vážně neskutečně nádherné! |
Karlo (id: 6250
)
|
11.11.2008 6:06 |
|
Nádherná scenérie. Pobavila mě ta úchylka na kameny
. Asi jsem trpěl něčím podobným, když jsem se víc věnoval bonsajím
. Takže přeju ať se daří a dávám 8*.
PS: To umístění je taky hodně zajímavé...když se na to dívám, skoro bych ten volný roh běžel něčím podložit, ale zdá se že není potřeba. Dobrá práce. |
Johny 13 (id: 5343 )
|
11.11.2008 3:28 |
|
Hmmm, to je mňamka.
Nech sa darí aj naďalej. 8*.
Adios. |
kape (id: 7422 )
|
11.11.2008 1:18 |
|
Ahoj!Samozřejmě 8* a hejnové rybičky mají taky své kouzlo.Hlavně když jsou krásně nasvícené a je jich opravdu dost.Tak se kochej a my s tebou,čau Roman. |
opi1 (id: 8183
)
|
10.11.2008 23:39 |
|
Jednoznacne plny pocet,vazne moc pekne |
Bubla (id: 156
)
|
10.11.2008 23:34 |
|
Opravdu velice dekorativní, nepřeplácené. Smekám a gratuluji
PS:8* |
TopShark (id: 4762
)
|
10.11.2008 23:00 |
|
náááááááádhera, já bych tam viděl krásný terče... jednoznačně za 8
|
Matt (id: 5525
)
|
10.11.2008 22:23 |
|
Tak toto je hodně dobrý layout...hodnotim bez dvou za deset |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|