|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Tomeš95 (id: 9229
)
|
26.5.2009 19:39 |
|
ahoj prosim te muzu se zeptat jak sis udelal to co2 z těch kvasnic?porad.Protože si nekde prectu navoda jak to vyrobit a podtim je napsano z se ryby muzou otravit.tak ja nevim.predem dekuju za radu..AT PLAVOU. |
olaf (id: 7425 )
|
23.11.2008 21:26 |
|
pěkné,čím to fotíš_ |
TopShark (id: 4762
)
|
26.6.2008 9:32 |
|
Nádherná nádrž - pěkně naaranžované s krásným osazenstvem - jasná 8 - ať se daří. |
Kláásek (id: 7382 )
|
15.6.2008 18:50 |
|
Ahoj já chci úplně stejné akva 54l a je nějaký problém s osádkou je to sice víc rybek než je zdrávo ale jsou dobře rozpoloženy spodek tvoří 6 pancéřníčků panda prostředek je 10 neonek a vrch jsou nějaké black molly asi 4 je to nějak špatně uvítám radu a k hodnocení samozdřejně 8 |
hostomm (id: 6445
)
|
13.6.2008 23:41 |
|
Pekné fotky aj AQ, u mňa za 8* |
sysel (id: 7430
)
|
11.6.2008 22:49 |
|
technicky pekne zdokumentovane a to video je uzasne, hned jsem proskolila moje pancernicky :) 8* |
Etheral (id: 2693
)
|
2.6.2008 21:34 |
|
Tak si to představ: Vaše honocení již není započítáváno (je starší než půl roku), prosím ohodnoťte prezentaci znovu!
Jakpak se má Lypif? ^^ |
77719 (id: 5515 )
|
27.5.2008 11:21 |
|
Krásné! 8 |
kocour2 (id: 3793
)
|
1.5.2008 15:32 |
|
Nádhera, za 8 |
vojtula (id: 7107 )
|
26.4.2008 22:24 |
|
Moc hezke 8* |
meleri (id: 5618 )
|
20.4.2008 11:14 |
|
cau Lypife, jak se daří? už dlouho žádná fotka..asi jsi z toho smutný..neboj, nejsi sám, taky mám s tím trápení..držím palce, at se to brzo spraví, a at ti to zas dělá radost.. |
ruda (id: 3065
)
|
19.4.2008 8:29 |
|
koukam kolik mas rasy...je to des bes
.snad to brzo zlikvidujes,byla by skoda tak pekneho akviska.
at se ti tedy zadari. |
Rodney (id: 7147
)
|
9.4.2008 17:11 |
|
Moc pěkné. Super video. Ta samička si musela užít s takovým nadrženým komandem za ploutví
Dávám 8*. |
Kulič (id: 7001
)
|
24.3.2008 9:05 |
|
Neonky krásný. kompozice rostlinnení moje gusto. 7. |
štěpina (id: 6351
)
|
21.3.2008 14:02 |
|
Ahoj je to supr za 8! |
djruso (id: 4668
)
|
2.3.2008 18:50 |
|
moc hezké....za 8* |
Tin (id: 5166
)
|
26.2.2008 9:16 |
|
u mě zatím za 7, nechám si malou rezervičku |
akvoš (id: 6619
)
|
15.2.2008 14:46 |
|
prostě krásné, člověk se u toho i zasní 8 |
Nella1 (id: 6484 )
|
12.2.2008 18:25 |
|
Nádhera. Dala jsem 8. Měl jsi dát nějaký list s jikrami do jiné nádržky. Neonky sežerou vše. Video vynikající. |
krokodyll (id: 3033 )
|
11.2.2008 12:17 |
|
Opravdu moc pěkné,8* |
lypif (id: 864
)
|
10.2.2008 23:52 |
|
do amanových výtvorů to má určitě ještě hodně daleko, ale i tak díky
jinak teploměr už tam asi tak od konce listopadu nemám (viz. poslední dvě fotky), protože teplota se drží celkem stabilně okolo 23°. nejspíš ho tam ale zase nainstaluji, až přijdou letní pařáky... |
lycanthrope (id: 6411
)
|
10.2.2008 23:21 |
|
moc hezké amano by měl radost
za 8 jen ten teploměr tam |
Karlo (id: 6250
)
|
7.2.2008 14:30 |
|
Nádherná scenérie. S řasou teď taky začínám bojovat. Skouším nasadit šneky a budu častěji měnit část vody. Uvidím, jestli to zabere. Držím palce ať se ti nad řasou podaří zvítězit. Za akva 8* |
Blanulka (id: 6556
)
|
6.2.2008 20:36 |
|
Opravdu moc pěkné...
|
KELLYS (id: 5602 )
|
3.2.2008 21:24 |
|
Právě jsme se s Meleri shodli,že máš moc pěkný fotky,za 8
at vyhraješ nad řasou |
lypif (id: 864
)
|
3.2.2008 14:18 |
|
s řasou to bohužel lepší není. popravdě je to úplně nejhorší, jaké to kdy bylo
jestli mi dneska zbyde nějaký čas, přidám o tom nějaké pojednání do deníku... |
Tibor31 (id: 6481
)
|
2.2.2008 9:23 |
|
...moc hezké! |
meleri (id: 5618 )
|
1.2.2008 19:48 |
|
snad už je to s řasou lepší?dík za hodnocení, ještě to není ono. zkusím zítra koupit nějakou lampu nebo něco..
ahoj |
lypif (id: 864
)
|
30.1.2008 20:24 |
|
díky, do větší litráže bych šel rád, nemám jí ale kam dát |
Hanka01 (id: 2367
)
|
30.1.2008 9:40 |
|
Akvarko i fotky jsou cim dal tim lepsi. Myslim, ze kdybys sel do vetsi litraze, tak to bude bomba |
SpanyS (id: 5586
)
|
30.1.2008 7:29 |
|
S klidným svědomím můžu dát za 8
Jinak co se setu a originálních osvětlení týče, může jen s tebou souhlasit (prostě stojí za prd) |
hani_sluni (id: 1796 )
|
27.1.2008 21:18 |
|
Stejně jako to druhé akva... 8* |
LuccaH (id: 6384
)
|
26.1.2008 8:25 |
|
Jednoznačně za 8* je fakt moc pěkný.Je něčím zvláštní. Ať se ti už jen daří a máš ze svého koníčka radost. Ahojík... |
ThomasMcH (id: 6372
)
|
25.1.2008 21:05 |
|
No jak bych to řekl, vzhledem k mým zkušenostem ode mně radu nečekej.
Ale jasných 8* je jistých. Chtěl bych mít Tvoji trpělivost. Ať Ti to dobře dopadne. Měj se. T. |
lypif (id: 864
)
|
23.1.2008 19:01 |
|
njn, musím říct že je to boj, který zatím nevyhrávám, ale rozhodně se nehodlám vzdát
jinak díky za návrh. mám doma už delší dobu sera algovec, ale ten bych viděl až jako opravdu krajní řešení. doufám, že se mi místo toho podaří nějak rozumně namíchat to pmdd. už teď jsou vidět nějaké dílčí úspěchy, tak snad... |
meleri (id: 5618 )
|
23.1.2008 13:25 |
|
to je mi lito, co se ti prihodilo, cetla jsem si tvuj denik, jsou to mrzutosti. snad se te rasy zbavis! zkus kdyz tak tetra algumin, me to pomohlo a je to bezpecne. |
Sidonius (id: 1736 )
|
20.1.2008 21:44 |
|
Tohle taky! |
ufinka (id: 1308
)
|
20.1.2008 12:52 |
|
krásné akvárko a fotky |
lypif (id: 864
)
|
15.1.2008 21:53 |
|
díky moc! karanténa bohužel není, protože jsem z ní udělal "zelené údolí". je ale fakt, že kdybych jí měl v době nákupu mřenek, byl bych si býval ušetřil spoustu problémů, z nichž invaze kožovce je skoro to nejmenší. na druhou stranu jsem získal s léčbou krupičky nějaké zkušenosti a na dalších zkušenostech s omezováním růstu řas pracuji
chci si teď namíchat hnojivo na míru experimentováním s jednotlivými složkami pmdd, snad se mi tím podaří docílit toho, aby veškeré živiny z vody zpracovávaly vyšší rostliny a na řasy se už nedostalo... |
wayn (id: 2477
)
|
15.1.2008 21:25 |
|
Páni, to je zahrádka. A neónové neonky
Ale když čtu ty problémy... Co karanténa, nebyla by? K omezení řasy by mohla prospět výměna zářivky za třípásmovou, třeba 830 + 840. Ale i tak ******** |
morllor (id: 5429
)
|
13.1.2008 17:57 |
|
nádherný akva včetne zeleného údolí, a báječný fotky. Snad se mi někdy podaří takhle dobře zafotit (možná to neni focením, ale objektem focení saakra) |
meleri (id: 5618 )
|
12.1.2008 18:45 |
|
vytáhla jsem to ale samo se to drží u země, tak myslíš, že se to nemusí přivazovat, když se to drží u dna, ale kořínky to má venku? |
meleri (id: 5618 )
|
12.1.2008 18:25 |
|
Lypife, mám ještě dotaz, nezlob se..:) ale to Microsorum, vadí to, když je v půdě, nebo se to musí vázat na kamínek? Mám to v substrátu. dík |
tunerNOS (id: 6238 )
|
9.1.2008 9:43 |
|
Nádherně udělané akvárko, také bych se chtěl někdy pokusit o podobné... Tak ať se ti daří |
meleri (id: 5618 )
|
8.1.2008 21:55 |
|
jo tak to dík za rady! jo možná že to něco takového bude! dělají to jen ty mladší rybky, tak možná že je to trápí! je fakt, že to dělají když se nají! bohužel i rybky trpí větry..:) no ta tvoje neonka alkoholička je taky dobrá! no snad se polepšila! já jsem se do neonek úplně zbláznila, jsou to ty nejlepší rybky..:) |
lypif (id: 864
)
|
7.1.2008 21:53 |
|
ahoj, buď klidná, dělají mi to čas od času taky a pokud vím, tak třeba i hance01, se kterou jsem se o tom před časem bavil. přestože nevím přesně, co je příčinou tohoto chování, pracovně jsem si to nazval "zaražené prdy", protože to vždy nejpozději do druhého dne odezní bez následků
pokaždé to vypadá, jakoby by měly rybky v sobě přebytek plynu, který je vynáší k hladině, proti čemuž usilovně bojují plaváním hlavou ke dnu (místo aby zatlačily :) ...ještě, že nás to taky nenadnáší |
meleri (id: 5618 )
|
7.1.2008 19:59 |
|
Ahoj Lypife,
mám dotaz...:) jde o divné chování neonek..už od začátku co je mám tak občas plavou vertikálně, prostě hlavou dolů a tak srandovně při tom tancujou..pak toho zas nechají..myslela jsem, že jsou nemocné ale pořád žijou a jinak se jim daří...tak jsem se chtěla zeptat, jestli ty tvoje taky tohle dělají?
dík |
lypif (id: 864
)
|
2.1.2008 20:30 |
|
ano, kdybych měl vycházet z pravidla, že v nádrži by měl být přibližně 1cm rybí délky na litr vody, musel bych všechno kromě neonek vyházet. důležitou roli ale taky hraje "čistotnost" ryb, to kolik vyprodukují exkrementů a v tomto ohledu patří characidy mezi ryby nejčistotnější (narozdíl třeba od živorodek a krunýřovců). takže bych řekl, že ryb mám sice hodně, ale díky zvolené skladbě přerybněno nemám: u dna se prohání úklidová četa 5 pancéřníčků, ve středním sloupci dělá parádu 11 neonek a případný povlak na hladině likviduje samec blackmolly... |
Davidenko112 (id: 5702 )
|
2.1.2008 12:47 |
|
nemas tam moc ryb jateda mam akvarium jako a mam tam 7 ryb |
Etheral (id: 2693
)
|
1.1.2008 22:02 |
|
Čau, tak já jedu zase odzačátku, snad se bude všechno dařit a pude to tak jak si představuju. Malé preview foto
http://www.akvarko.cz/obrazek.php?pict=d8774... |
kalahare (id: 6134
)
|
30.12.2007 18:47 |
|
Tak musím přiznat, že na tohle akvárium se chodím dívat pravidelně. Nádhera.
Za max. |
spooky (id: 5953
)
|
26.12.2007 23:02 |
|
Nádherné. 8 |
Etheral (id: 2693
)
|
25.12.2007 21:41 |
|
Zdárec, všiml jsem si že tě postihl řasový problém, stejně jako mě. V mé situaci pomohlo dopnění železa a NO3 na vhodnou úroveň, obojí bylo totiž na nule. A taky docela helfla polední hodinová přestávka v osvětlení... Ať se daří a držím palce, čau Ethe... |
Sagisek (id: 67
)
|
24.12.2007 12:05 |
|
Ten eleocharis muzu zase jen zavidet .... Jen tak dal .. :))
At se dari a pekne svatky ;) Sagi |
handofdoom (id: 5348
)
|
20.12.2007 21:26 |
|
Nádhera.. Práve som kúpil 54l akva, skvele si ma inšpiroval.. Jednoznačne 8*.. |
lypif (id: 864
)
|
18.12.2007 22:07 |
|
ahoj, mockrát děkuju! snažím se o to, aby akvárko nebylo jen pořád pěkné, ale aby bylo čím dál pěknější. no a focení - to je moje hobby č.2, tak by to na těch fotkách mohlo být vidět
co se týká těch neritin, nepřežila to naštěstí jen jedna ze tří (i tak díky za účast:). teď mám tedy v akva jen jednu, druhou jsem přelovil do pidi akvárka, které teprve rozjíždím. s touto přelovenou se mi ale stala zvláštní věc. asi 4 dny po přelovení z akvária prostě zmizela. myslel jsem si, že zdrhla, protože mini mám nezakryté. celé akvárko jsem samozřejmě důkladně ze všech stran prohledal, což nedalo velkou práci, ale neritina byla fuč. co mě dost vrtalo hlavou, že nebyla ani nikde v okolí, na stole nebo na zemi. pak už jsem to ale neřešil a rozloučil jsem se s ní s tím, že jí objevím při nejbližším luxování, až mi její prázdná ulita zarachotí v hadici. no a za dva dny přijdu z práce a koukám šnek si zase vesele drandí po akvárku
nedovedu si to vysvětlit jinak, než že se prostě zahrabala do písku a to tak, že dokonale. od téhle příhody uběhlo 14 dní ...a dneska mi zmizela podruhé
já mám teda věci - nejdřív opilou neonku (btw. burčák jede i jedné krevetí samičce v pidiakva :), teďka zase krtkující neritinu. až mi příště blackmolák řekne "čágo", tak už se snad nebudu vůbec ničemu divit |
Jiřík (id: 210
)
|
18.12.2007 10:03 |
|
Pořád je to moc pěkné, obzvlášť chválím precizní fotky.
Jen je mi líto té Neritiny, ale léčbu Costapurem asi přežít nemohla. |
hani_sluni (id: 1796 )
|
17.12.2007 9:55 |
|
ahoj lypife, mas hezky akvarko a pekny fotky. zvlaste ty neonky vypadaj dobre. davam za 7*:) |
kabatko (id: 5994
)
|
16.12.2007 19:42 |
|
Ahoj, tak jsem zase jukla na Tve akva, moc pekne, jako vzdy. Jo mrenky prouzkovany pekne papaji snecky. Asi budou za chvili pekne veliky.Kdyz to vsechno sezerou
Jirik dal jinak nove foto, tak mrkni. Dala jsem tam do rohu k filtru vallisnerii rubru, ale nejak cervena neni. NA obrazku byla cervena, tak uvidim jak poroste. Taky jsem na hladinu dala camombu. A tu jsem dala i k drobnoustkam. VYpada to skvele
Jinak hodne zdaru pri pestovani lilijovnicku. NA nej mame hooodne vysoke akva a nesel by tam. |
lypif (id: 864
)
|
12.12.2007 21:38 |
|
díky
ten lilijovníček mám v akváriu teprve něco málo přes týden, takže zkušeností zatím moc není. sázel jsem ho podobným způsobem, jako bahničku: svazek rostlin jsem opatrně vyjmul z košíčku i z pěstebního substrátu, rostlinky jsem rozdělil zhruba na 10 trsů a dlouhou pinzetou je zapíchal do dna s přibližně 3cm rozestupy. zatím to vypadá, že původní (nejspíš emerzní) listy odumírají a zároveň začínají z písku pomalu vyrážet nové lístečky. zatím jsou to jen max 2cm dlouhé uzounké čepelky, které mají ale výrazně tmavší barvu než původní listy, tak uvidím. jinak kromě CO2 momentálně ničím nehnojím... |
mk (id: 2713
)
|
11.12.2007 18:22 |
|
Ani jsem se pořádně nepodíval na tvé akva a musím uznat, že jsem o hodně přišel. Máš to nádherné a vkusné. Moc pěkný kousek a akva vypadá velmi zdravě. Co Lilijovníček brasilský, jak se mu daří? Uvažoval jsem o něm do plánovaného druhého miniakva. Můžeš poradit své zkušenosti? Díky |
kabatko (id: 5994
)
|
8.12.2007 20:02 |
|
Ahoj, tak jsem se take zapsala. No, mame uz akvarko konecne bez chorob a na krupici jsem take pouzivala ten Costapur, Jinak Mrenky pry velmi casto na krupici trpej. Proto nam vzdy vychcipaly. jinak co poctive prelecujem vsechny nove ryby v omnipuru, tak zadne choroby nemame.
Jo a asi prelovim zpatky Belu, je nejaky neststny v tom velkem akva. Neustale ho honi parma cervenoploutva. Take se musim pochlubit, dnes se mi trely drobnoustky, ale hodne jiker hned pozraly. Myslim, ze do rana z toho nic nebude.
Jinak mas super akva, davam moc dobre hodnoceni. No, asi si take neco zalozim. Ale nevim jak na tom budu s casem. |
ruda (id: 3065
)
|
6.12.2007 18:53 |
|
božičku,zase se nam překotil pulrok a vypadl jsi mi z hodnoceni.tak to hned napravuju
.*8 ruda.a preji i nadale mnoho uspechu a stesti. |
lypif (id: 864
)
|
6.12.2007 17:28 |
|
zdar
fotím do formátu raw (u nikonu nef) a základní úpravu dělám v nikon capture nx, rámeček potom ve photoshopu. jinak díky |
ventil (id: 963
)
|
6.12.2007 17:11 |
|
Nazdar:D
Mám malej dotaz. Jakým prográmkem ty fotky upravuješ? jinak nádhera 8* |
jjii (id: 5695
)
|
4.12.2007 19:43 |
|
Máš to moc pěkné. |
Lochneska (id: 3878
)
|
3.12.2007 10:45 |
|
Ahoj, právě zakládám druhé akvárium taky o objemu 54 litrů, asi se budu trochu inspirovat, to tvoje je to tiž nejvíc krásný
8*! |
handofdoom (id: 5348
)
|
30.11.2007 9:16 |
|
Parádne akva.. 8* |
lypif (id: 864
)
|
24.11.2007 14:15 |
|
ahoj, můj násoska má teď útrum. v rámci léčby krupičky mu tam místo kvasnic pouštím vzduch a ještě v podstatně větších bublinách, než je schopen polknout. jinak co jsem si všiml, tak ho zajímá jenom určitá velikost bublinek. když jede cóčko silněji, nejeví o něj zájem. pán je zkrátka na jemně perlivý sektík
jak je vidět, ryby jsou zkrátka taky jenom lidi |
ruda (id: 3065
)
|
23.11.2007 19:19 |
|
tak jak pises o tom nasoskovi,tak i u me se to delo.byla to gupka samec.uz to nedela.nevim,zda mu to nedelalo dobre na jatra či co,ale zabalil to a sel do rybiho nebe
.zadne motaní jsem na nem nezaznamenal,jen stale doražel na vzduch.kamen a hltal bublinky.
uz jsou ty ryby tak preslechtene,ze se chovaji jak lidi...
.hruza |
meleri (id: 5618 )
|
23.11.2007 17:22 |
|
ahoj Lypife, znova si prohlizim tvoje akvarko a fakt to nema chybu...cetla jsem si tvuj komentar ohledne opile neonky
fakt sranda! No nektere zvirata davaji prednost alkoholu tak asi je to normalni! |
Matuldo1992 (id: 5872
)
|
20.11.2007 18:46 |
|
http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=2678 skus to ohodnotit a povedat svoj nazor. to tvoje je pekne 8 |
oldkiwi (id: 4284 )
|
17.11.2007 17:58 |
|
Je to velice zajímavě uspořádáné a pěkně zarostlé |
lypif (id: 864
)
|
13.11.2007 8:28 |
|
díky HoPe, s velikostí už bohužel nic nesvedu. s tím, jak akvárko vypadá, snad ještě ano. pořád je tu co zlepšovat |
HoPe (id: 5070
)
|
13.11.2007 7:44 |
|
Toto akvarko se mi hodně líbi a možná by vypadalo lépe kdyby bylo větší za 7 |
Lumča (id: 4845
)
|
3.11.2007 18:45 |
|
Malé,ale moooooc pěkné,Dobře sladěné co se týče ryb,a všechno O.K.8.Na šneky je nejlepší list salátu přez noc si pochutnají a zustanou na listu,ale ten se musí vyndat hned při rozjasnšni. |
dr.kvinova (id: 5018
)
|
1.11.2007 17:26 |
|
Máš nádherné akvárko,takový sem si taky přála,ale jelikož jsem laik tak mám to co mám.Ahoj za 8. |
meleri (id: 5618 )
|
31.10.2007 20:54 |
|
máš to moc krásné, nejvíc se mi líbí jak se tvoje neonky prohánějí tou travičkou na dně..ta je taky super..někde jsem četla, že prý moc dlouho nevydrží , je ale vidět, že v tvém akváriu se jí daří.
jsi umělec! hlasuju nej. počet. |
lypif (id: 864
)
|
31.10.2007 15:12 |
|
ahoj rudiku, někdy v únoru, čerstvě po zatravnění, jsem s tím skutečně trošku problém měl. jednotlivé malé trsy eleocharis jsem totiž zasadil v rozestupech 1-2cm a než se stačily uchytit, pancéřníčci mi jich pár vyhrabali. měl jsem ale tu trpělivost a každou vyrýpnutou rostlinku jsem dlouhou pinzetu zasadil zpět. to jsem dělal tak dlouho, dokud všechno nezakořenilo. jinak nové výhonky už drží jak přibité, přestože kolem nich pancéřníčci rejí až do hloubky cca 0,5cm.
všem mockrát děkuji za komentáře! |
ruda (id: 3065
)
|
31.10.2007 14:45 |
|
ahoj,nemaji panceri nejak snahu ublizovat travniku?tvuj druh patri mezi ty vetsi.mozna bych take pouvazoval o takove čete na dno.pravdepodobne pandy.
ruda |
radka (id: 530
)
|
29.10.2007 7:45 |
|
Díky za pěkný komentář.U tebe je taky vidět ,že máš dobrý vkus a víš jak udělat moc pěkné akva. |
Renča (id: 101
)
|
28.10.2007 21:32 |
|
Tak mně teda docela vyrazilo dech, jak moc pěkné akvárium se dá udělat s 54 litry! Opravdu super. Hnědovku Vám teda závidím, já ji mám už třetím rokem, ale moc se jí nedaří, docela dost se jí rozpadají lístky a nové nestíhá vytvářet tak rychle, takže je pořád taková nijaká... Hnojím PMDD, zkusím znova popřemýšlet o těch kvasnicích, třeba se to zlepší. A máte pravdu v tom jednodruhovém velkém hejnu, ty neonky vypadají úchvatně a vůbec nevadí, že ostatních rybek je tam jen poskrovnu. Do budoucna o tom zkusím též popřemýšlet a možná to též postupně zavedu i ve svém akváriu. Ještě si pořádně prostuduju Vaše rostlinky, ten trávník je též něco. Tak ať se Vám i dále daří, opravdu se máte čím chlubit! |
Shakalik (id: 1520
)
|
24.10.2007 20:48 |
|
Moc pěkné, dám osmičku, ne nadarmo se říká že v jednoduchosti je krása. A mimochodem moc pěkné fotografie (kvalitou i obsahem) |
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
14.10.2007 23:25 |
|
Fotky jsou nádherné a Microsorium překrásné! Působí to velice hlubokým dojmem. Opravdu krásné. Za osm. |
Jaro (id: 4814
)
|
8.9.2007 19:14 |
|
Je to až neuveriteľné, ako sa dá perfektne naaranžovať malé akvárium.Za 8 |
Hanka01 (id: 2367
)
|
21.6.2007 17:05 |
|
Vzdycky, kdyz sem jdu, tak proste musim pochvalit. Je to zkratka krasa krasota! Skoda, ze nemuzu dat dalsi 8* |
lypif (id: 864
)
|
15.6.2007 15:15 |
|
díky všem za milé komentáře
příští týden zase přihodím nové foto... |
pregio (id: 4491
)
|
8.6.2007 12:14 |
|
ahoj - že se dá v takové malé nádrži něco udělat - fantazie ti nechybí - složení pěkný - jediný co mi chybí je pozadí -u mě za 8 - tatík .-PREGIO |
Lanza08 (id: 3689
)
|
30.5.2007 21:03 |
|
V jednoduchosti je krása - 8* |
reMix (id: 3817
)
|
29.5.2007 12:47 |
|
Neni to zrovna podle mehovkusu ,ale davam 7 za pekne fotky |
ruda (id: 3065
)
|
26.5.2007 19:45 |
|
tohle nema chybu,zvyšuji |
Kajula (id: 4748 )
|
26.5.2007 18:26 |
|
Fakt dost dobrý a nepřeplácaný 8 |
Oříšek (id: 4547
)
|
22.5.2007 8:02 |
|
Je to fak moc pěkné. Co se týká těch větších rybek. Někde jsem četla, že cichlidky se nehodí k pancéřníčkům, ale třeba někdo nebude souhlasit. S čichavci by neměl být problém, můžeš zkusit ještě parmičku pětipruhou, není tak agresivní jako třeba parmička čtyřpruhá. Jo a dávám 8* |
Horác (id: 2547
)
|
19.5.2007 23:20 |
|
Opravdu nádherné akvárko. Zvyšuji na 8 hvězdiček. |
lypif (id: 864
)
|
23.4.2007 21:18 |
|
můžeš zkusit třeba párek cichlidek ramirezových nebo čichavců zakrslých. obě rybky jsou běžně k sehnání a hodí se i do menšího akva... |
Steinar (id: 4505 )
|
20.4.2007 7:41 |
|
lypif: Díky za radu. Přemýšlím, že pořídím k Pancéřníčkům ještě tak 10 neonek... Na druhou stranu bych chtěl mít i nějakou větší rybku. Nemáš nějaký typ? |
lypif (id: 864
)
|
19.4.2007 19:40 |
|
voda se kromě fotosyntézy okysličuje také samotnou plochou hladiny a tak stačí nějak zajistit její pohyb, aby docházelo k promísení horních vrstev s nižšími. k tomu účelu bohatě postačí nastavit výkon filtru na minimum a otočit jeho vývod směrem k hladině. u mě to takhle fungovalo poslední dva roky, ale jak už jsem psal, začala se mi poslední dobou rozmáhat štětička, tak jsem na zkoušku vyměnil vnitřní filtr za molitan + vzduchovací motorek. pokud tedy tvé rybky vyloženě nevisí pod hladinou, není důvod k obavám, že by měly nedostatek kyslíku. nenech se zmást pancéřníčky, kteří si čas od času vystřelí loknout vzduchu k hladině. jejich zažívací systém umožňuje zpracovávat vzdušný kyslík a tak si takhle občas přilepší |
Steinar (id: 4505 )
|
19.4.2007 18:32 |
|
lypif: Mám podobný problém. Když nastavím filtr na minimum, nevychází z něj žádné bublinky. Bojím se ho tak nechat aby mé ryby netrpěly nedostatkem kyslíku. Když zvětším průtok o jeden stupeň, bublinky už sice vycházejí, ale už je v mém akva zase šílený proud. Mám 54l, zatím 6 Pancéřníčků panda a 1 Ancistruse gold... |
lypif (id: 864
)
|
16.4.2007 23:22 |
|
Steinar: díky
ve skutečnosti jsem ten filtr už vyměnil za klasický bublák, protože AquaEl měl na moje akvárko i při minimálním výkonu stále příliš silný průtok a více než rybám to prospívalo spíš růstu štětičkové řasy. jinak toho přivzdušňování opravdu nebylo zapotřebí. lopatku na vývodu z filtru jsem měl nasměrovanou tak, aby proud vody čeřil hladinu, čímž se voda prokysličovala zcela dostatečně, i v noci. |
Steinar (id: 4505 )
|
16.4.2007 11:28 |
|
Ahoj máš moc hezké akva! Používáš filtr na nejnižší výkon bez vzduchové hadičky (tj. že z něj nevychází žádné bublinky)? Není pak špatně provzdušněno na takové množství ryb? |
oldkiwi (id: 4284 )
|
8.4.2007 20:53 |
|
ta parmička se jmenuje jak celým jménem?parmička siamská?odpověď mi prosím zašlete na e-mail oldkiwi@seznam.cz nebo ke komentáři k mému kava akváráïum 83litrů okolo 173 místa v seznamu středních akvárií |
joska (id: 3505
)
|
5.4.2007 20:37 |
|
Ahoj, díky za zprávu. Sagitaria se snaží, to je pravda. Zrovna dneska jsem ji trochu "vyjednotil". Není to do popředí nejlepší volba, ale chtěl jsem pro začátek něco nenáročného. Taky jsem zkoušel něco nafotit, tak jsem žádostiv těch výsledků. Ať se daří. jose. |
joska (id: 3505
)
|
4.4.2007 20:29 |
|
ahoj, já jsem taky chválil, ale teď bych za to chtěl vědět, jak prospívá ta Eleocharis. Jinak fotky jsou fakt úžasný. dík za návod. jose. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
30.3.2007 14:29 |
|
Ahoj sice, uz jsem chvalila
, ale stejne si nemuzu odpustit jeste jeden komentar. Cim vic na tvoje fotky koukam, tim vice se mi tve akvarko libi. V tvem pripade plati, ze v jednoduchosti je opravdu sila. A mas opravdu hodne dobre fotografie. Jen tak dal |
lypif (id: 864
)
|
18.3.2007 21:33 |
|
momentálně fotím nikonem d50, ale myslím že pokud nefotíš zrovna mobilem, tak není ani tak důležité čím fotíš, jako jak. chce to jen dodržet pár pravidel: fotit v setmělé místnosti, kde by kromě akva nemělo svítit nic jiného. eliminují se tím nežádoucí odrazy. pokud není možnost přiblýsknout si externím bleskem seshora nebo ze strany, nepoužívat blesk raději vůbec.
foťák mít při focení na stativu nebo alespoň na nějaké pevné podložce, nebo mít zapnutou aspoň optickou stabilizaci, pokud jí tedy foťák má. jestliže chci mít na fotce ryby co nejmíň rozmazané, potřebuji použít co nejkratší čas závěrky. toho docílím tím, že v režimu priority clony (A) nastavím minimální clonu (u většiny kompaktů 2.8) a zároveň zvýším citlivost snímače na maximální použitelnou hodnotu (u kompaktů většinou 400 iso). obvykle se tak dostanu na hodnotu času 1/25 - 1/50s, což bohatě stačí např. na poklidně proplouvající neonky, naproti tomu u takových dánií nebude stačit ani 1/60s.
fotek udělat vždycky raději víc, ať je z čeho vybírat. a nakonec nepodcenit dodatečnou úpravu v počítači - doladit vyvážení bílé, úrovně jasů (levels, autolevels), popř. doostřit (sharpen, unsharp mask). |
biker (id: 4209
)
|
15.3.2007 14:57 |
|
Ty fotky moc pěkné čím to fotíš?Akvarko pěkné za 7. Ja sem koupil Lumixa ale neumím s tím fotit ,zatím, |
rhozlar (id: 1671
)
|
15.3.2007 9:06 |
|
Ahoj. To je kouzelný akvarečko
Moc pěkný8* |
joska (id: 3505
)
|
3.3.2007 20:57 |
|
Jasná "osma" a kdyby to šlo, dám víc. gratuluju k takovému výsledku. josef |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
2.3.2007 4:00 |
|
8* |
Pet (id: 3544
)
|
1.3.2007 21:27 |
|
Díky za komentář. Musím přiznat, že jsem nestačil projít všechna akvária a když se dívám na Tvoje tak zjišťuji, že mi uniká mnoho kvalitní inspirace.Máš to nádherně vytvořeno. Bez rozpaků 8. A ať se daří. Petr |
Hanka01 (id: 2367
)
|
19.2.2007 14:15 |
|
Ahoj, dobry den... s neonkami jsme pred cca pul rokem resili to same...jestli jim svetle dno neublizi. Nakonec jsme vyresili situaci tim, ze cast dna je z lavove drti a cas "plazicka" kremiciteho pisku a take jsme zjistili, ze jim to vubec nevadi.
Jinak hodnoceni : opravdu moc pekne akvarko..za 8* |
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
31.1.2007 22:26 |
|
Opravdu krásné. Povedlo se vám to. Za 8*. |
lypif (id: 864
)
|
31.1.2007 9:54 |
|
dík. na první fotce není vidět žárovka, ale takové to plastové krmítko s přísavkou na sklo |
Čmoud (id: 1383 )
|
30.1.2007 11:35 |
|
prosim te na te prvi fotce jak tam je ne hledine nejaka ta zarovka tak ona je ponorena do vody?jinak moc heske za 8* |
mig07 (id: 2003
)
|
26.1.2007 15:39 |
|
U mna za 8* Nádhera a ta velkosť.! |
kukaido (id: 98 )
|
24.1.2007 18:20 |
|
Jéé to je ale krásný akvárko! Nějak podobně vypadalo i moje - první pokus před dvěma lety, lae asi tak týden, pak mi to napadla nějaká choroba plesnivá a musela jsme všechno vyházet, tak Ti přeju hodně zdraví do akvárka a hodnotím maximálně! a všem neonkám pa! |
siven (id: 3481 )
|
29.12.2006 21:22 |
|
Pěkný ale zdá semi že máš málo světla ale jeto asi podle té fotky |
lypif (id: 864
)
|
11.12.2006 22:06 |
|
pak je nejlepší si je pořídit a bedlivě pozorovat
sám se je měl jen krátce, a přestože se jednou vytřely, nic z toho bohužel nebylo. |
Petr12 (id: 3227 )
|
11.12.2006 19:28 |
|
rád bych se chtěl dozvědět co nejvic o ramirezkách |
lypif (id: 864
)
|
11.12.2006 10:43 |
|
sice hrozně přeháníte, ale hezky se to čte :) mockrát děkuju. všem! |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
8.12.2006 20:34 |
|
Jednoznačně nádhera. Nechápu jak je možné, že jsem si vás dříve nevšiml. Ten interier, je nádherný.
Povedlo se vám udělat něco exceletního. To skloubení barev, je impozantní.Ten písek je barevně skvělý. Jednoznačně za 8
a to jsem jeětě skromný. |
matys (id: 1714
)
|
7.12.2006 8:45 |
|
pěkné akva, povedené fotky, 8* |
klofas (id: 3312
)
|
4.12.2006 17:32 |
|
neni co dodat za8.... |
valma (id: 2888 )
|
30.11.2006 18:55 |
|
Ahoj velmi povedene, gratuluji! |
JJaanca (id: 3258
)
|
28.11.2006 13:54 |
|
Krása, vypadá mnohem větší než je, hodnotím 8. Protože máte zkušenosti s Ramirezkama, mrkněte prosím na mojí presentaci a pomožte určit pohlaví. |
romana88 (id: 3261 )
|
26.11.2006 11:59 |
|
pěkný akvarko |
Petry (id: 1886
)
|
21.11.2006 19:36 |
|
Bezva, krása. Hodnotím za 8*. Je tak dál. |
Start3r (id: 3096 )
|
19.11.2006 12:40 |
|
Moc pekny akvarko, za 8, hodne stesti do budoucna! |
mucka (id: 2971 )
|
14.11.2006 19:32 |
|
Tak toto sa mi brutalne lubi! |
MVano (id: 2410
)
|
13.11.2006 16:07 |
|
Mas to moc hezke. Za 8 bodu... |
Horác (id: 2547
)
|
6.10.2006 23:53 |
|
Páráda. Ať se daří. |
petrys (id: 1727 )
|
30.9.2006 13:37 |
|
ahoj, malé a hezké, pěkně zarostlé a rybky jsou taky bezva |
Pavel (id: 288
)
|
23.9.2006 11:18 |
|
Povedené akvárko i fotky, pěkné rybky |
Floid56 (id: 2568 )
|
19.9.2006 20:57 |
|
Nord: to je dobře že tě to donutilo starat se o akva :D
|
Nord (id: 2718 )
|
18.9.2006 18:10 |
|
tato stranka mne donutila znovuzalozit a vylepsit me stavajici aquo
akvu zdar a ahoj |
lypif (id: 864
)
|
18.9.2006 10:06 |
|
nord: pancéřníčci si dávali tabletku sera viformo a řekl bych, že jim šmakovala. btw, ta fotka má název "bufet družba", ale údržba je taky trefný
jinak díky všem za pozitivní komentáře a hodnocení |
Nord (id: 2718 )
|
15.9.2006 18:24 |
|
mam taky 54l a brouzdam a brouzdam po netu, a ted sem nasel tuhle stranku a tvoje aqua se mi libi, chtel sem se te zeptat co to je za tabletky co zerou pancernicci na fotce "bufet udrzba"? jinak me hodnoceni tve nadrze je 8* snad tu taky negdy budu mit prezentaci
mnoho zdaru a ahoj |
česťa (id: 2329
)
|
12.9.2006 18:32 |
|
Neonky jsou klasika,moc se mi to líbí,dávám 8* |
wayn (id: 2477
)
|
31.8.2006 11:54 |
|
příjemné pokoukání, ikdyž dno bych dal jiné. ******* |
Floid56 (id: 2568 )
|
27.8.2006 21:57 |
|
Cau,
máš moc pěkní akvo.Chci si koupit uplně stejní.Tak ted už sem se na 100% rozhodl že ho koupím
.Sem začátečník takže se ještě budu rozhodovat co tam dám za rostlinky a rybičky
.dal jsem 8 hvězdiček
|
Hanka01 (id: 2367
)
|
11.8.2006 11:32 |
|
Ahoj, moc hezky akvarko. Mam sice slabost pro jine druhy rostlin, ale i tak na me to tvoje akv.moc dobre zapusobilo. Zrovna ted uvazuji, ze bych jedno male akvarko zalozila ke svoji devadesatce,co mam doma a presne s hejnem neonek a ramirezkami
Chvalim, krasne a dala jsem 7 bodu. |
petr.svijany (id: 1963
)
|
1.8.2006 23:10 |
|
velice pekne zarostle at se dari 7* |
pavca2 (id: 2214 )
|
18.7.2006 10:50 |
|
No,páni, skvělý, velice to na mě zapůsobilo. Dávám 8. |
lypif (id: 864
)
|
13.6.2006 18:07 |
|
to je teda pech a já se na něj už skoro půl roku tak těšim
|
Kubajs (id: 877 )
|
12.6.2006 16:31 |
|
jo jenže ja na to ted nemnel cas - hlasil jsem se na skolu (stredni) a kamosovi se rozbil fotak, tak sem si ho prinesl od jinyho kamose a ten mi jeste nedal fotky na CD... bohuzel, myslim ze to akvarko vypada squele a moc se tesim az ho sem dam |
Ondrasek (id: 2015
)
|
7.6.2006 20:13 |
|
Moc hezky 8 hvězd |
lypif (id: 864
)
|
7.6.2006 19:49 |
|
díky všem za kladné hodnocení a komentáře. akvárko skutečně zarůstá, až se mi to samotnému přestává líbit. bohužel se mi teď na údržbu nedostávalo moc času a je to dost znát. pokusím se s tím něco udělat a hodit nějakou fotku.
to kubajs: pochlubíš se taky ještě někdy? |
Jakoubek (id: 1288
)
|
6.6.2006 12:46 |
|
Náfdherný. a ta fotka ramirézky je fantastická. 8* |
Ivanka (id: 1997
)
|
6.6.2006 8:55 |
|
Tyjo,za pul roku ti to uplne takhle zarostlo,jo? tak to je super..asi tem kytkam nejak blbe svitim..me nerostou vubec skoro
obdivuji tebe a tvoje akvo a davam 7* |
miki31 (id: 1479
)
|
5.6.2006 22:26 |
|
Tak to je parádička, už se těším, až se mi rostlinky rozrostou a bude to snad taky tak pěkný |
MILASOUCEK (id: 1231
)
|
5.6.2006 19:35 |
|
pěkné ale zkuste se podívat na moje akva (společenské akv...) 77 litru
|
Jarryn (id: 1122
)
|
29.5.2006 22:05 |
|
pěkné pozadí. |
Kubajs (id: 877 )
|
29.5.2006 16:28 |
|
čoveče pěkně se ti to rozrusta, mej se... |
MILASOUCEK (id: 1231
)
|
20.5.2006 8:29 |
|
Mě se to moc líbí není co vytknout.Prostě nádhera
|
max (id: 1742
)
|
7.5.2006 15:24 |
|
fakt nádhera mam stejnej komplekt
za 8,ale mě se zda ze je toho osvětlení malo no neva |
lypif (id: 864
)
|
27.4.2006 10:13 |
|
zářivka je původní z akvasetu, ale je to obyčejná philipska (parametry jsou uvedeny v popisu), která je běžně k dostání v hypermarketech typu hornbach, obi, apod. pokud máš kryt taky jen pro jednu trubici, můžeš osvětlení trochu posílit přidáním nějaké rexlexní podložky pod zářivku. v mém případě dobře posloužil alobal, ale možná ještě lepší (a dražší) je zrcadlová samolepící fólie. ať se daří |
Medwideg (id: 1782 )
|
25.4.2006 0:30 |
|
jo a chtěla sem se tě zeptat, ve světlech se nevyznám, ta philipska je normální zářivka do běžnýho pokojovýho svítidla, nebo si ji kupoval v akvaristice přímo do akvárka. (napadaj mě nesmylsly, ale už fakt nevim, co bych pro ty kytky udělala, aby mi rostly:) |
Medwideg (id: 1782 )
|
25.4.2006 0:27 |
|
Dobrá uznávám, jsem závistivec, máš to krásný a já příšerný:)obě jsou v podstatě stejně velký a mě tam ty kytkty prostě neporostou, už se o ně snažim 2 roky:/Ale tobě jsem dala 8:) |
luko (id: 224
)
|
24.4.2006 10:39 |
|
je to nádhera |
Peťula (id: 1591 )
|
16.4.2006 22:24 |
|
No nádhera!Krásná kombinace rostlinek rybiček a to světlo do toho!Nemám slov!Vlastně mám pár slov co musí stačit!
!8 hvězdiček! |
Lukiki (id: 1712
)
|
16.4.2006 20:50 |
|
Vcelku pěkně rozvržené rostlinky i tak celkově.mě se líbi.Dávam 6* |
Kubajs (id: 877 )
|
9.4.2006 18:12 |
|
Drake:
ale pučíš nebo ti nevrátim diabolo
|
Drake (id: 1418
)
|
31.3.2006 20:28 |
|
to Kubajs
Moc nemachruj nebo ti foťák nepučim
Drake |
Kubajs (id: 877 )
|
31.3.2006 18:38 |
|
nazdááááár!
mam už to akvárko jen nemam foťák no...
teda až to uvidíte to bude síla! |
tomas j (id: 1048
)
|
20.3.2006 17:43 |
|
Moc tmavý...6* |
Fishinka (id: 35 )
|
17.3.2006 21:29 |
|
dík,no píšu tam že zatím nemám foták,ale někde si půjčím a budou fotky,ted to vypadá jinak,mě se stejné líbí vždy ta nová verze,ale to asi každýmu kdo si se svým akvárkem pohrává a skouší nové věci. |
Fishinka (id: 35 )
|
17.3.2006 16:04 |
|
vypadá to o moc líp jak na začátku,takže jsem hodnocení zvedla |
lypif (id: 864
)
|
16.3.2006 20:46 |
|
oběma vám moc děkuji
hnědovce jsem jednoduše přiskřípnul část kořínků pod kamenem a drží jak přibitá, zbytek kořínků se časem uchytil sám. malinko pracnější je přichytit jí např. na povrch kořenu. ze začátku, než se sama chytne, je potřeba jí trochu pomoct buď gumičkou nebo omotáním slabým rybářským vlascem, třeba desítkou (0,10 mm). |
Mimous (id: 1521
)
|
16.3.2006 12:09 |
|
Moc pěkné akva mě e líbí hlavně Neonky. 8 |
Nici (id: 1516
)
|
15.3.2006 18:24 |
|
dávám 8* |
Nici (id: 1516
)
|
15.3.2006 18:23 |
|
Moc příjemné akvárium, asi se dá do něj dlouho koukat viď? Jak si donutil tu Hnědovku křídlatou aby tam držela, já jsem jí přidala a nemůžu jí ukecat aby tam držela. |
lypif (id: 864
)
|
13.3.2006 21:28 |
|
díky, pravdu ale máme oba. pancéřníček zlatopásý alias "šulcák" je starší název pro p. zeleného
http://www.akvarko.cz/atlasrybdetail.php?ryb... |
Digi (id: 1105 )
|
13.3.2006 14:39 |
|
Nechci nic říkat, ale ten panceřníček není zelený ale zlatopásý, ale jinak se mi akvárko líbí. |
lypif (id: 864
)
|
12.3.2006 17:35 |
|
díky za kladné hodnocení
to tomas j: ve skutečnosti to tak tmavě nepůsobí. připouštím ale, že nějaký ten wattík navíc by určitě neuškodil. jak už jsem tu někomu psal, jsem limitován krytem, do kterého se vejde jen jedna trubice o délce 45 cm a ty se, pokud vím, vyrábějí jen o výkonu 15W
tak jsem to vylepšil aspoň vložením alobalu a celkem to pomohlo. nejdůležitější ale je, že kytky rostou a ryby jsou snad taky spokojené, protože kromě neonek se mi už všechno, co mohlo, v nádrži vytřelo. pancéřníčci a molly dokonce několikrát a naposled minulé pondělí i ramirézky |
tomas j (id: 1048
)
|
12.3.2006 10:55 |
|
Máš to dost tmavé ale neonky jsou pěkny..7* |
Nici (id: 1516
)
|
12.3.2006 10:48 |
|
Moc se mi akva líbí neonky mám ráda, dávám Ti 8* |
lypif (id: 864
)
|
27.2.2006 19:00 |
|
ahoj, předem díky za pochvalu, která vždycky potěší
. co se týká tvrdosti a vlastně i všech ostatních parametrů vody s výjimkou teploty, je třeba brát uvedené hodnoty s velkou rezervou. měřil jsem je totiž dle mého názoru značně nepřesnou srovnávací metodou pomocí papírkových testů 5v1 od firmy jbl. rozdíl dvou sousedních barev na porovnávací stupnici je velmi nepatrný a tak je celkem těžké rozhodnout, ke které barvě (hodnotě) se přiklonit, přičemž rozdíl hodnot je markantní. Ať už je však celková tvrdost nižší nebo dokonce vyšší, ramirézky se aspoň podle vybarvení (a podle toho, jak se k sobě mají:) cítí velmi dobře. možná je to ale také tím, že cichlidky odchované v zajetí si už od malička zvykají na vodovodní vodu a proto nejsou tak choulostivé jako rybky importované z volné přírody (pokud se nějaké ještě vůbec dovážejí, o čemž pochybuji). jestliže tedy uvažujete o jejich koupi a nemáte vodu nějak extrémně tvrdou, nebojte se toho a jdětě do nich
. hodně zdaru! |
Vladamax (id: 260
)
|
26.2.2006 18:18 |
|
Ahoj.Díky za Tvé hodnocení.Jinak Tvoje akva je opravdu moc hezký(taky dáváme 6).Hlavně se nám líbí Ramirezky.A proto,docela bych věděl,jak snáší tvrdost Tvojí vody?Četl jsem,že potřebují měkkou a to přibližně 3-8 dGH,zatímco Ty máš 10.Jinak ať se daří i nadále. |
lypif (id: 864
)
|
26.2.2006 10:51 |
|
ramirézky mám zhruba od poloviny ledna a zatím žádný problém nenastal. vypadají spokojeně a s ostatními spolubydlícími se snáší dobře. jen sameček čas od času prožene nějakou neonku, aby předvedl své drahé polovičce, jaký je borec. jediný problém, který jsem měl, byl taky s určením jejich pohlaví. nejdřív jsem si totiž z akvaristiky donesl dva samce, z nichž jeden byl poněkud zženštilý a neměl u samců obvykle protažené první paprsky hřbetní ploutve. na první pohled se tak tvářil jako pani a já jsem mu to docela dlouho i věřil
. neměl ale pro samičky typické červené bříško a modré tečky v černé skvrně na hřbetě (což už teď vím díky evce a langoshovi:), tak putoval do akvária ke kamarádovi a já jsem si vzápětí dokoupil opravdovou samici. |
BlaBlis (id: 1259
)
|
24.2.2006 15:00 |
|
Právě jsem si taky koupil 2ks Ramirézek,snad pár...moc to nešlo poznat!Jen jsem se dočetl,že jsou náchylné na nemoci a čistotu vody!Máš nějaký problém? |
barbus (id: 1242
)
|
24.2.2006 14:55 |
|
Je to pěkny na 54l hezky kytky i fotky davam šesteraka |
Kubajs (id: 877 )
|
12.2.2006 11:59 |
|
tak to by mohly byt ty fotky dobry ne? a ja sem z prahy 5, ale tata bydli pobliz
tak ho snad ukecam aby jsme se tam koukly... aten echinodorus asi budou mit i u nas tak zajedu na Luka a kouknu se |
lypif (id: 864
)
|
10.2.2006 22:40 |
|
jj, koupil jsem ji loni v lednu v praze. kde přesně, to už dnes s jistotou nemůžu říct, ale k dostání je celkem běžně. tenhle týden jsem ji například viděl ve štěrboholském obi. mně se z jednoho košíčku rozrostla tak, že část jsem už daroval a část dokonce i vyhodil
echinodorus je dobře vidět na fotce "po večeři" v její levé části. jinak A95 je moc dobrý foťáček. já fotím jejím předchůdcem, A80 |
Kubajs (id: 877 )
|
10.2.2006 21:59 |
|
diky a tu mas z prazske akvaristiky? jestli ano tak z jake?a ten echinodorus je na jake fotce?
s tim focenim neco provedu, snad to bude O.K. kamos ma Canon A95 a myslim ze to bude dobre
DOBRA FOTKA=TAJEMSTVI USPECHU |
lypif (id: 864
)
|
9.2.2006 19:22 |
|
nemít parkinsona je určitě dobrý základ pro pořizování ostrých fotek. pokud ale kámoš nemá foťák s optickou stabilizací, pravděpodobně to stačit nebude
relativně nízká intenzita světla tě donutí při focení bez blesku používat delší časy. udržet to pak v ruce bez viditelného "máznutí" je témeř nemožné. trochu pomůže zvýšení citlivosti snímacího čipu (např. při ISO 400 můžeš fotit s časem 1/30 - 1/40, což udržíš v pohodě), fotky pak ale budou více zašuměné... no vyzkoušíš, uvidíš
ta kytka je hnědovka křídlatá (microsorium pteropus) a její zvláštností je, že se nesází klasicky do štěrku, nýbrž se nechává přichytit ke kamenům nebo kořenům. navíc je celkem nenáročná na osvětlení, díky čemuž taky patří mezi moje oblíbenkyně a v akvárku dominuje |
Kubajs (id: 877 )
|
9.2.2006 10:24 |
|
a hele ta kytka na fotce "v hloubce ostrosti" sje to ten echinodorus nebo co to je? me se libi a chci ji tam taky.... mam jen echinodorus amazonicus ale tohle je hezci...dik |
Kubajs (id: 877 )
|
9.2.2006 10:21 |
|
diky, ja to vim.... ale presto diky. fotky nebudou hned, nemam fotak ale pucim si ho a s kamosem to nafotime, staci to bez stativu? ja myslim ze kdyz se do toho dam tak stativ nebude potreba... a nemam parkinsna tak co...
|
Sagisek (id: 67
)
|
5.2.2006 11:17 |
|
Moc pekne aqua, a to jaky ma objem, navic neonky jsou moje favoritky ! Mas to pekny |
lypif (id: 864
)
|
5.2.2006 11:02 |
|
to neva, není třeba spěchat. jestli nemáš digiťák, tak někoho popros, ať ti půjčí, příp. sám nafotí (pokud možno večer a bez blesku, ze stativu nebo jiné pevné podložky). rozhodně nefoť mobilem. takové fotky tě mohou, byť je akvárko samo o sobě pěkné, připravit o drahocenné hvězdičky |
Kubajs (id: 877 )
|
5.2.2006 10:02 |
|
nazdar Akvarium po dobe konecne zalozeno Ale nemam fotky |
Krivak (id: 609
)
|
25.1.2006 14:23 |
|
Ok, dik za radu. Mozna to vyzkousim, jestli je sezenu... |
Jencula (id: 1169
)
|
25.1.2006 8:56 |
|
na 54l vyvážené, hezké, příjemné na pohled. 7* |
Kubajs (id: 877 )
|
22.1.2006 14:42 |
|
A samozrejme tu bettu... |
Kubajs (id: 877 )
|
22.1.2006 14:41 |
|
To Lypif:
Já vím ty pozdeji poputují do jineho akvária a on tam bude mit Paví Očka. ja planuji pestrence cervene a jeste nejake mensi potvurky, MÍT TAK VĚTŠÍ AKVÁRIUM!!!!!(tak aspon 150L!!!) |
Evka (id: 871
)
|
21.1.2006 8:40 |
|
Taky jsme pořídili Ramirézky
dneska půjdou po karanténě do akva! Už se moc těším |
Krivak (id: 609
)
|
20.1.2006 21:56 |
|
OK, dik za odpoved... |
lypif (id: 864
)
|
20.1.2006 21:30 |
|
kubajs: škoda, že má bratr jenom 20-ti litrové akva
všechny rybičky, které jsi uvedl se mnohem lépe cítí v hejnu. obzvlášť pancéřníčci jsou ve větším počtu vyloženě hraví a neustále spolu dovádějí. jinak obě cichlidky se soudě podle vybarvení cítí dobře, a vždycky když pozoruji akvárium, tak si nejsem jist, jestli koukám s větším zájmem já na ně nebo ony na mě. vůbec se nebojí, potvůrky
krivak: díky, ramirezky jsem koupil v praze, v nedávno otevřeném petcentru na chodově, ale co jsem viděl, tak jsou celkem běžně k dostání i v jiných pražských akvaristikách. |
Krivak (id: 609
)
|
20.1.2006 20:37 |
|
Moc pekna Ramirezka!
Nevis, kde bych ji sehnal? Jsem ze strednich Cech... |
Kubajs (id: 877 )
|
20.1.2006 20:20 |
|
Tak jak se vede seňoriťe Ramirezzzzz????????? |
Kubajs (id: 877 )
|
20.1.2006 20:19 |
|
bracha dekuje... ma tam uz par rybek: Pancernicka zeleneho, 3 tetry krvave, 2 dania pruhovane- ty zavojove a prisavku thajskou ale ta pozdeji poputuje do meho 54L stejne s tetrami-a on tam bude mit Bettu spledens. |
lypif (id: 864
)
|
17.1.2006 12:22 |
|
tak dodatečně všechno nej a ať mu akvárko přináší jen samou radost
taky jsem začínal zhruba v jeho věku, kolem 15-ti jsem toho však nechal, abych se po dalších téměř 15-ti letech mohl k tomuto báječnému koníčku zase vrátit. tenkrát sice nebyly žádné technické vychytávky v podobě vnitřních filtrů s vlastním čerpadlem, aplikátorů co2, apod., za to mám z té doby spoustu skvělé literatury (R.Zukal, S.Frank), která v dnešní době jen těžko hledá konkurenci. to jen tak na okraj... už jsem moc zvědav na vaše prezentace |
Kubajs (id: 877 )
|
16.1.2006 19:56 |
|
Nazdar, bratr prave dneska (na svoje narozky) zalozil akvarium. Zatim bez ryb... ...ja mu dal k narozkam filtr a par rostlinek- cabomba caroliniana 3*, Cryptocoryne affinis 1* a Ophiopogon minima 2*
je mu teprve 12 let (bratrovi)!!!
|
lypif (id: 864
)
|
15.1.2006 12:11 |
|
souhlas, stránky jsou absolutně super! dík romanovi a marcele!!!
|
dr.reath (id: 1012 )
|
12.1.2006 15:11 |
|
hi hi, bracha me privedl na tuto stranku... a rozhodne toho nelituji!!! mam take akvarko ale jenom dvaceti litrovy tak ho se nekdy dam - az bude cas a prachy jak rika Kubajs... rady ktere tu mate se velice hodi.. a to i na teto strance, myslim ze diky teto strance vlastne mam akvarko, a urcite nejsem sam že?.... |
Týnka (id: 626
)
|
11.1.2006 17:21 |
|
Dík za komentář. Budu se snažit ty fotky vylepšit, ale fotograf ze mě stejně nikdy nebude |
lypif (id: 864
)
|
10.1.2006 21:02 |
|
to mě moc těší, díky brácho
|
dr.reath (id: 1012 )
|
10.1.2006 20:43 |
|
Čau já jsem Kubajzův bratr a taky se mi to moc líbí. |
Kubajs (id: 877 )
|
7.1.2006 20:43 |
|
Diky moc me to nebylo jasne, vsude v atlasech pisou jak sou ryby choulostive na chemii vody a me to bylo divny-kamosi rikaly jak je to jednoduchy, ze to mam proste nechat vodstat a klidek. Ja jen nechci, abych tam dal ryby, sel spat, rano se probudil a voni vsichni brichem nahoru. Diky moc |
langosh (id: 494
)
|
5.1.2006 12:05 |
|
V Praze je obecně měkká voda (většina je ze zdroje Želivka). Pouze lokality, kde mají vodu mixlou s Káraným, popř. pouze z Káraného se dostávají na středně tvrdou, až tvrdou. Daní za měkkou vodu je ale zase zvýšený obsah dusičnanů.
Roman |
lypif (id: 864
)
|
5.1.2006 11:07 |
|
ahoj, zkušenosti mám takové, že tvrdou vodu jednoduše neřeším. taky bydlím v praze (petrovice) a parametry vody vyhovují jak rybám, tak i rostlinám, viz. http://www.pvk.cz/show.asp?column=24. něco jiného by bylo, kdybys ses chtěl pokusit nějaký náročnější druh ryb odchovat. tak třeba červené neonky vyžadují pro tření a vývoj jiker vodu extrémně měkkou, navíc s téměř nulovou vodivostí. takovou vodu je možno získat např. z krkonošských potůčků a studánek, což je ale docela z ruky, nebo si ji vyrobit elektrochemickou cestou prostřednictvím iontoměničů (katex,anex), což je ale zase docela nákladné. další možností je nachytat si čistou vodu dešťovou nebo sněhovou, což je možné zase ale jenom někde na chalupě, daleko od velkých aglomerací. v praze a přilehlém okolí je taková voda nepoužitelná.
jinak co se přípravku aquasafe týče, je určen pro úpravu čerstvé vodovodní vody, není-li k dispozici voda alespoň den (lépe týden) odstátá, a má za úkol v první řadě odbourat z vody chlór. sám ho občas také používám, o jeho změkčovacích účincích mi však není nic známo. |
Kubajs (id: 877 )
|
27.12.2005 12:12 |
|
mas zkusenosti jak bojovat s tvrdou vodou? Ja mam koupeny pripravek od tetry AQUASAFE a nevim jestli to muze mit vliv na tvrdou vodu. Bydlim v praze a je tu dost tvrda voda... |
Kubajs (id: 877 )
|
27.12.2005 12:06 |
|
Diky, zařizuji, mam koupeny temer vsechno potrebne, jen cekam na rostliny a prezentaci sm vlozim tak nekdy v lednu, ponevadz ted nemam tolik casu a tak, jinak PF2006 |
lypif (id: 864
)
|
23.12.2005 9:36 |
|
takže už zítra večer začínaš zařizovat?
držím palce, ať se ti to povede přesně podle tvých představ, a ať se v něm vždy dobře daří jak rybičkám, tak rostlinkám.
vv a šnr2006
|
Kubajs (id: 877 )
|
22.12.2005 21:23 |
|
Ja budu taky mit akvarko-set pod stromecek, (uz je koupene- též 1690kc 61*31*36) uz se tesim az ho budu moci prezentovat!!! Vsem Vesele vanoce a stastny Novy rok!!! |
lypif (id: 864
)
|
21.12.2005 16:57 |
|
set je to úplně běžně dostupný (parametry jsou popsány výše), zakoupený loni touto dobou za nějakých 1700 kč, tuším že v hornbachu. nadělil jsem si ho pod stromeček
s tím štěrkem je to dobrý nápad a určitě to vyzkouším až mě současný layout omrzí. |
Kubajs (id: 877 )
|
18.12.2005 14:47 |
|
Hele zkus rozhrnout ten bilej sterk do stran a ten tmavej do prostredka, to ten bilej odrazi vice svetla tak ti opticky prosvetly nadrz i na stranach. |
Kubajs (id: 877 )
|
18.12.2005 14:44 |
|
a co to je za set:
|
lypif (id: 864
)
|
12.12.2005 20:04 |
|
aquacube: osvětlení je bohužel jedním ze slabších míst akvarijních setů. k dalšímu akva si chci kryt vyrobit sám a trubicemi šetřit nehodlám
all: dííííííík |
Volda (id: 720
)
|
12.12.2005 18:32 |
|
Pěkné a souhlasím s Tomem H, 3*. |
aquacube (id: 860 )
|
12.12.2005 14:23 |
|
Pěkné jen škoda že máš to osvětlení pouze uprostřed...3* |
Jiřík (id: 210
)
|
12.12.2005 9:46 |
|
Pěkné. Černý štěrk a červené neonky jsou dobrá kombinace. |
lypif (id: 864
)
|
11.12.2005 18:53 |
|
pytel: jsem si toho vědom, chystám se dopřát mu více prostoru v plánované 200L nádrži. pořád to pro něj nebude úplně ideální, větší akvárium však prozatím nemám kde umístit
jinak díky všem za názory a připomínky |
Evka (id: 871
)
|
11.12.2005 14:47 |
|
Do akvárka s neonkami se mi tento štěrk docela líbí |
pytel (id: 439
)
|
11.12.2005 13:00 |
|
ten hypostomus není moc vhodný do takhle malého akvárka...ale jinak se mi akvárko moc líbí |
lypif (id: 864
)
|
10.12.2005 22:55 |
|
když já právě klasický (hnědý) říční písek nechci a nejde jen o věc osobního vkusu. hlavně kvůli těm neonkám bych chtěl dno co nejtmavší, protože jedině tak z nich vyždímu maximum barev
. |
Tom H (id: 692
)
|
10.12.2005 22:44 |
|
To Lipif:
To je vpohodě, důležitý je že se akvárko líbý svému majitely ne?
Třeba u mě to vypadá úplně jinak než na těch fotkách
(moc fotit neumim).ne že bych Ti do toho chtěl kecat, ale není úplně nejjednodužší koupi říční písek,je běžně k dostání a v různých zrnitostech, řek bych že lávová drť bude docela oříšek,ale tvé akva,tvá věc co dáš na dno.Tom |
lypif (id: 864
)
|
10.12.2005 22:44 |
|
no jo, hanba, hned to opravim. díky to barbar |
Barbar (id: 510 )
|
10.12.2005 22:40 |
|
Akvárko se mi líbí. Na to, že je tak malé, je pěkné a hejno neonek vypadá vždy dobře... Jenom trocha matematiky: pokud svítíš od 8:00 do 22:00, je to 14 hodin a ne 12, jak píšeš. Ale věřím. že je to jen překlep |
lypif (id: 864
)
|
10.12.2005 22:33 |
|
mě se taky moc nelíbí
, ale když jsem ho tenkrát kupoval, nebylo moc na výběr. radši jsem zvolil mix než čistě bílý. do nového 200L akvária, které plánuji zřídit někdy na jaře bych chtěl dát drcenou lávu alespoň jako svrchní vrstvu. |
Tom H (id: 692
)
|
10.12.2005 22:16 |
|
Pěkné akvárko,akorát se mi moc nelíbý ten černej a bílej štěrk,ale to už je věcí názoru.Pěkné! |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|