|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
ruda (id: 3065
)
|
3.7.2022 5:15 |
|
Dne 1.7.2022 akvarko povolilo v levém předním rohu. Vyteklo do podkroví a udělalo dost paseky.celý komplet ruším a někdy příště zase nashledanou. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro v-akva |
15.10.2020 20:42 |
|
Díky, potěšilo.
Ale nic se nevyvíjí,jak se zdá, dle představ, rozhodně to nijak neřídím. Roste si to samo, jen občas vytrham mech.
Kryptokorynu jsem tam zasadil dve rostlinky, vyrostl s toho trávník.
Kapradina ani nevím kde se vzala...
Ryby všehochuť, zbytky ze zrušené nádrže. |
v-akva (id: 5256
)
|
15.10.2020 20:30 |
|
Koukám, že postupem času se vyvíjí představy o layoutu, je to úžasná prostorná nádrž, vypadá výborně, naživo to musí být zážitek. Osobně mám raději zarostlejší nádrže, ale konkávní layout s porostem uprostřed je neokoukaný, často se nevidí. Držím palce v dalším pokračování. (hodnocení 7) |
DavidBena123 (id: 7323 )
|
7.9.2020 23:07 |
|
za 2019, což je nejlepší, dávám 8* (hodnocení 8) |
CHoze (id: 8831
)
|
16.8.2016 23:48 |
|
Ahoj Rudo dlouho jsi tu nebyl.Pepa |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro pa.bocek |
26.12.2015 9:57 |
|
aktuální foto by vypadalo naprosto stejně,nic se v nádrži nezměnilo.pouze ryby jsou větší.
ale třeba si večer najdu chvilku |
pa.bocek (id: 13031 )
|
26.12.2015 9:21 |
|
Aktuální foto prosím ! :) |
jenda1009 (id: 13877
)
|
7.5.2015 18:29 |
|
V jednoduchosti je síla, moc.hezké (hodnocení 8) |
haryk (id: 11851
)
|
15.3.2015 21:47 |
|
Pro mě kultovní a stále krásné akvárko. (hodnocení 8) |
r.vagner (id: 463
)
|
4.2.2015 8:24 |
|
Krasna prace... (hodnocení 8) |
Vitus (id: 14116
)
|
27.8.2014 22:38 |
|
Začínám se více a více zamilovávat do blackwater akvária
má to něco zajímavého v sobě. Díky za inspiraci!
(hodnocení 8) |
Janekk (id: 346
)
|
12.8.2014 12:01 |
|
Jedno z nej
Moc pěkný |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Lery |
4.7.2014 7:11 |
|
díky Lery,potěšilo.je pravda že neodkaluju a žerou pěkně a hodně.jen pomalu rostou.
za mlada jsem měl v okolí koláče nítěnek v řece,teď ani flíček
,tak to řeším patentkama a občas něco "uvařím". |
Lery (id: 7644
)
|
26.6.2014 19:35 |
|
Dlouho jsem u Tebe hochu nebyl na návštěvě a jsem mile překvapen! Pořídil jsi si Geophagy? Tak to budeš spokojený,neb jsou to nádherné ryby,nevidíš bordel na dně a je to osobnost.Držím palce,aby jsi je ukrmil,ale budeš odměněn nádhernou podívanou.Jinak posílám plný počet a ať se daří.
|
Drahoš,2 (id: 13551
)
odpověď pro ruda |
4.4.2014 9:34 |
|
Dík za odpověď asi radši zůstanu zatím u tetry 1200 |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Drahoš,2 |
4.4.2014 7:22 |
|
tak už...
voda z nádrže teče přes přepad do filtru,ano samospádem.
čerpadlo žene vodu zpět do nádrže(v mém případě do dna do roštu pod pískem)
proti vytečení nádrže stačí jednoduchá věc.buď rampu umístíte nad hladinu,což se u nádrže s rostlinstvem moc nehodí,nebo uděláte v nejvyšším bodu vstupu do nádrže díru,říká se tomu nasávací tryska.vsunete hadičku a tu necháte kousek nad hladinou.prostě jak vypadne proud ,zpětný tah vody si srkne vzduch a nemuže dojít k vytečení necek.
dále jde použít zpetné ventily,nejlépe dva za sebe,ale toto řešení může časem zklamat a ventily se rozbijí,vy to nevíte a nadrž vyteče.
ta tryska je jednoduché řešení a stprocentní. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Drahoš,2 |
31.3.2014 19:57 |
|
zdravím...zítra nebo po zítří Vám odpovím,dnes jsem naprosto mimo mísu,nezlobte se. |
Drahoš,2 (id: 13551
)
|
31.3.2014 17:17 |
|
ahoj chtěl jsem se zeptat na ten úžasný přepadový filtr na jakem principu to pracuje já si myslím že samospádem a na výtlak malé čerpadlo. ale jak vypadne proud tak jste zatopený ne. uvažuji že bych si pořídil něco takového prosím o vysvětlení děkuji za odpověď |
sime (id: 3768
)
|
9.3.2014 2:32 |
|
Rudo, je to pořád lepší a lepší. Tendle středovej design, su z toho unešenej. Naprostá nádhera.... |
Jahodovapanenka (id: 14129 )
|
8.3.2014 21:02 |
|
Krásné ! Jsem ráda, že jsem Vaše akva objevila, protože i bez rostlin je překrásné. Což beru jako pozitivní, protože až moji kančíci vyrostou, tak budu mít také jen pařezy. A vůbec mi to nebude vadit pokud se mi alespoň částečně podaří vybudovat něco podobného. Ať Vám rybky krásně rostou ! L (hodnocení 8) |
pa.bocek (id: 13031 )
|
27.2.2014 21:18 |
|
Nikdy sem se u žádného deníku nenasmál jako u tohohle ! :D Trošku mi tam chybí zeleň :( ale i tak velmi orginální ! :) (hodnocení 8) |
mik (id: 14453
)
|
24.2.2014 23:50 |
|
Originální.V jednoduchosti je krása.Řekl bych, že se dívám na opravdovou Amazonku.Přeju hodně zdaru. (hodnocení 8) |
Bauchklang (id: 14759
)
|
23.2.2014 18:43 |
|
Neotřelé až novátorské (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Badger |
23.1.2014 19:44 |
|
zdarec kamaráde,právě že hrabat jsem se v tom přestal uplně.už i stěrku na sklo jsem pořídil po letech magnetickou,abych ani prst nenamočil |
Badger (id: 14717
)
|
23.1.2014 14:52 |
|
Nazdar Rudo, kouma že se v tom pořád hrabeš jak bába v jeteli
asi si mě nepomatuješ
ale zde Karloss
časem dám nějaké prezentace, opět jsem se vrátil k akvaristice |
ruda (id: 3065
)
|
24.12.2013 9:09 |
|
děkuji návštěvníkům za pěkné hodnocení a komentáře a všem přeju pěkné prožití svátků vánočních |
Hanka01 (id: 2367
)
|
17.12.2013 20:47 |
|
Milovala jsem ten travnicek, ale black water je taky super, povedene! Vim sama, ze neni az tak snadne najit ty spravne koreny a umet je pekne dat dohromady... super :) (hodnocení 8) |
Jahodovapanenka (id: 14129 )
|
13.12.2013 21:53 |
|
Je to zvláštní. Musím říct, že fakt změna. I když mě mnohem víc zaujalo to akva s travičkou |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro sime |
21.10.2013 21:15 |
|
tý jo,pochvala přímo od mistra
,potěší.
myslím,že u toho zůstanu dlouho,trávím doma tak 4dny v měsíci,tak se tak rychle neokouká a mám docela výběr dřeva,tak s tím občas pohnu.
ryby už plavou,jen nejsou vidět.staré osazenstvo jsem už zredukoval.třeba neonek je polovina,oni stejně poslouží jako živé krmení. |
sime (id: 3768
)
|
17.10.2013 16:01 |
|
Pěkně rudo, konvertovals na správnou stranu. To dříví je parádní. Su zvědavej, jak dlouho ti tendle styl vydrží, resp. kdy se u toho začneš nudit. Snad se nestane...
Už se těšim, co v tom bude plavat. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Lery |
21.9.2013 19:57 |
|
díky za pochvalu,taky se na to rád koukám...zelená ale byla víc uklidňovák.
vím,od papíka je to takové na váškách ,měl jsem od něj otíky a za několik týdnů bylo po nich.tyhle vypadají v kondici,tak doufám,že v vydrží.plán je ponechat 3páry,tak mám malou rezervu.
jemnější písek mám v záloze,ale díky filtraci ve dně ho nechci dávat.uvidím , jaký budou hraboši. |
Lery (id: 7644
)
|
21.9.2013 18:24 |
|
No tak to je změna.
Tohle se mě líbí více než trávník v akvárku.Na tohle se dá dívat celý den.Jsem zvědav,jak budeš spokojen s rybami od Papíka.
V každém případě je tohle bomba.Jen bych možná volil jemnější písek,neb bagristi si s ním budou neustále hrát.Jinak super.Ať se ti daří.
S plackama máš pravdu,má je každý trotl. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro koyack |
20.9.2013 18:20 |
|
zdravím sousede...
s tím časem je to špatný,ale nějak se snad zařídím,teda ještě pokud mě manželka pustí
btw:byl jsem v domění,že na konečnou už nechodí vůbec nikdo. |
koyack (id: 12355 )
odpověď pro ruda |
19.9.2013 13:14 |
|
Tak to je totální převrat a vypadá to dost dobře.Co tam máš za osádku? Kdybys měl někdy čas /tím myslím v tomto století/ tož byzme mohli pokecat na konečný. Choděj tam jen tzv.rybáři a ty nepoznaj candáta od vokouna, což mě celkem dost pobavilo ačkoliv nejsem rybář. koyack, |
ruda (id: 3065
)
|
27.8.2013 20:59 |
|
díky díky,ryby jsou na cestě |
štěpina (id: 6351
)
|
26.8.2013 21:47 |
|
Pěkné
,teď už jenom konečně přidat pořádné ryby. |
frenky (id: 10450 )
|
26.8.2013 13:59 |
|
Pekna prestavba.Taky budu neco takoveho realizovat asi za mesic.Jasna osma (hodnocení 8) |
bagio7 (id: 6804
)
|
20.8.2013 20:52 |
|
Obnova, trávníčku se daří "o) (hodnocení 8) |
akvárium.hk (id: 14200
)
|
10.8.2013 8:18 |
|
Skvělá práce, super počteníčko v deníčku. Díky, Jiné hodnocení než 8 ani nejde
(hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
8.8.2013 15:54 |
|
musím obnovit a jsem zvědavej na nové fotky
8* |
bobik (id: 4740
)
|
26.6.2013 20:28 |
|
Tak ty se snažíš abys měl krásnej trávníček a když už máš plochu jak fotbalový hřiště tak to rozdáš
no držím palce a jsem zvědavej co bude nového |
Drahoš,2 (id: 13551
)
|
10.2.2013 2:54 |
|
jako nevypadá špatne ale mazlík a holandský kořenáč se mi líbí víc |
Lery (id: 7644
)
|
4.2.2013 7:18 |
|
Obnovuji plnohodnotně hodnocení Tvé snahy.Ikdyž jak píšeš,bude změna,zajisté taková,jak jsme u Tebe zvyklý.Dechberoucí.Takže hodně pevných nervů a ať se daří i nadále.
|
vlkoliska (id: 11737
)
|
3.2.2013 20:43 |
|
Prostě užasne něco takového bych taky bral za 8 zase (hodnocení 8) |
štěpina (id: 6351
)
|
26.1.2013 22:52 |
|
Ahoj ,posílám další zaslouženou osmu.Klobouk dolů před před Tvým pažitem
. |
Bobson (id: 11671
)
|
3.12.2012 16:22 |
|
Rachot !!! 8 (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
27.11.2012 21:01 |
|
haluze je réva jak jsi sám psal
.pokud myslíš totok... |
bagio7 (id: 6804
)
odpověď pro ruda |
27.11.2012 20:23 |
|
To víš, kopec má rád trpaslíky a ti se pod lopuchem ztratí raz-dva.
A ještě si mi neodpověděl, co to tam máš za nové haluze "o) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
25.11.2012 20:25 |
|
dík
lopuchy jsem vyhodil do jiného aq.kopec mě zase nasadil brouka do hlavy.no spíš si rýpnul |
šima (id: 4496
)
|
25.11.2012 10:53 |
|
Moc pěkné. (hodnocení 8) |
bagio7 (id: 6804
)
|
22.11.2012 21:06 |
|
Obnova Pardále. Vypadá to velice slibně "o)
...nevlajou ti lopuchy ve větru? |
Frodo (id: 9306
)
|
22.11.2012 18:10 |
|
Neskutečné! Nádhera
(hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
21.11.2012 22:19 |
|
Obnova plny pocet 8+ (hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
18.11.2012 16:38 |
|
Kolego,rád obnovuji hodnocení Tvého krásného trávníčku a přeju,hlavně žádnou řasu
8* |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro kopec |
17.11.2012 10:25 |
|
zdravím,nj,lotus...jsem zahlédl dva u nás v obchodě,tak jsem neodolal.
teď jich je už aspoň osm,kořeny jak kráva.zatím tam budou a časem se uvidí.myslím že vyžerou všechnu výživu ze dna a bude po palouku
a né že tě přes zimu napadne vytahnout prezentaci z arhivu,mě zase předběhneš |
kopec (id: 6708
)
odpověď pro ruda |
17.11.2012 10:15 |
|
Už si to měl nechutně přeosmičkované, a taky aby si nezáviděl ostatním
. Jinak poslední stav je velice zajímavý, možná ten lotus bych vrazil někde do rybníka, ale to není rada, to bych si nikdy nedovolil
Ono v reálu se to zpravidla jeví jinak než na fotce. Akvarku zdar. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro kopec |
13.11.2012 12:19 |
|
díky Břéťo,závist není na místě
,stále s něčím bojuju.osm skalárek...hmm,není to málo? |
kopec (id: 6708
)
|
10.11.2012 10:52 |
|
No musím se přidat, když tak pěkně děkuješ
. Škoda těch velkých kořínků, byly krásné, no ale vývoj nezastavíš. Trávník ti už tradičně závidín, a jsem zvědavý co za parádu z toho zase vyleze. Nechceš pár větších skalárek? Osm bych ti pustil
. Jinak ať to roste, tradičně se přidám se čtverkou |
ruda (id: 3065
)
|
8.11.2012 9:02 |
|
všem návštěvníkům a hodnotícím velice a velice děkuji
potěší |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro MRysan |
31.10.2012 14:19 |
|
kdepak,to je omyl.to s tím černým pískem není moje nádrž,jen ukázka kamarádovi nádrže.
já obměňuju velice zlehka |
MRysan (id: 12138
)
odpověď pro Mišulec |
31.10.2012 14:01 |
|
Ty neustálé proměny jsou fakt drsné. Jednou černej písek, za pár měsíců bílej, jednou absolutně bez rostlin, za měsíc tráva. |
Mišulec (id: 11686
)
|
25.10.2012 10:23 |
|
No zraješ nam jak víno,at se daří Míša. |
meleri (id: 5618 )
|
24.10.2012 20:57 |
|
obnovuji, moc krasne, s tou bilou plazi se mi to libi jeste vic! at se dari! a ty skalary jsou moc krasne! |
Ferrer (id: 11246
)
|
23.10.2012 9:11 |
|
Obnovuji hodnocení. Krásné. A taky super fotky ze života. Zajímavá práce, já nějakou dobu svařoval pozinkované kontejnery a výtahové šachty. Docela dřina. To co děláš ty, to už je "vejška". (hodnocení 8) |
julsin (id: 13774
)
|
9.10.2012 10:31 |
|
Wow super. Obdivujem tento amanovský štýl. 8 |
bagio7 (id: 6804
)
|
4.10.2012 20:00 |
|
Co ti to tam vyrostlo za stromisko, že by réva
. Jinak trávníček, tedy základ máš suprovej. Myslím, že ať tam dáš co tam dáš, bude to krása. Já osobně bych to nekomplikoval nějakou stonkovkou, nebo kadeřavím, ani listím. Trs nějaké rovné trávy co máš už vyzkoušenou a hotovo. Toť můj příspěvek do konkurzu "o) |
štěpina (id: 6351
)
|
3.10.2012 16:36 |
|
Nová fotka v deníku je parádní,vypadá to moc krásně,těším se co bude na druhé straně za překvápko
. Vidíš,že jsi to vymyslel
. |
extensa (id: 11404
)
|
30.9.2012 18:40 |
|
paradicka 8 (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
26.9.2012 19:33 |
|
bohužel nevymyslím...
polisperma jde do kopru,nejsem furt doma,nepohlídám to.
už jsem zde jistě psal...hlášení z domu..."vše dobrý,rostlinky rostou pěkně" no a po příjezdu se mě ježí chlupy s té hrůzy.
takže tu vyhlašuji takový konkurz na výměnu polispermy.
představa je,že pouze nahradím její flek jinou NENÁROČNOU rostlinou.ne stonkovou.
tráva roste pěkně,ta netřeba zvláštní péči, tak jen něco k ní.
nasypu tam asi zopár kamení,abych navýšil ostrůvky a nasadil do toho něco.
nápady sem prosím.
dík |
bagio7 (id: 6804
)
|
19.9.2012 21:52 |
|
Poslední fotka vypadá slibně, však ty něco vymyslíš , až bude čas "o) |
roama (id: 12840
)
|
10.9.2012 20:33 |
|
Parádní ... co dodat ...
(hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
19.8.2012 20:27 |
|
moc děkuju,potěší
že bych tomu rozuměl se říct nedá,mám prostě štěstí.
travinec střihnu tak jednou za půl roku,jak se mi chce.nebaví mě vůbec sbírat ten bordel z hladiny.
na pěstění to náročný není,prostě zasadit a čekat.pak přetrpět nějakou tu řasu,nezazmatkovat,nerýpat do toho a pak to vypadá i pěkně. |
Drahoš,2 (id: 13551
)
|
19.8.2012 6:49 |
|
moc pěkné a ta technika našlapaná . jde vidět že tomu rozumíš ta travička vypadá náramně jak často jí stříháš a je těžké ji pěstovat ta by se mi líbila v mém aq |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Lery |
3.8.2012 12:56 |
|
nj,ale já spíš tíhnu k těm americkým rybám.
tak že by ocaláti ? |
Lery (id: 7644
)
odpověď pro ruda |
3.8.2012 12:43 |
|
No právě ty perleťové čichavce jsem měl na mysli.Víš jak by se u Tebe v bazénu vyjímaly?
|
CHoze (id: 8831
)
|
2.8.2012 10:37 |
|
Četl jsem tvůj nový záznam a musím ti poděkovat za radu ohledně filtru,jsem spokojený a je velmi výkonný.Držím ti palce ať ti pošlou peníze za aušus filtr.Akvo máš stále na jedničku i když ti došlo PMMD,musím dát znovu na sněhuláka. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Lery |
2.8.2012 7:58 |
|
děkuji ti Lery za bodíky,nevím jestli si je vůbec zasloužim,je to poslední dobou bída
velké ryby...ehmm...tak to už tu právě bylo a při mé kvalitní starosti s údržbou to nepřineslo nic dobrého.terčáky ano,ale až někdy,kdy budu nádrž předělávat na černou vodu amazonky.k pažitu jsem se rozhodl,že nebudou.
ostatně každá větší ryba mi nadělá nepořádek,který se musí uklidit a nyní odkaluju tak jednou za půl roku,což mi zcela vyhovuje.jaké větší ryby by jsi měl na mysli?napadá mě jen párek akary hnědé...
případně šest kousků konga teter,nebo čichavce - perleťáky.
tak třeba po létě něco pořídím.
i ostatním příznivcům mé prezentace velice děkuji za hodnocení a chválu:) |
Lery (id: 7644
)
|
2.8.2012 6:50 |
|
Obnovuji hodnocení Tvého skvostu.Nádherná zeleň jakou by Ti mohly závidět i odborníci na trávníky.Jen mě přijde,že by jsi mohl nafotit více fotek a pořídit nějaké větší rybky.
Je jich spousty,co by se Ti tam vyjímaly.Terčovci to nebudou jak píšeš a ani se nedivím.Ale jsou i jiné velké a pěkné ryby.Podumej o tom na pivku a uvidíš,že něco vykoumeš.
Můj názor.
Měj se a ať se daří a vzkvétá Ti vše i nadále. |
štěpina (id: 6351
)
|
22.7.2012 10:40 |
|
Ahoj Rudo,posílám další osmu za krásně zelený pažit
! |
MartinM (id: 42
)
|
18.6.2012 14:57 |
|
obnovuju hodnocení
Tu techniku máš vymakanou, tak hlavně ať to vše funguje bez úhony
(hodnocení 8) |
štěpina (id: 6351
)
odpověď pro ruda |
13.6.2012 21:28 |
|
V žádném případě Tě nechci od terčů odradit
.Byl to jen takový postřeh ,navíc aspoň vidíš,že čtu poctivě Tvůj deník
.Jsem zvědavá,jak se rozhodneš
?Pažit (pohoda)
- odkalování (velké množství krmení),terčovci
.Držím pěsti
. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro štěpina |
13.6.2012 18:35 |
|
já vím,já vím...posledníma "skoro plackama" jsem si pěkně dojebabral celé akvo
.ale bylo jich hodně,nyní bych si představoval jen jeden dospělý pár
teplotu už zkouším,zatím to funguje s 30s dobře a to se chystám ubrat na 29s,jen co pořídím kloudný teploměr.v mém lihovém co mám už asi dvacet let je volná stupnice,takže nepřesný a řídit se "samolepkou" na skle je nesmysl.tak až vydělám nějakou kačku v práci,koupím nový skleněný,rtuťový
.
a placky bych rád,takže když to odprdnou kytky(což bych samo nerad),prostě tam nebudou...
to bych ale nezůstal u dvou,to už bych dal hejno aspoň čtyř
a děkuju za připomenutí poslední katastrofy,pro jistotu to ještě celé zvážím |
štěpina (id: 6351
)
|
12.6.2012 23:31 |
|
Ahoj Rudo,čtu si poslední záznam v deníku a nevěřím vlastním očím
.Ty nás tady lakuješ?
Že by terčovci?Tomu nevěřím
,měl bys brzy po pažitu
.Navíc si dovolím citovat z Tvého deníku
:Akvárium už není tak bezúdržbové jako tomu bylo dříve.Větší rybí osádka mu dává zabrat ,nárůst ruduchy a žabího vlasu ,zatím však pod kontrolou.musím dokonce i odkalovat,což dělám nerad.také odebrání další "nepovedené" skaláry,pomalu se blížím k požadovanému hejnu 6ti ryb.pokud se ale situace nezmění a zařasnění neustoupí,ryby půjdou pryč.kytky jsou pro mě důležitější.
Tak co?Ještě máš chuť na terče ? |
frenk (id: 13377
)
|
6.6.2012 9:30 |
|
Tajemná krása,moc dobrý (hodnocení 8) |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
21.5.2012 15:47 |
|
Obnovuji hodnocení Vašeho bezkonkurenčního pažitu.
Ať se daří
(hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
5.5.2012 15:27 |
|
obnovuji hodnocení tý Tvojí louce
8* |
bagio7 (id: 6804
)
|
27.4.2012 7:07 |
|
Jako že jen tak "o) (hodnocení 8) |
Tommate (id: 12261
)
|
25.4.2012 12:47 |
|
ta nová fotka v deníku je super, asi budeš ještě vylepšovat, ale už tak je to nářez, ať se daří :) (hodnocení 8) |
štěpina (id: 6351
)
|
24.4.2012 22:42 |
|
Jen tak Ti to roste hezky
. |
bagio7 (id: 6804
)
|
19.4.2012 0:04 |
|
Seš mrtvej, nebo zas makáš jak FÍK? |
tytu12 (id: 13395
)
|
18.4.2012 19:12 |
|
Krásný akvárko.Pozdravuje tě Taťka. |
gabro83 (id: 13465 )
|
15.4.2012 18:30 |
|
Úplná bomba |
šima (id: 4496
)
|
11.4.2012 15:13 |
|
Nové foto akva?Prostě bomba.Ať se daří. (hodnocení 8) |
CHoze (id: 8831
)
|
2.4.2012 23:34 |
|
Už jsem tady nebyl dost dlouho,ale akvo je pořád super,takže zase za osm. |
bagio7 (id: 6804
)
|
22.3.2012 21:29 |
|
Máš se dobře... .Po jedenapůl měsíci mého absolutního nasazení, včetně testování nejnovějších metod hnojení/osvětlení/filtrace se akvárium rozhodlo stávkovat. Alespoň se člověk učí.
A jak říkáš,... na focení to stále není... "o) |
Ferrer (id: 11246
)
|
20.3.2012 6:57 |
|
Obnovuji hodnocení a je to jistých 8 hvězdiček (hodnocení 8) |
Orcuss (id: 13330
)
|
10.3.2012 11:16 |
|
Tak jsem si přečetl celou tvou prezentaci a že jsi se s tím ale navztekal.Akvárko je nádherné a dávám zasloužených 8
(hodnocení 8) |
ludanek (id: 1991
)
|
8.3.2012 12:01 |
|
Ať se daří bez těch pampelišek!I kdyz nevypadalo to špatně
Jinak zase za 4x prostě dobrý. |
bagio7 (id: 6804
)
odpověď pro ruda |
1.3.2012 21:03 |
|
Nebój, šáák ti nabyde, až jí budeš miť pelný zubyzká a zavařený nožnice "o) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
1.3.2012 19:08 |
|
houby pod hladinou
tak 10cm od země,snaží se lozit po dně sviňa |
bagio7 (id: 6804
)
|
29.2.2012 20:54 |
|
Roztřikovací rampa ja super, natož po celém AQ. I ta polysperma se zdá býti už těsně pod hladinou "o) |
magďák (id: 13310 )
|
25.2.2012 14:04 |
|
ahahahah deník velmi pobavil :D , akvo zajímavé, "nepřeplácané", moc líbí .. ;) (hodnocení 8) |
Etheral (id: 2693
)
odpověď pro ruda |
23.2.2012 8:50 |
|
Čau, je to tohleto: http://www.sera.de/cz/pages/vyrobky/in_categ... Mých 250litrů umí přesytit i ta menší verze. Ona to ale taky ovlivňuje rychlost průtoku a směr vyústění océóčkované vody v nádrži, to už si musíš pořešit sám...
Chlubit se není čím :) potřebuju nějak překopat filtr, hučí to, objevila se mi tam nějaká houba, či plíseň a celkově jsem na to nějaký nasratý. Daleko větší radost mi dělá krevetník u malé v pokoji a staré akvo, co jsem si převezl do kanclu... Vážně uvažuju nad tím, že ten komorový filtr vyhodím, v přepadu přelepím díry po trubkách a koupím nějaký klasický ext. Eheim, nebo něco podobného...
Zdar! |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Etheral |
22.2.2012 18:49 |
|
no nazdar,myslel jsem už ,že ses snad ztratil někde na cestách
tou turbínou myslíš tu věc v nádrži,takovou vrtulku?páč taky jsem koukal,že se dělá externí reaktor s "rozbíječem" bublin.asi tam taky dávají vrtulku.
nechci si moc zasírat nádrž věcma ,spíš pořeším něco vně nádrže.
co tvoje akvo?pochlub se čéče |
Etheral (id: 2693
)
odpověď pro ruda |
21.2.2012 17:25 |
|
Zdar a sílu!
Rudo, nevím jak vypadá tvůj reaktor, ale je třeba ten proud vody rozbít. V reaktoru se mi nejvíc osvědčily moje bio koule, nebo tam můžeš strčit ježka(nebo víc). Pokud máš taky bio koule tak je tam zkus na pár dní namočit, pokud ne, tak mazej lovit ježky. Biomolitan v reaktoru je napytel.
Hodně štěstí, Ethe...
Mimochodem, samodomo reaktor jsem dávno vyhodil a používám tu "turbínu" od Sery. |
ruda (id: 3065
)
|
13.2.2012 20:05 |
|
když do té "bubliny" pustím ještě další CO2,tak dojde za čas k domu,že v reaktoru už žádná voda nebude,veškerou vodu vytlačí plyny. to mám odzkoušeno.a když voda protéká (podotýkám že pomalu,protože půdní filtraci mám hodně pomalou), reaktorem byť naplněným i čistým CO2,nejde zvednout jeho množství ve vodě.musel bych tam snad přidat nějakou vrtulku,která by vodu s plynem šlehala,pak bych koncentraci zřejmě zvýšil.
no a právě když dám hafec hadice a bublinu rozbije čerpací hlava,tak voda v dlouhé hadici CO2 vstřebá...tak jak to funguje u vnitřního CO2 reaktoru,je to plastová krabice,ve které stoupají klikatě bublinky k hladině...
no a nebo taky mužu dolévat minerálku,tam je účinnost vysoká... |
Matt (id: 5525
)
odpověď pro ruda |
13.2.2012 19:46 |
|
já si myslím, že pokud do tyhle "bubliny" v reaktoru budeš foukat více CO2 opět nastane nerovnováha, kdy ve vodě je CO2 méně než v této bublině a proto si protékající voda opět vezme CO2 výměnou za jiný plyny, které tam v bublině nechá.
Ale nevím jestli to takto funguje. Je to moje domněnka
Ale s tou dlouhou hadicí to je možná taky dobrý nápad. Já jsem se nyní opět vrátil k rozprašování CO2 přes EHEIM. Vrátil jsem se k tomu hlavně kvůli tomu, že jsem nainstaloval rozstřikovací rampu z EHEIMu podél celé zadní stěny, tak aby byla lepší distribuce CO2 spolu s hnojivem.
Jsem zvědavý, jaký budeš mít výsledky... Nebo víš o někom, kdo to takto praktikoval? |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Matt |
13.2.2012 19:20 |
|
tak jak to píšeš si to myslím taky.jenže to právě znamená,že prostě vodu nemohu "předávkovat" cočkem.
veme si jen to co potřebuje.(zní to blbě,ale polopaticky to lépe napsat neumím
)
to znamená,že ať dělám co dělám,víc CO2 tímto způsobem do vody nedostanu.proto jsem psal o použití dalšiho čerpadla a místo reaktoru s náplní použít kilometr hadice,kde by se plyn rozpustil.u tohoto by nehrozilo,že se někde začne plyn shromažďovat... |
Matt (id: 5525
)
odpověď pro ruda |
13.2.2012 9:31 |
|
nevim jestli jsem tě pochopil správně, že máš problém se "zavzdušněným" reaktorem, ale v mém reaktoru vyrobeného z PETky s uříznutým dnem to vypadalo stejně. Mám ale za to, že plyn, který "zabírá" vodě prostor není pouze čistý nerozpuštěný CO2, jsou to ostatní plyny z vody. Probíhá tam klasická výměna plynů, aby bylo vše v rovnováze, stejné jako mezi hladinou akvária a vzduchem. Jelikož ve vodě, která protéká reaktorem je mnohem méně bohatá na CO2, tak si ho "nabere" z té bubliny, ale zároveň tam voda "nechá" něco, co zase chybí v té bublině z CO2. Takže to pak vlastně už není ani bublina čistého CO2... |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
11.2.2012 9:26 |
|
jojo,u pivka by to bylo nejlepší
takže příčky...nespokojen,nějak jsem při tvorbě nemyslel a jsou v podstatě obráceně.
jsou tam z důvodu okysličování protíkající vody,tuto funkci splňují,ale usměrnil jsem vodu opačně.takhle mi vtéká do každé komory ze spoda,zasírá tak nejprve spodní BM.keby to bylo obráceně,logicky je čištění snazší,vyjmul bych horní BM.v podstatě by stačilo filtr pouze otočit,čerpadlo na místo vtoku.
ale zase filtr čistím i s těmito přepážkami jen z nudy(asi dvakrát za celou dobu),tak to není uplně špatné řešení.
mám teď ale jiný problém,nedokážu nijak zvýšit obsah CO2 v nádrži.bubliny pouštím do hadice od čerpadla,poté teče přes reaktor do pudního filtru.i když bublám jako blázen,CO2 se v reaktoru nerozpustí do vody,prostě jen zabere vodě místo a voda protéká?jak to říct?řekněme atmosférou z CO2
.tohle ještě dořeším,asi dalším čerpadlem s hooodně dlouhou hadicí ve spirále a následným napojení zpět do reaktoru. |
bagio7 (id: 6804
)
|
10.2.2012 21:34 |
|
Zamlouvá se mi řešení příček u tvého přepadového filtru. Je něco, co by si udělal jinak, nebo absolutní spokojenost. Já vím, chtělo by to probrat u piva "o)
..."obojí" je super náhled... |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
7.2.2012 10:28 |
|
pravidelně jim pouštím rammstein a prodigy,taky telku můžou sledovat,nezabírá.zpěv nebudu riskovat,mohlo by to zabít přítelku |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
7.2.2012 10:19 |
|
Jóó moribundus mne také postihl u teter koňžských.Ale to jsem nevěděl,že je to moribundus.Kdybych to byl býval věděl( také jsi to mohl říct dříve),tak jsem tetrám zpíval.
tak to prubni. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
7.2.2012 7:58 |
|
to sou nápady k nezaplacení
|
bagio7 (id: 6804
)
|
7.2.2012 7:00 |
|
Už se ti to zase pěkně rýsuje. Určitě bych to zpestřil figurkama s motyčkou a kloboukem z rákosí. Layout rýžoviště - to tu ještě nebylo "o)) |
brgul (id: 7015
)
|
6.2.2012 17:14 |
|
koukám do deníku a musím uznat že tohle je hezčí než ta ruduchová zahrádka
|
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
5.2.2012 17:31 |
|
do krásnýho pažitu to má daleko,ale do léta snad bude.
slunce potom dodělám ve photoshopu |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
5.2.2012 16:37 |
|
Krásný pažit jen v zadu chybí zapadající slunce
|
Pablos (id: 13225
)
|
5.2.2012 13:41 |
|
Hezké...jednoduché,žádná přeplácanost a zběsilé nakupování rostlinek
(hodnocení 7) |
bagio7 (id: 6804
)
|
2.2.2012 22:32 |
|
Tak kde je to vánoční osvětlení "o)) |
Piccaso (id: 10239
)
|
2.2.2012 20:38 |
|
Obnova za plný počet... (hodnocení 8) |
Lery (id: 7644
)
|
26.1.2012 14:05 |
|
Obnovuji hodnocení Tvé nádhery.Posílám plný počet a ať se daří.
|
tpivona (id: 8201
)
|
19.1.2012 0:15 |
|
Také obnovuji...nejsou sice nové fotky, ale to asi kvůli té řase
...jinak deník poctivě sleduji
. Tomáš (hodnocení 8) |
štěpina (id: 6351
)
|
16.1.2012 15:30 |
|
Obnovuji hodnocení a posílám další osmu
.Kdopak teď vyhrává Ty a nebo řasa? |
Jaro (id: 4814
)
|
15.1.2012 8:13 |
|
Toto je perfektné akvárium. Už len kôli tej kotolni a trafostanici. A stačí jeden druh rastliny. 8 |
Jane (id: 5975
)
|
13.1.2012 16:07 |
|
Tak to je neskutečné!
(hodnocení 8) |
luthienne (id: 10436
)
|
11.1.2012 23:59 |
|
Nádhera! (jak jste MĚ mohl dát osmičku? :D ) |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
23.12.2011 12:31 |
|
Teď koukám do deníku, ta ruduchu tě teda hustě zasáhla. Ale myslím, že SAE by to zvládli i sami, U mě stačila jedna na 320l akvárko a to jsem měl anubiasy taky docela drsně obrostlé ruduchou.
Přeju, ať se toho svinstva brzo zbavíš |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
23.12.2011 12:27 |
|
Obnova, pořád SUPER!
Budou nové fotky? Jsou nějaké změny?
Ondra (hodnocení 8) |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
22.12.2011 6:25 |
|
Hezké vánoce a ruducha v novém roce ať už nezlobí.Těším se na nové fotky. (hodnocení 8) |
extensa (id: 11404
)
|
21.12.2011 19:39 |
|
paradicka 8
(hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
21.12.2011 17:27 |
|
tak rudo na tohle v naší soutěži nemám,tahle pampelišková louka je bezkonkurenční |
ihrdlick (id: 11995
)
|
17.12.2011 15:11 |
|
Tohle je hustodémonskykrutopřísné !!! (hodnocení 8) |
Kadison (id: 11302
)
|
13.12.2011 18:08 |
|
Tak toto je jedno z najkrajsich akvarii ake som v zivote videl...no proste nadhera...keby sa dalo dat milion bodov tak bez vahania dam...drzim palce s novym layoutom...urcite to bude bomba... |
Jiri_99 (id: 12597
)
|
29.11.2011 20:37 |
|
Po kompletním přehltání celého deníku a několika zamyšleních, se sám nad sebou nestačím divit. Poučil jsem se. Děkuji. Naprosto super prezentace! Nádherné akvišo. U mě jasných 10 s hvězdičkou! |
Steda (id: 10563
)
|
9.11.2011 9:32 |
|
No zakládat znovu bych teda nechtěl
8 |
jirmic (id: 12308
)
|
31.10.2011 10:29 |
|
Obnovuji. Stále mé nejoblíbenější akva. (hodnocení 8) |
Farrael (id: 702
)
|
26.10.2011 8:16 |
|
Stále stejně zázračné
(hodnocení 8) |
bagio7 (id: 6804
)
|
24.10.2011 21:22 |
|
Tý brďo, obdivuhodná vůle začít s travičkou opět od úplného začátku. Na to zatím nemám "o) (hodnocení 8) |
Domča a Verča (id: 11449
)
|
19.10.2011 12:55 |
|
Mužu jen snít.8 Nádhera. (hodnocení 8) |
CHoze (id: 8831
)
|
14.10.2011 11:30 |
|
Paráda, obnovuji zase na 8 |
brgul (id: 7015
)
|
12.10.2011 16:11 |
|
Tak obnova hodnocení pro tohle parádní akvárko a doufám že to zas krásně zaroste
8* |
andilo (id: 6950
)
|
11.10.2011 17:45 |
|
...krása...8*... |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
8.10.2011 15:25 |
|
Jářku však uvidíš.
Ale moc se těším na fotky teter citronových.Je to úžasná ryba.
A dnes na burze jsem viděl fantasticky zbarvené tetry krvavé.Tak dej fotky,Ať se pokochám. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
3.10.2011 9:39 |
|
no dík
,větev nebo šutr?...tož nevím,mám plnou zahradu všeho.ale zkusím jen tak na "sucho".tvarovat rostlinama jsem nikdy nezkoušel,takže premiera
.případně tam dodatečně něco píchnu,se uvidí |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
2.10.2011 18:33 |
|
Opět velice jednoduché a opět zajímavé.Jsem zvědav co se z toho vyvrbí.A kořen nebude?
Nebo,že by nějaký šutr? |
paxik (id: 10884
)
|
26.9.2011 17:52 |
|
Na ancistrusa mám fígl, jedinej kámen v akvárku a stoprocentně se pod něj schová, pak ho opatrně nadzvedávat a on se nepustí až k hladině, kde už je nachystaná síťka. A když selže i toto, pak už jedině vypustit vodu a chytit ho na suchu. :) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Matt |
25.9.2011 9:34 |
|
mno,nikdy jsem tý údržbě moc nedal a za ty dva roky od založení se na dně válelo opravdu hodně sraček.
nalil jsem to ke kytkám do kofliku,takže ty asi pojedou
ono ani odkalovat pořádně moc nešlo,prostě v tom houští trav nebylo jak.
když už velký ryby,tak jedině bez rostlin,na to bych musel udělat ještě jedny necky,místo by bylo
,uvidím časem.
alex:změna bude,ale nijak výrazná.ty klacky co jsem měl už byly hotoví,musely ven.díky |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
25.9.2011 7:28 |
|
Tak vidím,že jsi se rozhodl pro změnu.Snad to bude ještě lepší než minule.
Držím palce. |
Matt (id: 5525
)
|
24.9.2011 20:22 |
|
Akvarko bez velkych ryb ti schvaluju.
U me se skalaram opet prestava libit jako tercakum a postupne odchazeji. Odejde jedna - přestane žrát další - pojde - přestane žrát další... Proto tam chci jen malé hejnové rybky. Hlavně jsou naprosto nenáročné na krmení a tím i méně bordelu. |
bagio7 (id: 6804
)
|
22.9.2011 20:49 |
|
I ty "tuniteli", už ses rozhoupal pro změnu? To jsem zvědav a těším se. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro zeck |
15.9.2011 19:15 |
|
právě o tom uvažuju
,pořádný ryby by to fakt chtělo.asi se vrátím k parmičkám,to jsem se o to nemusel vubec starat .a tomu já říkám pořádná ryba,teda pro mě |
zeck (id: 5777 )
|
14.9.2011 20:57 |
|
už tam kup nějaký pořádný ryby člověče |
bob842 (id: 11478
)
|
11.9.2011 17:30 |
|
obnovuji (hodnocení 8) |
Matt (id: 5525
)
|
4.9.2011 20:50 |
|
Ta Ryba - ta je dost dobrá
Fakt pěkná fotka a stejně dobře vypasená skalára. Nedivim se, že kvuli nim porizujes dalsi filtr |
ludanek (id: 1991
)
|
26.8.2011 20:56 |
|
Říká se "KÁLEJÍ" sakra! ! !
|
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Matt |
22.8.2011 21:41 |
|
skaláry hlavně hodně serou a nějaký odkalování nemusím,tak proto filtr s větším "tahem" |
Matt (id: 5525
)
|
22.8.2011 19:54 |
|
Skaláry ti kalí vodu?
Že sis pořídil nový filtr? |
tetrarium (id: 9611
)
|
14.8.2011 16:29 |
|
Tohle je fakt nádhera, prostorné, jednoduché, vkusné. (hodnocení 8) |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
4.8.2011 16:58 |
|
Obnovuji hodnocení tohoto parádního pažitu.
Ať se daří
(hodnocení 8) |
Matt (id: 5525
)
|
2.8.2011 17:41 |
|
No jooo... tak tady je to jasný
(hodnocení 8) |
vrubozubec (id: 12610
)
|
1.8.2011 22:35 |
|
Velmi dokonalé-hlavně ty věci okolo,technika,filtr atd. Máš taky velice dobrý deník,placama sem se aj zasmál.Už to mám v oblíbených,ať se daří.Máš to všechno perfekt dávám 8. (hodnocení 8) |
Lery (id: 7644
)
|
23.7.2011 7:23 |
|
Obnovuji hodnocení.Není to můj šálek kávy,ale uznávám,je uvařen mistrem ve svém oboru.
Proto posílám plný počet a ať se daří i nadále.Takeshi musí mít radost. |
tpivona (id: 8201
)
|
17.7.2011 7:48 |
|
Obnovuji
...překrásné. Tomáš (hodnocení 8) |
štěpina (id: 6351
)
|
12.7.2011 14:43 |
|
Obnovuji hodnocení,krásné pokoukáníčko.
(8) |
kopecjan (id: 12337
)
|
11.7.2011 19:17 |
|
Parádně vypadájící akva a o té strojovně ve spod ani němluvně
(hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
10.7.2011 19:29 |
|
díkec pánové a dámo
po pravdě se na to teď dá koukat pouze z velký dálky. |
Etheral (id: 2693
)
|
7.7.2011 16:59 |
|
Nazdar Rudo, musím jenom chválit. Poslední verze je jednoznačně nejlepší. |
Piccaso (id: 10239
)
|
5.7.2011 16:53 |
|
Obnova, super vývoj... (hodnocení 8) |
Jervys (id: 10464
)
|
22.6.2011 6:01 |
|
Wau to je pecka. (hodnocení 8) |
Karloss (id: 3366
)
|
16.6.2011 19:43 |
|
Do háje draku....vždy když se podívam na tvou prezečku...vždy něco new ..a vždy super....je vidět že akva je v parádní kondici a cokoliv uděláš se perfektně chytne ...a taky je vidět že cokoliv předěláváš máš předem připravené:)a že ti přítulka vybírá mešík z trávníčku...to už je taková třešnička na dortu ...... |
Mišulec (id: 11686
)
|
13.6.2011 11:10 |
|
dokonalý minimalismus v neckách, zato technika ukázkový maximalismus
|
ruda (id: 3065
)
|
12.6.2011 8:44 |
|
děkuji velice všem zúčastněným za návštěvu ,komentář a hodnocení.
být zde na čelních pozicích je veliká pocta |
ZULA (id: 11869
)
|
27.5.2011 6:14 |
|
Nová fota a skaláry jsou nádherné,8. (hodnocení 8) |
Pablo333 (id: 11630
)
|
17.5.2011 16:44 |
|
Moc hezké a "jednoduše" působící design. (hodnocení 8) |
Kajko88 (id: 11323
)
|
16.5.2011 22:14 |
|
zas som odpadol (hodnocení 8) |
kukuraj (id: 10673
)
|
16.5.2011 20:56 |
|
teda máš to fakt hustý
)) nádherná podívaná.. klobouk dolů. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
16.5.2011 14:05 |
|
Parádní dřevo,podle mého gusta.Tak ať roste. |
ludanek (id: 1991
)
|
15.5.2011 21:19 |
|
U me v galerii mas ode me pozdrav Ty kluku jeden
|
Ferrer (id: 11246
)
|
8.5.2011 18:54 |
|
Obnovuji hodnocení, uokej? (hodnocení 8) |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
3.5.2011 14:53 |
|
To mne mrzí,že máš problém z řasou ,ale nepřekl bych ,že je to přidáním ryb.Mohlo by to být tím novým kořenem,asi se ještě vyluhuje ,ale to je jen můj dohad. |
surpan (id: 166
)
|
26.4.2011 20:41 |
|
Nádhera |
esmouch (id: 10953
)
|
23.4.2011 20:38 |
|
obnova
Až si jednou splním sen a budu mít tak velké akva, hodně nápadů a informací budu čerpat odtud..
(hodnocení 8) |
drakk (id: 9154 )
|
23.4.2011 9:05 |
|
o.k. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
21.4.2011 21:30 |
|
velice dekuji,az se cervenam... zmeny uz jsou,jen to vyfotit...do prazdnin to dam,jako tech letnich a letosnich |
jirmic (id: 12308
)
|
21.4.2011 21:06 |
|
Hlavně žádnou změnu. Přistihl jsem se, že mam otevřenou pusu a pitomě koukam. Kdybych měl možnost dát jednou jedinkrát v životě za 9, udělal bych to v tomto případě. Ostatní prominou, ale tohle je vážně to nejhezčí, co jsem tu viděl. A o kvalitě provedení ani nemluvě. Takže dávam jen to, co mi systém dovolí - za 8, ale s hoooodně velkym plusem. |
Jervys (id: 10464
)
|
21.4.2011 20:32 |
|
Musím tvůj skvost přehodnotit a opět za 8 jak jinak , jen mě trošku mrzí , že není vidět žádná změna , ale opravdu parádní unikát. (hodnocení 8) |
ludanek (id: 1991
)
|
18.4.2011 19:55 |
|
Kdyz si delal v ty Mlady Boleslavi,koupil sis tam novy Embecko?!
Jo a uz si videl myho novyho Wartase?!
|
ruda (id: 3065
)
|
16.4.2011 17:50 |
|
děkuji milí kolegové za přízeň |
kulas (id: 9124 )
|
16.4.2011 8:54 |
|
Obnovuji hodnocení za 8 at se daří |
Steda (id: 10563
)
|
15.4.2011 18:44 |
|
Souhlas,taky obnovuji.8 |
Kulič (id: 7001
)
|
15.4.2011 9:16 |
|
Svítí mi to červeně. Stále nádherná záležitost. Ta kompozice je prostě skvělá. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Mišulec |
14.4.2011 20:23 |
|
dekuji miso za podporu a pochvalu.oboji velmi potesi.nicmene 4ka me absolutne netrapi.ve skole to bylo horsi a ze jsem jich pochytal...zarostle to jednou bude a nebude to dlouho trvat.montaze a akvaristika dokupy moc nejdou takze to tipuju na takovy maly boubiiin... |
Mišulec (id: 11686
)
|
14.4.2011 9:32 |
|
umela bych pochopit hodnocení do 6 ne každy ma tento vkus žeano ja sama mam radeji zarostlejší nadrže,ale 4 je totalní nesmysl technika a vše okolo svedčí o vysoké profesionalite a nízke hodnocení zde není na místě,podezřívám anonimního přispevce z učelovosti bez jakékoli regulerní objektivity.U me stale jedny z nej nadrží, ale určitě nejpěkneji zpracovaná technika,při pohledu ne svoji změď prodlužovaček nad mím aqva ti tvoji preciznost zavidím,je přímo učebnicová,měj se pěkně Míša. |
brgul (id: 7015
)
|
9.4.2011 10:20 |
|
Už mi to svítí červeně,ale Tvůj trávník musí mít jedině zelenou 8* |
miro m (id: 10797
)
|
5.4.2011 17:02 |
|
ahoj rudo.treba mi obnovit.mas to fakt krasne,tak nech sa ti aj nadalej dari. (hodnocení 8) |
Matt (id: 5525
)
|
3.4.2011 23:04 |
|
ještě hodně vody uteče,než s tohodle bude něco NEkoukatelného...
|
extensa (id: 11404
)
|
2.4.2011 7:54 |
|
mas to paradne davam 8 (hodnocení 8) |
Roman76 (id: 8229
)
|
18.3.2011 13:23 |
|
Perfektní akvárko, krásné pokoukání 8* |
TomV (id: 3582
)
|
18.3.2011 11:31 |
|
Fakt špica... a přitom je to jen trávník a mechem obrostlý haluze.. |
Kadison (id: 11302
)
|
13.3.2011 11:41 |
|
Nadhera, placem od stastia pri pohlade na takuto krasu... (hodnocení 8) |
miro03 (id: 4707
)
|
13.3.2011 0:11 |
|
Akvárium je top.Len bi som pridal hejnko modrých ramireziek.Tej modrej(Skalára amazonská modrá stvorpruhá)mi tam posobí trochu cudzo,neladí esteticky.Bud bi som skúsil pridat spomínané modré ramirezky alebo varianta dva skaláre vymenit za iný druh akvarijných rýb.Je to však len moj názor a hra myšlienok,vizualizácia.Inak prajem vela zdaru.Prístup k akváriu je ukážkový. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
10.3.2011 14:10 |
|
Jářku ,vůbec to nevypadá špatně
Tak ať roste mech. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Bukylak |
5.3.2011 19:36 |
|
děkuji mnohokrát za pochvalu,takováto opravdu velice potěší |
Bukylak (id: 11448
)
|
5.3.2011 17:05 |
|
Klobouk dolů pane!!!Mám za sebou přečtený celý deník a nejen že jsem se pobavil,ale i ponaučil a dovolím si tvrdit,že tato nádrž je právem na prvním místě a celkově nejen na tomto webu!!!! (hodnocení 8) |
bagio7 (id: 6804
)
|
3.3.2011 19:47 |
|
Nespi čéče, ryby maj hlad a ty furt někde lítáš
. |
MartinM (id: 42
)
|
25.2.2011 14:05 |
|
moc krásný a ta elektro - rozvodna pod akvem.....
(hodnocení 8) |
RomanHolba (id: 2542
)
|
17.2.2011 13:12 |
|
ty by si ten eleocharis mohl prodávat ve velkém
pěkný |
ruda (id: 3065
)
|
16.2.2011 9:19 |
|
díkec hošani za komenty,rybám vyřídím že se líběj |
ludanek (id: 1991
)
|
16.2.2011 7:37 |
|
Jo jinak ty placaty trojuhelnici vypadaj super,docela jim to tam slusi. |
bagio7 (id: 6804
)
|
15.2.2011 21:01 |
|
Paráda, jako by tam byly od jakživa, ti krasavci. Jinak na výstavě sem byl v pondělí. Celkem dobrý
. O lampičce k PC taky přemýšlím - pěkné. |
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro ruda |
15.2.2011 11:48 |
|
Kamo to neni Italskej strep,to je vychodonemeckej Wartburg,jenom sem ho trosku preklepal kladivkem a natrel na cerveno balakrylem.Ani to neni poznat co?!Vzdyt vis,ze to s plechem umim ne?!
|
Jervys (id: 10464
)
|
13.2.2011 17:51 |
|
Taky už se těším na nové foto kde budou plavat velmi spokojeně skaláry. |
miro m (id: 10797
)
|
13.2.2011 17:14 |
|
mal si kupit tu raju.urobila pi poriadky s dnom a napomohla by pri odkalovani |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
13.2.2011 16:26 |
|
samozřejmě a i pro to se u mě bude mít královsky |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
13.2.2011 15:23 |
|
Krásné zvíře.A víš že má také rádo pivo.Alespoň to moje. |
Jaro (id: 4814
)
|
13.2.2011 14:32 |
|
Paráda. Tu platí, že niekedy menej znamená viac. 8. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
13.2.2011 6:32 |
|
Vypadají nádherně,tak ať dělají jen radost. |
RomanHolba (id: 2542
)
|
13.2.2011 0:32 |
|
čekáme na fotky :) Budou tam vypadat dobře |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
12.2.2011 17:12 |
|
Tak jsem zvědav na nové skaláry |
ZULA (id: 11869
)
|
11.2.2011 17:09 |
|
Nádhera. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro ludanek |
11.2.2011 16:10 |
|
tak Ti díky ty jeden milovníku italských střepů.teď se zase červenám já |
ludanek (id: 1991
)
|
11.2.2011 16:01 |
|
Mas stesti,ze sis tam uklidil ten bordel,jinak bych Ti musel dat ctyrku,kdyz uz ses mi zacervenal! ! ! |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
11.2.2011 12:13 |
|
Ta co,kdy budou nové ryby.A pro jaké jsi se vlastně rozhodl?Že by rozhodla ta sobota? |
ruda (id: 3065
)
|
9.2.2011 16:18 |
|
ale houbelec chlapci,ani spánek,ani obchoďáky...
dřel jsem do téměř bezvědomí,teď si ten výdělek pěkně užiju
,za pět dní volna toho stihnu hodně pořešit,možná i fotku akva nějakou udělám
,když to s tím utrácením moc nepřeženu
btw:v sobotu burza v hradci,třeba něco přivezu,možná ale jen vopici |
kopec (id: 6708
)
|
5.2.2011 9:59 |
|
Shání sekačku, nemůže si vybrat. Čeká, až mu v nějakém řetězci k tomuto stroji nabídnou místo noťasu bečku piva
. Jinak obnovuju hodnocení, je to fantastické, a jsem docela zvědavý na nové ryby. Ať se daří. |
bagio7 (id: 6804
)
|
4.2.2011 23:34 |
|
Spíš, nebo se válíš v trávníku čekaje na jaro?
|
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
3.2.2011 16:55 |
|
Obnovuji hodnocení tohoto BEZKONKURENČNÍHO PAŽITU.
(hodnocení 8) |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
31.1.2011 23:08 |
|
Je to čím dál lepší, takže opět 8. Atˇse daří. |
j.sved (id: 5744 )
|
21.1.2011 18:35 |
|
Díky Rudi za radu na diskuzi ohledně výpusti z filtru do dna.Jak je vidět,tak u tebe to rostlinám funguje na 1. Snad to půjde i u mě. Jinak tvoje akvárko je nádhera sama a moje oblíbené.Za 8. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
19.1.2011 13:23 |
|
no výborný nápad.momentálně se vody trochu bojím,dva dny jsem trénoval játra
ještě tam pulka ryb plave,ale kdybych teď vzal do ruky síťku,rozbil bych sklo...
Lery:mockrát ti děkuji |
Lery (id: 7644
)
|
19.1.2011 13:15 |
|
Obnovuji hodnocení pana trávníkáře.Opět plný počet a přání ať se daří i nadále.Borci z Maracaná blednou závistí,poněvadž takový ještě neviděli.
|
bagio7 (id: 6804
)
|
18.1.2011 6:45 |
|
Na petflašku se vyprdni a až polezeš příště do vody, vem si ploutve a harpunu. Kdyby byly ryby i tak rychlejší, dopřej jim trochu rumu. Ty seš zvyklej a je to zpomalí. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro miro m |
15.1.2011 13:00 |
|
ahoj,to nevím,ale tohle asi řešit nebudu.uplně čistý sloupec vody v předu je 41cm,musí stačit.
budu stříhat pažit na minimum,ať si neodřou pupky |
miro m (id: 10797
)
|
15.1.2011 12:23 |
|
nazdar.citam v denniku ze asi skalare.nebude to nizke? |
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro ruda |
14.1.2011 18:21 |
|
Dyt vis,ze sem starej praskac
|
ruda (id: 3065
)
odpověď pro ludanek |
14.1.2011 10:38 |
|
jj,ale nemusel si to tu říkat na plnou hubu |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
14.1.2011 10:27 |
|
po skalárách už jsem pátral,vybral jsem rio manacapuru.poté jsem se pídil po plackách,které "dělá "můj soused.bohužel jsem se mu ozval pár dní poté,co všechny ryby prodal.
jen zkouškově jsem zvedl teplotu na 29s a kytky zatím drží.k tomu jsem malinko upravil hnojení,jak CO2,tak PMDD(jen tak od oka).to by byla ta příprava na placky,které zatím nebudou.ale mám teď v místnosti pěkně teplíčko,tak to tak zatím nechám
.
moc všem děkuji za pěkné komentáře.hodně to potěší a podpoří... |
vincek (id: 10378
)
|
13.1.2011 22:31 |
|
zvyšuji na 8 je to nadhera (hodnocení 8) |
paulinn (id: 2838 )
|
13.1.2011 15:16 |
|
nádherná pastva pro oči, pročetla jsem celej tvůj deník, díky za to počtení:) 8* |
tomas3000 (id: 11584
)
|
12.1.2011 0:40 |
|
Krása...za 8 devítka už zde bohužel není |
Lochneska (id: 3878
)
|
11.1.2011 20:52 |
|
Jako jestli tohle není naprosto dokonalé, tak ať se propadnu. Plných 8*. Nádhera. |
ludanek (id: 1991
)
|
11.1.2011 11:56 |
|
Rudo priznej se,ze ty si vodcat vygumoval Kopce abys byl prvni?!
|
bagio7 (id: 6804
)
|
11.1.2011 6:28 |
|
Když už tu diskutujete o změně rybí osádky, mě do tolika volného prostoru nejvíce zapadaj například skaláry. Takovejch pět až sedm pěknejch kousků a nic víc
.
ps.:nedaj se teda o Vánocích žrát... |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
10.1.2011 6:22 |
|
Tak vtom případě bystrou mysl a hlavně ať netvrdnou játra
|
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
10.1.2011 0:01 |
|
kdepááák,moje druhé jméno je alkohol,v lepším případku potom chlast |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
9.1.2011 14:55 |
|
nejsi ty náhodou příbuzný s Kozinou? |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
9.1.2011 12:02 |
|
tak to nedovedu takhle říct,řekněme do roka a do dne |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
9.1.2011 12:00 |
|
Už se těším co vymyslíš.Máš nějaký termín?Nebo až čas dozraje. |
ruda (id: 3065
)
|
9.1.2011 10:52 |
|
moc všem děkuji za pěkné komentáře a hodnocení.
co se týká rybího osazenstva...už se na tom pracuje
.chystá se i změna layoutu,snad přibude kořen,něco mechu,vyšší tráva...
sám jsem zvědav ,co s toho vyleze. |
winter (id: 9205
)
|
8.1.2011 23:02 |
|
Ale do tak krasneho akvaira bych dal lepsi rybky.Treba hejno neonek cervenych s hejnem galaxek |
winter (id: 9205
)
|
8.1.2011 22:59 |
|
Hezke.Pro kobercovky mam slabost.A protoze vim jaka je s tim prace tak davam za 8. (hodnocení 8) |
štěpina (id: 6351
)
|
5.1.2011 9:00 |
|
Obnovuji hodnocení,stále krásné a vymazlené
.(8) |
Matt (id: 5525
)
|
2.1.2011 15:22 |
|
Zde mi je potěšením obnovit. Ty kapři tam vypadají docela spokojeně, až by mi jich bylo líto zabít
(hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
|
31.12.2010 11:04 |
|
hodne štěstí do novýho Rudiku.Míša. |
káča (id: 10736
)
|
29.12.2010 7:38 |
|
Obnova,stale parádní. (hodnocení 8) |
meleri (id: 5618 )
|
26.12.2010 19:48 |
|
koukám po dlouhé době a moc pěkné pořád, akorát obdivuju, musí to být spousta práce! a ta fotka s kaprama to nemá chybu, ale je to fotomontáž ne? |
Piccaso (id: 10239
)
|
26.12.2010 19:36 |
|
Obnovuji, tady není co řešit.. (hodnocení 8) |
tpivona (id: 8201
)
|
26.12.2010 16:28 |
|
Obnovuji...nemůžu ani jinak, než opět za plný počet
. Tomáš (hodnocení 8) |
Aivosh (id: 522
)
|
24.12.2010 14:50 |
|
ty jo, Rudo, to je parada! |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
22.12.2010 22:02 |
|
No jo Vánoce to se nakupuje,hlavně když je za co. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
22.12.2010 19:43 |
|
nakoupeno jsem měl naposled v neděli.a to řádně...
|
Alex Matulek (id: 9314
)
|
22.12.2010 19:39 |
|
Perfektní fotomontáž--jak ty to děláš? Ale jsou vánoce a asi se nudíš,když už máš uklizeno,napečeno a nakoupeno. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
21.12.2010 21:09 |
|
no samozřejmě,přece nebudu vytahovat nějaký starý hadry...
"ženuška" se potom ochotně chopí vysavače a uvede vše do původního stavu
,jo jaký si to uděláš... |
bagio7 (id: 6804
)
|
21.12.2010 21:05 |
|
Jestli je to, na čem leží ty nůžky, kbelík, síťka a zbytky Elea koberec... to by mě ženuška zabila
|
radhol (id: 5024
)
|
20.12.2010 21:56 |
|
Není nad pořádné zahradnické náčiní
, toto pak roste samo. Je vidět, že komu se nelení, tomu se zelení. Super 8. Ať se daří! |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
20.12.2010 11:31 |
|
Pro můj vkus nejhezčí akvárko, které tady je. Nepřeplácané, užasný trávník, skvělé barvy a jde vidět, že se daří. SUPER! (hodnocení 8) |
Karloss (id: 3366
)
odpověď pro ruda |
19.12.2010 20:42 |
|
Chystam se na podobný pěstírničky na kytičky jako ty :D to budeš koukat :) |
bagio7 (id: 6804
)
odpověď pro ruda |
16.12.2010 21:29 |
|
Tak to chápu, vpodstatě je to možná "jediná" možnost + a...... = něco jako odpustky
. Ber to s rezervou, popíjím groček, vymrz sem jak sviňa |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
16.12.2010 20:29 |
|
jo to já zase doma hledal nůžky na ovčí vlnu.kdysi jsme měli tuhle skopovinu tak že bych to zkusil,ale nenašel.nervy ze železa ani omilem,ale cigárko si u toho nějaký dám |
bagio7 (id: 6804
)
|
16.12.2010 20:21 |
|
Takže přeci jen nějaké modré vychytávky
. Zvažoval jsem taky ruční nůžky na psi, ale nějak na ně teď nemůžu narazit. Pak jsem si také schoval čelisti/lišty ze strojku na vlasy a na úpravu zas nenji čas
.
Ta hladinka je votřes. Při té ploše musíš mít nervy ze železa a nejen nervy "o). |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
16.12.2010 8:13 |
|
No chlapi ,opravdu je radost vaši komunikaci číst.Zase jsem se jednou nasmál.S váma bych chtěl mít dvojdomek,to by byla psina.Je dobře ,že si tu dokáže někdo dělat i švandu,život je i o tom. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Karloss |
15.12.2010 20:14 |
|
a jak to mám asi vědět,když si to tam nenapsal?
když ti neroste ty klacku,tak ho tam necpi |
Karloss (id: 3366
)
odpověď pro ruda |
15.12.2010 20:06 |
|
Ale prd ty dube....ne u terčáků ale u krevetek mi taky nešel a v práci jsem to zkoušel všelijak a všudyma a jaktěživ :D PS:teď mam u terčáků dobrý světlo ... |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Karloss |
15.12.2010 17:19 |
|
páč máš písek jako z kamenolomu,hrubej a světla snad už dá víc i svíčka na hrobě |
Karloss (id: 3366
)
|
15.12.2010 17:14 |
|
Jak jsi ho sázel že ti takhle jde ....mně vždycky chcípne ...ty prevíte jeden |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro bagio7 |
15.12.2010 9:50 |
|
zase takovou rychlostí to neroste.ale je pravda že pokud si budu chtít tvořit stále nový vzhled(nyní když je pouze tráva),budu stříhat častěji.do toho mech na větvi...joj,to bude bordelu.
strunovka by v tomhle případě hodně pomohla... |
bagio7 (id: 6804
)
|
14.12.2010 20:17 |
|
A po týdnu sbírání můžeš zase stříhat
. Možná by si měl zainvestovat do potapěčské výbavy pro to morče a pak už se jen kochat
. U piva
. |
ruda (id: 3065
)
|
14.12.2010 19:55 |
|
jo to je vždycky peklo to uklidit.trvá to poměrně dlouho a uplné vysbírání je tak na tyden(než to veme přepad).zlepšovák nemám,vemu klasiku síťku,velikost 15x10cm a jezdim a jezdím,jako když lovím dafnie
.tentokrát jsem nalovil asi 6sítí
.kdybych to usušil,měl bych seno na zimu pro morče |
bagio7 (id: 6804
)
|
14.12.2010 19:49 |
|
Mě by zase zajímal obrázek hladiny po sestřihu. Z týhle plochy to musí být úplný zatmění
. Máš na to už vychytaný nějaký zlepšováčky? Mě se na hrubý zběr z hladiny osvědčil kousek plastové síťoviny s oky cca 10x10mm. Z klasické síťky to jde pěkně blbě vyklepat
. |
kiLLt (id: 9391
)
|
14.12.2010 19:38 |
|
Toto uz nieje akvarium toto je umenie no neopisatelna krasa Rudik gratulum prekrasne to mas :) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Karloss |
14.12.2010 13:34 |
|
teď už v podstatě jo.občas někde vyleze lístek lilovníčku nebo HCčka,ale to jen mininálně. |
Karloss (id: 3366
)
odpověď pro ruda |
14.12.2010 12:54 |
|
Ten koberec je celej z eleocharisu ? |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Karloss |
14.12.2010 12:05 |
|
no tak teď už žádný ehyny přidávat nehodlám,ani nic jiného.budu si pohrávat jen s travičkou,lákaj mě ty kruhy v obilí |
Karloss (id: 3366
)
odpověď pro ruda |
14.12.2010 10:19 |
|
Ty kokosáku já tady jsem pořád ...to je jendou echiny ..pak zase víc echinů ted zas ne echiny a zase hnědovka a mech ...no já se z tebe ....rozcvrknu D: |
Marco (id: 11742
)
|
13.12.2010 22:17 |
|
nejhezčí akvarko co sem viděl, ta trafostanice a kotelna... neni co dodat (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
12.12.2010 12:00 |
|
děkuji pánové za psaníčka
Břéťo,bikoloři se pasou stále kolem sebe,nic si nedělají.červeno ploutvé(když byly dvě)byly větší sadisti.
karloss,právě že jsem příklad toho,jak se v akva nehrabat.ale když sem chodíš jednou za rok,to je pak jasný,že něco se změní |
Karloss (id: 3366
)
|
11.12.2010 22:47 |
|
Ty se v tom musíš pořád hrabat ...pokaždý když sem kouknu tak máš všecko jinakD: :D Mrkní ke mě ..taky sem na tom ted dost zapracoval. |
kopec (id: 6708
)
|
11.12.2010 0:09 |
|
Tak tohle nějak nemůžu obejít bez komentáře. Možná se opakuju, ale nic originálnějšího jsem neviděl. Toto je fakt paráda, aspoň pro mne. Krásný sestřih. Jakto že se ti bicoloři pasou vedle sebe, moji kdyby byli takto na dohled, už by se rvali. |
miro m (id: 10797
)
|
10.12.2010 22:53 |
|
rudo az bude triezva hlava nezabudni na mna! |
Qwer2 (id: 11731 )
|
10.12.2010 21:39 |
|
Teda tohle je taky nádhera,to muselo dát mnoho práce
druhé nej nej
(hodnocení 8) |
ludanek (id: 1991
)
|
10.12.2010 7:44 |
|
Ha Rudik se nudil a konecne si tam uklidil ten bordel
Si si koupil kindervejce a mel si tam zscvrklou sekacku na travu?! |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro RomanHolba |
9.12.2010 11:47 |
|
díky
tak jako zkusil jsem to,ale probíjel?proto je to kostrbatý
příště radši vyšlapu kruhy jako do obilí |
RomanHolba (id: 2542
)
|
9.12.2010 1:23 |
|
Hezký sestřih, že ty si to dělal strojkem na vlasy |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
8.12.2010 10:10 |
|
Přeorat chci hlavně levou stranu,ta mi nesedí a když už v tom budu tak přidám nějaký šutr a možná i kořen,ale na to vše musím nejprve připravit všechny věci a do vánoc to asi nebude. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
8.12.2010 10:03 |
|
zase celé ho přeorávat nemusíš.
doporučuju vybrat to správné místo pro koberec a tam odtud hrubeho dna trochu odebrat a dosypat jemný písek(stačí 2cm).tím alespoň udržíš trávu ve vymezeném prostoru.HC ani eleo se ti do hrubšího dna cpát nebude. |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
8.12.2010 9:57 |
|
No vidíš,to mne trubku nenapadlo.Zase důvod pro přeorání celého akva o kterém už někakou dobu přemýšlím.Dík za radu. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
8.12.2010 9:45 |
|
ahoj
momentálně svítím 10,5h/d 2x58W a 11h/d 2x58W + obyč spořivky 15W 2ks
tobě eleo nejde z jiného důvodu než je světlo.typuju to na hrubé dno.
v jednom rohu u sebe jsem si častým trháním echynáču smíchal podkladní hrubý písek s tím jemným a eleu se v tomto místě moc nechce,ale já ho tam dostanu
jemné dno je dle mého základ koberce,až poté je to světlo,nakonec potom hnojení. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
8.12.2010 9:15 |
|
Čau Rudo,
když tak experimentuji s tím světlem o eleo mi ne a nejde,tak mne napadá,kolik vlastně pereš watů do své vany.Máš napsáno 4xT8 58W +2ks něčeho.Čeho? Jen tak pro zajímavost. |
Mišulec (id: 11686
)
|
7.12.2010 18:25 |
|
tak az dneska jsem dolouskla ten tvůj skvělej deník a pár rad použila,Hemiantis mam zasazenej emerzně a přehodnocuji svoje hodnocení,je mě uz jasné že jednoduchost byl záměr,a vytvořit neco jednoduchého na pohled nemusí být jak jsem se dočetla,jednoduché vytvořit,přeji at se daří. |
bob842 (id: 11478
)
|
5.12.2010 13:26 |
|
Úžasné akva, úžasný deník.Skvělé počteníčko. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Etheral |
2.12.2010 13:04 |
|
zdravím Tome,jojo,zabralo.teda nevím přesně co to bylo,ale pomohlo.v podstatě jsem udělal vše co jsi napsal.po měsíci se vše vrátilo do parádního stavu.možná k tomu prospělo vyškubnutí echynáčů,přeci jen jejich kořeny braly hodně živin. |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
1.12.2010 20:52 |
|
Jak píšeš s tím nasávacím otvorem proti vytečení.Já jsem tam dal sice zpětné ventily,ale asi zbytečně.Mám totiž vstřikovací rampu horizontálně v akváriu s navrtanými 3mm otvory co 3cm směrem dolů.To znamená ,že když vypne elektrika,tak se mi vypustí jen tolik vody,kolik pod hladinou je první dírka v rampě a zbytek jde do filtru,kde mám přepad.První otvor na rampě si vezme vzduch a je po zpětném odtoku,akorát musí být ten přepad ve filtru,nebo dostatečně velký filtr na zbytek vody,nebo první otvor těsně pod hladinou.A pokud se pod první dirku vyvrtáš ještě jednu (tz,rezervni),ta je to snad jistota.Stejně je potřeba nějaký pohyb na hladině. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Speedy |
30.11.2010 18:34 |
|
zdravím,
jak píšete...nasávací otvor je umístěn v nejvyšším bodě na výtlaku filtru,tudíž při vypnutí čerpadla si srkne vzuchu a vytečení nehrozí.jednoduché a stoprocentní,ne jako u zpětných ventilů.tam člověk nikdy neví,kdy se to pojebabrá.
Vám i ostatním mockrát děkuji za přízeň,velice to potěší a povzbudí do dalších experimentů |
Speedy (id: 3778 )
odpověď pro Hanka01 |
27.11.2010 18:12 |
|
Ahoj šampijóne, měl bys dostat zvláštní cenu za deník. Nic lepšího jsem tady na webu nečetl. Jen se ještě optám na jednu drobnost. Jestliže máš externí filtr pod akvárkem a výpust na dně akvárka, nefunguje to jako dvě spojené nádoby? Tudíž při výpadku proudu a vypnutí čerpadla nedojde k přetečení horní nádrže do spodní? Samozřejmě se to dá vyřešit několika způsoby, ale nikde jsem se nedočetl, jak to máš ubastlený ty. Jsem ve fázi návrhu nového akvárka a každá zkušenost se hodí. Já to asi vyřeším tak, že kousek nad hladinou dám téčko s vývodem na nějakou slabou hadičku, která bude mít výpust nad hladinou a při výpadku proudu nebo poruše čerpadla dojde k zavzdušnění celé trubky až k čerpadlu. Dík za odpověď. Speedy |
Hanka01 (id: 2367
)
|
25.11.2010 13:55 |
|
uchvatny travnicek !!! nadhera! (hodnocení 8) |
Etheral (id: 2693
)
|
24.11.2010 15:45 |
|
Zdar Rudo, koukám že to (ať to bylo cokoli
) zabralo na 1000% a pažit vypadá přenádherně.
Krásná práce, drž se. Ethe... |
vomic (id: 10968
)
|
20.11.2010 11:30 |
|
obnovuji hodnocení, je to prostě hrozně hezké a čisté (myšleno stylem) aqua (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
20.11.2010 8:58 |
|
mocinky Vám děkuji pánové
.chvály není nikdy dost
. |
Jaro (id: 4814
)
|
17.11.2010 11:46 |
|
Tu platí pravidlo, že menej znamená niekedy viac. 8. |
brinks (id: 7168
)
|
16.11.2010 17:19 |
|
Krása moc pěkné a tá strojovna seper..... za8 +++ |
miro m (id: 10797
)
|
13.11.2010 10:43 |
|
ahoj.vidim nove fotky-pekne.ten tvoj travnik je fakt uslachtili |
kukuraj (id: 10673
)
|
10.11.2010 20:22 |
|
no a jinak sem se dnes začet do Tvého deníku, no nejenže sem získal dost cenných info, ale hlavně musím poděkovat, že sem se asi půl hoďky pořádně chlámal..
super |
bagio7 (id: 6804
)
|
9.11.2010 20:20 |
|
Tý brďo, konečně ti ta tvá haluz pustita listy "o) Za to trávníček je v nebývalé formě, jako by mu nějakej listopad byl ukradenej, ... paráááda. |
kukuraj (id: 10673
)
|
9.11.2010 17:23 |
|
no parádní podzim, jen na listopad tam máš fakt tu trávu nějakou moc svěží
no kamaráde, fakticky všechna čest, kdyby to šlo, dal bych aspoň za 10 |
kopec (id: 6708
)
|
8.11.2010 21:20 |
|
Radku je to fakt nádhera. "Zjednodušení" tomu prospělo, mech na kořenu nemá chybu, o trávníku raději nemluvím. Že Ty to hnojíš pivem? Fakt je, že sis to mohl trochu uhrabat, v tomto má ludánek pravdu, no ale že je ten listopad, tak to omluvíme |
ludanek (id: 1991
)
|
8.11.2010 11:44 |
|
Co to má znamenat tady to,se jako deres na prvni misto nebo co?Bordel tam mas,ani listi si nevodhrabes
|
jezismarja (id: 9814 )
|
8.11.2010 11:01 |
|
Je to opravdu pěkné,sladěné.Nicméně některé nádrže se mi líbí více,tak nemohu hodnotit vše stejně.dávám za 7 (hodnocení 7) |
Tin (id: 5166
)
|
6.11.2010 21:14 |
|
nádhera! obnovuju hodnocení za 8 |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Pet |
6.11.2010 11:17 |
|
děkuji
dávkovač funguje velice dobře,spolehlivě.oproti "kapátku" je seřízení hračka. |
Pet (id: 3544
)
|
4.11.2010 11:22 |
|
Také obdivuji. Hlavně ta strojovna. Jak jsi spokojen s dávkovačem? Chystám se něco podobného sestrojit v jeskyni pro všechna akvárka, tak hledám rozumy a zkušenosti.
Petr (hodnocení 8) |
Ferrer (id: 11246
)
|
1.11.2010 19:57 |
|
Nádhera! A foto "kotelna" je fakt dobrá
Moc se mi to líbí! (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
17.10.2010 16:58 |
|
zelinářům,rybářům i ostatním členům velice děkuji za pěkné komentáře |
pajca (id: 4755
)
|
10.10.2010 17:48 |
|
FAKT super8 |
Lumča (id: 4845
)
|
10.10.2010 9:34 |
|
Obnovuji 8*, |
Kulič (id: 7001
)
|
9.10.2010 18:16 |
|
Stále žasnu nad tou nádherou. Tak pěkná kompozice... (hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
|
4.10.2010 16:41 |
|
ahoj.obnova.vsetko tu je stale velmi nadherne (hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
2.10.2010 17:49 |
|
Obnova hodnocení,pro krásnej trávníček 8* |
esmouch (id: 10953
)
|
27.9.2010 23:12 |
|
Takový pažit nemají ani na Spartě
Ať se daří. (hodnocení 8) |
Sony123 (id: 3053
)
|
27.9.2010 22:42 |
|
Super.8 |
Farrael (id: 702
)
|
22.9.2010 11:14 |
|
Krása jak jinak
(hodnocení 8) |
PHOENIX2 (id: 11355
)
odpověď pro ruda |
20.9.2010 19:58 |
|
Jo tak tys to natřel to akva barvou? |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro PHOENIX2 |
20.9.2010 19:54 |
|
našel jsem ho ve sklepě.plechovka s černou barvou,natřeno z venčí.
jinak v prodejnách s tapetama jde za pár babek pořídit samolepící folie. |
PHOENIX2 (id: 11355
)
|
20.9.2010 19:21 |
|
Ahoj máš pěkné akva prosim tě kde jsi sehnal to černé pozadí já ho sháním a nemůžu ho sehnat proto tam mám prozatím mořské i když vím že tam nemá co dělat ale lepší než nic ale to černé je lepší sháním ho od začátku než to zařizoval! |
Mujkel (id: 4337
)
|
20.9.2010 13:14 |
|
Davam si facku za 4* ktere jsem u tohoto skvostu mel a hodnotim dustojneji. Technicke zazemi je paradni. (hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
|
19.9.2010 13:41 |
|
no kamarat odo mna 8mas.no nastastie som vtedy necital tvoj dennik.som s neho vycerpany a idem si pospat. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
17.9.2010 6:23 |
|
Nějak se mi to červená,takže opět 8. |
meleri (id: 5618 )
|
14.9.2010 11:55 |
|
úžasné! já už sem hodnotila dříve, ale nedalo mi nakouknout po nějaké době....:) at se daří dál! |
paxik (id: 10884
)
|
13.9.2010 0:07 |
|
Přelouskat celý deník mi trvalo skoro dvě hodiny, ale stálo to zato!! Spousta inspirace pro moje budoucí akva... (hodnocení 8) |
rasto g (id: 11284 )
|
10.9.2010 19:22 |
|
ine neskutocne a krasne.nechapem preco padas dolu! gratulujem. drz sa (hodnocení 8) |
Pavel (id: 288
)
|
10.9.2010 13:06 |
|
Už delší dobu nějak nestíhám prohlížet nové prezentace, takže ztrácím přehled, ale tohle se ti opravdu povedlo
Kromě akvárka obdivuju i tvojí sebekázeň aktualizovat fotky a zápisy |
Matt (id: 5525
)
|
7.9.2010 17:56 |
|
Hmmm...No dobrý no... hodně dobrý no...
Je to lepší a lepší! |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Kajko88 |
5.9.2010 8:26 |
|
óóó,velice děkuji za krásný koment.začal jsem před rokem,ale nynější podoba je tak půlroční.stále to však není ono.více se dozvíte v deníku. |
Kajko88 (id: 11323
)
|
5.9.2010 1:38 |
|
asi najkrajsie co som kedy videl, kolko ti trvalo kym si ho dal do takejto podoby? |
ruda (id: 3065
)
|
4.9.2010 17:10 |
|
všem Vám pěkně děkuji mílí ichtiologové za příznivé komentáře. |
miro m (id: 10797
)
|
4.9.2010 16:12 |
|
ahoj.video je nadherne.tvoje aqa je perfektne.aj ja by som chcel take |
kopec (id: 6708
)
|
2.9.2010 20:13 |
|
Zatím nejlepší co jsem tady viděl
Člověče Rudo, asi začnu také chodit do hospody, abych měl takové parádní akvo. |
Etheral (id: 2693
)
|
30.8.2010 20:17 |
|
No ale Rudo |
zoicas (id: 10209
)
|
29.8.2010 9:26 |
|
Zdravím Litomyšl, velice precizně udělaný AQ - nádherný kus přírody, zázemí AQ bez komentáře, prostě perfektní. Hodnotím jak jinak, než maximální počtem bodů.
|
štěpina (id: 6351
)
odpověď pro Alex Matulek |
28.8.2010 19:16 |
|
Takto rozmixované krmení se smíchá s troškou potravinářské želatiny a je pokoj
. Rybám to neublíží
.
Moc hezké video. |
piga (id: 11053
)
|
27.8.2010 19:31 |
|
tak to mi spadla čelist,když jsem viděl bušící srdce Tvého užasného akvaria.To snad nemají ani v ZOO.Máš můj hluboký obdiv. (hodnocení 8) |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
25.8.2010 10:42 |
|
Já jsem to nejdříve rozmrazil.Někde jsem četl,že když žerou ryby zmzaženou potravu tak si něco poraní uvnitř těla o krystalky ledu.Také je ale fakt,že jak jsem žrádlo dal do akva ,tak bylo okanžitě zakalené.Jo ,véjce jsem dal jen jedno na 1/2 kila srdce,tak nevím zda je to hodně nebo málo.
Už jsem se ale rozhodl,že udělám novou směs a nebudu to mixovat ,ale pěkně poctivě naškrábu nožem co půjde.Jo není nad poctivou ruční práci. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
25.8.2010 7:55 |
|
jo rozmixoval jsem to asi jako ty.prostě na sračku
.před vhozením do akva to nerozmrazuju,tak vodu to neobarví.ryby to hned zlikvidují,není čas na zákal.možná jsi dal moc vajec,ty kalí vodu nejvíc. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
25.8.2010 6:18 |
|
Něco podobného jsem nedávno dělal pro terče.Chtěl jsem se jen zeptat na jak jemno jsi to mixoval.Já z toho udělal totalní sračku,takže když to dám do vody tak je to jak ten můj proktetý bílý zákal.Tak si myslím, zda jsem to přemixoval. |
bagio7 (id: 6804
)
|
17.8.2010 19:55 |
|
Velká nádhera, obzvláště trávníček, ten já rád :o) (hodnocení 8) |
Karloss (id: 3366
)
|
8.8.2010 20:19 |
|
Wow taky ty jsi drak ...paráda |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro PetraG |
7.8.2010 10:04 |
|
s těmito předřadníky mám první zkušenost.jiné jsem ani nikdy nevlastnil
.spokojenost veliká.rok se válely v šulíku a teď rok jsou v provozu.žádný problém,hluk ani opožděné sepnutí(na rozdíl od tlumivek) .jsem s nimi spokojen.
moc Vám děkuji za pochvalu,ostatním samozřejmě také. |
PetraG (id: 10164 )
|
3.8.2010 19:18 |
|
Nádherná nádrž,supr prezentace a ještě lepší mustr pro druhé jak na to. Mohu se tě zeptat na ty předřadníky ? My je máme a už dva vyhořely, vyhodily celej barák
to samé se stalo i jednomu kamarádovi. Já už je nebudu kupovat, díkyP |
ludanek (id: 1991
)
|
1.8.2010 18:36 |
|
Nazdar Ty toulava povaho,koukam jak Ti to pekne zarusta,ses uplnej zahradnik Ty kluku jeden
|
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
27.7.2010 9:17 |
|
Obnovuji hodnocení, nádherný designový skvost (hodnocení 8) |
Johny 13 (id: 5343 )
|
22.7.2010 18:34 |
|
Oáza pokoja
. Parádička Rudo, len tak ďalej a nech sa darí. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
22.7.2010 15:37 |
|
všem děkuju za příjemné komentáře.opravdu potěší |
Lery (id: 7644
)
|
15.7.2010 17:42 |
|
Obnovuji hodnocení nevšedního skvostu plným počtem.Ať se daří i nadále.
|
Sidonius (id: 1736 )
|
14.7.2010 23:02 |
|
Vy víte, proč jste se mi připomněl...
A udělal jste dobře!
Mně nezbývá, než svůj obdiv vyjádřit hodnocením - 8. |
brinks (id: 7168
)
|
13.7.2010 20:51 |
|
To vaše akvarko je krásné moc pěkné za 8..... a určitě to je moje přání at to všechno roste |
kopec (id: 6708
)
|
9.7.2010 20:19 |
|
Ani na chvíli jsem nezapochyboval že tady vznikne něco velmi originálního. Fakt se mě to hodně líbí, neskutečně jednoduché ale o to víc efektní. Trávník Ti závidím. Přesto ale obnovím za 4, nějak se mě lepíš na paty
|
Hrabi (id: 7544
)
|
4.7.2010 17:10 |
|
1) Hezkej styl akva
2) Jedna z nejlepších prezentací
3) Detailní fotodokumentace a popis
Jinak než za 8 to zde nejde. (hodnocení 8) |
štěpina (id: 6351
)
|
4.7.2010 9:03 |
|
Obnovuji hodnocení,nemá to chybu,paráda.(hodnocení 8) |
káča (id: 10736
)
|
28.6.2010 19:13 |
|
Opravdu originální. (hodnocení 8) |
Matt (id: 5525
)
|
28.6.2010 10:41 |
|
Musim taky ohodnotit... Nevim proč tady nemam žadnou znamku
. Trávníček jak z pohádky. Krása... |
ruda (id: 3065
)
|
27.6.2010 9:54 |
|
mnohokrát děkuji milí akvaristi za Vaše pěkné a pozitivní komentáře i hodnocení.
brzo konečně něco nafotím. |
tpivona (id: 8201
)
|
24.6.2010 13:11 |
|
Co mám s tebou dělat? Asi nic, tak musím obnovit a jako minule za plný počet
. Originální, super...atd. Tomáš (hodnocení 8) |
Piccaso (id: 10239
)
|
23.6.2010 21:04 |
|
Tak já můžu špekulovat
jak to, že ti tak jedou nízké rostliny a jak tak koukám polovina jednoho bloku Temelínu jede jen na tvoje osvětlení. |
kulas (id: 9124 )
|
23.6.2010 10:54 |
|
Obnovuji je to paráda
za 8 |
sivon (id: 10063
)
|
15.6.2010 22:03 |
|
Tak jsem sem zase zabloudila a jen zírám - plný počet je málo! Je to opravdu super osobité, přímo výstavní. Tak ať se daří i dále. Měním na 8. (hodnocení 8) |
Piccaso (id: 10239
)
|
14.6.2010 16:31 |
|
Takový biotop sice není můj šálek kávy, ale koukám co se dá všechno v akva vytvořit. Jinak úžasná kotelna, nic míň, než 8 si tato prezentačka nezaslouží. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro ludanek |
18.5.2010 10:39 |
|
díky ti Ludvo,neprodávej a taky s tím svým něco udělej...a stav se častěji |
ludanek (id: 1991
)
|
15.5.2010 10:21 |
|
Člověk se tu chvilku neukáže a takováhle změna,čumim jako péro
Dobrý! ! ! |
ruda (id: 3065
)
|
12.5.2010 12:36 |
|
všem bláznivým akvaristům a zahradníkům děkuji za pochvalu |
kopec (id: 6708
)
|
10.5.2010 21:18 |
|
Člověče, právě se chystám napsat jak to neskutečně roste, a že Ti začínám závidět, no a Ty zase že už ne. No to ale nic nemění na situlaci, že je to každopádně paráda. Tak ať se Ti stále daří. Břeťa |
petr fous (id: 3470
)
|
10.5.2010 12:24 |
|
Přehodnoceno je to paráda 8 Petr |
daniska (id: 9150
)
|
4.5.2010 0:07 |
|
Po nějaké době jsem opět nakoukla a žasnu, je to nádhera |
Slama5 (id: 9871
)
|
30.4.2010 14:12 |
|
Tak při pohledu na tohle mi spadla brada!je to jako na počítači vytvořený kus přírody.DOkonalé a neuvěřitelné.Gratuliji.A ten kořen prostě pohádka |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro sime |
21.4.2010 20:42 |
|
moooc diky,od tebe fakt potesiiiiii |
sime (id: 3768
)
|
20.4.2010 18:55 |
|
Tak to je neuvěřitelná pecka. Dlouho jsem u Tebe na presentaci nebyl a todle mi vyrazilo dech.
Ať se daří... (hodnocení 8) |
dzudy (id: 1760
)
|
18.4.2010 10:48 |
|
Nádherné! (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Lery |
18.4.2010 9:18 |
|
ahoj Lery,názor máš podobný.i mě se parmy4pruhy líbí,čím víc tím líp,když se prohání u čelního skla,je to podívaná.hlavní důvod jejich pořízení byla však cena a jejich nenáročnost.v podstatě je krmím minimálně,měly by hlavně zobat řasu,což samozřejmě nedělají.pořízeno bylo 25kusu,s toho 4 vyskočily.nechci mít přerybněno,jsem docela lenoch se o akva starat,tak počet zůstane tento.ty ostatní ryby jsou tam jen aby bylo troch živo.
prvotní plán byl pořídit 30ks t.červenoustek a hafec krevet.ale to až někdy,páč jak píšeš,parmy jsou potvory a krevetky mi utloukly.takže si je množím v jíných nádržích,až příjde ten pravý čas,osadku nádrže obměním.
strojovna není až tak vymakaná,což jsem se včera přesvědčil.praskl filtr,takže jsem měl odpoledne docela hoňku.samozřejmě doma ani kousek skla,silikon jen zbytek...no,slátal jsem to horkou nití a jede se dál.až jednou přijedu z práce a akva bude na suchu,dám do toho kuřata a bude po ptákách
.
i Tobě ať se daří a díky. |
Lery (id: 7644
)
|
17.4.2010 21:45 |
|
Rudiku,Tvoje strojovna je úžasná.Jsi příkladný moderní akvarista.Já ele.blb,jen obdivuji tvojí práci.
Ale,jestli se nemýlím,na nové fotce máš parmičky čtyřpruhé,které nemáš zatím napsané.Přimlouvám se,zvětši hejno.Jsou to sice potvory,ale nádherné.A pohled,když se honí větší skupina,stojí za tu práci.Můj názor.
Ať se daří |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Lukin414 |
17.4.2010 15:51 |
|
no to jako že až někdy v budoucnu budu mít víc času(zatím to nehrozí),nasypu do toho pár placek a teter
.
a esi to dotáhnu někam nahoru nevím,možná kdyby každý kdo píše že hodnotí hodnotil,už bych tam byl
jinak všem ostatním bláznům akavristum velice děkuji za přízeň |
Tin (id: 5166
)
|
17.4.2010 11:36 |
|
zajímavé davam 8 ať se daří |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro brinks |
16.4.2010 10:53 |
|
2 x 58W philips 865
1 x 58W philips 840
1 x 58W philips 830
jinak v deníku |
Lukin414 (id: 4554
)
|
7.4.2010 23:55 |
|
rudo rudo, ty to táhneš na první místo
dej na moje slova a něco s tím dělej
né, je to super. Občas kouknu na nový fotky a je to fakt paráda sledovat novější fotky. Nechápu jak z toho chceš udělat ameriku? Za 4 roky tam vysad Razbory klínoskvrný a máš další 4roky klid |
brinks (id: 7168
)
|
7.4.2010 22:17 |
|
jaké mate osvětlení ? dekuji je to moc krasné........ |
brinks (id: 7168
)
|
7.4.2010 22:16 |
|
Moc krasné akvarko jako golfové hřiště je to moc krasné ....je to můj sen a chtěl bych to mít doma fakt nadherné davám 8 ... |
Kulič (id: 7001
)
|
6.4.2010 21:15 |
|
Od začátku jsem tomuto akvárku fandil a čekal, jak se vše vyvine. Nové fotky jsou naprosto úchvatné. Kompozice úžasná, trpělivost autora obdivuhodná. Přeju, ať se daří i nadále. 8 je málo. |
foton (id: 4829
)
|
5.4.2010 18:02 |
|
Pěkné,pěkné.Čekal jsem jak se ti to vymrví a musím konstatovat,že se ti to vymrvilo hezky. |
ruda (id: 3065
)
|
5.4.2010 17:10 |
|
všem mocinkrát děkuju za povzbuzující ,pěkné komentáře.hezky se to čte
tak děkuju pěkně vážení a milí akvaristé. |
Sidonius (id: 1736 )
|
5.4.2010 9:29 |
|
Potěšení na mé straně! |
extensa (id: 11404
)
|
5.4.2010 7:57 |
|
super akvarko davam 8 (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
4.4.2010 10:47 |
|
Lukyn:děkuji za pochavlu,parmičky jsou tam na dožití(ještě tak 4 roky)potom pujdu do ameriky.
brgul:taktéž děkuju,nyní je trávníček o mnoho procent lepší.foto bude co nejdříve.
miro m:velmi pekně ďakujem |
miro m (id: 10797
)
|
2.4.2010 15:28 |
|
toto je moc pekne.je to fajn -8 |
brgul (id: 7015
)
|
27.3.2010 11:36 |
|
Už je tam krásnej trávníček,je to paráda! 8* |
Lukin414 (id: 4554
)
|
22.3.2010 20:49 |
|
Panáček jaký si pořídil necky :D je to hodně zajímavý je parádní pozorovat fotky od starších po nové :D Kdyby to bylo moje akva tak bych tam nechal jen ty parmičky 4pruhý ;) (hodnocení 8) |
jonathane (id: 4784
)
|
15.3.2010 10:22 |
|
No u Tebe ani nemluvím rudiku, jak jinak mazec...hlavně ta fotka z března...nádhera |
Kryštof (id: 9893
)
|
12.3.2010 9:07 |
|
super, skoro Amano ....
(hodnocení 8) |
ludanek (id: 1991
)
|
6.3.2010 20:31 |
|
Kde máš dno?!
Vždyť já ho přes tu zeleň nevidim sakra
|
GRaven (id: 10767
)
|
6.3.2010 20:12 |
|
nádhera. krásně ladné barevné vyvážené (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro kopec |
5.3.2010 20:24 |
|
v pohodě,já moc dobře vím,jakou fotku máš na mysli
vždyť já jen kopíruju
,jen ty kytky si rostou jak chtějí,vůbec mrchy neposlouchaj a rozplizly se i tam,co nemají být. |
kopec (id: 6708
)
|
5.3.2010 20:21 |
|
Tam kde je ten otazník, byl odkaz na velice zajímavé akva, jen koberec a kořen, ale otevíralo se něco jiného. Nevím jak to sem dostat, aby to fungovalo. |
kopec (id: 6708
)
|
5.3.2010 19:36 |
|
Vidím ,že jsi vzal vážně tu moji poznámku o jarním kole. Pažit už máš parádní, všechna čest. Není zase tak jednoduché vypěstovat takový trávník, bez podpory rychle rostoucích stonkovek, jak jsem to měl např. třeba já na začátku. Mě se Tvoje pojetí akvarka hodně líbí, je to originální a neotřelé. Mě osobně se třeba strašně líbí něco takového(?). Já jsem ale na rozdíl od Tebe nenašel ten správný kořen. Všechno chce svůj čas, a u Tebe se to vyvíjí nadmíru dobře. Na použitou techniku fotky parádní. Při pohledu na ně vidím, že jsi to s tím výrokem o "zařaseným prckovi" řádně přehnal. |
Lumča (id: 4845
)
|
5.3.2010 11:50 |
|
No uplná nádhera,ze 7 na 8 nejde vic.Mnoho zdaru. |
ruda (id: 3065
)
|
4.3.2010 9:51 |
|
čím větší plocha dna,tím větší průtok si můžeš dovolit.taky záleží na vrstvě dna,použitém písku atd.
filtr ve sklepě tě rušit nebude.největší rambajz dělá voda co se láme ve spodním kolenu těsně před filtrem.
100L stačí na nepřerybněnou nádrž. |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
4.3.2010 8:55 |
|
S tím hlukem mne trochu strašíš,ja chci mír filtr pod akvarkem ,ale až ve sklepě a to je o nějaké 2,5m níže.Snad to nebude tak zlé.Dole mi to vadit nebude a u akva bych to pořádně odhlučnil vatou a velkým Miralonem na obalování potrubí.Jinak chápu,že přes půdní filtr nemůže voda proudit moc rychle,ale 100l hod. by snad mělo stačit.Nebo se pletu? |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
4.3.2010 7:44 |
|
bordel na hladině není nijak výrazný,sem tam se něco vytrhne a skončí u hřebenu přepadu,kde to seberu.
spíš kvůli většímu objemu filtrované vody.nyní protéká filtrem asi 100L/h.rád bych nějakých 300L/h.ale to by přepadem odtékalo moc vody a odpadní roura ,respektive voda v ní je jako vodopád.celkem hlučné.
takže odbočka je sice na místě,ale díky kraválu ji neudělám.radši dodám kanystr.
ono kdybych tvořil ještě nějakou vanu,filtraci bych neumístil pod nádrž,ale za(spojené nádoby).pak bych udělal tebou zmíněnou odbočku. |
Alex Matulek (id: 9314
)
odpověď pro ruda |
4.3.2010 6:29 |
|
To k vůli bordelu na hladině?Poku ano,tak nešlo by udělat odbočku menšího průřezu u hladiny? |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro Alex Matulek |
3.3.2010 20:24 |
|
s půdním filtrem jsem spokojen,není s tím žádný problém.
snad jen...teče jim opravdové minimum,takže ve vodním sloupci se tu a tam nějaký ten drobek vznáší.
s takovouhle zahrádkou mám nyní první zkušenost,nemohu tedy posuzovat,zda je pro kytky tato volba dobrá.zdá se ale,že teplo a hnojení ke kořenům jim dělá dobře.
při zakládání dalšího rostlinného akva(někdy v budoucnu) se rozhodnu opět pro tento způsob filtrace.jen k němu doplním ještě jeden okruh s výpustí na hladinu. |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
3.3.2010 12:03 |
|
Chtěl bych se zeptat ,jak jsi spokojen s půdním filtrem? |
gabii (id: 10424 )
odpověď pro bagio7 |
21.2.2010 7:44 |
|
přeci je jedno,kde se nádrž nachází,hlavně že dělá majiteli radost.
jinak moc pěkné |
meleri (id: 5618 )
|
17.2.2010 20:01 |
|
užas nemám slov! |
bagio7 (id: 6804
)
|
16.2.2010 20:33 |
|
Velká nádhera, už to vydím zeleňoučký. Jen se polepši, kdo to má tak dole hledat :o) |
ruda (id: 3065
)
|
14.2.2010 8:07 |
|
děkuji za podporu
petrst:s ruruchou je to složité,při malých dávkách hnojiva se jí poměrně dařilo,po zvýšení se zdá,že ustupuje.přidal jsem i na osvětlení i CO2.rostliny velice rychle nastartovaly,tak snad řase seberou výživu.
Karl Kopfrking:na starých fotkách to nebylo zase tak tragické,jen to nebylo díky jejich kvalitě vidět.
ale je pravda,že za posledních 14dní se kopřivy hodně vyšvihly.
Ludánek:fotbálek si čas od času kopnu,ale na škváráku...po pažitu to neuběhám,moc velký hřiště na mě. |
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro ruda |
10.2.2010 19:55 |
|
Prostě je to hotový fotbalový hřiště a víc vo tom nebudeme debatovat jasný
|
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
9.2.2010 12:53 |
|
Na nových fotkách je vidět zase více svěžejší,hustší, zelenější pažit, jen tak dál....
|
petrst (id: 1977
)
|
9.2.2010 10:55 |
|
Pěkně propracovaný koncept
. Jen s tím PMDD u nového akvárka opatrně. Tady jsem chtěl ze začátku podporovat růst a podpořil jsem akorát ruchuchu, kterou jsem pak celý rok likvidoval. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro ludanek |
8.2.2010 20:42 |
|
tak na takovým drňáku bych si pěkně dojebabral nohy |
ludanek (id: 1991
)
|
8.2.2010 20:18 |
|
No vždyť to říkám,ůplný fotbalový hřiště |
sivon (id: 10063
)
|
27.1.2010 20:58 |
|
Super, zatím to vypadá trochu jako poušť po mírném deštíčku, ale je to strašně zajímavé. Jinak miluji zarostlá akvária, ale tohle je tak moc zvláštní (hezky), že jsem se u něj zastavila. Ať se daří panu kutilovi i nadále
. (hodnocení 7) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro kopec |
23.1.2010 11:36 |
|
no,filtry bych měl jen dva.stávající pod nádrží a pak tenhle kanystr(když pospíším s nákupem).ten menší jsem zrušil,byl k ničemu.
jak jsem ti psal,lítá mi ve vodě stále jemný bordýlek.
radši bych tam měl ty bublinky jako u tebe.teda,oni tam jsou,ale v tom nepořádku se ztratí |
kopec (id: 6708
)
|
23.1.2010 11:12 |
|
Člověče, Ty tam budeš mít filtů. Klidně z toho můžeš udělat domácí čističku
No a luďánek má pravdu. Távník se musí zalévat, a to důkladně. Tak to neodrbávej
Ať Ti to roste, brzy začne jarní kolo, tak ať ten pažit vypadá |
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro ruda |
21.1.2010 19:10 |
|
Jááák bída,se asi málo snažíš nebo co,musíš ho pořádně zalejvat,jako sebe
|
ruda (id: 3065
)
|
17.1.2010 9:12 |
|
Alex Matulek:děkuji,jsem rád,že můj počin někomu pomůže.
ludánku,je to bída.
Karel Kopfrking:děkuji,pažit se sázel dlouho,ale ještě déle se bude zahušťovat.
Lery:není co závidět.přesto děkuju.
radhol:tak kořen jsem vytáhl z rybníka,majitel dělal čístku,tak se tam jen tak povaloval.zřejmě jde o vrbu,což není ideální,ale zatím vše v pořádku.no,když si načneš lahvinku vínka,asi deník nedočteš do konce
Hanz 66:i Vám děkuju za chválu.máte pravdu,co nemusím,nekoupím.a není to pouze finanční otázka.prostě mě to baví vyrábět.
samozřejmě i všem ostatním velice děkuju za nejen návštěvu.
akvárium je nyní lehce zanedbané.není dostatek času vůbec na nic.ani na to koukání do něj. |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
16.1.2010 14:19 |
|
Velice zajímavě uspořádané akva, až to zaroste, nebude to mít chybu. Dobře propracovaná prezentace, ale hlavně máš jeden z nejzajímavějších deníků (při čtení jsem se bavil). Líbí se mně na tobě, že hodně věcí si děláš sám a co nemusíš to nekoupíš ( já jsem na tom podobně). Hodnocení 8 bodíků a nechtˇse ti daří. |
radhol (id: 5024
)
|
12.1.2010 11:27 |
|
ahoj Rudo, uz jsem se chystal, za ti napisu dotaz, jestli se na tvem akva jeste pracuje a nebo jestli jsi to dal k ledu.
A ejhle, najednou vidim, ze si akva v pohode bubla. Super zpracovany denik (jen tak mit cas si to vsechno projit, treba nekdy v noci u lakvinky vina). Kde se da najit takovy bezva koren a z jakeho je druhu dreva? Pockam si az to zaroste, pak to bude super. Budu sledovat. At se dari. |
Lery (id: 7644
)
|
12.1.2010 5:51 |
|
Moc a moc vychytaný.
8 Jen tichá závist.
Ať se daří.
|
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
10.1.2010 22:08 |
|
Jednoduchý nepřeplácaný design, super technika ale hlavně parádní fotbalový pažit.(Obdivuji vaší trpělivost to sázet
)
PS: za jaký tým vaše ryby kopou?
(hodnocení 8) |
ludanek (id: 1991
)
|
9.1.2010 16:59 |
|
Tak co,už máš na dně pořádnej fotbalovej trávník? |
Alex Matulek (id: 9314
)
|
8.1.2010 20:41 |
|
Připravuji se na založení nového akvarka a to to jsem potřeboval.Super.Doufám,že až bude komplet osázeno tak bude 8.Máš na to. |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro farbakp |
25.12.2009 19:03 |
|
ano,nádrž je od začátku stavěna s ohledem na možný chov diskusů.nyní však chybí čas a finance.
ostatním děkuji |
farbakp (id: 6699 )
odpověď pro HUJA |
25.12.2009 14:34 |
|
pre Rudika: Ahoj.. velmi pekne si to cele popisal a ked to takto pojde dalej, bude to este zaujimave.. davam za 8.. neuvazoval si nad chovom diskusov..? litraz aj techniku na to mas... |
HUJA (id: 10097
)
|
24.12.2009 22:08 |
|
Dobro za 7 |
rhozlar (id: 1671
)
|
24.12.2009 16:11 |
|
Ahoj, no tak tohle jsem potřeboval. Díky a mějte se fajn.
Ahoj Robert |
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro kopec |
23.12.2009 11:34 |
|
Já jim to nechávám od začátku,to Rudík má místo filtru "PISOÁR"
|
gavunmama (id: 9289
)
|
23.12.2009 10:30 |
|
Zasednu ke kompu a hned se bavim
Krásnej pozitivní začátek volného dne
|
kopec (id: 6708
)
|
22.12.2009 21:08 |
|
Chlapci, nechcete to "hnojení" přenechat raději rybám?
|
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro ruda |
22.12.2009 20:25 |
|
|
ruda (id: 3065
)
|
22.12.2009 11:39 |
|
napadlo mě zrovna "neblinkat"(teď k tomu nemám daleko
)
kdybych se na nějakém webu dočetl,že k nastolení rovnováhy v akva je třeba se tam vys....neváhám a udělám to
zkusil bych to,ale nechce se mi špinit velká nádrž a miníčko by asi přeteklo |
ludanek (id: 1991
)
odpověď pro ruda |
21.12.2009 19:30 |
|
No tak dobrá nó,použiju svůj filtr když seš krkavec
A koukam že mi někam zmizela ta čtyřka |
tpivona (id: 8201
)
|
21.12.2009 16:21 |
|
Ahojky, tady nejde jinak než za 8 hned od začátku...deník je SUPER...nemá to chybu. Jsem zvědav, jak se akvu bude dařit v budoucnu...
. Tomáš (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
21.12.2009 13:07 |
|
ludánku,to jsem rád že magor tu nejsem sám. pěkně si čůrej do svého,jen tam neblinkej,to má potom opačné účinky
jinak i tobě díky,čtverek se tam vejde hromada |
ludanek (id: 1991
)
|
21.12.2009 11:51 |
|
Tak sem konečně po dvou dnech dočetl tvůj deník a přišel sem akorát na to,že si stejnej magor jako já
Musim uznat,že si si s tím teda pěkně pohrál,máš tu kotelnu fakt vychytanou.I noční osvětlení máš hezčí než já,prostě Ti závidim,za to Ti napálim čtyřku! ! !
Jinak až se mi bude chtít chcát,můžu se stavit?! |
ruda (id: 3065
)
|
21.12.2009 9:48 |
|
gavunmama ,nesreddin,mockrát děkuji,jsem rád,že se líbí.
Břéťo,eleo byla dobrá volba a to jsem původně zamýšlel jen s malým pláckem.pokud vytlačí HCéčko ,nebude mi to ani líto.eleo má zatím jistou převahu.
na otázku Ti odpovědět nedovedu,když už musím z hospy kolmo,nevím jak to probíhá,ale optám se kámošů...
.i tobě díky za povzbuzující příspěvek i bodíky
btw:že tys v noci přijel z hospy na běžkách? |
kopec (id: 6708
)
|
21.12.2009 0:12 |
|
Tak Radku, přesně toto jsem čekal. Ten název to fakt vystihuje. Musím říct, že kdybych chtěl akvarko s "kořínkem", tak nějak bych si ho představoval.Lepší si vybrat nemohl. Co se týká dna, eleo v tomto případě nemá chybu. Pokud se rozroste do stadia fotbalového trávníku, bude to bomba.
Docela trvalo, než jsem se prohrabal deníkem, ale stálo to za to
. Poučné. Trafostanici a kotelnu docela závidím.
Víš co by mě zajímalo? Jak se jezdí z hospody na kole s klipsnama
Hodnocení koresponduje s názvem akvarka |
NASREDDIN (id: 3697 )
odpověď pro ruda |
20.12.2009 20:25 |
|
Ty pacholku
, jak jsi to udržel pod pokličkou takovou dobu?
U mě to máš jasně za 8
. |
gavunmama (id: 9289
)
|
20.12.2009 14:03 |
|
Čekala jsem hodně,ale tohle
Jen na to pořád zírám
8 |
ruda (id: 3065
)
|
20.12.2009 12:40 |
|
tak já Vám všem moc pěkně děkuju za velice příjemné a pochvalné komentáře.ani jsem to nečekal,když je nádrž v tomhle nedodělaném stavu.taktéž za nádherné známky,které jste mi daly
NHKG- právě proto že jsem i já lenivý,technika je taková,jaká je.
ballon-jsem rád,že jste se pobavil.stavbou jsem se také bavil.
bime-to čtete pěkně rychle,já to psal dva roky
sharon- myslím že dcera si vede uplně jiné deníky
mk- s tím zarostlým dnem to nevidím tak růžově.
apinek-zase tolik promyšlený to není.dnes bych kůpa věcí řešil jinak.
miko- bohužel někdy nevím co dělám |
mk (id: 2713
)
|
20.12.2009 12:12 |
|
Technické zázemí akva - 8, nápad - 8, prezentace -8, layout - 7, celkové provedení - 8
U tohoto akva budu sledovat vývoj. Až zaroste celé dno, bude to "akvagarden" jak se patří. Držím palce. Ať se daří |
štěpina (id: 6351
)
|
20.12.2009 9:51 |
|
Moc zajímavé
!8 |
sharon (id: 1665
)
|
20.12.2009 9:13 |
|
No konečně
....hezký dva roky života, takovýhle deníček nevede ani moje pubertální dcera (teda myslím). A já si říkala, co jsi dělal, že jsi furt neměl čas |
ballon (id: 4744
)
|
19.12.2009 19:05 |
|
musim říct že tahle prezentace a akvarium nejen dobře vypadá ale me čtení deníku i kralovsky pobavilo.jasna *8*.at se daří |
bime (id: 7307
)
|
19.12.2009 17:25 |
|
Asi hodinu mi zabralo čtení a prohlížení fotek deníku,super.Akvárko tak za 6,technika a tvůj deník za 8.Prozatím za 7,až se Ti to pořádně rozroste hodnocení poopravím. |
miko (id: 9470
)
|
19.12.2009 16:57 |
|
Zdarec. Jde vidět, že víš co děláš. Jo a stím chcaním jsi mě dostal.
Dávám za 8 a ať se daří. |
kulas (id: 9124 )
|
19.12.2009 16:30 |
|
Je to pěkný dávam za 8 |
zeck (id: 5777 )
|
19.12.2009 16:29 |
|
Máš to vymakaný, parádní technika, je to všechno dobře promyšlený. Letí tam osma (hodnocení 8) |
carlosino (id: 8929
)
|
19.12.2009 13:52 |
|
Máš to pěkný - 8 (hodnocení 8) |
NHKG (id: 219
)
|
19.12.2009 13:42 |
|
Hodně originální, až to doroste, tak to bude určitě perfektní
Ale dávám 8 už teď, určitě bych později zapomněl zvýšit hodnocení.
Líbí se mi i ta technika, promyšlená do posledního detailu, to díky své lenosti nikdy mít nebudu! (hodnocení 8) |
petr fous (id: 3470
)
|
19.12.2009 13:07 |
|
Tak koukám,že se tady rýsuje pěkné akvárko zatím hodnotím 7,až se vše zajede a doděláš zvednu své hodnocení.Ať se daří Petr |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|