ARCHIV - akvária malá (41 až 80 litrů)

Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|  
623/832

Tomova společenská padesátka-již neexistující

Komentáře
 
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
RadekS  (id: 14   Radikovo akvárium  
 kategorie velká akvária, objem 275 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.9.2007 10:41
Ahoj, pěkný, jen by si to chtělo do někoho půjčit foto pro lepší představu, zatím 7*
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.4.2007 12:31
Možná by nebylo na škodu se naučit číst, je tam napsáno 2* týdně mražené. Jinak zbytek samozřejmě vločky, konkrétně převážně Tetramin.
Oříšek  (id: 4547   akva1  
 kategorie malá akvária, objem 20 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.4.2007 8:11
Docela zdařilé. Ty krmíš jenom mraženým? Možná, že by bylo dobré také nějaké vločky s vitamíny. Dávám zatím 5*
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.3.2007 11:11
Jo naměřil.
many  (id: 1202   manyho akva  
 kategorie velká akvária, objem 210 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  akva pro terčovce  
 kategorie velká akvária, objem 400 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.3.2007 10:22
Fakt jsi maměřil Fe 1mg/l?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2007 12:20
Zkus nějakej anubias...Když už teda malé, tak ryby co vněm nezkrní
markus  (id: 4153   Moje Malawi  
 kategorie střední akvária, objem 68 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2007 10:20
Dekuji za komentár k mému akvárku, ale já zastávám názor,ze pokud je akvárko slusne udalné je lepsí nez zádné.
Tlamovci v tomto prostredí opravdu zakrní, ale mají co jíst a cítí se lépe nez v akvaristice. Bohuzel nemám moznost zatím mít vetsí, ale doufám, ze se to zmení. Zkusím to vylepsit více kameny a nejakou rostlinkou.
markus  (id: 4153   Moje Malawi  
 kategorie střední akvária, objem 68 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.3.2007 10:16
Dkuji za komentár, ale já zastávám názor,ze lepaí malé akvárko nez zádné. Je jiné, kdyz akvárko spolecenské je zarostlé
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.3.2007 11:16
Nic proti Kombate,ale nad 22 jimuž dělá značné problémy,navc nechápu proč dávat ryby co mají chladnější vodu do teplých.Jak dlouho je vtý teplý máš?Když se vytřeli...stejně ti pnejspíš uhynou,ale když myslíš že je to dobré...
combat  (id: 4044   COMBAT 240  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  CHAMIKÁRIUM COMBATOVÉ SESTRY KATKY  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.3.2007 10:42
jj kardinalky snašeji od 18 do 24 ja mam 27 a normalně se mi vytřely tak vo co go když se ryby vytiraji tak se asi citi dobře bych řek ty amatere.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.3.2007 21:59
Děkuji za komentář,škoda že už tohle akva neexistuje Teď mám větší,ale to už se vzpamatovává a začíná vypadat jak by mělo,takže pokud to půjde dobře,do 2měsíců max. je tady.No panc. přikrmuju tabletkama Pet Dajana, vždy se oně "bijí" s krunýřovci a přísavkou thajskou,zajímavá podívaná...Jinak příležitostně i mražené a zcela výjmečně živé.Hlavně si je moc nezmlsej.
Jinak přeplácaně to asi vypadá,ale bohužel jen na fotkách,skutečnost vypadala jinak,ale rybky byly spokojený a normálně plavaly tam kde je bylo vidět,akorát se vždy skovaly když sem fotil celkový pohled-asi nebyly moc fotogenický
kralik555  (id: 3823 ) 1.3.2007 21:20
pekný,líbí se mi,ale je to dost přeplněný kytkama =) připadalo by mi divný kdybych skoro newiděla na rybky =) jo a máš pancéřníčky,dáváš jim nějaký jídlo,nebo jim stačí dno?já je mám teď nově (p.drobný-c.nanus)a moc nežerou...=) jinak mocky pekný,dávám 8*
romana88  (id: 3261 ) 26.11.2006 12:26
pěkný
Retaliator  (id: 2738   U Přemysla 1  
 kategorie střední akvária, objem 84 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 11.10.2006 18:51
Vypadá to přeplněné a přeplácané na tu velikost objemu..
Ivanka  (id: 1997   Ivančino akvárko  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.6.2006 10:48
jejda,tak se nehadejte,neee?muze to tady prece ovlivnocat kdokoliv...
tvoje akva je pekne zarostly,ale moc se mi nelibi,ze mas tak strasne velikou vrstvu toho sterku dole. davam 5*
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.6.2006 23:07
Koukej brzdit,já to nebyl,ani jsem se nemoh najít!Tak mi tady přestaň říkat jak jsem ubohej!Já mám v tomhle svědomí čistý,já byl ten kdo tu poukazoval na ovlivňování hodnocení-několikrát a pak ho budu sám ovlivňovat?Přemýšlej,tak ubohej nejsem,už několikrát jsem napsal že mi na hodnocení nezáleží,navíc teď,když už tohle akva neexistuje..............prostě já to nebyl.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.6.2006 13:24
Seš pěkne ubohej Tomášu ,co si mysliš ,že to nepoznám ,ty z 40 na 16 a já z 35 na 129.Trochu se zamysli...
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.5.2006 18:18
Tak mi dnes přivezli tu stodvacítku a stůl, už se těším
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.5.2006 21:50
No mám to už napsaný na lístečku,ale teď ho nemůžu najít-3*pancéřníček zlatopasý,2*čichavec perleťový,hejno fantomů,dvě parmičky kambodžské(koupené jako černopruhé-ale taky řasu žerou),2* ancistrus a to je tak všechno.Já bych na to taky sám neměl,ale já si platím stůl a přítelkyně mi k narozkám řekla že až bude stůl, tak dostanu jako dárek tu 120l.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.5.2006 20:22
Tak tu 120 ti závidím, taky bych chtěl větší ,ale bohužel není místo a peníze.A jaky ryby do toho akva budes dávat?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.5.2006 20:10
Ne.akorát mě štve,že se člověk může snažit a vyjde to vniveč. Nový a lepší fotky asi ani nebudou,do měsíce budu mít 120l,než ji zaběhnu a zprovozním,další měsíc a pak to tu buď nechám,nebo ji deaktivuji.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.5.2006 20:01
Co máš z toho , mně taky furt klesalo hodnocení.Někdo se tím asi baví ,ale já nevim už jak akva zkrášlit a přesto jsem pořad níž a níž.Take zde za poslední měsíc, co jsem tu nebyl , přibylo plno pěkných akvárií , takže to ber s rezervou.Hlavní je ,že akva je tvoje a ostatní jen můžou poradit.Já mám taky občas záporný komentáře ,ale chybami se učí.Já bych ti asi doporučil dát do prezentace lepší fotky.hodně zdaru tom
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.5.2006 19:45
Si dělá někdo srandu,z 25 na 43?Hele,uz mě to nebaví,řekni narovinu co tě žere,že pořád ovlivňuješ hodnocení,to to pak sem nikdo nemusí dávat!A už mě nebaví se snažit,když to tu pořád někdo mění dle svého!
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.4.2006 11:17
Tak jsem sem dal jednu fotku pro představu,není kvalitní-z mobilu,ale na představu stačí
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.4.2006 10:54
Konečně se mi podařilo poshánět všechny rostlinky za ty,které boj se štětičkovou řasou prohrály.Až se trochu rozrostou tak přidám nové fotky
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.4.2006 18:26
No stím kořenem to mám vyřešený , nedávno jsem takový pěkný koupil a už ho tam mám , no a rostlinky si vybraly některy rostou ale jsou tam i asi 2 co moc nelezou.echinodory mi vždycky chcíply , ale ten osiris mi roste.vallisnerie jsem nechal dříve v pozadí a když jsem akva čistil tak měla asi 10 mladých rostlinek ,tak jsm jí dal podel boku akvária aby vynikla. cabomba a egerie jsou na tom asi nejlépe.A ten jávsky mech mám v odchovně (prezentace Tomčuv prcek) ale moc se mi to na kořenu extra nelíbí , možná na lávě.Tak dík za radu ale už tam jak vidíš zoorganizované.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:56
No já nevim,možná jinej kořen,něco jako,aby to bylo víc do výšky,nebo tam nech ten co máš a nech ho porůst jávským mechem,nebo anubias bateri var nana.S tím jávským mechem jsem si všiml u Jasprovy prezentace,tuším podvodní okénko,nebo nějak tak,tak tam měl jávský mech na kořenu.Jinak musíš skusit co ti tam půjde za rostlinky,zkus třeba dopředu echynodorus tenelus,ten je pěknej,dozadu dát víc egerie,či zkusit valisneriitortu,má kolem 20cm,takže by ti tam výškově dobře pasovala.Co ty na to,jinak mě momentálně nic nenapadá.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:38
No taky možnost , a co teda poradíš mi s tim mím akva?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:35
Taky možnost,ale já to vpoho odkalím a to mám dost vysokou vrstvu štěrku(řek bych jednu z nejvyžších)co tady lidi maj.Ale odsávám to jen z estetickejch důvodů,rostlinky všechno NO3 z toho spotřebují,takže jednou za 14dní odkalím a je to.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:34
no a nechceš mi taky poradit s tím mím akvárkem ..kořen apod.? a trochu poradit jak by to bylo lapší?
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:32
Ale né s tím odkalovačem to prd vyčistí , ještě bych zbytečně ryl dnem a omylem vysal ancistruska a na to já nemám nervy, no u nás se to tak vždycky čistilo i tatka to tak děla ... a nikdy to nedělalo problémy ..a s tím odkalovačem se nedostaneš všude..takže proto to takle dělám
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:27
A proč jsi ho znovu zakládal na detrit na dně ti stačí obyč odkalovač?
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:24
No to já jsem až do 8 hodin čistil dnes akvárko ,to bylo čurbesu a taky práce: proprat štěr, vylovit 20 pidi ancistrusů, sázet rostliny atd. n okompletně jsem ho znova založil. a nebilo tak vyčistěný už od vánoc , tak se ani nedivím kolik toho detritu tam bylo..ah jo
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:15
Bohužel,ty velký rostliny jsou v zadu,přece jen se šířkou 23cm se toho s velkejma rostlinama udělat nedá,ale teď jsem vhrál nad štětičkou,ale stálo mě to dva echynodory,hygrophylu a ten malej takovej trávníček co tam byl,tak teď přemejšlím co stím,ale asi koupím ty samí rostlinky,protože rostly dobře.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:12
to se mi nezdá ale snad bde pořád tak pěkně růst.Ještě k tvýmu akwa , vypadalo by hezky kdyby jsi ty velký rostliny dal do pozadí a uvolnil kousek hladiny ,je to taková džungle a chtělo by to nějak naaranžovat..víc ti ktomu neporadím , protože akva máš určitě hezčí než já ,,
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:06
To jsem rád že ti roste,ale myslím si že je to dočasnýprvní přírustky velký a pak už nic a konec.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 21:00
To máš teda o svém akváriu vysoké mínění , no a abys ses nenudil tak mám pro tebe tu zmněnu - tak dal bych tam doprostřed nějaký velký kořen co vynikne a rostliny tak šikovně poskládal..no a ještě něco ti řeknu jak jsem se tě jednou ptal na tu Cabombu ,no tak jsem si jí koupil a něvěřil bys jak rychle roste.hodně zdaru tom
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.4.2006 17:54
Zdravím lidičky,můžete mi poradit co bych měl změnit,protože já už nevím,ať dělám co dělám,tak mi pořád někdo sráží hodnocení.Tak řekněte co mám změnit, protože je to podle mě jedno z nejhezčích tady?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.3.2006 18:37
To Monati:
To radši ne,ale děkuji
Monati  (id: 1658 ) 28.3.2006 17:49
TOME POŘIĎ SI VĚTŠÍ RYBIČKY ABY SPAPALY TY MENŠÍ
Hluchy  (id: 1130 ) 21.3.2006 16:54
Jen jsem řek co si myslim.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.3.2006 15:58
To Hluchy : no ještě ty začínej ..Já sem to tady s Tomem taky řešil a máme to vyjasnění ...Ps: Tomuto akvárku jsem dal 8* a od té doby jsem nehlasoval..Tak si vezmi jak chceš ,já mám svědomí čistté....
Hluchy  (id: 1130 ) 21.3.2006 15:46
Zvláštní,tomuhle akvárku pořád někdo nepřeje,jedno z nejhezčích co tady je a je až na 25 místě a ještě zvláštnější je že se najednou propadne vždy,když se dostane před prezentaci Vodní svět?Nepřijde vám to aspoň trochu divný?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.3.2006 20:44
Děkuji.
alb  (id: 395 ) 9.3.2006 18:25
máš ale docela malý hodnocení,které s k tvému akva nehodí....za8*
alb  (id: 395 ) 9.3.2006 18:24
tohle je dost hezky,máš to fakt povedený...
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 21:11
Máš dost málo světla,0,27W/l není moc,no nějaké kryptokoryny,anubiasy,prostě rostlinky málo náročné na světlo,jěště by jsi mohl skusit nějaký echinodor,mě rostl ech.bleherae při 0,22W/l.Jinak mě teď momentálně nic nenapadá
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 20:43
No tak to asi nemá cenu ..no uvidím kdyžtak koupím řasovou kouly nebo něco jinýho a co bys mi tak doporučil...já mám hodně zakrutich 4druhy, nějaké kryptocoryny a egerie densy..TAk co myslíš?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 20:36
Potřebuje celkem dost světla,hodně železa a není u ní naškodu CO2,já měl zprvu velké přírustky,ale pak jí uhnily kořeny a bylo.Nevím,podle mě je dost náročná.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 5.3.2006 19:31
Jo prosimtě já bych si chtěl koupi Cabombu carolinskou ale nevim jestli my poroste ..jestli je nějak náročná atd.. předem dík
Márty  (id: 18   Mártyho 200litrové  akvárium  
 kategorie velká akvária, objem 200 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.3.2006 8:13
trosku moc velky prales,
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2006 19:20
To nevim,ale já používám PMDD od Rosíka Je to jediný hnojivo se kterým mám zkušenosti(asi měsíc jsem hnojil akvaflorem,ale to bylo oničem.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 3.3.2006 16:41
Prosimtě čim přihnojuješ ? já přihnojuji BOFLOREM od rataje ..myslíš že je to dobry? dik tom
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.3.2006 17:27
Tak dobry, no a ty máš samce nebo samici....Jo prosim mrkni se na muj web o ancistrusech je tam všecko.Je to http://akvarium.blog.cz a napis mi tam třeba komentář
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.3.2006 17:13
Ne,vpoho,znám to Mě to jen překvapilo,že by si to moh někdo myslet o mě,to je fuk!
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.3.2006 16:04
Tak mir?
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.3.2006 16:02
No jenom aby ,tak jestli mluvíš pravdu tak v tom případě sorry,ale že já si sám hodnotím akvárko to není vůbec pravda,ja jsem si totiž nedokázal vysvětlit jakto že tak skáčes pořadí A to že jsem dával ostatním 1* a sobě 8 abych se posunul u 1 pitomí stupínek ,tak to zozhodně nedělám.A to že sem ti nižší hodnocení abys kles to je pravda,no mě v tu chvíli připadlo jako kdybys sis to hodnotil sám .A to že si hodnotím akvarko použils jako obranu.Však to znáš ..ty si to udělal ,ne ty jsi to udělal..Hádáme se jak maly děti ,a jestli já lžu nebo ty .....Tak to necháme plavat. ne? ps: vrátil jsem ti hodnocení na 6*
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.3.2006 15:10
Jo a ještě něco,já hodnotím akvárka podle toho jak se mi líbý a ne,aby mě náhodou někdo nepřeskočil a nesnižuju jim hodnocení,jen aby byly zamnou,jako to děláš ty,ty si zruš ty sví přezdívky a mě nech laskavě napokoji,zvláštní je že kdykoli jsem se dostal před tebe,tak jsem se najednou ocitl hned zase zpátky za tebou,o tom nic nevíš co,ty prostě nemůžeš vystát že by tě mohl někdo překonat,tak už laskavě přestaň ty manipulovat s hodnocením a mě nech bejt,to hodnocení co mám,jsou 4 měsíce tady a plno změn,žádnejsch tisíc přezdívek a osmiček!
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.3.2006 14:41
Tak to jsi na omylu kámo,mám zde jednu přezdívku,a rozhodně si sám akva nehodnotím,to ne!Mě je jedno jestli jsem 20,nebo 50,mám tady akva,aby se na něj lidi podívaly a ne abych si tady vytvářel sám hodnocení,to je na těch co se na to akva dívaj a ne na mě!
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 1.3.2006 13:38
Toto už není normální ty si vytváříš přezdívky a pak si dáváš 8 že, jinak mi vysvětli že si byl nějak 25 a ted si 18 ,jo a kdyz jsem sem přišel pořád byls nahore dole (jako v poradí prezentaci)já sem ti dal snížil hodnocení a následně si byl jěště víš.Jako nic ve zlím klodně to dělej ale tim akvárku na kráse nepřidáš
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.2.2006 18:31
Něma problema,dáme to zas zpátky
Mirďas  (id: 520 ) 28.2.2006 18:28
Holandsko bych tomu nerikal ani ze srandy...
kLARINKA  (id: 1449 ) 28.2.2006 16:10
Dobrej prales
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 26.2.2006 22:04
Promin ale mám nový fotky svýho akva tak se mi na to mrkni a posud..
barbus  (id: 1242   barbusovo akva  
 kategorie velká akvária, objem 240 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.2.2006 14:03
Ty fotky jsou o dost lepší ale zase dost tmavý jinak dobrý 6*
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.2.2006 17:27
Pěkny vypadá to líp tak se mrkni na moje je taky po rekonstrukci a jsou tam nové fotky
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.2.2006 22:44
To vážně nikoho ty nový fotky nezajímaj?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.2.2006 22:43
To lesbitch:
Díky
lesbitch  (id: 1089   Pájovo akvárečko  
 kategorie střední akvária, objem 63 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.2.2006 19:21
Krásně zarostlé 6
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.2.2006 18:58
Nový fota lidi,tak se na to podívejte.Tom
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.2.2006 16:13
To Hluchy:
No já věřím že je mé akva hodnoceno objektivně a navíc mi je vpodstatě jedno jestli jsu první,či150.Dával jsem ho sem aby si ho mohly prohlédnout i ostatní lidi a je už jen jejich věc jak to ohodnotí.Mě se mé akva líbý a jsem s ním spokojený,to mě stačí! A díky za pochvalu.
Hluchy  (id: 1130 ) 13.2.2006 11:59
Řek bych že toto akvárko by mělo být více vepředu.(už jsem tu viděl tuším dvě taková,udělejte si s tím hodnocením něco .
Tomovi:máš to pěkný,věřím že řasu zmákneš!Jen tak dál!
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.2.2006 21:52
To lipif:
Měl jsi pravdu,tak se teď můžeš kouknout na větší Díky za radu!Tom
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.2.2006 21:40
Jsou focené v rozlišení 2048*1536,formát Jpg,uvidíme,zkusím to,díky.
lypif  (id: 864   Kouzlo červeného neonu  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Přátelé zeleného údolí  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 12.2.2006 21:37
no, pokud máš fotky nafocené např. s rozlišením 1024x768, tak je nejdřív zkus před jakýmikoliv úpravami v nějakém editoru otevřít a hned zase uložit ve windowsovské aplikaci malování (programy -> příslušenství -> malování). pokud máš tedy widle velikost souboru se kolikrát zmenší až o 70% bez pozorovatelné ztráty kvality. jinak lze například ve photoshopu po otevření obrázku zvolit "save for web", formát jpeg (pokud není) a parametr quality nastavit na 50-60%. při tomto nastavení byses měl vejít do 250kb i s rozlišením oněch 1027x768. mnoho zdaru
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.2.2006 21:16
to jo,ale jenom takhle jsem je zmenšil pod 250kb(povolená velikost),nebo jak jinak je dostanu do 250kb a aby byly ve větším rozlišení?
lypif  (id: 864   Kouzlo červeného neonu  
 kategorie malá akvária, objem 54 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Přátelé zeleného údolí  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA  ) 12.2.2006 21:09
jj, fotky jsou o dost lepší, klidně by ale mohly být také ještě o něco větší, alespoň 800x600. jinak moc pěkný prales 7*
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 12.2.2006 20:43
Tak dnes se mi dostal do ruky normální foťák,což znamená nové fotky a hlavně kvalitní!(samozřejmě v mých možnostech) Tak to omrkněte
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.2.2006 21:58
Ony tam jsou-myriophylum matogroscens a rotala macrandra,ale na těch fotkách z mobilu to není vůbec vydět,za týden mám slíbenej normal. foťák,tak už snad budou vidět.
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.2.2006 21:49
celkem pěkny ale chtělo by to trochu rozveselit např. nějakou červenou rostlinkou.pro mě zatim za 5*****
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.2.2006 21:10
To určitě jo,ale teď momentálně nic lepšího k dispozici nemám.
Mirďas  (id: 520 ) 10.2.2006 21:09
Chtelo by to lepsi fotky... /****/
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.2.2006 20:59
Tak lidičky,opět nové fotečky,bohužel boj s řasou pokračuje,ale trochu už jsem ji zbrzdil-pomocí řasobijce od Rataje Fotky jsou opět z mobilu,takže opět nejsou extrémě kvalitní.Tom
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.2.2006 20:31
pozadí je nouzovka-výkres a černá a tmavě modrá tempera,ale přítelkyně mi slíbyla že mi koupí tapetu,akorát neřekla kdy Dikec.
maty_asek  (id: 1251   maty_askova třicítka  
 kategorie malá akvária, objem 30 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.2.2006 20:29
máš to pěkný, akorát bych něco udělal s tím pozadím... u mě to není taky dvakrát dobré, ale mám plány jo a máš dobrý kořen... škoda že v tom mojem musím mít jenom takový dřívko :)
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.1.2006 19:31
Pěkný jestli chces tak muzes mrknout na moje stránky jsou http://akvarium.blog.cz
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.1.2006 21:24
To Volda:
Díky,jak jsem sem psal,tak Rotala macrandra svůj boj se štětičkovou řasou prohrává,vedle Ludwigia Repens Sumbers byla pěkně rozrostlá a teď je z ní poslední zbytek za ní(ani nevím kde se tam vzal Rostla pěkně,až do štětiny,přinejhorším ji koupím znovu.Myriophyllum mattogrosence je za Valisnerii,v době fota není vidět,byla moc dlouhá,tak jsem ji přeťal v 3/4(když se pořádně podíváš,tak tam cosi červenýho je(holt mobil je jen mobil),ale už dneska je zas těsně pod hladinou-nejlépe se dařící a rozrůstající rostlinka v mím akva A díky za pochvalu(doufám že brzy seženu tu parmičku,nebo toho šneka
Volda  (id: 720   Voldovo Holandské akvárium- 465L  
 kategorie velká akvária, objem 465 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.1.2006 20:35
Pěkně se Ti to rozrostlo, jen tak dál ,jen jsi na předešlých fotkách měl Rotalu macrandru a
Myriophyllum mattogrosence, už je asi nemáš, nerostly???
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 22.1.2006 11:29
Nazdárek,nové fotky,ale jen z mobilu Čao Tom
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.1.2006 18:15
Zdravím lidičky,nemáte někdo na prodej(nebo múžete i darovat) někdo zubovce,či parmičku černopruhou?Jestli jste z Třebíče,nebo okolí,dejte prosím vědět. Tom
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.1.2006 5:06
To tomas j:
Voda je uplně čistá,žlutá je jen díky fotkám(ne příliš kvalitní objektiv a pk já(ne příliš kvalitní fotograf)
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.1.2006 18:12
ta voda to tak žluta nebo je to osvětlení?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.1.2006 11:08
Jen poslední reakce,ten názor by měl vytýkat akváriu nedostatky,ne člověku.Budu čekat na fotky měj se
tomas j  (id: 1048   Akvárium Ancistrusů  
 kategorie malá akvária, objem 45 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Moje 180-tka pro krunýřovce  
 kategorie velká akvária, objem 180 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.1.2006 11:02
omluvit se ti a proc je to muj nazor a mam na neho pravo stejne jak ty ...a vubec timto koncim s nasim rozhovorem na porad tak uz na moje prispevky laskave neeraguj
Niki.A  (id: 1076   Moje želvičky  
 kategorie terária 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.1.2006 10:28
Já tady ještě želvu neměla mam jí tu od včerejška
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 15.1.2006 9:44
To Jurna:
Ubožák ubohej,nechceš se jít pomalu léčit,tady nejsme v buranově!!!
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2006 15:30
To Kohler.M:
Moc díky,ten čichavec je opravdu krásný,hezčí než bojovnice!!!
Kohler.M  (id: 1043   Moje 136L akvarko  
 kategorie střední akvária, objem 136 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 14.1.2006 10:17
MAS PEKNE AKVA LIBISE MI TEN CICHAVEC
Aluska  (id: 652   Aluščino první mini akvarko  
 kategorie malá akvária, objem 23 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.1.2006 20:10
nemas vubec za co, vono to taky na ty fotce vzdycky vypada jinak nez ve skutecnosti. tesim se na nove fotecky
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.1.2006 19:47
To Aluska:
To bych udělal moc rád,ale se šířkou 23cm toho extrémě moc možný není,ta fotka z 1.1.2006 jen nastiňuje,na konci ledna budou opět nové kvalitní fotky,pak se sem podívej už dnes to mám krásně zarostlý,jak jsem začal přidávat CO2,tak rostou hodně rychle a nejsou v tak ¨zuboženém ¨stavu,v jakém jsem si je přines z obchodu Ale i tak dík za pochvalu.
Aluska  (id: 652   Aluščino první mini akvarko  
 kategorie malá akvária, objem 23 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 4.1.2006 17:22
moc se mi libi ten obrazek z prosince. Novej taky neni spatnej mozna bych nekam do rohu dozadu dala nejakou valisnerii nebo neco podobneho a pak smerem dopredu bych odstupnovala rostlinky podle velikosti po nejmensi a nejdrobnejsi vepredu. Ale vypada opravdu jak kus prirody a vzbec ne umele ME SE LIBI :)
Jasper  (id: 814   Podvodní okénko  
 kategorie malá akvária, objem 16 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 2.1.2006 21:53
Tak to vypadá že jsi to dost vylepšil,sice na té nové fotce toho moc poznat není,ale i tak je vidět že Ti jdou a až se Ti pořádně rozrostou,tak to bude moc krásný,jsem zvědav jak to bude vypadat za měsíc...Jen tak dál
Fishinka  (id: 35 ) 1.1.2006 18:15
Asi jako většina akvárek to vypadá čím dál tím líp jan tak dál,já budu dělat změny,ale časem,tak ybudou nové fotky.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 31.12.2005 13:36
To Dave 007 k rostlinám,mě se to tak líbý a to je podstatný,navíc jsou tam rostliny,který mi jdou a chaoticky to nepůsobí,není pěkný mít všechny rostlinky v lajně jako nějaké vojáky!!!Jak jsem řek,ukaž své akva a pak možná budu brát tvé vítky vážně,ale do tý doby to jsou pro mě jen řečičky!!!
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 31.12.2005 13:33
To Dave 007:
Parmička duhová je párová rybka!Teter tam bylo dost a kdyby jsi si to pořádně přečet radílku,zjistil by jsi že to jsou ryby,které tam byly,které už u mne nejsou ,jediný s čím máš tak trochu pravdu jsou pancéřníčci,ale minimum jsou dva a do tak malého akva by byla blbost jich dávat víc.Nemám rád lidi co jen umí radit,proč zde neukážeš své akvárko???Podle toho co jsi zde pořád všem psal toho zrovna moc o zarybnění nevíš,já se řídím hesle že co neumím,tak se do toho nese.u!!!
Dave007  (id: 642 ) 31.12.2005 13:02
Parmičky, tetry a pancéřníčci jsou hejnové ryby. A proto si dej do akvária míň druhů po více kusech. To samé s rostlinami. Nebude to působit tak chaoticky a nevyrovnaně.
Fishinka  (id: 35 ) 29.12.2005 13:29
Já taky více svítím,hnojím tím od Rosíka+CO2,no mám tam nějakou řasu,ale pomalu mizí tak snad to bude Ok,hlavně aby kytky rostli,měj se.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.12.2005 12:06
To Fishinka:
Moc dík za pochvalu,ale už tam je o dvě kytky víc a ještě alespoň dvě přidám
S rostlinkama-poslechl jsme Voldovu radu a začal hnojit PMDD(od Rosika),a zvýšil jsem intenzitu osvětlení,takže teď rostou dobře.Dokonce jedna Egerie podléhala šťětičkové řase,ale od změny se jí začíná dařit a i přes tu řasu pěkně roste,nedávno už měla takovou délku, že jsem původní vyhodil,odštípal mladé vršky,kde byly kořeny,oškrábal řasu co to šlo a znovu zasadil-a řasa je téměř pryč Hodně zdaru...
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 29.12.2005 12:02
To Kubajs:
Není zač,mám je asi 3měsíce a daří se jim opravdu dobře,navíc je to párek,takže... Deně je přikrmuji rostlinejma tabletkama(1/2)a rostou jak z vody.Čabas.
Fishinka  (id: 35 ) 29.12.2005 10:27
Povedlo se ti to až to pořádně zaroste tak to bude bomba!Jinak já taky tak trochu válčím s kytkama...
Kubajs  (id: 877 ) 29.12.2005 10:06
To TomH:
dikec a jak je mas dlouho?
Volda  (id: 720   Voldovo Holandské akvárium- 465L  
 kategorie velká akvária, objem 465 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 28.12.2005 22:37
Na vyplnění prostoru bych doporučil- Blyxa Japonica,Cryptocoryne Wendtii nebo Sagittaria Subulata
a na porostení kořenu Vesicularia Dubiana a nebo Anubias Barteri var Nana. A jako červenou kytku
Rotala Macrandra, je to asi nejkrásnější červená kytka co znám, ale nevím jestli ti bez CO2
poroste.Zkusit to, ale můžeš.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 27.12.2005 19:02
To Kubajs:
Ten ancitrus na fotce je můj menší a má 4,5cm,větší,který není nafocený má 5,5cm.
Kubajs  (id: 877 ) 27.12.2005 14:53
Jak je velky ten ancitrus na fotce?
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.12.2005 18:45
Nazdar lidičky,tady jsou nové kvalitnější fotky s výkonějším osvětlením a hlavně po protrhání akva,které je dnes tak zarostlé že zadní stěna není vůbec vidět.Navíc mi udělali obrovskou radost echinodory,jak se krásně rozrostli do šířky,bohužel to není z fotek patrné,tak to skoukněte a řekněte co by jste ještě změnily.Veselé vánoce!!!
Jiřík  (id: 210   Televize Jiříka a Verunky  
 kategorie velká akvária, objem 288 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 23.12.2005 10:28
Malinko přerybněné to máš, ale pokud budou fantomi ok, tak bych je tam nechal.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.12.2005 20:05
Co myslíte lidičky,mám si ty fantomy nechat,nebo je dát pryč?Vypadají v mém aka spokojeně,i přes to že se mají chovat v hejnu,ale mám strach abych nepřerybniol???
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 21.12.2005 20:05
Co myslíte lidičky,mám si ty fantomy nechat,nebo je dát pryč?Vypadají v mém aka spokojeně,i přes to že se mají chovat v hejnu,ale mám strac abych nepřerybniol???
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.12.2005 12:55
To Jiřík:
Moc díky.Asi si koupím tu červenou,protože mám rád barvy a myslím si že by to sní mohlo vypadat dobře.Dík Tom
Jiřík  (id: 210   Televize Jiříka a Verunky  
 kategorie velká akvária, objem 288 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.12.2005 9:34
Můžu Ti doporučit kryptokoryny - např. kryptokoryna červená, Wendtova, olivová nebo světlá. Jsou nenáročné na světlo i na ostatní podmínky a zůstávají poměrně nízké.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 9.12.2005 21:27
Zdravím lidičky,nechtěl by mi někdo poradit jakou rostlinku tam mám ještě koupit?Ještě tam asi jednu koupím,ale nevím jakou,nejvíce se daří echinodorům a bacopám,ale chtělo by to změnu,nějakou nižší až střední,tak kdyby mi chtěl někdo s tím pomoci,tak může. Dík Tom
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 7.12.2005 22:28
Taak jsem světlo vyřešil úplně jinak,než jsem původně chtěl,vyšlo to levněji a vypadá to docela dobře,udělám co nejdříve nějaké nové(kvalitnější fotky)!Bohužel jsem musel odstranit Hygrophilu diformis repens,protože ji ancitrusy úplně oškubali!Nahradil jsem ji echinodorem bleheare.Snad i vy uvydíte změny brzo na fotečkách.Čauky Tom
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 25.11.2005 13:13
Světlo už se řeší-příští měsíc si nechám udělat krit na akva a v něm budou211w zářivky normální+1fialová.Víc rostlin také bude-dám tam ještě echinodorus bleherae a pak budu čekat až se mi všechna ta zeleň rozroste.I ty fotky zkusím upravit.
Tommy  (id: 370 ) 25.11.2005 13:04
Nechci hodnotit, protože prezentované fotky (dle mého soudu) kazí dojem. Chtělo by to lepší fotky, tzn. nafotit lepším foťákem večer nebo v noci, bez blesku. Foťák umístit na stativ nebo alespoň fotit se stabilizací. Fotky jsou dost rozmazané a nevýrazné - zřejmě foceno kompaktem s nepříliž dobrým objektivem. Takže to zkus nějak opravit a určitě bude hodnocení lepší. Také bych se přimlouval za více rostlin a možná i za více světla v nádrži.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 24.11.2005 18:44
Tak tady jsou fotky z digitálu,ale jsou zase docela tmavé,asi fakt nemám fotografický um Snad se Vám budou ty fotky líbit,i akvárko je trochu předělané.Čus Tom
James  (id: 502 ) 21.11.2005 7:27
Jo to souhlasim, rostlinky bych určitě přidal.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.11.2005 20:45
To James:
Díky,konečně nějaká pochvala Ale stejně ještě do vánoc rostlinky přibudou,pořád je ten druhý roh prázdný.
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 20.11.2005 20:43
To James:
Díky,konečně nějaká pochvala Stejně ještě do víánoc rostlinky přibudou,ten levý kout je dost prázdný.
James  (id: 502 ) 20.11.2005 11:57
Jo nevypadá to špatně. ***
Maťulík  (id: 717   MAŤULÍKŮV SUMEČEK V NOVÉM  
 kategorie malá akvária, objem 42 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 19.11.2005 19:41
tomova změna v "bejváku" rybiček se mi líbí, myslím si,že se mu to povedlo... vážně pěkné!!!!
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 18.11.2005 19:59
Tak co říkáte na ty změny?Sice to není z těch fote moc patrný,ale alespoň jsem to chtěl trochu nastínit!Už aby byl ten digitál
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.11.2005 21:11
Bohužel,jak říkám jsou to fotky z mobilu,ale už se pracuje na lepších,mám slíbenej od kamaráda digitál,tak už snad budou lepší fotky!
Alnus  (id: 191   Alnusovo akvárium  
 kategorie střední akvária, objem 88 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  Alnusova velká nádrž  
 kategorie velká akvária, objem 300 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.11.2005 14:09
I já budu hodnotit, až budou k dispozici lepší fotky - tyto působí vybledle a myslím, že zbytečně zhoršují dojem z akvárka, které ve skutečnosti může být docela hezké ...
EDA  (id: 715   NEJVETSI  !!! Astronatus ocelatus, Vrubozubec pavi, Oskar  
 kategorie střední akvária, objem 140 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 17.11.2005 14:01
mas to celkem v poho kAMO... kdyby ses chtel naaahodou zbavit tech pavich ocek, tak by se mi hodili jako krmeni... kdyztak se ozvi...
Maťulík  (id: 717   MAŤULÍKŮV SUMEČEK V NOVÉM  
 kategorie malá akvária, objem 42 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.11.2005 8:59
Tomíkovo akva se mi moc líbí, protože ja tak akorát-není ani moc velké a ani moc malé.je takové roztomilé.výběr rybiček se mi líbí a rostlinky jsou také zajímavé.celkový názor na akvárium je výborný!!! jen tak dál!!!!!
ola  (id: 190   Skoro mořské akvarium  
 kategorie malá akvária, objem 34 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 13.11.2005 7:05
ta miny skalka je hezoučká
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 10.11.2005 17:52
Pro Honzik:
Ale vždyť tam celkový pohled je-ta úplně první fotka.
Dave007  (id: 642 ) 7.11.2005 19:23
A samozřejmě to chce víc rostlin
Dave007  (id: 642 ) 7.11.2005 19:22
Máš tam málo ryb. Dokup tam tak tři pancéřníčky a ještě dva čichavce. Docela by se tam hodily nějaké tetry (alespoň 15). Paví očka se ti ale rotmnoží... takže já bych se jich radši nějak zbavil.
honzik  (id: 694 ) 6.11.2005 21:33
hod pohled na celý akva
Kováček  (id: 681 ) 6.11.2005 18:18
Ahoj,chtělo by to každopádně víc rostlinek a vůbec si s tím eště nějak pohraj...třeba jim tam dej kousek kořene nebo nějaký větší kameny.Hold něco zkus a uvidíš sám.čau
Martina  (id: 588   Akvárium Honzy a Martiny  
 kategorie střední akvária, objem 72 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.11.2005 18:17
Zdravím, no chtělo by to prvně kvalitnější fotky a pak snad bude i co hodnotit.Ale už ted radím dej tam víc rostlinek a nějakou pěknou dekoraci(nějakou pěknou skrýš pro ty ancistruse)...Zatím**
Aluska  (id: 652   Aluščino první mini akvarko  
 kategorie malá akvária, objem 23 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.11.2005 16:46
vic rostlin, fotit za tmy a bez blesku :) ohodnotim potom :) jinak celkem pekne akva :)
Fishinka  (id: 35 ) 6.11.2005 14:30
Určitě by to chtělo kvalitnější fotky.Více rostlinek!
Tom H  (id: 692   Tomova společenská padesátka-již neexistující  
 kategorie malá akvária, objem 50 litrů 
 Prezentace je ARCHIVOVÁNA 
 nebyla aktualizována déle jak půl roku!  ) 6.11.2005 13:31
Doufám že se vám bude moje akva líbit,budu rád když mi dáte nějaké ten typ na zlepšení.
Komentář může přidat jen přihlášený uživatel
Komentáře jsou řazeny od nejnovějšího po nejstarší.
Nápověda   Mapa   Statistika   Foto   Archiv   Seznam   |<   <<   >>   >|