|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
tpivona (id: 8201
)
|
11.2.2010 10:54 |
|
Ahoj...tak šoupni akva do archivu, když již neexistuje...Tomáš. |
mig07 (id: 2003
)
|
26.10.2008 0:17 |
|
8* |
Lumča (id: 4845
)
|
15.9.2008 11:18 |
|
Je to škoda,líbilo se mi tvé AQ |
Darebak (id: 1672
)
|
14.9.2008 19:25 |
|
Neda se nic delat, nekdy je treba prinaset obeti
I kdyz rybicky byly moji mazlici.. |
Verča.D (id: 6790
)
|
14.9.2008 11:40 |
|
Ach jo! Ale to akva bylo krásný a rybky ti tam pěkně řádily.Bylo moc pěkný... Škoda
|
Darebak (id: 1672
)
|
17.8.2008 13:01 |
|
PO 550 DNECH PROVOZ AKVARIA UKONCEM! |
keeves (id: 5371
)
|
1.8.2008 20:52 |
|
Moc pěkné. Též se chystám na změnu svého akva na malawi. Za 8* |
TopShark (id: 4762
)
|
30.5.2008 10:33 |
|
Toto Malawi je opravdu pěkné - za 8 - ať se daří a hodně štěstí. |
Darebak (id: 1672
)
|
30.4.2008 23:36 |
|
Diky za pochvalna hodnoceni. Jsem rad, ze se akva libi.. |
:o)) (id: 2687
)
|
30.4.2008 18:57 |
|
Znovu za 8 :o)) |
martin4ever (id: 6269
)
|
26.4.2008 9:22 |
|
jj, pěkný akva... |
Darebak (id: 1672
)
|
25.4.2008 23:30 |
|
Chtel jsem po dvou mesicich pridat zase aktualni fotecku, ale krome toho, ze lehce povyrostly rostlinky, se nic nezmenilo, tak to jeste necham. Povyrostly sice male ryby, kterym se podarilo dorust do velikosti, kdy je dospelaci nepovazuji za svacinu, ale to by na celkovych fotkach stejne nebylo moc videt. |
ludanek (id: 1991
)
|
28.2.2008 21:04 |
|
Máš to hezký! |
LuccaH (id: 6384
)
|
27.2.2008 14:09 |
|
změna podvou měsících je tak dost vidět. :) to pozadí je naprosto žoviální a ty rybky teda nemaj chybu,dávám za 8* a nemám slov
tak ať se daří... L. |
Darebak (id: 1672
)
|
24.2.2008 22:57 |
|
Po dvou mesicich jsem opet prihodil aktualni fotecku. Je videt, pri porovnani s predchozim obrazkem, ze rostlinkam se dari a pekne rostou. Kupodivu odolaly rybam, ktera obcas neco ukousnou, ale uz si na ne zvykly a nechavaji je bez povsimnuti. Zato si je velmi oblibily male rybky, ktere v nich nachazeji utociste a schovavaji se mezi listy. Uz jsem ztratil prehled, kolik malych mi v akva plave, neda se to uhlidat. |
jonathane (id: 4784
)
|
5.1.2008 19:32 |
|
Petre, pekne se Ti to zelena.......mas to taky krasne |
KELLYS (id: 5602 )
|
2.1.2008 13:54 |
|
Moc pěkný! 7 |
Darebak (id: 1672
)
|
23.12.2007 18:19 |
|
Opět jsem se dostal k tomu, že jsem do prezentace přihodil aktuální fotku akvária. Přidal jsem do něj i pár rostlinek (Cryptocoryne tropica a Hygrophila siamensis), snad mě za to nebudete kamenovat. Důvod je spíš testovací, chci si vyzkoušet, jak by rostlinky šly pod současným osvětlením. Ryby je okusují jen mírně, ale stejně skončí asi jako krmení, nenechají mi nic vyrůst
Taky jsem přidal nové video, můžete mrknout, jak se rybky v nádrži prohání |
Lumča (id: 4845
)
|
6.11.2007 10:34 |
|
Máš to pěkný,za 8.a jsem rád,že tam nemáš rostlinu.Někteři jsou schopni do Malawi nacpat Valisnerku |
Darebak (id: 1672
)
|
26.10.2007 8:43 |
|
Ahoj Martine, novinek teda moc neni, i kdyz zrovna probiha experiment. Jak jsem psal v deniku, pridal jsem jednu zarivku, abych podporil rust ras. Vubec nerostla zelena a spis se misty objevovala hneda nebo cerna. Takze vice svitim a je to znat, pomalu se zacina pozadi zelenat. Ale je to jeste moc kratka doba na hodnoceni... |
jonathane (id: 4784
)
|
25.10.2007 20:28 |
|
Ahoj Petre, tak je neco noveho u Tebe v AQ...................... |
Darebak (id: 1672
)
|
10.9.2007 16:04 |
|
Dikes, s fotkama jsem si v ramci moznosti vyhral. Momentalne mam pocit, ze zelena rasa je na ustupu a neroste. Neco vyluxovaly ryby, zbytek se zpomalil. Tak uvidime... |
ruda (id: 3065
)
|
8.9.2007 10:35 |
|
tak tak...presne jak pise ota
.ale uz ted je to super |
Ota (id: 3499
)
|
8.9.2007 0:28 |
|
Teda máš krásné nové fotky a máš pravdu že postupné zarůstaní tou zelenou řasou mění celý ráz akvária - samozřejmě k lepšímu.Bude to vypadat teď již opravdu přirozeně jako v domovině těch rybek.Držím palce je to paráda. |
Darebak (id: 1672
)
|
3.9.2007 15:34 |
|
Po měsíci jsem přidal do galerie aktuální foto nádrže. Řasa trochu poskočila a začíná být na pozadí zřetelnější. Chtělo by to ještě trochu.. Stejně tak na kamenech |
Darebak (id: 1672
)
|
7.8.2007 7:10 |
|
Milí návštěvníci, aktualizoval jsem fotky rybek v galerii, protože trochu povyrostly, ale hlavně se už krásně vybarvily. |
Ota (id: 3499
)
|
29.7.2007 10:46 |
|
Moc krásný akva, hezké pozadí a celkově to budí dojem "přirozenosti",jo cichlidy jsou fantastický.
U mě za 8.Ať se daří, je to pěkný. |
Darebak (id: 1672
)
|
29.7.2007 9:51 |
|
Ahoj, tak jsem se vrátil po týdenní dovolené a v akva je klid. No teda vlastně není, protože jak mě ryby viděly, okamžitě to u hladiny začlo vřít a čekají na jídlo
Při toulkách po ČR jsem navštívil i jednu akvarijní pěstírnu v Černé v Pošumaví (Exot Hobby), která vyrábí své vlastní akvarijní krmivo značky SAK. Vzal jsem jeden vzorek SAK green, tak uvidím, jak bude rybkám šmakovat |
jonathane (id: 4784
)
|
28.7.2007 8:58 |
|
Ne delam si srandu...musel jsem Te nejak popichnout. Samozrejme, ze AQ je super vzhledem i vnitrnim vybavenim. Za to ja se ted peru z nalevnikem. Mam AQ jak mleko, ale ryby jsou v pohode, dokonce mi zas nosi 2 samice cyprichromisu. |
jonathane (id: 4784
)
|
22.7.2007 15:08 |
|
je tlusteeeeeeej.....fuuuuuujjjjjj
a je vetsi nez to AQ
|
Darebak (id: 1672
)
|
22.7.2007 11:22 |
|
Prosím tě.. kdybys to nenapsal, tak bych si toho teploměru na fotce ani nevšiml
Je maličký, šikovný, takže nic nic, hezky tam zůstane |
jonathane (id: 4784
)
|
22.7.2007 8:11 |
|
nevim kazi mi pohled na AQ uplně ze předu. Takovej mooooooooc tlustej.......
|
Darebak (id: 1672
)
|
22.7.2007 0:26 |
|
Martine, co se ti nelíbí na mém teploměru?
Teda takový komentář jsem nečekal.. |
jonathane (id: 4784
)
|
21.7.2007 19:48 |
|
Petre kup si jinej teplomer...ten zlutej hodne slabej. Tenhle je jako hadice
jinak se mi Tvoje AQ moc libi. Super sladene barvy ryb. |
Darebak (id: 1672
)
|
20.7.2007 13:56 |
|
Díky, Rudo. Jsem rád, že jsem tvé očekávání nezklamal
Osobně jsem s prací taky moc spokojen! |
ruda (id: 3065
)
|
20.7.2007 13:38 |
|
hele,tomu rikam akvarko.moc pekny....
takže jak jsem řekl/napsal/proste za *8.hodne zdaru.ruda |
jonathane (id: 4784
)
|
19.7.2007 17:02 |
|
Petre supeeer podivana, uz aby byli nejaky fotky. |
Darebak (id: 1672
)
|
19.7.2007 16:14 |
|
Vyměnil jsem video na stránce, kde byl starý vzhled akva, za aktuální pohled do nádrže. Rybky se zabydlují a vybírají vhodná teritoria
Snad se jim nové prostředí bude líbit!
Večer udělám nějakou celkovou fotečku, až bude tma. |
Darebak (id: 1672
)
|
8.7.2007 21:23 |
|
Tak jsem právě našel v akváriu černého pasažéra!
Když jsem měnil vodu ve 200ce, někam mezi kameny se schovala malá odchovaná rybka, kterou zkusím chytit a přidat ke třem kamarádům. Alespoň je vidět, že voda je zatím ok. |
Darebak (id: 1672
)
|
8.7.2007 10:59 |
|
Akce umístění ryb do nového prostředí se odkládá z technických důvodů. Z akva je trochu cítit kyselina citronova, kterou jsem neutralizoval pozadí. Nemyslím si, že bych pozadí málo opláchl, zvlášt když ph je zásadité. Každopádně jsem komplet vyměnil vodu a teď to chvíli nechám, abych vyhnal nálevníka. Příští týden koupím pár testovacích rybek, asi paví očka, a budu sledovat, zda jim voda nevadí. Chvíli jsem tlamovce v tom akva měl, ale po krátké době začali u hladiny lapat po dechu, voda jim nějak neseděla. Proto jsem se rozhodl vodu vyměnit. |
ruda (id: 3065
)
|
7.7.2007 10:16 |
|
tak to je super.
tvoji nadrž jsem jeste nehodnotil,ale mužes si domyslet,co te čeka za znamku... |
Darebak (id: 1672
)
|
7.7.2007 9:39 |
|
Jak jsem psal v deníku, rybky budou dříve než si myslíš - dnes!
Vodu jsem dal odstátou akvarijní, i filtr je zaběhlý, takže to není jako zajíždět novou nádrž. Po obědě udělám testy vody (ph, NO2 a NO3) a začne lov.. |
ruda (id: 3065
)
|
7.7.2007 0:06 |
|
no tak ted to nema chybu...
.pockam na ryby,kdy budou?
si nedam pokoj,vid,furt specham |
pregio (id: 4491
)
|
6.7.2007 23:28 |
|
ted už jenom zbývá slogan - NÁS DOKONALÍCH JE MÁLO - tatík - PREGIO |
Darebak (id: 1672
)
|
6.7.2007 23:25 |
|
Odkaluju obycejnou hadickou, na jejimz konci je cca. 40 cm dlouha umelohmotna trubka stejneho prumeru. Chce to jezdit opatrne tesne nad dnem a sbirat vykaly, ktere proud vody bere s sebou. Je fakt, ze nekdy zajedu vic a nabere mi to pisek, ale po vyliti vody prece neni problem ten pisek zase vratit zpet
Ono obecne, clovek asi nemusi mit strach a muze nabrat pisku i poradne, pak vylit vodu, trosku ten zbyly pisek proprat a vratit ho zpet.
Nez jsem zacal pouzivat na dno pisek, taky jsem mel obava, ze se to bude blbe odkalovat apod., ale vubec to neni pravda. Udrzba je stejna narocna jako s kterymkoli jinym materialem.. |
pregio (id: 4491
)
|
6.7.2007 23:21 |
|
jo a kameny dost dobrý - ted je to o něčem jiném |
pregio (id: 4491
)
|
6.7.2007 23:20 |
|
ještě se tě zeptám jak odkaluješ dno - nebere ti to písek - tatík - PREGIO |
Darebak (id: 1672
)
|
6.7.2007 22:54 |
|
2 pregio: diky za tak velkou poklonu!
Ted jsem do hlavnich obrazku prohodil novou fotku celeho akva, nelibily se mi kameny. Ted jsem spokojen, takto by to mohlo zustat.
Tot poznamecka i pro Rudu, co rikas ted? Kameny lepsi? |
pregio (id: 4491
)
|
6.7.2007 22:46 |
|
už jsem tady snad podesátý - máš jedno z nejlepších pozadí co jsem tu viděl - ted něco podobného dělal ruda a jemu se to taky povedlo - jste hold šikulové - snad se k vám časem přiřadím - jen toho času je málo - ještě jsem nehodnotil - tak 8 - tatík - PREGIO |
Darebak (id: 1672
)
|
6.7.2007 21:56 |
|
2 rudik1: presne tak, ty dva horni kameny mi tam moc nesedi. Ty jeste zkusim poupravit, dokud tam nejsou ryby, at se zbytecne nestresujou. |
jonathane (id: 4784
)
|
6.7.2007 21:39 |
|
Petre supeeeeer, kameny bomba..... |
ruda (id: 3065
)
|
6.7.2007 21:39 |
|
nj,to je fofr,co?
moooc pekne.no spiš krasne
s temy kameny asi pohni,ty dva vrchni tam moc nesedi,ale jinak pane se ti to velice povedlo.toto az bude zajete,to bude pokoukaničko
ruda |
Darebak (id: 1672
)
|
6.7.2007 21:08 |
|
2 jonathane: Martine, tak už jsme se dočkali - design hotový, je napuštěno, filtry se právě snaží zakalenou vodu vyčistit a topítko vytahuje teplotu na plánovaných 25. |
jonathane (id: 4784
)
|
6.7.2007 19:33 |
|
Ahoj Petre, tak jak si na tom? Uz mas napusteno..............
|
Darebak (id: 1672
)
|
3.7.2007 21:37 |
|
2 rudik1: nelepí to ani trošičku. Povrch je stejný, jako bych sahal na kámen ze stejného materiálu. Zkoušel jsem třeba přikládat mikrotenový sáček a pěkně po tom jezdí, ani ten se nelepí. Narozdíl od mých dlaní, které trošku lepily, ale to proto, že jsem je měl spocené
Proto ten test se sáčkem. Ono by se to už asi dalo nalepit, ale je dost hodin. Navíc akva mám v místnosti, kde spíme, takže bysme se do rána udusili. Ráno na to vlítnu, přes den se to vyvětrá a pak silikon dotvrdne. |
ruda (id: 3065
)
|
3.7.2007 21:14 |
|
tak teda ja vydrzim,kdzy to nejde,neda se nic delat
.
a kdyz na to sahnes,nelepka to vubec?to by byl pruser...jako hrom |
Darebak (id: 1672
)
|
3.7.2007 20:23 |
|
Blbě to schne, je to pořád trochu vlhké
Budu to muset nechat do rána ještě posušit a lepit až ráno. Střed klidně může být vlhký, i když ten zrovna uschl dobře, ale potřebuji mít suché ty hrany, aby se dobře chytl silikon. No budete muset ještě vydržet, stejně jako já... |
jonathane (id: 4784
)
|
3.7.2007 19:35 |
|
tak Petre uz to mas nalepene.......Tak nejake foto...honem, honem
|
ruda (id: 3065
)
|
3.7.2007 15:30 |
|
nj,tak počitam ze v patek nejdele budes napoustet...
sprda ne,spis pochvalu.nebylo co pokazit,pokud si se drzel navodu pana wladise... |
Darebak (id: 1672
)
|
3.7.2007 13:06 |
|
2 rudik1: to je des, kdyz me nekdo tak sleduje. Nesmim udelat chybu, abych nedostal sprda
Umyju to vodou a pockam, za jak dlouho to uschne. Pomuzu si trochu vetrakem, at je to rychleji. Pokud to uschne, nalepim to jeste vecer.. |
ruda (id: 3065
)
|
3.7.2007 12:59 |
|
stale te sleduju
|
Darebak (id: 1672
)
|
3.7.2007 12:02 |
|
Pozadí tvrdlo 5 dní, právě jsem ho postříkal roztokem kyseliny citronove. Proces neutralizace tedy v plném proudu |
Darebak (id: 1672
)
|
29.6.2007 16:50 |
|
No jak vas tak posloucham, budu to teda neutralizovat az po vikendu. Ukecali jste mne
Fakt jsem do toho vlozil az moc usili na to, abych to uspechanim znicil. Skoda, ze ted neni vetsi horko, tvrdlo by to rychleji. Jinak stetec jsem vymyl v acetonu, epoxy tim jde dolu docela dobre.
Nejradsi bych to akva uz opet zprovoznil, protoze je mi lito vsech tisnicich se rybicek v nouzove 60ce. Uz jsou tam asi 10 dni a netvari se moc spokojene. Nekdy jsou vylekane a schovavaji se u dna, jindy ale zase basti a plavou jako obvykle. Mam tam i nosici samici (neco pres 14 dni), tak bych nerad, aby prcky vypustila mezi ty dravce |
ruda (id: 3065
)
|
29.6.2007 16:49 |
|
to presne jsem mel na mysli.5-6 dni.na plechovce písou 24 hodin,ale tomu bych teda neveřil.taky si nemužes byt uplne jisty,zda li si to smichal a pak rozmichal uplne na 100% .mohlo se stat,že kousicek toho pozadi neni natrene prave tim pomerem epoxy a tvrddidla,kterou tam písou.proto se priklanim k tomu tydnu pockat. |
jonathane (id: 4784
)
|
29.6.2007 16:41 |
|
Petre, nechci Ti do toho nejak kecat, ale ja nechal to pozadi tvrdnout asi 5 nebo 6 dni. Potom sjem udelal hodne koncentrovany roztok octa s vodou (spis vice vody) a rozprasovacem na kytky jsem to porosil. Nechal pusobit asi 20 min., pak oplachl vodou a pak jsem to udelal jeste jednou koncentratem ocet voda 50:50. Nechal jsem to 10 min. pusobit a pak to oplachl studenou vodou a sup s nim do AQ. |
ruda (id: 3065
)
|
29.6.2007 16:09 |
|
kdyz to postrikas moc brzo,tak to nikdy nevytvrdne.takže je dobre,že mas i zadni stenu natrenou.tam to postrikej tou kyselinou,ale vubec nespechej,zjistil jsem,ze čas je u toho velmi dulezity.
byt tebou,jeste par dnu počkam.byla by skoda si takove dilo pokazit.jakmile by to jeste nebylo uplne vytvrdle,bylo by to na vyhozeni.s tim uz pak nejde nic delat.
moje posledni pozadi jsem nijak neutralizoval a nicemu to nevadi.kytky rostou normalne,ryby v poho.nepouzivam epoxi 1200.mam nejaky modelarsky od znameho.delaji s toho ultralaity(letadla).ono pri mich pokusech to dost leze do penez
.
jinak nevim v čem umyvas štetec,ale silna kyselina (ocet )je nejlepsi.připadne aceton,ale taky je dražší.tak u me to vyhral ocet.ten rozpusti i uplne zatvrdlou pryskyřici. |
Darebak (id: 1672
)
|
29.6.2007 15:52 |
|
2 rudik1: vidim, ze s vyrobou mas bohate zkusenosti
Ale ses borec, na koberci bych si to teda netroufl
Co se s tim pozadim stalo, kdyz jsi to nastrikal moc brzo? Pozadi mam natrene komplet, i zezadu (protoze to tam bylo zamazane od barvy), takze to muzu nejdrive zkusit ze zadni strany. Ale potrebuju vedet, jak se to projevi, kdyz je neco spatne, abych pri testu vedel, jak se to vyviji. Natiral jsem to ve ctvrtek vecer, takze to budu neutralizovat bud v sobotu vecer, nebo v nedeli rano, jak bude cas. |
ruda (id: 3065
)
|
29.6.2007 14:21 |
|
nejdriv si ale postrikej jen cast pozadi.ja poprve nastrikal cele octem a pak jsem to vyhodil.sem to zneutralizoval moc brzo
.-ale chybama se člověk uči,že?
taky muj druhy vytvor nedopadl zrovna super.tim piskem to nabylo na rozmeru a nedostal jsem to do akva.tak jsem odrezal vystuhy a pak to slo
.
na dalsim "díle"jsem si zase rozkopl plechovku s epoxidem a vyhodil jsem koberec
.
no a ted to uz delam venku... |
Darebak (id: 1672
)
|
29.6.2007 12:04 |
|
2 Jonathan: neboj, k tomuto účelu už jsem si koupil kyselinu citronovou. Tu rozmíchám ve vodě a celé to pak postříkám. Je to lepší volba než ocet, ten nesnáším |
jonathane (id: 4784
)
|
29.6.2007 10:32 |
|
Nezapomen cele pozadi neutralizovat octovou vodou............. |
ruda (id: 3065
)
|
29.6.2007 9:37 |
|
mno musim řict,že to vypada bombasticky
.zase se stavim,ruda |
Darebak (id: 1672
)
|
29.6.2007 9:20 |
|
V deníku už je fotečka, teď se čeká na vytvrdnutí pryskyřice. O víkendu pak proběhne instalace do akvária. Těžko říct, kdo se těší víc, jestli já nebo rybičky |
pregio (id: 4491
)
|
25.6.2007 18:19 |
|
ahoj - to pozadí zatím se rýsuje dobře - já se k tomu chystám i když mám z břidlice- zatím nehodotím počkám na výsledek - tatík - PREGIO |
jonathane (id: 4784
)
|
25.6.2007 18:15 |
|
Peto..je to dobre..dalsi vrstav epoxy uz by to mela schovat... |
Darebak (id: 1672
)
|
24.6.2007 22:25 |
|
Ahoj Jonathane, barvy se neboj, ta se hodne zakryje piskem. Ted to vypada desne - na fotkach ta silena cervenohneda barva neni videt - ale pevne verim tomu, ze pisek udela svoje! Moc se tesim, az bude pisek i jako dno, jak to pujde dohromady
Jinak Lenka ma na tom svuj lvi podil, mne to krajeni moc neslo |
jonathane (id: 4784
)
|
24.6.2007 19:57 |
|
No Petre, vypada to opravdu super. Jen me trochu desi ta barva...uvidime jak to bude vypadat po nateru Epoxy. Jinak reliefne je to opravdu super. Pozdravuj Lenku, ze ma zlate ceske rucicky
|
ruda (id: 3065
)
|
24.6.2007 9:52 |
|
prozatim dobra prace,tesim se na vysledny vytvor a držim palce
.
vim o tom sve,taky jsem tvořil 3D doma na koberci(sakra to byl bordel).nic neuspechej a pohrej si s tim.tak mnoho zdaru,ruda |
Darebak (id: 1672
)
|
24.6.2007 0:19 |
|
Deník se postupně zaplňuje fotečkama z různých fází výroby pozadí. Momentálně dokončeno lepení a řezání. Na řadě je opálení pistolí a nátěry, moje oblíbené |
Darebak (id: 1672
)
|
22.6.2007 10:46 |
|
Včera večer začala první fáze výroby pozadí. Zatím jen vypuštění vody a vyčištění akva. Průběžně sem přihodím nějakou fotečku a pak samozřejmě i celkový výsledek. Tak mi držte pěsti! |
Darebak (id: 1672
)
|
27.5.2007 22:30 |
|
Po delší době jsem přidal do galerie aktuální fotku celého akvária. Akva je ok, ale ryby prostě nepostojí, takže bohužel foto s rozmazanými neposedy - jinak by tady nebylo žádné, protože po 15 fotkách mě to přestalo bavit
Je vidět řada změn - na předchozí fotce ještě nebylo topítko ani vzduchování. Taky přibyly dva světlé, oblé kameny - ty především na zkoušku, jak to asi bude vypadat, až jich tam bude víc a hlavně v různých velikostech. Lávové kameny půjdou pryč. Vyměním i dno, ale nechci vše prozradit dopředu než bude pozadí hotové |
Darebak (id: 1672
)
|
23.5.2007 17:38 |
|
Jak tak sleduju ostatni nadrze a jine weby, tak si 8 asi nezaslouzim
Ted prezentaci trochu zanedbavam, stejne tak denik, ale co nejdriv sem pridam aspon aktualni foto, abysme s rybkama oslavili tu kulatou 100 dni provozu |
m.zuzovka (id: 3490
)
|
19.5.2007 22:10 |
|
nadhera u me za 8* |
Darebak (id: 1672
)
|
10.5.2007 11:36 |
|
2 Asie: právě naopak - chystám se všechnu lávu dát pryč, proto jsem žádnou nedokupoval
Místo toho dám říční kameny (až nějaké nasbírám) - zatím mám 2 kousky, cvičně, jak to bude vypadat - foto zkusím přidat co nejdřív - a taky si brousím zuby na 3D pozadí. To ale až v létě, teď se tomu nemůžu tolik věnovat. |
Jirka93 (id: 4494
)
|
8.5.2007 13:26 |
|
moc hezke akva ale bylo by hezci vice lavy 7* |
Darebak (id: 1672
)
|
23.4.2007 23:55 |
|
2 sharon: no tak z tohoto pohledu jsem na tom ještě dobře. Krmivem bych se stát nechtěl |
sharon (id: 1665
)
|
23.4.2007 22:28 |
|
buď rád, že mu připadáš, jako dominantní soupeř, můj čtyřměsíční šesticentimetrový managujec na mně kouká už teď, jako na potenciální žrádlo |
Darebak (id: 1672
)
|
23.4.2007 22:08 |
|
2 wladys: tak legraci si ze mě chceš dělat! Jako by nestačilo, že si mě dobírá ten tlamovec |
Darebak (id: 1672
)
|
23.4.2007 7:47 |
|
2 ludanek: zatim jsem pridal 2 velke kameny, jeste nemam foto. Ale to bylo spise z duvodu, abych videl, jak ty kameny budou zhruba vypadat - barva ve vode apod. Dalsi a pozadi prijdou pozdeji, na tom se teoreticky pracuje. |
ludanek (id: 1991
)
|
22.4.2007 21:32 |
|
Určitě bych tam udělal pozadí a přidal kameny,vypadalo by to o 100% líp! |
wladys (id: 13
)
|
22.4.2007 20:05 |
|
Asi se tě bojí..
..ne dělám si srandu...chce to prostě čas a bude z něj karsavec |
Darebak (id: 1672
)
|
21.4.2007 12:45 |
|
Jak jsem psal v deniku, koupil jsem ve stredu samce C. pulpican. Misto pulpican by se spis mel jmenovat chameleon
Vybiral jsem ho v prodejne a byl to krasne vybarveny samec. Kdyz jsem ho prinesl domu, zmenil barvu do fialova, cerne svisle pruhy ztratily kontrast a celkove vybledl. Byl pak hodne podobny samicim, takze jsem dost znejistel, jestli jsem nahodou neprinesl domu samici.
Kdyz jsem pak v dalsich dnes koukl na akva z dalky, samec byl pekne vybarveny, svetle modry s tmavymi pruhy, tak jak ma byt. Ale v momente, kdy prijdu k akva, tak opet zfialovi, zamaskuje pruhy a tvari se, ze tam neni
Co ho vede k tomu, ze prede mnou predstira, ze neni samec? |
r.vagner (id: 463
)
|
18.4.2007 11:53 |
|
ja bych tam umisitl na jednu stranu neco zeleneho a doprava vystavet skalku ci tak nejak....jinak dobre...3D pozadi by vse vyresilo :) |
Darebak (id: 1672
)
|
12.4.2007 20:46 |
|
2 Robert: Diky za pekny komentar - tomu rikam jasne a k veci vyjadreny nazor
Pozadi hold musi jeste chvili pockat, duvody uz jsem psal. Fotecky nekdy zase doplnim, az sezenu rovnez zminene kameny |
rhozlar (id: 1671
)
|
12.4.2007 17:36 |
|
Ahoj. Myslím si, že to vubec nemáš špatný. Ale to pozadí by rozhodně bodlo. Jen do něj.A pak to bude za 8*.
Taky ještě nemám pozadí všude kde bych je chtěl mít, ale už jsem ledacos vyzkoušel a jde to. Malawi má a bude mít vždy své kouzlo a se všemi důvody co jsi uvedl proč se rozhodnout právě pro Malawi souhlasím. I zarostlé akvárium jde, záleží co kdo pro to dokáže a muže obětovat
Jinak máš krásný fotky jednotlivých chovanců. Super ahoj Robert |
Darebak (id: 1672
)
|
28.3.2007 8:13 |
|
Zas známka 1 od nějakého blbečka
Ale pokud nepřidá komentář, tak mě taková známka nezajímá.. |
polson (id: 1681
)
|
20.3.2007 19:30 |
|
topení mě spíná jenom v zimě, hodně pomůžou na teplotu i zářivky mám 85W a teplota přes den 26 st. a v noci klesne max na 25st. |
polson (id: 1681
)
|
20.3.2007 9:57 |
|
čau, s topítkem nemám problémy, mám ho už 6 let a pořád šlape jak hodiny |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
16.3.2007 13:40 |
|
Přesně jsi to vystihl. |
Darebak (id: 1672
)
|
16.3.2007 10:13 |
|
To jsou samá slova chvály, je to velmi zavazující. Teď se fakt budu muset snažit
S tím pozadím to beru tak, že když se mi to nepovede, tak ho můžu vyhodit a zkusit to znovu. Ovšem po 5. pokusu už bych asi hledal jiné řešení
Našel jsem spoustu dobře napsaných návodů a povzbudivých slov, aby se toho lidi nebáli, že to zase není tak těžké. Chce to jen trpělivost, pečlivost a hlavně fantazii. Zatím mám jen obavy z vlepení do akvária, aby mi pak pozadí nevyplavalo. Ale k uchycení jsem taky našel několik rad, tak uvidíme. Předběžný plán výroby bych viděl asi na červenec, kvůli jiným povinnostem se k tomu nejspíš dříve nedostanu. Momentálně mám jako další metu ty kameny.
Jinak si nemyslím, že biotopy pro cichlidy nemají dostatek obdivovatelů. Oproti akvaristům, kteří si libují v zarostlých nádržích, je tato skupinka nepochybně menší, ale mám naopak pocit, že stále více a více lidí se pokouší a zajímá o biotopy bez rostlin. Mně to uchvátilo hned z několika důvodů. Některé byly ryze praktické, kdy se mi nedařilo pěstování rostlin (kvůli tvrdé a zásadité brněnské vodě - ideální pro tlamovce
) a hledal jsem možnosti jak mít doma rybičky i bez nich. Taky mám velmi rád jednoduchost vzhledu, kdy stačí třeba jen kamení, pokud je vkusně a esteticky rozmístěno. Ale na prvním místě - jak jinak - krásná pestrost barev a rozmanitost druhů afrických cichlid! |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
15.3.2007 23:17 |
|
Jsem moc rád, že jsi to takhle vzal. Já vím že to není jednoduché, a chce to čas , peníze a hlavně zkušenosti. Jdeš na to opravdu dobře. Ono říkat pravdu,je jedna věc, a druhá věc je, jak ji přijmeš. Ale je to jen můj názor,ty se rozhodneš sám, a já věřím, že se rozhodneš správně. Já sám jsem nechal udělat pozadí u odborníka, protože jsem si poprvé netroufl, ale příště už ho vytvořím sám. Pěstovat rybičky, a přitom mít akva aby bylo na koukání, není jednoduché. Chce to opravdu zkušenosti, a ty se nedají nabrat najednou. Já jsem v tomhle biotopu taky nováček, i když mám dlouholeté zkušenosti v akvaristice. Vybral sis biotop, který nemá moc obdivovatelů. Ono je opravdu jednodušší zřídit tradici, jak je tady na tomto webu pravidlo. Ale ty sis vybral tu těžší cestu, a to je tvé velké plus. Držím ti pěsti v dalším konání a věřím, že si poradíš.
|
Darebak (id: 1672
)
|
15.3.2007 21:39 |
|
2 Vavřín: bohužel ti zatím nemůžu oponovat, protože máš pravdu. I když naživo je všechno trochu jiné, protože na fotce jsou ryby statické a vypadá to, že tam nic není. Ve skutečnosti se celé akva jen hemží, protože tlamovci nevydrží chvíli na místě
Ale čekám jen co bude trochu teplejší počasí, abych vyrazil najít pěkné velké oblé kameny, které dám do akva místo těch lávových. Mezitím sbírám různé info o výrobě 3D pozadí, které se taky pokusím vyrobit, i když to ještě chvilku potrvá. Rozhodně nejdříve potřebuju to kamení, abych pak pozadí mohl podle nich navrhnout, at to jde dobře k sobě. |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
15.3.2007 20:58 |
|
Já nevím, ale pořád si myslím, že to tvé akva je takové prázdné.Ta tapeta to moc nevyřešila. Aspoň ty fotky tak působí. Podle mě, by to chtělo tu zadní stěnu trochu naplnit. Máš vše uprostřed, a tvé akva tak působí prázdně. Dlouho jsem zvažoval, co ti napíší, ale chtěl si můj názor.
Jinak výběr ryb je dobrý. Popřemýšlej o tom, jak bys to změnil. Ale je to jen můj názor, tak se rozhodni sám. |
Darebak (id: 1672
)
|
11.3.2007 23:28 |
|
Jak jsem sliboval, fotogalerie byla doplnena, tekze soucasne zobrazene fotky jsou uz aktualni.. |
Darebak (id: 1672
)
|
10.3.2007 18:34 |
|
Dneska jsem koupil nove ryby, viz seznam obyvatelu akvaria. Na foto uz nezbyl cas, galerii doplnim zitra, soucasne fotky moc neodpovidaji. |
Darebak (id: 1672
)
|
7.3.2007 16:32 |
|
Diky panove, jste skveli, ze jste odpovedeli tak rychle
Budu kupovat dalsi rybky a chtel bych i tyto druhy celkove doplnit o 2-3 kousky - proto jsem se ptal samec/samice, at vim, jak jsem na tom pomerove. Mam budouci sestavu vytipovanou, takze brzy prijdu s druhym dotazem, zda jsem volil spravne, pokud jde o budouci obyvatele - nejspis se na to vrhnu vecer
Interier - momentalne uvazuju o tom, ze lavove kameny vymenim za vetsi kusy oblych kamenu z nejake reky. Ale az bude teplejsi pocasi, abych ve vode neumrznul nez si neco vyberu
No a nakonec zkusim vyrobit sve vlastni 3D pozadi, kterym techniku zakryju. Vim vim, pozadi jsem tam mel dat jako prvni - uplne vas slysim
No proste to neslo hned, poperu se s tim dodatecne. |
mig07 (id: 2003
)
|
7.3.2007 15:34 |
|
súhlasím s mahy. 1.tutový samec
2 a 3 samica. U zebry podla hlavy 1 samec a 2 samica asi
PS: a hned aj komentár k akvariu. Pekné ešte zakryť tu techniku. Zatial za 7* |
mahy (id: 1880
)
|
7.3.2007 15:20 |
|
Yellow:obr.1 je samec,obr.2 je samice,obr.3 snad samice,Zebra:obr.1 je samec a obr.2 podle barvy samice. |
Darebak (id: 1672
)
|
7.3.2007 13:52 |
|
Chtel bych vsechny poprosit, jestli mi pomuzete urcit samce a samice mezi mymi rybkami. Na strance je 5 obrazku, kazdy obrazek je jina ryba. Ve vasich komentarich prosim pouzivejte znaceni Yellow 1-3, resp. Red 1-2, abych poznal, o ktere rybe se bavime. Obrazky jsou takto intuitivne pojmenovane (s cislem na konci). Predem diky moc vsem! |
Darebak (id: 1672
)
|
21.2.2007 21:14 |
|
Ja bych asi radsi nejake pekne vnitrni pozadi a lavove kameny - kvuli tomu, ze jsou dost lehke. Nechci davat do akva dalsich 30 kg kameni, i kdyz nepopiram, ze muzou byt jeste hezci a peknejsi. A kdybych se nahodou nechal zviklat, mate nekdo tip, kde by se daly sehnat vetsi kulate kameny v okoli Brna? Nebo aspon nekde rozumne daleko? V kazdem pripade bych se tam asi vypravil pozdeji, nerad bych se v te zime brouzdal potoky. |
r.vagner (id: 463
)
|
21.2.2007 9:42 |
|
pekne...na finance se vykasli,vam auto a jed nekam do hor do potoka,tam naber tak metrak kulatejch kamenu a pak to vsechno privez dom a vyber z toho tak 30 kg tech nejlespich kamenu a uvidis jak to bude super :) |
Darebak (id: 1672
)
|
19.2.2007 17:45 |
|
Ja vim, pokud jde o vnitrni pozadi, tak to asi melo prijit dohromady se zarizovanim akva. Ale vyrobit nebo zajistit takove pozadi chvili trva a uz byl nejvyssi cas prehodit rybky do vetsiho akva. Puvodni 60ka uz pro ne byla fakt mala. No a taky trochu roli hraly finance, nemohl jsme vse koupit najednou. Stejne planuju upravu vnitrku, tak to zas takova hruza nebude. A ted me nic netlaci, muzu vse v klidu promyslet a venovat se tomu pozadi zvlast. |
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
16.2.2007 22:03 |
|
Čau, to Malawko může vypadat fantasticky, ale určitě tam patří vnitřní pozadí. Zatím ti to barevně klape, ale nemůžeš pohledem narazit na tapetu za sklem. Zkus si pozadí vyrobit sám, i když to měl být asi první krok. Ale nic není ztraceno. Lepit můžeš silikonem (akvarijní nebo potravinářský) běžně k dostání nebo epoxidovou pryskyřicí (to je na delší dobu - ale kurevsky drží). Připrav si nádrž na přechodné odlovení rybiček a tomu pozadí věnuj pozornost. U Malawi znamená členité pozadí a dostatek úkrytů 75% úspěchu. |
Darebak (id: 1672
)
|
15.2.2007 20:20 |
|
Cim byste radili to prilepit? Nejakym pruhlednym silikonem? |
wladys (id: 13
)
|
15.2.2007 19:34 |
|
přilepit |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
15.2.2007 16:41 |
|
Ahoj, buď se to dá přílepit, a nebo přilepíš na horní část akva proužek skla,a to pozadí tam vmáčkneš. Ono potom drží, i tak. Ale přilepit je lepší. |
Darebak (id: 1672
)
|
15.2.2007 16:34 |
|
Poradte - kdyz tak ruzne koukam na ty 3D pozadi, to mate ke stene jen tak prilozene nebo jste to necim prilepili na zadni stenu? |
Darebak (id: 1672
)
|
15.2.2007 11:57 |
|
Pro Vavřína: moje ryby jsou hrozne potvory, upozornovat na to, ze by se mohly podhrabat je zbytecne, protoze uz se stalo
Ony hrozny rady vyhlubuji jamky, coz se ani nedivim, protoze potrebuji ukryty. Ale s tim jsem pocital, kameny byly vice v pisku zahrabene, takze to neohrozilo statiku
Do budoucna uvazuju o nejakem pozadi dovnitr, to pak nebude problem jakkoli kameny naskladat. Zatim k tomu mam trochu neduveru, moc to nechci o sklo opirat. Jinak inspirace je zde dost a dost, to je pravda. Treba zrovna tvoje pozadi se mi moc libi, skvele se hodi k te lave! |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
14.2.2007 23:07 |
|
Tohle akva, bude lépe vypadat, když trochu zaplníš interier. Nemusíš se bát kamenů. Když je opatrně poskládáš, nespadnou, ani neodřou sklo. Lepší by bylo odhrábnout písek a větší kusy dát na dno, a potom opatrně kameny poskládat.Ale je jasné, že je těžko můžeš dát až nahoru.Takhle jak je máš poskládané, to není moc dobré. Ryby by to časem podhrabaly, a spadlo by to. Ale chtělo by to více těch kamenů.Pokud je teda chceš ponechat.Neboj se a jdi do toho. Já je také mám jen do určité výšky. Klidně je opatrně poskládej k zadnímu sklu. Pak doplň ryby, jak ti poradil memeo a uvidíš, jak to bude super. To pozadí je dobré.
Rozhledni se tady na webu a určitě si najdeš motivaci.Držím ti pěsti a jsem zvědav, jak si povedeš
Nebudu tě zatím hodnotit, a s 8 si ještě počkám.Věřím, že si poradíš
|
Darebak (id: 1672
)
|
14.2.2007 21:27 |
|
Pokud jde o navrseni kamenu do vysky, tak resim jeden problem; nechci to jen tak davat k zadni stene, protoze ty kameny by pri nejakem i drobnejsim posunu/pohybu mohly poskrabat zadni stenu. Uz i pri skladani mam strach, ze bych to podrel. No a nemuzu tam jen tak neco strcit, protoze by to nevypadalo hezky. Kdybych mel 3D pozadi vevnitr, tak to o nej opru a neni co resit. Ale takhle nevim, jak ty kameny nahnat nahoru. Asi to bez vnitrniho pozadi nepude... |
Darebak (id: 1672
)
|
14.2.2007 21:23 |
|
Pro memeo: o tlamovcich vim, ze chlapci maji radi vice zenskych kolem sebe
Mel jsem mensi akva, tam moc poctem hyrit neslo. S tim Demasonem to byla trochu smula, mel jsem na zacatku 2, ale jeden z niceho nic umrel, nejak se nafoukl a do par dnu po koupeni umrel. Proto je tam ted jenom jeden. Jinak diky za tipy, o dalsich rybkach domodra uvazuju, aby to bylo pestrejsi. |
papuja (id: 2530
)
|
14.2.2007 20:37 |
|
Ahoj. Aqua moc hezký. Kameny bych vyrovnal co nevíce uzadní stěny do výšky aby to chytlo ten správnej šmrnc s pozadím. A dával bych tam jen jeden druh kamenů aby Ti to fakt šlo do toho pozadí a ty lávový jsou podle mě good. Nejsem na Malawi a zatím dávám 5. Ale po zaplnění aqua rád změním na vyšší :o)) Teď je to jak jsi psal prázdné. Ať se daří. |
HLAWA (id: 2750
)
|
14.2.2007 20:00 |
|
ZDAR
TU JEDNIČKU MÁŠ OD NĚJAKÝHO ROSTLINÁŘE, CO MÁ V AKVÁRIU ROSTLINNOU PLANTÁŽ A Z RYB HEJNO NEONEK, TAKŽE TO NEBER VŮBEC JAKO BERNOU MINCI. JÁ ZATÍM NEHODNOTÍM POČKÁM AŽ TO BUDE KOMPLETNÍ. JINAK TO SAMOZŘEJMĚ CHCE JEŠTĚ DOPLNIT A TROCHU POUPRAVIT, MYSLÍM ŽE NA TĚCHTO STRÁNKÁCH MÁŠ K DISPOZICI MNOHO AKVA. MALAWI TAKŽE MÁŠ MNOHO INSPIRACE |
memeo (id: 605
)
|
14.2.2007 18:31 |
|
Akvarium je pěkné......
Jen pozor na osazenstvo......tlamovci nejsou párové ryby.Je lepší je chovat v počtu 1 samec a min. 3-4 samice.Takže jestli budeš dokupovat ryby,tak si dokup ty druhy,které máš už v akvariu.
Co se týče toho tvého Demasona,jeden kus je špatbně,ale i 5 kusů je špatně.Je to druh ryby,který se má chovat v počtu 10-15 ks a více.Jinak se většinou mezi sebou vybijou.
A je jasníé,že to ty to tvého akvaria dát nemůžeš.200 litrové akvarium je tak na max 15-16 ks ryby.
Zkus místo demasonů jiný druh modré barvy,ale hlavně ne Melanochromis maingano.To jsou moc rvavé ryby.
A nebo třeba Saulosky-Pseudotropheus Saulosi coral red...........samec modrý a samice oranžové.
Jinak ať se daří................... |
Darebak (id: 1672
)
|
14.2.2007 17:10 |
|
Pro S-a-x: diky za duveru ve mne vlozenou, zes ve znamce prihledla k budoucim upravam
Schvalne jsem prezentaci zverejnil hned, abyste se mnou mohli sledovat, jak se AQ vyviji, co se meni a tak. Rybicek urcite pribude, tak maji prostoru azaz
A presne jak rikas, pak se nebudou tak schovavat a nebudou se porad vyhanet z ukrytu, jak to delaji ted. Staci, kdyz prijde navsteva a v akvariu razem neni ani "noha" |
Tomas54 (id: 2820
)
|
14.2.2007 14:16 |
|
Dakujem za komentar aj hodnotenie, 8 vzdy potesi
, rastliny rasto uz dost rychlo, kazdy tyzden musim pretrhavat |
S-a-x (id: 3783
)
|
14.2.2007 12:33 |
|
Nazdárek....když tam přibudou kameny, jak říkáš, bude to super....může se ti teď ale také zvýšit počet tlamovečků..viď...Mě se líbí, když je jich více....si myslým, že jsou potom živější, nejsou na sebe jako lvi a nejsou pořád schovaný v úkrytech...Takže když sito představím i s těma úkrytama, co tam nejsou dám za 6... |
Matošo (id: 3777
)
|
14.2.2007 12:16 |
|
buď v klidu, jsou tu i borci, který daj jedničku všem, kdo jsou v hodnocení před nima, z toho si nic nedělej. já osobně 4 - průměr, ale počkám si jak se to vyvine, mě osobně se malawi líbí na pohled, ale sám bych ho nechtěl, radši mám menší rybky (platy apod.) |
Darebak (id: 1672
)
|
14.2.2007 11:45 |
|
Wunti, "je to takove prazdne" - to bylo prvni, co me napadlo, kdyz jsem tam dal ty kameny. Puvodne jsem mel mensi nadrz, 60 litru, ale rybky vyrostly, tak jsem se rozhodl pro vetsi nadrz. A skoro jsem se lekl, kolik je tam najednou mista a co s tim
Ted jsem pouzil kameny, co uz jsem mel, mam nejake dalsi napady, ale nejde vsechno ze dne na den. Nicmene uz jsem chtel zalozit tuto prezentaci, abych ji postupne mohl doplnovat, rozvadet diskuse atd. |
wunti (id: 26
)
|
14.2.2007 11:20 |
|
Zdrawim...tak afrika neni zrovna muj oblibeny biotop, ale uz jsem par hezkych nadrzi videl. Chvalim za prozatimni slozeni osazenstva, ale jak jiz byla zminka urcite bych pridal nejake kameny a vytvoril vice jeskyni a ukrytu.. je to takove prazdne.. drzim pesti at se dari... |
Darebak (id: 1672
)
|
14.2.2007 11:16 |
|
Tome, diky za prvni komentar :) Jak jsem psal v popisu akvaria, tohle je prvni verze interieru. Samozrejme vim, ze kamenu je malo. Zatim jsem pouzil kameny z puvodniho mensiho akvaria a budu jej dale zarizovat. Takze novych skrysi urcite pribude |
Tomas54 (id: 2820
)
|
14.2.2007 11:14 |
|
mne sa akvarko paci, ale asi by som dal viac kamenov, aby sa mohli ryby schovavat. 7* |
Darebak (id: 1672
)
|
14.2.2007 11:10 |
|
Vazeni, jsem rad za vase znamkovani, zda se vam akvarium libi nebo ne. Ale kdyz uz nejaky chytrak pouzije nejnizsi znamku 1, tak by mohl pripsat aspon kraticky komentar proc! Je jednoduche jen tak strelit znamku, ale zajimaly by me i vase nazory, ne jen znamky. Nevim jak vy, ale nejnizsi znamku bych dal za prazdne akvarium bez vody... |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|