|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
arevin (id: 2917
)
|
19.3.2008 7:35 |
|
Na kořeny je nejlepší Sklorex ;) Díky za komentáře |
Tin (id: 5166
)
|
18.3.2008 20:07 |
|
to Meleri: já jsem se brodil řekou abych našel nějaký ten kořen
Zakryj víc techniku a bude to lepší, takhle zatím 7 |
meleri (id: 5618 )
|
21.2.2008 7:35 |
|
máš to moc krásné, ten kořen je nádherný!Něco takového sháním po přírodě a nemůžu najít...:(
škoda těch krevetek, ale třeba se ještě rozmnoží!
at se daří, u mě je to za osm. |
kalahare (id: 6134
)
|
13.1.2008 20:54 |
|
No pekne to roste, pekne akvarko, pekny obrazek, fandim... jen tak dal. |
Archa (id: 5783
)
|
30.11.2007 20:28 |
|
Ahoj, más pekné akvárium, po roku práce, tak nech sa Ti darí i nadalej |
arevin (id: 2917
)
|
22.9.2007 23:01 |
|
Ahoj, děkuju moc |
lufan (id: 5277
)
|
22.9.2007 20:44 |
|
Ahoj.Pěkné akvárium.Prohlédl jsem všechny tvá akvária a tohle je podle mě nejlepší kousek.U mě za 7* |
arevin (id: 2917
)
|
15.7.2007 21:49 |
|
Rozměry jsou 122 x 61 a je to olejem na plátno :)
ještě musím vymyslet, jak to nechat zarámovat :) |
Shakalik (id: 1520
)
|
15.7.2007 21:46 |
|
Jo a ten obraz je krásnej, jaké má rozměry ? Je to plátno nebo papír ? |
Shakalik (id: 1520
)
|
15.7.2007 21:45 |
|
Děkuji za komentář u mé prezentace, tvoje akvárium se mi také moc líbí a taky jsem tě náležitě obodoval, protože ačkoliv si to tady prohlížím docela dlouho, tak jsem se k tobě nedostal. Dávám 8. Kdyby ses podíval/la na celý můj deník, tak bys tam našel/la i to spodní neonkové, ať se ti daří |
arevin (id: 2917
)
|
15.7.2007 18:20 |
|
Ano, bezúdržbové a navíc obrovské ;)
Děkuju!
Mimochodem, máš komentář č. 100 |
Jiřík (id: 210
)
|
15.7.2007 18:16 |
|
Pěkný obrázek. Teď budeš mít doma i mořské akvárium.
PS: Abych nezapomněl: Vše nejlepší k narozeninám. |
arevin (id: 2917
)
|
10.6.2007 22:06 |
|
ahoj, díky moc, dost mě to povzbudilo :) |
ruda (id: 3065
)
|
10.6.2007 18:33 |
|
ahoj,jsem tu zas
.tak teda,stale lepsi,ale sklamu te.pridat uz nejde.vlastne+
takže aspon takto.ruda |
arevin (id: 2917
)
|
6.6.2007 9:53 |
|
Prosba je to oprávněná a fotka bude. Akorát, že jsem to celé zase úplně překopala (nějak s tím nejsem pořád spokojená), protrhala, takže to teďka spíš mýtina s pařezem... ale klidně sem zítra něco hodím :)) |
miki31 (id: 1479
)
|
6.6.2007 6:08 |
|
Tak to je moc povedené akvárko, jako ostatně všechny co máš
, jenom jedna prosbička, nebyla by nějaká aktuální fotka? |
arevin (id: 2917
)
|
3.5.2007 19:48 |
|
tak to přeju hodně štěstí a šmejdit v temných koutech prodejen (tak jsem ho objevila já
) |
ruda (id: 3065
)
|
3.5.2007 14:25 |
|
mno
to je pravě problém.bo zrovna když příjde zboží,valí se na mě robota ze všech stran a na nakupy chodím podle volna(ktereho je pramalo)tak to už většinou maji houbelec.ale v pohode,ja nikam nespecham,jednoho krasneho dne tam ten pěknej kořen dam |
arevin (id: 2917
)
|
3.5.2007 8:46 |
|
Mno, to by asi bylo dobré vychytat chvíli, kdy mají příjem zboží :))) |
ruda (id: 3065
)
|
2.5.2007 18:01 |
|
litomyšl,vysoké myto,svitavy,č.třebova.jakmile bych vyrazil k vam do brna,no,nejsem si jisty,zda bych přivezl nejakej kořen
vetšinou si přivezu peknej bolehlav a nechut k jidlu
vyplacam tyden dovolené a mam zas na dlouho vystarano s nejakym vyletem za kulturou |
arevin (id: 2917
)
|
2.5.2007 12:13 |
|
mě ten kořen stál kolem dvou set.. kam chodíš nakupovat? |
ruda (id: 3065
)
|
1.5.2007 19:57 |
|
ahoj,jak už jsem předtím psal,stale se sem vracím a prohlížím špalek.už jsem ten spravny obchod s kořeny oběvil
,jenže zrovna nebyla v kešeni ta spravna hotovost na nějake vyskakovaní,bo jsem byl před tím platit daně a moc mi nezbylo
.byl za šesťo
a to se mi teda zdalo dost za kus dřeva.tak hledam znovu,jednoho dne snad najdu třeba v rybníku
tak at Ti plavou
ruda |
arevin (id: 2917
)
|
30.4.2007 17:59 |
|
mam ji dávno dolitou! |
milivi (id: 2812 )
|
30.4.2007 15:33 |
|
Dolej si vodu |
arevin (id: 2917
)
|
26.4.2007 13:45 |
|
děkuju moc za hodnocení. Anubias (teď už tam není, je tam něco jiného), měl opravdu dlouhé kořeny. Ale uchycený byl tak, že seshora je v pařezu díra, kam se dá jakákoliv rostlinka moc šikovně zasunout, takže nepotřebuju vlasec ani síťku. Časem rostlinka zapustí kořínky do všech myslitelných škvírek a už drží sama. Dneska už je anubias přestěhovaný před kořen (na rady spolukolegů akvaristů). Novější fotky snad budou brzo |
Hujer75 (id: 4598 )
|
26.4.2007 11:53 |
|
moc pekne akva hlavne ten koren je moc pekny to musis mit pekne dlouhe koreny na tom Anubisu ne?jak to tam mas uchyceno?jinak je to moc pekne davam8 |
Honzis (id: 4568
)
|
19.4.2007 19:51 |
|
Ahoj! Ten kořen dej víc vpravo nebo vlevo a uvidíš, že to bude vypadat o dost líp. Kompozice s dominantnim prvkem ve středu neni dobrá. |
arevin (id: 2917
)
|
10.4.2007 23:15 |
|
ahoj, díky! na pěkný kořen potřebuješ mít štěstí a akvaristiku, kde je výběr :) |
ruda (id: 3065
)
|
10.4.2007 19:09 |
|
ahoj,často se vracim na tuhle prezentačku a okukuju ten špalek.je genialní
.v obchode bohužel zatím nenalezen.ale budu trpělivý
*8 |
arevin (id: 2917
)
|
10.4.2007 18:27 |
|
No jasně.. honem se jich zbavit :) |
sharon (id: 1665
)
|
10.4.2007 7:56 |
|
Hihi, typické, agresivní ryby se vždycky prodávají za pár kaček, i když jsou to unikáty... |
arevin (id: 2917
)
|
10.4.2007 7:18 |
|
Mno, dá se sehnat v papírnictví nebo v drogerii kolem dvaceti korun. Na výběr je asi 4 nebo pět druhů.. |
sharon (id: 1665
)
|
9.4.2007 21:41 |
|
Hezká zubejda, kdes ji sehnala
? |
arevin (id: 2917
)
|
6.4.2007 12:11 |
|
Děkuju |
Fénix (id: 4450
)
|
6.4.2007 10:20 |
|
Moc krásné ... za sedm |
arevin (id: 2917
)
|
6.4.2007 9:50 |
|
Děkuju moc. Voda už je až k hladině :) |
m.zuzovka (id: 3490
)
|
5.4.2007 21:30 |
|
Ahoj tvoje akvarium je hezke(jednoduchost-krasa).Davam 8* |
siven (id: 3481 )
|
5.4.2007 18:30 |
|
Pěkné dávám 7*ale ale vodu až k hladině jasný
čtverzubčí portrét je opravdu nádherný. |
Roman (id: 1 )
|
23.3.2007 14:14 |
|
Hmm, i já se musím přidat s pochvalným mručením. Ten čtverzubčí portrét je opravdu nádherný. Přemýšlým zda by se nějak nedal použít na stránkách AKVARKO.cz. |
arevin (id: 2917
)
|
21.3.2007 9:54 |
|
Nikoliv, to je čtverzubčí portrét
Ale děkuji |
langosh (id: 494
)
|
21.3.2007 9:31 |
|
Ten obrázek je tvůj autoportrét?
Hezké...
Roman |
arevin (id: 2917
)
|
8.3.2007 9:44 |
|
děkuju moc |
mig07 (id: 2003
)
|
7.3.2007 15:40 |
|
Pekne sa to akva vyvíja. (zarastá) u mna za 7* |
arevin (id: 2917
)
|
23.2.2007 12:45 |
|
Děkuju za hodnocení. Co je to za druh kořene nevím (na cedulce nic nebylo, kromě toho, že je to dekorační kořen, který se musí týden louhovat ve vodě než se dá do akva), ale každopádně jsem ho sehnala ve Sklorexu (pokud tam máte blízko, doporučuju se dívat pod stojany s nádržemi v *rybí* části prodejny, tam jsou moc zajímavé kousky). |
Romča (id: 1618
)
|
23.2.2007 10:40 |
|
Pěkné Aqua! chtěl bych se zeptat kde jste sehnala ten kořen? a co to je za druh kořenu? nVypadá v tom akváriu moc hezky. Dávám za 7. |
arevin (id: 2917
)
|
21.2.2007 14:07 |
|
děkuju moc! |
kadlosan (id: 3798
)
|
20.2.2007 21:56 |
|
Hoi.Moc pěkné akva, stejně jako prezentace.8 |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
8.2.2007 21:51 |
|
celkem pěkné zatím za 6, kdoví třeba časem přidám |
arevin (id: 2917
)
|
29.1.2007 13:38 |
|
Tak s mirou hladu.. nevim.. vzhledem k tomu, ze mi oziraj kytky, tak asi zas takovy hlad nemaji |
samot (id: 3390
)
|
26.1.2007 14:13 |
|
Jak malí šneci se chytnou...ono je to asi spíš o tom "jak hladoví".
Dík za nabídku, tak vážně jsem to s tím zasíláním šneků zase nemyslel. |
arevin (id: 2917
)
|
26.1.2007 7:45 |
|
To topitko opravdu cestuje, ale jen proto, ze ho obcas vytahnu, umeju a pak vratim, ale nikdy se netrefim na stejne misto. Defacto je mi ale k nicemu, protoze akvarko si nejakym zahadnym zpusobem topi samo a topitko tak bylo v provozu jen první tyden.. Uvazuju, ze ho z akvarka vyhodim uplne..
S tou pastickou to vyzkousim, jen budu muset chvili patrat po vhodne lahvicce. Daji se do toho chytit i uplne miniaturni sneci? Tech mam totiz nejvic a moc odstranit nejdou.
Jak velke ty sneky chces? V laboratori mame (Pro potechu samozrejme, nepouzivame rybky k pokusum
) jedno mensi akva uplne zamorene a ti sneci jsou rozhodne vetsi, nez ti moji. Pokud bys o ne stal, neni problem, jen netusim, v cem Ti to vlastne poslat, aby to nechciplo a nezasmradlo :)
Za komentar moc dekuju! |
samot (id: 3390
)
|
25.1.2007 23:03 |
|
Akvárium se mi celkem líbí, to pozadí dělá hodně. Jen mi připadá, že Ti tam nějak cestuje topítko jestli to dobře identifikuju. Spíš bych ho přicucnul na sklo poblíž filtru a nechal něčím zarůst.
Past na šneky : lahvička (původně asi od peroxidu vodíku z lékárny) s úzkým hrdlem či jiná vhodná nádobka zavěšená na špagátku (proč se v tom cachtat rukama). Do lahvičky tabletka krmiva pro ryby žijící u dna. Večer pomocí špagátku uložit na dno akvária a ráno vylovit se spoustou okružáků uvnitř i vně lahvičky.
Tak taková pastička mi funguje tady v podkrkonoší, mohla by zabrat i v Brně. Je tím účinnější, čím méně mají šneci k dispozici potravy.
PS: Pokud se odchyt zdaří, pošli šnečky za mnou, mí tetraodoni se po nich mohou utlouct. A tajemně mizí i z miniakva s Procambarus clarkii, kde jsem se je snažil jakoby odchovávat na krmení. :o) |
arevin (id: 2917
)
|
24.1.2007 19:11 |
|
Hmm, já tam ale právě nemám nějaké extra masožravé ryby... no, odkalím, uvidím a poreferuju :)) |
Jiřík (id: 210
)
|
24.1.2007 10:45 |
|
Myslím, že pokud umře tak malá rybka jako otík, zmizí dost často beze stopy. Nám se takhle po jedné ztrácely dřív neonky červené, ale my máme hodně parmiček, které sežerou všechno, co najdou na dně, takže to zase taková záhada nebyla. U otíků se ale taky někdy stává, že jsou celý den schovaní pod kořenem a vylezou až v noci, takže je někdy třeba 14 dnů nevidíme. |
Jiřík (id: 210
)
|
22.12.2006 17:18 |
|
Šneků se stoprocentně zbavit nedá, mám je v karanténě taky, i když je mřenky baštily ve velkém, týden po přelovení těchto rybek pryč z karantény jsem v ní objevil dva první okružáky. |
arevin (id: 2917
)
|
19.12.2006 21:34 |
|
Děkuji, o vašich návrzích pouvažuju :)) |
rhozlar (id: 1671
)
|
8.12.2006 13:58 |
|
Ahoj. Já bych malej anubiasek taky zkusil. Až bude velkej tak ho zmenšíš. Neboj to se vyřeší.
Jinak to maš hezky. |
arevin (id: 2917
)
|
30.11.2006 16:05 |
|
Jenze z malyho Anubiaska bude casem velkej Anubias |
r.vagner (id: 463
)
|
30.11.2006 12:39 |
|
:D ale malej Anubiasek by se tam jeste vesel :D |
arevin (id: 2917
)
|
30.11.2006 12:22 |
|
mno ja nevim.. uz takhle mi tam ty kytky buji, ze nevim, co s nima.. |
r.vagner (id: 463
)
|
30.11.2006 9:17 |
|
ne :D
je to hezky kdyz je pred parezem...je krasnej ten kontrast zelene a hnede :) |
arevin (id: 2917
)
|
29.11.2006 14:14 |
|
a ten na parezu nestaci? :) |
r.vagner (id: 463
)
|
29.11.2006 14:08 |
|
hm..pekne to zarusta..pekne....jen mi porad chybi jeden anubias dole pod parezem :D |
arevin (id: 2917
)
|
29.11.2006 9:01 |
|
děkuju :) |
lap (id: 2365 )
|
28.11.2006 23:11 |
|
Hmmm...docela hezké
****** |
arevin (id: 2917
)
|
27.11.2006 13:08 |
|
Večer se dočkáte, teď jsem v práci :) |
r.vagner (id: 463
)
|
27.11.2006 11:40 |
|
tak jsme zvedavi a nove foto :) |
arevin (id: 2917
)
|
27.11.2006 11:23 |
|
Pod štěrkem je jakýsi substrát, který má napomáhat růstu rostlin. Proto je dno vyšší, než je obyklé. NO3 test si chci opatřit během týdne
Vodu jsem dolila, ale ještě nevyfotila
Dneska by měly být další fotky, tak snad vás potěším
) |
langosh (id: 494
)
|
27.11.2006 8:24 |
|
Mám pocit, že máte zbytečně vysoké dno a použitý hodně hrubý štěrk - to není moc vhodné, protože to působí jako lapač detritu a co tam zapadne, už většinou neodsajete - zbytečně to pak zvyšuje NO3. Jinak to máte hezké - možná by to chtělo ještě nějaký větší šutřík.
Roman
P.S. A tu vodu jste stále ještě nedolila
. |
arevin (id: 2917
)
|
23.11.2006 18:30 |
|
Opravdu moc dekuju! |
:o)) (id: 2687
)
|
23.11.2006 17:09 |
|
Pěkné
Otík je super. Ať se daří. |
barbus (id: 1242
)
|
23.11.2006 14:50 |
|
Vypadá to dobře jsem zvědav na nové foto |
arevin (id: 2917
)
|
23.11.2006 10:30 |
|
Ahoj
To je fakt, dokonce už se zazelenilo tak moc, že budu muset trochu stříhat, část odnést do laboratorního akva, zbytek přesazovat, upravovat. Chystám se na to o víkendu (včetně odkalení), takže pak dodám nové fotky :) |
Jiřík (id: 210
)
|
23.11.2006 8:40 |
|
Ahoj, píšeš, že se akvárko zazelenalo, tak nás nenapínej a přidej nové fotky. |
arevin (id: 2917
)
|
9.11.2006 10:28 |
|
Řasa prohrává, řekla bych. Sice se ještě Sagittarie drží, ale je jí tak akorát, aby se nakrmili otíci.
Filtr mám.. dneska budu odkalovat, tak to doliju až nahoru .)) |
Pavel (id: 288
)
|
9.11.2006 10:16 |
|
Hezké
Co řasa, vítězí nebo prohrává?
Ohledně té vyšší hladiny vody bych se nebál, máš nějaký filtr, ne? Voda se tak promíchá... |
Teddy077 (id: 3017
)
|
9.11.2006 7:56 |
|
Ahoj dekuji za radu na pokecu ohledne fotografovani........vyzkousim. Jinak akva pekne davam za 7 |
arevin (id: 2917
)
|
7.11.2006 20:01 |
|
Dekuju, to je moc mile :) |
rhozlar (id: 1671
)
|
7.11.2006 7:07 |
|
Jinak máš tak krásně popsané akvarium, že by pomalu nemusela být ani fotka. Hodně štěstí. |
rhozlar (id: 1671
)
|
7.11.2006 7:06 |
|
Ahoj. Blahopřeji k pořízení vodního světa a přeji mnoho uspěchu nové akvaristce
.Až Ti to zaroste, bude na akvarium ještě mnohem hezčí podívana. |
arevin (id: 2917
)
|
5.11.2006 19:22 |
|
Děkuju moc |
BlaBlis (id: 1259
)
|
5.11.2006 19:06 |
|
Krásné:)!Až se torozroste,tak to bude perfektní! |
arevin (id: 2917
)
|
5.11.2006 8:18 |
|
ale vzdyt je tam to Micranthenum...? |
r.vagner (id: 463
)
|
5.11.2006 0:22 |
|
pekne pekne..upgrade se vyvedl..ale stale tam chybi jedna rostlina pred tim parezem... |
arevin (id: 2917
)
|
4.11.2006 20:24 |
|
Ta *tráva* je Eleocharis parvulus. Neonky ji milujou.
Dobře, já tu vodu tedy zítra napravím. Děkuju za moc milý komentář |
easi (id: 3010
)
|
4.11.2006 20:00 |
|
na posledni fotce (pohled z levoboku) je uprostred fotky (pod anubiasem) nejaka "trava" s velice jemnym listem... vypada skvele... jak se jmenuje? Diky
Jinak osazeni rostlinkama perfektne zmenilo vzhled a akvarko ted pusobi skoro profesionalnim dojmem... doliti vody bych se nebal, pokud je zarivka nejak oddelena od hladiny pripadne ve vodotesnych kontaktech... a nebo z cerne samolepici folie vystrihnout pruh a oblepit tim akva od horni hrany az pod hladinu... ta hladina to trosku kazi, ale kdyz nebude videt, tak to bude dokonalost sama :) preju hodne uspechu... |
arevin (id: 2917
)
|
4.11.2006 19:48 |
|
ale jinak za chválu moc děkuju :) |
arevin (id: 2917
)
|
4.11.2006 19:46 |
|
jste si tou vodou opravdu jisti? Že tam nemá být odshora aspoň nějaká mezera? Čichavci a pandíci si občas berou z hladiny vzuch a já mám pocit, že ta zářivka ho ohřívá už takhle dost. Nebyl by až moc horký, kdyby se jeho vrstva mezi zářivkou a hladinou zmenšila? jinak esteticky by to jistě vypadalo líp, to uznávám |
lap (id: 2365 )
|
4.11.2006 19:02 |
|
Vypadá to velmi slibně, bude to hezké aqua. Ale hlavně, dolít vodu
zatím *5 |
arevin (id: 2917
)
|
4.11.2006 16:43 |
|
Parmičky nemám, jen pandíky. OK, tak já to zítra vyzkouším.. třeba ráno najdu zelenou kouli obalenou otíkama |
Jiřík (id: 210
)
|
4.11.2006 16:36 |
|
Přes noc se to nezkazí a druhý den to tam buď nebude, nebo malý zbytek vyhodíš. Někdy je trochu problém najít, kam ten hrášek zapadne, ale u nás všechny zbytky rychle uklidí parmičky. |
arevin (id: 2917
)
|
4.11.2006 16:04 |
|
Ti moji jsou rozlezlí různě... a neplesniví to? Dala jsem pandíkům tabletu a sežrali jen část. Zbytek se obalil takovým bílým povlakem, tak jsem to dala pryč. Ale hrášku máme spoustu :)) |
Jiřík (id: 210
)
|
4.11.2006 14:39 |
|
Nejlepší je vytipovat místo, kde rádi se rádi zdržují, a tam jim ho dát na kámen nebo na dno. Dáváme jim celou kuličku vybalenou z osemení. Možná to nenajdou hned, ale přes noc obvykle ano. Jenom to má malý háček, hrášek chutná i jiným rybkám. |
arevin (id: 2917
)
|
4.11.2006 14:02 |
|
Děkuju, řasy už skoro oholili, tak jsem přemýšlela, čím je krmit. Házíte jim ten hrášek na dno nebo kam? A vcelku nebo ho ještě nějak fragmentujete? .-) |
Jiřík (id: 210
)
|
4.11.2006 9:43 |
|
Díky moc za pochvalný komentář.
Ty máš taky pěkné fotky s rybkama, nejhezčí je ten otík.
U otíků se někdy stává, že zničehonic umřou, protože jsou to ryby dovážené z odchytů v přírodě a aklimatizaci v akváriu někdy nezvládnou. Důležité pro ně je, aby měli čistou prokysličenou vodu a dostatek řas na ožužlávání, takže doporučuju vzduchovat a pokud je akvárko už důkladně vyčištěné od řas, občas jim dej nějakou měkkou zeleninu jako příkrm. Nám se osvědčilo vyloupnout jim ze slupky rozmražený hrášek. |
arevin (id: 2917
)
|
3.11.2006 21:52 |
|
dneska mi umrel samecek cichavce (nechapu proc, ale uz byl par dni divnej
), takze mozna samicce pridam nejakou spolecnost, bloudi jak bezducha; a zitra jdu pro nove rosliny. Malo vody? Ja mela za to, ze minimalne kus od vrchu by akva melo mit vzduchovou mezeru; a navic mi pripada, jako by se pak od zarivky ohrival dost ten zbyly vzduch a pak i voda (teplomer na akvarku mi ukazuje 28, ale topitko je na 24 a uz dlouho netopilo, tak nevim, asi si poridim klasickej teplomer misto nalepovaciho).
Zitra pridam fotky upgradeovaneho akva a pak uz hvezdickovat muzete :-p |
sharon (id: 1665
)
|
3.11.2006 13:42 |
|
S plovoucími rostlinami je ztížená údržba akvária tím, že musíš každý týden polovinu vyhazovat, aby se k ostatním rostlinám dostalo aspoň nějaké světlo, ale jsou to zase skvělí odbourávači dusíku. S tím kořenem souhlasím, hnědovku nebo anubias na něj, nebo aspoň kousek mechu |
r.vagner (id: 463
)
|
3.11.2006 8:49 |
|
zatim to vypada moc hezky...doporucuji nejakou malou kytku dat pred parez a nejaou velkou za nej...ale aby ne neprekryvaly....je pak hezky ten kontrast zelene a tmave hnede...a taky tam chybi kybl vody :) ...ryby bych uz nepridaval...treba pozdeji az se akva zabehne a bude videt ze jeste dalsi ryby "utahne"...jinak moc hezke..kdybych daval hvezdy tak dam 6 ale kdyz nechces tak nic :P |
langosh (id: 494
)
|
3.11.2006 8:16 |
|
Já bych žádné další rybky nepřikupoval - váš počet se mi zdá optimální. Kořen máte pěkný, ale určitě by to ještě chtělo přikoupit nějaké rostlinky. Co se týká těch plovoucích, tak se nebojte, žádná extra údržba se k nim nevztahuje... A ještě taková poznámečka - dolijte do AQ ještě trochu vody.
Roman |
arevin (id: 2917
)
|
3.11.2006 7:33 |
|
Prima, píšu si a ještě bych měla jeden dotaz: je pak nějak ztížená údržba akva, když je část hladiny zakrytá plovoucími rostlinami? |
Jiřík (id: 210
)
|
2.11.2006 23:02 |
|
Doporučuju pořídit si nepukalku (Salvinia) nebo babelku (Pistia), případně voďankovec (Limnobium) nebo plovoucí rohatec (Ceratopteris). Pro čichavce to bude sloužit jako materál pro stavbu pěnového hnízda a ostatní rybky se přestanou tlačit ke dnu. |
arevin (id: 2917
)
|
2.11.2006 18:14 |
|
Děkuju za komentáře. Máte na mysli nějaké konkrétní rostlinky?
Taky bych se chtěla zeptat, jestli bych čichavcům měla pořídit ještě nějaké další, protože mě trochu znepokojuje, že dokáží dlouho sledovat svůj odraz na stěně akva, aby z toho nějak psychicky.. nezcvokli.. |
sharon (id: 1665
)
|
2.11.2006 17:31 |
|
Hezký začátek
, taky bych se přimlouvala za plovoucí rostlinky, rybky budou mít větší sebedůvěru
Ať se daří |
Jana (id: 1137
)
|
2.11.2006 16:45 |
|
Akvárko zatím vypadá pěkně,ohodnotím,až přibydou rostlinky.
Závidím Čichavce medový,taky bych je chtěla,ale u nás v okolí je v akvaristikách nemají (ach jo,vy Brňáci se máte).
Jo a že bys byla špatná fotografka,tak to ani náhodou,mě se ještě takhle krásně vyfotit rybičky nepovedlo.
Hodně štěstí do dalšího osazování nádrže. |
arevin (id: 2917
)
|
2.11.2006 15:23 |
|
:)
tak jsem ještě přidala pár fotek. Nejpyšnější jsem na fotku Otíka (který pár vteřin po pořízení snímku utekl za kořen) |
langosh (id: 494
)
|
2.11.2006 14:38 |
|
Jj častější výměna vody...
Roman |
arevin (id: 2917
)
|
2.11.2006 13:14 |
|
Myslel jste častější výměnu vody? Jinak trochu řasy přes noc zlikvidovali otíci..
S těma rybičkama je to jednoduché: pár si jich kupte, nechte vyrovnat teplotu, vyplavat do zhasnutého akva a asi po 20-ti minutách rozsviťte. Zůstanou jako zkamenělé
Ale vážně, doufám, že si na mě časem zvyknou, takže pořídím nějaké opravdu pěkné snímky |
langosh (id: 494
)
|
2.11.2006 13:10 |
|
Na vláknitou řasu platí mechanické odstraňování (nejednoduší je namotávání na špejli), častější výměna a trpělivost (jako na většinu řas
). Tak do 14 dnů by s ní neměl být problém.
Zrovna jsem si říkal, jak jste to udělala s těma tetrama, že tam hezky pózují...
Roman |
arevin (id: 2917
)
|
2.11.2006 12:49 |
|
Tak to jsem asi mizernej fotograf, když je to jen za tři hvězdy ;)
Rostlinky určitě dokoupím, ale momentálně jsem nemocná, takže nemůžu vystrčit nos. Jinak rybičky už se vybarvily skvěle po tom transportním *šoku*, ale protože se teď už nebojí, tak usilovně rejdí a nedají se fotit..
Díky za milý komentář, moc mě potěšil |
Jiřík (id: 210
)
|
2.11.2006 12:31 |
|
Bohužel, někteří návštěvníci se jen kouknou na fotky a ihned hodnotí, popisy čte málokdo.
Možná bys mohla pořídit ještě plovoucí rostlinky a mírně si tak přistínit. Určitě by odčerpaly část živin řasám a rybky by se možná lépe vybarvily.Držím palce, aby Ti akvárko dobře fungovalo. |
arevin (id: 2917
)
|
2.11.2006 12:25 |
|
Tak vidím, že prosba o NEhvězdičkování nebyla vyslyšena.. nu což |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|