|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
rhozlar (id: 1671
)
|
10.5.2007 7:11 |
|
Ahoj, Apistogrami jsou nádherný ryby a dost o nich rozmýšlím
Ahoj Robert |
rhozlar (id: 1671
)
|
7.12.2006 15:41 |
|
Ahoj. Dá se říct, že ve všem souhlasim s Voldou. To jsou rady k nezaplacení. Jsem rád že se mi akvárium ustálilo |
velky vezir (id: 2976
)
|
5.12.2006 18:50 |
|
Zkusil jsem 2 Přísavky thajské protože ty Parmičky jsem nesehnal, tak jsem zvědavej na ten úklid. Zatím se teda snažej |
glogloman (id: 2680
)
|
5.12.2006 18:30 |
|
Volda & velky vezir: já taky použil to tabletové hnojivo jen při zakládaní aquaria a víc ne, protože rostlinky mi fpoho rostou.. mno a ty tablety proty řasám jsem použil, protože jsem měl už týden úplně kalnou vodu.. a nakonec pomohlo zkrácení doby svícení o pouhé 2 hoďky.. :o) |
velky vezir (id: 2976
)
|
4.12.2006 22:19 |
|
No já teda zkusím ty Parmičky, jestli nějaký seženu. Nemá někdo na prodej? |
Volda (id: 720
)
|
4.12.2006 22:14 |
|
Ancistrusi bych tam nedával poškozují kytky,leda Otocinclusi,ale nejlépe Crossocheilus siamensis- Parmička černopruhá jsou nejlepší a taky Caridina japonica- Krevetka japonská. |
velky vezir (id: 2976
)
|
4.12.2006 21:47 |
|
Díky za rady, jen jsem chtěl ty řasy redukovat než se to ustálí, vodu teď měním každej den aspoň deset litrů, než seženu větší nádobu na odstátí vody. A co nějakej Ancistrus nebo Otocinclus? |
Volda (id: 720
)
|
4.12.2006 21:12 |
|
Pokud ti můžu poradit a to z vlastní zkušenosti, tak se vykašli na tablety proti řasám a i na hnojící tablety florentte.Všechny tyto přípravky stojí za dvě věci, za ho... a za nic.Taky jsem to
ze začátku zkoušel a je to spíš ještě horší.Jediné co jsem použil bylo při založení akva tablety
od Tetry ke kořenům rostlin a pak jedině PMDD.A pokud jde o řasy měř NO3,PO4 a FE,(viz. hodnoty u mého akva),pokud máš víc je jasné proč se ti dělají řasy = přemíra živin které kytky nestačí spotřebovat a bují řasy.Tj.častěji vyměňuj vodu ať odplavíš přebytečné živiny dej víc nenáročných
kytek a pak hnoj PMDD a radši míň a pravidelně než víc a občas.
A uvidíš že se dostaví pozitivní změny. |
glogloman (id: 2680
)
|
4.12.2006 19:12 |
|
velky vezir: tak ty tablety jsem hodil do aquaria zatim jen 2 (1 je na 50 litrů) a ani po více než měsíci se ještě nerozpustily..!
ale jinak od té doby problém s řasama vůbec nemám a voda v aquárku je stále křišťálově čistá, ale nevim zda je to zásluha těch tablet proti řasám.. spíš si myslím, že ne, protože se vůbec nerozpouštějí.. naopak dle mně to je tím, že už prostě mám v aquariu vyvážená miniekosystém..
jináč díkes MOC za hodnocení.. :o) |
velky vezir (id: 2976
)
|
3.12.2006 22:18 |
|
Moje oblíbené cichlidky, zvyšuji hodnocení na 7*. Ta chemie proti řasám pomáhá? Mě se tam nějak rozmnožily. |
glogloman (id: 2680
)
|
3.12.2006 18:06 |
|
mig07: mno to máš pravdu, že nemám vyfocený aqua s okolním interiérem.. bohužel jsem ale musel půjčit foťák tátovi do Indonésie.. takže až se vrátí tak sem určitě hodim spoustu nových fotek.. :o) jináč máš moc fajnový aqua.. |
mig07 (id: 2003
)
|
3.12.2006 13:24 |
|
Prvá fotka je fotka z prednej strany akvária.
Cele akvarium: je vidieť akvárium cele v interieri napr.http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=841 1 a 2 obrázok. |
glogloman (id: 2680
)
|
2.12.2006 12:00 |
|
mig07: a co je ta první fotka..? :o) (http://www.akvarko.cz/images/akvaria/obr1328...) Díky MOC za hodnocení.. ;) |
mig07 (id: 2003
)
|
30.11.2006 20:52 |
|
Pekne ale chcelo by to fotku celeho akvaria. Zatial 7* |
:o)) (id: 2687
)
|
21.11.2006 16:18 |
|
Pěkné aqua,škoda té Ramizerky byla krásná |
glogloman (id: 2680
)
|
25.9.2006 20:31 |
|
Přerybnění si uvědomuji, ale zatím jsou celkem na sebe tolerantní.. a křížení se nebojím, protože zatím ani nemám možnost odchovu.. později s tim ale určitě něco udělám a to tak, že některé cichlidky někomu daruji..;) Jinak k rostlinkám: vim, že Aglaonema a Acorus nejsou typické akvarijní rostliny, ale v akvaristice mi tvrdily, že jsou vypěstované pod vodou, takže by tedy měly už mít přizbůsobené buňky pro příjem živin pod vodou (jinak to mám potvrzený i z 2.zdroje).. tak doufám, že je to pravda a když už nebudou růst, tak ať aspoň neuhnijou.. No a Hemigraphis se opravdu nějak nedaří, dnes jí upadly další 2 lístky.. nejdříve jsem si myslel, že je třeba nedbalostí ulomila nějaká rybka, ale zaíná to být pravidlem..
Jináč MOC děkuji VŠEM za rady a připomínky.. :o) |
Jiřík (id: 210
)
|
25.9.2006 19:11 |
|
Takže: Hemigraphis, Acorus, Aglaonema - ty radši rovnou vyndej ven, protože pod vodou neporostou. Kup si místo nich raději nějaký menší Echinodorus, Ceratophyllum, Egeria densa nebo Sagittaria subulata. |
sharon (id: 1665
)
|
24.9.2006 14:45 |
|
Souhlasím s Langoshem úplně ve všem, kromě křížení je zde i možnost, že se ryby navzájem uštvou nebo zabijí. To že jsou apisto malé rybky nic na věci nemění, spíš naopak. Uvědom si, že samec si vytváří teritorium minimálně 50cm2 dna, samice zhruba poloviční, takže je tam máš dost natěsno už teď, a ne ještě kdybys měl přidat samici ke každému samci. |
glogloman (id: 2680
)
|
24.9.2006 0:30 |
|
Dnes jsem přidal další rostlinky (fotky budou až se vyčistí voda - odpoledne).. Světla tam mám až kam!
Vallisnrie rostou jak zběsilý.. ty fotky jsou tak tmavý protože mám světlé dno, tak by to na tý fotce bylo moc vybílený, pokusim se je ale nějak vylepšit.. |
Alnus (id: 191
)
|
23.9.2006 11:31 |
|
Jsi na dobré cestě, je fajn, že jsi přistoupil na živé rostliny, rybky vypadají pěkně, fotky hezké, rozhodně by sis zasloužil být výš, než jsi a já věřím, že budeš pořadím stoupat s tím, jak nádrž budeš vylepšovat. Jen se mi zdá, že je v nádrži málo světla, ale asi je to na fotkách jen klamné zdání. Co myslíte vy ostatní? Je osvětlení dostatečné? Držím palce, bude to super nádrž |
Pavel (id: 288
)
|
22.9.2006 16:53 |
|
Cichlidky jsou super rybky |
langosh (id: 494
)
|
18.9.2006 10:46 |
|
Apistogrammy jsou většinou harémové rybky, proto by bylo vhodnější zvýšit počet samic u jednotlivých druhů, i když by tomu měla odpovídat i možnost vytvořit si příslušné mikroteritorium pro jednotlivé samice.
Taky si nemyslím, že je zcela vhodné míchat variety, protože může hrozí křížení, což asi není zcela žádoucí.
Rybka na obr. 4 není dle mého názoru Apistogramma agassizi.
Jinak volba malých cichlidek je fajn, jsou to nádherné rybičky.
Roman |
mig07 (id: 2003
)
|
17.9.2006 2:12 |
|
Viac rastliniek. Zatial nehodnotím. |
wladys (id: 13
)
|
16.9.2006 23:39 |
|
....dávej bacha na kvalitu vody hlavně NO2 a NO3 a PH tyhle ryby jsou na to strašně háklivé...jo a pokud chceš mít radost z odchovů budeš muset jít níž s PH....7 je moc.... |
wladys (id: 13
)
|
16.9.2006 23:33 |
|
...no tak tyhle krasavice ti tvé rostlinky nechaj na pokoji....neboj. |
glogloman (id: 2680
)
|
16.9.2006 23:17 |
|
Tak jsem dal na vás a pořídil jsem si k americkým cichlidkám i živé rostlinky! :o) Platovky jsem měl proto, že mi někdo říkal, že cichlidy ožíraj a vyrývaj rostlinky, ale to jsou hlavně africké..
Nádrž ještě není kompletně hotová (hlavně ještě chybí rostlinky), tak prosím při hodnocení buďte tolerantní, předem děkuji..;) |
borča (id: 669
)
|
12.9.2006 19:00 |
|
Rozhodně pryč s plasty. |
Kocourchlupac (id: 2643
)
|
12.9.2006 11:08 |
|
Proč v nádrži bez ryb a s umělýma rostlinama vzduchuješ a topíš ? |
kiiki (id: 2377 )
|
12.9.2006 10:42 |
|
DEJ TAM ŽIVÉ ROSTLINY!
PROSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍM!
|
Ivana (id: 2090
)
|
12.9.2006 10:33 |
|
přimlouvám se za budoucí rybičky,prosím prosím raději živé rostlinky |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|