|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Aqvaland (id: 14410
)
|
11.7.2013 15:12 |
|
Tomu se říká nadupané aqva :D Moc pěkné ;) (hodnocení 8) |
Jiri_99 (id: 12597
)
|
21.12.2011 11:48 |
|
Akviško krásné a ta technika, to je něco.. |
MartinM (id: 42
)
|
28.10.2010 21:22 |
|
Opravdu úžasný!! Nemám slov.....8+* (hodnocení 8) |
Matt (id: 5525
)
|
30.5.2010 15:20 |
|
Po technicke strance stale neprekonany. Akvarko taky pekny... (hodnocení 8) |
Pet (id: 3544
)
|
7.5.2010 10:55 |
|
Rád obnovuji hodnocení. Stále pěkné.
Petr (hodnocení 8) |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
13.4.2010 21:55 |
|
Jinak nejlíp propracovaná prezentace jakou sem tady viděl, dal jste si opravdu záležet |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
13.4.2010 21:53 |
|
nádherné fotky i akvárko, není co vytknout, profesionální (hodnocení 8) |
kulas (id: 9124 )
|
25.3.2010 17:04 |
|
Obnovuji hodnocení za 8
moc pěkné a co nové fotky by nebyli?at se daříí. |
gavunmama (id: 9289
)
|
22.3.2010 9:58 |
|
Za 8 a chtělo by to aktuální foto |
petr fous (id: 3470
)
|
14.2.2010 13:23 |
|
Přehodnoceno opět známkou 8 toto akvárko,nemá chybu moc se mi líbí,krásně zarostlé i rybičky jsou spokojené.To technické zázemí tiše závidím.Ať se i nadále dobře daří a vše šlape.Petr |
tpivona (id: 8201
)
|
26.1.2010 0:33 |
|
Obnovuji a těším se na nějakou novou fotku
. Tomáš (hodnocení 8) |
HUJA (id: 10097
)
|
12.1.2010 9:53 |
|
Jasná 8 |
brgul (id: 7015
)
|
26.12.2009 17:45 |
|
Obnovuji hodnocení za 8* akvárka se ti prostě daří! |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
15.12.2009 17:59 |
|
Obnovuji - opět jasná 8. |
Tin (id: 5166
)
|
12.12.2009 6:53 |
|
obnovuji hodnocení |
Komar033 (id: 10253
)
|
5.12.2009 14:01 |
|
Zajímavé a moc hezké. (hodnocení 8) |
Lery (id: 7644
)
|
5.12.2009 5:33 |
|
Obnovuji hodnocení.8 Jedním slovem paráda.Jen tiše závidím. (hodnocení 8) |
Skladník (id: 3341
)
|
25.11.2009 12:33 |
|
Po technické stránce dokonalé. (hodnocení 8) |
spyder7 (id: 7965
)
|
24.11.2009 20:38 |
|
Parada,koukam na tu techniku
A ty kytkyto je pastva pro oci 8 |
Lumča (id: 4845
)
|
19.11.2009 9:09 |
|
Obnovuji 8 |
pepis (id: 8213 )
|
10.11.2009 10:43 |
|
Velmi stylový akvárko, pastva pro oči. |
ruda (id: 3065
)
|
31.10.2009 19:22 |
|
díky díky,v podstatě u CO2 redukčáku staršího data je něco podobného. |
ruda (id: 3065
)
|
31.10.2009 14:13 |
|
zdravím Martine,
v diskuzy jsem se dočetl,že používáš měřák průtoku(filtrace).mohl by jsi sem vrznout foto,o co se vlastně jedná?případně něco o tomto produktu.
díkec |
rosnička (id: 9144
)
|
25.10.2009 22:08 |
|
Tak to bych jednou taky chtěla takový krásný tropic rybník - moc krásny a supr nápad! |
dalibor (id: 7508
)
|
18.10.2009 23:16 |
|
TO MUSELO STÁT ALE PENĚZ
.MÁŠ TAM VŠECHNO NA CO SI LZE JEN VZPOMENOUT CO SE TÝČE TECHNIKY.TOHLE UŽ JE SKORO VĚDA.DÁVÁM JEDNIČKU DVAKRÁT PODTRŽENOU
... |
kopec (id: 6708
)
|
13.10.2009 18:59 |
|
Je třeba znovu hodnotit. Krásné. Přidám se k Brgulovi, co se té kryptokoryny týče |
Kulič (id: 7001
)
|
9.10.2009 20:03 |
|
Nádhera. Není co dodat. Opět 8. Ať se daří. |
brgul (id: 7015
)
|
8.10.2009 20:02 |
|
Nová fotka je parádní,rostlinky jsou super a ta cryptocoryna...tak ta je luxusní |
lukyin333 (id: 8462
)
|
7.10.2009 16:02 |
|
znovu to chce hodnotit a jak jinak nežli 8* nádhera .. nový vzhled něco dokonalého .. , lae ta poslední fotka mi příjde jakoby ze dvou různých..
.. ještě jednou moc děkuji za rostlinky ...
s pozdravem
Luky..... |
Tombr (id: 9902
)
|
5.10.2009 9:42 |
|
Akvárko luxusní, ale ta technika mi přímo vyrazila dech |
kulas (id: 9124 )
|
24.9.2009 13:14 |
|
Moc pěkné
8 |
milan.h (id: 9918
)
|
19.9.2009 14:23 |
|
Nádhera, promakaná technika
. Jaký máš závit mezi redukčním a lahvovým ventilem? dik |
gavunmama (id: 9289
)
|
16.9.2009 10:53 |
|
Bez komentáře
8 |
Pipu (id: 9216
)
|
13.9.2009 11:20 |
|
Pěkné pěkné.... za 8 |
Technik (id: 3376
)
odpověď pro midlajs |
3.9.2009 14:33 |
|
Samozřejmě, že mám řasu. A to zelenou a i ruduchu. Ovšem je v místech kde nevadí, rostlinky s ní zvláštní problém nemají. Momentálně co jsem přerušil pravidelné hnojení a hnojím náhodně od oka, je řasa spíše na ústupu.
Jakmile budu mít foťák dodám nové foto. |
midlajs (id: 8530
)
|
3.9.2009 13:34 |
|
Ahoj, akva NO COMENT, máš také někdy s nečím problém, jako třeba řasa atd. atd. ? Na tvé prezentaci je všechno jak ze žurnálu, kdyby byla vyšší stupnice hodnocení tak dám za 10.Ale 8mička taky dobrá ne.
Jen pro doplnění na nejaktuálnější fotce máš nalevo v akvu popínavou rostlinku Pupečník bílý - Hydrocotyle leucocephala, ta při založení v akvu nebyla.
Mnoho zdaru Milan |
Orange (id: 8809 )
|
29.8.2009 23:11 |
|
Neuvěřitelně krásné! 8* a do oblíbených |
edudant (id: 6676
)
|
5.8.2009 20:21 |
|
Asi se budu muset ješě hodně snažit,abych něco podobného vytvořil
8 |
Matt (id: 5525
)
|
28.7.2009 21:10 |
|
ahoj...stale paradni...musim obnovit starou 8...vzdy kdyz kouknu na tvoje akvarko tak si vzpomenu na tvoji pomoc (jsem ti zavazanej - ty budes vedet kvuli cemu
) |
tpivona (id: 8201
)
|
25.7.2009 13:46 |
|
Stále obdivuji a obnovuji samozřejmě že za 8
. Tomáš |
Mousicky (id: 7581
)
|
17.7.2009 10:08 |
|
Velice nádherné akvárium
obnovuji za 8* |
Tin (id: 5166
)
|
10.6.2009 8:53 |
|
obnovuji hodnocení |
Lery (id: 7644
)
|
4.6.2009 18:08 |
|
Tady bez dechu dávám 8.Čistá práce.Nezkusíš k těm tetrám přidat císařské?Odměnily by se Ti v Tvém ráji mladými.Mnoho zdaru. |
TopShark (id: 4762
)
|
1.6.2009 8:25 |
|
i tady musím obnovit hodnocení, není nad čím váhat - jasný plný počet - 8 a přeji hodně štěstí i nadále...
|
Lumča (id: 4845
)
|
18.5.2009 17:10 |
|
Obnovuji 8 |
Maroslav91 (id: 9430
)
|
17.5.2009 21:27 |
|
tohle je fakt něco...na to ani slova nestačí...fakt krása
8 |
Kulič (id: 7001
)
|
25.3.2009 17:33 |
|
Je to prostě nádhera. 8 |
meleri (id: 5618 )
|
21.3.2009 13:53 |
|
tooo jeeee booombaaa |
ruda (id: 3065
)
|
21.3.2009 12:51 |
|
ahoj Martine,
mohl by ses trošku rozepsat o systému zvedání krytu?jaké komponenty jsou použity?
mám bohaté zkušenosti s hydraulikou,ale tu bych k akvarijní ani jiné vodě moc nedával. |
indy (id: 8731
)
|
20.3.2009 22:27 |
|
Tak tohle je fakt vychytaný akvárium. A jak prohlašuje moje přítelkyně, jako botanická zahrada
Ať se daří. 8* |
kopec (id: 6708
)
|
3.3.2009 20:52 |
|
Ten aktuální podvodní stav nemá chybu, včetně velmi parádního zabudování. Opravdu se povedlo.Ať to roste |
rhozlar (id: 1671
)
|
23.2.2009 13:33 |
|
Ahoj, nopřidávám se k chvále
, Divil bych se kdyby se Ti něco nepovedlo. Kdo umí ten umí.
Ahoj Robert |
brgul (id: 7015
)
|
17.2.2009 14:47 |
|
Tak tohle je prostě paráda,to se ti moc povedlo! 8* |
tpivona (id: 8201
)
|
16.2.2009 10:35 |
|
No to osvětlení je bomba...jak funguje to stmívání? Nemůžeš sem prosím hodit nějaké video? A ten celkový design...opět bez komentáře...moooc závidim! Tomáš |
Timoshenko (id: 4608
)
|
15.2.2009 21:57 |
|
Moc pěkné akvárium. A ta technika, prostě masakr. Vrcholem mého tecnického snažení je tak výměna zářivek, takže mě fascinuje co všecno se dá vymyslet a vyrobit. Ať se daří. Viťa |
Uroboros (id: 8870 )
|
15.2.2009 15:34 |
|
Pekny,at dela radost 8 |
West (id: 7572 )
odpověď pro Technik |
9.2.2009 16:04 |
|
Dík moc. Ať se daří. |
Technik (id: 3376
)
odpověď pro West |
8.2.2009 20:58 |
|
Moc děkuji za hodnocení a kladné ohlasy.
U akvária je důležité dojít k nějaké stabilitě, to chce čas a klidný přístup.
1. Kromě hnojení žádná chemie
2. měkká voda - nad 20°GH to moc neroste
3. Hlavně méně zásahů je více. |
West (id: 7572 )
|
7.2.2009 12:29 |
|
Musim říct Techniku, že jsi opravdový labužník :o) Moz hezký akvárko. Jak dlouho ti trvalo, než jsi tohle dal dohromady? A ještě bych se chtěl zeptat, máš moc hezký kytky, mě se tam přece jen občas vloudí nějaká ta řasa - jak se o ně staráš, třeba dělám něco špatně...? Dík. |
Matt (id: 5525
)
|
25.1.2009 13:01 |
|
Pekne zarostle...me se hlavne libi ten eleocharis...8 |
tpivona (id: 8201
)
|
24.1.2009 20:43 |
|
Nádherné...není co dodat...jen že máš ode mě 8
! Tomáš |
ruda (id: 3065
)
|
24.1.2009 19:33 |
|
zdravim,
moc dobre,roste to jak o zivot |
Majk (id: 6662
)
|
18.1.2009 17:47 |
|
Hezke a hlavne pekna technika
za 8*.At to plave Michal. |
Filip a 240 (id: 3019
)
|
17.1.2009 10:43 |
|
Opravdu nádhera, akvárium, technika, klobouk dolů. Jasná 8 a i to je málo. |
miroslav19 (id: 8595
)
|
17.1.2009 9:44 |
|
Super,tá technika! Nevyrábaš aj elektriku? |
rhozlar (id: 1671
)
|
8.1.2009 9:16 |
|
Ahoj, čím dál hezčí, no jedině 8-čka. Nic jinýho si nezasloužíš
. Ahoj Robert |
pechta (id: 8572
)
|
6.1.2009 6:30 |
|
Pěkný kousek práce |
garmont (id: 6705
)
|
20.12.2008 12:42 |
|
...s tím kořenem s mi to moc líbí...né, že by před tím ne, ale ten kořen je jak třešnicka na dortu
...paráda... |
zeryk (id: 5971 )
|
16.12.2008 7:22 |
|
obnova za 8 |
Tin (id: 5166
)
|
5.12.2008 10:44 |
|
musím znovu hodnotit a opět za 8, nemá to chybu! |
ludanek (id: 1991
)
|
2.12.2008 11:47 |
|
Opět za 8 |
TopShark (id: 4762
)
|
30.11.2008 11:33 |
|
zdravím, nějak se mi to začervenalo a chce to po mně obnovit hodnocení - takže znovu za 8 a ať se stále daří
|
Bravery (id: 3254
)
|
20.11.2008 22:09 |
|
Velice hezké akvárko nemá to chybu! Jináč to nešlo než dát za 8* :) A moc se mně líbí ta kobercová rostlina! |
petr fous (id: 3470
)
|
17.11.2008 9:10 |
|
Zdravím opět po delší době hodnotím toto vymakané akvárium za 8+.Máš to opravdu moc pěkné,o technice,která tomu náleží,ani nemluvím.Hodně dalších úspěchů,radosti Petr |
Vydrik.punx (id: 7666
)
|
6.11.2008 19:40 |
|
Akvarium je moc pekny... Ale ta technika ta nema konkurenci...
8 |
Mousicky (id: 7581
)
|
4.11.2008 20:00 |
|
úplný skvost mezi skvosty jsme ohromena moc náherné ať se daří a je to čím dál krásnější za 8* |
jimi (id: 2973
)
|
31.10.2008 15:05 |
|
Vazne super akvarko, vse tak pekne ladi a kombinuje se... 10 bodu z 10 |
jirkajirka (id: 6890
)
|
30.10.2008 9:01 |
|
perfektní, rostliny jsou krásné a v perfektním stavu. |
Ferry (id: 1650 )
|
28.10.2008 23:30 |
|
Viděl jsem Tě na akva burze, že jsi tam prezentoval CO2 set. Za kolik prosím Tě byl a co v něm všechno bylo, uvažuji o něm, když tak to dej do deníku. díky |
Technik (id: 3376
)
|
23.10.2008 20:38 |
|
Co jsem se dočetl, tak o rašelině nic nevím. Slyšel jsem pouze o vodě z reverzní osmózy. Ta je mírně kyselá, ale v poměru alespoň 1:2 s klasickou vodou se toto smaže. Kysleost se musí měřit speciální pH sondou pro iontově chudé vody a při tomto měření mě čistá voda z RO vykazovala kolem 6,8pH.
Obecně je Tilmanova tabulka pouze orientační a úplně neplatí v žádné akvaristické vodě. Naproti tomu měžení tvrdosti a pH je natolik nepřesné, že k určení CO2 v rozumné přesnosti musíme stejně použít speciální měřící přístroj.
Já u svého akvária udržuji hladinu CO2 hlavně podle rostlinek. Pokud by bublaly kyslík všude a razantně je ho moc. Když se přestanou bublinky uvolňovat úplně a zmizí i z povrchu Riciie je CO2 málo. Prostě když si rostlinky sem tam hodí bublinku k hladině, je to pro mě ta správná hodnota. |
Ferry (id: 1650 )
|
23.10.2008 18:09 |
|
V knihách se praví že Tilmanova tabulka neplatí, když se filtruje přes rašelinu. Nevím proč by neměla platit . Můžeš mi to vysvětlit. Prosím. A když teda neplatí existuje nějaký koeficient jak to přepočítat. dík |
zeck (id: 5777 )
|
23.10.2008 11:09 |
|
neboj se,příroda ti to spočítá jinde:D:D:D |
Technik (id: 3376
)
|
23.10.2008 10:18 |
|
Děkuji všem za komentáře.
Akvárium je běh na dlohou trať a já první rok celkem zápasil. Potom si to příroda zařídila, asi jsme se domluvili a nyní je to radost. Co se týká pozadí, je pouze barvené a pak kryté epoxidem. |
bagio7 (id: 6804
)
|
23.10.2008 5:57 |
|
Kytičkám je u tebe dobře. Ať se daří, obnovuji 8
. Ten CO2 ventil na foto technika vypadá jak živej. |
Johny 13 (id: 5343 )
|
4.10.2008 2:14 |
|
Opäť si to pýta obnoviť hodnotenie, takže neváham s osmičkou
To pozadie je famózne, vyzerá ako skutočný kameň. Ak dobre rozumiem popisu výroby pozadia, tak si nesypal jemným pieskom? Len si to natrel farbou a potom epoxidom? Alebo ako to je?
Nech sa darí aj naďalej, 8*.
Adios. |
Coozle (id: 7915
)
|
20.9.2008 12:25 |
|
kdybych měl spoustu peněz a bydlel v paneláku tak si pořídím to samé máš to moc pěkné a to pod akvárkem se mi taky líbí jak dlouho si to budoval? no nic máš za 8* a ať plavou a rostou |
Pet (id: 3544
)
|
5.9.2008 7:52 |
|
Opravdu paráda.8
Petr |
kopec (id: 6708
)
|
4.9.2008 21:43 |
|
A proč bys to stříhal, když to máš zařazeno v kategorii holandská. Moc pěkné. Krásné ryby. 8. A techniku komentovat nebudu. Ať to roste. |
zeck (id: 5777 )
|
4.9.2008 19:22 |
|
ale notak,máš to parádní |
Technik (id: 3376
)
|
4.9.2008 19:13 |
|
Foto dodáno
Je to takové trošku přerostlé, ale zatím se na radikální střih nechystám. |
Pet (id: 3544
)
|
4.9.2008 11:21 |
|
Vypršelo mé hodnocení. S novou známkou počkám na novější fotky. Věřím, že nezklamou.
Petr |
zeryk (id: 5971 )
|
1.9.2008 12:47 |
|
ty jseš takový technik, neumíš nějak vyčmuchat kdo si tady hraje se známkováním ? a myslí si, že nás všechny rozhodí ? |
zeck (id: 5777 )
|
30.8.2008 13:01 |
|
8* |
TomV (id: 3582
)
|
28.8.2008 18:59 |
|
Čau, k akvárku není co dodat, jen si oprav ty Echynodory na Echinodory |
štěpina (id: 6351
)
|
20.8.2008 11:34 |
|
Opět za 8,je to paráda! |
tomas j (id: 1048
)
|
3.7.2008 16:41 |
|
Tak tohle je vážně paráda
8* |
suzan (id: 6076 )
|
29.6.2008 11:13 |
|
Fakt neni,co dodat.SUPER. davam 8 a drzim palce. |
Technik (id: 3376
)
|
28.6.2008 18:01 |
|
Díky za kladné hodnocení.
Založení akvária je brnkačka, nejhorší je to udržet. |
Mimous (id: 1521
)
|
28.6.2008 17:48 |
|
moc pěkný akvárko, líbí se mi extrémně. asi to muselo dát celkem práci založit. dávám 8* |
rhozlar (id: 1671
)
|
12.6.2008 15:15 |
|
Ahoj. Super pohled. Moc pěkný, ahoj Robert |
Lumča (id: 4845
)
|
5.6.2008 12:35 |
|
PC chce znovu hodnotit,tak zase 8.To je fakt krasa.Co ještě děláš kromně krmeni,když to maš tak technicky vymakané. |
Tin (id: 5166
)
|
4.6.2008 19:48 |
|
vypadá to suprově jasná 8 |
TopShark (id: 4762
)
|
29.5.2008 17:42 |
|
Můžu říct, že to technické provedení je skutečně grandiózní. Na tohle bych rád dělal revizi. Jen mne zajímá co je to za řídící jednotku PLC a jaký využíváš program. Jinak samozřejmě za 8. |
komarecek (id: 5846
)
|
27.5.2008 11:20 |
|
Nejsem z těch co tu chválí každou nádrž, ale tady musím. Super technika |
ludanek (id: 1991
)
|
26.5.2008 16:19 |
|
Propadlo mi tu hodnocení,takže znovu 8x hlavně za techniku! |
rhozlar (id: 1671
)
|
20.5.2008 10:21 |
|
Ahoj, u Tebe se nadá co koliv komentovat.
Ahoj Robert |
Matt (id: 5525
)
|
2.5.2008 19:40 |
|
Ty to urcite delas dobre...co dobre, VYBORNE ! ...lidi ktery maji radost z ciziho nestesti nebo nikomu neprejou stesti jsou opravdu vsude (viz napr. ta 4 v hodnoceni)... |
Psycho (id: 7238
)
|
30.4.2008 12:56 |
|
Dávám 8, tedy měním ze 7. Skoro mám pocit, že registrovaní uživatelé jen provádí korekci závistivců, kterí srabácky jako neregistrovaní dávájí nízká hodnocení. Kde se Ti tam vzala 4, to nechámpu, resp. chápu. Asi se tě někdo výš bojí
O to větší gratulace. Pokud z tebe má někdo strach, znamená to, že to děláš dobře .-) |
Technik (id: 3376
)
|
25.4.2008 9:43 |
|
RE: tomik123
Zapojená je klasicky: přívod, filtry, membrána, tlakový ventil, odpad. Vstupní voda 470uS výstupní 22uS. Pro akvárko super. |
tomik123 (id: 979 )
|
25.4.2008 8:59 |
|
ahojky jenom mali dotaz k zapojeni RO mozna je to na te fotce spatne videt ale neni jak divne zapojena ? |
KELLYS (id: 5602 )
|
17.4.2008 18:17 |
|
No pocem...
,,Dokonalý design není v tom ,když není co přidat...ale když už není co ubrat...,, 8
k technice nebudu nic dodávat,jsi prostě ,,technik,, |
Pet (id: 3544
)
|
11.4.2008 14:13 |
|
I já se přidávám k chvále nové tváře akvária. A držím palce při výrobě stmívače. Je to geniální nápad. Petr |
Kulič (id: 7001
)
|
1.4.2008 8:00 |
|
Nádherný kytky. nová verze je fakt moc pěkná. 8. |
Johny 13 (id: 5343 )
|
1.4.2008 3:03 |
|
Ahoj.
Nová tvár akvária je oveľa lepšia. Veľmi sa mi to páči. O technickej podpore ani nehovorím.
Obnovil som známku opäť na 8*. Nedá sa dať viac
.
Nerozmýšľal si niekedy nad vlastnými stránkami ako majú niektorý akvaristi?
Držím palce, nech sa darí aj naďalej.
Adios. |
jira80 (id: 1953
)
|
31.3.2008 12:50 |
|
jj hold jsi technik. Moc pěkně se ti to rozrostlo a to řídící centrum NASA je ohromující |
rhozlar (id: 1671
)
|
30.3.2008 22:05 |
|
Ahoj, no teda ty seč ale zarostej.
Je to paráda.Ahoj Robert |
Horác (id: 2547
)
|
27.3.2008 19:12 |
|
Moc pěkné ... ten koberec z trhutky tomu dodal šmak :o) ... |
ato (id: 7031
)
|
24.3.2008 22:37 |
|
Krasne akva..pekne rastliny za 8 |
:o)) (id: 2687
)
|
18.3.2008 15:16 |
|
Pěkně ti to zarůstá. :o)) |
toony (id: 580 )
|
13.3.2008 14:14 |
|
Neříkají ti doma kutil Tim ? |
rhozlar (id: 1671
)
|
13.3.2008 6:15 |
|
Ahoj, koukám že Ti to opravdu kvete do krásy
Přidávaám Ti druhou osmičku.
Ahoj Robert |
Miloshak (id: 6695 )
|
12.3.2008 9:12 |
|
Je to prima inspirace, rostlinky perfektní (ricia fluitans super) a ta technika nemá chybu.8 |
Majk (id: 6662
)
|
11.3.2008 23:39 |
|
Hele tak k ty tvoji technice neni co dodat proste bezchyb.Mas to pekne zarostly a voda je tez čistá
.Mel bych na tebe prosbu abys mi napsal ,jak si vyrabel to pozadí ja sem to skoušel a nevyslo to
jinak za8* |
meleri (id: 5618 )
|
10.3.2008 7:29 |
|
už jsem tu dlouho nebyla..a je to změna, jak se ti to krásně rozrostlo! a voda je průzračná, je to krásné! at se daří dál! |
Sony123 (id: 3053
)
|
9.3.2008 13:17 |
|
Akvárko super,ale hlavně ta technika,ta teda je.8 |
Raďa (id: 6186
)
|
5.3.2008 22:46 |
|
Pěkně zarostlé akvárium. Technika je super! Není co dodat. Jen tak dál! Dávám za 8!
|
wunti (id: 26
)
|
5.3.2008 9:50 |
|
Tak to cumim a smekam... hlavne to zazemi je uchvatne (ne ze by akva nebylo) ale upoutalo mne hlavne to zazemi.... nejakou fotku z vetsi dalky?... Fakt paradne promakane - smekam a gratuluji.. w. |
Kurhell (id: 2431
)
|
3.3.2008 16:15 |
|
dost dobra nowá fotka |
Petoru (id: 4967
)
|
24.2.2008 19:10 |
|
Už chápu, proč si říkáš "Technik". Vždyť Tvému technické zázemí pro akvárium chybí jenom velín nebo řízení přes PC.
Jinak Tvé akvárium se mi líbí a dávám 8*. |
ruda (id: 3065
)
|
15.2.2008 23:05 |
|
sakra,tobe to roste |
LuccaH (id: 6384
)
|
9.2.2008 6:54 |
|
Dávám za 8*, moc pěkné a ta technika,no nemám co dodat... Ať se daří. |
ThomasMcH (id: 6372
)
|
8.2.2008 15:11 |
|
Po shlédnutí této prezentace mi připadá, že mám rybičky v láhvi od okurek
Nádhera se vším všudy. Jasných 8* |
uzivate_l (id: 4018 )
|
7.2.2008 12:52 |
|
K dokonalosti vseho mi tu jeste schazi automaticky rizeny pohyb ryb a rust rostlin... |
Jiřík (id: 210
)
|
7.2.2008 10:19 |
|
Děkuji za pěkný komentář.
Poslední dobou fotím rybky méně často, ale přiznávám, že když se objevil potěr, tak jsem ho asi pár hodin s foťákem naháněl. Holt mrňata ještě nemáme vycvičený.
Jinak moc hezky Ti to zarůstá a prezentace nemá chybu.
Ať se daří malým skalárkám. |
rhozlar (id: 1671
)
|
7.2.2008 7:01 |
|
Ahoj, diky za návštěvu. Koukám, že se konečně zase daří
To červený je jistě nějaká althernatera a tu Ti teda závidím. Mě ne a ne.Pořád nějak skomírá
. Už chápu tu připomínku, že se za nějaký měsíc hodné změní a v akvárku to muže být jen něco málo co se týká podmínek
. technické zázemí konečně nese ovoce, tak ať se sklidí co nejvíce. Píšou, že mužu nově hodnotit tak přidávam to nejvíce - 8*.Ahoj Robert |
michtill (id: 4241
)
|
6.2.2008 16:13 |
|
Tak takovému přístupu fandím! Ta technika se mi moc líbí... prostě je vidět, žes to nepodcenil
Dávám 9... no tak 8. |
slavula (id: 6461
)
|
2.2.2008 13:25 |
|
dávám 8 jinak to nejde,je to opravdu paráda jak akva tak vymáklá technika |
ruda (id: 3065
)
|
30.1.2008 19:26 |
|
ps:mas v popisu ocelot red,ja mam ocelot grenn a vypada uplne stejne.buh vi,co nam to prodali.roste jako blazen,z 5 listecku ma ted asi 20 a uz 40cm vysky.krasna kytka.zvolil jsi velmi dobre |
ruda (id: 3065
)
|
30.1.2008 19:21 |
|
zablikala osma tak obnovuji.jen s rozdilem,ze driv to bylo hlavne za techniku,ted je to i za akva,ktere vypada velice dobre.
tak at ti to dela jen radost.
ruda |
Milek (id: 1264
)
|
18.1.2008 17:25 |
|
Je to velmi hezká prezentce krásného akvárka. Za 8! |
Technik (id: 3376
)
|
10.1.2008 8:08 |
|
RE: dalsiMartin
Stmívač nemám, jelikož se mi to zdálo zbytečné. Řízené předřadníky mám doma, ale nechtělo se mi to řešit. Světlo se teď spíná ve třech stupních 36, 72, 72W až do plného výkonu 180W. Vekou výhodou spínaných předřadníků je, že při výpadku proudu mohu ihned omezit osvětlení (spotřebu) a postupně světla vypnout, kdyby prou do 15 minut nezaply. Předřadník se stmíváním tohle sice může taky, ale má podstatně větší spotřebu, prostě nelze vypnout.
PS: smívač AS20 není u mě plnohodnotný stmívač. Pokud prostě plynule nenajedou zářivky, ale přepínáme LED nebo žárovku, vždy je tam jasový skok, takže je to na stejno.
Navíc moje přesřadníky nabíhají plynule, takže vždy po 5minutách plynule najede část výkonu osvětlení.
Tak jsem to doufám obstojně okecal |
dalsiMartin (id: 5999
)
|
10.1.2008 7:49 |
|
Ha! Ted tě dostanu. Nemáš tam stmívač! Jak došlo k absenci této prazákladní akvaristické pomůcky? Vřele doporučuji - vedle pozorovatelsky atraktivního efektu to podle mě vyhovuje i rybám - více např. na http://www.stmivac.com/AS20.htm (tento sám používám). |
dalsiMartin (id: 5999
)
|
10.1.2008 7:41 |
|
Hoj! Teda vidět to před tím, než jsem si pořídil vlastní akvárium, tak bych si řekl že mi všechno hned musí chcípnout a nikdy bych ho nekoupil! Ještě něco navíc a nezadá si to s elektrárenským velínem. Tolik techniky by mi doma při mém "talentu" zcela jistě brzy shořelo nebo vybuchlo, voda vytekla! Ale když je to tak krásně uspořádané a uklizené, vypadá to že to tam musí být a že to funguje. Akva parádní, zázemí totéž, tak proč ne 8. |
hatik (id: 6127
)
|
8.1.2008 22:42 |
|
dík za reakci na mé akvárko. Tak inspiraci na pozadí mám
. Občas jako začátečník žasnu, kam se dá až v akvaristice dojít. Máš to pěkné a hlavně vymakané. |
luigimario (id: 6024
)
|
8.1.2008 19:18 |
|
Raz som bol na exkurzii v Mochovciach(jadrova elektraren).. Bolo to podobne, len tej techniky tam bolo menej
.. Je to fakt super bomba za 8 |
Jasanek (id: 4919 )
|
8.1.2008 7:08 |
|
Tady taky,parádní akva a ta technika to je mazec,je vidět že tě práce baví a je ti i koníčkem.Dávám 8 jinak to nejde |
coco brise (id: 5183
)
|
7.1.2008 23:33 |
|
ty ses teda opravdu technik je to bomba
|
Mírovo akva (id: 6187
)
|
5.1.2008 16:06 |
|
Krásný fakt super,inspiruju se od tebe ale u tý techniky to nemám šanci
Už se těším až ti to více zaroste! 8 |
dalik.007 (id: 4883
)
|
1.1.2008 12:21 |
|
tak to teda čumím..to je něco-elektrické akvárko
. A jak dlouho svítíš uv lampou ty když já svítím hodně? a jinak taky plný počet |
Petry (id: 1886
)
|
1.1.2008 11:58 |
|
Teda Techniku, já taky smekám. Toto bych nedal dohromady ani kdybych se rozkrájel. Jsi fakt jednička. Samozřejmě plný počet. |
Mokros (id: 6071 )
|
30.12.2007 18:15 |
|
Pěkné, pěkné akvárko! |
petr fous (id: 3470
)
|
16.12.2007 5:23 |
|
Je to paráda za 8*.Zajímal by mně také ten filtr.Na něco podobného se chystám a tak scháním informace.To zvedání krytu to je také dobře vymyšleno.Přeji hodně úspěchů do Nového roku.Petr |
Ladis (id: 5941
)
|
10.12.2007 0:11 |
|
Jsi drak! Opravdu výstižné - Technik. Za 8. |
Technik (id: 3376
)
|
24.11.2007 16:08 |
|
RE: Maxii
Co se týká techniky mám jeden absolutně nesplnitelný sen. Takový malý soubor titračních analyzátorů. A co umí? Třeba vždy po 10minutách by měl akvarista kompletní chemický rozbor vody v akváriu. No nebylo by to krásné. |
Maxii (id: 1577
)
|
24.11.2007 13:29 |
|
Ahoj...opravdu smekám Valašský klobúk je to paráda,mysliš že ti ještě něco chybí ...co se techniky týče
jasna volba za osmičku skvělé |
ruda (id: 3065
)
|
22.11.2007 22:24 |
|
no diky,program je vyborny.sipky jsou videt jen pri zvetseni fota.nicmene,trosicku uz vim,ale ze bych se hned rano pustil do vyroby filtru,to asi tezko.mas to proste promysleny a namakany,o tom zadna...
stvorim neco jednodussiho,tohle je na me moc prepich.ale krasny
. |
rT.H@nz (id: 5874
)
|
22.11.2007 22:04 |
|
Paráda. Akvárko nádherny a z té techniky mi spadla brada. |
ruda (id: 3065
)
|
22.11.2007 21:32 |
|
technika neni nijak na skotu kdyz je k dobru.kdyby tomu tak nebylo,svitime stale loučema,že?
koukam tady na ten filtr a furt jsem nepochopil,kudy vsudy ta voda tece...asi sem blbej... |
Technik (id: 3376
)
|
22.11.2007 21:02 |
|
Souhlasím, techniky je opravdu moc ale to je paráda. Moc mě to baví. |
Lukin414 (id: 4554
)
|
22.11.2007 19:44 |
|
čágo, připadá mi až zbytečné jaké techniky a všeho co je okolo akva ale zase akva je parádní
8* |
Aivosh (id: 522
)
|
21.11.2007 22:27 |
|
Takze zrejme vis, ze tillmanova tabulka ve vode z RO neplati,ze? Nebo znas nejaky vzorec,ci jiny postup,jak to stanovit? Zajimalo by me to,sam to musim strilet od oka... |
Technik (id: 3376
)
|
21.11.2007 22:17 |
|
Jelikož vodu na doplňování míchám cca 1:3 RO:voda z kohoutku, pouze snižuji tvrdost. CO2 tak "počítám" dle Tillmanovi tabulky. Akva se zatím chová podle toho. Když bylo pH cca 7,8 rostlinky dost stagnovali, teď je 7,0 a rostlinky bublinkují jak o život. Rybky na změnu nereagovali vůbec. Ph se reguluje přidáváním CO2 automaticky. |
Aivosh (id: 522
)
|
21.11.2007 21:17 |
|
Ahoj Martine. Pises svuj objem CO2 ve vode a zaroven,pokud spravne chapu pouzivas vodu z reverzni osmozy? Pokud ano,jak objem CO2 zjistujes? Diky za odpoved |
meleri (id: 5618 )
|
21.11.2007 7:22 |
|
Ahoj Techniku;
máš moc krásné akvárko!A to zařízení! To je super! Tak mě napadlo, jestli tě víc nebaví ta technika než to akvárko! :)Dávám za osm. |
ludanek (id: 1991
)
|
17.11.2007 22:19 |
|
Obnovuju.Ta technika to je fakt síla! ! ! |
rhozlar (id: 1671
)
|
14.11.2007 6:32 |
|
Ahoj, máš to pěkný. Nebyla by nějaká aktuálnější fotečka? Třeba do deníčku
Zajímalo by mě jak Ti funguje Tvuj robocop.
Ahoj Robert |
Pet (id: 3544
)
|
2.11.2007 10:51 |
|
Líbí se mi. 8 |
gabrri (id: 3513
)
|
23.9.2007 21:04 |
|
Ahoj, tak ti to jdu taky okouknout
Máš to velice pěkné, hrozně se mi líbí tento druh akvárií - pořádně zarostlé. Za 8*
P.S. dodala jsem fotky komplet akva |
foton (id: 4829
)
|
23.9.2007 17:18 |
|
Hezky nadupanej ENTERPRISE,rybky taky super.Co dodat...,no asi nic.Ať se daří.8* |
Lumča (id: 4845
)
|
21.9.2007 9:38 |
|
Technicky vymakané,děláš ještě něco kromě krmení?8. |
Johny 13 (id: 5343 )
|
21.9.2007 1:42 |
|
Vymakané. Fakt hustá nádrž. 8 |
pregio (id: 4491
)
|
15.5.2007 18:32 |
|
ta technika by postačila na velkej bazen - Za techniku dávám 8
-tatík PREGIO |
midelos (id: 4540
)
|
15.5.2007 13:27 |
|
za techniku bych dal 20, smekam...jinak za 8
ani se nedivim ze je v mistnosti nekdy i 30, ta technika je takovy solidni primotop
at se dari |
Puf (id: 1223
)
|
3.4.2007 18:33 |
|
moc pěkné, takové jemné, harmonické...prostě krásné pokoukáníčko |
:o)) (id: 2687
)
|
26.3.2007 18:40 |
|
Tak ,jak to přirůstá ? |
Horác (id: 2547
)
|
11.3.2007 11:44 |
|
Tož pěkně Ti to zarostlo :o) ... Chtěl jsem se zeptat na to chlazení, jestli by nebyl nějakej odkaz, kde bych to sehnal a taky jak je to hlučný, příp. další zkušenosti. Při těch loňských vedrech mi chcípnul krásnej velkej ancistrus a už nechci, aby se něco podobného opakovalo. Díky. |
Mišela (id: 3415
)
|
1.3.2007 15:08 |
|
Moc hezké akvárko. Rozhodně za 8* |
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
16.2.2007 22:25 |
|
Velice podařené, skvělé pozadí. Za 8*. |
ludanek (id: 1991
)
|
3.2.2007 15:51 |
|
S tou technikou sis teda vyhrál!Celkově je to taky hezký,ode mě za 8* |
Radegast (id: 1077
)
|
27.1.2007 11:43 |
|
Krásné! |
Technik (id: 3376
)
|
2.1.2007 12:12 |
|
kuba1913 napsal:
Cau muzu se te zeptat jestli tetry cervenousty plavou neustale v hejnu? a za kolik jsi je koupil?
Tetry červenoústé plavou v hejnu pořád. Teď se už kromě nich všechny hejna rozpustily. Neonky se semknou jen při čištění akva, jinak rejdí samostatně. Cenu si nepamatuji, kupoval jsem je ve firmě Sklo Rex v Brně. |
Dussy (id: 1401
)
|
30.12.2006 20:09 |
|
Cau muzu se te zeptat jestli tetry cervenousty plavou neustale v hejnu? a za kolik jsi je koupil? |
Teddy077 (id: 3017
)
|
27.12.2006 17:02 |
|
Klobouk dolu to je uplna akvalaboratoř....davam za 8 |
MVano (id: 2410
)
|
19.12.2006 18:35 |
|
Ahoj techniku. Mas skvele akva. Klobouk dole pred tvym vybavenim. Rostlinky ti krasne jdou. Muzes mi prosim napsat neco bliz o tom co a jak si delal na automatizaci celeho akvarka? Zajima me vsechno co zprijemnuje a zjednodusuje obsluhu. Dik. |
Jarryn (id: 1122
)
|
19.12.2006 16:46 |
|
wauw
8* |
barbus (id: 1242
)
|
19.12.2006 15:44 |
|
Paráda jak ti to zarůstá moc pěkný akva, jen ta elektrárna bojim bojim elektrika
koukám že tě to pěkně vzalo ta akvaristyka když to máš tak vymakaný 8
at se dáří čus barbus |
:o)) (id: 2687
)
|
18.12.2006 17:45 |
|
Super fotky.
Tetry jsou nádhernéé |
Jiřík (id: 210
)
|
17.12.2006 19:32 |
|
Díky za komentář.
Rybky moc pózovat nechtějí, jedině otíci se při focení moc nehýbou. Vyfotit portrét parmičky nebo sekavky, tak aby byly k poznání, to už chce celý den sedět s foťákem u čelního skla a stejně se dá použít tak jedna fotka z dvaceti. A to už pak na ně děláme hodně zoufalé obličeje. |
:o)) (id: 2687
)
|
17.12.2006 16:46 |
|
Děkuju za vyčerpávající odpověď.
V tom případě je vše K.O.,teda vlastně O.K
P.S. Anubias gracilis a né gracilit. |
Lucíšek (id: 1790
)
|
17.12.2006 16:36 |
|
hezká rybička, ta blonďatá |
rhozlar (id: 1671
)
|
15.12.2006 11:33 |
|
Ahoj.8*.Přemýšlím jak bych Vam to vychválil, ale nemám slov. Snad, ať se všemu daří.
Máte pěkné pozadí, myslím v akváriu.
Je vyráběné doma nebo zakoupené v nějakem obchodě? |
THOMAS (id: 396
)
|
14.12.2006 23:05 |
|
Jasně... v klidu pracuj a přemýšlej, těším se na tvé nápady |
Technik (id: 3376
)
|
14.12.2006 10:02 |
|
Ještě jsem neprobíral ty komerční, zda jsou konstrukčně vyřešené a taky kolik stojí. Taky mám už něco vymyšlené, až to dám dohromady - tak zveřejním. Hlavně do musí být spolehlivé, nechci nechat rybky umřít hladem, nebo jim tam nasypat 100g krmiva naráz |
THOMAS (id: 396
)
|
13.12.2006 22:51 |
|
Tak koukám ,že rostlinky rostlinkují přímo před očima.To automat . krmítko máš vymyšlený nebo jdeš do komerčního. |
klofas (id: 3312
)
|
13.12.2006 21:53 |
|
je to parada,,,,,,7*.. |
Technik (id: 3376
)
|
13.12.2006 7:49 |
|
Automatické krmítko je v plánu, ale jenom pro případ dovolených. Jinak to určitě nemíním automatizovat na pořád. |
THOMAS (id: 396
)
|
13.12.2006 2:44 |
|
Supr technika ,ale nějak postrádám automatický krmítko |
Horác (id: 2547
)
|
13.12.2006 2:01 |
|
Šmankote ... koukám, že jsi opravdu Technik s velkým T :o). Nezbývá, než Ti popřát, aby Ti kromě té techniky fungovalo i to akvárko - alespoň tak dobře, jako lidem "bez techniky". Ale to už se opakuju ... Tak ať Ti to roste. |
Technik (id: 3376
)
|
12.12.2006 22:42 |
|
Odpověď - Václav Vodička:
Jednotka PLC je typu CPM2A-30CDR-A od firmy OMRON. Katalogové listy na http://downloadcentre.omron-industrial.com (PLC nemá analogové vstupy, takže o teplotu se stará MCU mega16 + grafický LCD 240x64)
Odpověď - CaLiH2O:
Každý má na víc,ale kdo má tolik času. V šuplíku mám LCD dotykovou obrazovku 340x240 bodu, kterou jsem na to plánoval. S dvěma dětmi v tom šuplíku bude ještě pěkně dlouho
Odpověď - Pali P.:
Snímače hladiny mám typu LLE103000. Jsou na http://www.rs-components.cz/ pod kódem 477-4682. Nejsou vodivě spojeny s vodou a fungují spolehlivě. |
Pali P. (id: 3406 )
|
12.12.2006 21:51 |
|
Ahoj aký snímač hladiny používaš? pracujem na niecom podobnom Ďakujem |
CaLiH2O (id: 3396
)
|
12.12.2006 21:40 |
|
Tak mi to nedalo a musel jsem reagovat. Akvárko je moc fajn - až na tu techniku - myslím, že máš na víc. Ani to nemá dálkové ovládání. Přesto všechno fandím a dávám za 9 (za deset je moje
). |
Václav Vodička (id: 696 )
|
12.12.2006 21:17 |
|
Zdravím, celkem mě zaujala ta řídící jednotka PLC. Můžete sdělit nějaký odkaz na tuto jednotku s podrobnějším popisem? Předem děkuji za odpověď. |
pepin (id: 75
)
|
12.12.2006 21:10 |
|
Je vidět, že na to jdeš vědecky, ale to vůbec neva to je tvoje věc. Jinými slovy moc mi to zaujalo a po prvním hodnocení /(7) jsem po prohlédnutí dal za 8*. Paráda a to jak akva tak vybavení atd. Čabas. |
Technik (id: 3376
)
|
12.12.2006 20:59 |
|
1.cZip: Co to je zač ta jednotka s tim "COM portem", nejakej microprocesor?
Je to PLC neboli programovatelný logický automat. Vstupy jsou snímače hladin, poloh, spínací hodiny, aj. Výstupy jsou osvětlení, dávkování CO2, vzduchování, aj. Vše řídí program přesně podle mého přání. Také mě PLC zaznamenává počet dávek CO2, doplnění hladiny, aj.
2.Gamilena: Aqua pěkné,ale ta technika...(zbytečně složité)
Ano je zbytečně složité a bude ještě víc. To mě na tom baví.
3.Gamilena: Nic nebezpečnějšího jsem v životě neviděl.Je tam moc zásuvek,ta rozdvojka je určitě "poctivý" výrobek z Polska.Všechno by to chtělo dát do nějaké vodotěsné krabice.Hodně štěstí při provozu ,a ať to nikoho nezabije.(je to můj názor)
Nebezpečné to je, ale spíš pro laika. Rozdvojka je výrobek ABB a poctivý! Vše má krytí minimálně IP20 takže i běžné "osahávání" by mělo být bezpečné. Ochrana je pospojováním + proudovým chráničem. Pro mě je to bezpečné akorát, ostatní tam nesmí.
PS: Viděl jsem např. "pojistky" vysoustružené z hliníku, aby ty původní keramické nevypadávali. Tomu říkám nebezpečné (je to můj názor) |
Sagisek (id: 67
)
|
12.12.2006 15:39 |
|
Moccc, pekny .. hlavne ten koren muze pak vypadat pekne ... ;) |
vladap (id: 1394 )
|
12.12.2006 15:10 |
|
Tak to je vychytany. Takhle nejak si predstavuju vnitrek raketoplanu. Po technicke strance je to jednoznacne za 8. Akva za 7,9:o) Ten COM port je prosimte k cemu? |
Lajda (id: 1651
)
|
12.12.2006 12:40 |
|
Moc hezky udělaná prezentace. Oceňuji Mapu rostlin i fotky technického zázemí. Předpokládám, že majitel bude elektrikář, neboť amatér by si to takhle asi nelajznul ;). Jinak ale chápu, že akvaristika je koníček nejen o rybách, ale i všem tom okolo a někoho holt berou víc rybičky, někoho ty serepetičky ;).
Jinak akvárečko je hezky založené, jsem zvědavá, až zaroste. Zatím za 7* |
Horác (id: 2547
)
|
11.12.2006 20:53 |
|
Pro předsedu: Ano, omlouvám se, máš naprostou pravdu a já jsem pako :o). Vai skutečně nemá v akvárku "bublifuk" :o). Chybička se vloudila (mám ji dokonce i na svém webu - hned to jdu opravit). Těmi obyčejnými zářivkami jsem myslel "klasické, třípásmové, bílé" zářivky, jinými slovy, že tam nemá nějaké předražené "speciální akvaristické" nesmysly od firmy Hagen a spol. |
předseda (id: 62
)
|
11.12.2006 19:16 |
|
Pro Horáce : jak jsi psal o tomto akvárku http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=117... jsi mylně uvedl tyto věci : filtr nemá poháněný vzduchovacím motorkem,ale čerpadlem a zářivky taky nemá úplně obyčejné.Nic na tom,ale nemění,že je to akvárko moc pěkné. |
:o)) (id: 2687
)
|
11.12.2006 18:01 |
|
Aqua pěkné,ale ta technika...(zbytečně složité)
Nic nebezpečnějšího jsem v životě neviděl.Je tam moc zásuvek,ta rozdvojka je určitě "poctivý" výrobek z Polska.Všechno by to chtělo dát do nějaké vodotěsné krabice.Hodně štěstí při provozu ,a ať to nikoho nezabije.(je to můj názor) |
Dussy (id: 1401
)
|
11.12.2006 16:59 |
|
Když sem dal do svýho nově založenýho aq neonky tak taky jedna vybledla a byla mimo ostatní, schovávala se, a když sem poprvé vyměnil vodu tak najednou v poho |
cZip (id: 1788
)
|
11.12.2006 14:07 |
|
2 Technik: mas za 8 (za tech. reseni), ale nepripadne ti nebezpecna ta instalacni lista s tema dratama vsude?
Co to je zač ta jednotka s tim "COM portem", nejakej microprocesor? |
many (id: 1202
)
|
11.12.2006 10:23 |
|
No akvárko budu hodnotit nejdříve za půl roku.Vzhledem k seznamu flory to bude paráda.A kdyby se hodnotilo tech.vybavení,tak to je bomba.Někdo má výhrady to chápu,ale v dnešní technické době a když se tomu rozumí tak proč ne.Těším se na vývoj. |
Technik (id: 3376
)
|
11.12.2006 7:45 |
|
Horác napsal:
Tak to je teda maso ... ale nenaštve Tě třeba , že jsou lidi, kterejm akvárium nádherně fachá i bez tohodle supertechnickýho vybavení?
Já si nemůžu pomoct. Mě by akvárko typu "topení + filtr + světla" netěšilo, ale možná časem dospěji, všechno zruším a udělám dole poličky na knížky |
THOMAS (id: 396
)
|
11.12.2006 0:06 |
|
Dost dobrý ta technika nemá chybu ty 4 roky příprav jsou znát.Ať ti to roste-těším se na další foto. |
Horác (id: 2547
)
|
10.12.2006 23:22 |
|
Tak to je teda maso ... ale nenaštve Tě třeba , že jsou lidi, kterejm akvárium nádherně fachá i bez tohodle supertechnickýho vybavení? (žádné céóčko, vnitřní molitanový filtr poháněný vzduchem, obyčejné zářivky) Nemusíme chodit daleko, např. tady: http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=117) |
Shakalik (id: 1520
)
|
10.12.2006 21:59 |
|
Moc hezké, respekt. Ta technika je opravdu pečlivě udělaná. Nelze dát než 8 |
Volda (id: 720
)
|
10.12.2006 21:39 |
|
Nóó,tak ta technika to je darda
a finančně asi taky,jinak jsem zvědav jak to zaroste.
|
Teddy077 (id: 3017
)
|
10.12.2006 20:07 |
|
Ahoj dávám plný počet je to mazec........fakt PEKNE....... |
Dussy (id: 1401
)
|
10.12.2006 17:52 |
|
Fakt mazec na to bych šetřil hodně dlouho
8* |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
10.12.2006 16:54 |
|
Překvapilo mě to vaše atypické akva. .
Interier, jste vypracovaly s citem a ten kořen je moc pěkně zakomponován. Jak píše memeo,až vám to pěkně zaroste, tak to bude pěkné pokoukáníčko. Opravdu super. Technika vynikající. Jen tak dál, a ať se vám daří.Není jiná možnost hlasování, než 8. To je za opravdu nevšední pojetí. |
milivi (id: 2812 )
|
10.12.2006 16:08 |
|
Tady jdou poznat ty 4 roky planování preciznost samam o sobe.Skoda ze nejde dat 10* po strance elektrické to nema absolutně chybu ata regulace je moc dobra vec usetri spoustu namahy a penez!za 8* |
memeo (id: 605
)
|
10.12.2006 15:59 |
|
Tyhle akvaria nejsou moje kafe,ale tady nemám co dodat.........
Až ti pořádně zaroste,bude to bezkonkurenčně jedna z nej nádrží tady na webu.
A k té technice..............ta je udělaná na 1*
Je to dokonale vymáklé.......... |
Juanito (id: 1840 )
|
10.12.2006 15:34 |
|
Tak to je nářez! Jenom jestli mužu mít návrh tak bych sezazoval dohromady víc rostlinek stejnýho druhu...vypadá to podle mě efektivněji ;) a ty rotaly bych dal dozadějc... |
Technik (id: 3376
)
|
10.12.2006 15:11 |
|
Ohledně uchycení akvária:
Celý profil u zdi drží 9 kotev 30cm ve zdi (chemická malta), dvě nohy vpředu prochází podlahou až na beton.
Chlazení je peltierem na vnitřním dnu nerezové termosky. Obal nyní bez "vakua" jsem vypěnil PU pěnou. Zhora zasahuje do hnojiva malé míchadlo. Na níž než 8°C se to nedostane. |
Aivosh (id: 522
)
|
10.12.2006 14:59 |
|
opravdu zajimava strojovna.snad i akva bude pote odpovidat. cim to hnojivo chladis? to vypada jak peltier |
r.vagner (id: 463
)
|
10.12.2006 14:42 |
|
no vypada to supr....ta technika :) to je mazec...jen mam dotaz k tomu stolku...ta krajni nohy jsou jen privrtane do zdi? neni to trochu malo? |
lap (id: 2365 )
|
10.12.2006 14:37 |
|
Tak tohle až zaroste, tak to bude nářez.......
o tý elektrárně pod akva nemluvě
dávám 8, protože mi je jasné, co se z tohoto akva vyvrbí...nářez. |
Vojtas (id: 529
)
|
10.12.2006 14:25 |
|
mas hustou strojovnu, to svůj bordel pod akva radsi nefotím |
mig07 (id: 2003
)
|
10.12.2006 13:58 |
|
Celkovo pekne. Až to zarostne bude to super. Zatial 7* |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|