|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
rizek (id: 8323
)
|
30.12.2013 3:25 |
|
Všem děkuji za ohlasy a brzy přibudou New fotky. |
Radeksson (id: 9990 )
|
3.12.2013 19:46 |
|
Moc hezká práce...radost pohledět.. (hodnocení 8) |
linkii (id: 12352
)
odpověď pro CHoze |
27.11.2012 14:48 |
|
souhlasím :) |
Ferrer (id: 11246
)
|
2.10.2012 20:59 |
|
Ahoj. Máš to našlapané! Opravdu krásné. (hodnocení 8) |
cernyto (id: 10581
)
|
6.1.2012 11:42 |
|
Vypada to fakt luxusne, zrovna sbiram inspiraci |
rizek (id: 8323
)
|
19.8.2011 12:35 |
|
brzy - přibudou nové fotografie |
kaihomielisyys (id: 12081
)
|
18.2.2011 22:38 |
|
Taková krása.... (hodnocení 8) |
jangajdosik (id: 11695
)
|
13.1.2011 20:18 |
|
Velice povedene, davam plny pocet ;) (hodnocení 8) |
CHoze (id: 8831
)
|
1.1.2011 17:13 |
|
Jako ve volné přírodě jasná 8,ať se daří Pepa. |
Frodo (id: 9306
)
|
23.11.2010 13:12 |
|
Výborné, krásné žabky(taky plánuju
Jen tak dál! (hodnocení 8) |
Kozlik (id: 10445
)
|
13.11.2010 19:20 |
|
tak to je fakt super moc hezký :) (hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
|
3.11.2010 17:36 |
|
toto je krasny kus prirody (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
odpověď pro rizek |
3.10.2010 9:55 |
|
děkuji,právě mi šlo o tu propustnost...
mám tu takovou starou "truhlu" po hadovi a předělávám ji na palu.v budoucnu možná nějaká ta žabka,tak ať mají luxus jako u Vás.zde se učím |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro ruda |
2.10.2010 21:02 |
|
Díkes - Světla jsou nad palu a sklo tam není - jen pletivo.Takže je zajištěna propustnost UVB paprsku. |
ruda (id: 3065
)
|
2.10.2010 18:46 |
|
krásná práce
měl bych dotaz:žárovky Repti Glo 5 UVB a 2 UVB 13 W jsou vně tera nebo nad horním sklem(je li vrchní část skleněná?) |
Hypnosa (id: 11337
)
|
7.9.2010 17:49 |
|
Máte to moc krásné,obdivuji hlavně jak se umíte postarat o rostlinky. Je to kus přírody,škoda jen,že je to tak malé,no i když těm žabkám to stačí :) Nádhera (hodnocení 8) |
káča (id: 10736
)
|
1.7.2010 20:14 |
|
Máš to parádní. (hodnocení 8) |
Mav (id: 3502
)
|
20.6.2010 23:00 |
|
KRÁSNÝ KUS PRAVÉ PŘÍRODY, 8
AŤ SE ŽABKÁM HEZKY BYDLÍ |
extensa (id: 11404
)
|
7.5.2010 14:33 |
|
MAS TO SUPER DAVAM TI 8 (hodnocení 8) |
tpivona (id: 8201
)
|
1.3.2010 15:37 |
|
Smekám...fakt nádhera
. Tomáš (hodnocení 8) |
B4r1l (id: 9543
)
|
27.1.2010 12:17 |
|
nádhera :) (hodnocení 8) |
okovnice (id: 6284
)
|
26.1.2010 8:46 |
|
Máš to parádní.Radost pohledět. (hodnocení 8) |
cernypavlis (id: 10490 )
|
16.1.2010 11:35 |
|
Pěkné. (hodnocení 8) |
Roman76 (id: 8229
)
|
2.1.2010 14:56 |
|
Nelam si ze záporných vzkazů hlavu, maš to super 8 |
conygas (id: 9090
)
odpověď pro rizek |
28.12.2009 14:39 |
|
čau každopádně by na této stránce nemělo existovat anonymní hodnocení,respektuji každého názor ale aby někdo dával nízké hodnocení jenom ze msty nebo aby se dostal víš mě taky se*e.u mě máš za 7*moc se mi líbí tvá nádrž jen by mohla být větší |
chlebbos (id: 10052
)
|
20.12.2009 13:49 |
|
ti lidi sou fakt ubozi ja taky spadl ale ne tolik mas krasnou zabu.preju uspechy |
rizek (id: 8323
)
|
16.12.2009 19:02 |
|
Pro toho chudáčka - kterej dal za čtyři a ještě mi nechal pěknej vzkaz
- máš tu možnost se také podepsat - tak proč se schováváš |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro xpow |
5.12.2009 22:42 |
|
Nazdárek,po osmém dnu jsem měl problém s okem - udělal se jí tam zánět - netuším zda používáním zářivek UV?Léčeno optalem a po cca 5 dnech vše ok
Žabka odkoupena od překupníka - myslel jse že je to chovatel
Říkal že je rozkrmená, ale nepřijímala potravu.Později jsem zjistil že se jedná o import!Krmeno (larva,mikro cvrček)Žabka je pohublá a zdá se mi apatická.Doporučuji prověřeného chovatele..Žabkám zdarec Tom |
xpow (id: 9442
)
|
5.12.2009 20:59 |
|
jak ses na tom s tou zabkou? jaka narocnost na krmeni a pod? docela uvazuju ze bych si do palu taky poridil nejakyho obyvatela |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro rosnička |
30.10.2009 10:59 |
|
Díky - potěší... |
rosnička (id: 9144
)
|
28.10.2009 17:40 |
|
Jé to kje moc pěkná žabka dávám za 8 já bych taky chtěla palu, ale nemám na něj místo a ani moc času, tak se kochám |
rizek (id: 8323
)
|
23.10.2009 15:23 |
|
Oko se uzdravuje |
rizek (id: 8323
)
|
21.10.2009 18:51 |
|
!pomoc!
Žabka má zakalené oko - Drjuhé je o.k
Nějaké zkušenosti? Díky |
robbca (id: 10048
)
|
15.10.2009 14:14 |
|
Jo, dik. Ja hlavně nevim, jak tam dát to čerpadlo reptiflo 350 (vytlak nepotrebuju moc velkej) jestli to mam zapustit cele do vody... nebo podobně, aby se mi chamik neutopil. Nevi nekdo internetovou straku, kde je nejaky popis te stavby? Predem dik |
čambi (id: 9874
)
|
14.10.2009 19:30 |
|
No jo, vymyslet rozvody vody k vodopádu z externího filtru a zabudovat to všechno aby to fakčilo není zádná sranda |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro robbca |
14.10.2009 17:56 |
|
Určitě šlo - projdi prezentace a nějaký nápad najdeš |
robbca (id: 10048
)
|
13.10.2009 19:59 |
|
Tyjo to je asi moc informací pro 12 letýho kluka najednou
Postavil sem terárko s tátou a vypadá spíš jako pouštní, ale chtěl bych z něj udělat deštné terarko(nevim jestli to udelají hlavne rostliny) Mam tam chameleona jemenského jako jediného obyvatele. Slo by, aby vodopad byl ve stilu vodopádů EXO-TERRA? |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro robbca |
13.10.2009 18:21 |
|
Jaké maš Tera?Při další stavbě palu - bych neněnil a vodopád řešil - stejně.BIO mol. čerpadlo,
přepad poslouží květináč ktrerý je zapěnován STUDNÁŘSKOU pěnou.
Povrchová uprava - černé akva.lepidlo možnost použít i EPOXY 1200(nutno postupovat opatrně!)
Nepoužívam kokos.substrát ani rašelinu, ale na lepidlo příjde písek.- zaručuje perfektní čistotu vody |
robbca (id: 10048
)
|
13.10.2009 14:28 |
|
Moc hezky
Taky bych chtel do terarka vodopád, nejakej si udelat, a nevim ale jak mam zacit, z ceho delat atd. Vedel by nekdo? |
MARO (id: 106
)
|
7.10.2009 22:39 |
|
je to pecka,jasná 8 |
pandinus6 (id: 10001
)
|
7.10.2009 10:34 |
|
cisty kusok dzungle
, davam 8* |
gavunmama (id: 9289
)
|
21.9.2009 15:15 |
|
Zase další povedené palu.Moc se mi líbí
8 |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro Peca |
19.8.2009 14:19 |
|
Jak jsem již psal - to čerpadlo od exo terry tlačí dobře tak do 35cm.Teď tam mám čerpadlo
EHEIM compact 600 cena byla 675kč Tlačí max do 1.5m a já ho používám na vodopád kolem 67cm.Teče super a je kapku přiškrcené. |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro KarlosK |
19.8.2009 14:12 |
|
Ta 1200stovka - bude ok a myslím že nebude muset běžet ani na plno.Nastavení hadic bude určo v pohodě také.Popřemýšlej o uložení hadic do PVC trubky - MrTě se mi to osvědčilo než jen zapěnování do pozadí.Stavbě zdar a pak dej echo - jak jsi dopadnul |
Adammm (id: 8810 )
|
18.8.2009 20:01 |
|
a jeste bych se chtel zeptat, jestli nekdo nemate zkusenosti s timto filtrem jestli vytahne alespon 60cm http://www.exo-eko.cz/Filtry-pro-teraria/Fil...
(to co tu psal peca, tak to je taky psano z mojeho pc, protoze jsem si nevsiml že je tam přihlášený brácha tak sorry...psal jsem to ja a patri to ke mne
) |
Peca (id: 9811 )
|
18.8.2009 19:54 |
|
a jaké by ste mi doporucili cerpadlo, kdyz potrebuju aby v pohode teklo alespon 70cm? |
KarlosK (id: 9804 )
odpověď pro rizek |
18.8.2009 19:16 |
|
akvaterárium 150x150x70 (vxdxš) pr skupinku agam a právě hledám taky nějaký filtr který mi od země kde bude stát ten filtr pošle vodu až do vodopádu. to chce výtlak alespoň dva metry (aby byla rezerva) i když možná 1,5m by možná stačilo
a myslel jsi tedy to terra tec EX 1200? to bych ale musel nějak nastavovat trubice poněvadž jsou dost krátké - ty pevné myslím viz http://www.tetra.cz/akvaristika/technika/1.html |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro KarlosK |
18.8.2009 19:11 |
|
Dej tam to 1200l když to chceš do metru.nemusí běžet na plno a určo to poteče pěkně - hlaně jsou promakaný a něco zvládnou - určitě pokoumej uložení čerpadla do nějakého filr.materialu.Je to bezpečnější a ušetříšho bordelu.Já doporučuju biomolitan - krásně ho spracuješ do potřebného tvaru a nestojí moc.Co budeš budovat? |
KarlosK (id: 9804 )
odpověď pro rizek |
18.8.2009 17:36 |
|
taky se dívám buď po Tetra Tec EX 700 který má výkon 1200 l/h a nebo Atman CF 1200 - 800 l/h
nebo do třetice Fluval 305 - 1000 l/h což jsou filtry v rozmezí od 1500 do 3000 kč ale zase možná přehánim protože tak drahý a výkoný ani nebudu potřebovat.. :) |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro Adammm |
18.8.2009 16:59 |
|
jak jsem už psal - stálo za prd.Tlačilo,ale málo - raději si kup pořádný a nedávej 400kč za šmejd |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro KarlosK |
18.8.2009 16:57 |
|
Názdarek,to čerpadlo repti flo 600l - mi fungovalo 2 měsíce.Raději sem investoval 1100kč a pořídil 900l a to je super.Jedná se o akva čerpadlo - značku Ti pak doplním. |
Adammm (id: 8810 )
|
17.8.2009 22:10 |
|
pěkné paludárko, akorat by mohlo byt trochu vetsi, ale 8...akorat bych se chtel zeptat, do jake vysky ti to repti flo 250 vytahne tu vodu? vytahne to aspon 60-70cm? Dík... |
KarlosK (id: 9804 )
|
17.8.2009 11:24 |
|
moc pěkné paludárko, jen se chci zeptat na to čerpadlo 600L/h které konkrétně si pořídil. jde mi o to aby dokázalo vyhnat vodu do vodopádu umístěného zhruba metr maximálně metr a půl od čerpadla... |
Pipu (id: 9216
)
|
13.8.2009 12:46 |
|
Krásná práce!za 8 |
Lukasimo (id: 8678
)
|
23.7.2009 20:45 |
|
Hele a co je s tema žábama? Mě už kvákají jak pominuté a je to strašně příjemné. Nechápu jak to může někomu vadit. Nemá to s žábama u rybníka nic společného. |
jaruna (id: 9597 )
|
4.7.2009 10:03 |
|
Super. |
Nováček (id: 8981
)
|
3.5.2009 10:11 |
|
Sjupr! Za 8! |
Carlos (id: 5962
)
|
29.4.2009 15:53 |
|
Mas to fakt pekny jen skoda, ze terarko neni trochu vetsi...
za 8* |
rizek (id: 8323
)
|
3.4.2009 13:44 |
|
Kytkám se opravdu daří
- Jednou za deset dní přidávam do nádržky od rosení Nano Tagesdunger od Dennerle
- jedna kapka |
Lukasimo (id: 8678
)
|
1.4.2009 14:37 |
|
Hele voe! To ti to tam fakt kvete? No já s tebe padnu.
Čím ty květiny krmíš? uranovým prachem?
|
IwiGT (id: 9225
)
|
25.3.2009 21:24 |
|
No jo tak to se pozná kdo umí :) nádhera 8* |
Petak (id: 9097
)
|
24.3.2009 21:03 |
|
Nádherně udělané, výborný popis.. Vyhrál sis s tim
za mě 8* |
Lukasimo (id: 8678
)
|
23.3.2009 20:45 |
|
Možnost je. Ale jak je dostat k tobě... Jinak už si mě přidej na tom icq! |
rizek (id: 8323
)
|
22.3.2009 9:12 |
|
Nazdárek - oba máte pravdu.Jsou sakra předražené,ale take záleží kde nakupujete.Terárium jsem chtěl ojednat v pardubkách 45x45x60 Když mi řel 2600 kč - doma sem na něj čučel na netu za 1600 kč.Sestava od exo terra - bylo hodně ulehčené práce.Mají to prokoumané(odvod kabelů až 10,vrchní kryt,odvětrání - nikdy se mi nemlží skla.Odebrání vršku - umožní perfektní přístup.Na trhu je hromada mlhovačů.Za zajímavé ceny - u nich mi nikdo nezaručí náhradní membránu za 5 let. |
šmejký (id: 8500
)
odpověď pro břéťa |
21.3.2009 18:14 |
|
To je teda pravda exo terra je brán jako jeden z nejlepších teraristických firem. A má velmi drahé věci, které jdou sehnat za poloviční cenu od jiné firmy. Za to si myslím že kvalita je velice obdobná. Také by mě zajímalo- od jaké firmy máš nejvíce věcí? |
břéťa (id: 9134
)
|
21.3.2009 17:40 |
|
tak tady nezbývá než za 8
moc pěkné a detailní popis snad každého lístečku
jeden dotaz: sám říkáš, že tě to vyšlo dost draho, tak jestli jsi koukal i na něco jiného než exo terra. mě přijdou některé jejich věci dost drahé |
Lukasimo (id: 8678
)
|
20.3.2009 14:07 |
|
foto ti pošlu, koukni na moji prezentaci, trošku jsem ji aktualizoval. |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro šmejký |
16.3.2009 21:19 |
|
děkuji,jsem rád že jsem si neulétnul v něčem velkém.Už takhle to stálo dost peněz a nervy.A to jsem to budoval v dílně-Obdivuji xvawe-ten to myslím budoval celé doma. |
šmejký (id: 8500
)
|
16.3.2009 17:39 |
|
Už jsem ti vlastně dal za 8
. Snižovat nebudu |
šmejký (id: 8500
)
|
16.3.2009 17:37 |
|
Terárium se mi moc líbí krásně osázené a působí zarostle (U tak malého terária to je celkem lehké.) U většího to je těžší
. Ale co? Dávám 7
A hodně štěstí v chovu |
pukr (id: 8794
)
|
15.3.2009 15:42 |
|
jj moc pekne a jde videt se snazis vse aji dukladne popsat..davam 8 |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro rosnickapaja |
14.3.2009 18:28 |
|
Děkuji za kladné ohlasy.Také jsem zvědavej - jak se jim bude dařit.Uvidíme časem |
rosnickapaja (id: 5384
)
|
14.3.2009 17:17 |
|
Jinak terko je moc hezký, moc se ti povedlo, myslim že se tam žabkám bude líbit. Déšť je super, ale bacha na kytky, ta tylandsie a bromélie mi u žabek moc dlouho nevydržely, ještě jsem tam měla dvě orchidee a ty taky nevydržely tak vysokou vlhost, takže jsem zvědavá jak dlouho tam vyrdží tobě, jestli dlouho tak budu muset zjistit kde u mě byla chyba protože jsou to moc hezký kytky, hlavně ta dlouhá vysící tylandsie se mi líbí. Takže dávám 8 a hodně štěstí v chovu |
rosnickapaja (id: 5384
)
odpověď pro Letosnake |
14.3.2009 17:13 |
|
o tom jestli jsou tyhle žabky teritoriální souhlasim s Letosnakem. Můžu o tom říct jen to, že určitě teritoriální jsou, teda záleží na tom jestli jsou z přírody nebo od chovatele, protože když jsme žabky daly všechny tři z karanténích terárek dohromady do terka, kde ted jsou tak samec z importu silně obtěžoval obě dvě žabky(miniálně jeden je samec, druhou žabkou si nejsem zcela jistá) no ale bylo to fakt strašný, myslela jsem, že ho budu muset dát do jinýho terka, pak ale zjistil že je tam ten hlavní a nechal je být, ale trvalo to asi tři až pět dní. Žabky chované v zajetí si myslim,že tak teritoriální nebudou, protože jejich povaha je celkově dost odlišná. |
Letosnake (id: 6621
)
|
13.3.2009 20:33 |
|
Asi bude záležet i na jedincích a na původu, přičemž samci z přírody budou více teritoriální. Hodně jsem o nich a jejich rozmnožování četl na fóru http://talkto.thefrog.org/ . O agalychniskách se tam mluví celkem dost. |
Lukasimo (id: 8678
)
|
13.3.2009 19:45 |
|
Tam taky ale pak jsem ješte hledal na americkejch serverec. ten odkaz ted nemuzu najit. Tam o tom taky nebyla někde ani zmínka. Je to fuk. Necháme to plavat a čas nám ukáže... |
japa007 (id: 6257
)
odpověď pro Letosnake |
13.3.2009 16:17 |
|
Chovateli se osvědčilo chovat 2-3páry v teráriu 40x50x80 cm ( h,d,v ). http://www.frogsparadise.wz.cz/listovnice%20... |
Letosnake (id: 6621
)
odpověď pro Lukasimo |
13.3.2009 12:43 |
|
Vždyť já se nehádám. Je to o nich dost známo že jsou teritoriální a obhajují si své okolí pomocí skřeků. Proto se pro ně také doporučují velká terária, více samců se v menších nádržích prostě nesnese. |
Lukasimo (id: 8678
)
odpověď pro Letosnake |
13.3.2009 11:27 |
|
Nechci se hadat, prosim. Jen se mi asi ani nechce věřit, že tydle žabky by takové mohly být. je to někde na netu? Můžeš mi poslat odkaz prosím? |
Letosnake (id: 6621
)
odpověď pro Lukasimo |
13.3.2009 10:29 |
|
Já o nich četl opravdu dost a věř tomu že samci jsou teritoriální. |
Macom (id: 5414
)
|
13.3.2009 9:54 |
|
Všechny paludária na mě působí kouzelně. A tvoje je velice povedené. Parádní džungle. 8 a ať se daří
. |
Prdoch (id: 5331
)
|
13.3.2009 9:00 |
|
Moc pěkný ! Čerpám informace kde se dá, taky chci udělat jedno Paludarium (podstatně větší) a umístit do něj i ryby Stříkoun lapavý - Toxotes jaculatrix. Sestřekují hmyz z rostlin, super technika lovu. Co je super, že jsi uvedl i kalkulaci
za 8, mě se to líbí moc. |
Lukasimo (id: 8678
)
|
13.3.2009 7:13 |
|
Já třeba nevím o tom že by byly tyhle žáby nějak silně teritoriální nikdy jsem to nikde nevyčetl. Žáby mám zatím ještě hodbě malé ale stává se třeba, že někdy usnou těsně vedle sebe na tom samém listu. |
Letosnake (id: 6621
)
odpověď pro rizek |
12.3.2009 23:35 |
|
Co se týče množení, když se ví jak na to, tak to jde
. V takhle malém teráriu se Ti nerozmnoží. Pravděpodobnost se zvyšuje s vyšším počtem samců, přičemž si navzájem konkurují a předhánějí se v kvákání, kterým se snaží "svést" samičku. Na to, aby se rozmnožily je podle mě třeba alespoň 3-4 samců, přičemž v tvém teráriu se snesou nanejvýše dva, možná ani to ne, protože jsou silně teritoriální a čím více samců, tím musí být větší terárium. Takže tak
. |
rizek (id: 8323
)
|
12.3.2009 18:28 |
|
Zatím je mám jen zamluvené-počkám na zaběhnutí terárka.Tak 14 dní a ošéfuji je.Jinak do palu čučím neustále i když tam mám jen toho Ancistruse,ale i tak je to pěkný pohled.
Jak to máš promyšlené? |
Lukasimo (id: 8678
)
|
12.3.2009 17:44 |
|
To množení není sranda, taky jsem o tom hodně četl, ale když to pak rozjedeš, je to paráda. Moje žabky jsou zatím jen prckové, ale třeba jsem měl to štěstí a mám kluka a holku to uvidím až jestli mi dva kluci nevykvákají mozek z hlavy. Ja jsem to s tím obdobím deštů vymyslel ještě trošku jinak. Pak ti pošlu sz a pokecame o tom víc. Jinak kdy budeš mít žáboše? |
rizek (id: 8323
)
|
12.3.2009 0:15 |
|
To lukasimo-dekuji za info.Tohle jsem vubec netusil.Stalo to opravdu dost love,ale chtel jsem jim dat kapku te prirody u me doma.A jak rikam moje mamca-je to pekny kus nabytku... To letosnake-budu se snazit o jejich mnozeni a uvidime... |
Letosnake (id: 6621
)
|
11.3.2009 22:28 |
|
Moc pěkný paludárko. Ten nápad s molitanem kvůli stimulaci období dešťů je super, ale pokud nechceš žabky množit, tak to není nutné
. Ale je to jedno. |
ruda (id: 3065
)
|
11.3.2009 22:14 |
|
pokud rizek vyhraje jackpot,bude si moci dovolit jejich stehynka |
šmejký (id: 8500
)
|
11.3.2009 21:08 |
|
Mě se tvé terárium velice líbí jednoznačně 8. |
Lukasimo (id: 8678
)
|
11.3.2009 18:56 |
|
Pokud mají 5cm a stojí jen 600 tak jsi vyhrál jackpot a kup všecky co mají, lepší příležitost si troufám říct nebude
! Jinak by jsi mohl napsat na kolik tě to celkem přišlo, jak si to tady tak v hlavě totiz počítám tak jsi asi vykradl banku
. Jinak by sis měl dát pozor aby neměli moc růžová bříška. Spíš bílá nebo lehce narůžovělá. To mi tenkrát říkala i Pája a dal jsem si na to pozor. Snad budeš mít štěstí a koupíš fajne. Hodně ti to přeji! Moc lidí tyhle žabky nemá no. |
rizek (id: 8323
)
|
11.3.2009 18:21 |
|
To lukasimo.Mam je osefovane za 600kc a maji 4-5cm.ZVERIMEX PANDA,PARDUBICE |
rizek (id: 8323
)
odpověď pro Vee |
11.3.2009 18:14 |
|
To vee-dekuji za rady a poznatky.Vsem dik za ohlasy tom |
Vee (id: 7867
)
|
11.3.2009 17:31 |
|
...výborně promyšlené paludárko...
moc se mi líbí záměr s občasným úplným zaplavováním dna...okamžitě mě napadlo vyzkoušení pěstování některých skupin akvarostlin tak, jak rostou ve svých domovinách...ideální se mi jeví třeba kryptokoryny (sem asi ty menší druhy), nebo třeba roztomilé malé kapradinky marsilky (Marsilea), daly by se vybrat i masožravky (některé bublinatky)...krom toho konkrétně mezi bublinatkama existuje skupina druhů, které rostou i epifytně nebo na skalách a krásně kvetou....
edit: samozřejmě za 8*** |
Lukasimo (id: 8678
)
|
11.3.2009 17:22 |
|
Nazdar šampione! Tak máš to luxusní! Jen jestli tam ty žabky najdeš. Ja s tím mám kolikrát problém. Kam si pro ně jedeš? A na kolik tě přijdou? Máš plnej počet. Jo a tu fotku nějakou přihod. Ja jsem taky trošku upgreadoval tak to musim taky vyfotit a supnu to tam taky. |
Vasill (id: 9061
)
|
11.3.2009 15:26 |
|
Je škoda ,že nepočuješ môj potlesk ..Niečo také by som prijal aj ja . 8* + oblúbené |
rizek (id: 8323
)
|
11.3.2009 13:15 |
|
Foto urcite dodam,ale ted nejsem dva dny doma,jak je to na obrazku-voda steka z vodopadu.Ve dvou tretinach terarka je biomolitan,voda proteka opet k cerpadlu a tim se stale cisti.take dodam foto. |
ruda (id: 3065
)
|
11.3.2009 10:39 |
|
jojo,tohle se povedlo na výbornou |
Lumča (id: 4845
)
|
11.3.2009 9:03 |
|
Povedené 8 chybi mi ale taky foto z dálky. |
xfinger (id: 5445
)
|
11.3.2009 1:40 |
|
jj povedlo se ti to. Chybí jen fotka celku z dálky. Jen sem moc nepochopil jak funguje ten biomolitan s tim cerpadlem.... 8 |
Uroboros (id: 8870 )
|
10.3.2009 22:37 |
|
Parada,moc pěkný8 |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|