|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
mig07 (id: 2003
)
|
25.10.2008 23:46 |
|
7* Nove fotky celeho akva by to chcelo.... |
Lumča (id: 4845
)
|
18.10.2008 19:49 |
|
Nechtělo by to obnovit foto? |
boilii77 (id: 5854
)
|
18.10.2008 15:46 |
|
super co k tomu dodat
8* |
Shakalik (id: 1520
)
|
22.5.2008 20:09 |
|
Daruji do dobrých rukou a odpovídající nádrže všechny své cichlidy, v případě zájmu volejte na telefon 773 60 48 98.Budu se stěhovat a musím pro ryby najít odpovídající domov, budu rok a půl než postavím nové bydlení bydlet různě po podnájmech a nedovedu si představit, jak bych to s rybami dělal. |
Jarik (id: 6278
)
|
20.5.2008 19:19 |
|
jaks nabarvil to pozadi? |
Marcela65 (id: 1028
)
|
1.4.2008 17:58 |
|
Moc hezké dávám ti 8 a přeji ti, aby jsi nad tou řasou zvítězil.Tenhle boj je v akvaristice určitě nejtěžší. Tak hodně štěstí. |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.2.2008 23:59 |
|
To: tom, momentálně nic moc, už asi 3 měsíce bojuji s řasou. |
TomV (id: 3582
)
|
26.1.2008 20:46 |
|
Moc pěkné Malawi, jak vypadá teď? 8*
Tom |
Lubo (id: 1510
)
|
30.9.2007 17:07 |
|
Pěkné aqva, dávám 8. |
S-a-x (id: 3783
)
|
12.9.2007 12:27 |
|
jo...díky...to jsem si říkal, tak nějak v ustraní, že by to mohlo fungovat....udělat takovej silnější koloběh vody v akvárku, aby všechno postupně doputovalo do filtru...jo..to zařídím...ještě jednou díky |
Shakalik (id: 1520
)
|
12.9.2007 0:38 |
|
No fígl je v tom, že mám nasávací trubici od externího filtru co nejblíže ke dnu a rybí lejna jsou jednoduše nasávána do filtru, prostě se jen tak převalují až ke koši filtru a jsou nasáta. Pokud nemáš externí filtr, tak to bude asi ten hlavní problém. |
S-a-x (id: 3783
)
|
11.9.2007 14:20 |
|
akva dobrý....moc se mi líbí....já jsem se chtěl zeptat na jednu věc....já jsem si pořídil tlamovce...víceméně jsem si to chtěl vyskoušet, takže zatím jsou ve 130l akvárku a jedinej problém, nebo já nevím jestli problém..prostě moc kaděj...každý den je na tom bílém písku strašnej bordel....to je jako normální?...to každý den také odsáváta výkaly jako já? ?...nebo v čem je ten fígl, jak udržet akvárko čisté? .Jak často se maj krmit?...jestli je třeba moc nepřekrmuju mě napadlo...i když podle toho, jak žerou bych řekl, že ještě mélo....no schválně..jestli můžete..napište prosím nějakou radu...díky moc Míra |
mszed (id: 5059 )
|
28.8.2007 20:30 |
|
supr.jedno z nejlepsich.8* |
arevin (id: 2917
)
|
15.7.2007 21:51 |
|
díky za hodnocení mé nádrže a za komentář :)
Možná pouvažuj o samostatných prezentacích pro každou Tvoji nádrž :) |
arevin (id: 2917
)
|
15.7.2007 16:37 |
|
to akvarko pro ctverzubce je naprosto parada :) |
jirakus (id: 4014
)
|
8.7.2007 22:03 |
|
dík za komentář k mým čtverzubcům.Vím že 5 kusů je dost,ale už jsou jen 4,protože jsem opět nezakryl trojůhelníkový otvor ke krmení v krycím skle a jeden vyskočil ven-neuvěřitelné jak se tudy protáhl. Se ztrátami jsem počítal,oni se pak těžko schánějí. Jo a to bílé je opravdu kus korálu. Jinak máš skvělé Malawi,můj sen,a pro ty čtverzubáky taky moc hezký. AŤ SE DAŘÍ |
Shakalik (id: 1520
)
|
5.7.2007 15:24 |
|
To Rudik : Děkuju děkuju pěkně, teď uź je to dávno napuštěné a plné rostlinek, jenom čekám na ty dvě potvůrky. |
ruda (id: 3065
)
|
5.7.2007 12:44 |
|
akva pro čtverzubce vypada skvěle.gratuluji k vysledku.ruda |
TopShark (id: 4762
)
|
1.6.2007 21:47 |
|
Zdravím Tě, nejsem příznivcem Malawi, ale tohle je vážně pěkný...
ad 1) pokud Tě trápí nízké hodnocení, tak se nad tím vůbec netrap a pokud Tě netrápí, tak je to jedině dobře - já jsem se svoji prezentací taky velmi nízko(žraločí ráj 200 se zelení), ale nejsem tu proto, abych získal co nejvíce hvězdiček a soupeřil s někým o tom, zda jsem lepší než ten druhý, ale jsem tu proto, abych nasbíral zkušenosti a podělil se s druhými o ty své (ikdyž těch mých není zrovna mnoho..)
ad 2) pokud máš nové rybičky tak není nic jednoduššího než je dát do karanténní nádrže, nebo druhého akva, které by jsi doma měl mít, v případě, že je nemáš, tak se je snaž prodat, v druhém případě věnovat někam do zverimexu, nebo někomu kdo se jich ujme, každopádně budeš muset počak do doby, než zrodilí jedinci budou malinko vězší a odolní vůči transportu apod.
hodně štěstí... |
jonathane (id: 4784
)
|
1.6.2007 16:29 |
|
Ahoj AQ mas super az na tu techniku co je videt
, mohl jsi ji schovat za to pozadi. To jsi si delal sam? Davam za 8 |
Shakalik (id: 1520
)
|
19.5.2007 11:29 |
|
Narodily se mi rybyčky, nevím co s nima mám dělat, kvůli prostoru si nemůžu přírůstky dovolit. |
karax (id: 4666 )
|
9.5.2007 16:48 |
|
Moc pěkné akvárko! |
Shakalik (id: 1520
)
|
8.5.2007 15:51 |
|
To PREGIO:Na Wladysových stránkách je podrobný návod. Jen tam nezjistíš, kde seženeš šedý písek (najeď na vyhledavač a napiš modelová železnice) a ještě co se týče ředění epoxidu tvrdidlem, tak tam je napsáno, že na 100 hmotnostních dílů patří 6,5 hm dílů tvrdidla, jde to udělat ale i na mililitry, zdá se to logické, ale musel jsem nad tím docela přemýšlet, protože jsem se bál, abych to nezkazil, na tom poměru totiž docela záleží, takže na 100ml připadne 6,5ml tvrdidla. Ten přípravek se celý jmenuje EPOXI 1200. Na Wladysových stránkách je asi nejlepší návod jaký jsem kdy viděl, ten chlápek je zkrátka frajér |
pregio (id: 4491
)
|
8.5.2007 15:31 |
|
POPIŠ tvorbu pozadí moc mě zajímá výroba jak se dělá já mám jen z břidlice - skus přiložit nějaké fotky - jinak pěkný - tatík PREGIO |
Dorianna (id: 4590 )
|
8.5.2007 12:02 |
|
Jsem taky zacatecnik a jsem si jista, ze az tady dam svoje akvarko, tak i kdyby bylo sebekrasnejsi, dostanu spatne hodnoceni od tech, kteri si mysli, ze rypu, jsem hnusna a sebevedoma jenom proto, ze mi neni zatezko vyjadrovat svuj nazor (fakt mi to nedela problem a mrzi me, ze to nekteri berou negativne). Takze spatne hodnoceni dostanes, protoze jsi nekoho urazil nebo jsi mu dost vyrazne nepritakal a nepochvalil ho a taky hodnoti spatne ti, kteri bud maji cely dum z akvarii a mysli si, ze oni jedini jsou na tom nejlepe a pak taky ti, co maji doma tricet rybek ve dvacetilitrovce s jednou egerii a povazuji to za vrchol sveho dila.
Tak preju krasny den. |
Shakalik (id: 1520
)
|
8.5.2007 11:09 |
|
Chtěl jsem, aby ten komentář zněl spíše výsměšně než nějak egoisticky, protože je mi to už opravdu jedno, jsem tu kvůli akvaristice. Jenom mě jako začátečníka trochu mrzí, že i mezi akvaristy se najdou takoví lidé. Je to asi stejné všude, ale nechme to být. |
Dorianna (id: 4590 )
|
8.5.2007 9:46 |
|
Hej hej, ja jsem nerikala, ze se mi to akvarko nelibi. Jenom jsem rekla, ze se mi nelibi to samolibe obhajovani. Samozrejme, kdybych si byla jista, ze mam hezke akvarko a i mi to hodne lidi potvrdilo, taky by me stvaly slabe znamky, ale myslim si, ze je treba se nad to povznest a ne se ponizovat tim, ze tem slaboduchym maloznamkarum jeste budu neco vycitat. Navic, ono to fakt zni egoisticky, kdyz upozornujes lidi na to, ze ti dali slabe ohodnoceni.
A co se tyce gramatiky - nekdy je, myslim, lepsi prekousnout mensi kritiku, ale s pocitem, ze vim, jak to slovo napsat spravne a pak Dorianne podekovat, ze jsem diky ni napr. lepe zvladl maturitni slohovku |
ruda (id: 3065
)
|
7.5.2007 13:10 |
|
hezka pracička s novým projektem
moooc se to povedlo.jen tak dal a přeji...jen radost a uspěchy
ruda |
ruda (id: 3065
)
|
7.5.2007 13:09 |
|
hezka pracička s novým projektem
moooc se to povedlo.jen tak dal a přeji...jen radost a uspěchy
ruda |
Shakalik (id: 1520
)
|
7.5.2007 9:56 |
|
Šoupnu ho trochu dolu, aby nebyl tolik vidět, byl to úmysl, abych viděl že funguje, aniž bych musel cokoliv sundavat, v tom prostoru je rovněž umístěno i topítko. |
wladys (id: 13
)
|
7.5.2007 0:32 |
|
Zdar....nové pozadí do nádrže pro čtverzubce se povedlo,ale proč si to zakrytí filtru nedodělal až nahoru.....nemusel jít vidět vůbec. |
Shakalik (id: 1520
)
|
6.5.2007 22:11 |
|
Dal jsem sem nové fotky do deníku, je to novej projekt, já vím, že mi to trvá, ale pak to bude stát za to. Kdo budete mít zájem, tak se mrkněte. |
GaLiJa (id: 4543
)
|
6.5.2007 20:57 |
|
Vys..kašlete se na nějaký prudily, Baví Vás to? Určitě jo! A to je hlavní. Ať to roste a dělá radost - podle mě 8! |
Shakalik (id: 1520
)
|
6.5.2007 20:18 |
|
To Rudik 1 : A vám děkuji za zastání
taky hodně zdaru. |
Shakalik (id: 1520
)
|
6.5.2007 20:17 |
|
To Ota : děkuji za povzbuzení
ať se ti daří. |
Ota (id: 3499
)
|
6.5.2007 13:07 |
|
Jak jsem již několikrát psal,nelíbí se mi,že sem můžou psát své komentáře i lidé kteří akvaristice nerozumí a dokáží jen "rejpat" a "prudit" viz. Dorianna ... (nepíšu spisovně sorry :) ) až ukáže svou prezentaci a co dokázala sama, pak můžem o jejím komentáři diskutovat.Jinak bych tomu nepřikládal pražádnou váhu.
Shakalíku, akvárko máš opravdu pěkné a z takových "prázdných" komentářů si nic nedělej.Dávám 8.Ať se daří. |
ruda (id: 3065
)
|
6.5.2007 12:49 |
|
nechapu,že ti nějaka Dorianna vytyka obhajobu tveho akva,když každy,kdo ma rozum vidí,že sem tak male hodnocení proste nepatrí a pokud by patřilo,tak snad s nejakym komentařem
.a doufam,že se madam brzo jukne a opraví mi moje gramaticke chyby
.ruda |
Shakalik (id: 1520
)
|
5.5.2007 16:23 |
|
Dejte mi co chcete, pokud vám to přijde košér tak prosím již jsem si na to zvykl. Tu gramatickou připomínku ovšem beru. |
Dorianna (id: 4590 )
|
5.5.2007 15:22 |
|
Shakalik: Presne za takove samolibe kecy o trojkach bych ti spatne hodnoceni dala taky.
A pro priste - zasadne BYCHOM. Na by jsme se neda divat. |
Jirka93 (id: 4494
)
|
5.5.2007 9:59 |
|
taky hezke a těším se na ty druhé akvária |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.5.2007 18:50 |
|
Ale notak pánové a dámy, zase mi sem někdo nasázel dvě trojky za sebou, že by jsme se špatně vyspinkali ? |
Shakalik (id: 1520
)
|
2.5.2007 17:54 |
|
O tom, že mám přerybněno vím, mám ale poměrně výkonnou filtraci a ryby hodně krmím, tím pádem se neperou, hlavní agresory jsem dal pryč a ten výčet ryb nesouhlasí, musím to upravit, teď jich tam je mnohem méně. Schraňuji peníze na 850tku, ale je to pro mě šlupka (finanční), protože chci zachovat design tohoto akvária, akorát to udělat prostě větší. |
milivi (id: 2812 )
|
2.5.2007 13:55 |
|
Hezké Malawi akvárko. Sice nejsem odbornice přes tlamovce, na to jsou tu jiní, ale myslím, že já sem dát takové akvárium s tolika druhy tlamovců, tak to "malawisti" strhají do posledního puntíku
Když jsme chovali s přítelem tlamovce, tak jsme tam měli tři druhy (6x Melanochromisy a 3x Labidochromisy) a už to se některým na 240 L zdálo moc. Jinak to noční osvětlení je prima, taky ho používáme, ale v zeleném provedení a opravdu se v noci někdy hodí, když svítí na cestu pokojem. Každopádně ať se Vám daří |
Oříšek (id: 4547
)
|
17.4.2007 7:43 |
|
Moc pěkné akva, zvláště to noční osvětlení musí být zajímavé 8* |
Shakalik (id: 1520
)
|
12.4.2007 23:07 |
|
To Rudik1 : Souhlasím s vámi, že nejhezčí do 300 litrů fakt není, ale opravdu se to dobře čte
. Děkuji Vám za váš příspěvek |
ruda (id: 3065
)
|
12.4.2007 20:03 |
|
abych byl upřímny,tak nejhezči do 300l není,ale jasne ze je to krasa.hodnotil jsem už před nedavnem a zvedat nejde
.at se vam daří pane |
Shakalik (id: 1520
)
|
10.4.2007 23:44 |
|
To Pavly: Moc děkuji jsem rád, když se to někomu líbí |
Pavly (id: 4184 )
|
10.4.2007 17:05 |
|
Nejhezčí akva do 300l.Nádhera
|
Xender (id: 4222
)
|
9.4.2007 12:50 |
|
Ta afrika je super a díky moc za komentář u mého akvárka, si správnej akvarista. 8* |
Lukiki (id: 1712
)
|
4.4.2007 18:09 |
|
Vypadá to celkem schopně i když moje představa je mít akva dokonale zarostle rostlinkami. Dávam 6* |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.4.2007 17:23 |
|
To neonkové je spíše taková legrace, ale ve spojení s tím čtverzubčím to bude fajn, ale úplně to překopu, založil jsem ho dříve, protože potřebuji aby se mi tam přemnožili ti okružáci, aby měli čtverzubci (moje nastávající jim říká karbičky) co papat. Dík za hodnocení domove
prezentace na ta nová dvě bude co nevidět. |
Společný domov (id: 4390
)
|
3.4.2007 16:19 |
|
Ano, velmi pekne akvaria, ja take nejsem moc na tanganiku, ale je moc hezke a nakonec neonkove akvarko taky mas a moooc pekne udelane, i kdyz je male... 8! |
Shakalik (id: 1520
)
|
30.3.2007 13:16 |
|
To Hanka01: Moc děkuji pochvala vždy potěší, ale klidně napište kritiku pokud se vám něco nelíbí nikdy není nic dokonalé. |
Hanka01 (id: 2367
)
|
30.3.2007 9:52 |
|
Jak uz tu parkrat zaznelo - ani ja na akva-Afriku moc nejsem, ale tohle je opravdu vyvedene moc dobre a zaslouzi si 8*. Krasne rybky. Hodne stesti
Hanka |
Shakalik (id: 1520
)
|
29.3.2007 12:39 |
|
Peřovec kukaččí se mi po ročních zkušenostech jeví jako poměrně nenáročná ryba, která nevyžaduje zvláštní péči, ale je třeba si uvědomit, že jelikož pochází z Tanganiiky, tak se do společenského akvária moc nehodí, protože má rád tvrdou a zásaditou vodu, takže se s ostatními peřovci moc chovat nejdou, zároveň se furt schovávaj, takźe podívaná se nekoná, ale občas vyplavou a to pak stojí za to. |
Pavel (id: 288
)
|
29.3.2007 3:18 |
|
Moc pěkné akvárko, i když na afriku nejsem, pokud tedy nejde o sumce
Můžu se zeptat na zkušenosti s peřovcem kukaččím? |
Shakalik (id: 1520
)
|
27.3.2007 14:14 |
|
To markowski: děkuji za povzbuzení, jde o to , že ten úhel co je na té první fotce se mi nějakou náhodou na poprvé povedl a teď se snažím znovu o ten samý úhel a vzdálenost a nějak se mi nedaří, tak alespoň aktualizuji fotografie ze předu, aby lidé viděli jak je na tom akvárium v současnosti. Podívejte se pro zajímavost do archivu na presentaci (Malawi, konečně je to tady, autor Dali), je tam fotografie z toho samého úhlu a má opravdu šmrnc. |
Markowski (id: 4375 )
|
27.3.2007 13:03 |
|
Jestli mohu poprosit, aktualizujte fotky... Nevadí, že nejste kamarád s fotoaparátem. Jsem fotograf (a fanda Malawi a spol. spoustu let) a vím, že fotografování v akváriu není žádná legrace ani pro profesionála. Navíc tlamovci nejsou klidně "pózující" terčovci. Právě takových (a dobrých) snímků, jako je Vaše 1 a 2 je moc málo. Ne detail (konkrétní ryba), ale snímek vnitřku nádrže s více jedinci současně (a všihni se chtějí sočasně co nejvíc hejbat...). Mohu-li jen doporučit: samozřejmě záleží v tomto případě velmi na aparátu, ale: vyšší ISO (co snese šum), stativ (!) nebo náhrada a přiměřeně co nejkratší čas. Ať se daří! Máte to pěkné a je to fakt, čím víc prostoru (hl), tím lépe. |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
24.3.2007 18:15 |
|
vypadá to dobře , máš to pěkně barevný |
Shakalik (id: 1520
)
|
23.3.2007 16:57 |
|
Všem moc děkuju za hodnocení, jsem rád, když mi sem někdo píše. Jo a pálka to je, ale ty ryby opravdu potřebujou větší a navíc to co mám v plánu bude fakt nářez. Budu muset prodat pár věcí a chvilku šetřit, ale co bych neudělal pro akvaristiku. |
Márty (id: 18
)
|
23.3.2007 16:50 |
|
pekna palka, me stalo sevsim vsudy vcetne ryb a rostlin 10 000 asi moje maximum :) |
Shakalik (id: 1520
)
|
23.3.2007 16:48 |
|
Těma barevnejma kamenama jsem se nechal inspirovat od jednoho člověka z tlamovců.cz, docela se mi to líbilo, připadalo mi to takové veselé, tedy vlastně se mi to líbí i teď, ale stavím nové akvárium 850 litrů a tam již budou kameny jedné barvy. Teda stavím, chtěl jsem říct šetřím, protože mě to nové akvárium vyjde asi na 40 000. |
merlin (id: 4204
)
|
23.3.2007 16:46 |
|
ahoj sice nejsem příznivec malawi,ale to tvoje je dost solidní,takový pěkně barevný
s těma známkama to asi lepší nebude
lidi jsou různý!?jak píšu mě se to líbí 8 |
Márty (id: 18
)
|
23.3.2007 16:43 |
|
Ryby jsou nadherne, ale kompozice akva neni muj styl. Ty barevne kameny prebijeji barevnost ryb, je to nejake rusive. Mozna by ty kameny mohly byt vice zaclenene do pozadi. To docela ukrojilo objemu akvaria, skoda |
Pavly (id: 4184 )
|
23.3.2007 15:20 |
|
pěkné |
sharon (id: 1665
)
|
23.3.2007 14:31 |
|
Jo tak o fotkách mi povídej
|
Shakalik (id: 1520
)
|
23.3.2007 14:27 |
|
Pozadí je fizicky tlusté v tom nejtlustśím místě, jako ta lamelka na kondenzační vložku, což je nějakých 5 cm. |
Shakalik (id: 1520
)
|
23.3.2007 14:25 |
|
To pozadí právě není široké, je udělané tak aby bylo co nejtenčí, možná je to fotkama, protože foťák používám teprve rok a nejsem s ním zatím moc kamarád, no prostě neumím fotit. A to je právě ten důvod, proč moc neaktualizuji fotky, i když to akvárium vypadá lépe, prostě protože lepší fotku než je ta první v pořadí jsem zatím neudělal. |
sharon (id: 1665
)
|
23.3.2007 13:41 |
|
No jestli máš chuť to zkusit. Taky by možná trošku opticky pomohlo, kdybys kameny umístil vic po stranách a uprostřed bys nechal volno nebo dal větší do stran a menší doprostřed. To tvoje pozadí je dost široké, viď? Fyzicky s tím nic neuděláš, ale opticky to můžeš zkusit prohloubit. Na tvém místě bych si s tím nedělala hlavu, rybám to bude jedno a zakomplexovanému nezabráníš špatně hodnotit |
Shakalik (id: 1520
)
|
23.3.2007 13:25 |
|
Názor beru, za každý názor jsem rád. Myslíš jako udělat šedivé dno, když jsi říkaj sjednotit barvu dna s pozadím ? |
sharon (id: 1665
)
|
23.3.2007 13:20 |
|
Ahoj, já afriku skoro nikdy nehodnotím, protože k ní nemám vztah, ale v diskuzi jsi mně přiměl podívat se na tvé akva a srovnat s jinými. Neříkám, že všechny malawi před tebou jsou lepší, ale třeba se někomu nelíbí, že tvoje akvárko vypadá ploše, postrádá optický dojem hloubky, narozdíl třeba od nejbližžích dvou nad tebou, které jsou mimochodem stejně fyzicky hluboké. Možná, že by vypadalo zajímavě, kdybys sjednotil barvu dna s pozadím, takhle ti to rozbíjí plochu. Neber to jako kritiku, jen jako názor, co by někomu mohlo vadit |
Shakalik (id: 1520
)
|
22.3.2007 16:20 |
|
Kterej lempl mi tam zase naházel ty trojky? Tak frajéři ukažte mi ty svoje nádrže, nebo alespoň napište proč za 3, pokud to bude konstruktivní připomímka, tak sklopim uši a už nic neřeknu. |
Shakalik (id: 1520
)
|
21.3.2007 17:06 |
|
No s brambůrkem by to nemuselo bejt špatný |
:o)) (id: 2687
)
|
21.3.2007 15:35 |
|
Já už jsem to viděl předevčírem hééč.
Nic ve zlém někdo má čokly rád hlavně když se pořádně načesnekujou. :0) |
Shakalik (id: 1520
)
|
21.3.2007 13:05 |
|
To Gamilena : Mňo moc rád bych s tím hejbnul, ale nemůžu sehnat jednu velice podstatnou věc a to jemnej šedej písek na dokončení toho pozadí. Je to pruda něco shánět tady v ČR, Obchodů které se hrdě nazvou akvaristika a mají regály ze 3/4 zaplněné žrádlem pro čokly (nic proti pejskům) je u nás bohužel většina. Ale teď už je snad na cestě (taky už 3 neděle). Ale dík že ses na to podíval, ostatní na mě pečou. |
:o)) (id: 2687
)
|
21.3.2007 11:27 |
|
Tak jsem tam teda nakoukl.
Vypadá to schopně,tak si pohni ať to brzo fachčí. :0)) |
Shakalik (id: 1520
)
|
21.3.2007 10:00 |
|
Haló, koukněte se do toho mého deníku |
Shakalik (id: 1520
)
|
19.3.2007 22:57 |
|
Do deníku jsem přidal počátky mé malé lumpárny co teď páchám, tak se mrkněte, dík |
Shakalik (id: 1520
)
|
14.3.2007 11:36 |
|
To Chytek : Děkuji, fňuk |
chytek (id: 3956 )
|
14.3.2007 10:57 |
|
malawi příliš nemusím, ale vzhledově to máš moc pěkný - tak abys nesmutnil
dávám 8 |
Shakalik (id: 1520
)
|
13.3.2007 23:03 |
|
Dnes jsem započal s léčbou celé osádky ryb, jedna ryba dostala rozpad ploutví, tak jsem přistoupil na radu akvaristy s kterým spolupracuji k léčbě všech, pomocí léčiva od Sery. Ta choroba se prý projevuje nedostatkem higieny v nádrži, opravdu ale nevím, kde dělám chybu, protože do akvária sahám vždy umytýma rukama, vodu dost solím, krmiva pouzívám kvalitní a zbytky potravy pravidelně odstraňuji a jednou týdně měním třetinu vody. No chybama se člověk učí, je vidět že jsem pořád ještě začátečník. |
Shakalik (id: 1520
)
|
12.3.2007 11:52 |
|
To Tomeeke: Děkuji za ohodnocení, to s tím odanonymizováním bodování zní docela rozumě, otázkou je, zda je to technicky proveditelné, nevím v softwaru se moc nevyznám. |
tomeeke (id: 3569 )
|
11.3.2007 20:53 |
|
malawi sice nemusim, ale u mna mas za 7...7 preto lebo som tu z videl aj malawi ktore ma oslovilo viac, no mas to fakt v pohode...a co sa tyka bodovania tak z toho si nelam hlavu... ja mam u svojich akvarok aj 1tky a to si myslim ze su na lepsej urovni...rozhodne vsak nie na 7 alebo 8 ktore sa mi tam z casu na cas tiez objavia...podla mna to nieje o hodnoteni...ale roman s marcelkou by mozno mohli porozmyslat o tom, ze hodnotit by mohli len registrovani uzivatelia s aktivnymi nadrzami, ktori by sa pod svoje hodnotenie aj museli podpisat...napr, znamku na akvarium by ti mohol dat len ten, kto by napisal aspon 30slovny koment k nadrzi a pod... |
Shakalik (id: 1520
)
|
5.3.2007 23:47 |
|
To jirakus: Pozadí je vyrobeno z polistyrenu, který je natřen epoxidovou pryskyřicí a následně posypán šedým pískem (na Wladysových stránkách je komplet návod). A děkuji za hodnocení |
jirakus (id: 4014
)
|
5.3.2007 19:10 |
|
Máš to moc hezký,z čeho je to pozadí? Takové by se mi taky líbilo.Dávám 8. |
Shakalik (id: 1520
)
|
4.3.2007 14:46 |
|
Děkuju za příspěvky, sem rád když mi sem alespoň občas někdo něco napíše. K těm kamenům bych chtěl dodat, že to byl úmysl mít je hodně barevné, chtěl jsem aby to hodně kontrastovalo s tím pozadím a aby to bylo co nejveselejší. To nové Malawi co stavím teď bude už decentnější, ale za to o mnoho větší 850 litrů. Už se nemůžu dočkat. |
ludanek (id: 1991
)
|
3.3.2007 17:27 |
|
Máš to pěkný,ale asi by se mi tam víc líbily kameny jedný barvy.7* |
jirakus (id: 4014
)
|
1.3.2007 19:15 |
|
Koukám zajímavá diskuse o bodování. Souhlasím s vámi,to akvárko je krásný,dávám 8. Neříkám že moje nádrže jsou nějak extrovní,ale taky se mi tam objevily 2 a 3. Je fakt že by člověk měl vědět od koho,asi by se pobavil. čau jíra |
Shakalik (id: 1520
)
|
23.2.2007 16:40 |
|
To xxsharkxxxxxx: No nevím, jestli je zrovna mě co závidět, ale nicméně mě občas některé to hodnocení naštve, akvaristika by neměla být o podkopávání toho druhého, naopak by jsme si měli všichni umět poradit a případně napsat kritiku. Proč mi ten člověk nenapíše proč mi dal tu trojku ? Že by strach z toho, že bych mu to oplatil ? To se vůbec nemusí bát, taková chudinka já nejsem. |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
22.2.2007 23:43 |
|
nic si stoho nedělej nemá cenu stresovat jsou to body ze závisti.I mě dají na moře 4* a kdyby šlo míň tak věřím že je to tam taky. |
Shakalik (id: 1520
)
|
15.2.2007 18:14 |
|
Á koukám že tu zase probíhá nějaká nekalá soutěž, zase mi tam někdo nasázel nějaký trojky a čtyřky, no už se nebudu rozčilovat, protože jsem se koukal, že si to někdo troufne dát třeba i Voldovy nebo Wladysovi, takže mě to tak nerozčiluje, škoda že u každého hodnocení není odkaz na akvárium hodnotitele, ty super nádrže bych chtěl vidět. |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
8.2.2007 20:25 |
|
už mám dodělaný ten kryt nad akvárkem
koukněte |
Vodny (id: 1733 )
|
3.2.2007 13:25 |
|
100%tně beztak v tý televizi vůbec nic nedávaj. Jak dlouho vydržíte koumat do akvárka? |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.2.2007 9:55 |
|
Je to rozhodopádně lepší než se dívat na telku |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
3.2.2007 0:18 |
|
Přesně tak. Akva má přece člověk hlavně pro sebe. Dává nám pocit pohody a klidu.Je to lepší než koukat na přiblblé televizní programy.
|
Vodny (id: 1733 )
|
2.2.2007 23:35 |
|
njn to sou ty co se chtěj timhle způsobem dostat nahoru no. Ale vůbec si to neber základ je že se líbí tobě a že do něj můžeš klidně hodinku dvě koukat. Na tyhle srážeče se vykašli. |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
2.2.2007 19:08 |
|
Jo a mimochodem, aspoń jsem měl možnost uvidět tvé akva . Super dávám 8 bodů.
Máš to pěkně barevné, a to se cení. |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
2.2.2007 19:02 |
|
Tak to máš pravdu, já jsem také obdržel několik 3. A to si myslím, že není fér. Nemyslím si, že je moje akva nejsuprovatější, ale tohle je nefér |
Shakalik (id: 1520
)
|
2.2.2007 18:36 |
|
Opět mi tam nějakej dobroděj fláknul čtyřku, už jsem tady psal jednou, že pod pět dávám jenom opravdu hodně odfláklejm prezentacím. Zdá se mi to unfér. |
Vodny (id: 1733 )
|
1.2.2007 19:23 |
|
Mno každou sobotu nebo neděli cca 20l. Spíš jen odkalim dno a tim to hasne. Což o řase na stěnách akvárka ale nejhorší je to když se to dostává na listy pak je s tou rostlinkou většinou amen. |
Shakalik (id: 1520
)
|
1.2.2007 18:30 |
|
Jo zastaví i zlikviduje. Jak často tam měníš vodu? A hlavně kolik ? Má to na to hodně vliv. |
Vodny (id: 1733 )
|
1.2.2007 15:50 |
|
Nemáš za co. Máš to fakt hezký. To Algo stop zastavý nebo i zlivkiduje řasu? Co je to za přípravek nechce se mi na ten hnus zelenej používat nějakou chemii. Jináč mám taky Ancistrusy (3ks) a ty to čistili jako malý teď už jim řase nejede nevim co s neima je ale rostou. |
Shakalik (id: 1520
)
|
31.1.2007 11:35 |
|
No odpověď je jednoduchá
Častá výměna části vody a Přísavky thajské v kombinaci s dvěma Ancistrusi. Ale když se tam přeci jenom udělá (spíše na tom pozadí, na kamenech by mi to ani nevadilo), tak do filtru mrsknu pár tablet Algo stop depot a je klid. Děkuji za hodnocení potěší |
Vodny (id: 1733 )
|
30.1.2007 22:12 |
|
Mno to mi řekni jak to že se ti tam nechytá řasa na těch kamenech? 8* |
Shakalik (id: 1520
)
|
30.1.2007 11:59 |
|
Koukám, že mi tam v hodnocení někdo nasázel nějaký trojky, teda vím že to akvárium není úplně ideální, ale 3 dávám opravdu jen těm lidem kteří to mají skutečně odfláklé, mno je vidět, že zde někdo provozuje jakousi nekalou soutěž. |
Roman a Dáša (id: 3756
)
|
26.1.2007 22:41 |
|
Dej si trochu práce a zamaskuj to příslušenství. Není to úplně skvělé, ale může být. Dáváme 6*. Hodně zdaru při budování většího. |
Shakalik (id: 1520
)
|
16.1.2007 22:36 |
|
Přemýšlím spíše ještě o něčem větším, asi tak 600, ale jak jsem psal jsem teď dost limitován penězi. |
memeo (id: 605
)
|
16.1.2007 18:10 |
|
Akvarium je dobré,ale máš tam dosti nevhodné druhy do tvého akvaria.Jak si psal je malé.
A do tohoto akvaria se nehodí.
Jestli si je chceš ponechat , uvažuj o akvariu okolo 400 litrů.........
Jinak je to hezké........... |
many (id: 1202
)
|
15.1.2007 9:46 |
|
Shakalik,kritiku beru,protože je oprávněná,ta zeď je obložená břidlicí a dělal jsem to jako lajk,před třicetičřmi roky,jako "svépomocná družstevní výslavba".Mně se to taky už dávno nelíbí,ale je to vlastně v paneláku a tak se mi do toho nechce.Ale to akva je po obvodu osazené rámem tak vypahá tak trochu jako obraz.Brzy to nafotím,s tím rámem to vypadá mnohe lépe.S focením musím počkat,neboť v soušastné době přechovávám ryby syna,který rekonstruje.Tak trnu strachy jestli to akva ustojí.Voda zatím dobrá.Fotit se ale nedá je to samej rozmazanej flek.Dík za info ohledně ohledně chemie. |
Shakalik (id: 1520
)
|
12.1.2007 18:34 |
|
Dnes jsem přidal jednu fotografii, jak to vypadá po změnách, přidal jsem více kamenů, vyměnil zničené rostliny za nové, tak dofám že to jsou změny k lepšímu. |
Shakalik (id: 1520
)
|
9.1.2007 18:01 |
|
To Many: napíšu ti hned jak dorazím domů z práce |
many (id: 1202
)
|
9.1.2007 17:09 |
|
jo hezký,cvakám tam 7.Jen prosim ,než tě odveze ten Chocholouš,ten Protalon je čí výrobek.Díky. |
MVano (id: 2410
)
|
2.1.2007 15:55 |
|
S tou rasu se vam to opravdu nezda na korenu je ji fakt hodne... |
:o)) (id: 2687
)
|
1.1.2007 19:12 |
|
Akvárko je super a to PC vedle ještě lepší (:0)) |
Shakalik (id: 1520
)
|
29.12.2006 10:38 |
|
Nějak mi poslední dobou trochu připadá, že reaguju jenom sám na sebe
))))))))))) asi jsem se doopravdy zbláznil, to ale ovšem znamená, že má moje přítelkině pravdu, jdu volat Chocholouška. |
Shakalik (id: 1520
)
|
20.12.2006 11:33 |
|
Přidal jsem fotografii, celého interiéru i s akváriem, už mě nenapadá jakou jinou fotografii bych přidal, protože akvárium až na pár nepatrných změn vypadá pořád stejně a na jeho vzhledu asi zatím nic měnit nebudu, protože se mi takto líbí. |
Shakalik (id: 1520
)
|
28.11.2006 23:28 |
|
To Milivi : Děkuji za pochvalu |
Shakalik (id: 1520
)
|
28.11.2006 23:27 |
|
Tyto ryby nemohou být v žádném případě pohromadě z důvodu odlišných nároků na chemické složení vody (PH a uhličitanovou tvrdost). Tlamovci vyžadují vodu tvrdou a zásaditou a neonky naopak mírně kyselou. Kompromis není v daném případě možný, nehledě na úplně odlišné sociální chování tlamovců. |
milivi (id: 2812 )
|
28.11.2006 13:43 |
|
Hezké Malawi. Chtěla jsem se zeptat, jestli mi můžeš poradit, jestli můžou být tlamovci třeba s betou bojovnicí. Zařizujeme si 240 L (Akvárium *Sladké moře*) a z předcházejícího akvárka máme nějaké rybičky a nevíme, jestli můžou být dohromady. V novém budeme mít drobný bílý štěrk, korály a anubisy a chtěli bysme tam mít právě tlamovce a dát k nim "staré" rybičky, a to: bety bojovnice, mřenky, neonky a krunýřovce. Šlo by to, co myslíš?
Díky za radu... |
kakamil (id: 2724
)
|
27.11.2006 12:24 |
|
hezke akvarium a ryby take chovam tyto krasavce, zatim moje nej ryby co sem kdy choval...ted se mi vytreli zebry ale samice to po 2 dnech sezrala, skoda |
Shakalik (id: 1520
)
|
23.11.2006 9:47 |
|
Přidal jsem nějaké fotografie ryb. Brzy chystám nové foto celého akvária, přidal jsem tam nějaké kameny (hodně kamenů). |
Shakalik (id: 1520
)
|
8.11.2006 8:55 |
|
Jó díky moc taky se snažím
. Ale to tvoje moře je tak tisíckrát lepší. Holt moře |
amsi (id: 2373
)
|
7.11.2006 22:26 |
|
Možná trochu na oplátku,za to moře
Ne vážně,Afrika je super,měl jsem ji před mořem,ale ryby vyrostly,pomlátily se a zůstali tři dominantní samci,zbytek zalezlý.Ale barevně jsou skoro jako mořské.A toto Malawi je fakt hezké.Snad zůstane.Takže já za MAX |
Shakalik (id: 1520
)
|
6.11.2006 20:15 |
|
Dnes se stalo hrozné neštěstí jeden Labidochromis sp.yelow se narval za trysku od Fluvalu, a než jsem se vrátil z práce, tak umřel.
Je to škoda byl to zrovna ten nejhezčí a největší, fňuk
Nevíte náhodou někdo, jestli se dají sehnat přísavky od Fluvalu, jako samostatně ? |
Shakalik (id: 1520
)
|
18.10.2006 14:00 |
|
Aktualizoval jsem fotografie některých ryb, je na nich hezky vidět, jak za těch pár měsíců vyrostly. |
Shakalik (id: 1520
)
|
15.10.2006 14:23 |
|
Všem děkuji za hodnocení
. Ryb je tam fakt hodně, ale nezdá se mi že by nějak strádaly , téměř vůbec se netlučou a filtrace to taky zvládá. Uvidím časem jestli to bude fungovat, ale do budoucna počítám s nějakou selekcí. |
maruno (id: 1485
)
|
15.10.2006 11:46 |
|
Hezký akva, a protože ti sem nikdo "nechodí" tak jsem se stavil. Máš to hezký, akorát se mi zdá dost ryb ikdyž já bych o tom mohl asi vyprávět, co? |
miki31 (id: 1479
)
|
14.10.2006 22:03 |
|
Dík za hodnocení, tohle vypadá moc pěkně. Moc se mi tenhle typ akvárií líbí a to tvoje je moc pěkný. Ať se daří |
rhozlar (id: 1671
)
|
11.10.2006 8:14 |
|
Velice hezka a zajimavé pozadí.
8* |
:o)) (id: 2687
)
|
9.10.2006 14:33 |
|
Máš překrásné rybky!Také jsem chtěl tlamovce. |
barbus (id: 1242
)
|
9.10.2006 14:24 |
|
Souhlas s mig07 |
Shakalik (id: 1520
)
|
5.10.2006 22:32 |
|
Plánuji teď něco mezi akváriem a teráriem, a to sice napodobeninu mangrovové příbřežní bažiny (včetně sazenic mangrove) a jako obyvatele jsem zvolil lezce obojživelného. Ale vypadá to jako běh na dlouhou trať, protože sehnat sazenice mangrove v ČR se mi jeví, jako nadlidský úkol, kdyby někdo z vás něco věděl tak bych byl velice rád. |
MVano (id: 2410
)
|
5.10.2006 21:45 |
|
Taky to mas hezky ja uz mam rostlinky... |
mig07 (id: 2003
)
|
5.10.2006 20:56 |
|
Ked si pozrieš akvaria v prvej 20 a pozrieš si ako často ich aktualizujú tak pochopíš prečo je tvoja prezentácia menej sledovaná. Ja ked sa pripojím na akvarko.cz tak prvé si pozriem nove nádrže a potom najnovšie aktualizované.Podla mna su malawi nádrže najlahsie na chov. Mám ich už pár rokov a nič mi nezdochlo. Stačí dobrá filtrácia. Všimol som si u tvojej prezentácie že tvoj filtr čistíš každe 3 týždne ale bakterie vo filtri sa vytvátrajú tak 4-6 týždnov. Podla mna su raslinné akva ťaššie na udržbu a chov ako nejaké morské. A HLAVNE rastlinné s terčovcami. Na morské stačí kvalitná technika a tá spraví všetko, ale raslinky musíš strihat a pod. |
Shakalik (id: 1520
)
|
5.10.2006 18:31 |
|
To Roman(ticka): Taky děkuji. |
Shakalik (id: 1520
)
|
5.10.2006 18:30 |
|
To Horác: Děkuji zelináři
)) Neříkám že zarostlá akvária jsou špatná, ale uznej sám, že dělat moře je trošku jiná liga než jakékoliv sladkovodní akvárium včetně Malawi. A právě z toho důvodu by měli být v top 10. Ale samozřejmě že nejvíc záleží na tom jestli to baví. Ještě jednou dík za body
. Byl jsem jenom trochu naštvanej že mi sem nikdo nechodí. |
RomanHolba (id: 2542
)
|
5.10.2006 18:00 |
|
Taky pěkný tlamovci a prostredi, i kdyz je nemam zrovna v lasce :) Take davam 8* :) |
Horác (id: 2547
)
|
5.10.2006 17:41 |
|
Nevím, jestli Tě potěší pochvala od "zelináře", ale mně se to líbí. Na první pohled ty světle hnědé kameny k tomu pozadí moc neseděj, na druhou stranu zase vytvářejí velice zajímavý kontrast. Takže výsledný dojem: FAKT PĚKNÝ.
To pořadí asi nemá cenu řešit. Jsou v tom setinky bodu. Ty seš teď osmdesátej devátej, ale od prvního místa Tě dělí jen 1,74 bodu. Já jsem dneska v top 10, za měsíc můžu bejt klidně v p....i. Hlavní je, že to člověka baví, že mu to dělá radost. A vo vo vo tom to je !!! |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.10.2006 18:26 |
|
To Gloryman: Děkuji věděl jsem, že se někomu bude líbit. Myslím si, že v pořadí přede mnou jsou i horší akvária než to moje a nejsem si jist zda je 100 místo v mém případě úplně na místě.Poslední dobou mi připadá že k dobrému hodnocení stačí mít nádrž plnou rostlin a přispěvatel má téměř vyhráno. Nechápu, jak některé nádrže s neonkami mohou být v hodnocení výše než třeba ta dvě mořská akvária, která se zde nacházejí, nebo třeba Wladysovy bezkonkurenční nádrže, no říká se proti gustu....Já osobně při hodnocení nádrží beru v potaz i náročnost chovu ryb. Na prvním a druhém místě bych například viděl prezentaci TANGANIICKÝ ÚTES (Dryák), a to Wladysovo Malawi, dále v závěsu již dříve zmiňovaná mořská akvária, bohužel tito přispěvatelé nejsou ani v top 10. Asi mám nějakej divnej vkus nebo co. |
gloryman (id: 2774
)
|
3.10.2006 18:03 |
|
perfekt
8 |
Shakalik (id: 1520
)
|
2.10.2006 17:12 |
|
To Wladys: Děkuji, od Vás mne pochvala těší dvojnásob. Ty fotky jsou poměrně staré, ty ryby jsou již daleko větší, až budu mít trochu víc času, tak to aktualizuji. |
wladys (id: 13
)
|
1.10.2006 16:39 |
|
Máš nádherné ryby...gratuluji...s těma rostlinkama budeš mít problém asi pořád....mě taky občas kousek uždinou,ale zatím to stačí dorůstat.....holt mbuny ve svém biotopu rostliny nemají..... |
Shakalik (id: 1520
)
|
1.10.2006 14:05 |
|
Nikdo mi sem sice nechodí, ale stejně sem dám další příspěvek, mám problémy s rostlinami, na radu Wladyse jsem ryby krmil rostlinnou směsí salátu a špenátu, aby mi ryby přestaly ožírat listy u rostlin, do jisté míry mi to pomohlo, ale pokaždé, když rostlina vyžene mladý lístek, tak ho ty mršky alespoň trochu prokoušou, mám šanci tomu nějak zabránit ? |
Shakalik (id: 1520
)
|
22.9.2006 17:09 |
|
Další kytka určitě bude. Dnes jsem do své prezentace přidal novou fotografii, někdo tady říkal, že při focení ze předu to akvárium vypadá malé a měl pravdu, tak jsem se to pokusil napravit. |
borča (id: 669
)
|
21.9.2006 19:48 |
|
Pěkné akvarko, Malawi se mi líbí. Možná bych přidala ještě nějakou kytku. 7* |
Shakalik (id: 1520
)
|
15.9.2006 13:03 |
|
Dneska jsem vypustil nový přírůstek, 2X SYNODONTIS MULTIPUNCTATUS (Peřovec kukaččí). Je to sumeček z jezera Tanganika, doufám, že je ty mršky tlamovci nechaj napokoji. |
sutchi (id: 2539
)
|
30.8.2006 8:16 |
|
Pěkné pozadí a ryby jinak nic moc, možná trochu lépe uspořádat kameny |
Lajda (id: 1651
)
|
23.8.2006 9:52 |
|
V komentářích u jiných akvárek jsem vyčetla, že máš problém s usazeninou na sklech v místech, kde končí voda. My máme hodně tvrdou vodu, takže se mi taky dost tvoří a řešení je jednoduché. Vzít k tomu určenou houbičku na nádobí a tou drsnější stranou to 1x týdně přejet. Pokud se to dělá poctivě každý týden, jde to lehce dolů. Nechám-li to déle, je to těžší.
Ať se daří, akvárko máš hezké |
wladys (id: 13
)
|
5.8.2006 7:41 |
|
Souhlas s MIG07...je třeba krmit krmivem,kde převládá rostlinná složka....zkus si třeba doma připravit toto... http://www.akvastranky.unas.cz/smes_pro_bylo... moje ryby to milujou...,ale pozor musíš tím krmit po troškách...dávej jen to co ryby hned sežerou.... |
mig07 (id: 2003
)
|
5.8.2006 6:37 |
|
Ja tlamovce krmim tak 3 krát denne z toho vždy aspoň raz davam Sera Flora alebo JBL novo rift (to je krmivo rastlinné) a dvakrát krmivo Trouvit(Živočišne). U Tropheusov obracene.(2xR 1xŽ) Pokial nebudu mať dostatok rastlinneho krmiva rastlinky budú obšírať. Ja som mal ten istý problém a keď som začal dávať raslinnú potravu tak po čase prestali. |
barbus (id: 1242
)
|
4.8.2006 12:59 |
|
Jo jo rozhodl jsi se pro Malawi takho máš tam moc kytek neni
a to je škoda |
Shakalik (id: 1520
)
|
4.8.2006 11:32 |
|
Řeším teď jeden problém ryby mi ožírají rostliny, vždy když vyrazí nový lístek tak ho mrchy celej ožerou. Nevíte někdo co s tim, nemám je třeba dokrmovat salátem ? |
Shakalik (id: 1520
)
|
4.8.2006 11:15 |
|
Všem bych opravdu moc chtěl poděkovat za hodnocení. Z těmi hadicemi se to má tak, že kdybych je zabudoval do pozadí, tak by to pozadí zabíralo hodně místa a to jsem nechtěl. Takto mi to naopak přijde uživatelsky jednodušší a tolik to dojem zase nekazí, ono totiž to pozadí má hodně podobný odstín šedi jako ty trubice které se Fluvalu po designové stránce docela povedly. Ta Cyrtocara morii by měla vyrůst podle velikosti akvária ne ? Pokud ne tak je buďto dám kamarádovi, a nebo budu muset udělat větší akvárium. |
mig07 (id: 2003
)
|
4.8.2006 6:33 |
|
Súhlasim s memeo, ja mám v 675l tiež Lombardi 1+2 a tlču sa mi. Co je horší terorizuju aj iné tlamovce. Na tu techniku bych dal jednu dve rastlinky a je to OK. Ja mám medzi tlamovcami aj rastlinku valisneria gigant. Už tam je rok a zatial si ju nevšímaju. |
memeo (id: 605
)
|
3.8.2006 21:27 |
|
Jinak ještě k Lombarďálům.Ty ti budou asi časem dělat neplechu.Jsou to dosti rvavé ryby.Já mám ve 450 litrovém akva dva samce a tři samice,a dosti s mezi sebou rvou.Jak samci,tak samice.Možná bych uvažoval o výměně , třeba ještě za demasoni.Těch by si měl mít asi stejně více.V menším počtu se většinou vybijou mezi sebou. |
memeo (id: 605
)
|
3.8.2006 21:23 |
|
Akvarium je moc dobré,ale musím souhlasit s Wladysem.Ta technika to trochu kazí.
Jinak tam je docela dosti ryb,ale jelikož tě čeká třídění,tak se to časem probere k lepšímu.
Dávám za 7*
Ať se daří..................... |
mig07 (id: 2003
)
|
3.8.2006 20:40 |
|
Velmi pekne akva. Konečne ďalšie Malawi akvarium. Neviem či tie Cyrtocara morii (25cm) neprerostnú to akvarium. Ja som ich mal 6, ale dal dom ich preč. Inak za 7*. |
Boban (id: 64
)
|
3.8.2006 19:29 |
|
Je to fakt dobrý, ta kryptokorina by mohla ty hadice schovat tak držím palce ať ji seženeš. Jinak pozadí od Radima asi nemůže zklamat. Dávám 7* |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.8.2006 18:13 |
|
To Ioio : Ten kryt stojí podle velikosti akvária standartní rozměr 100x40 stojí přesně 3000. Je to trochu dražší, ale není to úplně nenekonomické, když jsem si udělal rozpočet jako že bych si ho zhotovil sám tak jsem tam byl asi jen o 300 levněji, s tím že by to nebylo tak dobré a praktické. Takto to bylo bez práce. Větší rozměry těchto krytů jsou ale razantněji dražší např. rozměr 120x40 stojí 4000. Ale fakt ho oceňuji má u prostřed vyjímatelné těleso, které obsahuje veškerý hardware zářivek a ze zádu jsou otvory na techniku. Vyrábí ho firma MP aquarien, ale je k dostání v řetězci Hornbach. |
lolo (id: 1637
)
|
3.8.2006 17:52 |
|
chtěl sem se zeptat kolik tě stál ten kryt? |
wladys (id: 13
)
|
3.8.2006 16:13 |
|
Ano mám ji a velice úspěšně se mi množí..občas jí musím protrhat,jelikož z toho nechci mít prales...
|
Shakalik (id: 1520
)
|
3.8.2006 14:33 |
|
To Wladys: Na pravou stranu bych ještě rád umístil jednu Cryptocorine aponogetifolia, ale zatím ji nemohu sehnat. Pokud se nepletu tak je tam máte taky, doufám že trochu zastíní nádrž, jen se bojím aby ji tlamovci nezahrnuli do svého jídelníčku. |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.8.2006 14:26 |
|
To Petrys : Taky dík |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.8.2006 14:25 |
|
To Wladys: Myslel jsem na to, ale kapotáž okolo těch hadic by zabrala hrozně prostoru. Za hodnocení vám děkuji(speciálně od vás mě to těší, to vaše malawi je na těchto stránkách bezkonkurenční). |
wladys (id: 13
)
|
3.8.2006 14:20 |
|
Je to dobrý,ale měl si před výrobou pozadí myslet i na schování techniky....trochu to kazí dojem ...ale jinak good.7* |
petrys (id: 1727 )
|
3.8.2006 13:55 |
|
na začátečníka je to opravdu dobré, jen tak dál
dávám 7 |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.8.2006 13:51 |
|
To Petr Svijany: Ano musím uznat že to na fotografiích vypadá menší, ale je to standart 100x40x50 cm. Možná se to zdá menší vůli tomu stolku. No každopádně díky za hodnocení |
petr.svijany (id: 1963
)
|
3.8.2006 13:36 |
|
fakt dost dobry ja sem taky zacatecnik, ale reknu ti ze kdyz jsem se na to kouknul myslel sem ze je to mnohem mensi vypada to fakt malinkate 8* |
barbus (id: 1242
)
|
3.8.2006 13:06 |
|
To asi je pravda láva je dost ostrá a v jezeře Malawi není jen se mi líbí. |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.8.2006 12:15 |
|
To Barbus: Lávu jsem zavrhl po poradě s chovatelem, od kterého mám ryby, prý se při potyčkách zraňují o ostré hrany lávových kamenů. A navíc lávové kameny se v jezeře Malawi nenachází. |
barbus (id: 1242
)
|
3.8.2006 12:02 |
|
nějak mi neladí ty kameny s tím pozadím byla by lepší asi láva ale každý má jiný vkus jinak dobrý |
Shakalik (id: 1520
)
|
3.8.2006 11:43 |
|
To Horo: Americké cichlidy jsou také krásné, rozmýšlel jsem se mezi Amerikou a Afrikou a zvítězilo Malawi, kvůli barevné pestrosti ryb a menší náročnosti chovu. Děkuji za hodnocení. |
Horo (id: 2350 )
|
3.8.2006 11:31 |
|
Na začátečníka moc pěkné, malawi se mi líbí i když já dávám přednost americkým cihlidám. Dávám 7 a ať se daří |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|