|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
extensa (id: 11404
)
|
2.5.2013 12:53 |
|
Parada 8 (hodnocení 8) |
hlucin (id: 13337
)
|
11.4.2013 16:30 |
|
Smékám klobouk! Respekt! (hodnocení 8) |
Mišulec (id: 11686
)
|
4.7.2011 19:31 |
|
no jestli takhle vypada akva lineho akvaristy tak teda nevim kde delam chybu.
8 Miša |
Johny 13 (id: 5343 )
|
24.6.2011 19:19 |
|
Práve som bol nabrať inšpiráciu na grilovačku. Stačilo pozrieť tvoj denník, krásne
|
miro m (id: 10797
)
|
9.9.2010 18:12 |
|
da sa |
miro m (id: 10797
)
|
9.9.2010 18:11 |
|
da sa aj v archive hodnotit? (hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
19.6.2010 18:01 |
|
Jestli je tohle "Layout v riti" tak teda v tom případě,se můžem my ostatmí jít rovnou spláchnout
Je to super! |
sivon (id: 10063
)
|
9.6.2010 11:47 |
|
Já bych to tak tvrdě něhodnotila, co by někteří dali za vzhled, jako máš v dubnu
. Proč v archivu? (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
8.5.2010 13:35 |
|
dost dobrá houština |
Horác (id: 2547
)
odpověď pro blek |
5.5.2010 19:21 |
|
Díky, ale se čtyřstovkou to vypadá fakt bledě ... někdy holt člověku musí stačit, že je zdravej, že má práci a střechu nad hlavou :o) ...
všechno ostatní jsou vlastně jen takový blbinky :o) ... |
blek (id: 1357
)
odpověď pro Horác |
4.5.2010 20:28 |
|
Nazdar Horáci, chtěl jsem patřičně zavtipkovat, ale přečetl sem si tvůj deník ....
No – doufám, že si seženeš podnájem i pro tu tvojí čtyřstovku. Držím palec. |
Horác (id: 2547
)
|
4.5.2010 12:39 |
|
Ad foto "Layout v riti" ... tak takhle v riti bych chtěl bejt s akvárkem taky :o) ... |
Kubo (id: 2809
)
|
25.4.2010 13:58 |
|
DOst dobre :) (hodnocení 8) |
Frodo (id: 9306
)
|
10.1.2010 13:14 |
|
obnovuju :) pořád krásné ;) 8 (hodnocení 8) |
dapru (id: 1416
)
odpověď pro blek |
30.12.2009 14:43 |
|
Bleku, díky, bude to ze začátku asi boj , čím menší, tím těžší?
Ale těším se |
blek (id: 1357
)
odpověď pro dapru |
30.12.2009 14:19 |
|
Ahoj Dášo, díky za návštěvu. Ať se ti to "pidi" povede. |
dapru (id: 1416
)
|
28.12.2009 20:32 |
|
I když v archivu, tak za plny. Ahoj lenochu
Stále platí, kdo umí, kdo neumí, ten čumí
Naštěstí i mé akvárko si žije svým životem. Čímž není namyšleně myšleno, že umím, jen že to jakž takž jde. Během ledna bude u PC takové pidi na krevetky ... přinesl Ježíšek
Dáša. (hodnocení 8) |
ruda (id: 3065
)
|
23.12.2009 11:22 |
|
vyčerpávajíci,dik |
blek (id: 1357
)
odpověď pro ruda |
22.12.2009 21:11 |
|
Já proti nim nic nemám. |
ruda (id: 3065
)
|
22.12.2009 12:07 |
|
zdravím,
zajímal by mě tvůj názor na denisoni.pěkná to rybka
pomáhá s řasama?nelikviduje menší,mladé ryby?
v našem kraji dosti vzácná,nicméně zajímavá a pěkná ryba.i když hejnovka.hejno asi nedrží?myslím armádu... |
blek (id: 1357
)
odpověď pro :o)) |
11.12.2009 19:01 |
|
Ale jo, letělo to všechno. Momentálně budou nejspíš kořenit na komunální skládce v Želči.
Akvárium je malé a já potřebuji místo. Pro kytky si nikdo není ochotný přijít. V obchodech už to nechtějí ani zadarmo. A poštou je posílat nikam nebudu. |
:o)) (id: 2687
)
|
10.12.2009 16:52 |
|
"Tento Aponogeton se mi do kontejnéru házel s těžkým srdcem."
To byla jenom sranda né?Ve kterém kontejnéru leží, okamžitě volám taxi a jedu pro něho. |
Komar033 (id: 10253
)
|
23.11.2009 13:47 |
|
Moc hezké aqa, kvalitní snímky. No prostě moc hezké. Gratuluji. Nezbývá než hodnotit za 8. |
pajca (id: 4755
)
|
6.11.2009 20:12 |
|
super parada8
|
kulas (id: 9124 )
|
28.9.2009 20:06 |
|
Nádhera za 8 |
blek (id: 1357
)
|
23.9.2009 19:50 |
|
Zdar Horáci
Jak jsem psal, démon alkohol a moje jednostopé vozidlo mi v letních měsících brání plnohodnotné péči o akvárium. Krom toho už jsem tam smrděl dost dlouho a myslím, že je na čase uvolnit místo mladším.
V neposlední řadě v téhle kategorii jsem zase docela vepředu
Gamileno, díky za pochvalu, ale jak je vidět některý vegetarián nebo snad fanoušek Michala Jacksona moje hrubiánství přes srdce nepřenesl.
grynpís |
:o)) (id: 2687
)
|
17.9.2009 16:15 |
|
Akvárko pořád super a ten nabodlý pašík a ty steaky nemají chybu. :o)) |
Horác (id: 2547
)
|
5.9.2009 18:55 |
|
Archivováno na přání autora? Co se děje? |
Pipu (id: 9216
)
|
17.8.2009 7:53 |
|
Velmi pěkné akva....jen tak dál...
za 8 |
Johny 13 (id: 5343 )
|
13.8.2009 17:25 |
|
Pri tvojom denníku sa mi občas od smiechu tlačia slzy do očí
To ste pekná parta správne trafených šialencov
Nech sa darí a pri ďalších podobných akciách prajem veľa zábavy. Obnovujem 8*. |
pavelkucera968 (id: 9779
)
|
12.8.2009 19:16 |
|
dávám 8 za agua i za název |
Karlo (id: 6250
)
|
11.8.2009 12:54 |
|
Akva stále perfektní, deník opět nezklamal. Co dodat...? Znovu 8*, ať se daří |
edudant (id: 6676
)
|
6.8.2009 12:09 |
|
Krása.8 |
brgul (id: 7015
)
|
3.8.2009 11:09 |
|
Teda ta poslední fotka je parádní,vypadá to nádherně! |
blek (id: 1357
)
|
9.7.2009 23:30 |
|
Omlouvám se zájemcům o aktualizaci, ale jak již odhalil Volkomek, s mým akváriem to jde od desíti k pěti a stejně tak s čipem mého milovaného dvoumegáče. Jelikož je léto a já trávím většinu svého volného času objížděním restaurací na bicyklu, bude to asi ještě chvíli chátrat. Pokusil jsem se alespoň o doplnění několika nejapností do deníku. Děkuji za pochopení.
blek |
Lery (id: 7644
)
|
8.7.2009 10:06 |
|
Paráda.8.Sice mám rád něco jiného,ale máš to skvělý.A jestli nechceš,aby Ti Aponogeton stále kvetl,zaštipuj hned výhonky.Ale s Tvojí vlastností... |
tpivona (id: 8201
)
|
25.6.2009 1:08 |
|
Ahoj Líný akvaristo
...nebyly by nějaké čerstvé fotečky
? Tomáš |
volcomek (id: 5620
)
|
16.6.2009 14:04 |
|
20.3 08 to vypadalo nejlip ted nic moc .... mel by jsi se zlepsit .... |
00tom (id: 9285 )
|
15.6.2009 20:35 |
|
Opravdu krásné...dávám 8, jo a až budeš zas vyhazovat přebytek kytek tak napiš já je od tebe odkoupím. Jsem z Pelhřimova. |
ustavprochore (id: 7625 )
|
29.5.2009 7:43 |
|
Vtípky na rybkách ty by vám šly, tak ještě nějakou aktualizaci tady... |
tpivona (id: 8201
)
odpověď pro kopec |
26.5.2009 10:51 |
|
Ha, motorka je na mojí prezentaci
...samozřejmě že tady obnovuji za 8
. Tomáš |
rhozlar (id: 1671
)
|
19.5.2009 6:18 |
|
Ahoj obnovuji 8*
Ahoj Robert |
kopec (id: 6708
)
|
13.5.2009 18:37 |
|
Také obnovím hodnocení. Jelikož je jaro, chtělo by to cvaknout do deníku aspoň nějakou tu motorku |
Tin (id: 5166
)
|
29.4.2009 7:46 |
|
koukám, že se mi tu ta moje 8 červená, takže ji obnovuju, stále není co vytknout |
carlosino (id: 8929
)
|
18.4.2009 23:49 |
|
To je paráda - 8 |
bagio7 (id: 6804
)
|
13.4.2009 16:18 |
|
Také obnovuji a ať se daří. |
many (id: 1202
)
|
9.4.2009 12:12 |
|
obnovuji 8. |
yossarian (id: 9103
)
|
14.3.2009 13:36 |
|
Chtěl bych být líným akvaristou
. Paradní akva a nejlepší na něm je, že to máš tak šikovně udělané, že můžeš být tím líným akvaristou. Jestli budeme dělat velké akva budeš pro nás jistě inspirací.J |
garmont (id: 6705
)
|
10.3.2009 17:40 |
|
...mooooc pěkné
...to monosolenium Ti roste skvěle, mně ve 240. moc nešel, u krevetek se mu daří líp, ale nemůžu konkurovat
... |
TopShark (id: 4762
)
|
9.3.2009 13:57 |
|
nějak se mi to začervenalo, takže obnovuji hodnocení - opět za plný počet 8 a ať se stále daří...
|
sandpiper (id: 9063
)
|
7.3.2009 21:49 |
|
To je neco...nemam slov. Prekrasné rostliny! |
ruda (id: 3065
)
|
28.2.2009 9:39 |
|
tady v letošním roce zatím nic?moc prace na zetoru asi... |
Avona (id: 5526
)
|
9.2.2009 22:45 |
|
Obnovuji hodnocení, víc zkrátka nejde..
8 ! |
brgul (id: 7015
)
|
4.2.2009 1:12 |
|
Tak tomu línýmu akvaristovi,že mu ty kytky tak hezky rostou 8
Moc pěkný fotky! |
pilgrim (id: 6297
)
|
30.1.2009 15:53 |
|
Moc pěkný. Za 8 |
Horác (id: 2547
)
|
18.1.2009 17:42 |
|
Koukám, že monosoleniu se setsakramentsky daří :o) ... |
Majk (id: 6662
)
|
18.1.2009 14:40 |
|
Mas to hezky nato ze pises ze se o to skoro nestaras
a hlavne v deniku mas hezky fotky tech fordů
ale to sem asi nepatri
Proste za 8* a at se dal dari Michal |
miroslav19 (id: 8595
)
|
9.1.2009 20:22 |
|
Na to že si línej akvarista to máš Super za 8,to ja som asi Megalínej. |
zeck (id: 5777 )
|
27.12.2008 11:57 |
|
příjemná změna |
ustavprochore (id: 7625 )
|
27.12.2008 11:04 |
|
Kdeže je to místečko pro blyxu?
Ne vážně, je to pořád krásný pokoukáníčko, ať rostou a plavou i v novém roce |
foton (id: 4829
)
|
22.12.2008 17:16 |
|
Blekis,máš to fakt špica. |
ruda (id: 3065
)
|
22.12.2008 12:31 |
|
zdr.
pravdu?nic moc.bylo to lepsi.asi si vsechnu travu vyjel...
hodnoceni nechavam na jinych,nejak me to uz nebere.
at se vede i v dalsim roce |
zeck (id: 5777 )
|
18.12.2008 15:16 |
|
moc krásná nádrž.ale je vidět,že jsi opravdu línej
|
glumča (id: 8360
)
|
7.12.2008 15:26 |
|
to je pokoukáníčko |
kuldat (id: 6918
)
|
30.11.2008 20:43 |
|
obnovuji, jasná 8, hlavně ať AQ přežije tu přestavbu |
phony (id: 4688
)
|
28.11.2008 22:01 |
|
To maluješ nebo tě vytopil soused akvarista? Nezávidím ani jedno |
petr fous (id: 3470
)
|
10.11.2008 18:15 |
|
Tak jsem po delším čase mrknul na tvoje akvárko a přehodnotil jsem na známku 8+.Máš to pěkné i rybičky jsou krásné.Ať s daří Petr |
Beny (id: 8266
)
|
9.11.2008 23:41 |
|
Nádržka líného akvaristy? Já teprve s akvaristikou začínám, ale chtěl bych být stejně líný s takovou nádržkou. Nádhera = 8. |
Horác (id: 2547
)
|
9.11.2008 23:20 |
|
Tak aspoň že Ti to zamořily rostliny :o) ... mně to zamořily rozsivky a následně sinice :o) ... Naštěstí už je to zase v poho. |
blek (id: 1357
)
|
9.11.2008 12:29 |
|
Horáci, abych řekl pravdu, nějak se mi to nikam neposunulo. Ukazuje se, že k posunutí se musí něco dělat a to není moje parketa. Už několikrát jsem vyrval skoro všechno, co v akvárku rostlo, ale ty mrchy zelený to vždy zamoří dřív, než stihnu vymyslet nějakou jinou vizáž. Jediné co stojí za řeč je vítězství nad glosou, díky kterému mám přichystaný plácek pro blixu. Teď už tedy schází jen počkat, zdali nám v městečku nepostaví nějaký hornbach, kde by šla sehnat. Možná to potrvá, ale jsem připraven.
Garpe(o?) Kdo hledá, najde. |
kon (id: 4297
)
|
8.11.2008 19:33 |
|
jasná 8 |
zeck (id: 5777 )
|
8.11.2008 17:47 |
|
rudo,myslím že se blek obhájí sám |
Garp-71 (id: 8240
)
|
8.11.2008 14:53 |
|
...teda snažila jsem se najít nějakou chybu ,ale marně.....8 |
ruda (id: 3065
)
|
8.11.2008 11:11 |
|
no tak...chlapi,netlacte na nej...vzdyt vidite ze musi delat i na poli...
nejde stihat vsechno,nejdriv orba ,potom konicek... |
Horác (id: 2547
)
|
8.11.2008 10:37 |
|
Fakt už by to chtělo nový fotečky :o) ... Né že by ty detaily rostlin z poslední doby nebyly pěkný, ale zajímá mě (a určitě nejen mě), kam se akvárko (od března!) zase posunulo ... Neříkej, že jsi ještě pořád v půli cesty (to jsi psal v září :o) ... |
Etheral (id: 2693
)
|
5.11.2008 23:25 |
|
Já už tam taky zase musím dát osmičku...
Kopec: dobrá smeč co se sekačky týče |
kopec (id: 6708
)
|
30.10.2008 19:34 |
|
Propadlo hodnocení, takže jasná osma. Krásné kvítí. Když už máte ve firmě takovou speciální techniku, nemohli by Ti pořídit nějakou vodotěsnou sekačku. |
Tin (id: 5166
)
|
28.10.2008 20:29 |
|
obnovuji hodnocení 8 |
ludanek (id: 1991
)
|
22.10.2008 19:58 |
|
Jó ten deník to je masakr
Nebyly by aktuálnější fotky?Obnovuju hodnocení |
blek (id: 1357
)
|
20.10.2008 10:22 |
|
To jsem velice rád. Pokud se tu někdo pobaví, cíle bylo dosaženo.
|
Karlo (id: 6250
)
|
17.10.2008 6:37 |
|
Super akvárko a perfektní deník. Takhle jsem se po ránu už dlouho nepobavil. Některé zápisky jsou fakt super, takže díky.
No a samozřejmě dávám 8* a přeju ať se daří. |
bagio7 (id: 6804
)
|
12.10.2008 20:01 |
|
Obnovuji 8
. Tvé akva mělo vždy skvěle temnou atmosféru, no prostě blek. |
blek (id: 1357
)
|
9.10.2008 19:17 |
|
Nikoliv, já jedu v tom Zetoru |
ruda (id: 3065
)
|
9.10.2008 19:06 |
|
nooo,pan se asi nudil
btw:ten sraz byl jeste taky traktoristu,motorkaru a kynologů,ne?tusim ,ze ty budes ten s pulitrem |
zeryk (id: 5971 )
|
9.10.2008 8:09 |
|
Ahoj bleku zvedám na 8, měl jsem 7.Máš moc pěkně udělanou prezentaci každá rybička i rostlinka má svou fotečku.Fotečky realné.Taky mě to napadlo,ale teď už bych nebyl originální
aď se daří Petr |
blek (id: 1357
)
|
22.9.2008 12:11 |
|
Děkuji všem za návštěvu a komentáře.
To Kubo: Refresh si zaslouží celé avárium. Momentálně jsem na půl cesty. Trhám. |
ustavprochore (id: 7625 )
|
22.9.2008 11:54 |
|
Zdravím krajana
,
musela jsem se tedy podívat na tu Vaší nádrž, která si údajně nezaslouží své úmístění... Proč by ne? Mně se to líbí, rostlinky jsou uspořádané zase trochu jinak, je tam hezky zeleno - červeno a rybky se tam jistě mají fajn. Pohled naživo musí být jistě úžasný. Ten odkalovač/napouštěč vody nemá chybu, poznámky o pavoucích pro tchýni v deníku taky
Snad to někdy i dočtu, pro dnešek to mé bránici stačilo. Ať se daří
Dáša |
BOBŘÍK2 (id: 7260 )
|
22.9.2008 0:37 |
|
bomba 8. |
Kubo (id: 2809
)
|
13.9.2008 6:57 |
|
Myslim si , ze by to chcelo nejaky refresh. |
TopShark (id: 4762
)
|
8.9.2008 11:33 |
|
Takovou služební káru bych bral taky!
8 a to je málo... |
Kurhell (id: 2431
)
|
20.8.2008 17:34 |
|
Sakra a v jaké firmě to pracuješ? Nemáte tam volno? za rok dodělám školu |
spooky (id: 5953
)
|
14.8.2008 15:21 |
|
Opat po pol roku hodnotím. A znova za 8. Co iné by sa asi tak dalo dat, ze ano. |
blek (id: 1357
)
|
13.8.2008 17:18 |
|
Červenej. Ale můj není, je služební. |
Kurhell (id: 2431
)
|
13.8.2008 8:48 |
|
a který s těch ford mustangů je tvůj? |
štěpina (id: 6351
)
|
12.8.2008 16:58 |
|
Tak a teď už hodnotit můžu ,šup tam 8 !Ty kytky bych brala hned ,škoda že bydlíš tak daleko ,hned bych nějaké koupila. |
ruda (id: 3065
)
|
8.8.2008 14:45 |
|
jj,lenoši se v naší republice měli vždy nejlépe |
štěpina (id: 6351
)
|
7.8.2008 21:20 |
|
Tak to já asi budu líná akvaristka!
Zatím hodnotit nemohu 8 jsem už dala!Máš to moc krásné! |
blek (id: 1357
)
|
7.8.2008 13:35 |
|
To je jednoduchý. Největší komplikace kytkám způsobí akvaristi svou chorobnou starostlivostí. Když je akvárium dobře založené, roste v něm v podstatě všechno. Stačí se v tom jen moc nevrtat. |
bukaj (id: 2583
)
|
5.8.2008 13:58 |
|
(viz Deník) |
bukaj (id: 2583
)
|
5.8.2008 13:58 |
|
Nechapu... Jak se muze Micranthemum tak rozrust v obyc. karantenni nadrzi, bez CO2, bez hnojeni...?! JAK? |
zeck (id: 5777 )
|
27.7.2008 10:52 |
|
krásný....no a ten MEGA denník je taky parádní
osum* |
Avona (id: 5526
)
|
21.7.2008 23:08 |
|
Nádhera, zvlášť obdivuju ten porost na dně - ten je vážně nádherný ! Mohl bys mi poradit ja na to? Velké rostliny se mi vedou až dost, ale trávníček pořád ne a ne ..
Díky 8 |
mig07 (id: 2003
)
|
13.7.2008 0:49 |
|
Znovu potvrdene za 8* |
dapru (id: 1416
)
|
9.7.2008 8:56 |
|
Bleku, takový prales bych taky chtěla mít
Tvůj závazek beru na vědomí
a těším se na nové fotečky, zápisy v deníku atd.
V mém akvárku je posádka víceméně v stejném počtu, mimo nových / asi 5/ přírůstků ancistrusů, z kterých jsem měla zrovna minulý týden druhé vánoce, protože jsem ani netušila, že krunýřovci čekají rodinku
A svoje obzory jsem rozšířila o venkovní jezírko s karásky
- tam jsem se dočkala hned prvním rokem přírůstků asi 50ti
Dáša. |
blek (id: 1357
)
|
8.7.2008 22:35 |
|
Ahoj Dášo.
Jak se vede. Přiznám se, že se poslední dobou na tu 8 moc necítím. Flákám aktualizaci a popravdě řečeno i akvárko. Vypěstoval jsem solidní prales. Až se přemluvím, pokusím se o nějakou kulturní revitalizaci, abych si ji zasloužil.
Díky |
Lumča (id: 4845
)
|
8.7.2008 11:10 |
|
obnovuji 8. |
dapru (id: 1416
)
|
8.7.2008 10:28 |
|
Souhlasím, taky obnovuji a za plný
Moc líbivá bytová dekorace - škoda že ji nikde neprodávají, šla bych si stoupnout do fronty a že by byla dlouhá
Bleku, ahoj, včera jsem tě tu nenašla, teda myslím tvoji nádržku, už jsem se bála
Jupííí, dneska už tu je /asi probíhala údržba ?
/. Dáša. |
Jiřík (id: 210
)
|
19.6.2008 8:59 |
|
Propadlé hodnocení je potřeba obnovit. Zvlášť tady. |
blek (id: 1357
)
|
9.6.2008 8:02 |
|
Mě to ale nijak nevadí. Vím, že je na tom většina nádrží stejně. Chtěl jsem jen ocenit snahu toho snaživce. Za osmičky děkuje kdekdo. |
Kubo (id: 2809
)
|
9.6.2008 7:07 |
|
blek , pozri na moje hodnotenia za posledne 2 tyzdne mam tych 4 viac
.Ono by mozno bolo lepsie keby hlasovanie nebolo anonymne , vtedy by som sa rad porozpraval s dotycnymi osobami a rad by som si pozrel ich nadrze |
Horác (id: 2547
)
|
8.6.2008 19:52 |
|
Neměl by tu mít žádné. Podprůměrná nádrž (průměr je 4,5 hvězdičky) prostě vypadá jinak. |
ruda (id: 3065
)
|
8.6.2008 10:40 |
|
moc to dramatyzujes,zase tolik jich tu nemas |
blek (id: 1357
)
|
8.6.2008 10:16 |
|
Děkuju všem čtyřkařúm za projevenou závist.
|
dalsiMartin (id: 5999
)
|
26.4.2008 13:02 |
|
No, věřím že se na to kouká při sklenici červeného velice příjemně, takže za max., ale výhrada - k tomu názvu, moc se mi nechce věřit by to takhle mohlo vypadat u líného akvaristy (možná mám taky zkreslené představy o lenosti)... |
Tin (id: 5166
)
|
26.4.2008 8:18 |
|
obnovuju hodnocení 7 |
georgroeg (id: 5542
)
|
25.4.2008 17:35 |
|
Překrásné akvárium to se snad ani neda hodnotit jiným číslem než 8
No prostě nádhera jen tak dál,strašně moc se mi líbí hlavně ta čistota v akva a rostlinky?Bez komentáře,no prostě víc než supr |
ludanek (id: 1991
)
|
21.4.2008 8:30 |
|
Já to samý |
ruda (id: 3065
)
|
16.4.2008 8:36 |
|
po pul roce osm
.zase hodne zdaru.
ruda |
blek (id: 1357
)
|
15.4.2008 7:42 |
|
Parmička je pěkná rybka, která nedělá v akváriu žádné problémy. Mladé jsou lekavé a náchylné, ale časem se to zlepšuje. Aby vynikla, mělo by jich být velké hejno. Asi jako má pan Šmerda
Krmím Tropikalem cca 5x týdně. Zkoušel jsem i Tetru, Seru i Hikari, a ani ty nebyly o nic horší. |
radhol (id: 5024
)
|
14.4.2008 22:02 |
|
Moc pěkné akva a denník nemá chybu.Jaké máš zkušenosti s parmičkami denisoni, jsou v poho a co krmení? |
ruda (id: 3065
)
|
12.4.2008 14:47 |
|
sem se v diskusy docetl,ze ted makas na dvouch třicitkach...co nato tvoje zena,toleruje ulety? |
Sidonius (id: 1736 )
|
12.4.2008 8:54 |
|
Byl jsem upozorněn: "Vaše honocení již není započítáváno (je starší než půl roku), prosím ohodnoťte prezentaci znovu!"
Není vyhnutí - "honotím" znovu. |
ruda (id: 3065
)
|
4.4.2008 19:08 |
|
verim ze akva ma 160cm.jen jsem chtel videt aktualni celni fotku.no kdyz se tobe celni foto nelibi,nech to plavat.zdr |
blek (id: 1357
)
|
4.4.2008 19:00 |
|
To Kopec: Ty parmičky zatím nejsou moc velké, takže to ješte jde, ale 2 už se skovávají, asi budou muset časem z chalupy.
To Rudík: Moc nerozumím otázce. Akvárko je dlouhé 160 cm a na těch fotkách je celé, v deníku je víc fotek ze všech stran. Fotky z čela tam nedávám, protože se mi nelíbí, ale nijak se to nesnažím zkreslovat. Jen hledám úhel pohledu který se momentálně povedl |
ruda (id: 3065
)
|
4.4.2008 17:25 |
|
sem se prisel mrknout na mistra a mel bych takovou prosbu...
mas tam nejakou fotku jakoby primo ze predu?takhle s te prvni(i kdyz je povedena)nejak unika ta delka nadrze.
jestli je to problem,tak na to hod bobek,ale mel bych s toho fakt radost
ruda |
kopec (id: 6708
)
|
3.4.2008 18:16 |
|
Opravdu pěkné akvarko, moc se mě líbí, za 8. Rád bych se Tě zeptal jak se snášejí ti 4 bicoloři. Před lety jsem jich několik měl v 250 l hustě zarosteném akvarku, ale zkušenost byla taková že zpravidla přežil jen nejsilnější jedinec, ostatní se skoro nedostali ke krmení. Až zrealizuju větší akva, každopádně jich tam několik pořídím. Je to fascinující ryba. Dík za odpověď. Kopec. |
pajca (id: 4755
)
|
22.3.2008 10:53 |
|
vazne paradni krasne 8
|
blek (id: 1357
)
|
21.3.2008 7:58 |
|
Odkaluju celkem bez potíží. Jednou za 3 týdny vezmu svůj aparát (viz deník) a Glosu přiměřeně zmasakruju. Opatrnější jsem jen s Pogostemonem. Po akci posbírám s hladiny síťovku lupení ale žádné vážnější škody nevzniknou. |
sharon (id: 1665
)
|
20.3.2008 21:34 |
|
By mně zajímalo, jak (jestli vůbec) tohle akva odkaluješ |
Sidonius (id: 1736 )
|
23.2.2008 11:26 |
|
Ano, dá se říci, že "umělec procházel ve svém raném období kubismem". |
Sidonius (id: 1736 )
|
12.2.2008 9:57 |
|
Moc hezké!
Jako vždy... |
blek (id: 1357
)
|
4.2.2008 20:38 |
|
Zvedli mi vejplatu, tak jsem si přikoupil jednu 80w zářivku. |
Horác (id: 2547
)
|
4.2.2008 20:31 |
|
Sem chtěl bejt zase jednou ftipnej a napsat "Jak to děláš, že Ti to v tý tmě tak krásně roste?"
a teď koukám, že jsi to upgrejdoval na 0,6W/litr. Sem asi něco prošvih, ne? :o) |
paracelsus (id: 2784
)
|
4.2.2008 19:20 |
|
Pekná kombinácia razbor s Nesaeou. |
Jasanek (id: 4919 )
|
31.1.2008 8:30 |
|
Nemám slov za 8*
|
ThomasMcH (id: 6372
)
|
24.1.2008 21:42 |
|
Mno, jak bych to jen řekl; moc pěkný, jasná 8* |
Mata78 (id: 6213 )
|
24.1.2008 7:07 |
|
Moc hezké
za 8 |
Milek (id: 1264
)
|
19.1.2008 13:00 |
|
Je to fakt povedená dekorace, citivě vedená. Za 8! |
Aivosh (id: 522
)
|
3.1.2008 12:41 |
|
cau bleku mne se glosa sice primarne drzela na svetle,ale kdyz uz nemela kam,taky sla kamkoliv,pod koreny a porad se drzela pri dne. ted jsem nasadil nedavno znovu a roste jako diva
a ta nesaea vypada hodne dobre! ja ji snad znova zkusim |
many (id: 1202
)
|
21.12.2007 17:52 |
|
přeji hezké vánoce |
RomanHolba (id: 2542
)
|
21.12.2007 0:52 |
|
Mno, hezký, hezký to tu máte... |
Podry (id: 5936 )
|
12.12.2007 21:43 |
|
Jo, jo. Dobrá práce. Nemůžu jinak. Je to osmička. |
Ladis (id: 5941
)
|
10.12.2007 5:18 |
|
Už zas! To by měli zakázat, takové prezentace, než nás některých ze závisti trefi šlak. Za 8. |
Pet (id: 3544
)
|
3.12.2007 16:19 |
|
S pogostemonem mám stejnou zkušenost. Držím Ti palce. Petr |
komarecek (id: 5846
)
|
19.11.2007 10:09 |
|
Moc pěkné |
Sidonius (id: 1736 )
|
9.11.2007 15:32 |
|
Ať ti to roste! |
ruda (id: 3065
)
|
8.11.2007 19:54 |
|
až na ty šedivy kosiky to nebylo tak narocny
|
ruda (id: 3065
)
|
7.11.2007 10:44 |
|
hadanky ja nerad,ale prelouskal jsem celej tvuj deniček a stalo to za to.žiška teda nema chybu,stejne tak akva ze spodu a mnoho dalsich tvich aktivit
opravdu narž lineho akvaristy |
blek (id: 1357
)
|
7.11.2007 10:24 |
|
To by ta hádanka byla moc jednoduchá. |
ruda (id: 3065
)
|
7.11.2007 10:19 |
|
taky jsi pro nas amatery mohl ty košiky otocit cedulkama dopredu
|
Pet (id: 3544
)
|
31.10.2007 19:35 |
|
Ještě může jít o Pogostemon helferi. Taktéž toužím. Petr |
Pet (id: 3544
)
|
31.10.2007 18:53 |
|
Jestli je ta Tvá nová luxusní kytička Pogostemon stellatus, a poroste Ti, tak se nezdvořile hlásím o první přebytky. Marně po ní pátrám. Tak ať roste raketově. Petr |
Lanza08 (id: 3689
)
|
28.10.2007 21:12 |
|
Ahoj. Obdivuji nejen to, co jsi dokázal vytvořit, ale i schopnost to tak razantně "zničit" (prothat, ostříhat, přesázet...) I když je mi jasné, že přesně víš, jak to bude časem vypadat, tak přesto Ti držím palce, ať to tak skutečně dopadne. |
ruda (id: 3065
)
|
26.10.2007 12:57 |
|
BLEK & blek
toto nema chybu
.sem se celkem pobavil.
nejake foto nove by nebylo?
ruda |
blek (id: 1357
)
|
26.10.2007 7:19 |
|
Echinodory jsou důkladně otrhány a přesázeny, ale zatím v akváriu zůstaly všechny. Argentinensisu jsem uřízl veškeré listy, protože už tvořil pouze emerzní, a jestli toho nenechá, půjde.
Ocelot je na svém místě, jen mu zůstaly pouze nejnovější lístky. Mám však v úmyslu silně zredukovat počet druhů zvlášť těch velkých. |
paracelsus (id: 2784
)
|
25.10.2007 13:17 |
|
Ahoj,Bleku. Za všetko, čo prezentuješ dávam maximum a zároveň Ti gratulujem. Moje otázka:Kde máš echinodory, kde je napr. v albume prezentovaný ocelot? Chceš to robiť iba so "stonkovými" kytkami? Dík, P |
blek (id: 1357
)
|
23.10.2007 13:16 |
|
Nazdar Dapru, díky. Jak se vede? Už jsem o tobě neslyšel ani nepamatuju. Máš už nějakýho zeťáka? |
dapru (id: 1416
)
|
22.10.2007 19:47 |
|
Obnovuji hodnocení
za plnej, jinak to nejde, to bych nebyla upřímná
Obdivuji, obdivuji, obdivuji.........Dáša. |
blek (id: 1357
)
|
16.10.2007 15:55 |
|
Abych řekl pravdu, se současným vzhledem akvária nejsem tak spokojený abych ho mohl prezentovat. Proto je jen v deníku.
Díky všem za hodnocení |
Roman (id: 1 )
|
16.10.2007 14:53 |
|
Také musím opakovaně ohodnotit, je to pořád nádhera. Jen by to chtělo dát i nějakou aktuálnější fotku nejen do deníku. |
ruda (id: 3065
)
|
15.10.2007 22:24 |
|
vypadl si mi z hodnoceni,tak znova *8 |
ruda (id: 3065
)
|
4.10.2007 17:58 |
|
ahoj,take jsem si prohledl cely denik a jen zasnu.vsestrany chovatel s nejednim uspechem.
moc chvalim.
dokonce jsem zde narazil i na mistra jasanka
a pak mi to docvaklo.proto k teto prezentaci pridavam maly bonus
.hustej ruda |
strejda Discus (id: 4093
)
|
11.9.2007 21:52 |
|
Sice línej akvarista, nicméňě šikovnej.
.Dávám plnej počet..je to mazec |
Jaro (id: 4814
)
|
6.9.2007 19:38 |
|
Je to paráda.Za 8 |
rybář (id: 5137
)
|
27.8.2007 7:34 |
|
no to je výkon další pohádkové akvárium 8* - někdy bych chtěl taky něco takového - tiše závidím - hold se mám co učit ať se nadále daří Venca |
dalik.007 (id: 4883
)
|
25.8.2007 12:28 |
|
co k tomu říct.....8 |
blek (id: 1357
)
|
17.8.2007 14:10 |
|
Na něco bych raději neodpovídal.
(jde o odchov, fotka je aranžovaná na zahradě.)
Všem děkuju za pochvaly. |
Jiřík (id: 210
)
|
17.8.2007 13:43 |
|
Ta kudlanka nábožná byla vyfocená venku, nebo jsi měl výjimku na chov kriticky ohroženého zvláště chráněného druhu živočicha? |
gabrri (id: 3513
)
|
17.8.2007 12:57 |
|
Nazdárek, za bezesných nocích jsem zavítala i mezi akvária (normálně jsem návštěvníkem teraristické sekce) a zaujala mě tvoje prezentace. Na fotkách v deníku akvaristické prezentace mě překvapily fotky povoučků tak jsem ho projela celý a s úžasem jsem zjistila že jsi majitelem rosničky zelené a listovnice červenooké. Rosnička zelenou jsem dlouho scháněla, ale na odchov jsem zatím nenarazila a vytrhnout ji z lůna přirody bych zase nemohla (jedině kdybych snad taky našla nějakého pulečka..). Pro listovnici si navrhuji paludárko, ale zatím jsem z nedostatku finaci, místa a času jen ve fázi projektu. No a mimochodem máš nádherné rostlinné akvárko, které si budu zařizovat v září.
Takže hrooozně závidím a dávám 8*
Pa Gábi |
Hanka01 (id: 2367
)
|
17.8.2007 10:05 |
|
Akvarko fantasticky, rostlinky jedna radost, klobouk dolu. Jeste jednou diky za rady a zkusenosti s rotalou w. - zacalo se ji darit nadherne, uz je u hladiny a nadherne cervena - ted se modlim, aby i vydrzela
Ale s tim pavoukem jsi me dostal! Obdivuju manzelku
Ja bych to nevydejchala... Jsou sice nadherni a zajimavi ale pri me fobii - jen z fotek! Vzdycky se modlim, aby to nemel doma nekdo ze sousedu
|
blek (id: 1357
)
|
17.8.2007 7:03 |
|
Manželka už je docela ochočená
Asi budu muset Horácovi poděkovat za promotion |
paulinn (id: 2838 )
|
16.8.2007 18:58 |
|
tedy na ty chlupatý potvory, abych to upřesnila:) |
paulinn (id: 2838 )
|
16.8.2007 18:41 |
|
čauky, byla jsem sem nasměrována Horácem... a budu mít určo noční můry:) jinak klobouk dolů, co na to manjelka?:) |
Lumča (id: 4845
)
|
12.8.2007 16:31 |
|
Jak vypadá akvarium pracovitého akvaristy? 8 |
STIPAS (id: 5179
)
|
12.8.2007 13:47 |
|
mimochodem, tohle je neco uzasnyho. klobouk dolu. (Nekyman+Neky+stipa) |
prengela (id: 5186
)
|
8.8.2007 9:17 |
|
No pojem líný akvarista si představuju jinak. Máš to moc pjekné. Rostliny krása. |
Aivosh (id: 522
)
|
12.7.2007 23:04 |
|
Cus bleku. tusim,ze ses me kdysi ptal na hemianthus callichtrichoides. Tak byl sem ve sklorexu a meli tam hodne kosiku se stitkem aqua-daho. Tak zkus nazhavit drat,esi mas este zajem |
Krivak (id: 609
)
|
24.6.2007 17:42 |
|
Co se echinodoru tyce, uz se mi to taky stalo, ale vzdycky jenom v lete. Myslim si, ze takovy listy zacnou rust, kdyz trochu stoupne teplota. |
BEKER (id: 4855 )
|
15.6.2007 2:06 |
|
Ťažka káva. Úplne bez debaty 8. |
Horác (id: 2547
)
|
11.6.2007 21:19 |
|
Pochybuju, že zrovna Ty by sis něco takovýho koupil :o) ... Já jsem měl na mysli spíš ten balakryl. :o))) |
blek (id: 1357
)
|
11.6.2007 11:28 |
|
Myslíš, že za to může ten Sera-Plantacolor Intensive?
Paní v akvaristice povídala, že když to naleju do akvárka, budou kytky jako ze škatulky |
Horác (id: 2547
)
|
10.6.2007 14:35 |
|
ad deník: "Najde se tu nějaký botanik, co by měl pro tohle rozumné vysvětlení?"
já na to: "To je jasnej případ ... Nejvyšší čas přestat s tím barvením rostlin ..." :o))) |
blek (id: 1357
)
|
17.5.2007 16:25 |
|
To Tatík: V katalogu A-D je ta samá, ale je emerzní. Taky ji mám odsud. Většina kytek z katalogů pěstíren po adaptaci v akváriu vypadá úplně jinak.
Nezlob se, kytky dobírkou neposílám, bohužel. Na poštu se přes den nedostanu a submerzní to většinou ani nepřežijou. Snad osobní odběr. |
pregio (id: 4491
)
|
17.5.2007 15:50 |
|
ještě jednou - když budeš likvidovat nějaké rostlinky určitě je odkoupím když je pošleš na dobírku -
- bymetstyl@centrum.cz - pošlu ti adresu mejlem - tatík PREGIO |
pregio (id: 4491
)
|
17.5.2007 15:27 |
|
ahoj - chtěl jsem si objednat rostlinku Micranthemum micranthemoides - máš ji v deníku krásnou , ale v nabídce http://www.aqua-daho.cz/aqua-daho/katalog/M1... - je něco jiného .
nevím kde je problém ale chtěl bych tu co máš ty - KDE JSI JI OBJEDNAL - dík - tatík PREGIO |
MVano (id: 2410
)
|
1.5.2007 19:40 |
|
Ahoj. Tobě ten Echinodorus vykvetl? Me nasadil pupeny asi ve trech mistech na jednom vyhonu a ty pak uhnily. Dost me to zklamalo, ale rostlinky ktere rostli soucastne se drzeli statecne a snat prezijou. uz jsem je rozsadil. |
rhozlar (id: 1671
)
|
17.4.2007 9:15 |
|
Ahoj, obdivuji Tvé ani se nedá říct zeleň.Krásně svěží rostlinky v nevídaných barvach bez zařasení.
U Tebe se nedá říst o nějaké rostlině že je ošklivá. No to prostě nejde. Ahoj Robert |
blek (id: 1357
)
|
10.4.2007 12:24 |
|
Svítím dvěmi obyčejnými 150 cm dlouhými zářivkami Philips. Jedna je označená 830 a druhá 860. (dříve jsem měl pouze dvě 830, ale Aivosh povídal, že je to hnusně žlutý
)
Jak docílit černou hladinu opravdu netuším, nikdy jsem se tím nezabýval. Fotím to většinou starým Canonem A40 na full-automat. Potmě bez blesku. |
Ferry (id: 1650 )
|
8.4.2007 22:52 |
|
Ahoj Chtěl bych se zeptat na osvětlení jaký používáš, a kolik světel, pokud to není tajemství
A prosím poraď, jak to děláš ,že na fotkách máš černou hladinu nebo až zrcadlo , když jsem chtěl fotit ,tak jsem měl hladinu vždycky přesvícenou. dík a ať se daří, Veselé Velikonoce. |
blek (id: 1357
)
|
3.4.2007 19:15 |
|
Nejspíš proto, že vyhodil Labea. Já tam mám 4 a SAE jaksi nemají šanci u rotaly ani zabrzdit.
No po pravdě, rotalu ozobobávají snad všechny ryby, ale zatím stačí statečně dorůstat. |
Horác (id: 2547
)
|
3.4.2007 16:47 |
|
Hergot jak je možný, že Aivoshovi SAE Rotala wallichii zlikvidovaly a Tobě ne? Že by nějaká "rybí" osvěta? :o) |
many (id: 1202
)
|
3.4.2007 8:13 |
|
teď jsem si všiml,že jsem ještě tvoje akva nehodnotil.Komentář je zbytečný.Líbí se mi. |
blek (id: 1357
)
|
31.3.2007 22:37 |
|
. |
Roman (id: 1 )
|
31.3.2007 20:37 |
|
Teď koukám za co jsi v poslední době docela slušně utrácel. Jedno fungl nové xteerko. To vypadá stejně dobře jako tvoje akvárko. |
tutek (id: 4380 )
|
28.3.2007 16:35 |
|
Jestli toto je akvárium líného akvaristy ,tak jak potom vypadá toho pilného.
|
Lukiki (id: 1712
)
|
27.3.2007 17:10 |
|
Nadherna rotala walichii 7* |
ruda (id: 3065
)
|
26.3.2007 17:21 |
|
opravdu nadherné akvarko.
*8.přehazka teto řady - supr čupr |
Aivosh (id: 522
)
|
20.3.2007 11:28 |
|
bleku ja jsem stejnym zpusobem namnozil echinodorus beauty red a udelal radost kolegovi
ale u me ten vrchol odumrel diky mymu blbymu zasahu a az nasledne zacly rust ty maly kytiny |
blek (id: 1357
)
|
20.3.2007 11:00 |
|
Díky pánové |
vaclav (id: 2038 )
|
19.3.2007 22:08 |
|
Čeština není moje silná stránka ale hlavně že si rozumíme. |
Vai (id: 227 )
|
19.3.2007 21:43 |
|
Přidám můj skromný názor k E.horemanii, a to, že za b) je správně. Tedy, že rozpad mateční rostliny je až následkem tvorby nových adventivních rostlin na rhizomu. Holt rostlina se asi rozhodla "se omladit".
Pro Václava: kořen není "hryzon"!
Jinak správně rhizom, česky oddenek a je to přeměněný stonek. |
vaclav (id: 2038 )
|
19.3.2007 21:30 |
|
Řekni Langošovi ať si pořídí taky teple bílé trubice a nemusí nic přibarvovat já mám taky dvě 830. |
vaclav (id: 2038 )
|
19.3.2007 21:21 |
|
To že ti odešla stará rostlina se mě ještě nestalo ale vyrůstání nových rostlin z kořene (hryzon) je celkem běžné ale jen u některých rostlin třeba Maior nebo u Janii se mě to stává normálně ale u těch dalších jen když kus kořene odříznu. Je potom logické že když ti mateční rostlina odešla začne vyrážet několik dalších rostlin. Já kořeny občas uřežu protože konce většinou začnou hnít. Někdy jsou dlouhé 10-15 cm. |
Fuksino (id: 1839
)
|
16.3.2007 17:10 |
|
no coment 8* |
blek (id: 1357
)
|
16.3.2007 16:56 |
|
balakrylem |
langosh (id: 494
)
|
16.3.2007 16:03 |
|
Hele Bleku, ať říkáš co říkáš, já mám pocit, že ty fotky nějak přibarvuješ...
Roman |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
14.3.2007 7:25 |
|
zdravím "líného" akvaristu.
Akva: nemám slov za 8*
Fotky za 8*
Deník + komentáře 16*.
Podtrženo a sečteno 32*. Bohužel to nejde, takže dám 8* a zbývajících 24 budu muset zapít v místní restauraci. Co by člověk neudělal na počest této prezentace. Lenochum zdar. |
Shakalik (id: 1520
)
|
13.3.2007 23:14 |
|
Máte velmi dobrý vkus, mě se to opravdu líbí. Pokud vy jste líný akvarista, tak já jsem v tom případě všech lemplů král. |
papuja (id: 2530
)
|
13.3.2007 21:16 |
|
Nejlepší deník - takhle se pobavit, to jsem dlouho nezažil. Až mi manželka nadávala co se tam furt tlemím:o))) Aquarko furt nádhera |
blek (id: 1357
)
|
9.3.2007 12:01 |
|
|
Aivosh (id: 522
)
|
9.3.2007 9:58 |
|
to by se na ni ale jeste musel slunit akvarijni pan hlavou dolu |
Mamut (id: 1941
)
|
9.3.2007 9:41 |
|
Na tom trávníčku vepředu už chybí jen slunící se akvarijní panna
Pak by to bylo za 69 bodů... |
Aivosh (id: 522
)
|
8.3.2007 10:54 |
|
no rek bych,ze uz to mas lehce dost zarybneny.kolik tech denis mas? ses na ne mel vykaslat,fixkou udelat SAE cervenej poruzek a mel bys denisonky
na nasich silnicach bych teda fakt nechtel jezdit na silentbloku.leda ze by bylo odpruzeny sedatko
)
a ta masina toho pak asi moc nevydrzi,v nejake dire urves zadni kolo a nasledne stejne upalis ty svody
PS. ja sem na svoji masince pravidelne v zatackach jiskrival stupackama a prej to bylo moc hezky |
blek (id: 1357
)
|
8.3.2007 8:13 |
|
To Mig. Fotím starým 2megovým kompaktem, fotky nijak zvlášť neupravuju, jen velikost, výřez a občas rámeček. je to jen nastavenmí času a clony.
To Aivosh: Ryby se mi opravdu trochu neshodujou. Denisonky jsem tam zatím psát nechtěl, vzal jsem je na zkoušku, s upozorněním, že většinou chcípnou velmi rychle, ale zdá se, že jim zatím nic nechybí. Pořád přemejšlím, jak tam ty ryby poskládám.
Ad mašina: Koukám, že se vyznáš, je to opravdu neschopný provozu. ale má to i několik pozoruhodnejch vlastností (1200ccm 95 kw). Původní majitel na tom asi ani jezdit nechtěl, šrouboval to asi 5 let v garáži a nic. Teď jsme to převezli k nám, dostal to do ruky chlapík, co staví nejšílenější stroje široko daleko tak se těším, co s toho nakonec bude. Možná že kdyš se ty roury podvaří 5mm plechem a vzadu se to chytne ne silentblok, tak by to mohlo v zatáčce krásně jiskřit |
Aivosh (id: 522
)
|
7.3.2007 22:26 |
|
cece bleku,ty ses rozsoup.Vidim tam denisonky
PS. mel bys aktualizovat seznam ryb
PPS. ta nesaea je paradni kruci.ja uz sme tu svoju chtel vyhodit,protoze mam 1 stonek a furt se nejak divne krouti a je hnusnej.mel sem jich 3 a ty dva dalsi dobre rostly a pri jednom divokym honu na mrenky a vytrhani vsech kytek se proste nekde ztratily.tak ji asi dam jeste sanic,kdyz vidim,jakou nadhernou cervenou chyta
PPPS. ta masina se mi nejak nezda clovece,nebude ty svody dotycnej nahodou tahat po zemi?
ja vim,ze copraci sou uchylaci,ale todle uz je moc |
mig07 (id: 2003
)
|
7.3.2007 15:59 |
|
Nemôžem si pomôct ale ty tu máš najkrajší Holandské akvárium. Aj ked ja rastlinné nemusím ale ked som na nete vždy sa idem pozrieť čo tu je nové. Krásne farebne zladené. Nadhera. Aj tie fotky su super. To fotíš nejakú zrkadlovku? Alebo to nejako upravuješ? U mna stále za 8* |
Aivosh (id: 522
)
|
3.3.2007 1:47 |
|
mne u hygrofily odpadavaji spodni listy,co nejsou na svetle a sou stary.a stejne tak u ludwigy,ale u te malo.ale te hygrofile mam v akvarku hodne a tak mam i hodne opadanych listu |
Tom H (id: 692
)
|
2.3.2007 20:27 |
|
V mém případě zato může čichavec, pořád se honí se samičkou a mají ve zvyku zaletět do cabomby...
Taky bych řek že záleží i na vodě,osvětlení a hlavně na rybách.... |
Horác (id: 2547
)
|
2.3.2007 19:36 |
|
:o) Já nic ... já muzikant, já Heterantheru nemám. To jen co jsem slyšel, resp. četl ... Mně teda nedělá problém ani Hygrophila (polysperma), ani Ludwigia (palustris, repens). Koukám, že co akvarista, to jiná zkušenost. Asi záleží na tom, v jaké je ta která konkrétní rostlina kondici. Když holt nemá podmínky, tak se rozpadá a zabordeluje akva. |
blek (id: 1357
)
|
2.3.2007 16:42 |
|
Heternathera dělá bordel nejspíš Horácovi
potvora |
Aivosh (id: 522
)
|
2.3.2007 15:07 |
|
kdyz sme mel cabombu,tak mi taky nidky zadny bordel nedelala |
Tom H (id: 692
)
|
2.3.2007 14:53 |
|
Největším bordelářem bych nazval cabombu. |
Aivosh (id: 522
)
|
2.3.2007 14:42 |
|
chlapi jak vam hetera zabordeluje akva? me se z ni neodlomi ani listecek snad. to takovy hygrofily delaji bordela mnohem vic. aj ludwigia |
blek (id: 1357
)
|
28.2.2007 21:53 |
|
Ne to není pravda. Roste, dokud nedosáhne hladiny. Stonek má během měsíce přes půl metru. Je to dobrá kytka dozadu. Skutečně není tak křehká jako Heternathera. |
Horác (id: 2547
)
|
28.2.2007 19:03 |
|
Díky. V tom případě jdu do ní :o) ... Líbí se mi a také bych řekl, že nezabordeluje akvárko tak jako Heteranthera (nevypadá tak křehce) ... Je pravda, že nejde nad 15cm? (Rataj: Akvárium a rostliny, str. 127). |
blek (id: 1357
)
|
28.2.2007 8:50 |
|
Děkuji za optání, daří se jí dobře.
Pokud mě ve Sklorexu nepodfoukli a neprodali mi nějakého mutanta, tak si dovolím tvrdit, že tvůj zdroj se mýlí. Protože vytváří i submerzní lístky, klidně ti jí můžu doporučit. |
Horác (id: 2547
)
|
27.2.2007 22:31 |
|
Zdravím :o). Nedávno jsem někde narazil na to, že ta Nesaea pedicellata vlastně není akvarijní rostlina ... A teď koukám, že si ji pořídil sám velký blek. :o) Jak se jí daří? |
blek (id: 1357
)
|
21.2.2007 10:46 |
|
"tak chytrej " ...co jsem zase kde plácal? ? ? |
paulinn (id: 2838 )
|
21.2.2007 8:01 |
|
Teda Bleku, tak chytrej a ještě takový krásný akva?:)))Micranthemum micranthemoides mi zevluje v akva, ne, že by to hynulo(světla mám dost), ale neroste, což je asi tvrdou vodou. Tak ať se ti daří,ahoj |
blek (id: 1357
)
|
19.2.2007 13:57 |
|
Dík
Původně jsem myslel na riccii, ale obával jsem se, že ta plocha je na ní přec jen příliš velká. Pak jsem viděl jak Lukáš Podhola v tom svém miniakvárku micranthemum stříhá, poopičil jsem se a ono to vypadá docela obstojně. Snáší dokonce poměrně brutální odkalování. Výhledově chci ale pořídit callitrichoides. Ten by neměl růst do výšky. Bordel po zastřihávání je děsnej. Zatím jsem na něj nikde nenatrefil. |
Sagisek (id: 67
)
|
19.2.2007 13:13 |
|
Mazec akvarium fakt strasne moc pekne osazene, hlavne jsem koukal na Micranthemum micranthemoides jak v karantene tak i ve velkym akvarku jak jsi zu neho udelal paradni koberec !
At se dari akvariu dal
Sagi ... ;)
ps.: jinak taky chvalim psrvany vyber ryb ... na prvni fotce vytvari krasny kontrast ... :) |
MVano (id: 2410
)
|
17.2.2007 22:41 |
|
Ja když jsem "línej akvarista" tak je to stejné jako když nejsem "línej" Není to stále ono...
Máš to moc hezký. Nevím proč jsem ti dal 7, omlouvám se a upravuju na 8. |
blek (id: 1357
)
|
15.2.2007 18:50 |
|
myslím, že vím |
Tejug (id: 3949 )
|
15.2.2007 17:23 |
|
Tvé rybky taky a ja mam taky gurami ale samec požat nahani
samici neviš proč? |
blek (id: 1357
)
|
13.2.2007 22:16 |
|
Na to je těžká odpověď. Práci to nedá žádnou, roste to samo. U mě to roste už několik let. Někdy je to koberec, někdy jenom trs. Objem rostliny se zdvojnásobí za cca 3 týdny. Nic nepřihrnuji ani nezasazuji. Jediná práce s přírůstky je pochytat ostříhané vršky plavoucí po hladině
Micranthemum umbrosum je trochu citlivější než moje Micranthemum micranthemoides, (zvlášť na řasy) Ratajův kobereček je trochu ošidná záležitost, vyrostl na suchu a při takovém nahlučení rostlin často způsobí rozpad emerzních listů uhnití celého drnu. Já bych ten trs roztrhal na jednotlivé rostliny a vpichoval bych je do dna asi v centimetrových rozestupech. Pak už záleží na podmínkách, jestli to poroste nebo ne.
Držím palce. |
meda (id: 3678
)
|
13.2.2007 20:51 |
|
Jinak máš velmi pěkné akva.
Ještě jeden dotázek by tu byl. Jak dlouho trvá a kolik práce dá vytvoření takového koberce, zvláště mně zajímá, zda při nárůstu je nutné přírůstky zasazovat nebo nějak přihrnovat štěrkem anebo zakoření bez práce. Dnes jsem totiž zakoupil od Rataje dva koberečky Micranthemum umbrosum a ani nevím, co mně čeká. |
papuja (id: 2530
)
|
11.2.2007 21:13 |
|
Klobouk dolů. Mohu jen tiše závidět a učit se a učit. Tohle nikdy nezvládnu. Strašně jednoduše řešený aqua - ale ten výsledek - Nádhera s velkým N. Chtěl bych to vidět na vlastní oči
******** |
petr+maja (id: 912 )
|
7.2.2007 22:26 |
|
akvárko je nádherný a fotky taky moc povedený,dávám 8 |
rhozlar (id: 1671
)
|
7.2.2007 6:19 |
|
Ahoj. Dík za odpověď. Myriophilum dorazilo na hladinu a nechám je trochu poplazit přímo pod zářivkama.
Robert |
blek (id: 1357
)
|
6.2.2007 11:59 |
|
Nepřeháněj
Džungle už se rýsuje a Amano nikde |
langosh (id: 494
)
|
5.2.2007 14:16 |
|
Zdravím bleku,
dlouho jsem tady nebyl a nestačím se divit. Co se stalo, že jsi překonal svou vrozenou lenost a dal se do díla.
Nebo to bylo jinak? No já vím, že tady byl Takashi Amano, ale o návštěvě Tábora se nikde nepsalo.
IMHO ta bývalá džungle měla něco do sebe...
Roman |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
2.2.2007 22:11 |
|
Super akva, super barvy. Je to až s podivem, jak se tohle podaří. Chce to opravdu mít cit a hlavně popřemýšlet jak vše uspořádat. Super za 8 |
Shakalik (id: 1520
)
|
27.1.2007 18:25 |
|
Fakt moc krásné, změnil jsem hodnocení ze 7 na 8. Jestli vy jste líný akvarista, tak já jsem tedy proti vám bezrukej lempl. |
Baruška (id: 3310
)
|
26.1.2007 18:10 |
|
moooooc pěkný!plný počet bodů!
|
rhozlar (id: 1671
)
|
26.1.2007 13:13 |
|
Ahoj, koukám jak jsi to vyparádil. Nevím v če jsi línej ale v akvaristice to nebude.Opravdu krásné obrázky. |
Jana (id: 1137
)
|
23.1.2007 9:42 |
|
Teda to akvárko je čím dál hezčí,škoda,že nejde dát alespoň 10*.
Ale mohl bys zase něco napsat do deníku,moc dobře se to čte a většínou se u toho i dobře pobavím.
Vodu taky napouštím přímo z vodovodu,rybičky jsou zvyklý,zatím jim to nevadí.Ale jdu shánět mazanou přísavku,s tím ponižujícím škemráním je to u nás trošku naopak,ale je.... |
blek (id: 1357
)
|
23.1.2007 8:45 |
|
Vím, že se to nemá, ale nikdy jsem s tím neměl žádný problém. Chloru je ve vodě proti minulým dobám minimum. Je pravda, že jsou po akvárku všude nalepené bublinky, ale ty za pár hodin zmizí. Nemám žádný přecitlivělý rybky, k terčům nebo L-káčům bych byl asi opatrnější. |
Pavel (id: 288
)
|
23.1.2007 0:08 |
|
Úžasné
A jako vždy skvělé fotky...
Už jdu shánět mazanou přísavku
Jaké máš zkušenosti s tím napouštěním rovnou z kohoutku? Já si vždycky nechám odstát vanu vody, ale už mě to nějak nebaví nosit v kýblech
Není pak v akvárku moc bublinek z "přetlakované" vody a co chlór? Pražskou vodu prý dost chlórují, jak jste na tom v Táboře? |
Pipi24 (id: 3769
)
|
22.1.2007 15:14 |
|
akvárko je moc krásné ,ale myslím , že ste byl na mě zbytečně krutý pa |
blek (id: 1357
)
|
17.1.2007 18:55 |
|
pokud máš v akvárku vyřešenou řasu, tak s ním není žádnej velkej problém. jen se musí často stříhat, aby nádrž úplně nezarostla |
tomas j (id: 1048
)
|
17.1.2007 15:54 |
|
Ahoj Bleku Nové fotky vypadají opravdu nádherně.Hele jak je náročná a co potřebauje Micranthemum?Vypadá moc pěkně a do velkho akvária bych ho taky chtěl.. |
Aivosh (id: 522
)
|
16.1.2007 21:14 |
|
bleku no me by to vydrzelo tak necelej tyden
pak bych musel kopat znova. jinak zajimal si se o hemianthus. tak momenatlne mam asi tak 10 tech malickejch listku.ale az ho nekde uvidim,tak ho koupim znova a tentokrat myslim uz pujde.(mel sem totiz pri prechodu na jinou zdrojovou vodu problemy s rustem kytek a to jsem zrovna pridal hemianthus) techto 10 listku se uz trosku rozrusta,ale nevim,nevim.mam moc hruby sterk,jestli z toho neco bude. ale poridil sem R. walichii a nahodila novy cerveny listky behem 3 dnu po zasazeni(emerzni formy) tak snad bude tak hezka,jak tvoja |
Vlastik (id: 2800
)
|
16.1.2007 21:04 |
|
O této nádheře se dá mluvit pouze v superlativech.Je to pastva pro oči.Jednoznačně za 8 a přeji ať se daří. |
Pet (id: 3544
)
|
16.1.2007 17:59 |
|
Jsem tady po delší době a koukám. Většinou neznámkuju (toho si dost užiju v práci), ale tohle je fakt nádhera a neodolám. Čistá 8. |
Volda (id: 720
)
|
16.1.2007 12:59 |
|
Koukám, že jsi to totálně překopal,
moc pěkný. |
blek (id: 1357
)
|
16.1.2007 8:05 |
|
víš co to dalo za práci se k tomu dokopat?
snad to nějaký čas vydrží. |
Aivosh (id: 522
)
|
15.1.2007 20:50 |
|
uklid se povedl,moc pekny layout |
:o)) (id: 2687
)
|
16.12.2006 15:13 |
|
Ten dárek pro tchýni je super. |
Koi von Koitus (id: 2035
)
|
9.12.2006 17:09 |
|
Joj, akvárko shora je super fotka. Ale nejen ta, samozřejmě. Taky sem celkem líný akvarista, takže doufam že mi to jednou taky tak naroste. |
many (id: 1202
)
|
8.12.2006 12:47 |
|
fakt pěkný,na ty pouhé 0,4W/l,až pozoruhodné.Takhle nějak vypadá nádrž mých představ.za 8. |
blek (id: 1357
)
|
8.12.2006 12:19 |
|
Díky za pochvaly. Co se týká dřiny s akváriem, po určitém čase jsem přišel na to že nejlíp vypadá, když do něho třeba 14 dní nestrčím ruku. Opravdu jednou za 3-4 týdny odkalím, protrhám lupení a umeju přední sklo a tím to hasne. Dalších 14 dnů mrmlám, že se na to nedá koukat, pak už je to dobrý a tak dalších 14 dní sbírám sílu na další úkon. Myslím, že ty údaje odpovídají.
Jiná věc je posedávání u internetu. Jelikož je to vlastně moje hlavní zaměstnání a monitoru strávím 12 hodin denně, odbíháním na akvaristické stránky si čistím hlavu. Mezi námi, vložit obrázek nebo napsat komentář taky není nic, co by člověku přetrhlo žílu.
Pro dobré výsledky můžu doporučit, míň se vrtat v akvárku a víc na těchto stránkách. |
VARI (id: 2374
)
|
8.12.2006 10:56 |
|
Tak z toho co jsem zatím stihla prolézt během svého krátkého působení zde, při krácení dlouhé chvíle v práci, musím konstatovat...milý líný akvaristo, tvoje prezentace je u mě na prvním místě v oblíbenosti, sem se chodím kochat, sem chodím pro moudra a poznatky. Takhle nějak jsem si v budoucnu představovala to svoje, jen se k tomu nějak pořád nemůžu dopracovat. Zatím jsem bych řekla stále v těch hektických začátcích, a protože se mi pořád něco nezdá, tak se v tom stále vrtám. A tak se sem chodím kochat, že třeba jednou to moje bude taky tak pěkný :) A taky si neodpustím poznámku k tomu názvu akvária ...no jestli ty jsi líný akvarista...tak nevím, jaký přívlastek bych přiřadila k sobě :) |
Ferry (id: 1650 )
|
7.12.2006 20:20 |
|
Bleku, když vidím to množství fotek a komentářů, a to jak vypadá tvé akvarium nějak mi nesedí ten název a časová náročnost. Jinak nemám výhrady . moc pěkný. |
Aivosh (id: 522
)
|
6.12.2006 20:49 |
|
toho si vaz.ne kazdy muz ma to stesti,aby mel sam pro sebe doma hejno lezbicek
) |
blek (id: 1357
)
|
6.12.2006 13:48 |
|
No pravda je to samec, ale náš mladej zavedl domácí názvosloví. Takže je to Čichavka, Razbory jsou čert ví proč Lesbičky a taky máme Antistrusa (v karanténě). Všechno tak nějak bezpohlavně. |
Aivosh (id: 522
)
|
6.12.2006 11:42 |
|
cus bleku.ja uz sice cichavce nemel par let,ale me to nepride jako cichavka,ale jako cichavec.
teda pokud za dobu meho nevenovani cichavcum nejsou nake nove formy s delsi hrbetni ploutvy do spicky |
Pavel (id: 288
)
|
30.11.2006 1:21 |
|
Nějak ti to roste, asi ti pošlu na návštěvu pár svých ancistrusů
Vždycky se raduji, že mi už konečně vyrostl list u echinodoru cordifolius delší než 5 cm a je krásně vyvedený a ejhle, po pár dnech je už zase všechno při starém |
homles (id: 3213
)
|
23.11.2006 0:03 |
|
nádhera 8* |
TWIXI (id: 919
)
|
22.11.2006 14:41 |
|
To je pohádka.Nemám slov.
Moc pěkné. |
:o)) (id: 2687
)
|
18.11.2006 15:39 |
|
Neskutečná krása za 8 |
Shakalik (id: 1520
)
|
7.11.2006 10:14 |
|
Máte to hezké, není to přeplácané jako některá jiná holandská akvária. Dávám 7 |
blek (id: 1357
)
|
5.11.2006 21:54 |
|
S tou rotalou to není jednoduchý. Žerou jí snad všechny ryby ale u mě nejvíc skaláry. SAE jsou proti nim žabaři.
Myslím že chce co nejsvětlejší stanoviště a pak celkem stačí dorůstat.
Parmičky nekrmím ničím speciálním, musí se o sebe umět postarat |
Volda (id: 720
)
|
3.11.2006 23:16 |
|
Bleku,koukal jsem,že tam taky máš Rotalu wallichii a pěknou,chci se zeptat jestli ti jí neožírají
Parmičky černopruhý, protože je mám taky i ve stejném počtu jako ty a zjistil jsem, že rotala je pěkně
ožraná, což mě dost štve, protože rotala je nádherná kytka.Přikrmuješ parmičky něčím třeba špenátem
nebo tak.
|
blek (id: 1357
)
|
3.11.2006 16:41 |
|
chvilku mi tam přbejval Mangan+, ale snad jsem se ho už zbavil |
langosh (id: 494
)
|
3.11.2006 15:26 |
|
Ještě poznámka - Rataj skutečně hovoří v případech problémů s vrcholky, dle něj ztráta vegetačních vrcholků (vyslepení), o nedostatek manganu způsobeném přebytkem železa a mědi. Jestli vám tam třeba něco nepřebývá.
Roman |
langosh (id: 494
)
|
3.11.2006 14:51 |
|
To mi dělá didiplis taky - ale jenom některé vrcholky a pouze čas od času. Ale co je důvodem to nevím...
Roman |
blek (id: 1357
)
|
3.11.2006 14:23 |
|
Začaly mi trochu kudrnatět vrcholky didiplisu. Někde jsem se dočet že je to možná i nedostatkem Manganu. Můžu bezpečně prohlásit že není |
langosh (id: 494
)
|
3.11.2006 13:44 |
|
Dle p. Rataje je manganu třeba "Pokud rostlinám chybí Mn (v tom případě rostlinám žloutnou a opadávají listy, i když je v akvarijní vodě dostatek železa.)". Já myslím, že se docela trefil - až na tu posloupnost a barvu listů.
Roman |
Jiřík (id: 210
)
|
3.11.2006 13:03 |
|
Bleku, doufám, že nehodláš ve svých výdajích za akvaristiku dohánět "šíleného" Horáce !? |
Pavel (id: 288
)
|
2.11.2006 4:58 |
|
To to vážně šlo tak rychle? Zachraň se kdo můžeš...
|
Volda (id: 720
)
|
31.10.2006 19:06 |
|
Zrovna jsem si přečetl Tvůj deník,poslední zápis.To,že Rataj prodává své "zázračné elixíry" do vody a
kytky,atd., které stojí jen za dvě věci už vím dávno.Také jsem se o tom přesvědčil,když jsem založil akva.Sorry,že to tak musím říci, ale Rataj je u mě spíš podvodník než solidní obchodník. |
langosh (id: 494
)
|
27.10.2006 20:17 |
|
Jo tak odtud vítr vane
(omluva, že jsem tak nedůvtipný, ale už je to přeci jen nějaký čas), tak to AQ šlo hned do světa - bylo to krevetkárium prapodivného tvaru. o které jem moc nestál a jeho prodejem jsem měl menší příspěvek na novou 160litrovku. Tak ta bude výhledově prezentována, až se zbavím sinice
. Je zajímavé, že obě AQ mají víceméně stejné parametry a jednomu se prostě nedaří
. Věřím ale, že je to pouze otázka trpělivosti a té já mám dost a taky mám v záloze tajné zbraně - příští týden bude AQ držet černou hodinku
.
Roman |
langosh (id: 494
)
|
27.10.2006 9:25 |
|
Ahoj, to je dobrý nápad, přejmenuji ho hned potom, co ty to své na SUPERULTRAAQUAMAGIC.
Roman |
Jana (id: 1137
)
|
25.10.2006 22:28 |
|
Člověče až budeš zas vyhazovat rostliny na polívku,dej vědět,myslím,že spousta nás by si kvůli takovým parádním kouskům s chutí zahrála na toho houmlesáka.
Ať se daří.... |
blek (id: 1357
)
|
24.10.2006 16:31 |
|
Roste přiměřeně pomalu,takže jí dokáže docela slušně zohyzdit řasa,já s ní ale nemám žádné problémy
Dík za pochvalu (všem pochopitelně
) |
Mirďas (id: 520 )
|
24.10.2006 16:06 |
|
Ahoj,
Zajimalo by me,jak ti roste ten (ta?) Lysimachia aquatica?Na fotkach vypada pekne,ale zajimaly by me tvoje skusenosti.Diky.
Jinak ty nove fotky jsou super...
|
blek (id: 1357
)
|
24.10.2006 12:39 |
|
to Hellfid:
Používání soli má své důvody. Běžně jí používají malawisti, používá se v brakických akváriích, používá se při léčbě například krupičky nebo plísňových onemocnění. Některé živorodky žijí ve své domovině taky ve vodě se zvýšeným obsahem soli. Většině ryb problémy se solí v dospělosti nemá. Takže v akváriích zaměřených na chov je použití nízké koncentrace soli celkem prospěšné.
Na druhou stranu neexistuje slanomilný druh rostlin. Je pár druhů které přiměřeně slanou vodu celkem dobře snáší ale nadšením určitě taky nebublají. Většinu kytek však ionty chloru poškozují.
Proto je ve společenských nádržích (nemluvě o nádržích rostlinných) dobré sůl používat jen v nezbytně nutné míře, po omezenou dobu, a po odstranění příčiny odstranit i použitou sůl. To samé platí i o jiných chemikáliích. Jakékoliv preventivní solení, či jiná chemoterapie se na kytkách víceméně vždy podepíše. |
Kali (id: 2735
)
|
23.10.2006 17:44 |
|
no parada |
Hellfid (id: 1668 )
|
23.10.2006 12:42 |
|
Ahoj, připojuji se k ostatním komentářům, akvárium nejde nepochválit.Jen tak pro zajímavost, bavila jsem se s jednou paní o soli v akváriu, myslíš že může uškodit i míň náročnějším druhů rostlin? U takový rotaly asi není co řešit, ale jinak, v ne moc zarosltlém akváriu jednorázové přidání soli kvůli nemoci uškodí? Ahoj. |
godolphin (id: 2904 )
|
22.10.2006 8:54 |
|
nemám slov, fakt bomba, wow, davam 8 |
Pavel (id: 288
)
|
14.10.2006 2:12 |
|
Fotky i akvárko čím dál lepší. Ty zbytky do polívky ti z hloubi duše závidím |
dapru (id: 1416
)
|
13.10.2006 22:55 |
|
Bleku, poznámka k novým fotkám z deníku
protože více už akvárko chválit nemůžu, to už nejde
Bože, takové rostliny na polévku, to snad ne. A páni, já jsem šťastná, jak mi roste Echinodorus argentinensis a tobě kvete, paráda
To je nádhera....
Dáša. |
:o)) (id: 2687
)
|
7.10.2006 16:28 |
|
Krása!Jak to děláš že máš tak krásné fotky? |
robert (id: 2709
)
|
5.10.2006 19:28 |
|
Všiml jsem si že nemáš v nádrži ani jednoho sumečka na zběr potravy ze dna, a ani jednoho ancistruse.Možná právě proto máš tak krásný jemnolistý rostliny. |
blek (id: 1357
)
|
26.9.2006 22:33 |
|
jo, je to taková rychlá rota |
Pavel (id: 288
)
|
26.9.2006 22:27 |
|
Ty Crossocheilus Siamensis, drží se ti pohromadě? Já mám zatím jen dvě a jsou stále spolu, teď mám další 3 v karanténě, tak jsem zvědav, jak to bude... |
Aivosh (id: 522
)
|
23.9.2006 16:05 |
|
nekde budu muset sehnat ludwigia palustris |
Nord (id: 2718 )
|
21.9.2006 21:50 |
|
myslim ze to neodpovida pojmu "nádržka" ja mit tuhle nadrzku doma tak se mi propadne podlaha |
blek (id: 1357
)
|
21.9.2006 20:52 |
|
Právě pro špatné zkušenosti s kontinuálním dávkováním CO2 jsem zvolil tuhle variantu. Je to sice malý vopruz každý den nafouknout difuzér, ale téměř nehrozí předávkování. PETka je dobré řešení pro malá akvária nebo pro vyzkoušení účinků kysličníku, nicméně pro větší nádrž a delší čas je „bomba“ nejlevnější řešení. Pořídit se dá komplet do 1000,-Kč. a pro mou nádrž stojí roční provoz asi 20-40kč. |
robert (id: 2709
)
|
21.9.2006 18:29 |
|
Máš nádherný akvárium.Na tvých stránkách jsem furt.Mohu se tě zeptat jestli máš taky zkušenost s rozprašováním CO2 kamínkem, nebo máš od začátku tu nádobku.Já se bojím že s tou nádobkou v noci otrávím ryby(terčovce), používám kvasnice a ty nejdou na noc vypnout. |
blek (id: 1357
)
|
21.9.2006 7:17 |
|
Alternathera roste dobře ale pomalu, spodní listy jí opravdu časem opadají, je to spíš stářím. Do zadní části je v pohodě. |
Horác (id: 2547
)
|
20.9.2006 23:55 |
|
A teď pro změnu zase vážně: Co ta Alternathera - je v pohodě i při tom světle, co tam máš? Neopadávají jí odspodu listy? Ptám se, protože uvažuju o tom, že si tam přidám trochu červené a tahle rostlinka je momentálně můj favorit. Díky. |
Horác (id: 2547
)
|
20.9.2006 23:10 |
|
Tak už mu sem hergot někdo něco napište ... ať už taky dosáhne té stovky ...
Jemináčku, teď jsem vlastně stej přispěvatel já ... Tak Ti bleku srdečně gratuluju k tý první stovce komentářů. Ať se daří. :o))) Cyklistům - a akvaristům zvlášť - zdar. |
Horác (id: 2547
)
|
16.9.2006 23:32 |
|
ad deník 15.9.2006, ad Ludwigia palustris: Mám přesně tu samou zkušenost. Týhle rostlince, když se daří, tak to je fofr. Já ji objednal u Aqua-Daho, ale poslali mi takový chcípáčky, lístky to mělo tak maličký, že by si to člověk pomalu spletl s drobnokvětkou. A teď má nádherný velký listy, na rubu krásně fialový. A nežerou ji ampulárie, takže jsem ji namnožil i do akvária desperátů. Zkrátka supr zelenina ... |
Aivosh (id: 522
)
|
12.9.2006 17:27 |
|
a jakej ma to kolo motor? |
blek (id: 1357
)
|
12.9.2006 16:31 |
|
na kole |
Aivosh (id: 522
)
|
12.9.2006 15:23 |
|
bleku na cem jezdis? |
borča (id: 669
)
|
6.9.2006 10:57 |
|
Krásné rostliny a jak to, že nemáš nějakou ŘASU?!
Deník je parádní, obzvlášť ta svíčková |
RomanHolba (id: 2542
)
|
28.8.2006 12:30 |
|
Pekny akvarko, i ti cichavci :) davam za 8 |
wayn (id: 2477
)
|
27.8.2006 19:02 |
|
Hezký prales.
******** |
lap (id: 2365 )
|
27.8.2006 11:26 |
|
Tohle akva stojí za smeknutí, líný akvaristo.. |
ludanek (id: 1991
)
|
26.8.2006 23:16 |
|
Super deník!
|
blek (id: 1357
)
|
25.8.2006 19:16 |
|
dík, ani nevím na co jsem myslel
opravuji |
Jiřík (id: 210
)
|
25.8.2006 18:36 |
|
Docela jsem se pobavil při četbě Tvého "milého deníčku".
Jestli budeš takto pokračovat ještě nějakou dobu, mohl bys to pak třeba vydat knižně jako "Deník líného akvaristy".
PS: U jedné fotky, kde je vyfocen Myriophyllum matogrossense, máš popisku Micranthemum micranthemoides. |
blek (id: 1357
)
|
25.8.2006 15:25 |
|
Tak nějak
, dnedka učí na AVU. Jinak mu tady můžu udělat reklamu - http://www.romanfranta.cz/ snad mě webmaster nezbuší |
langosh (id: 494
)
|
25.8.2006 14:04 |
|
Taky myslím, že ten deník stojí za to. A jak to děláte, že červená je opravdu červená?
Díla toho broukomalíře jsem viděl před 2 lety na výstavě Perfect Tense – Malba dnes a musím říci, že patřila mezi to nejlepší, co bylo vystavováno. Že by váš spolužák (též z Tábora)?
Roman |
dapru (id: 1416
)
|
25.8.2006 8:45 |
|
"Sice nejsem přesvědčený o tom že by to někoho mohlo zajímat, ale protože se mi sem již nevejdou žádné fotky, začal jsem zaplňovat rubriku zvoucí se deník."
Tak to se mýlíš
Zvídavý akvarista má deník, a hlavně když tam jsou fotečky, moc v oblibě
Paráda, určitě nejen já přivítám zvýšené množství informací a fotek v tvém deníku
Dáša |
papuja (id: 2530
)
|
24.8.2006 12:45 |
|
Máš to nádhernýýýý - snad jednou budu taky tak umět:o))))))) 8ička |
Horác (id: 2547
)
|
23.8.2006 23:20 |
|
Paráda, paráda, paráda. Ten Echinodorus argentinensis je opravdu pohádkovej. Já jsem si jako hlavní solitér vybral do akvárka E.bleherae, ale tenhle je ještě o třídu vejš. Tak snad někdy příště. Ode mě jednoznačně za 8. |
Ivana (id: 2090
)
|
14.8.2006 11:43 |
|
souhlasím se sharon,také z toho budu mít depku,krásně zarostlé a nafocené,moc pěkné
|
Mirďas (id: 520 )
|
14.8.2006 7:16 |
|
Proc jsi to nejdriv zrusil?tak pekne akva je toho skoda...moc pekna nova fotka Skalara.
|
česťa (id: 2329
)
|
12.8.2006 22:21 |
|
Je to jedno z nej akvárek,jsi šikula dávám 8*
|
blek (id: 1357
)
|
12.8.2006 16:32 |
|
|
sharon (id: 1665
)
|
12.8.2006 14:15 |
|
Nene, nemůžu souhlasit, měl jsi tu prezentaci nechat hezky schovanou, teď někteří z nás zase budou mít deprese ze svých akvárií! (to byla legrace samozřejmě
, kdo umí, ten umí... ) |
dapru (id: 1416
)
|
12.8.2006 13:01 |
|
Taky jsem moc ráda, že se to vyřešilo - a my se můžeme zase chodit pokochat
Dáša. |
Roman (id: 1 )
|
12.8.2006 10:17 |
|
Ahoj Bleku, vidím, že jsi se rozhodl opět trochu věřit lidem co hodnotí tvé akvárium a prezentaci jsi opět aktivoval. Jsem rád, protože tvé akva patří mezi ta nejhezčí. |
dapru (id: 1416
)
|
31.7.2006 15:53 |
|
Jj, jsem šikulka
Právě ty poslední jsem měla na myslí. Chceš to prozradit?
Canon Power Shot A40 - přesně, ten prosím vlastním taky
Fakt na automat? No jo, ale mě v akvárku svítí 36W
Sice ho mám zase menší, ale stejně. Holt musím zkoušet dál
Dáša |
blek (id: 1357
)
|
31.7.2006 15:23 |
|
jak to víš?
?
ty poslední jsem fotil cannonem A40, je to asi 6 let starý dvoumego, přezdívaný cihla. Režim full automat bez blesku. Samosebou v noci a všechny světla zhasnutý a v akvárku svítí 112W phil. 830
jinak všem díky za pochvaly. |
dapru (id: 1416
)
|
31.7.2006 13:07 |
|
A ještě něco - jdu se zahrabat, protože jsem teď zjistila, že svoje nádherné fotky fotíš úplně stejným foťákem jako já
a mě to nejde a nejde
Dáša |
dapru (id: 1416
)
|
31.7.2006 10:38 |
|
Bleku, Bleku - změň si už název prezentace - ty nejsi líný akvarista
ale úspěšný akvarista
ale je mi jasné, že jsi skromný chlapík, tak co třeba "Nádržka šťastného akvaristy"?
Protože s takovouto nádrží musíš být šťastný jak blecha
Paráda, paráda, paráda ...
Dáša |
Pavel (id: 288
)
|
29.7.2006 8:57 |
|
Opravdu povedené fotky nádherného akvárka...
A s tím líným akvaristou to myslíš jako podle úsloví: nejhloupější sedlák - největší brambory, nejlínější akvarista - nejhezčí akvárko?
Asi to bude spíš tím, že to máš prostě dokonale zmáknutý... Ať se daří. |
blek (id: 1357
)
|
29.7.2006 8:05 |
|
To Aivosh:
Jasně. to bude tím horkem, jdu to opravit. |
Roman (id: 1 )
|
28.7.2006 23:25 |
|
I já se připojuji, akvárium je super, nic jiného než * si nezaslouí. |
wladys (id: 13
)
|
28.7.2006 20:07 |
|
Nové fotky jsou prostě prádní,dal sem si práci a hledal sem na rostlinách nějakou řasu,ale nic jsem nenašel.Jak ty to děláš?.....Akva je No.1...na tomto webu......gratuluji... |
Aivosh (id: 522
)
|
28.7.2006 20:04 |
|
nechci bejt rejpal,ale myslim,ze na fotce ktera se jmenuje micrantheum pod e.argentiensis je to spise didiplis pod echinodorem
a jak uz sem psal jinde,ta nova celkova fotka je fakt moc hezka.to je asi tim,ze je z uhlu :-P |
petr.svijany (id: 1963
)
|
26.7.2006 23:28 |
|
fakt pekny neda se nic jineho rict 8* |
miki31 (id: 1479
)
|
25.7.2006 20:47 |
|
Jedno z top akvárek, alespoň pro mne. Je to prostě nádherný a taky bych se přimluvil za nějaké aktuální fotky |
blek (id: 1357
)
|
20.7.2006 20:31 |
|
při dostatku světla roste bez problémů. |
tomas j (id: 1048
)
|
20.7.2006 18:51 |
|
Ahoj Bleku jak je náročné to Myriophyllum matogrossense ?Chtěl bych potom zkusit do většího akvárka.Díky za odpověď |
mig07 (id: 2003
)
|
18.7.2006 0:34 |
|
Nemam slov! 8* |
blek (id: 1357
)
|
10.7.2006 20:26 |
|
V TOMHE VEDRU? NEBLÁZNI, JSEM LÍNĚJŠÍ NEŽ KDY JINDY
|
langosh (id: 494
)
|
3.7.2006 13:50 |
|
Možná by to chtělo o něco aktuálnější foto
.
Roman |
blek (id: 1357
)
|
3.7.2006 13:47 |
|
díky chlapci díky , přivádíte mě do rozpaků
Já bych řekl je tady dost lepších a to i mezi těma co jsou ve zdejší hitparádě za tím mým. |
wladys (id: 13
)
|
2.7.2006 21:25 |
|
..jj podle mě je "lenochovo" akvárko jednoznačně nejlepší na tomto webu....a vtomto případě bych se nerozpakoval dát devítku...bohužel to nejde.....takže máš odemě už dlouhou dobu "jen" osm.....gratuluju a ať ti to roste. |
ludanek (id: 1991
)
|
2.7.2006 21:20 |
|
Já myslim,že to nemá chybu,dávám 8
|
borča (id: 669
)
|
1.7.2006 20:53 |
|
Nádhera! 8* Překrásné rostiny! Škoda, že mně Micranthemum taky nějakou kytku neutlačuje |
Koi von Koitus (id: 2035
)
|
22.6.2006 19:12 |
|
Moc parádní anubiasy. |
petrys (id: 1727 )
|
30.5.2006 18:05 |
|
perfektně zarostlé, co dodat za osm |
blek (id: 1357
)
|
19.5.2006 10:48 |
|
Ahoj dík za pochvalu
tráva je tenellus. Je celkem bez problémů akorát mi ho poslední dobou prorůstá jávský mech a špatně se to odkaluje, asi to budu muset všechno vyrvat a očistit.
Skaláry jsou v pohodě, jeden tomu šéfuje a ostatní to víceméně respektují. Každou chvíli se třou ale, nikdy z toho nic není. |
wunti (id: 26
)
|
19.5.2006 10:32 |
|
Zdravim... tak akva se mi moc moc libi...je vylozene oku lahodici. Chtel jse mse zeptat ta mala travina v popredi je co? ... je moc slozita na udrzbu?..
a jeste jedna vec...co tech pet kousku skalaru?? vychazi v poho?...dik |
Pavel (id: 288
)
|
19.5.2006 1:29 |
|
super de luxe |
bobo (id: 301
)
|
12.5.2006 0:35 |
|
Na to že jsi líný akvarista (jak píšeš)! Samozřejmě za 8*
|
maty_asek (id: 1251
)
|
9.5.2006 20:50 |
|
bez komentáře 8* |
r.vagner (id: 463
)
|
5.5.2006 8:31 |
|
krasne....moje Anubiasy maji podobne koreny,ale ja je rozdeluji a rozsazuju takze mi takle nedorustaji......krasne akva......moc se mi libi...davam 7* ....ja mam ve svem akva ted trochu problem s rasou....ty listy co mi lezou az na hladinu,tak maji na sobe trochu rasy...cerne i zelene hrube tecky... |
petrys (id: 1727 )
|
29.4.2006 21:42 |
|
fakt super!
jak jinak než za 8 |
wladys (id: 13
)
|
29.4.2006 10:12 |
|
...jediné co bych ti vytknul je název prezentace....stím nemohu souhlasit
..jinak samozřejmě za 8* |
Mimous (id: 1521
)
|
28.4.2006 19:57 |
|
mě jako línej nepřijdeš spíš jako vzornej akvarista, moc krásné akva já ti dávám za 8 |
surpan (id: 166
)
|
25.4.2006 14:49 |
|
Ten Anubias je prostě perfektní.Trochu jsi mi pomohl k rozhodnutí vložit fotku Echinodoru amazonicus,který měl,kdzž jsem ho kupoval,5 listů a výšku kolem 25cm.Nyní jsem ho vytahoval,neboť mi přerostl akvárko a listy mají kolem 40cm,listů má asi 45 a kořeny mají přibližně 30cm.Ještě sice nevím jistě,jestli jsem to fotil,ale asi jo.
Takže akva máš pěkné a květy anubisu ti závidím.Snad se taky někdy dočkám.Ale mám anubis jen chvíli.
Takže chválím.SURPAN |
Marcela65 (id: 1028
)
|
21.4.2006 21:31 |
|
Ahoj, já jsem ti sice už psala,že máš akvárko super,ale jak vidím ten anubias tak ten je úplně senza.Já si taky jeden koupila,už mi vyrostl druhý list tak snad se ujme,ale jestli někdy bude takový jak máš ty to opravdu nevím.Je to nádhera taková rostlina.Přeji ti ať ti tak pořád roztou. |
blek (id: 1357
)
|
20.4.2006 12:12 |
|
meumím psát
takže díky za komentáře |
blek (id: 1357
)
|
20.4.2006 12:10 |
|
díky za komentře |
KarelV. (id: 1365 )
|
19.4.2006 15:51 |
|
Moc pěkné! A věřím, že hodně akvaristů by jenom blekotalo, kdyby to viděli živě... |
Lukiki (id: 1712
)
|
17.4.2006 19:21 |
|
Hodně se mi líbi osazení tvé nádrže. Doufam,že e ti bude i nadále dařit dávam 7* |
princ (id: 1175
)
|
13.4.2006 21:50 |
|
Ten anubias je naprosta bomba, great |
Mirďas (id: 520 )
|
13.4.2006 11:27 |
|
Tyyyyyy jo peknej Anubias... |
Aivosh (id: 522
)
|
10.4.2006 19:59 |
|
Ahoj
no ja sem osazeni prave taky zredukoval. ale snad te nebudu porad kopirovat
minimalne diky velikosti akva ne. zajimavy,jak mas krasne cerveny to myriophylum,u me je to nechutne hnede |
blek (id: 1357
)
|
10.4.2006 12:22 |
|
akvárko může zůstat doma, ale bomba i z přepouštěcím vetilem se dá snadno odtransportovat k nejbližšímu rožništi |
dapru (id: 1416
)
|
10.4.2006 9:50 |
|
V tvém případě bych velice litovala, že nelze vzít akva ven, popíjet to pivko a kochat se
I jako ženská dokážu ocenit kompabilitu s pípou
|
Kubajs (id: 877 )
|
9.4.2006 18:41 |
|
komu se nelení, tomu se zelení!
krása 8* |
Mirďas (id: 520 )
|
7.4.2006 18:10 |
|
Moc dik za mejl z radami a pripominkami.Od tebe si je k srdci rad vezmu a vse napravim. |
blek (id: 1357
)
|
7.4.2006 13:42 |
|
To nebude jen moje zásluha, u nás se daří všemu. Z okna koukám na Temelín |
Márty (id: 18
)
|
6.4.2006 15:43 |
|
Pekne, pekne. |
barbus (id: 1242
)
|
6.4.2006 15:35 |
|
tak lenochu dávám ti plnej počet je to fakt fantastický moc moc povedené
krasota veliká |
blek (id: 1357
)
|
6.4.2006 14:59 |
|
to Dapru:
já měl k trávě vdycky dobrej vztah
|
dapru (id: 1416
)
|
6.4.2006 14:21 |
|
Bleku, nádhera, nádhera ... toho docílit, tak jsem šťastná jak blecha ... za 8, škoda že nejde dát víc |
blek (id: 1357
)
|
6.4.2006 13:40 |
|
díky |
Jiřík (id: 210
)
|
6.4.2006 11:46 |
|
Díky moc za komentář k naší prezentaci, pochvala od "líného akvaristy" potěší.
Tvoje akvárko je ovšem o třídu výš. Podle posledních fotek z blízka vypadá přinejmenším stejně dobře jako z dálky. Líbí se mi to celkově víc než prezentace na prvních třech místech. |
Mirďas (id: 520 )
|
29.3.2006 16:53 |
|
pekne kvety...
|
Jencula (id: 1169
)
|
25.3.2006 21:36 |
|
Ahoj, na "líného akvaristu" vypadá ta tvá "nádržka" opravdu móóóc pěkně. Jen tak dál, jak je vidět, akvárium nejlépe prosperuje, když se do něj moc nezasahuje... kdyby se mi teď nějak nerozjely vláknité řasy, taky bych měl klid a jen koukal. Držím palce, ať se Ti obloukem vyhnou... Dávám, jak jinak, 8* |
MARO (id: 106
)
|
25.3.2006 11:40 |
|
TAK TO MÁ BÝT PŘESNĚ ,ŽÁDNÉ VYUMĚLKOVANÉ JAKO 90 PROCENT JINÝCH NAFOCENÝCH ,KTERÉ JSOU VYUMĚLKOVANÉ JENOM PRO TO MOMENTÁLNÍ FOTO V PŘÍRODĚ TO TAKY NEJNÍ VŠE STO PRO ,KAŽDÝ LÍSTEČEK NAPADENÝ ŘASOU PŘED FOCENÍM PEČLIVĚ ODSTRANĚN . JE TO SUPER BEZ PŘEDSTÍRKY A VYPADÁ FAJN. 8 AT SE DAŘÍ |
Beli (id: 926
)
|
17.3.2006 21:27 |
|
máš to opravdu nádherné 8*
ať se ti daří |
blek (id: 1357
)
|
17.3.2006 20:08 |
|
Pro Fishinku
V podstatě nechápu, co všechno někteří v akváriu můžou dělat? Já to zkusím spočítat.
Denně nakrmím, tj. asi 5 vteřin měl bych napustit 2L CO2 do zvonu dalších 10 vteřin
Jednou ta týden setřu řasu z čelního a bočních skel (dělám to žínkou na nádobí) padne na to asi 5 minut
Jednou ta 3 týdny rozmotám 10 m hadice z koupelny, odsaji asi ¼ nádrže a napustím z kohoutku novou. To trvá asi 20 minut. Během napouštění ostříhám a protrhám plevel
Filtr mám 20L přepážkový s průtokem 1200 l/hod. Čistil jsem ho za 2 roky jednou, a zjistil sem, že to nebylo potřeba.
Jestli sem to dobře sečetl tak je to asi 40 minut za 3 týdny. Pochopitelně se v tom promítá, že nádrž je zaběhnutá, netrápí mě řasy, neřeším tření ryb atd.
Taky nepočítám tu hodinu denně, co do toho civím. Ahoj |
Fishinka (id: 35 )
|
17.3.2006 16:37 |
|
jestli máš takovou ůdržbu jak píše tak to je slušný,jinak se mi to líbí,hlavně skaláři a echinodorus! |
Mirďas (id: 520 )
|
17.3.2006 15:43 |
|
Svetlo mi vychazi z vypoctu na 0,55W/L takze to by melo stacit ne? |
blek (id: 1357
)
|
17.3.2006 15:40 |
|
Co2 bez PMDD je lepší než obráceně, ale ty Valisnerie myslím nepotřebují ani jedno. Těm bude stačit dostatek dobrého světla. |
Mirďas (id: 520 )
|
17.3.2006 13:32 |
|
Dik za super navod.Akvarko mam 72 litru.Bude v nem kolem 30 Zivorodek.V akva bude jen jeden druh rostlin a to Vallisnerie asiatica(mozna se ti to znad blbe).Myslis si,ze bych mel pouzivat jen Co2 a na PMDD se vyprdnout?
Dekuju moc... |
blek (id: 1357
)
|
16.3.2006 19:42 |
|
pro Mirka:
Myslím, že neexistuje jeden návod. Záleží na podmínkách v nádrži tj. velikost, počet ryb, množství rostlin, teplota, atd. Já mám PMDD od Rosíka, byl u toho návod a podle toho to dávám (tedy dříve jsem dával) Dnes ho používán jen občas po výměně vody nebo po sestřihání rostlin. Vždy pouze v kombinaci s CO2 vždy 3 až 4 dny po sobě a pak dost. Kytky při denním hnojení zbytečně přerůstají a do akvárka se nedá koukat. Někdo nepřidává KNO3, to v případě že je ve vodě přebytek dusičnanů, ale v takovém případě bych asi nehnojil vůbec. CO2 pouštím z hasičáku do 2L zvonu, to je asi denní dávka (pro 300L) při které kytky spotřebují značné množství rybích exkrementů. Chci tím říct, že CO2 považuji za důležitější, je to limitní faktor, při jeho nedostatku kytky žádné další látky nedovedou zpracovat. Bez něho bych PMDD ani jiné hnojiva nepoužil. V nádrži, kde je dostatek dobře zakořeněných rostlin a zaběhnutá filtrace a přiměřené množství ryb není nutné hnojit vůbec. Naopak přehnojení je nejlepší cesta jak zamořit nádrž řasou.
Dost keců
čau
|
Mirďas (id: 520 )
|
16.3.2006 15:28 |
|
Potreboval bych radu.Chtel bych zacit hnojit PMDD ale nevim kolik si ho mam obednat,jestli mam vzit vsechny komponenty a jak to mam namichat.Nevim kolik gramu nan dat do te vody...Poradis?
jinak akva za 8*
ahoj. |
Marcela65 (id: 1028
)
|
15.3.2006 20:17 |
|
Krásné akvarko. Není co dodat.
|
Nici (id: 1516
)
|
15.3.2006 8:26 |
|
moc krásný 8* |
Sagisek (id: 67
)
|
14.3.2006 21:35 |
|
Ahoj, mas moc pekne akvarium, takovehle rozmery bych chtel nekdy do budoucna, mych "par" litriku mi uz nejak nestaci ;) Hlavne se mi libi u tebe ta tva krasne nacervenala rostlinka (jakoby zebricek)
At se dari Sagi |
Volda (id: 720
)
|
14.3.2006 21:13 |
|
Zas jedno velmi podařené rostlinné akva,moc pěkné za maximum. |
mlukas (id: 802
)
|
14.3.2006 18:48 |
|
Tak to je super, ty rostliny jsou úžasný. Dávám 8. |
blek (id: 1357
)
|
14.3.2006 15:26 |
|
pro Aivosh
jistej si nejsem ničím. Beauty Red je komerční název variety a obě rostliny můžou být dost podobné, Rataj píše že se to dá určit přesně pouze podle květů. Ale kytka je to pěkná. Dík a čau |
Aivosh (id: 522
)
|
14.3.2006 15:10 |
|
Akvarko mas fakt krasny,8 davam vyjimecne
Chci se zeptat,mas tam E. Osiris jsi si jisty,ze je to on? Dival sem se na tu fotku na akvarista.cz,kde je dobre videt a ja mam uplne stejnou rostlinku,ale prisla mi z pestirny jako E. Beauty Red. |
blek (id: 1357
)
|
14.3.2006 14:19 |
|
Díky za komentáře
Momentální stav akvária považuji spíš za zoufalý, a chystám se celé předělat. Překvapila mě ta pozitivní reakce. Fotku jsem si udělal jen jako dokument současného stavu. Docela vyšla, a tak mě napadlo se tu taky ukázat s úmyslem v budoucnu přidat fotku jak se celá nádrž změní.(doufám k lepšímu). Akvárko jsem již dříve prezentoval na http://www.akvarista.cz/web/nana/index.php3?... , je tam i trochu úplnější popis a obrázky z doby kdy vypadalo trochu udržovaněji. Co se týká toho začátečníka, tak to je relativní. Proti celoživotním akvaristům dozajista začátečníkem jsem. Na druhou stranu na vojně jsem byl po dvou letech starej mazák. Ale vážně - dnes je na netu takové množství informací, že se člověk nemusí učit pouze svými chybami. Jak jsem již předeslal v názvu prezentace, jsem poměrně línej a tak jsem se naučil pořádně vše promyslet, aby se to nemuselo dělat dvakrát. Takže ještě jednou děkuju a přeju všem aby vás to bavilo,-- protože vo tom to je…. |
barbus (id: 1242
)
|
14.3.2006 11:18 |
|
super fotky fakt jo moc dobrý 8* |
Marqeette (id: 1563 )
|
13.3.2006 22:39 |
|
máš osm :), ale nemyslím si, že 2 roky pěstování kytiček a stárání se o rybišky a nádrž dělají z človeka stále ještě začátečníka!za začátečníka považuji sebe, mám akva asi 3 měsíce.. |
Solim (id: 37 )
|
13.3.2006 15:11 |
|
Pokud je pravda, že jsi začátečník, tak hluboce smekám. Takto vypracovanou nádrž nemá leckterý zkušený akvarista. Dost dobrý, ať se daří. |
barbus (id: 1242
)
|
13.3.2006 11:09 |
|
moc pěkny jen víc fotek |
radka (id: 530
)
|
12.3.2006 17:33 |
|
paráda 8* |
mlukas (id: 802
)
|
12.3.2006 13:47 |
|
Docel pěkné, ale přidal bych nějaké fotky detailů. Hodnotit budu až bude víc fotek. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|