|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
glumča (id: 8360
)
|
9.3.2011 22:17 |
|
Máš pěknej kořen v akva,celkově na mě působí přirozeně,žádné vyumělkované akva.ať se daří |
HUJA (id: 10097
)
|
2.2.2011 7:04 |
|
Zdravím Všechny,
Jen do mě, možná mě to donutí nádrž předělat k lepšímu. Díky za všechny názory a rady.
Ale většinou to dopadne podle mě. Z mého pohledu dobře, pozor nepíšu výborně. |
Lumča (id: 4845
)
odpověď pro jsem-tu |
29.1.2011 15:16 |
|
Tady je zbytečné něco psát. Rypoun žil 10let.Vzhled AQ nevypadá nato,že se zabyvá 10let akvaristikou,když koukneš na fotky,tak tady se zastavil čas a AQ se vubec nevyvijí k lepšímu. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro HUJA |
29.1.2011 8:53 |
|
Nazdárek učiteli,
omlouvám se že jsem nepozdravil, asi jsem zapomněl, jak výš jsem roztržitý.
Co bys mohl čekat od jednoduchého dvanáctiletého a ještě zakomplexovaného hocha.
Přesto se nebojím vyjadřovat na veřejnosti.
Čtyřka od tebe mě opravdu nevadí a po tvé reklamě jich bude možná víc, nejsem závislý na bodování.Jsem se svojí nádrží spokojený.Rypoun mě už bohužel opustil, jak jsem psal v deníku. Ty bys napsal utýráním.Já píšu, že se dožil krásného věku deseti let a to mě hřeje u srdce.Moje nádrž byla trochu závislá na této rybě. Proto vypadala, tak jak vypadá černě nudně, ale účinně pro tuto rybu. I přesto, že je nádrž na tento druh ryb malá přiznávám.Letos se chystám nádrž trochu předělat, ale moc velký změny, tam nebudou vždyť mě znáš.
Tvojí nádrž jsem hodnotil šestkou s tím že čas ukáže své, jak jsem psal před rokem.
Čas utekl, ale ty ses zatím nepochlubil s novou aktuální fotkou nádrže.Snad se nevyplnila moje předpověď, že bude nádrž těsná a ryby budou ochuzeni o soukromí. Jo a neměl bys jim tolik svítit. Jsou to jeskyní rybky, které mají rády chládek a soukromí, jako já.
Tak se měj velký učiteli s pozdravem krásného dne. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
29.1.2011 8:41 |
|
|
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
26.1.2011 10:30 |
|
Nazdárek!
Konečně jsem si našel čas ti odpovědět. Já že se tu chvástám a píšu dlouho? Teda, že jsi jednoduší, jsem poznal už když jsme si psali před půl rokem, ale že takhle……… Nevím jestli to na tebe nebude moc náročné, ale zkus si vzpomenout, kdo začal nesmyslně útočit!
Já se nechvástám, já ti odepisuji. Tak jako teď. Neříkám, že tlamovci jsou nějaká složitá nádrž - to v žádném případě, i když i o tu se musí člověk starat.
Pokud by si kouknul na moji archivovanou prezentaci zjistil by jsi, že jsem měl i terčovce, kterým se u mě na rozdíl od tebe dařilo. A měl jsem terčovce přes dvanáct let a taky jsem je vytřel. Měl by jsi číst vše, co člověk k akváriu napíše a to včetně popisu. Potom by si se dočetl, že tam píšu, že z časových důvodů jsem přešel na tlamovce. Občas v životě se stane, že člověk má na své koníčky míň času neb začne mít jiné priority jako je rodina atd…
Já jsem u tebe po půl roce obnovoval hodnocení a ty jsi se nedovedl smířit se čtyřkou. .Dal jsem ti za čtyři, což je na tvé akvárko ještě slušné hodnocení. Taky jsem napsal komentář, aby bylo jasné proč jsem ti ho dal (a ne jako někteří, kteří tu dávají hodnocení a ani nenapíšou proč že?). Myslel jsem si, že i ty jsi po čase tady to hodnocení pochopil a nebudeš stále tak ješitný jako když jsem tě hodnotil naposledy. Zkus si povšimnout, že 4-ka tu znamená dobré!
Ty jsi mi sice odepsal, ale jen do soukromých vzkazů (asi si se bál, aby se tu nestrhlo to co minule, kdy se tu do tebe dost lidí pustilo……)
Nemám rád pokud je někdo takový zbabělec a nedokáže svůj názor vyjádřit veřejně a proto jsem tvůj vzkaz pověsil sem k tobě a začal zjišťovat, co tě k takovému vzkazu vedlo. Člověk je povětšinou tvor inteligentní, který má potřebu své názory vyjadřovat a diskutovat (ne všichni jsou inteligentí natolik, že by to zvládli… že?) a díky tomu jsou i tyto stránky, kde si lidi navzájem sdělují své názory na prezentace akvarií.
Nejdřív jsem si myslel (i podle toho, jak se vyjadřuješ), že si píšu tak s 12-ti letým dítětem, ale zjistil jsem, že se pletu. Koukám, že si píšu se zakomplexovaným jedincem, který se ani nedokáže vyjadřovat ve více větách.
Každopádně i tak se těším na tvoji odpověď. Věřím, že lidé se celý život učí a snad i ty se při našem psaní ledasčemu přiučíš.
Jen by jsem ti rád připomněl (ve škole vás to určitě učili), že by jsi měl psaní končit rozloučením.
Přeji ti krásný den a brzo napiš. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
20.1.2011 17:00 |
|
Ty se furt chvástáš, máš jednoduchou nádrž. Tlamovci se vytřou skoro každému.Píšeš hezky, ale dlouho. |
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
20.1.2011 15:27 |
|
Jo a ještě když koukneš odkud je Lumča a odkud já tak je asi málo pravděpodobné že se známe... a opravdu se neznáme ale Lumča má oproti tobě povedená akvárka. Prostě to zná… A pokud bude chtít i ho rád poznám na Moravu občas jezdím no a můžu se u něj něčemu přiučit což by u tebe nešlo...
Tak zase zítra a přeji ti krásný den. |
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
20.1.2011 15:23 |
|
No – koukám, že se pleteš často. V posledním vzkazu jsi odpověděl i sám sobě...... No a teď k mému přerybnění. V současné době je tam víc ryb než by mělo být neb se hodně množili potvory. Ale jak by jsi měl vědět, tak když se rybky množí, tak se mají dobře. Odchyt je nemožný – tedy pokud nechci rozbourat celé akvárko, takže to počká, až budu dávat pozadí. Další prckové se sice rodí, ale ty už nepřežijí, neb jsem jim odebral jejich schovávačky, takže si s tím ostatní obyvatelé akvária poradí sami. Na takové řešení by jsi asi ty nepřišel že? Teď je tam cca 48 ryb a to si myslím, že na tenhle obsah není nijak smrtelné. Kdyby se jim nedařilo, tak se nerodí další.Pokud se ryby mají dobře tak se třou.... u tebe jsem si žádných přírustků nevšiml spíš naopak... A když kouknu na tvého rypouna, v čem plave, tak je mé přerybnění v pohodě a to jsi tam měl ještě terčovce, ty blázne....A v čem bude u mě hůř myslím, že oproti tobě mám akvárko v pohodě a to ho nemám 15 let....
Zkoušel jsi už někdy přečíst si o akvaristice nějakou knížku? Myslím, že by jsi měl přejít na pletení, ale to jsem ti už tady psal.Přeji ti krásný den. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro HUJA |
20.1.2011 14:19 |
|
Malawi máš přerybněnou a bude hůř,Před tím jsem si tě splet s lumčou, ale vy se asi znáte. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
20.1.2011 13:28 |
|
Klídek profesore,rychlokvaška je tvoje MALAWI. |
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
20.1.2011 13:00 |
|
Ty vogo umíš číst? já se tě tu přeci neptal na terčovce!Já se tě ptal na ten tvůj komentář co jsi mi poslal do vzkazů! Díky za tvoji odpověď. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
20.1.2011 12:38 |
|
Terčovce jsem dostal s krupičkou,bylo jasný že dloho nevydržej, byla to taková zkouška, moje chyba. |
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
20.1.2011 9:52 |
|
Nazdárek no počkej napsal jsi mi " Starej známej,je to pravda furt je to stejný.A co tvoje rychlokvašky, brzy září a pak uhasínaj". Můžeš mi vysvětlit proč rychlokvašky a proč jako uhasínají? Ptal jsem se tě tu už jednou a žádná odpověď.Tak snad teď a nebo něco nechápeš na mé otázce? Když někomu něco takového napíšu měl by jsem tu i vysvětlit když se dotyčný zeptá! Chápeš mou otázku a nebo zase neodpovíš? Předem děkuji za tvůj čas a odpověď.Přeji ti krásný den. |
Lumča (id: 4845
)
odpověď pro jsem-tu |
20.1.2011 8:54 |
|
Já jsem hodnotil taky 4*,a myslím si,že te je odpovidajíci,spiš bych dal 3 minus,kdyby šlo.Terčovec pošel. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
20.1.2011 7:58 |
|
Zdar, díky za dlouhou přednášku. Hodnocení 4 od tebe je dobro.Tak zase za rok. |
jsem-tu (id: 4128
)
|
19.1.2011 14:45 |
|
pro Huja: Nazdrárek, nemusíš mi psát do soukromých vzkazů.......Huja mi napsal.... "Starej známej,je to pravda furt je to stejný.A co tvoje rychlokvašky, brzy září a pak uhasínaj."
Už několikrát jsem ti psal, že je to pořád stejné, ale musím uznat, že jeden pokrok už jsi udělal a to, že jsi dal pryč terčovce!Snad jsi už konečně přišel na to, že ve svém akvárku nemůžeš chovat každou rybu, která se ti líbí... Gratuluji trvalo to jen 14 a půl roku!
Nevím proč máš pocit, že mám rychlokvašky. Možná, že kdyby jsi si moje akvárko lépe prohlídl a přečetl co tam píšu , tak by jsi zjistil že jsem si 95% věcí udělal sám! A rozhodně nemám pocit, že by mé akvárko uhasínalo - naopak neustále nám doma dělá radost a to je účel každého akvárka. A na to jsi za celejch 15 let co píšeš, že děláš tohle akvárko, nepřišel.A až na to přijdeš, tak možná budeš jednou aspoň průměrným akvaristou.
A těším se na naše další psaní. Pokaždé, když obnovuji hodnocení a dostaneš čtyřku tak se ozveš....
Ruku na srdce, když se tu podíváš na ostatní akvária zdá se ti hodnocení 4 co jsem ti dal (což znamená DOBRÉ) jako špatné hodnocení? Přeci i Tobě je jasný, když se na těchto stránkách rozhlédneš, že v případě tvého akvária je to ještě hodně nadsazené! Kdyby jsem ti dal třeba za 7 tak většině ostatních lidí by jsem tu musel dávat 20 a to nejde.Tak se tady s tím bodováním smiř a uleví se ti.
Přeji ti krásný den. |
jsem-tu (id: 4128
)
|
18.1.2011 10:45 |
|
Jasná čtyřka.Tahle nádrž nepotěší nenadchne.Nevím ale píšeš že už ji předěláváš a upravuješ 15 let.Na patnáct let práce je to dost slabé..... (hodnocení 4) |
tpivona (id: 8201
)
|
2.6.2010 10:38 |
|
Stále je to takové nijaké
...Tomáš. (hodnocení 3) |
Lumča (id: 4845
)
|
21.5.2010 15:47 |
|
Kouk jsem na nové fotky a ta 4 co tu mám je dostačujici-nezvedám.Ten nový kořen nic nevylepšil |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro MEGAHROCH |
21.5.2010 7:13 |
|
Ahoj,
malý to asi je ,ale mám ho od mláděte a už neroste je to moje oblíbená ryba.
Pozorovat tuto rybu je uklidňující zážitek. Tak ať to plave
|
MEGAHROCH (id: 10243
)
|
19.5.2010 15:23 |
|
Moooc hezky udělaný. Nebudeš to mít pro toho rypouna malý? 8hvězd
Ať ti plavou! |
brgul (id: 7015
)
|
11.5.2010 23:12 |
|
Obnovuji hodnocení,je to pěkný za 8* |
dzudy (id: 1760
)
|
5.4.2010 22:35 |
|
Přírodní hezké (hodnocení 8) |
miro m (id: 10797
)
|
2.4.2010 15:15 |
|
zaujimave-8 |
extensa (id: 11404
)
|
2.4.2010 7:36 |
|
super akvarko davam 8 (hodnocení 8) |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro daniska |
31.3.2010 19:31 |
|
Ahoj, tady je nikdo zvědav, jsou to pouze zkratky pro mě k údržbě nádrže. |
daniska (id: 9150
)
|
28.3.2010 18:55 |
|
Zdravím. Mohla bych vědět, co si zapisuješ v tom deníku? Myslím poslední zápisy. |
dalibor (id: 7508
)
|
28.3.2010 4:10 |
|
moc pěkný (hodnocení 8) |
m@ci (id: 8098
)
|
23.3.2010 19:00 |
|
Moc hezké a ten pařez je suprovej... ať plavou
(hodnocení 8) |
gavunmama (id: 9289
)
|
16.3.2010 11:12 |
|
Tady musim zvednout na 7,jsou tu opravdu velké změny k lepšímu
Takže...DOBRO 7
|
petrH-75 (id: 9657
)
|
2.3.2010 21:43 |
|
krásný kus přírody - za 8 (hodnocení 8) |
Fysko (id: 514
)
|
26.2.2010 12:03 |
|
Tak to se ti povedlo super 8 |
pavelklajbl (id: 7149
)
|
23.2.2010 23:01 |
|
Dík
A nech si dařit
8 |
vincek (id: 10378
)
|
15.2.2010 21:32 |
|
moc hezké (hodnocení 8) |
jerrys (id: 5964
)
|
12.2.2010 14:28 |
|
pškné (hodnocení 7) |
daniska (id: 9150
)
|
12.2.2010 9:03 |
|
Zdravím. Tak tuhle nádrž si pamatuji z dob jejího uvedení na tyhle stránky a musím říct, že mě vůbec neoslovila. Zato teď, je parádní, žádné uměliny, ani akvazahrada, ale působí na mě jako kus přírody. Je vidět, že máš akvárko opravdu rád a učíš se. Tak jen tak dál, při tomhle koníčku je pořád co se učit a vylepšovat, pokud je brán vážně.
A děkuji za návštěvu a hodnocení mého akva. Daniela |
renata131313 (id: 8287 )
|
9.2.2010 20:39 |
|
|
arrahada (id: 4344
)
|
8.2.2010 12:04 |
|
Ten pařez je super nápad a vypadá parádně! Kazí mi to ty rostlinky, chtělo by to, aby byly víc kompaktní (hustější skupina jednoho druhu a vedle další skupina jinýho druhu). Já taky nemám moc co řikat v současný chvíli to máme dost prořídlý, ale to je holt riziko povolání :) (hodnocení 5) |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
26.1.2010 18:38 |
|
Je to marný, je to jako bych chtěl ukázat krtkovy měsíc. Z mojí nádrží jsem spokojený.
Jinak komentáře k ostatním nádržím dávám málo,ale poctivě.Nechci obtěžovat lidi jako to děláš ty.
Myslím ,že známka s malým komentářem stačí. Většina lidí určitě ví o problémech se svojí nádrží, ale nedodržuje je. Každý není poctivý študent, jako ty a řídí se zákony. Tak zdar ty akvaristo.
|
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
26.1.2010 10:08 |
|
Nazdárek,
jo je to stejné jako při naší poslední debatě. Pokud ti člověk dokáže že tu jen lžeš tak je u tebe liboman (nejsem první...).
Já tě neurážím ale nemám rád takové pohádkáře jako jsi ty. Prostě nedokážeš na nic odpovědět jako ostatně vždy. Jsem rád že se bavíš to já taky a moc. Pokaždé to dopadne stejně co kdybys si přečetl co jsem ti tu psal a snažil se napsat normální odpověď. Chápu že to jde špatně pokud někdo jen plká o něčem o čem nemá ani páru (jako ty).
Tak zatím houbaři |
HUJA (id: 10097
)
|
25.1.2010 21:44 |
|
Krásná přednáška, urážet umíš také dobře, ale pro mě jsi a zůstaneš libománek. Nemůžu ti nic vysvětlovat, protože víš všechno dopředu. Nemám rád tyhle chytrý týpky, ale stebou je docela sranda. |
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
25.1.2010 18:38 |
|
Nazdárek,
no že se u tebe něco změnilo bych nenapsal.Jen ti umřel poslední terčovec. Já od terčovců upustil neboť nebyl čas a na rozdíl od tebe mám rozum a když na něco nemám čas nemůžu svejm miláčkům věnovat dostatečnou péči tak je raději prodám dál......
No a k těm výstavním kouskům. Když máš terčovce sedm let a mají hodně krát mladé tak prostě ve stáří nejsou žádní krasavci ale to neznamená že je spláchnu. U nás každý rybka dožije své důstojné stáří.
Stačí si u staré prezentace přečíst pár komentářů...... ale to by jsem po tobě chtěl asi moc.
A pozor já jsem nikde nepsal že jsi mi dal špatné hodnocení jen jsem chtěl vysvětlit proč jsi hodnotil takhle. Celou dobu sleduji že dáš jen nějakou známku a ani nenapíšeš proč ( a to nejen u mého akvárka...)Asi tedy čekáš jestli si na tebe skoro každý komu dáš hodnocení vzpomene....... I ty jeden pohádkáři ještě znám tu o červené karkulce.Koukám že jsi se pořád nezměnil. A napsal jsi přesně co jsem čekal "prostě nic" chápu že tvé znalosti tu na většinu nádrží nemůžou stačit. Většina akvaristů se časem učí ale v tvém případě jsi zamrzl na bodě nula a použít pro tebe slovo "akvarista" by bylo opravdu hodně nadnesené.
Tak zatím houbaři..... |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
25.1.2010 16:41 |
|
A už je tady.
Taky tě zdravím od té doby se hodně změnilo k známkování se přidali slova a ty mě hodně odrazují. Slovo výborný k tvé jednoduché nádrži je dostačující. Nádrž jednoduchá bez práce.
Jinak placičky byla špatná volba, ale ty to znáš, také jsi od nich upustil a neměl jsi žádné výstavní kousky. Ode mě to nebyl anonym. Čekal jsem jen na reakci jestli si ještě vzpomeneš
Tak ať ti to hezky plave.
|
jsem-tu (id: 4128
)
|
25.1.2010 14:00 |
|
Nazdárek houbaři.
Koukám že u tebe vše při starém (pořád ti jde lépe houbaření než akvárko)a děkuji za tvé hodnocení šestku by jsem od tebe nečekal. Co třeba napsat co ti u mě nepřijde ok? Já ti to napsal (určitě si dobře pamatuješ....) Sám tu nadáváš na anonym a k mé prezentaci ani nic nenapíšeš jen dáš známku? A nebo snad tvé "velké znalosti" na slovní hodnocení mé nádrže nestačí? Jo už vím je sníh a ty nemůžeš na houby tak sedíš u počítače a rozdáváš známky těm co tě napíšou svůj názor na tvé akvárko! Ale jo s tím souhlasím třeba se aspoň něčemu přiučíš……
Ale jak psal už Lumča celé to vypovídá o něčem….. a to o tom že jsi víc na tu Plzeň než akvárko.
Jo a budu moc rád když mi ty osobně napíšeš co je v mém akvárku špatně tedy jaké nedostatky má pro tebe mé akvárium .
Víš přeci že s tebou moc rád píšu
PS: a co terčovci už ti tam neplavou?On ten poslední skonal? |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro Lumča |
24.1.2010 11:48 |
|
Ok něco podobného je u mě, mám dvě děti, manželku a také si dám rád plzeň. Ať to plave |
renata131313 (id: 8287 )
|
23.1.2010 21:37 |
|
Prezemtace mě nijak nenadchla,myslím,že není nic moc co prezentovat,chce to jěště dost zapracovat. |
Lumča (id: 4845
)
odpověď pro HUJA |
23.1.2010 17:27 |
|
To není o skušenostech,ale financích.Mám rád Radegast,maso mužu 3X denně v jakekoliv uprávě,nepohrdnu cigaretou,holky v Ostravě na Stodolní taky něco spolknou.tak se to musí někde projevit. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro Lumča |
23.1.2010 17:16 |
|
Moc to žereš a tvé nádrže neodpovídají jako, že jsi zkušený akvarista.
|
Lumča (id: 4845
)
|
23.1.2010 11:11 |
|
Já dám veřejně za 4.Fotek je dost,ale chybí pořádná fotka čelní pohled AQ.Nebyl tam dokonce i nějaký terčovec?(foto předek)No na to,že se akvaristikou zabyvaš 15let,tak nic moc.Chtěl jsem dát za 3,ale přiklonil jsem se ke 4,jen proto,že máš dobře vyplněnou prezentaci.Ta nálepka na předním skle,taky vypovídá o něčem. |
HUJA (id: 10097
)
|
22.1.2010 21:06 |
|
Zase nějaký zoufalý anonym.Smrk anonymům. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro cernypavlis |
19.1.2010 21:23 |
|
Stačí se projít po výlovu v rybníku a tam se jich válí. Jeden kořen za druhým a nemusí se nic platit v drahých akvaristykách.
|
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
odpověď pro HUJA |
17.1.2010 20:51 |
|
Fotografii rypouna mám ve své prezentaci.
http://www.akvarko.cz/obrazek.php?pict=obr67... |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro Karl Kopfrkingl |
16.1.2010 14:29 |
|
Máte nějaké foto rypounka. Rád bych se podíval. Nebo se nechce fotit? |
cernypavlis (id: 10490 )
|
14.1.2010 13:46 |
|
Hezký kořen fakt SUPER. (hodnocení 7) |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro Karl Kopfrkingl |
11.1.2010 8:40 |
|
Díky za hodnocení, rypoun má rád všechny červy. Ať se daří. |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
10.1.2010 22:56 |
|
Pěkné akvárium, zvlášť ten rypoun je bombastický.
Má Váš rypoun taky neraději patentky?
Díky za odpověď (hodnocení 7) |
LuLa (id: 1861
)
|
5.1.2010 13:33 |
|
Krásné. Závidím kytičky a přeji, ať terčík se má dobře a roste a roste a roste :o) (8*) (hodnocení 8) |
HLAWA (id: 2750
)
|
3.1.2010 21:02 |
|
Ahoj
Ta příhoda z akvaristiky s tím tlakem je opravdu originální,já bych to té doktorce doporučil jako léebnou metodu,ať si lidi pořídí akvárium-ať se ti daří |
sivon (id: 10063
)
|
31.12.2009 20:46 |
|
Ten rypounek je fantastický, i ostatní rybičky vypadají dobře. I tak lze dělat akvárko pro radost. (hodnocení 7) |
Kozlik (id: 10445
)
|
31.12.2009 14:23 |
|
pěkny oplácim (hodnocení 6) |
Lery (id: 7644
)
|
23.12.2009 10:51 |
|
Kořen vypadá skvěle.Bez nich jsou akvaria ochuzená a oku nelahodící.Dávám 7,bodík schovám na příště a rád zvýším.Hodně zdaru a pevné nervy.
|
HUJA (id: 10097
)
|
23.12.2009 10:02 |
|
Koukám,že nám přibyli nějaké anonymi.Všem díky a přeji krásné svátky. |
bime (id: 7307
)
|
12.12.2009 12:46 |
|
Zvláštní skladba ryb,ale pokud to funguje proč ne.Taky mě láká zkusit nějakyho terče do stávajícího akvárka.At se daří,za 8. |
tulák (id: 10035
)
|
11.12.2009 14:53 |
|
pekne za 8 |
kocour2 (id: 3793
)
|
11.12.2009 13:51 |
|
Pěkné akva, zajímavé druhy ryb, za 8. Ať se daří. (hodnocení 8) |
pepis (id: 8213 )
|
8.12.2009 6:21 |
|
Pěknej kořen, ryby se maj k světu |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro Komar033 |
7.12.2009 11:38 |
|
Díky za hodnocení, vím že osádka ryb není nejvhodnější. Ryby většinou dostanu a když nedělají nepořádek ,tak si je nechám. Nedávno jsem dostal sumečka žraločího, ten tak prospíval ,že jsem ho musel předat dál.Jinak díky za komentář. |
Komar033 (id: 10253
)
|
5.12.2009 20:03 |
|
Proti gustu... Je to tvoje nádrž, a hlavně tobě se musí líbit. Což si myslím, že se rád kocháš před sklem. Ta sklatba ryb asi není příliš optimální, ale uvidíš sám. Hlavně ať ti plavou. Nechám si v bodech reservu, zád se zase příjdu podívat. Celkem zajímavé a hezké řešení. (hodnocení 6) |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
3.12.2009 7:43 |
|
Možná, že se potkáme u Plzně na houbách. Hlavně, aby jsme se neotrávili ? |
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
1.12.2009 11:14 |
|
Já myslím že jsem tě pochopil dobře.Prostě jsi lepší houbař než akvarista jen to nerad posloucháš a nechceš si to přiznat..... |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
13.11.2009 23:41 |
|
špatně sto pochopil pro mě si liboman |
kulas (id: 9124 )
|
12.11.2009 9:30 |
|
Díky za komentář a hodnocení.Je to muj názor přidal bych rostlinky ale každý mame jiný vkus.Ale přesto za 8
mnoho zdaru i na dále |
Pipu (id: 9216
)
|
12.11.2009 9:21 |
|
Díky za komentář... ještě bude s tímto akvárkem hodně práce, chce to více zeleně... vzhledově to vypadá dobře ale může být lepší.. zatím za 7. At se daří Pipu |
gavunmama (id: 9289
)
|
2.11.2009 10:39 |
|
Celkem dobrý a je fajn,že jsou terčáci už snad ve větším
Ještě se mi tam nelíbí za kořenem to ,,jako" kamenná skalka.Jinak kořen a ty větve tam pěkně sedí..no ty řasy nic mnoho
Zatím 6 |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro Lumča |
30.10.2009 12:31 |
|
Díky, 8 se nezapsalo, ale neřešim body. Hlavně že se líbí.S pozdravem krásného dne. |
Lumča (id: 4845
)
|
30.10.2009 10:16 |
|
27.10.09 za 8. |
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
29.10.2009 12:15 |
|
Ale rozdával jsi...... a jsou značně nepravdivé. Tobě přeci nejde o pravdu jinak by jsi se koukl do atlasu ryb a zjistil by jsi že některé druhy ryb tam u tebe nemají co dělat.
Chápu že když nejde argumentovat tak raději ustoupíš a ještě napíšeš že mám pravdu za každou cenu.....
To jsou fakta a kdyby jsi trochu četl a zajímal se o rybky které máš tak by jsi to znal sám a nepsal by jsi takovou blbost jako že mejch 20 tlamovců na 360 L je moc.
Tak ať ti teda plavou (pokud mají kde)...... |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
29.10.2009 11:02 |
|
Nechci rozdávat moudra, čas udělá sví. Mám v práci kolegu ,který má taky vždy pravdu, už jsem si zvykl. Ať se daří. |
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro HUJA |
29.10.2009 10:42 |
|
Nazdárek,
tak to jsi asi špatně studoval. 20 tlamovců na zhruba 320 litrů vody není moc (360 litrů je hrubý objem akvária ale jsou tam kameny písek atd…). Jsou to ryby hejnové které žijí ve skupinách. Studuj dál……Maximální počet rybiček lze určit z následujícího pravidla:Objem vody v akváriu (ne objem akvária)=součet délek všech rybiček v cm(a to nemám ze svojí hlavy to najdeš třeba tady http://www.akvarko.cz/faq.php ).To jen tak pro příklad že je pořád hodně co studovat!
corydas do mého druhového akva opravdu nepatří ale dožil své stáří důstojně a bez trápení. Ještě tu dožívají ancistrusové kteří do mého akvária také druhově nepatří ale na druhou stranu neškodí akváriu ani ostatním rybkám a naopak ani tlamovci neškodí jim. Proto je u sebe nechávám v poklidu dožít.
Já jsem se ti snažil upozornit na to že u tebe se některým druhům žít dobře opravdu nemůže ale ne proto že tam byla ta plastová loďka a nebo že u tebe byla řasa. Vzhled je věc vkusu a ten má každý jiný. Napsal jsem že se tvoje akvárko pro terčovce opravdu nehodí a za tím si stojím i kdyby ti tisíc lidí tady napsalo jak máš krásné akvárko……
Jo a doporučuji abys nejdřív pořádně prostudoval své akvárko a rybky které v něm máš a až své akvárko zvládneš pak studuj a dávej moudra ostatním ohledně jejich akvárek
. |
ribana (id: 9897
)
|
29.10.2009 8:03 |
|
Vím že existence akvária je teprve pár dní a akvárium není ještě tak zajeté, ale mně připadá takové smutné...Možná až pořádně zaroste. A taky určitě pořiďte lepší fotky. Nebudu zatím hodnotit, počkám si na lepší fotky. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro NASREDDIN |
29.10.2009 6:57 |
|
Díky za hodnocení, také mě nejde o body, ale špatný komentář bolí a je potřeba něco změnit.
Ať se daří. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
29.10.2009 6:47 |
|
Při drsných porovnáních. Jsem si trochu prostudoval JSEM TU a 20tlamovců, kteří jsou v dospělosti průměrně okolo 10 cm. I když je nádrž 360 litrů, tak to asi nebude dobro.
A nesmíme zapomenout na chudáka pandu, jak se mu asi dařilo v důchodu stou bandou. |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
29.10.2009 0:16 |
|
Jó tak tohle už vypadá podstatně lépe
.
Jen tak dál. |
brgul (id: 7015
)
|
28.10.2009 22:04 |
|
Tak tohle už je mnohem,mnohem lepší než na těch prvních fotkách! Tohle už vypadá jako pěkný akvárko
7* |
Verča.D (id: 6790
)
|
27.10.2009 20:18 |
|
jejda
mě už je vlastně 12 ale moc děkuju za hodnocení
|
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
27.10.2009 19:34 |
|
Dík za kritiku, terčovce mám dočasně a rypouna mám od malička asi 10 let a nechci se ho zbavovat. |
jsem-tu (id: 4128
)
odpověď pro bozena2112 |
27.10.2009 14:57 |
|
Tak nevím asi budeš taky dobrý "profík"! Nepsal jsem tu nic o vzhledu akvárka to je opravdu každého věc.Myslím si že akvaristika je krásný koníček ale nemá hraničit s týráním. Při tomto složení ryb je to jako kdyby jsi psa zavřel do kotce 3x3 metry na celej život bez venčení.Každý má jen nějaké omezené možnosti a pokud mám menší akvárko tak si holt nepořídím terčovce atd.... |
Lumča (id: 4845
)
|
27.10.2009 14:02 |
|
Davam 8 AQ se mi libi,ale myslím si,že tam jsou ryby co by si zasloužily větši nádrž.Rypoun,Terčocec,Trnovec |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro bozena2112 |
27.10.2009 13:46 |
|
Bojím se že měli trochu pravdu, ale přesto děkuji. Akvárko mám rád a určitě v tom budu pokračovat. |
bozena2112 (id: 9827
)
|
27.10.2009 11:38 |
|
Moc krásné akvárium. Po prvním shlédnutí jsem si pomyslela : "hmmm, asi nějaký profík"....a pak jsem si přečetla ty kritiky. To je sranda, jak se akvaristi dovedou rozčílit, nad cizí věcí(akváriem):)) můj táta šéfuje rybářům v jednom nejmenovaném kraji a taktéž se občas zasměje, jak jsou lidi oko ryb vzteklý a zabedněný,)....Máš/ máte to moc krásné a určitě víš/víte, co děláš/děláte. 8 |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro míra654 |
27.10.2009 9:02 |
|
Díky za upozornění, prodejce říkal pravý opak. |
míra654 (id: 9787 )
|
26.10.2009 21:05 |
|
pozor na ty trnovce jsou dostagresivní když vyrostou |
camparinka (id: 9569 )
|
26.10.2009 19:11 |
|
Tak takhle to vypadá opravdu o moc líp než s tou podvodní kocábkou
Takhle je to už kousek přírody.. takže za 7 a snad příště zvýším |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro Imii |
26.10.2009 17:42 |
|
Dnes jsem to trochu opravil. Snad k lepšímu. |
HUJA (id: 10097
)
odpověď pro jsem-tu |
26.10.2009 17:36 |
|
Díky za názor, trochu jsem to změnil.Jinak vvoje akvárko je krásné. |
jsem-tu (id: 4128
)
|
26.10.2009 11:22 |
|
Promiňte omlouvám se za tykání.
Podle toto akvárka jsem myslel že je vám tak 12 let tak jsem tykal....
Jo ale můj předchozí komentář platí! |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
26.10.2009 10:26 |
|
Tohle dokážete spáchat po šestadvaceti letech akvarističení?
(profil- akvaristikou se zabývám od roku 1983)
Tomu se ani nechce věřit |
jsem-tu (id: 4128
)
|
26.10.2009 9:13 |
|
Teda tohle raději ani nehodnotím! co to složení ryb? a ještě na takovej malej objem.
Nevím ale nejdřív jsi něco přečti na netu a pak kupuj rybky!Dej rybky těm co na ně mají akva a začni pořádně a znovu.
Každý nějak začínal ale ty tu píšeš že akvárko máš 4 roky.V tom případě buď nemáš talent a nebo tě akvaristika jako taková nezajímá v obou případech začni dělat jiného koníčka.Třeba chovej kudlanky.
Všem co budou číst tenhle komentář se předem omlouvám ale takovéhle akvária mi nepřestanou rozčilovat.
A hlavně placky jsou moje srdeční záležitost….. |
Imii (id: 7797
)
|
26.10.2009 7:57 |
|
Akvárko je vcelku hezké ... ale proboha co ta řasa ?
- zatím nehodnotím |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|