|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Dr.Romca (id: 11194
)
|
12.7.2010 21:40 |
|
Fakt moc pěkné! To je celé koupené, nebo sis něco dělal sám? Doufám, že to tak pěkné budu mít jednou taky
(hodnocení 7) |
miro m (id: 10797
)
|
6.7.2010 20:08 |
|
vyborne (hodnocení 8) |
frenky (id: 10450 )
|
7.4.2010 22:27 |
|
Tak tohle je pekne,s tema tercakama dej nova fota. (hodnocení 7) |
gavunmama (id: 9289
)
|
15.3.2010 11:40 |
|
Jak to,že jsem tady ještě nehodnotila? Takový krásný akva.Jednoznačně za 8 |
arrahada (id: 4344
)
|
18.2.2010 22:16 |
|
Jako obrázek, takový bych chtěl taky :) (hodnocení 7) |
petr fous (id: 3470
)
|
13.2.2010 16:10 |
|
Je to moc pěkné akvárko iryby jsou nádherné 8 Petr |
Diego (id: 5537
)
|
11.2.2010 8:06 |
|
Díky,sám jsem se inspiroval všude... |
mikisumperk (id: 10670 )
|
11.2.2010 0:02 |
|
Moc hezké, hlavně skladba rostlinek , beru si s dovolením inspiraci...
miki |
vincek (id: 10378
)
|
28.1.2010 21:47 |
|
akva moc pěkné (hodnocení 8) |
Komar033 (id: 10253
)
|
22.12.2009 11:52 |
|
JO, moc hezké. Tak ať se daří. Hezké svátky. (hodnocení 8) |
bagio7 (id: 6804
)
|
10.12.2009 6:17 |
|
Změna tomu rozhodně prospěla. Teď parádně zarostlé. Jen tak dál
. |
HUJA (id: 10097
)
|
2.12.2009 13:40 |
|
Moc hezké za 8 |
piego (id: 5252
)
|
30.11.2009 17:00 |
|
Pěkný, líbí se mi rostliny 8 . |
sivon (id: 10063
)
|
30.11.2009 14:12 |
|
Líbí se mi moc, i když preferuji tmavší dno. (hodnocení 8) |
Pet (id: 3544
)
|
30.11.2009 7:17 |
|
Moc pěkné akvárko.
Ať se daří.
Petr |
bime (id: 7307
)
|
24.11.2009 20:50 |
|
Tady není co řešit,za
8. |
Werwolf14 (id: 10199
)
|
11.11.2009 21:34 |
|
Parádny kus ! |
tpivona (id: 8201
)
|
24.10.2009 20:07 |
|
Také obnovuji...samozřejmě že opět za 8
. Tomáš |
Dawe (id: 10053 )
|
19.10.2009 12:36 |
|
hezké 8 |
brgul (id: 7015
)
|
19.10.2009 11:59 |
|
Na tohle akvárko se nemůžu vynadívat,nádhera! Obnovuji hodnocení a opět za 8* |
česťa (id: 2329
)
|
10.10.2009 18:47 |
|
Tak koukám,že je třeba obnovit...Za 8 opět.... |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro spalenka.p |
2.10.2009 14:58 |
|
Zdarec,Hnojím Co2,PMDD a svítil jsem 4x 36W,ale ted už jenom 2x 36W (na kytkách to překvapivě nejde poznat)... |
spalenka.p (id: 8522
)
|
2.10.2009 14:33 |
|
Nazdar nazdar kamaráde, pěkně se ti to rýsuje, jen mi řekni co to máš za rostlinu vlevo na fotce z letošního jara. jinak koncept osázení se mi zamlouvá. Hnojíš nebo né? Petr 8 |
kulas (id: 9124 )
|
30.9.2009 20:30 |
|
Moc pěkné
za 8 |
Lery (id: 7644
)
|
29.8.2009 6:54 |
|
Povedený kousek vodního světa.Parádně zarostlé.Jen tak dál.
|
brgul (id: 7015
)
|
22.8.2009 22:40 |
|
Teda zírám na ty změny a v tak krátký době! Paráda |
Diego (id: 5537
)
|
15.8.2009 12:33 |
|
Díky.Ryby tam už jsou,akorát jsem je ještě nevypsal. |
Psék (id: 7932
)
|
14.8.2009 18:12 |
|
akva super ale bez ryb je to trochu nuda, zatim 7* |
edudant (id: 6676
)
|
12.8.2009 8:15 |
|
Pěkné.8 |
Masteraquaxxx (id: 9756
)
|
11.8.2009 14:33 |
|
Super aqua,nádherné osázení jedině za 8* good luck man
|
Diego (id: 5537
)
odpověď pro bobik.cz |
22.7.2009 20:41 |
|
Díky,také je ta 1 fotka novější (po úpravě). |
bobik.cz (id: 9544 )
|
22.7.2009 20:21 |
|
Na te první fotce se mi líbí víc 8* |
brgul (id: 7015
)
|
10.7.2009 12:27 |
|
Koukám na tu radikální změnu. Je to taky moc pěkný,daří se ti! |
TomV (id: 3582
)
|
14.6.2009 13:01 |
|
toto se mi moc líbí |
indy (id: 8731
)
|
24.5.2009 21:58 |
|
Ahoj. Akvárko máš moc hezký. Ať se daří. 8* |
pavelklajbl (id: 7149
)
|
23.5.2009 22:50 |
|
Vypadá to dost dobře,jasná 8
at se daří |
MARO (id: 106
)
|
17.5.2009 5:32 |
|
Ať se daří 8. |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro TopShark |
14.4.2009 18:52 |
|
Díky.
Kdybych neměl v místnosti průměrně 18 stupnů a terčovci by nepotřebovali 30 stupnů,tak bych je už dávno měl....Přeci jenom vytápět akva o 12 stpnů už by možná bylo znát. |
TopShark (id: 4762
)
|
14.4.2009 11:32 |
|
Nádherný aqva - jasná 8 - u mně by rozhodně vyhráli terčovci - přeji hodně štěstí...
|
mara53 (id: 8949
)
|
13.4.2009 19:27 |
|
super, moc se mi líbí - dávám 8 |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro zeck |
11.4.2009 12:51 |
|
Nad něma jsem před půl rokem vážně uvažoval.
Ale s 30stup. teplotou u mě neprošli. |
zeck (id: 5777 )
odpověď pro Diego |
11.4.2009 12:26 |
|
Terčovci jsou taky moc pěkní
ok |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro zeck |
11.4.2009 12:24 |
|
Přemýšlel,ale až do budoucna,zatím by stačili ty normální.A nebo jak jsem už psal,v Brně narazím na něco zajímavějšího,tak nikdy nevíš,co to tam bude.Počkám si ted na květnovou brněnskou burzy a když tam nic nebude,tak ještě ten den se porozhlídnu jinde.(jestly to stihnu)
Ps:Já něco odchovávat?
To by mě to za 1. muselo bavit a za 2. bych na to musel mít čas. |
zeck (id: 5777 )
odpověď pro Diego |
11.4.2009 12:03 |
|
Pterophyllum scalare peru altum stojí cca 100kč/1ks... Já měl klasický 4-pruhý skaláry (tj. "obyčejný,stříbrny a s černýma pruhama"
)
Plánuju Pterophyllum scalare manacupuru, jsou sice dražší (do začátku se musí koupit alespoň 6ks a z nich se vybere 1 pár), 1ks/cca 250kč+kurýr 230kč, ale pak se to vrátí na odchovu
Myslím že by to byla dobrá volba, o těch by jsi nepřemýšlel ? |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro zeck |
11.4.2009 11:35 |
|
Těmi Kubovými skaláry jsem to myslel tak,že si prostě líbí a nemám v plánu si kupovat 1ks za 200 a víc Kč.Myslím,že ty je máš,obyčejný,stříbrny a s černýma pruhama,tot vše.Když se mi stala ta katastrofa s neonkama,tak jsem o rybách ještě nic moc bohužel nevěděl a dal k neonkám (červeným) dospělý kousky (10cm).Tak když se na to ted dívám po zpátku,tak se už ani nedivím co se stalo... |
zeck (id: 5777 )
odpověď pro Diego |
11.4.2009 11:30 |
|
Kubo má Pterophyllum scalare peru altum. Ryby ze sklorexu za 25kč nejspíš moc přírodní forma nebude, je to klasická vyšlechtěná 4-pruhá skalára. Neonky se skalárama žít můžou, žijí tak i v jejich domovině, v akváriích se musí dodržet několik podmínek. Nádrž musí být dostatečně velká, dostatek úkrytů a větve pomohou zajistit teritorium. Z neonek bych vybral neonky červené, nikoli obecné (n. červené mají větší stavbu těla). Samozřejmě záleží na povaze skaláry (agresivita) a jestli je v době tření. Vyjímečně agresivní skaláry se dají vylovit do odchovné, nebo vytírací nádrže. Takže si myslím, že skaláři s neonkami být můžou |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro Imii |
11.4.2009 11:13 |
|
Jasně,skaláři jsou všude,to jo.Tak moc díííík s vybíráním.
Pavel |
Imii (id: 7797
)
odpověď pro Diego |
11.4.2009 8:28 |
|
Mladé se dají sehnat skoro všude ... barvy také ... ten černý měl tělo jako dlaň a byl dospělý a pán tam měl jedinej kus za stovku ... jinak, u Sklorexu máme kolikrát problém zaparkovat ... málo místa a pořád tama projíždějí auta. Přeji hodně štěstí při vybírání ;) |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro Imii |
11.4.2009 7:46 |
|
No,já radši zůstanu u těch mých přírodních.Mladé takové ve Sklorexu najdu i za 20-25Kč.Nebo tam najdu něco hezčího,už jsem tam nebyl asi 2 měsíce od toho,jak nám tam jedna ženská na tom podélným parkovišti ulomila na autě zpětné zrcátko. Auto viz. http://rybicky.net/fotogalerie.php?sekce=nad...
Ps:Ta fotka je z příjezdové cesty u Aqua-daho v Šumperku |
Diego (id: 5537
)
|
11.4.2009 7:42 |
|
Všem díky za komentáře a hodnocení. |
Imii (id: 7797
)
odpověď pro Diego |
11.4.2009 7:24 |
|
Já viděla krásné černě mramorované (závojové!) na burze ve Štítarech (Stř. Čechy) a ten pán to myslím prodával za 100,-. Vypadají asi takto http://i17.photobucket.com/albums/b65/rich31... |
zeryk (id: 5971 )
|
11.4.2009 4:47 |
|
za 8 přeji hodně úspěchů |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro Imii |
10.4.2009 22:02 |
|
Newjvíc se mi líbí tyto skaláři.Fakt nádhera.... http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=3613 |
Imii (id: 7797
)
odpověď pro Diego |
10.4.2009 15:57 |
|
Mě by se v tvém akva víc líbila ta tmavá forma
ale je to na tobě |
Kulič (id: 7001
)
|
10.4.2009 15:22 |
|
Velmi povedené. 8 |
Hanz 66 (id: 6192
)
|
10.4.2009 15:16 |
|
Mně se to moc líbí, pěkně zarostlé a naaranžované, snad jen kdyby bylo lepší foto.Jasná 8* |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro Imii |
10.4.2009 13:28 |
|
No,Zecka znám a vím jak to má...S těma skalárama bych si nebyl tak jistej...
Mám s nima zkušenosti,vždycky si nechal neonku připlout nad sebe a pak jí rychle kousl do břicha,neonka se ještě hejbala pár hodin a pak konec.Ale ti skaláři se mi moc líbí,hlavně ty přírodní varienty,však si ty obchody projdu a uvidím. |
Imii (id: 7797
)
odpověď pro Diego |
10.4.2009 13:23 |
|
No ... Apinek (zeck) má skaláry s neonkama a žádném problému se nikdy nezmiňoval ... navíc skaláry mají menší tlamku a neonka se jí tam nevleze ;) ... jinak ... Sklorex doporučuju ... myslím, že sehnat tam nějakou "lepší" rybu by neměl být problém |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro ruda |
10.4.2009 11:13 |
|
Tu odpověd jsem zamýšlel technicky pro moje akva (cca 300l),takže pokud by měl být menší objem,tak pak samozřejmě menší,ale když si přečtu článek od Aivoshe,tak nechápu,že má stejně tlustou sací a výtokou trubku,to prostě fyzicky nechápu...
Nevím,asi to je u každýho jinak,ale tohle je až poslední co se u tohoto filtru řeší. |
ruda (id: 3065
)
|
10.4.2009 11:08 |
|
děkuji,odpověď vyčerpávající.
bohužel sací trubku si mohu díky rozměru "šuplíku" v akva dovolit jen 20mm.ale tento filtr bude pouze na fyzickou filtraci.takže hrubý BM,průtok do 250L/h.
na biologicko mám filtr pod nádrží,cca 60L.
možná ani nebude třeba další dodělávat...uvidím časem. |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro ruda |
10.4.2009 10:41 |
|
Tipujete skoro správně,rozměry jsou 500x100x500mm.Čerpadlo jse použil v ohledu na cenu,spolehlivost,hlučnost,výkon a spotřebu a vyšlo mi čerpadýlko Eheim Compact 300.Zatm ho mám jenom tak na volno,(na zkoušku),ale budu ho muset něčím obložit,protože někdy jde to čerpadlo už ani slyšet (při normálním provozu o něm ani nevím a to je akvárko v tichém obýváku!)
Taky jsem přemýšlel o filtru přes celou stěnu,ale hlavní problém je se ,,skoky´´ hladiny a druhý problém je cena,protože to už by musel být filtr s tlustějšího skla atd..Když budete dělat tento filtr,tak si dejte pozor na výšku přepážek (doporučuju min. 5cm od vrchu filtru,spíš víc) a sací hadici co s největším průměrem,sám jsem zjitil,že když mám čerpadlo na 100l/h,tak mi nestíhá sát vodu 3-4cm trubka!Podle mě nejlepší je,když si seženete sací rouru od nějakého starého vysavače,která má průměr i 5cm.A má i černou barvu,takže víc jí zkováte.
Jestly se chcete ještě na něco zeptat,tak se klidně ptejte.
|
ruda (id: 3065
)
|
10.4.2009 10:07 |
|
samozřejmě jsem měl na mysli výšku filtru 500 a ne 50... |
ruda (id: 3065
)
|
10.4.2009 9:05 |
|
mohu vědět vnější rozměry filtru a použité čerpadlo?
typuji 400x100x50v.čerpadlo máte obložené molitanem aby nedrnčelo o sklo?
klidně jste mohl filtr udělat přes celá "záda".f.hmoty není nikdy dost... |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro Imii |
10.4.2009 7:49 |
|
Jj,projdu si Sklorex,Aqualife a uvidím.O skalárech vím,ale tam se taky bojím o neonky... |
Imii (id: 7797
)
odpověď pro Diego |
10.4.2009 7:47 |
|
No a pak asi by šli i skaláry ... ale to má hodně lidí ... chce to něco originálního |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro Imii |
10.4.2009 7:18 |
|
Díky,ta ryba je fakt kousek
Ale dočetl jsem se,že není problém aby měla na svačinu paví očko,tím pádem i neonku....Ale dík,tu vítěznou rybu budu stejně kupovat až tak v červnu-červenci,takže času dost. |
Imii (id: 7797
)
|
10.4.2009 7:08 |
|
Vypadá to pěkně, já dávám za 8* sice je vždy co zlepšovat, ale já mít toto doma tak jsem spokojená
Jak tu píšou ostatní o dominantních rybách ... dovolím si doporučit Thorichthys Ellioti - Kančík Eliotův
podle mě, je to krásná ryba a sem by se i hodila |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro tpivona |
10.4.2009 6:31 |
|
Proč dominantní rybu?Protože mi tam ted plave obrovský jedno hejno (neonky,razbory atd) a samostaní sou pak asi jenom pancéřníčci a ancistrus.A kdybych sehnal další hejno,tak to se připojí k tomu megahejnu.
To dno tak mám v plánu,už mám dokonce zkušební rostlinky v levé předním rohu.
A všem dík za komentáře i hodnocení. |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro Vee |
10.4.2009 6:26 |
|
Dívejte,to hodnocení nevadí jenom mě a také dost ničí ty lidi,co si s tím dali práci.
Je jednoduché řešení:Pod každým číslem bych dal login toho,kdo to číslo dal.Tot vše a jak jednoduché. |
tpivona (id: 8201
)
|
10.4.2009 0:00 |
|
A proč nějaké dominantní ryby?
Nebylo by špatné tam vytvořit ještě jedno hejno?
Jinak se mi tvé akvo moc líbí, to dno chce nechat zarůst něčím nízkým a pak to bude jasná 8...teď je to 8 s odřenejma ušima
...Tomáš |
Vee (id: 7867
)
|
9.4.2009 23:08 |
|
...a s tím hodnocením si nelámejte hlavu....koukněte na to takto: 1, 2, 3 my sme bratři... |
Vee (id: 7867
)
|
9.4.2009 23:04 |
|
...hezký...být corydorasem, tak se okamžitěastřelhbitě nastěhuju pod ten levý kořen...za 8 |
Lumča (id: 4845
)
|
9.4.2009 21:11 |
|
Hezké 7 bodík si nechám na později |
brgul (id: 7015
)
|
9.4.2009 20:20 |
|
Tak tohle se ti povedlo! Máš to krásně sladěný,moc hezky se na to kouká,určitě budu navštěvovat častěji
Ať se daří 8* |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro česťa |
9.4.2009 16:51 |
|
Gavůnci jsou taky pěkní,mě se např. líbí gavůnek diamantový,no,na ryby nechvátám,tak si pomalu můžu vybírat.Však něco se najde.Nad těma tetrama sem taky přemýšlel,ale odradilo mě právě to okusování kytek.A Díky. |
česťa (id: 2329
)
|
9.4.2009 16:38 |
|
A co tam dát jako dominantní ryby hejno gavůnků(duhovek) ,jsou to nádherné ryby,sice chvilku trvá,než se vybarví,ale pak je to nádhera,takoví Boesemanovi jsou parádní.Hezké by byly i tetry konžské,ale ty občas okusují rostliny.Však se na duhovky podívej tu do atlasu,je jich dost druhů jistě si vybereš. |
Janis (id: 4501
)
|
9.4.2009 14:24 |
|
na začatek moc povedene
, až zaroste to dno tak to bude ještě lepší
moje rada: když tam maš tak drobne ryby, tak by se tam hodilo hejno Plat skvrnitých. bylo by to krasně červene |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro Timoshenko |
9.4.2009 13:54 |
|
Tj,ve tvém akva to jsou už kusy.Mám je ve vedlejším akvárku taky.Uvidím,dík. |
Timoshenko (id: 4608
)
|
9.4.2009 13:05 |
|
Já mám jako "dominantní" ryby 5ks SAE a neonky nežerou
. Viťa |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro Twitch |
9.4.2009 12:42 |
|
No,dívej,ti rájovci se mi nelíbí a např. ve Sklorexu mi je nedoporučili k těm neonkám,tak nwm.Čichavce jsem měl a ti jsou spíš u hladiny,takže nic moc a to dno plánuju nechat zarůst,takže v tom problém nevidím,ale dík za rady. |
Diego (id: 5537
)
odpověď pro česťa |
9.4.2009 12:39 |
|
Dík,s tou kvalitou to vím a uznávám.Nj,ale s fotákem moc neumím a tak to dopadá,nezbývá mi nic jiného než se učit.
|
Twitch (id: 7083 )
|
9.4.2009 12:39 |
|
nádhera stěma sklarám nwm nwm spis rájovce dlouhoploutvého nebo čichavce perloťového a trousko bych zatmavil dno jinak za 8 nádhera |
česťa (id: 2329
)
|
9.4.2009 12:19 |
|
Krásááá,ještě trochu zlepšit kvalitu fotek,ale už teď jasná 8 |
Diego (id: 5537
)
|
9.4.2009 9:38 |
|
No,asi je zkusím,ale mám s nimi už jednu nepříjemnou zkušenost,když jsem přišel o 20ks neonek.....(ale je pravda že už to byly kusy (10cm na výšku) a dřív se nesetkali s malými rybami. |
ruda (id: 3065
)
|
9.4.2009 9:31 |
|
jeden párek skalarů by tam slušel
neonek se ani netkne,pokud budou koupeny jako malé ryby. |
Diego (id: 5537
)
|
9.4.2009 9:24 |
|
Díky za komentáře.
A kdyby někdo věděl o nějaké hezké dominatní rybě do tohoto akva,tak hned sní sem,ale pozor,aby mi nežrala neonky... |
ruda (id: 3065
)
|
9.4.2009 9:20 |
|
výstižně pojmenovaná prezentace.opravdu ozdoba |
carlosino (id: 8929
)
|
9.4.2009 9:15 |
|
Líbí se mi - 8 |
TomV (id: 3582
)
|
9.4.2009 9:14 |
|
hezký akva 8* |
slowdive (id: 6040
)
|
9.4.2009 8:50 |
|
Po dlouhe dobe zase vyjimecne akvarko...davam 8 a at se dari |
Majk (id: 6662
)
|
9.4.2009 8:24 |
|
Vypada to dobre 7* |
Garfild (id: 8440
)
|
9.4.2009 8:23 |
|
mas nadherne akva
davam za 8 |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|