|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Turbotukan (id: 11216
)
|
13.9.2012 12:26 |
|
Krásná nádrž, škoda, že není aktualizovaná.. |
miro m (id: 10797
)
|
14.4.2010 19:49 |
|
velmi pekne (hodnocení 8) |
Lukin414 (id: 4554
)
|
13.4.2010 20:50 |
|
Naprosto perfektní, skvělá napodobenina biotopu ryb. Já ted stavím něco podobného akorát místo geophagus jen mikrogeophagus kvůli velikosti akva 200l. (hodnocení 8) |
wladys (id: 13
)
odpověď pro Marcela65 |
9.3.2010 19:52 |
|
Díky moc za pochvalu webu i akvárka.Nesmutni, i malé cichlidy jsou krásné. |
Marcela65 (id: 1028
)
|
9.3.2010 9:56 |
|
Ahoj, krásné ryby , krásné akvárko a super web na webnode.cz . Dozvěděla jsem se spoustu zajímavých informací z tvého webu. Cichlidy mám moc ráda,ale bohužel na ty větších rozměrů nemám doma místo. Škoda, škoda a tak se musím spokojit s kančíkama a akarama. Moc pěkné dávám 8 a přeji hodmě zdaru. Alka |
HUJA (id: 10097
)
|
1.3.2010 8:54 |
|
Dobro za 7 |
Lumča (id: 4845
)
|
11.9.2009 16:54 |
|
Tasy mně ještě červěně nsviti 8 |
Lery (id: 7644
)
|
29.7.2009 7:23 |
|
Díky za odpověď.Já bych je rád pořídil k terčovcům,jenže na to nemám nádrž.Snad někdy později,ale dík. |
wladys (id: 13
)
odpověď pro Lery |
28.7.2009 18:57 |
|
Ty fotky teter jsou už rok staré.Ryby jsou již dnes do červena...nejvíce samci.Taky už dost povyrostli.Největší samci mají přes 8cm. |
Lery (id: 7644
)
|
28.7.2009 6:55 |
|
Ahoj.Mám na tebe dotaz,ty Tetry s třešňovou skvrnou jsou vybarvený takhle,jak je máš nafocené,nebo jsou víc do červena?Já je viděl u chlápka,byly fakt nádherně zbarvené do červena.Všechny ostatní jsem potom už viděl takové,jako jsou na fotkách.Tak nevím,jestli jsem neměl vlčí mlhu!Oni byli v akva v hospodě,tak jestli jim tam lil rum?Měl je tam rok.Poraď. |
morllor (id: 5429
)
|
20.7.2009 22:27 |
|
nadhera 8* |
Lumča (id: 4845
)
|
15.6.2009 16:04 |
|
Už jsem hodnotil 8 fakt tvé prezentace jsou bomba |
Sony123 (id: 3053
)
|
7.6.2009 0:48 |
|
8 jsem Ti už dávno dal,takže hodnotit zatím nemůžu,ale jseš fakt borec,máš můj obdiv.Sleduju tvoje prezentace nejenom tady,ale i jinde,nemá to chybu.Prostě Ti fandím a přeju hodně zdaru. |
Lery (id: 7644
)
|
4.6.2009 21:10 |
|
Paráda 8.Konečně jsi dal někdo říct s osvětlením aquarele.Vřele doporučuji všem.Ryby za 10 |
dodof (id: 9406
)
|
7.5.2009 12:24 |
|
paráda kdo umí.............. já čumim |
vokurka (id: 4850
)
|
6.4.2009 12:00 |
|
moc hezke za 8 at se dari |
Tin (id: 5166
)
|
6.4.2009 10:46 |
|
obnovuji hodnocení |
tpivona (id: 8201
)
|
17.2.2009 20:46 |
|
Není to můj styl, ale jinak za 8!
! Tomáš |
Grem (id: 879
)
|
11.2.2009 13:52 |
|
Nádhera 8* |
pilgrim (id: 6297
)
|
29.1.2009 23:00 |
|
Moc pěkný, dávám za osm |
štěpina (id: 6351
)
|
22.1.2009 10:17 |
|
Paráda za 8. |
Psék (id: 7932
)
|
18.12.2008 21:03 |
|
super amazonka 8* |
petr fous (id: 3470
)
|
10.11.2008 13:32 |
|
Krásné rybičky pěkně udělané akvárko.Hodnotím známkou 8+ a přeji hodně radosti z rybiček.Petr |
zeck (id: 5777 )
|
4.11.2008 19:05 |
|
nechápu,proč to nemám ještě ohodnocené:)
takže náprava....8*;)
fakt super |
Ota (id: 3499
)
|
30.8.2008 11:34 |
|
Nedá se jinak než za 8*.Krásně - přírodně udělané - pohoda - relax. |
jonathane (id: 4784
)
|
13.8.2008 14:31 |
|
vsechny Tvoje AQ jsou radost pohledet....8 |
wladys (id: 13
)
|
28.7.2008 23:48 |
|
Dík za komentáře.... |
Lumča (id: 4845
)
|
28.7.2008 17:20 |
|
PC chce znovu hodnotit,tak opět 8. |
HifiX (id: 7431
)
|
28.7.2008 11:22 |
|
No super, já Těch echi mám a argentinensis 3x, když vidím co to je za obludu asi jsem přestřelil, no nechám je a pak je proberu, zatím mě rozčiluje subulatus, ten se začal strašně rozrůstat - mrcha.8 |
:o)) (id: 2687
)
|
24.7.2008 11:38 |
|
Nádherné Aqua a Gibouš. |
Bery (id: 941 )
|
6.5.2008 22:33 |
|
Vymazlený akvarium:)Moc pěkný |
Tin (id: 5166
)
|
2.5.2008 19:10 |
|
moc pěkný 8 |
thcz (id: 6308
)
|
25.3.2008 14:06 |
|
Je to prostě nádhera:)Za 8;) |
kuldat (id: 6918
)
|
25.3.2008 10:11 |
|
moc se mi to líbí, jasná 8 |
milan_h (id: 2792
)
|
23.3.2008 20:49 |
|
Nádherná nádrž, supr ryby,krásný fotky no co bych psal!8 |
petr+maja (id: 912 )
|
23.1.2008 7:27 |
|
Akva se mi líbí,zvyšuji na "7" a prosím o radu.Taky mám dva trnovce cca 14cm,ale bohužel jeden asi zahyne.Je často,vlastně stále vidět i přes den,přijde mi dezorientovaný,má jakési záchvaty,kdy najednou vyrazí a samozřejmě narazí.Trvá to 2 - 3 vteřiny a pak jakoby umíral vkřečích,ale po chvíli ho to přejde.Nevíte prosím někdo o co se jedná?Druhý je v pohodě a žádné jiné ryby mi nehynou.Mám je už třetím rokem. |
TomV (id: 3582
)
|
18.1.2008 16:52 |
|
Ahoj, obnovuju hodnocení a přidávám. 8*
Tom |
Lukin414 (id: 4554
)
|
6.11.2007 18:46 |
|
čágo, koukám parádní biotop zkusil bych přidat ještě pár klacků ale i tak to vypadá parádně jasná 8* |
wladys (id: 13
)
|
25.10.2007 23:24 |
|
Uvažoval sem o Hyphessobrycon erythrostigma(červenoskvrná) nebo Moenkhausia sanctaefilomenae(paraguayská) nebo Hyphessobrycon ecuadoriensis(kolumbijská) nebo Petitella georgiae(červenohlavá)....je to zatím pouze ve stádiu úvah,z toho kančíka mám taky trochu obavu.
Dík za názor. |
pytel (id: 439
)
|
25.10.2007 17:46 |
|
na ty tetry pozor. kančík by s nimi mohl udělat krátký proces. pokud uvažuješ o nějakých větších rostlinožravých tetrách, tak to ještě promysli. já bych je k red headům nedal v žádném případě. udělají moc nepořádku a to nemají red headi rádi, protože jsou dost citliví na čistotu vody. |
wladys (id: 13
)
|
25.10.2007 16:35 |
|
Chtěl sem změnu....A red headi byli favoriti už dávno.
Bohužel teď bojuju s nějakou šílenou plísní,která napadla kupodivu jen kančíky.Mám je v karanténě.Vlastně už jen jednoho.Dva menší to nepřežili.Ten větší vypadá,že to snad přežije.
Uvažuju jestli nedat nějaké větší tetry....akvárko teď vypadá hodně prázdné.Red headi se drží u dna,kde pořád prosívají písek a hledají něco na zub. |
sharon (id: 1665
)
|
25.10.2007 16:13 |
|
Taky zírám, přeměna sice hezká, ale ani předtím to nebylo horší
Proč jsi dal brazilky pryč? |
pytel (id: 439
)
|
25.10.2007 11:53 |
|
tak to koukám jako blázen! brazilky šly pryč! novou volbu red head chválím |
pregio (id: 4491
)
|
4.10.2007 15:33 |
|
ahoj - amazonku ted připravuji a tady mám vzor - u mě za 8 - tatík - PREGIO |
JEF (id: 5298
)
|
28.9.2007 20:11 |
|
FANTASTICKÉ ! není co dodat...perfektní souhra všeho...Závidím...Honza |
Jaro (id: 4814
)
|
4.9.2007 17:43 |
|
Tie tvoje akváriá sú úplne vzorové. Všetky za 8. |
Lumča (id: 4845
)
|
1.9.2007 17:10 |
|
Celkově moc vydařené.chovný pár taky super.nemůžu jinak než 8. |
Don Juan Karlos (id: 4864
)
|
1.9.2007 14:31 |
|
Akvárko pěkné, ryby krásné a skvělá domovská stránka. Samozdřejmě za 8* . |
Mahone (id: 4228 )
|
17.4.2007 16:15 |
|
Pěknej biotop... nádherný ryby... 7 hvězdiček |
wladys (id: 13
)
|
10.4.2007 18:14 |
|
Akvárka jsou jen koníček...mám dost jiné práce,ale na akvárka si čas vždycky udělám.
Dík za hodnocení. |
MVano (id: 2410
)
|
10.4.2007 17:23 |
|
Koukám že máš tech akvárek čím dál, tím víc. Předpokládám, že ale neděláš nic jiného. 8 |
wladys (id: 13
)
|
28.3.2007 23:27 |
|
Tak těch brazilek bylo přes 200ks....zásobuju akvaristiky a taky občas něco pošlu,nebo si někdo pro ryby dojde.S té dvoustovky mám v akva ještě asi 80ks.Malé špatně rostoucí skrmuju.Ryby se třou asi tak 4-5x do roka,ale většina potěru slouží jako krmení. |
dvacetinozka (id: 432 )
|
28.3.2007 9:34 |
|
Ahoj, koukala jsem na tvoje stránky a pustila jsem si video tvé odchovné nádrže pro brazilky. To byla opravdu "hemživá konzistence"! Chci se zeptat co děláš s tolika mladými, vypadalo, že jich je tam dobrá stovka - to je o ně takový zájem, že je všechny rozdáš? Přece jenom to jsou docela velké ryby a určitě nejsou moc nenáročné... i když krásné! Jak často vlastně od nich ty mladé máš? |
NASREDDIN (id: 3697 )
|
6.2.2007 14:51 |
|
opět 8, nemůžu jinak. |
romana88 (id: 3261 )
|
16.1.2007 19:19 |
|
krásné rybky |
wladys (id: 13
)
|
10.1.2007 18:00 |
|
OTO úkryty tam jsou...mezi kořeny,ale pár je takhle spolu už skoro tři roky,bez sebemenších problémů.Ze začátku sice samec samici občas prohnal,ale do půl roku se vše uklidnilo.Od té doby je klid.Ona i samice si umí zjednat pořádek v akvárku.......hlavně když se stará o potěr,je kolikrát agresivnější než samec.
Dík za komentář a ohodnocení |
Ota (id: 3499
)
|
10.1.2007 13:34 |
|
Ahoj,
Fotky máš super.Akvárko je také pěkné,v jednoduchosti je "síla".Jen mi tam chybí jakýkoliv úkryt pokud by se např. samice chtěla schovat před samcem.Protože pokud ještě není samice "zaplněna" jikrami a samec má zájem se třít, dost samici pronásleduje po celé nádrži a pokud se samice před ním nemůže nikam schovat tak ji může i okousat ploutve či věčnými údery "žduchanci" hlavou kterými si vyžaduje pozornost i uštvanou samici zabít ...
proto bych tam nějaké vhodné úkryty asi já udělal.Bylo by škoda takového krásného páru.
Ale zatím vypadají rybky v tvé nádrži spokojeně.
Tak držím palce,ať se daří.Dávám 6. |
wladys (id: 13
)
|
9.1.2007 23:40 |
|
Na rampě nic,ale proč investovat prachy do něčeho,co si můžu udělat doma.Navíc nevím jak bych jí tam umístil aby nebyla vidět;) |
Shakalik (id: 1520
)
|
9.1.2007 22:41 |
|
A co je špatného na té rampě ? |
wladys (id: 13
)
|
6.1.2007 0:48 |
|
Nic zvláštního...snížil sem průtok a posunul sem výpusť více k hladině a navíc sem proud rozdělil do dvou menších proudů. |
Shakalik (id: 1520
)
|
5.1.2007 22:36 |
|
Prozradíte mi jak nebo je to tajemství
? Rád se přiučím od zkušenějšího. |
wladys (id: 13
)
|
5.1.2007 17:55 |
|
Úprava vody ve vodárnách je úplně něco jiného,než cpát do akvárka roztok z obsahem mědi.Tu totiž tyto přípravky obsahují.To raději překousnu těch "pár" chomáčků řasy....ostatně i řasa do akvárka patří...pokud jí není moc tak mě neva.Rampu dávat nebudu,už sem to vyřešil jinak....
Ale dík. |
Shakalik (id: 1520
)
|
5.1.2007 16:17 |
|
Cpát chemii do vody je velice relativní pojem, vždyť se voda ve vodárnách chemicky upravuje
))))))). S těmi příčinami máte pravdu, ale výkonná filtrace, která nezpůsobuje velké proudění vody které štětičkové řase svědčí neexistuje. Možná by vám pomohla taková ta roztřikovací trubka co se upevňuje na výstupnou hadici externích filtrů. Pokud Vám ovšem již dříve zmíněná řasa nevadí, tak je problém vyřešen, ale viděl jsem to akvárium bez řasy a vypadalo mnohem lépe. |
wladys (id: 13
)
|
4.1.2007 21:03 |
|
...jj je to štětičková řasa....ale je na ústupu.....dík za radu,ale chemii do akvárka cpát nechci....tolik mi ta řasa nevadí.A myslím si,že je lepší hledat příčinu vzniku,než řasu jen do kola odstraňovat. |
Shakalik (id: 1520
)
|
4.1.2007 11:59 |
|
Proti štětičkové řase mám odskoušenou kombinaci pŕípravků Protalon 707 v kombinaci s přípravkem Algo stop depot. |
Shakalik (id: 1520
)
|
4.1.2007 11:44 |
|
Akváriu je krásné, hlavně se mi líbí to spojení s tou odchovnou, ale pokud mohu být trochu kritický, tak se mi nelíbí ta štětičková řasa na tom pozadí, teda pokud to je śtětičková řasa.Ať ti plavou |
wladys (id: 13
)
|
3.1.2007 13:43 |
|
fotím Cannonem A60 |
Alexanderovic (id: 3532 )
|
2.1.2007 19:52 |
|
HEZKY- hlavne ty fotky- jaks to fotil? |
milan_h (id: 2792
)
|
26.12.2006 11:21 |
|
Nádhera, nemá chybu nádrž ani ryby,prostě supr!8 |
Rudolfo (id: 3467 )
|
26.12.2006 10:49 |
|
Bez keců 8
|
Lucíšek (id: 1790
)
|
5.12.2006 13:14 |
|
dávám za 8 |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
24.11.2006 23:10 |
|
Teda úplně zírám. Ty jsi úplný kouzelník., a všechny tvoje akva, jsou super. Gratuluji
8 |
P.D. (id: 3163
)
|
22.11.2006 11:41 |
|
nádherný páreček ....., zdravim |
wladys (id: 13
)
|
21.11.2006 23:40 |
|
Měl sem obrovské problémy s vláknitou řasou...té jsem se zbavil..momentálně tam mám na pozadí dost štětičkové řasy ale to neřeším,je to holt dano silnou filtrací,která je u takhle velkých ryb nutná..na pozadí mi to nevadí....navíc se zdá,že ustupuje. |
wunti (id: 26
)
|
21.11.2006 8:00 |
|
Zdarec...cece nemas problem v tomhle akva s rasou? jakoukoliv?... |
wladys (id: 13
)
|
12.11.2006 23:45 |
|
...díky jsem rád,že ti mé stránky v něčem pomohly...k té africe...pokud máž možnost kup raději větší akvárko....aspon 200 litrů takhle budeš mít větší možnosti s výběrem ryb.U 150-ky ten výběr bude mnohem menší.Pokud budeš v něčem tápat tak se klidně ptej.Když budu vědět rád pomohu. |
Shark-cz (id: 1604
)
|
12.11.2006 21:55 |
|
AHOJ
nahodou jsem narazil na Tvůj web je přehledný a načerpal jsem tam dosti informací - hodlám založit MALAWI nádrž zatím o objemu 150l pro začátek tvoje akva jsou kouzelná moc se ni líbi
hodnotím za 8++ |
wladys (id: 13
)
|
11.11.2006 20:22 |
|
mig07....jsou tam dvě velké kostky na sobě o rozměrech..přibližně 20x15x15.A fakt nemohu posoudit jestli by ti ta filtrace stačila ve 3000....do tak velké nádrže bych dal celoskleněný venkovní filtr...případně bych si vyrobil velký anistrový filtr z nějaké plastové bečky.....
Tři kubíky jsou tři kubíky to už je pořádná vana a chtělo by to pořádnou filtraci. |
:o)) (id: 2687
)
|
11.11.2006 18:37 |
|
Krásné Aqua |
mig07 (id: 2003
)
|
11.11.2006 16:51 |
|
7* Mám otázku ohladom filtrácie: kolko tam cca molitanu. Keby som dal do mojho, dúfam nabuduci rok urobeného 3000 akva na troch miestach takéto filtrácie myslím týmito tvojími filtrami (silnejší výkon) stačilo by to podla teba. |
wladys (id: 13
)
|
9.11.2006 17:32 |
|
Fotka klame ve skutečnosti je na tohle mnohem lepší pokoukání...teda pro toho kdo má rád velké a zajímavé ryby.....pro rostlinkáře je to samozřejmě nezajímavé.... |
barbus (id: 1242
)
|
9.11.2006 11:27 |
|
Víc se mi líbí to tvoje Malawi to je parádní tady za 6 |
wladys (id: 13
)
|
3.11.2006 13:39 |
|
Přidal sem nové fotky a na mých stránkách jsou k shlédnutí i nová videa mých nádrží.http://www.akvastranky.unas.cz/moje_akvaria.... |
wladys (id: 13
)
|
17.10.2006 20:22 |
|
JJ přesně tak....samec kolem 25cm samice tak 18....ale jsou vcelku klidné i při krmení...to se ovšem nedá říct o jejich potomcích.....ti jsou doslova jako piraně.... |
rhozlar (id: 1671
)
|
17.10.2006 10:24 |
|
Jak jsou velicí Ti Tvojí mazlíčci? Podle fotky odhaduji samce na tak 25cm
To už pěkně vejří vodu. |
maruno (id: 1485
)
|
9.10.2006 21:02 |
|
Jo a díky za komentář a hodnocení. |
maruno (id: 1485
)
|
9.10.2006 21:00 |
|
no uvažoval jsem o tmavším pozadí, ale nechtělo se mi ho vyrábět z PU pěny nebo břidlice, je to totiž na úkor místa v akva, tak jsem zvolil tapetu, protože doufám, že mi to trochu víc zaroste a potom ta tapeta nebude vidět. A ti tvoji mackové i s mladými jsou úchvatní a že tam nemáš kytky? To vůbec nevadí je to krásné i bez nich. No a myslím že ti malí ti ty kytky vynahradí. |
wladys (id: 13
)
|
8.10.2006 22:44 |
|
Rostliny nevydrží....ani růžkatec...už sem si zvyk....v jejich přirozeném biotopu žádné rostliny nejsou....takže proč je tam cpát...ikdyž jsem to mnohokrát zkoušel.
Holt příroda je příroda.Kanci potěr určitě likvidovat budou.Až trochu porostou tak nemám z přemnožených Brazilek obavy.Jsou to opravdoví žrouti. |
Krumpi (id: 2336 )
|
8.10.2006 20:53 |
|
Ahoj, pekne nove fotky:)
A co jinak kytky? Odolavaj?
U me si zatim vubec brazilky kytek nevsimaj ( na to tam jsou jini experti
)
Ale co fakt prezije snad vsechno je ruzkatec:)
A jak to vypada s poterem pracujou kancidla na redukci jejich poctu? |
wladys (id: 13
)
|
8.10.2006 11:00 |
|
Dnes jsem dodal slibované foto nádrže po částečné výměně osvětlení. |
wladys (id: 13
)
|
6.10.2006 23:20 |
|
Dneska jsem vyměnil dvě zářivky..dal sem mé oblíbené Aquarellky.Takže momentální sestava je 2xOsram Lumilux L 18W/840 cool white a 2x18W/89 AQUARELLE...budu to muset co nejdřív nafotit....Brazilky se pod tímto světlem nádherně rozzářily.... |
wladys (id: 13
)
|
2.10.2006 20:14 |
|
Díky za optání...vede se jim skvěle.... |
Nord (id: 2718 )
|
2.10.2006 17:30 |
|
ahoj tak jak se vede prťousum? sou to fakt luxusss ryby |
mig07 (id: 2003
)
|
17.9.2006 13:39 |
|
6* |
black (id: 2705
)
|
16.9.2006 11:16 |
|
Říznul jsem to i lihem,ale asi trochu moc.Nějak mi to začalo žrát ten polyš a začalo se to podobat ksichtu Fredyho Krugra.Tak to pašlo vsjo v pizdu. |
wladys (id: 13
)
|
16.9.2006 10:43 |
|
..jo jo s epoxidem to chce klid a hlavně to chce trochu rozředit líhem....potom se s tím pracuje skvěle...jinak Ď za návštěvu mých stránek a zhodnocení nádrže.... |
black (id: 2705
)
|
16.9.2006 9:52 |
|
Zdar kámo.Tak jsem prubnul výrobu pozadí z polyst.dle tvého návodu.Vše super,do chvíle,než jsem vzal do ruky EPOX 1200.Tak daleko jsem nehodil ani granátem ve škole.Jsem od přírody trochu nervák.Jinak máš dost dobré stránky a tady dávám 7.Moc pěkné. |
dapru (id: 1416
)
|
7.9.2006 22:22 |
|
Tak jsem dneska viděla večeři brazilky
Ale foto je krásné, když pominu obsah
Jinak k mému AQ, jak jsi psal, bohužel rybí posádka ubyla - postupně, žádný hromadný úhyn nebyl, jen pancéřníčkům panda se nějak nedařilo
Ale tento měsíc se stěhujeme, tak nechci posádku doplňovat, až poté, co se akárko zase po stěhování dá do kupy
Dáša. |
wunti (id: 26
)
|
7.8.2006 6:59 |
|
Zdarec. Kanciky mam od pana Gebauera z Pribora, ktery je sehnal nekde z Usti - kdyz tak napis mejla muzu ti na nej dat odkaz - tedy pokud mas o ne zajem...zdar |
lap (id: 2365 )
|
6.8.2006 20:47 |
|
Hmmmmmmmmm....fakt paráda. Tady se dá jen tiše sedět a závidět
za *8 |
Shakalik (id: 1520
)
|
4.8.2006 17:03 |
|
Krásné 7 |
wladys (id: 13
)
|
3.8.2006 19:04 |
|
Pak jedině si nechat ryby poslat...Třeba vivarium.cz..pěkný výběr a ochotný majitel. |
petr.svijany (id: 1963
)
|
3.8.2006 18:13 |
|
to ja bych i nejakou to cichlidu bral jenomze v akvaristikach kam mam pristup je bohuzel nemaji |
Krumpi (id: 2336 )
|
3.8.2006 8:02 |
|
Ahoj, koukám, že mladí pěkně a hlavně rychle rostou:)
S kytkou držím palce, ať se do budoucna přiučím
Doufám, že takhle rychle porostou i mé brazilky, už se těším až budou stejně velké jako tvůj chovný pár |
wladys (id: 13
)
|
2.8.2006 18:23 |
|
Tu sem rázně zredukoval a nechal jen pár rostlinek....strašně rychle rostla a kořeny zasíraly vodu....Musím ji držet hooodně na uzdě...... |
langosh (id: 494
)
|
2.8.2006 12:00 |
|
Kam se poděla babelka?
Roman |
wladys (id: 13
)
|
2.8.2006 10:26 |
|
Dneska je tam třetí den a dostává zabrat....nevidím to moc nadějně.... |
Mirďas (id: 520 )
|
2.8.2006 9:32 |
|
Ty male vypadaji uz pekne a rostou teda jen co je pravda...A jsem zvedavy na ten Echinodor jak dlouho ti tam vydrzi |
blek (id: 1357
)
|
31.7.2006 21:17 |
|
takhle jsem viděl brazilky naposledy někdy před 30 lety v akvaristickym kroužku. to je bomba |
wladys (id: 13
)
|
28.7.2006 20:09 |
|
JJ rostou prďolky,rostou.. |
dapru (id: 1416
)
|
28.7.2006 14:32 |
|
Jé, moře Brazilek - paráda
Dáša |
petr.svijany (id: 1963
)
|
25.7.2006 21:06 |
|
posilil sem konecne osvetleni na 30 w tak doufam ze uz to bude lepsi fotky budou v nejblizsi dobe |
wladys (id: 13
)
|
17.7.2006 14:07 |
|
Skus to nadhodit ještě v diskusi,ale jak sem psal,já to tak praktikuju a stím,že by mi začal hnít oddenek jsem se zatím nesetkal,ale podotýkám...musí to být velká rostlina se zdravým kořenovým systemem a po zasazení se nesmí oddenek zahrabat do písku! |
Mirďas (id: 520 )
|
17.7.2006 12:25 |
|
Takze myslis ze bych je mohl rozdelit?Korenu maji celkem dost,v tom problem nebude,jen aby nezacal hnit oddenek... |
dapru (id: 1416
)
|
12.7.2006 11:22 |
|
Nové fotky jsou super - nejen kvalitou, ale i akvárko
A co mě nejvíce dostalo, je plná nádrž prcků, to je nádhera ... nemůžu se vynadívat
Dáša |
wladys (id: 13
)
|
11.7.2006 19:05 |
|
Ja je takhle běžně dělím....pokud je dost velký a má zdravé kořeny.....myslím,že ta rychlost růstu je spíš druh od druhu...třeba lanceolata nebo congensis tak rychle neroste...
...Doufám,že tam ten anubias vydrží....trochu ho očesaly ,ale pár listů se ještě drží...a roste nový...tak uvidím....když to nepude tak půjde zpět do odchovny... |
Mirďas (id: 520 )
|
11.7.2006 17:19 |
|
Mozna Anubias prezije,uvidis sam...Jinak u me vyjimka potvrzuje pravidlo...Vsude se pise,ze Anubiasy obecne rostou pomalu a zarustaji rasou a u me rostou jako o zavod...Za tyden jim narostou i 3 listy...Anubias barteti var.nana mam cca od dubna kdy jsem ho koupil na Tropicu v Ostrave a nemel skoro ani 5 listu.Tedka jich ma vic jak 30 a brzy budu rozdelovat...To same Anubias barteri.Mel strasne malo listu ale rozjel se.Taky ma uz pres 20 listu.Jen mam obavy,jestli kdyz oddenek rozrezu a udelam vice rostlinek,jestli se znova chytnou...Rad bych je porozdeloval at jich mam vic,ale docela mam z toho strach.Co ty na to? |
wladys (id: 13
)
|
9.7.2006 19:33 |
|
Jasně že si občas ďobnou...to by nebyly brazilky aby si neďobly ,ale pistie strašně rychle dorůstá...týdně ji musím korigovat....před třemi dny jsem na kořen umístil jeden vzrostlejší anubias cafeofolii a urvali zatím jen dva listy a nyní ho nechávaj na pokoji...tak sem zvědav....že by se jim líbil |
Mirďas (id: 520 )
|
9.7.2006 17:20 |
|
A dospele Brazilky nechvaji tu Piscii na hladine na pokoji?Neokusuji ji koreny?Jinak ta fotka tech malych Brazilek je super |
pytel (id: 439
)
|
30.6.2006 10:27 |
|
ty tvoje akvárka jsou fakt krásné! už se těším až mi ty mé tapajosky vyrostou a budou mít kolem sebe taky spoustu mladých |
ludanek (id: 1991
)
|
15.6.2006 22:38 |
|
Zdravim Ameriku!
Tvoje akva už znám z akvaristy,máš je hezký.Ty Geophágové jsou fakt krasavci,ale na mý akvo docela velký.Snad někdy,až bude větší?!?!Malawi jsem Ti hodnotil nedávno a tady dávam 7 |
wladys (id: 13
)
|
15.6.2006 10:01 |
|
Smíchal sem si z různých krmiv takovou směsku,kterou sem si nadrtil(sak energy a green,NLS,granulky shrimps) tuhle směsku střídám s žábronožkou a tetraminem mini.Krmím tím i malé tlamovce.Můžou se po tom utlouct a rostou jako z vody. |
Mirďas (id: 520 )
|
15.6.2006 9:50 |
|
Cim krmis ten poter? |
wunti (id: 26
)
|
14.6.2006 9:21 |
|
Zdravim...Clovece fakt povedene...jak akva vizualne tak rybi osadka a jeji slozeni supr....davam plny pocet - ted uz si ho plne zaslouzis - jen tak dal |
wladys (id: 13
)
|
7.6.2006 0:31 |
|
...pistii se daří skvěle....už sem ji musel i dvakrát probrat,ale egerii jsem dneska vyhodil...respektive to co zní zbylo.....Holt kdo chce velké Cichlidy....nemůže mít v akvárku prales
.....naštěstí ho můžu mít v jiné nádrži. |
sharon (id: 1665
)
|
6.6.2006 13:30 |
|
Vidím, že pistii se daří, vypadá to super. |
wladys (id: 13
)
|
30.5.2006 16:45 |
|
...ten už tam je,ale má zatím jen asi +-6cm.....čekám až vyroste.... |
dapru (id: 1416
)
|
30.5.2006 15:10 |
|
A dokážu si tam představit nějakou pěknou "bačkoru" - velkého krunýřovce |
dapru (id: 1416
)
|
30.5.2006 15:08 |
|
Vkusně upravené akvárko pro nádherné brazilky
Pozadí a šikovně schovaný filtr je nej
Ať se daří. Dáša. |
Boban (id: 64
)
|
28.5.2006 14:06 |
|
Tak gratuluji, myslím že brazilky budou spokojené, moc se ti to povedlo |
wladys (id: 13
)
|
26.5.2006 19:12 |
|
...odkazy jsou opraveny a plně funkční....stačí na ně jen kliknout.... |
Mirďas (id: 520 )
|
26.5.2006 17:21 |
|
Kdyz delas HTML tagy tak bych to delal tak,aby aspon ty odkazy byly na kliknuti a aby to cele davalo nejake souvislosti....
|
wladys (id: 13
)
|
24.5.2006 19:57 |
|
...já si myslím to stejné....původně jsem myslel,že tam ještě nějaký pár cichlid přidám,ale když je vidím na živo jak jsou divoké,když jdou třeba po platydorasovi(kerej má naštěstí krunýř)...ta by to asi fakt nedělalo dobrotu....
...jinak dík za návštěvu a názor.. |
sharon (id: 1665
)
|
24.5.2006 19:51 |
|
Tohle se mi moc líbí, ten nápads filtrem je super. Já bych tam další velké cichlidy nedávala, brazilky vypadají víc než spokojeně,kdybys tam měl další pár, byl by tam zbytečně chaos. Ale to je můj názor a zkušenost s kančíkama
. |
wladys (id: 13
)
|
24.5.2006 19:23 |
|
....nyslíš,že bych měl ještě přidat pár?..Já mám docela strach....ale asi mi to nedá a možná zkusím přidat.....ale až tam nebudou malí.....teď by to byla vražda...zatím přidám jen nějakého většího krunýřovce.... |
pytel (id: 439
)
|
24.5.2006 12:32 |
|
akvárko se mi moc libí...a kdyz tam pridas steindachnerky, tapajosky nebo cokoli jineho bude jeste hezci. |
wladys (id: 13
)
|
24.5.2006 0:18 |
|
Kytky jsem tam dal jen ty co mi zbyly.....brazilkám už nekoupím ani stéblo
...malé jsem ze starého akvárka vycucl odkalovačkou,ještě nebyly rozplavané,tak to šlo dobře.....jenže se rozplavaly ve vaničce....takže jsem je tam prostě nalil....chtěl sem to udělat co nejrychleji abych co nejmíń stresoval rodiče i prcky....což se jak vidno povedlo.....největší sranda byla při výlovu samce....nevešel mi totiž do sítky
....při příštím výlovu(doufám,že už žádný nebude)...budu muset použít rybářský sák... |
langosh (id: 494
)
|
23.5.2006 22:01 |
|
Vypadá to dobře - brazilky se už konečně otočí
. A koukám, že už to zase zkoušíte z kytkama. Jsem zvědav, jak to dopadne
. btw Jak jste tam přestěhoval ty prcky?
Roman |
wladys (id: 13
)
|
13.5.2006 22:59 |
|
Na fotce s Ancistrusem je ještě staré dno....to jsem při instalaci pozadí vyhodil...pro geophágy to bylo nevhodné a navíc by to k tomu pozadí ani nešlo...teď tam mám říční písek(asi 2mm).....no a milujou ho...bagrujou jak o závod. |
langosh (id: 494
)
|
13.5.2006 19:38 |
|
Ještě jsem se chtěl zeptat, jak tam máte hrubý písek/štěrk (to foto s ancistrusem mi tam nějak nesedí
) a jak je to s jeho prosíváním. Díky
Roman |
langosh (id: 494
)
|
13.5.2006 19:35 |
|
Gratuluji k prckům (už asi rutina že?
). Geo. steindachneri má mít max. okolo 20 cm, běžně v AQ snad okolo 15 cm, takže by to možná vypadalo hezky pořídít si tak 3-4 kousky a k tomu jako dominantu mít brazilky. Tapajosky zase vypadají naprosto úžasně
. Takže věřím, že to asi bude těžké dilema
.
Roman |
wladys (id: 13
)
|
13.5.2006 19:10 |
|
....na to sem taky zvědavej
..ony ty brazilky zas až tak drsné ryby nejsou....pokud se zrovna netřou,ale já tu jejich agresivitu při tření tak trochu přisuzuju i tomu menšímu prostoru....snad se v tom větším akvárku trochu sklidní.
Každopádně to jsou nádherné ryby..... |
langosh (id: 494
)
|
13.5.2006 10:17 |
|
To kdybyste měl tu pětistovku, co jste plánoval, to už by zase bylo o něčem jiném
. Jinak geo.Steindachneri patří údajně mezi ty klidnější geophagy, takže z jejich strany bych žádný problém neviděl. Ale brazilky jsou zase řazeny mezi ty drsnější... Jsem zvědavý jako to dopadne
Roman |
wladys (id: 13
)
|
12.5.2006 23:10 |
|
....právě,že to už musí být větší ryby....menší by neměli šanci...ještě uvidím....nějaké tapajosky mám slíbené někdy na podzim...už by to měly být větší ryby(pár)...taky sem ještě uvažoval o těch Steindachneri....nebo jen nějakého většího sumce...uvidím....třeba ještě někdo poradí....každopádně díky |
langosh (id: 494
)
|
12.5.2006 21:26 |
|
Nejsem zrovna odborník na větší (teprve se rozkoukávám
), ale myslím, že těch 300L by mohlo být akorát jen pro ty Geo. brasiliensis (pokud Geo. tapajos skutečně dorostou přes 20cm). Nevím, nakolik to jsou skupinové ryby, ale možná bych přidal třeba jen 1-2 samice (?). Ale u takových macků bude asi problém přidat jakoukoliv rybu. Jak plánujete přidat ty tapajosky (nebudou to asi dospělci)? Obávám se, že samec půjde do každého nováčka, který mu velikostí není roven.
Roman |
petrys (id: 1727 )
|
27.4.2006 15:39 |
|
díky moooc! |
wladys (id: 13
)
|
27.4.2006 11:01 |
|
Už sem ti na to na svých stránkách odpovídal....pozadí tam mám rok a je v pohodě..po správné neutralizaci je epoxid zcela neškodný a může přijít do styku i s pitnou vodou. |
petrys (id: 1727 )
|
26.4.2006 10:36 |
|
ahoj, máš moc hezký akva, můžu se tě prosím tě zeptat, to pozadí, co jsi dělal-nestalo se pro rybky toxický?chci ho taky skusit je fakt super! |
sharon (id: 1665
)
|
23.4.2006 23:35 |
|
To se ti nedivím, žes to s rostlinkama vzdal
, moji kančíci se sice taky činí, ale takhle brutální přestavbu jsem zatím nezažila
, nádherné fotky. |
wladys (id: 13
)
|
3.4.2006 7:28 |
|
..mě teda nebručí...je v pohodě..akvárko je v obýváku. |
renegade (id: 953 )
|
2.4.2006 10:59 |
|
Ahoj. Mám na Tebe prosím dotaz. Také jsem si koupil čerpací hlavu ATMAN 201 a zdá se mi, že docela bručí. Je to u ní normální, nebo je to vada výrobku., Mám ještě jeden filtr, aqua szut junior a ten neslyším, ani když si dám ucho velice blízko skla, kde je umístěn. Jaké máš zkušenosti. Jde s tím hlukem něco udělat? Předem díky za odpověď |
Mirďas (id: 520 )
|
24.3.2006 18:14 |
|
Pekne nove fotky...
za 2* |
wladys (id: 13
)
|
17.3.2006 20:41 |
|
..vím,že do Amazonie nepatří ani Labeo ani Gara....Garu jsem tam dal kdysi kvůli řasám....a labeo taky...navíc je to pěkná rybka
a už sem si na ni zvykl. |
Fishinka (id: 35 )
|
17.3.2006 16:15 |
|
WOW co ta parmička v amazonii? |
tomik123 (id: 979 )
|
9.2.2006 22:39 |
|
Úplně super ryby strašné veliké ale nádherné,ale fakt to chce akvárium jiných rozměrů. Těším se na větší akva. Držím palce |
wladys (id: 13
)
|
3.2.2006 17:12 |
|
...pro ty dva prcky je to akorát...samice má asi 15cm..samec 25cm.....ale jelikož bych chtěl ještě jeden druh......tapajosky....tak plánuju něco kolem 500l,ale to bude až po přestěhování....... |
Kubajs (id: 877 )
|
3.2.2006 10:39 |
|
neni to pro ty Geophagy male? |
Marcela65 (id: 1028
)
|
28.1.2006 22:22 |
|
Moc pěkné akvarko.Krásné ryby.Dávám7* |
Jencula (id: 1169
)
|
25.1.2006 8:37 |
|
paráda, slušní macani. Hodně štěstí při dalších odchovech! Máš 8* |
mlukas (id: 802
)
|
10.1.2006 22:09 |
|
Tak to je opravdu super akvárko - dávám ****. |
wladys (id: 13
)
|
2.1.2006 16:37 |
|
...MLAĎOŠI PŮJDOU PRYČ....NEVÍM CO BYCH S NIMA DĚLAL:)...NEVÍM PODLE ČEHO USUZUJEŠ ŽE JSOU ZAKRSLÉ:D TO SE MUSÍM SMÁT....ZA PRVÉ FOTKA UŽ JE ASI MĚSÍC STARÁ A ZA DRUHE...PERLEŤOVKY ROSTOU MNOHEM POMALEJI NEŽ OSTATNÍ CICHLIDY....JEJICH RŮST SE ZRYCHLUJE AŽ V DOBĚ DOSPÍVÁNÍ...A TO JE U TĚCHTO RYB ASI V JEDNOM ROCE ŽIVOTA.....ALE JINAK DÍK ZA POCHVALU;) |
Dave007 (id: 642 )
|
1.1.2006 20:11 |
|
Ty ty mladý perleťovky neprodáš? Jsou dost zakrslí, je to na nich vidět. Ale asi ti dost přirostli k srdci, což? Ale přesto... jinak je to pěkný
3* |
Miros (id: 858
)
|
10.12.2005 12:36 |
|
Díky za rady. Tvoje akvárko je opravdu nádherné, přeju hodně štěstí s mladýma |
wladys (id: 13
)
|
24.11.2005 16:16 |
|
Dík.
Samec má asi 25cm,samice je menší asi 15cm.Mlaďoši rostou jako z vody,ty co nerostli dobře jsem použil jako živé krmení mým tlamovcům a zbytek...tedy to nejlepší a nejsilnější rozdám a rozprodám...mám přislíbený odběr ve zdejších akvaristikách. |
dvacetinozka (id: 432 )
|
24.11.2005 14:18 |
|
Akvárko vypadá moc hezky a netradičně, a i když takhle velké ryby nejsou můj šálek čaje, tak tyhle jsou krásné. Zajímalo by mě, kolik měří, a co dělají mlaďoši, jak jsou už velcí, a co s nima budeš dělat? |
wladys (id: 13
)
|
12.11.2005 11:20 |
|
.....dík,řeknu ti,že to dá dost zabrat,abych našel nějakou rostlinku,kterou nechají Geouši na pokoji...nedávno sem zasadil valisnerii neotropical a začíná se rozrůstat a celkem si ji nevšímají....přitom,když jsem tam dal obrovskou Valisnerii giganteu tak ji do týdne oholily,že mi tam zůstaly dva lístečky :( |
Darja (id: 540
)
|
11.11.2005 12:53 |
|
Vypada to, jako kdybys vytrhl kus dokonale prirody a privezl si to s sebou
Moc pekne |
Alnus (id: 191
)
|
30.9.2005 0:05 |
|
Profesionální akvárium, výborné pozadí! |
wladys (id: 13
)
|
26.8.2005 8:57 |
|
....narušitelé tam jsou tři,ale ti už tam jsou od začátku.Akary jsem měl,ale jak začaly Geophágové dospívat tak si prostě zabraly celé akva a na yyakary nezůstalo místo.Jednou ráno jsem přišel a našel samce Akary s vykousnutým kusem hřbetu a jen se trápil a ležel na dně,tak jsem ho musel utratit.Samici jsem hned potom vylovil a daroval.Teď si pěkně plave v akva u bratrance. |
wunti (id: 26
)
|
25.8.2005 12:53 |
|
Urcite..
jen tam mas dva narusitele... Ty Akary modre mas nekde jinde?...Kdysi jsi je mel dohromady s temi Perletovkami, neni tomu tak?... |
wladys (id: 13
)
|
25.8.2005 11:58 |
|
Myslíš,že krunýřovci,trnovci a Geophágové v Amazonii nežijou? |
wunti (id: 26
)
|
24.8.2005 10:32 |
|
Zdar...Cece to osazenstvo ti uz moc Amazonii nepripomina.... |
wladys (id: 13
)
|
21.5.2005 13:28 |
|
...no když jsem tam ještě Akary modré měl,tak mi čtyry sežraly,teď tam Akary nejsou a Perleťovky si jich moc nevšímají.Jsou oproti nim mrňaví a tudíž nezajímaví. |
wunti (id: 26
)
|
20.5.2005 9:41 |
|
Zdar. Prosim te mam dotaz... tobe normalne funguji ty mali krunyrovci jednopruzi v akvariu s akarami ci dokonce perlovkami??? Nevsimaji si jich? Nepovazuji je za spestreni jidelnicku? Jak se ti osvedcili v boji s rasou? Diky moc a at se dari |
wladys (id: 13
)
|
22.3.2005 8:38 |
|
4brubru:S těma Akarama máš naprostou pravdu,dřív jsem mladé odlovoval a odchovával v jiné nádrži,teď ale o Akary modré není moc velký zájem,proto nic neodlovuji a nechávám je v akva.Přežije jen minimum.U Geophágů přežívá víc mladých,rodiče se víc starají a jelikož jsou mnohem větší,mají i větší respekt.O Geophágy tady u nás zatím zájem je. |
brubru (id: 30 )
|
20.3.2005 19:07 |
|
u perleťovek to bude asi podobné...nejlepší je tomu nechat volný průběh... |
brubru (id: 30 )
|
20.3.2005 19:03 |
|
joo.. akary.. taky jsem je míval.. nejhorší .. je pak mladé udat...HRůZA...ale jinak máš pravdu.. mým snem jsou cichlidy .... |
wladys (id: 13
)
|
11.3.2005 7:59 |
|
Geophagové mají asi rok a půl a samec má as 17cm a samice 10cmm.Ale ještě porostou.Jestli si je chceš pořídit tak počítej s tím,že ti překopou celé akva. |
Boban (id: 64
)
|
10.3.2005 22:14 |
|
Ahoj jak je ten Geophagus velkej moc se mi líbí asi si taky pořídím něco takovýho.Cichlidy jsou krásný rybky |
pepin (id: 75
)
|
10.3.2005 18:15 |
|
Docela hezké ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je síla.
Pepin. |
Sagisek (id: 67
)
|
7.3.2005 18:20 |
|
Ty woe :o) Tech mladych ale je ... Jinak určitě pěkné akvárko, na který můžeš být pyšný ...
Sagi |
wladys (id: 13
)
|
2.3.2005 7:19 |
|
Nechávám to přírodě.Rodiče se,ale starají.Všechny ryby drží v šachu.Jedině platydoras si z nich nic nedělá a občas si vyleze z úkrytu nějakou tu rybku ulovit.
Ale pořád je mladých dost(asi 80). |
MartinM (id: 42
)
|
1.3.2005 22:36 |
|
Paráda!!!
Dufám, že něco odchováš :) |
Roman (id: 1 )
|
26.2.2005 14:29 |
|
Teda těch mrňousů ale je. |
wladys (id: 13
)
|
15.2.2005 8:08 |
|
Plůdek už je vylíhlý,zatím ho schovávají pod břidlicí.Za pár dní by se měl rozplavat.Pak uvidím kolik se toho vylíhlo. |
Roman (id: 1 )
|
14.2.2005 17:34 |
|
Možná by to byl pěkný průšvih, kdyby všechny jikry uhlídali. To by bylo rybiček. |
Márty (id: 18
)
|
13.2.2005 22:46 |
|
To sou macci, jo jo. Ta platiphylla je dobra volba, super rostlina taky ji mame |
wladys (id: 13
)
|
10.2.2005 8:33 |
|
Akary ne,ale geophagové ryjí.Hlavně když se chystají klást jikry.Ale pokud člověk chce
chovat tyhle ryby musí s tím počítat a podle toho zařizovat akva.Slabé rostlinky nemají šanci a slabé rybky taky ne. |
wunti (id: 26
)
|
9.2.2005 10:37 |
|
Neryje ti ve dne ta akara modra? |
Popka (id: 16 )
|
7.2.2005 8:28 |
|
MOC PĚKNÉ AKVA. a TY FOTKY TĚCH RYBIČEK JSOU BEZVADNÉ. JEN TAK DÁLE . |
Marcela (id: 2 )
|
6.2.2005 21:19 |
|
Tak jsem se pustila také do hledání a našla jsem, že ten platydoras costatus se česky nazývá trnovec bělopruhý. V akváriu dorůstá prý jen 15 cm, ale v přírodě až 30 cm. To by byl pěkný macek. |
wladys (id: 13
)
|
6.2.2005 10:35 |
|
Ty české názvy(které znám)jsem doplnil,fotky už jsou taky větší. |
Marcela (id: 2 )
|
5.2.2005 21:21 |
|
Akvárium vypadá moc pěkně, jen ta fotka by mohla být o trochu větší. Také by mohly být u rybiček české názvy, ty latinské mi bez atlasu moc neříkají. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|