|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
tpivona (id: 8201
)
odpověď pro jsb |
20.2.2010 10:32 |
|
Dej to do archivu...Tomáš. |
jsb (id: 7810
)
|
4.2.2010 20:35 |
|
Ahoj, novinkou je, že momentálně už není toto akvárium v provozu. Rozhodli jsme se ho zvětšit. V blízké době bude vše hotové a dáme to sem jako novou prezentaci. |
dalibor (id: 7508
)
|
10.1.2010 20:43 |
|
a je tam dokonce i nemo |
akara_zelenej (id: 743
)
|
30.12.2009 17:57 |
|
idealni nadrz pro 50 neonek - nikoli pro jakekoli morske ryby (hodnocení 3) |
ruda (id: 3065
)
|
18.12.2009 12:19 |
|
tohle akvárium bych viděl jako velice povedený doplněk do moderního bydlení.
ale asi bez ryb ,jen se vzduchovaci stěnou. |
Mujkel (id: 4337
)
|
7.12.2009 15:32 |
|
Ahoj, na todle akvarium se krasne kouka, nicmene si myslim ze rybky musi stresovat ze nemaji kam uhnout, a jsou v pasti. Proto hodnotim nizko. Treba se pletu a uprimne v to doufam :) (hodnocení 3) |
xxsharkxx (id: 1286
)
odpověď pro nessie |
23.10.2009 19:11 |
|
souhlasím-nepraktické a nedostatené pro moře s touto osádkou ryb |
nessie (id: 3363
)
odpověď pro xxsharkxx |
19.10.2009 16:45 |
|
Nelíbí se mi průhlednost akva, myslím, že ani ryby nejsou spokojené z důvodu stresu, málo úkrytů, strašně úzké akva vzhledem k tomu, že se jedná o moře. :( Ryby nemají z čeho oždibovat řasy. Nelíbí se mi |
hanyking (id: 9868 )
|
24.9.2009 23:12 |
|
Je to takové nezvyklé mít aqa průhledné zkrz. Ale dávám 8. Moc pěkné! |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
17.9.2009 10:16 |
|
jj tak to ju to se omlouvám-nevšiml jsem si data vložení fotek.Já se lekl že myslíte i ty bodloky |
Blacknin (id: 3430 )
odpověď pro xxsharkxx |
17.9.2009 9:16 |
|
Myslel jsem to naprosto vážně, protože když jsem to psal, byli tam jen 2 klauni... |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
17.9.2009 8:32 |
|
jedna taková věcná-slunečního svitu se v moři bát nemusíte
ničemu to neuškodí -spíš naopak |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
17.9.2009 8:30 |
|
doporučuji se jich zbavit a když už to AQ teda jak to vypadá je bez sinic tak oživit nějakýma kožnatýma korálama a misto těchto rybek náročných na prostor tam raději dát jiné.Např.chromis viridis pokud jich je třeba 6 ks udělá svoje.Samozřejmě volba by byla na vašem cítění .Výběr není až tak malý.Sapínů a komorníků se vozí spousta druhů. |
xxsharkxx (id: 1286
)
odpověď pro Blacknin |
17.9.2009 8:25 |
|
to s tou volbou ryb nemužeš myslet vážně,že ne
!Promiň ale do takto malého akvaria Hepatus a ani Zebrasoma nepatří to ani náhodou.Navíc tak pokud se kouknu na fotku tak je to brané jako fish-only a celá dekorace je bez přírodního porostu řas.Nikne nic teda nevidim.Tydle ryby jsou předem odsouzené ke smrti hladem a stresem.Hlad se dá pořešit alespoň komplexní výživou granulkama Spektrum a jako doplněk přidávat sušenou Nori řasu.Nic méně stres bude postupem času pro tyto ryby v tomto prostředí neunosný.Je to jako by terčovci měly být ve 20L akvariu |
tpivona (id: 8201
)
|
9.9.2009 10:56 |
|
Tak jsem po delší době kouknul, jak to u Vás vypadá...a vůbec to není špatné. Pomalu se mi to začíná líbít - i když se moc v mořských akváriích nevyznám, i přes malou hloubku a ne moc velký objem na mořské akvárko...zatím tam máte 7 a budu sledovat
. Tomáš |
tomik123 (id: 979 )
odpověď pro Mimous |
7.9.2009 17:08 |
|
muzu vedet jake rostlinky mas na mysli ?
jinak klauni opravdu sasanku nepotrebuji spi je to pruser protoze se pohybuje po akva a mimo to ze se ti usadi uprostred celni steny tak pozaha vsechny koraly co tam mas
p.s. co je za p*** stim otaznikem ?**** |
jsb (id: 7810
)
odpověď pro Mimous |
17.8.2009 14:23 |
|
Problém s řasami zatím nemáme, ale stále máme zatažené žaluzie, aby do akvária nepralo slunce. |
Mimous (id: 1521
)
|
17.8.2009 14:16 |
|
Tak to se omlouvám. O mořské akvaristice toho moc nevím, jen že klauni žijí v symbióze se sasankami.
Nějaké rostlinky a pod. to bude vypadat líp.
Držím palce ať se Vám s akvárkem daří.
Koukám, že je proti oknu, nemáte problémy s řasami? |
jsb (id: 7810
)
odpověď pro tpivona |
17.8.2009 14:16 |
|
Trochu jsme upravili filtraci, pořídili jsme si Mirackle Mud, tzv. bahno a do něj rostlinku Caulerpa. Také jsme změnili značku soli, místo Deep blue máme Tropic Marin - pro reef, daleko lépe se rozpouští a měla by mít i lepší vlastnosti. |
jsb (id: 7810
)
odpověď pro Blacknin |
17.8.2009 14:04 |
|
Děkujeme Vám za milý komentář a jsme rádi, že se Vám akvárium líbí. Stále na něm pracujeme a vylepšujeme ho. My jsme se na chov sasanek ptali ihned, když jsme si pořizovali ryby a bylo nám řečeno přesně to, co jste napsal ve svém posledním komentáři. Uvažujeme o koupi korálu Sarcophyton, určitě to i oživí akvárium. |
Blacknin (id: 3430 )
odpověď pro Mimous |
17.8.2009 12:48 |
|
Máš naprostou pravdu, že klaun žije v přírodě v symbióze se sasankami. Měl jsem na mysli obtížnost chovu sasanek v akváriu, jejich častý úhyn a s tím spojená rizika. Jako prostředí pro klauna se doporučuje spíše plastová náhražka (která je ale hnusná) nebo korál Sarcophyton. Mohou být však spokojeni i bez nich. Takoví frajeři jako amsi (míněno v dobrém) by asi chov sasanky zvládli, ale obecně je chovat sasanku několikanásobně těžší, než chovat klauna. |
Mimous (id: 1521
)
odpověď pro Blacknin |
17.8.2009 11:49 |
|
Zajímavý, že při potápění v moři jsem viděl několik desítek klaunů. CHodil jsem tam ráno i večer a všichni byli v blízkosti sasanek a večer před západem slunce už byly všechny obsazené. |
Blacknin (id: 3430 )
|
17.8.2009 0:00 |
|
Velmi zajímavý nápad. Střízlivá a vhodná volba ryb i dekorace. Těch negativních komentářů si nevšímej, sasanku by ti mohl doporučit jedině magor, ale žádný mořský akvarista. Těm bláznům, co si myslí, že se klauni musí chovat se sasankama doporučuji reef.sk, ať se probudí... Hodnotím za 8, protože jsi originální. |
tpivona (id: 8201
)
|
16.8.2009 23:01 |
|
Tak jak se to vyvíjí? Nějaké novinky? Tomáš |
Mimous (id: 1521
)
|
16.8.2009 18:56 |
|
krásné, jen pořiďte klaunům sasanku ať mají kde bydlet. |
cichavec01 (id: 8757
)
|
29.7.2009 19:40 |
|
zabíjejí jim jejich nevítané parazity na kůži.. |
Romča (id: 1618
)
|
29.7.2009 13:45 |
|
Se divím že ty chudáci Klauníci ještě žijou. Jenom je trápíte! Raději je zaneste do nějakých mořských akvárií! Tam budou šťastni! Když už si chcete založit mořské akvárium tak by jste si měl-a nastudovat nějakou odbornou literaturu co se týče mořských akvárií. Každé malé dítě ví že Klauni žijí v sasankách, které jim poskytují utočiště a obranu před různými predátory. Toliko můj názor na tohle mořské akvárium. Dle názvu Vaší prezentace soudím že jste ještě asi neviděl MOŘE. |
cichavec01 (id: 8757
)
|
13.7.2009 11:13 |
|
úzký,bez sasanek atd. akva bych zrusil a dal bych do nej neco jinyho nebo ho vylepsi |
Vee (id: 7867
)
|
16.6.2009 15:11 |
|
...v tomto bych ryby asi netrápila...když zůstat u moře tak maximálně nějaké bezobratlé (různí mořští korýši v barvách nezaostávají za rybama) a zkusila bych to při této výšce vodního sloupce s chaluhama (tedy pokud je jejich pěstování v domácích podmínkách technologicky zvládnuto)......anebo jak napsal piranha - sladká voda bude asi v tomto atypu vděčnější
...a ta technika by také nemusela být tajná |
tpivona (id: 8201
)
odpověď pro jsb |
8.6.2009 23:25 |
|
Koukám na ně...ale to jsou jen ty 2 poslední? Stejně se mi to zatím nezdá
...jak to funguje? Co technika? Tomáš |
jsb (id: 7810
)
odpověď pro tpivona |
8.6.2009 15:11 |
|
Už tam jsou nějaké nové fotky.Jarda |
piranha (id: 8924
)
|
2.6.2009 17:36 |
|
ja bych ho zrušil a začal s sladkovovodíma rybama na 25cm je mořské akva malo sorry to je muj nazor |
Petule5 (id: 8762 )
|
1.5.2009 9:53 |
|
Ahoj, tak jak se to vyvíjí? Nešly by přidat nové fotografie? |
Mujkel (id: 4337
)
|
7.4.2009 10:28 |
|
Super. Akorat nevim jak pujde cistit, kvuli vysce. Kazdopadne se tesim jak to dopadne :) |
tpivona (id: 8201
)
|
27.3.2009 9:24 |
|
Tak jsem přidej nějaké nové fotky s osvětlením! No když jsem dáš prezentaci ihned od založení (já udělal to samé), tak jsem také četl většinou samé negativní komentáře. Časem se to zlepší...no i když nevím...ta hloubka 25cm se asi už jen tak nezmění
. Tomáš |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
27.3.2009 7:16 |
|
Amsi, nezlob se na mě ale mít 25cm široký AQ?To je opravdu šílenství.K sasance-byla by jen otázka času kdy se namotá na rotor čerpala nemyslíš?moc prostoru na putováni po utesu tam nebude.Jinak chtělo by to přihodit ještě foto toho světla a filtru.Případně doplnit info o akvárku.V popisu jsou díry |
jsb (id: 7810
)
odpověď pro amsi |
25.3.2009 19:39 |
|
Děkuji za povzbuzující komentář, už jsem si myslela, že tu budu číst jen samé negativní reakce
Voda se filtruje mimo jiné i přes živé kameny.
Máte pravdu, chce to ještě pár měsíců a snad už to bude podle našich představ, kameny určitě do akvária přidáme. |
jsb (id: 7810
)
|
25.3.2009 19:27 |
|
Osvětlení je již v provozu |
tpivona (id: 8201
)
|
25.3.2009 10:21 |
|
Nějaké novinky? Co osvětlení? Tomáš |
amsi (id: 2373
)
|
23.3.2009 21:15 |
|
Ale Sharku,snad nebude tak zle ! ! ! Co když to je založeno na živých kamenech ? I ve filtru? Tak ten týden je úplně v pohodě! Rozměry akva,no nejsou ideální,já taky nemám tak jak bych to chtěl,někdy se to musí podřídit vyšší moci
Co se týče toho,že je akva průhledové, to bych vyřešil přidáním kamenů a je klid. Ony si rybky zvyknou na pohyb kolem akva. A dotaz PROČ NE NIKDY ALE OPRAVDU NIKDY SASANKU? Co jí tak hrozného někdy bude hrozit? ? ?
Držím palce,je to boj, někdy jako s větrnými mlýny, ale za pár měsíců to bude hezké ! ! !
Přidej ty kameny! ! ! |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
18.3.2009 7:20 |
|
Mimochodem to nemá osvětlení toto akvárko?a jakou máte filtraci-nešlo by nafotit? |
xxsharkxx (id: 1286
)
|
18.3.2009 7:18 |
|
ta koncepce je založená na špatných rozměrech,a vpustit ryby po tydnu to je masakr.O odbornosti toho člověka co vám to doporučil bych pochyboval
!
Být klaunem ve Vašem akvárku tak mu nakopu ..... muže si vybrat.Jde o to že po tom tydnu se ani nestačil pořádně stabilizovaz REDOX a to nemluvím o bordelu který se dere s kamenu a nefunkční filtrace jej nemuže v žádném případě spracovat na přijatelnou hodnotu pro rybky.Jasně přežijí no ale podmínky katastrofální.Nyní ještě jedna rada-nikdy,ale opravdu nikdy nekupujte do toho akvárka sasanku!byl by to počátek jejího konce |
Mujkel (id: 4337
)
|
17.3.2009 12:36 |
|
Ahoj, myslim ze rybky budou dost stresovany pohybem z obou stran okolo nic a malym mnozstvim ukrytu. Zatim nehodnotim |
zeryk (id: 5971 )
|
16.3.2009 13:00 |
|
moře mám strašně rád, ale tady se mě to vůbec nelibý
, nezlob se. Ruda má pravdu. Nebylo by možná lepší udělat nádrž s rostlinama? to by ten pohled z obou stran byl suprový, tak jak to má akvavon. nebudu raději ani známkovat, měj se Petr |
jsb (id: 7810
)
odpověď pro Romča |
15.3.2009 17:54 |
|
Určitě.. |
Romča (id: 1618
)
|
15.3.2009 17:35 |
|
CHudáci klauníci! :( |
jsb (id: 7810
)
|
15.3.2009 14:18 |
|
Ahoj, ryby jsme tam dali po týdnu napuštění a filtrování akvária, samozřejmě po poradě s odborníkem, který se již dlouho zabývá mořskýma akvárkama. Světlo je nejdůležitější pro sasanky, ale ty zatím nemáme, rybičkám by to prý vadit nemělo. Ale jsme prostě začátečníci, čerpáme ze zkušeností jiných, jako odborníků nebo informací z internetu. My teprve zkušenosti nabíráme a jsme rádi, že to zatím funguje
Samozřejmě to chce ještě spoustu práce |
Sir_franky (id: 7443
)
|
15.3.2009 13:44 |
|
Ahoj zaujimalo by ma ci si tam dal tie rybky hned po napusteni akva...filtracia vyzera celkom ok ale kym vsetko nabehne to Trva mesiace niekedy as roky a bez svetla to nenabehne vobec |
Lumča (id: 4845
)
|
15.3.2009 13:05 |
|
Mořským nerozumím,ale chce to asi ještě kus práce korály atd.Mrknu později |
ruda (id: 3065
)
|
15.3.2009 9:55 |
|
škoda že jste nevyužil ještě těch pár centimetru do hloubky.první foto-tam mohlo 5cm ještě být.
druhe foto-mohla nádrž kousek vyčnívat přez zeď.
průhledové moře vam moc radosti neudělá...ta "modrá" bude chybět... |
tpivona (id: 8201
)
|
15.3.2009 0:14 |
|
Ahoj, určitě je to pěkný designový doplňek do bytu,ale...je tu hodně ale...25cm hloubka je strašně málo, akvo není dostatečně zaběhnuté...docela je mi líto těch Klaunů...nebudu hodnotit
. Musím podotknout, že nejsem žádný expert, ale takový úzký akvo bych neudělal ani sladkovodní! Určitě kouknu později, jak to vše bude fungovat. Tomáš P.S. určitě doplň popis techniky |
Jaro (id: 4814
)
|
14.3.2009 18:11 |
|
Tá hĺbka 25 cm je kravina. To akvárium je síce postmoderné, ale pre ryby nevhodné. Kedysi som mal morské akvárium. Musí byť zabehané najmenej 6 týždňov, náplň okrem /molitanu, vaty/ Sera Siporax. Po šiestich týždňoch sa mi vytvorila taká bordová riasa. Vtedy bolo vyhraté. V Brne u pána Vallu som kúpil také zelené rastliny, vyzerajú ako širokolistá Valisneria, odporúčam. |
jsb (id: 7810
)
odpověď pro chaska |
14.3.2009 15:42 |
|
Děkuji za hodnocení
Akvárko moc velké není, ale 200 litrů by stačit mělo, nevýhoda je, že je úzké, ale i to snad nebude vadit. Snad se bude rybičkám dařit |
chaska (id: 9058
)
|
14.3.2009 15:08 |
|
Akvarko je moc pekne umistene
,ale neni to na morske Akvarko trochu male
,jinak preju at se dari,zatim davam 7
obcas hodim oko,jak pokracujete |
jsb (id: 7810
)
odpověď pro Majk |
14.3.2009 12:16 |
|
Děkuji za komentář, doufám, že bude brzy vše doplněno |
Majk (id: 6662
)
|
14.3.2009 11:59 |
|
Ahoj akvarko je velmi pekne umistene a az bude vse doplneno a bude svetlo tak ohodnotim zatim bez hodnoceni Michal |
NHKG (id: 219
)
|
14.3.2009 11:57 |
|
25cm hluboké akvárium a ještě k tomu v zdi, takže je na něj vidět z obou stran? Chudáci ryby. |
jsb (id: 7810
)
odpověď pro Twitch |
14.3.2009 11:38 |
|
Děkuji za první komentář.
Omlouvám se, že ještě nejsou uvedené všechny údaje, brzy je doplním. Akvárko zatím není bohužel osvětlené, stále čekáme na objednané trafa k zářivkám.
Údaje o filtru také doplním. |
Twitch (id: 7083 )
|
14.3.2009 11:11 |
|
Mohu se zeptat to akvarko není osvětlené
doplň nějaké korály doplň co davaš do vody nejaka ta technika jestli osmoza nebo uv doplň nemužu hodnotit |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|