|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
ballon (id: 4744
)
|
9.5.2009 20:04 |
|
jasná *8* |
Tin (id: 5166
)
|
22.11.2008 19:04 |
|
pěkný 8 |
Podry (id: 5936 )
|
30.1.2008 23:00 |
|
Moc pěkný. Ty parmičky tomu dodávají lesk. Perfektně se tam vyjímají. Je to osma jako Brno |
Lumča (id: 4845
)
|
6.10.2007 16:41 |
|
Ta Vallisnerka to je normálni,AQ 8. |
Richensa (id: 5359
)
|
5.10.2007 19:04 |
|
Krásně zelené akvárko, působí na mě uklidňujícím, veselým dojmem. Dávám 8. |
pregio (id: 4491
)
|
4.10.2007 18:19 |
|
VALISNÉRIE JE PĚKNÁ - AKVA PĚKNÝ - TAK CO DODAT - 8 -tatík - PREGIO |
Hujer75 (id: 4598 )
|
12.5.2007 15:08 |
|
Ahoj pekne sladene akva jde videt ze neni nic prehnaneho a libi se mi ze je vse sladene opravdu pekne u me za 8 at se dari. |
barbus (id: 1242
)
|
24.4.2007 15:39 |
|
Dík moc všem za komentáře a hodnocení |
Společný domov (id: 4390
)
|
18.4.2007 20:47 |
|
Děkuji za hodnocení kolego, tvé akvárium je taky moc hezké, máš to fakt hezky udělaný! 7
Chovu zdar! |
papuja (id: 2530
)
|
14.4.2007 19:33 |
|
Děkuji za hodnocení a musím uznat, že to máš také nádherné
i když něco maličko mi tam chybí, ale ve skutečnosti to bude asi super. A jak psal Vavřín super hezky tam vyniknou ryby. 8 ať se daří. |
VAVŘÍN (id: 3195 )
|
14.4.2007 15:57 |
|
Tak tohle se ti opravdu moc povedlo. Hlavně se mě líbí to barevné složení, interier a ryby. Rostliny super. Je vidět , že jsou v dobrých rukou.Ať se ti daří i nadále a držím pěsti v chovu barbusek. Jsou to zajímavé ryby, a musím podotknout, že je opravdu málo akvaristů co je má v tomhle počtu. Proto máš u mě 8 bodů. Super
Jen by mě zajímalo, zda ty neonky nemají z barbuskama nějaké problémy. |
Čmoud (id: 1383 )
|
11.4.2007 22:43 |
|
moc pekne sim hnojis?8* |
barbus (id: 1242
)
|
11.4.2007 11:19 |
|
Jo máš pravdu nemněl jsem net O2 mi ho dělali 3 měsíce jsou to hrozný brzdy tak nafotím a pošlu co nejdřív |
Jiřík (id: 210
)
|
11.4.2007 11:15 |
|
Díky moc za komentář.
PS: Asi by to chtělo taky nějaké nové obrázky. |
Lukiki (id: 1712
)
|
10.4.2007 17:23 |
|
Jsem rád, že se mnou souhlasíš, protože ti co takhle hodnotí tady nepatří 7* ode mě. Jo a ta gigantea..to je masakr |
sharon (id: 1665
)
|
10.4.2007 17:10 |
|
Dík za komentář, no původně jsem to chtěla nějak na ten způsob, jak máš ty (podobný přirozený styl se mi líbí), ale rostlinky se rozhodly jinak. Takže plánuju v blízké době přesazování
. Hejno sumatranek je super a dneska se už málo vidí. |
m.zuzovka (id: 3490
)
|
8.4.2007 19:09 |
|
Máš to nádherné prostě nemám slov ! U mě je to za 8*!A kdyby to šlo tak za 200*! |
kon (id: 4297
)
|
3.4.2007 18:40 |
|
Nádherný akva-dávám 8 nádherné rybky |
Mamut (id: 1941
)
|
4.3.2007 21:42 |
|
To čtyřpruhé hejno je přímo impozantní, to by se mi také líbilo. Co Ti říkala žena na potopu pod vytaženou Vallisnerií? |
ID3525 (id: 3039 )
|
6.1.2007 15:42 |
|
My jsme založili akvarko před vánocemí a taky máme parmičku 4 pruhou a místo neonek červených máme neonku obecnou napsal tomáš juřička POD ROZHLEDNOU 5 ŚUMPERK. Mám osm roků. |
wayn (id: 2477
)
|
2.1.2007 18:06 |
|
Slibně se to vyvíjí. Co takhle dát i jiné parmičky na úkor teter atd., abys dělal čest svému jménu?
******* |
ufinka (id: 1308
)
|
8.12.2006 10:22 |
|
Ahoj truhláři,), díky za poznámku. Vzhledem k tomu, že dub je opravdu max. jen 2 větec z těch tří, a že mám dost tvrdou brněnskou vodu, pH je naprosto stálé.
JInak chválím poslední fotku, máš to pěkné, zarostlé akorát. Ať se daří,. |
Kurhell (id: 2431
)
|
5.12.2006 15:03 |
|
Tak já ti děkuji ale jak jsempsal doma už mám 192 litrové akva a tam pujdou parmičky a tam budou skaláry. jo a děkuji ti za ty názvy těch světel moc si mi pomohl díky čau |
barbus (id: 1242
)
|
4.12.2006 10:53 |
|
Dík všem za komentáře a hvězdy |
Athlas (id: 2717
)
|
2.12.2006 17:06 |
|
Ahoj, ďakujem za hodnotenie. Aj Ty to máš pekné, čakám, kedy to aj mne tak zarastie. 8* |
Kurhell (id: 2431
)
|
2.12.2006 9:39 |
|
Nazdar. Co tam máš za zářivky? velice se mi líbý ta barva světla jinak 8* |
Ivošek (id: 1244
)
|
27.11.2006 19:39 |
|
Moc pěkný akva..taky bych rád bojoval s takovým objemem..jinak díky za hodnocení..7* |
Dussy (id: 1401
)
|
23.11.2006 16:11 |
|
Krasny parmicky cernopruhy 7* |
:o)) (id: 2687
)
|
23.11.2006 15:42 |
|
Byla to zkoužka,myslel jsem že když ho budu dobře krmit bude hodný.
To aqua toho magora je tady:
http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=1233 |
:o)) (id: 2687
)
|
23.11.2006 15:31 |
|
Pěkné
Odpovídam proč mně není líto keříčkovce:Je to pěkná ryba sám ji mám,ale ve zvláštním aqua.Za noc mně zlikvidoval 20 neonek,a tak jsem na něho pořád naštvaný.Jinak v tom aqua" Bojovníků"nebo jak to tam má napsané by určitě vyhrál.
S pozdravem Gamilena
P.S. Ta gigantea je super mám ji také,ale je to teprve malý prcek. |
homles (id: 3213
)
|
22.11.2006 23:20 |
|
Pěkné akvarko zajímavá kombinace Parmička čtyřpruhá - skalára.
Všude se píše že pamičky okusují dlouhoploutvým rybám ploutve. Ale u tebe jak se dívám to funguje bez problémů.Dávám plný počet* |
rhozlar (id: 1671
)
|
20.11.2006 13:44 |
|
Já bych terčovce držel při teplotě 27 až 28°C a to si myslím, že by zvldli kytky i terčovci. Jinak ryby dobrý, já mám taky parmy, tetry a skaláry, ale terčovec mě láká moc a nemůžu se zbavit myšlenky mít je doma.Ahoj |
barbus (id: 1242
)
|
16.11.2006 11:52 |
|
Dík terčovce jsem neskoušel mám tam už dost ryb a taky se jim musí dost topit a nevim co by na to řekly kytky |
rhozlar (id: 1671
)
|
16.11.2006 7:11 |
|
Ahoj. Máte to pěkny.8*
Nezkoušel jsi terčovce? Akvárium by spestřili. |
barbus (id: 1242
)
|
14.11.2006 15:32 |
|
Jo dík jak jsem psal brácha byl na betonarce a mněli jemnej tak mu ho čmajznu ten co tam mám je taky říčák ale hrbej vím |
P.D. (id: 3163
)
|
14.11.2006 13:37 |
|
jestli tě můžu poradit tak tam dej říční písek , žadný štěrk! , velikost tak 2 až 4mm max. , štěrk je moc ostrej a do písku se líp sází , nehledě k tomu , že dno je pak líp usazeny ... |
barbus (id: 1242
)
|
14.11.2006 10:51 |
|
Dík ta gigantea uz mně začíná taky štvát asi udělám řez na pařez
to dno vím že je dost hrubé mám ten štěrk z betonárky a zrovna mněli jen hrubší byl zadáčo když tam byl brácha tak mněli jemnej budu dělat nový podstavec tak ho vymněním |
P.D. (id: 3163
)
|
14.11.2006 10:36 |
|
mě se to líbí ,jen jsem zastáncem jemnějšího dna a možná trochu víc světla, jak se ti to rozroste ,tak ho bude málo, no ta gigantea ,já mám k tomu svůj názor , já bych ji tam nedával....,at se daří |
petrys (id: 1727 )
|
11.11.2006 19:22 |
|
ahoj, máš to moc moc hezký, dávám 8*** |
barbus (id: 1242
)
|
10.11.2006 9:55 |
|
Všem moc dík za komentáře a pochvalu
tu valisnerii stříhám taky páč stíní |
pepin (id: 75
)
|
9.11.2006 20:00 |
|
Moc pěkné . Hodnocení z minula neměním (8*) Líbí se mi foto s královskou valisnerií, já jsem jí takhle měl až do stropu, ale pak jsem to ostříhal protože jsem měl v akva hroznou tmu.
Čabas. |
Medoss (id: 2972 )
|
9.11.2006 16:50 |
|
moc pěkný - za sedm...a viktor je moc peknej... |
Volda (id: 720
)
|
8.11.2006 17:01 |
|
Taky ti to pěkně roste. |
Jana (id: 1137
)
|
8.11.2006 12:08 |
|
Dík za odpovědi,u tvých komentářů se vždycky pobavím.
A jelikož bojím,bojím,abys na mě zas nedělal tytyty,parmiček pořídím 10ks.
A Vallisnerii ostříhám podle tvého vzoru.Díky. |
Jana (id: 1137
)
|
7.11.2006 22:17 |
|
Teda to je nádhera,jak se ti to rozrostlo.Samozřejmě 8*. Tu Vallisnerii mám taky dlouhou,když ji ustřihnu,nebudou ty konce zahnívat?A co Parmičky čtyřpruhý a Skaláři-bez problémů? V akvaristice mi je dohromady nedoporučili.
Myslíš,že do skladby mého 200 l akva by se hodily? |
barbus (id: 1242
)
|
1.11.2006 16:55 |
|
To r Vagner jsem línej ho vyndavat teda myslim ten magnet |
Jiřík (id: 210
)
|
1.11.2006 16:27 |
|
Díky za pochvalu.
Mně se zase moc líbí na fotce Tvůj synek s kytkou. |
r.vagner (id: 463
)
|
1.11.2006 15:30 |
|
jeste mam jeden dotaz..proc tam vsichni mate ty magnety na cisteni skel? |
barbus (id: 1242
)
|
31.10.2006 12:48 |
|
Zářivky jsou aqva life a aqva power jsou 105cm dlouhé takže tam jdou jen spešl nebo bych to musel předělat ten stolek se neprohýbá jen to skresluje. |
r.vagner (id: 463
)
|
31.10.2006 11:57 |
|
chtel jsem se zeptat co pouivas za zarivky?...krasne to sviti...a trosku mi pripada ze se ten stolek prohyba?...nebo je to jen uj pocit? |
barbus (id: 1242
)
|
26.10.2006 10:48 |
|
To Mirdas dík ušmikl jsem ji na polovinu
aby nestínila |
Mirďas (id: 520 )
|
25.10.2006 23:27 |
|
Ta Vallisnerie vypada dobre... |
barbus (id: 1242
)
|
25.10.2006 15:40 |
|
Hi hi ten tunig na filtru je protože má spodní díl filtru ulámane packy co přichytí vršek a pod akva ho schovat nemohu nevejde se tam budu muset urobit nový podstavec až bude čas dík za komentář |
r.vagner (id: 463
)
|
25.10.2006 15:12 |
|
krasne zarostle....a ten tuning z tech kridlovek co mas na filtru to mas protoze ti filtr podtekal :) |
barbus (id: 1242
)
|
25.10.2006 15:05 |
|
Nové fotečky jukněte |
milan_h (id: 2792
)
|
10.10.2006 19:01 |
|
Moc pěkná nádrž,rostlin akorád žádná džungle!Tak at se daří! |
barbus (id: 1242
)
|
10.10.2006 16:24 |
|
Dík nové foto dám tento týden v neděli jsem to prostříhal a přesadil |
maruno (id: 1485
)
|
10.10.2006 15:57 |
|
Hezký parmičky, a neonky akorát na můj vkus jsou ryby malé, ale celkový dojem je super. Jo a novější foto by nebylo? |
:o)) (id: 2687
)
|
9.10.2006 20:16 |
|
Máš pěkné neonky a parmičky.Moje neonky sežral Keříčkovec,tak už nové kupovat nebudu.Měj se a ať se ti daří. |
barbus (id: 1242
)
|
6.10.2006 10:26 |
|
To Horác a pavel dík moc za pochvalu tento výkend to zase musím přehrabat gigantea už zastínila cele akva tak budu dělat řez na pařes dám nové foto |
Pavel (id: 288
)
|
5.10.2006 21:56 |
|
Moc pěkné akvárko. A podobně jako Horác oceňuji, jak jsi akvárko podle rad vylepšoval. Když tady člověk občas pozoruje, jak někdo reaguje na normální komentáře tím, že dotyčnému vleze na jeho akvárko a tam mu vynadá, tak tě musí pochválit
Barbusáci jsou příjemné ryby, mám je taky. |
Horác (id: 2547
)
|
4.10.2006 18:15 |
|
Díky za hodnocení, Ty to máš taky moc pěkné. Podle komentářů (přečetl jsem všechny) jsi akvárko velmi zlepšil - škoda, že nemůžu porovnat současný stav s tím počátečním. Tak ať se Ti i nadále daří. Čus |
mig07 (id: 2003
)
|
27.9.2006 15:05 |
|
Pekne zarostle akva. za 7* |
barbus (id: 1242
)
|
18.9.2006 15:18 |
|
To Iška dík za komentář kytky rostou fakt super ani nehnojim nepřidávám ani co2 prostě jen jednou za 14 dní vymněním část vody protrhám jinak nic víc mám velkou radost že se jim daří jen ty červené nic moc mám taky málo světla |
Iška (id: 2679
)
|
15.9.2006 17:58 |
|
Ahoj,našla jsem si tvoje aq
-moc pěkné,hlavně to hejnko parmiček 4pruhých...a ty cladophory jak tenisáky
,hezky osazené8*.Jak to děláš,že kytky rostou jako blázen? Taky bych ráda.... |
Kurhell (id: 2431
)
|
15.9.2006 15:20 |
|
jo díkky moc |
barbus (id: 1242
)
|
11.9.2006 14:37 |
|
to kurhell myslíš asi Vallisnerii giganteu ta má ty listy až na hladinu to CO2 už nepoužívám ani jiné hnojivo a kytky rostou jako blázen |
Kurhell (id: 2431
)
|
10.9.2006 18:22 |
|
Jo a používáš Co2? Díky za odpověď |
Kurhell (id: 2431
)
|
10.9.2006 18:20 |
|
Nazdar jak se jmenuje ta rostlina z dlouhími listy já ju mam taky a nemožu si spomenout jak se jmenuje! Díky za odpověď |
crapper (id: 2605
)
|
5.9.2006 20:01 |
|
Moc se mi to akvárko líbí. Závidím. Také bych si rád pořídil něco o takovám objemu, ale mám strach. Jsme v paneláku, ve 12 patře a představa že pošlu sousedovy 250litrů stropem je děsivá. Takže zůstávám u svých 15 litrů
. Dávám 7 bodů. Ahoj |
barbus (id: 1242
)
|
5.9.2006 14:01 |
|
dík moc za komentáře a hodnocení |
petr.svijany (id: 1963
)
|
20.8.2006 19:17 |
|
moc se mi opravdu libi jak je to zarostle, a ty skalary nic lepsiho si tam nemohl dat fakt moc pekny 8* |
ludanek (id: 1991
)
|
15.8.2006 20:39 |
|
Ty to máš taky moc hezký.Líbí se mi ty echinodory a Viktor!Tak ať se Ti daří,za 7* |
guru29 (id: 1617
)
|
15.8.2006 13:11 |
|
No vidím že se taky daří a rostlinky jdou jako divé, ta koule jávského mechu nebo co to je, hmmm |
LuLa (id: 1861
)
|
4.8.2006 8:26 |
|
Děkuju ti za příspěvek.Ty máš nádherný akvárko 7*.Závidím ti ty rostlinky,jak se ti to tam krásně zelená.Já to tam mám prázdný-nerostou
Snad se to časem zaroste. |
barbus (id: 1242
)
|
28.7.2006 15:22 |
|
Dík moc za juknutí a komentáře |
dapru (id: 1416
)
|
28.7.2006 14:45 |
|
Tak dneska jsem zabrousila na tvou prezentaci po hodně dlouhé době a nestačím "zírat", paráda, odvedl jsi pořádný kus práce, to je pokoukáníčko.
Výběr rybek se mi moc líbí
Super zarostlé - krásné šípatkovce máš
Dáša |
petr.svijany (id: 1963
)
|
15.7.2006 22:48 |
|
moc zajimavy |
ricci-v (id: 2082
)
|
12.7.2006 23:26 |
|
Konečně mám čas se podívat i na ostatní akva a poděkovat tak za bodiky
Akvarko dokonalé u mne za 8
Koukám že máme podobný vkus.
Udělal jsem si 3d pozadí a tu techniku zabudoval do něj tak že už to není tak vydět |
Jiřík (id: 210
)
|
29.6.2006 16:31 |
|
Koukám, že máš v akváriu pěstírnu šípatkovců.
Super zarostlé. |
petrys (id: 1727 )
|
29.6.2006 14:03 |
|
hezké rybky i rostlinky, není co dodat |
barbus (id: 1242
)
|
29.6.2006 13:51 |
|
NOVE fotečky snad se budou libit |
MMlek2 (id: 1715
)
|
12.6.2006 12:41 |
|
Dík za kladné hodnocení Modrého světa
.Na oplátk 7* |
Jana (id: 1137
)
|
7.6.2006 12:50 |
|
Dík za hodnocení mých 200 l. K tvýmu akva,je vidět,že se jsi na něm zapracoval a rostlinkám se taky daří-měním hodnocení na 7*. Ať plavou! |
pepin (id: 75
)
|
16.5.2006 20:46 |
|
Hm hm - (7) |
barbus (id: 1242
)
|
15.5.2006 16:02 |
|
to Jiřík tak to máš pravdu každý týden ji musím zkrátit tak na polovinu jinak by zarostla cely akva dik za komentář |
Jiřík (id: 210
)
|
15.5.2006 14:20 |
|
Zajímavé fotky, ta douška Ti roste jak splašená. |
barbus (id: 1242
)
|
15.5.2006 14:01 |
|
Přidal jsem nové fotky květ a zarostle nemněl jsem čas to protrhat |
barbus (id: 1242
)
|
11.4.2006 10:56 |
|
to blek dik za komentar ty potvory dlouhy striham kazdy tyden rostou jak blazen kazdy vykend skoro pulku vyhodim nebo dam brachovi |
blek (id: 1357
)
|
7.4.2006 13:18 |
|
ahoj
Hezký akvárko, neboj se na ty dlouhý potvory vzít nůžky a drž je v přiměřené hloubce. Krásně zhoustnou. Vypadá to, že už je to dobře zaběhlý, tak je čas pravý na nějaký ten koberec do popředí. držím palce |
borča (id: 669
)
|
7.4.2006 10:29 |
|
Velice pěkné, parádně zarostlé a nádherné parmičky
7* |
r.vagner (id: 463
)
|
3.4.2006 8:17 |
|
moooc hezky...davam 7* |
barbus (id: 1242
)
|
28.3.2006 11:42 |
|
to memeo dik moc potesil jsi mne |
memeo (id: 605
)
|
27.3.2006 21:19 |
|
Tak teď to vypadá o moc lépe.Až to více zaroste,aby nebyla vidět technika,bude to super.
Měním své hodnocení ze 4 na 7*.
ať se ti daří.............. |
barbus (id: 1242
)
|
27.3.2006 10:37 |
|
dik moc za hodnocení a komentáre
to kodl ten podstavec myslim ze neni tak strašný je to skřínka z obyvací stěny položená na ležáka ostatní nábytek je také v tomto stylu jen my nedávno upadli dvířka tak je musim přidělat dik za komentař |
Kodl (id: 742 )
|
26.3.2006 22:50 |
|
Moc pěkný, dávám 7. Pěkně osázené a žívé akvárko (taky díky těm parmičkám). Mnozí berou akvárko i jako pěkný bytový doplněk. Ne, že by to bylo nejdůležitější, ale v tvém případě by si rozhodně akvárko zasloužílo speciální stolek s krytem. V tom případě už by to byla dokonalost sama.
Tak ať se daří... |
Sagisek (id: 67
)
|
21.3.2006 16:45 |
|
Mas to peknmy, hlavne ti zavidim velikost akvaria, a ty koreny, ty jsou fajn ;) |
pepin (id: 75
)
|
19.3.2006 20:28 |
|
Pěkný vkusný, Pepin. |
r.vagner (id: 463
)
|
19.3.2006 14:38 |
|
moc hezke ! davam za 7* |
barbus (id: 1242
)
|
15.3.2006 15:45 |
|
ten květ je do pulky akva včera jsem to musel protrhat protože byla zarostlá celá hladina a stinilo to |
Jiřík (id: 210
)
|
15.3.2006 15:23 |
|
Díky za pochvalu.
Jak se vede Tvým rostlinkám, už brzy pokvetou ? |
barbus (id: 1242
)
|
14.3.2006 13:54 |
|
Dík za komentář je to blondýna protože kladla jikry |
Beli (id: 926
)
|
14.3.2006 12:46 |
|
máš to pěkné,a blondýna z londýna je taky pěkná,(jak víš že to není blonďák?)
7* |
barbus (id: 1242
)
|
13.3.2006 10:29 |
|
to dapru díky moc za komentář a hodnocení jsem rád že se ti mé akva líbí ty parmičky jsou fakt super rybky v hejnu krásně vyniknou s tím aranžováním mám taky problém pořád tam hrabu a skouším vylepšovat věřím že to taky zvládneš a držím palce ještě jednou dík |
dapru (id: 1416
)
|
11.3.2006 19:50 |
|
Víc už bodů dát nemůžu, ale kdyby to šlo
tahle za 8.
Nejvíc se mi líbí tvoje parmičky čtyřpruhé, jsou boží.... já se ještě těším na mechové, až budu mít akva 126 l zařízené ... už brzy, už se na tom pracuje.
A Viktor čistič je nádherný ...
A fotka neonek a parmiček naráz je SKVOST .
Strašně se bojím, že nedokážu svoje akva naaranžovat tak, aby se líbilo na vzhled a hlavně aby se tam dařilo kytičkám a rybičkám.... |
barbus (id: 1242
)
|
9.3.2006 14:15 |
|
To Jiřík dík moc |
barbus (id: 1242
)
|
9.3.2006 14:13 |
|
Dík za komentář a honocení |
Jiřík (id: 210
)
|
9.3.2006 13:47 |
|
Nová celková fotka vypadá fakt dobře. Hodnotím 7* |
barbus (id: 1242
)
|
7.3.2006 10:30 |
|
to akvader dík do terárií jsem akva nedal |
maty_asek (id: 1251
)
|
6.3.2006 20:26 |
|
mazec :) |
akvader (id: 950 )
|
6.3.2006 19:36 |
|
MOC pjekné akva já dávám 8* Ale fakt tam je moc rybek !
A nechápu proč ste dal akva so terárii ! |
barbus (id: 1242
)
|
6.3.2006 14:40 |
|
árty dík za komentář ta Valisnerie potvora pořad nechce růst hodila odnož ta docela roste asi potřebuje delší dobu na zakořenění jo a taky mi ji likvidují šneci potvoráci |
Márty (id: 18
)
|
6.3.2006 14:20 |
|
pekne, az se ti rozroste vallisnerie bude to uplne bezva, echinodory pekne, ale chce to jeste rozrust. slozeni ryb super, at se dari zatim, uz chystam svou prezencku 200l |
barbus (id: 1242
)
|
3.3.2006 13:05 |
|
catfish dík moc doplnil jsem k rybám |
catfish (id: 259
)
|
3.3.2006 11:16 |
|
Jak už jsem napsala včera v diskusi, Viktor čistič bude pravděpodobně krunýřovec L010a:
http://www.catfish.cz/popisy/loric/krunyr/lo... |
barbus (id: 1242
)
|
2.3.2006 12:53 |
|
To Irena dík |
Jiřík (id: 210
)
|
2.3.2006 12:03 |
|
Přesně tak, myslím, že máme oba stejný druh šípatkovce. |
barbus (id: 1242
)
|
2.3.2006 11:55 |
|
To Jiřík ja vím chybí mi v seznamu ryb ancistusi mám taky jo ten květ by mněl být jako u tvé prezentace že? |
Jiřík (id: 210
)
|
2.3.2006 11:51 |
|
A Viktor čistič určitě není obyčejný ancistrus. Já se v krunýřovcích moc nevyznám, ale zkus se zeptat Catfish. |
barbus (id: 1242
)
|
2.3.2006 11:44 |
|
To Jiýík dik moc za komentář myslel jsem si to že je to květ ale zrovna jsem ji přesadil tak nevím nevím |
irena (id: 287 )
|
2.3.2006 11:42 |
|
Viktor je fešák. |
Jiřík (id: 210
)
|
2.3.2006 11:38 |
|
Opravdu Ti raší na šípatkovci květní stvol. Můžeš mít krásné bílé kvítky, pokud vyroste až na hladinu. Pokud ne, budeš mít malé dceřinné rostlinky. |
barbus (id: 1242
)
|
2.3.2006 11:36 |
|
To surpan dik za pochvalu možná uberu ještě 5 neonek víc už nechci raději budu častěji mněnit vodu |
barbus (id: 1242
)
|
2.3.2006 11:29 |
|
Tak jsem přidal nové foto koukněte a ohodnotte budu moc rád za každou radu či komentář dik |
surpan (id: 166
)
|
2.3.2006 11:27 |
|
Už to m moc pěkné.Ale zdá se mi,že tam máš pořád moc ryb.Ale je pravda,že ty parmičky jsou moc pěkné v tom hejnu! |
barbus (id: 1242
)
|
1.3.2006 11:13 |
|
Jo jo máš pravdu tu uprostred v zadu jsem dostal tak jsem nevěděl název a ty ostatní nemněli cedulky já jsem línej to hledat co to je a asi bych to poplet tak dík za názvy doplním to jo včera jsem komplet přehrabal akva vyndal jsem půdní filtr kvůli těm rostlinám protože do něj zarůstali kořeny a při přesazování jsem je vždycky poškodil tak zytra dám možná nové foto jestli už bude čistá voda pěkně jsem to tim zakalil vymněnil jsem 1/2vody tak uvidím ještě jednou dík |
Jiřík (id: 210
)
|
1.3.2006 10:47 |
|
Koukal jsem znovu na Tvé fotky a došlo mi, že ještě nemáš v popisu některé rostliny.
Stonková vzadu uprostřed je určitě douška, pravděpodobně Egeria najas, v popředí uprostřed je asi šípatkovec červenolistý (Echinodorus osiris) nebo uruguajský (Echinodorus uruguaiensis) a na pravé straně vzadu vedle červeného stolístku (Myriophyllum mattogrosense) je určitě jemnolistá stonkovka -bahnatka bezstopečná (Limnophila sessiliflora). |
barbus (id: 1242
)
|
23.2.2006 13:55 |
|
Odstranil jsem tu poslední fotku s tou zarivkou marine kazila to |
barbus (id: 1242
)
|
22.2.2006 16:56 |
|
Szarivkou marine glo je pouze posledni foto jiz jsem ji uspesne vymnenil ze je to s ni hruza fotka |
barbus (id: 1242
)
|
22.2.2006 12:51 |
|
Jo diky za odkay o tech kramech mas pravdu tu kouli doplnim zapomnel jsem na ni |
Jiřík (id: 210
)
|
22.2.2006 12:11 |
|
Podle nových fotek tam ještě máš řasovou kouli - Cladophora aegagropila. |
Jiřík (id: 210
)
|
22.2.2006 11:33 |
|
Někteří prodavači vůbec netuší, co prodávají, a někteří to vědí, ale neřeknou nic, protože až se Ti to ve vodě rozpadne, přijdeš si koupit další, což jim pěkně zvedne kšefty. A pokud bude někdo nespokojený, prodají mu příště navíc hnojivo, aby to "pěkně rostlo". Doporučuju každý neznámý druh, který se Ti zalíbí, ověřit předem, např. na odkazu http://www.akvarijni.cz/rostliny.htm#nevhodne |
barbus (id: 1242
)
|
22.2.2006 11:22 |
|
Pro Jiřík už jsem ji tam zavrtal tak uvidíme že to neřeknou když to čovek kupuje šmejdi |
barbus (id: 1242
)
|
22.2.2006 11:11 |
|
Pro lypif ta fotka 2 a3 je každá jiná ale jsou skoro stejné máš pravdu dnes dávám nové tak ji smáznu dik za pochvalu |
Jiřík (id: 210
)
|
22.2.2006 7:32 |
|
Zdravím. Tu kytku Hemigraphis minima si do akvária nedávej, nevydrží pod vodou déle než pár týdnů. Je to rostlina vhodná do terárií nebo do květináče. |
lypif (id: 864
)
|
21.2.2006 20:23 |
|
ahoj, máš moooc hezké akva. takhle velké hejno parmiček jsem ještě u nikoho neviděl (tedy kromě akvaristik:) vypadají fakt skvěle, stejně jako ty neonky. dávám 8 a ať se daří! ještě jsem se chtěl zeptat jestli se mi to zdá, nebo je fotka 2 a 3 z 15.2. stejná? |
barbus (id: 1242
)
|
20.2.2006 16:18 |
|
Tak ty kytky co jsem koupil jsou Rotala macrandra,Myriophyllum matogrossense,Hemigraphisminima,Ludwigea repens ,Vallisneria Corksrew fotky dám asi yítra |
barbus (id: 1242
)
|
20.2.2006 11:30 |
|
Pro Mártyho ve zveraku dostali nové kytky koupil jsem 3 barevny doplním fotky az to předělám asi zítra s řasou mám problém vydíš zadní stěnu i na kytkách myslím že to taky bylo tím že tam bylo moc ryb již jsem odebral 5 parmiček a 10 neonek uvydíme |
Márty (id: 18
)
|
20.2.2006 6:08 |
|
jinak to jak si psal o tec zarudlych zabrach, aj amle parmicky taky a mely je taky cervene, je to u nich normalni. |
Márty (id: 18
)
|
20.2.2006 6:06 |
|
pockej az se ti rozroste ta valisnerie, to bude pekne, ja sam mam asiaticu i do toho velkeho akva sem ji objednal, kazdopadne tu laternatheru si porid, nebo treba ludwigii repens. zatim moc pekne, parmicky jsou moc pekne :) co rasa? nemas problem? |
surpan (id: 166
)
|
16.2.2006 16:24 |
|
Ten celkový pohled i s poličkou je moc pěkný.7* |
barbus (id: 1242
)
|
16.2.2006 13:10 |
|
Jo vim porad moc ryb v sobotu delam vylov dam nejaky kamosce a syn chce udelat co mam doma asi 30l tak to snizim dik |
Tom H (id: 692
)
|
16.2.2006 11:23 |
|
Pěkně jsi to změnil-ale jediná výhrada,máš tam strašně moc ryb!Jo a hodnocení jsem zvedl |
barbus (id: 1242
)
|
16.2.2006 10:01 |
|
Moc moc dekuji za pochvalu jsem moc rad ze se vam libi tu fotku s hradem na srovnani uz nemam byla focena telefonem uz jsem ji vymaznul juknu jestli neni v pc.jeste jednou moc dik za komentare udelali mi moc velikou radost |
Jarryn (id: 1122
)
|
15.2.2006 21:36 |
|
jo já už jsem ti ho jednou dal |
Jarryn (id: 1122
)
|
15.2.2006 21:35 |
|
paráda, dávám plnéj počet |
langosh (id: 494
)
|
15.2.2006 20:33 |
|
Hezké. A mohl jste tam nechat pro srovnání i jednu fotku s hradem
.
Roman |
Volda (id: 720
)
|
15.2.2006 18:27 |
|
Výborně, jak to hned vypadá jinak bez hradu s více rostlinami zvyšuji na 7*
|
irena (id: 287 )
|
15.2.2006 18:26 |
|
To se Ti opravdu povedlo, přeju ať se dál daří
Ty parmičky jsou krásné. |
Lucky (id: 1346
)
|
15.2.2006 18:01 |
|
myslím že je to lehce podhodnocený, zaslouží si víc min. 7* - myslim že fakt dobrý... |
Jarryn (id: 1122
)
|
15.2.2006 17:11 |
|
pěkný dávám 8 |
barbus (id: 1242
)
|
15.2.2006 16:42 |
|
Dik rybky jeste uberu v sobotu budu delat klukovi male asi 30l tak mu tam dam nejaky neonky |
Jiřík (id: 210
)
|
15.2.2006 16:37 |
|
Zdá se, že ubylo ryb a přibyly pěkné rostliny, navíc lepší fotky, takže měním hodnocení na 5*. |
barbus (id: 1242
)
|
15.2.2006 16:29 |
|
Pridane nove fotky konecne to uz zarusta |
barbus (id: 1242
)
|
13.2.2006 15:08 |
|
Dik za pochvalu |
Marcela65 (id: 1028
)
|
11.2.2006 18:36 |
|
Akvárko máš pěkné, moc se mi líbí ten tvůj kořen v pravo.Ať se ti daří. |
Jiřík (id: 210
)
|
9.2.2006 14:20 |
|
Super fotky! Dobrý začátek, jen tak dál. |
surpan (id: 166
)
|
7.2.2006 14:20 |
|
Zkus snížit počet ryb,zvyš počet rostlin,vyndej hrad.A budeš mít moc pěkné akva.I teď je ale dobré,5* |
morphik (id: 1258 )
|
7.2.2006 14:04 |
|
Covece kuli prezentaci kupovat novej fotak :) to je napad taky to udelam... :) heh. Jesli je hrad venku, ryby v zooshopu, rostlinky pribyli, tak uz jen domyslet nejaky pozadi, modry , cerny neco kontrastniho, doporucuju 3D ;). jinak pekne. davam 5* |
barbus (id: 1242
)
|
6.2.2006 14:49 |
|
Hrad uz je odstranen pridal jsem 4 nove rostliny u nas v Děčíně je problem sehnat nejake rostliny potrebuji take nejake co rostou na korenech nejake ryby odnesu zadáčo do zookramu at to zredukuju jak radite dnes koupim novy fotak a poslu nove foto dik za rady a komentare. |
memeo (id: 605
)
|
5.2.2006 9:53 |
|
Asi tu opravdu bylo řečeno vše.Přerybněno,málo rostlin,kýčový hrad atd.
Dětem vysvětli,že akvarium je kousek přírody,které mají doma,takže v přírodě takový hrady pod vodou nejsou.Jinak držím palce,ať se daří............Dávám **** |
krakonos (id: 828
)
|
4.2.2006 14:41 |
|
Musis pridat rostliny, odebrat ryby a dětem vysvětli, že hrad do akvária prostě nepatří, že je to kýč. Tak hodně štěstí |
Volda (id: 720
)
|
2.2.2006 17:38 |
|
Myslím, že to co bych k tomuto akva napsal, už bylo zde řečeno od ostatních.Takže to nebudu opakovat
a dávám zatím 4* a doufám, se to zlepší abych dal víc. |
barbus (id: 1242
)
|
2.2.2006 15:29 |
|
CO2 jsem taky zkusil odpojit a nic porad stejne je zajimave ze to nemaji vsechny jen nektere a treba jen nu jedne strane a maji to asi 3 neonky |
Jiřík (id: 210
)
|
2.2.2006 15:22 |
|
Pokud máš skutečně NO2 na nule, tak zčervenání žaber může způsobit taky chlorovaná neodstátá voda nebo přebytek CO2. |
barbus (id: 1242
)
|
2.2.2006 14:51 |
|
vzduchuji a dusicnatych latek 0 meril jsem to vymnenu vody jsem delal v nedeli ph 6 neni to malo kazdy rika neco jineho ty ryby nejake odeberu |
barbus (id: 1242
)
|
2.2.2006 14:46 |
|
To osvetleni je asi dostacujici ne?je to glo sun a glo life uz tam roste rasa filtr mam 600l/h vnejsi kyblovy 4 filtracni nadobky kam se dava filr.materiak davam orig.vatu a keramiku znacka filtru sagem |
tomas j (id: 1048
)
|
2.2.2006 14:44 |
|
Hrozně moc přerybněno ...3* |
Jiřík (id: 210
)
|
2.2.2006 14:24 |
|
Jesli mají parmičky zarudlé žábry, tak nejsou nemocné, ale dusí se. Čili málo kyslíku, nebo moc dusíkatých látek. Vzduchuj a vyměň tu vodu co nejdřív ! |
barbus (id: 1242
)
|
2.2.2006 14:20 |
|
Tak to je sakra rozdil 120 nebo 44 ryb to maji asi nejaky rusky normy nas mnogo nektere parmicky maji zarudle zabry dnes je dam do karanteny a zacnu lecit asi to nepreziji tak jich bude min vcera jsem je dal do rostoku soli i s neonkama prave podle rybicky.net 20g/1Lvody a jak jsem je tam hodil tak plavali neonky brichem nahoru hned jsem je vyndal a hodil zpet do akva a jsou v poradku jako by to na mne hrali parmicky jsem tam nechal 10 min. pak zacinaly byt taky divny uz to zkouset nebudu koupim nejaky pripravek.Dik |
Jiřík (id: 210
)
|
2.2.2006 14:09 |
|
Málem jsem zapomněl: Přidáním rostlin se nezbavíš nutnosti měnit vodu, protože odpadních látek od rybiček bude vždycky víc, než rostliny spotřebují. Pokud máš hodně velký a zaběhlý funkční filtr, tak stačí vodu měnit jednou za 14 dnů. Jinak v tohle počtu ryb měnit rozhodně už po týdnu ! Ostatně, častější výměna vody prospívá i těm rostlinám. |
Jiřík (id: 210
)
|
2.2.2006 14:01 |
|
Podle mě je to počitadlo na rybicky.net hodně přestřelené. Doporučuje se, aby součet délek všech ryb dohromady odpovídal čistému objemu vody v akváriu. Př. Pokud je objem vody 220 l a chci v průměru 5 cm velké rybičky, pak jich bude optimální počet 44. Ty jich máš asi dvakrát tolik. |
radka (id: 530
)
|
2.2.2006 13:59 |
|
Intenzita osvětlení není nic moc ,kytky budou chtít více světla aspoň 0,5W. |
barbus (id: 1242
)
|
2.2.2006 13:47 |
|
Hrad se mi taky nelibi chteji ho deti pokusim se je ukecat rybicek tam mam moc? na rybicky.net pisou na 240l akva maximum 120 malych ryb.ja jich mam87 mnenim 1/4 vody za 14 dni myslim ze kdyz pridam kytky tak to prodlouzim ne?dik za komentar |
Jiřík (id: 210
)
|
2.2.2006 13:04 |
|
Akvárko by mohlo být hezké, ale můj tip je: 1) Pryč s hradem a přidej více rostlin.
2) Ryb je moc, takže buď budeš každý týden měnit část vody, nebo jich dej aspoň třetinu pryč.
3) Vypůjči si na focení digitál, fotky z mobilu nikdy kvalitní nebudou. |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|