|
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
Dizzerda (id: 8072
)
|
24.8.2010 22:15 |
|
7* ! ! ! (hodnocení 7) |
miro m (id: 10797
)
|
23.8.2010 20:17 |
|
budem opakovat uz viacerych.krasne aqa,krasne ryby. (hodnocení 8) |
Smokemesmokee (id: 10698 )
|
26.4.2010 10:05 |
|
pěkné akvárko, super ryby, rozhodně patří na vyšší příčku (hodnocení 8) |
Slavin (id: 6723
)
odpověď pro RAP |
22.3.2010 20:37 |
|
dík za hodnocení - je mi jasný, že by akva mohlo být větší, ale větší mít nemohu a volnou stěnu na 2 m a více taky nemám. Výhoda rohového akvária je ale zase v tom, že má až 95 cm hloubku od čela k filtru a ryby nežijí v tunelu, ale v tůni. Akva je nejen opticky rozděleno na tři oddíly, což zatím docela vyhovuje. |
RAP (id: 5897 )
|
22.3.2010 13:54 |
|
Ryby pěkný, jen by si měl uvažovat o větší akva. Taková 2metry dlouhá nádrž by těm managujcům a rivulátům slušela víc. |
miki (id: 508 )
|
21.3.2010 20:59 |
|
Zdravím moc se mi líbí tve akva,mám taky doma akva cca 250 litrů a mám v něm 7 akar potočních a můj mazlík ancistrus gibiceps velikosti 38cm fandím akarám držím palce atˇrostou akva hodnotím za 8 |
daniska (id: 9150
)
|
16.3.2010 7:49 |
|
Super video - Akary v akci |
tpivona (id: 8201
)
|
15.3.2010 23:30 |
|
Moc pěkně sestříhané video - Boj o moc - a i ta muzika k tomu sedí
. Tomáš |
Karl Kopfrkingl (id: 10399
)
|
3.3.2010 21:29 |
|
Moc pěkně zarostlé akvárium, nádherné cichlidy, hodnotím za 8
Ať se daří
(hodnocení 8) |
brgul (id: 7015
)
|
1.3.2010 23:50 |
|
Tahle tvoje věta se mi líbí "I přesto se snažím o co nejlepší vzhled i přes destruktivní snahy obyvatel." a upřímně ti to i věřím,že se ty kančíci snažej
Pěkný akva 8* |
tpivona (id: 8201
)
|
25.2.2010 10:52 |
|
Rychlá reakce = 8
. Moc zajimavé akvo
. Tomáš (hodnocení 8) |
sharon (id: 1665
)
|
21.2.2010 14:35 |
|
Takhle se mi to líbí podstatně víc, než ta divná směska, cos měl předtím. Jsem ráda, že je nás víc, co dokážou, že s kytkama to jde |
Slavin (id: 6723
)
odpověď pro Lery |
20.2.2010 16:46 |
|
Dík za hodnocení, aktualizoval jsem informace a přidal nové fotky. Kytky jsou vzrostlé a i Valisnerka je silná a tuhá, tak je nechávají na pokoji. Vše je za ty roky pořádně zakořeněné, tak s tím moc nehnou, ani to nevyhrabou - a že se snaží! |
Lery (id: 7644
)
|
20.2.2010 0:19 |
|
Opravdu velmi zajímavá směsice.Pěkně zarostlé.
Jen se divím,že se ještě do zeleně nepustily.
8 a ať se daří. |
tpivona (id: 8201
)
|
15.2.2010 11:24 |
|
Chtělo by to nějaké nové fotky, nemyslíš
? Pak velice rád ohodnotím...Tomáš. |
zeck (id: 5777 )
|
19.9.2008 17:03 |
|
tady chcíp pes.... |
TopShark (id: 4762
)
|
7.7.2008 15:10 |
|
je to nádherně zarostlé - pokud jsou obyvatelé v pohodě a neubližují si, tak v tom nevidím problém - u mne za 8 - a ať se daří. |
zeck (id: 5777 )
|
18.5.2008 13:16 |
|
mě se to taky moc líbí:D |
Slavin (id: 6723
)
|
17.5.2008 20:25 |
|
dík za komentář, jsem rád, když se to někomu líbí a dám nový fotky - valisnerka blázní a tvoří akvárku rámeček. Nemám čas se o akvárko denně starat a tak je zavedeno na možnost jen krmit i déle než měsíc. I přesto se snažím o co nejlepší vzhled i přes destruktivní snahy obyvatel. |
KELLYS (id: 5602 )
|
16.5.2008 9:41 |
|
A mě se to líbí takhle ,každé aq by mělo být malý ,,výřez,, přírody a tys to vyřízl tak ,že Valisnerka je vpředu
Celkově je to moc pěkné a trochu jiné než ostatní,a to je ončo..8 |
sharon (id: 1665
)
|
28.3.2008 16:21 |
|
je to parachromis managuensis |
Slavin (id: 6723
)
|
27.3.2008 20:56 |
|
Tam mi řekli, že je to "taky nějakej tlamovec", ale v žádným katalogu jsem nic podobnějšího nenašel, než Kančíka doviova - pokud to po pár letech nebude mít 50 cm, budu jenom rád - fotky přidám - ahoj.
PS: podle chování k mladým i jinak je to kančík - tlamovec to opravdu není. |
sharon (id: 1665
)
|
26.3.2008 21:58 |
|
Cichlasoma dovii? Jseš si jistý? Mohl bys prosím dodat foto? Jsem přesvědčena, že to budou jiné ryby, protože pokud bys měl v akváriu pár dovii vodící potěr, pochybuju, že by ještě některá jiná z tvých ryb žila |
Slavin (id: 6723
)
|
26.3.2008 21:19 |
|
máme přírůstky - Cichlasoma dovii(není v seznamu, mám je měsíc) vodí po akvárku hejnko mladých - každý den je jich trošku méně, ale starají se o ně vzorně! |
sharon (id: 1665
)
|
21.3.2008 9:48 |
|
Co se týče úprav vody atd, tak s tvou leností soucítím...taky bych mohla kancům přitvrdit, ale zdá se, že naše superměkká voda pro ně není na obtíž
, tak proč to řešit. K tlamovcům mně srdce netáhne, ale zdá se, že ti tví nestrádají. Ale jinak souhlasím do písmene s tím, co napsal Karlo. Ať se ti daří |
Slavin (id: 6723
)
|
15.3.2008 21:41 |
|
jo otevřeli - dával jsem o nich informace na druhém webu(rybicky.net). Nachází se ve dvoře hned pod prodejnou DONOCYKL z kopce dolů směr Choceň. ahoj a dík za hodnocení |
ruda (id: 3065
)
|
15.3.2008 20:35 |
|
ahoj,no me se to zamlouva takto
.umisteni za rohem je taky vymakany.
pry u vas v myte otevřeli novou akvaristiku?kde ji prosim najdu?pofrcim tam brzo platit dane,tak ze bych se juknul
hodnotim sedm |
Slavin (id: 6723
)
|
14.3.2008 20:19 |
|
Jasný, já bych je dal do zadu taky, ale ty valisnerky tam nezkously proudění kolem kořenů(půdní filtr) a tak nic jiného nezbylo - aspoň se ryby tolik nelekaj, když dětičky dováděj! - dík za hodnocení - valisnerky raději nestříhám, moc se jim to nelíbí a protestují chcípáním(aspoň mě) - ahoj |
thcz (id: 6308
)
|
14.3.2008 20:12 |
|
Dávám 8,protože proti gustu žádný dišputát;)Ale tu kytí vpředu bych opravdu posunul dozadu AQ,a sestřihal...Každoádně s radama o pH a tvrdosti ber v potaz a měř;)Hodně zdaru... |
Archa (id: 5783
)
|
11.3.2008 21:01 |
|
Ahoj, tak akva pekne zarastené, takze dávam tiez 7, jeden bod rezerva a dík moc za návstevu, ryby mam take zaciatocnícke a máme strasne tvrdú vodu, takze nic moc sa mi tu nedá chovat, ale to co mám mi stací. I ked snívam o velkom akváriu
Ved to poznás |
Slavin (id: 6723
)
|
5.3.2008 19:20 |
|
souhlasím s potřebami Tlamovců - ve Vysokém Mýtě je voda tak trdá, že děti po koupání mají odřeniny
- tvrdost uvádím na domovské stránce a PH je taky výrazně přes 7. I přesto zdejší akvaristé množí neonky a to považuji za zázrak(nebo jezdí pro vodu jinam, jako já, když jsem pěstoval v menším Apistogramy). Tlamovci v mém akva opravdu netrpí a ostatní ryby jsou jak píšu v některém komentáři "to co přežilo" a nemyslel jsem jen činností tlamovců. Bohužel pracuji s tím co je k dispozici a snahy o změnu PH a DGH vedly jen k dalším problémům(výkyvy zpět a úhyny). Vím, že cílevědomou denní snahou bych dosáhl více, ale přiznávám, že jsem od přírody línej a hledám tu jednodušší cestu. Za reakci děkuji, jakých hodnot jsi úpravami dosahoval - asi to zase po letech změřím |
Lumča (id: 4845
)
|
5.3.2008 11:03 |
|
Tak Ti skusím poradit,Tlamovci potřebují tvrdší vodu a vyšší PH.Já jsem Tlamovcům upravoval vodu tak,že na 10 litrů vody jsem dával 1 kavovou lžičku jedlé sody a 1 lžičku soli kuchyňské.Jenomže v každé oblasti je jiná voda.za určitych okolností lze skousnout takové společenství,ale ty ryby opravdu trpí! |
Slavin (id: 6723
)
|
4.3.2008 16:10 |
|
Netvrdím, že je to podle učebnice, ale přesto pořád nechápu, proč společenství různých tlamovců a pár krunýřovců je divoké složení - snad jen ti Balantiocheilus melanopterus jsou trochu jinde, ale velikostí a drzostí se dokonale hodí. Nebylo mým cílem vytvořit "Malawi", "Tanganiku" či "Asii". Pouze prostě nechápu, proč mi za celou dobu nikdo nedal opravdu odbornou a hlavně prospěšnou radu (změnit barvu písku opravdu nepočítám?!) a místo toho se často dočkám nějaké divné poznámky. Asi jsem si od tohoto webu sliboval pokec stejně "postižených" lidí opravdu naivně - místo toho jsem nalezl několik pěkných akvárek, opravdové akvaristy, kteří se raději moc nevyjadřují a zbytečně moc usilovných porotců často bez opravdových znalostí. O to více ale přesvědčených o důležitosti svého názoru! |
Lumča (id: 4845
)
|
4.3.2008 10:49 |
|
Na dvě to není,ale je to opravdu divoké složení nehodnotím. |
Slavin (id: 6723
)
|
3.3.2008 20:30 |
|
kterejpak frajer chtěl o stupeň výše, ta za 2 je jasný důkaz, že na rybicky.net maj hodnocení adresný zcela správně - tam žádnej zamindrákovanej majitel přenosnýho cirkusu s rychlou obměnou chcíplejch rybiček nemůže dát hnusnou známku anonymně a po právu se mu to vymstí - zanevřít na tento web ale nechci, jelikož slušných lidí je tu přesto většina - doufám, že ti zaskočí rybí kost debile divnej! ostatním ahoj. |
LuccaH (id: 6384
)
|
3.3.2008 15:47 |
|
pěkně vyařenej kousek,dávám za 8*
tak ať ti to roste a plave. L. |
Tin (id: 5166
)
|
2.3.2008 18:41 |
|
mě se to líbi 7 |
arrahada (id: 4344
)
|
1.3.2008 9:56 |
|
Já jsem napoprvé koupil bílej štěrk. Za dva dny už jsem kupoval přírodní :)
Nicméně, občas to může vypadat dobře. Viz. např se mi líbí michtillovo akva Obraz i okno. |
michtill (id: 4241
)
|
26.2.2008 23:54 |
|
No hrozně mě ruší ta velká tráva v předu. Prostě nevidím za ni, kde je to evidentně hodně osvětlený. Navrhuji, usušit, vyhulit a nasadit další druh rybek :) |
arrahada (id: 4344
)
|
26.2.2008 20:33 |
|
Já dávám 5. Moc se mi nelíbí ten černej písek. A plus - na první pohled to vypadá super, ale po dalšim ohledání jsem zjistil, že tam je tapeta a to se mi moc nelíbí. |
zeck (id: 5777 )
|
26.2.2008 19:33 |
|
nevim,jestli jsem hodnotil,ale snad ještě nééé:)....je to parádní,strašně se mi líbí ty první 2 fotky.je to hezky zelený.jen by chtělo něco udelat s rybama.neni dobrý mít tak rozházený druhy. každá ryba má jiný podmínky života.ale to už tady někdo psal.8* |
Slavin (id: 6723
)
|
26.2.2008 13:08 |
|
Ta fotka se moc nepovedla, měl jsem ji oříznout - smažu ji. Načančaný dvoubarevný písečky ve vrstvách se dají vyfotit jedině ihned po založení, kytku právě vyndanou z kelímku poznám téměř neomylně a o kytkách jsem mluvil i ohledně toho chcípání, ryby vydrží mnohem víc. Omlouvám se za nasraný tón, nemám patent na rozum, ale některé připomínky se musím naučit ignorovat. Fotím už dlouho, záleží i na foťáku, ale otec tvrdí, že se to nikdy nenačím |
jsem-tu (id: 4128
)
|
26.2.2008 12:36 |
|
Nazdárek, teda maš opravdu divoké složení.A opravdu nepoužívej blesk, chce to chvilku fotit a pak na to přijdeš.Teda ono zaleží taky na foťáku.Jenom chci ještě napsat, že to jak tu píšeš, že tu všichni fotěj hned po založení a pak jim to stejně chcípne je blbost.... |
Karlo (id: 6250
)
|
26.2.2008 10:33 |
|
No hodně divoká kombinace. Tlamovci se mi tu vážně nelíbí. Podle mě nejlíp vyniknou ve svém biotopu. Celkově to akva nevypadá vůbec zle. Dal bych 8, ale za ty ryby 6*.
To cracen3: (ryby si udělají sami pořádek mezi sebou!)...to je vážně chytrý nápad nakoupit plný akva ryb všech možných druhů, nechat je mezi sebou požrat a pak mít pár vystresovaných jedinců, kteří jsou "nejsilnější" a přežili. Chtělo by to trošku myslet dopředu... |
petr fous (id: 3470
)
|
26.2.2008 3:27 |
|
Mně se akvárko líbí,ještě se mrknu,ale dávám 8*Petr |
cracen3 (id: 5261
)
|
25.2.2008 18:55 |
|
tady tě bude většina krytizovat,ale jakmile začne někdo je krytizovat,je zle!např lumča a jiní jemu podobní!ryby si udělají sami pořádek mezi sebou!zdar! |
cracen3 (id: 5261
)
|
25.2.2008 18:49 |
|
tak tak dobrá řeč!za 8. |
Slavin (id: 6723
)
|
25.2.2008 16:46 |
|
ahoj, mám strašný mišmaš ryb, něco přežilo, něco nepřežilo. Tlamovce jsem chtěl hlavně pro vzhled, nemám množitelské ambice. Ryby jednoho druhu po 7 kusech doporučeno "odborníky" - do půl roku se vymlátily - zbyl dominantní samec od každého druhu a 1x, resp. 2x samice. "Něco s tím udělat" znamená co? Považoval jsem toto za prezentaci, nemám ambice na vysoká hodnocení(pro to se zařídí nově nádrž a fofrem vyfotí - nevadí, že toho víc jak půlka za chvíli chcípne!) a fotit ryby na stativu na velkej čas bez blesku jde, výsledkem jsou většinou zajímavé čmouhy |
coco brise (id: 5183
)
|
25.2.2008 12:33 |
|
cao, mas strasný mišmaš ryb!
chtelo by to neco stim udelat....a estli muzu poradit tak akvarko se lepe foti bez blesku se stativem |
Lumča (id: 4845
)
|
25.2.2008 10:38 |
|
Litry dobrá.Směs ryb zaražejií.tlamovci patří do jiné skupiny.Chybí fota celého AQ |
Komentáře jsou řazeny od
nejnovějšího po nejstarší.
|
|